Αποκαλυπτική συνέντευξη | Δημήτρης Φραγκάκης: Η κρίση της Ουκρανίας, η καμπάνια του ΕΟΤ για το καλοκαίρι - Γραφείο ΕΟΤ στην Ισπανία για το άνοιγμα της Λατινικής Αμερικής

Αποκαλυπτική συνέντευξη | Δημήτρης Φραγκάκης: Η κρίση της Ουκρανίας, η καμπάνια του ΕΟΤ για το καλοκαίρι - Γραφείο ΕΟΤ στην Ισπανία για το άνοιγμα της Λατινικής Αμερικής

Η συνέντευξη με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη πραγματοποιήθηκε λίγες ώρες μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. 

Ως εκ τούτου, η συζήτηση του εκδότη του Tornos News κ. Γιάννη Γιαννακάκη με τον κ.Φραγκάκη διεξήχθη σε ένα κλίμα ανησυχίας για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην ευρωπαϊκή και ελληνική οικονομία και στον τουρισμό η κρίση στην Ουκρανία.

Βεβαίως, είναι νωρίς να γίνουν εκτιμήσεις, κάτι που υπογράμμισε ο κ. Φραγκάκης, εκφράζοντας την ελπίδα η κρίση αυτή να τελειώσει σύντομα.

Μέχρι εκείνη τη στιγμή, πάντως, τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό ήταν πολύ θετικά, δημιουργώντας προσδοκίες για μια πολύ καλή χρονιά φέτος.

Απαντώντας σε ερωτήσεις ο κ. Φραγκάκης έδωσε τις ακόλουθες ειδήσεις:

  • Για τη μεγάλη καμπάνια του ΕΟΤ για τη θερινή σεζόν στις ξένες αγορές, σε ποιες χώρες θα αναπτυχθεί και ποιος είναι ο συνολικός προϋπολογισμός.
  • Ποια γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό θα επαναλειτουργήσουν άμεσα.
  • Ποιες είναι οι προοπτικές για τους τουριστικούς προορισμούς με τη συνδρομή των νέων δυνατοτήτων που παρέχει το νέο θεσμικό πλαίσιο για τους Οργανισμούς Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού που ψηφίστηκε το Δεκέμβριο από τη Βουλή. 

Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη του κ. Φραγκάκη....

Γ.Γ. Κύριε Φραγκάκη η συνέντευξή μας συνέπεσε με τις εξελίξεις στην Ουκρανία. Έχετε κάποια εκτίμηση για τις τυχόν επιπτώσεις στον ελληνικό τουρισμό;

Δ.Φ. Κατ΄αρχάς είμαστε βαθιά συγκλονισμένοι με την ανθρωπιστική κρίση που εξελίσσεται στην Ουκρανία. Οι τραγικές εικόνες πολέμου, θανάτου και προσφυγιάς που βλέπουμε είναι γροθιά στο στομάχι και πραγματικά πρωτοφανείς για την Ευρώπη του 21ου αιώνα. Ελπίζω και εύχομαι να τελειώσει αυτός ο πόλεμος το συντομότερο. Από εκεί και πέρα, όσον αφορά τον τουρισμό μας είναι νομίζω νωρίς να κάνουμε εκτιμήσεις για τον αντίκτυπο που θα έχει η κρίση αυτή η οποία έρχεται να προστεθεί στην πανδημία.

Όπως κάθε κρίση, έτσι κι αυτή επηρεάζει τον τουρισμό. Ο βαθμός που θα επηρεαστεί ο ελληνικός τουρισμός θα εξαρτηθεί από την διάρκεια και την ένταση της κρίσης στην Ουκρανία. Η ρωσική αγορά προφανώς θα επηρεαστεί σημαντικά φέτος, αυτό είναι νομίζω αναπόφευκτο. Ζητούμενο είναι να μην επηρεαστούν οι άλλες ευρωπαϊκές αγορές για την χώρα μας αλλά και οι long haul αγορές μας. Σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο και τον Υπουργό κ. Βασίλη Κικίλια παρακολουθούμε στενά το θέμα, είμαστε σε διαρκή επικοινωνία με την αγορά στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και παραμένουμε αισιόδοξοι για την φετινή σεζόν η οποία έχει ακόμα όλες τις προϋποθέσεις για να πάει πολύ καλά. 

 Γ.Γ. Ποια ήταν η πρώτη εκτίμηση για την εξέλιξη της τουριστικής κίνησης φέτος, με βάση τα στοιχεία που είχατε, προφανώς πριν την εισβολή στην Ουκρανία;

Δ.Φ. Κοιτάξτε, έχουν διαμορφωθεί θετικές εκτιμήσεις για τη φετινή χρονιά. Γενικότερα είμαστε αισιόδοξοι, καθώς τα μηνύματα που λαμβάνουμε από το εξωτερικό είναι πολύ θετικά.

Έχουμε μια τουριστική σεζόν μπροστά μας, η οποία φαίνεται ότι μπορεί να ξεκινήσει αρκετά νωρίς. Ήδη η αμερικανική αγορά άνοιξε με τις πρώτες απευθείας πτήσεις να έρχονται από τώρα στην χώρα μας. Ακόμα και μέσα στο Μάρτιο μπορεί να ξεκινήσουν σιγά-σιγά και άλλες αγορές του εξωτερικού σε συγκεκριμένους προορισμούς της χώρας. 

Παρά το παροδικό μούδιασμα λόγω της μετάλλαξης Όμικρον, η ζήτηση για την χώρα μας ήταν σημαντική ενώ και οι προκρατήσεις παρουσίασαν μια καλή ανοδική εικόνα. Η πανδημία φαίνεται να μπαίνει σε φάση αποκλιμάκωσης και εάν δεν μας επιφυλάσσει εκπλήξεις, η σεζόν μπορεί να κρατήσει πολύ σε διάρκεια, να φτάσει δηλαδή ως το τέλος Οκτωβρίου ενδεχομένως και ως τις αρχές Νοεμβρίου. Η ζήτηση είναι μεγάλη και μπορούμε να προσδοκούμε επέκταση της σεζόν. Στόχος μας επίσης είναι να διατηρήσουμε το υψηλό επίπεδο κατά κεφαλήν δαπάνης των επισκεπτών, το οποίο είχαμε και πέρυσι.

Είμαστε αισιόδοξοι, ελπίζουμε ότι και η πανδημία και η κρίση στην Ουκρανία θα υποχωρήσουν και θα μας επιτρέψουν να έχουμε, επιτέλους μετά από πολλούς μήνες, μια παραγωγική τουριστική σεζόν.

Η δυναμική καμπάνια για την προβολή των City Breaks για την Αθήνα

18 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός διαφήμισης το 2022

Γ.Γ. Τι κονδύλια θα διαθέσει φέτος ο ΕΟΤ για την προβολή και την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό και σε ποιες αγορές θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα;

Δ.Φ. Πρέπει να σας πω ότι ο ΕΟΤ, από τον Ιανουάριο του 2021, ένα χρόνο τώρα δηλαδή, δεν έχει σταματήσει τις επικοινωνιακές δράσεις και τις καμπάνιες στο εξωτερικό. Άλλωστε η νέα στρατηγική μας είναι καμπάνια επικοινωνίας όλο το χρόνο.  

Έτσι ξεκινήσαμε πέρυσι με συνδιαφήμιση με αεροπορικές εταιρείες και tour operators και συνεχίσαμε με απευθείας προβολή σε ξένα μέσα αλλά και σε πλατφόρμες τουρισμού στο εξωτερικό. Η συνολική δαπάνη για το 2021 ξεπέρασε τα 25 εκατομμύρια ευρώ.

Κονδύλια του 2021 αξιοποιούνται μέχρι και τώρα, όπως, για παράδειγμα, με την καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό (Greece Does Have a Winter) που ακόμα είναι σε εξέλιξη στο εξωτερικό ή με την ειδική καμπάνια Greekend* που αφορά το ελληνικό Σαββατοκύριακο. 

Πώς θα αναπτυχθεί η καμπάνια

Από εκεί και πέρα, ετοιμάζουμε τη μεγάλη καμπάνια του Οργανισμού στο εξωτερικό για την φετινή θερινή περίοδο, η οποία θα ξεκινήσει την κατάλληλη στιγμή, γύρω στο τέλος Μαρτίου ή λίγο αργότερα, λαμβάνοντας υπόψη φυσικά και τις εξελίξεις στο Ουκρανικό. 

Το σύνολο του προϋπολογισμού που έχουμε στη διάθεσή μας φέτος είναι 18 εκατομμύρια ευρώ.

Ένα μέρος του θα επενδυθεί σε συνδιαφήμιση, η οποία παίζει καθοριστικό ρόλο στον αριθμό των θέσεων που διατίθενται και τελικά στις αφίξεις στη χώρα μας, και το υπόλοιπο μέρος θα διατεθεί σε απευθείας διαφημιστική προβολή σε μέσα και πλατφόρμες αγορών που μας ενδιαφέρουν.

Στην Ευρώπη, η προβολή θα αναπτυχθεί τόσο στις κλασικές αγορές μας, όπως η Γερμανία, η Γαλλία, το Η. Βασίλειο και άλλες, αλλά και σε χώρες που παρουσιάζουν δυναμική ανάπτυξης όπως η Πολωνία, η Ολλανδία, η Ρουμανία κ.ά. 

Για μας, επίσης, έχει επίσης πολύ μεγάλη σημασία η αγορά της Αμερικής, κυρίως των ΗΠΑ από όπου φέτος θα έχουμε 14 απευθείας πτήσεις. Γι’ αυτό θέλουμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτές τις δυνατότητες στην αμερικανική αγορά και φυσικά κοιτάμε και άλλες αγορές. 

Γ.Γ. .... Τις αγορές του Καναδά και της Αυστραλίας, που άνοιξαν μετά από δύο χρόνια....

Δ.Φ. Φυσικά μας ενδιαφέρουν και οι αγορές του Καναδά και της Αυστραλίας. Ο Καναδάς είναι στα πλαίσια της καμπάνιας μας στην Αμερική. 

Στην Αυστραλία, η καμπάνια θα απευθύνεται κυρίως στην ομογένεια, που έχει πολύ μεγάλη δίψα να ταξιδέψει προς τη χώρα μας.

Εξετάζουμε όμως και νέες αγορές, όπως κάναμε και πέρυσι, με στόχευση κυρίως τις αραβικές χώρες. Και εκεί θα έχουμε μια πολύ στοχευμένη καμπάνια, καθώς η αγορά αυτή παρουσιάζει ισχυρή δυναμική για εμάς.

Η δυναμική καμπάνια για την προβολή των City Breaks για τη Θεσσαλονίκη

Γ.Γ. Θα υπάρχουν και άλλα προγράμματα για την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού, μετά από αυτό που τρέχει αυτή την στιγμή για τον χειμερινό τουρισμό; 

Δ.Φ. Τον εσωτερικό τουρισμό τον έχουμε στα ραντάρ μας εδώ και δυόμισι χρόνια που έχω αναλάβει, τουλάχιστον εγώ, στον Οργανισμό. Είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του ελληνικού τουρισμού που δεν το υποτιμούμε καθόλου και δουλεύουμε μεθοδικά πάνω σε αυτό. Θεωρούμε ότι χρειάζεται να επενδύσουμε και στη διαφήμιση στον εσωτερικό τουρισμό. Γι’ αυτό και στην καμπάνια μας για τη θερινή σεζόν θα διαθέσουμε και ένα μέρος της που θα προβάλει αμιγώς ελληνικούς προορισμούς για Έλληνες ταξιδιώτες.

Γ.Γ. Θα συνεχιστεί και φέτος το πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού “Τουρισμός για Όλους” με τα Voucher;

Δ.Φ. Γνωρίζω ότι υπάρχει σκέψη από το Υπουργείο Τουρισμού να συνεχιστεί και φέτος κάποιο από τα προγράμματα που υλοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια, όπως το «Τουρισμός για Όλους». Τέτοια προγράμματα στήριξαν επιχειρήσεις και εργαζόμενους, ενώ έδωσαν και σημαντικά κίνητρα σε πολλούς συμπολίτες μας να ταξιδέψουν για τις διακοπές τους εντός χώρας. Αντίστοιχα, μπορεί να βοηθήσουν αυτά τα προγράμματα και φέτος. 

Ο ΕΟΤ θα συνεργάζεται πλέον με τις περιφέρειες για την κατάρτιση του διαφημιστικού προγράμματος

Γ.Γ. Τι πιστεύετε ότι θα πρέπει να γίνει για να καταστεί ακόμη πιο αποτελεσματικό το έργο του ΕΟΤ; Υπάρχει συνεργασία με Περιφέρειες και Δήμους για τον συντονισμό των ενεργειών προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος;

Δ.Φ. Κοιτάξτε, οι συνεργασίες είναι στο DNA του ΕΟΤ. 

Οι συνεργασίες με τον ιδιωτικό τομέα, αφενός, αλλά και οι συνεργασίες με την Αυτοδιοίκηση, υπάρχουν διαχρονικά. Ο ΕΟΤ συνεργάζεται με τις επιχειρήσεις, τους θεσμικούς φορείς του τουρισμού, τις Περιφέρειες, τους Δήμους και γενικά την Αυτοδιοίκηση. Τα τελευταία δύο χρόνια,  ειδικά εν μέσω πανδημίας,  αυτή η συνεργασία έγινε ακόμα πιο στενή. Πρέπει να σας πω ότι είναι μια από τις σημαντικότερες ενδεχομένως παρακαταθήκες του ελληνικού τουρισμού, εν μέσω της λαίλαπας της πανδημίας: Κερδίσαμε σε ενότητα. Κερδίσαμε σε συνεννόηση και σε συντονισμό. Και όλα αυτά έβγαλαν στο εξωτερικό την εικόνα αξιοπιστίας της χώρας.

Άρα για εμάς, η συνεργασία αυτή υπήρχε, υπάρχει και θα συνεχιστεί, ενώ τώρα πια έχει θεσμοθετηθεί ακόμα πιο συγκεκριμένα.

Τον Δεκέμβριο ψηφίστηκε από τη Βουλή το νέο θεσμικό πλαίσιο που αφορά την δυνατότητα ίδρυσης DMO, αλλά και τη συνεργασία του ΕΟΤ με τις Περιφέρειες για τα προγράμματα προβολής τους και για τις συνεργασίες μας σε επίπεδο συνδιαφήμησης στο εξωτερικό. Την διαφορά θα την κάνουμε όλοι μαζί, όπως ήδη έχουμε κάνει μέχρι σήμερα κινούμενοι μέσα από συμπληγάδες στον τουρισμό. 

Πρέπει να πω ότι έχουμε καλλιεργήσει άριστες σχέσεις με όλες τις Περιφέρειες, με τους κ.κ. Περιφερειάρχες και τους αρμόδιους Αντιπεριφερειάρχες Τουρισμού. Πιστεύω ότι θα γίνει μια εξαιρετική δουλειά φέτος αλλά και μια καλή προετοιμασία για το 2023. Άρα, ναι σε συνεργασίες με όλους αλλά με απτό αποτέλεσμα και πολύ συγκεκριμένους στόχους.

Τα δύο στοιχήματα για τον τουρισμό των Χανίων

Γ.Γ. Και μια προσωπική ερώτηση για τα Χανιά, την ιδιαίτερη πατρίδα σας. Τι πιστεύετε ότι χρειάζεται για να αναπτυχθεί περαιτέρω σε τουριστικό επίπεδο;

Δ.Φ. Τα Χανιά είναι ένας προορισμός ο οποίος είναι αρκετά ώριμος τουριστικά. Έχει μια πορεία τουλάχιστον 25 ετών στο κομμάτι του τουρισμού. Τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί το τουριστικό προϊόν της περιοχής, ενώ έχουν ενισχυθεί πολύ και οι υποδομές φιλοξενίας με σημαντικές επενδύσεις που έχουν γίνει. Νομίζω ότι δύο είναι οι βασικές προκλήσεις για τον τουρισμό των Χανίων την επόμενη μέρα:

Η πρώτη πρόκληση είναι πως θα μπορέσουν τα Χανιά να προσελκύσουν  νέες αγορές, διότι για πολλά χρόνια ήταν πολύ συγκεκριμένες οι αγορές από όπου έρχονταν επισκέπτες. Κυρίως ήταν οι σκανδιναβικές αγορές, για να μιλήσω συγκεκριμένα, από όπου έρχονταν οι περισσότεροι ταξιδιώτες. Αυτό αρχίζει σιγά σιγά να αλλάζει και σε αυτό έχει συμβάλλει σημαντικά η συστηματική πολιτική μας στο Υπουργείο και τον ΕΟΤ να διευρύνουμε αγορές στόχους, με κίνητρα και στοχευμένη προβολή. Επομένως, είναι ένα μεγάλο στοίχημα για τα Χανιά να διευρύνουν τις αγορές από όπου θα προσελκύουν επισκέπτες. 

Το δεύτερο μεγάλο στοίχημα για την επόμενη μέρα είναι πως θα μπορέσουν να προσελκύσουν ποιοτικότερο τουρισμό και για περισσότερους μήνες μέσα στο χρόνο.

Αυτό προϋποθέτει κυρίως ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος των Χανίων. Η Κρήτη, όπως και πολλές άλλες περιοχές της Ελλάδας, έχουν πολλές δυνατότητες προκειμένου να αναπτύξουν τουρισμό και το χειμώνα, αλλά κυρίως να επιμηκύνουν στην πράξη την τουριστική περίοδο. Ενδεχομένως, ένα μήνα πριν και ένα μήνα μετά την τουριστική σεζόν, τον Απρίλιο και τον Νοέμβριο. Ποιοτικά και ποσοτικά. Αυτός είναι ένας ρεαλιστικός στόχος. 

Αυτά είναι τα δύο μεγάλα στοιχήματα για τα Χανιά, εν πολλοίς είναι και στοιχήματα και γι άλλες περιοχές της χώρας.

Γραφείο του ΕΟΤ στην Ισπανία με στόχο την αγορά της Λατινικής Αμερικής

Γ.Γ. Ο ΕΟΤ, με τη δομή των πολλών Γραφείων του στις βασικές ξένες αγορές, εδώ και χρόνια συνδράμει καθοριστικά στο μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού. Υπάρχουν σκέψεις για κάποιες αναδιαρθρώσεις ή αλλαγές στο σχήμα αυτών των Γραφείων;

Δ.Φ. Ο ΕΟΤ έχει 17 Γραφεία στο εξωτερικό, τα οποία επιβλέπουν, σε πολλές περιπτώσεις, όχι μόνο μία αγορά αλλά περισσότερες.

Τρεις είναι οι άμεσοι στόχοι μας για τα Γραφεία μας στο εξωτερικό:

Το πρώτο: Με βάση τις οικονομικές μας δυνατότητες, στελεχώνουμε τα Γραφεία με το απαραίτητο προσωπικό και με εξειδικευμένα άτομα που έχουν τα απαιτούμενα προσόντα για να προωθήσουν τον ελληνικό τουρισμό. 

Το δεύτερο: Θέλουμε τα Γραφεία μας να λειτουργούν όχι μόνο ως φορείς που υλοποιούν απλά ένα πρόγραμμα προβολής κάθε χρόνο, αλλά ως κέντρα προώθησης του ελληνικού τουρισμού και της Ελλάδας γενικότερα. Εν μέσω της κρίσης, τα Γραφεία μας λειτούργησαν και ως κέντρα πληροφοριών σε σχέση με τον τουρισμό αλλά και σε σχέση με τα υγειονομικά δεδομένα και τους κανόνες που ίσχυαν κάθε φορά στη χώρα μας. 

Και το τρίτο: Προσπαθούμε να διευρύνουμε μέσω νέων Γραφείων την παρουσία της Ελλάδας σε καινούριες αγορές που έχουν ιδιαίτερη δυναμική.

Έτσι, έχουμε σκεφτεί να ιδρύσουμε ένα γραφείο στην Αυστραλία, το οποίο λόγω πανδημίας πήγε πολύ πίσω αλλά τώρα αρχίζουμε να το προωθούμε ξανά. 

Επίσης, μας ενδιαφέρει πολύ να δουλέψουμε την αγορά της Λατινικής Αμερικής. Σε αυτό θα συμβάλλει καθοριστικά το Γραφείο του ΕΟΤ στην Ισπανία που επαναλειτουργήσαμε πριν λίγες μέρες. Το Γραφείο της Ισπανίας θα είναι ένα κέντρο, ένας πόλος προκειμένου να δουλέψουμε κυρίως την Λατινική Αμερική. Είναι μια τεράστια αγορά, έχει εξαιρετικά ποιοτικό κόσμο που ταξιδεύει και ο οποίος διψάει για Ελλάδα. Ενδιαφέρεται πολιτισμό, αρχαιότητες και γενικά όλο το τουριστικό προϊόν που προσφέρει η χώρα μας. Ξεκινάμε, λοιπόν, να δουλέψουμε τη Λατινική Αμερική, σε συνεργασία με την Πρεσβεία μας στη Μαδρίτη η οποία σε πρώτη φάση μας φιλοξενεί και σταδιακά θα εξελίξουμε τις υπηρεσίες μας.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 26/04 16:05

    Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων

  2. 26/04 14:41

    Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»

  3. 26/04 14:15

    Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google

  4. 26/04 14:06

    Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise

  5. 26/04 12:12

    Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά

  6. 26/04 11:46

    Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025

  7. 26/04 11:25

    Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»

  8. 26/04 11:06

    Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί

  9. 26/04 10:57

    Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι

  10. 26/04 10:29

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5

  11. 26/04 10:06

    Γερμανία | Όποιος κλείνει τραπέζι σε εστιατόριο και δεν πάει πληρώνει

  12. 26/04 07:23

    Δεν εγκρίθηκε η μίσθωση του πρώην ξενοδοχείου Κυκλαδικόν στην Ερμούπολη - Νέα πρόσκληση ενδιαφέροντος

  13. 26/04 07:22

    10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου

  14. 26/04 07:18

    Κως: 50% έκπτωση στις μηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών για εργαζόμενους στον τουρισμό και καταστήματα

  15. 26/04 07:14

    Mουσείο εναλίων αρχαιοτήτων στον Πειραιά -Κοπή 7 δέντρων σε περιβάλλοντα χώρο ξενοδοχείου στην Ανάβυσσο

  16. 26/04 07:10

    Great Transfiguration: ‘Εργο τουριστικής μεταμόρφωσης της Αγίας Αικατερίνης στην Αίγυπτο

  17. 25/04 22:42

    Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος

  18. 25/04 22:20

    Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν

  19. 25/04 15:30

    "Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης

  20. 25/04 15:25

    Hilton | 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα

  21. 25/04 14:36

    HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών

  22. 25/04 14:28

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια

  23. 25/04 14:10

    Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!

  24. 25/04 13:42

    Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά

  25. 25/04 13:36

    Η νέα υπουργός Τουρισμού της Ισπανίας

  26. 25/04 13:18

    Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024

  27. 25/04 12:31

    Η Ολυμπιακή Φλόγα συναντά την Σαντορίνη στο ταξίδι της

  28. 25/04 12:11

    Κ. Χατζηδάκης | Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις

  29. 25/04 12:00

    Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας

  30. 25/04 10:55

    APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025

  31. 25/04 10:44

    Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών

  32. 25/04 09:17

    Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου

  33. 25/04 07:59

    13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία

  34. 25/04 07:10

    Κατεδάφιση ετοιμόρροπου ξενοδοχείου στη Νάξο και μπαρ σε ξενοδοχείο στο Πόρτο Χέλι - Απόφαση για το Ξενία Κοζάνης

  35. 25/04 07:08

    Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια

  36. 25/04 07:06

    Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη

  37. 25/04 07:03

    Λογοτεχνική ‘Άνοιξη-Νίκος Μάρκου 2024 στη Σκόπελο

  38. 24/04 17:24

    Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας

  39. 24/04 17:06

    ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα στην Αττική

  40. 24/04 16:56

    Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι

  41. 24/04 15:00

    EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  42. 24/04 14:43

    The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας

  43. 24/04 14:10

    Ο FTI υπόσχεται στους ξενοδόχους έγκαιρες πληρωμές

  44. 24/04 13:30

    Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024

  45. 24/04 13:04

    Tus Airways: Nέα σύνδεση Λάρνακα - Ρόδος

  46. 24/04 12:49

    CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  47. 24/04 12:01

    Οδικός τουρισμός | +12% οι αφίξεις το α' τρίμηνο

  48. 24/04 11:53

    Βραβείο Routes Europe 2024 στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  49. 24/04 11:14

    Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας

  50. 24/04 10:41

    ΕΛΣΤΑΤ | Οριακή αύξηση στις αφίξεις και διανυκτερεύσεις τον Φεβρουάριο σε ξενοδοχεία και λοιπά καταλύματα

  51. 24/04 07:31

    Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα

  52. 24/04 07:27

    Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο

  53. 24/04 07:24

    Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη

  54. 24/04 07:22

    Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας στη Θεσσαλονίκη

  55. 24/04 07:19

    6ος Μαραθώνιος Κισσάβου

  56. 23/04 16:44

    ΕΕ: Χαλαρώνει (αλλά λίγο) η δημοσιονομική πειθαρχία

  57. 23/04 16:23

    +14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο

  58. 23/04 16:05

    FTI | Τουρισμός: Συζητείται στην Επιτροπή Τουρισμού της γερμανικής Βουλής το ενδεχόμενο για κούρεμα χρέους

  59. 23/04 15:56

    ΚΥΑ για την απλή χρήση αιγιαλού: Οι υποχρεώσεις και πώς διασφαλίζεται η κοινοχρησία και η προστασία του περιβάλλοντος

  60. 23/04 15:24

    Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της

  61. 23/04 15:08

    Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024

  62. 23/04 13:50

    Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024

  63. 23/04 13:43

    Eurowings: 7 νέες συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  64. 23/04 13:43

    Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»

  65. 23/04 12:36

    Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023

  66. 23/04 12:19

    RND: Τουρκική «απόβαση» στα ελληνικά νησιά του Αιγαίου

  67. 23/04 11:58

    Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor

  68. 23/04 11:28

    Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις

  69. 23/04 11:28

    Το 90% των startups στη φιλοξενία τελικά δεν τα καταφέρνουν | Συνεργασία UN Tourism και Hotelschool The Hague

  70. 23/04 11:07

    EasyJet | 1,25 εκατ. θέσεις προσφέρονται με έκπτωση - 61,99 £ η έκπτωση προς Σκιάθο για απλή μετάβαση

  71. 23/04 10:33

    Ο τουρισμός περιπέτειας εξελίσσεται σε "μαζική αγορά"

  72. 23/04 07:05

    Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό

  73. 23/04 07:03

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν

  74. 23/04 07:02

    Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός

  75. 23/04 06:55

    4ος Αγώνας Βουνού στη Χίο

  76. 23/04 06:52

    Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους

  77. 22/04 18:46

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO

  78. 22/04 18:38

    Navarino Agora | Πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τον πολιτισμό, τις τέχνες, τη μόδα και τη γαστρονομία

  79. 22/04 16:09

    Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας

  80. 22/04 15:18

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Γερμανοί και Αμερικανοί εκτόξευσαν τις αφίξεις και τις εισπράξεις το α' δίμηνο

  81. 22/04 14:58

    Κρουαζιέρα | Το πρόγραμμα της MSC Cruises από τον Πειραιά το 2024 - Νέα πλατφόρμα πωλήσεων για τα τουριστικά γραφεία

  82. 22/04 12:39

    FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες

  83. 22/04 11:53

    Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές

  84. 22/04 11:45

    Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού

  85. 22/04 11:17

    Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες

  86. 22/04 11:11

    Υπερ-τουρισμός | Πλαφόν στον ετήσιο αριθμό διανυκτερεύσεων στο Άμστερνταμ - stop στην αύξηση των κλινών

  87. 22/04 10:51

    ΕΟΤ | Αυξημένες Κρατήσεις από Ολλανδία Βέλγιο

  88. 22/04 10:31

    MSC Cruises | Νέο πρόγραμμα με προσθήκη δύο διανυκτερεύσεων (και στην Αθήνα) πριν ή μετά την κρουαζιέρα

  89. 22/04 10:03

    TÜV AUSTRIA Hellas - Sani/Ikos: Πρωτοβουλία αναδοχής μελισσιών για την ανασυγκρότηση της βιοποικιλότητας της Πάρνηθας

  90. 22/04 07:26

    Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο

  91. 22/04 07:23

    Δήμος Θέρμης: Διαγωνισμός για μίσθωση 30 στρεμμάτων - προβλέπονται και υποδομές φιλοξενίας και εστίασης

  92. 22/04 07:20

    ΕΟΤ | Προώθηση ελληνικών περιοχών στις Κάτω Χώρες

  93. 22/04 07:19

    Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης

  94. 22/04 07:17

    Ηνωμένο Βασίλειο: Μικρή υποχώρηση του πληθωρισμού

  95. 21/04 11:13

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»

  96. 21/04 11:03

    Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!

  97. 21/04 10:52

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb

  98. 21/04 07:57

    Γιορτή Λουλουδιών στην Ανάβρα Λάρισας

  99. 20/04 12:08

    traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!

  100. 20/04 11:58

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας