Hands Free Hotelier, η… Hands Free λύση για την ψηφιακή απόδοση των ξενοδοχείων
Ο τρόπος που ο κόσμος επιλέγει, συγκρίνει και τελικά κλείνει τις διακοπές του έχει πλέον αλλάξει. Το κινητό, το tablet, το computer έχουν αναλάβει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταξιδιωτική βιομηχανία αλλάζοντας και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται τόσο για το marketing όσο και για τις πωλήσεις των ξενοδοχείων.
Σε αυτό το πολύπλοκο ψηφιακό περιβάλλον, η συνέργεια των εταιρειών AXIA Hospitality και Nelios και η λύση Hands Free Hotelier που προτείνουν, στην κυριολεξία «λύνει τα χέρια» των ξενοδόχων και μάλιστα με απολύτως μετρήσιμα αποτελέσματα: στο 8μηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2017, τα 260 ξενοδοχεία που συνεργάζονται μαζί τους είδαν τις online κρατήσεις τους να αυξάνονται κατά 107,45% έναντι του αντίστοιχου 8μήνου του 2016τα έσοδα από τις απευθείας κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 75,28% και η αύξηση της επισκεψιμότητας των websites των ξενοδοχείων κατά 25,74%.
Ο Γιάννης Κυρίτσης της AXIA Hospitality και ο Δημήτρης Σερίφης της Nelios, σε συνέντευξή τους στο Tornos News, παρουσιάζουν τα οφέλη της online εποχής αλλά και τις προκλήσεις που φέρνει, καθώς και τη λύση που προτείνουν για τους ξενοδόχους.
-- Τι αλλαγές έχει φέρει για τους τουριστικούς επιχειρηματίες η στροφή στο online και τι προκλήσεις έχουν πλέον να αντιμετωπίσουν;
Δ.Σ. Η αύξηση των online κρατήσεων είναι πολύ μεγάλη. Μελέτες αναφέρουν ότι το 85% της τελικής απόφασης του καταναλωτή ως προς την κράτηση του ξενοδοχείου διαμορφώνεται online, ανεξάρτητα από το που θα την κάνει τελικά. Και μάλιστα οι αναζητήσεις από φορητές συσκευές (smartphones, tablets) ξεπερνούν τις αναζητήσεις από ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Πλέον υπάρχουν καινούργια εργαλεία που διαμορφώνουν την απόφαση του ταξιδιώτη, έχουν εξελιχθεί οι metasearch μηχανές, έχουν προστεθεί τα social media... Όλα αυτά δημιουργούν ένα πολύ πιο σύνθετο και δυναμικό περιβάλλον μέσα από το οποίο ο ξενοδόχος καλείται να διαχειριστεί το πώς θα πουλήσει τα δωμάτιά του. Αυτή την πολυπλοκότητα πάμε να καλύψουμε εμείς και να δώσουμε στον ξενοδόχο τη λύση που χρειάζεται έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια στρατηγική που θα αυξήσει την κερδοφορία του.
--Ποια είναι για τους ξενοδόχους η διαφορά των online πωλήσεων από τις offline;
Γ.Κ.Κατ’ αρχήν οι ξενοδόχοι εισπράττουν τα χρήματα από τις πωλήσεις τους απευθείας από τον πελάτη και δεν περιμένουν μεγάλα χρονικά διαστήματα να πληρωθούν από τον πράκτορα. Για τον λόγο αυτό στρέφονται προς τις onlineπωλήσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμα και οι μεγάλοι πράκτορες έχουν στραφεί στο online, τόσο στις B2B κρατήσεις όσο και στις B2C (π.χ. Hotelbeds, expedia, booking, κλπ).
Όμως η στροφή αυτή απαιτεί εμπειρία στο yield management. Για παράδειγμα, δεν είναι μόνο οι τιμές που παίζουν ρόλο, είναι και το περιεχόμενο (φωτογραφίες, κείμενα, κ.ά. ) που κάνει τη διαφορά.
--Πρόσφατα λανσάρατε στην αγορά ένα ολοκληρωμένο πακέτο για την onlineαπόδοση των ξενοδοχείων, που προέκυψε από τη σύμπραξη των δύο εταιρειών, το HandsFreeHotelier. Τι ακριβώς είναι αυτό;
Δ.Σ.Η ιδέα είναι ότι, κάτω από ένα συμβόλαιο, ο ξενοδόχος παίρνει μια ολοκληρωμένη λύση (που περιλαμβάνει 24 διαφορετικές υπηρεσίες!) ανάλογα με τις ανάγκες του, που έχει να κάνει είτε με τη διαχείριση των πωλήσεών του είτε με τη διαχείριση των κρατήσεών του είτε με το online marketing. Ο ξενοδόχος μας αναλύει πως δουλεύει μέχρι σήμερα κι εμείς του βγάζουμε ένα πλάνο τριετίας με στοχοθέτηση ανά έτος για το που μπορεί να φτάσει η κερδοφορία του. Κάνουμε στην ουσία ένα business plan, εκτιμούμε που μπορεί να φτάσει αυτό το ξενοδοχείο σε επίπεδο πωλήσεων, τι πρέπει να κάνουμε για να πετύχουμε αυτό το πλάνο, πόσο πρέπει να πληρώσει για αυτό. Και τα στελέχη των δύο εταιρειών μας καλούνται να το υλοποιήσουν.
Γ.Κ. Αν δεν υπάρχει sales, δεν υπάρχει marketing. Και αν δεν υπάρχει marketing, δεν υπάρχει sales. Για παράδειγμα, σχεδιάζοντας τις προσφορές που θα βγάλω σε ένα ξενοδοχείο, χρειάζομαι τη στήριξη του digital marketing για να μου πει ποιες είναι οι πιο δυνατές αγορές στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Κατόπιν θα βγάλω εγώ μια συγκεκριμένη προσφορά, βλέποντας αν οι τιμές σε εκείνη την αγορά είναι οι σωστές στους online αλλά και στους offline πράκτορες, για να προχωρήσει μετά στην ανάλογη διαφήμιση το digital marketing. Αν δεν υπάρχει αυτή η σύνδεση μεταξύ του marketingκαι του sales, δεν πετυχαίνουμε το στόχο.
Γ.Κ. Καλώς ή κακώς τα ξενοδοχεία, ακόμα και μεγάλοι όμιλοι, δεν έχουν αναπτύξει ακόμα τη σύνδεση μεταξύ digital marketing και sales. Το κάθε τμήμα δουλεύει μόνο του και ο μόνος που χάνει είναι ο ξενοδόχος.
--Εσείς αναλαμβάνετε όλη τη λειτουργία των δύο τμημάτων, marketing και sales;
Γ.Κ. Ναι, τα αναλαμβάνουμε εμείς ολοκληρωμένα. Δηλαδή, από τα emails, τηλεφωνικές κρατήσεις, σύναψη και διαπραγμάτευση online συμβολαίων έως yield management, revenue management, διεθνείς εκθέσεις, digital marketing (website, social media, SEO, adwords, newsletter, email campaigns, κ.λπ.).
Δ.Σ. Αυτή τη στιγμή έχουμε 17 κοινά projects. Και τα αποτελέσματα είναι απολύτως μετρήσιμα: έχουμε 96% ανανέωση των συμβολαίων μας. Είμαστε καθαρά performance agenciesκαι οι δύο, δηλαδή κρινόμαστε από τα αποτελέσματα. Λέμε, έχουμε ξοδέψει τόσα λεφτά, έχουν γίνει αυτές οι ενέργειες, έχουν αποδώσει τόσα.
Τα οφέλη για τον ξενοδόχο
--Ποια είναι τα οφέλη του για τον ξενοδόχο;
Δ.Σ. Με όλη αυτή η πολυπλοκότητα που υπάρχει στην online διάθεση δωματίων και στο online marketing, στην ουσία το Hands Free του εξασφαλίζει ότι θα γίνει η βέλτιστη δυνατή διαχείριση σε αυτό το οικοσύστημα με στόχο να πετύχουμε καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα.
Γ.Κ. Εγώ θα το πω και πιο ωμά: εάν ένα ξενοδοχείο είχε τζίρο 100.000 ευρώ, με το Hands Free Hotelier θα ανέβει τουλάχιστον 50% ο τζίρος του. Συνήθως ο ξενοδόχος θεωρεί ότι έχει ένα ταβάνι. Δεν ξέρει ότι αν δουλέψει μαζί μας, μπορεί να ξεπεράσει αυτό το ταβάνι. Δεν είναι θέμαoperation, δεν κάνουμε management, είναι μόνο θέμα στρατηγικής.
--Πώς βλέπετε την επόμενη χρονιά;
Δ.Σ. + Γ.Κ. Οι προκρατήσεις στα site μας είναι αυξημένες κατά 30% σε σχέση με πέρσι. Μετά την WTM βλέπουμε αύξηση από την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας και επιμήκυνση της σεζόν ακόμα και σε προορισμούς που μέχρι τώρα κινούνταν το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου, όπως η Πάτμος, η Μήλος, αλλά και η Ίος, (την οποία πλέον επισκέπτονται πολλοί πελάτες από τη Σαντορίνη, λόγω της μεταξύ τους σύνδεσης, με αποτέλεσμα η μέση τιμή να έχει αυξηθεί κατά 120%).
Επίσης βλέπουμε κρατήσεις από νέες αγορές όπως το Ιράν, τις Αραβικές χώρες, το Ισραήλ, τη Νότια Αφρική, λόγω της διείσδυσης και του content των πελατών μας Online. Επίσης βλέπουμε πολλές κρατήσεις από Ελλάδα, το οποίο δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι αυξάνεται ο εσωτερικός τουρισμός αλλά σημαίνει ότι ο Έλληνας έχει εξοικειωθεί με τη χρήση του Internet.
** H Αxia Hospitality και η Nelios συμμετέχουν με το Hands Free Hotelier στην έκθεση 100% Hotel Show που πραγματοποιείται 17-20 Νοεμβρίου στο ΜEC Παιανίας (Stand B45-C46, Digital Square).
** Η Nelios συμμετέχει στην έκθεση Xenia, 25-27 Νοεμβρίου, Metropolitan Expo (Hall 2, Stand B14).
- 1) Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
- 2) Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη
- 3) 4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025
- 4) Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες
08/05 07:30
08/05 07:29
Δήμος Χανίων: Διαγωνισμός για παροχή ξενοδοχειακών υπηρεσιών
08/05 07:24
08/05 07:22
08/05 07:20
07/05 22:15
07/05 14:52
Ν.Χαρδαλιάς | Τουρισμός πολυτελείας: Συνεργασία της Αθήνας- Αττικής με το Ντουμπάι
07/05 14:08
Εορταστικό χωριό το Πεδίο του Άρεως από τα ερχόμενα Χριστούγεννα
07/05 12:33
Ευρωπαϊκός τουρισμός 2024 | Ποια σύννεφα σκιάζουν την ανάκαμψη - ETC: +14,3% οι ταξιδιωτικές δαπάνες
07/05 12:09
07/05 12:04
07/05 11:55
07/05 11:50
07/05 11:41
Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (DPA) | Η Ελλάδα υποδέχεται πανέτοιμη τους τουρίστες
07/05 09:10
Γαλάζια Σημαία 2024 | Πρωταθλήτρια επί 30 χρόνια η Ισπανία- δεύτερη η Ελλάδα
06/05 12:24
Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
06/05 11:26
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
06/05 07:50
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
06/05 07:05
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
06/05 07:04
05/05 11:31
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
05/05 07:24
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
05/05 07:21
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
04/05 20:39
04/05 19:48
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
04/05 11:58
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
04/05 11:30
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
04/05 11:10
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
04/05 11:09
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
03/05 11:43
03/05 07:45
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
03/05 07:42
02/05 17:09
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
02/05 17:02
02/05 15:06
02/05 14:03
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
02/05 13:24
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
02/05 12:51
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
02/05 12:32
02/05 12:26
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
02/05 11:49
02/05 11:41
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
02/05 11:29
02/05 10:26
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές
02/05 10:09
Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο
02/05 10:05
H Πάρος φιλοξένησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας OPTIMIST–U13
02/05 09:52
Airbnb: Έκδοση Καλοκαιριού 2024 | Εξαιρετικές εμπειρίες από τους σπουδαιότερους θρύλους του κόσμου
02/05 07:12
Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος
02/05 07:07
Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν
02/05 07:05
02/05 07:03
01/05 15:09
01/05 15:01
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
01/05 14:09
01/05 13:57
01/05 13:41
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
01/05 12:14
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
01/05 12:14
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
01/05 11:33
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
01/05 11:15
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
01/05 11:03
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour
01/05 10:53
Δήμος Αγ.Νικολάου | Κοινή θέση με τους ξενοδόχους κατά των πλωτών αιολικών πάρκων
01/05 04:00
Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση
01/05 04:00
Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα
01/05 04:00
Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα
01/05 04:00
Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024
01/05 04:00
Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας
30/04 18:57
30/04 17:43
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
30/04 17:17
30/04 14:04
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
30/04 12:27
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
30/04 12:24
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
30/04 12:05
30/04 11:43
30/04 11:30
30/04 11:25
30/04 10:48
30/04 10:02
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
30/04 07:19
Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
30/04 07:18
30/04 07:11
To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου
30/04 07:10
30/04 07:08
29/04 14:05
29/04 12:55
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
29/04 12:19
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
29/04 11:49
29/04 11:28
29/04 11:08
29/04 11:02
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
29/04 10:47
29/04 10:30
29/04 10:10
29/04 07:56
29/04 07:02
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
29/04 07:01
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
28/04 15:54
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
28/04 12:48
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
28/04 07:29
Γαλάζια Σημαία 2024 | Πρωταθλήτρια επί 30 χρόνια η Ισπανία- δεύτερη η Ελλάδα
Ευρωπαϊκός τουρισμός 2024 | Ποια σύννεφα σκιάζουν την ανάκαμψη - ETC: +14,3% οι ταξιδιωτικές δαπάνες
Ν.Χαρδαλιάς | Τουρισμός πολυτελείας: Συνεργασία της Αθήνας- Αττικής με το Ντουμπάι
Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (DPA) | Η Ελλάδα υποδέχεται πανέτοιμη τους τουρίστες
Εορταστικό χωριό το Πεδίο του Άρεως από τα ερχόμενα Χριστούγεννα
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Δήμος Χανίων: Διαγωνισμός για παροχή ξενοδοχειακών υπηρεσιών
Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
( 0 )