Στις ξένες αγορές η "Μούσα του Αιγαίου", Τήνος, με σχέδιο μάρκετινγκ

Α Decrease font Enlarge font
Στις ξένες αγορές η "Μούσα του Αιγαίου", Τήνος, με σχέδιο μάρκετινγκΦωτό: Δήμος Τήνου

Με ολοκληρωμένο σχέδιο στρατηγικής μάρκετινγκ και με δράσεις στόχευσης σε κύριες και ανερχόμενες τουριστικές  αγορές, ο Δήμος Τήνου προχωράει συγκροτημένα στη διεκδίκηση του μεγαλύτερου δυνατού μεριδίου σε επίπεδο προσέλκυσης επισκεπτών αξιοποιώντας και αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του νησιού. 

Συγκεκριμένα, στο marketing plan, που παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα στο Δημοτικό Συμβούλιο όπου ψηφίστηκε ομόφωνα αποσπώντας θετικά σχόλια, περιλαμβάνεται η αξιοποίηση και ανάδειξη μιας ενιαίας εικαστικής ταυτότητας, η δημιουργία περιεχομένου γύρω από τα τουριστικά προϊόντα και η εναρμόνιση του με τις ανάγκες της επικοινωνίας και τέλος, η προβολή και προώθηση προς τα στοχευμένα κοινά αξιοποιώντας τα καταλληλότερα μέσα επικοινωνίας.

Όπως δήλωσε η Αντιδήμαρχος κυρία Αναστασία Δεληγιάννη «η Μελέτη είναι το απαραίτητο βήμα που έπρεπε να προηγηθεί ώστε ο σχεδιασμός των δράσεων να είναι χρονολογικά προσδιορισμένος  και τοποθετημένος σε έναν άξονα προτεραιοτήτων καθώς και να λαμβάνει υπόψη τις σύγχρονες μεθόδους προσέγγισης των αγορών».

Με βάση τα ευρήματα της έρευνας που διενεργήθηκε για τις ανάγκες του marketing plan αναδεικνύεται ως κύρια κατηγορία τουριστικού προϊόντος ο «Ηλιος και Θάλασσα» καθώς και ο Πολιτισμός και Θρησκεία με υποστηρικτικές κατηγορίες αυτές της Φύσης και των Δραστηριοτήτων καθώς και της Γαστρονομίας όπου η Τήνος έχει να επιδείξει εύρος φυσικού πλούτου και τοπικής παραγωγής. 

Οι παραπάνω άξονες συνθέτουν την ανταγωνιστική ταυτότητα του προορισμού, και συντελούν στη δημιουργία του κεντρικού μηνύματος διαφοροποίησης και στη στοχευμένη διάρθρωση ενεργειών προβολής που το καταστούν ελκυστικό και ανταγωνιστικό στις ομάδες στόχους. 

Ως κύριες  παραδοσιακές αγορές αναφέρονται η  Γαλλία/Γαλλόφωνες χώρες Γερμανία/Γερμανόφωνες χώρες Ιταλία Αγγλία Ελλάδα και ως δυναμικές το Βέλγιο, οι   Σκανδιναβικές χώρες, η   Ελβετία, η  Αυστρία και η Ολλανδία και ως νέες  ανερχόμενες αγορές η Αυστραλία , η Κίνα καθώς και οι Αραβικές και Ασιατικές χώρες .Ενδιαφέρον, όπως αναφέρεται,  παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια οι Ρώσοι και οι Κινέζοι κυρίως για θεματικές εκδρομές γάμων.  

Στη μελέτη προτείνεται να δοθεί έμφαση σε ειδικά τμήματα αγορών και κυρίως σε Ζευγάρια,  Οικογένειες με παιδιά και άτομα ηλικίας άνω των 35 ετών.

Η στρατηγική των αγορών: Ενίσχυση μεριδίου στις παραδοσιακές αγορές που αποτελούν βασικό πυλώνα περαιτέρω ανάπτυξης, υποστήριξη μεριδίου σε εδραιωμένες ευρωπαϊκές αγορές. Ισχυρή διείσδυση σε ανερχόμενες αγορές που μπορούν να προσφέρουν νέα κοινά με υψηλές δαπάνες. Επιλεκτική διείσδυση σε αγορές προς αξιοποίηση με υψηλή τουριστική κίνηση και χαμηλή δαπάνη.

Το ευρύ φάσμα καταλυμάτων από ξενοδοχεία 2 αστέρων έως και πολυτελείς βίλλες και διαμερίσματα, ο αξιοσημείωτος πολιτισμικός και θρησκευτικός πλούτος με κυρίαρχο στοιχείο την συνύπαρξη του ορθόδοξου και του καθολικού χαρακτήρα του νησιού, η διάχυτη τηνιακή τέχνη και αρχιτεκτονική και η ανάδειξη της Μαρμαροτεχνίας στον Κατάλογο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO, η πλειάδα τοπικών τηνιακών προϊόντων συνυφασμένα με την τοπική παραγωγή, τα ιδιαίτερα στοιχεία της φύσης όπως το σεληνιακό τοπίο του Βώλακα που αποτελεί το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό πεδίο bouldering,  τα μονοπάτια πεζοπορικών διαδρομών, η παραλία της Κολυμπήθρας κατάλληλη για θαλάσσια σπορ αλλά και πληθώρα  παραλιών, με ποικιλομορφία επιλογών που μπορεί να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς επισκέπτες, τα εστιατόρια και οι  ταβέρνες που προωθούν την τοπική γαστρονομία, και  η χαρακτηριστική φιλοξενία αποτελούν βασικά συγκριτικά πλεονεκτήματα του τουριστικού προϊόντος του νησιού. 

Η μελέτη του marketing plan συμπύκνωσε όλα τα χαρακτηριστικά του νησιού  σε μία δημιουργική πλατφόρμα που θα αποτελέσει τη βάση της τουριστικής του προβολής. 

Κύριο εύρημα της δημιουργικής πλατφόρμας αποτελεί η «Έμπνευση» και η «Ευλογία» που δίνει η φύση στον άνθρωπο για να «Δημιουργήσει». Η ίδια έμπνευση που διακατέχει τους επισκέπτες του νησιού, για να περάσουν αξέχαστες διακοπές.

«Στην Τήνο δόθηκε 

ένας ήλιος ζωογόνος 

και αυτός μας φώτισε να χτίσουμε κατάλευκα φιλόξενα χωριά.

Της δόθηκε 

σπάνια ευλογία 

και από εκεί εμπνεύστηκαν οι κάτοικοι το καλωσόρισµα και τη ζεστασιά

Προικίστηκε με τοπία µοναδικά 

και μέσα σε αυτά χαράχθηκαν µονοπάτια  έµπνευσης

Το χάρισμα της εύφορης γης της

προκάλεσε τη δημιουργία ενός γαστρονομικού παράδεισου.

Ο άνεµος που τη φυσά από άκρη σε άκρη 

έδωσε πνοή στα παιχνίδια 

και οι σπάνιοι λίθοι της 

έγιναν έμπνευση για την τέχνη και τον πολιτισµό.

Η γωνιά του Αιγαίου που  εµπνέει  τους κατοίκους να δηµιουργούν και τους επισκέπτες  να γεμίζουν με  αξέχαστες αναµνήσεις»

Με αυτό το σκεπτικό, στόχος της νέας στρατηγικής τουριστικής προβολής του Δήμου είναι ότι ανέκαθεν η Τήνος ενέπνεε τους κατοίκους της να είναι δημιουργικοί και αυτοί μετέτρεψαν το νησί τους σε ένα τόπο ξεχωριστό. Έτσι και σήμερα, η Τήνος εμπνέει τους επισκέπτες της να δημιουργούν αξέχαστες αναμνήσεις. Σαν μια σύγχρονη Μούσα. 

Το νέο σύνθημα για την ελληνική αγορά  είναι: TΗΝΟΣ  Η ΜΟΥΣΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ και για το διεθνές κοινό: TINOS THE AEGEAN MUSE.

Με βάση τη συγκεκριμένη στρατηγική έχει κατατεθεί ένα σύνολο δράσεων και ενεργειών που αξιοποιεί τα υπάρχοντα εργαλεία, και τις δράσεις του νησιού και προτείνει ιδέες για την ενδυνάμωση της προβολής των κύριων κατηγοριών του τουριστικού προϊόντος στο ευρύ κοινό αλλά και σε επαγγελματίες και φορείς του τουριστικού κλάδου.

 

 

 

  1. 21/05 10:12

    Προβολή της Λέσβου μέσω της Germania

  2. 21/05 09:46

    Έρχονται νέες επιβαρύνσεις στα ξενοδοχεία

  3. 21/05 09:42

    Ο γαμήλιος τουρισμός στη Σαντορίνη: Προβολή μέσα από ξένη τηλεοπτική σειρά

  4. 21/05 09:35

    Περιφέρεια Κρήτης: Aποφάσεις για ΜΠΕ 4 ξενοδοχείων

  5. 21/05 09:34

    Περιφέρεια Δ. Ελλάδας: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τη διοργάνωση συνεδρίου

  6. 21/05 09:27

    Δήμος Καρπενησίου: Διαγωνισμοί για εκμίσθωση 2 ακινήτων με χρήση καταλύματος

  7. 21/05 00:42

    Τελευταία σεζόν χωρίς τα υδροπλάνα...

  8. 20/05 12:31

    Στην τελική ευθεία μπήκε η μαρίνα Χίου

  9. 20/05 12:08

    Ryanair: Πτήσεις Αθήνα- Ηράκλειο από τις 15 Ιουνίου

  10. 20/05 11:58

    Νέα τουριστική διαδρομή στην Αρχαία Ολυμπία

  11. 20/05 11:55

    Προσβάσιμοι Θαλάσσιοι Προορισμοί στους Δήμους Ερέτριας, Σικυωνιών και Κέας

  12. 20/05 11:48

    To Καζάνι στη Φωτάδα και η Γιορτή Μελιού στη Λάρισα

  13. 19/05 11:43

    Βανδαλιστική επίθεση στο Κέντρο Τουριστικής Πληροφόρησης Βόλου

  14. 19/05 11:27

    Ομοσπονδία Στερεάς Ελλάδας Rooms & Apartments: Επιτήδειοι προμηθεύουν παράνομους τιμοκατάλογους πόρτας

  15. 19/05 11:23

    H Περιφέρεια Ν. Αιγαίου διεθνής επιχειρηματικός, τουριστικός και πολιτιστικός προορισμός

  16. 19/05 11:21

    Παλαιά ελαιοτριβεία στο Μεγανήσι μετατρέπονται σε χώρους πολιτισμού

  17. 19/05 11:14

    Ε.Κουντουρά: Προτεραιότητα το άνοιγμα της κινεζικής αγοράς

  18. 18/05 17:16

    Laudamotion: Ακυρώνονται τα δρομολόγια από Ζυρίχη προς Κέρκυρα, Ηράκλειο και Ρόδο

  19. 18/05 16:47

    Το Instagram αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στις απευθείας κρατήσεις και πωλήσεις τουριστικών επιχειρήσεων

  20. 18/05 16:04

    Ε. Κουντουρά: Συναντήσεις στη Σαγκάη για προώθηση του ελληνικού τουρισμού

  21. 18/05 15:55

    Mνημόνιο συνεργασίας για έργα αναβάθμισης στο αεροδρόμιο Χίου

  22. 18/05 15:15

    Διεθνής διαγωνισμός για νέες υπηρεσίες διαστημικής τεχνολογίας στην Αθήνα

  23. 18/05 14:43

    Συλλυπητήρια μηνύματα για την απώλεια του Θ. Βασιλάκη από ΔΑΑ, ΣΤΕΕΑΕ, Ellinair και ΣΕΤΚΕ

  24. 18/05 14:19

    Η Κύθνος δημιουργεί νέα τουριστικά προϊόντα (video)

  25. 18/05 14:17

    Η Ρόδος μέσα από το φακό της τηλεόρασης του Ισραήλ

  26. 18/05 13:34

    Windrose: Νέα σύνδεση Κίεβο-Πάτρα

  27. 18/05 13:28

    Η Μαγιόρκα κήρυξε πόλεμο κατά των μεθυσμένων Βρετανών τουριστών

  28. 18/05 12:28

    TUI Fly: 100 πτήσεις προς Κρήτη το 2019

  29. 18/05 12:27

    Συλλυπητήριο μήνυμα του ΣΕΤΕ για τον θάνατο του Θεόδωρου Βασιλάκη

  30. 18/05 12:25

    Μέτρα για την υδροδότηση της Τήνου

  31. 18/05 12:10

    Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2018: Όλο το πρόγραμμα εκδηλώσεων

  32. 18/05 11:29

    TUI: Πιο στοχευμένα τα κόνσεπτ των ξενοδοχείων Robinson Club από το 2019

  33. 18/05 10:49

    World Travel Awards 2018: Στο Ζάππειο το ευρωπαϊκό γκαλά- Ψηφίστε Αθήνα!

  34. 18/05 10:44

    Thomas Cook: Το ξενοδοχείο είναι πιο σημαντικό από τον προορισμό

  35. 18/05 10:16

    Ξένοι δημοσιογράφοι στη Χαλκιδική

  36. 18/05 10:02

    Ιταλοί δημοσιογράφοι στο χωριό του Κρητικού Πάπα της Ρώμης

  37. 18/05 09:56

    Εγκαίνια του Dolce Attica Riviera με ένα φαντασμαγορικό opening party

  38. 18/05 09:45

    Άδεια για 5άστερο ξενοδοχείο με καταφύγιο τουριστικών σκαφών στην Κρήτη

  39. 18/05 09:43

    Νέο Υδατοδρόμιο στην Αρτα

  40. 18/05 09:40

    Διαγωνισμός 1,2 εκατ.ευρώ για σίτιση στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

  41. 18/05 09:38

    Η Χίος στο Eyefor Travel Europe 2018

  42. 18/05 09:36

    Δήμος Αρταίων: Διαγωνισμός για την ετήσια τουριστική προβολή

  43. 18/05 09:27

    Θεματικές μορφές τουρισμού vs εποχικότητα- Γράφει ο κ.Νότης Μαρτάκης (*)

  44. 17/05 21:02

    Πέθανε ο Θεόδωρος Βασιλάκης, ιδρυτής της Aegean Airlines και της AutoHellas (Hertz)

  45. 17/05 18:38

    ΕΣΠΑ: Νέες τουριστικές επενδύσεις 2,3 δισ. ευρώ

  46. 17/05 16:23

    Navarino Challenge με πάνω από 20 δραστηριότητες και 12 Ολυμπιακά αθλήματα

  47. 17/05 15:25

    Δεύτερο Ελληνικό Φεστιβάλ στο Ντίσελντορφ

  48. 17/05 15:21

    Πρόταση για αξιοποίηση του Ξενία της Χίου

  49. 17/05 15:07

    TripAdvisor: Οι 10 δημοφιλέστερες γαστρονομικές εμπειρίες στον κόσμο

  50. 17/05 14:47

    Κυπριακός τουρισμός: Ρεκόρ αφίξεων τον Απρίλιο

  51. 17/05 14:14

    Hellas House: Ελληνικό πολιτιστικό κέντρο στη Σαγκάη- εγκαίνια από την Ε.Κουντουρά

  52. 17/05 14:13

    Γερμανοί δημοσιογράφοι στην Κεφαλονιά

  53. 17/05 13:47

    Ενημέρωση για τη χρήση των προσωπικών δεδομένων

  54. 17/05 13:47

    Απίστευτο: Πωλείται αρχαία ελληνική πόλη στην Τουρκία έναντι 8,3 εκατ. δολαρίων

  55. 17/05 13:31

    Π. Κουρουμπλής: Μέσω παραχωρήσεων δραστηριοτήτων η αξιοποίηση των λιμανιών

  56. 17/05 13:03

    Το σημαντικότερο κριτήριο επιλογής ενός ξενοδοχείου

  57. 17/05 13:00

    Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων: 6 εκδηλώσεις στα δημοτικά Μουσεία της Αθήνας

  58. 17/05 12:57

    Αναβάθμιση εξοπλισμού σε Σχολές Εμπορικού Ναυτικού και Επαγγελματική Εκπαίδευση

  59. 17/05 12:37

    Στη Λέσβο οι συντελεστές της χολιγουντιανής ταινίας που θα γυριστεί στον Μόλυβο

  60. 17/05 12:30

    Αναβαθμίζεται το σύστημα πληροφοριών για θεωρήσεις Σένγκεν

  61. 17/05 12:26

    Lufthansa: Πιο άνετος ύπνος στη Business Class

  62. 17/05 12:18

    «Χρυσή» χρονιά για την κρουαζιέρα στο Ηράκλειο

  63. 17/05 12:08

    Expedia: 6 στους 10 συνδυάζουν το επαγγελματικό ταξίδι με διακοπές

  64. 17/05 11:25

    Egyptair: Προσφορές σε εισιτήρια για πτήσεις από Αθήνα

  65. 17/05 11:17

    Γερμανικός τουρισμός: +21% οι κρατήσεις θερινών διακοπών τον Απρίλιο

  66. 17/05 10:59

    Thomas Cook: Η Ελλάδα είναι και πάλι μεταξύ των νικητών της σεζόν

  67. 17/05 10:11

    Συνεργασία Visa με την υπηρεσία κρατήσεων ξενοδοχείων Bidroom

  68. 17/05 09:49

    Ε.Ξ. Αρκαδίας: Οι τελευταίες εξελίξεις για τα πνευματικά δικαιώματα στα ξενοδοχεία

  69. 17/05 09:42

    Αλιευτικός τουρισμός με ψαροκάικα

  70. 17/05 09:32

    Νέες άδειες για γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία

  71. 17/05 09:31

    Δήμος Ελασσόνας: Διαγωνισμός για την εκμίσθωση ξενώνα

  72. 17/05 09:19

    ΕΑΤΑ: Διαγωνισμός για τον ψηφιακό οδηγό της Αθήνας

  73. 17/05 09:17

    Περιφέρεια Ν.Αιγαίου: Δράσεις προβολής φυσικής κληρονομιάς, πολιτισμού και τουρισμού

  74. 17/05 09:09

    H Έλενα Κουντουρά εγκαινίασε την ΙΤΒ China- 50% περισσότεροι Κινέζοι στην Ελλάδα φέτος

  75. 16/05 16:49

    24ωρη απεργία της ΠΝΟ στις 30 Μαΐου

  76. 16/05 15:10

    Η ψηφιοποίηση μονόδρομος για την ναυτιλία

  77. 16/05 14:59

    Με την αιγίδα του ΕΟΤ το έκτο International Rally Greece Offroad

  78. 16/05 14:25

    Ο ρόλος των ΟΤΑ στο Digital Marketing των τουριστικών επιχειρήσεων

  79. 16/05 14:22

    Οι Κυκλάδες πρώτη επιλογή των Ελλήνων για το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος

  80. 16/05 14:09

    Έρευνα: Η ασφάλεια πρώτο κριτήριο στην επιλογή προορισμού από γυναίκες

  81. 16/05 13:24

    H Περιφέρεια ΑΜ-Θ στο Ελληνικό Σαββατοκύριακο στο Βελιγράδι

  82. 16/05 13:20

    H Daily Mail αποθεώνει το ξενοδοχείο Miraggio Thermal Spa Resort

  83. 16/05 13:06

    Τουριστική προβολή της Ελλάδας στο Βελιγράδι

  84. 16/05 12:37

    Σύμφωνο ανάδειξης της Κυπριακής Γαστρονομίας

  85. 16/05 12:15

    Επιστημονικό Συμβούλιο για την αναβάθμιση της δημόσιας τουριστικής εκπαίδευσης

  86. 16/05 12:08

    Παράνομη ναύλωση σκάφους αναψυχής στην Ιθάκη

  87. 16/05 12:01

    Ρόδος: Στις 25 Μαΐου η έναρξη του Μεσαιωνικού Φεστιβάλ

  88. 16/05 11:48

    Olympic Air: Συνεργασία με μεγάλο καναδικό πρόγραμμα τακτικών επιβατών

  89. 16/05 11:20

    73 εκατ. μπουκάλια ιταλικό κρασί θα καταναλώσουν οι τουρίστες

  90. 16/05 11:10

    Ανοίγει το φθινόπωρο το Grand Airport στην Κωνσταντινούπολη

  91. 16/05 10:57

    TYROS RUN: Διπλάσιος αριθμός των δρομέων φέτος

  92. 16/05 10:17

    Η TUI Nordic βράβευσε 38 ξενοδοχεία της Κρήτης- Δείτε ποια

  93. 16/05 09:54

    Κρήτη: Συνάντηση Αρναουτάκη με το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ηρακλείου

  94. 16/05 08:54

    Γερμανικός τουρισμός: Ανέκαμψαν οι κρατήσεις για Ελλάδα τον Απρίλιο- Θεαματικό come back για Τουρκία και Αίγυπτο

  95. 16/05 08:40

    Υπουργείο Πολιτισμού: Οριστική ανάκληση της άδειας της ΑΕΠΙ

  96. 16/05 08:39

    Νέο ξενοδοχείο στο Ηράκλειο Κρήτης

  97. 16/05 08:31

    Oι 30 προορισμοί με τα υψηλότερα τουριστικά έσοδα το 2017

  98. 16/05 08:29

    ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με t.o. της Ινδίας

  99. 16/05 08:26

    Aegean: Εισιτήρια για 9 πόλεις του εξωτερικού με έκπτωση έως 20%

  100. 16/05 08:25

    Περιφέρεια Β. Αιγαίου: Πρόγραμμα επιμόρφωσης τουριστικών επαγγελματιών