Στις ξένες αγορές η "Μούσα του Αιγαίου", Τήνος, με σχέδιο μάρκετινγκ

Α Decrease font Enlarge font
Στις ξένες αγορές η "Μούσα του Αιγαίου", Τήνος, με σχέδιο μάρκετινγκΦωτό: Δήμος Τήνου

Με ολοκληρωμένο σχέδιο στρατηγικής μάρκετινγκ και με δράσεις στόχευσης σε κύριες και ανερχόμενες τουριστικές  αγορές, ο Δήμος Τήνου προχωράει συγκροτημένα στη διεκδίκηση του μεγαλύτερου δυνατού μεριδίου σε επίπεδο προσέλκυσης επισκεπτών αξιοποιώντας και αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του νησιού. 

Συγκεκριμένα, στο marketing plan, που παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα στο Δημοτικό Συμβούλιο όπου ψηφίστηκε ομόφωνα αποσπώντας θετικά σχόλια, περιλαμβάνεται η αξιοποίηση και ανάδειξη μιας ενιαίας εικαστικής ταυτότητας, η δημιουργία περιεχομένου γύρω από τα τουριστικά προϊόντα και η εναρμόνιση του με τις ανάγκες της επικοινωνίας και τέλος, η προβολή και προώθηση προς τα στοχευμένα κοινά αξιοποιώντας τα καταλληλότερα μέσα επικοινωνίας.

Όπως δήλωσε η Αντιδήμαρχος κυρία Αναστασία Δεληγιάννη «η Μελέτη είναι το απαραίτητο βήμα που έπρεπε να προηγηθεί ώστε ο σχεδιασμός των δράσεων να είναι χρονολογικά προσδιορισμένος  και τοποθετημένος σε έναν άξονα προτεραιοτήτων καθώς και να λαμβάνει υπόψη τις σύγχρονες μεθόδους προσέγγισης των αγορών».

Με βάση τα ευρήματα της έρευνας που διενεργήθηκε για τις ανάγκες του marketing plan αναδεικνύεται ως κύρια κατηγορία τουριστικού προϊόντος ο «Ηλιος και Θάλασσα» καθώς και ο Πολιτισμός και Θρησκεία με υποστηρικτικές κατηγορίες αυτές της Φύσης και των Δραστηριοτήτων καθώς και της Γαστρονομίας όπου η Τήνος έχει να επιδείξει εύρος φυσικού πλούτου και τοπικής παραγωγής. 

Οι παραπάνω άξονες συνθέτουν την ανταγωνιστική ταυτότητα του προορισμού, και συντελούν στη δημιουργία του κεντρικού μηνύματος διαφοροποίησης και στη στοχευμένη διάρθρωση ενεργειών προβολής που το καταστούν ελκυστικό και ανταγωνιστικό στις ομάδες στόχους. 

Ως κύριες  παραδοσιακές αγορές αναφέρονται η  Γαλλία/Γαλλόφωνες χώρες Γερμανία/Γερμανόφωνες χώρες Ιταλία Αγγλία Ελλάδα και ως δυναμικές το Βέλγιο, οι   Σκανδιναβικές χώρες, η   Ελβετία, η  Αυστρία και η Ολλανδία και ως νέες  ανερχόμενες αγορές η Αυστραλία , η Κίνα καθώς και οι Αραβικές και Ασιατικές χώρες .Ενδιαφέρον, όπως αναφέρεται,  παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια οι Ρώσοι και οι Κινέζοι κυρίως για θεματικές εκδρομές γάμων.  

Στη μελέτη προτείνεται να δοθεί έμφαση σε ειδικά τμήματα αγορών και κυρίως σε Ζευγάρια,  Οικογένειες με παιδιά και άτομα ηλικίας άνω των 35 ετών.

Η στρατηγική των αγορών: Ενίσχυση μεριδίου στις παραδοσιακές αγορές που αποτελούν βασικό πυλώνα περαιτέρω ανάπτυξης, υποστήριξη μεριδίου σε εδραιωμένες ευρωπαϊκές αγορές. Ισχυρή διείσδυση σε ανερχόμενες αγορές που μπορούν να προσφέρουν νέα κοινά με υψηλές δαπάνες. Επιλεκτική διείσδυση σε αγορές προς αξιοποίηση με υψηλή τουριστική κίνηση και χαμηλή δαπάνη.

Το ευρύ φάσμα καταλυμάτων από ξενοδοχεία 2 αστέρων έως και πολυτελείς βίλλες και διαμερίσματα, ο αξιοσημείωτος πολιτισμικός και θρησκευτικός πλούτος με κυρίαρχο στοιχείο την συνύπαρξη του ορθόδοξου και του καθολικού χαρακτήρα του νησιού, η διάχυτη τηνιακή τέχνη και αρχιτεκτονική και η ανάδειξη της Μαρμαροτεχνίας στον Κατάλογο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO, η πλειάδα τοπικών τηνιακών προϊόντων συνυφασμένα με την τοπική παραγωγή, τα ιδιαίτερα στοιχεία της φύσης όπως το σεληνιακό τοπίο του Βώλακα που αποτελεί το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό πεδίο bouldering,  τα μονοπάτια πεζοπορικών διαδρομών, η παραλία της Κολυμπήθρας κατάλληλη για θαλάσσια σπορ αλλά και πληθώρα  παραλιών, με ποικιλομορφία επιλογών που μπορεί να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς επισκέπτες, τα εστιατόρια και οι  ταβέρνες που προωθούν την τοπική γαστρονομία, και  η χαρακτηριστική φιλοξενία αποτελούν βασικά συγκριτικά πλεονεκτήματα του τουριστικού προϊόντος του νησιού. 

Η μελέτη του marketing plan συμπύκνωσε όλα τα χαρακτηριστικά του νησιού  σε μία δημιουργική πλατφόρμα που θα αποτελέσει τη βάση της τουριστικής του προβολής. 

Κύριο εύρημα της δημιουργικής πλατφόρμας αποτελεί η «Έμπνευση» και η «Ευλογία» που δίνει η φύση στον άνθρωπο για να «Δημιουργήσει». Η ίδια έμπνευση που διακατέχει τους επισκέπτες του νησιού, για να περάσουν αξέχαστες διακοπές.

«Στην Τήνο δόθηκε 

ένας ήλιος ζωογόνος 

και αυτός μας φώτισε να χτίσουμε κατάλευκα φιλόξενα χωριά.

Της δόθηκε 

σπάνια ευλογία 

και από εκεί εμπνεύστηκαν οι κάτοικοι το καλωσόρισµα και τη ζεστασιά

Προικίστηκε με τοπία µοναδικά 

και μέσα σε αυτά χαράχθηκαν µονοπάτια  έµπνευσης

Το χάρισμα της εύφορης γης της

προκάλεσε τη δημιουργία ενός γαστρονομικού παράδεισου.

Ο άνεµος που τη φυσά από άκρη σε άκρη 

έδωσε πνοή στα παιχνίδια 

και οι σπάνιοι λίθοι της 

έγιναν έμπνευση για την τέχνη και τον πολιτισµό.

Η γωνιά του Αιγαίου που  εµπνέει  τους κατοίκους να δηµιουργούν και τους επισκέπτες  να γεμίζουν με  αξέχαστες αναµνήσεις»

Με αυτό το σκεπτικό, στόχος της νέας στρατηγικής τουριστικής προβολής του Δήμου είναι ότι ανέκαθεν η Τήνος ενέπνεε τους κατοίκους της να είναι δημιουργικοί και αυτοί μετέτρεψαν το νησί τους σε ένα τόπο ξεχωριστό. Έτσι και σήμερα, η Τήνος εμπνέει τους επισκέπτες της να δημιουργούν αξέχαστες αναμνήσεις. Σαν μια σύγχρονη Μούσα. 

Το νέο σύνθημα για την ελληνική αγορά  είναι: TΗΝΟΣ  Η ΜΟΥΣΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ και για το διεθνές κοινό: TINOS THE AEGEAN MUSE.

Με βάση τη συγκεκριμένη στρατηγική έχει κατατεθεί ένα σύνολο δράσεων και ενεργειών που αξιοποιεί τα υπάρχοντα εργαλεία, και τις δράσεις του νησιού και προτείνει ιδέες για την ενδυνάμωση της προβολής των κύριων κατηγοριών του τουριστικού προϊόντος στο ευρύ κοινό αλλά και σε επαγγελματίες και φορείς του τουριστικού κλάδου.

 

 

 

  1. 15/11 16:57

    Κορυφαία διάκριση της TUI στον Κωστάκη Λοΐζου του Ομίλου Λούης

  2. 15/11 16:57

    Πανευρωπαϊκή συνάντηση Ξεναγών στην Κρήτη

  3. 15/11 16:48

    Σχέδιο για έξυπνα νησιά στο Αιγαίο

  4. 15/11 16:45

    Περιβαλλοντικό πρόγραμμα από το Santo Maris Oia και την Άγονη Γραμμή Γόνιμη

  5. 15/11 16:00

    Η συμφωνία για το Brexit - Τι προβλέπει για τους ελέγχους στα ταξίδια

  6. 15/11 15:17

    Η Ισπανία υποδέχεται το πρώτο ξενοδοχείο της Ikos Resorts- Επένδυση 150 εκατ. ευρώ

  7. 15/11 15:04

    Έρχεται το ηλεκτρονικό μητρώο τουριστικών πλοίων και μικρών σκαφών

  8. 15/11 14:39

    Υπουργείο Τουρισμού | 4 προσλήψεις στο ΙΕΚ Ρόδου

  9. 15/11 14:28

    FedHATTA: Συνάντηση εργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ για τον τουρισμό

  10. 15/11 14:07

    TUI: Προσλήψεις στην Ελλάδα - Ανοικτές ημέρες καριέρας σε Αθήνα, Κρήτη, Ρόδο και Κω

  11. 15/11 13:51

    Η Εκκλησία και η μεταβυζαντινή τέχνη της Θεσσαλίας στο Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας

  12. 15/11 13:41

    Airbnb: Τα 9 πιο εμπνευσμένα σπίτια για τους λάτρεις των τεχνών

  13. 15/11 13:14

    Αμερικανικό επενδυτικό ενδιαφέρον για τη Βόρεια Ελλάδα

  14. 15/11 13:01

    Cyprus Airways: Αυξάνονται οι πτήσεις από Αθήνα προς Λάρνακα το χειμώνα

  15. 15/11 11:48

    Ιστορικό ρεκόρ επιβατικής κίνησης στα αεροδρόμια της χώρας το 10μηνο

  16. 15/11 11:36

    "Ανεβαίνει" ο τουρισμός των μουσουλμάνων – Ποιές είναι οι προτιμήσεις τους στα ταξίδια

  17. 15/11 11:08

    Γερμανικός τουρισμός | Διψήφια αύξηση των πωλήσεων το καλοκαίρι

  18. 15/11 11:00

    Ο Γ.Πελεκανάκης πρόεδρος στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Διευθυντών Ξενοδοχείων

  19. 15/11 10:58

    PublicCafé: Αέρας Κυκλάδων στην καρδιά της Αθήνας

  20. 15/11 10:17

    H Ελλάδα «καλύτερος τουριστικός προορισμός πολιτιστικής κληρονομιάς» στην Ινδία

  21. 15/11 10:12

    INΣΕΤΕ - ReGeneration Academy: Η πρώτη “ακαδημία” εξειδικευμένης εκπαίδευσης στον τουρισμό

  22. 15/11 09:38

    Ανοίγει το ξενοδοχείο Elia Ermou Athens Hotel στο Σύνταγμα

  23. 15/11 09:32

    "Ο Βόλος μας μαγεύει!" τα Χριστούγεννα

  24. 15/11 09:03

    Άδειες για εργασίες σε ξενοδοχεία σε Μύκονο, Κω και Ρόδο

  25. 15/11 09:01

    Δράσεις τουριστικής προβολής Αλοννήσου, Κεφαλλονιάς και Σερρών

  26. 15/11 08:59

    Πρόγραμμα τουριστικής προβολής στην Ολλανδία από τον ΕΟΤ

  27. 15/11 08:56

    Διαμαρτυρίες για το κλείσιμο καταστήματος της Εθνικής στη Μεθώνη

  28. 15/11 08:54

    Μη δασικές εκτάσεις σε ξενοδοχεία στα Χανιά και Κέρκυρα

  29. 15/11 08:37

    Βραβείο αειφορίας της TUI στο ξενοδοχείο Castelli στη Ζάκυνθο

  30. 14/11 19:23

    Υπουργείο Τουρισμού: Προδιαγραφές για τη μετατροπή βαγονιών τρένου σε τουριστικά καταλύματα

  31. 14/11 17:04

    KINAΛ: Πρόταση νόμου για μείωση φόρων στην εστίαση και απόδοση φόρου διαμονής στους Δήμους

  32. 14/11 16:13

    Τα πιο παράξενα αιτήματα των πελατών σε βρετανικά ξενοδοχεία

  33. 14/11 15:10

    Ποιες δεξιότητες ανοίγουν την πόρτα για πρόσληψη σε μια εταιρεία

  34. 14/11 14:55

    Ο εξερχόμενος τουρισμός από την Ινδία θα διπλασιασθεί μέχρι το 2022

  35. 14/11 13:26

    Radisson Blu Park: Ειδικό μενού στο εστιατόριο St' Astra για το Thanksgiving

  36. 14/11 13:22

    Παγκόσμια πρωτιά για το σποτ του ΕΟΤ

  37. 14/11 13:20

    Ποιοί ελληνικοί προορισμοί είχαν τις περισσότερες κρατήσεις rent a car από Γερμανούς

  38. 14/11 12:46

    O αντιπρόεδρος της FedHATTA σε θέση ευθύνης στην ECTAA

  39. 14/11 12:25

    trivago Awards: Διακρίσεις για 60 ελληνικά ξενοδοχεία ως τα καλύτερα για το 2019

  40. 14/11 12:22

    Το Ίδρυμα Γ. & Α. Μαμιδάκη ξεναγεί τους μαθητές στον κόσμο της σύγχρονης τέχνης

  41. 14/11 12:15

    Ο αμερικανικός κολοσσός Hines εξαγοράζει ξενοδοχεία στην Κρήτη

  42. 14/11 12:05

    Με ή χωρίς βίζα τα ταξίδια των Βρετανών στην ΕΕ μετά το Brexit;

  43. 14/11 11:52

    Βρετανικός τουρισμός | Σύγχυση για τις επιπτώσεις του Brexit στα ταξίδια

  44. 14/11 11:33

    Αθήνα | Με ραντεβού η αποκομιδή των απορριμάτων και στην Ομόνοια

  45. 14/11 11:25

    DW: Από ρεκόρ σε ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός

  46. 14/11 11:12

    Ο κυπριακός τουρισμός αναδεικνύει το "Κυπριακό Πρόγευμα"

  47. 14/11 11:07

    Τουριστική προβολή της Αλοννήσου με τη σύγχρονη τεχνολογία

  48. 14/11 10:55

    Πρωτάθλημα Motocross Νοτίου Ελλάδας στη Μεγαλόπολη

  49. 14/11 10:54

    Τουριστική προβολή της Χίου στην Πολωνία

  50. 14/11 10:51

    Διαγωνισμός για τις δημοτικές Θερμοπηγές στην Κάλυμνο

  51. 14/11 10:49

    Ο ΕΟΤ στηρίζει την συναυλία της Α. Πρωτοψάλτη στο Λονδίνο

  52. 14/11 10:46

    Νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Κρήτη

  53. 13/11 16:32

    Ζ.Χνάρης: Το 2019 δεν θα είναι εύκολη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό

  54. 13/11 15:20

    Αλ. Βασιλικός: Η επόμενη 5ετία δεν θα μοιάζει με την προηγούμενη στον τουρισμό

  55. 13/11 15:20

    FedHATTA: Το Ουμπεκιστάν και η Κούβα συστήνονται στους Έλληνες ταξιδιώτες

  56. 13/11 14:24

    Εικονική πραγματικότητα και Hotel Design Awards Area στην 100% Hotel Show 2018

  57. 13/11 14:05

    Πόσο διαδεδομένος είναι ο ιαματικός τουρισμός στην Ελλάδα;

  58. 13/11 13:43

    Σπουδαίοι ομιλητές στο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας του ΞΕΕ στην XENIA 2018

  59. 13/11 13:35

    Ξενοδοχεία | Παράταση προσφορών για το πρώην Ambassadeur στο κέντρο της Αθήνας

  60. 13/11 13:16

    Στο φως η "άγνωστη" αρχαία Τενέα στο Χιλιομόδι Κορινθίας

  61. 13/11 12:24

    Το «Λεωφορείο της Μακεδονικής Κουζίνας» ξεκίνησε το ταξίδι του στην Ευρώπη

  62. 13/11 12:21

    H ΚΕΔΕ συνεδριάζει για τον τουρισμό

  63. 13/11 11:59

    Facebook Pixel, ένας πολύτιμο εργαλείο για την προβολή της τουριστικής επιχείρησης

  64. 13/11 11:53

    Hertz: Διψήφια αύξηση των μισθώσεων το 9μηνο

  65. 13/11 11:42

    Ρόδος: Ο τουρισμός τριπλασιάζει τα απόβλητα στις παραλίες

  66. 13/11 11:38

    ΣΤΑΣΥ: Χωρίς μετεπιβίβαση οι μετακινήσεις με Μετρό προς το αεροδρόμιο Αθηνών

  67. 13/11 11:33

    Διψήφια αύξηση αεροπορικών αφίξεων στα Ιόνια νησιά

  68. 13/11 11:29

    Η Μήλος στην WTM 2018

  69. 13/11 11:20

    Ίος: Στροφή στον ποιοτικό τουρισμό

  70. 13/11 11:13

    H Θεσσαλονίκη στο όραμα για ενιαία βαλκανική τουριστική εμπειρία

  71. 13/11 11:08

    Ο εναλλακτικός τουρισμός εργαλείο για την επέκταση της σεζόν στην Πάρο

  72. 13/11 11:02

    Πώς η Turkish Airlines θα φέρει τουρισμό όλο το χρόνο στην Τουρκία

  73. 13/11 10:49

    40 εκατ. ευρώ έσοδα είχε φέτος η Ακρόπολη

  74. 13/11 10:42

    Η ASTA βραβεύει την Έλενα Κουντουρά

  75. 13/11 10:38

    Νέα εποχή για την TripAdvisor – Τι αλλάζει από σήμερα

  76. 13/11 08:32

    Πώς η ΑΑΔΕ επιχειρεί τη φορολογική συμμόρφωση των τουριστικών επιχειρήσεων

  77. 13/11 08:28

    Προσλήψεις επιτόπιου προσωπικού σε γραφεία εξωτερικού του ΕΟΤ

  78. 13/11 08:26

    Διυπουργική Επιτροπή για το χωροταξικό του τουρισμού

  79. 13/11 08:24

    Πάρος: Νέος διαγωνισμός για την εκμίσθωση του δημοτικού ξενώνα Νάουσας

  80. 13/11 08:23

    Δράσεις τουριστικής προβολής Καρπενησίου και Θήβας

  81. 13/11 08:01

    Λάμψα: Εγκρίθηκε η σύμβαση απορρόφησης της "Τουριστικά Θέρετρα" (ξενοδοχείο Sheraton Rhodes Resort)

  82. 12/11 15:57

    O κρητικός τουρισμός σε συνάντηση Αρναουτάκη με την Πρέσβειρα της Ιρλανδίας

  83. 12/11 15:30

    Π. Ευσταθίου: Ο ιατρικός τουρισμός και ο τουρισμός πολυτελείας προωθούνται στη ρωσική αγορά

  84. 12/11 15:27

    Τουρισμός γκολφ: Επενδυτική συνεργασία Costa Navarino με την Consillium S.A.

  85. 12/11 15:21

    Σε ιδιώτες και το αεροδρόμιο Καλαμάτας

  86. 12/11 15:01

    Ανοιχτές Ημέρες Καριέρας στα ξενοδοχεία του Ομίλου Μεταξά

  87. 12/11 14:54

    Καλλιτέχνες νοικιάζουν τα σπίτια τους στην Airbnb για να ζήσουν

  88. 12/11 14:49

    Η Νάξος προσεγγίζει Ευρώπη, Ινδία, ΗΠΑ και Μ. Ανατολή στη WTM

  89. 12/11 14:41

    Η Ρόδος στην έκθεση WTM - Ισχυρή αύξηση των προκρατήσεων για το 2019

  90. 12/11 14:23

    Η Θεσσαλονίκη σε δημοφιλή τηλεοπτική εκπομπή της Εσθονίας

  91. 12/11 13:35

    +13,7% οι επισκέπτες στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους το 7μηνο

  92. 12/11 12:45

    Στον Όμιλο Γρύλου το ξενοδοχείο AKTIA Lounge Hotel & spa

  93. 12/11 12:23

    Ξενοδοχεία | Νέο μοντέλο αξιολόγησης της φιλοξενίας ανεβάζει τα έσοδα

  94. 12/11 11:46

    ΑΒΤΑ: Ποια προσέγγιση χρειάζεται ο τουρισμός των άνω των 50 ετών

  95. 12/11 11:23

    Νέο Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης στην Πλάκα

  96. 12/11 10:55

    288.000 περισσότεροι επιβάτες στο "Μακεδονία" το πρώτο 10μηνο

  97. 12/11 10:48

    Philoxenia - Hotelia: +34% η επισκεψιμότητα το πρώτο διήμερο

  98. 12/11 10:42

    Προβολή της Καρπάθου στην WTM 2018

  99. 12/11 10:37

    Πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Καρπάθου για το 2019

  100. 12/11 10:35

    Άδειες για εργασίες σε ξενοδοχεία και κάμπινγκ στη Βόρεια Ελλάδα