Δήμος Ψαρών: Ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

Α Decrease font Enlarge font
Δήμος Ψαρών: Ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

Ο Δήμος Ψαρών ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

1. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ - ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

1.1 Επανεκτύπωση Έντυπου Τουριστικού Οδηγού

 Στον έντυπο τουριστικό οδηγό θα καταγραφούν όλοι οι τουριστικοί πόροι και τα αξιοθέατα του νησιού, η ιστορία, οι παραδόσεις, τα προϊόντα τοπικής προέλευσης, οι εκδηλώσεις που θα αποτελέσουν πόλο έλξης επισκεπτών, οι εγκαταστάσεις τουριστικής υποδομής και οι εναλλακτικές δράσεις τουρισμού. Ο Δήμος Ψαρών είχε εκδώσει το 2005, μαζί με τον Μορφωτικό και Εξωραϊστικό Σύλλογο Ψαρών «Ο Κωνσταντίνος Κανάρης», έντυπο τουριστικό οδηγό στην ελληνική γλώσσα, ο οποίος αποτελεί μία ποιοτική και προσεγμένη δουλειά.

-Επικαιροποίηση των στοιχείων του τουριστικού οδηγού

-Προσθήκη στοιχείων σχετικά με τις δράσεις εναλλακτικού τουρισμού

-Μετάφραση στα αγγλικά

-Εκτύπωση τουριστικού οδηγού

Ο έντυπος τουριστικός οδηγός είναι απαραίτητος για την καλύτερη ενημέρωση των επισκεπτών σχετικά με την ιστορία, την παράδοση και γενικότερα τα χαρακτηριστικά και το τουριστικό προϊόν των Ψαρών. Η έντυπη έκδοση απευθύνεται σε ένα μεγάλο μερίδιο των επισκεπτών του νησιού που είναι μεγαλύτερης ηλικίας και ίσως δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι με την σύγχρονη τεχνολογία για να πλοηγηθούν στην ιστοσελίδα του τουριστικού οδηγού που θα δημιουργηθεί, όπως περιγράφεται σε επόμενη δράση.

1.2 Ψηφιοποίηση Τουριστικού Οδηγού

Ο τελικός τουριστικός οδηγός που θα δημιουργηθεί, θα ψηφιοποιηθεί σε e-book, ώστε να μπορεί να διαβάζεται ηλεκτρονικά από smartphones, tablets, laptops κλπ. Θα προβάλλεται τόσο μέσα στην επίσημη ιστοσελίδα του δήμου Ψαρών (www.dimospsaron.gr), όσο και στην ιστοσελίδα του τουριστικού οδηγού που θα δημιουργηθεί.

-Ψηφιοποίηση του τουριστικού οδηγού σε e-book

-Ενσωμάτωσή του στον δικτυακό τόπο του δήμου και στον αντίστοιχο του online τουριστικού οδηγού

Η ψηφιοποίηση του τουριστικού οδηγού είναι απαραίτητη σύμφωνα με τις σύγχρονες τεχνικές τουριστικού μάρκετινγκ αλλά και την πρόοδο της τεχνολογίας, που επιφέρει αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες και ανάγκες, επηρεάζοντας σημαντικά και τον τουριστικό κλάδο. Αυτό καθιστά εύκολη και ευέλικτη την ανάγνωσή του από το χρήστη, ανεξαρτήτως του μέσου που διαθέτει.

1.3 Δημιουργία & Εκτύπωση Διαφημιστικών Εντύπων για τα Αξιοθέατα – Μνημεία

Για την αποτελεσματική προβολή του τουριστικού προϊόντος των Ψαρών είναι απαραίτητο να δημιουργηθούν διαφημιστικά - ενημερωτικά έντυπα για κάθε αξιοθέατο – μνημείο του νησιού μεμονωμένα, όπου θα μπορούν οι τουρίστες να τα προμηθευτούν είτε επισκεπτόμενοι τα μνημεία είτε από ένα σημείο ενημέρωσης (info-desk) που δύναται να στηθεί στο λιμένα των Ψαρών με σκοπό την καλύτερη ενημέρωση των επισκεπτών του. Τα

νέα έντυπα θα ακολουθούν την βασική πολιτική μάρκετινγκ που θα διέπει τη διαφημιστική προβολή των Ψαρών.

-Δημιουργία διαφημιστικού εντύπου

-Μετάφραση διαφημιστικού εντύπου σε Αγγλικά

-Εκτύπωση διαφημιστικού εντύπου

Με τη δημιουργία των συγκεκριμένων εντύπων θα επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή προβολή των κυριότερων μνημείων - αξιοθέατων του νησιού.

2. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

1. Σχεδιασμός Online Τουριστικού Οδηγού

 

Στον online τουριστικό οδηγό θα παρέχονται πλήθος πληροφοριών μετακίνησης, διαμονής, εστίασης, διασκέδασης, δραστηριοτήτων εναλλακτικού τουρισμού και τουρισμού εμπειρίας, εκδηλώσεων κλπ. Επίσης, θα συνδέονται με σχετικά links τα ανάλογα websites κάθε νόμιμου τουριστικού φορέα του νησιού.

Η σύνδεση του τουριστικού οδηγού με το Δήμο Ψαρών θα επιτυγχάνεται μέσω της ύπαρξης στην ιστοσελίδα του σχετικού link dimospsaron.gr που παρέχει πληροφόρηση, ενημέρωση και ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δήμου Ψαρών στους δημότες του. Αντίστοιχη διασύνδεση θα υπάρχει και από την ιστοσελίδα του Δήμου Ψαρών προς τον τουριστικό οδηγό.

-Δημιουργία διαδικτυακού τουριστικού οδηγού για τα Ψαρά

-Μετάφραση και λειτουργία του οδηγού στα αγγλικά

-Διασύνδεση τουριστικού οδηγού με την ιστοσελίδα του δήμου

-Διασύνδεση τουριστικού οδηγού με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η δημιουργία διαδικτυακού τουριστικού οδηγού για τα Ψαρά θεωρείται μεγάλης σημασίας, ιδιαίτερα στην εποχή μας, που το διαδίκτυο αποτελεί χαμηλού κόστους και υψηλής απόδοσης προβολή των τουριστικών προορισμών και επιχειρήσεων. Ο τουριστικός οδηγός θα μεταφραστεί και θα λειτουργεί και στα αγγλικά στα πλαίσια της προσπάθειας για διεθνή τουριστική προβολή.

2. Δημιουργία Προωθητικού Βίντεο

Το προωθητικό βίντεο, διάρκειας περίπου 1-2 λεπτών, θα αποτυπώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος του νησιού, τις παραλίες, τις εναλλακτικές δραστηριότητες, εκφάνσεις της καθημερινής ζωής, στοιχεία παράδοσης κλπ. Οι λήψεις και το μοντάζ θα είναι σύγχρονης τεχνοτροπίας σύμφωνα με τις τάσεις που επικρατούν διεθνώς σε ότι αφορά την διαδικτυακή προβολή.

-Δημιουργία προωθητικού βίντεο, διάρκειας 1-2 λεπτών

Η δημιουργία προωθητικού βίντεο είναι αναγκαία για την επιθυμητή τουριστική προβολή καθώς τα διαφημιστικά βίντεο αποτελούν κύριο εργαλείο προβολής και διαφήμισης μέσω διαδικτύου, αξιοποιώντας και την αποδοχή και χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

3. Κατασκευή & Καταχώρηση Banners σε Δικτυακούς Τόπους

Στα πλαίσια της ηλεκτρονικής προώθησης και προβολής, προτείνεται η δημιουργία διαφημιστικών τουριστικών banners που θα τοποθετηθούν σε δικτυακούς τόπους υψηλής επισκεψιμότητας. Θα δημιουργηθεί ένα βασικό τουριστικό banner, σε πλήρη ευθυγράμμιση με το λογότυπο, αλλά και επιμέρους banners για την προώθηση συγκεκριμένων εκδηλώσεων, όπως πχ του Ολοκαυτώματος.

-Δημιουργία Banners

-Καταχώρηση σε δικτυακούς τόπους

Μέσω των banners θα υπάρχει η δυνατότητα ανακατεύθυνσης των ενδιαφερομένων στον τουριστικό οδηγό των Ψαρών, όπου θα τους παρέχεται πλήρη ενημέρωση για το τουριστικό προϊόν στα Ψαρά ή κάποια συγκεκριμένη εκδήλωση.

4. Στοχευμένη Ηλεκτρονική Διαφήμιση

Ηλεκτρονική προώθηση της ιστοσελίδας του τουριστικού οδηγού και των banners εκδηλώσεων μέσω Google Adwords και Facebook επιχορηγούμενων διαφημίσεων. Με αυτό

το τρόπο θα υπάρξει στόχευση στο τουριστικό κοινό που ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος των Ψαρών.

-Ηλεκτρονική προώθηση του τουριστικού οδηγού μέσω Google Adwords

-Ηλεκτρονική προώθηση του τουριστικού οδηγού μέσω Facebook επιχορηγούμενων διαφημίσεων.

3. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Η ολοκληρωμένη τουριστική προβολή των Ψαρών, επιβάλει το σχεδιασμό και υλοποίηση ορισμένων εκδηλώσεων και γιορτών. Συγκεκριμένα έχουν προγραμματιστεί οι παρακάτω δραστηριότητες:

3.1 Γιορτή Ολοκαυτώματος

Η συγκεκριμένη γιορτή αφορά την επέτειο του Ολοκαυτώματος, αναβιώνοντας στιγμές της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, στη μνήμη των περίπου πεντακοσίων Ψαριανών που κλείστηκαν στο φρούριο της Μαύρης Ράχης (Παλαιόκαστρο), αποφασισμένοι να μην παραδοθούν στους Τούρκους.

-Οργάνωση Εκδηλώσεων στα πλαίσια της επετείου του Ολοκαυτώματος

Οι εκδηλώσεις μνήμης αποτελούν κάθε χρόνο μια ευκαιρία για την πολιτιστική τόνωση της ζωής του νησιού. Επίσης, γίνεται σημείο αναφοράς για τους Ψαριανούς που ζουν μακριά από το νησί και συνδυάζουν τις διακοπές τους με την συγκεκριμένη γιορτή.

Οι δράσεις για τη συγκεκριμένη ενέργεια θα υλοποιηθούν από το Δήμο Ψαρών σε συνεργασία με το Μορφωτικό και Εξωραϊστικό Σύλλογο Ψαρών «Ο Κωνσταντίνος Κανάρης».

3.2 Βαρβάκεια 2017

Μια μοναδική δυνατότητα για την προβολή της ταυτότητας και της μοναδικότητας των Ψαρών, αποτελεί η διοργάνωση και καθιέρωση σε ετήσια βάση της εκδήλωσης «Βαρβάκεια» από το Μορφωτικό και Εξωραϊστικό Σύλλογο Ψαρών «Ο Κωνσταντίνος Κανάρης».

3.3 Αθλητικές Εκδηλώσεις

Κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, θα οργανωθούν αθλητικές εκδηλώσεις Beach volley στην παραλία του Κατσούνη, ποδοσφαίρου και μπάσκετ στα γήπεδα του δήμου για τη νεολαία του νησιού από τον πολιτιστικό σύλλογο «Αδελφότης Ψαριανών». Θα διεξαχθούν με τη συμμετοχή εθελοντών, ενώ στους νικητές θα δοθούν αναμνηστικά δώρα ως έπαθλα, από τους χορηγούς των εκδηλώσεων.

3.4 Άλλες Εκδηλώσεις

Κατά τη θερινή περίοδο θα φιλοξενηθούν στο νησί θεατρικές παραστάσεις με στόχο την πολιτιστική τόνωση και την εναλλακτική διασκέδαση, τόσο των επισκεπτών του νησιού όσο και των μόνιμων κατοίκων του.

Άλλες εκδηλώσεις θα αποτελέσουν τα παραδοσιακά πανηγύρια με ζωντανή μουσική που λαμβάνουν τόπο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η γιορτή του Ψαρά που διοργανώνεται από το σύλλογο επαγγελματιών αλιέων καθώς και η συναυλία στο Αρχαιολογικό πάρκο του νησιού στο Αρχοντίκι τη βραδιά της αυγουστιάτικης πανσέληνου.

4. ΛΟΙΠΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ

4.1 Συντονισμός Τουριστικών Δράσεων Δήμων Ψαρών - Χίου και Περιφέρειας Βορείο Αιγαίου

Παρόλο που το τουριστικό προϊόν των Ψαρών διαφοροποιείται αρκετά από το αντίστοιχο της Χίου, θα μπορούσαν να υπάρξουν κάποιες κοινές τουριστικές δράσεις, κυρίως στοχεύοντας στην αύξηση των τουριστών που προέρχονται από την Τουρκία, αγορά στην οποία η Χίος παρουσιάζει ιδιαίτερα σημαντική αύξηση τα τελευταία χρόνια, αλλά και ένα μικρότερο ποσοστό αύξησης από τουρίστες του εξωτερικού, όπως από Σκανδιναβικές χώρες,

Γερμανία κλπ, οι οποίοι ταξιδεύουν συνήθως μέσω πρακτορείων σε γκρουπ, οπότε θα χρειαστεί και η συνεργασία και επικοινωνία με τουριστικά πρακτορεία που αναλαμβάνουν τέτοιες εκδρομές.

-Συμμετοχή στον τουριστικό οδηγό της Χίου και της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, ηλεκτρονικό και online

-Συμμετοχή σε έντυπα διαφήμισης σε τουριστικές εκθέσεις

-Κοινή συμμετοχή με περίπτερο σε έκθεση εσωτερικού τουρισμού

-Έμμεση συμμετοχή σε εκθέσεις εξωτερικού, μέσω της παρουσίας της Χίου.

-Διατήρηση θερινού δρομολογίου Ψαρά – Βολισσού 1-2 φορές την εβδομάδα και ανταπόκριση με ΚΤΕΛ από την πόλη της Χίου.

4.2 Δημιουργία Σημείου Ενημέρωσης στο Λιμάνι

Ο σκοπός των σημείων ενημέρωσης (info-Desk) θα είναι η ενημέρωση των επισκεπτών – τουριστών του νησιού, σχετικά με διαμονή, διασκέδαση, πολιτιστικές, αθλητικές δραστηριότητες και λοιπές πληροφορίες σχετικά με τα Ψαρά. Θα παρέχουν στους επισκέπτες διαφημιστικά και τουριστικά έντυπα του Δήμου Ψαρών, όπως τον έντυπο τουριστικό οδηγό, τον χάρτη του νησιού, έντυπο εναλλακτικών δραστηριοτήτων κλπ.

Η στελέχωση των σημείων ενημέρωσης θα γίνει από μέλη του Μορφωτικού και Εξωραϊστικού συλλόγου Ψαρών, από εθελοντές/ντριες του νησιού καθώς και από προσωπικό

του δήμου που θα προσληφθεί στο επόμενο χρονικό διάστημα στο πλαίσιο της κοινωφελής εργασίας του ΟΑΕΔ, αναμένοντας την προκήρυξη για τα νέα 8μηνα.

-Οργάνωση λειτουργίας και στελέχωση του info-desk στο λιμάνι Ψαρών

4.3 Πινακίδες Ενημερωτικές στα Μνημεία και τα Αξιοθέατα

Κατασκευή και τοποθέτηση ενημερωτικών πινακίδων με εποπτικό υλικό στα σημαντικότερα μνημεία και σημεία ενδιαφέροντος του νησιού, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να ενημερώνονται εύκολα για τα ιστορικά γεγονότα των Ψαρών, που αποτελούν σημείο αναφοράς για το νησί.

 

4.4 Δημιουργία Εντύπου Επαναπληροφόρησης (Feedback) Επισκεπτών

 

Πρόκειται για μια δράση που έχει ως σκοπό την καταγραφή των δημογραφικών στοιχείων των επισκεπτών του νησιού, τους τρόπους ενημέρωσής τους για τα Ψαρά, την ικανοποίηση τους από την διαμονή, το φαγητό, τις παραλίες, τη διασκέδαση, τις εναλλακτικές δράσεις που συμμετείχαν, τη συγκοινωνία, τις προτιμήσεις τους, τις θετικές και αρνητικές παρατηρήσεις τους και τέλος τα σχόλια και τις προτάσεις τους.

-Δημιουργία εντύπου αξιολόγησης και επαναπληροφόρησης

-Συγκέντρωση εντύπων από τουρίστες

-Ανάλυση και παρουσίαση των στοιχείων

Πρόκειται για μία δράση η οποία θα αξιοποιείται κάθε χρόνο μετά το τέλος της θερινής τουριστικής περιόδου και θα αξιολογούνται τα στοιχεία, αφενός για την διαμόρφωση του τουριστικού προφίλ των επισκεπτών, αλλά και την βελτίωση του τουριστικού προϊόντος, σύμφωνα με τα όσα καταγράφονται στο συγκεκριμένο έντυπο επαναπληροφόρησης.

4.5 Φιλοξενία Τουριστικών Φορέων & Δημοσιογράφων

 Η φιλοξενία τουριστικών φορέων και ειδικών δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το εξωτερικό (σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ), είναι μια από τις δράσεις που θα υλοποιηθούν για πρώτη φορά κατά το 2017. Κύριος στόχος η προβολή στην αγορά της Χίου, της Τουρκίας και της Αθήνας, καθώς και της Κύπρου για προσέλκυση θρησκευτικού και όχι μόνο τουρισμού.

-Πρόσκληση ειδικών δημοσιογράφων

-Φιλοξενία και ξενάγηση στα Ψαρά

4.6 Διερεύνηση Δυνατότητας Μαθητικών Εκδρομών

Διερεύνηση δυνατότητας ανάπτυξης και προσέλκυσης μαθητικών – εκπαιδευτικών εκδρομών, αξιοποιώντας την πλούσια ιστορική κληρονομιά των Ψαρών. Θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες προώθησης και ενημέρωσης των ενδιαφερομένων στα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και συνεισφορά στην συνεργασία με τοπικές επιχειρήσεις για δημιουργία κατάλληλων μαθητικών πακέτων.

-Διερεύνηση ενδιαφέροντος για ανάπτυξη μαθητικών εκδρομών

-Οργάνωση μαθητικών εκδρομών στα Ψαρά

-Διαμόρφωση δρομολογίων για καλύτερη εξυπηρέτηση

4.7 Αγορά ή Ενοικίαση Μικρού Τουριστικού Λεωφορείου

Μικρό τουριστικό λεωφορείο, 20 θέσεων, για πρωινά - μεσημεριανά δρομολόγια στο μοναστήρι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, στο αρχαιολογικό πάρκο, στο Φάρο των Ψαρών και σε πιο απομακρυσμένες παραλίες αλλά και εξυπηρέτησης όσων επιλέγουν τον περιπατητικό τουρισμό και θέλουν να επιστρέψουν με όχημα στον οικισμό μετά την πρωινή πεζοπορία.

-Ενέργειες χρηματοδότησης – χορηγίας τουριστικού λεωφορείου

-Αγορά τουριστικού λεωφορείου

-Ρύθμιση δρομολογίων για καλύτερη εξυπηρέτηση.

  1. 20/07 19:26

    Νέος πολυχώρος πολιτισμού στο Μαρούσι

  2. 20/07 19:20

    Δεξίωση γευσιγνωσίας στο εστιατόριο Ευκάλυπτος του ξενοδοχείου Castelli στη Ζάκυνθο

  3. 20/07 19:16

    Τέχνη και φιλοξενία συμπορεύονται στο Art Hotel

  4. 20/07 19:08

    Περιφέρεια Ν.Αιγαίου: Συνάντηση με την Fraport για τα 4 αεροδρόμια

  5. 20/07 14:26

    Φάρσα με υβριστικό μπάνερ κατά των τουριστών στη νότια Γαλλία

  6. 20/07 13:59

    ΣΕΒ: Ο ελληνικός τουρισμός και η κάθοδος των μυρίων!

  7. 20/07 13:41

    Ιαματικός τουρισμός στη Ρόδο μέσα από τις Πηγές Καλλιθέας

  8. 20/07 13:40

    Γερμανικός τουρισμός: Tαξιδιωτική οδηγία για την Τουρκία

  9. 20/07 13:31

    Ιαματικός τουρισμός: Στους Δήμους το ερωτηματολόγιο του ΕΣΠΑ

  10. 20/07 12:52

    Τουρισμός: 2,4 εκατ. Βρετανοί αναχωρούν για διακοπές αυτό το Σαββατοκύριακο

  11. 20/07 12:51

    Σεμινάρια στην Αττική για εργαζομένους σε τουριστικά γραφεία

  12. 20/07 12:47

    Συνεδρίαση της Διεθνούς Ένωσης Οργανισμών Δασικών Ερευνών στη Θεσσαλονίκη

  13. 20/07 12:44

    Περιφέρεια Ι. Νήσων: Σύσκεψη για τα έργα στο λιμένα Βασιλικής

  14. 20/07 12:36

    Προσλήψεις στη Ryanair - Ημέρες καριέρας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  15. 20/07 12:32

    Συνεργασία Δήμου Αθηναίων- ΣΤΑΣΥ για την προβολή της Αθήνας

  16. 20/07 11:51

    Cosmos: Νέο brand πολυτελών διακοπών στην Ευρώπη τη χαμηλή σεζόν

  17. 20/07 11:35

    Ο. Κεφαλογιάννη: Ευθύνες στο υπουργείο Πολιτισμού για τις ουρές στους αρχαιολογικούς χώρους

  18. 20/07 11:33

    Τουρισμός: Η εποχή της τεχνητής νοημοσύνης και των ρομπότ

  19. 20/07 10:44

    Αυτά είναι τα 20 ακριβότερα πολυτελή ξενοδοχεία στον κόσμο

  20. 20/07 10:39

    ΕΟΤ: Έντονο το ενδιαφέρον των Εσθονών για την Ελλάδα

  21. 20/07 10:31

    3η γιορτή Αριστοτελικών & Αθωνικών γεύσεων

  22. 20/07 10:23

    Κάτι νέο γεννήθηκε στη γαστρονομία της Ερμιονίδας - Γαστρονομικό οδοιπορικό

  23. 20/07 10:08

    ΤΕΙ Κρήτης: Διαγωνισμός για ξενοδοχειακές κλίνες

  24. 20/07 10:01

    Υπουργείο Τουρισμού: Διαγωνισμός για εκπαιδευτικά βιβλία στις ΑΣΤΕ

  25. 20/07 10:01

    Σε δημόσια διαβούλευση η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Ελληνικό

  26. 20/07 10:00

    10 λόγοι για μία τουριστική επιχείρηση να επιλέξει cloud υπηρεσίες

  27. 19/07 17:52

    Πρόστιμο 25.000 λιρών σε πελάτη της TUI για ψευδή ασθένεια

  28. 19/07 16:55

    Ποινή φυλάκισης 4 ετών σε ξενοδόχο για ασφαλιστική απάτη

  29. 19/07 16:27

    Ταξιδιωτικό... ισοζύγιο μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας

  30. 19/07 16:20

    Ο Δήμος Ρόδου τίμησε τουρίστες, που επισκέπτονται το νησί επί δεκαετίες

  31. 19/07 15:22

    Διπλασιάζει το πρόγραμμα για Τουρκία η Jet2 το 2018- έκρηξη της ζήτησης φέτος

  32. 19/07 14:44

    Επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχεία στη Λέσβο- Χωροταξικό ζητεί η Ε.Ξ.

  33. 19/07 14:33

    Η Φλώρα Παρασκευοπούλου PR & Communication Director σε Axia Hospitality και Nelios

  34. 19/07 14:17

    ΣΕΤΚΕ: Να γίνει φορολογικός έλεγχος στα σπίτια που μισθώνονται σε τουρίστες

  35. 19/07 13:49

    Booking.com: Η Καλαμάτα στους 5 top προορισμούς για διακοπές με τους γονείς

  36. 19/07 13:04

    TUI: Ταξίδι εξοικείωσης για αυστριακούς πράκτορες στη Ρόδο

  37. 19/07 12:53

    Στο προσκήνιο ξανά το επενδυτικό σχέδιο για 20 ξενοδοχεία στην Ελλάδα από Atlantica Hotels και Nataly Tours

  38. 19/07 12:44

    Βραβεία TUI Environment Champion σε 27 ελληνικά ξενοδοχεία

  39. 19/07 12:35

    Η Ελλάδα τιμώμενη χώρα στα βραβεία της Αυστραλιανής Ομοσπονδίας Τουριστικών Πρακτόρων

  40. 19/07 12:32

    Σύγχυση για τη νέα οδηγία στα οργανωμένα ταξίδια από το 2018

  41. 19/07 12:09

    Παγκόσμιος τουρισμός: Πιο ακριβά τα ταξίδια το 2018, +6,3% οι τιμές στα ξενοδοχεία της Δ.Ευρώπης

  42. 19/07 11:57

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση του π.ξενοδοχείου La Mirage στην Ομόνοια

  43. 19/07 11:41

    M.Κόνσολας: Θα παραμείνει ο μειωμένος ΦΠΑ στα προσφυγόπληκτα νησιά;

  44. 19/07 11:02

    ​Δωρεάν Wi-Fi σε 20 αρχαιολογικούς χώρους

  45. 19/07 10:58

    Ενθουσίασε το 3o Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών Αλοννήσου

  46. 19/07 10:56

    Σύσκεψη για τη νησιωτικότητα στο Υπουργείο Ναυτιλίας

  47. 19/07 10:51

    Spiegel: Ο ελληνικός τουρισμός ανθεί, οι εργαζόμενοι υποφέρουν

  48. 19/07 10:49

    Ολοκληρώθηκε η πώληση της Αγοράς Μοδιάνο

  49. 19/07 10:43

    Η Ελλάδα αναλαμβάνει την προεδρία κορυφαίας συνάντησης του ΟΟΣΑ για τον τουρισμό

  50. 19/07 10:35

    Ιαματικός τουρισμός στην Ήπειρο: Μελέτη από την περιφέρεια

  51. 19/07 10:31

    ΕΟΤ: Πρόσκληση Τούρκων δημοσιογράφων στη Ρόδο - Ενίσχυση της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου για την WTM

  52. 18/07 16:21

    Ιαματικός τουρισμός: Ερωτηματολόγιο στους Δήμους για την αξιοποίηση των ιαματικών πόρων μέσω ΕΣΠΑ

  53. 18/07 16:18

    Χιλιόμετρα... ταλαιπωρίας για τους τουρίστες στην Κνωσσό!

  54. 18/07 16:16

    23η φθηνότερη πόλη στον κόσμο η Αθήνα σε χρεώσεις ταξί

  55. 18/07 15:36

    Τρόμος για 45 επιβάτες: Κεραυνός χτύπησε αεροπλάνο της British Airways στη Σκιάθο

  56. 18/07 15:10

    Sofitel Athens Airport: Εικαστική έκθεση της Joanna Chrysohoidis

  57. 18/07 14:45

    Πρωτοβουλία για τον καθαρισμό προσόψεων κτιρίων σε 10 γειτονιές της Αθήνας

  58. 18/07 14:40

    Οι 4 κορυφαίες τάσεις της τεχνολογίας στα ξενοδοχεία

  59. 18/07 14:32

    Το success story για το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος»

  60. 18/07 14:25

    Μ.Κόνσολας: Μη ανταγωνιστικός ο τουρισμός λόγω υπερφορολόγησης

  61. 18/07 14:13

    Νέες παράνομες ναυλώσεις πλοίων αναψυχής σε Καλαμάτα, Ιθάκη, Παξούς και Πόρο

  62. 18/07 13:57

    Μαθητές από 5 χώρες στη Θεσσαλονίκη

  63. 18/07 13:42

    Νέο κατάστημα Starbucks στην Κέρκυρα

  64. 18/07 13:34

    Ενιαίος σχεδιασμός Περιφέρειας-Δήμου για την τουριστική προβολή της Κω

  65. 18/07 13:27

    ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με 2 Ιταλούς τουρ οπερέιτορ

  66. 18/07 13:23

    Emirates: Περισσότερο δωρεάν Wi-Fi κατά τη διάρκεια των πτήσεων

  67. 18/07 13:07

    Thomas Cook: Άνοιξε το lifestyle ξενοδοχείο Casa Cook στην Κω

  68. 18/07 12:49

    Η βρετανική Vogue συστήνει διακοπές σε Υδρα και Σπέτσες

  69. 18/07 12:01

    Σάμος: +217% οι αφίξεις από Τoυρκία τον Ιούνιο, +41,3% στο αεροδρόμιο

  70. 18/07 11:55

    Παράσταση "Αισχύλου ΠΕΡΣΕΣ" στο Θέατρο Βράχων

  71. 18/07 11:15

    Στους 5 πιο οικονομικούς προορισμούς παραλίας η Ελλάδα για τους Ρώσους τον Αύγουστο

  72. 18/07 11:14

    Ο τουρισμός των Βορείων Προαστίων προβάλλεται στην Κίνα με πρεσβευτή τον Γιάννη Μπουρούση

  73. 18/07 11:06

    Τα σπίτια της Airbnb για πρώτη φορά σε πλατφόρμα επαγγελματικών ταξιδίων

  74. 18/07 11:00

    Τουρισμός Υγείας: Ημερίδα στην έκθεση Greek Tourism Expo'17

  75. 18/07 10:42

    Εργασίες μικρής κλίμακας σε ξενοδοχείο της Σάμου

  76. 18/07 10:34

    Δήμος Μυκόνου: Διαγωνισμός για την τουριστική προβολή 2017-18

  77. 18/07 10:32

    Δήμος Χαλανδρίου: Διαγωνισμός για ξενοδοχειακές κλίνες για αναψυχή μελών ΚΑΠΗ

  78. 18/07 10:21

    Τουρισμός: Έντονη κινητικότητα στην ξενοδοχειακή σκακιέρα της Αθήνας

  79. 17/07 21:45

    Δήμος Κέας: Απαραίτητη η συμμετοχή του δήμου στις αποφάσεις για τη Μακρόνησο

  80. 17/07 21:32

    Ο κ. Γιάννης Ρέτσος νέο μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του ΟΠΕΜΕΔ

  81. 17/07 17:22

    Costa Navarino: Νέες δραστηριότητες για παιδιά

  82. 17/07 16:31

    Φεστιβάλ Τήνου: Πολιτιστική πανδαισία όλο το καλοκαίρι

  83. 17/07 16:03

    Λαμπερά γενέθλια της Ilaria Bulgari στις Σπέτσες

  84. 17/07 15:25

    Τα 10 κορυφαία ελληνικά σουβενίρ για τους τουρίστες

  85. 17/07 14:51

    ΕΟΤ: Δράσεις προβολής του Ανατολικού Αιγαίου

  86. 17/07 14:09

    ΕΞ Λέσβου: Αποζημιώσεις στις τουριστικές επιχειρήσεις που επλήγησαν από το μεταναστευτικό

  87. 17/07 13:48

    Μεγάλη Βρεταννία: Πρώτος Ambassador της Zacapa Brand Team Ευρώπης ο Π. Αγγελίδης

  88. 17/07 13:44

    Σύγχρονοι σκλάβοι του ελληνικού τουρισμού

  89. 17/07 13:42

    ΕΞΘ: Να τηρηθεί αυστηρά το χρονοδιάγραμμα των εργασιών στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»

  90. 17/07 13:38

    Ένα κουτί γεμάτο ελληνικά προϊόντα στα σπίτια των Ευρωπαίων

  91. 17/07 13:24

    Ανθεί ο κυπριακός τουρισμός- το καλύτερο α' εξάμηνο στην ιστορία του

  92. 17/07 12:54

    Έρευνα Booking.com: Το πρώτο 24ωρο κρίνει τις διακοπές - Τι προτιμούν οι τουρίστες

  93. 17/07 12:20

    Ισπανικός τουρισμός: Άλλο ένα έτος ρεκόρ το 2017

  94. 17/07 12:19

    Θετικά σχόλια για τη Ζάκυνθο

  95. 17/07 12:16

    Τα αστέρια του ελληνικού μπάσκετ στην Ίο

  96. 17/07 11:46

    Τουρισμός Υγείας στην Ελλάδα για τους ομογενείς του Σικάγου

  97. 17/07 11:36

    Βρετανοί τουρίστες απαιτούσαν 52.000 λίρες για δήθεν ασθένεια και τώρα κινδυνεύουν με φυλάκιση

  98. 17/07 11:00

    Πάνω από 300.000 επισκέπτες στην documenta14 στην Αθήνα

  99. 17/07 10:50

    Κατεδάφιση ξενοδοχείου στην Κόρινθο

  100. 17/07 10:49

    Μ. Κόνσολας: Κλειστό παραμένει εδώ και 2 μήνες το Μουσείο της Νισύρου