Δήμος Ψαρών: Ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

Α Decrease font Enlarge font
Δήμος Ψαρών: Ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

Ο Δήμος Ψαρών ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

1. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ - ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

1.1 Επανεκτύπωση Έντυπου Τουριστικού Οδηγού

 Στον έντυπο τουριστικό οδηγό θα καταγραφούν όλοι οι τουριστικοί πόροι και τα αξιοθέατα του νησιού, η ιστορία, οι παραδόσεις, τα προϊόντα τοπικής προέλευσης, οι εκδηλώσεις που θα αποτελέσουν πόλο έλξης επισκεπτών, οι εγκαταστάσεις τουριστικής υποδομής και οι εναλλακτικές δράσεις τουρισμού. Ο Δήμος Ψαρών είχε εκδώσει το 2005, μαζί με τον Μορφωτικό και Εξωραϊστικό Σύλλογο Ψαρών «Ο Κωνσταντίνος Κανάρης», έντυπο τουριστικό οδηγό στην ελληνική γλώσσα, ο οποίος αποτελεί μία ποιοτική και προσεγμένη δουλειά.

-Επικαιροποίηση των στοιχείων του τουριστικού οδηγού

-Προσθήκη στοιχείων σχετικά με τις δράσεις εναλλακτικού τουρισμού

-Μετάφραση στα αγγλικά

-Εκτύπωση τουριστικού οδηγού

Ο έντυπος τουριστικός οδηγός είναι απαραίτητος για την καλύτερη ενημέρωση των επισκεπτών σχετικά με την ιστορία, την παράδοση και γενικότερα τα χαρακτηριστικά και το τουριστικό προϊόν των Ψαρών. Η έντυπη έκδοση απευθύνεται σε ένα μεγάλο μερίδιο των επισκεπτών του νησιού που είναι μεγαλύτερης ηλικίας και ίσως δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι με την σύγχρονη τεχνολογία για να πλοηγηθούν στην ιστοσελίδα του τουριστικού οδηγού που θα δημιουργηθεί, όπως περιγράφεται σε επόμενη δράση.

1.2 Ψηφιοποίηση Τουριστικού Οδηγού

Ο τελικός τουριστικός οδηγός που θα δημιουργηθεί, θα ψηφιοποιηθεί σε e-book, ώστε να μπορεί να διαβάζεται ηλεκτρονικά από smartphones, tablets, laptops κλπ. Θα προβάλλεται τόσο μέσα στην επίσημη ιστοσελίδα του δήμου Ψαρών (www.dimospsaron.gr), όσο και στην ιστοσελίδα του τουριστικού οδηγού που θα δημιουργηθεί.

-Ψηφιοποίηση του τουριστικού οδηγού σε e-book

-Ενσωμάτωσή του στον δικτυακό τόπο του δήμου και στον αντίστοιχο του online τουριστικού οδηγού

Η ψηφιοποίηση του τουριστικού οδηγού είναι απαραίτητη σύμφωνα με τις σύγχρονες τεχνικές τουριστικού μάρκετινγκ αλλά και την πρόοδο της τεχνολογίας, που επιφέρει αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες και ανάγκες, επηρεάζοντας σημαντικά και τον τουριστικό κλάδο. Αυτό καθιστά εύκολη και ευέλικτη την ανάγνωσή του από το χρήστη, ανεξαρτήτως του μέσου που διαθέτει.

1.3 Δημιουργία & Εκτύπωση Διαφημιστικών Εντύπων για τα Αξιοθέατα – Μνημεία

Για την αποτελεσματική προβολή του τουριστικού προϊόντος των Ψαρών είναι απαραίτητο να δημιουργηθούν διαφημιστικά - ενημερωτικά έντυπα για κάθε αξιοθέατο – μνημείο του νησιού μεμονωμένα, όπου θα μπορούν οι τουρίστες να τα προμηθευτούν είτε επισκεπτόμενοι τα μνημεία είτε από ένα σημείο ενημέρωσης (info-desk) που δύναται να στηθεί στο λιμένα των Ψαρών με σκοπό την καλύτερη ενημέρωση των επισκεπτών του. Τα

νέα έντυπα θα ακολουθούν την βασική πολιτική μάρκετινγκ που θα διέπει τη διαφημιστική προβολή των Ψαρών.

-Δημιουργία διαφημιστικού εντύπου

-Μετάφραση διαφημιστικού εντύπου σε Αγγλικά

-Εκτύπωση διαφημιστικού εντύπου

Με τη δημιουργία των συγκεκριμένων εντύπων θα επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή προβολή των κυριότερων μνημείων - αξιοθέατων του νησιού.

2. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

1. Σχεδιασμός Online Τουριστικού Οδηγού

 

Στον online τουριστικό οδηγό θα παρέχονται πλήθος πληροφοριών μετακίνησης, διαμονής, εστίασης, διασκέδασης, δραστηριοτήτων εναλλακτικού τουρισμού και τουρισμού εμπειρίας, εκδηλώσεων κλπ. Επίσης, θα συνδέονται με σχετικά links τα ανάλογα websites κάθε νόμιμου τουριστικού φορέα του νησιού.

Η σύνδεση του τουριστικού οδηγού με το Δήμο Ψαρών θα επιτυγχάνεται μέσω της ύπαρξης στην ιστοσελίδα του σχετικού link dimospsaron.gr που παρέχει πληροφόρηση, ενημέρωση και ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δήμου Ψαρών στους δημότες του. Αντίστοιχη διασύνδεση θα υπάρχει και από την ιστοσελίδα του Δήμου Ψαρών προς τον τουριστικό οδηγό.

-Δημιουργία διαδικτυακού τουριστικού οδηγού για τα Ψαρά

-Μετάφραση και λειτουργία του οδηγού στα αγγλικά

-Διασύνδεση τουριστικού οδηγού με την ιστοσελίδα του δήμου

-Διασύνδεση τουριστικού οδηγού με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η δημιουργία διαδικτυακού τουριστικού οδηγού για τα Ψαρά θεωρείται μεγάλης σημασίας, ιδιαίτερα στην εποχή μας, που το διαδίκτυο αποτελεί χαμηλού κόστους και υψηλής απόδοσης προβολή των τουριστικών προορισμών και επιχειρήσεων. Ο τουριστικός οδηγός θα μεταφραστεί και θα λειτουργεί και στα αγγλικά στα πλαίσια της προσπάθειας για διεθνή τουριστική προβολή.

2. Δημιουργία Προωθητικού Βίντεο

Το προωθητικό βίντεο, διάρκειας περίπου 1-2 λεπτών, θα αποτυπώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος του νησιού, τις παραλίες, τις εναλλακτικές δραστηριότητες, εκφάνσεις της καθημερινής ζωής, στοιχεία παράδοσης κλπ. Οι λήψεις και το μοντάζ θα είναι σύγχρονης τεχνοτροπίας σύμφωνα με τις τάσεις που επικρατούν διεθνώς σε ότι αφορά την διαδικτυακή προβολή.

-Δημιουργία προωθητικού βίντεο, διάρκειας 1-2 λεπτών

Η δημιουργία προωθητικού βίντεο είναι αναγκαία για την επιθυμητή τουριστική προβολή καθώς τα διαφημιστικά βίντεο αποτελούν κύριο εργαλείο προβολής και διαφήμισης μέσω διαδικτύου, αξιοποιώντας και την αποδοχή και χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

3. Κατασκευή & Καταχώρηση Banners σε Δικτυακούς Τόπους

Στα πλαίσια της ηλεκτρονικής προώθησης και προβολής, προτείνεται η δημιουργία διαφημιστικών τουριστικών banners που θα τοποθετηθούν σε δικτυακούς τόπους υψηλής επισκεψιμότητας. Θα δημιουργηθεί ένα βασικό τουριστικό banner, σε πλήρη ευθυγράμμιση με το λογότυπο, αλλά και επιμέρους banners για την προώθηση συγκεκριμένων εκδηλώσεων, όπως πχ του Ολοκαυτώματος.

-Δημιουργία Banners

-Καταχώρηση σε δικτυακούς τόπους

Μέσω των banners θα υπάρχει η δυνατότητα ανακατεύθυνσης των ενδιαφερομένων στον τουριστικό οδηγό των Ψαρών, όπου θα τους παρέχεται πλήρη ενημέρωση για το τουριστικό προϊόν στα Ψαρά ή κάποια συγκεκριμένη εκδήλωση.

4. Στοχευμένη Ηλεκτρονική Διαφήμιση

Ηλεκτρονική προώθηση της ιστοσελίδας του τουριστικού οδηγού και των banners εκδηλώσεων μέσω Google Adwords και Facebook επιχορηγούμενων διαφημίσεων. Με αυτό

το τρόπο θα υπάρξει στόχευση στο τουριστικό κοινό που ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος των Ψαρών.

-Ηλεκτρονική προώθηση του τουριστικού οδηγού μέσω Google Adwords

-Ηλεκτρονική προώθηση του τουριστικού οδηγού μέσω Facebook επιχορηγούμενων διαφημίσεων.

3. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Η ολοκληρωμένη τουριστική προβολή των Ψαρών, επιβάλει το σχεδιασμό και υλοποίηση ορισμένων εκδηλώσεων και γιορτών. Συγκεκριμένα έχουν προγραμματιστεί οι παρακάτω δραστηριότητες:

3.1 Γιορτή Ολοκαυτώματος

Η συγκεκριμένη γιορτή αφορά την επέτειο του Ολοκαυτώματος, αναβιώνοντας στιγμές της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, στη μνήμη των περίπου πεντακοσίων Ψαριανών που κλείστηκαν στο φρούριο της Μαύρης Ράχης (Παλαιόκαστρο), αποφασισμένοι να μην παραδοθούν στους Τούρκους.

-Οργάνωση Εκδηλώσεων στα πλαίσια της επετείου του Ολοκαυτώματος

Οι εκδηλώσεις μνήμης αποτελούν κάθε χρόνο μια ευκαιρία για την πολιτιστική τόνωση της ζωής του νησιού. Επίσης, γίνεται σημείο αναφοράς για τους Ψαριανούς που ζουν μακριά από το νησί και συνδυάζουν τις διακοπές τους με την συγκεκριμένη γιορτή.

Οι δράσεις για τη συγκεκριμένη ενέργεια θα υλοποιηθούν από το Δήμο Ψαρών σε συνεργασία με το Μορφωτικό και Εξωραϊστικό Σύλλογο Ψαρών «Ο Κωνσταντίνος Κανάρης».

3.2 Βαρβάκεια 2017

Μια μοναδική δυνατότητα για την προβολή της ταυτότητας και της μοναδικότητας των Ψαρών, αποτελεί η διοργάνωση και καθιέρωση σε ετήσια βάση της εκδήλωσης «Βαρβάκεια» από το Μορφωτικό και Εξωραϊστικό Σύλλογο Ψαρών «Ο Κωνσταντίνος Κανάρης».

3.3 Αθλητικές Εκδηλώσεις

Κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, θα οργανωθούν αθλητικές εκδηλώσεις Beach volley στην παραλία του Κατσούνη, ποδοσφαίρου και μπάσκετ στα γήπεδα του δήμου για τη νεολαία του νησιού από τον πολιτιστικό σύλλογο «Αδελφότης Ψαριανών». Θα διεξαχθούν με τη συμμετοχή εθελοντών, ενώ στους νικητές θα δοθούν αναμνηστικά δώρα ως έπαθλα, από τους χορηγούς των εκδηλώσεων.

3.4 Άλλες Εκδηλώσεις

Κατά τη θερινή περίοδο θα φιλοξενηθούν στο νησί θεατρικές παραστάσεις με στόχο την πολιτιστική τόνωση και την εναλλακτική διασκέδαση, τόσο των επισκεπτών του νησιού όσο και των μόνιμων κατοίκων του.

Άλλες εκδηλώσεις θα αποτελέσουν τα παραδοσιακά πανηγύρια με ζωντανή μουσική που λαμβάνουν τόπο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η γιορτή του Ψαρά που διοργανώνεται από το σύλλογο επαγγελματιών αλιέων καθώς και η συναυλία στο Αρχαιολογικό πάρκο του νησιού στο Αρχοντίκι τη βραδιά της αυγουστιάτικης πανσέληνου.

4. ΛΟΙΠΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ

4.1 Συντονισμός Τουριστικών Δράσεων Δήμων Ψαρών - Χίου και Περιφέρειας Βορείο Αιγαίου

Παρόλο που το τουριστικό προϊόν των Ψαρών διαφοροποιείται αρκετά από το αντίστοιχο της Χίου, θα μπορούσαν να υπάρξουν κάποιες κοινές τουριστικές δράσεις, κυρίως στοχεύοντας στην αύξηση των τουριστών που προέρχονται από την Τουρκία, αγορά στην οποία η Χίος παρουσιάζει ιδιαίτερα σημαντική αύξηση τα τελευταία χρόνια, αλλά και ένα μικρότερο ποσοστό αύξησης από τουρίστες του εξωτερικού, όπως από Σκανδιναβικές χώρες,

Γερμανία κλπ, οι οποίοι ταξιδεύουν συνήθως μέσω πρακτορείων σε γκρουπ, οπότε θα χρειαστεί και η συνεργασία και επικοινωνία με τουριστικά πρακτορεία που αναλαμβάνουν τέτοιες εκδρομές.

-Συμμετοχή στον τουριστικό οδηγό της Χίου και της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, ηλεκτρονικό και online

-Συμμετοχή σε έντυπα διαφήμισης σε τουριστικές εκθέσεις

-Κοινή συμμετοχή με περίπτερο σε έκθεση εσωτερικού τουρισμού

-Έμμεση συμμετοχή σε εκθέσεις εξωτερικού, μέσω της παρουσίας της Χίου.

-Διατήρηση θερινού δρομολογίου Ψαρά – Βολισσού 1-2 φορές την εβδομάδα και ανταπόκριση με ΚΤΕΛ από την πόλη της Χίου.

4.2 Δημιουργία Σημείου Ενημέρωσης στο Λιμάνι

Ο σκοπός των σημείων ενημέρωσης (info-Desk) θα είναι η ενημέρωση των επισκεπτών – τουριστών του νησιού, σχετικά με διαμονή, διασκέδαση, πολιτιστικές, αθλητικές δραστηριότητες και λοιπές πληροφορίες σχετικά με τα Ψαρά. Θα παρέχουν στους επισκέπτες διαφημιστικά και τουριστικά έντυπα του Δήμου Ψαρών, όπως τον έντυπο τουριστικό οδηγό, τον χάρτη του νησιού, έντυπο εναλλακτικών δραστηριοτήτων κλπ.

Η στελέχωση των σημείων ενημέρωσης θα γίνει από μέλη του Μορφωτικού και Εξωραϊστικού συλλόγου Ψαρών, από εθελοντές/ντριες του νησιού καθώς και από προσωπικό

του δήμου που θα προσληφθεί στο επόμενο χρονικό διάστημα στο πλαίσιο της κοινωφελής εργασίας του ΟΑΕΔ, αναμένοντας την προκήρυξη για τα νέα 8μηνα.

-Οργάνωση λειτουργίας και στελέχωση του info-desk στο λιμάνι Ψαρών

4.3 Πινακίδες Ενημερωτικές στα Μνημεία και τα Αξιοθέατα

Κατασκευή και τοποθέτηση ενημερωτικών πινακίδων με εποπτικό υλικό στα σημαντικότερα μνημεία και σημεία ενδιαφέροντος του νησιού, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να ενημερώνονται εύκολα για τα ιστορικά γεγονότα των Ψαρών, που αποτελούν σημείο αναφοράς για το νησί.

 

4.4 Δημιουργία Εντύπου Επαναπληροφόρησης (Feedback) Επισκεπτών

 

Πρόκειται για μια δράση που έχει ως σκοπό την καταγραφή των δημογραφικών στοιχείων των επισκεπτών του νησιού, τους τρόπους ενημέρωσής τους για τα Ψαρά, την ικανοποίηση τους από την διαμονή, το φαγητό, τις παραλίες, τη διασκέδαση, τις εναλλακτικές δράσεις που συμμετείχαν, τη συγκοινωνία, τις προτιμήσεις τους, τις θετικές και αρνητικές παρατηρήσεις τους και τέλος τα σχόλια και τις προτάσεις τους.

-Δημιουργία εντύπου αξιολόγησης και επαναπληροφόρησης

-Συγκέντρωση εντύπων από τουρίστες

-Ανάλυση και παρουσίαση των στοιχείων

Πρόκειται για μία δράση η οποία θα αξιοποιείται κάθε χρόνο μετά το τέλος της θερινής τουριστικής περιόδου και θα αξιολογούνται τα στοιχεία, αφενός για την διαμόρφωση του τουριστικού προφίλ των επισκεπτών, αλλά και την βελτίωση του τουριστικού προϊόντος, σύμφωνα με τα όσα καταγράφονται στο συγκεκριμένο έντυπο επαναπληροφόρησης.

4.5 Φιλοξενία Τουριστικών Φορέων & Δημοσιογράφων

 Η φιλοξενία τουριστικών φορέων και ειδικών δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το εξωτερικό (σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ), είναι μια από τις δράσεις που θα υλοποιηθούν για πρώτη φορά κατά το 2017. Κύριος στόχος η προβολή στην αγορά της Χίου, της Τουρκίας και της Αθήνας, καθώς και της Κύπρου για προσέλκυση θρησκευτικού και όχι μόνο τουρισμού.

-Πρόσκληση ειδικών δημοσιογράφων

-Φιλοξενία και ξενάγηση στα Ψαρά

4.6 Διερεύνηση Δυνατότητας Μαθητικών Εκδρομών

Διερεύνηση δυνατότητας ανάπτυξης και προσέλκυσης μαθητικών – εκπαιδευτικών εκδρομών, αξιοποιώντας την πλούσια ιστορική κληρονομιά των Ψαρών. Θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες προώθησης και ενημέρωσης των ενδιαφερομένων στα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και συνεισφορά στην συνεργασία με τοπικές επιχειρήσεις για δημιουργία κατάλληλων μαθητικών πακέτων.

-Διερεύνηση ενδιαφέροντος για ανάπτυξη μαθητικών εκδρομών

-Οργάνωση μαθητικών εκδρομών στα Ψαρά

-Διαμόρφωση δρομολογίων για καλύτερη εξυπηρέτηση

4.7 Αγορά ή Ενοικίαση Μικρού Τουριστικού Λεωφορείου

Μικρό τουριστικό λεωφορείο, 20 θέσεων, για πρωινά - μεσημεριανά δρομολόγια στο μοναστήρι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, στο αρχαιολογικό πάρκο, στο Φάρο των Ψαρών και σε πιο απομακρυσμένες παραλίες αλλά και εξυπηρέτησης όσων επιλέγουν τον περιπατητικό τουρισμό και θέλουν να επιστρέψουν με όχημα στον οικισμό μετά την πρωινή πεζοπορία.

-Ενέργειες χρηματοδότησης – χορηγίας τουριστικού λεωφορείου

-Αγορά τουριστικού λεωφορείου

-Ρύθμιση δρομολογίων για καλύτερη εξυπηρέτηση.

  1. 24/11 16:57

    Louis: Ο Γιώργος Λυσιώτης νέο μέλος Επιτροπών του ΔΣ

  2. 24/11 16:21

    Η ΥΠΑ αλληλέγγυα στους πλημμυροπαθείς της Δυτικής Αττικής

  3. 24/11 15:40

    Προβολή της παγκόσμιας κληρονομιάς της Ιεράς Μονής Θεοβαδίστου Όρους Σινά

  4. 24/11 15:33

    "Πράσινο φως" για πτήσεις στο "Μακεδονία" πριν ολοκληρωθούν τα έργα

  5. 24/11 14:29

    FedHATTA: Αίγυπτος, Ελλάδα & Κύπρος ενώνουν τις δυνάμεις τους για την κρουαζιέρα

  6. 24/11 14:03

    Παγκόσμιο Συνέδριο νέων για την Πολιτιστική Κληρονομιά στην Αρχαία Ολυμπία

  7. 24/11 13:29

    H Nelios νέος στρατηγικός συνεργάτης για το digital performance του Ομίλου Aldemar Resorts

  8. 24/11 13:29

    Aνοίγει αύριο η έκθεση Xenia με 500 εκθέτες

  9. 24/11 13:21

    ΔΕΘ-Helexpo: Σχέδιο ανάπλασης του εκθεσιακού κέντρου της Θεσσαλονίκης

  10. 24/11 13:08

    Η Marriott δημιουργεί το «δωμάτιο του μέλλοντος»

  11. 24/11 13:05

    Απόφαση: Πώς θα γίνεται η τουριστική μίσθωση σπιτιών

  12. 24/11 12:57

    Ο γαμήλιος τουρισμός "τζιράρει" 300 δισ. δολάρια

  13. 24/11 12:29

    Ryanair: Απειλές προς τα πληρώματα που δεν αυξάνουν τις πωλήσεις προϊόντων

  14. 24/11 12:24

    Μ.Κόνσολας: Αρνητικές επιπτώσεις στον τουρισμό από τους ειδικούς ελέγχους στη Γερμανία

  15. 24/11 12:10

    Ryanair: Προσφορα του Σαββατοκύριακου στο πλαίσιο του ‘Black Friday’

  16. 24/11 12:07

    9 τρόποι για να γίνετε καλύτεροι τουριστικοί πράκτορες

  17. 24/11 11:54

    ΞΕΕ: Ημερίδα με θέμα Σήμα “Boutique Hotel” στην Greek Tourism Expo

  18. 24/11 11:24

    Κινεζικός τουρισμός: Ποιές είναι οι προσδοκίες από τις υπηρεσίες φιλοξενίας στο εξωτερικό

  19. 24/11 11:04

    Πώς ενημερώνονται οι επαγγελματίες του τουρισμού

  20. 24/11 10:42

    Τα νέα ηχηρά ονόματα που εμπιστεύονται τη Nelios

  21. 24/11 10:29

    Διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον για τη μαρίνα Αλίμου

  22. 24/11 10:24

    Προσκυνηματικός τουρισμός στην Πιερία: Διαγωνισμός για πολύγλωσσο οδηγό

  23. 24/11 10:21

    Το έργο Φιλία Amicizia στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης

  24. 23/11 23:24

    Δύο ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα Historic Hotels of Europe για το 2018

  25. 23/11 21:11

    Εγκρίθηκε η επένδυση στο Σκορπιό

  26. 23/11 17:35

    H Περιφέρειας Δ. Ελλάδας ο νικητής προορισμός στην Ελλάδα στο EDEN

  27. 23/11 17:18

    H Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας παρουσιάζει τους Δρόμους του Κρασιού

  28. 23/11 17:13

    Cyprus Airways: Νέα σύνδεση με την Αθήνα το 2018

  29. 23/11 17:07

    Η Μήλος σε εκτενές αφιέρωμα γνωστής blogger

  30. 23/11 17:02

    Διευθυντές Ξενοδοχείων Ρόδου: Εκδήλωση για την προστασία δεδομένων και το διαδίκτυο

  31. 23/11 16:49

    Μουσείο Ηρακλειδών: Από το Θησείο σε όλο τον πλανήτη

  32. 23/11 16:43

    Ξανά σε χώρους Σένγκεν οι έλεγχοι επιβατών από Ελλάδα στα γερμανικά αεροδρόμια

  33. 23/11 16:32

    Παρέμβαση Τζιτζικώστα στις Βρυξέλλες για τους ελέγχους στα γερμανικά αεροδρόμια

  34. 23/11 15:08

    Τo Hard Rock Cafe Athens αποκαλύπτει τη νέα συλλογή ρούχων “My Gift”

  35. 23/11 14:54

    Καταγγελίες κατά της TripAdvisor για απόκρυψη περιστατικών βιασμού σε ξενοδοχεία

  36. 23/11 13:36

    Η Νάξος πρωταγωνιστεί σε βίντεο κλιπ του Μπόλιγουντ

  37. 23/11 13:26

    Ryanair: Η Θεσσαλονίκη στο δίκτυο συνδεόμενων πτήσεων από το Μιλάνο

  38. 23/11 13:15

    Η Variety Cruises υποψήφια στα βραβεία της USA TODAY

  39. 23/11 12:48

    Προσκυνηματικός τουρισμός: Διευρύνονται οι συνεργασίες στην Κ. Μακεδονία

  40. 23/11 12:22

    O Ρόμπερτ Πάτινσον στην Ακρόπολη

  41. 23/11 12:15

    Gfk: Οι διακοπές απαραίτητο συστατικό της καλής ζωής

  42. 23/11 11:44

    Παρουσίαση βιβλίου για τη Ρόδο σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις

  43. 23/11 11:16

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Καλπάζουν τα ταξίδια στο εξωτερικό - Eξαιρετικό 2018 προβλέπει η IPK

  44. 23/11 10:48

    Αθήνα και Θεσσαλονίκη στις 100 πόλεις στον κόσμο με το καλύτερο φαγητό

  45. 23/11 10:33

    Επιπτώσεις στη Σαμοθράκη από τους αιολικούς σταθμούς- Γράφει ο Δρ. Νικόλαος Σκουλικίδης (*)

  46. 23/11 09:25

    Γερμανία: Ελέγξετε σωστά για να σταματήσουμε τους ελέγχους

  47. 23/11 09:18

    Δράσεις τουριστικής προβολής προορισμών

  48. 23/11 09:16

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για το περίπτερο στην έκθεση της Ζυρίχης

  49. 22/11 21:39

    Eρώτηση Βόζεμπεργκ για τους γερμανικούς ελέγχους σε πτήσεις από την Ελλάδα

  50. 22/11 17:43

    Εκδήλωση για την προώθηση του πολιτιστικού τουρισμού στη Γαλλία

  51. 22/11 17:41

    Βράβευση της Ελλάδας από το περιοδικό Family Traveller

  52. 22/11 17:09

    Tus Airways: Nέες συνδέσεις με Αθήνα και Ιωάννινα από τη Λάρνακα

  53. 22/11 16:52

    Γιατί κυριαρχούν τα εισαγόμενα προϊόντα στα ελληνικά ξενοδοχεία

  54. 22/11 16:52

    Ημερίδα Thessaly Loading: Διεθνείς πρακτικές marketing για επαγγελματίες του τουρισμού

  55. 22/11 16:12

    Στους δρόμους οι Χιώτες για την αύξηση του ΦΠΑ στα νησιά

  56. 22/11 15:45

    Air Mediterranean: Όλες οι νέες συνδέσεις με την Αθήνα

  57. 22/11 15:42

    Ryanair: 7ήμερο προσφορών

  58. 22/11 15:34

    Σύνδεση των αρχαίων θεάτρων της Ηπείρου με την πραγματική οικονομία

  59. 22/11 15:12

    FedHATTA: Γιατί καταστρατηγείται η συνθήκη Σένγκεν;

  60. 22/11 14:44

    Greek Tourism Expo: 250 εκθέτες από την Ελλάδα & το εξωτερικό

  61. 22/11 14:39

    Ελληνικός τουρισμός: +10,3% η αύξηση αφίξεων και εισπράξεων στο 9μηνο

  62. 22/11 14:21

    Γερμανικός τουρισμός: H πολιτική αστάθεια και η τρομοκρατία επηρεάζουν τα ταξίδια το 2018

  63. 22/11 13:51

    HATTA: H δυναμική του ΔΩΔΕΚΑ «πέρασε» στο εξωτερικό

  64. 22/11 13:30

    Το Ξενοδοχείο του Αύριο θα παρουσιάσει η LG στην έκθεση XENIA 2017

  65. 22/11 13:25

    Έρχεται το Ναυτικό Σαλόνι στο Ελληνικό

  66. 22/11 13:24

    Γερμανικός τουρισμός: Τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης της κρουαζιέρας

  67. 22/11 12:49

    Μ.Κόνσολας: Πλήγμα για τον θαλάσσιο τουρισμό η επιβάρυνση στα μικρά σκάφη και τα ημερόπλοια

  68. 22/11 12:42

    Τα 10 πιο παράξενα μουσεία στον κόσμο που σοκάρουν

  69. 22/11 12:25

    Περισσότεροι από 25.000 επισκέπτες, ανέδειξαν το 100% Hotel Show ως την κορυφαία έκθεση για Ξενοδόχους

  70. 22/11 11:34

    Ξενάγηση ξένων επιστημόνων στη Θεσσαλονίκη

  71. 22/11 11:14

    "Ζυμώνεται" η Ένωση Ξενοδόχων Κρήτης

  72. 22/11 10:42

    ΓΣΕΒΕΕ: Γιατί μειώνονται οι κατά κεφαλήν τουριστικές δαπάνες στην Ελλάδα

  73. 22/11 10:37

    Προϋπολογισμός 2018: Πόσα έσοδα αναμένει από το φόρο διαμονής και την τουριστική μίσθωση σπιτιών

  74. 22/11 10:36

    Ποιες ευρωπαϊκές χώρες προσφέρουν καλή ισορροπία εργασίας/ ζωής

  75. 22/11 10:13

    Εξονυχιστικοί έλεγχοι στους Έλληνες επιβάτες στα γερμανικά αεροδρόμια

  76. 22/11 10:07

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Οι επιδόσεις τον Οκτώβριο- Ταχεία ανάκαμψη στην Τουρκία

  77. 22/11 09:53

    +20% οι προκρατήσεις για Ελλάδα από Σουηδία και Νορβηγία

  78. 22/11 09:50

    Τα σύγχρονα ξενοδοχεία επενδύουν σε ποιοτικά στρώματα

  79. 22/11 09:41

    Νέες προοπτικές για την τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου

  80. 22/11 09:39

    Στην Avis Europe και Otokoc το franchise της Avis στην Ελλάδα

  81. 22/11 09:35

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για το περίπτερο στην FITUR

  82. 22/11 09:27

    Διαγωνισμός για ταξιδιωτικές υπηρεσίες

  83. 21/11 21:16

    Συνεργασία Ελλάδας-Κύπρου-Αιγύπτου για ενίσχυση της κρουαζιέρας

  84. 21/11 19:19

    Αραβο-Ελληνικό Οικονομικό Φόρουμ στην Αθήνα

  85. 21/11 17:35

    Δύο πολυτελή ξενοδοχεία στην Ελούντα μετατρέπονται σε σύνθετο τουριστικό συγκρότημα

  86. 21/11 17:29

    Ryanair: Νέα συνδεση Κερκυρα – Βίλνιους το 2018

  87. 21/11 17:24

    Ξεκίνησαν τα έργα της Fraport στο αεροδρόμιο Κεφαλονιάς - Τί αλλάζει

  88. 21/11 16:52

    Τουρισμός: Πότε λήγει η προθεσμία για την έγκριση περιβαλλοντικών όρων

  89. 21/11 16:50

    Booking.com: Διαγωνισμός με έπαθλο 30.000 δολάρια για τους "καθημερινούς ήρωες" του τουρισμού

  90. 21/11 16:15

    Παρουσίαση του νέου δικτύου πεζοπορικών διαδρομών της Τήνου

  91. 21/11 14:29

    Ξενοδοχείο στο Χόλιγουντ θα πουλά προϊόντα κάνναβης

  92. 21/11 13:49

    Γ. Ρέτσος: Η σύνδεση Τουρισμού-Αγροδιατροφής ενισχύει την ανταγωνιστικότητα

  93. 21/11 13:17

    Η Ελλάδα σε ευρωπαϊκό συνέδριο γαστρονομίας και οινολογίας

  94. 21/11 13:06

    Ι.Δραγασάκης: Ο τουρισμός, η σύγχρονη οικοδομή για την ανασυγκρότηση της οικονομίας

  95. 21/11 12:01

    Η στρατηγική του υπ. Τουρισμού στη δημόσια τουριστική εκπαίδευση

  96. 21/11 11:54

    Η... εικονική είναι η νέα πραγματικότητα στα ταξίδια

  97. 21/11 11:22

    Κυπριακός τουρισμός: Περισσότεροι τουρίστες στο 10μηνο απ'όλο το 2016

  98. 21/11 10:41

    Αναγνωρίσεις 2 νέων ιαματικών πηγών σε Γρεβενά και Φθιώτιδα

  99. 21/11 10:30

    Άνοιξε η συζήτηση για το μέλλον του Τουρισμού της Κέρκυρας

  100. 21/11 10:19

    Ambotis Holidays: Άνοιξαν οι προκρατήσεις για διακοπές στην Ελλάδα το 2018