Δήμος Ψαρών: Ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

Α Decrease font Enlarge font
Δήμος Ψαρών: Ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

Ο Δήμος Ψαρών ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

1. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ - ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

1.1 Επανεκτύπωση Έντυπου Τουριστικού Οδηγού

 Στον έντυπο τουριστικό οδηγό θα καταγραφούν όλοι οι τουριστικοί πόροι και τα αξιοθέατα του νησιού, η ιστορία, οι παραδόσεις, τα προϊόντα τοπικής προέλευσης, οι εκδηλώσεις που θα αποτελέσουν πόλο έλξης επισκεπτών, οι εγκαταστάσεις τουριστικής υποδομής και οι εναλλακτικές δράσεις τουρισμού. Ο Δήμος Ψαρών είχε εκδώσει το 2005, μαζί με τον Μορφωτικό και Εξωραϊστικό Σύλλογο Ψαρών «Ο Κωνσταντίνος Κανάρης», έντυπο τουριστικό οδηγό στην ελληνική γλώσσα, ο οποίος αποτελεί μία ποιοτική και προσεγμένη δουλειά.

-Επικαιροποίηση των στοιχείων του τουριστικού οδηγού

-Προσθήκη στοιχείων σχετικά με τις δράσεις εναλλακτικού τουρισμού

-Μετάφραση στα αγγλικά

-Εκτύπωση τουριστικού οδηγού

Ο έντυπος τουριστικός οδηγός είναι απαραίτητος για την καλύτερη ενημέρωση των επισκεπτών σχετικά με την ιστορία, την παράδοση και γενικότερα τα χαρακτηριστικά και το τουριστικό προϊόν των Ψαρών. Η έντυπη έκδοση απευθύνεται σε ένα μεγάλο μερίδιο των επισκεπτών του νησιού που είναι μεγαλύτερης ηλικίας και ίσως δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι με την σύγχρονη τεχνολογία για να πλοηγηθούν στην ιστοσελίδα του τουριστικού οδηγού που θα δημιουργηθεί, όπως περιγράφεται σε επόμενη δράση.

1.2 Ψηφιοποίηση Τουριστικού Οδηγού

Ο τελικός τουριστικός οδηγός που θα δημιουργηθεί, θα ψηφιοποιηθεί σε e-book, ώστε να μπορεί να διαβάζεται ηλεκτρονικά από smartphones, tablets, laptops κλπ. Θα προβάλλεται τόσο μέσα στην επίσημη ιστοσελίδα του δήμου Ψαρών (www.dimospsaron.gr), όσο και στην ιστοσελίδα του τουριστικού οδηγού που θα δημιουργηθεί.

-Ψηφιοποίηση του τουριστικού οδηγού σε e-book

-Ενσωμάτωσή του στον δικτυακό τόπο του δήμου και στον αντίστοιχο του online τουριστικού οδηγού

Η ψηφιοποίηση του τουριστικού οδηγού είναι απαραίτητη σύμφωνα με τις σύγχρονες τεχνικές τουριστικού μάρκετινγκ αλλά και την πρόοδο της τεχνολογίας, που επιφέρει αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες και ανάγκες, επηρεάζοντας σημαντικά και τον τουριστικό κλάδο. Αυτό καθιστά εύκολη και ευέλικτη την ανάγνωσή του από το χρήστη, ανεξαρτήτως του μέσου που διαθέτει.

1.3 Δημιουργία & Εκτύπωση Διαφημιστικών Εντύπων για τα Αξιοθέατα – Μνημεία

Για την αποτελεσματική προβολή του τουριστικού προϊόντος των Ψαρών είναι απαραίτητο να δημιουργηθούν διαφημιστικά - ενημερωτικά έντυπα για κάθε αξιοθέατο – μνημείο του νησιού μεμονωμένα, όπου θα μπορούν οι τουρίστες να τα προμηθευτούν είτε επισκεπτόμενοι τα μνημεία είτε από ένα σημείο ενημέρωσης (info-desk) που δύναται να στηθεί στο λιμένα των Ψαρών με σκοπό την καλύτερη ενημέρωση των επισκεπτών του. Τα

νέα έντυπα θα ακολουθούν την βασική πολιτική μάρκετινγκ που θα διέπει τη διαφημιστική προβολή των Ψαρών.

-Δημιουργία διαφημιστικού εντύπου

-Μετάφραση διαφημιστικού εντύπου σε Αγγλικά

-Εκτύπωση διαφημιστικού εντύπου

Με τη δημιουργία των συγκεκριμένων εντύπων θα επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή προβολή των κυριότερων μνημείων - αξιοθέατων του νησιού.

2. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

1. Σχεδιασμός Online Τουριστικού Οδηγού

 

Στον online τουριστικό οδηγό θα παρέχονται πλήθος πληροφοριών μετακίνησης, διαμονής, εστίασης, διασκέδασης, δραστηριοτήτων εναλλακτικού τουρισμού και τουρισμού εμπειρίας, εκδηλώσεων κλπ. Επίσης, θα συνδέονται με σχετικά links τα ανάλογα websites κάθε νόμιμου τουριστικού φορέα του νησιού.

Η σύνδεση του τουριστικού οδηγού με το Δήμο Ψαρών θα επιτυγχάνεται μέσω της ύπαρξης στην ιστοσελίδα του σχετικού link dimospsaron.gr που παρέχει πληροφόρηση, ενημέρωση και ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δήμου Ψαρών στους δημότες του. Αντίστοιχη διασύνδεση θα υπάρχει και από την ιστοσελίδα του Δήμου Ψαρών προς τον τουριστικό οδηγό.

-Δημιουργία διαδικτυακού τουριστικού οδηγού για τα Ψαρά

-Μετάφραση και λειτουργία του οδηγού στα αγγλικά

-Διασύνδεση τουριστικού οδηγού με την ιστοσελίδα του δήμου

-Διασύνδεση τουριστικού οδηγού με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η δημιουργία διαδικτυακού τουριστικού οδηγού για τα Ψαρά θεωρείται μεγάλης σημασίας, ιδιαίτερα στην εποχή μας, που το διαδίκτυο αποτελεί χαμηλού κόστους και υψηλής απόδοσης προβολή των τουριστικών προορισμών και επιχειρήσεων. Ο τουριστικός οδηγός θα μεταφραστεί και θα λειτουργεί και στα αγγλικά στα πλαίσια της προσπάθειας για διεθνή τουριστική προβολή.

2. Δημιουργία Προωθητικού Βίντεο

Το προωθητικό βίντεο, διάρκειας περίπου 1-2 λεπτών, θα αποτυπώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος του νησιού, τις παραλίες, τις εναλλακτικές δραστηριότητες, εκφάνσεις της καθημερινής ζωής, στοιχεία παράδοσης κλπ. Οι λήψεις και το μοντάζ θα είναι σύγχρονης τεχνοτροπίας σύμφωνα με τις τάσεις που επικρατούν διεθνώς σε ότι αφορά την διαδικτυακή προβολή.

-Δημιουργία προωθητικού βίντεο, διάρκειας 1-2 λεπτών

Η δημιουργία προωθητικού βίντεο είναι αναγκαία για την επιθυμητή τουριστική προβολή καθώς τα διαφημιστικά βίντεο αποτελούν κύριο εργαλείο προβολής και διαφήμισης μέσω διαδικτύου, αξιοποιώντας και την αποδοχή και χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

3. Κατασκευή & Καταχώρηση Banners σε Δικτυακούς Τόπους

Στα πλαίσια της ηλεκτρονικής προώθησης και προβολής, προτείνεται η δημιουργία διαφημιστικών τουριστικών banners που θα τοποθετηθούν σε δικτυακούς τόπους υψηλής επισκεψιμότητας. Θα δημιουργηθεί ένα βασικό τουριστικό banner, σε πλήρη ευθυγράμμιση με το λογότυπο, αλλά και επιμέρους banners για την προώθηση συγκεκριμένων εκδηλώσεων, όπως πχ του Ολοκαυτώματος.

-Δημιουργία Banners

-Καταχώρηση σε δικτυακούς τόπους

Μέσω των banners θα υπάρχει η δυνατότητα ανακατεύθυνσης των ενδιαφερομένων στον τουριστικό οδηγό των Ψαρών, όπου θα τους παρέχεται πλήρη ενημέρωση για το τουριστικό προϊόν στα Ψαρά ή κάποια συγκεκριμένη εκδήλωση.

4. Στοχευμένη Ηλεκτρονική Διαφήμιση

Ηλεκτρονική προώθηση της ιστοσελίδας του τουριστικού οδηγού και των banners εκδηλώσεων μέσω Google Adwords και Facebook επιχορηγούμενων διαφημίσεων. Με αυτό

το τρόπο θα υπάρξει στόχευση στο τουριστικό κοινό που ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος των Ψαρών.

-Ηλεκτρονική προώθηση του τουριστικού οδηγού μέσω Google Adwords

-Ηλεκτρονική προώθηση του τουριστικού οδηγού μέσω Facebook επιχορηγούμενων διαφημίσεων.

3. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Η ολοκληρωμένη τουριστική προβολή των Ψαρών, επιβάλει το σχεδιασμό και υλοποίηση ορισμένων εκδηλώσεων και γιορτών. Συγκεκριμένα έχουν προγραμματιστεί οι παρακάτω δραστηριότητες:

3.1 Γιορτή Ολοκαυτώματος

Η συγκεκριμένη γιορτή αφορά την επέτειο του Ολοκαυτώματος, αναβιώνοντας στιγμές της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, στη μνήμη των περίπου πεντακοσίων Ψαριανών που κλείστηκαν στο φρούριο της Μαύρης Ράχης (Παλαιόκαστρο), αποφασισμένοι να μην παραδοθούν στους Τούρκους.

-Οργάνωση Εκδηλώσεων στα πλαίσια της επετείου του Ολοκαυτώματος

Οι εκδηλώσεις μνήμης αποτελούν κάθε χρόνο μια ευκαιρία για την πολιτιστική τόνωση της ζωής του νησιού. Επίσης, γίνεται σημείο αναφοράς για τους Ψαριανούς που ζουν μακριά από το νησί και συνδυάζουν τις διακοπές τους με την συγκεκριμένη γιορτή.

Οι δράσεις για τη συγκεκριμένη ενέργεια θα υλοποιηθούν από το Δήμο Ψαρών σε συνεργασία με το Μορφωτικό και Εξωραϊστικό Σύλλογο Ψαρών «Ο Κωνσταντίνος Κανάρης».

3.2 Βαρβάκεια 2017

Μια μοναδική δυνατότητα για την προβολή της ταυτότητας και της μοναδικότητας των Ψαρών, αποτελεί η διοργάνωση και καθιέρωση σε ετήσια βάση της εκδήλωσης «Βαρβάκεια» από το Μορφωτικό και Εξωραϊστικό Σύλλογο Ψαρών «Ο Κωνσταντίνος Κανάρης».

3.3 Αθλητικές Εκδηλώσεις

Κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, θα οργανωθούν αθλητικές εκδηλώσεις Beach volley στην παραλία του Κατσούνη, ποδοσφαίρου και μπάσκετ στα γήπεδα του δήμου για τη νεολαία του νησιού από τον πολιτιστικό σύλλογο «Αδελφότης Ψαριανών». Θα διεξαχθούν με τη συμμετοχή εθελοντών, ενώ στους νικητές θα δοθούν αναμνηστικά δώρα ως έπαθλα, από τους χορηγούς των εκδηλώσεων.

3.4 Άλλες Εκδηλώσεις

Κατά τη θερινή περίοδο θα φιλοξενηθούν στο νησί θεατρικές παραστάσεις με στόχο την πολιτιστική τόνωση και την εναλλακτική διασκέδαση, τόσο των επισκεπτών του νησιού όσο και των μόνιμων κατοίκων του.

Άλλες εκδηλώσεις θα αποτελέσουν τα παραδοσιακά πανηγύρια με ζωντανή μουσική που λαμβάνουν τόπο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η γιορτή του Ψαρά που διοργανώνεται από το σύλλογο επαγγελματιών αλιέων καθώς και η συναυλία στο Αρχαιολογικό πάρκο του νησιού στο Αρχοντίκι τη βραδιά της αυγουστιάτικης πανσέληνου.

4. ΛΟΙΠΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ

4.1 Συντονισμός Τουριστικών Δράσεων Δήμων Ψαρών - Χίου και Περιφέρειας Βορείο Αιγαίου

Παρόλο που το τουριστικό προϊόν των Ψαρών διαφοροποιείται αρκετά από το αντίστοιχο της Χίου, θα μπορούσαν να υπάρξουν κάποιες κοινές τουριστικές δράσεις, κυρίως στοχεύοντας στην αύξηση των τουριστών που προέρχονται από την Τουρκία, αγορά στην οποία η Χίος παρουσιάζει ιδιαίτερα σημαντική αύξηση τα τελευταία χρόνια, αλλά και ένα μικρότερο ποσοστό αύξησης από τουρίστες του εξωτερικού, όπως από Σκανδιναβικές χώρες,

Γερμανία κλπ, οι οποίοι ταξιδεύουν συνήθως μέσω πρακτορείων σε γκρουπ, οπότε θα χρειαστεί και η συνεργασία και επικοινωνία με τουριστικά πρακτορεία που αναλαμβάνουν τέτοιες εκδρομές.

-Συμμετοχή στον τουριστικό οδηγό της Χίου και της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, ηλεκτρονικό και online

-Συμμετοχή σε έντυπα διαφήμισης σε τουριστικές εκθέσεις

-Κοινή συμμετοχή με περίπτερο σε έκθεση εσωτερικού τουρισμού

-Έμμεση συμμετοχή σε εκθέσεις εξωτερικού, μέσω της παρουσίας της Χίου.

-Διατήρηση θερινού δρομολογίου Ψαρά – Βολισσού 1-2 φορές την εβδομάδα και ανταπόκριση με ΚΤΕΛ από την πόλη της Χίου.

4.2 Δημιουργία Σημείου Ενημέρωσης στο Λιμάνι

Ο σκοπός των σημείων ενημέρωσης (info-Desk) θα είναι η ενημέρωση των επισκεπτών – τουριστών του νησιού, σχετικά με διαμονή, διασκέδαση, πολιτιστικές, αθλητικές δραστηριότητες και λοιπές πληροφορίες σχετικά με τα Ψαρά. Θα παρέχουν στους επισκέπτες διαφημιστικά και τουριστικά έντυπα του Δήμου Ψαρών, όπως τον έντυπο τουριστικό οδηγό, τον χάρτη του νησιού, έντυπο εναλλακτικών δραστηριοτήτων κλπ.

Η στελέχωση των σημείων ενημέρωσης θα γίνει από μέλη του Μορφωτικού και Εξωραϊστικού συλλόγου Ψαρών, από εθελοντές/ντριες του νησιού καθώς και από προσωπικό

του δήμου που θα προσληφθεί στο επόμενο χρονικό διάστημα στο πλαίσιο της κοινωφελής εργασίας του ΟΑΕΔ, αναμένοντας την προκήρυξη για τα νέα 8μηνα.

-Οργάνωση λειτουργίας και στελέχωση του info-desk στο λιμάνι Ψαρών

4.3 Πινακίδες Ενημερωτικές στα Μνημεία και τα Αξιοθέατα

Κατασκευή και τοποθέτηση ενημερωτικών πινακίδων με εποπτικό υλικό στα σημαντικότερα μνημεία και σημεία ενδιαφέροντος του νησιού, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να ενημερώνονται εύκολα για τα ιστορικά γεγονότα των Ψαρών, που αποτελούν σημείο αναφοράς για το νησί.

 

4.4 Δημιουργία Εντύπου Επαναπληροφόρησης (Feedback) Επισκεπτών

 

Πρόκειται για μια δράση που έχει ως σκοπό την καταγραφή των δημογραφικών στοιχείων των επισκεπτών του νησιού, τους τρόπους ενημέρωσής τους για τα Ψαρά, την ικανοποίηση τους από την διαμονή, το φαγητό, τις παραλίες, τη διασκέδαση, τις εναλλακτικές δράσεις που συμμετείχαν, τη συγκοινωνία, τις προτιμήσεις τους, τις θετικές και αρνητικές παρατηρήσεις τους και τέλος τα σχόλια και τις προτάσεις τους.

-Δημιουργία εντύπου αξιολόγησης και επαναπληροφόρησης

-Συγκέντρωση εντύπων από τουρίστες

-Ανάλυση και παρουσίαση των στοιχείων

Πρόκειται για μία δράση η οποία θα αξιοποιείται κάθε χρόνο μετά το τέλος της θερινής τουριστικής περιόδου και θα αξιολογούνται τα στοιχεία, αφενός για την διαμόρφωση του τουριστικού προφίλ των επισκεπτών, αλλά και την βελτίωση του τουριστικού προϊόντος, σύμφωνα με τα όσα καταγράφονται στο συγκεκριμένο έντυπο επαναπληροφόρησης.

4.5 Φιλοξενία Τουριστικών Φορέων & Δημοσιογράφων

 Η φιλοξενία τουριστικών φορέων και ειδικών δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το εξωτερικό (σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ), είναι μια από τις δράσεις που θα υλοποιηθούν για πρώτη φορά κατά το 2017. Κύριος στόχος η προβολή στην αγορά της Χίου, της Τουρκίας και της Αθήνας, καθώς και της Κύπρου για προσέλκυση θρησκευτικού και όχι μόνο τουρισμού.

-Πρόσκληση ειδικών δημοσιογράφων

-Φιλοξενία και ξενάγηση στα Ψαρά

4.6 Διερεύνηση Δυνατότητας Μαθητικών Εκδρομών

Διερεύνηση δυνατότητας ανάπτυξης και προσέλκυσης μαθητικών – εκπαιδευτικών εκδρομών, αξιοποιώντας την πλούσια ιστορική κληρονομιά των Ψαρών. Θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες προώθησης και ενημέρωσης των ενδιαφερομένων στα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και συνεισφορά στην συνεργασία με τοπικές επιχειρήσεις για δημιουργία κατάλληλων μαθητικών πακέτων.

-Διερεύνηση ενδιαφέροντος για ανάπτυξη μαθητικών εκδρομών

-Οργάνωση μαθητικών εκδρομών στα Ψαρά

-Διαμόρφωση δρομολογίων για καλύτερη εξυπηρέτηση

4.7 Αγορά ή Ενοικίαση Μικρού Τουριστικού Λεωφορείου

Μικρό τουριστικό λεωφορείο, 20 θέσεων, για πρωινά - μεσημεριανά δρομολόγια στο μοναστήρι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, στο αρχαιολογικό πάρκο, στο Φάρο των Ψαρών και σε πιο απομακρυσμένες παραλίες αλλά και εξυπηρέτησης όσων επιλέγουν τον περιπατητικό τουρισμό και θέλουν να επιστρέψουν με όχημα στον οικισμό μετά την πρωινή πεζοπορία.

-Ενέργειες χρηματοδότησης – χορηγίας τουριστικού λεωφορείου

-Αγορά τουριστικού λεωφορείου

-Ρύθμιση δρομολογίων για καλύτερη εξυπηρέτηση.

  1. 26/05 18:00

    Πώς θα έχουμε 1 εκατ. Κινέζους τουρίστες την επόμενη τριετία

  2. 26/05 16:15

    Η κοινοπραξία MELCO - HARD ROCK ανάδοχος για το καζίνο Κύπρου

  3. 26/05 15:58

    Τι δείχνουν οι θεωρήσεις εισόδου (visas) Σένγκεν για την Ελλάδα

  4. 26/05 15:53

    +5,7% οι οδικές αφίξεις τον Απρίλιο

  5. 26/05 15:33

    Περίπου 1 εκατ. περισσότερες αεροπορικές θέσεις την εφετινή σεζόν στην περιφέρεια

  6. 26/05 15:26

    Ποδηλατοδρομία στην Πάτμο

  7. 26/05 14:52

    Μάιλι, ο πιο κεφάτος υπάλληλος του ξενοδοχείου Hilton Milwaukee

  8. 26/05 14:44

    Μπύρα «Εύζωνας» σε ελληνικό φεστιβάλ στη Ν.Υόρκη

  9. 26/05 14:38

    Ο κ.Γ.Τζιάλλας σε ευρωπαϊκή διάσκεψη για τον τουρισμό

  10. 26/05 13:50

    CNT: 8 ελληνικές πισίνες στην αφρόκρεμα της πολυτέλειας στον κόσμο

  11. 26/05 13:42

    Τραγωδία στην Κεφαλονιά- βρετανός τουρίστας έχασε τη ζωή του σε θαλάσσιο σπορ

  12. 26/05 13:03

    Στην Wyndham εντάσσεται το ξενοδοχείο Thraki Palace

  13. 26/05 12:41

    Αθηναϊκός τουρισμός: 6 εθνικότητες "έδωσαν" το 2016 το 50% των εσόδων

  14. 26/05 12:38

    Νεκρή θαλάσσια χελώνα στη Ζάκυνθο

  15. 26/05 12:34

    Ο Γ. Αντώναρος νέος πρόεδρος του Συνδέσμου Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιριών

  16. 26/05 12:28

    Ryanair: Σχέδιο για αύξηση 10% του ευρωπαϊκού τουρισμού το 2018

  17. 26/05 11:49

    Wines οf Greece: Προβολή 39 ελληνικών οινοποιείων στη Ν. Υόρκη

  18. 26/05 11:46

    Περιφέρεια Κρήτης: Συνάντηση για την ενεργειακή ασφάλεια

  19. 26/05 11:43

    H Ellinair επίσημος αερομεταφορέας του Κρατικού Θεάτρου Β. Ελλάδος

  20. 26/05 11:38

    Airbnb: Αυτοί είναι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί για το καλοκαίρι (infographic)

  21. 26/05 11:35

    Παγωτό "Κασσάδρα" και τοπική γαστρονομία προωθεί ο Δήμος

  22. 26/05 11:27

    TUIfly: Έκπτωση 20% στις έγκαιρες κρατήσεις για το 2018

  23. 26/05 11:07

    Νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στα Χανιά

  24. 26/05 10:44

    ΕΟΤ: Διοργάνωση fam trip για τουρ οπερείτορ και δημοσιογράφους

  25. 26/05 10:34

    Δράσεις προβολής από το Δήμο Αγρινίου

  26. 25/05 17:09

    United: Ξεκίνησε η εποχική απευθείας σύνδεση Αθήνα- Ν. Υόρκη

  27. 25/05 16:22

    Θεματική υπερ-κρουαζιέρα από τη Ρώμη στην Κίνα με στάση και στην Ελλάδα

  28. 25/05 16:20

    ΤτΕ: Σε 5 περιφέρειες το 87,5% των τουριστικών εισπράξεων το 2016! - Τί ξόδεψαν οι τουρίστες

  29. 25/05 16:00

    Ο ΕΟΤ στο πλευρό της Εθνικής Ομάδας Βόλει Ανδρών

  30. 25/05 15:24

    Διήμερα ευεξίας στα νέα πολυτελή ξενοδοχεία Wyndham και Ramada στο Λουτράκι

  31. 25/05 14:40

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Συνάντηση με τον πρέσβη του Βιετνάμ- ο τουρισμός στην ατζέντα

  32. 25/05 14:35

    ΕΞ Ν. Λάρισας: Συνάντηση με την Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου

  33. 25/05 14:31

    Κέα: Παρουσίαση της νέας Oπτικής Tαυτότητας

  34. 25/05 13:55

    Κite Parade στην παραλία Σχοινιά

  35. 25/05 13:52

    Ryanair: Εκπτώσεις στα φοιτητικά εισιτήρια

  36. 25/05 13:43

    Διοικούσα επιτροπή για το Ισλαμικό Τέμενος στην Αθήνα

  37. 25/05 13:39

    Τουρισμός υγείας: Νομοθετικό πλαίσιο σε συνεργασία υπουργείων Τουρισμού και Υγείας

  38. 25/05 13:35

    M. Kόνσολας: Υπολειτουργεί η πλοηγική υπηρεσία, ασθενεί η κρουαζιέρα

  39. 25/05 13:06

    Οι αφίξεις στην Κω ανέκαμψαν, όμως τα ταμεία είναι μείον...

  40. 25/05 13:03

    M. Kύρκος: Ενίσχυση από το πακέτο Γιουνκέρ στον τουρισμό

  41. 25/05 12:44

    Ρόδος: Γυρίσματα για ιστορικό ντοκιμαντέρ

  42. 25/05 12:39

    Οι στόχοι του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης

  43. 25/05 12:21

    Σεμινάρια Travelife στην Κρήτη για την αειφορία στα τουριστικά καταλύματα

  44. 25/05 12:19

    Air Europa: Συνεργασία με τη Ryanair- 53 νέες ευρωπαϊκές πόλεις

  45. 25/05 11:58

    Το πρώτο πολυτελές υποβρύχιο ξενοδοχείο στον κόσμο αναζητά επενδυτές...

  46. 25/05 11:23

    TUI: 20% αύξηση της κρουαζιέρας στην Ελλάδα

  47. 25/05 11:18

    Το 97% των παραλιών της Ελλάδας το 2016 ήταν εξαιρετικής ποιότητας

  48. 25/05 11:13

    Eυριδίκη Κουρνέτα: Αναβάθμιση της δημόσιας τουριστικής εκπαίδευσης

  49. 25/05 09:29

    Δήμος Γρεβενών: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  50. 25/05 09:23

    Πλωτή εξέδρα στο Miraggio Thermal spa and resort

  51. 24/05 16:38

    Στ. Πιτσιόρλας: Σε ιδιώτες οι μαρίνες Αλίμου, Χίου, Αργοστολίου και Καλαμαριάς

  52. 24/05 15:57

    Μεσαιωνικό Φεστιβάλ Ρόδου- Όλο το πρόγραμμα εκδηλώσεων

  53. 24/05 15:48

    Απόσυρση του ΤΑΙΠΕΔ από την προσφυγή για τον Ίσσο ζητεί η Περιφέρεια Ι. Νήσων

  54. 24/05 15:39

    H Περιφέρεια Αττικής στo 1o Greek Travel Show 2017

  55. 24/05 15:37

    Η «Αττική γη» στην Ελβετία

  56. 24/05 15:19

    Paypal: Προστασία του πωλητή και στις τουριστικές υπηρεσίες στην Ελλάδα

  57. 24/05 14:49

    TUI Γερμανίας: Η ζήτηση για Ελλάδα θα παραμείνει αμείωτη στο μέλλον

  58. 24/05 14:44

    Ομογενής λατρεύει την Ελλάδα, αν και δεν την έχει επισκεφτεί ποτέ στη ζωή της

  59. 24/05 14:37

    Νέο ηλεκτρονικό σύστημα της ΥΠΑ για υποστήριξη των drones

  60. 24/05 13:51

    ΕΟΤ: Η Αθήνα ιδανικός city break προορισμός

  61. 24/05 13:43

    Πράσινες πολιτιστικές διαδρομές στη Λάρισα

  62. 24/05 13:35

    E.Κουντουρά: Πρόσκληση σε διεθνείς ομίλους για συνεργασία στην κρουαζιέρα

  63. 24/05 13:24

    Μια γαστρονομική πρωινή βόλτα στο Κέντρο της Αθήνας

  64. 24/05 13:16

    Στο "σκοτάδι" η πλευρά "Σταυρός" των βράχων στα Μετέωρα

  65. 24/05 12:49

    Επενδύσεις 294 εκατ. ευρώ στον ΟΛΠ- η κρουαζιέρα στο επίκεντρο

  66. 24/05 12:40

    Διεθνή τουριστική καμπάνια ετοιμάζει η Τουρκία

  67. 24/05 12:36

    Πρωταθλητής του ελληνικού τουρισμού το Νότιο Αιγαίο

  68. 24/05 12:23

    ΝΔ: Aκριβός και λιγότερο ανταγωνιστικός ο ελληνικός τουρισμός

  69. 24/05 12:20

    Η Airbnb αναλαμβάνει τώρα και το μάρκετινγκ προορισμού: Πρώτη συνεργασία με τη Σουηδία

  70. 24/05 12:04

    Ι.Ρέτσος: Η ασφάλεια μπορεί να πείσει τις εταιρείες κρουαζιέρας να επιστρέψουν

  71. 24/05 11:28

    ΟΠΙ: Κανονικά συνεχίζεται η καταβολή δικαιωμάτων στην ΑΕΠΙ

  72. 24/05 11:12

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Eπιδόσεις-ρεκόρ στα έσοδα ανά δωμάτιο το 4μηνο

  73. 24/05 11:03

    Να στηρίξουν οι τράπεζες τη δημιουργία ηλεκτρονικών τουριστικών γραφείων

  74. 24/05 10:54

    Ε.Κουντουρά: Η ψηφιακή στρατηγική στον τουρισμό

  75. 24/05 10:52

    Δήμος Δράμας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  76. 24/05 10:49

    Πρωτόκολλο συνεργασίας Δήμων Σάμου - Γκρέϊσβαλντ Γερμανίας

  77. 23/05 18:02

    Συνάντηση Ε. Κουντουρά με τον Γ. Πατούλη για τον ιατρικό τουρισμό

  78. 23/05 17:37

    Πολιτιστικός τουρισμός: Επιδοτούμενο πρόγραμμα δια βίου μάθησης στο Α.Π.Θ.

  79. 23/05 17:32

    Σημαντικό ποσοστό Ελλήνων παραβίασαν το χρονικό όριο παραμονής τους (visa) σε ΗΠΑ

  80. 23/05 17:12

    Αποκατάσταση του αρχαίου θεάτρου Απτέρας στα Χανιά

  81. 23/05 16:49

    Μειωμένες κατά 26 εκατ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ 3μηνο

  82. 23/05 16:33

    Γ. Καμίνης: Η Αθήνα στηρίζει την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία

  83. 23/05 16:14

    Γερμανικός τουρισμός: 4 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας μέχρι το 2027

  84. 23/05 16:14

    Π.Κουρουμπλής: Κίνητρα για επενδύσεις στην κρουαζιέρα

  85. 23/05 16:02

    Κινεζικός τουρισμός: Η πλατφόρμα ALITRIP παρουσιάζεται στην Αθήνα

  86. 23/05 15:58

    Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Καμπάνια στη σερβική αγορά

  87. 23/05 15:54

    Πρώτη φωλιά θαλάσσιας χελώνας Caretta caretta στον Κυπαρισσιακό

  88. 23/05 15:51

    Το Aquila Rithymna Beach τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Χελώνας

  89. 23/05 15:35

    Μ. Κόνσολας: Οι στατηγικοί στόχοι της ΝΔ για την τουριστική ανάπτυξη

  90. 23/05 15:20

    ΕΟΤ: Προβολή της Αθήνας στη Σουηδία

  91. 23/05 15:16

    DER Touristik: Nέος online τουρ οπερέιτορ δυναμικών πακέτων

  92. 23/05 14:52

    Ελληνικός τουρισμός: Μάχη με χαμένη ανταγωνιστικότητα...

  93. 23/05 13:57

    Διαβούλευση για κατάργηση της πλαστικής σακούλας στον Κορινθιακό

  94. 23/05 13:39

    DΕR Touristik: Νέο μπάρμπεκιου κόνσεπτ στα ξενοδοχεία Club Calimera

  95. 23/05 13:25

    Στη μαρίνα Ζέας τo μοναδικό πλωτό μουσείο στη χώρα

  96. 23/05 13:18

    Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού και ΟΟΣΑ

  97. 23/05 12:52

    ΞΕΕ/ έρευνα: 4 και 5* το 42,3% των ελληνικών ξενοδοχείων το 2016

  98. 23/05 12:49

    Expedia: Eκτόξευση των κρατήσεων από τις ΗΠΑ για Βρετανία

  99. 23/05 12:38

    Ημερίδα για τον ιαματικό τουρισμό στην Καρδίτσα

  100. 23/05 12:30

    Απλούστευση της έναρξης λειτουργίας τουριστικών καταλυμάτων - Tί προβλέπει η Απόφαση