Δήμος Ψαρών: Ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

Α Decrease font Enlarge font
Δήμος Ψαρών: Ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

Ο Δήμος Ψαρών ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

1. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ - ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

1.1 Επανεκτύπωση Έντυπου Τουριστικού Οδηγού

 Στον έντυπο τουριστικό οδηγό θα καταγραφούν όλοι οι τουριστικοί πόροι και τα αξιοθέατα του νησιού, η ιστορία, οι παραδόσεις, τα προϊόντα τοπικής προέλευσης, οι εκδηλώσεις που θα αποτελέσουν πόλο έλξης επισκεπτών, οι εγκαταστάσεις τουριστικής υποδομής και οι εναλλακτικές δράσεις τουρισμού. Ο Δήμος Ψαρών είχε εκδώσει το 2005, μαζί με τον Μορφωτικό και Εξωραϊστικό Σύλλογο Ψαρών «Ο Κωνσταντίνος Κανάρης», έντυπο τουριστικό οδηγό στην ελληνική γλώσσα, ο οποίος αποτελεί μία ποιοτική και προσεγμένη δουλειά.

-Επικαιροποίηση των στοιχείων του τουριστικού οδηγού

-Προσθήκη στοιχείων σχετικά με τις δράσεις εναλλακτικού τουρισμού

-Μετάφραση στα αγγλικά

-Εκτύπωση τουριστικού οδηγού

Ο έντυπος τουριστικός οδηγός είναι απαραίτητος για την καλύτερη ενημέρωση των επισκεπτών σχετικά με την ιστορία, την παράδοση και γενικότερα τα χαρακτηριστικά και το τουριστικό προϊόν των Ψαρών. Η έντυπη έκδοση απευθύνεται σε ένα μεγάλο μερίδιο των επισκεπτών του νησιού που είναι μεγαλύτερης ηλικίας και ίσως δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι με την σύγχρονη τεχνολογία για να πλοηγηθούν στην ιστοσελίδα του τουριστικού οδηγού που θα δημιουργηθεί, όπως περιγράφεται σε επόμενη δράση.

1.2 Ψηφιοποίηση Τουριστικού Οδηγού

Ο τελικός τουριστικός οδηγός που θα δημιουργηθεί, θα ψηφιοποιηθεί σε e-book, ώστε να μπορεί να διαβάζεται ηλεκτρονικά από smartphones, tablets, laptops κλπ. Θα προβάλλεται τόσο μέσα στην επίσημη ιστοσελίδα του δήμου Ψαρών (www.dimospsaron.gr), όσο και στην ιστοσελίδα του τουριστικού οδηγού που θα δημιουργηθεί.

-Ψηφιοποίηση του τουριστικού οδηγού σε e-book

-Ενσωμάτωσή του στον δικτυακό τόπο του δήμου και στον αντίστοιχο του online τουριστικού οδηγού

Η ψηφιοποίηση του τουριστικού οδηγού είναι απαραίτητη σύμφωνα με τις σύγχρονες τεχνικές τουριστικού μάρκετινγκ αλλά και την πρόοδο της τεχνολογίας, που επιφέρει αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες και ανάγκες, επηρεάζοντας σημαντικά και τον τουριστικό κλάδο. Αυτό καθιστά εύκολη και ευέλικτη την ανάγνωσή του από το χρήστη, ανεξαρτήτως του μέσου που διαθέτει.

1.3 Δημιουργία & Εκτύπωση Διαφημιστικών Εντύπων για τα Αξιοθέατα – Μνημεία

Για την αποτελεσματική προβολή του τουριστικού προϊόντος των Ψαρών είναι απαραίτητο να δημιουργηθούν διαφημιστικά - ενημερωτικά έντυπα για κάθε αξιοθέατο – μνημείο του νησιού μεμονωμένα, όπου θα μπορούν οι τουρίστες να τα προμηθευτούν είτε επισκεπτόμενοι τα μνημεία είτε από ένα σημείο ενημέρωσης (info-desk) που δύναται να στηθεί στο λιμένα των Ψαρών με σκοπό την καλύτερη ενημέρωση των επισκεπτών του. Τα

νέα έντυπα θα ακολουθούν την βασική πολιτική μάρκετινγκ που θα διέπει τη διαφημιστική προβολή των Ψαρών.

-Δημιουργία διαφημιστικού εντύπου

-Μετάφραση διαφημιστικού εντύπου σε Αγγλικά

-Εκτύπωση διαφημιστικού εντύπου

Με τη δημιουργία των συγκεκριμένων εντύπων θα επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή προβολή των κυριότερων μνημείων - αξιοθέατων του νησιού.

2. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

1. Σχεδιασμός Online Τουριστικού Οδηγού

 

Στον online τουριστικό οδηγό θα παρέχονται πλήθος πληροφοριών μετακίνησης, διαμονής, εστίασης, διασκέδασης, δραστηριοτήτων εναλλακτικού τουρισμού και τουρισμού εμπειρίας, εκδηλώσεων κλπ. Επίσης, θα συνδέονται με σχετικά links τα ανάλογα websites κάθε νόμιμου τουριστικού φορέα του νησιού.

Η σύνδεση του τουριστικού οδηγού με το Δήμο Ψαρών θα επιτυγχάνεται μέσω της ύπαρξης στην ιστοσελίδα του σχετικού link dimospsaron.gr που παρέχει πληροφόρηση, ενημέρωση και ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δήμου Ψαρών στους δημότες του. Αντίστοιχη διασύνδεση θα υπάρχει και από την ιστοσελίδα του Δήμου Ψαρών προς τον τουριστικό οδηγό.

-Δημιουργία διαδικτυακού τουριστικού οδηγού για τα Ψαρά

-Μετάφραση και λειτουργία του οδηγού στα αγγλικά

-Διασύνδεση τουριστικού οδηγού με την ιστοσελίδα του δήμου

-Διασύνδεση τουριστικού οδηγού με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η δημιουργία διαδικτυακού τουριστικού οδηγού για τα Ψαρά θεωρείται μεγάλης σημασίας, ιδιαίτερα στην εποχή μας, που το διαδίκτυο αποτελεί χαμηλού κόστους και υψηλής απόδοσης προβολή των τουριστικών προορισμών και επιχειρήσεων. Ο τουριστικός οδηγός θα μεταφραστεί και θα λειτουργεί και στα αγγλικά στα πλαίσια της προσπάθειας για διεθνή τουριστική προβολή.

2. Δημιουργία Προωθητικού Βίντεο

Το προωθητικό βίντεο, διάρκειας περίπου 1-2 λεπτών, θα αποτυπώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος του νησιού, τις παραλίες, τις εναλλακτικές δραστηριότητες, εκφάνσεις της καθημερινής ζωής, στοιχεία παράδοσης κλπ. Οι λήψεις και το μοντάζ θα είναι σύγχρονης τεχνοτροπίας σύμφωνα με τις τάσεις που επικρατούν διεθνώς σε ότι αφορά την διαδικτυακή προβολή.

-Δημιουργία προωθητικού βίντεο, διάρκειας 1-2 λεπτών

Η δημιουργία προωθητικού βίντεο είναι αναγκαία για την επιθυμητή τουριστική προβολή καθώς τα διαφημιστικά βίντεο αποτελούν κύριο εργαλείο προβολής και διαφήμισης μέσω διαδικτύου, αξιοποιώντας και την αποδοχή και χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

3. Κατασκευή & Καταχώρηση Banners σε Δικτυακούς Τόπους

Στα πλαίσια της ηλεκτρονικής προώθησης και προβολής, προτείνεται η δημιουργία διαφημιστικών τουριστικών banners που θα τοποθετηθούν σε δικτυακούς τόπους υψηλής επισκεψιμότητας. Θα δημιουργηθεί ένα βασικό τουριστικό banner, σε πλήρη ευθυγράμμιση με το λογότυπο, αλλά και επιμέρους banners για την προώθηση συγκεκριμένων εκδηλώσεων, όπως πχ του Ολοκαυτώματος.

-Δημιουργία Banners

-Καταχώρηση σε δικτυακούς τόπους

Μέσω των banners θα υπάρχει η δυνατότητα ανακατεύθυνσης των ενδιαφερομένων στον τουριστικό οδηγό των Ψαρών, όπου θα τους παρέχεται πλήρη ενημέρωση για το τουριστικό προϊόν στα Ψαρά ή κάποια συγκεκριμένη εκδήλωση.

4. Στοχευμένη Ηλεκτρονική Διαφήμιση

Ηλεκτρονική προώθηση της ιστοσελίδας του τουριστικού οδηγού και των banners εκδηλώσεων μέσω Google Adwords και Facebook επιχορηγούμενων διαφημίσεων. Με αυτό

το τρόπο θα υπάρξει στόχευση στο τουριστικό κοινό που ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος των Ψαρών.

-Ηλεκτρονική προώθηση του τουριστικού οδηγού μέσω Google Adwords

-Ηλεκτρονική προώθηση του τουριστικού οδηγού μέσω Facebook επιχορηγούμενων διαφημίσεων.

3. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Η ολοκληρωμένη τουριστική προβολή των Ψαρών, επιβάλει το σχεδιασμό και υλοποίηση ορισμένων εκδηλώσεων και γιορτών. Συγκεκριμένα έχουν προγραμματιστεί οι παρακάτω δραστηριότητες:

3.1 Γιορτή Ολοκαυτώματος

Η συγκεκριμένη γιορτή αφορά την επέτειο του Ολοκαυτώματος, αναβιώνοντας στιγμές της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, στη μνήμη των περίπου πεντακοσίων Ψαριανών που κλείστηκαν στο φρούριο της Μαύρης Ράχης (Παλαιόκαστρο), αποφασισμένοι να μην παραδοθούν στους Τούρκους.

-Οργάνωση Εκδηλώσεων στα πλαίσια της επετείου του Ολοκαυτώματος

Οι εκδηλώσεις μνήμης αποτελούν κάθε χρόνο μια ευκαιρία για την πολιτιστική τόνωση της ζωής του νησιού. Επίσης, γίνεται σημείο αναφοράς για τους Ψαριανούς που ζουν μακριά από το νησί και συνδυάζουν τις διακοπές τους με την συγκεκριμένη γιορτή.

Οι δράσεις για τη συγκεκριμένη ενέργεια θα υλοποιηθούν από το Δήμο Ψαρών σε συνεργασία με το Μορφωτικό και Εξωραϊστικό Σύλλογο Ψαρών «Ο Κωνσταντίνος Κανάρης».

3.2 Βαρβάκεια 2017

Μια μοναδική δυνατότητα για την προβολή της ταυτότητας και της μοναδικότητας των Ψαρών, αποτελεί η διοργάνωση και καθιέρωση σε ετήσια βάση της εκδήλωσης «Βαρβάκεια» από το Μορφωτικό και Εξωραϊστικό Σύλλογο Ψαρών «Ο Κωνσταντίνος Κανάρης».

3.3 Αθλητικές Εκδηλώσεις

Κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, θα οργανωθούν αθλητικές εκδηλώσεις Beach volley στην παραλία του Κατσούνη, ποδοσφαίρου και μπάσκετ στα γήπεδα του δήμου για τη νεολαία του νησιού από τον πολιτιστικό σύλλογο «Αδελφότης Ψαριανών». Θα διεξαχθούν με τη συμμετοχή εθελοντών, ενώ στους νικητές θα δοθούν αναμνηστικά δώρα ως έπαθλα, από τους χορηγούς των εκδηλώσεων.

3.4 Άλλες Εκδηλώσεις

Κατά τη θερινή περίοδο θα φιλοξενηθούν στο νησί θεατρικές παραστάσεις με στόχο την πολιτιστική τόνωση και την εναλλακτική διασκέδαση, τόσο των επισκεπτών του νησιού όσο και των μόνιμων κατοίκων του.

Άλλες εκδηλώσεις θα αποτελέσουν τα παραδοσιακά πανηγύρια με ζωντανή μουσική που λαμβάνουν τόπο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η γιορτή του Ψαρά που διοργανώνεται από το σύλλογο επαγγελματιών αλιέων καθώς και η συναυλία στο Αρχαιολογικό πάρκο του νησιού στο Αρχοντίκι τη βραδιά της αυγουστιάτικης πανσέληνου.

4. ΛΟΙΠΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ

4.1 Συντονισμός Τουριστικών Δράσεων Δήμων Ψαρών - Χίου και Περιφέρειας Βορείο Αιγαίου

Παρόλο που το τουριστικό προϊόν των Ψαρών διαφοροποιείται αρκετά από το αντίστοιχο της Χίου, θα μπορούσαν να υπάρξουν κάποιες κοινές τουριστικές δράσεις, κυρίως στοχεύοντας στην αύξηση των τουριστών που προέρχονται από την Τουρκία, αγορά στην οποία η Χίος παρουσιάζει ιδιαίτερα σημαντική αύξηση τα τελευταία χρόνια, αλλά και ένα μικρότερο ποσοστό αύξησης από τουρίστες του εξωτερικού, όπως από Σκανδιναβικές χώρες,

Γερμανία κλπ, οι οποίοι ταξιδεύουν συνήθως μέσω πρακτορείων σε γκρουπ, οπότε θα χρειαστεί και η συνεργασία και επικοινωνία με τουριστικά πρακτορεία που αναλαμβάνουν τέτοιες εκδρομές.

-Συμμετοχή στον τουριστικό οδηγό της Χίου και της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, ηλεκτρονικό και online

-Συμμετοχή σε έντυπα διαφήμισης σε τουριστικές εκθέσεις

-Κοινή συμμετοχή με περίπτερο σε έκθεση εσωτερικού τουρισμού

-Έμμεση συμμετοχή σε εκθέσεις εξωτερικού, μέσω της παρουσίας της Χίου.

-Διατήρηση θερινού δρομολογίου Ψαρά – Βολισσού 1-2 φορές την εβδομάδα και ανταπόκριση με ΚΤΕΛ από την πόλη της Χίου.

4.2 Δημιουργία Σημείου Ενημέρωσης στο Λιμάνι

Ο σκοπός των σημείων ενημέρωσης (info-Desk) θα είναι η ενημέρωση των επισκεπτών – τουριστών του νησιού, σχετικά με διαμονή, διασκέδαση, πολιτιστικές, αθλητικές δραστηριότητες και λοιπές πληροφορίες σχετικά με τα Ψαρά. Θα παρέχουν στους επισκέπτες διαφημιστικά και τουριστικά έντυπα του Δήμου Ψαρών, όπως τον έντυπο τουριστικό οδηγό, τον χάρτη του νησιού, έντυπο εναλλακτικών δραστηριοτήτων κλπ.

Η στελέχωση των σημείων ενημέρωσης θα γίνει από μέλη του Μορφωτικού και Εξωραϊστικού συλλόγου Ψαρών, από εθελοντές/ντριες του νησιού καθώς και από προσωπικό

του δήμου που θα προσληφθεί στο επόμενο χρονικό διάστημα στο πλαίσιο της κοινωφελής εργασίας του ΟΑΕΔ, αναμένοντας την προκήρυξη για τα νέα 8μηνα.

-Οργάνωση λειτουργίας και στελέχωση του info-desk στο λιμάνι Ψαρών

4.3 Πινακίδες Ενημερωτικές στα Μνημεία και τα Αξιοθέατα

Κατασκευή και τοποθέτηση ενημερωτικών πινακίδων με εποπτικό υλικό στα σημαντικότερα μνημεία και σημεία ενδιαφέροντος του νησιού, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να ενημερώνονται εύκολα για τα ιστορικά γεγονότα των Ψαρών, που αποτελούν σημείο αναφοράς για το νησί.

 

4.4 Δημιουργία Εντύπου Επαναπληροφόρησης (Feedback) Επισκεπτών

 

Πρόκειται για μια δράση που έχει ως σκοπό την καταγραφή των δημογραφικών στοιχείων των επισκεπτών του νησιού, τους τρόπους ενημέρωσής τους για τα Ψαρά, την ικανοποίηση τους από την διαμονή, το φαγητό, τις παραλίες, τη διασκέδαση, τις εναλλακτικές δράσεις που συμμετείχαν, τη συγκοινωνία, τις προτιμήσεις τους, τις θετικές και αρνητικές παρατηρήσεις τους και τέλος τα σχόλια και τις προτάσεις τους.

-Δημιουργία εντύπου αξιολόγησης και επαναπληροφόρησης

-Συγκέντρωση εντύπων από τουρίστες

-Ανάλυση και παρουσίαση των στοιχείων

Πρόκειται για μία δράση η οποία θα αξιοποιείται κάθε χρόνο μετά το τέλος της θερινής τουριστικής περιόδου και θα αξιολογούνται τα στοιχεία, αφενός για την διαμόρφωση του τουριστικού προφίλ των επισκεπτών, αλλά και την βελτίωση του τουριστικού προϊόντος, σύμφωνα με τα όσα καταγράφονται στο συγκεκριμένο έντυπο επαναπληροφόρησης.

4.5 Φιλοξενία Τουριστικών Φορέων & Δημοσιογράφων

 Η φιλοξενία τουριστικών φορέων και ειδικών δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το εξωτερικό (σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ), είναι μια από τις δράσεις που θα υλοποιηθούν για πρώτη φορά κατά το 2017. Κύριος στόχος η προβολή στην αγορά της Χίου, της Τουρκίας και της Αθήνας, καθώς και της Κύπρου για προσέλκυση θρησκευτικού και όχι μόνο τουρισμού.

-Πρόσκληση ειδικών δημοσιογράφων

-Φιλοξενία και ξενάγηση στα Ψαρά

4.6 Διερεύνηση Δυνατότητας Μαθητικών Εκδρομών

Διερεύνηση δυνατότητας ανάπτυξης και προσέλκυσης μαθητικών – εκπαιδευτικών εκδρομών, αξιοποιώντας την πλούσια ιστορική κληρονομιά των Ψαρών. Θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες προώθησης και ενημέρωσης των ενδιαφερομένων στα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και συνεισφορά στην συνεργασία με τοπικές επιχειρήσεις για δημιουργία κατάλληλων μαθητικών πακέτων.

-Διερεύνηση ενδιαφέροντος για ανάπτυξη μαθητικών εκδρομών

-Οργάνωση μαθητικών εκδρομών στα Ψαρά

-Διαμόρφωση δρομολογίων για καλύτερη εξυπηρέτηση

4.7 Αγορά ή Ενοικίαση Μικρού Τουριστικού Λεωφορείου

Μικρό τουριστικό λεωφορείο, 20 θέσεων, για πρωινά - μεσημεριανά δρομολόγια στο μοναστήρι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, στο αρχαιολογικό πάρκο, στο Φάρο των Ψαρών και σε πιο απομακρυσμένες παραλίες αλλά και εξυπηρέτησης όσων επιλέγουν τον περιπατητικό τουρισμό και θέλουν να επιστρέψουν με όχημα στον οικισμό μετά την πρωινή πεζοπορία.

-Ενέργειες χρηματοδότησης – χορηγίας τουριστικού λεωφορείου

-Αγορά τουριστικού λεωφορείου

-Ρύθμιση δρομολογίων για καλύτερη εξυπηρέτηση.

  1. 25/04 11:31

    Virtuoso: Η Ελλάδα "καυτός" προορισμός για τουρισμό πολυτελείας το 2018

  2. 25/04 10:45

    Γ.Καραμέρος: Επισκέψεις Κινέζων στα βόρεια προάστια

  3. 25/04 09:17

    Η Πάλμα απαγορεύει τη μίσθωση σπιτιών στους τουρίστες

  4. 25/04 08:54

    Ρουμάνοι τουριστικοί πράκτορες στην Πιερία

  5. 25/04 08:50

    Δελφοί: Πρόταση για μεγάλη επένδυση με τουριστικό χωριό και ξενοδοχεία 5 αστέρων

  6. 25/04 08:48

    Υπ. Τουρισμού: Αναθεώρηση των προγραμμάτων σπουδών

  7. 25/04 08:43

    Ψηφιακές Υπηρεσίες στα Μνημεία της Ηπείρου

  8. 25/04 08:42

    Δήμος Καλαμάτας: Ανάπτυξη του city break και προσβάσιμος τουρισμός για όλους

  9. 25/04 08:40

    Δήμος Αιγιαλείας: Αξιοποίηση ακινήτων στο μοντέλο του «Αθήνα 2004»

  10. 24/04 21:45

    Αμερικάνων εγκώμιον για Ελλάδα κι Έλληνες

  11. 24/04 17:40

    Προωθητικές ενέργειες για την τουριστική μας επιχείρηση

  12. 24/04 16:50

    Ο κ.Γ.Τζιάλλας στη Σύνοδο Κορυφής του Παγκόσμιου Συμβουλίου Τουρισμού και Ταξιδίων

  13. 24/04 15:43

    Travelzoo: Θεαματική ανάκαμψη της Τουρκίας, Αιγύπτου και Τυνησίας

  14. 24/04 14:56

    Οι Κύπριοι ανακαλύπτουν την Ήπειρο

  15. 24/04 14:54

    Η Πάρος στην Arabian Travel Market

  16. 24/04 14:49

    «Ανοιχτά μνημεία» στη Θεσσαλονίκη

  17. 24/04 14:39

    Μ.Κόνσολας: Χωρίς ηλεκτρονικό εισιτήριο οι αρχαιολογικοί χώροι Ρόδου και Κω

  18. 24/04 13:06

    Workshop για τα Ιόνια Νησιά στο Αμβούργο

  19. 24/04 12:47

    Sky Express: 4 νέα δρομολόγια από Αθήνα

  20. 24/04 12:34

    Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία: Οινικές γευστικές δοκιμές στο Wine Library

  21. 24/04 12:33

    Ισπανικός τουρισμός: Ο ανταγωνισμός στην Αν. Μεσόγειο επιβραδύνει την ανάπτυξη

  22. 24/04 12:05

    Τουρκικός τουρισμός: Έτος της Τροίας με «Δούρειο Ίππο» την Turkish Airlines

  23. 24/04 11:45

    Ο ποδηλατικός τουρισμός επιμηκύνει την τουριστική περίοδο

  24. 24/04 11:37

    O EOT στα εγκαίνια της νέας βάση της Volotea στη Μασσαλία

  25. 24/04 11:28

    Jet2.com: Νέες συνδέσεις και αύξηση πτήσεων προς Ελλάδα το 2019

  26. 24/04 11:21

    Νέα τσάρτερ προς Κέρκυρα και Αθήνα το 2018

  27. 24/04 11:07

    Apollo: 8 νέα κόνσεπτ ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2018

  28. 24/04 10:28

    Biblio-Globus: Οι δημοφιλείς μήνες και προορισμοί των Ρώσων τουριστών

  29. 24/04 10:03

    «Η Αθήνα γιορτάζει, η πόλη διαβάζει»

  30. 24/04 09:52

    Δήμος Αγράφων: Εκμίσθωση υδρόμυλου

  31. 24/04 09:50

    Υπ. Πολιτισμού: Aπόφαση για τη μεγάλη επένδυση του Amanzoe στην Ερμιονίδα

  32. 24/04 09:48

    Mediterranean Yacht Show στο Ναύπλιο

  33. 24/04 09:41

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με t.o's της Σκανδιναβίας

  34. 24/04 09:28

    Η Περιφέρεια ΑΜ-Θ στο "Ελληνικό Σαββατοκύριακο στο Βελιγράδι"

  35. 24/04 09:15

    NEW JOB: Travel Operations Executive

  36. 23/04 16:54

    Το Ιδανικό Κοινό και η Σημασία του για το Ξενοδοχείο μας.

  37. 23/04 16:21

    Η Ελ. Κουντουρά στις εορταστικές εκδηλώσεις για την 25η Μαρτίου στη Νέα Υόρκη

  38. 23/04 15:52

    Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Υποχρέωση αποζημίωσης για καθυστερήσεις πτήσεων λόγω απεργίας

  39. 23/04 14:57

    Γ. Καμίνης: Η Αθήνα καθιερώνεται ως κορυφαίος city break προορισμός

  40. 23/04 14:24

    ΤτΕ: Αυξημένη η μέση δαπάνη ανά ταξίδι τον Φεβρουάριο

  41. 23/04 14:01

    Το πολύτιμο εργαλείο των κριτικών

  42. 23/04 13:58

    ΑΒΤΑ: Καμπάνια για τη μείωση του πλαστικού στους προορισμούς

  43. 23/04 13:08

    Νέος γενικός διευθυντής στο Grace Santorini

  44. 23/04 13:03

    ΤΑΙΠΕΔ: Συνάντηση στη Ρόδο για την πρόοδο αξιοποίησης Αφάντου και μαρίνας

  45. 23/04 12:46

    Thomas Cook: Η Ελλάδα δεύτερος πιο περιζήτητος προορισμός για το καλοκαίρι

  46. 23/04 12:11

    Turkish Airlines: Ιστορικό ρεκόρ επιβατών τον Φεβρουάριο

  47. 23/04 11:43

    Ελληνικός τουρισμός 2018: +18% οι αεροπορικές θέσεις στα περιφερειακά αεροδρόμια στις 31 Μαρτίου

  48. 23/04 11:38

    Τουρισμός πολυτελείας: Πώς θα ταξιδέψουν οι Αμερικανοί το 2018

  49. 23/04 11:21

    AccorHotels: Συμφωνία με την Ctrip για περισσότερους Κινέζους στα ξενοδοχεία της

  50. 23/04 10:45

    Ανοίγει στις 3 Μαΐου το πολυτελές ξενοδοχείο Ikos Dassia

  51. 23/04 10:11

    Η Αθήνα Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου από σήμερα

  52. 23/04 10:05

    Προσεγγίζοντας την αμερικανική αγορά – Οι τουριστικοί πράκτορες των ΗΠΑ αποκαλύπτουν (video)

  53. 23/04 09:54

    Δήμος Καλαμάτας: Νέα δημοπρασία για εκμίσθωση κτιρίου ως ξενοδοχείου

  54. 23/04 09:50

    Αστέρας Βουλιαγμένης: Αρχαιολογική έγκριση για την άδεια δόμησης

  55. 23/04 09:45

    Δήμος Προσοτσάνης: Διαγωνισμός για υπηρεσίες συμβούλου σε τουριστική δράση

  56. 23/04 09:43

    Παρουσίαση της Θεσσαλονίκης στη Ντόχα

  57. 23/04 09:38

    Η Περιφέρεια ΑΜ-Θ στην έκθεση «Ελλάδος Γεύση»

  58. 22/04 13:38

    Πως ο ελληνικός τουρισμός προσεγγίζει την αμερικανική αγορά (video)

  59. 22/04 10:14

    Συνάντηση Ε.Κουντουρά με τον Επιμελητηριακό Όμιλο Ανάπτυξης Ελληνικών Νησιών

  60. 22/04 10:08

    Ιατρικός τουρισμός: Κοινές δράσεις υπουργείου-ΕΛΙΤΟΥΡ

  61. 22/04 10:06

    Σύνθετο τουριστικό κατάλυμα από τα Κρητικά Γκολφ

  62. 22/04 09:57

    Ο Δήμος Σαρωνικού αναδεικνύει τα τουριστικά του πλεονεκτήματα

  63. 22/04 09:56

    Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης στο Δήμο Κυθήρων

  64. 21/04 11:09

    Ο ελληνικός τουρισμός πίσω από τους αριθμούς

  65. 21/04 10:33

    Τουρκικός τουρισμός: Στόχος οι 500.000 Κινέζοι τουρίστες φέτος

  66. 21/04 09:56

    Προβολή της Χίου ως προορισμός κρουαζιέρας

  67. 21/04 09:55

    Ο Δήμος Λέρου στο πρόγραμμα για προσβάσιμες παραλίες

  68. 21/04 09:46

    Επίδειξη αερομοντέλων στη Νέα Άγχιαλο

  69. 20/04 20:40

    Ο τουρισμός στη Θεσσαλονίκη: Αύξηση πληροτήτων αλλά και προβληματισμός

  70. 20/04 16:48

    Πιτσιόρλας: Έως το φθινόπωρο όλες οι ΚΥΑ για την επένδυση στο Ελληνικό

  71. 20/04 15:22

    ΤτΕ: 17 εκατ. ευρώ περισσότερες ταξιδιωτικές εισπράξεις το Φεβρουάριο

  72. 20/04 15:09

    H εξέλιξη της επικοινωνίας εξαιτίας του digital marketing

  73. 20/04 13:59

    Στον Πειραιά το υπερπολυτελές κρουαζιερόπλοιο MSC MUSICA

  74. 20/04 13:14

    Foursquare: Τα 15 top ξενοδοχεία και εστιατόρια της Αθήνας με συγκλονιστική θέα

  75. 20/04 13:06

    Πόσα έσοδα είχαν οι Έλληνες από την Airbnb το 2017

  76. 20/04 12:19

    Airbnb: 4,85 εκατ. καταχωρήσεις στον κόσμο το 2017- Νέος στόχος ο τουρισμός υγείας

  77. 20/04 11:19

    Στις 5 και 6 Μαΐου η πρώτη Greek Panorama στην Κύπρο

  78. 20/04 11:11

    Ρωσικός τουρισμός: Η ισοτιμία μειώνει τα ταξίδια στο εξωτερικό το 2018

  79. 20/04 10:46

    PwC: Πώς ο ελληνικός τουρισμός θα παραμείνει ανταγωνιστικός- 45.000 νέες κλίνες

  80. 20/04 10:26

    Emirates: Ειδικές προσφορές για τους Έλληνες ταξιδιώτες

  81. 20/04 10:20

    O Νίκος Μπήλιος μιλάει για τον Έξυπνο Τουρισμό στο New York College

  82. 20/04 09:57

    Δίαιτα 5 αστέρων στα πολυτελέστερα ξενοδοχεία Weight Loss & Fitness Resorts του κόσμου

  83. 20/04 09:38

    Ο Δήμος Χερσονήσου ενημερώνεται για τον τουρισμό της τρίτης ηλικίας

  84. 20/04 09:29

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τον t.o. Filip Travel της Σερβίας

  85. 20/04 09:27

    Δήμος Ιεράπετρας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  86. 20/04 09:15

    Σύσταση Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης στο Δήμο Μεσολογγίου

  87. 19/04 23:37

    24ωρη απεργία την Τετάρτη από το Σωματείο εκτάκτου προσωπικού του ΥΠΠΟ

  88. 19/04 21:58

    Ήρθε το πρώτο καινοτόμο city pass για την Αθήνα

  89. 19/04 21:24

    Ημερίδα EΞΑ-ΑΑ: Εξειδικευμένες υπηρεσίες για ένα καλύτερο προϊόν στα ξενοδοχεία

  90. 19/04 17:00

    Premier Tax Free: Συμβουλές για αύξηση πωλήσεων σε διεθνείς πελάτες

  91. 19/04 16:25

    Γρ.Τάσιος: Η υψηλή ζήτηση δεν πρέπει να προκαλεί εφησυχασμό

  92. 19/04 15:47

    Στην Ελλάδα το συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Εισαγγελέων το 2020

  93. 19/04 15:41

    ΗΑΤΤΑ: Τι προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση εργασίας για τους ξεναγούς

  94. 19/04 15:00

    Προβολή των Ιονίων στο συνέδριο της ASTA

  95. 19/04 14:32

    Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing

  96. 19/04 14:31

    Ξενοδοχεία: Πώς τα brand χάνουν πελάτες

  97. 19/04 14:02

    Παράσταση στο Ναό του Επικούριου Απόλλωνα

  98. 19/04 13:51

    Η Περιφέρεια Αττικής για πρώτη φορά στην Arabian Travel Market 2018

  99. 19/04 13:14

    ΕΟΤ: Hμερίδα «Jazz Democracy» στη Νέα Υόρκη

  100. 19/04 12:20

    Έκθεση του Γενικού Ελεγκτή αποκαλύπτει ελλείψεις και παρατυπίες στον ΚΟΤ