Περιφέρεια Ι. Νήσων: Tο Σχέδιο Τουριστικής Προβολής έως το 2020

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια Ι. Νήσων: Tο Σχέδιο Τουριστικής Προβολής έως το 2020

Υπερψηφίστηκε στη σημερινή συνεδρίαση (12/2/2017) του Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων το Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Προβολής, το οποίο εισηγήθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Τουριστικής Προβολής Σπύρος Γαλιατσάτος.

Για το Επιχειρησιακό Σχέδιο ελήφθησαν υπόψη το γενικό και το τουριστικό προφίλ της ΠΙΝ, οι προτάσεις των φορέων στο πλαίσιο της διαβούλευσης, οι στόχοι που θέτει η Περιφέρεια έως το 2020 και οι προτεραιότητες και δράσεις.

Η Περιφέρεια ως πόλος τουριστικής ανάπτυξης στην ΝΑ Ευρώπη

Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων δεν προσεγγίζεται αποκομμένα, αλλά στο πλαίσιο λειτουργίας της στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης, ως πόλος τουριστικής ανάπτυξης που έχει να ανταγωνιστεί άλλους τουριστικούς προορισμούς. 

Έτσι απαιτείται:

Τόνωση των παραδοσιακών σχέσεων και καλλιέργεια νέων με την Ιταλία, ενδυνάμωση  των σχέσεων με τις δυτικές ακτές της Βαλκανικής και της ευρύτερης λεκάνης της Μεσογείου, ενίσχυση του ρόλου της ΠΙΝ ως προορισμού σημαντικών ροών τουριστών από την Κεντρική και Ανατολική Μεσόγειο που εκτιμάται ότι θα αποκτήσουν δυναμική τα επόμενα 15χρόνια, αξιοποίηση των αεροδρομίων (κυρίως της Κέρκυρας) και των λιμανιών.

Από την ανάλυση των στοιχείων αφίξεων στα αεροδρόμια της ΠΙΝ που παρουσίασε ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης Σπ. Γαλιατσάτος γενικό συμπέρασμα είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος της εμπορικής κίνησης στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων τόσο από άποψη αριθμού πτήσεων, όσο και από άποψη αριθμού επιβατών αφορά τις αφίξεις του εξωτερικού. Το γεγονός αυτό υποδηλώνει ότι η ΠΙΝ καρπώνεται τους θετικούς ρυθμούς που καταγράφει ο ελληνικός τουρισμός τα τελευταία χρόνια και εξακολουθεί να αποτελεί προσφιλή τουριστικό προορισμό.

Επίσης παρουσιάστηκαν τα στοιχεία από την κίνηση των λιμανιών σε όλα τα νησιά, η συχνότητα των δρομολογίων και οι μαρίνες σκαφών αναψυχής.

Οι φορείς που κατέθεσαν προτάσεις

Όσον αφορά στη διαβούλευση που διεξήχθη (ζητήθηκε από τους φορείς να καταθέσουν απόψεις στο διάστημα από τον Απρίλιο έως τον Ιούλιο του 2016) κατέθεσαν προτάσεις οι εξής:

Δήμος Κέρκυρας, Ένωση Ξενοδόχων Κέρκυρας, Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων, ΑΟCTA-Ομοσπονδία Τουριστικών Πρακτόρων Κέρκυρας, Εμπορικό & Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Κέρκυρας, Δήμος Παξών, Δήμος Λευκάδας, Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λευκάδας, Δήμος Κεφαλονιάς, Ένωση Ξενοδόχων Κεφαλονιάς Ιθάκης, Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κεφαληνίας-Ιθάκης, Δήμος Ιθάκης, Σύλλογος Ξενοδόχων Νομού Ζακύνθου, 

Οι στόχοι της ΠΙΝ

Ο κ. Γαλιατσάτος δήλωσε ότι «αφού λάβαμε υπόψη το ψηφισμένο από το Περ. Συμβούλιο Στρατηγικό Σχέδιο για τον Τουρισμό, θέσαμε τους εξής συγκεκριμένους στόχους : 

Α) Η ΠΙΝ να καταστεί ελκυστική σε νέες επενδύσεις .

Β) Να καταστεί ελκυστική στον εκσυγχρονισμό ενός τεράστιου επενδυμένου κεφαλαίου .

Γ) Να έχουμε διάχυση των ωφελειών του τουρισμού στην κοινωνία.

Αυτοί οι στόχοι εξυπηρετούνται από τον στόχο «ομπρέλα» ο οποίος είναι η ποιοτική διαφοροποίηση του τουριστικού ρεύματος , μέσω του οποίου θα οδηγηθούμε σε καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα και αποδοτικότητα για τις τουριστικές επιχειρήσεις και τους προορισμούς, άμβλυνση της εποχικότητας και αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον».

Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού εξήγησε το ρόλο της προώθησης διαφήμισης για την προσέλκυση τουρισμού και δήλωσε ότι η τουριστική προβολή της ΠΙΝ το 2016 κόστισε περίπου 65.000ευρώ, ποσό πολύ μικρό σε σχέση με τις δράσεις που έγιναν (καταχωρίσεις στα ΜΜΕ του εξωτερικού, συμμετοχή στις Τουριστικές Εκθέσεις, φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων, αφιερώματα και προώθηση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, συνεργασία με την Marketing Greece και διαδράσεις). 

Οι νέες δράσεις για την τουριστική προβολή

Στα σχέδια της ΠΙΝ εκτός από τη συνέχιση της προβολής μέσω internet, κοινωνικών σελίδων δικτύωσης και καταχωρίσεις σε μεγάλα ΜΜΕ του εξωτερικού, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων:

1. Δημιουργία Ενιαίας Επικοινωνιακής Πλατφόρμας η οποία θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα προβολής της Περιφέρειας και των τουριστικών προϊόντων της.

2. Δημιουργία θεματικών κειμένων για τους προορισμούς και τις εμπειρίες με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση σε στοχευμένες ενέργειες προώθησης

3. Δημιουργία photogallery για αξιοποίηση στην υλοποίηση καμπανιών, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ενέργειες δημοσιότητας

4. Δημιουργία θεματικών videos με τη μορφή webisodes για την ανάδειξη των προορισμών και των εμπειριών στα νησιά του Ιονίου με στόχο τη σπονδυλωτή προώθηση στο διαδίκτυο

5. Σχεδιασμός  κι ανάπτυξη ενιαίας branded ψηφιακής πλατφόρμας για την προβολή της ενιαίας ταυτότητας της Περιφέρειας και των προορισμών και την προώθηση της καμπάνιας και του παραγόμενου περιεχομένου

6. Σχεδιασμός κι ανάπτυξη TumblrPage με σκοπό την φιλοξενία και προώθηση του campaignconcept&content. To Tumblr page θα λειτουργεί ως πυρήνας της καμπάνιας μέχρι την πλήρη ανάπτυξη του campaignwebsite

7. Έντυπες καταχωρήσεις και τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού

8. Πλάνο ψηφιακής προώθησης με στόχευση σε news & travel platforms για την επίτευξη των ποσοτικών και ποιοτικών στόχων που έχουν τεθεί

9. Ψηφιακή προώθηση σε επιλεγμένα sites επισκεψιμότητας & αναγνωσιμότητας των βασικών αγορών της Αγγλίας, Γαλλίας και Γερμανίας.

10. Διεθνείς συνεργασίες με αναγνωρισμένα μέσα του εξωτερικού (Travel Channel, κ.α.) με σκοπό την προβολή και προώθηση των προορισμών και εμπειριών.

11. Διαφημιστική προβολή στο δίκτυο Yahoo, με στοχευμένες προβολές κειμένου και εικόνας

12. Δημιουργία ετήσιου event/ συνεδρίου τεχνολογίας 

13. Ταξίδια γνωριμίας και εξοικείωσης με συμμετοχή εκπροσώπων των ΜΜΕ του εξωτερικού και ειδικότερα δημοσιογράφων τουριστικού τομέα με σκοπό τη δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας

14. Υλοποίηση διαγωνισμών σε ραδιόφωνο ή εφημερίδα/ περιοδικό ή sites σε ΜΜΕ υψηλής αξίας στο εξωτερικό. Στόχος είναι η δημιουργία ενδιαφέροντος για τους προορισμούς, την σταδιακή αύξηση της διάδρασης με το κοινό και την ενίσχυση της διάθεσης για directbookings.

15. Παρουσιάσεις επιλεγμένων προορισμών των Ιονίων Νήσων σε στοχευμένα κοινά της Πολωνικής αγοράς

16. Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις των χωρών – στόχοι με σκοπό την προώθηση στοχευμένων τουριστικών προϊόντων

17. Διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων και  events που θα απευθύνονται σε επιλεγμένα κοινά – στόχος

18. Ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα (smartphones), με στόχο τη μεγαλύτερη διάδραση με το κοινό καθώς και την παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου από τους χρήστες (user generated content) για προβολή στο εξωτερικό.

  1. 19/11 16:25

    Μετατροπή λιμενίσκου Συβότων σε καταφύγιο τουριστικών σκαφών

  2. 19/11 16:21

    Διαγωνισμός για την εκμίσθωση του Χιονοδρομικού Κέντρου 3-5 Πηγάδια

  3. 19/11 13:05

    Russian Circus on Ice: Στην Αθήνα το πρώτο στον κόσμο τσίρκο στον πάγο

  4. 18/11 11:42

    Φραγμός στις απάτες στο ηλεκτρονικό εμπόριο

  5. 18/11 11:30

    Ομοσπονδία καταλυμάτων "Κυκλάδες": Αίτημα για παράταση του σήματος λειτουργίας

  6. 18/11 11:27

    Δωρεές από τουριστικές επιχειρήσεις

  7. 18/11 11:24

    Δράσεις προστασίας περιοχών ΝΑΤURA σε Νάξο, Σύρο και Τήνο

  8. 17/11 15:38

    To νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στη Ρόδο του ομίλου Lindos

  9. 17/11 14:27

    Θετικά μηνύματα στην WTM για την Αττική το 2018

  10. 17/11 13:54

    Marketing Greece: Απολογισμός δημοσιότητας Οκτωβρίου 2017

  11. 17/11 13:49

    Χερσόνησος: Παρουσίαση των νέων εντύπων προβολής στη WTM

  12. 17/11 13:33

    Thomas Cook: Υπάλληλος καταχράστηκε 140.000 λίρες από την εταιρία

  13. 17/11 13:24

    Το 100% Hotel Show ξεκινάει σήμερα με τα Hotel Design Awards, VIP Επισκέπτες και μια Είσοδο-Έκπληξη

  14. 17/11 13:16

    Λιγότεροι Βρετανοί ταξίδεψαν στο εξωτερικό τον Αύγουστο

  15. 17/11 13:05

    Η LG στην έκθεση 100% Hotel Show ως Digital Signage Sponsor

  16. 17/11 13:02

    Μ. Κόνσολας: Ασύμβατη με τον τουρισμό η διαχείριση μεταναστευτικού από την κυβέρνηση

  17. 17/11 12:40

    Το Λουτράκι στην έκθεση WTM

  18. 17/11 12:26

    Premier: Η μείωση του ορίου αγορών tax free εκτίναξε τις συναλλαγές το 2017

  19. 17/11 12:17

    Οι κερδισμένοι και χαμένοι προορισμοί της χώρας το α' εξάμηνο

  20. 17/11 12:16

    Ryanair: 250 προσλήψεις στο τμήμα Travel Labs στη Μαδρίτη

  21. 17/11 11:20

    Βρετανικός τουρισμός: Πώς ταξιδεύουν οι baby boomers

  22. 17/11 11:12

    Οι επαγγελματίες του τουρισμού εμπιστεύονται το Tornos News - To 81% το αξιολογεί ως πολύ καλό / εξαιρετικό!

  23. 17/11 10:21

    H Airbnb επιδιώκει «άνοιγμα» σε ταξιδιώτες με κινητικά προβλήματα

  24. 17/11 10:01

    Mouzenidis Travel: Εκδήλωση απολογισμού της χρονιάς στο Μινσκ

  25. 17/11 09:41

    Έγκριση γεωτρήσεων για ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη

  26. 17/11 09:38

    Δήμος Σάμου: Τουριστική ανάδειξη μονοπατιών και σπηλαίων

  27. 17/11 09:31

    Ο Apollo γιορτάζει τις εξαιρετικές επιδόσεις του 2017 με την Ελλάδα στο επίκεντρο

  28. 17/11 09:25

    SunExpress: Νέα σύνδεση Λειψία-Ηράκλειο το 2018

  29. 16/11 18:21

    Η Airbnb για τις τουριστικές μισθώσεις σπιτιών στην Ελλάδα: Ναι στο φόρο, όχι στα προσωπικά δεδομένα

  30. 16/11 18:08

    Hands Free Hotelier, η… Hands Free λύση για την ψηφιακή απόδοση των ξενοδοχείων

  31. 16/11 17:25

    HOTREC: Η πρόταση της ΕΕ για τις βραχυχρόνιες τουριστικές μισθώσεις

  32. 16/11 16:18

    Συναντήσεις στη Philoxenia για εναλλακτικό τουρισμό στη Ρόδο

  33. 16/11 16:16

    O Σύνδεσμος Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας στη Philoxenia

  34. 16/11 15:41

    GfK: Οι χώρες με την καλύτερη φήμη στο εξωτερικό το 2017, 5η η Ελλάδα για τον τουρισμό της

  35. 16/11 14:56

    Στην εποχή της μετάβασης από τις παραδοσιακές στις low cost πτήσεις

  36. 16/11 14:39

    Τα ελληνικά γραφεία στην πρώτη γραμμή για την απογείωση των αφίξεων από την Ασία

  37. 16/11 13:46

    +17% η επισκεψιμότητα στα μουσεία της χώρας τον Ιούλιο

  38. 16/11 13:38

    Πώς τα ιταλικά μουσεία έχουν ρεκόρ επισκεψιμότητας

  39. 16/11 12:32

    Η εκπληκτική διαφορά μεταξύ εύπορων και πολυτελών ταξιδιωτών

  40. 16/11 11:52

    FVW Workshop: Πώς ο ελληνικός τουρισμός θα επιμηκύνει τη σεζόν

  41. 16/11 11:14

    EOT: Press trip του National Geographic Traveler Ρουμανίας στο ΒΑ Αιγαίο

  42. 16/11 11:10

    Ryanair: Νέα σύνδεση Θεσσαλονίκη - Νυρεμβέργη

  43. 16/11 10:57

    Ημερίδα για τον Τουρισμό στην Πελοπόννησο

  44. 16/11 10:45

    Lyttos Beach: Εκπαίδευση προσωπικού στη χρήση απινιδωτή

  45. 16/11 10:38

    Αλλαγές χρήσης σε ξενοδοχειακά κτίρια

  46. 16/11 10:37

    «Πολίτης της Πελοποννήσου» ο Θεόδωρος Βασιλάκης

  47. 16/11 10:33

    OΣΕ: Διαγωνισμός για την μίσθωση ξενοδοχειακών κλινών στη Θεσσαλονίκη

  48. 16/11 10:26

    Επενδυτικό RoadShow στο Σίδνεϋ για προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα

  49. 16/11 09:49

    Νίκος Χουδαλάκης: Ολικό restart για την έκθεση θεσμό της τουριστικής βιομηχανίας Xenia

  50. 15/11 17:17

    Aegean: Άνοιξαν οι κρατήσεις για 5 νέα δρομολόγια της Αθήνας το 2018

  51. 15/11 17:10

    Germania Flug: Νέες συνδέσεις με Κέρκυρα, Σάμο και Ζάκυνθο το 2018

  52. 15/11 17:06

    Ρόδος: Σεμινάριο για την υγεία και την ασφάλεια στα ξενοδοχεία

  53. 15/11 16:20

    Ε. Κουντουρά: Τουρισμός 365 ημέρες στην ανατολική Μ-Θ

  54. 15/11 15:27

    Athens Culture Symposium 2017: Πώς θα αναπτυχθεί ο πολιτιστικός τουρισμός

  55. 15/11 15:08

    Ο τουρισμός στην Αθήνα: Γεμίζουν τα ξενοδοχεία, υποχωρεί η ικανοποίηση των τουριστών

  56. 15/11 15:04

    Τρία ελληνικά ξενοδοχεία διακρίθηκαν στα European Hospitality Awards

  57. 15/11 13:18

    7 ελληνικές συμμετοχές στην ΙΤΒ Asia

  58. 15/11 13:05

    Οι ηγέτες των επιχειρήσεων ανησυχούν για την ασφάλεια στα ταξίδια

  59. 15/11 12:00

    Πιστοποίηση Travelife Gold στο ξενοδοχείο Mythos Beach Resort

  60. 15/11 11:45

    Tus Airways: Απευθείας πτήσεις Αθήνα - Λάρνακα

  61. 15/11 11:33

    Η Λήμνος προβάλλεται στη Νότια Κορέα

  62. 15/11 11:24

    Πού θα ταξιδέψουν οι Γερμανοί για την Πρωτοχρονιά

  63. 15/11 11:13

    STR: 96.500 υπό κατασκευή δωμάτια ξενοδοχείων στην Ευρώπη τον Οκτώβριο

  64. 15/11 11:00

    Οι Σέρρες υποψήφια πόλη για Ευρωπαϊκό Πράσινο Βραβείο

  65. 15/11 10:58

    Προβολή της Αττικής και του Σαρωνικού στην Σκανδιναβία

  66. 15/11 10:53

    Πολυχώρος Πολιτισμού στην Ανάφη

  67. 15/11 10:50

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για το περίπτερο στην έκθεση στις Βρυξέλλες

  68. 15/11 09:42

    Η έκθεση Xenia επιστρέφει δυναμικά

  69. 15/11 09:41

    SAS: Nέες πτήσεις προς Αθήνα και Χανιά το 2018

  70. 15/11 09:35

    TUI Airlines: Νέες συνδέσεις το 2018 με Ελλάδα από το Βέλγιο

  71. 15/11 09:27

    Αφιέρωμα στο Μοσχοφίλερο

  72. 14/11 18:14

    Κυπριακός τουρισμός: Ευχαριστημένοι οι 7 στους 10 τουρίστες

  73. 14/11 18:11

    Fam trip για ξένους δημοσιογράφους στην Ήπειρο

  74. 14/11 18:05

    4,8 εκατ. περισσότεροι επιβάτες στα ελληνικά αεροδρόμια το 10μηνο

  75. 14/11 18:03

    H τελική λίστα εκθετών του 100% Hotel Show 2017

  76. 14/11 17:59

    Περιφέρεια Αττικής: Συνάντηση με την Εκκλησία της Ελλάδος για τον θρησκευτικό τουρισμό

  77. 14/11 16:46

    Η Χαλκιδική στη Philoxenia: Καινοτόμες δράσεις στον τουρισμό

  78. 14/11 16:42

    Μνημόνιο συνεργασίας για τη στήριξη των ΜμΕ της Αττικής

  79. 14/11 16:13

    Boutique Hotel Awards 2017: Διεθνείς διακρίσεις για 4 ελληνικά ξενοδοχεία

  80. 14/11 13:21

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: 'Eμφαση στον εναλλακτικό τουρισμό στη Philoxenia

  81. 14/11 13:19

    Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες προστασίας στο γεφύρι της Πλάκας

  82. 14/11 12:48

    Ο γαμήλιος τουρισμός σε Ελλάδα και Κύπρο προσελκύει το διεθνές ενδιαφέρον

  83. 14/11 12:43

    Τrivago Awards: Τα καλύτερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα για το 2018

  84. 14/11 12:16

    Σκανδιναβικός τουρισμός: Τα κριτήρια των κρατήσεων στα επαγγελματικά ταξίδια

  85. 14/11 11:47

    Ρωσική παραγωγή για τον Καποδίστρια σε Ναύπλιο, Κέρκυρα και Πρέβεζα

  86. 14/11 11:39

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: +8% οι αφίξεις το 8μηνο- Ποιές αγορές ανέβασαν τις διανυκτερεύσεις

  87. 14/11 10:53

    Ικανοποίηση στο Ηράκλειο για την διεθνή τουριστική διάκριση της πόλης

  88. 14/11 10:35

    ΕΣΠΑ: Νέο πρόγραμμα για την ανάδειξη δημοτικών κτηρίων στις πόλεις

  89. 14/11 10:34

    H Thomas Cook αναλαμβάνει τη σύνδεση Λιούτον-Κέρκυρα της Monarch

  90. 14/11 09:53

    Γερμανικός τουρισμός: +45% οι κρατήσεις για Ρόδο, +27% για Ηράκλειο τον Οκτώβριο

  91. 14/11 09:41

    Πράσινο φως για το νέο Hyatt της Αθήνας και για επανάχρηση στα Αστέρια Γλυφάδας

  92. 14/11 09:38

    ΕΟΤ: Δράσεις προβολής της Ικαρίας και της Αλοννήσου

  93. 13/11 19:54

    Oceanos Hotels: Επενδυτικά σχέδια για Χανιά, Σαντορίνη και Αθήνα το 2018

  94. 13/11 19:51

    Turkish Airlines: Σε ιστορικά υψηλά τα κέρδη γ' 3μηνου

  95. 13/11 17:20

    Greek Tourism Expo: Προγραμματίστε on line τις συναντήσεις με τους εκθέτες

  96. 13/11 16:26

    Στην WTM το Γραφείο Συνεδρίων του Δήμου Αθηναίων

  97. 13/11 15:04

    Μ. Κόνσολας: Οι φόροι το μεγαλύτερο εμπόδιο στην ανάπτυξη του τουρισμού

  98. 13/11 14:51

    Σκοτεινός τουρισμός, η νέα "τρέλα" στα ταξίδια

  99. 13/11 13:14

    Homeport το λιμάνι του Ηρακλείου

  100. 13/11 13:09

    Alitalia: Νέα καθημερινή σύνδεση Αθήνα-Μιλάνο