Περιφέρεια Ι. Νήσων: Tο Σχέδιο Τουριστικής Προβολής έως το 2020

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια Ι. Νήσων: Tο Σχέδιο Τουριστικής Προβολής έως το 2020

Υπερψηφίστηκε στη σημερινή συνεδρίαση (12/2/2017) του Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων το Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Προβολής, το οποίο εισηγήθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Τουριστικής Προβολής Σπύρος Γαλιατσάτος.

Για το Επιχειρησιακό Σχέδιο ελήφθησαν υπόψη το γενικό και το τουριστικό προφίλ της ΠΙΝ, οι προτάσεις των φορέων στο πλαίσιο της διαβούλευσης, οι στόχοι που θέτει η Περιφέρεια έως το 2020 και οι προτεραιότητες και δράσεις.

Η Περιφέρεια ως πόλος τουριστικής ανάπτυξης στην ΝΑ Ευρώπη

Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων δεν προσεγγίζεται αποκομμένα, αλλά στο πλαίσιο λειτουργίας της στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης, ως πόλος τουριστικής ανάπτυξης που έχει να ανταγωνιστεί άλλους τουριστικούς προορισμούς. 

Έτσι απαιτείται:

Τόνωση των παραδοσιακών σχέσεων και καλλιέργεια νέων με την Ιταλία, ενδυνάμωση  των σχέσεων με τις δυτικές ακτές της Βαλκανικής και της ευρύτερης λεκάνης της Μεσογείου, ενίσχυση του ρόλου της ΠΙΝ ως προορισμού σημαντικών ροών τουριστών από την Κεντρική και Ανατολική Μεσόγειο που εκτιμάται ότι θα αποκτήσουν δυναμική τα επόμενα 15χρόνια, αξιοποίηση των αεροδρομίων (κυρίως της Κέρκυρας) και των λιμανιών.

Από την ανάλυση των στοιχείων αφίξεων στα αεροδρόμια της ΠΙΝ που παρουσίασε ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης Σπ. Γαλιατσάτος γενικό συμπέρασμα είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος της εμπορικής κίνησης στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων τόσο από άποψη αριθμού πτήσεων, όσο και από άποψη αριθμού επιβατών αφορά τις αφίξεις του εξωτερικού. Το γεγονός αυτό υποδηλώνει ότι η ΠΙΝ καρπώνεται τους θετικούς ρυθμούς που καταγράφει ο ελληνικός τουρισμός τα τελευταία χρόνια και εξακολουθεί να αποτελεί προσφιλή τουριστικό προορισμό.

Επίσης παρουσιάστηκαν τα στοιχεία από την κίνηση των λιμανιών σε όλα τα νησιά, η συχνότητα των δρομολογίων και οι μαρίνες σκαφών αναψυχής.

Οι φορείς που κατέθεσαν προτάσεις

Όσον αφορά στη διαβούλευση που διεξήχθη (ζητήθηκε από τους φορείς να καταθέσουν απόψεις στο διάστημα από τον Απρίλιο έως τον Ιούλιο του 2016) κατέθεσαν προτάσεις οι εξής:

Δήμος Κέρκυρας, Ένωση Ξενοδόχων Κέρκυρας, Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων, ΑΟCTA-Ομοσπονδία Τουριστικών Πρακτόρων Κέρκυρας, Εμπορικό & Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Κέρκυρας, Δήμος Παξών, Δήμος Λευκάδας, Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λευκάδας, Δήμος Κεφαλονιάς, Ένωση Ξενοδόχων Κεφαλονιάς Ιθάκης, Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κεφαληνίας-Ιθάκης, Δήμος Ιθάκης, Σύλλογος Ξενοδόχων Νομού Ζακύνθου, 

Οι στόχοι της ΠΙΝ

Ο κ. Γαλιατσάτος δήλωσε ότι «αφού λάβαμε υπόψη το ψηφισμένο από το Περ. Συμβούλιο Στρατηγικό Σχέδιο για τον Τουρισμό, θέσαμε τους εξής συγκεκριμένους στόχους : 

Α) Η ΠΙΝ να καταστεί ελκυστική σε νέες επενδύσεις .

Β) Να καταστεί ελκυστική στον εκσυγχρονισμό ενός τεράστιου επενδυμένου κεφαλαίου .

Γ) Να έχουμε διάχυση των ωφελειών του τουρισμού στην κοινωνία.

Αυτοί οι στόχοι εξυπηρετούνται από τον στόχο «ομπρέλα» ο οποίος είναι η ποιοτική διαφοροποίηση του τουριστικού ρεύματος , μέσω του οποίου θα οδηγηθούμε σε καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα και αποδοτικότητα για τις τουριστικές επιχειρήσεις και τους προορισμούς, άμβλυνση της εποχικότητας και αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον».

Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού εξήγησε το ρόλο της προώθησης διαφήμισης για την προσέλκυση τουρισμού και δήλωσε ότι η τουριστική προβολή της ΠΙΝ το 2016 κόστισε περίπου 65.000ευρώ, ποσό πολύ μικρό σε σχέση με τις δράσεις που έγιναν (καταχωρίσεις στα ΜΜΕ του εξωτερικού, συμμετοχή στις Τουριστικές Εκθέσεις, φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων, αφιερώματα και προώθηση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, συνεργασία με την Marketing Greece και διαδράσεις). 

Οι νέες δράσεις για την τουριστική προβολή

Στα σχέδια της ΠΙΝ εκτός από τη συνέχιση της προβολής μέσω internet, κοινωνικών σελίδων δικτύωσης και καταχωρίσεις σε μεγάλα ΜΜΕ του εξωτερικού, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων:

1. Δημιουργία Ενιαίας Επικοινωνιακής Πλατφόρμας η οποία θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα προβολής της Περιφέρειας και των τουριστικών προϊόντων της.

2. Δημιουργία θεματικών κειμένων για τους προορισμούς και τις εμπειρίες με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση σε στοχευμένες ενέργειες προώθησης

3. Δημιουργία photogallery για αξιοποίηση στην υλοποίηση καμπανιών, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ενέργειες δημοσιότητας

4. Δημιουργία θεματικών videos με τη μορφή webisodes για την ανάδειξη των προορισμών και των εμπειριών στα νησιά του Ιονίου με στόχο τη σπονδυλωτή προώθηση στο διαδίκτυο

5. Σχεδιασμός  κι ανάπτυξη ενιαίας branded ψηφιακής πλατφόρμας για την προβολή της ενιαίας ταυτότητας της Περιφέρειας και των προορισμών και την προώθηση της καμπάνιας και του παραγόμενου περιεχομένου

6. Σχεδιασμός κι ανάπτυξη TumblrPage με σκοπό την φιλοξενία και προώθηση του campaignconcept&content. To Tumblr page θα λειτουργεί ως πυρήνας της καμπάνιας μέχρι την πλήρη ανάπτυξη του campaignwebsite

7. Έντυπες καταχωρήσεις και τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού

8. Πλάνο ψηφιακής προώθησης με στόχευση σε news & travel platforms για την επίτευξη των ποσοτικών και ποιοτικών στόχων που έχουν τεθεί

9. Ψηφιακή προώθηση σε επιλεγμένα sites επισκεψιμότητας & αναγνωσιμότητας των βασικών αγορών της Αγγλίας, Γαλλίας και Γερμανίας.

10. Διεθνείς συνεργασίες με αναγνωρισμένα μέσα του εξωτερικού (Travel Channel, κ.α.) με σκοπό την προβολή και προώθηση των προορισμών και εμπειριών.

11. Διαφημιστική προβολή στο δίκτυο Yahoo, με στοχευμένες προβολές κειμένου και εικόνας

12. Δημιουργία ετήσιου event/ συνεδρίου τεχνολογίας 

13. Ταξίδια γνωριμίας και εξοικείωσης με συμμετοχή εκπροσώπων των ΜΜΕ του εξωτερικού και ειδικότερα δημοσιογράφων τουριστικού τομέα με σκοπό τη δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας

14. Υλοποίηση διαγωνισμών σε ραδιόφωνο ή εφημερίδα/ περιοδικό ή sites σε ΜΜΕ υψηλής αξίας στο εξωτερικό. Στόχος είναι η δημιουργία ενδιαφέροντος για τους προορισμούς, την σταδιακή αύξηση της διάδρασης με το κοινό και την ενίσχυση της διάθεσης για directbookings.

15. Παρουσιάσεις επιλεγμένων προορισμών των Ιονίων Νήσων σε στοχευμένα κοινά της Πολωνικής αγοράς

16. Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις των χωρών – στόχοι με σκοπό την προώθηση στοχευμένων τουριστικών προϊόντων

17. Διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων και  events που θα απευθύνονται σε επιλεγμένα κοινά – στόχος

18. Ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα (smartphones), με στόχο τη μεγαλύτερη διάδραση με το κοινό καθώς και την παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου από τους χρήστες (user generated content) για προβολή στο εξωτερικό.

  1. 22/02 14:45

    Condor -Thomas Cook Airlines: Όλα τα δρομολόγια προς Ελλάδα το 2017

  2. 22/02 14:42

    Κινεζικός τουρισμός: Ποιές είναι οι προσδοκίες από τα ταξίδια στην Ευρώπη

  3. 22/02 14:41

    Πέντε κορυφαία βραβεία για την Celestyal Cruises

  4. 22/02 13:30

    Ελληνικός φούρνος στο New Jersey

  5. 22/02 12:39

    TripAdvisor: Αυτές είναι οι 10 καλύτερες ελληνικές παραλίες για το 2017

  6. 22/02 12:30

    Πολύ καλή χρονιά το 2017, εάν δεν συμβεί κάποιο ατύχημα...

  7. 22/02 12:17

    Βραβεία TripAdvisor 2017: Πέντε ελληνικές παραλίες στις top 20 της Ευρώπης

  8. 22/02 11:46

    «Πόλος έλξης» για τους Αμερικανούς η Ελλάδα, ελέω Αντετοκούνμπο

  9. 22/02 11:44

    Στρατηγική συνεργασία Web-IQ και Space Hellas

  10. 22/02 11:28

    Η ΤUI απαιτεί ασφαλή μπαλκόνια στα ξενοδοχεία

  11. 22/02 11:28

    Το CNN προβάλλει τα Μετέωρα

  12. 22/02 11:25

    Πώς θα αντιδράσει το... λάδι Καλαμάτας στο διάστημα; Πρωτοφανές πείραμα με ελληνική συμμετοχή

  13. 22/02 11:25

    Σε έκθεση στην Ινδία η Ε.Κουντουρά

  14. 22/02 11:11

    Μ. Κόνσολας: Η κυβέρνηση αδυνατεί να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα του τουρισμού

  15. 22/02 11:06

    Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι 2017 με θέμα "Συγκάτοικοι στο όνειρο"

  16. 22/02 11:02

    Tα top model της Βρετανίας με την υποστήριξη του υπ. Τουρισμού στην Aθήνα;

  17. 22/02 11:00

    Πανάκριβα τουριστικά ακίνητα στην Πορτογαλία

  18. 22/02 10:49

    Παρίσι: Απώλειες 1,5 εκατ. τουριστών και 1,3 δισ.ευρώ το 2016

  19. 22/02 10:38

    Ε.Κουντουρά: Επιχειρηματικές συναντήσεις στο Ριάντ

  20. 22/02 10:33

    ΕΟΤ: 638.000 ευρώ για προβολή μέσω Google, Eχpedia, Facebook και άλλων μέσων

  21. 22/02 10:31

    Δήμος Βόλβης: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

  22. 21/02 18:55

    Ψηφιακή καμπάνια του Discovergreece για τη Θεσσαλία

  23. 21/02 17:36

    Θεσσαλονίκη- Κιλκίς: Καμπάνια προβολής των Μνημείων Α' Παγκοσμίου Πολέμου

  24. 21/02 17:34

    Η Sky Express χορηγός στο Κυνήγι του Κρυμμένου Λουκουμιού στη Σύρο

  25. 21/02 17:13

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο για εξωδικαστική ρύθμιση οφειλών επιχειρηματιών

  26. 21/02 17:11

    Travelzoo: Προσφορά σε πακέτα island hopping στην Ελλάδα

  27. 21/02 16:58

    Κορυφαίες επιδόσεις από τα αεροδρόμια Αθηνών & Θεσσαλονίκης τον Ιανουάριο

  28. 21/02 16:12

    Ηράκλειο/ Τουρισμός υπαίθρου και πολιτισμός: Διαβούλευση για καινοτόμες ιδέες

  29. 21/02 15:52

    Ελληνικός τουρισμός: -11,3% η μέση δαπάνη ανά ταξίδι το 2016

  30. 21/02 15:13

    ΝΔ: Eπιπτώσεις στον τουρισμό από το πάγωμα των έργων στα 23 αεροδρόμια

  31. 21/02 14:49

    Θεσσαλονίκη: Υπερδιπλάσιάστηκαν οι διανυκτερεύσεις των Ρουμάνων σε μια 6ετία

  32. 21/02 14:28

    ΕΞ Κέρκυρας: Συζήτηση για πορθμειακή σύνδεση της Κέρκυρας με το λιμάνι Σαγιάδας

  33. 21/02 14:20

    Τουρισμός πολυτελείας: Οι 7 κορυφαίες τάσεις για το 2017

  34. 21/02 12:15

    ΕΡΓΑΝΗ: 30.000 θέσεις εργασίας χάθηκαν τον Ιανουάριο

  35. 21/02 11:35

    ΚΕΔΕ: Δυνατότητες συνεργασίας με τη Γαλλία στον ιατρικό τουρισμό

  36. 21/02 11:18

    Πολιτιστικές εκδηλώσεις υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  37. 21/02 11:13

    Ρωσικός τουρισμός: 6η στις online αναζητήσεις η Ελλάδα τον Ιανουάριο

  38. 21/02 10:53

    Παρουσίαση στο Ριάντ των επενδυτικών ευκαιριών στην Ελλάδα

  39. 21/02 10:32

    O υψηλότερος ουρανοξύστης στο κόσμο κτίζεται στην Ινδία

  40. 21/02 10:23

    Μέτρα για την ομαλή εξέλιξη της τουριστικής χρονιάς

  41. 21/02 10:19

    Οι δράσεις τουριστικής προβολής από την Περιφέρεια Β.Αιγαίου

  42. 21/02 10:16

    Δήμος Μήλου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  43. 20/02 18:02

    Η αναγκαιότητα της οργανωμένης διαδικτυακής παρουσίας των ξενοδοχείων

  44. 20/02 17:34

    British Airways: Άνοιξαν οι κρατήσεις στο δρομολόγιο Λονδίνο - Σκιάθος

  45. 20/02 17:03

    900 μελέτες στις ιαματικές πηγές της Ελλάδας

  46. 20/02 15:49

    Αρωματισμός το νέο “όπλο” των Ξενοδόχων

  47. 20/02 15:32

    Ερευνητικό κέντρο στη Λήμνο για την ιστορία του νησιού

  48. 20/02 15:14

    Eντυπωσίασε ο Αντετοκούνμπο στο All Star Game

  49. 20/02 14:58

    Ελληνικός Τουρισμός 2016: +5,1% οι αφίξεις, -6,4% οι εισπράξεις

  50. 20/02 14:04

    Η πεζοπορία στη Σαντορίνη στα 20 καλύτερα ταξιδιωτικά μυστικά στον κόσμο

  51. 20/02 14:03

    Εναλλακτικός τουρισμός: Προβολή της Περιφέρειας Ηπείρου σε Γερμανία και Αθήνα

  52. 20/02 13:39

    Costa Navarino: Γκολφέρ από 13 χώρες στο Messinia Pro-Am

  53. 20/02 13:35

    T+L: Η Σκόπελος στα 26 καλύτερα μυστικά νησιά στον κόσμο

  54. 20/02 13:04

    Πώς τα ξενοδοχεία θα αποκτήσουν πιστούς πελάτες

  55. 20/02 13:00

    TÜV AUSTRIA HELLAS: Πρώτη εταιρία στην Ελλάδα με διαπίστευση FSC

  56. 20/02 12:47

    Kuoni: +30% οι πωλήσεις για Ελλάδα το 2017

  57. 20/02 12:26

    ΑΒΤΑ: Πρόστιμα σε TUI και Thomas Cook

  58. 20/02 11:56

    Θαλάσσιος τουρισμός: Προώθηση της ανατολικής Χαλκιδικής στην Ιταλία

  59. 20/02 11:50

    Fraport Greece: Συνάντηση με την τοπική αυτοδιοίκηση Καβάλας

  60. 20/02 11:40

    Η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα σε διεθνές αρχαιολογικό συνέδριο

  61. 20/02 11:27

    Κλειστοί σήμερα οι αρχαιολογικοί χώροι λόγω απεργίας των αρχαιοφυλάκων

  62. 20/02 11:17

    Tουρκικός Τουρισμός: Προσαυξημένες επιδοτήσεις στις πτήσεις τσάρτερ

  63. 20/02 11:06

    Coral Travel: H Τουρκία μπορεί να προσελκύσει φέτος 3,3 εκατ. Ρώσους τουρίστες

  64. 20/02 10:54

    Ο ΕΟΤ στην έκθεση της Ρουμανίας ΤΤR-Romexpo

  65. 20/02 10:45

    Mεσσηνία, η γαστρονομία της "γης της Επαγγελίας"

  66. 20/02 10:35

    Έκθεση κρητικών κρασιών «ΟιΝοτικά»

  67. 20/02 10:15

    Δήμος Βέροιας: Eνέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  68. 20/02 10:14

    Oι δράσεις τουριστικής προβολής του Δήμου Άρτας

  69. 19/02 11:40

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία σε Κέρκυρα, Αθήνα και Αμοργό

  70. 18/02 13:36

    Ε. Κουντουρά: Μέσα στο 2017 θα επαναλειτουργήσει η Σχολή Ξεναγών στην Αθήνα

  71. 18/02 13:19

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: +300% οι επισκέπτες σε μουσεία & αρχ. χώρους

  72. 18/02 13:15

    ΟΣΥΠΑ: Σύγκληση ΔΣ για συγκρότηση σε σώμα

  73. 18/02 13:07

    INSETE: Πρακτική άσκηση νέων σε τουριστικές επιχειρήσεις - τα αποτελέσματα

  74. 18/02 12:41

    Τενερίφη: Ξεπέρασαν τα 2 εκατ. οι Βρετανοί τουρίστες το 2016

  75. 18/02 12:18

    Δήμος Χίου: Να συνεχισθεί το πιλοτικό πρόγραμμα θεωρήσεων στα νησιά του Αιγαίου

  76. 18/02 12:11

    Δήμος Σερρών: Το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  77. 18/02 12:09

    Συγχωνεύσεις ξενοδοχειακών εταιρειών

  78. 17/02 17:25

    Lufthansa: Πασαρέλα σε πτήση προς τη Νέα Υόρκη

  79. 17/02 16:36

    Tζάκετ- βαλίτσα για τα σύντομα ταξίδια

  80. 17/02 16:00

    Περιφέρεια Αττικής: Ανακυκλωμένο χαρτί θα γίνει βιβλίο για τυφλούς

  81. 17/02 15:38

    Global Blue: Oι κινέζοι πρώτη δύναμη στις αγορές Tax Free στην Ελλάδα

  82. 17/02 15:19

    Νέο brand lifestyle ξενοδοχείων λανσάρει ο Τραμπ

  83. 17/02 15:07

    Καταδυτικός τουρισμός: Συνάντηση στην Περιφέρεια Κρήτης

  84. 17/02 14:59

    Σε αποκριάτικους ρυθμούς η Αθήνα

  85. 17/02 14:46

    Κυπριακός Τουρισμός: +29% οι αφίξεις τον Ιανουάριο

  86. 17/02 14:40

    Επιβολή τέλους στα σκάφη αναψυχής προβλέπει νομοσχέδιο

  87. 17/02 14:10

    2 δισ. επιβάτες στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια το 2016 - ισχυρές επιδόσεις από 4 ελληνικά

  88. 17/02 14:06

    Δήμος Αγ.Νικολάου: Ημερίδα για την ταυτότητα του τόπου

  89. 17/02 13:57

    Ισπανίδα ηθοποιός πρωταγωνιστεί σε αφιέρωμα στην Αθήνα

  90. 17/02 12:53

    Ημερίδα "Τουρισμός και Ανάπτυξη στο Β. Αιγαίο"

  91. 17/02 12:50

    1ο Φεστιβάλ Οίνου & Γαστρονομίας στη Θράκη

  92. 17/02 12:45

    Airbnb: Eξαγορά της Luxury Retreats

  93. 17/02 12:45

    Νέα ντιλ στα ξενοδοχεία στην Κρήτη

  94. 17/02 12:23

    Ευρωβουλή: Απορρίφτηκε αίτημα για ακύρωση πώλησης των αεροδρομίων στη Fraport

  95. 17/02 12:17

    Fraport Greece: Ημερίδα για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια

  96. 17/02 12:12

    ΥΠΕΞ: Eπιπλέον προσωπικό στο Προξενείο στη Μόσχα

  97. 17/02 11:55

    Διακοπές εκτός ΕΕ; Ηλεκτρονικός έλεγχος!

  98. 17/02 11:52

    Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι 2017: Όλο το πρόγραμμα των πολιτιστικών εκδηλώσεων

  99. 17/02 11:38

    Greek Panorama: O ελληνικός τουρισμός στην «καρδιά» της Ν. Υόρκης

  100. 17/02 11:30

    Η Κεντρική Μακεδονία δεύτερος ισχυρότερος τουριστικός προορισμός