Hellenic Seaplanes: Δεν θα πετάξουν ούτε αυτό το καλοκαίρι τα υδροπλάνα

Hellenic Seaplanes: Δεν θα πετάξουν ούτε αυτό το καλοκαίρι τα υδροπλάνα

Χαμένο θα είναι και το φετινό καλοκαίρι για τα υδροπλάνα στην Ελλάδα, σύμφωνα με την Hellenic Seaplanes, η οποία θέτει το ερώτημα γιατί το Υπουργείο Μεταφορών δεν προχωράει τις διαδικασίες με το νομοσχέδιο που πρωτοεμφάνισε αρχές Αυγούστου το 2016.

«Εάν μέχρι την ερχόμενη τουριστική σεζόν δεν έχει αδειοδοτηθεί ικανοποιητικός αριθμός υδατοδρομίων που να εξασφαλίζει στις εταιρείες βιωσιμότητα, υδροπλάνα δεν θα έρθουν στην Ελλάδα» τονίζει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes κ. Νικόλας Χαραλάμπους.

Η αρχή έχει γίνει με τα υδατοδρόμια της Κέρκυρας και των Παξών για τα οποία ο Οργανισμός Λιμένος Κέρκυρας ξεκίνησε την αδειοδοτική διαδικασία από το 2012 και έλαβε πρόσφατα άδειες λειτουργίας. Πέντε χρόνια προσπάθειας για να αδειοδοτηθούν δύο υδατοδρόμια είναι αποτέλεσμα δυσανάλογο με τον σχεδιασμό που έγινε μέχρι σήμερα…. Επιπρόσθετα, δύο-τρία  υδατοδρόμια δεν συνιστούν δίκτυο και προφανώς δεν είναι ικανοποιητικός αριθμός για να δραστηριοποιηθεί κάποια εταιρεία υδροπλάνων εξασφαλίζοντας τη βιωσιμότητά της. Επομένως, το ζητούμενο είναι να προχωρήσει τάχιστα η αδειοδότηση μεγαλύτερου αριθμού υδατοδρομίων ώστε να είναι δυνατόν να δημιουργηθεί δίκτυο. Ωστόσο, το εγχείρημα της επιτάχυνσης της αδειοδότησης βρίσκεται αντιμέτωπο με δύο προσκόμματα.

Το πρώτο αφορά το νομοσχέδιο Σπίρτζη , όπου η δημόσια διαβούλευση του σχετικά με την αδειοδότηση των υδατοδρομίων, έληξε στις 9 Σεπτεμβρίου και δεν έχει πάρει ακόμα τον δρόμο προς τη Βουλή. Η απουσία θεσμικού πλαισίου (τυπικώς ισχύει ο προηγούμενος νόμος, που μεταξύ άλλων επιτρέπει την ίδρυση υδατοδρομίων και από ιδιωτικούς φορείς, κάτι που αλλάζει με το νέο, μη νομοθετημένο ακόμη, καθεστώς) αποτελεί ακόμη μία ,χωρίς λόγο, καθυστέρηση στο εγχείρημα δημιουργίας εκτενούς δικτύου υδατοδρομίων στη χώρα. Το νομοσχέδιο που αναμένεται,απαξιώνει πλήρως και υποβαθμίζει το ρόλο του ιδιώτη επενδυτή και ακυρώνει όλα τα ιδιωτικά υδατοδρόμια (αρκετά από τα οποία ήταν πλήρως αδειοδοτημένα και έτοιμα να κατασκευαστούν), ή το ολιγότερο ανατρέπει πλήρως τα δεδομένα που υπήρχαν μέχρι σήμερα σχετικά με την ανάπτυξη δικτύου υδατοδρομίων στην Ελλάδα, τουλάχιστον  όλων όσων έχουν ξεκινήσει με ιδιωτική πρωτοβουλία και τρέπει σε φυγή όλους τους ενδιαφερόμενους επενδυτές. 

Δεύτερον τα υδατοδρόμια, που υλοποιούνται ως δημόσιες επενδύσεις, προχωρούν με πολύ βραδείς ρυθμούς.Και η εξήγηση είναι απλή: Κάθε δημόσιος φορέας πρέπει να ακολουθεί τις αποφάσεις των διοικητικών οργάνων, να λαμβάνει εγκρίσεις δαπανών, να διενεργεί διαγωνιστικές διαδικασίες  και πολλές φορές λόγω εκλογών να αλλάζει η πολιτική της εκάστοτε διοίκησης με αποτέλεσμα να μην ολοκληρωθεί  η προσπάθεια αυτή. Με εξαίρεση τους Οργανισμούς Λιμένων που είναι Ανώνυμες Εταιρείες και έχουν ένα χρονικό προβάδισμα λόγω διαφορετικών διαδικασιών. 

Όπως προβλέπει η σημερινή νομοθεσία, ένα υδατοδρόμιο μπορεί να κατασκευαστεί εξ’ ολοκλήρου με ιδιωτικά κεφάλαια και σε αυτή την περίπτωση κάτοχος της άδειας λειτουργίας μπορεί να είναι ιδιώτης. Ωστόσο, το κατατεθέν προς διαβούλευση νομοσχέδιο Σπίρτζη τον Αύγουστο του 2016 ακυρώνει όλα τα ιδιωτικά υδατοδρόμια με το σκεπτικό ότι οι άδειες πρέπει να ανήκουν στο δημόσιο και όπως αναφέρθηκε σε Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Μεταφορών τον Αύγουστο του 2016 ότι δεν είναι δυνατόν τον συνολικό σχεδιασμό των υδατοδρομίων και το πού αυτά θα χωροθετήσουν, να το ρυθμίζουν οι ιδιώτες. Εδώ τίθεται το εξής ερώτημα: Οι ιδιώτες έχουν τον δικό τους σχεδιασμό … το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει κάποιο σχεδιασμό για το εθνικό δίκτυο υδατοδρομίων; Τέτοιου είδους σχεδιασμός δεν υπήρξε από την σημερινή ηγεσία του υπουργείου και τίθεται εν αμφιβόλω εάν θα αποτελέσει μια από τις πρώτες προτεραιότητες στο άμεσο μέλλον. 

Την ίδια στιγμή, υπάρχει ένα ακόμη αγκάθι στο νομοσχέδιο που επηρεάζει άμεσα την λειτουργία των υδατοδρομίων… Ο υφιστάμενος νόμος προέβλεπε άδεια αορίστου διάρκειας ενώ τώρα το παρόν σχέδιο νόμου το περιορίζει στην 5ετία !!  Ποιος  επενδυτής θα έλθει να επενδύσει με ορίζοντα πενταετίας; Και ποια θα είναι μετά η διαδικασία ανανέωσης; Αυξάνονται οι διαδικασίες και οι απαιτήσεις χωρίς λόγο αφού υπάρχει πρόβλεψη στον νόμο για συνεχή επίβλεψη και ανά τακτά χρονικά διαστήματα έλεγχοι για την πληρότητα των κριτηρίων της άδειας.  Σε πολλά περιφερειακά Υδατοδρόμια με χαμηλή κίνηση η διάρκεια των 5 ετών είναι πολύ μικρή για να μπορέσει να γίνει η απόσβεση της όποιας επένδυσης. Επίσης, από τη στιγμή που ο κάτοχος της Άδειας είναι υποχρεωμένος να δέχεται τους τακτικούς και έκτακτους ελέγχους της Επιτροπής Υδατοδρομίων, για ποιο λόγο θα πρέπει να τεθεί χρονικός περιορισμός και να μην είναι η Άδεια Αορίστου Διάρκειας σύμφωνα με τις προβλέψεις του 4146/2013?

Με το ως άνω νομοσχέδιο δεν πληρείται ο αρχικός σκοπός του νομοθέτη, καθώς αποθαρρύνεται η συμμετοχή των ιδιωτών στις εν λόγω επενδύσεις, προτείνεται δε μεταξύ άλλων η συμμετοχή των ιδιωτών σε σχήματα διοικητικής λειτουργίας με τους Φορείς Διαχείρισης και Εκμετάλλευσης Λιμένων, η οποία θα μπορεί να υλοποιηθεί μόνο μέσω της διαδικασίας ΣΔΙΤ, μια διαδικασία που σε πολλές περιπτώσεις έχει αποδειχθεί χρονοβόρα.

Ας σημειωθεί ότι οι δύο εταιρείες που επιδιώκουν να δραστηριοποιηθούν στην αγορά υδροπλάνων, Hellenic Seaplanes και Ελληνικά Υδατοδρόμια και οι δύο αναφέρουν απαραίτητη προϋπόθεση επιτυχίας τη δημιουργία μητροπολιτικού υδατοδρομίου στην Αθήνα ώστε να εξασφαλίζεται η εύκολη μετακίνηση των τουριστών αλλά και  την άμεση πρόσβαση των νησιωτών στο οικονομικό, εμπορικό και διοικητικό κέντρο της πρωτεύουσας, καθώς και στα μεγάλα νοσοκομεία.

Η δημιουργία κεντρικού υδατοδρομίου στην Αθήνα, το οποίο θα χρησιμοποιείται από όλες τις εταιρείες και θα είναι εύκολα προσβάσιμο με ΙΧ ή με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, θεωρείται μείζονος σημασίας για το ξεκλείδωμα των επενδύσεων στον χώρο των υδροπλάνων.

Από την δημοσίευση του ως άνω Νόμου και σε μια εποχή που η χώρα μας είναι αναγκαίο να δεχθεί επενδύσεις, η Εταιρεία μας ήταν σε συνεχείς διαβουλεύσεις, συζητήσεις με τις αρμόδιες διευθύνσεις και φορείς για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αδειοδότησης κατασκευής και λειτουργίας των υδατοδρομίων. Μετά από μεγάλη και χρονοβόρα προσπάθεια εμφανίστηκε φως στο τούνελ και οφείλουμε να παραδεχθούμε την υποστηρικτική στάση των εμπλεκόμενων υπουργείων. 

Στο πλαίσιο των ανωτέρω η Εταιρεία μας επιθυμεί να καταστήσει σαφές ότι η προσήλωση στην εφαρμογή του υφιστάμενου νόμου αποτελούσε και αποτελεί κύριο μέλημα της, κατά την κρίση της όμως είναι αδιανόητο τέσσερα (4) χρόνια μετά την δημοσίευση του σχετικού με την αδειοδότηση των υδατοδρομίων Νόμου να βγαίνει νέο σχέδιο νόμου και να ανατρέπονται όλες οι ιδιωτικές πρωτοβουλίες δημιουργώντας ένα αρνητικό κλίμα.

Σήμερα στην Ελλάδα η κατάσταση έχει ως εξής: Ιδιωτικά

Η ΥΔΡΟΠΛΑΝΑ ΕΛΛΑΔΑΣ Α.Ε./ HELLENICSEAPLANESS.A. και οι θυγατρικές της τα τελευταία 3,5 χρόνια έχει εξασφαλίσει μέσα από διαγωνιστικές διαδικασίες τα δικαιώματα ιδιαίτερης χρήσης για την Αδειοδότηση, Κατασκευή και Λειτουργία δεκαπέντε (15) Υδατοδρομίων εντός Χερσαίας Ζώνης Λιμένων, ενώ βρίσκεται ήδη σε προχωρημένες συζητήσεις με πολλά άλλα Λιμενικά Ταμεία που προκρίνουν αύτη την λύση δημιουργίας Υδατοδρομίου στον τόπο τους. Όλες οι αδειοδοτήσεις και οι μελέτες είναι στο όνομα του ομίλου εταιρειών της HellenicSeaplanes όπου έγιναν και οι παραχωρήσεις. Συγκεκριμένα τα υδατοδρόμια της Σκύρου, Αλόννησου, Σκόπελου, Αμφιλοχία, Τήνου, Πάτμου, Θάσου, Σητείας, Αιδηψού, Κάρυστου, Χαλκίδας, Κύμης, Χίου, Ψαρών και Οινουσσών.

Η κατασκευαστική εταιρεία ΕΛΙΚΑ ΑΤΕΕ εξασφάλισε μέσα από διαγωνιστικές διαδικασίες τα δικαιώματα ιδιαίτερης χρήσης για την Αδειοδότηση, Κατασκευή και Λειτουργία ενός (1) υδατοδρομίου εντός Χερσαίας Ζώνης Λιμένα Νέων Μουδανιών  

Δημόσια: 

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με προγραμματικές συμβάσεις με τα λιμενικά ταμεία έχει ξεκινήσει την αδειοδοτική διαδικασία για 23 υδατοδρόμια. Συγκεκριμένα τα υδατοδρόμια της Αστυπάλαιας, Λέρου, Λειψών, Ρόδου, Κω, Τήλου, Χάλκης, Καστελόριζου, Καρπάθου, Κάσου, Νισύρου, Καλύμνου, Σύμης, Σύρου, Μήλου, Θήρας, Πάρου, Νάξου, Κύθνου, Κέας, Αμοργού, Άνδρου, Σικίνου, Μυκόνου και Σίφνο.

Το ΤΑΙΠΕΔ ως ο μέτοχος των οργανισμών λιμένων έχει ξεκινήσει την αδειοδοτική διαδικασία για 11 υδατοδρόμια. Συγκεκριμένα τα υδατοδρόμια της Κέρκυρας, Παξών, Ερεικούσσας, Οθωνών, Βόλου, Θεσσαλονίκης, Πάτρας, Λαυρίου, Ηρακλείου, Ραφήνας και Καβάλας. 

Αυτόνομα Δήμοι, Λιμενικά Ταμεία και τα Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία έχουν ξεκινήσει την αδειοδοτική  διαδικασία για 13 υδατοδρόμια. Συγκεκριμένα τα υδατοδρόμια της Ζακύνθου, Καλαμάτας, Ρεθύμνου, Χερσονήσου, Χανίων, Σίφνου, Πόρου, Ίου, Κατάκολου, Αγίας Γαλήνης, Πρέβεζα, Πύλουκαι Μώλου - Αγ. Κωνσταντίνου.

Συνολικά 63 υδατοδρόμια έχουν ξεκινήσει την αδειοδοτική διαδικασία σύμφωνα με τις παραχωρήσεις και αναθέσεις σε ιδιωτικά και δημόσια υδατοδρόμια που έχουν γίνει μέχρι σήμερα. 

Από τα πιο πάνω 2 υδατοδρόμια  έχουν λάβει άδεια λειτουργίας, της Κέρκυρας το 2014 και των Παξών πριν μερικές ημέρες. Τα δύο υδατοδρόμια ανήκουν στον Οργανισμό Λιμένα Κέρκυρας. Στην τελική φάση απόκτησης άδειας λειτουργίας είναι τα υδατοδρόμια Πάτρας και Βόλου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν  7 αιτήσεις από την HellenicSeaplanes για παραχωρήσεις σε λίμνες για δημιουργία υδατοδρομίων οι οποίες έχουν παγώσει λόγω νομοθετικού κενού. 

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Νικόλας Χαραλάμπους σε σχετική του δήλωση είπε: «Είναι εμφανές ότιτο νομοσχέδιο Σπίρτζη έχει διαφορετικό σκοπό από το υφιστάμενο πλαίσιο ανάπτυξης υδατοδρομίων, πρέπει όμως να εναρμονιστεί με την αγορά των υδροπλάνων αλλιώς είναι καταδικασμένο να αποτύχει και να καταρρεύσει μαζί του και η προσπάθεια δημιουργίας ενός εθνικού δικτύου υδατοδρομίων. Ένα έργο όπου στην ελληνική επικράτεια θα δημιουργήσει σημαντικό αριθμό νέων θέσεων εργασίας που, στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, θα καλυφθούν από μόνιμους κατοίκους των νησιών όπου θα δραστηριοποιηθούν τα υδροπλάνα. Η HellenicSeaplanes λειτούργησε σύμφωνα με το υπάρχων πλαίσιο της αδειοδότησης των υδατοδρομίων και προσπάθησε τα τελευταία 4 χρόνια το πλαίσιο να γίνει ευέλικτο και αποτελεσματικό ώστε οι επενδυτές να υλοποιήσουν τα επιχειρηματικά τους σχέδια και η ίδια η χώρα να κερδίσει τα μέγιστα οφέλη, μαθαίνοντας από τα λάθη του παρελθόντος...

Συνεχίζοντας είπε: "Στόχος μας δεν είναι να δημιουργήσουμε εντυπώσεις ή εχθρικό κλίμα με τους φορείς που εμπλέκονται με την δημιουργία του δικτύου υδατοδρομίων αλλά να απλοποιήσουμε και να αποσαφηνίσουμε την διαδικασία έτσι ώστε να μην υπάρχει αμφιβολία για την επένδυση τόσο από την δική μας την εταιρεία αλλά και από άλλους επενδυτές, ότι η Ελλάδα είναι χώρα που προσελκύει τις επενδύσεις. Δεν επιθυμούμε διενέξεις και έχουμε την διάθεση συνεργασίας για την εξεύρεση ουσιαστικής λύσης ώστε να διευκολυνθούν οι ιδιωτικές επενδύσεις στον τομέα των υδατοδρομίων, δεν θα αφήσουμε όμως κόπο και χρήμα να χαθούν"

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 15/05 16:19

    EE: Ανάπτυξη 2,2% στην Ελλάδα, «αγκάθι» ο πληθωρισμός

  2. 15/05 15:54

    Τροποποιείται το πρόγραμμα «Βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των επιχειρήσεων του τριτογενούς τομέα»

  3. 15/05 15:28

    ΞΕΕ/ 5o Idea Platform: 14 ομάδες ολοκλήρωσαν τον Νεανικό Διαγωνισμό Καινοτομίας

  4. 15/05 14:14

    Allianz: H Αθήνα στους 10 κορυφαίους προορισμούς των Αμερικανών στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2024

  5. 15/05 13:58

    FedHATTA & ΗΑΤΤΑ διεκδικούν μεγαλύτερο μερίδιο τουριστών από την Κινεζική αγορά για την Ελλάδα

  6. 15/05 13:28

    Τουρισμός: Μεγάλη στροφή στα Ευρωπαϊκά ταξίδια εκτός υψηλής σεζόν – Επηρεάζεται και η Ελλάδα

  7. 15/05 13:11

    Ε.Ξ. Σαντορίνης | Τι συμβαίνει και τι διεκδικούμε έναντι των Booking και Expedia

  8. 15/05 13:02

    Αθήνα: Μια… «νόστιμη» πόλη -Αφιέρωμα ελβετικού περιοδικού στην ελληνική γαστρονομία

  9. 15/05 12:24

    Αύξηση των εισπράξεων στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους τον Ιανουάριο

  10. 15/05 11:58

    Aegean Airlines: Νέα χειμερινή σύνδεση Θεσσαλονίκη – Άμστερνταμ

  11. 15/05 11:45

    Trivago: Θεραπευτική η αξία των διακοπών για τους Αμερικανούς - Με ποια κριτήρια επιλέγουν κατάλυμα αυτό το καλοκαίρι

  12. 15/05 11:44

    Από την Κεφαλονιά ξεκινά η περιοδεία της Όλγας Κεφαλογιάννη στα Ιόνια Νησιά

  13. 15/05 11:06

    Ξενοδοχεία | 1.705 νέα επενδυτικά σχέδια στην Ευρώπη μέχρι το τέλος Μαρτίου

  14. 15/05 10:06

    Τουρισμός | TUI: Ελλάδα, Τουρκία και Βαλεαρίδες οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για το καλοκαίρι - έσοδα ρεκόρ το β' τρίμηνο

  15. 15/05 06:25

    Δήμος Κάσου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  16. 15/05 06:25

    Αλβανία | Ο τουρισμός διατηρεί ψηλά την ισοτιμία του λεκ

  17. 15/05 06:25

    Δήμος Πρέβεζας | Πράσινο φως για την τοποθέτηση της προτομής του Μίνου Μάτσα στην οδό Ελ. Βενιζέλου

  18. 15/05 06:25

    Ο Βόλος προβάλλεται τουριστικά στην Κρήτη | Κλειδί η αεροπορική σύνδεση Ηρακλείου - Νέας Αγχιάλου

  19. 15/05 06:25

    DER Τουριστική Ξενοδοχειακή Λήμνος | Η αποχώρηση από το Porto Myrina και η διαδικασία εκκαθάρισης

  20. 14/05 17:30

    Νέοι κανόνες για επιτάχυνση των δημοσίων επενδύσεων και ταχύτερη απορρόφηση των ευρωπαϊκών πόρων

  21. 14/05 17:20

    ΤΑΙΠΕΔ | Μέχρι τις 28 Ιουνίου η διαβούλευση της ΣΜΠΕ του Λιμένα Ραφήνας

  22. 14/05 16:06

    ΠΟΕΕΤ: Να αποσυρθεί η πλατφόρμα JOBmatch, καταργεί τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας

  23. 14/05 15:58

    Cvent: Η Αθήνα 14ος καλύτερος MICE προορισμός στην Ευρώπη – 2 ξενοδοχεία της στα 50 καλύτερα για το 2024

  24. 14/05 15:42

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην πρώτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Οινοτουρισμού | Προβολή των δρόμων του κρασιού

  25. 14/05 14:55

    "Αξέχαστη" για την ταξιδιωτική βιομηχανία των ΗΠΑ η εφετινή Ημέρα Μνήμης- οι δημοφιλείς πόλεις στο εξωτερικό

  26. 14/05 14:26

    Ryanair: Διήμερη προσφορά για πτήσεις το Μάιο και τον Ιούνιο

  27. 14/05 13:47

    Airtours: Αφαιρούνται τα brand Robinson, TUI Blue και Riu Palace – Έμφαση στα ξενοδοχεία 5 και 6 αστέρων

  28. 14/05 12:36

    Tripadvisor: Έτσι θα ταξιδέψουν οι Αμερικανοί το καλοκαίρι του 2024 – Προετοιμασμένοι για υψηλές δαπάνες

  29. 14/05 12:29

    Celestyal | Συνεργασία με το Άμπου Ντάμπι και τον Όμιλο AD Ports

  30. 14/05 12:16

    Γερμανικός Τύπος | Το νέο περιζήτητο νησί στην Ελλάδα ονομάζεται Κάρπαθος

  31. 14/05 12:05

    FedHATTA: Συνάντηση για την ενίσχυση των τουριστικών ροών από και προς την κινεζική Επαρχία Yantai

  32. 14/05 11:51

    Νέα μελέτη: Οι ενέσεις απώλειας βάρους μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακών επεισοδίων κατά 20%

  33. 14/05 11:36

    H Αθήνα γνωρίζει την Πιερία | 'Έκθεση φωτογραφίας στο Νομισματικό Μουσείο

  34. 14/05 11:08

    Σημαντικές διακρίσεις για Ελλάδα και Σαντορίνη στα αμερικανικά Leisure Lifestyle Awards 2024

  35. 14/05 10:58

    Η Everty απέκτησε δύο ξενοδοχεία πέντε αστέρων στην Κέα

  36. 14/05 10:38

    Η Επιτροπή ορίζει την Booking ως «πυλωρό» και κινεί έρευνα αγοράς σχετικά με το Χ

  37. 14/05 10:11

    Προβολή της Πάρου στη βρετανική αγορά

  38. 14/05 10:09

    To NJV Athens Plaza καλωσορίζει τον Executive Chef Παναγιώτη Αναστασίου

  39. 14/05 10:03

    Χάρης Δούκας: Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο και νέα μεγαθήρια

  40. 14/05 10:00

    Wyndham Hotels: Άνοιξε στη Φετιγιέ της Τουρκίας το πρώτο Ramada by Wyndham Hotel

  41. 14/05 06:45

    Οι DMMOs ως άλλοθι!

  42. 14/05 06:15

    Δήμος Ρόδου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  43. 14/05 06:12

    Παρέλαση Porsche στη Νέα Μάκρη

  44. 14/05 06:10

    Το τηλεοπτικό κανάλι TVR της Ρουμανίας σε Κω και Πάτμο για τουριστική προβολή

  45. 14/05 06:08

    Δήμος Λευκάδας: Μαρίνα στον όρμο Βλυχού, υπό προϋποθέσεις

  46. 14/05 06:05

    Bόρεια Μακεδονία | +9% οι αφίξεις το α' δίμηνο - Απευθείας πτήση Κέρκυρα - Σκόπια από την Aegean

  47. 13/05 19:18

    Το νέο Δ.Σ. του Σωματείου Επιχειρηματιών Ενοικιάσεως Οχημάτων Ρόδου

  48. 13/05 18:32

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Το τέλος ανθεκτικότητας πρέπει να χρηματοδοτεί έργα βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης

  49. 13/05 13:58

    Τουρισμός | Η εποχή των χίπις αναβιώνει και αυτό το καλοκαίρι στα Μάταλα | „Today is life. Tomorrow never comes“

  50. 13/05 13:31

    Ένωση Μαρινών Ελλάδας | Να μη χαθεί η σπάνια ευκαιρία χρηματοδότησης για τις Ελληνικές Μαρίνες

  51. 13/05 13:15

    Τουρισμός: Συνεργασία Eurowings Holidays με Dertour για δυναμικά πακέτα last-minute

  52. 13/05 12:51

    Βαλεαρίδες: 16 εκατ. ευρώ ετησίως για την εξάλειψη των μεθυσμένων τουριστών

  53. 13/05 12:09

    Σε λειτουργία η πλατφόρμα JOBmatch, που συνδέει εργοδότες και όσους αναζητούν εργασία σε Τουρισμό - Εστίαση

  54. 13/05 11:57

    Παρίσι: Επιχείρηση-σκούπα με επίκεντρο τους αστέγους ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων

  55. 13/05 11:53

    Τουρισμός | Νέες τακτικές συνδέσεις ζητούν οι τουριστικοί φορείς των Ιωαννίνων

  56. 13/05 11:39

    WTTC | Ο τουρισμός της Πορτογαλίας ετοιμάζεται για ένα ιστορικό έτος

  57. 13/05 11:34

    Η επαγγελματική εξουθένωση και η ψυχική υγεία απασχολούν τους εργαζόμενους και στην Ελλάδα

  58. 13/05 11:11

    Sun d'Or: Νέες συνδέσεις με Κεφαλονιά και Σητεία από το Τελ Αβίβ

  59. 13/05 10:39

    Προβολή της Ελλάδας σε Roadshow στη Γερμανία, που οργάνωσε ο FTI

  60. 13/05 07:53

    Δύο προσφορές για ξενοδοχείο υψηλών προδιαγραφών στη Θέρμη Λέσβου

  61. 13/05 07:52

    Δήμος Τήλου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  62. 13/05 07:44

    Ελληνοαυστριακή συνάντηση σε λαϊκούς χορούς στην Κρήτη

  63. 13/05 07:42

    Ταξίδι εξοικείωσης διαμορφωτών γνώμης από τη Ρουμανία στη Λέσβο

  64. 12/05 13:40

    Τουρισμός | Οι Δήμοι του Νοτίου Αιγαίου διεκδικούν την είσπραξη του Τέλους για την κλιματική κρίση

  65. 12/05 07:06

    Συνέδριο στη Ρόδο | «Ο ρόλος της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος στην περιφέρεια»

  66. 12/05 07:04

    Τουριστικοί πράκτορες από την Ολλανδία και το Βέλγιο σε ταξίδι εξοικείωσης στην Αρκαδία

  67. 11/05 20:21

    Τουρισμός | Η Αθήνα στις φθηνότερες πόλεις για τα city breaks των Βρετανών - Τι δείχνει η έρευνα του Post Office Travel Money

  68. 11/05 19:56

    LE MONDE diplomatique: «Η υπόθεση Μπελέρη» και η τουριστική ανάπτυξη στην αλβανική ριβιέρα

  69. 11/05 19:55

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στα εγκαίνια της έκθεσης «Pablo Picasso

  70. 11/05 07:47

    12 δημοσιογράφοι και travel bloggers από την Ολλανδία στην Κρήτη

  71. 11/05 07:44

    Σκιάθος | Τουριστική προβολή στο εξωτερικό μέσω πρέσβεων

  72. 10/05 17:50

    Τουρισμός: Σχεδόν 40 εκατ. αφίξεις στην Ελλάδα το 2028 - Οι κίνδυνοι από τον υπερτουρισμό

  73. 10/05 14:24

    "Έκρηξη" νέων ξενοδοχείων στην Ισπανία – Θα ανοίγει ένα κάθε 4 ημέρες μέχρι το 2025

  74. 10/05 13:41

    Μέτρα πυροπροστασίας του αρχαιολογικού χώρου Ζωμίνθου στην Κρήτη

  75. 10/05 13:37

    Ιδρύεται στη Μακεδονία η πρώτη πειραματική ΣΑΕΚ Τουρισμού

  76. 10/05 12:18

    ΙΝΣΕΤΕ | Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

  77. 10/05 12:17

    Αμερικανικός τουρισμός: Ρεκόρ δαπανών για τις καλοκαιρινές διακοπές του 2024 – Υπερδιπλάσια αύξηση από το 2019

  78. 10/05 11:46

    Στις 15 Ιουνίου ανοίγει το 91 Athens Riviera

  79. 10/05 11:45

    Fam trip ΕΟΤ: Προώθηση της συμπεριληπτικής τουριστικής Ελλάδας στις ΗΠΑ

  80. 10/05 11:00

    Υπερ- τουρισμός | "Φουντώνει" το κίνημα κατά του μαζικού τουρισμού στην Ισπανία - «Say Less, Do More»

  81. 10/05 10:38

    Τουρισμός | jet2: Aναβλήθηκαν για το Σάββατο οι σημερινές πτήσεις προς Σκιάθο, λόγω κακοκαιρίας

  82. 10/05 07:43

    Θέρμη: Ποιος πλειοδότησε στο διαγωνισμό μίσθωσης 30 στρεμμάτων για τουριστικές εγκαταστάσεις

  83. 10/05 07:41

    Ξυλόκαστρο: Διαγωνισμός μίσθωσης δημοτικού χώρου για Λούνα Παρκ

  84. 10/05 07:40

    Άνδρος: Παραχώρηση ακινήτου για δωρεάν πάρκινγκ στους παραθεριστές του Μπατσίου

  85. 10/05 07:37

    Λιγότερα κονδύλια για το «Τουρισμός υγείας και ευεξίας με την αξιοποίηση ιαματικών πηγών»

  86. 10/05 07:32

    Ράλλυ Κισσάβου σε Μελιβοία, Σωτηρίτσα, Αγιά Λάρισας

  87. 09/05 20:09

    Αεροδρόμιο Αθήνας | +16,5% η επιβατική κίνηση το 4μηνο Ιανουαρίου-Απριλίου 2024

  88. 09/05 19:36

    Προχωρούν οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες για πάνω από 1.200 παραχωρήσεις σε παραλίες

  89. 09/05 15:51

    To «Amaronda Resort & Spa» πέρασε στη διαχείριση της AMARE HOSPITALITY

  90. 09/05 15:34

    Mastercard: Μ. Ανατολή & Β. Αφρική ωθούν στα ύψη τον τουρισμό πολυτελείας μέχρι το 2030 – Η νέα τάση για «οικολογική πολυτέλεια»

  91. 09/05 14:46

    Emirates | Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα

  92. 09/05 14:20

    ΔΥΠΑ | Ανοίγει η πλατφόρμα Jobmatch - θα συνδέει άνεργους και εργοδότες στον τουρισμό και την εστίαση

  93. 09/05 13:20

    Airbnb | Το καλύτερο πρώτο τρίμηνο της ιστορίας της το εφετινό

  94. 09/05 13:13

    Κλειστό και φέτος το "Ναυάγιο" της Ζακύνθου

  95. 09/05 13:01

    AEGEAN - Saudia | Συνεργασία για πτήσεις κοινού κωδικού

  96. 09/05 12:51

    Tουρισμός | Άκρως επιδραστικό το περιεχόμενο του TikTok στα ταξίδια – Το παράδειγμα της Αλβανίας

  97. 09/05 12:26

    DRV: Η Γερμανία χρηματοδοτεί πρότζεκτ για πιο "πράσινα" οργανωμένα ταξίδια – Ποιοί τουρ οπερέιτορ συμμετέχουν

  98. 09/05 11:43

    Νίκος Χαρδαλιάς | “Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, στρατηγικός σύμμαχος στον τουρισμό και την ανάπτυξη”

  99. 09/05 11:12

    Αυτό είναι το πρώτο αεροδρόμιο στην Ευρώπη με βιομετρική αναγνώριση προσώπου

  100. 09/05 11:07

    Jet2.com και Jet2holidays | 35.000 επιπλέον θέσεις για το 2025- Και για Σκιάθο και Λέσβο