Hellenic Seaplanes: Δεν θα πετάξουν ούτε αυτό το καλοκαίρι τα υδροπλάνα
Χαμένο θα είναι και το φετινό καλοκαίρι για τα υδροπλάνα στην Ελλάδα, σύμφωνα με την Hellenic Seaplanes, η οποία θέτει το ερώτημα γιατί το Υπουργείο Μεταφορών δεν προχωράει τις διαδικασίες με το νομοσχέδιο που πρωτοεμφάνισε αρχές Αυγούστου το 2016.
«Εάν μέχρι την ερχόμενη τουριστική σεζόν δεν έχει αδειοδοτηθεί ικανοποιητικός αριθμός υδατοδρομίων που να εξασφαλίζει στις εταιρείες βιωσιμότητα, υδροπλάνα δεν θα έρθουν στην Ελλάδα» τονίζει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes κ. Νικόλας Χαραλάμπους.
Η αρχή έχει γίνει με τα υδατοδρόμια της Κέρκυρας και των Παξών για τα οποία ο Οργανισμός Λιμένος Κέρκυρας ξεκίνησε την αδειοδοτική διαδικασία από το 2012 και έλαβε πρόσφατα άδειες λειτουργίας. Πέντε χρόνια προσπάθειας για να αδειοδοτηθούν δύο υδατοδρόμια είναι αποτέλεσμα δυσανάλογο με τον σχεδιασμό που έγινε μέχρι σήμερα…. Επιπρόσθετα, δύο-τρία υδατοδρόμια δεν συνιστούν δίκτυο και προφανώς δεν είναι ικανοποιητικός αριθμός για να δραστηριοποιηθεί κάποια εταιρεία υδροπλάνων εξασφαλίζοντας τη βιωσιμότητά της. Επομένως, το ζητούμενο είναι να προχωρήσει τάχιστα η αδειοδότηση μεγαλύτερου αριθμού υδατοδρομίων ώστε να είναι δυνατόν να δημιουργηθεί δίκτυο. Ωστόσο, το εγχείρημα της επιτάχυνσης της αδειοδότησης βρίσκεται αντιμέτωπο με δύο προσκόμματα.
Το πρώτο αφορά το νομοσχέδιο Σπίρτζη , όπου η δημόσια διαβούλευση του σχετικά με την αδειοδότηση των υδατοδρομίων, έληξε στις 9 Σεπτεμβρίου και δεν έχει πάρει ακόμα τον δρόμο προς τη Βουλή. Η απουσία θεσμικού πλαισίου (τυπικώς ισχύει ο προηγούμενος νόμος, που μεταξύ άλλων επιτρέπει την ίδρυση υδατοδρομίων και από ιδιωτικούς φορείς, κάτι που αλλάζει με το νέο, μη νομοθετημένο ακόμη, καθεστώς) αποτελεί ακόμη μία ,χωρίς λόγο, καθυστέρηση στο εγχείρημα δημιουργίας εκτενούς δικτύου υδατοδρομίων στη χώρα. Το νομοσχέδιο που αναμένεται,απαξιώνει πλήρως και υποβαθμίζει το ρόλο του ιδιώτη επενδυτή και ακυρώνει όλα τα ιδιωτικά υδατοδρόμια (αρκετά από τα οποία ήταν πλήρως αδειοδοτημένα και έτοιμα να κατασκευαστούν), ή το ολιγότερο ανατρέπει πλήρως τα δεδομένα που υπήρχαν μέχρι σήμερα σχετικά με την ανάπτυξη δικτύου υδατοδρομίων στην Ελλάδα, τουλάχιστον όλων όσων έχουν ξεκινήσει με ιδιωτική πρωτοβουλία και τρέπει σε φυγή όλους τους ενδιαφερόμενους επενδυτές.
Δεύτερον τα υδατοδρόμια, που υλοποιούνται ως δημόσιες επενδύσεις, προχωρούν με πολύ βραδείς ρυθμούς.Και η εξήγηση είναι απλή: Κάθε δημόσιος φορέας πρέπει να ακολουθεί τις αποφάσεις των διοικητικών οργάνων, να λαμβάνει εγκρίσεις δαπανών, να διενεργεί διαγωνιστικές διαδικασίες και πολλές φορές λόγω εκλογών να αλλάζει η πολιτική της εκάστοτε διοίκησης με αποτέλεσμα να μην ολοκληρωθεί η προσπάθεια αυτή. Με εξαίρεση τους Οργανισμούς Λιμένων που είναι Ανώνυμες Εταιρείες και έχουν ένα χρονικό προβάδισμα λόγω διαφορετικών διαδικασιών.
Όπως προβλέπει η σημερινή νομοθεσία, ένα υδατοδρόμιο μπορεί να κατασκευαστεί εξ’ ολοκλήρου με ιδιωτικά κεφάλαια και σε αυτή την περίπτωση κάτοχος της άδειας λειτουργίας μπορεί να είναι ιδιώτης. Ωστόσο, το κατατεθέν προς διαβούλευση νομοσχέδιο Σπίρτζη τον Αύγουστο του 2016 ακυρώνει όλα τα ιδιωτικά υδατοδρόμια με το σκεπτικό ότι οι άδειες πρέπει να ανήκουν στο δημόσιο και όπως αναφέρθηκε σε Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Μεταφορών τον Αύγουστο του 2016 ότι δεν είναι δυνατόν τον συνολικό σχεδιασμό των υδατοδρομίων και το πού αυτά θα χωροθετήσουν, να το ρυθμίζουν οι ιδιώτες. Εδώ τίθεται το εξής ερώτημα: Οι ιδιώτες έχουν τον δικό τους σχεδιασμό … το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει κάποιο σχεδιασμό για το εθνικό δίκτυο υδατοδρομίων; Τέτοιου είδους σχεδιασμός δεν υπήρξε από την σημερινή ηγεσία του υπουργείου και τίθεται εν αμφιβόλω εάν θα αποτελέσει μια από τις πρώτες προτεραιότητες στο άμεσο μέλλον.
Την ίδια στιγμή, υπάρχει ένα ακόμη αγκάθι στο νομοσχέδιο που επηρεάζει άμεσα την λειτουργία των υδατοδρομίων… Ο υφιστάμενος νόμος προέβλεπε άδεια αορίστου διάρκειας ενώ τώρα το παρόν σχέδιο νόμου το περιορίζει στην 5ετία !! Ποιος επενδυτής θα έλθει να επενδύσει με ορίζοντα πενταετίας; Και ποια θα είναι μετά η διαδικασία ανανέωσης; Αυξάνονται οι διαδικασίες και οι απαιτήσεις χωρίς λόγο αφού υπάρχει πρόβλεψη στον νόμο για συνεχή επίβλεψη και ανά τακτά χρονικά διαστήματα έλεγχοι για την πληρότητα των κριτηρίων της άδειας. Σε πολλά περιφερειακά Υδατοδρόμια με χαμηλή κίνηση η διάρκεια των 5 ετών είναι πολύ μικρή για να μπορέσει να γίνει η απόσβεση της όποιας επένδυσης. Επίσης, από τη στιγμή που ο κάτοχος της Άδειας είναι υποχρεωμένος να δέχεται τους τακτικούς και έκτακτους ελέγχους της Επιτροπής Υδατοδρομίων, για ποιο λόγο θα πρέπει να τεθεί χρονικός περιορισμός και να μην είναι η Άδεια Αορίστου Διάρκειας σύμφωνα με τις προβλέψεις του 4146/2013?
Με το ως άνω νομοσχέδιο δεν πληρείται ο αρχικός σκοπός του νομοθέτη, καθώς αποθαρρύνεται η συμμετοχή των ιδιωτών στις εν λόγω επενδύσεις, προτείνεται δε μεταξύ άλλων η συμμετοχή των ιδιωτών σε σχήματα διοικητικής λειτουργίας με τους Φορείς Διαχείρισης και Εκμετάλλευσης Λιμένων, η οποία θα μπορεί να υλοποιηθεί μόνο μέσω της διαδικασίας ΣΔΙΤ, μια διαδικασία που σε πολλές περιπτώσεις έχει αποδειχθεί χρονοβόρα.
Ας σημειωθεί ότι οι δύο εταιρείες που επιδιώκουν να δραστηριοποιηθούν στην αγορά υδροπλάνων, Hellenic Seaplanes και Ελληνικά Υδατοδρόμια και οι δύο αναφέρουν απαραίτητη προϋπόθεση επιτυχίας τη δημιουργία μητροπολιτικού υδατοδρομίου στην Αθήνα ώστε να εξασφαλίζεται η εύκολη μετακίνηση των τουριστών αλλά και την άμεση πρόσβαση των νησιωτών στο οικονομικό, εμπορικό και διοικητικό κέντρο της πρωτεύουσας, καθώς και στα μεγάλα νοσοκομεία.
Η δημιουργία κεντρικού υδατοδρομίου στην Αθήνα, το οποίο θα χρησιμοποιείται από όλες τις εταιρείες και θα είναι εύκολα προσβάσιμο με ΙΧ ή με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, θεωρείται μείζονος σημασίας για το ξεκλείδωμα των επενδύσεων στον χώρο των υδροπλάνων.
Από την δημοσίευση του ως άνω Νόμου και σε μια εποχή που η χώρα μας είναι αναγκαίο να δεχθεί επενδύσεις, η Εταιρεία μας ήταν σε συνεχείς διαβουλεύσεις, συζητήσεις με τις αρμόδιες διευθύνσεις και φορείς για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αδειοδότησης κατασκευής και λειτουργίας των υδατοδρομίων. Μετά από μεγάλη και χρονοβόρα προσπάθεια εμφανίστηκε φως στο τούνελ και οφείλουμε να παραδεχθούμε την υποστηρικτική στάση των εμπλεκόμενων υπουργείων.
Στο πλαίσιο των ανωτέρω η Εταιρεία μας επιθυμεί να καταστήσει σαφές ότι η προσήλωση στην εφαρμογή του υφιστάμενου νόμου αποτελούσε και αποτελεί κύριο μέλημα της, κατά την κρίση της όμως είναι αδιανόητο τέσσερα (4) χρόνια μετά την δημοσίευση του σχετικού με την αδειοδότηση των υδατοδρομίων Νόμου να βγαίνει νέο σχέδιο νόμου και να ανατρέπονται όλες οι ιδιωτικές πρωτοβουλίες δημιουργώντας ένα αρνητικό κλίμα.
Σήμερα στην Ελλάδα η κατάσταση έχει ως εξής: Ιδιωτικά
• Η ΥΔΡΟΠΛΑΝΑ ΕΛΛΑΔΑΣ Α.Ε./ HELLENICSEAPLANESS.A. και οι θυγατρικές της τα τελευταία 3,5 χρόνια έχει εξασφαλίσει μέσα από διαγωνιστικές διαδικασίες τα δικαιώματα ιδιαίτερης χρήσης για την Αδειοδότηση, Κατασκευή και Λειτουργία δεκαπέντε (15) Υδατοδρομίων εντός Χερσαίας Ζώνης Λιμένων, ενώ βρίσκεται ήδη σε προχωρημένες συζητήσεις με πολλά άλλα Λιμενικά Ταμεία που προκρίνουν αύτη την λύση δημιουργίας Υδατοδρομίου στον τόπο τους. Όλες οι αδειοδοτήσεις και οι μελέτες είναι στο όνομα του ομίλου εταιρειών της HellenicSeaplanes όπου έγιναν και οι παραχωρήσεις. Συγκεκριμένα τα υδατοδρόμια της Σκύρου, Αλόννησου, Σκόπελου, Αμφιλοχία, Τήνου, Πάτμου, Θάσου, Σητείας, Αιδηψού, Κάρυστου, Χαλκίδας, Κύμης, Χίου, Ψαρών και Οινουσσών.
• Η κατασκευαστική εταιρεία ΕΛΙΚΑ ΑΤΕΕ εξασφάλισε μέσα από διαγωνιστικές διαδικασίες τα δικαιώματα ιδιαίτερης χρήσης για την Αδειοδότηση, Κατασκευή και Λειτουργία ενός (1) υδατοδρομίου εντός Χερσαίας Ζώνης Λιμένα Νέων Μουδανιών
Δημόσια:
• Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με προγραμματικές συμβάσεις με τα λιμενικά ταμεία έχει ξεκινήσει την αδειοδοτική διαδικασία για 23 υδατοδρόμια. Συγκεκριμένα τα υδατοδρόμια της Αστυπάλαιας, Λέρου, Λειψών, Ρόδου, Κω, Τήλου, Χάλκης, Καστελόριζου, Καρπάθου, Κάσου, Νισύρου, Καλύμνου, Σύμης, Σύρου, Μήλου, Θήρας, Πάρου, Νάξου, Κύθνου, Κέας, Αμοργού, Άνδρου, Σικίνου, Μυκόνου και Σίφνο.
• Το ΤΑΙΠΕΔ ως ο μέτοχος των οργανισμών λιμένων έχει ξεκινήσει την αδειοδοτική διαδικασία για 11 υδατοδρόμια. Συγκεκριμένα τα υδατοδρόμια της Κέρκυρας, Παξών, Ερεικούσσας, Οθωνών, Βόλου, Θεσσαλονίκης, Πάτρας, Λαυρίου, Ηρακλείου, Ραφήνας και Καβάλας.
• Αυτόνομα Δήμοι, Λιμενικά Ταμεία και τα Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία έχουν ξεκινήσει την αδειοδοτική διαδικασία για 13 υδατοδρόμια. Συγκεκριμένα τα υδατοδρόμια της Ζακύνθου, Καλαμάτας, Ρεθύμνου, Χερσονήσου, Χανίων, Σίφνου, Πόρου, Ίου, Κατάκολου, Αγίας Γαλήνης, Πρέβεζα, Πύλουκαι Μώλου - Αγ. Κωνσταντίνου.
Συνολικά 63 υδατοδρόμια έχουν ξεκινήσει την αδειοδοτική διαδικασία σύμφωνα με τις παραχωρήσεις και αναθέσεις σε ιδιωτικά και δημόσια υδατοδρόμια που έχουν γίνει μέχρι σήμερα.
Από τα πιο πάνω 2 υδατοδρόμια έχουν λάβει άδεια λειτουργίας, της Κέρκυρας το 2014 και των Παξών πριν μερικές ημέρες. Τα δύο υδατοδρόμια ανήκουν στον Οργανισμό Λιμένα Κέρκυρας. Στην τελική φάση απόκτησης άδειας λειτουργίας είναι τα υδατοδρόμια Πάτρας και Βόλου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν 7 αιτήσεις από την HellenicSeaplanes για παραχωρήσεις σε λίμνες για δημιουργία υδατοδρομίων οι οποίες έχουν παγώσει λόγω νομοθετικού κενού.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Νικόλας Χαραλάμπους σε σχετική του δήλωση είπε: «Είναι εμφανές ότιτο νομοσχέδιο Σπίρτζη έχει διαφορετικό σκοπό από το υφιστάμενο πλαίσιο ανάπτυξης υδατοδρομίων, πρέπει όμως να εναρμονιστεί με την αγορά των υδροπλάνων αλλιώς είναι καταδικασμένο να αποτύχει και να καταρρεύσει μαζί του και η προσπάθεια δημιουργίας ενός εθνικού δικτύου υδατοδρομίων. Ένα έργο όπου στην ελληνική επικράτεια θα δημιουργήσει σημαντικό αριθμό νέων θέσεων εργασίας που, στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, θα καλυφθούν από μόνιμους κατοίκους των νησιών όπου θα δραστηριοποιηθούν τα υδροπλάνα. Η HellenicSeaplanes λειτούργησε σύμφωνα με το υπάρχων πλαίσιο της αδειοδότησης των υδατοδρομίων και προσπάθησε τα τελευταία 4 χρόνια το πλαίσιο να γίνει ευέλικτο και αποτελεσματικό ώστε οι επενδυτές να υλοποιήσουν τα επιχειρηματικά τους σχέδια και η ίδια η χώρα να κερδίσει τα μέγιστα οφέλη, μαθαίνοντας από τα λάθη του παρελθόντος...
Συνεχίζοντας είπε: "Στόχος μας δεν είναι να δημιουργήσουμε εντυπώσεις ή εχθρικό κλίμα με τους φορείς που εμπλέκονται με την δημιουργία του δικτύου υδατοδρομίων αλλά να απλοποιήσουμε και να αποσαφηνίσουμε την διαδικασία έτσι ώστε να μην υπάρχει αμφιβολία για την επένδυση τόσο από την δική μας την εταιρεία αλλά και από άλλους επενδυτές, ότι η Ελλάδα είναι χώρα που προσελκύει τις επενδύσεις. Δεν επιθυμούμε διενέξεις και έχουμε την διάθεση συνεργασίας για την εξεύρεση ουσιαστικής λύσης ώστε να διευκολυνθούν οι ιδιωτικές επενδύσεις στον τομέα των υδατοδρομίων, δεν θα αφήσουμε όμως κόπο και χρήμα να χαθούν"
- 1) Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
- 2) Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
- 3) EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
- 4) Tus Airways: Nέα σύνδεση Λάρνακα - Ρόδος
29/04 07:56
29/04 07:02
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
29/04 07:01
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
28/04 15:54
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
28/04 12:48
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
28/04 07:29
28/04 07:21
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
28/04 07:16
28/04 07:12
27/04 18:47
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
27/04 18:34
27/04 13:08
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
27/04 11:17
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
27/04 10:54
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
27/04 10:52
27/04 10:51
26/04 16:05
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
26/04 14:41
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
26/04 14:15
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
26/04 14:06
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
26/04 12:12
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
26/04 11:46
Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025
26/04 11:25
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
26/04 11:06
Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί
26/04 10:57
Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι
26/04 10:29
26/04 10:06
Γερμανία | Όποιος κλείνει τραπέζι σε εστιατόριο και δεν πάει πληρώνει
26/04 07:23
26/04 07:22
10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου
26/04 07:18
26/04 07:14
26/04 07:10
Great Transfiguration: ‘Εργο τουριστικής μεταμόρφωσης της Αγίας Αικατερίνης στην Αίγυπτο
25/04 22:42
Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος
25/04 22:20
Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν
25/04 15:30
"Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης
25/04 15:25
Hilton | 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα
25/04 14:36
HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών
25/04 14:28
Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια
25/04 14:10
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
25/04 13:42
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
25/04 13:36
25/04 13:18
Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024
25/04 12:31
25/04 12:11
Κ. Χατζηδάκης | Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
25/04 12:00
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
25/04 10:55
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
25/04 10:44
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
25/04 09:17
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
25/04 07:59
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
25/04 07:10
25/04 07:08
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
25/04 07:06
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
25/04 07:03
24/04 17:24
24/04 17:06
24/04 16:56
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
24/04 15:00
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
24/04 14:43
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
24/04 14:10
24/04 13:30
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
24/04 13:04
24/04 12:49
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
24/04 12:01
24/04 11:53
24/04 11:14
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
24/04 10:41
24/04 07:31
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
24/04 07:27
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
24/04 07:24
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
24/04 07:22
24/04 07:19
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
( 0 )