Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδόνιας Θράκης ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Στόχοι του προγράμματος:

1. Η ενίσχυση της επικοινωνιακής προσέγγισης του προορισμού προς τις ομάδες – στόχους.

2. Η μεγιστοποίηση των ωφελειών από τις δράσεις προβολής.

3. Ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος για τη διεύρυνση της «δεξαμενής» άντλησης ενδιαφέροντος.

4. Η συντήρηση της σχέσης με τους repeaters ώστε να ενισχυθεί το rotation.

5. Ανάπτυξη βιώσιμου τουρισμού

6. Η αύξηση του μέσου όρου παραμονής.

7. Αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης.

8. Η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου

9. Το «άνοιγμα» νέων αγορών.

Άξονες δράσης:

1. Δημιουργία DMO - πρόδρομες ενέργειες 2017

Με απόφαση Περιφερειάρχη θα δημιουργηθεί η Συνέλευση Διαχείρισης Προορισμού με πρόσκληση να συμμετάσχουν όλοι οι θεσμικοί φορείς, της αυτοδιοίκησης, επαγγελματικών κλάδων, φορέων διαχείρισης, πολιτιστικών συλλόγων κλπ. (διευρυμένο όργανο με δεκάδες μέλη που θα δηλώσουν τη συμμετοχή τους), το οποίο θα διοικείται από το 11 μελές Συμβούλιο Διαχείρισης Προορισμού το οποίο θα διορίζεται με απόφαση Περιφερειάρχη για 3ετή θητεία με δυνατότητα ανανέωσης ως εξής:

1. Ένας συντονιστής Θεμ. Αντιπεριφερειάρχης ή αρμόδιος Περ. Σύμβουλος για θέματα τουρισμού

2. Ένας εκπρόσωπος ΠΕΔ

3.  Δύο κπρόσωποι Ξενοδόχων (1 από Αν. Μακεδονία και 1 από Θράκη)

4. Ένας εκπρόσωπος Περ. Οργάνου Ενοικ. Δωματίων

5.  Τρεις εκπρόσωποι επιχειρηματικών - επαγγελματικών φορέων όπως πχ ΕΒΕ , ΟΕΒΕ κλπ

6.  Ένας εκπρόσωπος Τουριστικών Πρακτόρων

7.  Δύο μέλη ορισμένα από το Περ. Συμβούλιο

Κύρια σημεία :

-Σχεδιασμός

-Υλοποίηση

-Παρακολούθηση

-Διορθωτικές κινήσεις προσθήκες

-Δημιουργία ΦΔΤΠ (DMO)

-Απώτερος στόχος η ανάπτυξη ενός προορισμού «ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»

Θα έχει μέχρι την θεσμοθέτηση ΦΔΤΠ, το ρόλο του Φορέα στον σχεδιασμό και την παρακολούθηση – αναθεώρηση στόχων αλλά κυρίως θα ασχοληθεί με την μετεξέλιξη του σε ένα αυτόνομο DMO μέσω του Περιφερειακού ταμείου. Απαιτείται παράλληλα η πρόσληψη μέσω ΚΑΠ ενός έκτακτου συμβούλου για τεχνική βοήθεια σχεδιασμού υλοποίησης.

2. Συμμετοχή σε εκθέσεις

Οι εκθέσεις αποτελούν παραδοσιακό μέσο προβολής τουριστικών προορισμών.

Η συμμετοχή μας θα γίνει είτε αυτόνομα είτε ως συνεκθέτες του ΕΟΤ όπου αυτό είναι εφικτό. Η επιλογή των προτεινόμενων εκθέσεων έγινε με βάση την υφιστάμενηεπισκεψιμότητα, τα δεδομένα αφίξεων σε Ελλάδα και ΠΑΜΘ και την προώθηση εκφρασμένων πιθανών συνεργασιών αλλά και τη δυνατότητα επέκτασης σε νέες αγορές και παρουσίαση τουριστικών πόρων που έχουμε σε θεματικές.

3. Φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης και ανάπτυξη δημόσιων σχέσεων

Η γνωριμία με τον τόπο μας ξένων και Ελλήνων δημοσιογράφων, τουριστικών πρακτόρων, μπλόγκερ κλπ είναι ιδιαίτερα σημαντική διότι διαμορφώνουν τη γνώμη μεγάλου τμήματος του κοινού. Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι είναι ιδιαίτερα αποδοτική ενέργεια και δημιουργεί διαχρονικές σχέσεις. Περιλαμβάνεται ενδεικτικά το κόστος για μετακινήσεις, μεταφορά, διαμονή, διατροφή, ξενάγηση, λοιπές δαπάνες δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας κλπ για:

-Πρόσκληση και φιλοξενία Ελληνικών τηλεοπτικών εκπομπών ή/και Ελλήνων δημοσιογράφων.

-Η προσέλκυση «γυρισμάτων» ταινιών, τηλεοπτικών σειρών και video clips με ειδικά προνόμια και παροχές στους παραγωγούς.

-Πρόσκληση Celebrities και VIPs.

-Οργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών (leader opinions) από τις αγορές ενδιαφέροντος.

-Οργάνωση ταξιδιών τουριστικών πρακτόρων (tour operators) από τις αντίστοιχες αγορές ενδιαφέροντος.

-Επαφή με πράκτορες μέσω ηλεκτρονικών σεμιναρίων (webminars), ή/και συμμετοχή σε trade roadshows, ή/και γεύμα εργασίας με ταξιδιωτικούς πράκτορες & δημοσιογράφους όπου είναι εφικτό, σε ορισμένες από τις αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού.

-Διαχείριση κρίσεων (crisis management)

-Αναζήτηση και ανάπτυξη συνεργασιών και συνεργιών με Aegean, fedHATTA, ΣΕΤΕ κα (ΜΜΕ/ αεροπορικές εταιρείες κ.λ.π)

Παράλληλα περιλαμβάνει :

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εξωτερικού. Πρόσκληση, γνωριμία με την περιοχή, δικτύωση με τοπικούς επαγγελματίες, τουριστικών πρακτόρων από συγκεκριμένες χώρες στόχους. Η διοργάνωση πολλών επιμέρους στοχευμένων

συναντήσεων, εξυπηρετεί μια πιο συγκεκριμένη προσέγγιση καταγραφής του τουριστικού προϊόντος και διερεύνησης των τουριστικών προοπτικών προορισμού. Με τον τρόπο αυτό θα δοθεί προσοχή στις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς αλλά και προβολής της βέλτιστης ζητούμενης εμπειρίας.

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εσωτερικού. Μέσα από τις συναντήσεις με τους εθνικούς μας φορείς θα προκύψουν οι απαραίτητες δικτυώσεις και συνεργασίες σε τοπικό και εθνικό επίπεδο για την περαιτέρω ανάδειξη και επιχειρηματική βέλτιστη προώθηση και ωφέλεια για τον προορισμό.

4. Ειδικές δράσεις προβολής και προωθητικές ενέργειες του τουριστικού προϊόντος σε Ελλάδα και Εξωτερικό

Στοχευμένες εκδηλώσεις σε πόλεις στόχους όπως πχ Κωνσταντινούπολη, Κίεβο, Βελιγράδι, Βουκουρέστι κα αλλά και εντός Ελλαδικού χώρου. Κοινό γνώρισμα των ειδικών δράσεων προβολής είναι το εύρος δυνατοτήτων για προβολή που προσφέρεται . Ενδεικτικές δράσεις είναι:

-Η οργάνωση ειδικών γαστρονομικών εκδηλώσεων.

-Η οργάνωση παρουσιάσεων προορισμών στις αγορές ενδιαφέροντος.

-Προωθητικές δράσεις (road shows) σε Ελλάδα- Εξωτερικό.

-Περιοδεία κινητής ενημερωτικής ομάδας -ενημερωτικό mini van- σε σημαντικά αστικά κέντρα στο εξωτερικό.

-με διοργάνωση εκδηλώσεων προβολής,

-διαφημιστικής προβολής

-συναντήσεων b2b.

-Ημερίδες δημιουργικής προβολής

-Συμμετοχή σε πρωτότυπες προωθητικές δράσεις για την προσέγγιση του ταξιδιωτικού κοινού σε Ελλάδα (πχ σε μεγάλο εμπορικό κέντρο) και εξωτερικό.

5. Διαφήμιση σε Ελλάδα και Εξωτερικό (Ραδιόφωνο, Έντυπα, Διαδίκτυο, Τηλεόραση) Δημιουργία καταχωρήσεων σε έντυπο, ηλεκτρονικό τύπο, ραδιόφωνο, τηλεόραση  προβολής συνολικά του τουριστικού προορισμού καθώς και θεματικών καταχωρήσεων οι οποίες θα προβάλουν στοχευμένα σε ειδικό κοινό και σύμφωνα με το τύπο του εκάστοτε μέσου τις θεματικές - μορφές τουρισμού που προσφέρει ο προορισμός ΑΜΘ. Οι

καταχωρήσεις στον τύπο θα πρέπει να αναδεικνύουν «το αυθεντικό» τουριστικό προϊόν του προορισμού, αντίστοιχα προωθητικά μηνύματα σε ιστοσελίδες ευρείας αναγνώρισης.

6. Προωθητικές ενέργειες προβολής στο διαδίκτυο

Αδιαμφισβήτητα το διαδίκτυο αποτελεί το ισχυρότερο εργαλείο προβολής, παρουσιάζοντας παράλληλα διαρκώς αυξητικές τάσεις στο επίπεδο των χρηστών παγκοσμίως.

Πλεονεκτήματα:

- Διείσδυση σε αγορές χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

- Προβολή σε επιλεγμένες αγορές στόχους (χώρες στόχοι).

- Προβολή σε επιλεγμένα κοινά (ηλικιακά κριτήρια, βάση ενδιαφέροντος κ.λ.π).

- Άμεση προβολή σε «πελάτες» που αναζητούν το προϊόν.

- Προσαρμοστικότητα των διαφημιστικών μηνυμάτων.

- Ευελιξία στην διαχείριση του περιεχομένου και της καμπάνιας σχετικά με τον χρόνο προβολής και τον τόπο.

- Άμεσος έλεγχος αποτελεσματικότητας και κόστους καμπάνιας.

- Χαμηλό κόστος προβολής συγκριτικά με άλλα παραδοσιακά μέσα προβολής.

7. Διαχείριση σελίδων διαδικτύου – Κοινωνικών δικτύων κλπ

Το portal της Περιφέρειας και οι σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης είναι τα βασικά εργαλεία προβολής του προορισμού στην παγκόσμια αγορά. Πρέπει να είναι ενημερωμένα και να παρέχουν σε κάθε επισκέπτη (χρήστη) την απαραίτητη πληροφορία. Για τους λόγους αυτούς έχει δημιουργηθεί εσωτερικά με υπαλλήλους της ΠΑΜΘ, μια ομάδα διαχείρισης του περιεχομένου του portal και των σελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης. Πρέπει να ενισχυθεί με ειδικούς και άλλους συνεργάτες σε Ελλάδα και Εξωτερικό ώστε σε καθημερινή βάση να επικαιροποιεί το περιεχόμενό και να προκαλεί έτσι δημοσιότητα.

8. Έντυπα Μπάνερ Διαφημιστικά

Η Περιφέρεια έχει πλέον στη διάθεση της νέα επίκαιρα έντυπα. Εντούτοις παρουσιάζονται ανάγκες κατά καιρούς, σημειακά ανά ΠΕ, που απαιτούν την υποστήριξη με έντυπο υλικό τοπικών ή θεματικών τουριστικών πόρων.

9. Συνέδρια – Ημερίδες

Τα συνέδρια, σεμινάρια,workshops και οι ημερίδες είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας της Διοίκησης με τους επαγγελματίες τουρισμού της Περιφέρειας και τους

θεσμικούς φορείς αλλά και εν δυνάμει συνεργάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

10. 3ο Φεστιβάλ VIA EGNATIA

H αρχαία Εγνατία οδός, διατρέχει την περιφέρεια και αποτελεί δρόμο πολιτισμού αλλά και σημαντικό γνωστό πανευρωπαϊκά μνημειακό πόρο που μπορεί να προσελκύσει μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Θα αποτελέσει σημαντικό μέσο προβολής το οποίο στόχος είναι να προσελκύσει μέσω του Φεστιβάλ επισκέπτες από όλη την Ελλάδα και τις όμορες χώρες σε αυτή τη 3η διοργάνωση του.

11. Προβολή προϊόντων

Η χώρα μας εκτός των άλλων, είναι παγκοσμίως γνωστή για τα ποιοτικά προϊόντα της.

Λέγοντας προϊόντα η αναφορά δεν γίνεται μόνο σε τρόφιμα και ποτά. Προϊόν είναι και το μάρμαρο, προϊόν είναι και το μετάξι και ο καπνός και πολλά άλλα. Όλα αυτά τα προϊόντα τα οποία ταξιδεύουν ανά τον κόσμο φέρουν επάνω τους την χώρα μας, την κουλτούρα μας, τον πολιτισμό μας. Ο Έλληνας και ακόμη περισσότερο ο ξένος ο οποίος καταναλώνει ένα τοπικό προϊόν που βρίσκει στο ράφι του super market του, θα πρέπει να ταυτοποιείται στο μυαλό του ότι αυτό το προϊόν προέρχεται από έναν πανέμορφο και ευλογημένο τόπο και να του γεννηθεί η επιθυμία να επισκεφτεί τον τόπο αυτό.

Αδιαμφισβήτητα τα τοπικά προϊόντα αποτελούν έναν από τους βασικούς άξονες της οικονομίας και του τουρισμού της Περιφέρειας. Προτείνεται να αναπτυχθούν συνέργειες με

παραγωγούς, εμπόρους, συνεταιρισμούς, συλλόγους έτσι ώστε να υπάρξει μια αμφίδρομη σχέση μεταξύ της προβολής των τοπικών προϊόντων και του προορισμού.

Προτάσεις συνέργειας:

-Σήμανση στην συσκευασία των προϊόντων με λογότυπο της Περιφέρειας και αναγραφή της διεύθυνσης του portal.

-Προβολή των προϊόντων μέσω ειδικής διαμορφωμένης «γωνιάς» στο περίπτερο στις εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας.

-Ανάπτυξη εξειδικευμένου εντύπου προβολής των τοπικών προϊόντων της Περιφέρειας.

-Διοργάνωση έκθεσης τοπικών προϊόντων κατά την διάρκεια του καλοκαιριού.

-Ανάπτυξη προγράμματος επίσκεψης μονάδων παραγωγής τοπικών προϊόντων.

-Ειδικά για τα τρόφιμα και τα ποτά, διεξαγωγή παράλληλης εκδήλωση γευσιγνωσίας κατά την διάρκεια εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας

12. 1η Έκθεση ΕΘΝΙΚΑ ΠΑΡΚΑ Φύση Κυνήγι Ψάρεμα

Η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη έχει 4 εθνικά πάρκα , δασικά, ποτάμια και θαλάσσια οικοσυστήματα, το δασικό κεφάλαιο μοναδικό, η χλωρίδα και πανίδα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Επιπρόσθετα αποτελεί ιδιαίτερο σημείο ενδιαφέροντος για κυνηγούς και ψαράδες. Πέρα από

τις κρατικές δομές που ασχολούνται με τα παραπάνω, είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένα σε όλη την επικράτεια της όργανα και συλλογικοί φορείς που ασχολούνται με την παρακολούθηση, προστασία, υλοποίηση δράσεων αλλά και ιδιώτες με έντονο ενδιαφέρον και ενασχόληση.

 

  1. 29/03 17:47

    "Sense Zagori Project": Kαινοτόμο έργο, που συνδέει τον τουρισμό με τον πολιτισμό

  2. 29/03 17:24

    ΣΕΤΕ: 28 εκατ. συνολικές αφίξεις και 14,5 δισ.ευρώ έσοδα το 2017

  3. 29/03 17:06

    Sete Intelligence: Το προφίλ των Γερμανών τουριστών

  4. 29/03 16:58

    Σε 7 ακόμη προϊόντα το σήμα "Κρητικά Χέρια"

  5. 29/03 15:44

    Σεμινάριο Μάρκετινκ στον Αειφόρο Τουρισμό στην Ελλάδα

  6. 29/03 15:38

    «Παραμυθένια Ελλάδα»: Η καρδιά του ρωσικού παιδόκοσμου χτυπάει ελληνικά

  7. 29/03 15:33

    Αυτό είναι το νέο ΔΣ του ΗΑΤΤΑ

  8. 29/03 15:21

    Telegraph: 18 προορισμοί της μυστικής Ελλάδας για ψαγμένους

  9. 29/03 14:48

    Ο νέος πρόεδρος του Thessaloniki Convention Bureau

  10. 29/03 14:39

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Συνεδρίαση της ομάδας Τουρισμού στο Λιτόχωρο

  11. 29/03 14:24

    ΕΣΠΑ: Νέα προγράμματα στον τουρισμό

  12. 29/03 14:18

    ΕΟΤ: Καμπάνια στην Κίνα για τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό

  13. 29/03 14:01

    Ο ιατρικός τουρισμός στην Ελλάδα- Ημερίδα στο Μόντρεαλ

  14. 29/03 13:55

    Η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας στο Griechenland Festival

  15. 29/03 13:38

    Eγκαινιάσθηκε το Wyndham Grand Athens

  16. 29/03 13:33

    Οι Γερμανοί ονειρεύονται περισσότερες ημέρες διακοπών

  17. 29/03 13:02

    Παρουσίαση της Θεσσαλονίκης στο Λονδίνο ως ιστορικού & περιηγητικού προορισμού

  18. 29/03 12:56

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο στη Χερσόνησο από το Hersonissos Group Hotels

  19. 29/03 12:51

    ΠΟΤ: 500 εκατ. τουρίστες στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2016

  20. 29/03 12:46

    O Δήμος Καρπάθου στην Mediterranean Panorama

  21. 29/03 12:36

    Περισσότεροι από 130 πράκτορες στο Greek Tourism Workshop στο Κουβέιτ

  22. 29/03 12:34

    H HolidayCheck πρώτη στην αγορά online πακέτων διακοπών στη Γερμανία

  23. 29/03 12:17

    Κατατέθηκε το σ/ν για την εξωδικαστική ρύθμιση οφειλών επιχειρήσεων

  24. 29/03 12:05

    Πιλοτικό πρόγραμμα για visa εισόδου στα νησιά - Τί ισχύει φέτος

  25. 29/03 11:56

    Σχέδιο μάρκετινγκ για τον τουρισμό της Θεσσαλίας

  26. 29/03 11:53

    TUI: Ισχυρή ζήτηση για Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι

  27. 29/03 11:36

    Ryanair: Κίνδυνος να κοπούν οι πτήσεις μεταξύ Βρετανίας-Ευρώπης μετά το Brexit

  28. 29/03 11:27

    Στη Λάρισα το συνέδριο Marketing και Branding Τόπου

  29. 29/03 11:19

    Σε τροχιά ανάπτυξης ο όμιλος Hotel Management Oceanos Hotels Group Greece

  30. 29/03 11:15

    ΕΟΤ: Οικονομική συμμετοχή σε τηλεοπτική σειρά στις ΗΠΑ

  31. 29/03 11:12

    Διευρυμένο ωράριο λειτουργίας στα καταστήματα σε Πάρο και Κέρκυρα

  32. 29/03 11:04

    Kayak: Έως 40% φθηνότερα τα αεροπορικά εισιτήρια από ΗΠΑ προς Ευρώπη

  33. 29/03 10:59

    Στη Θεσσαλονίκη η ετήσια συνάντηση των Ευρωπαίων Επιτρόπων της UNESCO

  34. 29/03 10:55

    Το ξενοδοχείο Metropolitan επίσημος συνεργάτης του No Finish Line Athens

  35. 29/03 10:44

    Ε.Ξ. Λέσβου: Προσέλκυση πτήσεων από Γερμανία & Ολλανδία

  36. 28/03 17:01

    Συνέδριο "Τουρισμός Υψηλής Προστιθέμενης Αξίας"

  37. 28/03 16:45

    Βιώσιμος Τουρισμός: Ευρωπαϊκή συνάντηση στην Αθήνα- συμμετοχή της Κρήτης

  38. 28/03 16:39

    Fraport Greece: Δάνειο 280 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τα 14 αεροδρόμια

  39. 28/03 16:34

    Eκδήλωση "Γαστρονομία και Τουρισμός" στα Χανιά

  40. 28/03 16:23

    Στην Αθήνα τα Seven Stars Luxury Hospitality and Lifestyle Awards

  41. 28/03 16:02

    CNN: To Cavo Tagoo της Μυκόνου στα 15 top νησιωτικά ξενοδοχεία στον κόσμο

  42. 28/03 14:43

    Οι 10 τάσεις στο σχεδιασμό των ξενοδοχείων το 2017

  43. 28/03 14:37

    Κυπριακός τουρισμός: Σύσκεψη για την ασφάλεια των τουριστών

  44. 28/03 14:00

    Νέες συνδέσεις με Ελλάδα από 4 γερμανικά αεροδρόμια

  45. 28/03 13:43

    Γ. Στουρνάρας: O τουριστικός κλάδος μοχλός ανάπτυξης - Ανάγκη για καινοτομίες

  46. 28/03 13:26

    Eurowings: Νέες συνδέσεις με Μυτιλήνη, Καβάλα, Σάμο και Σαντορίνη

  47. 28/03 13:12

    Thomas Cook: Ισχυρή ζήτηση για Ελλάδα στη Βρετανία

  48. 28/03 12:36

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: "Επιθετική" πολιτική στον τουρισμό

  49. 28/03 12:25

    Posidonia Sea Tourism: Στο επίκεντρο η κρουαζιέρα στην Α. Μεσόγειο

  50. 28/03 12:21

    Virtuoso: Το διάταγμα Τραμπ επηρεάζει τα ταξίδια των Αμερικανών στο εξωτερικό

  51. 28/03 11:56

    1 δισ. ευρώ δάνειο στην Fraport για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια

  52. 28/03 11:44

    Μελέτη τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Β. Αιγαίου

  53. 28/03 11:41

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για το περίπτερο στην έκθεση της Κορέας

  54. 28/03 11:28

    Προβολή επιχειρήσεων και ιδιωτών της Πάρου στην Airbnb

  55. 28/03 11:25

    4η Greek Tourism Expo: Hosted Buyers από 40 χώρες

  56. 28/03 11:22

    Μ. Κόνσολας: Εξαίρεση τουριστικών καταλυμάτων από τα πνευματικά δικαιώματα

  57. 28/03 11:17

    Κωνσταντινούπολη: Συνεχίζεται η βουτιά στις τιμές των ξενοδοχείων

  58. 28/03 09:21

    Die Welt: «70% πάνω ο ελληνικός τουρισμός το καλοκαίρι»

  59. 28/03 09:15

    ΕΟΤ: 70.000 ευρώ για προβολή στην Τουρκία

  60. 28/03 09:09

    Δημοπρασία για εκμίσθωση κοινόχρηστου χώρου στις όχθες του ποταμού Αχέροντα

  61. 27/03 17:31

    Greek Hospitality Awards: Το Grecotel Corfu Imperial καλύτερο ελληνικό ξενοδοχείο

  62. 27/03 17:24

    Η ΕΛΙΤΟΥΡ σε παγκόσμιο συνέδριο ιατρικού τουρισμού

  63. 27/03 17:11

    Μ. Κόνσολας: Η εξωστρέφεια των τουριστικών επιχειρήσεων πρώτη ύλη της επιτυχίας

  64. 27/03 16:57

    Ρόδος: Προετοιμασίες για τη νέα σεζόν

  65. 27/03 16:21

    Ποιοί "πεζόδρομοι" της Αθήνας γίνονται αυστηρά πεζόδρομοι

  66. 27/03 16:10

    Διεθνή φεστιβάλ τεχνών υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  67. 27/03 16:06

    Ο ΕΟΤ χορηγός εκδηλώσεων στο Ελσίνκι

  68. 27/03 15:52

    Η Αθήνα στις 9 πιο προσιτές πόλεις στην Ευρώπη για τους Βρετανούς την Άνοιξη

  69. 27/03 14:27

    Wyndham- Zeus: Νέα ξενοδοχεία σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία

  70. 27/03 14:15

    Τι είδαν 9 ημέρες στην Ελλάδα Αμερικανοί φοιτητές

  71. 27/03 13:45

    Πόσο φόρο πληρώνουν οι τουρίστες σε ευρωπαϊκούς προορισμούς

  72. 27/03 12:45

    Βράβευση της Αλοννήσου στην Mediterranean Panorama

  73. 27/03 12:23

    Ποιες νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις ετοιμάζονται στην Κρήτη

  74. 27/03 12:18

    Ρόδος: Συνεργασία Ρώσων και Ελλήνων σπουδαστών τουρισμού

  75. 27/03 12:02

    TUI Γερμανίας: H Eλλάδα στους 10 top προορισμούς για το Πάσχα

  76. 27/03 11:55

    2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing και Branding τόπου στη Λάρισα

  77. 27/03 11:40

    Fraport Greece: Σύμβαση με καταστήματα duty free για τα 14 αεροδρόμια

  78. 27/03 11:39

    Ρώσοι t.o’s: Εξαντλείται η διαθεσιμότητα κλινών σε Ελλάδα και Κύπρο

  79. 27/03 11:36

    SWOT: 1ο forum για τα μικρά καταλύματα

  80. 27/03 11:00

    Διαμονή ογκολογικών ασθενών σε ξενοδοχεία της Λάρισας

  81. 27/03 10:58

    Συνεργασία Emirates - Amadeus για τη διάθεση των branded ναύλων

  82. 27/03 10:55

    Δήμος Χίου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  83. 27/03 10:51

    ΕΟΤ: 58.000 ευρώ για δράσεις προβολής στην Αυστρία

  84. 26/03 14:26

    ΕΣΠΑ: Μεγάλο ενδιαφέρον για την ανάδειξη του δημόσιου τουριστικού αποθέματος

  85. 26/03 13:57

    ΕΟΤ: Δράσεις προβολής σε Τουρκία και Κίνα

  86. 26/03 13:53

    Πώς φορολογούνται τα εταιρικά αυτοκίνητα

  87. 25/03 12:53

    Διημερίδα για τον ιατρικό τουρισμό στην Ελλάδα στο Μόντρεαλ

  88. 25/03 12:31

    Αφιερωμένο στην ελληνική επανάσταση του 1821 το λογότυπο της Google

  89. 25/03 12:25

    Δωδεκάνησα: Αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για τον εξοπλισμό των παραλιών

  90. 25/03 12:20

    1οι Οινικοί Ολυμπιακοί Αγώνες στην Αθήνα

  91. 25/03 12:16

    Συνεργασία Περιφέρειας Δ. Ελλάδας με την πόλη Τσενγκντού της Κίνας

  92. 25/03 12:15

    Αθλητικές εκδηλώσεις σε Καλαμάτα και Λέσβο

  93. 25/03 12:08

    Διεθνής τρομοκρατία και τουρισμός- Γράφει η Αντωνία Μπούζα (*)

  94. 24/03 16:02

    Ε.Ξ. Λέσβου: Έκκληση για ανάδειξη της θετικής εικόνας του νησιού

  95. 24/03 15:31

    CNT: 16 top ευρωπαϊκά ξενοδοχεία μπροστά στο κύμα- τα 3 στην Ελλάδα

  96. 24/03 15:23

    Ο ΕΟΤ στηρίζει τη νέα ταινία του Γ. Σμαραγδή "ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ"

  97. 24/03 15:15

    FedHATTA: Διευρυμένο ωράριο στα μουσεία και αρχ. χώρους την 25η Μαρτίου

  98. 24/03 15:11

    Κέρκυρα: Διαβεβαιώσεις για τα έργα στο λιμάνι

  99. 24/03 15:00

    Ύμνος στην Ελλάδα το ψήφισμα της Γερουσίας ΗΠΑ για την Ελληνική Ανεξαρτησία

  100. 24/03 14:46

    ΟΛΠ: Υποδοχή του νεότευκτου κρουαζιερόπλοιου VIKING SKY