Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδόνιας Θράκης ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Στόχοι του προγράμματος:

1. Η ενίσχυση της επικοινωνιακής προσέγγισης του προορισμού προς τις ομάδες – στόχους.

2. Η μεγιστοποίηση των ωφελειών από τις δράσεις προβολής.

3. Ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος για τη διεύρυνση της «δεξαμενής» άντλησης ενδιαφέροντος.

4. Η συντήρηση της σχέσης με τους repeaters ώστε να ενισχυθεί το rotation.

5. Ανάπτυξη βιώσιμου τουρισμού

6. Η αύξηση του μέσου όρου παραμονής.

7. Αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης.

8. Η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου

9. Το «άνοιγμα» νέων αγορών.

Άξονες δράσης:

1. Δημιουργία DMO - πρόδρομες ενέργειες 2017

Με απόφαση Περιφερειάρχη θα δημιουργηθεί η Συνέλευση Διαχείρισης Προορισμού με πρόσκληση να συμμετάσχουν όλοι οι θεσμικοί φορείς, της αυτοδιοίκησης, επαγγελματικών κλάδων, φορέων διαχείρισης, πολιτιστικών συλλόγων κλπ. (διευρυμένο όργανο με δεκάδες μέλη που θα δηλώσουν τη συμμετοχή τους), το οποίο θα διοικείται από το 11 μελές Συμβούλιο Διαχείρισης Προορισμού το οποίο θα διορίζεται με απόφαση Περιφερειάρχη για 3ετή θητεία με δυνατότητα ανανέωσης ως εξής:

1. Ένας συντονιστής Θεμ. Αντιπεριφερειάρχης ή αρμόδιος Περ. Σύμβουλος για θέματα τουρισμού

2. Ένας εκπρόσωπος ΠΕΔ

3.  Δύο κπρόσωποι Ξενοδόχων (1 από Αν. Μακεδονία και 1 από Θράκη)

4. Ένας εκπρόσωπος Περ. Οργάνου Ενοικ. Δωματίων

5.  Τρεις εκπρόσωποι επιχειρηματικών - επαγγελματικών φορέων όπως πχ ΕΒΕ , ΟΕΒΕ κλπ

6.  Ένας εκπρόσωπος Τουριστικών Πρακτόρων

7.  Δύο μέλη ορισμένα από το Περ. Συμβούλιο

Κύρια σημεία :

-Σχεδιασμός

-Υλοποίηση

-Παρακολούθηση

-Διορθωτικές κινήσεις προσθήκες

-Δημιουργία ΦΔΤΠ (DMO)

-Απώτερος στόχος η ανάπτυξη ενός προορισμού «ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»

Θα έχει μέχρι την θεσμοθέτηση ΦΔΤΠ, το ρόλο του Φορέα στον σχεδιασμό και την παρακολούθηση – αναθεώρηση στόχων αλλά κυρίως θα ασχοληθεί με την μετεξέλιξη του σε ένα αυτόνομο DMO μέσω του Περιφερειακού ταμείου. Απαιτείται παράλληλα η πρόσληψη μέσω ΚΑΠ ενός έκτακτου συμβούλου για τεχνική βοήθεια σχεδιασμού υλοποίησης.

2. Συμμετοχή σε εκθέσεις

Οι εκθέσεις αποτελούν παραδοσιακό μέσο προβολής τουριστικών προορισμών.

Η συμμετοχή μας θα γίνει είτε αυτόνομα είτε ως συνεκθέτες του ΕΟΤ όπου αυτό είναι εφικτό. Η επιλογή των προτεινόμενων εκθέσεων έγινε με βάση την υφιστάμενηεπισκεψιμότητα, τα δεδομένα αφίξεων σε Ελλάδα και ΠΑΜΘ και την προώθηση εκφρασμένων πιθανών συνεργασιών αλλά και τη δυνατότητα επέκτασης σε νέες αγορές και παρουσίαση τουριστικών πόρων που έχουμε σε θεματικές.

3. Φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης και ανάπτυξη δημόσιων σχέσεων

Η γνωριμία με τον τόπο μας ξένων και Ελλήνων δημοσιογράφων, τουριστικών πρακτόρων, μπλόγκερ κλπ είναι ιδιαίτερα σημαντική διότι διαμορφώνουν τη γνώμη μεγάλου τμήματος του κοινού. Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι είναι ιδιαίτερα αποδοτική ενέργεια και δημιουργεί διαχρονικές σχέσεις. Περιλαμβάνεται ενδεικτικά το κόστος για μετακινήσεις, μεταφορά, διαμονή, διατροφή, ξενάγηση, λοιπές δαπάνες δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας κλπ για:

-Πρόσκληση και φιλοξενία Ελληνικών τηλεοπτικών εκπομπών ή/και Ελλήνων δημοσιογράφων.

-Η προσέλκυση «γυρισμάτων» ταινιών, τηλεοπτικών σειρών και video clips με ειδικά προνόμια και παροχές στους παραγωγούς.

-Πρόσκληση Celebrities και VIPs.

-Οργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών (leader opinions) από τις αγορές ενδιαφέροντος.

-Οργάνωση ταξιδιών τουριστικών πρακτόρων (tour operators) από τις αντίστοιχες αγορές ενδιαφέροντος.

-Επαφή με πράκτορες μέσω ηλεκτρονικών σεμιναρίων (webminars), ή/και συμμετοχή σε trade roadshows, ή/και γεύμα εργασίας με ταξιδιωτικούς πράκτορες & δημοσιογράφους όπου είναι εφικτό, σε ορισμένες από τις αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού.

-Διαχείριση κρίσεων (crisis management)

-Αναζήτηση και ανάπτυξη συνεργασιών και συνεργιών με Aegean, fedHATTA, ΣΕΤΕ κα (ΜΜΕ/ αεροπορικές εταιρείες κ.λ.π)

Παράλληλα περιλαμβάνει :

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εξωτερικού. Πρόσκληση, γνωριμία με την περιοχή, δικτύωση με τοπικούς επαγγελματίες, τουριστικών πρακτόρων από συγκεκριμένες χώρες στόχους. Η διοργάνωση πολλών επιμέρους στοχευμένων

συναντήσεων, εξυπηρετεί μια πιο συγκεκριμένη προσέγγιση καταγραφής του τουριστικού προϊόντος και διερεύνησης των τουριστικών προοπτικών προορισμού. Με τον τρόπο αυτό θα δοθεί προσοχή στις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς αλλά και προβολής της βέλτιστης ζητούμενης εμπειρίας.

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εσωτερικού. Μέσα από τις συναντήσεις με τους εθνικούς μας φορείς θα προκύψουν οι απαραίτητες δικτυώσεις και συνεργασίες σε τοπικό και εθνικό επίπεδο για την περαιτέρω ανάδειξη και επιχειρηματική βέλτιστη προώθηση και ωφέλεια για τον προορισμό.

4. Ειδικές δράσεις προβολής και προωθητικές ενέργειες του τουριστικού προϊόντος σε Ελλάδα και Εξωτερικό

Στοχευμένες εκδηλώσεις σε πόλεις στόχους όπως πχ Κωνσταντινούπολη, Κίεβο, Βελιγράδι, Βουκουρέστι κα αλλά και εντός Ελλαδικού χώρου. Κοινό γνώρισμα των ειδικών δράσεων προβολής είναι το εύρος δυνατοτήτων για προβολή που προσφέρεται . Ενδεικτικές δράσεις είναι:

-Η οργάνωση ειδικών γαστρονομικών εκδηλώσεων.

-Η οργάνωση παρουσιάσεων προορισμών στις αγορές ενδιαφέροντος.

-Προωθητικές δράσεις (road shows) σε Ελλάδα- Εξωτερικό.

-Περιοδεία κινητής ενημερωτικής ομάδας -ενημερωτικό mini van- σε σημαντικά αστικά κέντρα στο εξωτερικό.

-με διοργάνωση εκδηλώσεων προβολής,

-διαφημιστικής προβολής

-συναντήσεων b2b.

-Ημερίδες δημιουργικής προβολής

-Συμμετοχή σε πρωτότυπες προωθητικές δράσεις για την προσέγγιση του ταξιδιωτικού κοινού σε Ελλάδα (πχ σε μεγάλο εμπορικό κέντρο) και εξωτερικό.

5. Διαφήμιση σε Ελλάδα και Εξωτερικό (Ραδιόφωνο, Έντυπα, Διαδίκτυο, Τηλεόραση) Δημιουργία καταχωρήσεων σε έντυπο, ηλεκτρονικό τύπο, ραδιόφωνο, τηλεόραση  προβολής συνολικά του τουριστικού προορισμού καθώς και θεματικών καταχωρήσεων οι οποίες θα προβάλουν στοχευμένα σε ειδικό κοινό και σύμφωνα με το τύπο του εκάστοτε μέσου τις θεματικές - μορφές τουρισμού που προσφέρει ο προορισμός ΑΜΘ. Οι

καταχωρήσεις στον τύπο θα πρέπει να αναδεικνύουν «το αυθεντικό» τουριστικό προϊόν του προορισμού, αντίστοιχα προωθητικά μηνύματα σε ιστοσελίδες ευρείας αναγνώρισης.

6. Προωθητικές ενέργειες προβολής στο διαδίκτυο

Αδιαμφισβήτητα το διαδίκτυο αποτελεί το ισχυρότερο εργαλείο προβολής, παρουσιάζοντας παράλληλα διαρκώς αυξητικές τάσεις στο επίπεδο των χρηστών παγκοσμίως.

Πλεονεκτήματα:

- Διείσδυση σε αγορές χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

- Προβολή σε επιλεγμένες αγορές στόχους (χώρες στόχοι).

- Προβολή σε επιλεγμένα κοινά (ηλικιακά κριτήρια, βάση ενδιαφέροντος κ.λ.π).

- Άμεση προβολή σε «πελάτες» που αναζητούν το προϊόν.

- Προσαρμοστικότητα των διαφημιστικών μηνυμάτων.

- Ευελιξία στην διαχείριση του περιεχομένου και της καμπάνιας σχετικά με τον χρόνο προβολής και τον τόπο.

- Άμεσος έλεγχος αποτελεσματικότητας και κόστους καμπάνιας.

- Χαμηλό κόστος προβολής συγκριτικά με άλλα παραδοσιακά μέσα προβολής.

7. Διαχείριση σελίδων διαδικτύου – Κοινωνικών δικτύων κλπ

Το portal της Περιφέρειας και οι σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης είναι τα βασικά εργαλεία προβολής του προορισμού στην παγκόσμια αγορά. Πρέπει να είναι ενημερωμένα και να παρέχουν σε κάθε επισκέπτη (χρήστη) την απαραίτητη πληροφορία. Για τους λόγους αυτούς έχει δημιουργηθεί εσωτερικά με υπαλλήλους της ΠΑΜΘ, μια ομάδα διαχείρισης του περιεχομένου του portal και των σελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης. Πρέπει να ενισχυθεί με ειδικούς και άλλους συνεργάτες σε Ελλάδα και Εξωτερικό ώστε σε καθημερινή βάση να επικαιροποιεί το περιεχόμενό και να προκαλεί έτσι δημοσιότητα.

8. Έντυπα Μπάνερ Διαφημιστικά

Η Περιφέρεια έχει πλέον στη διάθεση της νέα επίκαιρα έντυπα. Εντούτοις παρουσιάζονται ανάγκες κατά καιρούς, σημειακά ανά ΠΕ, που απαιτούν την υποστήριξη με έντυπο υλικό τοπικών ή θεματικών τουριστικών πόρων.

9. Συνέδρια – Ημερίδες

Τα συνέδρια, σεμινάρια,workshops και οι ημερίδες είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας της Διοίκησης με τους επαγγελματίες τουρισμού της Περιφέρειας και τους

θεσμικούς φορείς αλλά και εν δυνάμει συνεργάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

10. 3ο Φεστιβάλ VIA EGNATIA

H αρχαία Εγνατία οδός, διατρέχει την περιφέρεια και αποτελεί δρόμο πολιτισμού αλλά και σημαντικό γνωστό πανευρωπαϊκά μνημειακό πόρο που μπορεί να προσελκύσει μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Θα αποτελέσει σημαντικό μέσο προβολής το οποίο στόχος είναι να προσελκύσει μέσω του Φεστιβάλ επισκέπτες από όλη την Ελλάδα και τις όμορες χώρες σε αυτή τη 3η διοργάνωση του.

11. Προβολή προϊόντων

Η χώρα μας εκτός των άλλων, είναι παγκοσμίως γνωστή για τα ποιοτικά προϊόντα της.

Λέγοντας προϊόντα η αναφορά δεν γίνεται μόνο σε τρόφιμα και ποτά. Προϊόν είναι και το μάρμαρο, προϊόν είναι και το μετάξι και ο καπνός και πολλά άλλα. Όλα αυτά τα προϊόντα τα οποία ταξιδεύουν ανά τον κόσμο φέρουν επάνω τους την χώρα μας, την κουλτούρα μας, τον πολιτισμό μας. Ο Έλληνας και ακόμη περισσότερο ο ξένος ο οποίος καταναλώνει ένα τοπικό προϊόν που βρίσκει στο ράφι του super market του, θα πρέπει να ταυτοποιείται στο μυαλό του ότι αυτό το προϊόν προέρχεται από έναν πανέμορφο και ευλογημένο τόπο και να του γεννηθεί η επιθυμία να επισκεφτεί τον τόπο αυτό.

Αδιαμφισβήτητα τα τοπικά προϊόντα αποτελούν έναν από τους βασικούς άξονες της οικονομίας και του τουρισμού της Περιφέρειας. Προτείνεται να αναπτυχθούν συνέργειες με

παραγωγούς, εμπόρους, συνεταιρισμούς, συλλόγους έτσι ώστε να υπάρξει μια αμφίδρομη σχέση μεταξύ της προβολής των τοπικών προϊόντων και του προορισμού.

Προτάσεις συνέργειας:

-Σήμανση στην συσκευασία των προϊόντων με λογότυπο της Περιφέρειας και αναγραφή της διεύθυνσης του portal.

-Προβολή των προϊόντων μέσω ειδικής διαμορφωμένης «γωνιάς» στο περίπτερο στις εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας.

-Ανάπτυξη εξειδικευμένου εντύπου προβολής των τοπικών προϊόντων της Περιφέρειας.

-Διοργάνωση έκθεσης τοπικών προϊόντων κατά την διάρκεια του καλοκαιριού.

-Ανάπτυξη προγράμματος επίσκεψης μονάδων παραγωγής τοπικών προϊόντων.

-Ειδικά για τα τρόφιμα και τα ποτά, διεξαγωγή παράλληλης εκδήλωση γευσιγνωσίας κατά την διάρκεια εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας

12. 1η Έκθεση ΕΘΝΙΚΑ ΠΑΡΚΑ Φύση Κυνήγι Ψάρεμα

Η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη έχει 4 εθνικά πάρκα , δασικά, ποτάμια και θαλάσσια οικοσυστήματα, το δασικό κεφάλαιο μοναδικό, η χλωρίδα και πανίδα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Επιπρόσθετα αποτελεί ιδιαίτερο σημείο ενδιαφέροντος για κυνηγούς και ψαράδες. Πέρα από

τις κρατικές δομές που ασχολούνται με τα παραπάνω, είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένα σε όλη την επικράτεια της όργανα και συλλογικοί φορείς που ασχολούνται με την παρακολούθηση, προστασία, υλοποίηση δράσεων αλλά και ιδιώτες με έντονο ενδιαφέρον και ενασχόληση.

 

  1. 20/01 14:37

    Oι αρχιμάγειροι Β.Ελλάδος προβάλλουν την Μακεδονική κουζίνα

  2. 20/01 14:03

    Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο «φέρνει» Αμερικανούς τουρίστες

  3. 20/01 13:57

    Ρόδος: Σεμινάριο για την κουζίνα του Αιγαίου στους χώρους εστίασης

  4. 20/01 13:35

    Τα ΒορΟινά κατεβαίνουν Αθήνα

  5. 20/01 12:55

    European Best Destinations: Ψηφίστε Αθήνα!

  6. 20/01 12:40

    Συνάντηση της ΕΞ Κέρκυρας με το δήμαρχο

  7. 20/01 12:23

    Kayak: Πού θα ταξιδέψουν οι Καναδοί το 2017

  8. 20/01 12:14

    Τουρισμός: +8,6% Βρετανοί στην Ευρώπη το θερινό τρίμηνο το 2016

  9. 20/01 11:59

    Ανασυγκρότηση και ισχυροποίηση του ΕΟΤ ζητούν οι υπάλληλοι

  10. 20/01 11:37

    5 τάσεις της τεχνολογίας στα ξενοδοχεία το 2017

  11. 20/01 11:28

    Η Fraport AG στις 100 πιο βιώσιμες εταιρίες της χρονιάς

  12. 20/01 11:26

    Ιόνια Νησιά: Η ομογένεια στηρίζει το λιμάνι Μαθρακίου Κέρκυρας

  13. 20/01 11:21

    Τί αλλάζει στην ενοικίαση αυτοκινήτων στην ΕΕ

  14. 20/01 11:19

    Γαστρονομικός τουρισμός - Τα πιο ενδιαφέροντα γεγονότα του 2016

  15. 20/01 11:17

    Νέα υπηρεσία WiZiFi στα Capsis Hotels

  16. 20/01 11:08

    H Περιφέρεια Κρήτης στην έκθεση της Στουτγκάρδης

  17. 20/01 11:00

    Έρευνα: Πώς η Airbnb επιδρά στις επιδόσεις των ξενοδοχείων σε 13 αγορές

  18. 20/01 11:00

    Κουφονήσια: Άγρια ομορφιά και εξωτικά τοπία

  19. 20/01 10:58

    Πληρωμές επιχορηγήσεων σε 3 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  20. 20/01 10:56

    EOT: Διαγωνισμός εξπρές για το περίπτερο στην έκθεση IFT 2017

  21. 19/01 18:26

    44 τουριστικές επενδύσεις στο νέο Αναπτυξιακό- δείτε ποιες είναι οι 39

  22. 19/01 17:52

    Ελληνικός Τουρισμός 2016: +9% οι αεροπορικές αφίξεις, +0,6% οι οδικές...

  23. 19/01 15:54

    HOTREC: Σεμινάριο e-learning για τις υποδομές ΑΜΕΑ στα ξενοδοχεία

  24. 19/01 15:50

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Τουριστική προβολή στη Ρώμη

  25. 19/01 15:46

    Αυτές είναι οι 10 μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων στον κόσμο

  26. 19/01 15:28

    Ύπατη αρμοστεία για τους πρόσφυγες: Σήμερα λήγει ο διαγωνισμός για μίσθωση κλινών σε νησιά και ηπειρωτική Ελλάδα

  27. 19/01 15:00

    Έρευνα: Αμείωτη η διάθεση των Γερμανών για ταξίδια και φέτος

  28. 19/01 14:57

    Ο Γ.Γ. κ. Γ. Τζιάλλας στην έναρξη του Παγκοσμίου Έτους Αειφόρου Τουρισμού 2017 στη Μαδρίτη

  29. 19/01 14:47

    Ο γ.γ. του ΠΟΤ Τ.Ριφάι αποδέχθηκε πρόσκληση της Ε.Κουντουρά για επίσκεψη στην Ελλάδα

  30. 19/01 13:50

    FTI: mega-project, με 9 ξενοδοχεία, στα Κανάρια Νησιά- τι προβλέπουν τα σχέδια

  31. 19/01 13:37

    10 ξενοδοχεία στον κόσμο που κόβουν την ανάσα- το ένα στη Σαντορίνη

  32. 19/01 13:17

    Περιφέρεια Κρήτης: Η έξυπνη εξειδίκευση εργαλείο ανάπτυξης

  33. 19/01 13:12

    FTI: Επεκτείνει φέτος το πρόγραμμα στην Τουρκία

  34. 19/01 13:09

    SWOT: Συνεργασία με το ξενοδοχείο Andros Holiday

  35. 19/01 12:51

    Ρωσικός Τουρισμός: Στην Τουρκία το 50% των πρόωρων κρατήσεων

  36. 19/01 12:31

    Γερμανικός τουρισμός: +11,4% τα έσοδα των τουριστικών πρακτορείων το Δεκέμβριο

  37. 19/01 12:27

    Καταγγελίες για Geoblocking στις online ταξιδιωτικές υπηρεσίες στην Ευρώπη

  38. 19/01 11:55

    Αυτά ήταν τα δημοφιλέστερα ελληνικά ξενοδοχεία στη Γερμανία το τελευταίο 15νθήμερο

  39. 19/01 11:41

    Ρωσικός Τουρισμός: Σπεύστε τώρα για κράτηση στην Ελλάδα...

  40. 19/01 11:14

    Δήμος Ηρακλείου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

  41. 19/01 11:12

    ΕΟΤ: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για το περίπτερο στην ΙΤΒ

  42. 19/01 10:57

    Η Golden Chemicals χορηγός της χοροεσπερίδας του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Μ-Θ

  43. 19/01 10:45

    Έτος Βιώσιμου Τουρισμού το 2017 - το προωθητικό βίντεο του ΠΟΤ

  44. 18/01 16:40

    Δημόσια πρόταση για τις μετοχές της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης

  45. 18/01 16:27

    Στην Grivalia το Pearl Island στον Παναμά- αγόρασε το 60% της Dolphin

  46. 18/01 15:48

    Ν. Ηρακλείου: Συρρίκνωση της επιχειρηματικής δραστηριότητας στον τουρισμό το 2016

  47. 18/01 15:40

    Δήμος Αθηναίων: Ποδήλατο στην πόλη- πείτε τη γνώμη σας

  48. 18/01 15:31

    Κρουαζιέρα για τολμηρά ζευγάρια στη Μεσόγειο

  49. 18/01 15:20

    Εποχικότητα και απορρίμματα: Πρόγραμμα για τα νησιά της Μεσογείου

  50. 18/01 14:54

    Συνάντηση της Ε.Κουντουρά με το Βασιλιά της Ισπανίας

  51. 18/01 14:43

    ΑΒΤΑ: Έκκληση για ταξίδια χωρίς βίζα στην Ευρώπη μετά το Brexit

  52. 18/01 13:37

    ΠΟΤ: Αύξηση 3-4% στις διεθνείς αφίξεις το 2017

  53. 18/01 13:00

    Tourism Awards 2017: "Έχετε κάτι να μοιραστείτε;"

  54. 18/01 12:55

    Αναμνήσεις από το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού

  55. 18/01 12:44

    Travel.me: Η νέα ενιαία ταξιδιωτική πλατφόρμα της TUI

  56. 18/01 12:40

    Tourism Awards 2017: Η Μάγια Τσόκλη πρόεδρος της κριτικής επιτροπής

  57. 18/01 12:21

    +0,6% οι οδικές αφίξεις στη χώρα το 2016

  58. 18/01 12:17

    Τα μοντέλα συνεργασίας με τον Online Travel Agency

  59. 18/01 11:43

    ΥΠΑ: 53,6 εκατ. επιβάτες στα αεροδρόμια της χώρας το 2016

  60. 18/01 11:39

    H Περιφέρεια Ηπείρου στην έκθεση Griiecheland Festival στο Ντίσελντορφ

  61. 18/01 11:38

    Το Belvedere Hotel της Μυκόνου νέο μέλος στα Leading Hotels of the World

  62. 18/01 11:29

    Διψήφια αύξηση των Ολλανδών στη Χαλκιδική το 2017

  63. 18/01 11:26

    To Blogtrotters 2017 πρεσβευτής της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης στην Ελλάδα

  64. 18/01 10:30

    Έρευνα: H Αirbnb εντείνει τον κοινωνικο-οικονομικό διχασμό στις πόλεις

  65. 18/01 09:55

    Mediterranean Panorama: Με πυλώνα την Ελλάδα η έκθεση για τον τουρισμό της Μεσογείου στη Στοκχόλμη (17-19 Μαρτίου)

  66. 18/01 08:53

    Ν.Κεραμέως: Στα γρανάζια της γραφειοκρατίας ακόμα και οι σχολικές εκδρομές

  67. 18/01 08:42

    ΕΜΣΤ: Έκθεση "Κρίσιμοι Διάλογοι: Αθήνα – Αμβέρσα"

  68. 18/01 08:37

    Δράσεις προβολής από τους Δήμους Καρύστου, Θήβας, Αιγιαλείας και Περιφέρεια Στ.Ελλάδος

  69. 18/01 08:30

    EOT: Διαγωνισμός εξπρές για το περίπτερο στην έκθεση TTR 2017

  70. 17/01 22:48

    Mouzenidis Travel: Χιονισμένο παραμύθι στην Καστοριά

  71. 17/01 16:54

    EOT: Εντυπωσιακή αύξηση των Ολλανδών τουριστών προς την Ελλάδα το 2017

  72. 17/01 16:48

    Τα 12 πράγματα που εξοργίζουν τους Αμερικανούς (και όχι μόνο) στο αεροπλάνο

  73. 17/01 15:34

    Booking.com: 12.440 ελληνικά καταλύματα διακρίθηκαν στα Guest Review Awards για το 2016

  74. 17/01 14:44

    ΝΙΚΙ: Όλες οι πτήσεις από Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία προς Ελλάδα το 2017

  75. 17/01 14:38

    Στη δικαιοσύνη κατά ξενοδοχείου στη Ζάκυνθο 100 Βρετανοί τουρίστες- καταγγέλουν ότι αρρώστησαν στην πισίνα

  76. 17/01 13:56

    Σε χαμηλά 30ετίας η λίρα της Βρετανίας

  77. 17/01 13:27

    Κυπριακός τουρισμός: Ιστορικό ρεκόρ το 2016 με αύξηση 20% στις αφίξεις

  78. 17/01 13:23

    Παρασκευή και 13 το μεγάλο Ice Party του Ομίλου Μουζενίδη

  79. 17/01 13:22

    Τουρισμός και προσφυγικό/ έρευνα: 35% απώλειες εσόδων στα ξενοδοχεία της Λέσβου, Χίου, Σάμου και Κω

  80. 17/01 12:44

    Συνάντηση φορέων που θα συμμετάσχουν στο Πολιτιστικό Έτος Ελλάδας-Κίνας

  81. 17/01 12:31

    6 ελληνικά ξενοδοχεία στη νέα συλλογή RockStar Hotels

  82. 17/01 11:50

    Η Πάρος στην διεθνή έκθεση τουρισμού Ferien Messe 2017

  83. 17/01 11:45

    Celestyal Cruises: Η Σάμος νέος προορισμός στην κρουαζιέρα «Εικόνες Αιγαίου»

  84. 17/01 11:10

    SquareMile: To Costa Navarino στα 6 πιο χαλαρωτικά resort στον κόσμο

  85. 17/01 11:03

    Συνάντηση Γ. Κατρούγκαλου με τον Ιάπωνα ομόλογό του για επενδύσεις και τουρισμό

  86. 17/01 10:53

    Φιλικός προορισμός για τους γκέι τουρίστες η Ελλάδα- ποιες είναι οι τάσεις

  87. 17/01 10:49

    Ηot spot για πρόσφυγες και στην Κρήτη;

  88. 17/01 10:48

    Lufthansa/ Austrian Airlines: Πρόσβαση στο διαδίκτυο και στις ενδοευρωπαϊκές πτήσεις

  89. 17/01 10:46

    Τρομάζει τους ξενοδόχους η πιθανή νέα αύξηση του ΦΠΑ

  90. 17/01 10:44

    Ασφάλεια και αναψυχή προσελκύουν Αυστριακούς στη Θεσσαλονίκη

  91. 16/01 21:14

    -1 δισ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις 9μήνου

  92. 16/01 17:31

    Η Κως στην έκθεση της Ουτρέχτης - γαστρονομία και ποδηλατικές διαδρομές

  93. 16/01 16:43

    Πρώτη απόπειρα αναβίωσης του Σιρκουί της Ρόδου

  94. 16/01 16:01

    Euromonitor: Aυθεντικότητα και ευεξία οι κορυφαίες καταναλωτικές τάσεις το 2017

  95. 16/01 15:12

    122,3 εκατ. ευρώ από πωλήσεις ελληνικών βιλών σε ξένους το 8μηνο του 2016

  96. 16/01 14:09

    Γ. Μουζάλας: Aν χρειαστεί θα γίνει και επίταξη ξενοδοχείων...

  97. 16/01 14:06

    Spiegel: Ο δήθεν σωτήρας των Ελλήνων Σώρρας

  98. 16/01 13:42

    Ξενοδόχος από τη Λέσβο: «Αγαπητέ κ. Μουζάλα είστε πολύ λάθος. Τα ξενοδοχεία είναι τα σπίτια μας...»

  99. 16/01 13:38

    Hoppa.com: Το Ναυάγιο Ζακύνθου στις 7 πιο εντυπωσιακές παραλίες στον κόσμο

  100. 16/01 13:18

    Κ. Μπακογιάννης: Δώστε το Χ.Κ. Παρνασσού στην Τοπική Αυτοδιοίκηση