Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδόνιας Θράκης ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Στόχοι του προγράμματος:

1. Η ενίσχυση της επικοινωνιακής προσέγγισης του προορισμού προς τις ομάδες – στόχους.

2. Η μεγιστοποίηση των ωφελειών από τις δράσεις προβολής.

3. Ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος για τη διεύρυνση της «δεξαμενής» άντλησης ενδιαφέροντος.

4. Η συντήρηση της σχέσης με τους repeaters ώστε να ενισχυθεί το rotation.

5. Ανάπτυξη βιώσιμου τουρισμού

6. Η αύξηση του μέσου όρου παραμονής.

7. Αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης.

8. Η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου

9. Το «άνοιγμα» νέων αγορών.

Άξονες δράσης:

1. Δημιουργία DMO - πρόδρομες ενέργειες 2017

Με απόφαση Περιφερειάρχη θα δημιουργηθεί η Συνέλευση Διαχείρισης Προορισμού με πρόσκληση να συμμετάσχουν όλοι οι θεσμικοί φορείς, της αυτοδιοίκησης, επαγγελματικών κλάδων, φορέων διαχείρισης, πολιτιστικών συλλόγων κλπ. (διευρυμένο όργανο με δεκάδες μέλη που θα δηλώσουν τη συμμετοχή τους), το οποίο θα διοικείται από το 11 μελές Συμβούλιο Διαχείρισης Προορισμού το οποίο θα διορίζεται με απόφαση Περιφερειάρχη για 3ετή θητεία με δυνατότητα ανανέωσης ως εξής:

1. Ένας συντονιστής Θεμ. Αντιπεριφερειάρχης ή αρμόδιος Περ. Σύμβουλος για θέματα τουρισμού

2. Ένας εκπρόσωπος ΠΕΔ

3.  Δύο κπρόσωποι Ξενοδόχων (1 από Αν. Μακεδονία και 1 από Θράκη)

4. Ένας εκπρόσωπος Περ. Οργάνου Ενοικ. Δωματίων

5.  Τρεις εκπρόσωποι επιχειρηματικών - επαγγελματικών φορέων όπως πχ ΕΒΕ , ΟΕΒΕ κλπ

6.  Ένας εκπρόσωπος Τουριστικών Πρακτόρων

7.  Δύο μέλη ορισμένα από το Περ. Συμβούλιο

Κύρια σημεία :

-Σχεδιασμός

-Υλοποίηση

-Παρακολούθηση

-Διορθωτικές κινήσεις προσθήκες

-Δημιουργία ΦΔΤΠ (DMO)

-Απώτερος στόχος η ανάπτυξη ενός προορισμού «ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»

Θα έχει μέχρι την θεσμοθέτηση ΦΔΤΠ, το ρόλο του Φορέα στον σχεδιασμό και την παρακολούθηση – αναθεώρηση στόχων αλλά κυρίως θα ασχοληθεί με την μετεξέλιξη του σε ένα αυτόνομο DMO μέσω του Περιφερειακού ταμείου. Απαιτείται παράλληλα η πρόσληψη μέσω ΚΑΠ ενός έκτακτου συμβούλου για τεχνική βοήθεια σχεδιασμού υλοποίησης.

2. Συμμετοχή σε εκθέσεις

Οι εκθέσεις αποτελούν παραδοσιακό μέσο προβολής τουριστικών προορισμών.

Η συμμετοχή μας θα γίνει είτε αυτόνομα είτε ως συνεκθέτες του ΕΟΤ όπου αυτό είναι εφικτό. Η επιλογή των προτεινόμενων εκθέσεων έγινε με βάση την υφιστάμενηεπισκεψιμότητα, τα δεδομένα αφίξεων σε Ελλάδα και ΠΑΜΘ και την προώθηση εκφρασμένων πιθανών συνεργασιών αλλά και τη δυνατότητα επέκτασης σε νέες αγορές και παρουσίαση τουριστικών πόρων που έχουμε σε θεματικές.

3. Φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης και ανάπτυξη δημόσιων σχέσεων

Η γνωριμία με τον τόπο μας ξένων και Ελλήνων δημοσιογράφων, τουριστικών πρακτόρων, μπλόγκερ κλπ είναι ιδιαίτερα σημαντική διότι διαμορφώνουν τη γνώμη μεγάλου τμήματος του κοινού. Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι είναι ιδιαίτερα αποδοτική ενέργεια και δημιουργεί διαχρονικές σχέσεις. Περιλαμβάνεται ενδεικτικά το κόστος για μετακινήσεις, μεταφορά, διαμονή, διατροφή, ξενάγηση, λοιπές δαπάνες δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας κλπ για:

-Πρόσκληση και φιλοξενία Ελληνικών τηλεοπτικών εκπομπών ή/και Ελλήνων δημοσιογράφων.

-Η προσέλκυση «γυρισμάτων» ταινιών, τηλεοπτικών σειρών και video clips με ειδικά προνόμια και παροχές στους παραγωγούς.

-Πρόσκληση Celebrities και VIPs.

-Οργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών (leader opinions) από τις αγορές ενδιαφέροντος.

-Οργάνωση ταξιδιών τουριστικών πρακτόρων (tour operators) από τις αντίστοιχες αγορές ενδιαφέροντος.

-Επαφή με πράκτορες μέσω ηλεκτρονικών σεμιναρίων (webminars), ή/και συμμετοχή σε trade roadshows, ή/και γεύμα εργασίας με ταξιδιωτικούς πράκτορες & δημοσιογράφους όπου είναι εφικτό, σε ορισμένες από τις αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού.

-Διαχείριση κρίσεων (crisis management)

-Αναζήτηση και ανάπτυξη συνεργασιών και συνεργιών με Aegean, fedHATTA, ΣΕΤΕ κα (ΜΜΕ/ αεροπορικές εταιρείες κ.λ.π)

Παράλληλα περιλαμβάνει :

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εξωτερικού. Πρόσκληση, γνωριμία με την περιοχή, δικτύωση με τοπικούς επαγγελματίες, τουριστικών πρακτόρων από συγκεκριμένες χώρες στόχους. Η διοργάνωση πολλών επιμέρους στοχευμένων

συναντήσεων, εξυπηρετεί μια πιο συγκεκριμένη προσέγγιση καταγραφής του τουριστικού προϊόντος και διερεύνησης των τουριστικών προοπτικών προορισμού. Με τον τρόπο αυτό θα δοθεί προσοχή στις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς αλλά και προβολής της βέλτιστης ζητούμενης εμπειρίας.

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εσωτερικού. Μέσα από τις συναντήσεις με τους εθνικούς μας φορείς θα προκύψουν οι απαραίτητες δικτυώσεις και συνεργασίες σε τοπικό και εθνικό επίπεδο για την περαιτέρω ανάδειξη και επιχειρηματική βέλτιστη προώθηση και ωφέλεια για τον προορισμό.

4. Ειδικές δράσεις προβολής και προωθητικές ενέργειες του τουριστικού προϊόντος σε Ελλάδα και Εξωτερικό

Στοχευμένες εκδηλώσεις σε πόλεις στόχους όπως πχ Κωνσταντινούπολη, Κίεβο, Βελιγράδι, Βουκουρέστι κα αλλά και εντός Ελλαδικού χώρου. Κοινό γνώρισμα των ειδικών δράσεων προβολής είναι το εύρος δυνατοτήτων για προβολή που προσφέρεται . Ενδεικτικές δράσεις είναι:

-Η οργάνωση ειδικών γαστρονομικών εκδηλώσεων.

-Η οργάνωση παρουσιάσεων προορισμών στις αγορές ενδιαφέροντος.

-Προωθητικές δράσεις (road shows) σε Ελλάδα- Εξωτερικό.

-Περιοδεία κινητής ενημερωτικής ομάδας -ενημερωτικό mini van- σε σημαντικά αστικά κέντρα στο εξωτερικό.

-με διοργάνωση εκδηλώσεων προβολής,

-διαφημιστικής προβολής

-συναντήσεων b2b.

-Ημερίδες δημιουργικής προβολής

-Συμμετοχή σε πρωτότυπες προωθητικές δράσεις για την προσέγγιση του ταξιδιωτικού κοινού σε Ελλάδα (πχ σε μεγάλο εμπορικό κέντρο) και εξωτερικό.

5. Διαφήμιση σε Ελλάδα και Εξωτερικό (Ραδιόφωνο, Έντυπα, Διαδίκτυο, Τηλεόραση) Δημιουργία καταχωρήσεων σε έντυπο, ηλεκτρονικό τύπο, ραδιόφωνο, τηλεόραση  προβολής συνολικά του τουριστικού προορισμού καθώς και θεματικών καταχωρήσεων οι οποίες θα προβάλουν στοχευμένα σε ειδικό κοινό και σύμφωνα με το τύπο του εκάστοτε μέσου τις θεματικές - μορφές τουρισμού που προσφέρει ο προορισμός ΑΜΘ. Οι

καταχωρήσεις στον τύπο θα πρέπει να αναδεικνύουν «το αυθεντικό» τουριστικό προϊόν του προορισμού, αντίστοιχα προωθητικά μηνύματα σε ιστοσελίδες ευρείας αναγνώρισης.

6. Προωθητικές ενέργειες προβολής στο διαδίκτυο

Αδιαμφισβήτητα το διαδίκτυο αποτελεί το ισχυρότερο εργαλείο προβολής, παρουσιάζοντας παράλληλα διαρκώς αυξητικές τάσεις στο επίπεδο των χρηστών παγκοσμίως.

Πλεονεκτήματα:

- Διείσδυση σε αγορές χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

- Προβολή σε επιλεγμένες αγορές στόχους (χώρες στόχοι).

- Προβολή σε επιλεγμένα κοινά (ηλικιακά κριτήρια, βάση ενδιαφέροντος κ.λ.π).

- Άμεση προβολή σε «πελάτες» που αναζητούν το προϊόν.

- Προσαρμοστικότητα των διαφημιστικών μηνυμάτων.

- Ευελιξία στην διαχείριση του περιεχομένου και της καμπάνιας σχετικά με τον χρόνο προβολής και τον τόπο.

- Άμεσος έλεγχος αποτελεσματικότητας και κόστους καμπάνιας.

- Χαμηλό κόστος προβολής συγκριτικά με άλλα παραδοσιακά μέσα προβολής.

7. Διαχείριση σελίδων διαδικτύου – Κοινωνικών δικτύων κλπ

Το portal της Περιφέρειας και οι σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης είναι τα βασικά εργαλεία προβολής του προορισμού στην παγκόσμια αγορά. Πρέπει να είναι ενημερωμένα και να παρέχουν σε κάθε επισκέπτη (χρήστη) την απαραίτητη πληροφορία. Για τους λόγους αυτούς έχει δημιουργηθεί εσωτερικά με υπαλλήλους της ΠΑΜΘ, μια ομάδα διαχείρισης του περιεχομένου του portal και των σελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης. Πρέπει να ενισχυθεί με ειδικούς και άλλους συνεργάτες σε Ελλάδα και Εξωτερικό ώστε σε καθημερινή βάση να επικαιροποιεί το περιεχόμενό και να προκαλεί έτσι δημοσιότητα.

8. Έντυπα Μπάνερ Διαφημιστικά

Η Περιφέρεια έχει πλέον στη διάθεση της νέα επίκαιρα έντυπα. Εντούτοις παρουσιάζονται ανάγκες κατά καιρούς, σημειακά ανά ΠΕ, που απαιτούν την υποστήριξη με έντυπο υλικό τοπικών ή θεματικών τουριστικών πόρων.

9. Συνέδρια – Ημερίδες

Τα συνέδρια, σεμινάρια,workshops και οι ημερίδες είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας της Διοίκησης με τους επαγγελματίες τουρισμού της Περιφέρειας και τους

θεσμικούς φορείς αλλά και εν δυνάμει συνεργάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

10. 3ο Φεστιβάλ VIA EGNATIA

H αρχαία Εγνατία οδός, διατρέχει την περιφέρεια και αποτελεί δρόμο πολιτισμού αλλά και σημαντικό γνωστό πανευρωπαϊκά μνημειακό πόρο που μπορεί να προσελκύσει μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Θα αποτελέσει σημαντικό μέσο προβολής το οποίο στόχος είναι να προσελκύσει μέσω του Φεστιβάλ επισκέπτες από όλη την Ελλάδα και τις όμορες χώρες σε αυτή τη 3η διοργάνωση του.

11. Προβολή προϊόντων

Η χώρα μας εκτός των άλλων, είναι παγκοσμίως γνωστή για τα ποιοτικά προϊόντα της.

Λέγοντας προϊόντα η αναφορά δεν γίνεται μόνο σε τρόφιμα και ποτά. Προϊόν είναι και το μάρμαρο, προϊόν είναι και το μετάξι και ο καπνός και πολλά άλλα. Όλα αυτά τα προϊόντα τα οποία ταξιδεύουν ανά τον κόσμο φέρουν επάνω τους την χώρα μας, την κουλτούρα μας, τον πολιτισμό μας. Ο Έλληνας και ακόμη περισσότερο ο ξένος ο οποίος καταναλώνει ένα τοπικό προϊόν που βρίσκει στο ράφι του super market του, θα πρέπει να ταυτοποιείται στο μυαλό του ότι αυτό το προϊόν προέρχεται από έναν πανέμορφο και ευλογημένο τόπο και να του γεννηθεί η επιθυμία να επισκεφτεί τον τόπο αυτό.

Αδιαμφισβήτητα τα τοπικά προϊόντα αποτελούν έναν από τους βασικούς άξονες της οικονομίας και του τουρισμού της Περιφέρειας. Προτείνεται να αναπτυχθούν συνέργειες με

παραγωγούς, εμπόρους, συνεταιρισμούς, συλλόγους έτσι ώστε να υπάρξει μια αμφίδρομη σχέση μεταξύ της προβολής των τοπικών προϊόντων και του προορισμού.

Προτάσεις συνέργειας:

-Σήμανση στην συσκευασία των προϊόντων με λογότυπο της Περιφέρειας και αναγραφή της διεύθυνσης του portal.

-Προβολή των προϊόντων μέσω ειδικής διαμορφωμένης «γωνιάς» στο περίπτερο στις εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας.

-Ανάπτυξη εξειδικευμένου εντύπου προβολής των τοπικών προϊόντων της Περιφέρειας.

-Διοργάνωση έκθεσης τοπικών προϊόντων κατά την διάρκεια του καλοκαιριού.

-Ανάπτυξη προγράμματος επίσκεψης μονάδων παραγωγής τοπικών προϊόντων.

-Ειδικά για τα τρόφιμα και τα ποτά, διεξαγωγή παράλληλης εκδήλωση γευσιγνωσίας κατά την διάρκεια εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας

12. 1η Έκθεση ΕΘΝΙΚΑ ΠΑΡΚΑ Φύση Κυνήγι Ψάρεμα

Η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη έχει 4 εθνικά πάρκα , δασικά, ποτάμια και θαλάσσια οικοσυστήματα, το δασικό κεφάλαιο μοναδικό, η χλωρίδα και πανίδα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Επιπρόσθετα αποτελεί ιδιαίτερο σημείο ενδιαφέροντος για κυνηγούς και ψαράδες. Πέρα από

τις κρατικές δομές που ασχολούνται με τα παραπάνω, είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένα σε όλη την επικράτεια της όργανα και συλλογικοί φορείς που ασχολούνται με την παρακολούθηση, προστασία, υλοποίηση δράσεων αλλά και ιδιώτες με έντονο ενδιαφέρον και ενασχόληση.

 

  1. 21/02 18:55

    Ψηφιακή καμπάνια του Discovergreece για τη Θεσσαλία

  2. 21/02 17:36

    Θεσσαλονίκη- Κιλκίς: Καμπάνια προβολής των Μνημείων Α' Παγκοσμίου Πολέμου

  3. 21/02 17:34

    Η Sky Express χορηγός στο Κυνήγι του Κρυμμένου Λουκουμιού στη Σύρο

  4. 21/02 17:13

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο για εξωδικαστική ρύθμιση οφειλών επιχειρηματιών

  5. 21/02 17:11

    Travelzoo: Προσφορά σε πακέτα island hopping στην Ελλάδα

  6. 21/02 16:58

    Κορυφαίες επιδόσεις από τα αεροδρόμια Αθηνών & Θεσσαλονίκης τον Ιανουάριο

  7. 21/02 16:12

    Ηράκλειο/ Τουρισμός υπαίθρου και πολιτισμός: Διαβούλευση για καινοτόμες ιδέες

  8. 21/02 15:52

    Ελληνικός τουρισμός: -11,3% η μέση δαπάνη ανά ταξίδι το 2016

  9. 21/02 15:13

    ΝΔ: Eπιπτώσεις στον τουρισμό από το πάγωμα των έργων στα 23 αεροδρόμια

  10. 21/02 14:49

    Θεσσαλονίκη: Υπερδιπλάσιάστηκαν οι διανυκτερεύσεις των Ρουμάνων σε μια 6ετία

  11. 21/02 14:28

    ΕΞ Κέρκυρας: Συζήτηση για πορθμειακή σύνδεση της Κέρκυρας με το λιμάνι Σαγιάδας

  12. 21/02 14:20

    Τουρισμός πολυτελείας: Οι 7 κορυφαίες τάσεις για το 2017

  13. 21/02 12:15

    ΕΡΓΑΝΗ: 30.000 θέσεις εργασίας χάθηκαν τον Ιανουάριο

  14. 21/02 11:35

    ΚΕΔΕ: Δυνατότητες συνεργασίας με τη Γαλλία στον ιατρικό τουρισμό

  15. 21/02 11:18

    Πολιτιστικές εκδηλώσεις υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  16. 21/02 11:13

    Ρωσικός τουρισμός: 6η στις online αναζητήσεις η Ελλάδα τον Ιανουάριο

  17. 21/02 10:53

    Παρουσίαση στο Ριάντ των επενδυτικών ευκαιριών στην Ελλάδα

  18. 21/02 10:32

    O υψηλότερος ουρανοξύστης στο κόσμο κτίζεται στην Ινδία

  19. 21/02 10:23

    Μέτρα για την ομαλή εξέλιξη της τουριστικής χρονιάς

  20. 21/02 10:19

    Οι δράσεις τουριστικής προβολής από την Περιφέρεια Β.Αιγαίου

  21. 21/02 10:16

    Δήμος Μήλου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  22. 20/02 18:02

    Η αναγκαιότητα της οργανωμένης διαδικτυακής παρουσίας των ξενοδοχείων

  23. 20/02 17:34

    British Airways: Άνοιξαν οι κρατήσεις στο δρομολόγιο Λονδίνο - Σκιάθος

  24. 20/02 17:03

    900 μελέτες στις ιαματικές πηγές της Ελλάδας

  25. 20/02 15:49

    Αρωματισμός το νέο “όπλο” των Ξενοδόχων

  26. 20/02 15:32

    Ερευνητικό κέντρο στη Λήμνο για την ιστορία του νησιού

  27. 20/02 15:14

    Eντυπωσίασε ο Αντετοκούνμπο στο All Star Game

  28. 20/02 14:58

    Ελληνικός Τουρισμός 2016: +5,1% οι αφίξεις, -6,4% οι εισπράξεις

  29. 20/02 14:04

    Η πεζοπορία στη Σαντορίνη στα 20 καλύτερα ταξιδιωτικά μυστικά στον κόσμο

  30. 20/02 14:03

    Εναλλακτικός τουρισμός: Προβολή της Περιφέρειας Ηπείρου σε Γερμανία και Αθήνα

  31. 20/02 13:39

    Costa Navarino: Γκολφέρ από 13 χώρες στο Messinia Pro-Am

  32. 20/02 13:35

    T+L: Η Σκόπελος στα 26 καλύτερα μυστικά νησιά στον κόσμο

  33. 20/02 13:04

    Πώς τα ξενοδοχεία θα αποκτήσουν πιστούς πελάτες

  34. 20/02 13:00

    TÜV AUSTRIA HELLAS: Πρώτη εταιρία στην Ελλάδα με διαπίστευση FSC

  35. 20/02 12:47

    Kuoni: +30% οι πωλήσεις για Ελλάδα το 2017

  36. 20/02 12:26

    ΑΒΤΑ: Πρόστιμα σε TUI και Thomas Cook

  37. 20/02 11:56

    Θαλάσσιος τουρισμός: Προώθηση της ανατολικής Χαλκιδικής στην Ιταλία

  38. 20/02 11:50

    Fraport Greece: Συνάντηση με την τοπική αυτοδιοίκηση Καβάλας

  39. 20/02 11:40

    Η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα σε διεθνές αρχαιολογικό συνέδριο

  40. 20/02 11:27

    Κλειστοί σήμερα οι αρχαιολογικοί χώροι λόγω απεργίας των αρχαιοφυλάκων

  41. 20/02 11:17

    Tουρκικός Τουρισμός: Προσαυξημένες επιδοτήσεις στις πτήσεις τσάρτερ

  42. 20/02 11:06

    Coral Travel: H Τουρκία μπορεί να προσελκύσει φέτος 3,3 εκατ. Ρώσους τουρίστες

  43. 20/02 10:54

    Ο ΕΟΤ στην έκθεση της Ρουμανίας ΤΤR-Romexpo

  44. 20/02 10:45

    Mεσσηνία, η γαστρονομία της "γης της Επαγγελίας"

  45. 20/02 10:35

    Έκθεση κρητικών κρασιών «ΟιΝοτικά»

  46. 20/02 10:15

    Δήμος Βέροιας: Eνέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  47. 20/02 10:14

    Oι δράσεις τουριστικής προβολής του Δήμου Άρτας

  48. 19/02 11:40

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία σε Κέρκυρα, Αθήνα και Αμοργό

  49. 18/02 13:36

    Ε. Κουντουρά: Μέσα στο 2017 θα επαναλειτουργήσει η Σχολή Ξεναγών στην Αθήνα

  50. 18/02 13:19

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: +300% οι επισκέπτες σε μουσεία & αρχ. χώρους

  51. 18/02 13:15

    ΟΣΥΠΑ: Σύγκληση ΔΣ για συγκρότηση σε σώμα

  52. 18/02 13:07

    INSETE: Πρακτική άσκηση νέων σε τουριστικές επιχειρήσεις - τα αποτελέσματα

  53. 18/02 12:41

    Τενερίφη: Ξεπέρασαν τα 2 εκατ. οι Βρετανοί τουρίστες το 2016

  54. 18/02 12:18

    Δήμος Χίου: Να συνεχισθεί το πιλοτικό πρόγραμμα θεωρήσεων στα νησιά του Αιγαίου

  55. 18/02 12:11

    Δήμος Σερρών: Το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  56. 18/02 12:09

    Συγχωνεύσεις ξενοδοχειακών εταιρειών

  57. 17/02 17:25

    Lufthansa: Πασαρέλα σε πτήση προς τη Νέα Υόρκη

  58. 17/02 16:36

    Tζάκετ- βαλίτσα για τα σύντομα ταξίδια

  59. 17/02 16:00

    Περιφέρεια Αττικής: Ανακυκλωμένο χαρτί θα γίνει βιβλίο για τυφλούς

  60. 17/02 15:38

    Global Blue: Oι κινέζοι πρώτη δύναμη στις αγορές Tax Free στην Ελλάδα

  61. 17/02 15:19

    Νέο brand lifestyle ξενοδοχείων λανσάρει ο Τραμπ

  62. 17/02 15:07

    Καταδυτικός τουρισμός: Συνάντηση στην Περιφέρεια Κρήτης

  63. 17/02 14:59

    Σε αποκριάτικους ρυθμούς η Αθήνα

  64. 17/02 14:46

    Κυπριακός Τουρισμός: +29% οι αφίξεις τον Ιανουάριο

  65. 17/02 14:40

    Επιβολή τέλους στα σκάφη αναψυχής προβλέπει νομοσχέδιο

  66. 17/02 14:10

    2 δισ. επιβάτες στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια το 2016 - ισχυρές επιδόσεις από 4 ελληνικά

  67. 17/02 14:06

    Δήμος Αγ.Νικολάου: Ημερίδα για την ταυτότητα του τόπου

  68. 17/02 13:57

    Ισπανίδα ηθοποιός πρωταγωνιστεί σε αφιέρωμα στην Αθήνα

  69. 17/02 12:53

    Ημερίδα "Τουρισμός και Ανάπτυξη στο Β. Αιγαίο"

  70. 17/02 12:50

    1ο Φεστιβάλ Οίνου & Γαστρονομίας στη Θράκη

  71. 17/02 12:45

    Airbnb: Eξαγορά της Luxury Retreats

  72. 17/02 12:45

    Νέα ντιλ στα ξενοδοχεία στην Κρήτη

  73. 17/02 12:23

    Ευρωβουλή: Απορρίφτηκε αίτημα για ακύρωση πώλησης των αεροδρομίων στη Fraport

  74. 17/02 12:17

    Fraport Greece: Ημερίδα για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια

  75. 17/02 12:12

    ΥΠΕΞ: Eπιπλέον προσωπικό στο Προξενείο στη Μόσχα

  76. 17/02 11:55

    Διακοπές εκτός ΕΕ; Ηλεκτρονικός έλεγχος!

  77. 17/02 11:52

    Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι 2017: Όλο το πρόγραμμα των πολιτιστικών εκδηλώσεων

  78. 17/02 11:38

    Greek Panorama: O ελληνικός τουρισμός στην «καρδιά» της Ν. Υόρκης

  79. 17/02 11:30

    Η Κεντρική Μακεδονία δεύτερος ισχυρότερος τουριστικός προορισμός

  80. 17/02 11:28

    Ορεινή ποδηλασία στο Γαλατά Ναυπάκτου - Συνέδριο στην Πτολεμαΐδα

  81. 17/02 11:26

    Xρηματοδότηση έργων τουρισμού από την ΕΤΕπ

  82. 17/02 11:18

    Μ. Κόνσολας: "Με την πολιτική της κυβέρνησης στο μεταναστευτικό μας χωρίζει το χάος"

  83. 17/02 11:10

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Κομοτηνής

  84. 17/02 11:08

    Διαγωνισμοί για την σίτιση προσφύγων

  85. 17/02 01:29

    Creta Maris: Βραβείο αριστείας από την Booking.com

  86. 17/02 01:19

    Στις 19 Φεβρουαρίου ανοίγει το Costa Navarino

  87. 16/02 17:39

    Πεζοπορικός τουρισμός: Νέο σήμα πιστοποίησης ξενοδοχείων

  88. 16/02 15:34

    O Παρθενώνας το πιο όμορφο κτίριο στον κόσμο, σύμφωνα με τους αρχιτέκτονες

  89. 16/02 15:17

    To Ελληνικό Πρωινό 6 περιοχών στην έκθεση Horeca

  90. 16/02 15:05

    Έως και 2 εκατ. οι αφίξεις νεο-μεταναστών Ελλήνων το 2016

  91. 16/02 14:54

    Νέα δικάσιμος για τις Ανεμογεννήτριες στο Ν. Αιγαίο

  92. 16/02 14:49

    Όμιλος MTC Group: Νέα σύνθεση και νέες συνεργασίες

  93. 16/02 14:48

    Σε ξενοδοχείο μεταφέρθηκαν μετανάστες που βρίσκονται στη Ρόδο

  94. 16/02 14:47

    Thomas Cook: +40% οι κρατήσεις για Ελλάδα

  95. 16/02 14:08

    Υποχρεωτικοί έλεγχοι στα εξωτερικά σύνορα της ΕΕ

  96. 16/02 14:04

    Γερμανικός τουρισμός: Ανακόπηκε η "ορμή" κρατήσεων τον Ιανουάριο

  97. 16/02 13:44

    Tuifly: Αποζημιώσεις σε επιβάτες για καθυστερήσεις και αναβολές πτήσεων

  98. 16/02 13:28

    TUI: Παγκόσμια επέκταση μέχρι το 2022

  99. 16/02 13:19

    Οι 4 top τάσεις στα ταξίδια το 2017

  100. 16/02 12:51

    Προχωρεί η επένδυση στο «Ξενία» Παλιουρίου