Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδόνιας Θράκης ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Στόχοι του προγράμματος:

1. Η ενίσχυση της επικοινωνιακής προσέγγισης του προορισμού προς τις ομάδες – στόχους.

2. Η μεγιστοποίηση των ωφελειών από τις δράσεις προβολής.

3. Ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος για τη διεύρυνση της «δεξαμενής» άντλησης ενδιαφέροντος.

4. Η συντήρηση της σχέσης με τους repeaters ώστε να ενισχυθεί το rotation.

5. Ανάπτυξη βιώσιμου τουρισμού

6. Η αύξηση του μέσου όρου παραμονής.

7. Αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης.

8. Η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου

9. Το «άνοιγμα» νέων αγορών.

Άξονες δράσης:

1. Δημιουργία DMO - πρόδρομες ενέργειες 2017

Με απόφαση Περιφερειάρχη θα δημιουργηθεί η Συνέλευση Διαχείρισης Προορισμού με πρόσκληση να συμμετάσχουν όλοι οι θεσμικοί φορείς, της αυτοδιοίκησης, επαγγελματικών κλάδων, φορέων διαχείρισης, πολιτιστικών συλλόγων κλπ. (διευρυμένο όργανο με δεκάδες μέλη που θα δηλώσουν τη συμμετοχή τους), το οποίο θα διοικείται από το 11 μελές Συμβούλιο Διαχείρισης Προορισμού το οποίο θα διορίζεται με απόφαση Περιφερειάρχη για 3ετή θητεία με δυνατότητα ανανέωσης ως εξής:

1. Ένας συντονιστής Θεμ. Αντιπεριφερειάρχης ή αρμόδιος Περ. Σύμβουλος για θέματα τουρισμού

2. Ένας εκπρόσωπος ΠΕΔ

3.  Δύο κπρόσωποι Ξενοδόχων (1 από Αν. Μακεδονία και 1 από Θράκη)

4. Ένας εκπρόσωπος Περ. Οργάνου Ενοικ. Δωματίων

5.  Τρεις εκπρόσωποι επιχειρηματικών - επαγγελματικών φορέων όπως πχ ΕΒΕ , ΟΕΒΕ κλπ

6.  Ένας εκπρόσωπος Τουριστικών Πρακτόρων

7.  Δύο μέλη ορισμένα από το Περ. Συμβούλιο

Κύρια σημεία :

-Σχεδιασμός

-Υλοποίηση

-Παρακολούθηση

-Διορθωτικές κινήσεις προσθήκες

-Δημιουργία ΦΔΤΠ (DMO)

-Απώτερος στόχος η ανάπτυξη ενός προορισμού «ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»

Θα έχει μέχρι την θεσμοθέτηση ΦΔΤΠ, το ρόλο του Φορέα στον σχεδιασμό και την παρακολούθηση – αναθεώρηση στόχων αλλά κυρίως θα ασχοληθεί με την μετεξέλιξη του σε ένα αυτόνομο DMO μέσω του Περιφερειακού ταμείου. Απαιτείται παράλληλα η πρόσληψη μέσω ΚΑΠ ενός έκτακτου συμβούλου για τεχνική βοήθεια σχεδιασμού υλοποίησης.

2. Συμμετοχή σε εκθέσεις

Οι εκθέσεις αποτελούν παραδοσιακό μέσο προβολής τουριστικών προορισμών.

Η συμμετοχή μας θα γίνει είτε αυτόνομα είτε ως συνεκθέτες του ΕΟΤ όπου αυτό είναι εφικτό. Η επιλογή των προτεινόμενων εκθέσεων έγινε με βάση την υφιστάμενηεπισκεψιμότητα, τα δεδομένα αφίξεων σε Ελλάδα και ΠΑΜΘ και την προώθηση εκφρασμένων πιθανών συνεργασιών αλλά και τη δυνατότητα επέκτασης σε νέες αγορές και παρουσίαση τουριστικών πόρων που έχουμε σε θεματικές.

3. Φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης και ανάπτυξη δημόσιων σχέσεων

Η γνωριμία με τον τόπο μας ξένων και Ελλήνων δημοσιογράφων, τουριστικών πρακτόρων, μπλόγκερ κλπ είναι ιδιαίτερα σημαντική διότι διαμορφώνουν τη γνώμη μεγάλου τμήματος του κοινού. Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι είναι ιδιαίτερα αποδοτική ενέργεια και δημιουργεί διαχρονικές σχέσεις. Περιλαμβάνεται ενδεικτικά το κόστος για μετακινήσεις, μεταφορά, διαμονή, διατροφή, ξενάγηση, λοιπές δαπάνες δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας κλπ για:

-Πρόσκληση και φιλοξενία Ελληνικών τηλεοπτικών εκπομπών ή/και Ελλήνων δημοσιογράφων.

-Η προσέλκυση «γυρισμάτων» ταινιών, τηλεοπτικών σειρών και video clips με ειδικά προνόμια και παροχές στους παραγωγούς.

-Πρόσκληση Celebrities και VIPs.

-Οργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών (leader opinions) από τις αγορές ενδιαφέροντος.

-Οργάνωση ταξιδιών τουριστικών πρακτόρων (tour operators) από τις αντίστοιχες αγορές ενδιαφέροντος.

-Επαφή με πράκτορες μέσω ηλεκτρονικών σεμιναρίων (webminars), ή/και συμμετοχή σε trade roadshows, ή/και γεύμα εργασίας με ταξιδιωτικούς πράκτορες & δημοσιογράφους όπου είναι εφικτό, σε ορισμένες από τις αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού.

-Διαχείριση κρίσεων (crisis management)

-Αναζήτηση και ανάπτυξη συνεργασιών και συνεργιών με Aegean, fedHATTA, ΣΕΤΕ κα (ΜΜΕ/ αεροπορικές εταιρείες κ.λ.π)

Παράλληλα περιλαμβάνει :

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εξωτερικού. Πρόσκληση, γνωριμία με την περιοχή, δικτύωση με τοπικούς επαγγελματίες, τουριστικών πρακτόρων από συγκεκριμένες χώρες στόχους. Η διοργάνωση πολλών επιμέρους στοχευμένων

συναντήσεων, εξυπηρετεί μια πιο συγκεκριμένη προσέγγιση καταγραφής του τουριστικού προϊόντος και διερεύνησης των τουριστικών προοπτικών προορισμού. Με τον τρόπο αυτό θα δοθεί προσοχή στις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς αλλά και προβολής της βέλτιστης ζητούμενης εμπειρίας.

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εσωτερικού. Μέσα από τις συναντήσεις με τους εθνικούς μας φορείς θα προκύψουν οι απαραίτητες δικτυώσεις και συνεργασίες σε τοπικό και εθνικό επίπεδο για την περαιτέρω ανάδειξη και επιχειρηματική βέλτιστη προώθηση και ωφέλεια για τον προορισμό.

4. Ειδικές δράσεις προβολής και προωθητικές ενέργειες του τουριστικού προϊόντος σε Ελλάδα και Εξωτερικό

Στοχευμένες εκδηλώσεις σε πόλεις στόχους όπως πχ Κωνσταντινούπολη, Κίεβο, Βελιγράδι, Βουκουρέστι κα αλλά και εντός Ελλαδικού χώρου. Κοινό γνώρισμα των ειδικών δράσεων προβολής είναι το εύρος δυνατοτήτων για προβολή που προσφέρεται . Ενδεικτικές δράσεις είναι:

-Η οργάνωση ειδικών γαστρονομικών εκδηλώσεων.

-Η οργάνωση παρουσιάσεων προορισμών στις αγορές ενδιαφέροντος.

-Προωθητικές δράσεις (road shows) σε Ελλάδα- Εξωτερικό.

-Περιοδεία κινητής ενημερωτικής ομάδας -ενημερωτικό mini van- σε σημαντικά αστικά κέντρα στο εξωτερικό.

-με διοργάνωση εκδηλώσεων προβολής,

-διαφημιστικής προβολής

-συναντήσεων b2b.

-Ημερίδες δημιουργικής προβολής

-Συμμετοχή σε πρωτότυπες προωθητικές δράσεις για την προσέγγιση του ταξιδιωτικού κοινού σε Ελλάδα (πχ σε μεγάλο εμπορικό κέντρο) και εξωτερικό.

5. Διαφήμιση σε Ελλάδα και Εξωτερικό (Ραδιόφωνο, Έντυπα, Διαδίκτυο, Τηλεόραση) Δημιουργία καταχωρήσεων σε έντυπο, ηλεκτρονικό τύπο, ραδιόφωνο, τηλεόραση  προβολής συνολικά του τουριστικού προορισμού καθώς και θεματικών καταχωρήσεων οι οποίες θα προβάλουν στοχευμένα σε ειδικό κοινό και σύμφωνα με το τύπο του εκάστοτε μέσου τις θεματικές - μορφές τουρισμού που προσφέρει ο προορισμός ΑΜΘ. Οι

καταχωρήσεις στον τύπο θα πρέπει να αναδεικνύουν «το αυθεντικό» τουριστικό προϊόν του προορισμού, αντίστοιχα προωθητικά μηνύματα σε ιστοσελίδες ευρείας αναγνώρισης.

6. Προωθητικές ενέργειες προβολής στο διαδίκτυο

Αδιαμφισβήτητα το διαδίκτυο αποτελεί το ισχυρότερο εργαλείο προβολής, παρουσιάζοντας παράλληλα διαρκώς αυξητικές τάσεις στο επίπεδο των χρηστών παγκοσμίως.

Πλεονεκτήματα:

- Διείσδυση σε αγορές χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

- Προβολή σε επιλεγμένες αγορές στόχους (χώρες στόχοι).

- Προβολή σε επιλεγμένα κοινά (ηλικιακά κριτήρια, βάση ενδιαφέροντος κ.λ.π).

- Άμεση προβολή σε «πελάτες» που αναζητούν το προϊόν.

- Προσαρμοστικότητα των διαφημιστικών μηνυμάτων.

- Ευελιξία στην διαχείριση του περιεχομένου και της καμπάνιας σχετικά με τον χρόνο προβολής και τον τόπο.

- Άμεσος έλεγχος αποτελεσματικότητας και κόστους καμπάνιας.

- Χαμηλό κόστος προβολής συγκριτικά με άλλα παραδοσιακά μέσα προβολής.

7. Διαχείριση σελίδων διαδικτύου – Κοινωνικών δικτύων κλπ

Το portal της Περιφέρειας και οι σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης είναι τα βασικά εργαλεία προβολής του προορισμού στην παγκόσμια αγορά. Πρέπει να είναι ενημερωμένα και να παρέχουν σε κάθε επισκέπτη (χρήστη) την απαραίτητη πληροφορία. Για τους λόγους αυτούς έχει δημιουργηθεί εσωτερικά με υπαλλήλους της ΠΑΜΘ, μια ομάδα διαχείρισης του περιεχομένου του portal και των σελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης. Πρέπει να ενισχυθεί με ειδικούς και άλλους συνεργάτες σε Ελλάδα και Εξωτερικό ώστε σε καθημερινή βάση να επικαιροποιεί το περιεχόμενό και να προκαλεί έτσι δημοσιότητα.

8. Έντυπα Μπάνερ Διαφημιστικά

Η Περιφέρεια έχει πλέον στη διάθεση της νέα επίκαιρα έντυπα. Εντούτοις παρουσιάζονται ανάγκες κατά καιρούς, σημειακά ανά ΠΕ, που απαιτούν την υποστήριξη με έντυπο υλικό τοπικών ή θεματικών τουριστικών πόρων.

9. Συνέδρια – Ημερίδες

Τα συνέδρια, σεμινάρια,workshops και οι ημερίδες είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας της Διοίκησης με τους επαγγελματίες τουρισμού της Περιφέρειας και τους

θεσμικούς φορείς αλλά και εν δυνάμει συνεργάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

10. 3ο Φεστιβάλ VIA EGNATIA

H αρχαία Εγνατία οδός, διατρέχει την περιφέρεια και αποτελεί δρόμο πολιτισμού αλλά και σημαντικό γνωστό πανευρωπαϊκά μνημειακό πόρο που μπορεί να προσελκύσει μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Θα αποτελέσει σημαντικό μέσο προβολής το οποίο στόχος είναι να προσελκύσει μέσω του Φεστιβάλ επισκέπτες από όλη την Ελλάδα και τις όμορες χώρες σε αυτή τη 3η διοργάνωση του.

11. Προβολή προϊόντων

Η χώρα μας εκτός των άλλων, είναι παγκοσμίως γνωστή για τα ποιοτικά προϊόντα της.

Λέγοντας προϊόντα η αναφορά δεν γίνεται μόνο σε τρόφιμα και ποτά. Προϊόν είναι και το μάρμαρο, προϊόν είναι και το μετάξι και ο καπνός και πολλά άλλα. Όλα αυτά τα προϊόντα τα οποία ταξιδεύουν ανά τον κόσμο φέρουν επάνω τους την χώρα μας, την κουλτούρα μας, τον πολιτισμό μας. Ο Έλληνας και ακόμη περισσότερο ο ξένος ο οποίος καταναλώνει ένα τοπικό προϊόν που βρίσκει στο ράφι του super market του, θα πρέπει να ταυτοποιείται στο μυαλό του ότι αυτό το προϊόν προέρχεται από έναν πανέμορφο και ευλογημένο τόπο και να του γεννηθεί η επιθυμία να επισκεφτεί τον τόπο αυτό.

Αδιαμφισβήτητα τα τοπικά προϊόντα αποτελούν έναν από τους βασικούς άξονες της οικονομίας και του τουρισμού της Περιφέρειας. Προτείνεται να αναπτυχθούν συνέργειες με

παραγωγούς, εμπόρους, συνεταιρισμούς, συλλόγους έτσι ώστε να υπάρξει μια αμφίδρομη σχέση μεταξύ της προβολής των τοπικών προϊόντων και του προορισμού.

Προτάσεις συνέργειας:

-Σήμανση στην συσκευασία των προϊόντων με λογότυπο της Περιφέρειας και αναγραφή της διεύθυνσης του portal.

-Προβολή των προϊόντων μέσω ειδικής διαμορφωμένης «γωνιάς» στο περίπτερο στις εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας.

-Ανάπτυξη εξειδικευμένου εντύπου προβολής των τοπικών προϊόντων της Περιφέρειας.

-Διοργάνωση έκθεσης τοπικών προϊόντων κατά την διάρκεια του καλοκαιριού.

-Ανάπτυξη προγράμματος επίσκεψης μονάδων παραγωγής τοπικών προϊόντων.

-Ειδικά για τα τρόφιμα και τα ποτά, διεξαγωγή παράλληλης εκδήλωση γευσιγνωσίας κατά την διάρκεια εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας

12. 1η Έκθεση ΕΘΝΙΚΑ ΠΑΡΚΑ Φύση Κυνήγι Ψάρεμα

Η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη έχει 4 εθνικά πάρκα , δασικά, ποτάμια και θαλάσσια οικοσυστήματα, το δασικό κεφάλαιο μοναδικό, η χλωρίδα και πανίδα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Επιπρόσθετα αποτελεί ιδιαίτερο σημείο ενδιαφέροντος για κυνηγούς και ψαράδες. Πέρα από

τις κρατικές δομές που ασχολούνται με τα παραπάνω, είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένα σε όλη την επικράτεια της όργανα και συλλογικοί φορείς που ασχολούνται με την παρακολούθηση, προστασία, υλοποίηση δράσεων αλλά και ιδιώτες με έντονο ενδιαφέρον και ενασχόληση.

 

  1. 25/05 17:09

    United: Ξεκίνησε η εποχική απευθείας σύνδεση Αθήνα- Ν. Υόρκη

  2. 25/05 16:22

    Θεματική υπερ-κρουαζιέρα από τη Ρώμη στην Κίνα με στάση και στην Ελλάδα

  3. 25/05 16:20

    ΤτΕ: Σε 5 περιφέρειες το 87,5% των τουριστικών εισπράξεων το 2016!- τι ξόδεψαν οι τουρίστες

  4. 25/05 16:00

    Ο ΕΟΤ στο πλευρό της Εθνικής Ομάδας Βόλει Ανδρών

  5. 25/05 15:24

    Διήμερα ευεξίας στα νέα πολυτελή ξενοδοχεία Wyndham και Ramada στο Λουτράκι

  6. 25/05 14:40

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Συνάντηση με τον πρέσβη του Βιετνάμ- ο τουρισμός στην ατζέντα

  7. 25/05 14:35

    ΕΞ Ν. Λάρισας: Συνάντηση με την Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου

  8. 25/05 14:31

    Κέα: Παρουσίαση της νέας Oπτικής Tαυτότητας

  9. 25/05 13:55

    Κite Parade στην παραλία Σχοινιά

  10. 25/05 13:52

    Ryanair: Εκπτώσεις στα φοιτητικά εισιτήρια

  11. 25/05 13:43

    Διοικούσα επιτροπή για το Ισλαμικό Τέμενος στην Αθήνα

  12. 25/05 13:39

    Τουρισμός υγείας: Νομοθετικό πλαίσιο σε συνεργασία υπουργείων Τουρισμού και Υγείας

  13. 25/05 13:35

    M. Kόνσολας: Υπολειτουργεί η πλοηγική υπηρεσία, ασθενεί η κρουαζιέρα

  14. 25/05 13:06

    Κων/να Σβύνου: Οι αφίξεις στην Κω ανέκαμψαν, όμως τα ταμεία είναι μείον...

  15. 25/05 13:03

    M. Kύρκος: Ενίσχυση από το πακέτο Γιουνκέρ στον τουρισμό

  16. 25/05 12:44

    Ρόδος: Γυρίσματα για ιστορικό ντοκιμαντέρ

  17. 25/05 12:39

    Οι στόχοι του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης

  18. 25/05 12:21

    Σεμινάρια Travelife στην Κρήτη για την αειφορία στα τουριστικά καταλύματα

  19. 25/05 12:19

    Air Europa: Συνεργασία με τη Ryanair- 53 νέες ευρωπαϊκές πόλεις

  20. 25/05 11:58

    Το πρώτο πολυτελές υποβρύχιο ξενοδοχείο στον κόσμο αναζητά επενδυτές...

  21. 25/05 11:23

    TUI: 20% αύξηση της κρουαζιέρας στην Ελλάδα

  22. 25/05 11:18

    Το 97% των παραλιών της Ελλάδας το 2016 ήταν εξαιρετικής ποιότητας

  23. 25/05 11:13

    Eυριδίκη Κουρνέτα: Αναβάθμιση της δημόσιας τουριστικής εκπαίδευσης

  24. 25/05 09:29

    Δήμος Γρεβενών: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  25. 25/05 09:23

    Πλωτή εξέδρα στο Miraggio Thermal spa and resort

  26. 24/05 16:38

    Στ. Πιτσιόρλας: Σε ιδιώτες οι μαρίνες Αλίμου, Χίου, Αργοστολίου και Καλαμαριάς

  27. 24/05 15:57

    Μεσαιωνικό Φεστιβάλ Ρόδου- Όλο το πρόγραμμα εκδηλώσεων

  28. 24/05 15:48

    Απόσυρση του ΤΑΙΠΕΔ από την προσφυγή για τον Ίσσο ζητεί η Περιφέρεια Ι. Νήσων

  29. 24/05 15:39

    H Περιφέρεια Αττικής στo 1o Greek Travel Show 2017

  30. 24/05 15:37

    Η «Αττική γη» στην Ελβετία

  31. 24/05 15:19

    Paypal: Προστασία του πωλητή και στις τουριστικές υπηρεσίες στην Ελλάδα

  32. 24/05 14:49

    TUI Γερμανίας: Η ζήτηση για Ελλάδα θα παραμείνει αμείωτη στο μέλλον

  33. 24/05 14:44

    Ομογενής λατρεύει την Ελλάδα, αν και δεν την έχει επισκεφτεί ποτέ στη ζωή της

  34. 24/05 14:37

    Νέο ηλεκτρονικό σύστημα της ΥΠΑ για υποστήριξη των drones

  35. 24/05 13:51

    ΕΟΤ: Η Αθήνα ιδανικός city break προορισμός

  36. 24/05 13:43

    Πράσινες πολιτιστικές διαδρομές στη Λάρισα

  37. 24/05 13:35

    E.Κουντουρά: Πρόσκληση σε διεθνείς ομίλους για συνεργασία στην κρουαζιέρα

  38. 24/05 13:24

    Μια γαστρονομική πρωινή βόλτα στο Κέντρο της Αθήνας

  39. 24/05 13:16

    Στο "σκοτάδι" η πλευρά "Σταυρός" των βράχων στα Μετέωρα

  40. 24/05 12:49

    Επενδύσεις 294 εκατ. ευρώ στον ΟΛΠ- η κρουαζιέρα στο επίκεντρο

  41. 24/05 12:40

    Διεθνή τουριστική καμπάνια ετοιμάζει η Τουρκία

  42. 24/05 12:36

    Πρωταθλητής του ελληνικού τουρισμού το Νότιο Αιγαίο

  43. 24/05 12:23

    ΝΔ: Aκριβός και λιγότερο ανταγωνιστικός ο ελληνικός τουρισμός

  44. 24/05 12:20

    Η Airbnb αναλαμβάνει τώρα και το μάρκετινγκ προορισμού: Πρώτη συνεργασία με τη Σουηδία

  45. 24/05 12:04

    Ι.Ρέτσος: Η ασφάλεια μπορεί να πείσει τις εταιρείες κρουαζιέρας να επιστρέψουν

  46. 24/05 11:28

    ΟΠΙ: Κανονικά συνεχίζεται η καταβολή δικαιωμάτων στην ΑΕΠΙ

  47. 24/05 11:12

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Eπιδόσεις-ρεκόρ στα έσοδα ανά δωμάτιο το 4μηνο

  48. 24/05 11:03

    Να στηρίξουν οι τράπεζες τη δημιουργία ηλεκτρονικών τουριστικών γραφείων

  49. 24/05 10:54

    Ε.Κουντουρά: Η ψηφιακή στρατηγική στον τουρισμό

  50. 24/05 10:52

    Δήμος Δράμας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  51. 24/05 10:49

    Πρωτόκολλο συνεργασίας Δήμων Σάμου - Γκρέϊσβαλντ Γερμανίας

  52. 23/05 18:02

    Συνάντηση Ε. Κουντουρά με τον Γ. Πατούλη για τον ιατρικό τουρισμό

  53. 23/05 17:37

    Πολιτιστικός τουρισμός: Επιδοτούμενο πρόγραμμα δια βίου μάθησης στο Α.Π.Θ.

  54. 23/05 17:32

    Σημαντικό ποσοστό Ελλήνων παραβίασαν το χρονικό όριο παραμονής τους (visa) σε ΗΠΑ

  55. 23/05 17:12

    Αποκατάσταση του αρχαίου θεάτρου Απτέρας στα Χανιά

  56. 23/05 16:49

    Μειωμένες κατά 26 εκατ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ 3μηνο

  57. 23/05 16:33

    Γ. Καμίνης: Η Αθήνα στηρίζει την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία

  58. 23/05 16:14

    Γερμανικός τουρισμός: 4 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας μέχρι το 2027

  59. 23/05 16:14

    Π.Κουρουμπλής: Κίνητρα για επενδύσεις στην κρουαζιέρα

  60. 23/05 16:02

    Κινεζικός τουρισμός: Η πλατφόρμα ALITRIP παρουσιάζεται στην Αθήνα

  61. 23/05 15:58

    Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Καμπάνια στη σερβική αγορά

  62. 23/05 15:54

    Πρώτη φωλιά θαλάσσιας χελώνας Caretta caretta στον Κυπαρισσιακό

  63. 23/05 15:51

    Το Aquila Rithymna Beach τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Χελώνας

  64. 23/05 15:35

    Μ. Κόνσολας: Οι στατηγικοί στόχοι της ΝΔ για την τουριστική ανάπτυξη

  65. 23/05 15:20

    ΕΟΤ: Προβολή της Αθήνας στη Σουηδία

  66. 23/05 15:16

    DER Touristik: Nέος online τουρ οπερέιτορ δυναμικών πακέτων

  67. 23/05 14:52

    Ελληνικός τουρισμός: Μάχη με χαμένη ανταγωνιστικότητα...

  68. 23/05 13:57

    Διαβούλευση για κατάργηση της πλαστικής σακούλας στον Κορινθιακό

  69. 23/05 13:39

    DΕR Touristik: Νέο μπάρμπεκιου κόνσεπτ στα ξενοδοχεία Club Calimera

  70. 23/05 13:25

    Στη μαρίνα Ζέας τo μοναδικό πλωτό μουσείο στη χώρα

  71. 23/05 13:18

    Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού και ΟΟΣΑ

  72. 23/05 12:52

    ΞΕΕ/ έρευνα: 4 και 5* το 42,3% των ελληνικών ξενοδοχείων το 2016

  73. 23/05 12:49

    Expedia: Eκτόξευση των κρατήσεων από τις ΗΠΑ για Βρετανία

  74. 23/05 12:38

    Ημερίδα για τον ιαματικό τουρισμό στην Καρδίτσα

  75. 23/05 12:30

    Απλούστευση της έναρξης λειτουργίας τουριστικών καταλυμάτων - Tί προβλέπει η Απόφαση

  76. 23/05 12:13

    Η Περιφέρεια Αττικής στην εκστρατεία "Η Ευρώπη στην Περιοχή μου" (video)

  77. 23/05 12:08

    Έρευνα TUI: Απόλυτη προτεραιότητα για τους Ευρωπαίους καταναλωτές οι διακοπές

  78. 23/05 12:02

    EU Open Day: 2.500 Αμερικανοί στην Ελληνική Πρεσβεία στην Ουάσιγκτον

  79. 23/05 11:41

    Επίσημο δείπνο Χατζημάρκου στους συμμετέχοντες στη 2η Διάσκεψη της Ρόδου

  80. 23/05 11:30

    Οι τελευταίες πληροφορίες για τις ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Αθήνα

  81. 23/05 11:27

    Έως 31 Μαΐου οι προτάσεις επιχορήγησης θεατρικών & χορευτικών ομάδων

  82. 23/05 11:20

    Ποιες διευκολύνσεις προσφέρει ο Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών

  83. 23/05 11:17

    ΕΟΤ: Η Ελλάδα για δύο ημέρες στην «καρδιά» του Βελιγραδίου

  84. 23/05 11:15

    Επενδύσεις 350 εκατ. ευρώ σε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική

  85. 23/05 11:08

    Aegean: +5% η επιβατική κίνηση το α' 3μηνο, +17% η κίνηση εξωτερικού

  86. 23/05 11:01

    Δυναμική παρουσία της Ρόδου στην 1η Greek Travel Show

  87. 23/05 10:45

    Ε.Κουντουρά: Ο ελληνικός τουρισμός κερδίζει την εμπιστοσύνη των επενδυτών

  88. 23/05 10:40

    EOT: Εκδήλωση προβολής στην Τουρκία

  89. 23/05 10:25

    Γιορτή Κερασιού στο Μεταξοχώρι και Γιορτή Σταριού στο Εύδριο της Λάρισας

  90. 23/05 09:40

    Panel TV: Τώρα τα ξενοδοχεία έχουν το δικό τους κανάλι!

  91. 22/05 22:09

    Ρ. Δούρου: Aπόφαση για την ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου

  92. 22/05 22:03

    Yπ. Τουρισμού: Ανάκληση λειτουργίας τουριστικών κατοικιών στη Σκιάθο

  93. 22/05 18:57

    Η κ.Κουρνέτα στην 1η Συνάντηση του Δικτύου Μουσείων

  94. 22/05 16:43

    Thessbrunch: Το νέο γαστρονομικό concept της Θεσσαλονίκης

  95. 22/05 16:03

    Κέρκυρα: Σύμφωνο συνεργασίας με πόλη του Μαυροβουνίου στον Τουρισμό

  96. 22/05 15:55

    Περιφέρεια Ηπείρου: Ο πεζοπορικός τουρισμός στο επίκεντρο

  97. 22/05 15:25

    Το NJV Athens Plaza πρώτο ξενοδοχείο στην Αθήνα με «We do local»

  98. 22/05 15:22

    Το φεστιβάλ που θα κάνει όλη την Αθήνα jazz

  99. 22/05 15:18

    HAPCO: Θετικά μηνύματα για το συνεδριακό τουρισμό από την ΙΜΕΧ 2017

  100. 22/05 14:59

    Απάτες σε βάρος ελληνικών εταιρειών στη Γερμανία