Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδόνιας Θράκης ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Στόχοι του προγράμματος:

1. Η ενίσχυση της επικοινωνιακής προσέγγισης του προορισμού προς τις ομάδες – στόχους.

2. Η μεγιστοποίηση των ωφελειών από τις δράσεις προβολής.

3. Ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος για τη διεύρυνση της «δεξαμενής» άντλησης ενδιαφέροντος.

4. Η συντήρηση της σχέσης με τους repeaters ώστε να ενισχυθεί το rotation.

5. Ανάπτυξη βιώσιμου τουρισμού

6. Η αύξηση του μέσου όρου παραμονής.

7. Αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης.

8. Η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου

9. Το «άνοιγμα» νέων αγορών.

Άξονες δράσης:

1. Δημιουργία DMO - πρόδρομες ενέργειες 2017

Με απόφαση Περιφερειάρχη θα δημιουργηθεί η Συνέλευση Διαχείρισης Προορισμού με πρόσκληση να συμμετάσχουν όλοι οι θεσμικοί φορείς, της αυτοδιοίκησης, επαγγελματικών κλάδων, φορέων διαχείρισης, πολιτιστικών συλλόγων κλπ. (διευρυμένο όργανο με δεκάδες μέλη που θα δηλώσουν τη συμμετοχή τους), το οποίο θα διοικείται από το 11 μελές Συμβούλιο Διαχείρισης Προορισμού το οποίο θα διορίζεται με απόφαση Περιφερειάρχη για 3ετή θητεία με δυνατότητα ανανέωσης ως εξής:

1. Ένας συντονιστής Θεμ. Αντιπεριφερειάρχης ή αρμόδιος Περ. Σύμβουλος για θέματα τουρισμού

2. Ένας εκπρόσωπος ΠΕΔ

3.  Δύο κπρόσωποι Ξενοδόχων (1 από Αν. Μακεδονία και 1 από Θράκη)

4. Ένας εκπρόσωπος Περ. Οργάνου Ενοικ. Δωματίων

5.  Τρεις εκπρόσωποι επιχειρηματικών - επαγγελματικών φορέων όπως πχ ΕΒΕ , ΟΕΒΕ κλπ

6.  Ένας εκπρόσωπος Τουριστικών Πρακτόρων

7.  Δύο μέλη ορισμένα από το Περ. Συμβούλιο

Κύρια σημεία :

-Σχεδιασμός

-Υλοποίηση

-Παρακολούθηση

-Διορθωτικές κινήσεις προσθήκες

-Δημιουργία ΦΔΤΠ (DMO)

-Απώτερος στόχος η ανάπτυξη ενός προορισμού «ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»

Θα έχει μέχρι την θεσμοθέτηση ΦΔΤΠ, το ρόλο του Φορέα στον σχεδιασμό και την παρακολούθηση – αναθεώρηση στόχων αλλά κυρίως θα ασχοληθεί με την μετεξέλιξη του σε ένα αυτόνομο DMO μέσω του Περιφερειακού ταμείου. Απαιτείται παράλληλα η πρόσληψη μέσω ΚΑΠ ενός έκτακτου συμβούλου για τεχνική βοήθεια σχεδιασμού υλοποίησης.

2. Συμμετοχή σε εκθέσεις

Οι εκθέσεις αποτελούν παραδοσιακό μέσο προβολής τουριστικών προορισμών.

Η συμμετοχή μας θα γίνει είτε αυτόνομα είτε ως συνεκθέτες του ΕΟΤ όπου αυτό είναι εφικτό. Η επιλογή των προτεινόμενων εκθέσεων έγινε με βάση την υφιστάμενηεπισκεψιμότητα, τα δεδομένα αφίξεων σε Ελλάδα και ΠΑΜΘ και την προώθηση εκφρασμένων πιθανών συνεργασιών αλλά και τη δυνατότητα επέκτασης σε νέες αγορές και παρουσίαση τουριστικών πόρων που έχουμε σε θεματικές.

3. Φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης και ανάπτυξη δημόσιων σχέσεων

Η γνωριμία με τον τόπο μας ξένων και Ελλήνων δημοσιογράφων, τουριστικών πρακτόρων, μπλόγκερ κλπ είναι ιδιαίτερα σημαντική διότι διαμορφώνουν τη γνώμη μεγάλου τμήματος του κοινού. Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι είναι ιδιαίτερα αποδοτική ενέργεια και δημιουργεί διαχρονικές σχέσεις. Περιλαμβάνεται ενδεικτικά το κόστος για μετακινήσεις, μεταφορά, διαμονή, διατροφή, ξενάγηση, λοιπές δαπάνες δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας κλπ για:

-Πρόσκληση και φιλοξενία Ελληνικών τηλεοπτικών εκπομπών ή/και Ελλήνων δημοσιογράφων.

-Η προσέλκυση «γυρισμάτων» ταινιών, τηλεοπτικών σειρών και video clips με ειδικά προνόμια και παροχές στους παραγωγούς.

-Πρόσκληση Celebrities και VIPs.

-Οργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών (leader opinions) από τις αγορές ενδιαφέροντος.

-Οργάνωση ταξιδιών τουριστικών πρακτόρων (tour operators) από τις αντίστοιχες αγορές ενδιαφέροντος.

-Επαφή με πράκτορες μέσω ηλεκτρονικών σεμιναρίων (webminars), ή/και συμμετοχή σε trade roadshows, ή/και γεύμα εργασίας με ταξιδιωτικούς πράκτορες & δημοσιογράφους όπου είναι εφικτό, σε ορισμένες από τις αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού.

-Διαχείριση κρίσεων (crisis management)

-Αναζήτηση και ανάπτυξη συνεργασιών και συνεργιών με Aegean, fedHATTA, ΣΕΤΕ κα (ΜΜΕ/ αεροπορικές εταιρείες κ.λ.π)

Παράλληλα περιλαμβάνει :

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εξωτερικού. Πρόσκληση, γνωριμία με την περιοχή, δικτύωση με τοπικούς επαγγελματίες, τουριστικών πρακτόρων από συγκεκριμένες χώρες στόχους. Η διοργάνωση πολλών επιμέρους στοχευμένων

συναντήσεων, εξυπηρετεί μια πιο συγκεκριμένη προσέγγιση καταγραφής του τουριστικού προϊόντος και διερεύνησης των τουριστικών προοπτικών προορισμού. Με τον τρόπο αυτό θα δοθεί προσοχή στις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς αλλά και προβολής της βέλτιστης ζητούμενης εμπειρίας.

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εσωτερικού. Μέσα από τις συναντήσεις με τους εθνικούς μας φορείς θα προκύψουν οι απαραίτητες δικτυώσεις και συνεργασίες σε τοπικό και εθνικό επίπεδο για την περαιτέρω ανάδειξη και επιχειρηματική βέλτιστη προώθηση και ωφέλεια για τον προορισμό.

4. Ειδικές δράσεις προβολής και προωθητικές ενέργειες του τουριστικού προϊόντος σε Ελλάδα και Εξωτερικό

Στοχευμένες εκδηλώσεις σε πόλεις στόχους όπως πχ Κωνσταντινούπολη, Κίεβο, Βελιγράδι, Βουκουρέστι κα αλλά και εντός Ελλαδικού χώρου. Κοινό γνώρισμα των ειδικών δράσεων προβολής είναι το εύρος δυνατοτήτων για προβολή που προσφέρεται . Ενδεικτικές δράσεις είναι:

-Η οργάνωση ειδικών γαστρονομικών εκδηλώσεων.

-Η οργάνωση παρουσιάσεων προορισμών στις αγορές ενδιαφέροντος.

-Προωθητικές δράσεις (road shows) σε Ελλάδα- Εξωτερικό.

-Περιοδεία κινητής ενημερωτικής ομάδας -ενημερωτικό mini van- σε σημαντικά αστικά κέντρα στο εξωτερικό.

-με διοργάνωση εκδηλώσεων προβολής,

-διαφημιστικής προβολής

-συναντήσεων b2b.

-Ημερίδες δημιουργικής προβολής

-Συμμετοχή σε πρωτότυπες προωθητικές δράσεις για την προσέγγιση του ταξιδιωτικού κοινού σε Ελλάδα (πχ σε μεγάλο εμπορικό κέντρο) και εξωτερικό.

5. Διαφήμιση σε Ελλάδα και Εξωτερικό (Ραδιόφωνο, Έντυπα, Διαδίκτυο, Τηλεόραση) Δημιουργία καταχωρήσεων σε έντυπο, ηλεκτρονικό τύπο, ραδιόφωνο, τηλεόραση  προβολής συνολικά του τουριστικού προορισμού καθώς και θεματικών καταχωρήσεων οι οποίες θα προβάλουν στοχευμένα σε ειδικό κοινό και σύμφωνα με το τύπο του εκάστοτε μέσου τις θεματικές - μορφές τουρισμού που προσφέρει ο προορισμός ΑΜΘ. Οι

καταχωρήσεις στον τύπο θα πρέπει να αναδεικνύουν «το αυθεντικό» τουριστικό προϊόν του προορισμού, αντίστοιχα προωθητικά μηνύματα σε ιστοσελίδες ευρείας αναγνώρισης.

6. Προωθητικές ενέργειες προβολής στο διαδίκτυο

Αδιαμφισβήτητα το διαδίκτυο αποτελεί το ισχυρότερο εργαλείο προβολής, παρουσιάζοντας παράλληλα διαρκώς αυξητικές τάσεις στο επίπεδο των χρηστών παγκοσμίως.

Πλεονεκτήματα:

- Διείσδυση σε αγορές χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

- Προβολή σε επιλεγμένες αγορές στόχους (χώρες στόχοι).

- Προβολή σε επιλεγμένα κοινά (ηλικιακά κριτήρια, βάση ενδιαφέροντος κ.λ.π).

- Άμεση προβολή σε «πελάτες» που αναζητούν το προϊόν.

- Προσαρμοστικότητα των διαφημιστικών μηνυμάτων.

- Ευελιξία στην διαχείριση του περιεχομένου και της καμπάνιας σχετικά με τον χρόνο προβολής και τον τόπο.

- Άμεσος έλεγχος αποτελεσματικότητας και κόστους καμπάνιας.

- Χαμηλό κόστος προβολής συγκριτικά με άλλα παραδοσιακά μέσα προβολής.

7. Διαχείριση σελίδων διαδικτύου – Κοινωνικών δικτύων κλπ

Το portal της Περιφέρειας και οι σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης είναι τα βασικά εργαλεία προβολής του προορισμού στην παγκόσμια αγορά. Πρέπει να είναι ενημερωμένα και να παρέχουν σε κάθε επισκέπτη (χρήστη) την απαραίτητη πληροφορία. Για τους λόγους αυτούς έχει δημιουργηθεί εσωτερικά με υπαλλήλους της ΠΑΜΘ, μια ομάδα διαχείρισης του περιεχομένου του portal και των σελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης. Πρέπει να ενισχυθεί με ειδικούς και άλλους συνεργάτες σε Ελλάδα και Εξωτερικό ώστε σε καθημερινή βάση να επικαιροποιεί το περιεχόμενό και να προκαλεί έτσι δημοσιότητα.

8. Έντυπα Μπάνερ Διαφημιστικά

Η Περιφέρεια έχει πλέον στη διάθεση της νέα επίκαιρα έντυπα. Εντούτοις παρουσιάζονται ανάγκες κατά καιρούς, σημειακά ανά ΠΕ, που απαιτούν την υποστήριξη με έντυπο υλικό τοπικών ή θεματικών τουριστικών πόρων.

9. Συνέδρια – Ημερίδες

Τα συνέδρια, σεμινάρια,workshops και οι ημερίδες είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας της Διοίκησης με τους επαγγελματίες τουρισμού της Περιφέρειας και τους

θεσμικούς φορείς αλλά και εν δυνάμει συνεργάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

10. 3ο Φεστιβάλ VIA EGNATIA

H αρχαία Εγνατία οδός, διατρέχει την περιφέρεια και αποτελεί δρόμο πολιτισμού αλλά και σημαντικό γνωστό πανευρωπαϊκά μνημειακό πόρο που μπορεί να προσελκύσει μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Θα αποτελέσει σημαντικό μέσο προβολής το οποίο στόχος είναι να προσελκύσει μέσω του Φεστιβάλ επισκέπτες από όλη την Ελλάδα και τις όμορες χώρες σε αυτή τη 3η διοργάνωση του.

11. Προβολή προϊόντων

Η χώρα μας εκτός των άλλων, είναι παγκοσμίως γνωστή για τα ποιοτικά προϊόντα της.

Λέγοντας προϊόντα η αναφορά δεν γίνεται μόνο σε τρόφιμα και ποτά. Προϊόν είναι και το μάρμαρο, προϊόν είναι και το μετάξι και ο καπνός και πολλά άλλα. Όλα αυτά τα προϊόντα τα οποία ταξιδεύουν ανά τον κόσμο φέρουν επάνω τους την χώρα μας, την κουλτούρα μας, τον πολιτισμό μας. Ο Έλληνας και ακόμη περισσότερο ο ξένος ο οποίος καταναλώνει ένα τοπικό προϊόν που βρίσκει στο ράφι του super market του, θα πρέπει να ταυτοποιείται στο μυαλό του ότι αυτό το προϊόν προέρχεται από έναν πανέμορφο και ευλογημένο τόπο και να του γεννηθεί η επιθυμία να επισκεφτεί τον τόπο αυτό.

Αδιαμφισβήτητα τα τοπικά προϊόντα αποτελούν έναν από τους βασικούς άξονες της οικονομίας και του τουρισμού της Περιφέρειας. Προτείνεται να αναπτυχθούν συνέργειες με

παραγωγούς, εμπόρους, συνεταιρισμούς, συλλόγους έτσι ώστε να υπάρξει μια αμφίδρομη σχέση μεταξύ της προβολής των τοπικών προϊόντων και του προορισμού.

Προτάσεις συνέργειας:

-Σήμανση στην συσκευασία των προϊόντων με λογότυπο της Περιφέρειας και αναγραφή της διεύθυνσης του portal.

-Προβολή των προϊόντων μέσω ειδικής διαμορφωμένης «γωνιάς» στο περίπτερο στις εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας.

-Ανάπτυξη εξειδικευμένου εντύπου προβολής των τοπικών προϊόντων της Περιφέρειας.

-Διοργάνωση έκθεσης τοπικών προϊόντων κατά την διάρκεια του καλοκαιριού.

-Ανάπτυξη προγράμματος επίσκεψης μονάδων παραγωγής τοπικών προϊόντων.

-Ειδικά για τα τρόφιμα και τα ποτά, διεξαγωγή παράλληλης εκδήλωση γευσιγνωσίας κατά την διάρκεια εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας

12. 1η Έκθεση ΕΘΝΙΚΑ ΠΑΡΚΑ Φύση Κυνήγι Ψάρεμα

Η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη έχει 4 εθνικά πάρκα , δασικά, ποτάμια και θαλάσσια οικοσυστήματα, το δασικό κεφάλαιο μοναδικό, η χλωρίδα και πανίδα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Επιπρόσθετα αποτελεί ιδιαίτερο σημείο ενδιαφέροντος για κυνηγούς και ψαράδες. Πέρα από

τις κρατικές δομές που ασχολούνται με τα παραπάνω, είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένα σε όλη την επικράτεια της όργανα και συλλογικοί φορείς που ασχολούνται με την παρακολούθηση, προστασία, υλοποίηση δράσεων αλλά και ιδιώτες με έντονο ενδιαφέρον και ενασχόληση.

 

  1. 22/08 14:47

    Ελληνικός τουρισμός: Οι εθνικότητες που απογείωσαν εισπράξεις και αφίξεις τον Ιούνιο

  2. 22/08 13:59

    Apollo: Νέα σύνδεση με Πρέβεζα από τη Σουηδία το 2018

  3. 22/08 13:38

    Πανικός σε πτήση της American Airlines- Επιβάτης προσπάθησε να ανοίξει την πόρτα

  4. 22/08 13:06

    Nέο brand της Airbnb θα ανταγωνίζεται τα πολυτελή μπουτίκ ξενοδοχεία

  5. 22/08 12:25

    Απαγόρευση απόπλου για παράνομη ναύλωση σκάφους στην Ερμιόνη

  6. 22/08 12:16

    Τάλεμπ Ριφάι, γ.γ. ΠΟΤ: Ο τουρισμός δεν είναι εχθρός

  7. 22/08 11:34

    Γενική Γραμματεία Αποδήμου Ελληνισμού: Φιλοξενία παιδιών ομογενών

  8. 22/08 11:11

    Τουρισμός: Μείωση κλινών στα ελληνικά καταλύματα το 2016- 6η στην ΕΕ η Ελλάδα

  9. 22/08 10:54

    O Thomas Cook επιστρέφει στην Τυνησία το 2018

  10. 22/08 10:33

    Ανοδική η ζήτηση στη Γερμανία για διακοπές στην Τουρκία

  11. 22/08 10:08

    Δήμος Χερσονήσου: Συνεργασία με την MKG για συλλογή στατιστικών στοιχείων ξενοδοχείων

  12. 22/08 10:00

    Ξενοδοχεία: Αποδεσμεύσεις εγγυητικών επιστολών από ολοκλήρωση επενδύσεων σε Αθήνα και Ρόδο

  13. 22/08 09:58

    Δράσεις τουριστικής προβολής από τους Δήμους Χερσονήσου, Τήνου και Τεμπών

  14. 21/08 15:32

    Η Κάρπαθος στην Έκθεση Tour Natur 2017

  15. 21/08 15:28

    Απεβίωσε ο πρόεδρος της ΕΛΙΜΕ, Γιάννης Κούβαρης

  16. 21/08 15:21

    Έκκληση για βοήθεια για τον 19χρονο Τάσο με οξεία λευχαιμία

  17. 21/08 14:04

    ΑΡΧΕΛΩΝ: Αποφυγή οχημάτων στις παραλίες Εθνικού Πάρκου Κοτυχίου-Στροφυλιάς

  18. 21/08 12:39

    Χίος, το νησί του Ομήρου - Αφιέρωμα στην ισπανική εφημερίδα La Razόn

  19. 21/08 12:37

    Ιταλία: Φράγματα σε διάσημα αξιοθέατα εξαιτίας φόβων για τρομοκρατικό χτύπημα

  20. 21/08 12:20

    Η νέα διοίκηση του ΤΑΠ

  21. 21/08 11:58

    ΕΞ Δράμας: Διαγωνισμός φωτογραφίας

  22. 21/08 11:36

    Ελληνικός τουρισμός: +13% οι αφίξεις, +14,2% οι εισπράξεις τον Ιούνιο

  23. 21/08 11:34

    Smartertravel: Ο Βόλος και το Πήλιο στα 10 μυστικά μέρη της Ευρώπης με καλό value

  24. 21/08 11:13

    Η Ελλάδα κορυφαία επιλογή διακοπών για τους Γερμανούς- Ποιοί είναι οι top 20 προορισμοί

  25. 21/08 10:46

    Guardian: Τα 10 καλύτερα beach bar στην Ελλάδα

  26. 21/08 10:42

    Τουρισμός: Τα ταξίδια “καταργούν” το ντιβάνι του ψυχοθεραπευτή

  27. 21/08 10:39

    Αποφάσεις για ξενοδοχειακές εταιρείες σε Ρέθυμνο και Παγγαίο

  28. 21/08 10:33

    Δήμος Αμαρουσίου: Κατά της εκμετάλλευσης του Δάσους Συγγρού με πρόσχημα την τουριστική ανάπτυξη

  29. 21/08 10:19

    Η Αθήνα στις πιο οικονομικές ευρωπαϊκές πόλεις για τους Βρετανούς

  30. 21/08 09:45

    Αποτελέσματα από τις δράσεις του Προαθωνικού Οργανισμού

  31. 20/08 10:29

    The Travel Awards 2017: H Eλλάδα και το Sani Resort υποψήφιοι

  32. 20/08 10:28

    33 χρόνια ξενοδοχεία Airotel: «Το σπίτι μακριά από το σπίτι σας»

  33. 20/08 10:26

    Δήμος Σίφνου: Να κηρυχθεί άγονη εποχιακά η ακτοπλοϊκή γραμμή Σερίφου-Σίφνου-Μήλου

  34. 20/08 10:22

    Γιορτή Αμυγδάλου στο Συκούριο και Γιορτή Χαλβά στα Φάρσαλα

  35. 20/08 10:20

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Καλαμάτας

  36. 19/08 16:42

    Πρώτη απαγόρευση απόπλου για παράνομη ναύλωση σκάφους στην Παλαιά Επίδαυρο

  37. 19/08 12:47

    Τουρισμός πολυτελείας: Σε ποιους προορισμούς θα ταξιδέψουν οι Αμερικανοί το φθινόπωρο

  38. 19/08 12:10

    Eurowings: Άνοιξαν οι κρατήσεις για πτήσεις προς την Κέρκυρα το 2018

  39. 19/08 12:08

    Η Air France αυξάνει τις πτήσεις προς την Κόστα Ρίκα

  40. 19/08 12:03

    Ξεκίνησαν τα εφετινά Οινοξένεια

  41. 19/08 11:44

    Διήμερο εορταστικών εκδηλώσεων στην Αλόννησο τον Δεκαπενταύγουστο

  42. 19/08 11:39

    Διεθνής Ιστιοπλοϊκή Εβδομάδα Βορείου Αιγαίου στη Σκόπελο

  43. 19/08 11:35

    Στις 16 Σεπτεμβρίου η εικονική έκρηξη του ηφαιστείου στη Σαντορίνη

  44. 19/08 11:34

    Δήμος Ιωαννιτών: Διαγωνισμός για δράσεις τουριστικής προβολής

  45. 19/08 11:32

    Ανακλήσεις αποφάσεων για τη δημιουργία 3 ξενοδοχείων

  46. 19/08 11:29

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Πάργας

  47. 19/08 09:35

    Ryanair: Καθυστερήσεις από τις μεγάλες χειραποσκευές- η πολιτική της εταιρίας

  48. 18/08 15:58

    Γερμανικός τουρισμός: Απαραίτητο το διαδίκτυο στις διακοπές

  49. 18/08 15:29

    Διεθνείς τουριστικοί φορείς αποδοκιμάζουν την επίθεση στη Βαρκελώνη

  50. 18/08 13:20

    Αμερικανικός τουρισμός: Πιο ευτυχείς οι κάτοχοι διαβατηρίου- 3 προσωπικότητες ταξιδιωτών

  51. 18/08 12:47

    Aμεση κινητοποίηση της Thomas Cook από δυσφημιστική ανάρτηση που έγινε viral

  52. 18/08 12:27

    Ryanair: Νέο portal κρατήσεων για φοιτητές Erasmus

  53. 18/08 12:24

    Πάνω από 75.000 επισκέπτες στα μνημεία της χώρας την Αυγουστιάτικη Πανσέληνο

  54. 18/08 12:03

    Virtuoso: Ο τουρισμός πολυτελείας προσελκύει περισσότερους millennials

  55. 18/08 11:41

    Ε.Κουντουρά: Πολλές οι παραβατικότητες στις τουριστικές επιχειρήσεις

  56. 18/08 11:37

    Τουρισμός: 8 εκατ. περισσότερες διεθνείς αφίξεις στην ΕΕ το α’ 4μηνο του 2017

  57. 18/08 11:24

    2ος Ιστιοπλοϊκός Μαραθώνιος

  58. 18/08 10:48

    Τρόμος σε Βαρκελώνη και Καμπρίλς- Ελληνίδα τραυματίας

  59. 18/08 10:39

    ΕΤΟΑ: Το Brexit μπορεί να πλήξει την παραγωγικότητα στον τουρισμό

  60. 18/08 10:24

    EOT: Προσκλήσεις ξένων δημοσιογράφων και στελεχών συνεδριακού τουρισμού

  61. 18/08 10:23

    Δωρεές από ξενοδοχεία στη Θεσσαλονίκη και στα Χανιά

  62. 18/08 10:18

    Γιορτή Φιστικιού στην Αίγινα

  63. 18/08 10:17

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Κορινθίων

  64. 17/08 13:30

    Συμφωνία κοινού κωδικού μεταξύ Gulf Air και Aegean Airlines

  65. 17/08 13:21

    Η Norwegian Cruise ακυρώνει κρουαζιέρα για νεοναζί

  66. 17/08 12:40

    Κυπριακός τουρισμός: Ρεκόρ αφίξεων τον Ιούλιο

  67. 17/08 12:33

    Τουριστική προβολή της Λευκάδας στην Ολλανδία

  68. 17/08 12:06

    Ο Ολυμπιονίκης Ι. Μελισσανίδης, Αmbassador του Δήμου Χερσονήσου

  69. 17/08 11:59

    Δήμος Αθηναίων: Eντείνονται οι έλεγχοι στα καταστήματα

  70. 17/08 11:53

    Ελληνικός τουρισμός: Το "πάρτι φοροδιαφυγής" στα ξενοδοχεία και η πραγματικότητα...

  71. 17/08 11:50

    Τουρισμός: Πώς θα ταξιδεύουν οι Γερμανοί τουρίστες το 2030

  72. 17/08 10:59

    Η ΑΒΤΑ συμβουλεύει: Πώς να αντιμετωπίζετε τα αρνητικά σχόλια στα social media

  73. 17/08 10:52

    Alltours: Πρόσθετες πτήσεις για Κρήτη, Ρόδο, Κω το φθινόπωρο

  74. 17/08 10:28

    O Δήμος Ν.Προποντίδας σε τουριστικό πρόγραμμα της Μαύρης Θάλασσας

  75. 17/08 10:27

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Αλοννήσου

  76. 17/08 10:24

    ΕΟΤ: Χορηγία στο Κέντρο Τύπου στην έκθεση WTM

  77. 17/08 10:13

    Ryanair: 2 νεα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Βαρκελώνη και Πόρτο

  78. 16/08 14:32

    Έρευνα: Τζατζίκι, ψάρι, σουβλάκι και μεζέ προτιμούν οι Δανοί στις διακοπές

  79. 16/08 13:09

    Ο ...συνταγματάρχης ξενοδόχος στην Αθήνα

  80. 16/08 12:51

    Πάνω από 1.000 παράνομα καταλύματα απέσυρε η Airbnb στη Βαρκελώνη

  81. 16/08 12:47

    Nέα ευρήματα από το ιστορικό ναυάγιο ΜΕΝΤΩΡ στα Κύθηρα

  82. 16/08 12:46

    Ρωσικός τουρισμός: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός στο διαδίκτυο η Ελλάδα τον Ιούλιο

  83. 16/08 12:25

    Η Ρόδος στην έκθεση Tour Natur 2017

  84. 16/08 12:00

    Τουρκικός τουρισμός: Στα 30 δισ. δολάρια μπορεί να φθάσουν οι απώλειες την τριετία 2016-2018

  85. 16/08 12:00

    Ξενοδοχεία: Στην Grivalia τα "Αστέρια" Γλυφάδας

  86. 16/08 11:47

    DW: H πτώχευση της Air Berlin ήταν αναμενόμενη

  87. 16/08 11:24

    Ryanair: Καταγγελία για "κατασκευασμένη αφερεγγυότητα" της Air Berlin

  88. 16/08 11:08

    Ημερίδα για τον Μαραθώνα: «Branding - The City of Marathon»

  89. 16/08 11:01

    Εκσκαφή φωλιάς θαλάσσιας χελώνας Caretta-Caretta στο Aquila Rithymna Beach

  90. 16/08 10:41

    Air Berlin: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι επιβάτες για την πτώχευσή της

  91. 16/08 10:40

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Ποιοι τουρίστες δαπανούν περισσότερα στις διακοπές;

  92. 16/08 10:36

    STR: 22% περισσότερα τα υπό κατασκευή δωμάτια ξενοδοχείων στην Ευρώπη τον Ιούλιο

  93. 16/08 06:44

    Σε διαδικασία πτώχευσης η Air Berlin

  94. 16/08 06:38

    Δεκαπενταύγουστος με τουριστική άνοδο στην Ιταλία

  95. 16/08 06:33

    Η Έλενα Κουντουρά στο συνέδριο της ASTA

  96. 16/08 06:31

    Γάλλοι δημοσιογράφοι στην Αμοργό

  97. 16/08 06:30

    Η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης του Δήμου Σύμης

  98. 16/08 06:29

    Μεσογειακό Εργαστήριο Κεραμικής στην Τήνο - Διεθνές Φεστιβάλ Κινουμένων Σχεδίων στη Σύρο

  99. 16/08 06:22

    Ανακοίνωση του Ομίλου Ν.Δασκαλαντωνάκη για τη διοίκηση των εταιρειών του

  100. 15/08 12:40

    Συνεδριακό Κέντρο στο παλαιό νοσοκομείο Πατρών