Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια ΑΜ-Θ: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδόνιας Θράκης ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Στόχοι του προγράμματος:

1. Η ενίσχυση της επικοινωνιακής προσέγγισης του προορισμού προς τις ομάδες – στόχους.

2. Η μεγιστοποίηση των ωφελειών από τις δράσεις προβολής.

3. Ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος για τη διεύρυνση της «δεξαμενής» άντλησης ενδιαφέροντος.

4. Η συντήρηση της σχέσης με τους repeaters ώστε να ενισχυθεί το rotation.

5. Ανάπτυξη βιώσιμου τουρισμού

6. Η αύξηση του μέσου όρου παραμονής.

7. Αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης.

8. Η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου

9. Το «άνοιγμα» νέων αγορών.

Άξονες δράσης:

1. Δημιουργία DMO - πρόδρομες ενέργειες 2017

Με απόφαση Περιφερειάρχη θα δημιουργηθεί η Συνέλευση Διαχείρισης Προορισμού με πρόσκληση να συμμετάσχουν όλοι οι θεσμικοί φορείς, της αυτοδιοίκησης, επαγγελματικών κλάδων, φορέων διαχείρισης, πολιτιστικών συλλόγων κλπ. (διευρυμένο όργανο με δεκάδες μέλη που θα δηλώσουν τη συμμετοχή τους), το οποίο θα διοικείται από το 11 μελές Συμβούλιο Διαχείρισης Προορισμού το οποίο θα διορίζεται με απόφαση Περιφερειάρχη για 3ετή θητεία με δυνατότητα ανανέωσης ως εξής:

1. Ένας συντονιστής Θεμ. Αντιπεριφερειάρχης ή αρμόδιος Περ. Σύμβουλος για θέματα τουρισμού

2. Ένας εκπρόσωπος ΠΕΔ

3.  Δύο κπρόσωποι Ξενοδόχων (1 από Αν. Μακεδονία και 1 από Θράκη)

4. Ένας εκπρόσωπος Περ. Οργάνου Ενοικ. Δωματίων

5.  Τρεις εκπρόσωποι επιχειρηματικών - επαγγελματικών φορέων όπως πχ ΕΒΕ , ΟΕΒΕ κλπ

6.  Ένας εκπρόσωπος Τουριστικών Πρακτόρων

7.  Δύο μέλη ορισμένα από το Περ. Συμβούλιο

Κύρια σημεία :

-Σχεδιασμός

-Υλοποίηση

-Παρακολούθηση

-Διορθωτικές κινήσεις προσθήκες

-Δημιουργία ΦΔΤΠ (DMO)

-Απώτερος στόχος η ανάπτυξη ενός προορισμού «ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»

Θα έχει μέχρι την θεσμοθέτηση ΦΔΤΠ, το ρόλο του Φορέα στον σχεδιασμό και την παρακολούθηση – αναθεώρηση στόχων αλλά κυρίως θα ασχοληθεί με την μετεξέλιξη του σε ένα αυτόνομο DMO μέσω του Περιφερειακού ταμείου. Απαιτείται παράλληλα η πρόσληψη μέσω ΚΑΠ ενός έκτακτου συμβούλου για τεχνική βοήθεια σχεδιασμού υλοποίησης.

2. Συμμετοχή σε εκθέσεις

Οι εκθέσεις αποτελούν παραδοσιακό μέσο προβολής τουριστικών προορισμών.

Η συμμετοχή μας θα γίνει είτε αυτόνομα είτε ως συνεκθέτες του ΕΟΤ όπου αυτό είναι εφικτό. Η επιλογή των προτεινόμενων εκθέσεων έγινε με βάση την υφιστάμενηεπισκεψιμότητα, τα δεδομένα αφίξεων σε Ελλάδα και ΠΑΜΘ και την προώθηση εκφρασμένων πιθανών συνεργασιών αλλά και τη δυνατότητα επέκτασης σε νέες αγορές και παρουσίαση τουριστικών πόρων που έχουμε σε θεματικές.

3. Φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης και ανάπτυξη δημόσιων σχέσεων

Η γνωριμία με τον τόπο μας ξένων και Ελλήνων δημοσιογράφων, τουριστικών πρακτόρων, μπλόγκερ κλπ είναι ιδιαίτερα σημαντική διότι διαμορφώνουν τη γνώμη μεγάλου τμήματος του κοινού. Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι είναι ιδιαίτερα αποδοτική ενέργεια και δημιουργεί διαχρονικές σχέσεις. Περιλαμβάνεται ενδεικτικά το κόστος για μετακινήσεις, μεταφορά, διαμονή, διατροφή, ξενάγηση, λοιπές δαπάνες δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας κλπ για:

-Πρόσκληση και φιλοξενία Ελληνικών τηλεοπτικών εκπομπών ή/και Ελλήνων δημοσιογράφων.

-Η προσέλκυση «γυρισμάτων» ταινιών, τηλεοπτικών σειρών και video clips με ειδικά προνόμια και παροχές στους παραγωγούς.

-Πρόσκληση Celebrities και VIPs.

-Οργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών (leader opinions) από τις αγορές ενδιαφέροντος.

-Οργάνωση ταξιδιών τουριστικών πρακτόρων (tour operators) από τις αντίστοιχες αγορές ενδιαφέροντος.

-Επαφή με πράκτορες μέσω ηλεκτρονικών σεμιναρίων (webminars), ή/και συμμετοχή σε trade roadshows, ή/και γεύμα εργασίας με ταξιδιωτικούς πράκτορες & δημοσιογράφους όπου είναι εφικτό, σε ορισμένες από τις αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού.

-Διαχείριση κρίσεων (crisis management)

-Αναζήτηση και ανάπτυξη συνεργασιών και συνεργιών με Aegean, fedHATTA, ΣΕΤΕ κα (ΜΜΕ/ αεροπορικές εταιρείες κ.λ.π)

Παράλληλα περιλαμβάνει :

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εξωτερικού. Πρόσκληση, γνωριμία με την περιοχή, δικτύωση με τοπικούς επαγγελματίες, τουριστικών πρακτόρων από συγκεκριμένες χώρες στόχους. Η διοργάνωση πολλών επιμέρους στοχευμένων

συναντήσεων, εξυπηρετεί μια πιο συγκεκριμένη προσέγγιση καταγραφής του τουριστικού προϊόντος και διερεύνησης των τουριστικών προοπτικών προορισμού. Με τον τρόπο αυτό θα δοθεί προσοχή στις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς αλλά και προβολής της βέλτιστης ζητούμενης εμπειρίας.

-Δικτύωση με πράκτορες και τουριστικούς φορείς του εσωτερικού. Μέσα από τις συναντήσεις με τους εθνικούς μας φορείς θα προκύψουν οι απαραίτητες δικτυώσεις και συνεργασίες σε τοπικό και εθνικό επίπεδο για την περαιτέρω ανάδειξη και επιχειρηματική βέλτιστη προώθηση και ωφέλεια για τον προορισμό.

4. Ειδικές δράσεις προβολής και προωθητικές ενέργειες του τουριστικού προϊόντος σε Ελλάδα και Εξωτερικό

Στοχευμένες εκδηλώσεις σε πόλεις στόχους όπως πχ Κωνσταντινούπολη, Κίεβο, Βελιγράδι, Βουκουρέστι κα αλλά και εντός Ελλαδικού χώρου. Κοινό γνώρισμα των ειδικών δράσεων προβολής είναι το εύρος δυνατοτήτων για προβολή που προσφέρεται . Ενδεικτικές δράσεις είναι:

-Η οργάνωση ειδικών γαστρονομικών εκδηλώσεων.

-Η οργάνωση παρουσιάσεων προορισμών στις αγορές ενδιαφέροντος.

-Προωθητικές δράσεις (road shows) σε Ελλάδα- Εξωτερικό.

-Περιοδεία κινητής ενημερωτικής ομάδας -ενημερωτικό mini van- σε σημαντικά αστικά κέντρα στο εξωτερικό.

-με διοργάνωση εκδηλώσεων προβολής,

-διαφημιστικής προβολής

-συναντήσεων b2b.

-Ημερίδες δημιουργικής προβολής

-Συμμετοχή σε πρωτότυπες προωθητικές δράσεις για την προσέγγιση του ταξιδιωτικού κοινού σε Ελλάδα (πχ σε μεγάλο εμπορικό κέντρο) και εξωτερικό.

5. Διαφήμιση σε Ελλάδα και Εξωτερικό (Ραδιόφωνο, Έντυπα, Διαδίκτυο, Τηλεόραση) Δημιουργία καταχωρήσεων σε έντυπο, ηλεκτρονικό τύπο, ραδιόφωνο, τηλεόραση  προβολής συνολικά του τουριστικού προορισμού καθώς και θεματικών καταχωρήσεων οι οποίες θα προβάλουν στοχευμένα σε ειδικό κοινό και σύμφωνα με το τύπο του εκάστοτε μέσου τις θεματικές - μορφές τουρισμού που προσφέρει ο προορισμός ΑΜΘ. Οι

καταχωρήσεις στον τύπο θα πρέπει να αναδεικνύουν «το αυθεντικό» τουριστικό προϊόν του προορισμού, αντίστοιχα προωθητικά μηνύματα σε ιστοσελίδες ευρείας αναγνώρισης.

6. Προωθητικές ενέργειες προβολής στο διαδίκτυο

Αδιαμφισβήτητα το διαδίκτυο αποτελεί το ισχυρότερο εργαλείο προβολής, παρουσιάζοντας παράλληλα διαρκώς αυξητικές τάσεις στο επίπεδο των χρηστών παγκοσμίως.

Πλεονεκτήματα:

- Διείσδυση σε αγορές χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

- Προβολή σε επιλεγμένες αγορές στόχους (χώρες στόχοι).

- Προβολή σε επιλεγμένα κοινά (ηλικιακά κριτήρια, βάση ενδιαφέροντος κ.λ.π).

- Άμεση προβολή σε «πελάτες» που αναζητούν το προϊόν.

- Προσαρμοστικότητα των διαφημιστικών μηνυμάτων.

- Ευελιξία στην διαχείριση του περιεχομένου και της καμπάνιας σχετικά με τον χρόνο προβολής και τον τόπο.

- Άμεσος έλεγχος αποτελεσματικότητας και κόστους καμπάνιας.

- Χαμηλό κόστος προβολής συγκριτικά με άλλα παραδοσιακά μέσα προβολής.

7. Διαχείριση σελίδων διαδικτύου – Κοινωνικών δικτύων κλπ

Το portal της Περιφέρειας και οι σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης είναι τα βασικά εργαλεία προβολής του προορισμού στην παγκόσμια αγορά. Πρέπει να είναι ενημερωμένα και να παρέχουν σε κάθε επισκέπτη (χρήστη) την απαραίτητη πληροφορία. Για τους λόγους αυτούς έχει δημιουργηθεί εσωτερικά με υπαλλήλους της ΠΑΜΘ, μια ομάδα διαχείρισης του περιεχομένου του portal και των σελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης. Πρέπει να ενισχυθεί με ειδικούς και άλλους συνεργάτες σε Ελλάδα και Εξωτερικό ώστε σε καθημερινή βάση να επικαιροποιεί το περιεχόμενό και να προκαλεί έτσι δημοσιότητα.

8. Έντυπα Μπάνερ Διαφημιστικά

Η Περιφέρεια έχει πλέον στη διάθεση της νέα επίκαιρα έντυπα. Εντούτοις παρουσιάζονται ανάγκες κατά καιρούς, σημειακά ανά ΠΕ, που απαιτούν την υποστήριξη με έντυπο υλικό τοπικών ή θεματικών τουριστικών πόρων.

9. Συνέδρια – Ημερίδες

Τα συνέδρια, σεμινάρια,workshops και οι ημερίδες είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας της Διοίκησης με τους επαγγελματίες τουρισμού της Περιφέρειας και τους

θεσμικούς φορείς αλλά και εν δυνάμει συνεργάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

10. 3ο Φεστιβάλ VIA EGNATIA

H αρχαία Εγνατία οδός, διατρέχει την περιφέρεια και αποτελεί δρόμο πολιτισμού αλλά και σημαντικό γνωστό πανευρωπαϊκά μνημειακό πόρο που μπορεί να προσελκύσει μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Θα αποτελέσει σημαντικό μέσο προβολής το οποίο στόχος είναι να προσελκύσει μέσω του Φεστιβάλ επισκέπτες από όλη την Ελλάδα και τις όμορες χώρες σε αυτή τη 3η διοργάνωση του.

11. Προβολή προϊόντων

Η χώρα μας εκτός των άλλων, είναι παγκοσμίως γνωστή για τα ποιοτικά προϊόντα της.

Λέγοντας προϊόντα η αναφορά δεν γίνεται μόνο σε τρόφιμα και ποτά. Προϊόν είναι και το μάρμαρο, προϊόν είναι και το μετάξι και ο καπνός και πολλά άλλα. Όλα αυτά τα προϊόντα τα οποία ταξιδεύουν ανά τον κόσμο φέρουν επάνω τους την χώρα μας, την κουλτούρα μας, τον πολιτισμό μας. Ο Έλληνας και ακόμη περισσότερο ο ξένος ο οποίος καταναλώνει ένα τοπικό προϊόν που βρίσκει στο ράφι του super market του, θα πρέπει να ταυτοποιείται στο μυαλό του ότι αυτό το προϊόν προέρχεται από έναν πανέμορφο και ευλογημένο τόπο και να του γεννηθεί η επιθυμία να επισκεφτεί τον τόπο αυτό.

Αδιαμφισβήτητα τα τοπικά προϊόντα αποτελούν έναν από τους βασικούς άξονες της οικονομίας και του τουρισμού της Περιφέρειας. Προτείνεται να αναπτυχθούν συνέργειες με

παραγωγούς, εμπόρους, συνεταιρισμούς, συλλόγους έτσι ώστε να υπάρξει μια αμφίδρομη σχέση μεταξύ της προβολής των τοπικών προϊόντων και του προορισμού.

Προτάσεις συνέργειας:

-Σήμανση στην συσκευασία των προϊόντων με λογότυπο της Περιφέρειας και αναγραφή της διεύθυνσης του portal.

-Προβολή των προϊόντων μέσω ειδικής διαμορφωμένης «γωνιάς» στο περίπτερο στις εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας.

-Ανάπτυξη εξειδικευμένου εντύπου προβολής των τοπικών προϊόντων της Περιφέρειας.

-Διοργάνωση έκθεσης τοπικών προϊόντων κατά την διάρκεια του καλοκαιριού.

-Ανάπτυξη προγράμματος επίσκεψης μονάδων παραγωγής τοπικών προϊόντων.

-Ειδικά για τα τρόφιμα και τα ποτά, διεξαγωγή παράλληλης εκδήλωση γευσιγνωσίας κατά την διάρκεια εκθεσιακής παρουσίας της Περιφέρειας

12. 1η Έκθεση ΕΘΝΙΚΑ ΠΑΡΚΑ Φύση Κυνήγι Ψάρεμα

Η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη έχει 4 εθνικά πάρκα , δασικά, ποτάμια και θαλάσσια οικοσυστήματα, το δασικό κεφάλαιο μοναδικό, η χλωρίδα και πανίδα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Επιπρόσθετα αποτελεί ιδιαίτερο σημείο ενδιαφέροντος για κυνηγούς και ψαράδες. Πέρα από

τις κρατικές δομές που ασχολούνται με τα παραπάνω, είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένα σε όλη την επικράτεια της όργανα και συλλογικοί φορείς που ασχολούνται με την παρακολούθηση, προστασία, υλοποίηση δράσεων αλλά και ιδιώτες με έντονο ενδιαφέρον και ενασχόληση.

 

  1. 13/12 18:36

    Εθνική Τράπεζα: Ο τουρισμός οδηγεί την ανάκαμψη του ΑΕΠ

  2. 13/12 17:12

    Eurowings: Νέα σύνδεση με Ελλάδα από την Αυστρία

  3. 13/12 17:05

    Τουρκικός τουρισμός: Προβλέψεις για ρεκόρ αφίξεων από τη Ρωσία το 2018

  4. 13/12 16:30

    M. Κόνσολας: Η υπερφορολόγηση πλήττει την ανταγωνιστικότητα του τουρισμού

  5. 13/12 16:28

    Συμμετοχή του ΕΟΤ στο Winter Ball 2017 της Μόσχας

  6. 13/12 16:26

    Fraport: Έργα 10 εκατ. ευρώ στο αεροδρόμιο Καβάλας

  7. 13/12 16:19

    Celestyal Cruises: Θετικό το 2017 – Άνοιγμα σε Αμερική και Ασία το 2018

  8. 13/12 16:18

    Δράμα: Νέα πνοή στην τουριστική δραστηριότητα με στήριξη της ΕΕ

  9. 13/12 15:13

    Ι.Ρέτσος: Χωροταξικό και υπερφορολόγηση τα "αγκάθια" του ελληνικού τουρισμού

  10. 13/12 14:34

    Ξενοδοχεία: Δωρεά του Agapi Beach σε οικογένειες του Δήμου Μαλεβιζίου.

  11. 13/12 13:54

    Ο υπερ-τουρισμός απειλεί την Σαντορίνη

  12. 13/12 13:09

    Κοινές δράσεις Ελλάδας - Ρωσίας για το Έτος Τουρισμού

  13. 13/12 12:44

    Όμιλος Goldair: Θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης και το 2017

  14. 13/12 12:11

    Τον Ιανουάριο η 1η έκθεση GRECIA PANORAMA στη Ρουμανία

  15. 13/12 11:42

    AirHelp: Αποζημιώσεις για καθυστερήσεις πτήσεων από Αθήνα

  16. 13/12 11:14

    Γερμανικός τουρισμός: Ελλάδα και Αίγυπτος οι μεγάλοι νικητές της χρονιάς

  17. 13/12 11:08

    Χανιά: City branding με εφαρμογές “έξυπνης” πόλης

  18. 13/12 11:06

    500.000 ευρώ για συντήρηση του οδικού δικτύου Σαντορίνης- Διαγωνισμός

  19. 13/12 11:05

    Στην Ελευσίνα μια φορά - Το χάνι του Καμπόλη

  20. 13/12 11:01

    Άρωμα Χριστουγέννων στην Αθήνα-Όλες οι εορταστικές εκδηλώσεις

  21. 13/12 10:55

    ΕΕ: Αναβαθμίζονται τα συστήματα πληροφοριών για μεγαλύτερη ασφάλεια

  22. 13/12 10:46

    Η Cyan Group of Hotels γιορτάζει τα 40 χρόνια της

  23. 13/12 10:42

    Κυπριακός τουρισμός: Προτροπές ΚΟΤ για τα Χριστούγεννα

  24. 13/12 10:40

    TUI: 12% αύξηση εσόδων και κερδών

  25. 13/12 10:37

    Δίκτυο πεζοπορικών διαδρομών στο Λέχοβο Φλωρίνης

  26. 13/12 10:30

    Δήμος Σερρών: Διοργάνωση Θρησκευτικού Φεστιβάλ

  27. 13/12 10:27

    Δράσεις τουριστικής προβολής προορισμών

  28. 12/12 18:20

    Παρίσι: Ο δήμος ζητεί από την Airbnb να διαγράψει 1.000 αδήλωτα σπίτια

  29. 12/12 18:00

    Βρετανία: Το Brexit θα ρίξει την παραγωγικότητα των επιχειρήσεων στον Τουρισμό

  30. 12/12 17:40

    Διατήρηση του μειωμένου ΦΠΑ στα νησιά ζητεί η ΠΟΞ

  31. 12/12 17:31

    Ενθαρρυντικά μηνύματα στην Greek Tourism Expo για το Ν. Αιγαίο

  32. 12/12 16:57

    Πώς το ποδήλατο θα βοηθήσει την οικονομία των Τρικάλων

  33. 12/12 16:35

    Qatar Airways: Εορτασμός στην Αθήνα για τα 20 χρόνια λειτουργίας

  34. 12/12 16:25

    Marketing Greece: Αφιερώματα σε γερμανικά μέσα ενημέρωσης

  35. 12/12 15:48

    ΥΠΑ: Προς νέο ρεκόρ επιβατικής κίνησης τα ελληνικά αεροδρόμια το 2017

  36. 12/12 15:43

    Olympic Air: Ποιες πτήσεις επηρεάζονται από την απεργία την Πέμπτη

  37. 12/12 15:35

    ΥΠΑ: Ομαλά διεξάγονται οι πτήσεις στο "Μακεδονία"

  38. 12/12 15:31

    Αυτό είναι το πιο περιζήτητο ελληνικό σπίτι στην Airbnb

  39. 12/12 14:57

    Η Airbnb, οι απάτες και τα εμπορικά συμφέροντα

  40. 12/12 14:14

    Οι 5 top τάσεις στα μπουτίκ ξενοδοχεία το 2018

  41. 12/12 13:44

    easyJet: 7 νέα δρομολόγια προς Ελλάδα το 2018

  42. 12/12 13:39

    Οι τουρίστες ζητούν κρητικό μέλι στα ξενοδοχεία ... και δε βρίσκουν!

  43. 12/12 13:34

    Ολοκληρώθηκε η Greek Tourism Expo 2017- 6.100 b2b συναντήσεις με τους εκθέτες

  44. 12/12 13:12

    FedHATTA: Δυναμικό restart της αγοράς των ΗΠΑ με το Athens ASTA Destination Expo

  45. 12/12 13:09

    Ρωσικός τουρισμός: Υψηλές προκρατήσεις για Ελλάδα

  46. 12/12 12:35

    ΝΔ: Αγνοείται η τύχη του νομοσχεδίου για τα υδροπλάνα

  47. 12/12 12:15

    Fraport: +10,6% η επιβατική κίνηση στα 14 αεροδρόμια το 11μηνο

  48. 12/12 11:40

    H Airbnb κοντά στην εξαγορά του ευρωπαϊκού τμήματος της Wyndham

  49. 12/12 11:16

    Οι 10 δημοφιλέστεροι προορισμοί για τους Έλληνες αυτά τα Χριστούγεννα

  50. 12/12 11:11

    ΣΕΤΚΕ: Mη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα τα σπίτια που μισθώνονται στους τουρίστες

  51. 12/12 11:01

    Πρόσκληση Ε. Κουντουρά για διεθνείς επενδύσεις στην Ελλάδα

  52. 12/12 10:56

    Costa Navarino: Διεθνής διάκριση για τις πολυτελείς κατοικίες

  53. 12/12 10:24

    ΞΕΕ: Πανευρωπαϊκή πρωτιά για το "Ελληνικό Πρωινό"

  54. 12/12 10:15

    Mediterranean Sea Hit Report: Οι επιδόσεις στα ξενοδοχεία της Μεσογείου τον Οκτώβριο

  55. 12/12 10:07

    Εγκρίσεις για Ιαματικά Λουτρά

  56. 12/12 10:05

    Δήμος Ρόδου: Διαγωνισμός για την εκμίσθωση Χαμάμ

  57. 12/12 09:52

    Σχέδιο νόμου για τον εκσυγχρονισμό της τουριστικής νομοθεσίας

  58. 11/12 22:32

    Tα "κλειδιά" του ΞΕΕ για τα boutique ξενοδοχεία (video)

  59. 11/12 20:49

    Μυτιλήνη: Ημερίδα για τη διασύνδεση Αγροδιατροφής- Βιομηχανίας- Τουρισμού

  60. 11/12 19:42

    Ποιά επαγγέλματα στον Τουρισμό βάζουν POS

  61. 11/12 17:54

    ΠΟΞ: Τρεις προτάσεις για τη χρήση αιγιαλού από τα ξενοδοχεία

  62. 11/12 17:35

    Προβολή της Ελλάδας στη Μόσχα ως ιατρικού προορισμού

  63. 11/12 16:34

    +14% ο κύκλος εργασιών στις υπηρεσίες καταλυμάτων και εστίασης το γ' 3μηνο

  64. 11/12 15:37

    Zeus International: 4 νέα ξενοδοχειακά πρότζεκτ στην Αθήνα το 2018

  65. 11/12 14:03

    Παγκόσμια διάκριση για το Aristi Mountain Resort

  66. 11/12 13:46

    Γ. Κανελλόπουλος: Απαιτούνται διευκρινίσεις για τις τουριστικές μισθώσεις σπιτιών (video)

  67. 11/12 13:23

    Ο Δήμος Ρόδου στην Greek Tourism Expo

  68. 11/12 12:57

    Δημοψήφισμα στη Μύκονο για το καζίνο

  69. 11/12 12:06

    Μ.Κόνσολας: Πώς θα αναπτυχθεί ο εναλλακτικός τουρισμός

  70. 11/12 12:03

    Ξενοδοχεία: Κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες

  71. 11/12 11:59

    Κοινωνική συνέργεια από 4 ξενοδοχειακές ενώσεις της Κ.Μακεδονίας

  72. 11/12 11:50

    Η πίτσα στην πολιτιστική κληρονομιά της UNESCO

  73. 11/12 11:46

    Η Ryanair τελειώνει τη συνεργασία της με την Amadeus

  74. 11/12 11:41

    Τάσος Γκόβας: Πώς θα ενισχυθεί ο τουρισμός με τα υδροπλάνα (video)

  75. 11/12 11:12

    Ο ιαματικός τουρισμός μπορεί να τονώσει την περιφερειακή ανάπτυξη

  76. 11/12 10:46

    Mitsis Hotels: Σήμα Green Key στα 17 ξενοδοχεία του Ομίλου

  77. 11/12 10:34

    Νέα ψηφιακή εφαρμογή στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  78. 11/12 10:29

    Σύστημα ασφαλείας στο λιμάνι της Σάμου

  79. 11/12 10:27

    Διαγωνισμός για ξενοδοχειακές υπηρεσίες

  80. 11/12 10:08

    To διεθνές φόρουμ "Peace and Sport" διεκδικεί η Ρόδος για το 2019

  81. 11/12 09:52

    Global Blue Hellas: Απογειώθηκαν οι συναλλαγές Tax Free το 12μηνο

  82. 11/12 09:25

    Ποιά έργα πολιτιστικής κληρονομιάς στο Ιόνιο μπαίνουν στο ΕΣΠΑ

  83. 10/12 15:42

    Greek Tourism Expo: Ισχυρή εξάρτηση των μικρών ξενοδοχείων στην Ελλάδα από τις online κρατήσεις

  84. 10/12 10:55

    O ΕΟΤ σε εκδηλώσεις στη Ν.Υόρκη, Βουδαπέστη και Κων/πολη

  85. 10/12 10:53

    Δήμος Σπάρτης: Διαγωνισμός για υλικό τουριστικής προβολής

  86. 10/12 10:37

    Ποιες επιχειρήσεις τιμήθηκαν στα βραβεία “Treasures of Greek Tourism 2017”.

  87. 09/12 19:17

    Ανοίγει ο δρόμος για επενδύσεις σε ιαματικές πηγές (video)

  88. 09/12 18:43

    «Η πιστοποίηση αειφορίας φέρνει τουρίστες» (video)

  89. 09/12 15:58

    Ιαματικός τουρισμός: Η Ελλάδα μπορεί να γίνει παγκόσμιο health resort

  90. 09/12 15:02

    Η Ελλάδα διεκδικεί το 5% του παγκόσμιου ιατρικού τουρισμού μέχρι το 2020

  91. 09/12 11:30

    Ηράκλειο- Κρήτη: Στόχος ο μαζικός τουρισμός 7 μηνών το χρόνο

  92. 09/12 10:40

    Τουρισμός: Η Αθήνα στους top προορισμούς των Σκανδιναβών το α' 4μηνο του 2018

  93. 09/12 10:35

    ΠΟΞ: Επιστολή στους ευρωβουλευτές για τους ελέγχους στα αεροδρόμια

  94. 09/12 10:22

    Διαγωνισμός για ταξιδιωτικές υπηρεσίες εκδρομής στο Στρασβούργο

  95. 09/12 10:20

    Ρέθυμνο: Σχέδιο για τη βιώσιμη διαχείριση νερού στις τουριστικές υποδομές

  96. 08/12 22:26

    Ταξιδιωτικές υπηρεσίες & καταλύματα πρώτα στις online αγορές των Ελλήνων το 2017

  97. 08/12 21:57

    Το Ρεμπέτικο στον κατάλογο άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO

  98. 08/12 21:50

    ABTA: Έτσι θα προστατευθεί ο βρετανικός τουρισμός από το Brexit

  99. 08/12 21:12

    ΕΣΠΑ: 13 εκατ. ευρώ για ανάδειξη σημαντικών αρχαιολογικών χώρων UNESCO

  100. 08/12 20:23

    Προβολή της Ελλάδας ως χειμερινού προορισμού στην Τουρκία