Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ενέκρινε το σχέδιο δράσεων τουριστικών προβολής και προώθησης των αγροτικών προϊόντων για το 2017 συνολικού προϋπολογισμού 930.000 ευρώ.
Η ανάπτυξη του τουρισμού, του πρωτογενούς τομέα, της μεταποίησης, της εξαγωγής των ποιοτικών προϊόντων στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη και την απασχόληση της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει εξαρχής θέσει την ανάγκη διασύνδεσης των δυο βασικών πυλώνων της οικονομίας του προορισμού όπως ο τουρισμός και τα αγροτικά προϊόντα.
Όσον αφορά τον τουρισμό, η Περιφέρεια επιδιώκει η Πελοπόννησος να αυξήσει σημαντικά την ποσότητα και κυρίως την ποιότητα του εισερχόμενου τουρισμού της. Στο πλαίσιο αυτό έχει ως στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου στους 7 μήνες και σταδιακά στην επιδίωξη του 12μηνου τουρισμού.
Αυτό θα επιτευχθεί με:
- Αύξηση τουριστικών επισκέψεων
- Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου και μείωση εποχικότητας.
- Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού
- Προώθηση της μοναδικότητας του Πελοποννησιακού Τουριστικού Προϊόντος (φυσικό περιβάλλον, πλούσιο αρχαιολογικό, ιστορικό και πολιτιστικό απόθεμα – 7 μνημεία Unesco, γαστρονομία)
- Πρόσβαση σε νέες αγορές
- Αύξηση απευθείας πτήσεων γραμμής προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας
- Διεύρυνση Αγορών – Στόχων με την προσέλκυση τουριστικών επαγγελματιών του εξωτερικού
-Συνεχής αύξηση κρατήσεων και βελτίωση προσφερόμενου προϊόντος επιχειρήσεων.
-Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
-Προσέλκυση ποιοτικότερου τουρισμού με αύξηση του μέσου όρου κατανάλωσης.
Ο Διεθνής Αερολιμένας Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος” έχει επιδείξει αλματώδη αύξηση (+253%) όλα αυτά τα χρόνια από το 2009 όπου οι αφίξεις ήταν 30.446 το 2016 άγγιξαν τις 106.000, διαδραματίζοντας σημαντικό ρόλο στη συγκράτηση των μειώσεων στις αφίξεις Ελλήνων επισκεπτών στην Πελοπόννησο. Ενώ μεμονωμένοι επισκέπτες κυρίως από το λιμάνι της Πάτρας αφίχθησαν 176.615 αλλοδαποί οι οποίοι και αποτελούν το 39% των θαλάσσιων αφίξεων στη χώρα μας.
Έως πρόσφατα και πριν πληγεί η χώρα από την οικονομική κρίση ο εισερχόμενος τουρισμός της Πελοποννήσου χαρακτηριζόταν από τη μεγάλη συμμετοχή αφίξεων των Ελλήνων τουριστών στις συνολικές αφίξεις τουριστών σε ποσοστά της τάξης του 70% και 30% να αποτελούν αλλοδαπούς τουρίστες.
Αναπόφευκτα η Πελοπόννησος ήταν από εκείνους τους προορισμούς οι οποίοι επλήγησαν σημαντικά σε επίπεδο εισερχόμενου τουρισμού κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης 2010 και έπειτα λόγω της μείωσης του εισερχόμενου τουρισμού από Έλληνες επισκέπτες.
Η συμμετοχή σε εκθέσεις αποτελεί πρωτίστως ένα σημαντικό εργαλείο για τη σύναψη επαγγελματικών σχέσεων και συμφωνιών, με στόχο την ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού στην Πελοπόννησο. Δευτερευόντως χρησιμεύει και στην προβολή του προορισμού ενώ σημαντική είναι και η λήψη εμπειρίας από τον διεθνή ανταγωνισμό. Κάθε έκθεση εμπεριέχει δράσεις προετοιμασίας με email καμπάνιες, δράσεις κατά τη διάρκεια της έκθεσης και δράσεις με το πέρας αυτής με το follow up των επαφών που έλαβαν μέρος.
Κάθε έτος η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετέχει σε μια σειρά από τις μεγαλύτερες και πλέον αναγνωρισμένες παγκοσμίως εκθέσεις, τις οποίες επιλέγει με βάση τον εισερχόμενο τουρισμό της, τις μελέτες marketing που έχει υλοποιήσει προτιμώντας αυτές που πραγματοποιούνται σε χώρες που αποτελούν δεξαμενές εισερχόμενου τουρισμού για την Πελοπόννησο, όπως Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Ρωσία, Πολωνία, Γαλλία καθώς και νέες δυναμικές αγορές. Περαιτέρω, η Περιφέρεια συμμετέχει και σε εκθέσεις προϊόντων ή και σε γενικές εκθέσεις, με στόχο την τόνωση της παραγωγής και της επιχειρηματικότητας της περιοχής.
Σε κάθε έκθεση που διοργανώνει η Περιφέρεια ενημερώνονται όλοι οι εμπλεκόμενοι επαγγελματικοί φορείς, όπως τουριστικές επιχειρήσεις, γραφεία και ταξιδιωτικοί πράκτορες, καθώς με συνεργατικές μεθόδους επιτυγχάνεται η μεγιστοποίηση των επωφελών αποτελεσμάτων κάθε προσπάθειας.
Στο κρίσιμο τομέα των προϊόντων η Περιφέρεια έχει θέσει ως προτεραιότητά να επενδύσει στην ιδιαιτερότητα των προϊόντων της Πελοποννήσου και να αναδείξει τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα. Μέσω των ενεργειών της προβάλλει τα Πελοποννησιακά Προϊόντα και την Πελοποννησιακή Γαστρονομία σε βασικούς παράγοντες οι οποίοι, προσθέτουν υπεραξία στο σύνολο της Πελοποννησιακής Οικονομίας.
Ποιοτικά, πιστοποιημένα προϊόντα περικλείονται στο καλάθι Πελοποννησιακών Προϊόντων και αποτελούν το αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας του προορισμού.
Ταξίδια εξοικείωσης
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου σχεδιάζει, οργανώνει και υλοποιεί ολοκληρωμένες δράσεις παρουσίασης του προορισμού μέσω ταξιδίων εξοικείωσης σε δημοσιογράφους και tour operators του εξωτερικού, διαμορφωτών της κοινής γνώμης, τουριστικών διάμεσων και επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της
ημεδαπής και αλλοδαπής (ενδεικτικά αναφέρονται: Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ινδία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες, Παρίσι, Βέλγιο, Πολωνία, Ρωσία κ.α.), με στόχο τη γνωριμία και προβολή των τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας. Στόχος την επόμενη περίοδο θα αποτελέσει και η προσέλκυση του απόδημου ελληνισμού για την προσέλκυση τουριστών και την προώθηση των προϊόντων.
Σκοπός είναι να γνωρίσουν τον προορισμό Πελοπόννησος και τα ποιοτικά προϊόντα, να τον προβάλουν με άρθρα (όταν πρόκειται για δημοσιογράφους) που θα δημοσιεύσουν ή να γνωρίσουν τον προορισμό ώστε μελλοντικά να προχωρήσουν στη σύναψη συνεργασιών με επιχειρηματίες της Πελοποννήσου όταν πρόκειται για tour operators, travel agents, retailers.
Επίσης, έμμεση τουριστική προβολή αποτελεί η φιλοξενία προσωπικοτήτων από τον καλλιτεχνικό, πολιτικό, επιστημονικό κλπ χώρο, που με την αναγνωσιμότητά τους τραβούν τα φώτα της δημοσιότητας, προβάλλοντας εμμέσως και τον τόπο παρουσίας τους.
Τεχνολογικές Προωθητικές Δράσεις
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου από προηγούμενα έργα έχει στη διάθεση της μια σειρά από εργαλεία που αφορούν την προώθηση της στο χώρο του διαδικτύου, των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας καθώς και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Με στόχο τη συνδυαστική προβολή και προώθηση του προορισμού, ο τομέας του διαδικτύου και η χρήση σύγχρονων τεχνολογιών επικοινωνίας αποτελούν τη βασική προωθητική στρατηγική της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Άλλωστε ο τουρισμός λόγω των χαρακτηριστικών του είναι άμεσα συνδεδεμένος με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Συγκεκριμένα λόγω της γεωγραφικής απόστασης των πελατών με τον τουριστικό προορισμό απαιτείται η χρήση ΤΠΕ για την εύκολη διεκπεραίωση των συναλλαγών αλλά κυρίως κατά τη διαμόρφωση γνώμης και την επιλογής του προορισμού. Η χρήση του διαδικτύου και οι επερχόμενες δράσεις μέσω ΤΠΕ έχουν αλλάξει ριζικά τον τουριστικό τομέα μιας και το σύνολο της πληροφορίας, της δημιουργία ταυτότητας, κ.α έχουν μεταφερθεί στον τομέα του διαδικτύου.
Στόχος του νέου έργου θα αποτελεί η διαχείριση και η ανάπτυξη τεχνολογικών εργαλείων με ενέργειες όπως:
Δημιουργία ηλεκτρονικής προβολής της Πελοποννήσου με προηγμένες συμμετοχικές υπηρεσίες.
Δημιουργία ψηφιακής προβολή της Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού και η υποστήριξη του τουριστικού brand με τη χρήση προηγμένων ψηφιακών υπηρεσιών που ξεφεύγουν κατά πολύ από την κλασσική διαφήμιση - προώθηση και καταγράφουν το υλικό την άποψη - γνώμη των ίδιων των επισκεπτών και κατοίκων. Μέσα από τη δημιουργία καναλιού αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες είναι η ισχυρότερη προβολή του τόπου καθώς και την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας και της Νεολαίας.
Μέσα από την ειδική πλατφόρμα θα προτρέπονται οι ίδιοι οι πολίτες και επισκέπτες να αναρτούν περιεχόμενο User-Generated Content (πχ ένα γεύμα σε εστιατόριο, μια παραλία, μια εικόνα, μια συνταγή, μια ιστορία, μια εμπειρία ). Με ειδικές τεχνικές και εργαλεία social media το μήνυμα θα φτάνει παντού ώστε όλοι να μπορούν να δουν αυτή την εμπειρία. Οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου θα μπορούν να εγγράφονται ώστε να δημιουργηθεί community επισκεπτών και φίλων της Πελοποννήσου. Υλικό που θα αναρτάται στα social media με συγκεκριμένο hashtag, πχ #mypelop θα περιλαμβάνεται στις διαδικτυακές βιβλιοθήκες αυξάνοντας έτσι σημαντικά τη βελτιστοποίηση της πληροφορίας για την Πελοπόννησο στο διαδίκτυο.
Δημιουργία εικονικής παρουσίασης «Πελοπόννησος 360»
Πρόκειται για μια τεχνολογική εφαρμογή με στόχο τη χρήση πανοραμικών απεικονίσεων 360 μοιρών και τεχνολογιών εικονικής περιήγησης. Προβλέπεται η δημιουργία αντίστοιχου αριθμού πανοραμικών απεικονίσεων σε σημεία ενδιαφέροντος της Πελοποννήσου (παραλίες, αστικοί προορισμοί, μοναστήρια, αρχαιολογικοί χώροι, έθιμα κα). Στην τεχνολογική εφαρμογή θα προβάλλονται περισσότερες πανοραμικές απεικονίσεις, δημιουργώντας μια εικονική περιήγηση της Πελοποννήσου για τον δυνητικό χρήστη της εφαρμογής.
Στο πλαίσιο αυτό θα υπάρχουν και ειδικές φορητές συσκευές τύπου wearable όπου θα αξιοποιεί η Περιφέρεια στις εκθέσεις τουρισμού αλλά και online portal που θα φιλοξενεί τις εικονικές περιηγήσεις της Πελοποννήσου. Η εφαρμογεί θα διαθέτει και την απαιτούμενη πληροφόρηση για το κάθε σημείο ειδικού ενδιαφέροντος.
Υλικό προβολής
Προτείνεται:
-Η επανεκτύπωση διαφημιστικού υλικού καθώς και ο σχεδιασμός – εκτύπωση εντύπων που σχετίζονται με τουρισμό και προϊόντα κλπ.
-Δημιουργία προωθητικής τσάντας ώμου από ύφασμα.
-Κατασκευή Μνήμες USB με καλούπι σε σχήμα Π κατασκευασμένο από PVC με εσωτερικό διάδρομο και ενσωμάτωση μνήμης.
- Εκτύπωση τουριστικού χάρτη της Πελοποννήσου.
-Αναμνηστικά δώρα
Μελέτες
Ο σωστός στρατηγικός σχεδιασμός και οι στοχευμένες δράσεις προβολής μέσω μελετών θα αποτελέσουν το αντικείμενο αυτής της κατηγορία. Άλλωστε ο σχεδιασμό που ακολουθήθηκε τα προηγούμενα χρόνια είχε στηριχθεί απόλυτα στις προδιαγεγραμμένες δράσεις των μελετών που είχαν δημιουργηθεί προ πενταετίας (μελέτη marketing, μελέτη branding, διαδικτυακής προβολής). Πρόκειται για μελέτες που σε κάποιο βαθμό θα χρειαστούν επικαιροποίηση αλλά και νέες μελέτες σύμφωνα με τις ανάγκες που θα προκύψουν κατά την υλοποίηση του προγράμματος είτε όσον αφορά τον κρίσιμο τομέα του τουρισμού, είτε αυτό των προϊόντων. Ενδεικτική θεματολογία μελετών είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών, η μέτρηση της φέρουσας ικανότητας του προορισμού, σχέδιο προσέλκυσης ομογενειακού τουρισμού, σχέδια δράσεις για σύγχρονη προώθησης προϊόντων, σχέδιο διαχείρισης κρίσεων, σχέδιο δημοσίων σχέσεων, εξειδικευμένα ζητήματα που αφορούν την προώθηση mobile εφαρμογών, αναλύσεις μεγάλων δεδομένων, ευρύτερα μελέτες εξέλιξης της αγοράς κ.α.
Για δημιουργία μελετών δύναται να γίνει συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα, τουριστικούς φορείς, ινστιτούτα μελετών, ιδιωτικές εταιρείες, κλπ για τη διεξαγωγή μελετών που αφορούν το τουριστικό προϊόν και τα προϊόντα της Πελοποννήσου.
- 1) Η Τεχνολογία συναντά την παράδοση: Drones αναδιαμορφώνουν την ορεινή κτηνοτροφία
- 2) Ημερίδα ΠΟΤΑΠ | «Η ηλεκτροκίνηση αναγκαία στην τουριστική ανάπτυξη»
- 3) Το νέο Δ.Σ. του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου
- 4) Δήμος Χαλανδρίου: Διαγωνισμός για μεταφορά και διαμονή μελών ΚΑΠΗ σε ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Ερέτρια
28/05 18:42
Στρατηγικός σχεδιασμός με ορίζοντα 10ετίας - αυτό χρειάζεται ο ελληνικός τουρισμός
28/05 18:34
Μονόδρομος ένα βιώσιμο και περιβαλλοντικά υπεύθυνο τουριστικό προϊόν
28/05 16:18
Αμερικανικός τουρισμός: Δεύτερη υψηλότερη ταξιδιωτική δαπάνη στον κόσμο για το καλοκαίρι του 2024
28/05 16:02
Συνεχίζεται με ελεύθερη είσοδο έως 2 Ιουνίου το 12ο Φεστιβάλ Νέων Καλλιτεχνών «Τα 12 Κουπέ»
28/05 15:44
28/05 15:08
Κοινωνικός/ ιαματικός τουρισμός ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ: Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων συμμετοχής Επιχειρηματιών
28/05 14:34
28/05 14:22
Διακοπή λειτουργίας του Αρχαιολογικού χώρου Δελφών την Τετάρτη μετά τις 17.00
28/05 14:13
Η Τεχνολογία συναντά την παράδοση: Drones αναδιαμορφώνουν την ορεινή κτηνοτροφία
28/05 13:47
25 χρόνια AEGEAN | 25 χρόνια ανάπτυξης, δημιουργίας και ποιοτικής εξυπηρέτησης
28/05 13:39
Telegraph: Οι 6 προορισμοί που υπόσχονται το ιδανικό Ελληνικό καλοκαίρι
28/05 13:32
28/05 12:57
HotStats: Αυτές είναι οι σημαντικότερες προκλήσεις που θα συναντήσουν τα ξενοδοχεία το 2024
28/05 12:07
Απευθείας πτήσεις Παρίσι-Καλαμάτα ξεκινά η Air France - εκδήλωση στο Παρίσι
28/05 11:42
28/05 11:04
Ημερίδα ΠΟΤΑΠ | «Η ηλεκτροκίνηση αναγκαία στην τουριστική ανάπτυξη»
28/05 11:00
28/05 10:54
28/05 10:48
28/05 10:31
MSC Cruises | Ποικιλία δραστηριοτήτων για παιδιά και οικογένειες στα πλοία της το καλοκαίρι
28/05 10:02
Ξενοδοχεία | To One&Only Aesthesis εγκαινίασε 14 πολυτελείς κατοικίες
28/05 07:58
ΕΟΤ: 50.000 ευρώ για την υποστήριξη δύο συνεδρίων σε Πάτρα και Χαλκιδική
28/05 07:55
Δήμος Πατρέων: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
28/05 07:53
28/05 07:41
27/05 19:31
27/05 19:03
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση φωτογραφιών του Robert McCabe
27/05 16:58
Ξεκίνησαν από τη Χαλκιδική οι πρώτοι έλεγχοι με drones για παραχωρήσεις σε αιγιαλό και παραλίες
27/05 16:30
Mabrian - Phocuswright: Ο υπερ-τουρισμός διώχνει το 61% των ταξιδιωτών
27/05 16:04
Εξαιρετικά Επιτυχής η Πρώτη Εκδήλωση της HSMAI Europe στην Ελλάδα
27/05 14:31
27/05 14:25
27/05 13:59
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τον 7ο Κύκλο Επιτάχυνσης του CapsuleT
27/05 13:43
ΕΟΤ | Έκθεση Φωτογραφίας του Robert Mc Cabe στο Μουσείο Ακρόπολης
27/05 12:57
Στο Φεστιβάλ Καννών το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
27/05 12:50
27/05 12:29
Ανωμερίτες Χανίων | Η κρητική ποίηση και το λαούτο φανερώνουν την ψυχή των Χανίων
27/05 11:59
27/05 11:15
Αερομεταφορές: +12,2% η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' τετράμηνο του 2024
27/05 11:06
27/05 10:53
Υπερ-τουρισμός | Ποιες περιοχές στην Ιταλία βρίσκονται στο "κόκκινο"- οι άμεσες επιπτώσεις
27/05 10:51
27/05 10:35
Επίσκεψη στο κρουαζιερόπλοιο Voyager of the Seas της Royal Caribbean International στον Πειραιά
27/05 10:15
Τουρισμός: Συνεργασία ΕΟΤ με τη πλατφόρμα Wego για ταξιδιώτες από τη Μ. Ανατολή και τη Β. Αφρική
27/05 07:51
Δήμος Διρφύων – Μεσσαπίων: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
27/05 07:50
27/05 07:49
27/05 07:08
Φιλοξενία αρχαιολόγων του πανεπιστημίου Carleton Αμερικής στη Σαντορίνη
27/05 07:07
ΕΟΤ: Ταξίδια εξοικείωσης για τουριστική προβολή σε Σύρο, Σίφνο και Κίμωλο
27/05 07:04
26/05 23:38
Δεύτερη ζωή για θρυλικό Boeing, που αγόρασε ο Ωνάσης, στην πλατεία Ολυμπιακής Αεροπορίας
26/05 20:44
Α. Ανδρεάδης: Άνοιξε η νέα deluxe πτέρυγα του Ikos Andalusia στην Marbella
26/05 13:02
Εγκαίνια για το Μουσείο Κρητικής Λαογραφίας της Οικογένειας Κοκοτού
26/05 12:50
Σαντορίνη | Περιορισμοί κυκλοφορίας λόγω του κινδύνου κατολισθήσεων τη θερινή περίοδο
26/05 12:37
Άμεσα ξεκινά το γραφείο του ΕΟΤ στη Μελβούρνη – Ικανοποίηση εκφράζει η Ελληνική Κοινότητα
26/05 12:00
26/05 11:33
Δήμος Βάρης - Βούλας- Βουλιαγμένης: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
26/05 07:29
ΕΟΤ: 30.000 ευρώ για την υποστήριξη εκδηλώσεων σε Αθήνα και Χανιά
25/05 23:10
To Ζαγόρι στον Κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO - Παρών στην εκδήλωση ο κ.Μητσοτάκης
25/05 22:59
Ελληνική Εταιρία Ψηφιακής Ιατρικής | Tιμητική διάκριση στην Όλγα Κεφαλογιάννη
25/05 22:56
25/05 11:15
Προβολή της Κρήτης στην Ολλανδία | φιλοξενία δημοσιογράφων και εκπροσώπων του Corendon
25/05 10:47
Domes Resorts | Ταξίδια γνωριμίας με τα ξενοδοχεία της από 260 Βρετανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες
25/05 10:21
Δήμος Θερμαϊκού: Πρόταση για 3 παραλίες στο πρόγραμμα προσβασιμότητας του υπ. Τουρισμού
25/05 10:16
24/05 21:25
Ποιοτικός τουρισμός στην Αρκαδία - ποιο μοντέλο ταιριάζει στην περιοχή
24/05 18:53
24/05 15:51
RND: «Το εφετινό καλοκαίρι στην Ελλάδα μπορεί να είναι ακόμη πιο ακραίο από το 2023»
24/05 15:21
Ηρώ Χατζηγεωργίου | Ο τρόπος αξιοποίησης των ακινήτων της ΕΤΑΔ θα μεταμορφώσει ολόκληρες περιοχές
24/05 14:10
United Airlines | Νέα καθημερινή απευθείας πτήση από την Αθήνα προς το Σικάγο O’Hare
24/05 13:37
Γαλάζια Σημαία 2024: 2η η Ελλάδα παγκοσμίως με 652 βραβευμένα σημεία
24/05 13:10
Κυριαρχία της Jet2 στις αεροπορικές θέσεις με προστασία ATOL στο Ην. Βασίλειο
24/05 11:56
Τουρισμός: Ιστορικό ρεκόρ στις δαπάνες των Αμερικανών για καλοκαιρινές διακοπές το 2024
24/05 11:24
McAfee: Πάνω από 25% των Αμερικανών έχουν πέσει θύμα απάτης στα ταξίδια
24/05 10:49
FΑΜ Trips: Προβολή της Χαλκιδικής σε Ιταλούς και Αρμένιους επαγγελματίες του τουρισμού
24/05 10:28
Ο ΕΟΤ στην ΙΜΕΧ 2024: Αυξημένο ενδιαφέρον για συνέδρια στην Ελλάδα
24/05 10:13
AEGEAN | Αύξηση κύκλου εργασιών κατά 17% το α΄τρίμηνο, 11% περισσότεροι επιβάτες
24/05 10:01
Ένωση Ξενοδόχων Αθήνας | Ο Απρίλιος βελτίωσε τις επιδόσεις των ξενοδοχείων το α΄4μηνο
24/05 07:46
Θετική γνωμοδότηση για λιμενικά έργα μπροστά από το Divani Apollon Palace & Thalasso
24/05 07:44
24/05 07:42
24/05 07:40
Διεθνής Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος Rock Solid 2024 στο Καστελλόριζο
24/05 07:39
23/05 17:24
Νέες Τεχνολογίες στη Φιλοξενία και τον Τουρισμό | Ενημέρωση των μελών της Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης
23/05 17:15
Επίσκεψη Κεφαλογιάννη σε προσβάσιμη για ΑΜΕΑ παραλία της Γλυφάδας
23/05 16:44
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων αναβαθμίζει την ψηφιακή της παρουσία
23/05 16:33
23/05 14:58
Focus Bari | 1 στους 3 Έλληνες παίζουν τυχερά παιχνίδια τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα
23/05 14:26
Σε τιμές... Μονακό οι βραχυχρόνιες μισθώσεις στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι
23/05 11:55
Γερμανικός τουρισμός: Σε υψηλά πενταετίας η διάθεση για διακοπές αυτό το καλοκαίρι
23/05 11:51
23/05 11:35
Κρήτη | Υψηλές προσδοκίες για τις τουριστικές ροές από τις Αραβικές Χώρες
23/05 11:17
Jet2.com και Jet2holidays | Άνοιξε το χειμερινό πρόγραμμα 2025-2026 σε ηλιόλουστους προορισμούς
23/05 11:08
23/05 10:51
HOTREC: Η πρόταση της Κομισιόν πλήττει την ανταγωνιστικότητα των Ευρωπαϊκών πακέτων διακοπών
23/05 10:02
23/05 09:12
TRYP by Wyndham | Νέα εμφάνιση και αισθητική στα ξενοδοχεία σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική
23/05 07:59
23/05 07:55
23/05 07:50
Ξενοδοχεία | To One&Only Aesthesis εγκαινίασε 14 πολυτελείς κατοικίες
Απευθείας πτήσεις Παρίσι-Καλαμάτα ξεκινά η Air France - εκδήλωση στο Παρίσι
Η Τεχνολογία συναντά την παράδοση: Drones αναδιαμορφώνουν την ορεινή κτηνοτροφία
Ξεκίνησαν από τη Χαλκιδική οι πρώτοι έλεγχοι με drones για παραχωρήσεις σε αιγιαλό και παραλίες
ΕΟΤ: 50.000 ευρώ για την υποστήριξη δύο συνεδρίων σε Πάτρα και Χαλκιδική
Μονόδρομος ένα βιώσιμο και περιβαλλοντικά υπεύθυνο τουριστικό προϊόν
Mabrian - Phocuswright: Ο υπερ-τουρισμός διώχνει το 61% των ταξιδιωτών
MSC Cruises | Ποικιλία δραστηριοτήτων για παιδιά και οικογένειες στα πλοία της το καλοκαίρι
25 χρόνια AEGEAN | 25 χρόνια ανάπτυξης, δημιουργίας και ποιοτικής εξυπηρέτησης
Διακοπή λειτουργίας του Αρχαιολογικού χώρου Δελφών την Τετάρτη μετά τις 17.00
Εξαιρετικά Επιτυχής η Πρώτη Εκδήλωση της HSMAI Europe στην Ελλάδα
Telegraph: Οι 6 προορισμοί που υπόσχονται το ιδανικό Ελληνικό καλοκαίρι
Κοινωνικός/ ιαματικός τουρισμός ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ: Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων συμμετοχής Επιχειρηματιών
HotStats: Αυτές είναι οι σημαντικότερες προκλήσεις που θα συναντήσουν τα ξενοδοχεία το 2024
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση φωτογραφιών του Robert McCabe
( 0 )