Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Περιφέρεια Πελοποννήσου: Δράσεις προώθησης του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων το 2017

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ενέκρινε το σχέδιο δράσεων τουριστικών προβολής και προώθησης των αγροτικών προϊόντων για το 2017 συνολικού προϋπολογισμού 930.000 ευρώ.

Η ανάπτυξη του τουρισμού, του πρωτογενούς τομέα, της μεταποίησης, της εξαγωγής των ποιοτικών  προϊόντων στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη και την απασχόληση της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει εξαρχής θέσει την ανάγκη διασύνδεσης των δυο βασικών πυλώνων της οικονομίας του προορισμού όπως ο τουρισμός και τα αγροτικά  προϊόντα.

Όσον αφορά τον τουρισμό, η Περιφέρεια επιδιώκει η Πελοπόννησος να αυξήσει σημαντικά την ποσότητα και κυρίως την ποιότητα του εισερχόμενου τουρισμού της. Στο πλαίσιο αυτό έχει ως στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου στους 7 μήνες και σταδιακά στην επιδίωξη του 12μηνου τουρισμού.

Αυτό θα επιτευχθεί με:

- Αύξηση τουριστικών επισκέψεων

- Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου και μείωση εποχικότητας.

- Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού

- Προώθηση της μοναδικότητας του Πελοποννησιακού Τουριστικού Προϊόντος (φυσικό περιβάλλον, πλούσιο αρχαιολογικό, ιστορικό και πολιτιστικό απόθεμα – 7 μνημεία Unesco, γαστρονομία)

- Πρόσβαση σε νέες αγορές

- Αύξηση απευθείας πτήσεων γραμμής προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας

- Διεύρυνση Αγορών – Στόχων με την προσέλκυση τουριστικών επαγγελματιών του εξωτερικού

-Συνεχής αύξηση κρατήσεων και βελτίωση προσφερόμενου προϊόντος επιχειρήσεων.

-Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

-Προσέλκυση ποιοτικότερου τουρισμού με αύξηση του μέσου όρου κατανάλωσης.

Ο Διεθνής Αερολιμένας Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος” έχει επιδείξει αλματώδη αύξηση (+253%) όλα αυτά τα χρόνια από το 2009 όπου οι αφίξεις ήταν 30.446 το 2016 άγγιξαν τις 106.000, διαδραματίζοντας σημαντικό ρόλο στη συγκράτηση των μειώσεων στις αφίξεις Ελλήνων επισκεπτών στην Πελοπόννησο. Ενώ μεμονωμένοι επισκέπτες κυρίως από το λιμάνι της Πάτρας αφίχθησαν 176.615 αλλοδαποί οι οποίοι και αποτελούν το 39% των θαλάσσιων αφίξεων στη χώρα μας.

Έως πρόσφατα και πριν πληγεί η χώρα από την οικονομική κρίση ο εισερχόμενος τουρισμός της Πελοποννήσου χαρακτηριζόταν από τη μεγάλη συμμετοχή αφίξεων των Ελλήνων τουριστών στις συνολικές αφίξεις τουριστών σε ποσοστά της τάξης του 70% και 30% να αποτελούν αλλοδαπούς τουρίστες.

Αναπόφευκτα η Πελοπόννησος ήταν από εκείνους τους προορισμούς οι οποίοι επλήγησαν σημαντικά σε επίπεδο εισερχόμενου τουρισμού κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης 2010 και έπειτα λόγω της μείωσης του εισερχόμενου τουρισμού από Έλληνες επισκέπτες.

Η συμμετοχή σε εκθέσεις αποτελεί πρωτίστως ένα σημαντικό εργαλείο για τη σύναψη επαγγελματικών σχέσεων και συμφωνιών, με στόχο την ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού στην Πελοπόννησο. Δευτερευόντως χρησιμεύει και στην προβολή του προορισμού ενώ σημαντική είναι και η λήψη εμπειρίας από τον διεθνή ανταγωνισμό. Κάθε έκθεση εμπεριέχει δράσεις προετοιμασίας με email καμπάνιες, δράσεις κατά τη διάρκεια της έκθεσης και δράσεις με το πέρας αυτής με το follow up των επαφών που έλαβαν μέρος.

Κάθε έτος η Περιφέρεια Πελοποννήσου συμμετέχει σε μια σειρά από τις μεγαλύτερες και πλέον αναγνωρισμένες παγκοσμίως εκθέσεις, τις οποίες επιλέγει με βάση τον εισερχόμενο τουρισμό της, τις μελέτες marketing που έχει υλοποιήσει προτιμώντας αυτές που πραγματοποιούνται σε χώρες που αποτελούν δεξαμενές εισερχόμενου τουρισμού για την Πελοπόννησο, όπως Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Ρωσία, Πολωνία, Γαλλία καθώς και νέες δυναμικές αγορές. Περαιτέρω, η Περιφέρεια συμμετέχει και σε εκθέσεις προϊόντων ή και σε γενικές εκθέσεις, με στόχο την τόνωση της παραγωγής και της επιχειρηματικότητας της περιοχής.

Σε κάθε έκθεση που διοργανώνει η Περιφέρεια ενημερώνονται όλοι οι εμπλεκόμενοι επαγγελματικοί φορείς, όπως τουριστικές επιχειρήσεις, γραφεία και ταξιδιωτικοί πράκτορες, καθώς με συνεργατικές μεθόδους  επιτυγχάνεται η μεγιστοποίηση των επωφελών αποτελεσμάτων κάθε προσπάθειας.

Στο κρίσιμο τομέα των προϊόντων η Περιφέρεια έχει θέσει ως προτεραιότητά να επενδύσει στην ιδιαιτερότητα των προϊόντων της Πελοποννήσου και να αναδείξει τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα. Μέσω των ενεργειών της προβάλλει τα Πελοποννησιακά Προϊόντα και την Πελοποννησιακή Γαστρονομία σε βασικούς παράγοντες οι οποίοι, προσθέτουν υπεραξία στο σύνολο της Πελοποννησιακής Οικονομίας.

Ποιοτικά, πιστοποιημένα προϊόντα περικλείονται στο καλάθι Πελοποννησιακών Προϊόντων και αποτελούν το αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας του προορισμού.

Ταξίδια εξοικείωσης

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου σχεδιάζει, οργανώνει και υλοποιεί ολοκληρωμένες δράσεις παρουσίασης του προορισμού μέσω ταξιδίων εξοικείωσης σε δημοσιογράφους και tour operators του εξωτερικού, διαμορφωτών της κοινής γνώμης, τουριστικών διάμεσων και επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της

ημεδαπής και αλλοδαπής (ενδεικτικά αναφέρονται: Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ινδία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες, Παρίσι, Βέλγιο, Πολωνία, Ρωσία κ.α.), με στόχο τη γνωριμία και προβολή των τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας. Στόχος την επόμενη περίοδο θα αποτελέσει και η προσέλκυση του απόδημου ελληνισμού για την προσέλκυση τουριστών και την προώθηση των προϊόντων.

Σκοπός είναι να γνωρίσουν τον προορισμό Πελοπόννησος και τα ποιοτικά προϊόντα, να τον προβάλουν με άρθρα (όταν πρόκειται για δημοσιογράφους) που θα δημοσιεύσουν ή να γνωρίσουν τον προορισμό ώστε μελλοντικά να προχωρήσουν στη σύναψη συνεργασιών με επιχειρηματίες της Πελοποννήσου όταν πρόκειται για tour operators, travel agents, retailers.

Επίσης, έμμεση τουριστική προβολή αποτελεί η φιλοξενία προσωπικοτήτων από τον καλλιτεχνικό, πολιτικό, επιστημονικό κλπ χώρο, που με την αναγνωσιμότητά τους τραβούν τα φώτα της δημοσιότητας, προβάλλοντας εμμέσως και τον τόπο παρουσίας τους.

Τεχνολογικές Προωθητικές Δράσεις

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου από προηγούμενα έργα έχει στη διάθεση της μια σειρά από εργαλεία που αφορούν την προώθηση της στο χώρο του διαδικτύου, των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας καθώς και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Με στόχο τη συνδυαστική προβολή και προώθηση του προορισμού, ο τομέας του διαδικτύου και η χρήση σύγχρονων τεχνολογιών επικοινωνίας αποτελούν τη βασική προωθητική στρατηγική της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Άλλωστε ο τουρισμός λόγω των χαρακτηριστικών του είναι άμεσα συνδεδεμένος με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Συγκεκριμένα λόγω της γεωγραφικής απόστασης των πελατών με τον τουριστικό προορισμό απαιτείται η χρήση ΤΠΕ για την εύκολη διεκπεραίωση των συναλλαγών αλλά κυρίως κατά τη διαμόρφωση γνώμης και την επιλογής του προορισμού. Η χρήση του διαδικτύου και οι επερχόμενες δράσεις μέσω ΤΠΕ έχουν αλλάξει ριζικά τον τουριστικό τομέα μιας και το σύνολο της πληροφορίας, της δημιουργία ταυτότητας, κ.α έχουν μεταφερθεί στον τομέα του διαδικτύου.

Στόχος του νέου έργου θα αποτελεί η διαχείριση και η ανάπτυξη τεχνολογικών εργαλείων με ενέργειες όπως:

Δημιουργία ηλεκτρονικής προβολής της Πελοποννήσου με προηγμένες συμμετοχικές υπηρεσίες.

Δημιουργία ψηφιακής προβολή της Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού και η υποστήριξη του τουριστικού brand με τη χρήση προηγμένων ψηφιακών υπηρεσιών που ξεφεύγουν κατά πολύ από την κλασσική διαφήμιση - προώθηση και καταγράφουν το υλικό την άποψη - γνώμη των ίδιων των επισκεπτών και κατοίκων. Μέσα από τη δημιουργία καναλιού αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες είναι η ισχυρότερη προβολή του τόπου καθώς και την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας και της Νεολαίας.

Μέσα από την ειδική πλατφόρμα θα προτρέπονται οι ίδιοι οι πολίτες και επισκέπτες να αναρτούν περιεχόμενο User-Generated Content (πχ ένα γεύμα σε εστιατόριο, μια παραλία, μια εικόνα, μια συνταγή, μια ιστορία, μια εμπειρία ). Με ειδικές τεχνικές και εργαλεία social media το μήνυμα θα φτάνει παντού ώστε όλοι να μπορούν να δουν αυτή την εμπειρία. Οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου θα μπορούν να εγγράφονται ώστε να δημιουργηθεί community επισκεπτών και φίλων της Πελοποννήσου. Υλικό που θα αναρτάται στα social media με συγκεκριμένο hashtag, πχ #mypelop θα περιλαμβάνεται στις διαδικτυακές βιβλιοθήκες αυξάνοντας έτσι σημαντικά τη βελτιστοποίηση της πληροφορίας για την Πελοπόννησο στο διαδίκτυο.

Δημιουργία εικονικής παρουσίασης «Πελοπόννησος 360»

Πρόκειται για μια τεχνολογική εφαρμογή με στόχο τη χρήση πανοραμικών απεικονίσεων 360 μοιρών και τεχνολογιών εικονικής περιήγησης. Προβλέπεται η δημιουργία αντίστοιχου αριθμού πανοραμικών απεικονίσεων σε σημεία ενδιαφέροντος της Πελοποννήσου (παραλίες, αστικοί προορισμοί, μοναστήρια, αρχαιολογικοί χώροι, έθιμα κα). Στην τεχνολογική εφαρμογή θα προβάλλονται περισσότερες πανοραμικές απεικονίσεις, δημιουργώντας μια εικονική περιήγηση της Πελοποννήσου για τον δυνητικό χρήστη της εφαρμογής.

Στο πλαίσιο αυτό θα υπάρχουν και ειδικές φορητές συσκευές τύπου wearable όπου θα αξιοποιεί η Περιφέρεια στις εκθέσεις τουρισμού αλλά και online portal που θα φιλοξενεί τις εικονικές περιηγήσεις της Πελοποννήσου. Η εφαρμογεί θα διαθέτει και την απαιτούμενη πληροφόρηση για το κάθε σημείο ειδικού ενδιαφέροντος.

Υλικό προβολής

Προτείνεται:

-Η επανεκτύπωση διαφημιστικού υλικού καθώς και ο σχεδιασμός – εκτύπωση εντύπων που σχετίζονται με τουρισμό και προϊόντα κλπ.

-Δημιουργία προωθητικής τσάντας ώμου από ύφασμα.

-Κατασκευή Μνήμες USB με καλούπι σε σχήμα Π κατασκευασμένο από PVC με εσωτερικό διάδρομο και ενσωμάτωση μνήμης.

- Εκτύπωση τουριστικού χάρτη της Πελοποννήσου.

-Αναμνηστικά δώρα

Μελέτες

Ο σωστός στρατηγικός σχεδιασμός και οι στοχευμένες δράσεις προβολής μέσω μελετών θα αποτελέσουν το αντικείμενο αυτής της κατηγορία. Άλλωστε ο σχεδιασμό που ακολουθήθηκε τα προηγούμενα χρόνια είχε στηριχθεί απόλυτα στις προδιαγεγραμμένες δράσεις των μελετών που είχαν δημιουργηθεί προ πενταετίας (μελέτη marketing, μελέτη branding, διαδικτυακής προβολής). Πρόκειται για μελέτες που σε κάποιο βαθμό θα χρειαστούν επικαιροποίηση αλλά και νέες μελέτες σύμφωνα με τις ανάγκες που θα προκύψουν κατά την υλοποίηση του προγράμματος είτε όσον αφορά τον κρίσιμο τομέα του τουρισμού, είτε αυτό των προϊόντων. Ενδεικτική θεματολογία μελετών είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών, η μέτρηση της φέρουσας ικανότητας του προορισμού, σχέδιο προσέλκυσης ομογενειακού τουρισμού, σχέδια δράσεις για σύγχρονη προώθησης προϊόντων, σχέδιο διαχείρισης κρίσεων, σχέδιο δημοσίων σχέσεων, εξειδικευμένα ζητήματα που αφορούν την προώθηση mobile εφαρμογών, αναλύσεις μεγάλων δεδομένων, ευρύτερα μελέτες εξέλιξης της αγοράς κ.α.

Για δημιουργία μελετών δύναται να γίνει συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα, τουριστικούς φορείς, ινστιτούτα μελετών, ιδιωτικές εταιρείες, κλπ για τη διεξαγωγή μελετών που αφορούν το τουριστικό προϊόν και τα προϊόντα της Πελοποννήσου.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 08/06 12:14

    Δήμος Σίφνου: Ποιες παραλίες προτείνονται για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  2. 08/06 12:11

    Δύο ενδιαφέρουσες εκθέσεις στο Μουσείο Πόλης του Βόλου

  3. 07/06 19:32

    Ένωση Ξενοδόχων | Τοπική συνάντηση των ξενοδοχείων πόλεως Ρόδου

  4. 07/06 18:27

    Η Τουρκία περιμένει 7 εκ. γερμανούς τουρίστες

  5. 07/06 17:54

    Τουρισμός | Η FTI ακυρώνει όλα τα ταξίδια έως και τις 5 Ιουλίου | Αίτηση πτώχευσης και από την BigXtra Touristik

  6. 07/06 16:53

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου | MAZOHA | PLAYGROUND 260 - 11 Ιουνίου 2024

  7. 07/06 15:12

    Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στο στόχαστρο του κυβερνοεγκλήματος

  8. 07/06 15:07

    ΜΑΙΧ | Πρόγραμμα κινητικότητας σπουδαστών ERASMUS+

  9. 07/06 14:57

    «Thessaly Evros Pass»: Πρόγραμμα 4,45 εκατ. ευρώ για τις περιοχές Θεσσαλίας και Έβρου που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές

  10. 07/06 14:39

    Ρόδος: Επέμβαση Υπ. Οικονομικών, ΕΛΑΣ και ΑΑΔΕ στην παραλία της Αγίας Μαρίνας για παράνομες κατασκευές

  11. 07/06 14:34

    Άνοιξε ανακαινισμένο και 5άστερο το ξενοδοχείο Iberostar Selection Creta Marine

  12. 07/06 14:27

    Αναβαθμίζεται το Κέντρο Υγείας Σκοπέλου - Υπεγράφη η σχετική σύμβαση

  13. 07/06 14:25

    EKT: Μείωση επιτοκίων, γρίφος ο πληθωρισμός

  14. 07/06 13:58

    Πολιτισμός και Τουρισμός στα Γιάλτρα

  15. 07/06 13:12

    “Κενά αέρος” για 3 αεροπορικές εταιρίες μετά την κατάρρευση του FTI

  16. 07/06 12:50

    Η Star Alliance γιορτάζει 10 χρόνια παρουσίας στο Terminal 2 του αεροδρομίου Heathrow 

  17. 07/06 12:48

    FedHATTA: Προβληματικές οι νέες Οδηγίες ελέγχου των τουριστικών λεωφορείων για τις σχολικές εκδρομές

  18. 07/06 12:30

    Βρετανικός τουρισμός: Στροφή στις Staycations και στις διακοπές στα Ελληνικά νησιά

  19. 07/06 12:18

    Υπερτουρισμός | Διαδήλωση στις 21 Ιουλίου στις 4 Βαλεαρίδες Νήσους - Μειώνονται οι αναζητήσεις για Μαγιόρκα, αυξάνονται για Ελλάδα

  20. 07/06 11:32

    TUI: «Μοιράζει» δωρεάν ταξίδια εμπειριών στην Κρήτη, στους... παρατηρητικούς Σουηδούς

  21. 07/06 11:12

    EOT | Δράσεις προβολής της Ρόδου, Κω, Πάτμου και Λέσβου σε Γαλλία και Ρουμανία

  22. 07/06 10:07

    Ξενοδοχεία | Η HotelBrain μίσθωσε το πρώην Hotel Nikopolis στη Θεσσαλονίκη

  23. 07/06 10:01

    Η επίσκεψη της Όλγας Κεφαλογιάννη στην Κεφαλονιά

  24. 07/06 09:40

    Ρόδος: Σε εξέλιξη η διαδικασία σφράγισης της επιχείρησης με ξαπλώστρες μέσα στη θαλασσα

  25. 07/06 07:28

    Πράσινο φως για καταδυτικό πάρκο στα Μέγαρα

  26. 07/06 07:27

    Δήμος Μεγαρέων: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  27. 07/06 07:24

    Δήμος Βόρειας Κέρκυρας: Αποχώρηση από διαδημοτικό Οργανισμό

  28. 07/06 07:23

    Ναυτική Εβδομάδα στον Βόλο 2024

  29. 06/06 18:19

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε εκδήλωση τουριστικής προβολής στη Βαλένθια

  30. 06/06 15:38

    Προς... «αλυσιδοποίηση» η Ευρωπαϊκή ξενοδοχειακή αγορά

  31. 06/06 15:16

    Νέο Δ.Σ. στην Ένωση Ξενοδόχων Σκιάθου | Πρόεδρος ο Άκης Τσαρούχης, Γεν. Διευθυντής ο Θ. Τζούμας

  32. 06/06 14:53

    ΕΤΕ | Ο ελληνικός τουρισμός μπορεί να πετύχει νέο ρεκόρ το 2024- 35 εκατ. τουρίστες, 22 δισ. ευρώ έσοδα

  33. 06/06 14:31

    AEGEAN | Πρόγραμμα υποτροφιών μηχανικών αεροσκαφών

  34. 06/06 14:04

    «Two tickets to Greece»: Από τους κινηματογράφους της Αυστραλίας στην Ελλάδα

  35. 06/06 13:40

    Ποσειδώνια: Στρατηγική συνεργασία ΕΛΙΜΕ με ΕΕΝ - Ο Όμιλος ΟΝΕΧ ξεκινά γραμμή παραγωγής 30 ρυμουλκών

  36. 06/06 13:36

    Υπερκαλύφθηκε ο προϋπολογισμός του Ταμείου Ανάκαμψης για τη δράση προσβασιμότητας στις Ελληνικές παραλίες

  37. 06/06 13:14

    Πτώχευση FTI: O διαχειριστής αφερεγγυότητας επιδιώκει την τμηματική πώληση της εταιρίας

  38. 06/06 12:32

    DRV: Θετικοί οι ταξιδιώτες στη χρήση chatbot και ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια

  39. 06/06 11:21

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Θετική η νέα σεζόν- παραμένει το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού

  40. 06/06 11:12

    Spiegel: Θέλουμε ή δεν θέλουμε τον υπερτουρισμό;

  41. 06/06 10:44

    Πτώχευση FTI | Τεράστια ανησυχία για τους 2.240 εργαζόμενους του Ομίλου στην Ελλάδα

  42. 06/06 10:32

    "Όσοι παρανομούν στις παραλίες θα μας βρουν απέναντί τους"

  43. 06/06 10:11

    WTTC | Διπλασιάστηκαν τα ξενοδοχεία που υιοθέτησαν τα πρότυπα αειφορίας

  44. 06/06 09:53

    Αυξάνονται τα τέλη βίζας Σένγκεν από τις 11 Ιουνίου

  45. 06/06 09:35

    Αεροδρόμιο Αθήνας | +18,5% η κίνηση τον Μάιο, +17% το πεντάμηνο

  46. 06/06 09:18

    Μ. Γιαννούλης για πτώχευση FTI: Επηρεάζονται ξενοδοχεία και στα Χανιά

  47. 06/06 07:21

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση 3 ακινήτων στο κέντρο της Κέρκυρας

  48. 06/06 07:15

    Δήμος Σικυωνίων: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  49. 06/06 07:14

    Ελληνικός Χρυσός: Δωρεά 50.000 ευρώ στον Δήμο Αριστοτέλη για καθαρισμό των παραλιών

  50. 06/06 07:12

    Ντόπια Κουζίνα στα Φάρσαλα

  51. 06/06 07:07

    Φεστιβάλ Λευκαδίτικης Γαστρονομίας

  52. 05/06 19:50

    Το εμβληματικό Κυβερνείο στην Καλαμαριά αλλάζει σελίδα

  53. 05/06 19:28

    Πτώχευση FTI | TUI και Dertour ανέλαβαν την εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών- H TUI έχει και την Ελλάδα

  54. 05/06 18:37

    Πτώχευση FTI | Προτεραιότητα στους 60.000 παραθεριστές, τι θα συμβεί με τις κρατήσεις

  55. 05/06 15:32

    Ryanair: 24ωρη προσφορά πτήσεων από 16,99 ευρώ

  56. 05/06 15:17

    TUI Γερμανίας: Ειδικές προσφορές για τους πελάτες του FTI με προορισμό την Ισπανία

  57. 05/06 15:07

    Τα διεθνή νηολόγια παρουσιάζουν τις καινοτομίες τους στα Ποσειδώνια 2024

  58. 05/06 15:04

    Η Ελλάδα και ο ΕΟΤ στη διεθνή έκθεση ITB China 2024 στη Σαγκάη

  59. 05/06 14:37

    Φέσι 1,2 εκατ. ευρώ στην ξενοδοχειακή αγορά των Καναρίων λόγω κατάρρευσης FTI

  60. 05/06 14:23

    Διπλασιάστηκαν οι κρατήσεις στον Coral Travel μετά την κατάρρευση του FTI

  61. 05/06 14:02

    Πτώχευση FTI | Ψυχραιμία στην Ελλάδα, ανησυχία στην Τουρκία

  62. 05/06 13:47

    Ο εξερχόμενος τουρισμός από την Ελλάδα | 6,2 εκατ. αναχωρήσεις, 2,4 δισ. δαπάνες το 2023 - πού ταξιδεύουν οι Έλληνες

  63. 05/06 12:50

    Πτώχευση FTI: Τα ταξίδια ακυρώνονται έως 10 Ιουνίου

  64. 05/06 12:03

    Δόμνα Μιχαηλίδου: «Η ναυτιλία πυλώνας στήριξης της οικονομίας και της αγοράς εργασίας»

  65. 05/06 11:59

    Τουρκικός τουρισμός | 4 εκατ. τουρίστες στο πεντάμηνο στην Αττάλεια- νέο ρεκόρ

  66. 05/06 10:35

    Αλβανία | WTTC: Ο τουρισμός αναπτύσσεται με εκρηκτικούς ρυθμούς

  67. 05/06 10:11

    Η επίσκεψη της Όλγας Κεφαλογιάννη στη Ζάκυνθο

  68. 05/06 09:39

    Δεν υπήρξε ποτέ φιρμάνι οθωμανικό στον Έλγιν για τα Γλυπτά του Παρθενώνα

  69. 05/06 09:31

    Nα δημιουργηθεί ευρωπαϊκή νομοθετική ομπρέλα για τις πτωχεύσεις τουρ οπερέιτορ

  70. 05/06 09:21

    Επιστολή ΣΕΤΚΕ στην Όλγα Κεφαλογιάννη: Δυο καίρια θέματα για άμεση διευθέτηση

  71. 05/06 07:58

    Iσπανία: Πρόστιμα 150 εκατ. ευρώ στις Ryanair, Volotea, Vueling και Easyjet για καταχρηστικές πρακτικές

  72. 05/06 07:01

    Παράταση έως τo 2027 για την επένδυση στο νέο ξενοδοχείο του Ομίλου Μήτση στο κέντρο της Αθήνας

  73. 05/06 07:00

    Δήμος Γορτυνίας: Δύο δημοτικά ξενοδοχεία προς εκμίσθωση

  74. 05/06 06:53

    Αθλητική διοργάνωση Karagoutis Training Camp σε 4 νησιά του Αιγαίου

  75. 05/06 04:56

    Γιορτή Κερασιού στη Λάρισα

  76. 05/06 03:50

    Στην Ελλάδα μέλη της κοινότητας 6to6 Motor για έκθεση υπερπολυτελών σπορ αυτοκινήτων

  77. 05/06 02:43

    Έξι γυναίκες τραγουδάνε Ηπειρώτικα

  78. 04/06 19:09

    Τουριστικός όμιλος FTI: Οι συνέπειες της χρεοκοπίας

  79. 04/06 18:23

    Αθήνα | Συνεργασία Δημοτικής Αστυνομίας και ΕΛ.ΑΣ. - στο επίκεντρο η ασφάλεια πολιτών και επισκεπτών

  80. 04/06 16:20

    Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος | Όμιλος Sani/Ikos: Πρωτοβουλίες για την προστασία Μεσογειακών οικοσυστημάτων

  81. 04/06 16:16

    Aria Hotels: Νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στη Θηρασιά το 2025

  82. 04/06 16:13

    Άνοιγμα της Πιερίας στην τουριστική αγορά της Ολλανδίας

  83. 04/06 14:02

    Youtravel.com: Ακυρώνει όλες τις κρατήσεις για τις επόμενες 7 ημέρες

  84. 04/06 13:54

    Ταμείο DRSF: Η επιστροφή χρημάτων στους πελάτες του FTI είναι διασφαλισμένη

  85. 04/06 13:34

    Η Ε.Ξ. Ρόδου ενημέρωσε από τις 20 Μαρτίου τους φορείς για το ενδεχόμενο χρεοκοπίας της FTI

  86. 04/06 13:03

    Προβολή του Ελληνικού κρασιού στο Λονδίνο

  87. 04/06 12:55

    FTI προς Ελληνικά ξενοδοχεία: Οι επισκέπτες καλύπτονται από το ταμείο DRSF

  88. 04/06 12:30

    Το καλοκαίρι έρχεται, ο πόλεμος της ξαπλώστρας επιστρέφει – Πώς θέλουν να τον αποτρέψουν τα ξενοδοχεία

  89. 04/06 12:07

    Υπ. Εργασίας | Μέτρα προστασίας των εργαζομένων από τον καύσωνα

  90. 04/06 11:24

    Νέο αίμα στην κρουαζιέρα το 2024: 2 στους 3 την επιλέγουν για πρώτη φορά – Τα Ελληνικά νησιά στους top προορισμούς

  91. 04/06 11:10

    Neonyx Cruises: Νέα εταιρία κρουαζιέρας στον Πειραιά αποκλειστικά για ενήλικες με δρομολόγια στις Κυκλάδες

  92. 04/06 10:59

    Τουρισμός | Η κυβέρνηση των Βαλεαρίδων ζητεί τη γνώμη των ντόπιων για το νέο τουριστικό μοντέλο

  93. 04/06 09:52

    Πτώχευση FTI | Γερμανικό Ταμείο Ταξιδιωτικής Ασφάλισης: ποιες περιπτώσεις δεν ...καλύπτει - τι ισχύει για τα ξενοδοχεία

  94. 04/06 09:35

    Αυτός είναι ο προσωρινός διαχειριστής αφερεγγυότητας της FTI

  95. 04/06 09:11

    Κ.Κουμής: Αρνητική εξέλιξη για τον τουρισμό της Κύπρου η πτώχευση του FTI

  96. 04/06 08:55

    Νέα παράταση για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα βελτίωσης της προσβασιμότητας των παραλιών

  97. 04/06 08:54

    Τουρισμός | Έρχονται το EvrosPass 2024 και το ThessalyPass 2024 με ενισχύσεις 100, 150 και 200 ευρώ ανά δικαιούχο

  98. 04/06 08:53

    Δήμος Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για τη μίσθωση δωματίων σε ξενοδοχεία

  99. 04/06 08:35

    Πτώχευση FTI | Ειδικές προσφορές από TUI και Schauinsland-Reisen για να καλύψουν το κενό

  100. 04/06 08:09

    Τουρισμός | Πτώχευση FTI: To μοιραίο «όχι» του Βερολίνου σε νέα οικονομική βοήθεια