Οι 100 καινοτόμες εφαρμογές στον τουρισμό (Μέρος ΙIΙ)

Οι 100 καινοτόμες εφαρμογές στον τουρισμό (Μέρος ΙIΙ)

Οι 100 καινοτόμες τάσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες στην τουριστική βιομηχανία, με τη χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών, παρουσιάστηκαν στην "ITB Innovators: Platform for the tourism trends of tomorrow", στο πλαίσιο ενός multimedia show, που έδωσε τη δυνατότητα στους επισκέπτες να ρίξουν μια ματιά και να ψηφίσουν τα καλύτερα.

Το tornosnews παρουσίασε αυτές τις ημέρες τις πρώτες 40 καινοτόμες εφαρμογές σε συνέχειες και σήμερα συνεχίζει με τις επόμενες 20 (θέσεις από 41- 60):

41. Εφαρμογή μετατρέπει τα αθλήματα σε εμπειρία

Η εφαρμογή BitGym, που ανέπτυξε ο Alex Gourley, μετατρέπει την παραδοσιακή άσκηση για την καρδιά σε συγκεκριμένη εμπειρία που περιλαμβάνει διαδραστικά μαθήματα, multiplayer δραστηριότητες και πανοραμικές εικόνες όμορφων ιχνών σε μεγάλες οθόνες. Αντί να εμφανίζει απλώς εικόνες από τοπία, τα προσομοιωμένα βίντεο δίνουν μια αίσθηση ότι βρίσκεται κανείς στις Άλπεις, στην Καλιφόρνια ή στους δρόμους της Γαλλίας. Η εφαρμογή μπορεί να συνδέεται σε οποιαδήποτε καρδιαγγειακή συσκευή και είναι συμβατή με συσκευές iPhone, iPad και Android.

 

42. Ματιές από την Ιταλία μέσω ρομπότ

Οι χρήστες της εφαρμογής του Facebook «Three Minutes in Italy» από το San Pellegrino μπορούν να δουν εικόνες από τη χώρα και τους ανθρώπους σε πραγματικό χρόνο μέσα από τα… μάτια ρομπότ. Οι μηχανές αυτές, που έχουν το μέγεθος ανθρώπου, τοποθετήθηκαν σε επιλεγμένα σημεία της Ιταλίας και μπορούν να ελεγχθούν από τους χρήστες προσφέροντας τη δυνατότητα για αμφίδρομη σύνδεση με μετάδοση βίντεο και ήχου. Τα πρόσωπα των χρηστών παρουσιάζονται στις οθόνες των ρομπότ και μπορούν έτσι να μιλήσουν σε ανθρώπους που περνούν από την περιοχή όπου είναι τοποθετημένα. 

 

43. Μάρκετινγκ στα social media προσαρμοσμένο στην κινεζική αγορά

H εταιρία Kawo, με έδρα στη Σαγκάη, προσφέρει σε οργανισμούς τη δυνατότητα να εμφανίζουν τις αναρτήσεις τους σε Facebook και Twitter σε κινεζικές πλατφόρμες όπως το Weibo και το RenRen. Χρησιμοποιώντας τα ειδικά εργαλεία της, η Kawo μπορεί να έχει πρόσβαση στα social media της κάθε εταιρίας, να τα μεταφράσει στα κινέζικα και να τα προσαρμόσει στην κινεζική αγορά. 

 

44. Δημιουργώντας διαφημίσεις στο Facebook με δωρεάν φωτογραφίες

To Facebook λειτουργεί με βάση τη βιβλιοθήκη εικόνων Shutterstock προκειμένου να επιτρέπει στις μικρές επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν εικόνες υψηλής ανάλυσης στη διαφημιστική καμπάνια τους. Η συνεργασία δίνει στον διαφημιζόμενο πρόσβαση στην πλήρη βιβλιοθήκη εικόνων της Shutterstock, η οποία είναι προσβάσιμη απευθείας από το Facebook με τη βοήθεια της αναζήτησης. 

 

45. Εγγύηση για την τιμή του ξενοδοχείου ως ανταγωνιστικότερο πλεονέκτημα

H start-up tripRebel λανσάρει μια πλατφόρμα με το ίδιο όνομα που δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να κάνουν κράτηση σε ξενοδοχείο με την εγγύηση της χαμηλότερης τιμής. Η πλατφόρμα αναζητά προσφορές για το ίδιο ξενοδοχείο καθημερινά και ειδοποιεί τους χρήστες όποτε εντοπίζει μια φθηνότερη. Αυτό προλαμβάνει την ενόχληση των πελατών οι οποίοι δεν θέλουν να κάνουν κράτηση τελευταίας στιγμής και μαθαίνουν πως το ξενοδοχείο στο οποίο έχουν κάνει ήδη κράτηση προχωρεί σε προσφορά λίγες ημέρες πριν πραγματοποιήσουν το ταξίδι τους.

 

46. H Air New Zealand κάνει Kiwi IQ στο Facebook προωθώντας ένα νέο δρομολόγιο

Η Draftfcb ανέπτυξε, για λογαριασμό της Air New Zealand, μια εφαρμογή στο Facebook, η οποία ονομάζεται «The City-Picker», μέσα από την οποία θα πρωθείται το νέο δρομολόγιο της εταιρίας από Σαν Φρανσίσκο προς Όκλαντ. Στους χρήστες παρουσιάζεται μια σειρά εικόνων και καλούνται να διαλέξουν σε ποιες από τις δύο πόλεις αυτές ανήκουν, με την ελπίδα πως μέσα από την εφαρμογή θα αναδειχθούν οι ομοιότητες μεταξύ των δύο πόλεων. Οι γνώσεις των χρηστών καταγράφονται σε μορφή ενός τεστ Kiwi IQ.

 

47. Τουρίστες με απομακρυσμένες οδηγίες ανακαλύπτουν την Μελβούρνη

Ο τουριστικός οργανισμός για την προώθηση των περιοχών της Βικτώρια στην Αυστραλία, Tourism Victoria (http://www.tourism.vic.gov.au/), ανέθεσε στην BBDO Clemenger να στείλει τέσσερις τουρίστες που θα ελέγχονταν από απόσταση προκειμένου να ξεναγηθούν στη Μελβούρνη με βάση οδηγίες από social media. Οι «Τουρίστες που λαμβάνουν Απομακρυσμένες Οδηγίες» είναι μια καμπάνια που προσκαλεί ανθρώπους από όλο τον κόσμο να γνωρίσουν ανθρώπους και περιοχές της πόλης μέσα από τα μάτια τουριστών, τα οποία προσομοιάζουν κάμερες, GPS και μικρόφωνα. 

 

48. Όλοι τραγουδούν με την Coca-Cola

Ως μέρος της διαφημιστικής καμπάνιας της με τίτλο «Be crazy: make others happy», η Coca-Cola διοργάνωσε τη μεγαλύτερη εκδήλωση καραόκε στο Brandenburg Gate στο Βερολίνο. Την ημέρα την Γερμανικής Ομόνοιας, στην εκδήλωση θα τραγουδούσε ο γνωστός τραγουδιστής καραόκε, Joe Hatchiban. Μέχρι τη διοργάνωση της εκδήλωσης, μπορούσε ο καθένας να στέλνει στην Coca-Cola βίντεο στο οποίο θα φαίνεται να τραγουδάει έχοντας την πιθανότητα να κληρωθεί για μια θέση στο πάλκο της βραδιάς καραόκε. 

 

49. Μπάνερ σε αεροπλάνα με μηνύματα αγάπης από το twitter

H εταιρία παραγωγής παγωτού Cornetto προγραμμάτισε πτήσεις επάνω από τις παραλίες της Ισπανίας οι οποίες έφεραν μηνύματα αγάπης που δημοσιεύθηκαν στο twitter από τους τουρίστες. Μετά τις πρώτες πτήσεις που ειδοποιούσαν τον κόσμο για την καμπάνια, ξεκίνησαν να δημοσιεύονται βεβαιώσεις αγάπης στο twitter με την ετικέτα #CornettoSkyTweets. Κάθε 15 λεπτά συλλέγονταν τα τουίτ που κοινοποιούνταν τις περισσότερες φορές και γράφονταν επάνω σε νέα μπάνερ, τα οποία έφεραν τα αεροπλάνα στις πτήσεις τους.

 

50. Οι γιγαντιαίες τηγανητές πατάτες ως σημεία δωρεάν Wi-Fi

Το Burger King λανσάρει γιγαντιαίες τηγανιτές πατάτες σε επιλεγμένες αμερικανικές πόλεις, δίνοντας επιπλέον δωρεάν Wi-Fi στους περαστικούς. Η καμπάνια, γνωστή και ως #WTFF (What the French Fry), σκοπεύει να προωθήσει τις πιο υγιεινές, χαμηλής θερμιδικής αξίας τηγανιστές πατάτες, που λέγονται Fries King. Οι γιγαντιαίες πατάτες έκαναν πολύ κόσμο στη Νέα Υόρκη, στο Λος Άντζελες και στο Σικάγο όχι μόνο να τις αναζητήσει στο ίντερνετ αλλά και να τις φωτογραφίσει και να δημιουργήσει κυριολεκτικά πανικό.

 

51. Ανακαλύπτοντας τις αίθουσες αναμονής των αεροδρομίων σε όλο τον κόσμο

Η εταιρία LoungeBuddy δημιούργησε μια ομώνυμη εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα που δίνει τη δυνατότητα τους χρήστες της να εντοπίσουν πληροφορίες σχετικά με τις αίθουσες αναμονής σε αεροδρόμιο σε όλο τον κόσμο. Το πρόγραμμα παρέχει στους ταξιδιώτες πληροφόρηση, σε αντιστοιχία με το δρομολόγιο και την αεροπορική εταιρία που εισάγεται.

 

52. Τρέχοντας στο μαραθώνιο σε συγκεκριμένη διαδρομή

H ASICS έστησε στο Μανχάτταν διαδρομές για το μαραθώνιος της Νέας Υόρκης, προκειμένου να δοκιμάσει τα επίπεδα φυσικής κατάστασης των κατοίκων της πόλης και να διαπιστώσει πόσο γρήγορα μπορούν να τρέξουν κορυφαίοι αθλητές του μαραθώνιου τα 42 χλμ. της διαδρομής. Όσοι συμμετείχαν στην καμπάνια μπορούσαν να κάνουν προπόνηση στις διαδρομές στην ίδια ακριβώς μέση ταχύτητα που διατηρεί ο δρομέας του μαραθωνίου Ryan Hall. Οι συμμετέχοντες προστατεύοντας με ένα σκοινί το οποίο τους συγκρατούσε σε περίπτωση που αδυνατούσαν να ακολουθήσουν σε αυτή την ταχύτητα. 

 

53. Γιγαντιαίες μπάλες λαχείων επιπλέουν στον Τάμεση

Πρόσφατα, το Εθνικό Λαχείο του Ηνωμένου Βασιλείου διοργάνωσε μια δράση, κατά την οποία έξι τεράστιες μπάλες λαχείων τοποθετήθηκαν, ως επιπλέοντα αντικείμενα, στον Τάμεση στο Λονδίνο. Κάθε μπάλα είχε το ύψος ενός δίπατου πούλμαν και κατανάλωνε 2.000 βατ σε φωτισμό. Συνολικά 30 άνθρωποι εργάστηκαν για 1.000 ώρες ώστε να ετοιμάσουν τις μπάλες. 

 

54. Αγγίζοντας ταξιδιωτικά όνειρα

H KLM προσφέρει μια διαδικτυακή πλατφόρμα που ονομάζεται «My Dreamcatcher» και κάνει δυνατή την παροχή των καλύτερων προτάσεων από δώδεκα δημοφιλή social media και υπηρεσίες διαδικτύου που αφορούν σε συγκεκριμένους προορισμούς. Η πλατφόρμα παράγει προτάσεις από ιστοσελίδες της TripAdvisor, της Google+, της Foursquare και της Yelp για αξιοθέατα, εκδηλώσεις και εστιατόρια με τις καλύτερες κριτικές. Οι προτάσεις μπορούν να αποθηκευτούν στα «αγαπημένα» και να εμφανιστούν αργότερα ως τέτοιες στον προσωπικό χάρτη του χρήστη. Ο χάρτης αυτός μπορεί να μεταφερθεί σε κινητό τηλέφωνο.

 

55. Καλλιτέχνης σχεδιάζει σε τρεις πόλεις ταυτόχρονα

Σε συνεργασία με το Strukt Design Studio, το Συμβούλιο Τουρισμού της Βιένης διοργάνωσε τρεις ταυτόχρονες εκδηλώσεις σε Βιέννη, Βερολίνο και Λονδίνο, στις οποίες ο καλλιτέχνης Alex Kiessling αναπαρήγαγε ζωντανά έργα τέχνης. Ο καλλιτέχνης έχει την έδρα του στη Βιένη και οι κινήσεις του στυλό τις οποίες χρησιμοποίησε στο έργο του καταγράφηκαν σε πραγματικό χρόνο με τη χρήση Kinect και μιας υπεριώδους οθόνης αφής. Δύο ρομπότ στο Βερολίνο και στο Λονδίνο χρησιμοποίησαν τα δεδομένα που μεταφέρονταν δορυφορικά στην παραγωγή όμοιων αντιγράφων της ζωγραφιάς, δημιουργώντας έτσι τρία έργα τα οποία στη συνέχεια συνταιριάχτηκαν και αποτέλεσαν ένα τρίπτυχο.

 

56. Χρησιμοποιώντας τα σύννεφα για οθόνες προβολής βίντεο

Η κινεζική εταιρία Daikin Industries συνεργάζεται με την teamLab στο πρότζεκτ της με τίτλο «Kumo Project», προκειμένου να μετατρέψουν τον ουρανό σε… οθόνη και να παρουσιάζονται κινούμενες εικόνες επάνω στα σύννεφα. Έπειτα από μερικές προσπάθειες να χρησιμοποιήσουν την λευκή επιφάνεια των σύννεφων ως επιφάνεια προβολής, η ομάδα ανακάλυψε τον τρόπο με τον οποίοι οι προτζέκτορες πρέπει να είναι τοποθετημένοι και το μέγεθος που θα πρέπει να έχουν οι εικόνες ώστε να προβάλλονται σωστά. Τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν σε ένα θέρετρο του Tomamu, το Hokkaido, όπου διαφορετικές ιστορίες προβάλλονταν με θαυμαστό τρόπο στον νυχτερινό ουρανό!

 

57. Αναζήτηση διακοπών μέσα από τράπεζα εικόνων

Η British Airways ανέπτυξε μια πλατφόρμα που βασίζεται στην εικόνα και λέγεται «Απεικόνισε τις Διακοπές σου». Η πλατφόρμα προσφέρει ένα ευρύ φάσμα από εικόνες στις οποίες οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν ώστε να πάρουν ιδέες για τις επόμενες διακοπές τους. Στους χρήστες θα παρουσιάζονται διαφορετικού είδους εικόνες και αν τους αρέσει κάποια απ’ αυτές, θα μπορούν να τη μεταφέρουν σε ένα ειδικό μέρος της ιστοσελίδας. Αφού επιλέξουν μερικές εικόνες κατ΄αυτόν τον τρόπο, η ιστοσελίδα επιλέγει διακοπές σε προορισμούς που σχετίζονται με αυτές και στη συνέχεια δίνει τη δυνατότητα στον κάθε χρήστη να κάνει κράτηση σε αυτούς με ένα απλό κλικ. Αμέσως μόλις ληφθεί η απόφαση για τον προορισμό διακοπών, οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν τις επιλογές τους με φίλους στα social media.

 

58. Παίρνοντας έναν υπνάκο σε ένα μίνι-ξενοδοχείο

Η διαφημιστική εταιρία Blammo άνοιξε μίνι-ξενοδοχείο με μικρούς θαλάμους στο Τορόντο για να επιδείξει την επίδραση της βοηθητικής στην αναπνοή ταινίας για τη μύτη που λανσάρει η Real Ever. Οι ταινίες θυμίζουν εκείνες που χρησιμοποιούνταν κατά τη δεκαετία του ’90 και βοηθούν τους ανθρώπους να αναπνέουν καλύτερα ενώ κοιμούνται και, έτσι, να απολαμβάνουν τον ύπνο τους. Ως μέρος της καμπάνιας, οι περαστικοί μπορούσαν να δοκιμάσουν τις ταινίες και να κοιμηθούν για 20 λεπτά σε έναν από τους θαλάμους ώστε να διαπιστώσουν την επίδραση του ύπνου αυτού στην εργασία τους.

 

59. Ξενοδοχείο προσφέρει εξτρά υπηρεσίες σε χρήστες του Instagram

To ξενοδοχείο «1888» που βρίσκεται στην Αυστρία, προσφέρει στους χρήστες του Instagram ένα μέρος διαμονής με κάποιες επιπλέον υπηρεσίες, όπως ένα χάρτη με προτεινόμενες δραστηριότητες μέσα από φωτογραφίες, ένα δωμάτιο που βοηθά τους επισκέπτες να τραβούν φωτογραφίες selfies και έναν χώρο στη ρεσεψιόν όπου προβάλλονται εικόνες από τοπικά και σχετικά με ετικέτες του Instagram feeds.

Οι επισκέπτες με περισσότερους από 10.000 ακολούθους στο Instagram μπορούν να διανυκτερεύσουν δωρεάν, το ίδιο και όσοι έχουν τις καλύτερες φωτογραφίες του μήνα στο Instagram.

 

60. Το πρώτο ξενοδοχείο Twitter ανοίγει στη Μαγιόρκα

Η αλυσίδα ξενοδοχείων Meliá άνοιξε στη Μαγιόρκα το Sol Wave House, το οποίο χρησιμοποιεί το Twitter προκειμένου να προσφέρει περισσότερες υπηρεσίες στους πελάτες του. Η υπηρεσία αυτή βασίζεται στην εσωτερική κοινότητα "#SocialWave, στην οποία δίνεται πρόσβαση μόνο μέσω του δικτύου Wi-Fi που διαθέτει το ξενοδοχείο και στο οποίο εγγράφονται οι επισκέπτες μέσω των λογαριασμών του στο Twitter. Δύο θυρωροί απαντούν στις απαιτήσεις των επισκεπτών στο Twitter, επικοινωνόντας μέσα από μια εικονική κοινότητα η οποία λειτουργεί ως σύνδεσμος ανάμεσα σε όλους. 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 19/05 07:02

    Ημερίδα «Ο δρόμος της Ανάπτυξης – Κάνουμε πράξη την Περιφερειακή Συνείδηση» στη Μεγαλόπολη

  2. 19/05 07:01

    Δήμος Ερμιονίδας: Η πρόταση με 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  3. 18/05 19:18

    «Τρόμος» η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα; | Focus: Κυνήγι θησαυρού ο σταθμός φόρτισης

  4. 18/05 19:01

    Σαντορίνη | Πλήθος ξενοδόχων στην εκδήλωση "Νέες Τεχνολογίες στη Φιλοξενία και τον Τουρισμό"

  5. 18/05 12:53

    Τουρισμός | Mastercard Economics Institute: Κέρκυρα και Τίρανα (!) στο top 10 των πιο δημοφιλών προορισμών στον κόσμο το 2024

  6. 18/05 12:27

    Σε ισχύ από τη Δευτέρα η νέα οδηγία για το περιβαλλοντικό έγκλημα

  7. 18/05 11:10

    Γενική συνέλευση Ε.Ξ. Ρόδου | Τα κρίσιμα ζητήματα, που δοκιμάζουν την ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων

  8. 18/05 11:08

    Τουριστική προβολή της Λέσβου στη Ρουμανία - Προώθηση της Ανατολικής Χαλκιδικής στην Ιταλία

  9. 18/05 11:00

    Δήμος Άργους-Μυκηνών: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  10. 17/05 17:43

    Έκτο Corfu Food & Wine Festival | Η Βιώσιμη Γαστρονομία είναι ο Πολιτισμός μας

  11. 17/05 17:31

    «Γαλάζια Σημαία» | Ανακοινώνονται την Παρασκευή 24 Μαΐου οι βραβεύσεις για το 2024

  12. 17/05 15:52

    Κοινωνικός τουρισμός: Τι αλλάζει στα προγράμματα - Για πρώτη φορά ιαματικός τουρισμός για όλους

  13. 17/05 14:34

    Τουρισμός | ΤUI Γερμανίας: Άνοιξαν οι κρατήσεις για το 2025 - Κρήτη, Ρόδος και Κως ακολουθούν τη Μαγιόρκα στις πτήσεις

  14. 17/05 14:07

    Άφιξη του πρώτου τσάρτερ στο αεροδρόμιο της Σητείας

  15. 17/05 13:37

    Αερομεταφορές: 22 νέες και εποχικές συνδέσεις ξεκινούν από το αεροδρόμιο της Αθήνας το Μάιο

  16. 17/05 12:18

    Amadeus: Οι ξενοδόχοι επενδύουν περισσότερο στην τεχνολογία και την εξατομίκευση υπηρεσιών

  17. 17/05 11:44

    ΕΟΤ Σερβίας: Τα Χανιά στον πρώτο online σερβικό ταξιδιωτικό οδηγό

  18. 17/05 11:02

    Ωράριο σαν... κλειστό στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου | Έντονες διαμαρτυρίες

  19. 17/05 10:26

    Καβάλα | Θεμέλιος λίθος για το πρώτο ιδιωτικό αεροδρόμιο στην Ελλάδα

  20. 17/05 10:16

    Τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν στους δρόμους της Πρωτεύουσας

  21. 17/05 07:47

    Οι αεροπορικές συνδέσεις Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων - Ελλάδας

  22. 17/05 07:42

    Δήμος Μινώα Πεδιάδας: Αίτημα προς το Υπ. Τουρισμού για την παραχώρηση του Τουριστικού Λιμένα Τσούτσουρα

  23. 17/05 07:40

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης από την Αυστραλία σε Αθήνα, Αμοργό και Σαντορίνη

  24. 17/05 07:37

    Παρουσίαση ενδυμασιών της συλλογής «Δόρα Στράτου» στον ιστορικό τόπο της Πλάκας

  25. 17/05 07:34

    Αυξημένες οι συμμετοχές από Ελλάδα και εξωτερικό στον 24ο Επετειακό Ευχίδειο άθλο

  26. 16/05 18:29

    Αναβλήθηκε λόγω καιρικών συνθηκών η επίσκεψη Κεφαλογιάννη στην Κεφαλονιά

  27. 16/05 15:37

    ΕΟΤ και SKY express | Συνδιαφήμιση για τουριστική προβολή 12 μηνών στις ευρωπαϊκές αγορές

  28. 16/05 14:49

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση Arabian Travel Market

  29. 16/05 14:33

    Στρατηγική συνεργασία Ομίλου Sani/Ikos με το Πανεπιστήμιο Cornell

  30. 16/05 13:53

    Τουρισμός: Η Ελλάδα τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών για τους Ευρωπαίους το καλοκαίρι του 2024

  31. 16/05 12:45

    Γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία: Αύξηση 4,5% στις πωλήσεις τον Απρίλιο

  32. 16/05 12:10

    Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2024 | Οι δράσεις στο Μουσείο Ακρόπολης το Σαββατοκύριακο

  33. 16/05 11:39

    Όμιλος Μήτση | Νέος προορισμός η Κέρκυρα, με την αγορά του Messonghi Beach Hotel και τη διαχείριση του Belvedere Hotel

  34. 16/05 11:22

    Υπερ-τουρισμός | Η TUI παίρνει "πολύ, πολύ σοβαρά" τις διαδηλώσεις, αλλά δεν τις βλέπει ως απειλή

  35. 16/05 10:56

    TUI Fly | Ένα αεροπλάνο πρεσβευτής της ιστορίας των 50 χρόνων της

  36. 16/05 10:42

    Ε.Ξ. Σαντορίνης | Συνάντηση με τον υφυπουργό Ναυτιλίας για τις λιμενικές υποδομές

  37. 16/05 10:36

    Δράσεις του Υπουργείου Τουρισμού για τα Άτομα με Αναπηρία στην Ελλάδα

  38. 16/05 10:34

    “Φρένο” στις αθέμιτες πρακτικές της Booking | To ΞΕΕ χαιρετίζει την ιστορική απόφαση της Ε.Ε

  39. 16/05 10:27

    Παγκόσμια προβολή της Ελλάδας μέσω του έργου του Διεθνούς Ιπποκράτειου Ιδρύματος της Κω

  40. 16/05 09:00

    Με το A’ Design Award Silver 2024 τιμήθηκε η Potiropoulos+Partners για το έργο Serpentine House στο Ελληνικό

  41. 16/05 07:15

    Τουριστική προβολή μέσω της αμερικανικής σειράς The Life of Loi Season 2

  42. 16/05 07:12

    Ταξίδι περιπέτειας στην περιοχή του Βόλου για Βρετανίδα ταξιδιωτική πράκτορα

  43. 16/05 07:09

    Αναβίωση του ιππικού δρώμενου «Η Γκιόστρα της Ζακύνθου»

  44. 16/05 07:07

    Δήμος Τριφυλίας: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  45. 15/05 18:23

    Δημοπρασία πολυτελών ακινήτων από τον Οίκο Sotheby’s στο Λονδίνο - Μετέχει και βίλα στη Μύκονο

  46. 15/05 18:20

    Kατεδάφιση αυθαιρέτου σε παραλία του Λαγονησίου - Αλλαγή χρήσης από ξενοδοχείο σε μονάδα ηλικιωμένων

  47. 15/05 18:01

    Υπουργείο Τουρισμού | Συνεργασία με την easyjet - 2,4 εκατ. επιβάτες στην Ελλάδα το 2024

  48. 15/05 16:58

    Δόμνα Μιχαηλίδου: «Πυξίδα, για το ναυτικό επάγγελμα, ο μαθητικός διαγωνισμός ζωγραφικής του ΝΑΤ»

  49. 15/05 16:19

    EE: Ανάπτυξη 2,2% στην Ελλάδα, «αγκάθι» ο πληθωρισμός

  50. 15/05 15:54

    Τροποποιείται το πρόγραμμα «Βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των επιχειρήσεων του τριτογενούς τομέα»

  51. 15/05 15:28

    ΞΕΕ/ 5o Idea Platform: 14 ομάδες ολοκλήρωσαν τον Νεανικό Διαγωνισμό Καινοτομίας

  52. 15/05 14:14

    Allianz: H Αθήνα στους 10 κορυφαίους προορισμούς των Αμερικανών στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2024

  53. 15/05 13:58

    FedHATTA & ΗΑΤΤΑ διεκδικούν μεγαλύτερο μερίδιο τουριστών από την Κινεζική αγορά για την Ελλάδα

  54. 15/05 13:28

    Τουρισμός: Μεγάλη στροφή στα Ευρωπαϊκά ταξίδια εκτός υψηλής σεζόν – Επηρεάζεται και η Ελλάδα

  55. 15/05 13:11

    Ε.Ξ. Σαντορίνης | Τι συμβαίνει και τι διεκδικούμε έναντι των Booking και Expedia

  56. 15/05 13:02

    Αθήνα: Μια… «νόστιμη» πόλη -Αφιέρωμα ελβετικού περιοδικού στην ελληνική γαστρονομία

  57. 15/05 12:24

    Αύξηση των εισπράξεων στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους τον Ιανουάριο

  58. 15/05 11:58

    Aegean Airlines: Νέα χειμερινή σύνδεση Θεσσαλονίκη – Άμστερνταμ

  59. 15/05 11:45

    Trivago: Θεραπευτική η αξία των διακοπών για τους Αμερικανούς - Με ποια κριτήρια επιλέγουν κατάλυμα αυτό το καλοκαίρι

  60. 15/05 11:44

    Από την Κεφαλονιά ξεκινά η περιοδεία της Όλγας Κεφαλογιάννη στα Ιόνια Νησιά

  61. 15/05 11:06

    Ξενοδοχεία | 1.705 νέα επενδυτικά σχέδια στην Ευρώπη μέχρι το τέλος Μαρτίου

  62. 15/05 10:06

    Tουρισμός | TUI: Ελλάδα, Τουρκία και Βαλεαρίδες οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για το καλοκαίρι - έσοδα ρεκόρ το β' τρίμηνο

  63. 15/05 06:25

    Δήμος Κάσου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  64. 15/05 06:25

    Αλβανία | Ο τουρισμός διατηρεί ψηλά την ισοτιμία του λεκ

  65. 15/05 06:25

    Δήμος Πρέβεζας | Πράσινο φως για την τοποθέτηση της προτομής του Μίνου Μάτσα στην οδό Ελ. Βενιζέλου

  66. 15/05 06:25

    Ο Βόλος προβάλλεται τουριστικά στην Κρήτη | Κλειδί η αεροπορική σύνδεση Ηρακλείου - Νέας Αγχιάλου

  67. 15/05 06:25

    DER Τουριστική Ξενοδοχειακή Λήμνος | Η αποχώρηση από το Porto Myrina και η διαδικασία εκκαθάρισης

  68. 14/05 17:30

    Νέοι κανόνες για επιτάχυνση των δημοσίων επενδύσεων και ταχύτερη απορρόφηση των ευρωπαϊκών πόρων

  69. 14/05 17:20

    ΤΑΙΠΕΔ | Μέχρι τις 28 Ιουνίου η διαβούλευση της ΣΜΠΕ του Λιμένα Ραφήνας

  70. 14/05 16:06

    ΠΟΕΕΤ: Να αποσυρθεί η πλατφόρμα JOBmatch, καταργεί τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας

  71. 14/05 15:58

    Cvent: Η Αθήνα 14ος καλύτερος MICE προορισμός στην Ευρώπη – 2 ξενοδοχεία της στα 50 καλύτερα για το 2024

  72. 14/05 15:42

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην πρώτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Οινοτουρισμού | Προβολή των δρόμων του κρασιού

  73. 14/05 14:55

    "Αξέχαστη" για την ταξιδιωτική βιομηχανία των ΗΠΑ η εφετινή Ημέρα Μνήμης- οι δημοφιλείς πόλεις στο εξωτερικό

  74. 14/05 14:26

    Ryanair: Διήμερη προσφορά για πτήσεις το Μάιο και τον Ιούνιο

  75. 14/05 13:47

    Airtours: Αφαιρούνται τα brand Robinson, TUI Blue και Riu Palace – Έμφαση στα ξενοδοχεία 5 και 6 αστέρων

  76. 14/05 12:36

    Tripadvisor: Έτσι θα ταξιδέψουν οι Αμερικανοί το καλοκαίρι του 2024 – Προετοιμασμένοι για υψηλές δαπάνες

  77. 14/05 12:29

    Celestyal | Συνεργασία με το Άμπου Ντάμπι και τον Όμιλο AD Ports

  78. 14/05 12:16

    Γερμανικός Τύπος | Το νέο περιζήτητο νησί στην Ελλάδα ονομάζεται Κάρπαθος

  79. 14/05 12:05

    FedHATTA: Συνάντηση για την ενίσχυση των τουριστικών ροών από και προς την κινεζική Επαρχία Yantai

  80. 14/05 11:51

    Νέα μελέτη: Οι ενέσεις απώλειας βάρους μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακών επεισοδίων κατά 20%

  81. 14/05 11:36

    H Αθήνα γνωρίζει την Πιερία | 'Έκθεση φωτογραφίας στο Νομισματικό Μουσείο

  82. 14/05 11:08

    Σημαντικές διακρίσεις για Ελλάδα και Σαντορίνη στα αμερικανικά Leisure Lifestyle Awards 2024

  83. 14/05 10:58

    Η Everty απέκτησε δύο ξενοδοχεία πέντε αστέρων στην Κέα

  84. 14/05 10:38

    Η Επιτροπή ορίζει την Booking ως «πυλωρό» και κινεί έρευνα αγοράς σχετικά με το Χ

  85. 14/05 10:11

    Προβολή της Πάρου στη βρετανική αγορά

  86. 14/05 10:09

    To NJV Athens Plaza καλωσορίζει τον Executive Chef Παναγιώτη Αναστασίου

  87. 14/05 10:03

    Χάρης Δούκας: Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο και νέα μεγαθήρια

  88. 14/05 10:00

    Wyndham Hotels: Άνοιξε στη Φετιγιέ της Τουρκίας το πρώτο Ramada by Wyndham Hotel

  89. 14/05 06:45

    Οι DMMOs ως άλλοθι!

  90. 14/05 06:15

    Δήμος Ρόδου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  91. 14/05 06:12

    Παρέλαση Porsche στη Νέα Μάκρη

  92. 14/05 06:10

    Το τηλεοπτικό κανάλι TVR της Ρουμανίας σε Κω και Πάτμο για τουριστική προβολή

  93. 14/05 06:08

    Δήμος Λευκάδας: Μαρίνα στον όρμο Βλυχού, υπό προϋποθέσεις

  94. 14/05 06:05

    Bόρεια Μακεδονία | +9% οι αφίξεις το α' δίμηνο - Απευθείας πτήση Κέρκυρα - Σκόπια από την Aegean

  95. 13/05 19:18

    Το νέο Δ.Σ. του Σωματείου Επιχειρηματιών Ενοικιάσεως Οχημάτων Ρόδου

  96. 13/05 18:32

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Το τέλος ανθεκτικότητας πρέπει να χρηματοδοτεί έργα βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης

  97. 13/05 13:58

    Τουρισμός | Η εποχή των χίπις αναβιώνει και αυτό το καλοκαίρι στα Μάταλα | „Today is life. Tomorrow never comes“

  98. 13/05 13:31

    Ένωση Μαρινών Ελλάδας | Να μη χαθεί η σπάνια ευκαιρία χρηματοδότησης για τις Ελληνικές Μαρίνες

  99. 13/05 13:15

    Τουρισμός: Συνεργασία Eurowings Holidays με Dertour για δυναμικά πακέτα last-minute

  100. 13/05 12:51

    Βαλεαρίδες: 16 εκατ. ευρώ ετησίως για την εξάλειψη των μεθυσμένων τουριστών