Σχέδιο μάρκετινγκ για τον τουρισμό της Θεσσαλίας

Σχέδιο μάρκετινγκ για τον τουρισμό της Θεσσαλίας

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Βόλο, παρουσία του συνόλου των εκπροσώπων των τουριστικών φορέων της Θεσσαλίας, παρουσιάστηκε την Τρίτη 28 Μαρτίου 2017 το Σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος της Θεσσαλίας και το σύνολο των Δράσεων τουριστικής προβολής που έχουν υλοποιηθεί και προγραμματίζονται στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία.

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσεων το οποίο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Marketing Greece του ΣΕΤΕ και την Coca-Cola Τρία Έψιλον, σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, φορείς οι οποίοι αποτελούν την «Σύμπραξη Τουρισμού για τη  Θεσσαλία». 

Όπως δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, κος Ιωσήφ Πάρσαλης: "Η Θεσσαλία, μέσα από ένα δυναμικό και πλήρες σχέδιο μάρκετινγκ, με μακροπρόθεσμο ορίζοντα, αποκτά μια ξεχωριστή και σύγχρονη ταυτότητα ως τουριστικός προορισμός. Η μοναδική σύνθεση διαφορετικών προτάσεων διακοπών, η εναλλαγή της φύσης, η τοπική παράδοση, τα προϊόντα, οι άνθρωποι και οι αξίες που διατηρούνται αναλλοίωτες στο χρόνο, μας οδήγησαν στη δημιουργία ξεχωριστών εμπειριών για την προβολή της Θεσσαλίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Κυρίαρχη θέση κατέχουν οι προορισμοί, η διασύνδεση προτάσεων εμπειρίας μεταξύ τους και η στόχευση στα ανάλογα προφίλ ταξιδιωτών. Μέσα από μια δομημένη προσέγγιση στην επικοινωνία, επιδιώκουμε την τοποθέτηση της Θεσσαλίας ισχυρά στο χάρτη επιλογών των Ευρωπαίων ταξιδιωτών που αναζητούν μια νέα αυθεντική πρόταση. Επιπλέον, μέσα από το πρόγραμμα εκπαίδευσης των επαγγελματιών τουρισμού θέτουμε βάσεις για τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στην περιοχή. Έχουμε τη βεβαιότητα ότι το πρόγραμμα δράσεων στο πλαίσιο της «Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία» έχει την κατάλληλη υποδομή για να γίνει καταλύτης ανάπτυξης για την περιοχή και πηγή έμπνευσης τόσο για την τοπική κοινωνία όσο και για τους επισκέπτες της Θεσσαλίας".

Το Ολοκληρωμένο Σχέδιο Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικής Ταυτότητας της Θεσσαλίας είναι ένα πρακτικό εργαλείο για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενεργειών τουριστικής προβολής. Ενσωματώνοντας και τα αποτελέσματα της διαβούλευσης που πραγματοποιήθηκε, αξιοποιεί τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τις εμπειρίες των προορισμών της Θεσσαλίας, χαράσσοντας τη στρατηγική, ορίζοντας τις κατευθύνσεις και συνθέτοντας το πλάνο για την αποτελεσματική ανάδειξη της Θεσσαλίας στο κοινό της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Μέσα από εμπειρίες τουριστικών προϊόντων, η Θεσσαλία λανσάρεται ως τουριστικός προορισμός που μπορεί να προσφέρει εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Με τη μοναδική πλατφόρμα προβολής “Thessaly Handcrafted by Time”, η περιοχή τοποθετείται ως ένα εργόχειρο του χρόνου που έπλασε στο πέρασμά του τα τοπία, τους ανθρώπους, τους πολιτισμούς, τους μύθους. Είναι ένα κουβάρι από ιστορίες που υφαίνονται στον αργαλειό του χρόνου, ένας καμβάς πάνω στον οποίο ο χρόνος υφαίνει μια μοναδική ιστορία. Επιπροσθέτως για το ελληνικό κοινό, η καμπάνια στηρίζεται στις αξίες, τις παραδόσεις και την μοναδική υπόσχεση «Επιστροφή στις Ρίζες».

Για το σύνολο των τουριστικών προϊόντων έχουν σχεδιαστεί περισσότερες από 30 δημιουργικές εφαρμογές, στην ελληνική και αγγλική γλώσσα, που εξυπηρετούν τις ανάγκες συνεκτικής και ενιαίας επικοινωνίας, όλων των προορισμών της Θεσσαλίας. Οι δημιουργικές εφαρμογές και ένα αναλυτικό εγχειρίδιο αξιοποίησης, αποτυπώνονται σε ένα ειδικό Οδηγό Δημιουργικής Εκτέλεσης, έτοιμο προς αξιοποίηση από την Περιφέρεια, τις τοπικές αρχές της Θεσσαλίας κι ευρύτερα όσους δραστηριοποιούνται στην προβολή του τοπικού τουριστικού προϊόντος.

Το ολοκληρωμένο Σχέδιο Μάρκετινγκ έχει αναρτηθεί σε ψηφιακή μορφή, με στόχο την ελεύθερη, άμεση και εύκολη πρόσβαση από τις τοπικές αρχές και φορείς του τουρισμού. Περιηγηθείτε ψηφιακά στο Σχέδιο Μάρκετινγκ του Τουριστικού Προϊόντος της Θεσσαλίας στο http://thessaly-tourism-plan.gr/.

Η «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» έχει μακροπρόθεσμο ορίζοντα και θα λειτουργήσει ως καταλύτης ανάπτυξης για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, το 2017 σηματοδοτεί έτος ενεργειών προβολής και υλοποίησης του Προγράμματος Εκπαίδευσης, παραμένοντας δίπλα στην τοπική κοινωνία τουρισμού με στόχο να αναδείξει την περιοχή και να ενισχύσει την τουριστική επιχειρηματικότητα, δημιουργώντας μακροπρόθεσμη αξία για τον τόπο, τους κατοίκους και τις επιχειρήσεις.

Η Διευθύντρια Επικοινωνίας της Coca-Cola Τρία Έψιλον, κα Αγγελική Πατρούμπα σημείωσε: «H δέσμευση που αναλάβαμε να συνεισφέρουμε στην περιοχή, υλοποιείται μέσα από αυτό το ολοκληρωμένο πλάνο ανάδειξης της Θεσσαλίας ως τουριστικό προορισμό. Πρόκειται για ένα δομημένο πρόγραμμα τουριστικής προβολής και εκπαίδευσης, με πρώτο αποτέλεσμα μια μοναδική εκστρατεία που θα ταξιδέψει τη Θεσσαλία στην Ελλάδα και τον κόσμο, δίνοντας ώθηση στην τοπική οικονομία, στις επιχειρήσεις, την απασχόληση και την κοινωνία». 

Το Πρόγραμμα Δράσεων της Σύμπραξης για το 2017 περιλαμβάνει την υλοποίηση ενός αποκλειστικού Προγράμματος Εκπαίδευσης για τους επαγγελματίες του τουρισμού της περιοχής, με στόχο την ποιοτική και λειτουργική αναβάθμιση της τουριστικής επιχειρηματικότητας. Ένας σημαντικός αριθμός επαγγελματιών θα εκπαιδευτούν το 2017 στις βασικές αρχές και γνώσεις του διαδικτυακού Μάρκετινγκ, σε πρόγραμμα που περιλαμβάνει την υλοποίηση 4 θεματικών ημερίδων στις πόλεις, Λάρισα, Βόλο, Καρδίτσα και Τρίκαλα.

Με στόχο την αποτελεσματική ενημέρωση, επικοινωνία και διαβούλευση με την τοπική κοινωνία, δημιουργήθηκε η ιστοσελίδα της «Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία»  όπου παρουσιάζονται όλες οι δράσεις, ο προγραμματισμός, ενημερώσεις σχετικά με αποτελέσματα ενεργειών προβολής καθώς και ενότητα υποβολής προτάσεων.

Για το 2017, προγραμματίζεται επίσης η υλοποίηση ενός δυναμικού και στρατηγικά στοχευμένου προγράμματος Ψηφιακής Προώθησης, αξιοποιώντας τα ψηφιακά μέσα και το περιεχόμενο που ήδη αναπτύχθηκαν το 2016.  

Στο πλαίσιο της Σύμπραξης την περασμένη χρονιά:

-Δημιουργήθηκαν 40 ιστορίες ταξιδιωτικών εμπειριών στην ελληνική και αγγλική γλώσσα καθώς επίσης και μια πλούσια «τράπεζα» φωτογραφικού υλικού για το σύνολο των προορισμών και εμπειριών της Θεσσαλίας.

-Σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε η αποκλειστική Διαδραστική Ψηφιακή Ιστοσελίδα www.mythessaly.com, που θα αποτελέσει το βασικό όχημα υλοποίησης ενεργειών προώθησης στο ψηφιακό περιβάλλον. Στην ψηφιακή πλατφόρμα, που είναι διαθέσιμη σε ελληνική και αγγλική εκδοχή, παρουσιάζονται οι προορισμοί και εμπειρίες της Θεσσαλίας με ζωντανό και εμπειρικό τρόπο, στοχεύοντας στην «μεταφορά» του χρήστη στη Θεσσαλία. Μέσα από ειδικό ψηφιακό χάρτη και ειδικό μηχανισμό που απευθύνεται άμεσα στον επισκέπτη, καλείται να δημιουργήσει τη δική του λίστα με αγαπημένους προορισμούς και εμπειρίες, συμμετέχοντας στην καμπάνια.

-Δημιουργήθηκαν 4 διαφημιστικές ταινίες που αποτυπώνουν δημιουργικά το σύνολο του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας, το εκτυφλωτικό γαλάζιο των Σποράδων, τα παραμυθένια τοπία της Θεσσαλικής γης, τα επιβλητικά Μετέωρα, τις αναρίθμητες εμπειρίες στο Βόλο, αλλά και την εξερεύνηση των θησαυρών της φύσης στο  μαγευτικό Πήλιο. Για την ανάδειξη του ξεχωριστού χαρακτήρα και της αυθεντικότητας του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας δημιουργήθηκε ειδική μουσική που συνδυάζει περίτεχνα γνώριμους θεσσαλικούς ήχους με σύγχρονα ακούσματα.

-Για τις ανάγκες αρχικού λανσαρίσματος της Θεσσαλίας, υλοποιήθηκε η ψηφιακή καμπάνια “My Perfect Day in Thessaly” με κεντρικό όχημα προώθησης το Discovergreece.com. Το “My Perfect Day in Thessaly” αποτέλεσε μια από τις πρώτες ενέργειες διαδικτυακού μάρκετινγκ του Προγράμματος Προβολής, παρουσιάζοντας το σύνολο των προορισμών της Θεσσαλίας ως ιδανικές προτάσεις διακοπών, καλώντας παράλληλα τους χρήστες να σχεδιάσουν τη δική τους ιδανική μέρα στη Θεσσαλία.

Ακόμη, έχει σχεδιαστεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων, που περιλαμβάνει επισκέψεις εκπροσώπων ΜΜΕ από δημοφιλή και υψηλής αναγνωσιμότητας Μέσα και επιδραστικούς digital influencers, μέσα από το πρόγραμμα Blogtrotters, την ψηφιακή πλατφόρμα θεματικών ταξιδιών της Marketing Greece, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν τις μοναδικές εμπειρίες της Θεσσαλίας και μεταφέρουν τις δικές τους ιστορίες στο ταξιδιωτικό κοινό, με αποκλειστικά αφιερώματα, αρθρογραφία και ζωντανή αναμετάδοση περιεχομένου από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.  

Το πρόγραμμα που στοχεύει στις κύριες αγορές, όπως Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη από το 2016 και συνεχίζεται και το 2017, για το σύνολο των τουριστικών προορισμών της Θεσσαλίας.

Ενημερωθείτε για όλες τις Δράσεις που υλοποιούνται στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού στην ιστοσελίδα http://thessaly-tourism-sympraxi.gr/. 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 21/05 14:45

    ΕΛΣΤΑΤ: +5% οι διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία, κάμπινγκ και ενοικιαζόμενα δωμάτια το Μάρτιο

  2. 21/05 14:26

    UN Tourism: Στο 97% του 2019 ο παγκόσμιος τουρισμός το α’ τρίμηνο του 2024, +1% οι διεθνείς αφίξεις στη Μεσόγειο

  3. 21/05 14:11

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Πόλος έλξης οι περιοχές πολιτιστικής δραστηριότητας

  4. 21/05 14:03

    Μαθητές Λυκείου της Λιέγης ήρθαν για 15η φορά στη Ρόδο!

  5. 21/05 13:56

    ΕΟΤ: Προβολή της ελληνικής γαστρονομίας και της Αττικής σε Ρουμανία και Σερβία

  6. 21/05 12:54

    Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ: 21η η Ελλάδα στον παγκόσμιο τουριστικό δείκτη του 2024 – Σε επίπεδα 2019 ο παγκόσμιος τουρισμός

  7. 21/05 12:11

    RND | Μία ακόμη χρονιά κλειστό το Ναυάγιο της Ζακύνθου

  8. 21/05 11:52

    Ευρωπαϊκό Δικαστήριο | Αμφισβητείται η αποζημίωση για καθυστέρηση πτήσης λόγω έλλειψης προσωπικού στο αεροδρόμιο

  9. 21/05 11:46

    Συναντήσεις Κεφαλογιάννη με τον Πρέσβη του Ιράκ και την Πρέσβη της Σλοβακίας

  10. 21/05 11:33

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | +28,2% οι εισπράξεις, +24,5% οι αφίξεις το α΄τρίμηνο

  11. 21/05 10:39

    Μεσογειακός τουρισμός | Ελλάδα και Πορτογαλία οι πιο ανθεκτικοί προορισμοί στην κλιματική αλλαγή - η αντίληψη των τουριστών

  12. 21/05 09:50

    ΣΕΒΤ | Η βιομηχανία τροφίμων δεν τροφοδοτεί τον πληθωρισμό

  13. 21/05 09:42

    Το Γαλλικό Προξενείο των Χανίων είναι πλέον το 5αστερο Domus Blanc Boutique Hotel

  14. 21/05 09:38

    Η Όλ. Κεφαλογιάννη κεντρική ομιλήτρια στην τιμητική εκδήλωση για τον ιδρυτή της Grecotel Νίκο Δασκαλαντωνάκη

  15. 21/05 07:40

    Ταξιδιωτικά πακέτα για Ελλάδα προσφέρουν 2 μεγάλα τουριστικά γραφεία στην Ιαπωνία

  16. 21/05 07:38

    Τουριστική προβολή | Βρετανοί αρθρογράφοι στην Ήπειρο - Σέρβοι δημοσιογράφοι σε Πρέβεζα και Μετέωρα

  17. 21/05 07:37

    Δήμος Δυτικής Λέσβου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  18. 21/05 07:29

    Συναυλία Έντεχνου Ωδείου και String Demons στο Ηράκλειο

  19. 20/05 19:44

    «Ημέρες Θάλασσας 2024» στον Πειραιά | 100 δωρεάν εκδηλώσεις από τις 24 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου

  20. 20/05 19:33

    Δημοπρασία για την μίσθωση του κάμπινγκ Καψαλίου Κυθήρων

  21. 20/05 19:21

    Στα Χανιά, για πρώτη φορά, η συνεδρίαση του Δ.Σ. της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος

  22. 20/05 19:15

    Ε.Ξ. Ιωαννίνων | Ποια θέματα συζητήθηκαν με τη νέα Γενική Πρόξενο της Αλβανίας στα Ιωάννινα

  23. 20/05 16:03

    Έτσι θα είναι το νέο 91 Athens Riviera στη Βούλα - Το υβριδικό μοντέλο Private Members Club και Glamping

  24. 20/05 15:53

    SKY express: Στρατηγική συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες British Airways και Etihad

  25. 20/05 15:50

    UN Tourism: Νέο πρωτοποριακό εργαλείο για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη των αγροτικών περιοχών

  26. 20/05 14:56

    Μαγιόρκα: Αναβρασμός για τον υπερτουρισμό – Τοπικές οργανώσεις απειλούν με κατάληψη του αεροδρομίου

  27. 20/05 14:08

    Οι δημοτικές αρχές πρέπει να αποφασίζουν για την πόλη που θέλουν

  28. 20/05 13:27

    Corendon: 3 εκατ. θέσεις προς Τουρκία, Ελλάδα, Ισπανία, Μαρόκο και Αίγυπτο αυτό το καλοκαίρι

  29. 20/05 12:37

    Μεγάλη ανταπόκριση στο JOBmatch της ΔΥΠΑ για εργασία σε τουρισμό και εστίαση

  30. 20/05 12:08

    H Aegean γιορτάζει τα 25α γενέθλια της - Σε επίπεδα 2019 η συχνότητα κρατήσεων

  31. 20/05 11:51

    ΕΟΤ Σκανδιναβίας: Σε ανοδική πορεία οι κρατήσεις για Ελλάδα

  32. 20/05 11:27

    Βρετανικός τουρισμός/ ΑΒΤΑ: Αύξηση των δαπανών στα ταξίδια στο εξωτερικό

  33. 20/05 11:19

    21 Μαΐου: Ευρωπαϊκή Ημέρα Natura 2000 - 446 περιοχές Νatura στην Ελλάδα

  34. 20/05 10:21

    260 χωριά από 60 χώρες υπέβαλαν αίτηση για τα Best Tourism Villages 2024

  35. 20/05 09:46

    Ταξίδι εξοικείωσης με Βέλγους και Ολλανδούς τουριστικούς πράκτορες στην Αρκαδία

  36. 20/05 07:16

    Διαδικασίες ένταξης του Ζαγορίου στον κατάλογο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO

  37. 20/05 07:13

    ΕΟΤ: Προβολή των περιπατητικών διαδρομών της Χαλκιδικής στην ολλανδική αγορά

  38. 20/05 07:12

    Δήμος Λήμνου: Παραχώρηση χρήσης ξενώνα για τις ανάγκες στέγασης του ΕΚΑΒ

  39. 20/05 07:11

    Δήμος Καρπάθου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  40. 20/05 07:07

    45ο Ράλλυ Κρήτης

  41. 19/05 13:48

    Γιατί έρχεται σκόνη από τη Σαχάρα στην Ευρώπη;

  42. 19/05 07:02

    Ημερίδα «Ο δρόμος της Ανάπτυξης – Κάνουμε πράξη την Περιφερειακή Συνείδηση» στη Μεγαλόπολη

  43. 19/05 07:01

    Δήμος Ερμιονίδας: Η πρόταση με 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας

  44. 18/05 19:18

    «Τρόμος» η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα; | Focus: Κυνήγι θησαυρού ο σταθμός φόρτισης

  45. 18/05 19:01

    Σαντορίνη | Πλήθος ξενοδόχων στην εκδήλωση "Νέες Τεχνολογίες στη Φιλοξενία και τον Τουρισμό"

  46. 18/05 12:53

    Τουρισμός | Mastercard Economics Institute: Κέρκυρα και Τίρανα (!) στο top 10 των πιο δημοφιλών προορισμών στον κόσμο το 2024

  47. 18/05 12:27

    Σε ισχύ από τη Δευτέρα η νέα οδηγία για το περιβαλλοντικό έγκλημα

  48. 18/05 11:10

    Γενική συνέλευση Ε.Ξ. Ρόδου | Τα κρίσιμα ζητήματα, που δοκιμάζουν την ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων

  49. 18/05 11:08

    Τουριστική προβολή της Λέσβου στη Ρουμανία - Προώθηση της Ανατολικής Χαλκιδικής στην Ιταλία

  50. 18/05 11:00

    Δήμος Άργους-Μυκηνών: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  51. 17/05 17:43

    Έκτο Corfu Food & Wine Festival | Η Βιώσιμη Γαστρονομία είναι ο Πολιτισμός μας

  52. 17/05 17:31

    «Γαλάζια Σημαία» | Ανακοινώνονται την Παρασκευή 24 Μαΐου οι βραβεύσεις για το 2024

  53. 17/05 15:52

    Κοινωνικός τουρισμός: Τι αλλάζει στα προγράμματα - Για πρώτη φορά ιαματικός τουρισμός για όλους

  54. 17/05 14:34

    Τουρισμός | ΤUI Γερμανίας: Άνοιξαν οι κρατήσεις για το 2025 - Κρήτη, Ρόδος και Κως ακολουθούν τη Μαγιόρκα στις πτήσεις

  55. 17/05 14:07

    Άφιξη του πρώτου τσάρτερ στο αεροδρόμιο της Σητείας

  56. 17/05 13:37

    Αερομεταφορές: 22 νέες και εποχικές συνδέσεις ξεκινούν από το αεροδρόμιο της Αθήνας το Μάιο

  57. 17/05 12:18

    Amadeus: Οι ξενοδόχοι επενδύουν περισσότερο στην τεχνολογία και την εξατομίκευση υπηρεσιών

  58. 17/05 11:44

    ΕΟΤ Σερβίας: Τα Χανιά στον πρώτο online σερβικό ταξιδιωτικό οδηγό

  59. 17/05 11:02

    Ωράριο σαν... κλειστό στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου | Έντονες διαμαρτυρίες

  60. 17/05 10:26

    Καβάλα | Θεμέλιος λίθος για το πρώτο ιδιωτικό αεροδρόμιο στην Ελλάδα

  61. 17/05 10:16

    Τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν στους δρόμους της Πρωτεύουσας

  62. 17/05 07:47

    Οι αεροπορικές συνδέσεις Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων - Ελλάδας

  63. 17/05 07:42

    Δήμος Μινώα Πεδιάδας: Αίτημα προς το Υπ. Τουρισμού για την παραχώρηση του Τουριστικού Λιμένα Τσούτσουρα

  64. 17/05 07:40

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης από την Αυστραλία σε Αθήνα, Αμοργό και Σαντορίνη

  65. 17/05 07:37

    Παρουσίαση ενδυμασιών της συλλογής «Δόρα Στράτου» στον ιστορικό τόπο της Πλάκας

  66. 17/05 07:34

    Αυξημένες οι συμμετοχές από Ελλάδα και εξωτερικό στον 24ο Επετειακό Ευχίδειο άθλο

  67. 16/05 18:29

    Αναβλήθηκε λόγω καιρικών συνθηκών η επίσκεψη Κεφαλογιάννη στην Κεφαλονιά

  68. 16/05 15:37

    ΕΟΤ και SKY express | Συνδιαφήμιση για τουριστική προβολή 12 μηνών στις ευρωπαϊκές αγορές

  69. 16/05 14:49

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση Arabian Travel Market

  70. 16/05 14:33

    Στρατηγική συνεργασία Ομίλου Sani/Ikos με το Πανεπιστήμιο Cornell

  71. 16/05 13:53

    Τουρισμός: Η Ελλάδα τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών για τους Ευρωπαίους το καλοκαίρι του 2024

  72. 16/05 12:45

    Γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία: Αύξηση 4,5% στις πωλήσεις τον Απρίλιο

  73. 16/05 12:10

    Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2024 | Οι δράσεις στο Μουσείο Ακρόπολης το Σαββατοκύριακο

  74. 16/05 11:39

    Όμιλος Μήτση | Νέος προορισμός η Κέρκυρα, με την αγορά του Messonghi Beach Hotel και τη διαχείριση του Belvedere Hotel

  75. 16/05 11:22

    Υπερ-τουρισμός | Η TUI παίρνει "πολύ, πολύ σοβαρά" τις διαδηλώσεις, αλλά δεν τις βλέπει ως απειλή

  76. 16/05 10:56

    TUI Fly | Ένα αεροπλάνο πρεσβευτής της ιστορίας των 50 χρόνων της

  77. 16/05 10:42

    Ε.Ξ. Σαντορίνης | Συνάντηση με τον υφυπουργό Ναυτιλίας για τις λιμενικές υποδομές

  78. 16/05 10:36

    Δράσεις του Υπουργείου Τουρισμού για τα Άτομα με Αναπηρία στην Ελλάδα

  79. 16/05 10:34

    “Φρένο” στις αθέμιτες πρακτικές της Booking | To ΞΕΕ χαιρετίζει την ιστορική απόφαση της Ε.Ε

  80. 16/05 10:27

    Παγκόσμια προβολή της Ελλάδας μέσω του έργου του Διεθνούς Ιπποκράτειου Ιδρύματος της Κω

  81. 16/05 09:00

    Με το A’ Design Award Silver 2024 τιμήθηκε η Potiropoulos+Partners για το έργο Serpentine House στο Ελληνικό

  82. 16/05 07:15

    Τουριστική προβολή μέσω της αμερικανικής σειράς The Life of Loi Season 2

  83. 16/05 07:12

    Ταξίδι περιπέτειας στην περιοχή του Βόλου για Βρετανίδα ταξιδιωτική πράκτορα

  84. 16/05 07:09

    Αναβίωση του ιππικού δρώμενου «Η Γκιόστρα της Ζακύνθου»

  85. 16/05 07:07

    Δήμος Τριφυλίας: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  86. 15/05 18:23

    Δημοπρασία πολυτελών ακινήτων από τον Οίκο Sotheby’s στο Λονδίνο - Μετέχει και βίλα στη Μύκονο

  87. 15/05 18:20

    Kατεδάφιση αυθαιρέτου σε παραλία του Λαγονησίου - Αλλαγή χρήσης από ξενοδοχείο σε μονάδα ηλικιωμένων

  88. 15/05 18:01

    Υπουργείο Τουρισμού | Συνεργασία με την easyjet - 2,4 εκατ. επιβάτες στην Ελλάδα το 2024

  89. 15/05 16:58

    Δόμνα Μιχαηλίδου: «Πυξίδα, για το ναυτικό επάγγελμα, ο μαθητικός διαγωνισμός ζωγραφικής του ΝΑΤ»

  90. 15/05 16:19

    EE: Ανάπτυξη 2,2% στην Ελλάδα, «αγκάθι» ο πληθωρισμός

  91. 15/05 15:54

    Τροποποιείται το πρόγραμμα «Βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των επιχειρήσεων του τριτογενούς τομέα»

  92. 15/05 15:28

    ΞΕΕ/ 5o Idea Platform: 14 ομάδες ολοκλήρωσαν τον Νεανικό Διαγωνισμό Καινοτομίας

  93. 15/05 14:14

    Allianz: H Αθήνα στους 10 κορυφαίους προορισμούς των Αμερικανών στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2024

  94. 15/05 13:58

    FedHATTA & ΗΑΤΤΑ διεκδικούν μεγαλύτερο μερίδιο τουριστών από την Κινεζική αγορά για την Ελλάδα

  95. 15/05 13:28

    Τουρισμός: Μεγάλη στροφή στα Ευρωπαϊκά ταξίδια εκτός υψηλής σεζόν – Επηρεάζεται και η Ελλάδα

  96. 15/05 13:11

    Ε.Ξ. Σαντορίνης | Τι συμβαίνει και τι διεκδικούμε έναντι των Booking και Expedia

  97. 15/05 13:02

    Αθήνα: Μια… «νόστιμη» πόλη -Αφιέρωμα ελβετικού περιοδικού στην ελληνική γαστρονομία

  98. 15/05 12:24

    Αύξηση των εισπράξεων στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους τον Ιανουάριο

  99. 15/05 11:58

    Aegean Airlines: Νέα χειμερινή σύνδεση Θεσσαλονίκη – Άμστερνταμ

  100. 15/05 11:45

    Trivago: Θεραπευτική η αξία των διακοπών για τους Αμερικανούς - Με ποια κριτήρια επιλέγουν κατάλυμα αυτό το καλοκαίρι