Vavoulas.com

Πώς να κάνετε το ChatGPT... τον καλύτερο πωλητή του ξενοδοχείου σας

Πώς να κάνετε το ChatGPT... τον καλύτερο πωλητή του ξενοδοχείου σας
  • Καθώς ολοένα και περισσότεροι ταξιδιώτες στρέφονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) για την έρευνα και τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους, τα ξενοδοχεία οφείλουν να αναθεωρήσουν τη στρατηγική τους στον ψηφιακό χώρο. Πλέον, η τεχνολογία δεν αποτελεί απλώς εργαλείο επικοινωνίας αλλά και παράγοντα επιλογής καταλύματος. Η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο εργαλεία όπως το ChatGPT, το Gemini και το Llama «διαβάζουν» το περιεχόμενο και δημιουργούν προτάσεις είναι κρίσιμη για την προβολή και την επιβίωση των επιχειρήσεων φιλοξενίας στη νέα εποχή.

Η ΑΙ στο κέντρο του ταξιδιωτικού σχεδιασμού

Σύμφωνα με τον Dan Olsen, Διευθυντή Ψηφιακού Μάρκετινγκ στην Springboard Hospitality, οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν πλέον τα LLMs (Large Language Models) για να σχεδιάσουν ταξιδιωτικά προγράμματα και να συγκρίνουν επιλογές. Αυτό σημαίνει ότι το παραδοσιακό “top-of-the-funnel” στάδιο έρευνας μεταφέρεται εκτός Google, ενώ η επίσκεψη σε μία ξενοδοχειακή ιστοσελίδα είναι πιθανότερο να γίνει όταν ο ταξιδιώτης έχει ήδη κατασταλάξει σε κάποια επιλογή.

«Η θετική πλευρά είναι ότι όταν οι χρήστες φτάνουν στην ιστοσελίδα μας, έχουν ήδη κάνει την έρευνά τους. Ξέρουν σε γενικές γραμμές τι θέλουν και είναι έτοιμοι να προχωρήσουν σε κράτηση», εξηγεί.

Όταν οι τουρίστες ρωτούν την AI πού να μείνουν – θα τους προτείνει εσάς;

Ο David Solomito, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ της Sage Hospitality, υπογραμμίζει πως οι ταξιδιώτες δεν αποδέχονται απλώς τα πρώτα αποτελέσματα που προσφέρει ένα LLM. «Επεξεργάζονται, διευκρινίζουν, ζητούν εναλλακτικές. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, μπορούν να προσαρμόσουν τις συστάσεις στα δικά τους δεδομένα. Είναι σαν να έχουν έναν ταξιδιωτικό σύμβουλο στην τσέπη τους», λέει χαρακτηριστικά.

Η Sage έχει δημιουργήσει μια εξειδικευμένη ομάδα AI σε εταιρικό επίπεδο για να καθοδηγεί τις ομάδες των ξενοδοχείων της. «Η ύπαρξη περιεχομένου υψηλής ποιότητας στην ιστοσελίδα είναι πιο κρίσιμη από ποτέ. Όχι γενικές πληροφορίες, αλλά εξειδικευμένες απαντήσεις και βάθος», επισημαίνει.

Οι πρακτικές κινήσεις για να σας «δει» η Τεχνητή Νοημοσύνη

  • FAQ σελίδα με στοχευμένες απαντήσεις: Συνηθισμένες ερωτήσεις όπως «Διαθέτει η πισίνα του ξενοδοχείου θερμαινόμενο νερό;» είναι σημαντικό να απαντώνται ξεκάθαρα – και από επίσημη πηγή.
  • Τρίτες συστάσεις και άρθρα στον Τύπο: Οι LLMs προτιμούν την πληροφορία από αξιόπιστες πηγές, επομένως μια θετική αναφορά σε δημοσίευμα μπορεί να ενισχύσει την παρουσία σας στις απαντήσεις του ChatGPT.
  • Schema Markup (δομημένα δεδομένα): Σύμφωνα με τον Olsen, η χρήση schema αποτελεί «επόμενο επίπεδο metadata» και βοηθά στο να καταλάβει ο αλγόριθμος τι προσφέρει κάθε σελίδα.
  • Γρήγορες, καθαρές περιγραφές: Το AI «προτιμά» κείμενα 40-60 λέξεων και bullets. Το περιεχόμενο πρέπει να είναι άμεσο και γρήγορο στη φόρτωση, ειδικά σε κινητές συσκευές.
  • Αξιολογήσεις και φήμη στο διαδίκτυο: Ο Ben Golson, Αντιπρόεδρος Ψηφιακού Μάρκετινγκ της McKibbon Hospitality, επισημαίνει ότι οι αξιολογήσεις πελατών και η συστηματική απάντηση σε σχόλια αποτελούν σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης της online φήμης και επηρεάζουν τη θέση στα αποτελέσματα.
  • Μην ξεχνάτε το περιεχόμενο και την ακρίβεια

Το AI βασίζεται κυρίως σε γραπτό περιεχόμενο – και αυτό δεν είναι πάντα σωστό. Τα εργαλεία μπορεί να τραβούν πληροφορίες από ξεπερασμένες πηγές. «Η ακρίβεια των αποτελεσμάτων βασίζεται στο κατά πόσο το δικό μας site είναι ακριβές», τονίζει ο Olsen. Είναι σημαντικό να γίνεται έλεγχος του περιεχομένου τακτικά, ιδιαίτερα για πληροφορίες όπως εκδηλώσεις, τοπικά σημεία ενδιαφέροντος ή νέες υπηρεσίες.

Επενδύστε σε εμπειρίες και τοπικότητα

Το ChatGPT ενισχύει περιεχόμενο που δημιουργεί «μοναδική αξία». Για παράδειγμα, η αναφορά σε κοντινά αξιοθέατα (π.χ., «5 λεπτά με τα πόδια από την Ακρόπολη») ή συνεργασίες με τοπικούς παραγωγούς προσθέτει βάθος και ενισχύει την πιθανότητα ανάδειξης του ξενοδοχείου σας.

Όπως σημειώνει ο Olsen, «η τοπική εμπειρία και η σύνδεση με διαχρονικά σημεία αναφοράς είναι κρίσιμη. Όχι με μια καφετέρια που έκλεισε μετά την πανδημία. Χρειάζεται evergreen περιεχόμενο που ευθυγραμμίζεται με την ταυτότητα του ξενοδοχείου».

Ο ρόλος των influencers

O Ben Golson, Αντιπρόεδρος Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικού Εμπορίου στη McKibbon Hospitality, αναφέρει ότι επειδή δεν υπάρχει ακόμα τρόπος να «τροφοδοτηθούν» απευθείας τα LLMs με πληροφορίες από τα ξενοδοχεία, η McKibbon εστιάζει στην ενίσχυση της παρουσίας των ξενοδοχείων της μέσω συνεργασιών με influencers – ειδικά όταν αυτοί έχουν σχέσεις ή συνέργειες με πλατφόρμες LLM όπως η Expedia ή το TripAdvisor, που με τη σειρά τους παρέχουν δεδομένα σε AI μοντέλα.

Τι σημαίνει αυτό πρακτικά για τους Έλληνες ξενοδόχους;

  • Αναζητήστε influencers με συνεργασίες ή προβολή σε πλατφόρμες που συνεργάζονται με LLMs.
  • Στόχος είναι οι δημοσιεύσεις τους (σε blogs, social media, TripAdvisor, Expedia κ.λπ.) να επηρεάζουν θετικά τη «μάθηση» των AI μοντέλων.
  • Οι influencers λειτουργούν ως «μεσάζοντες» στη διαδικασία, καθώς τα LLMs τραβούν περιεχόμενο από δημόσια προσβάσιμες πηγές όπου εκείνοι δραστηριοποιούνται.
  • Με λίγα λόγια, η ψηφιακή επιρροή των συνεργατών σας μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα να προτείνει το ChatGPT το δικό σας κατάλυμα σε μελλοντικούς ταξιδιώτες.

Διαρκής επαγρύπνηση

Δεν υπάρχει «μία σωστή απάντηση», τονίζει ο Solomito. Η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει διαρκώς, με βάση το τι είναι πιο χρήσιμο για τον χρήστη. Για τους Έλληνες ξενοδόχους, αυτό σημαίνει διαρκή επαγρύπνηση, ανανέωση του περιεχομένου και επένδυση στη φήμη και τη μοναδικότητα της εμπειρίας που προσφέρουν.

Αντί να προσπαθείτε να «ξεγελάσετε» το ChatGPT, είναι προτιμότερο να του δώσετε λόγους να σας προτείνει. Και αυτό ξεκινά από τη στρατηγική περιεχομένου σας.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Φιλοξενία με Αξία για όλους

Επενδύσεις
  1. 14/05 00:05

    10% περισσότερα ταξίδια από τις ΗΠΑ στην Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι | Allianz Partners

  2. 13/05 18:15

    Hilton | Η ποιοτική φιλοξενία ξεκινά (και τελειώνει) με ένα χαμόγελο

  3. 13/05 17:23

    Δημήτρης Πτωχός | Πελοπόννησος ένας προορισμός για όλους

  4. 13/05 17:14

    Celestyal: Διπλασιασμός των προσεγγίσεων στη Ντόχα και ενίσχυση της συνεργασίας με το Κατάρ

  5. 13/05 16:46

    Δήμος Ρόδου: Βραβεία σε Ινδό φιλάνθρωπο και ζευγάρι Ολλανδών τουριστών- φίλων του νησιού

  6. 13/05 16:33

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο ΕΒΕΑ | Σύνδεση του τουρισμού με το εμπόριο και τη μεταποίηση

  7. 13/05 16:24

    Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση για υποδομές στάθμευσης τροχόσπιτων ζητεί η Έλενα Κουντουρά

  8. 13/05 16:14

    Καλαμαριά | «Όχι» στον αποκλεισμό της από τον σχεδιασμό ανάπτυξης του παραλιακού μετώπου

  9. 13/05 11:42

    Η TUI χρησιμοποιεί πτήσεις τρίτων για να ενισχύσει την επιμήκυνση της σεζόν

  10. 13/05 11:12

    ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Σουηδία ως προορισμού για silver τουρισμό

  11. 13/05 11:02

    Φόβοι για αύξηση των τουριστικών φόρων στην Ισπανία λόγω υπερτουρισμού

  12. 13/05 10:49

    Στη Γκάνα ο Χάρης Θεοχάρης | Σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη της Αφρικής

  13. 13/05 10:46

    Προς ένταξη η Πρέβεζα στον Ευρωπαϊκό Σύνδεσμο Ιστορικών Λουτροπόλεων

  14. 13/05 10:43

    Κρήτη: 13 νέα έργα ύδρευσης σε Δήμους του νησιού

  15. 13/05 10:35

    Πιερία: Βραβείο «Olympus Riviera Ambassadors» σε Γερμανούς τουρίστες

  16. 13/05 10:30

    Συμφωνία Wyndham - Le Park Concord | 100 ξενοδοχεία Super 8 στη Σαουδική Αραβία 

  17. 13/05 08:30

    Λέρος: Ανακαλύπτοντας τους μαγευτικούς οικισμούς ενός αιγαιοπελαγίτικου θησαυρού

  18. 13/05 08:05

    Project Anemos: «Πράσινη» επένδυση στο Μεγανήσι Λευκάδας

  19. 13/05 07:05

    Artemida Legacy 2025: Multisport εμπειρία δίπλα στο κύμα

  20. 13/05 07:00

    Ταξίδι εξοικείωσης σε Εύβοια, Σαντορίνη και Φολέγανδρο

  21. 13/05 06:57

    Με εισιτήριο η είσοδος στο Κουρταλιώτικο Φαράγγι

  22. 13/05 06:49

    Λίφτινγκ και κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή γύρω από Τhe Ilisian (πρώην Hilton)

  23. 13/05 06:34

    Eurostat: Υψηλή η αποδοτικότητα της εργασίας σε τουρισμό και εστίαση στην Ελλάδα

  24. 13/05 06:30

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στην Αστυπάλαια

  25. 13/05 06:10

    Η Visa express φέρνει τουρίστες στα νησιά, αλλά δεν “κλείνει τις τρύπες” από άλλες αγορές | Ο Λ.Τσιλίδης στο ΤΝ

  26. 12/05 20:23

    Λασίθι: Πώς ένα αγροτεμάχιο θα μετατραπεί σε αγροτουριστικό προορισμό

  27. 12/05 20:05

    Ευρωπαϊκός τουρισμός | + 4,9% οι διεθνείς αφίξεις το α' τρίμηνο, εκτίμηση για +14% η ταξιδιωτική δαπάνη το 2025

  28. 12/05 18:36

    Το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου επιστρέφει στον Λυκαβηττό με 4 συναυλίες

  29. 12/05 18:01

    Έναρξη του NBA Basketball School στην Costa Navarino με τον Isaiah Thomas

  30. 12/05 17:52

    Κέρκυρα | Τιμητική εκδήλωση στο Μον Ρεπό για τα γενέθλια του Βασιλιά Καρόλου

  31. 12/05 17:43

    Επιδότηση ρεύματος στις επιχειρήσεις: άνοιξε η πλαταφόρμα για τις αιτήσεις

  32. 12/05 17:35

    Air France, KLM και Delta Air Lines οργανώνουν το 3ο Marine Day στην Αθήνα

  33. 12/05 13:44

    Επαναλειτουργεί για τη σεζόν 2025 το Nikki Beach Resort & Spa Santorini

  34. 12/05 13:21

    Ξενοδόχοι Ηρακλείου | Το νέο λογότυπο του συστήματος διαχείρισης απορριμάτων

  35. 12/05 13:18

    Ρεκόρ συμμετοχών από την Κύπρο στον Ημιμαραθώνιο Κρήτης

  36. 12/05 13:12

    Η Ολυμπιακή Ομάδα της Σουηδίας στο Giannoulis Cavo Spada Luxury Resort & Spa

  37. 12/05 12:11

    Η νέα πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Επαγγελματιών Εκδηλώσεων και Οργανωτών Συνεδρίων

  38. 12/05 11:28

    "ΚΙΜΩΛΟΣ, όπως εσύ, Μοναδική, Αυθεντική, Αληθινή"- το μήνυμα στους επισκέπτες

  39. 12/05 11:08

    ΣΕΤΕ | METRON Sustainable Tourism - Πρώτη συνεδρίαση του think tank

  40. 12/05 10:37

    Έρευνα | Η ακρίβεια δεν περιορίζει τη διάθεση των Γερμανών για ταξίδια

  41. 12/05 10:23

    Στη HotelBrain το πρώην Selina Paros υπό το brand της Radisson Individual το 2026

  42. 12/05 07:22

    Επίτιμη δημότης Ελληνικού-Αργυρούπολης η Michele Alleman - Μια ζωή αφιερωμένη στον ελληνικό πολιτισμό

  43. 12/05 07:01

    Expedia: Υποτονικό το πρώτο τρίμηνο - Εισάγει «έξυπνα» εργαλεία

  44. 12/05 07:00

    Τα Σφακιά μπαίνουν στον διεθνή σπηλαιολογικό χάρτη

  45. 12/05 06:57

    Οι Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Κόνιτσας και Αγράφων

  46. 12/05 06:46

    Η Σαγκάη είδε 62% αύξηση των ξένων τουριστών το πρώτο τρίμηνο

  47. 12/05 06:18

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στην Κω

  48. 12/05 06:12

    Τρεις προσβάσιμες παραλίες στη Νάξο: Εγκρίθηκε η ενίσχυση από το Ταμείο Ανάκαμψης

  49. 11/05 23:00

    Τεχνητή Νοημοσύνη στον Τουρισμό: Επανάσταση ή απειλή;

  50. 11/05 11:50

    Ρόδος: Μαθήματα περιβαλλοντικής ευαισθησίας στα σχολεία – Η νέα πρωτοβουλία της TUI Junior Academy

  51. 11/05 07:50

    Ταμπακαριά Χανίων: Ο βιομηχανικός θησαυρός της Κρήτης με θέα στο Αιγαίο

  52. 11/05 07:30

    Πώς «ακούγονται» τα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς; Πρωτοποριακό ηχητικό έργο της Sonic Heritage

  53. 11/05 07:16

    Η Σύρος πρώτη ανάμεσα στα «κρυμμένα πετράδια» της Ελλάδας για το 2025

  54. 11/05 07:05

    Οι 10 πιο πολυσύχναστες διεθνείς αεροπορικές διαδρομές στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2025

  55. 11/05 06:30

    Zygaktis Trail: Ορεινοί αγώνες στο Κεφαλάρι Δράμας με φόντο τον μύθο και τη φύση

  56. 10/05 11:25

    Το value for money θα καθορίσει την επιτυχία προορισμών και επιχειρήσεων το 2025

  57. 10/05 07:54

    Διεθνές Συνέδριο με επίκεντρο τον Απόστολο Παύλο στην Κόρινθο

  58. 10/05 07:15

    Expedia Trip Matching | H έμπνευση από τα social media γίνεται τώρα άμεση κράτηση!

  59. 10/05 07:04

    Η Norse Atlantic επενδύει στην Αθήνα – Φέρνει 49.000 θέσεις από Λος Άντζελες και JFK

  60. 09/05 20:38

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στην Πελοπόννησο

  61. 09/05 20:24

    Αυτοκινούμενος τουρισμός | Πράσινος καπνός από το υπουργείο Τουρισμού για Camper Stops

  62. 09/05 20:15

    Ιστορική μέρα για τον Β.Ο.Α.Κ.: Υπεγράφη η σύμβαση για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο

  63. 09/05 12:24

    Ο ΕΟΤ στην Travel Expo Cyprus 2025 | Αύξηση της ταξιδιωτικής ροής από Κύπρο προς Ελλάδα

  64. 09/05 11:44

    Πώς το φύλο και η εμφάνιση των ρομπότ επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις των πελατών

  65. 09/05 11:39

    Η IAG (British Airways) διατηρεί την πρόβλεψη για θετικές προοπτικές το 2025

  66. 09/05 11:15

    Η TUI ενισχύει την παρουσία της στην Ασία με νέα ξενοδοχεία σε Καμπότζη και Κίνα

  67. 09/05 10:56

    ΠΟΤΑΠ | Φιλοξενία ξένων τουρ οπερέιτορ στην Πιερία

  68. 09/05 10:40

    Ε.Ξ. Χαλκιδικής | Παρέμβαση για τη φημολογία περί παύσης του Γραφείου ΕΟΤ στη Ρουμανία

  69. 09/05 10:38

    Στοχευμένες δράσεις για την τουριστκή προώθηση της Πελοποννήσου

  70. 09/05 10:24

    Στο προσκήνιο ο Όμιλος Μήτση για την επαναλειτουργία της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων στο Κοκκίνη Χάνι

  71. 09/05 10:22

    Τοπολιανό φαράγγι: Μια μαγευτική διαδρομή στην καρδιά της δυτικής Κρήτης

  72. 09/05 10:09

    Ανοίγει σήμερα 9 Μαΐου το νέο Electra Rhythm Athens στο κέντρο της Αθήνας

  73. 09/05 08:13

    Η Ρόδος δικτυώνεται με κορυφαίους Κινέζους tour operators

  74. 09/05 07:56

    Συγκροτήθηκαν οι Επιτροπές Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής στους Δήμους Λέρου και Κισσάμου

  75. 09/05 07:52

    Φεστιβάλ Εναλλακτικού Τουρισμού 260KMemories στα Χανιά

  76. 09/05 07:45

    Το 10% των πολύ πλούσιων ευθύνεται ευθύνεται για την υπερθέρμανση του πλανήτη

  77. 09/05 07:05

    Σύμφωνο Φιλίας του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης με πόλεις της Αιγύπτου

  78. 09/05 07:02

    Eπιχορηγήσεις για 4 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Θεσσαλονίκη, Βόλο, Σύβοτα και Δημητσάνα

  79. 09/05 07:00

    Ιστορικό, Τουριστικό και Πολιτιστικό Ντοκιμαντέρ για την Αρχαία Ολυμπία

  80. 09/05 06:36

    Η Τεχνητή Νοημοσύνη στον τουρισμό | Η τεχνολογία δεν αρκεί χωρίς ηγεσία και όραμα

  81. 09/05 06:10

    American Express | Οι κορυφαίες τάσεις στα πολυτελή ταξίδια

  82. 09/05 06:10

    CAPA Summit 2025: Εξαιρετικά ανθεκτικές οι παγκόσμιες αερομεταφορές – Τι βλέπουν οι ειδικοί για το 2025

  83. 08/05 22:30

    AEGEAN | Στρατηγικές επενδύσεις και διεθνής ανάπτυξη — Το όραμα της επόμενης ημέρας

  84. 08/05 20:29

    Υψηλές πτήσεις για τα ξενοδοχεία της Αθήνας το α΄τρίμηνο - Αύξηση σε πληρότητα και έσοδα

  85. 08/05 20:04

    ΣΥΡΙΖΑ | Ερώτηση για τα τροχόσπιτα: Θύματα της πρόχειρης νομοθέτησης ιδιοκτήτες και χρήστες

  86. 08/05 16:26

    Συνάντηση Κεφαλογιάννη με τον Υφυπουργό Τουρισμού της Μοζαμβίκης

  87. 08/05 15:30

    Αυξημένα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο στα ελληνικά ξενοδοχεία τον Μάρτιο

  88. 08/05 14:53

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Οι οριστικές επιδόσεις σε έσοδα, αφίξεις, κρουαζιέρα, περιφέρειες

  89. 08/05 14:10

    Ανάδειξη της βιώσιμης ανάπτυξης της κρουαζιέρας στη Μύκονο

  90. 08/05 13:49

    Alpha Bank | Οι επιπτώσεις στον ελληνικό τουρισμό των δασμών Τραμπ

  91. 08/05 13:30

    Όταν τα φώτα σβήνουν, το μετρητό... λάμπει | Με μετρητά φέτος οι Βρετανοί τουρίστες στην Ισπανία

  92. 08/05 13:07

    Ανακοινώνονται οι "Γαλάζιες Σημαίες" στην Ελλάδα για το 2025

  93. 08/05 13:01

    ΞΕΕ | Σε εξέλιξη ο πανελλήνιος μαθητικός διαγωνισμός «Ζωγραφίζω τη Φιλοξενία»

  94. 08/05 12:45

    Η Bluegr Hotels στα Καλύτερα Εργασιακά Περιβάλλοντα της Ελλάδας για το 2025

  95. 08/05 11:37

    Αόρατος ο Τουρισμός στο νέο αναπτυξιακό μοντέλο | Δριμεία παρέμβαση ΣΕΤΕ

  96. 08/05 11:19

    Οι διαδηλώσεις κατά του υπερτουρισμού στην Ισπανία ανησυχούν τους Βρετανούς τουρ οπερέιτορ

  97. 08/05 11:05

    Νέο boutique ξενοδοχείο στο Κολωνάκι από τον Όμιλο Empiria

  98. 08/05 10:59

    Υπό την αιγίδα του ΕΟΤ αθλητικές διοργανώσεις του Μαΐου

  99. 08/05 10:47

    Γ.Σφακιανάκης | Θετικό βήμα για την αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης

  100. 08/05 10:42

    Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας δημιουργεί δυσλειτουργίες στις τουριστικές επιχειρήσεις