Booking.com | Περισσότερες κρατήσεις με βάση τις 9 ταξιδιωτικές προβλέψεις της

Με βάση τις απαντήσεις περισσότερων από 27.000 ταξιδιωτών σε 33 χώρες, η Booking.com ανέδειξε 9 ταξιδιωτικές προβλέψεις για το 2025. Τώρα, μεταφέρει στα συνεργαζόμενα καταλύματα τις συστάσεις της για το πώς θα αξιοποιήσουν αυτές τις 9 προβλέψεις, ώστε να τις αξιοποιήσουν στο έπακρον και να αυξήσουν τις κρατήσεις τους....
"Κάντε το κατάλυμά σας να ξεχωρίζει προσφέροντας στους ταξιδιώτες αυτό που αναζητούν", υπογραμμίζει. Ιδού, λοιπόν, οι συστάσεις προς τα καταλύματα, με βάση τις 9 προβλέψεις:
1. Προσελκύστε όσους «κοιτάζουν τα άστρα» προσφέροντας ουράνιες εμπειρίες
«Nocturism» ή νυχτερινός τουρισμός, σημαίνει να ταξιδεύει κανείς για να θαυμάσει τον νυχτερινό ουρανό. Το 62% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι σκέφτονται να επισκεφθούν προορισμούς με περιορισμένη φωτορύπανση για παρατήρηση των αστεριών, με το star bathing (72%), τον εντοπισμό των αστεριών (59%) και τα μοναδικά συμπαντικά γεγονότα (59%) να κατέχουν τις κορυφαίες θέσεις στη λίστα των αστρικών περιπετειών που θέλουν να ζήσουν.
Συμβουλή: Εάν η δική σας περιοχή έχει χαμηλή φωτορύπανση, αναδείξτε τις δυνατότητες παρατήρησης αστεριών. Διαφορετικά, θα μπορούσατε να προσφέρετε ευέλικτες ώρες check-in και check-out και 24ωρες παροχές για να προσελκύσετε επισκέπτες που είναι πιο δραστήριοι κατά τη διάρκεια της νύχτας.
2. Προωθήστε τα καταλύματα που εστιάζουν στην υγεία σε βάθος χρόνου
Οι τάσεις στα ταξίδια ευεξίας για το 2025 δεν σχετίζονται τόσο με τη γιόγκα και τους πράσινους χυμούς όσο με τα καταλύματα που εστιάζουν στη μακροβιότητα (longevity retreats). Το 60% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι τους ενδιαφέρει αυτό το είδος ταξιδιού και ότι σχεδιάζουν αποδράσεις με εμπειρίες σχεδιασμένες για να ενισχύσουν την υγεία και τη ζωτικότητά τους σε βάθος χρόνου και όχι την αναζωογόνηση για ένα σύντομο χρονικό διάστημα.
Συμβουλή: Γίνετε περισσότερο ελκυστικοί για τους ταξιδιώτες που αναζητούν εμπειρίες χαλάρωσης και ευεξίας αλλάζοντας την περιγραφή του καταλύματός σας ή τις πληροφορίες του δωματίου σας για να συμπεριλάβετε τυχόν παροχές σπα ή πακέτα ευεξίας. Θα μπορούσατε επίσης να προσφέρετε υγιεινό πρωινό για να προσελκύσετε τους λάτρεις της ευεξίας.
3. Προσελκύστε τους ταξιδιώτες που αναζητούν πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές
AI είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη, αλλά θα μπορούσε επίσης να είναι συντομογραφία για τη φράση «Alternative Itineraries» (εναλλακτικά δρομολόγια) σύμφωνα με την έρευνά μας στο πλαίσιο των Ταξιδιωτικών προβλέψεων για το 2025. Οι ταξιδιώτες θα χρησιμοποιούν ισχυρά εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, όπως το AI Trip Planner της Booking.com, για να δημιουργήσουν εξατομικευμένα δρομολόγια που ενθαρρύνουν τη δημιουργία βαθύτερων δεσμών με τις τοπικές κοινότητες και προωθούν πιο βιώσιμες επιλογές. Το 67% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να εντοπίσουν εναλλακτικούς προορισμούς με λιγότερη κίνηση, ώστε να μην επιβαρύνουν τους δημοφιλείς προορισμούς.
Συμβουλή: Προσελκύστε ταξιδιώτες που αναζητούν πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές, αξιοποιώντας τη δωρεάν online εκπαίδευση βιωσιμότητας που αναπτύξαμε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών (UN Tourism).
4. Εστιάστε στις οικογένειες όπου όλες οι γενιές ταξιδεύουν μαζί, ζώντας κοινές εμπειρίες
Το 2025, οι οικογένειες παύουν να εστιάζουν στο να εξοικονομούν για το μέλλον και προτιμούν πλέον να δημιουργούν κοινές αναμνήσεις που θα κρατήσουν για πάντα, ταξιδεύοντας όλοι μαζί. Δίνοντας προτεραιότητα στον χρόνο που περνούν μαζί, οι παππούδες επενδύουν σε κοινές ταξιδιωτικές εμπειρίες, δίνοντας μεγαλύτερη αξία στους δεσμούς που αναπτύσσονται και αξιοποιώντας όσο το δυνατό περισσότερο τον χρόνο που περνούν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Το 46% των ταξιδιωτών θα προτιμούσαν να ξοδέψουν τα χρήματά τους για το ταξίδι των ονείρων τους παρά να αφήσουν κληρονομιά, ενώ οι ταξιδιώτες μεγαλύτερης ηλικίας είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για τα ταξίδια των παιδιών (80%) και των εγγονιών τους (78%).
Συμβουλή: Κάντε το κατάλυμά σας πιο ελκυστικό για τις οικογένειες, προσφέροντας τιμές για παιδιά. Μπορείτε επίσης να ενημερώσετε τις παροχές του καταλύματός σας, για να αναδείξετε τυχόν χαρακτηριστικά που είναι κατάλληλα για οικογένειες, όπως επιτραπέζια παιχνίδια ή εξοπλισμό παιχνιδιού.
Πηγή φωτό: pixabay.com
5. Προσφέρετε διακοπές μόνο για άντρες, καθώς αναζητούν προορισμούς που θα ενισχύσουν την ψυχική τους υγεία
Καθώς αυξάνεται η ευαισθητοποίηση σχετικά με την ψυχική υγεία των ανδρών, τα καταλύματα μόνο για άντρες που εστιάζουν στην ευεξία θα γίνουν πιο δημοφιλή σύμφωνα με την έρευνά μας για τις Ταξιδιωτικές προβλέψεις για το 2025. Σχεδόν οι μισοί (47%) από τους ερωτηθέντες ταξιδιώτες θα ενθάρρυναν τους άντρες του περιβάλλοντός τους να κάνουν ένα ταξίδι μόνο για άνδρες, με τον αριθμό αυτό να αυξάνεται στο 65% για τη Gen Z και το 58% για τους millennials. Η έρευνά μας έδειξε ότι οι διακοπές με «αντροπαρέες» δεν είναι πια τόσο δημοφιλείς και το ενδιαφέρον πλέον εστιάζεται σε ταξίδια που αποτελούν ιδανική ευκαιρία για τους άντρες να ηρεμήσουν και να σκεφθούν.
Συμβουλή: Προσελκύστε περισσότερους άντρες λάτρεις της ευεξίας κάνοντας συνεργασίες με τοπικά σπα ή κέντρα διαλογισμού και αναδείξτε τυχόν παροχές που προσφέρετε στις εγκαταστάσεις σας ενημερώνοντας τις φωτογραφίες στη σελίδα του καταλύματός σας.
6. Χαρίστε στους ταξιδιώτες μεγαλύτερης ηλικίας περιπέτειες γεμάτες δράση
Το 2025, οι baby boomer (όσοι γεννήθηκαν από το 1946 έως το 1964) θα επαναπροσδιορίσουν τι σημαίνει να ταξιδεύεις σε μεγαλύτερη ηλικία. Θα απορρίψουν την ιδέα να αποσυρθούν ήσυχα στη σύνταξη και θα προτιμήσουν να ζήσουν περιπέτειες γεμάτες δράση και συγκινήσεις. Το 23% αυτής της γενιάς (το ποσοστό ανέβηκε κατά 10% σε σύγκριση με το 2024) δήλωσαν ότι ενδιαφέρονται για δραστηριότητες που ανεβάζουν την αδρεναλίνη, όπως ελεύθερη πτώση, κανό στα μεγαλύτερα ποτάμια του κόσμου και πεζοπορία σε οροσειρές.
Συμβουλή: Κεντρίστε το ενδιαφέρον αυτών των ταξιδιωτών που αναζητούν την περιπέτεια προσφέροντας υπαίθριες δραστηριότητες όπως πεζοπορία, κανό και εκδρομές με οδηγό. Αγοράστε ηλεκτρικά ποδήλατα για να προσελκύσετε τους επισκέπτες που θέλουν να εξερευνήσουν την περιοχή σας.
7. Προσφέρετε δραστηριότητες κατάλληλες για νευροδιαφορετικά άτομα
Σχεδόν οι μισοί (49%) από τους νευροδιαφορετικούς ταξιδιώτες που συμμετείχαν στην έρευνά μας δήλωσαν ότι είχαν αρνητική εμπειρία, ενώ το 50% πιστεύει ότι οι ταξιδιωτικές επιλογές τους είναι περιορισμένες, λόγω έλλειψης συμπερίληψης. Καθώς επεξεργάζονται τις πληροφορίες διαφορετικά, το 2025 οι νευροδιαφορετικοί ταξιδιώτες θα χρησιμοποιήσουν νέα εργαλεία για να μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο βιώνουν τον κόσμο. Η τεχνολογία που παρέχει ενημερώσεις για ταξίδια σε πραγματικό χρόνο και περιβάλλοντα με κατάλληλα αισθητηριακά ερεθίσματα θα τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν αυτά τα ζητήματα.
Συμβουλή: Αναδείξτε τυχόν χαρακτηριστικά των δωματίων σας που είναι κατάλληλα για νευροδιαφορετικά άτομα, όπως ηχομόνωση και ρυθμιζόμενο φωτισμό ή χειριστήρια θερμοκρασίας.
8. Η τάση του «Vintage Voyaging»: υποστηρίξτε όσους γνωρίζουν τι ψωνίζουν
Την επόμενη χρονιά, η γκαρνταρόμπα των διακοπών θα αντικατοπτρίζει τη στροφή προς τη βιωσιμότητα, καθώς οι ταξιδιώτες προτιμούν τα ψώνια μεταχειρισμένων ειδών στα ταξίδια τους. Δεν πρόκειται μόνο για το στιλ. Αυτή η αλλαγή επηρεάζεται τόσο από το κόστος όσο και από την ευαισθητοποίηση για την κλιματική αλλαγή. Περισσότεροι από τους μισούς (51%) ταξιδιώτες ενδιαφέρονται να αγοράσουν τα ρούχα διακοπών τους στον προορισμό τους, με το ποσοστό αυτό να αυξάνεται στο 63% στις ηλικίες της Gen Z. Τα καταστήματα με μεταχειρισμένα ρούχα γίνονται μέρος της ταξιδιωτικής εμπειρίας, με το 73% των ταξιδιωτών να έχουν ήδη αγοράσει μεταχειρισμένα είδη στο εξωτερικό.
Συμβουλή: Γίνετε ελκυστικοί στους ταξιδιώτες που κάνουν vintage αγορές κάνοντας προτάσεις για τοπικές αγορές με χειροτεχνήματα ή παλαιοπωλεία.
9. Η απόδραση από την Πύλη — βελτιώστε τον χρόνο στο αεροδρόμιο
Η έναρξη του ταξιδιού θα μπορούσε να είναι το ίδιο συναρπαστική με τον τελικό προορισμό το 2025, καθώς οι ταξιδιώτες αλλάζουν την προσέγγισή τους σχετικά με τον χρόνο που περνούν στο αεροδρόμιο. Το 60% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα ένιωθαν πιο ενθουσιασμένοι για το ταξίδι τους εάν υπήρχε μεγαλύτερη γκάμα παροχών που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν πριν από την πτήση τους. Μεταξύ των νεότερων ταξιδιωτών, το 43% είναι πρόθυμοι να δοκιμάσουν ευχάριστες εμπειρίες στο αεροδρόμιο, όπως κάψουλες ύπνου και σπα, μετατρέποντας τις ενδιάμεσες στάσεις σε πολυτελείς εμπειρίες πριν από το ταξίδι.
Συμβουλή: Προσελκύστε τους ταξιδιώτες αυξάνοντας τον χρόνο τους στο αεροδρόμιο προσφέροντας υπηρεσία μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο. Από προηγούμενες έρευνες για τις ταξιδιωτικές τάσεις γνωρίζουμε ότι το 24% των ταξιδιωτών παγκοσμίως θα πλήρωνε επιπλέον για αυτήν την υπηρεσία.
Το σημείωμα της Booking.com προς τα συνεργαζόμενα καταλύματα καταλήγει:
"Προετοιμαστείτε για το 2025 με τις ταξιδιωτικές μας προβλέψεις
Στον ταξιδιωτικό κλάδο το 2025 σηματοδοτείται η απαρχή μιας πιο μελετημένης, συνειδητής προσέγγισης στην ανακάλυψη του κόσμου. Οι ταξιδιώτες εγκαταλείπουν τις παραδοσιακές εμπειρίες και αναζητούν να δημιουργήσουν βαθύτερους δεσμούς σε προσωπικό, πολιτιστικό και περιβαλλοντικό επίπεδο.
Αξιοποιήστε απόλυτα αυτές τις νέες ευκαιρίες και αυξήστε τις κρατήσεις σας ενημερώνοντας τη σελίδα του καταλύματός σας για να το κάνετε πιο ελκυστικό στους ταξιδιώτες".
20/03 20:03
Α,Τζιτζικώστας | Η κρουαζιέρα είναι κινητήριος μοχλός της ευρωπαϊκής οικονομίας
20/03 19:43
Παγκόσμια Ημέρα Δασών: Ο Όμιλος Sani/Ikos και η We4All ενώνουν δυνάμεις για ένα πιο πράσινο μέλλον
20/03 19:31
Η Αθήνα στο επίκεντρο γερμανικού δημοσιεύματος ως κορυφαίος πολιτιστικός και ταξιδιωτικός προορισμός
20/03 19:11
HotelBrain | Ανοίγει το ξενοδοχείο September City Resort στη Θεσσαλονίκη
20/03 12:44
Η γερμανική εταιρεία ενοικίασης τροχοσπίτων Rent Easy ήρθε και στην Ελλάδα
20/03 12:09
20/03 11:09
Γευστικός Θησαυρός: Ανακαλύπτοντας τη Γαστρονομική Παράδοση του Ρεθύμνου
20/03 11:00
Mitsis Group: Ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό στην αγορά της Ινδίας
20/03 10:55
20/03 10:43
Υποτονική η ζήτηση για αποδράσεις την 25η Μαρτίου- τι λένε στο Tornos News ξενοδοχειακοί παράγοντες
20/03 08:25
Γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Ζάκυνθο και Μέτσοβο
20/03 07:41
ΕΟΤ: Συζητήσεις για νέα μίσθωση του κτιρίου της Κεντρικής Υπηρεσίας
20/03 07:20
Έντονο ενδιαφέρον από Βούλγαρους επενδυτές για αγορά ακινήτων στην Ελλάδα
20/03 07:10
Middle East Airlines: Επαναφορά της σύνδεσης Βηρυτός – Μύκονος το 2025
20/03 07:10
Δήμος Μεγίστης: Ψηφιακές εφαρμογές για την ενίσχυση της τουριστικής εμπειρίας
20/03 06:13
20/03 06:10
Θετική έκπληξη: Την Κυριακή 23 Μαρτίου η πρώτη κρουαζιέρα στη Σαντορίνη για το 2025
19/03 21:30
19/03 18:31
Στις 27 Μαρτίου τα πρώτα τσάρτερ της σεζόν στην Κρήτη | Ο Μανόλης Τσακαλάκης στο Tornos News
19/03 16:05
19/03 15:46
Σημαντικά βραβεία για την easyJet από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
19/03 14:00
Ξενοδοχεία | One&Only Kéa Island: Δεύτερη σεζόν με νέες πολυτελείς βίλες
19/03 13:47
Διεθνείς δρομικές διοργανώσεις του Μαρτίου-Απριλίου υπό την αιγίδα του ΕΟΤ
19/03 12:43
19/03 11:48
+6,1% η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' δίμηνο του 2025
19/03 11:24
Περιφέρεια Κρήτης | Θετικές γνωμοδοτήσεις για το αεροδρόμιο στο Καστέλι και ξενοδοχεία
19/03 11:15
Έντονο παραμένει το ενδιαφέρον των Γάλλων για διακοπές στην Κρήτη
19/03 10:32
19/03 10:07
Εντυπωσίασε η Χίος στην έκθεση στη Σόφια- "Παντρειά" Μαστίχας Χίου και Μπουγάτσας Σερρών
19/03 08:31
Γρ. Τάσιος | Περισσότερες εθινικότητες περιμένει φέτος η Χαλκιδική
19/03 08:30
Οροπέδιο της Νίδας, Ο μυστικός παράδεισος στα υψίπεδα της Κρήτης
19/03 07:55
Ερμούπολη: Διαγωνισμός για τη μίσθωση πρώην καφετέριας επί της πλατείας Μιαούλη
19/03 07:54
ΓΑΙΟΣΕ: Πολλαπλές χρήσεις, ακόμη και ξενοδοχεία, σε σιδηροδρομικούς σταθμούς
19/03 07:45
Διαγωνισμός για τη δημιουργία Παρατηρητηρίου Βιώσιμης Ανάπτυξης Δωδεκανήσου
19/03 07:38
Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Ξενώνα Μεσενικόλα στη Λίμνη Πλαστήρα
19/03 07:05
19/03 07:00
19/03 06:18
Μια Ελληνική ατραξιόν στις κορυφαίες της Ευρώπης με το καλύτερο value for money
19/03 06:15
19/03 06:15
Δημοπρασία για 15ετή μίσθωση ορειβατικού καταφυγίου στo Λιτόχωρο
18/03 20:58
Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων | Ελπίζουμε οι ενδείξεις για καλή χρονιά να επαληθευτούν
18/03 18:07
Ενεργός συμμετοχή των πολιτών και αντίσταση - η απάντηση στις σύγχρονες προκλήσεις
18/03 17:49
Στο Λονδίνο τις επόμενες μέρες η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη
18/03 17:42
ΕΛΙΜΕ: Χρονιά ρεκόρ για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα το 2024 - Περίπου 8 εκατ. επισκέπτες
18/03 15:58
18/03 15:05
18/03 14:51
Κρητικά Προϊόντα στα Κρητικά Ξενοδοχεία | Ραντεβού στο 13ο Παγκρήτιο Forum
18/03 14:37
Ανέλαβε τα καθήκοντά της η υφυπουργός Τουρισμού Άννα Καραμανλή
18/03 14:13
Γερμανικός Τύπος |«Η Ελλάδα υποφέρει από την κλιματική αλλαγή»
18/03 14:05
18/03 14:00
18/03 12:03
Ξενοδοχειακές συναλλαγές στην Ευρώπη το 2024 | +294% στην Ελλάδα!
18/03 10:58
18/03 10:23
To πλάνο δράσεων του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού της Περιφέρειας Αττικής
18/03 08:46
Σαντορίνη 2025: Έτος Υποστήριξης και Ανάδειξης της Αυθεντικότητας
18/03 08:45
Άγιος Νικόλαος: Το κοσμοπολίτικο στολίδι της Κρήτης με τη μυθική λίμνη
18/03 08:40
Ντοκιμαντέρ για τα Ελγίνεια Μάρμαρα και γυρίσματα στη Λέσβο από τη Μιμή Ντενίση
18/03 08:05
Εγκρίσεις ενισχύσεων για 9 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις και 1 κάμπινγκ
18/03 07:51
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου | Συνεδριάζει η Επιτροπή Περιβάλλοντος για 5 ξενοδοχειακά θέματα
18/03 07:44
Το θερινό πρόγραμμα πτήσεων της Croatia Airlines και οι συνδέσεις με την Αθήνα
18/03 07:33
Ανάδειξη της ορεινής Αχαΐας σε προορισμό για όλες τις εποχές του χρόνου
18/03 06:30
Γιατί τα διεθνή ξενοδοχειακά brands προτιμούν να επενδύουν στην Ελλάδα
18/03 06:10
17/03 19:22
Όλγα Κεφαλογιάννη: Η Σαντορίνη είναι ασφαλής προορισμός, έτοιμος να υποδεχθεί τους επισκέπτες
17/03 16:22
Accor | Ισχυρή ανάπτυξη το 2024 στην Ελλάδα - το νέο White Paper για τη βιώσιμη ανάπτυξη
17/03 16:05
Βιώσιμη ανάπτυξη | Τα Koullias Hotels συνομιλούν με την καθηγήτρια του Harvard, Rebecca Hederson
17/03 15:57
Ο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου σε ημερίδες δύο Βρετανικών Πανεπιστημίων
17/03 15:48
17/03 14:52
17/03 12:52
Η Κεντρική Μακεδονία κορυφαίος προορισμός για τους Βούλγαρους τουρίστες
17/03 12:01
Ανοικτή επιστολή στους τουρίστες: Παρακαλώ μην έρθετε διακοπές στη Μαγιόρκα
17/03 11:46
ΞΕΕ | 6oς νεανικός διαγωνισμός «Idea Platform» - Οι αιτήσεις συνεχίζονται
17/03 11:22
Οι σεισμοί στρέφουν τουρίστες ελληνικών νησιών στην Τουρκία- Δηλώσεις Τούρκων παραγόντων
17/03 11:14
Στην Ευρωπαϊκή Ακαδημία Επιστημών και Τεχνών ο Kαθηγητής Βασίλειος Κουϊκόγλου
17/03 10:04
Δήμος Αθηναίων - Greenpeace | "Ραντεβού στις Βρύσες" για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού
17/03 09:58
Σύσσωμη η Κέρκυρα αντιδρά ακόμη και στη σκέψη για πώληση του Αχιλλείου
17/03 08:45
17/03 08:33
Αποφάσεις για 4 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Σαντορίνη, Ερμιονίδα και Παλαιό Άγιο Αθανάσιο
17/03 07:17
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ηράκλειο
17/03 07:05
Η AEGEAN συνεχίζει την ανοδική της πορεία: Επενδύσεις και επέκταση στη Θεσσαλονίκη
17/03 07:00
Στην Αμερική σαν Πήγα: Γυρίσματα στην Αμοργό για τη ζωή του θρυλικού μουσικού Γιώργου Κατσαρού
17/03 06:45
H ζήτηση στη Νότια Ευρώπη το α' εξάμηνο | "Έλαβαν": Ισπανία 33%, Ιταλία 27%, Ελλάδα 8%
17/03 06:45
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στα Ιωάννινα
17/03 06:10
17/03 06:00
16/03 22:26
ITB | Θετικά μηνύματα για τον τουρισμό της Πελοποννήσου το 2025
16/03 18:16
16/03 17:50
Πώς θα λειτουργήσει η Σαντορίνη τη νέα σεζόν; Σύσκεψη τη Δευτέρα στο νησί με την Όλγα Κεφαλογιάννη
16/03 07:05
Ανοίγει τον Ιούνιο το JW Marriott Crete Resort & Spa, το πρώτο ξενοδοχείο Marriott στην Ελλάδα
16/03 07:00
Μεγάλες επενδύσεις στην Ισπανία και την Πορτογαλία για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
16/03 06:30
15/03 08:52
ΗΠΑ: Millennials και Gen Z προτιμούν ελληνικά καλλυντικά με ελαιόλαδο και βότανα
15/03 07:58
15/03 07:32
Κωνσταντινούπολη | Ισχυρή Συμμαχία για την εδραίωσή της ως διεθνής συνεδριακός προορισμός
15/03 07:05
TUI | Το «δυναμικό πακέτο» και η επέκταση του μοντέλου συνεργασίας με τη Ryanair
14/03 21:20
14/03 18:24
Συνάντηση Συνδέσμου Ξενοδόχων Κρήτης με τον κ.Αρναουτάκη ενόψει της τουριστικής σεζόν
14/03 15:28
14/03 15:18
Ενισχύεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Καστελλόριζου από Πειραιά
14/03 14:54
ΕΤΑΔ | Δεν πωλείται το Μπούρτζι και άλλα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς
Έντονο ενδιαφέρον από Βούλγαρους επενδυτές για αγορά ακινήτων στην Ελλάδα
Γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Ζάκυνθο και Μέτσοβο
Στις 27 Μαρτίου τα πρώτα τσάρτερ της σεζόν στην Κρήτη | Ο Μανόλης Τσακαλάκης στο Tornos News
Υποτονική η ζήτηση για αποδράσεις την 25η Μαρτίου- τι λένε στο Tornos News ξενοδοχειακοί παράγοντες
Θετική έκπληξη: Την Κυριακή 23 Μαρτίου η πρώτη κρουαζιέρα στη Σαντορίνη για το 2025
Γευστικός Θησαυρός: Ανακαλύπτοντας τη Γαστρονομική Παράδοση του Ρεθύμνου
Middle East Airlines: Επαναφορά της σύνδεσης Βηρυτός – Μύκονος το 2025
Δήμος Μεγίστης: Ψηφιακές εφαρμογές για την ενίσχυση της τουριστικής εμπειρίας
Mitsis Group: Ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό στην αγορά της Ινδίας
Ξενοδοχεία | One&Only Kéa Island: Δεύτερη σεζόν με νέες πολυτελείς βίλες
ΕΟΤ: Συζητήσεις για νέα μίσθωση του κτιρίου της Κεντρικής Υπηρεσίας
Η γερμανική εταιρεία ενοικίασης τροχοσπίτων Rent Easy ήρθε και στην Ελλάδα
Σημαντικά βραβεία για την easyJet από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
HotelBrain | Ανοίγει το ξενοδοχείο September City Resort στη Θεσσαλονίκη
Περιφέρεια Κρήτης | Θετικές γνωμοδοτήσεις για το αεροδρόμιο στο Καστέλι και ξενοδοχεία
+6,1% η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' δίμηνο του 2025
Διεθνείς δρομικές διοργανώσεις του Μαρτίου-Απριλίου υπό την αιγίδα του ΕΟΤ
Έντονο παραμένει το ενδιαφέρον των Γάλλων για διακοπές στην Κρήτη
( 0 )