Έρχονται οι DMMOs στους Ελληνικούς προορισμούς – Τι δείχνουν οι τελευταίες διεθνείς τάσεις

Έρχονται οι DMMOs στους Ελληνικούς προορισμούς – Τι δείχνουν οι τελευταίες διεθνείς τάσειςΠηγή φωτό: Pexels

Στο επόμενο βήμα για τη στρατηγική διαχείριση και προβολή τους περνούν Ελληνικοί προορισμοί ανά τη χώρα, με αυξανόμενο αριθμό Περιφερειών να εγκρίνουν ειδικές συμβάσεις με το υπουργείο Τουρισμού με τις οποίες ορίζονται οι βασικές παράμετροι για την ίδρυση και λειτουργία Οργανισμών Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμών, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.

Στο πλαίσιο αυτό, ήδη από τον περασμένο Δεκέμβριο, τα Περιφερειακά Συμβούλια Δ. Μακεδονίας, Πελοποννήσου, Ηπείρου και Β. Αιγαίου έδωσαν το «ΟΚ» για τη σύσταση των πρώτων τοπικών και περιφερειακών Οργανισμών του είδους καθώς και Παρατηρητηρίων Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης. Οι Περιφέρειες αναλαμβάνουν να συστήσουν και να λειτουργήσουν τον οργανισμό μέχρι τις 30 Απριλίου του 2025.

Συμβουλευτικές υπηρεσίες για τους Ελληνικούς DMOs

Το υπουργείο Τουρισμού έχει προβεί στην Διακήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού με σκοπό την σύναψη Συμφωνίας - Πλαισίου με ιδιώτες /αναδόχους για παροχή εξειδικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών.

Οι υπηρεσίες αυτές κατατάσσονται σε 4 κατηγορίες από τις οποίες θα προκύψουν: Μελέτη Ανάλυσης Υφιστάμενης Κατάστασης Προορισμού, Σχέδιο Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Προορισμού, Μελέτη Οργάνωσης και Στελέχωσης, Επιχειρησιακό Σχέδιο Οργανισμού και  Μηνιαίες Εκθέσεις Απολογισμού Υπηρεσιών Υποστήριξης.

Παράλληλα, το δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας τον Ιανουάριο αποφάσισε ο Αναπτυξιακός Οργανισμός του Δήμου να οριστεί επισήμως ως «Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού», ανοίγοντας το δρόμο για την ανάπτυξη Παρατηρητηρίου Βιώσιμου Τουρισμού, ενός σημαντικού εργαλείου που θα συμβάλλει στη διαχείριση της τουριστικής ανάπτυξης της πόλης.

Όραμα του  υπουργείου Τουρισμού είναι οι DMMOs να αποτελέσουν μια καινοτόμο προσέγγιση στη διακυβέρνηση του τουρισμού σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο, με όρους βιώσιμης ανάπτυξης, παρέχοντας σταθερό μηχανισμό στρατηγικού σχεδιασμού, προώθησης και ανάπτυξης των προορισμών.

Όπως δήλωσε η υπουργός Τουρισμού, κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, στην πιο πρόσφατη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού, οι DMMOs είναι ένα στρατηγικό εργαλείο που θα αναδεικνύει νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες και λιγότερο γνωστές περιοχές της χώρας μας.

Πώς λειτουργούν οι μεγάλοι DMOs σε ΗΠΑ, Καναδά και Ευρώπη

Τι δείχνουν όμως οι τελευταίες τάσεις στους διεθνείς DMOs; Οι προσδοκίες σε σχέση με την αποδοτικότητα τέτοιων οργανισμών, σε παγκόσμια κλίμακα, αυξάνονται κατακόρυφα το 2025. Οι οργανισμοί αντιμετωπίζουν προκλήσεις όπως η διαχείριση περιορισμένων πηγών και καλούνται να δώσουν ξεκάθαρα αποτελέσματα εν μέσω αυξημένων προσδοκιών και τεχνολογικών αλλαγών.

Όπως προκύπτει από την έκθεση «State of Destination Marketing 2025» της πλατφόρμας ψηφιακού μάρκετινγκ Sojern, που διεξήχθη σε συνεργασία με την Benchmark Research Partners (στηρίζεται από τους οργανισμούς Brand USA, Destination Canada, Κομισιόν και Caribbean Tourism Organisation), αντλώντας δεδομένα από 200 παγκόσμιους DMOs, υπουργεία και συνδεδεμένες τουριστικές οντότητες, η πίεση σε επίπεδο αποτελεσματικότητας είναι υψηλή και οι καμπάνιες πολλαπλών καναλιών που προκύπτουν είναι πιο τεχνικές και σύνθετες σε σχέση με το παρελθόν.

Η έκθεση έδειξε τα ακόλουθα...

  • Ενώ το 60% των DMOs χρησιμοποιεί τα κλικ ως τον βασικό δείκτη μέτρησης, το 54% δυσκολεύεται να αποδείξει ξεκάθαρα την απόδοση της επένδυσης (ROI), ενώ το 37% θεωρεί ότι η παρακολούθηση και η απόδοση των ενεργειών αποτελούν βασικές προκλήσεις στη διαχείριση τέτοιων καμπανιών.
  • Το 83% εστιάζονται στην αυτοματοποιημένη αγορά διαφημιστικού χώρου για την προώθηση ενός προορισμού (μιας πόλης, μιας χώρας ή μιας περιοχής) στο κατάλληλο κοινό, τη σωστή στιγμή και στο σωστό κανάλι. Η παρακολούθηση αυτής της διαδικασίας, η ακρίβεια και η αποδοτικότητα κόστους δίνει τη δυνατότητα στους οργανισμούς διαχείρισης να λαμβάνουν εξυπνότερες και βασισμένες σε δεδομένα αποφάσεις.
  • Η παρουσίαση διαφημίσεων (97%), η διαφήμιση στα social media (90%) και το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (80%) παραμένουν τα κυρίαρχα κανάλια στην στρατηγική μέσων των DMO.
  • Φέτος, ένας τεράστιος αριθμός DMOs, ήτοι το 85%, είτε διατηρεί είτε αυξάνει τους προϋπολογισμούς ψηφιακής διαφήμισης συγκριτικά με το 2024.
  • Το 63% χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία περιεχομένου, όμως μόλις το 28% την αξιοποιεί για την ανάλυση δεδομένων, αφήνοντας μεγάλα περιθώρια αξιοποίησής της για πιο εξειδικευμένα στατιστικά στοιχεία και πιο αποτελεσματικές στρατηγικές αποφάσεις. Η αντιμετώπιση των περιορισμών πόρων και των κενών εκπαίδευσης είναι κρίσιμης σημασίας για την πλήρη απελευθέρωση των  προοπτικών από τη χρήση της Α.Ι.
  • Ενώ οι DMOs παραδοσιακά προτιμούν να «τρέχουν» εποχικές καμπάνιες, η έκθεση αποκαλύπτει ότι το 52% πλέον προτιμά καμπάνιες καθόλη τη διάρκεια του έτους και όχι απλώς εποχικές (40%). Το 42% μάλιστα αναφέρει ότι βελτιώθηκε η διάδοση του brand εξαιτίας συνεχούς καμπάνιας.
  • Οι DMO βελτιώνονται στη δημιουργία καμπανιών για συγκεκριμένο κοινό, καθώς το 66% εστιάζει εκτενώς σε λάτρεις της υπαίθρου, αλλά μόνο το 15% χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνικές εξατομίκευσης που προσαρμόζουν τις προσφορές σε πραγματικό χρόνο σε όλα τα κανάλια.
  • Το 51% αναφέρει ότι η ανάλυση δεδομένων αποτελεί μεγάλη πρόκληση για αυτούς και το 45% ότι δυσκολεύεται στη μετατροπή των δεδομένων σε στρατηγικές. Ωστόσο, οι περισσότεροι ήδη βελτιώνουν τα δεδομένα τους (το 84% δεδομένα ψηφιακού μάρκετινγκ, το 75% στατιστικά στοιχεία εντοπισμού επισκεπτών και το 69% έρευνες αγοράς),
  • Διαπιστώθηκε ότι το συνεργατικό μάρκετινγκ (Co-op marketing) συνεχίζει να αναπτύσσεται, ιδιαίτερα στην Ευρώπη, όπου η συμμετοχή αυξήθηκε κατά 16% σε ετήσια βάση. Μέσω συνεργασιών με ξενοδοχεία, αξιοθέατα και αεροπορικές εταιρείες, οι Οργανισμοί Διαχείρισης Προορισμών (DMOs) μπορούν να συνδυάσουν πόρους, να επεκτείνουν την εμβέλεια των καμπανιών τους και να κλιμακώσουν πιο αποτελεσματικά τις προσπάθειές τους.
  • Ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένουν στο επίκεντρο, το 91% των DMOs τα χρησιμοποιεί για μάρκετινγκ, ενώ το 99% κατατάσσει το Facebook και το Instagram ανάμεσα στα 5 κορυφαία κανάλια του. Ωστόσο, διαπιστώθηκε ότι η Συνδεδεμένη Τηλεόραση (CTV) και το βίντεο μικρής διάρκειας κερδίζουν έδαφος ως ανερχόμενες μορφές, προσφέροντας σημαντικές δυνατότητες στους DMOs για δημιουργία καθηλωτικών, οπτικά εντυπωσιακών καμπανιών που αγγίζουν σε βάθος το ταξιδιωτικό κοινό.
Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 16/03 22:26

    ITB | Θετικά μηνύματα για τον τουρισμό της Πελοποννήσου το 2025

  2. 16/03 18:16

    Η λαμπρή γιορτή της αγκινάρας και ο ...Δίας!

  3. 16/03 17:50

    Πώς θα λειτουργήσει η Σαντορίνη τη νέα σεζόν; Σύσκεψη τη Δευτέρα στο νησί με την Όλγα Κεφαλογιάννη

  4. 16/03 07:05

    Ανοίγει τον Ιούνιο το JW Marriott Crete Resort & Spa, το πρώτο ξενοδοχείο Marriott στην Ελλάδα

  5. 16/03 07:00

    Μεγάλες επενδύσεις στην Ισπανία και την Πορτογαλία για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας

  6. 16/03 06:30

    Τουρισμός | Το 44% των Βρετανών έχουν κλείσει ήδη τις διακοπές τους- Το Αλγκάρβε ο φθηνότερος προορισμός

  7. 15/03 08:52

    ΗΠΑ: Millennials και Gen Z προτιμούν ελληνικά καλλυντικά με ελαιόλαδο και βότανα

  8. 15/03 07:58

    «Άνοιγμα» της Σάμου στις διεθνείς αγορές

  9. 15/03 07:32

    Κωνσταντινούπολη | Ισχυρή Συμμαχία για την εδραίωσή της ως διεθνής συνεδριακός προορισμός

  10. 15/03 07:05

    TUI | Το «δυναμικό πακέτο» και η επέκταση του μοντέλου συνεργασίας με τη Ryanair

  11. 14/03 21:20

    Προήλθε ο κορωνοϊός από κινεζικό εργαστήριο;

  12. 14/03 18:24

    Συνάντηση Συνδέσμου Ξενοδόχων Κρήτης με τον κ.Αρναουτάκη ενόψει της τουριστικής σεζόν

  13. 14/03 15:28

    AEGEAN | Παραγγελία ακόμη 8 αεροσκαφών Airbus A321neo

  14. 14/03 15:18

    Ενισχύεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Καστελλόριζου από Πειραιά

  15. 14/03 14:54

    ΕΤΑΔ | Δεν πωλείται το Μπούρτζι και άλλα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς

  16. 14/03 14:39

    H Κρήτη φιλοξενεί δύο κορυφαίες διοργανώσεις τένις ATP Challenger

  17. 14/03 14:21

    M. Κόνσολας: «Νέες προοπτικές ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τα νησιά μας»

  18. 14/03 13:36

    H Περιφέρεια Θεσσαλίας στην Έκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο

  19. 14/03 13:25

    Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου | Oι καλύτερες πόλεις για καλό ύπνο- η θέση της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης

  20. 14/03 13:09

    Ρόδος | Τι συζήτησαν η Ένωση Ξενοδόχων και το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων

  21. 14/03 13:06

    Γερμανικός Τύπος | Από πού προήλθε τελικά ο κορωνοϊός;

  22. 14/03 11:05

    Ανασχηματισμός | Η Άννα Καραμανλή υφυπουργός Τουρισμού - η νέα σύνθεση του υπουργικού συμβουλίου

  23. 14/03 10:34

    “Εβδομάδα Κρητικής Γαστρονομίας” στη Βιέννη

  24. 14/03 10:28

    Σπάει τα ρεκόρ της ζήτησης η μαγευτική Υδρα και φέτος

  25. 14/03 08:24

    Ε.Ξ. Αιδηψού | Άνοιγμα στην αγορά της Βουλγαρίας - Τι λέει στο Tornos News ο πρόεδρος Θ.Ρουμελιώτης

  26. 14/03 08:02

    Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Αθήνα, Σαντορίνη, Πάρο, Χανιά, Ρόδο, Καλαμάτα και Νάξο

  27. 14/03 08:00

    Το Καλαματιανό Μαντήλι «σύμβολο» στην προβολή του πολιτιστικού αποθέματος της Καλαμάτας

  28. 14/03 07:24

    Φοινικόδασος Βάι: Ένα εξωτικό τοπίο στο ανατολικό άκρο της Κρήτης

  29. 14/03 07:10

    Andronis: Συνένωση δύο ξενοδοχείων στη Σαντορίνη με υπηρεσίες 6άστερου

  30. 14/03 07:05

    Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας Cycling Greece

  31. 14/03 07:00

    Δήμος Β. Τζουμέρκων: Άνοιγμα στις αγορές Ηνωμένου Βασιλείου, Ιρλανδίας, ΗΠΑ και Καναδά

  32. 14/03 06:58

    Φεστιβάλ Λιμνών 2025 στην Καρδίτσα

  33. 14/03 06:10

    Η επόμενη ημέρα του τουρισμού στη Σαντορίνη - Μιλούν στο Tornos News ο Α. Παγώνης και η Γ. Νομικού

  34. 13/03 16:12

    Μνημόνιο Συνεργασίας Ελλάδας-Καναδά στον Τουρισμό

  35. 13/03 14:24

    Πρωταθλήτρια η Αθήνα στην αύξηση της αξίας των ξενοδοχείων στην Ευρώπη το 2024 (+11,8%)

  36. 13/03 13:40

    Focus Bari | Οι Ελληνίδες αγκαλιάζουν τα Social Media και την αυτοέκφραση

  37. 13/03 13:32

    Eurobank | 15 χρόνια Business Banking Τουρισμός

  38. 13/03 12:56

    Β. Καρκανάκης | Επιμελητήριο Ηρακελίου: Η διαμόρφωση του νέου αναπτυξιακού μοντέλου της Κρήτης

  39. 13/03 12:32

    Visa | Οι δαπάνες για ψυχαγωγία gaming αυξήθηκαν ταχύτερα από τα ταξίδια

  40. 13/03 12:08

    Γερμανικός τουρισμός 2025 | Άνθηση γνωρίζουν οι οικογενειακές διακοπές - κριτήριο η τιμή

  41. 13/03 11:53

    Α.Γκερέκου: Θεσμοθέτηση Παγκόσμιου Συνεδρίου Επιστημών και Τεχνών στον Όλυμπο

  42. 13/03 11:34

    Η Τουρκία αναμένει 7,5 εκατ. Γερμανούς τουρίστες το 2025

  43. 13/03 10:45

    Η Κάρπαθος στους 9 «μυστικούς» προορισμούς της Ευρώπης για τους Γερμανούς

  44. 13/03 10:42

    Σε τροχιά ανάπτυξης ο Δήμος Κισάμου – Εγκρίθηκε το master plan του λιμένα Καβονησίου

  45. 13/03 10:33

    Ισχυρή ανάπτυξη της Wyndham Hotels & Resorts σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ευρασία και Αφρική

  46. 13/03 07:29

    Άδειες για γεωτρήσεις σε ξενοδοχείο και κάμπινγκ στη Σκιάθο και στο Γύθειο

  47. 13/03 07:15

    Ryanair: Οι νέες συνδέσεις με Ελλάδα το 2025

  48. 13/03 07:00

    Ο Γρ. Τάσιος για τη Χαλκιδική στο Tornos News | Σε επίπεδα 2024 και φέτος – Ανάγκη για νέες ποιοτικές κλίνες

  49. 13/03 07:00

    Κως: Γεωφυσική έρευνα για τον εντοπισμό αρχαίων στην περιοχή Αμπάβρης

  50. 13/03 06:57

    Επιτροπές Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής των Δήμων Καλαμάτας, Ναυπλιέων και Άργους-Μυκηνών

  51. 13/03 06:45

    Αφιερωμένος στην Καλλιπάτειρα ο 10ος TUI Διεθνής Μαραθώνιος Ρόδου

  52. 13/03 06:15

    Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Ζάκυνθο, Ρόδο, Κω, Κρήτη, Αιδηψό και Εκάλη

  53. 13/03 06:10

    Bob W Stadiou: Νέα επένδυση στην Αθήνα της φινλανδικής εταιρείας εναλλακτικής φιλοξενίας

  54. 12/03 21:29

    Ανοιχτές οι αιτήσεις για την "Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Έξυπνου Τουρισμού"

  55. 12/03 21:27

    Η Κομισιόν απαντά με αντίμετρα στους δασμούς των ΗΠΑ στον χάλυβα και το αλουμίνιο

  56. 12/03 19:49

    Θεσσαλονίκη | Ν. Ταχιάος: Στην Καλαμαριά το μετρό στο τέλος του 2025 - το 2027 το Flyover

  57. 12/03 18:05

    Θ.Σκυλακάκης: Η καταπολέμηση της αυθαιρεσίας στη Μύκονο συνεχίζεται | Νέοι έλεγχοι, νέα αυθαίρετα

  58. 12/03 16:43

    Άνοιξη στη Ρόδο: Ένα ονειρεμένο ταξίδι για τους λάτρεις της Ορχιδέας

  59. 12/03 16:19

    Στα 300 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της ανάπλασης του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης

  60. 12/03 14:24

    H αντιπρόεδρος του WTTC για την ενίσχυση των τουριστικών ΜμΕ

  61. 12/03 14:13

    Ο ΟΗΕ υιοθετεί νέο δείκτη απασχόλησης στον τουρισμό

  62. 12/03 13:46

    Έναρξη εμπορικού πολέμου ΕΕ-ΗΠΑ

  63. 12/03 13:34

    Το mega project για την αποτίμηση 36.000 ακινήτων της ΕΤΑΔ

  64. 12/03 13:07

    Τουρισμός | Οι προσφορές "κατευθύνουν" τους Βρετανούς στον προορισμό - παραλία θέλει το 51%

  65. 12/03 12:47

    Πιερία, ο αγαπημένος προορισμός των τουριστών από τη Βουλγαρία

  66. 12/03 11:28

    Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης: Το πιο ευχάριστο και πιο καθαρό αεροδρόμιο της Ευρώπης

  67. 12/03 10:53

    Στις 14 Μαρτίου ανοίγει η σεζόν για τις κρουαζιέρες στη Μύκονο

  68. 12/03 10:28

    Σημαντική διάκριση του ΕΟΤ Μ.Βρετανίας από την Ένωση Ανεξάρτητων Tour Operators

  69. 12/03 09:52

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στη Χάλκη

  70. 12/03 09:47

    Πού θα προβληθεί τη θερινή περίοδο το Γεωπάρκο Νισύρου

  71. 12/03 09:36

    Ονειρεμένη ζωή στη Σύρο για αμερικανική οικογένεια

  72. 12/03 09:01

    Hosthub | Οι πιο ισχυροί προορισμοί βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ελλάδα μέχρι στιγμής για το 2025

  73. 12/03 09:00

    Πώς θα αντιμετωπιστούν οι κατολισθήσεις στο Μονοπάτι Αρβανιτιάς στο Ναύπλιο

  74. 12/03 08:30

    Αποφάσεις για 5 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Κέρκυρα, Μεγανήσι, Ιωάννινα και Γύθειο

  75. 12/03 08:24

    Δρομολογούνται σημαντικά έργα για τη λειψυδρία στα νησιά

  76. 12/03 07:19

    2.5 δισ ευρώ αποδίδει στην Ελλάδα κάθε χρόνο ο συνεδριακός τουρισμός

  77. 12/03 07:15

    Δήμος Καλαμάτας | Δράσεις για την επέκταση της τουριστικής περιόδου - Τιμώμενη πόλη στο Λουγκάνο

  78. 12/03 07:15

    Χίος | Την 31η Μαρτίου ανοίγει η τουριστική σεζόν

  79. 12/03 07:00

    Στα μονοπάτια των βοσκών του Ψηλορείτη

  80. 12/03 07:00

    Η Σητεία ανοίγει την τσεχική αγορά | Φιλοξενία 90 Τσέχων πωλητών ταξιδιών τον Απρίλιο

  81. 12/03 06:55

    Δήμος Αριστοτέλη | Προβολή της Ανατολικής Χαλκιδικής στη Μάλτα

  82. 12/03 06:42

    Σητεία | Η τουριστική σεζόν ξεκινά με αισιόδοξα μηνύματα

  83. 12/03 06:40

    Αναβάθμιση του Χιονοδρομικού Κέντρου Βιτσίου

  84. 12/03 06:10

    DERTOUR | Ισχυρή ζήτηση για Ελλάδα το 2025: Οι top προορισμοί - Τι λέει στο Tornos News ο κ.Παπαδάκης

  85. 12/03 06:05

    H ΑΡΟΣΙΣ απέκτησε την εταιρεία ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΗΣ ΒΟΪΟΥ

  86. 12/03 06:05

    Η εμπειρία της ιστιοπλοϊας διαθέσιμη σε Άτομα με Αναπηρία στα Χανιά

  87. 12/03 05:34

    Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας με "Ελληνικό Πρωινό"

  88. 12/03 05:23

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Η σημασία των "Χρυσών Σκούφων" στην προώθηση της ελληνικής γαστρονομίας

  89. 11/03 04:57

    Αποφάσεις για 5 ξενοδοχεία σε Αθήνα, Χαλκιδική, Κρήτη, Μήλο και Σιδηρόκαστρο

  90. 11/03 04:55

    Ψαρά: Ανάδειξη 9 πεζοπορικών διαδρομών με 246.000 ευρώ

  91. 11/03 04:55

    Ρόδος | "Κοντά η στιγμή σε κλειστά μνημεία και ξενοδοχεία με άδειες πισίνες"

  92. 11/03 04:55

    Επενδύσεις σε εκθεσιακά κέντρα: Ανάπλαση ΔΕΘ και σχέδια για επέκταση του Metropolitan Expo

  93. 11/03 04:55

    Το Tornos News συμμετέχει στην απεργία των δημοσιογραφικών Ενώσεων

  94. 11/03 04:50

    Δήμος Αθηναίων και HAPCO & DES ενώνουν τις δυνάμεις τους για το Συνεδριακό Κέντρο

  95. 11/03 04:50

    Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης: Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ Προορισμού

  96. 11/03 04:50

    Δήμος Ν. Κέρκυρας: Το Τέλος Ανθεκτικότητας ωθεί τους τουρίστες σε άλλους προορισμούς

  97. 11/03 04:50

    HAPCO & DES: Η Ελλάδα μπορεί να κάνει τζακ ποτ στα συνέδρια – Πώς πρέπει να είναι το συνεδριακό στην Αθήνα

  98. 11/03 04:44

    Περιφέρεια Β. Αιγαίου: Καταχρηστικές και αδικαιολόγητες οι συνεχόμενες αυξήσεις των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

  99. 10/03 15:32

    Παγκόσμια προβολή της Μεσσηνίας μέσα από την ταινία "The Odyssey" - Ξεκίνησαν σήμερα τα γυρίσματα

  100. 10/03 13:57

    Η Κρήτη στην ΙΤΒ | Διψήφια αύξηση κρατήσεων για το καλοκαίρι του 2025