Cornell: Πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ οδηγεί τα εστιατόρια στην επιτυχία

Cornell: Πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ οδηγεί τα εστιατόρια στην επιτυχίαΠηγή φωτό: Pixabay

Πιο σημαντικό από ποτέ αναδεικνύεται σήμερα το ψηφιακό μάρκετινγκ για τα εστιατόρια, με την πρόοδο στην τεχνολογία και τις αλλαγές που σχετίζονται με την πανδημία να συμβάλουν καθοριστικά στην ανάπτυξή του.

Σε σχετικό webinar, ο αναπληρωτής καθηγητής Asís Martínez-Jerez της Σχολής Διοίκησης Ξενοδοχείων Cornell Nolan συναντήθηκε με τρεις ειδικούς, τις Allison Page, συνιδρυτή και chief product officer της SevenRooms,  Jillian Ressler, αντιπρόεδρο brand στο Tartine Bakery και Amy Woolen, αντιπρόεδρο μενού και μάρκετινγκ στο Red Robin, ώστε να συζητήσουν τις πρόσφατες τάσεις. Το κεντρικό διαδικτυακό σεμινάριο, με τίτλο «Η ψηφιακή υποδοχή του εστιατορίου σας: Αξιοποιώντας το ψηφιακό μάρκετινγκ για την επιτυχία», δημιουργήθηκε από το Pillsbury Institute for Hospitality Entrepreneurship σε συνεργασία με το eCornell.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησής τους, οι ειδικοί εξέφρασαν τις απόψεις τους για το πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ψηφιακό μάρκετινγκ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ιδιαίτερα υπό το φως των ζητημάτων που σχετίζονται με τον κορωνοϊό.

Προκλήσεις και επιτυχίες κατά τη διάρκεια του κορωνοϊού

Αρχικά, ο κ.Martínez-Jerez ρώτησε τις ειδικούς για τις για αλλαγές στο ψηφιακό μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια του κορωνοϊού, ζήτημα το οποίο σύντομα μετατράπηκε σε μια συζήτηση σχετικά με τις προσωπικές εμπειρίες των συμμετεχόντων. Καθένας από τους συμμετέχοντες, ανέφερε τις αποτυχίες και τις επιτυχίες που παράγονται από τις αντίστοιχες στρατηγικές μάρκετινγκ.

Για μία μικρή επιχείρηση εστίασης όπως είναι το Tartine, σύμφωνα με την κα Ressler η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν η πρόσληψη προσωπικού. Ωστόσο, παρά τους περιορισμούς που θέτει αναγκαστικά ένας μικρός προϋπολογισμός, η επιτυχία έγκειται στο γεγονός ότι οι πελάτες ενθαρρύνονταν να επισκέπτονται απευθείας τον ιστότοπο της επιχείρησης και όχι πλατφόρμες τρίτων. Εκτυπώνοντας φυλλάδια με συναισθηματική χροιά σχετικά με τη σκληρή δουλειά που κάνει η ομάδα της Tartine, πάνω από το 70% όλων των παραγγελιών έρχονται απευθείας μέσω του ιστότοπού της.

Όπως και η κα Ressler, έτσι και η κα Woolen μοιράστηκε την εμπειρία των ζητημάτων των προσλήψεων που εντοπίζονται σε ολόκληρη τη βιομηχανία και  έχουν χτυπήσει και μεγαλύτερες αλυσίδες όπως είναι η Red Robin. Προς αυτή την κατεύθυνση, η επιχείρηση  μετέβη σε ένα «100% ψηφιακό σχέδιο», το οποίο της επιτρέπει να λαμβάνει αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο.

Ως πάροχος τεχνολογίας, η κα Page επεσήμανε ότι μια σημαντική πρόκληση για τη SevenRooms ήταν να προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις μάρκετινγκ, ώστε τα εστιατόρια να μπορούν να κατανοούν τους πελάτες τους σε προσωπικό επίπεδο. Από την άλλη πλευρά, η SevenRooms σημείωσε επιτυχία στην παροχή αυτοματισμού μάρκετινγκ σε εστιατόρια με μικρό αριθμό προσωπικού, όπου η πλατφόρμα μπορεί να λειτουργήσει έτσι ώστε να παρακινήσει τους επισκέπτες να επιστρέψουν στο εστιατόριο ή να κάνουν μια επιπλέον παραγγελία.

Ποιος αναλαμβάνει το ψηφιακό μάρκετινγκ;

Ο κ.Martínez-Jerez απηύθυνε επίσης μια ερώτηση που απασχολεί πολλούς επιχειρηματίες: Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη του ψηφιακού μάρκετινγκ; Πρέπει τα εστιατόρια να το αναθέτουν σε εξωτερικούς συνεργάτες ή να διατηρούν το μάρκετινγκ εντός της εταιρείας;

Όπως τόνισε η κα Page, το in-house είναι συχνά πιο προσιτό. Αλλά για ένα μέσο εστιατόριο που ανησυχεί για τα πάντα, από την ποιότητα του φαγητού μέχρι την εξυπηρέτηση, ένας εξωτερικός συνεργάτης μπορεί να αποφορτίσει την ομάδα του εστιατορίου. Τα εστιατόρια μπορούν απλώς να χρησιμοποιήσουν τα διαθέσιμα εργαλεία, ώστε να αξιοποιήσουν τα δεδομένα τους για να ενεργοποιήσουν μια αυτοματοποιημένη στρατηγική μάρκετινγκ.

Στην Tartine, η κα Ressler είπε ότι διατηρούν έναν παγκόσμιο λογαριασμό που ελέγχεται από την ίδια και την ομάδα της, αλλά οι πληροφορίες προέρχονται από την ίδια την επιχείρηση, ενώ η ομάδα της να ελέγχει τα μηνύματα και την εμπειρία πελατών. Διαθέτουν επίσης ατομικούς λογαριασμούς για συγκεκριμένες τοποθεσίες, τους οποίους διαχειρίζεται ο γενικός διευθυντής ή ο σεφ της εκάστοτε τοποθεσίας, ειδοποιώντας τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο για το τι συμβαίνει κάθε στιγμή: Για παράδειγμα, διακοπές ρεύματος, ιδιωτικό πάρτι ή δέκα τάρτες που μόλις βγήκαν από τον φούρνο και θέλετε να φύγουν γρήγορα.

Από πλευράς της, η κα Woolen επεσήμανε μεταξύ άλλων ότι η ευθύνη του μάρκετινγκ ανήκει στην ίδια την επιχείρηση. Ωστόσο, συμβούλευσε τα εστιατόρια να μην κάνουν λάθη όπως το να ανοίγουν λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να μην δημοσιεύουν ποτέ.

Προσωπικά δεδομένα

Σχετικά με το θέμα των ανησυχιών για τα προσωπικά δεδομένα των πελατών, ο κ. Martínez-Jerez ρώτησε τους συμμετέχοντες για το πώς διαχειρίζονται την λεπτή γραμμή μεταξύ της οικειότητας και της αίσθησης του πελάτη ότι βρίσκεται υπό καθεστώς «μεγάλου αδερφού».

Η κα Page επεσήμανε το γεγονός ότι για να έχουν απρόσκοπτες εμπειρίες, οι άνθρωποι μοιράζονται τις πληροφορίες τους με διάφορες εταιρείες. Η φιλοξενία, σημείωσε, είναι ένα παράδειγμα κλάδου όπου οι πελάτες είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα δεδομένα τους για μια εμπλουτισμένη εμπειρία, όπως είναι για παράδειγμα η επιλογή μαξιλαριών. Ωστόσο, τόνισε επίσης την ανάγκη να υπάρχει αμεσότητα όταν ένας πελάτης ζητήσει να διαγραφούν τα δεδομένα του.

Συμφωνώντας, η κα Woolen ανέφερε ότι η επιθυμία των επισκεπτών να θυμούνται την αγαπημένη τους παραγγελία υπερτερεί των ανησυχιών τους για το απόρρητο. Στο τέλος, είπε, εάν αυτά τα δεδομένα χρησιμοποιηθούν έτσι ώστε να γίνει καλύτερη η εμπειρία του επισκέπτη, τότε πρόκειται για μια κατάσταση win-win.

Από πλευράς της, η κα Ressler συμβούλευσε τα εστιατόρια να μην κάνουν κατάχρηση της επικοινωνίας, αφού κανείς δεν θέλει να λαμβάνει δέκα email την ημέρα. Αντίθετα, ανέφερε, ένα πιο προσωπικό μήνυμα με συγκεκριμένο σκοπό, έχει νόημα για τον επισκέπτη και συμβάλλει στον εμπλουτισμό της εμπειρίας του.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Ερευνα
  1. 16/01 14:34

    Πρόεδρος ΡΑΕ για ενεργειακή κρίση: Πότε θα ξεκινήσει η αποκλιμάκωση των τιμών

  2. 16/01 13:47

    Μήπως δεν είναι «προσωρινός» ο πληθωρισμός;

  3. 16/01 13:38

    Γιατί η Aegean ανέστειλε τις πτήσεις προς και από την Βηρυτό

  4. 16/01 13:35

    Η Πολωνία μηδενίζει τον ΦΠΑ σε τρόφιμα και φυσικό αέριο

  5. 16/01 13:34

    Ουκρανία: Διαγωνισμός για την ανακατασκευή του αεροδρομίου της Πολτάβα

  6. 16/01 13:32

    Τυνησία: Απαγόρευσης της νυχτερινής κυκλοφορίας για την αντιμετώπιση της πανδημίας

  7. 16/01 13:29

    Κ.Νοτοπούλου: Ο χειμερινός τουρισμός στην «εντατική», ο υπουργός Τουρισμού «στον κόσμο του»

  8. 16/01 13:21

    Το Χ.Κ. Παρνασσού συμμετέχει στις δράσεις της Παγκόσμιας Ημέρας Χιονιού την Κυριακή

  9. 16/01 13:13

    Β.Κικίλιας: Επιμήκυνση περιόδου με χειμερινό τουρισμό, city break και κρουαζιέρα

  10. 16/01 13:03

    FVW |Travel Talk: Virtual COUNTER DAYS 2022, με τη συμμετοχή προορισμών, ξενοδοχείων και κρουαζιέρας

  11. 15/01 01:33

    GlobalData: Η Google αποτελεί συνεχή απειλή για τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία

  12. 15/01 01:28

    Swiss Education Academy: Εκδρομές σοκολάτας και πολιτισμού στην Ελβετία

  13. 15/01 01:27

    Στη Μαδρίτη αυτήν την εβδομάδα η προσοχή της παγκόσμιας τουριστικής κοινότητας

  14. 15/01 00:51

    Νέος Αναπτυξιακός Νόμος | Ο εναλλακτικός τουρισμός στο επίκεντρο - ποιες επενδύσεις ενισχύονται

  15. 14/01 21:25

    ΥΠΑ: Περιστατικό με αεροσκάφος στο αεροδρόμιο της Μήλου

  16. 14/01 16:34

    HolidayCheck Special Award 2022: Ποια ελληνικά ξενοδοχεία επιλέγουν οι περισσότεροι Γερμανοί

  17. 14/01 15:47

    Γερμανία | FUR: Ιστορικό ρεκόρ ζήτησης για διακοπές το 2022 – Ανάκαμψη χωρίς εμπόδια το 2023

  18. 14/01 14:55

    Ισπανικός τουρισμός: Περιμένουν φέτος ανάκαμψη στο 88% των επιδόσεων του 2019

  19. 14/01 13:36

    Skyscanner | Έρευνα: "Δίψα" για διακοπές το 2022 - Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τις κρατήσεις

  20. 14/01 12:50

    Β. Κικίλιας: Αιχμή του δόρατος της ανάπτυξης της χώρας ο τουρισμός το 2022

  21. 14/01 12:10

    ΗΠΑ: Σε εθελοντικό σύστημα εφαρμογής πρωτοκόλλων COVID οι κρουαζιέρες

  22. 14/01 11:19

    trivago | 9 αποδοτικοί κανόνες για ξενοδοχεία και καταλύματα ώστε να χτίσουν την επωνυμία & online παρουσία τους

  23. 14/01 10:31

    Έκλεισε ο φάκελος της πτώχευσης του Thomas Cook, χωρίς ευθύνες για τον Peter Fankhauser

  24. 14/01 10:18

    Συνάντηση ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων της Κρήτης και της Δωδεκανήσου με τον υφυπουργό Μεταφορών

  25. 14/01 10:08

    Ισπανία: Στο εξής κορωνοϊός όπως γρίπη

  26. 14/01 09:44

    Επιπλέον μέτρα στήριξης εργαζομένων και επιχειρήσεων (και στον τουρισμό) για τον Ιανουάριο του 2022

  27. 14/01 09:39

    Αλλαγή χρήσης ενοικιαζόμενων δωματίων και κατοικίας σε ξενοδοχεία στη Ζάκυνθο και στην Κρήτη

  28. 14/01 09:36

    Επιχορηγήσεις σε 2 ξενοδοχεία σε Βόλο και Χερσόνησο Ηρακλείου

  29. 14/01 09:33

    Έρευνα | Τι θέλουν να γνωρίζουν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες εν μέσω πανδημίας

  30. 14/01 09:31

    Marriott: Νέα υπηρεσία ταξιδιωτικής ασφάλισης με απευθείας κρατήσεις

  31. 14/01 09:29

    Υπό νέα πίεση ο ισπανικός τουριστικός τομέας λόγω Όμικρον

  32. 13/01 16:07

    TasteAtlas: Η Ελλάδα δεύτερη καλύτερη χώρα στον κόσμο για την κουζίνα της- ποια πιάτα και προϊόντα ξεχωρίζουν

  33. 13/01 14:45

    Visit Greece app: 1,7 εκατομμύρια νέοι χρήστες και 400.000 "stories" εντός του 2021

  34. 13/01 14:22

    Ανοίγει το χιονοδρομικό κέντρο Πηλίου

  35. 13/01 14:14

    Αθλητικός τουρισμός | Ταξίδια για τους φανατικούς του ποδοσφαίρου από τον Ερικ Καντονά

  36. 13/01 14:07

    Κικίλιας: Συμφωνία με το Apollo για την ενίσχυση του αθλητικού Τουρισμού – 500.000 επισκέπτες το 2022 στην Ελλάδα

  37. 13/01 13:55

    Οδηγίες της ΑΑΔΕ προς ξενοδόχους για την εφαρμογή myDATA/timologio

  38. 13/01 13:44

    TUI: Συνεργασία με την Mobi Systems για πιο αποτελεσματικές μεταφορές των ταξιδιωτών στους προορισμούς

  39. 13/01 13:26

    Ο Δημήτρης Μπιάγκης Τομεάρχης Τουρισμού και Ναυτιλίας του ΚΙΝΑΛ

  40. 13/01 13:15

    “Mobile is the king” | 3,8 τρισ. ώρες στο κινητό τους αφιέρωσαν οι χρήστες το 2021

  41. 13/01 13:07

    Επιστολή Air France προς τους επιβάτες: Συνεισφέρετε στο βιώσιμο καύσιμο για ένα πιο βιώσιμο ταξίδι

  42. 13/01 13:06

    Πράσινο φως για 2 πολυτελή ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Καβάλα

  43. 13/01 13:05

    Επιχορηγήσεις για δύο νέα ξενοδοχεία σε Φλώρινα και Ζάκυνθο

  44. 13/01 13:03

    Cornell: Πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ οδηγεί τα εστιατόρια στην επιτυχία

  45. 13/01 12:56

    Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Πρόγραμμα εξωστρέφειας για τις επιχειρήσεις ύψους 529.000 ευρώ

  46. 13/01 12:41

    ΙΑΤΑ | Υπερβολική η αντίδραση των κυβερνήσεων κατά της Όμικρον

  47. 13/01 12:09

    DW | Πέπλο σιωπής για την προέλευση του κορωνοϊού

  48. 13/01 11:51

    W Costa Navarino | Το πρώτο ξενοδοχείο W στην Ελλάδα ανοίγει το καλοκαίρι - Συνεργασία ΤΕΜΕΣ - Marriott

  49. 13/01 11:34

    Τουρισμός | HolidayCheck: Η Τουρκία κορυφαία επιλογή διακοπών των Γερμανών το 2022

  50. 13/01 10:16

    Τουρισμός | Το 34% των Αμερικανών αισθάνεται άνετα όταν ταξιδεύει, παρά την έξαρση της πανδημίας

  51. 12/01 15:18

    Ryanair: Αν η Lufthansa δεν θέλει πτήσεις-φαντάσματα ας πουλήσει τις θέσεις σε χαμηλούς ναύλους

  52. 12/01 15:05

    Η Ελλάδα θα βγει κερδισμένη στον τουριστικό τομέα από την κρίση της πανδημίας

  53. 12/01 14:48

    Ηandelsblatt | Η Ελλάδα, παράδεισος για Γερμανούς συνταξιούχους

  54. 12/01 14:47

    Η HORECA έρχεται σε 30 ημέρες, δυνατή, πλήρης και με ασφάλεια!

  55. 12/01 13:45

    TUI: Οι Βρετανοί επιθυμούν περισσότερο ήλιο, διακοπές και ύπνο - Τα 30 πράγματα που τους λείπουν περισσότερο

  56. 12/01 13:15

    Travel Counsellors: Η Ελλάδα στις κορυφαίες επιλογές των Βρετανών για διακοπές το καλοκαίρι

  57. 12/01 12:56

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Άμεσα μέτρα στήριξης των θέσεων εργασίας στα ξενοδοχεία της πόλης

  58. 12/01 12:40

    Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Χανίων | Να σταματήσει επιτέλους ο αποκλεισμός των δωματίων από τις κρατικές ενισχύσεις

  59. 12/01 12:23

    Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τους νέους κανόνες στα πιστοποιητικά εμβολιασμού για ταξίδια στην ΕΕ

  60. 12/01 12:23

    Έκπτωση έως 50% σε κρουαζιέρες της Celestyal Cruises

  61. 12/01 12:22

    Finnair: Αύξηση 550% στο επιβατικό κοινό τον Δεκέμβριο του 2021

  62. 12/01 12:19

    Priceless Planet Coalition: Συνεργασία Preferred Hotel Group και Mastercard για τη διατήρηση των δασών

  63. 12/01 12:18

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία σε Βόλο και Πανόραμα Θεσσαλονίκης

  64. 12/01 12:17

    Επιχορηγήσεις για δύο νέα ξενοδοχεία σε Χανιά και Σαντορίνη

  65. 12/01 11:08

    Έρευνα TripAdvisor - Ipsos | Πιο ακριβά ταξίδια, οργανωμένα τουρ και νέες εμπειρίες θέλουν οι ταξιδιώτες το 2022 και μετά

  66. 12/01 09:59

    Τουρισμός: Η Κύπρος ανοίγει τα σύνορα στους Ρώσους με εμβόλιο Sputnik Light

  67. 12/01 09:45

    Ε.Ε. | Βραβείο για τις «Ευρωπαϊκές Πρωτεύουσες της Ένταξης και της Διαφορετικότητας»

  68. 11/01 22:00

    Τα "Rooms to let"  θέλουν και... "Planet to let"

  69. 11/01 16:21

    Παραμένει η λαμπερή ατμόσφαιρα στο Experience Park του Ελληνικού

  70. 11/01 15:05

    Με εισιτήριο 5 ευρώ η είσοδος των τουριστών στη Βενετία

  71. 11/01 14:46

    ForwardKeys: 4 λόγοι για να είμαστε αισιόδοξοι για τον τουρισμό το 2022

  72. 11/01 14:28

    Ρεκόρ αφίξεων ιδιωτικών jets στο Αεροδρόμιο της Πάρου

  73. 11/01 13:32

    Επιτακτική ανάγκη για μέτρα στήριξης στον κλάδο των τουριστικών γραφείων - Τα αναγκαία 8 μέτρα

  74. 11/01 13:16

    Telegraph: Ο απόλυτος οδηγός διακοπών για το 2022 – Ποιο ελληνικό νησί είναι στους καυτούς προορισμούς

  75. 11/01 13:08

    Ριζική ανακατασκευή του Hilton Αθήνας | Κλείνει στις 31 Ιανουαρίου - τι προβλέπεται για τους εργαζόμενους

  76. 11/01 12:56

    Πώς θα αναγνωρίσω τα fake news;

  77. 11/01 12:51

    Αποδόθηκε το θραύσμα Fagan του Παρθενώνα, στο Μουσείο της Ακρόπολης από το Μουσείο Antonino Salinas

  78. 11/01 12:06

    Έρευνα Booking: Πού να πάτε διακοπές το 2022 σύμφωνα με το κινέζικο ωροσκόπιο

  79. 11/01 12:05

    Yπουργείο Τουρισμού: Διαγωνισμός 1 εκατ. για την υποστήριξη των έργων που έχουν ενταχθεί στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης

  80. 11/01 12:04

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Πάρο και Σκιάθο

  81. 11/01 12:03

    Επιχορηγήσεις για δύο νέα ξενοδοχεία σε Χανιά και Κω

  82. 11/01 12:02

    Χρονιά υψηλών προσδοκιών και απαιτήσεων

  83. 11/01 11:43

    Οι Σκανδιναβοί επιλέγουν την  Αμοργό, το «κόσμημα των Κυκλάδων» 

  84. 11/01 11:35

    Κ.Νοτοπούλου | "Ο χειμερινός τουρισμός εκπέμπει S.O.S αλλά η κυβέρνηση πανηγυρίζει!"

  85. 11/01 11:08

    Το "στοίχημα" του τουρισμού

  86. 11/01 11:05

    Η Αθήνα και η Αττική έχουν τεράστιες δυνατότητες βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης

  87. 11/01 10:15

    Ποιες αλλαγές στο προφίλ των τουριστών της Δυτικής Κρήτης έφερε η πανδημία (έρευνα- διαγράμματα)

  88. 10/01 20:21

    Κικίλιας: Επικαιροποίηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων για την κρουαζιέρα - επανέναρξη των ημερόπλοιων με την Τουρκία

  89. 10/01 15:56

    Ευνοϊκή για τα ταξίδια των Βρετανών η ισοτιμία στερλίνας - ευρώ

  90. 10/01 15:45

    Lufthansa: 18.000 "άδειες" πτήσεις αυτό το χειμώνα για να διατηρηθούν τα δρομολόγια

  91. 10/01 14:23

    International SOS: Πώς θα μπορούμε να ταξιδεύουμε με ασφάλεια το 2022

  92. 10/01 13:44

    Royal Caribbean: Νέες κρουαζιέρες στην Αθήνα και τα ελληνικά νησιά το 2023

  93. 10/01 13:24

    Αυτές ήταν οι δημοφιλέστερες ταξιδιωτικές εφαρμογές παγκοσμίως το 2021

  94. 10/01 12:55

    ΠΟΥ: Ορατό το τέλος της πανδημίας;

  95. 10/01 12:34

    Προκήρυξη ΑΣΕΠ για την πλήρωση 29 θέσεων στο Υπουργείο Τουρισμού

  96. 10/01 12:33

    Luxury Travel Expert: Αυτά είναι τα 5 καλύτερα νέα πολυτελή ξενοδοχεία που άνοιξαν στην Ελλάδα το 2021

  97. 10/01 12:09

    Δήμος Καλαμάτας: Σημαντικές δράσεις για τον τουρισμό στο σχέδιο για την Αειφόρο Ενέργεια και το Κλίμα

  98. 10/01 12:07

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Καλάβρυτα και Αρεόπολη

  99. 10/01 12:07

    Αίτημα για καταφύγιο τουριστικών σκαφών στην Αμμουλιανή

  100. 10/01 12:06

    Έκθεση φωτογραφίας Παραδοσιακοί Οικισμοί στον Βόλο