PwC: Αύξηση 6,4% των δαπανών για ψυχαγωγία και ενημέρωση το 2021

PwC: Αύξηση 6,4% των δαπανών για ψυχαγωγία και ενημέρωση το 2021

Η πανδημία του COVID-19 έχει οδηγήσει στην ταχεία μεταβολή της συμπεριφοράς των καταναλωτών, ωθώντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τον κλάδο της ψυχαγωγίας και των μέσων ενημέρωσης (ΜΜΕ) σε σημαντικές αλλαγές, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της PwC «Global Entertainment & Media Outlook 2020–2024».

Η ψηφιοποίηση, μία από τις μεγαλύτερες τάσεις που μετασχηματίζει όλους τους κλάδους, εντάθηκε λόγω της κοινωνικής απομόνωσης και των περιορισμών στις μετακινήσεις. Ως αποτέλεσμα, το 2020 ο κλάδος της ψυχαγωγίας έχει καταστεί πιο απομακρυσμένος, πιο εικονικός, πιο προσωπικός και - τουλάχιστον προς το παρόν - πιο επικεντρωμένος στο σπίτι σε σχέση με τις προβλέψεις κατά τις αρχές της χρονιάς.

Η πανδημία σταμάτησε απότομα την ανάπτυξη του παγκόσμιου κλάδου της ψυχαγωγίας και των μέσων ενημέρωσης. Εν μέσω μιας παγκόσμιας ύφεσης, το 2020 πρόκειται να δούμε την πιο απότομη πτώση στα έσοδα του κλάδου, στα 21 χρόνια που διεξάγεται η συγκεκριμένη έρευνα, με υποχώρηση κατά 5,6% σε σύγκριση με το 2019 - που μεταφράζεται σε περισσότερα από 120 δισ. δολάρια σε απόλυτους αριθμούς. Το 2009, που ήταν και η τελευταία χρονιά κατά την οποία η οικονομία συρρικνώθηκε, οι συνολικές δαπάνες για ψυχαγωγία και ενημέρωση μειώθηκαν μόλις κατά 3,0%.

Έτσι, ενώ οι αλλαγές του 2020 θα συνεχίσουν να γίνονται αισθητές στην παγκόσμια οικονομία, η πρόβλεψή μας δείχνει ότι η βασική αναπτυξιακή πορεία του κλάδου παραμένει ισχυρή. Τα τελευταία χρόνια, καθώς η εμπειρία που παρέχουν τα μέσα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης έχει καταλάβει ακόμα πιο κεντρικό ρόλο στη ζωή μας, η παγκόσμια ανάπτυξη του κλάδου έχει ουσιαστικά ξεπεράσει το ρυθμό ανάπτυξης του ΑΕΠ. Εφόσον αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις του 2020, αναμένουμε ότι ο κλάδος θα ανακτήσει την εξαιρετική του επίδοση.  

Οι προβλέψεις δείχνουν ότι το 2021 οι δαπάνες για ψυχαγωγία και ενημέρωση θα αυξηθούν κατά 6,4%. Εξετάζοντας τις εκτιμήσεις πενταετίας από το 2019-2024, προβλέπουμε γενική αύξηση εσόδων με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 2,8% (CAGR). 

Όπως συμβαίνει και στην οικονομία γενικότερα, τα υφιστάμενα προβλήματα δεν κατανέμονται ομοιόμορφα στο πλήρες εύρος του κλάδου της ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Γίνονται πιο εμφανή στους τομείς που η πανδημία έχει επηρεάσει έντονα, όπως για παράδειγμα η ζωντανή μουσική, ο κινηματογράφος και οι εμπορικές εκθέσεις. Η διαφημιστική δαπάνη παρομοίως αναμένεται να μειωθεί κατά 13,4%. Αντίστοιχα, επιτάχυνση της μετάβασης των εφημερίδων σε ψηφιακή μορφή έχει οδηγήσει στη μείωση των εσόδων από την έντυπη διαφήμιση. 

Ως αποτέλεσμα  κάποιοι τομείς του κλάδου μετασχηματίζονται πολύ νωρίτερα από ότι είχε αρχικά προβλεφθεί. Παράδειγμα αποτελούν οι εισπράξεις των κινηματογράφων έναντι των συνδρομητικών πλατφορμών streaming  (SVOD). Μόλις το 2015, οι εισπράξεις από τα εισιτήρια των κινηματογράφων ήταν τριπλάσιες σε σύγκριση με τα έσοδα των πλατφόρμων. Τα έσοδα για τις πλατφόρμες θα ξεπεράσουν τις εισπράξεις των κινηματογράφων το 2020 και προβλέπεται να εκτιναχθούν κατά την επόμενη πενταετία, φτάνοντας έως και το διπλάσιο των εισπράξεων από εισιτήρια το 2024. Άλλο ένα παράδειγμα που είναι η ποσότητα των δεδομένων που καταναλώνονται μέσω των smartphone έναντι του σταθερού ευρυζωνικού δικτύου. Έχοντας πάρει ένα ελαφρύ προβάδισμα το 2019, τα smartphone αναμένεται πλέον να ξεχωρίσουν ξεκάθαρα ως η κύρια ατομική συσκευή που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές για πρόσβαση στο διαδίκτυο παγκοσμίως. 

Καθώς ο κόσμος αναγκάστηκε να μείνει στο σπίτι, το βίντεο OTT (over-the-top) είδε τα παγκόσμια έσοδά του να διογκώνονται κατά 26% το 2020. Η έναρξη λειτουργίας της υπηρεσίας streaming Disney+ στα τέλη του 2019 με πρόβλεψη για 60 εκ. εως 90εκ. συνδρομητές ως το 2024, έφτασε τους 60,5 εκ. συνδρομητές στις αρχές Αυγούστου 2020. Δεδομένης της ανόδου του streaming, η παγκόσμια κατανάλωση δεδομένων ωφελήθηκε από την ψηφιακή επιτάχυνση. Συγκεκριμένα αναμένεται αύξηση κατά 33,8% το 2020, ενώ θα υπερδιπλασιαστεί από τα 1,9 τετράκις εκ. megabytes (MB) το 2019 στα 4,9 τετρακις εκ. MB το 2024. 

Στον αντίποδα βρίσκονται οι τομείς που επλήγησαν περισσότερο. Με πολλούς κλειστούς κινηματογράφους και τις πρεμιέρες μεγάλων ταινιών να αναβάλλονται, οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι τα συνολικά έσοδα του παγκόσμιου κινηματογράφου θα μειωθούν κατά σχεδόν 66%. Εκτιμάται ότι το 2024 τα έσοδα των κινηματογράφων θα κυμαίνονται κάτω από τα επίπεδα του 2019. Μία ακόμη επίδραση της πανδημίας αποτελεί η συνεχιζόμενη πτώση των εφημερίδων και καταναλωτικών περιοδικών παγκοσμίως που επιταχύνθηκε απότομα το 2020, με τα γενικά έσοδα να μειώνονται πάνω από 14% και τα καταναλωτικά περιοδικά να έχουν υποστεί το μεγαλύτερο πλήγμα. Ωστόσο, κομβικό έτος για τα καταναλωτικά περιοδικά θα είναι το 2023, όταν τα παγκόσμια έσοδά τους από την ψηφιακή διαφήμιση θα ξεπεράσουν αυτά της έντυπης διαφήμισης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κάποια «παραδοσιακά» μέσα διατήρησαν τη θέση τους, παρά τις επιδράσεις του COVID-19 και της ψηφιακής επιτάχυνσης. Τα συνολικά έσοδα από καταναλωτικά βιβλία παγκοσμίως προβλέπεται να συνεχίσουν την ανοδική πορεία τους, με σύνθετη αύξηση 1,4% ετησίως μεταξύ του 2019 και του 2024, φτάνοντας στα 64,7 δισ. δολάρια ΗΠΑ. Αξίζει να σημειωθεί ότι σημαντικό ρόλο εδώ παίζει η τεχνολογία, με την  αυξημένη χρήση των έξυπνων τηλεφώνων και ηχείων να ενισχύει τη χρήση των audiobooks (ακουστικών βιβλίων).

Οι ζωντανές εκδηλώσεις αποτελούν άλλον ένα παραδοσιακό τομέα που θα πρέπει να προσαρμοστεί στην πραγματικότητα ενός επιταχυνόμενου ψηφιακού κόσμου. Με τις αίθουσες συναυλιών, τους εκθεσιακούς χώρους και τα στάδια κλειστά κατά το μεγαλύτερο μέρος της φετινής χρονιάς, μερικές ζωντανές εκδηλώσεις χρησιμοποιούν ψηφιακές πλατφόρμες για να παραμείνουν κοντά στο κοινό τους. 

Ο Werner Ballhaus, Global Entertainment & Media Industry Leader της PwC, σχολιάζει σχετικά: «Είναι ξεκάθαρο ότι ο COVID-19 έχει επιταχύνει τη μετάβαση των καταναλωτών στην ψηφιακή κατανάλωση και έχει προκαλέσει ανατρεπτικές αλλαγές - τόσο θετικές όσο και αρνητικές - σε πολλές μορφές των μέσων ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Είναι όμως εξίσου φανερό ότι τα βασικά πλεονεκτήματα και η ελκυστικότητα του κλάδου για τους καταναλωτές παραμένουν ισχυρά. Ενώ οι εταιρείες ψυχαγωγίας και ενημέρωσης θα συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν προκλήσεις, καθώς αφήνουμε πίσω μας την πανδημία η ψηφιακή μετάβαση που προωθήθηκε θα δημιουργήσει επίσης ευκαιρίες σε όλους τους τομείς και όχι μόνο σε όσους ωφελήθηκαν από τις επιδράσεις ως σήμερα».

Σχετικά με την έρευνα «Global Entertainment & Media Outlook»

Η 21η έκδοση της PwC της έρευνας «Global Entertainment and Media Outlook», αποτελεί μια περιεκτική διαδικτυακή πηγή παγκόσμιας ανάλυσης των καταναλωτικών και διαφημιστικών δαπανών. Με ομοειδή, πενταετή ιστορικά και πενταετούς πρόβλεψης και σχολιασμού δεδομένα από 14 τμήματα του κλάδου σε 53 χώρες, η έρευνα διευκολύνει τη σύγκριση των καταναλωτικών και διαφημιστικών δαπανών μεταξύ τομέων και περιοχών. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τη διεύθυνση www.pwc.com/outlook.

Τομείς που καλύπτει η έρευνα «Global Entertainment and Media Outlook» | Βιβλία, Business-to-business, Κινηματογράφος, Κατανάλωση δεδομένων, Πρόσβαση στο διαδίκτυο, Διαφήμιση στο διαδίκτυο, Μουσική, Ραδιόφωνο και podcast, Εφημερίδες και καταναλωτικά περιοδικά, ΟΤΤ βίντεο, Out-of-home διαφήμιση, Παραδοσιακή τηλεόραση και οικιακό βίντεο, Τηλεοπτική διαφήμιση, Ηλεκτρονικά παιχνίδια και αθλήματα, Εικονική πραγματικότητα

Tα παραπάνω στοιχεία προέρχεται από δεδομένα της έρευνας «Global Entertainment & Media Outlook 2020–2024». Η PwC επιδιώκει να ενημερώνει συνεχώς τα δεδομένα της «Global Entertainment & Media Outlook» που βρίσκεται διαθέσιμη διαδικτυακά. Επομένως, τα δεδομένα αυτά ενδέχεται να μη συμφωνούν με τα δεδομένα που είναι διαθέσιμα διαδικτυακά. Η έρευνα «Global Entertainment and Media Outlook 2020-2024» που βρίσκεται διαθέσιμη διαδικτυακά, είναι η πλέον ενημερωμένη πηγή δεδομένων για τις καταναλωτικές και διαφημιστικές δαπάνες.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 29/03 14:18

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Έπαινοι για τη στήριξη του Forum Προώθησης Κρητικών Προϊόντων στα ξενοδοχεία

  2. 29/03 14:16

    Cirium: Πόσο έχουν αυξηθεί οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων από το 2019

  3. 29/03 14:13

    Μέχρι τις 8 Απριλίου οι αιτήσεις για το Πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους 2024»

  4. 29/03 14:08

    Aπό τις 31 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου το τρίτο Γαστρονομικό Φεστιβάλ της Κορινθίας

  5. 29/03 13:58

    ΥΠΑ | +15,7% η επιβατική κίνηση τον Φεβρουάριο, +12,2% στο δίμηνο

  6. 29/03 11:43

    Τρίτο This is Athens – City Festival: 32 ημέρες, 250 εκδηλώσεις σε 129 γειτονιές

  7. 29/03 11:18

    Brown Hotels: Νέο πρόγραμμα σπουδών στον τουρισμό, νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα

  8. 29/03 10:38

    Η TUI προβλέπει αύξηση αφίξεων 10% το 2024 στην Ελλάδα

  9. 29/03 10:31

    Δυναμική "εισβολή" της Google στον σχεδιασμό διακοπών με τη χρήση συστάσεων και τεχνητής νοημοσύνης

  10. 29/03 10:12

    Co-Lab Rhodes | Πώς η Ρόδος θα γίνει φάρος για τον αειφόρο τουρισμό - παρουσίαση από την TUI

  11. 29/03 09:57

    Καθολικό Πάσχα τον Μάρτιο | Οι ξενοδόχοι στη Μαγιόρκα προβληματίζονται

  12. 29/03 07:59

    Η Ελλάδα στην 5η θέση των κυριότερων επενδυτριών χωρών στη Ρουμανία

  13. 29/03 07:58

    Οι τιμές πώλησης πολυτελών ακινήτων στις δημοφιλέστερες περιοχές του Μιλάνου

  14. 29/03 07:11

    Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία

  15. 29/03 07:08

    Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα

  16. 29/03 07:01

    Τουριστική προβολή, μέσω του GRis FESTIVAL, στη Νέα Υόρκη

  17. 28/03 17:31

    United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις

  18. 28/03 17:18

    Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη

  19. 28/03 16:51

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού

  20. 28/03 16:13

    Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa

  21. 28/03 15:02

    Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;

  22. 28/03 14:58

    Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι

  23. 28/03 12:13

    Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023

  24. 28/03 11:43

    Η Lufthansa καταλήγει σε συμφωνία με το προσωπικό εδάφους

  25. 28/03 11:30

    Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"

  26. 28/03 11:23

    3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ

  27. 28/03 11:00

    Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο

  28. 28/03 10:56

    H HotelBrain επεκτείνεται στην κυπριακή αγορά

  29. 28/03 10:12

    Γαλλία: Ολυμπιακοί Αγώνες με …ύψιστο συναγερμό

  30. 28/03 10:01

    Ξενοδοχείο Akkadian | Το Νέο Gay Only Hotel στη Μύκονο

  31. 28/03 08:07

    Οι Αμερικανοί πάλι οι μεγαλύτεροι επενδυτές στη Γαλλία

  32. 28/03 07:59

    Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη

  33. 28/03 07:56

    Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης

  34. 28/03 07:54

    Υποχώρησε ο πληθωρισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο

  35. 28/03 07:01

    Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία

  36. 27/03 16:58

    Βρετανικός τουρισμός: Έντονη τάση για διακοπές εκτός σεζόν – Διπλάσιο ενδιαφέρον για Κω αυτό το καλοκαίρι

  37. 27/03 16:56

    Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων

  38. 27/03 14:42

    Lidl Voyages: Οι Γάλλοι δεν επιλέγουν πια διακοπές βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής – Γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής

  39. 27/03 13:22

    Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";

  40. 27/03 12:39

    Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας

  41. 27/03 12:27

    Γενική Συνέλευση ΗΑΤΤΑ | Τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία στην πρώτη γραμμή για την ανάπτυξη του Ελληνικού τουρισμού

  42. 27/03 12:22

    Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου

  43. 27/03 11:57

    Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο

  44. 27/03 11:49

    C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023

  45. 27/03 11:23

    MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια

  46. 27/03 10:44

    Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα

  47. 27/03 10:18

    «Ιδού η Ρόδος ιδού και η ποιότητα» | Επιστρέφει η ημερίδα του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου

  48. 27/03 10:07

    Υπ. Τουρισμού | Τι απάντησε στα αιτήματα των Ξενοδοχοϋπαλλήλων Κρήτης για τις Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης

  49. 27/03 07:52

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα για φοιτητές από το Βέλγιο

  50. 27/03 07:48

    Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου

  51. 27/03 07:44

    Taratsa Film Festival Larisas στη Λάρισα

  52. 27/03 07:42

    Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού

  53. 26/03 16:28

    Η Κρήτη ταξίδεψε στο Βουκουρέστι και στην Κοπεγχάγη

  54. 26/03 16:14

    Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024

  55. 26/03 15:56

    Στην Κάρπαθο το πρώτο Tapestry Collection by Hilton Resort στην Ευρώπη - συνεργασία με την CHC Group

  56. 26/03 15:55

    Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις

  57. 26/03 14:43

    Νέο στέλεχος πωλησεων και μάρκετινγκ στη Domes Resorts

  58. 26/03 13:26

    Jet2: Νέες συνδέσεις το 2025 με Ηράκλειο, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κέρκυρα

  59. 26/03 12:22

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού

  60. 26/03 12:19

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης

  61. 26/03 12:17

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά

  62. 26/03 12:15

    «Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης

  63. 26/03 12:08

    Σύγχρονες υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Αρχαία Μεσσήνη

  64. 26/03 12:08

    Περιβαλλοντικό έγκλημα | Νέα νομοθεσία της ΕΕ με αυστηρότερες κυρώσεις και διευρυμένο κατάλογο αδικημάτων

  65. 26/03 11:42

    TUI: Τα τρία ξενοδοχεία της Κρήτης με τις περισσότερες κρατήσεις από την Αυστρία για το καλοκαίρι του 2024

  66. 26/03 11:22

    Foreign Office | Ταξιδιωτική σύσταση στους Βρετανούς για τρομοκρατική απειλή στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

  67. 26/03 11:05

    Vogue: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα ξενοδοχεία της Σαντορίνης

  68. 26/03 07:18

    Μερική διατήρηση αρχαιοτήτων σε 7όροφο ξενοδοχείο που κτίζεται στο Κουκάκι

  69. 26/03 07:16

    Μείωση των εισροών ξένων επενδύσεων στην Ισπανία

  70. 26/03 07:15

    Η Αλβανία είχε την υψηλότερη αύξηση διανυκτερεύσεων σε όλη την Ευρώπη το 2023

  71. 26/03 07:13

    Οι νέοι δύσκολα μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική κατοικία στην Ολλανδία

  72. 26/03 07:09

    Δήμος Αμφίπολης: Στο πρόγραμμα προσβασιμότητας οι παραλίες Κυανής Ακτής και Νέων Κερδυλλίων

  73. 25/03 11:12

    Τουρισμός | Οι προορισμοί με την καλύτερη αξία για τις διακοπές των Βρετανών το 2024- στην 19η θέση η Κέρκυρα

  74. 25/03 07:06

    Ο ΕΟΤ σε B2B workshops στην Ολλανδία και το Βέλγιο

  75. 25/03 07:04

    Το ελληνικό ελαιόλαδο στην Ιταλία

  76. 24/03 11:57

    Τουρισμός | Παγκόσμιος ανταγωνισμός για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων - 66 χώρες παρέχουν Digital Nomad Visas

  77. 24/03 07:24

    Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες

  78. 24/03 07:21

    Διεθνής Ποδηλατικός Αγώνας L’ Etape Greece by Tour de France στην Αρχαία Ολυμπία

  79. 23/03 19:49

    19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία

  80. 23/03 19:43

    Στ. Αρναουτάκης: Το Φόρουμ αποδεικνύει τη δυναμική της Κρήτης στον πρωτογενή και τον τριτογενή τομέα

  81. 23/03 19:30

    Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό

  82. 23/03 07:07

    Πολιτιστικά Μονοπάτια στη Σκιάθο

  83. 22/03 22:39

    Δεύτερο Messinia Forum από τον Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας

  84. 22/03 22:34

    Άδεια ίδρυσης για το υδατοδρόμιο Χίου

  85. 22/03 22:24

    Εγκαίνια για το ανακαινισμένο Σπήλαιο Πετραλώνων Χαλκιδικής

  86. 22/03 22:14

    Πάσχα των Καθολικών: «Τα αεροπλάνα ταξιδεύουν γεμάτα» για Κρήτη

  87. 22/03 22:04

    H ιστορία των χίπις στην Κρήτη στον γερμανικό Τύπο

  88. 22/03 14:57

    4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025

  89. 22/03 14:50

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο

  90. 22/03 14:45

    H Accor εντάσσεται στην A-list του CDP με τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή

  91. 22/03 14:39

    Η «Ώρα της Γης» στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

  92. 22/03 12:20

    Αυτές είναι οι χώρες με τις ακριβότερες βίζες στον κόσμο – Στη λίστα και η Ελλάδα

  93. 22/03 11:57

    Σύλλογος Επιχειρηματιών Κάσου προς υπ. Ναυτιλίας: "Αυξήστε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς την Κάσο"

  94. 22/03 11:43

    Συνέλευση Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου: "Είμαστε σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία"

  95. 22/03 11:22

    Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

  96. 22/03 11:19

    Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επιστημονικός εταίρος του ΞΕΕ

  97. 22/03 11:07

    Βρετανικός τουρισμός | Όλο και περισσότεροι επιλέγουν σόλο ταξίδια

  98. 22/03 10:31

    Στην αλυσίδα Romantik Hotels & Restaurants το Romantik B&B Villa Selena στη Σύρο

  99. 22/03 10:19

    ΔΥΠΑ | «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» το Σάββατο 30 Μαρτίου στο ΣΕΦ με 3.000 θέσεις εργασίας

  100. 22/03 07:55

    Νέα Προποντίδα | Έργα προστασίας ακτής, μπροστά από την οποία θα κατασκευαστεί ξενοδοχείο