McKinsey: Οι μεγάλες τάσεις στα ταξίδια σήμερα και μέχρι το 2030 - Τα 7 αρχέτυπα ταξιδιωτών

Ενόψει αλλαγών βρίσκεται ο τουρισμός και η φιλοξενία, καθώς νέες αγορές εξερχόμενου τουρισμού και προορισμοί, η αυξανόμενη ζήτηση για ταξίδια εμπειριών και οι καινοτόμες επιχειρηματικές στρατηγικές συμβάλλουν σε ένα δραματικά διαφοροποιημένο περιβάλλον στη βιομηχανία.
Σύμφωνα με έκθεση της McKinsey με τίτλο «The state of tourism and hospitality 2024», οι τέσσερις θεματικές που διαμορφώνονται στα ταξίδια, και τις οποίες θα πρέπει να συμπεριλάβουν στις στρατηγικές τους οι μέτοχοι της βιομηχανίας, είναι οι ακόλουθες...
-Το μεγαλύτερο μέρος των ταξιδιών γίνεται σε κοντινούς προορισμούς. Αν και τα διεθνή ταξίδια κυριαρχούν στα δημοσιεύματα, οι μέτοχοι του τουρισμού δεν πρέπει να παραμελούν τις μεγάλες ευκαιρίες που βρίσκονται στην περιοχή τους. Τα εγχώρια ταξίδια εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος των ταξιδιωτικών δαπανών και ο ενδοπεριφερειακός τουρισμός βρίσκεται σε άνοδο.
-Οι καταναλωτές δίνουν αυξανόμενη προτεραιότητα στα ταξίδια, όταν γίνονται με τους δικούς τους όρους. Το ενδιαφέρον για ταξίδια παρουσιάζει έκρηξη, όμως οι ταξιδιώτες δεν είναι πλέον ικανοποιημένοι με μια εμπειρία που απευθύνεται σε όλους. Η εξατομίκευση μπορεί να μην είναι πάντα πρακτική, αλλά οι έμπειροι παίκτες του κλάδου μπορούν να δοκιμές κατηγοριοποίησης και υποθέσεων για να βελτιώσουν τις προτάσεις τους. Εκείνοι που αποτυγχάνουν να αναγνωρίζουν στοχευμένα τμήματα πελατών και να προσαρμόζουν ανάλογα τις προσφορές τους κινδυνεύουν να μείνουν πίσω στον ανταγωνισμό.
-Το πρόσωπο των πολυτελών ταξιδιών αλλάζει. Η ζήτηση για πολυτελή τουρισμό και φιλοξενία αναμένεται να αυξηθεί ταχύτερα από οποιοδήποτε άλλο είδος ταξιδιού—ιδίως στην Ασία. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι οι ταξιδιώτες πολυτελείας δεν συνθέτουν ένα μη διαφοροποιημένο κοινό. Η τμηματοποίηση ανά ηλικία, εθνικότητα και εισόδημα μπορεί να αποκαλύψει ποικίλες και εξελισσόμενες προτιμήσεις και συμπεριφορές.
-Καθώς ο τουρισμός αναπτύσσεται, οι προορισμοί χρειάζεται να προετοιμάζονται για την αντιμετώπιση του συνωστισμού. Οι προορισμοί πρέπει να είναι έτοιμοι να χειριστούν τις μεγάλες τουριστικές ροές του αύριο. Τώρα είναι η ώρα για τα ενδιαφερόμενα μέρη να σχεδιάσουν, να αναπτύξουν και να επενδύσουν σε στρατηγικές διαχείρισης. Εξοπλισμένοι με ακριβείς αξιολογήσεις της φέρουσας ικανότητας και βελτιωμένες ικανότητες συλλογής και ανάλυσης δεδομένων, οι προορισμοί μπορούν να βελτιώσουν τις μεταφορές και τις υποδομές τους, να δημιουργήσουν εργατικό δυναμικό έτοιμο για τον τουρισμό και να διαφυλάξουν τη φυσική και πολιτιστική τους κληρονομιά.
Τα πρόσωπα, τα μέρη και οι τάσεις που διαμορφώνουν τον τουρισμό το 2024
Το ποσοστό των ταξιδιών μειώθηκε κατά 75% το 2020, ωστόσο τα ταξίδια βρίσκονται σε διαδικασία πλήρους ανάκαμψης μέχρι το τέλος του 2024. Περισσότερα περιφερειακά ταξίδια, ένας αναδυόμενος πληθυσμός νέων ταξιδιωτών και ένα νέο σύνολο προορισμών τροφοδοτούν τις σταθερές δαπάνες στον τουρισμό. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι άνθρωποι εξακολουθούν να αγαπούν τα ταξίδια και ότι θα συνεχίσουν να αναζητούν νέες εμπειρίες σε νέα μέρη. Αλλά από πού προέρχονται και που θα ταξιδέψουν;
Oι ΗΠΑ, η Γερμανία, το Ην. Βασίλειο, η Κίνα και η Γαλλία παραμένουν οι κορυφαίες αγορές εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο, οι οποίες αντιπροσώπευσαν το 38% των διεθνών ταξιδιωτικών δαπανών το 2023 και αναμένεται να παραμείνουν στις 5 πρώτες θέσεις μέχρι και το 2030. Ωστόσο, η Ανατολική Ευρώπη, η Ινδία και η ΝΑ Ασία, οι οποίες είναι σχετικά μικρές αγορές, αναπτύσσονται με ραγδαίο ρυθμό τροφοδοτώντας τους προορισμούς με νέο «αίμα» τουριστών.
- Η ιλιγγιώδης αύξηση του ΑΕΠ της Ινδίας κατά 6% σε ετήσια βάση ενισχύει μια νέα γενιά ταξιδιωτών, με αποτέλεσμα την ετήσια αύξηση των ταξιδιωτικών δαπανών κατά 9% από τώρα έως το 2030.
-Οι ταξιδιωτικές δαπάνες των ταξιδιωτών από τη ΝΑ Ασία αναμένεται να αναπτυχθούν κατά 7% σε ετήσια βάση.
- Οι δαπάνες των κατοίκων της Α. Ευρώπης για ταξίδια αναμένεται να παρουσιάζουν ετήσια αύξηση 7% μέχρι το 2030, 2 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερα από τις δαπάνες των κατοίκων της Δυτικής Ευρώπης.
Ο τρόπος που ταξιδεύουμε σήμερα
-Τα ταξίδια αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα, ιδιαίτερα για τις νεότερες γενιές | Το 66% των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για τα ταξίδια τώρα από ό,τι πριν από την πανδημία COVID-19. Αυτό το μοτίβο ισχύει για όλες τις ηλικιακές ομάδες και τις εθνικότητες που συμμετείχαν στην έρευνα. Οι ερωτηθέντες αναφέρουν επίσης ότι σχεδιάζουν περισσότερα ταξίδια το 2024 από ό,τι το 2023. Οι νεότερες γενιές φαίνεται να έχουν αυξημένο ενδιαφέρον για ταξίδια. Το 2023, οι millennials και οι Gen Zers πραγματοποίησαν, κατά μέσο όρο, σχεδόν πέντε ταξίδια, έναντι λιγότερων από τέσσερα των Gen Xers και baby boomers. Οι Millennials και οι Gen Zers αναφέρουν επίσης ότι αφιερώνουν, κατά μέσο όρο, το 29% του εισοδήματός τους στα ταξίδια, σε σύγκριση με το 26% για τους Gen Zers και το 25% για τους baby boomers.
- Οι νεότερης ηλικίας ταξιδιώτες είναι οι πιο πρόθυμοι να ταξιδέψουν στο εξωτερικό | Οι Gen Zers και οι millennials που ανταποκρίθηκαν στην έρευνα σχεδιάζουν σχεδόν ίσο αριθμό διεθνών και εγχώριων ταξιδιών το 2024, ανεξάρτητα από τη χώρα προέλευσής τους, ενώ οι παλαιότερες γενιές σχεδιάζουν περίπου τα διπλάσια ταξίδια εσωτερικού.
-Οι Baby boomers προτίθενται να δαπανήσουν στα ταξίδια εφόσον κρίνουν ότι έχουν αξία. | Ενώ αυτή η γενιά έχει συνήθως περισσότερες συσσωρευμένες αποταμιεύσεις από άλλες, εξακολουθεί να είναι προσεκτική στα έξοδά της. Οι δύο κορυφαίοι λόγοι για τους οποίους δεν ταξιδεύουν είναι επειδή «τα ταξίδια γίνονται πολύ ακριβά» και επειδή «δεν έχουν αρκετά χρήματα για να ταξιδέψουν». Είναι πιο πρόθυμοι να επισκεφτούν έναν προορισμό εκτός εποχής, με το 62% να λέει ότι είναι ανοιχτό σε ταξίδια εκτός αιχμής για να μειώσει το κόστος. Εξακολουθούν βέβαια να αντιπροσωπεύουν ένα σημαντικό μερίδιο των ταξιδιωτικών δαπανών και να ξοδεύουν περισσότερα από τις νεότερες γενιές—τρεις φορές περισσότερα ανά ταξιδιώτη από τους Gen Zers το 2023.
- Η περιπέτεια ξεκινά πριν ξεκινήσει το ταξίδι | Οι ταξιδιώτες απολαμβάνουν να προγραμματίζουν οι ίδιοι τα ταξίδια τους. Μόνο το 17% των ερωτηθέντων λένε ότι χρησιμοποίησαν ταξιδιωτικό πράκτορα για να κλείσουν ταξίδι τον περασμένο χρόνο. Ο λόγος είναι ότι θέλουν να έχουν τον πλήρη έλεγχο των δρομολογίων τους αλλά και επειδή απλώς απολαμβάνουν τη διαδικασία σχεδιασμού. Στην πραγματικότητα, μελέτες έχουν δείξει ότι η προσμονή ενός ταξιδιού μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα επίπεδα ευτυχίας από το ίδιο το ταξίδι.
-Νέα αρχέτυπα ταξιδιωτών....
>Ταξιδιώτες Ήλιου και Παραλίας (23%). Αυτοί οι παραθεριστές ξοδεύουν λίγα, προτιμώντας ηλιόλουστους και παραλιακούς προορισμούς με εύκολη πρόσβαση. Τους αρέσει να χαλαρώνουν μαζί με την οικογένεια. Είναι πιο πιθανό να αποδώσουν σημαντική αξία σε απευθείας πτήσεις (72%, έναντι 54% συνολικά) και ενδιαφέρονται λιγότερο για αυθεντικές και καθηλωτικές εμπειρίες (μόνο το 13% ανέφερε ότι είναι κύριος λόγος για ταξίδι).
>Λάτρεις του πολιτισμού και αυθεντικότητας (18%). Είναι δραστήριοι και ταξιδιώτες με υψηλούς προϋπολογισμούς που ξοδεύουν συνήθως περισσότερα από 150 $ την ημέρα στις διακοπές τους, λατρεύουν να περιηγούνται στα αξιοθέατα, είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν σε εμπειρίες και δεν θέλουν να συμβιβαστούν με τυπικούς προορισμούς. Μόνο το 6% δίνει προτεραιότητα στην οικειότητα με τον προορισμό όταν επιλέγει πού θα ταξιδέψει—το χαμηλότερο ποσοστό από οποιοδήποτε άλλο τμήμα ταξιδιωτών. Είναι επίσης λιγότερο πιθανό (στο 17%) να πει ότι θα περιόριζε το χρόμο διακοπών για να εξοικονομήσει χρήματα.
>Ταξιδιώτες με στρατηγικές δαπάνες (14%). Αυτοί οι ταξιδιώτες είναι ανοιχτοί στο να δαπανήσουν επιλεκτικά σε αυθεντικές, προσεκτικά επιλεγμένες εμπειρίες. Αλλά παρακολουθούν προσεκτικά τις συνολικές τους δαπάνες. Είναι πρόθυμοι να θυσιάσουν ορισμένες ανέσεις, όπως απευθείας πτήσεις, προς το συμφέρον της εξοικονόμησης κόστους.
>Μοντέρνοι Τζετ-σέτερ (14%). Οι ταξιδιώτες σε αυτήν την ομάδα υψηλού προϋπολογισμού (ξοδεύουν περισσότερα από 150 $ την ημέρα όταν ταξιδεύουν) στρέφονται πρώτα στους φίλους και την οικογένεια (79%) και μετά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (62%) κατά τη διαδικασία αναζήτησης προορισμού. Το 76% λέει ότι η δημοτικότητα ενός προορισμού είναι ένας σημαντικός παράγοντας, σε σύγκριση με το 63% συνολικά, και το 75% ότι επικεντρώνεται σε brand ξενοδοχείων όταν επιλέγουν καταλύματα.
>Οι ταξιδιώτες με έμφαση στο κόστος (11%). Αυτό το ταξιδιωτικό τμήμα αποτελείται κυρίως από ηλικιωμένους ταξιδιώτες που ταξιδεύουν σπάνια και συχνά επιστρέφουν στους ίδιους προορισμούς και δραστηριότητες. Είναι σχετικά πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για την οικειότητα με έναν προορισμό (54%, έναντι 35% συνολικά) και το κόστος του ταξιδιού (76%, έναντι 65% συνολικά).
>Ταξιδιώτες premium (12%). Μόνο το 20% αναφέρει ότι το κόστος είναι ένας σημαντικός παράγοντας. Αυτοί οι συχνοί ταξιδιώτες είναι ιδιαίτερα επιλεκτικοί όσον αφορά τη διαμονή - κατά μέσο όρο, είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για την επωνυμία, το κύρος, την αποκλειστικότητα, το ντιζάιν, τη διακόσμηση, τις ανέσεις και τη βιωσιμότητα. Ομοίως με τους τζετ-σέτερ που συνειδητοποιούν τις τάσεις, αυτό το τμήμα ταξιδιωτών είναι, κατά μέσο όρο, πιο πιθανό (27%, έναντι 18% του μέσου όρου συνολικά) να επηρεαστεί από διασημότητες και παράγοντες επιρροής όταν επιλέγουν ταξιδιωτικούς προορισμούς.
>Άτομα που αναζητούν την περιπέτεια (8%). Αυτό το τμήμα ταξιδιωτών νεότερης ηλικίας απολαμβάνει διακοπές δραστηριοτήτων που προσφέρουν ευκαιρίες για να συναντήσουν ταξιδιώτες με το ίδιο σκεπτικό. Το 19% δηλώνει ότι παρακινείται από την περιπέτεια και τις σωματικές δραστηριότητες και το 15% ότι η συνάντηση νέων ανθρώπων είναι ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο ταξιδεύει. Δεν προτιμούν μεγάλες εκδηλώσεις, αλλά τις περιπέτειες σε μικρές ομάδες. Αυτό το τμήμα θεωρεί σημαντικά την απόσταση, το απόρρητο και τη βιωσιμότητα.
24/04 12:55
24/04 12:10
Νέα πολυτελής άφιξη στην Κρήτη | Ανοίγει στις 2 Ιουνίου το JW Marriott Crete Resort & Spa
24/04 11:46
24/04 11:26
Η ισπανική τηλεοπτική εκπομπή “Viajeros Cuatro” στην Κέρκυρα
24/04 11:15
Εγκαινιάζεται σήμερα το "Peloponnese Trails": Νέο δίκτυο μονοπατιών για βιώσιμο τουρισμό
24/04 10:59
Airbnb: Η τελική τιμή εμφανίζεται πλέον στις αναζητήσεις των καταλυμάτων
24/04 10:45
Nammos Resort AMAALA: Η ελληνική πολυτέλεια ταξιδεύει στην Ερυθρά Θάλασσα
24/04 10:39
Wyndham - Soliteight | 40 ξενοδοχεία Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία
24/04 07:32
Έκθεση στη Δημόσια Ιστορική Βιβλιοθήκη Ζακύνθου από τη συλλογή του Αναστάσιου Λιάσκου
24/04 07:30
Βαλεαρίδες: Πώς ο «πράσινος» φόρος μπορεί να φέρει πίσω τους εργαζόμενους στον τουρισμό
24/04 07:15
Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Αργοστολίου, Ηγουμενίτσας και Κασσάνδρας
24/04 07:15
Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης: Οι όροι παραχώρησης χώρων για εκδηλώσεις
24/04 07:10
Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Ρόδο, Χαλκιδική, Κω, Ζάκυνθο και Κρήτη
24/04 07:05
24/04 06:51
O Δήμος Χανίων στο Φεστιβάλ «Από την Κρήτη στη Σίδη» στην Τουρκία
24/04 06:32
Σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιο για την προστασία της βιοποικιλότητας στο Ελαφονήσι
24/04 06:10
Περιφέρεια Κρήτης | Διασύνδεση των Μινωικών Ανακτορικών Κέντρων με τους αρχαιολογικούς χώρους
24/04 06:05
Στην Τανζανία το Περιφερειακό Φόρουμ Γαστρονομικού Τουρισμού για την Αφρική
24/04 06:05
Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Δράσεις τουριστικής προβολής σε Πολωνία και Μέση Ανατολή
24/04 06:05
23/04 22:44
23/04 19:20
Διονυσίου Αρεοπαγίτου: Ένας περίπατος πολιτισμού στην καρδιά της Αθήνας
23/04 18:20
Ρεκόρ συμμετοχών στον Διεθνή Διαγωνισμό Ελαιολάδου ΑΤΗΕΝΑ | Χανιά 8 - 10 Μαΐου
23/04 15:57
Γαστρονομία με άρωμα Michelin στις πτήσεις Air France από ΗΠΑ
23/04 15:31
WTTC | Το Ηνωμένο Βασίλειο χάνει τουριστικά έσοδα λόγω κυβερνητικών πολιτικών
23/04 15:13
23/04 14:45
Booking.com | Όχι στον περιορισμό των τουριστών, ναι σε επενδύσεις υποδομών
23/04 14:14
23/04 13:55
Στις τελευταίες θέσεις για Millennials η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και η Λευκωσία
23/04 13:49
Δυναμική παρουσία της Θεσσαλονίκης στην Παγκόσμια Σύνοδο Κορυφής Τουρισμού στο Χονγκ Κονγκ
23/04 12:16
Αναπτυξιακός | τροποποίηση: 12 καθεστώτα κρατικών ενισχύσεων σε επενδυτικά σχέδια
23/04 11:59
Κρουαζιέρα | Διπλασιάζει το μερίδιό της η Τουρκία, νέες ευκαιρίες για ελληνικά λιμάνια
23/04 11:26
23/04 10:47
ΣτΕ: Δικαίωση των διαχειριστών για το τέλος επιτηδεύματος ανά ακίνητο Airbnb
23/04 08:31
Από τα Φαλάσαρνα στο Ελαφονήσι: Ένας Μαγευτικός Δρόμος στη Δυτική Κρήτη
23/04 07:54
Καζίνο Ρόδου: Έγκριση για ξύλινη πλατφόρμα στην παραλία μπροστά από το Grande Albergo delle Rose
23/04 07:37
Επίσκεψη Χάρη Θεοχάρη στην Κροατία – Στο επίκεντρο ο βιώσιμος τουρισμός
23/04 07:05
Πώς να κάνετε το ChatGPT... τον καλύτερο πωλητή του ξενοδοχείου σας
23/04 06:51
Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης και προβολής των δήμων Πλατανιά, Ιεράπετρας και Αγίου Βασιλείου
23/04 06:47
Η Phāea στους ιδρυτικούς εταίρους της πρωτοβουλίας για τη διαχείριση αποβλήτων
23/04 06:46
23/04 06:39
Προετοιμασία του οικισμού Κιονίων για την τουριστική περίοδο: Ένα παράδειγμα προς μίμηση
23/04 06:25
Ενισχύσεις για την αναβάθμιση της τουριστικού καταφυγίου Αστακού και της Μαρίνας Αλίμου
23/04 06:10
Φρένο στα ακριβά ταξίδια των Αμερικανών: Ο φόβος ύφεσης αλλάζει τις συνήθειες
23/04 06:05
Περιφέρεια Αττικής | Σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιο καταπολέμησης των κουνουπιών
23/04 06:05
Η online φήμη καθορίζει την επιτυχία ενός ξενοδοχείου – Τι να κάνετε και τι να αποφύγετε
22/04 18:16
Oλοκληρώνεται η δράση της περιφέρειας Κρήτης «Πάμε για… Χόρτα»
22/04 18:10
Ελληνικός τουρισμός: Μείωση των εισπράξεων από Γαλλία και Γερμανία το α’ δίμηνο
22/04 14:52
22/04 14:26
Τουρισμός | Η νοσταλγία καθοδηγεί τις ταξιδιωτικές επιλογές των Βρετανών
22/04 14:10
«Η Τέχνη είναι η Γλώσσα μας»: Καμπάνια για τα 70 χρόνια Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
22/04 13:48
ΕOT Κίνας | Β2Β συναντήσεις με τους t.os της Chengdu - Πτήσεις προς την Αθήνα τον Ιούνιο
22/04 11:59
Τουρισμός | Ρεκόρ στις πτήσεις με αερόστατο στην Τουρκία το 2024
22/04 11:47
Yπερσύγχρονο συνεδριακό κέντρο στο Theartemis Palace Hotel στο Ρέθυμνο - επίσκεψη Κεφαλογιάννη
22/04 10:29
Ταξίδια για όλα τα βαλάντια το 2025 | Οι 15 πιο φθηνές και οι 15 πιο ακριβές χώρες
22/04 09:32
Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Ρόδο, Μύκονο, Κω, Κάρυστο, Σύβοτα και Αμφιλοχία
22/04 09:28
Δήμος Ζαγορίου: Συνεργασία με το Impact Hub Athens για βιώσιμο τουρισμό και καινοτομία στο Δεμάτι
22/04 07:21
Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Ξάνθης, Τοπείρου και Κιλκίς
22/04 07:10
22/04 07:00
Νέα ξενοδοχειακά openings για την DHR Services και την Domotel
22/04 06:50
22/04 06:45
Κως: Νέες διαφημιστικές καμπάνιες με Jet2 και National Geographic Traveller UK
22/04 06:42
22/04 06:19
Imbros Trail Run & Hike 2025: Αθλητικός φόρος τιμής στην Ιστορία των Σφακίων
22/04 06:05
Παγκόσμια αεροπορική κίνηση: Κοντά στο ορόσημο των 10 δισ. επιβατών
21/04 19:12
Θρησκευτικός τουρισμός | Το πανεπιστήμιο του Παλέρμο έρχεται στην Παναγία τη Ναυπακτιώτισσα
21/04 12:15
21/04 08:35
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο επίκεντρο της Arabian Travel Market 2025
21/04 07:52
Τι αλλαγές φέρνει ο νέος κανονισμός για τις αποζημιώσεις πτήσεων στην ΕΕ
21/04 07:35
Μνημόνιο συνεργασίας Αναπτυξιακής Αθήνας με Πανεπιστήμιο Πειραιώς για τον τουρισμό
21/04 07:28
Ηχοπερίπατος στο γεωπάρκο της Σητείας: Μια διαφορετική εμπειρία εξερεύνησης στην Κρήτη
20/04 07:46
Ευρωπαίοι εργοδότες υπέρ της δημιουργίας «Δεξαμενής Ταλέντων της ΕΕ»
20/04 07:24
Ανάδειξη της Χίου και των ανθρώπων της μέσα από το "Ανάποδο Τάμα"
20/04 07:10
20/04 07:05
20/04 07:00
Πάσχα στη Μαγιόρκα: Όλα στα ύψη! | Πληρότητες, πτήσεις και τιμές υψηλής σεζόν
20/04 06:46
Η AEGEAN «απογειώνει» τη Λάρνακα με νέα απευθείας πτήση προς Ρώμη
19/04 21:21
AEGEAN, Olympic Air και SKY express μεταφέρουν το Άγιο Φως σε όλη την Ελλάδα
19/04 11:38
Longevity is the New Luxury: Όταν η φιλοξενία συναντά την επιστήμη της ζωής σε συνέδριο στη Λισαβόνα
19/04 07:04
19/04 07:00
Juneyao Airlines: Περισσότερες απευθείας πτήσεις από τη Σαγκάη στην Αθήνα το 2025
19/04 07:00
Ο Δήμος Σίφνου αναζητεί 28 χώρους πάρκινγκ ενόψει της τουριστικής περιόδου
19/04 07:00
Ο Δήμαρχος Ελαφονήσου στο TN: Οι κρατήσεις για Πάσχα και καλοκαίρι προμηνύουν μια πολύ καλή σεζόν
19/04 00:05
Το φαγητό ως μοχλός ευημερίας: 6 τάσεις που αναδιαμορφώνουν τη Φιλοξενία
18/04 18:12
Το Nations Cup Beach Volleyball έρχεται στο TUI Magic Life Candia Maris
18/04 14:46
18/04 14:28
Παραδοσιακό Πάσχα στη Νάξο: Μοναδικά έθιμα και τοπική κουζίνα
18/04 11:57
Αξέχαστο Πάσχα στη Σίφνο: Παράδοση, κατάνυξη και αυθεντικότητα
18/04 10:40
18/04 08:42
Πώς οι ευρωπαϊκές αεροπορικές χάνουν εκατοντάδες εκατομμύρια όσο αυξάνονται οι επιβάτες
18/04 08:41
Ελληνικός τουρισμός: Ισχυρό ρεύμα από τη Βρετανία το Πάσχα – Ποιοι προορισμοί επωφελούνται
18/04 07:56
18/04 07:47
Δήμος Πάρου | Παρέμβαση υπέρ επαγγελματιών για πρόστιμα αυθαίρετης χρήσης
18/04 07:15
18/04 07:00
Alltours: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ελλάδα για 250 ταξιδιωτικούς πράκτορες
18/04 06:51
Ετήσια έσοδα άνω των 43.000 ευρώ για τα Airbnb σε Μύκονο και Σαντορίνη
18/04 06:46
Η Χίος στο Μιλάνο – Μαστίχα, παράδοση, παραλίες και θρησκευτικός τουρισμός
18/04 06:29
Ημερίδα για την Ψυχική Υγεία των εργαζομένων από τα Koullias Hotels στην Κω
17/04 17:21
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ηράκλειο- Συνεργασία με το υπ.Τουρισμού
17/04 12:51
Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Ρόδο, Χαλκιδική, Κω, Ζάκυνθο και Κρήτη
Περιφέρεια Κρήτης | Διασύνδεση των Μινωικών Ανακτορικών Κέντρων με τους αρχαιολογικούς χώρους
Σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιο για την προστασία της βιοποικιλότητας στο Ελαφονήσι
Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Δράσεις τουριστικής προβολής σε Πολωνία και Μέση Ανατολή
Έκθεση στη Δημόσια Ιστορική Βιβλιοθήκη Ζακύνθου από τη συλλογή του Αναστάσιου Λιάσκου
O Δήμος Χανίων στο Φεστιβάλ «Από την Κρήτη στη Σίδη» στην Τουρκία
Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης: Οι όροι παραχώρησης χώρων για εκδηλώσεις
Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Αργοστολίου, Ηγουμενίτσας και Κασσάνδρας
Βαλεαρίδες: Πώς ο «πράσινος» φόρος μπορεί να φέρει πίσω τους εργαζόμενους στον τουρισμό
Διονυσίου Αρεοπαγίτου: Ένας περίπατος πολιτισμού στην καρδιά της Αθήνας
Ρεκόρ συμμετοχών στον Διεθνή Διαγωνισμό Ελαιολάδου ΑΤΗΕΝΑ | Χανιά 8 - 10 Μαΐου
Γαστρονομία με άρωμα Michelin στις πτήσεις Air France από ΗΠΑ
Στην Τανζανία το Περιφερειακό Φόρουμ Γαστρονομικού Τουρισμού για την Αφρική
Nammos Resort AMAALA: Η ελληνική πολυτέλεια ταξιδεύει στην Ερυθρά Θάλασσα
Εγκαινιάζεται σήμερα το "Peloponnese Trails": Νέο δίκτυο μονοπατιών για βιώσιμο τουρισμό
Wyndham - Soliteight | 40 ξενοδοχεία Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία
Η ισπανική τηλεοπτική εκπομπή “Viajeros Cuatro” στην Κέρκυρα
WTTC | Το Ηνωμένο Βασίλειο χάνει τουριστικά έσοδα λόγω κυβερνητικών πολιτικών
Δυναμική παρουσία της Θεσσαλονίκης στην Παγκόσμια Σύνοδο Κορυφής Τουρισμού στο Χονγκ Κονγκ
Booking.com | Όχι στον περιορισμό των τουριστών, ναι σε επενδύσεις υποδομών
( 0 )