McKinsey: Οι μεγάλες τάσεις στα ταξίδια σήμερα και μέχρι το 2030 - Τα 7 αρχέτυπα ταξιδιωτών
Ενόψει αλλαγών βρίσκεται ο τουρισμός και η φιλοξενία, καθώς νέες αγορές εξερχόμενου τουρισμού και προορισμοί, η αυξανόμενη ζήτηση για ταξίδια εμπειριών και οι καινοτόμες επιχειρηματικές στρατηγικές συμβάλλουν σε ένα δραματικά διαφοροποιημένο περιβάλλον στη βιομηχανία.
Σύμφωνα με έκθεση της McKinsey με τίτλο «The state of tourism and hospitality 2024», οι τέσσερις θεματικές που διαμορφώνονται στα ταξίδια, και τις οποίες θα πρέπει να συμπεριλάβουν στις στρατηγικές τους οι μέτοχοι της βιομηχανίας, είναι οι ακόλουθες...
-Το μεγαλύτερο μέρος των ταξιδιών γίνεται σε κοντινούς προορισμούς. Αν και τα διεθνή ταξίδια κυριαρχούν στα δημοσιεύματα, οι μέτοχοι του τουρισμού δεν πρέπει να παραμελούν τις μεγάλες ευκαιρίες που βρίσκονται στην περιοχή τους. Τα εγχώρια ταξίδια εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος των ταξιδιωτικών δαπανών και ο ενδοπεριφερειακός τουρισμός βρίσκεται σε άνοδο.
-Οι καταναλωτές δίνουν αυξανόμενη προτεραιότητα στα ταξίδια, όταν γίνονται με τους δικούς τους όρους. Το ενδιαφέρον για ταξίδια παρουσιάζει έκρηξη, όμως οι ταξιδιώτες δεν είναι πλέον ικανοποιημένοι με μια εμπειρία που απευθύνεται σε όλους. Η εξατομίκευση μπορεί να μην είναι πάντα πρακτική, αλλά οι έμπειροι παίκτες του κλάδου μπορούν να δοκιμές κατηγοριοποίησης και υποθέσεων για να βελτιώσουν τις προτάσεις τους. Εκείνοι που αποτυγχάνουν να αναγνωρίζουν στοχευμένα τμήματα πελατών και να προσαρμόζουν ανάλογα τις προσφορές τους κινδυνεύουν να μείνουν πίσω στον ανταγωνισμό.
-Το πρόσωπο των πολυτελών ταξιδιών αλλάζει. Η ζήτηση για πολυτελή τουρισμό και φιλοξενία αναμένεται να αυξηθεί ταχύτερα από οποιοδήποτε άλλο είδος ταξιδιού—ιδίως στην Ασία. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι οι ταξιδιώτες πολυτελείας δεν συνθέτουν ένα μη διαφοροποιημένο κοινό. Η τμηματοποίηση ανά ηλικία, εθνικότητα και εισόδημα μπορεί να αποκαλύψει ποικίλες και εξελισσόμενες προτιμήσεις και συμπεριφορές.
-Καθώς ο τουρισμός αναπτύσσεται, οι προορισμοί χρειάζεται να προετοιμάζονται για την αντιμετώπιση του συνωστισμού. Οι προορισμοί πρέπει να είναι έτοιμοι να χειριστούν τις μεγάλες τουριστικές ροές του αύριο. Τώρα είναι η ώρα για τα ενδιαφερόμενα μέρη να σχεδιάσουν, να αναπτύξουν και να επενδύσουν σε στρατηγικές διαχείρισης. Εξοπλισμένοι με ακριβείς αξιολογήσεις της φέρουσας ικανότητας και βελτιωμένες ικανότητες συλλογής και ανάλυσης δεδομένων, οι προορισμοί μπορούν να βελτιώσουν τις μεταφορές και τις υποδομές τους, να δημιουργήσουν εργατικό δυναμικό έτοιμο για τον τουρισμό και να διαφυλάξουν τη φυσική και πολιτιστική τους κληρονομιά.
Τα πρόσωπα, τα μέρη και οι τάσεις που διαμορφώνουν τον τουρισμό το 2024
Το ποσοστό των ταξιδιών μειώθηκε κατά 75% το 2020, ωστόσο τα ταξίδια βρίσκονται σε διαδικασία πλήρους ανάκαμψης μέχρι το τέλος του 2024. Περισσότερα περιφερειακά ταξίδια, ένας αναδυόμενος πληθυσμός νέων ταξιδιωτών και ένα νέο σύνολο προορισμών τροφοδοτούν τις σταθερές δαπάνες στον τουρισμό. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι άνθρωποι εξακολουθούν να αγαπούν τα ταξίδια και ότι θα συνεχίσουν να αναζητούν νέες εμπειρίες σε νέα μέρη. Αλλά από πού προέρχονται και που θα ταξιδέψουν;
Oι ΗΠΑ, η Γερμανία, το Ην. Βασίλειο, η Κίνα και η Γαλλία παραμένουν οι κορυφαίες αγορές εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο, οι οποίες αντιπροσώπευσαν το 38% των διεθνών ταξιδιωτικών δαπανών το 2023 και αναμένεται να παραμείνουν στις 5 πρώτες θέσεις μέχρι και το 2030. Ωστόσο, η Ανατολική Ευρώπη, η Ινδία και η ΝΑ Ασία, οι οποίες είναι σχετικά μικρές αγορές, αναπτύσσονται με ραγδαίο ρυθμό τροφοδοτώντας τους προορισμούς με νέο «αίμα» τουριστών.
- Η ιλιγγιώδης αύξηση του ΑΕΠ της Ινδίας κατά 6% σε ετήσια βάση ενισχύει μια νέα γενιά ταξιδιωτών, με αποτέλεσμα την ετήσια αύξηση των ταξιδιωτικών δαπανών κατά 9% από τώρα έως το 2030.
-Οι ταξιδιωτικές δαπάνες των ταξιδιωτών από τη ΝΑ Ασία αναμένεται να αναπτυχθούν κατά 7% σε ετήσια βάση.
- Οι δαπάνες των κατοίκων της Α. Ευρώπης για ταξίδια αναμένεται να παρουσιάζουν ετήσια αύξηση 7% μέχρι το 2030, 2 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερα από τις δαπάνες των κατοίκων της Δυτικής Ευρώπης.
Ο τρόπος που ταξιδεύουμε σήμερα
-Τα ταξίδια αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα, ιδιαίτερα για τις νεότερες γενιές | Το 66% των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για τα ταξίδια τώρα από ό,τι πριν από την πανδημία COVID-19. Αυτό το μοτίβο ισχύει για όλες τις ηλικιακές ομάδες και τις εθνικότητες που συμμετείχαν στην έρευνα. Οι ερωτηθέντες αναφέρουν επίσης ότι σχεδιάζουν περισσότερα ταξίδια το 2024 από ό,τι το 2023. Οι νεότερες γενιές φαίνεται να έχουν αυξημένο ενδιαφέρον για ταξίδια. Το 2023, οι millennials και οι Gen Zers πραγματοποίησαν, κατά μέσο όρο, σχεδόν πέντε ταξίδια, έναντι λιγότερων από τέσσερα των Gen Xers και baby boomers. Οι Millennials και οι Gen Zers αναφέρουν επίσης ότι αφιερώνουν, κατά μέσο όρο, το 29% του εισοδήματός τους στα ταξίδια, σε σύγκριση με το 26% για τους Gen Zers και το 25% για τους baby boomers.
- Οι νεότερης ηλικίας ταξιδιώτες είναι οι πιο πρόθυμοι να ταξιδέψουν στο εξωτερικό | Οι Gen Zers και οι millennials που ανταποκρίθηκαν στην έρευνα σχεδιάζουν σχεδόν ίσο αριθμό διεθνών και εγχώριων ταξιδιών το 2024, ανεξάρτητα από τη χώρα προέλευσής τους, ενώ οι παλαιότερες γενιές σχεδιάζουν περίπου τα διπλάσια ταξίδια εσωτερικού.
-Οι Baby boomers προτίθενται να δαπανήσουν στα ταξίδια εφόσον κρίνουν ότι έχουν αξία. | Ενώ αυτή η γενιά έχει συνήθως περισσότερες συσσωρευμένες αποταμιεύσεις από άλλες, εξακολουθεί να είναι προσεκτική στα έξοδά της. Οι δύο κορυφαίοι λόγοι για τους οποίους δεν ταξιδεύουν είναι επειδή «τα ταξίδια γίνονται πολύ ακριβά» και επειδή «δεν έχουν αρκετά χρήματα για να ταξιδέψουν». Είναι πιο πρόθυμοι να επισκεφτούν έναν προορισμό εκτός εποχής, με το 62% να λέει ότι είναι ανοιχτό σε ταξίδια εκτός αιχμής για να μειώσει το κόστος. Εξακολουθούν βέβαια να αντιπροσωπεύουν ένα σημαντικό μερίδιο των ταξιδιωτικών δαπανών και να ξοδεύουν περισσότερα από τις νεότερες γενιές—τρεις φορές περισσότερα ανά ταξιδιώτη από τους Gen Zers το 2023.
- Η περιπέτεια ξεκινά πριν ξεκινήσει το ταξίδι | Οι ταξιδιώτες απολαμβάνουν να προγραμματίζουν οι ίδιοι τα ταξίδια τους. Μόνο το 17% των ερωτηθέντων λένε ότι χρησιμοποίησαν ταξιδιωτικό πράκτορα για να κλείσουν ταξίδι τον περασμένο χρόνο. Ο λόγος είναι ότι θέλουν να έχουν τον πλήρη έλεγχο των δρομολογίων τους αλλά και επειδή απλώς απολαμβάνουν τη διαδικασία σχεδιασμού. Στην πραγματικότητα, μελέτες έχουν δείξει ότι η προσμονή ενός ταξιδιού μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα επίπεδα ευτυχίας από το ίδιο το ταξίδι.
-Νέα αρχέτυπα ταξιδιωτών....
>Ταξιδιώτες Ήλιου και Παραλίας (23%). Αυτοί οι παραθεριστές ξοδεύουν λίγα, προτιμώντας ηλιόλουστους και παραλιακούς προορισμούς με εύκολη πρόσβαση. Τους αρέσει να χαλαρώνουν μαζί με την οικογένεια. Είναι πιο πιθανό να αποδώσουν σημαντική αξία σε απευθείας πτήσεις (72%, έναντι 54% συνολικά) και ενδιαφέρονται λιγότερο για αυθεντικές και καθηλωτικές εμπειρίες (μόνο το 13% ανέφερε ότι είναι κύριος λόγος για ταξίδι).
>Λάτρεις του πολιτισμού και αυθεντικότητας (18%). Είναι δραστήριοι και ταξιδιώτες με υψηλούς προϋπολογισμούς που ξοδεύουν συνήθως περισσότερα από 150 $ την ημέρα στις διακοπές τους, λατρεύουν να περιηγούνται στα αξιοθέατα, είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν σε εμπειρίες και δεν θέλουν να συμβιβαστούν με τυπικούς προορισμούς. Μόνο το 6% δίνει προτεραιότητα στην οικειότητα με τον προορισμό όταν επιλέγει πού θα ταξιδέψει—το χαμηλότερο ποσοστό από οποιοδήποτε άλλο τμήμα ταξιδιωτών. Είναι επίσης λιγότερο πιθανό (στο 17%) να πει ότι θα περιόριζε το χρόμο διακοπών για να εξοικονομήσει χρήματα.
>Ταξιδιώτες με στρατηγικές δαπάνες (14%). Αυτοί οι ταξιδιώτες είναι ανοιχτοί στο να δαπανήσουν επιλεκτικά σε αυθεντικές, προσεκτικά επιλεγμένες εμπειρίες. Αλλά παρακολουθούν προσεκτικά τις συνολικές τους δαπάνες. Είναι πρόθυμοι να θυσιάσουν ορισμένες ανέσεις, όπως απευθείας πτήσεις, προς το συμφέρον της εξοικονόμησης κόστους.
>Μοντέρνοι Τζετ-σέτερ (14%). Οι ταξιδιώτες σε αυτήν την ομάδα υψηλού προϋπολογισμού (ξοδεύουν περισσότερα από 150 $ την ημέρα όταν ταξιδεύουν) στρέφονται πρώτα στους φίλους και την οικογένεια (79%) και μετά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (62%) κατά τη διαδικασία αναζήτησης προορισμού. Το 76% λέει ότι η δημοτικότητα ενός προορισμού είναι ένας σημαντικός παράγοντας, σε σύγκριση με το 63% συνολικά, και το 75% ότι επικεντρώνεται σε brand ξενοδοχείων όταν επιλέγουν καταλύματα.
>Οι ταξιδιώτες με έμφαση στο κόστος (11%). Αυτό το ταξιδιωτικό τμήμα αποτελείται κυρίως από ηλικιωμένους ταξιδιώτες που ταξιδεύουν σπάνια και συχνά επιστρέφουν στους ίδιους προορισμούς και δραστηριότητες. Είναι σχετικά πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για την οικειότητα με έναν προορισμό (54%, έναντι 35% συνολικά) και το κόστος του ταξιδιού (76%, έναντι 65% συνολικά).
>Ταξιδιώτες premium (12%). Μόνο το 20% αναφέρει ότι το κόστος είναι ένας σημαντικός παράγοντας. Αυτοί οι συχνοί ταξιδιώτες είναι ιδιαίτερα επιλεκτικοί όσον αφορά τη διαμονή - κατά μέσο όρο, είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για την επωνυμία, το κύρος, την αποκλειστικότητα, το ντιζάιν, τη διακόσμηση, τις ανέσεις και τη βιωσιμότητα. Ομοίως με τους τζετ-σέτερ που συνειδητοποιούν τις τάσεις, αυτό το τμήμα ταξιδιωτών είναι, κατά μέσο όρο, πιο πιθανό (27%, έναντι 18% του μέσου όρου συνολικά) να επηρεαστεί από διασημότητες και παράγοντες επιρροής όταν επιλέγουν ταξιδιωτικούς προορισμούς.
>Άτομα που αναζητούν την περιπέτεια (8%). Αυτό το τμήμα ταξιδιωτών νεότερης ηλικίας απολαμβάνει διακοπές δραστηριοτήτων που προσφέρουν ευκαιρίες για να συναντήσουν ταξιδιώτες με το ίδιο σκεπτικό. Το 19% δηλώνει ότι παρακινείται από την περιπέτεια και τις σωματικές δραστηριότητες και το 15% ότι η συνάντηση νέων ανθρώπων είναι ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο ταξιδεύει. Δεν προτιμούν μεγάλες εκδηλώσεις, αλλά τις περιπέτειες σε μικρές ομάδες. Αυτό το τμήμα θεωρεί σημαντικά την απόσταση, το απόρρητο και τη βιωσιμότητα.
- 1) Τουρισμός/ DRV: Η Κρήτη στους 4 top προορισμούς των Γερμανών τον Οκτώβριο – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα τη σεζόν του 2024
- 2) ΑΒΤΑ: 5η top επιλογή των Βρετανών η Ελλάδα το 2025 - Η κλιματική αλλαγή μεταθέτει τις κρατήσεις για αργότερα
- 3) CNT: Σάρωσε η Ελλάδα στα Readers' Choice Awards 2024 – Διεθνείς διακρίσεις για ξενοδοχεία, νησιά και το "Ελ. Βενιζέλος"
- 4) Τουρισμός πολυτελείας: Αυτές είναι οι 7 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Από τις F**k-It Lists μέχρι την Silver Bullet ευεξία
10/10 13:04
10/10 11:55
10/10 11:32
Γερμανικός Τύπος | Πληθαίνουν οι αντιδράσεις για το νέο τέλος στις κρουαζιέρες
10/10 11:02
Ethiopian Airlines: Περισσότερες πτήσεις Αντίς Αμπέμπα – Αθήνα από το Δεκέμβριο
10/10 10:43
10/10 09:47
Qantas | Οι επιβάτες έβλεπαν επί 40 λεπτά ταινία για ενήλικες - "Συγγνώμη" ζήτησε η εταιρεία
10/10 09:13
Στρατηγικό σχέδιο, με πλάνο δράσεων, για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης
10/10 07:00
10/10 07:00
10/10 07:00
10/10 07:00
Δήμος Ωραιοκάστρου | Γεφύρωση συνόρων μέσω του Τουρισμού χωρίς αποκλεισμούς
10/10 07:00
Η Coffee Berry στη Ρουμανία, μετά την Γρηγόρης Μικρογεύματα και την Mikel
09/10 20:08
09/10 15:54
09/10 15:41
«Κρήτη. Ευρωπαϊκή Περιφέρεια Γαστρονομίας 2026» | Αρναουτάκης: Η Κρήτη επενδύει στη γαστρονομία της
09/10 15:38
09/10 13:20
09/10 12:29
09/10 12:05
09/10 11:21
09/10 10:50
09/10 10:50
ΤUI: Γάμοι ομόφυλων στην Ελλάδα το 2026 | Πρόωρες κρατήσεις με "χιλιάδες" δωρεάν θέσεις για παιδιά
09/10 10:43
ΕΕ: Βοήθεια 105 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα για τις πλημμύρες στη Θεσσαλία
09/10 09:45
09/10 07:19
09/10 07:17
Μνημόνιο συνεργασίας του Δήμου Χίου με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου για την τουριστική ανάπτυξη
09/10 07:12
09/10 07:04
08/10 17:34
Η Όλγα Κεφαλογιάννη άνοιξε τις εργασίες του ετήσιου Συνεδρίου της ΑΒΤΑ στο Costa Navarino
08/10 17:22
08/10 16:23
Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων | Μέση Ανατολή και τέλος κρουαζιέρας στο επίκεντρο των συζητήσεων
08/10 16:18
Τιμώμενη χώρα η Ελλάδα στο αεροδρόμιο της Αθήνας την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού
08/10 15:12
Βρετανικός τουρισμός | Αυτή είναι η χωρητικότητα θέσεων των τουρ οπερέιτορ για το 2025
08/10 15:03
Athens Film Office | Συναντήσεις με παραγωγούς και σεναριογράφους από όλο τον κόσμο
08/10 11:44
08/10 11:34
Τουρισμός | CBRE: Επιβραδύνεται η ζήτηση για τα ταξίδια των Αμερικανών στην Ευρώπη
08/10 11:16
Ρώμη | Όριο στους επισκέπτες της Φοντάνα ντι Τρέβι - σε καλάθι τα κέρματα
08/10 10:35
Ξενοδοχεία | Φτηνότερες έως και 52% οι τιμές για κρατήσεις μέσω smartphone στις πλατφόρμες!
08/10 10:09
Τουρισμός | Ryanair: Μόνο μέσω εφαρμογής το check-in - καταργούνται τα γκισέ στα αεροδρόμια
08/10 08:27
Τουρισμός | Ποιοι τοποθετήθηκαν προϊστάμενοι στα Γραφεία ΕΟΤ Κάτω Χωρών και Πολωνίας
08/10 07:36
Συνέδριο Πανελληνίου Δικτύου Οικολογικών Οργανώσεων στη Νίσυρο
08/10 07:34
08/10 07:15
08/10 06:44
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης για σημαντικούς Σέρβους Τour Operators σε Πρέβεζα και Μετέωρα
08/10 06:42
Kithaironas Trail: Αγώνας ορεινού τρεξίματος στο μυθικό βουνό
07/10 16:47
Ο HAPCO υποστηρίζει την καμπάνια της IAPCO ''Unlocking Excellence''
07/10 15:44
07/10 15:26
Έναρξη λειτουργίας του Παρατηρητηρίου Παράκτιου και Θαλάσσιου Τουρισμού στην Ανατολική Μεσόγειο
07/10 15:00
Έως τις 10 Οκτωβρίου η προθεσμία αιτήσεων για τη ΣΑΕΚ Τουρισμού Κέρκυρας
07/10 14:02
«Ημέρες Καριέρας» ΔΥΠΑ στην Αθήνα 18-19 Οκτωβρίου | 190 επιχειρήσεις με 6.000 θέσεις εργασίας
07/10 12:09
07/10 11:55
07/10 11:21
Club Med Gregolimano | Eπίσημα εγκαίνια μετά την επένδυση ανακαίνισης ύψους 30 εκατ. ευρώ
07/10 10:33
Ισπανικός τουρισμός | 64,3 αφίξεις στο 8μηνο, 86,5 δισ. ευρώ οι τουριστικές δαπάνες
07/10 09:53
Ο ξενοδοχειακός Όμιλος Sani/Ikos συμμετείχε στην Εβδομάδα για το Κλίμα του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη
07/10 07:54
07/10 06:59
07/10 06:09
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τη λειτουργία του χιονοδρομικού κέντρου Ανηλίου
07/10 06:05
Ανάδειξη και επανάχρηση του Αρχοντικού Νοταρά στα Άνω Τρίκαλα Ξυλοκάστρου
07/10 06:01
06/10 07:11
Ο δήμος Αιγιαλείας στη Γενική Συνέλευση Iter Vitis στη Μολδαβία
06/10 07:01
Γαστρονομικό Φεστιβάλ του Βουνού και του Δάσους στο Ελατοχώρι Πιερίας
05/10 11:45
Τουρισμός | Accor: Η πιστοποίηση βιωσιμότητας είναι αναγκαία και προσθέτει αξία
05/10 11:09
ACI Europe | +18,7% η αεροπορική κίνηση στην Ελλάδα τον Αύγουστο - πλήρης ανάκαμψη στην Ευρώπη
05/10 10:49
Διεθνές Συνέδριο για την προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας στη Λάρισα
05/10 10:39
04/10 16:29
04/10 14:47
Τουρκία: Ρωσία και Γερμανία οι μεγαλύτερες αγορές για τον τουρισμό το α’ 8μηνο
04/10 14:29
American Express Travel: Ένα Ελληνικό νησί στους 10 «καυτούς» προορισμούς των Αμερικανών για το 2025
04/10 13:48
GReco Islands: Βιώσιμη και ανθεκτική ανάπτυξη για 39 μικρά νησιά
04/10 13:22
04/10 12:08
Uber | Ρεκόρ ανάπτυξης την τουριστική περίοδο 2024 στην Ελλάδα, +47% στην Αθήνα
04/10 12:01
Ε.Ξ. Ρόδου | Συνάντηση για τα προβλήματα των ξενοδοχείων σε Ιξιά & Ιαλυσός / Κρεμαστή
04/10 11:45
Ο ΕΟΤ καλύτερος Οργανισμός Τουρισμού 2024 στη βρετανική αγορά
04/10 10:56
Ελληνικές περιφέρειες προβάλλονται στην Τουρκία - εκδήλωση στην Κωνσταντινούπολη
04/10 10:43
Απογείωση της αεροπορικής κίνησης στο αεροδρόμιο της Αθήνας τον Σεπτέμβριο και το 9μηνο
04/10 10:21
Deloitte | 8 παγκόσμιες τάσεις διαμορφώνουν τη «δημόσια διοίκηση του μέλλοντος»
04/10 10:04
04/10 09:52
Στενότερη τουριστική συνεργασία Ελλάδας- Ιταλίας | Συνάντηση Κεφαλογιάννη με τον Πρέσβη της Ιταλίας
04/10 06:14
Νέο λογότυπο για την καμπάνια τουριστικής προβολής της Λέσβου
04/10 06:12
04/10 06:11
04/10 06:02
Δήμος Αμφίκλειας-Ελάτειας: Δωρεάν παραχώρηση χώρου για την ανάδειξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού
04/10 06:01
03/10 18:41
03/10 18:27
Ημερίδα | Ο Πειραιάς μπορεί να αποτελέσει αυτόνομο τουριστικό προορισμό
03/10 16:53
Η συγκλονιστική παράσταση «Σπυριδούλες» του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου στο Θέατρο Καρέζη
03/10 15:38
03/10 14:43
03/10 13:58
ΥΠΠΟ: Σημαντική διεύρυνση μέχρι το 2027 του επισκέψιμου αρχαιολογικού χώρου των Δελφών
03/10 13:42
Just Go! Holidays: Η Ελλάδα προστίθεται στα προγράμματα διακοπών του 2025
03/10 13:17
03/10 13:02
03/10 12:40
Τουρκικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αφίξεων στην Αττάλεια το 9μηνο- πρώτη εθνικότητα οι Ρώσοι
03/10 12:21
CNT: Αυτά είναι τα 14 καλύτερα οικογενειακά ξενοδοχεία στην Ελλάδα
03/10 12:06
Βρετανικός τουρισμός | Αυξάνουν τη χωρητικότητα για το 2025 οι μεγάλοι τουρ οπερέιτορ
03/10 11:53
Ευρωβαρόμετρο: Η ακρίβεια η κύρια ανησυχία των Ευρωπαίων πολιτών
03/10 10:18
03/10 09:43
'Ανοιξε το πρώτο ξενοδοχείο Trademark Collection by Wyndham στην Άγκυρα
03/10 07:25
Έρευνα για τo προφίλ των τουριστών στην Κάρπαθο και για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη
Ethiopian Airlines: Περισσότερες πτήσεις Αντίς Αμπέμπα – Αθήνα από το Δεκέμβριο
Στρατηγικό σχέδιο, με πλάνο δράσεων, για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης
Γερμανικός Τύπος | Πληθαίνουν οι αντιδράσεις για το νέο τέλος στις κρουαζιέρες
Qantas | Οι επιβάτες έβλεπαν επί 40 λεπτά ταινία για ενήλικες - "Συγγνώμη" ζήτησε η εταιρεία
Η Coffee Berry στη Ρουμανία, μετά την Γρηγόρης Μικρογεύματα και την Mikel
Δήμος Ωραιοκάστρου | Γεφύρωση συνόρων μέσω του Τουρισμού χωρίς αποκλεισμούς
«Κρήτη. Ευρωπαϊκή Περιφέρεια Γαστρονομίας 2026» | Αρναουτάκης: Η Κρήτη επενδύει στη γαστρονομία της
Τουρισμός | Ryanair: Μόνο μέσω εφαρμογής το check-in - καταργούνται τα γκισέ στα αεροδρόμια
ΤUI: Γάμοι ομόφυλων στην Ελλάδα το 2026 | Πρόωρες κρατήσεις με "χιλιάδες" δωρεάν θέσεις για παιδιά
ΕΕ: Βοήθεια 105 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα για τις πλημμύρες στη Θεσσαλία
( 0 )