Expedia: Πώς πρέπει να προετοιμαστούν οι ξενοδόχοι για την επιστροφή των ταξιδιωτών – 5 συμβουλές

Α Decrease font Enlarge font
Expedia: Πώς πρέπει να προετοιμαστούν οι ξενοδόχοι για την επιστροφή των ταξιδιωτών – 5 συμβουλέςΠηγή φωτό: Pixabay

Oι ταξιδιώτες συνεχίζουν να είναι ανήσυχοι όσον αφορά την προοπτική να ταξιδέψουν όμως η πλειονότητα είτε ονειρεύεται, είτε προγραμματίζει είτε κάνει κράτηση διακοπών, σύμφωνα με έρευνα της Expedia Group Media Solutions.

Ενώ παραμένει ασαφές πότε θα αρθούν οι περιορισμοί στα διεθνή ταξίδια, οι ταξιδιώτες επιδιώκουν κοντινούς προορισμούς μεσοπρόθεσμα. Στις ΗΠΑ το 78% των αναζητήσεων αφορούσαν ταξίδια εσωτερικού έναντι 22% που αφορούσαν εξωτερικού.

Στο πλαίσιο αυτό, η Expedia αποκαλύπτει 5 συμβουλές για την προετοιμασία των παρόχων υπηρεσιών φιλοξενίας στην προσέλκυση δυνητικών επισκεπτών.

Προσφέρετε ευελιξία

Προκειμένου να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών, οι ξενοδόχοι πρέπει να επικοινωνούν σε όλα τα κανάλια την ευελιξία τους - από ιστότοπους και τις διαφημίσεις μέχρι την επικοινωνία με τους ταξιδιώτες εντός καταλύματος. Σε αυτό μπορεί να περιλαμβάνεται η προσφορά επιστροφής χρημάτων και ακυρώσεων, ή η ευέλικτη πολιτική κράτησης και αλλαγής ημερομηνίας.

Η προσαρμοσμένη έρευνα της Media Solutions διαπίστωσε ότι το 53% των ταξιδιωτών αισθάνονται πιο άνετα με ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων από τα καταλύματα- ειδικά οι ταξιδιώτες Gen Z και millennial.

Τα δεδομένα της Expedia.com δείχνουν ότι οι ταξιδιώτες έκαναν κράτηση με πρόβλεψη επιστροφής χρημάτων 10% πιο συχνά το 2020 από ό, τι το προηγούμενο έτος. Σχεδόν το 70% των προγραμμάτων διαμονής σε ιστότοπους του Ομίλου της Expedia προβλέπουν επιστροφή χρημάτων.

Προσφέρετε αίσθημα εμπιστοσύνης στους ταξιδιώτες

Η μελέτη Media Solutions έδειξε ότι οι πάροχοι διαμονής πρέπει να αναδεικνύουν τα πρωτόκολλα καθαριότητας και απολύμανσης για να καθησυχάζουν τους ταξιδιώτες. Η επισήμανση πληροφοριών σχετικά με τα μέτρα απολύμανσης και υγιεινής σε ολόκληρο το ξενοδοχείο και στο δωμάτιο μπορεί να καθησυχάσει τους ταξιδιώτες που σκέφτονται να ταξιδέψουν σύντομα ή μετά την πανδημία, καθώς οι ανησυχίες τους σχετικά με την υγιεινή ενδέχεται να έχουν μακροπρόθεσμες επιπτώσεις.

Ένας στους 2 ταξιδιώτες απέφυγαν τις αλυσίδες ξενοδοχείων, τα μπουτίκ ξενοδοχεία και τα resort κατά τη διάρκεια της πανδημίας λόγω ανησυχιών σχετικά με την καθαριότητα.

Τα μέτρα για την πανδημία θα διαδραματίσουν ρόλο στις μελλοντικές αποφάσεις διαμονής για σχεδόν 8 στους 10 ταξιδιώτες - ανεξάρτητα από την ηλικία τους.

Το 83% των ταξιδιωτών και το 90% της «σιωπηλής γενιάς» δήλωσαν ότι είναι σημαντικό για αυτούς τα καταλύματα να πραγματοποιούν τακτικούς καθαρισμούς και απολύμανση, και το 76% θα επιθυμούσε να έχει πρόσβαση σε λίστα ελέγχου όπου θα περιγράφεται ποια σημεία έχουν απολυμανθεί.

Για τις αλυσίδες ξενοδοχείων και τα resort, η ενημέρωση σχετικά με τη μειωμένη πληρότητα και τα μέτρα κοινωνικής απόστασης μπορούν να καθησυχάσουν περισσότερους από έναν στους τρεις ταξιδιώτες που έχουν αποφύγει αυτούς τους τύπους καταλυμάτων κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η εφαρμογή και η επικοινωνία των μέτρων υγιεινής και ασφάλειας είναι απαραίτητη για τους παρόχους διαμονής και αυτές οι πληροφορίες πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμες από τους επισκέπτες στα σημεία όπου αναζητούν πληροφορίες.

Οι κριτικές έχουν σημασία

Οι διαδικτυακές κριτικές διαδραματίζουν εδώ και καιρό ρόλο στις αποφάσεις των ταξιδιωτών, αλλά θα είναι ακόμη πιο σημαντικές για τον μελλοντικό προγραμματισμό ταξιδιών. Σύμφωνα με μελέτη του Ομίλου Expedia 2020, σχεδόν τα τρία τέταρτα των ταξιδιωτών διαβάζουν κριτικές πριν κάνουν κράτηση σε κατάλυμα και εξετάζουν ενδελεχώς τις κριτικές για την "καθαριότητα των δωματίων" και τη "συνολική κατάσταση του ξενοδοχείου" ως το πιο καθοριστικό στοιχείο για κράτηση.

Το 80% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι εάν τα ξενοδοχεία δεν ανταποκρίνονται σε αρνητικές κριτικές, η κριτική είναι αυθεντική.

Στο μέλλον, οι ταξιδιώτες θα στραφούν σε πρόσφατες διαδικτυακές κριτικές κατά 41% περισσότερο από ό, τι πριν από την πανδημία.

Οι πάροχοι καταλυμάτων θα πρέπει να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να γράφουν σχόλια και να απαντούν σε κριτικές επισκεπτών, είτε καλές είτε άσχημες, ιδανικά εντός 24 ωρών, για να δείξουν στους επισκέπτες ότι οι απόψεις και οι προτάσεις τους για βελτίωση έχουν σημασία.

Ξεχωρίστε

Μετά την πανδημία, οι ταξιδιώτες θα στρέφονται όλο και περισσότερο σε ιστότοπους ξενοδοχείων, online ταξιδιωτικά γραφεία και ταξιδιωτικές διαφημίσεις για ταξιδιωτικό προγραμματισμό, και οι φωτογραφίες και οι πληροφορίες σε αυτά τα κανάλια θα έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στο μέλλον. Καθώς η ζήτηση των ταξιδιωτών συνεχίζει να αυξάνεται, οι πάροχοι καταλυμάτων θα πρέπει να εφαρμόσουν στρατηγική μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών για να διασφαλίσουν ότι το ξενοδοχείο τους ηγείται του ανταγωνισμού.

Στοχεύστε στον σωστό ταξιδιώτη

Με ταξιδιωτικά κίνητρα και προτιμήσεις που ποικίλλουν ανάλογα με την ηλικία, ακόμη και τη γεωγραφία, οι πάροχοι καταλυμάτων πρέπει να αναπτύξουν στοχευμένες προσφορές ή προσφορές που απευθύνονται σε διαφορετικές γενιές ταξιδιωτών. Παρότι τα ταξίδια σε περίοδο πανδημίας οφείλονται σε διάφορους λόγους - οι κυριότεροι είναι η εναλλαγή παραστάσεων ή οι επισκέψεις σε οικογένεια ή φίλους - τα ταξίδια με πλεονεκτήματα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στις νεότερες γενιές και μπορεί να εμπνεύσουν μελλοντικά ταξίδια. Επιπλέον, οι νεότερες γενιές αναμένεται να υποκινήσουν την αύξηση της ζήτησης για υπηρεσίες διαμονής στα επίπεδα προ πανδημία, επομένως οι πάροχοι διαμονής πρέπει να εξετάσουν το ρόλο τους στις βραχυπρόθεσμες στρατηγικές μάρκετινγκ και τη στόχευση άλλων γενεών.

Το 20% των millennials που ταξίδεψαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας το έκαναν για να επωφεληθούν από προσφορές και το 15% της γενιάς Gen Z έκανε το ίδιο προκειμένου να εργαστεί ή να σπουδάσει από μια νέα τοποθεσία.

Για να προσεγγίσουν νεότερες γενιές, οι πάροχοι διαμονής πρέπει να επισημαίνουν τις ειδικές προσφορές ή εκπτώσεις τους που συνδέονται με προγράμματα απομακρυσμένης εργασίας / μελέτης, ενώ τα φιλικά προς την οικογένεια πακέτα μπορεί να προσελκύσουν τη «σιωπηλή γενιά». Οι Gen X και οι babyboomers τείνουν να προτιμούν πιο γραφικά καταλύματα, επομένως τα εντυπωσιακά τοπία ή το εξωτερικό περιβάλλον θα πρέπει να βρίσκονται στο επίκεντρο της καμπάνιας που στοχεύει σε αυτό το ταξιδιωτικό κοινό.

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 13/05 19:14

    Πότε ανοίγουν καζίνο, γυμναστήρια, εμπορικές εκθέσεις...

  2. 13/05 19:01

    Συμφωνία Ελλάδας – Σερβίας για την αμοιβαία αναγνώριση των ψηφιακών πιστοποιητικών εμβολιασμού

  3. 13/05 18:40

    Η πώληση των εισιτηρίων του Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου ξεκινά στις 14 Μαΐου

  4. 13/05 18:18

    Covid-19: Θεραπεύεται η παροσμία;

  5. 13/05 18:08

    To Ταμείο Ανάκαμψης θα είναι ένα διαφανές πρόγραμμα τόνωσης των επενδύσεων στην Ελλάδα

  6. 13/05 18:05

    Η ΑΑΔΕ εξοπλίζεται άμεσα με 5.000 laptop για τους επιτόπιους ελέγχους

  7. 13/05 17:19

    Η Eurobank προσφέρει δωρεάν σε πελάτες της 65.000 αεροπορικά εισιτήρια της Aegean

  8. 13/05 16:32

    Η Ισπανία στοχεύει φέτος να ανακτήσει το 50% των τουριστών του 2019

  9. 13/05 15:58

    Επανέναρξη προγράμματος της TUI Cruises στην Ελλάδα

  10. 13/05 15:52

    TUI: Η ζήτηση μετατοπίζεται στις χειμερινές διακοπές

  11. 13/05 15:40

    Από τις 11 έως 19 Σεπτεμβρίου η 85η ΔΕΘ με τιμώμενη Χώρα την Ελλάδα

  12. 13/05 15:37

    ΕΤΑΔ: Στοχεύουμε σε αειφόρες επενδύσεις και είμαστε δεκτικοί σε προτάσεις επενδυτών από όλες τις αγορές

  13. 13/05 14:36

    On The Beach: Σταματούν όλες οι πωλήσεις διακοπών μέχρι και τον Αύγουστο λόγω "υπερβολικής αβεβαιότητας"

  14. 13/05 14:18

    Springer Reisen: Εβδομαδιαίες πτήσεις προς Πάρο, Σκιάθο και Νάξο από το Γκρατς

  15. 13/05 13:54

    Αφίξεις 15 διεθνών πτήσεων με το «καλημέρα» στο άνοιγμα του τουρισμού για το Ν. Αιγαίο

  16. 13/05 13:47

    Η British Airways δοκιμάζει τεστ που βγάζει αποτελέσματα σε 25 δευτερόλεπτα

  17. 13/05 13:22

    Αυτή είναι η νέα διαφημιστική καμπάνια της Ισπανίας

  18. 13/05 12:50

    Η Google στη μάχη για την τουριστική ανάκαμψη στην Ευρώπη – Συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών

  19. 13/05 12:28

    Επαναλειτουργία των ξενοδοχείων της Caldera Collection

  20. 13/05 12:24

    "Διπλοκρατήσεις" των Βρετανών για διακοπές στο εξωτερικό και στο εσωτερικό - Φόβοι μαζικών last minute ακυρώσεων

  21. 13/05 12:02

    Μόλις το 11% των Βρετανών πιστεύουν ότι θα κάνουν διακοπές στο εξωτερικό το 2021

  22. 13/05 11:36

    Ρόδος: «Ποδαρικό» στη σεζόν σήμερα με πτήσεις από το Ισραήλ

  23. 13/05 10:52

    Γερμανία: Η κυβέρνηση διευκολύνει τα ταξίδια στην Ευρώπη- Πιστοποιητικά εμβολιασμού και τεστ αντί καραντίνας

  24. 13/05 10:27

    Προβολή της Μήλου σε βρετανικά μέσα ενημέρωσης

  25. 13/05 10:16

    Ανοίγουν τις επόμενες ημέρες ανανεωμένα τα ξενοδοχεία του Metaxa Hospitality Group

  26. 13/05 10:00

    HAPCO: Να ανακοινωθούν άμεσα τα υγειονομικά πρωτόκολλα για τα συνέδρια

  27. 13/05 09:57

    Wyndham Hotels & Resorts: 50 και πλέον νέα ξενοδοχεία για το brand το α’ τρίμηνο του 2021

  28. 13/05 09:55

    Επιχορηγήσεις για 2 νέα ξενοδοχεία 5 αστέρων στη Μύκονο

  29. 13/05 09:54

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Μεσσηνία και Ζάκυνθο

  30. 13/05 09:52

    Δωρεάν διαδρομές Uber και Lyft στα εμβολιαστικά κέντρα των ΗΠΑ

  31. 13/05 09:49

    Βέλγιο: Πακέτο μέτρων στήριξης για τη βιομηχανία φιλοξενίας ύψους 835 εκατ. ευρώ

  32. 12/05 23:09

    Στήριξη των ξεναγών από το Τμήμα Τουρισμού ΣΥΡΙΖΑ

  33. 12/05 19:00

    Ποιοι περιορισμοί αίρονται- πώς θα γίνονται οι υπερτοπικές μετακινήσεις στα νησιά

  34. 12/05 18:32

    Κομισιόν: Βελτιωμένες προβλέψεις για την ελληνική οικονομία το 2021 και 2022

  35. 12/05 18:28

    Πράσινο φως για το Ελληνικό τις επόμενες τρεις εβδομάδες από το Υπουργείο Οικονομικών

  36. 12/05 18:20

    Ε.Ξ. Θεσσαλονικης και Thessaloniki Convention Bureau: Επιτακτική ανάγκη η επανεκκίνηση της συνεδριακής δραστηριότητας

  37. 12/05 17:41

    Οι δέκα σημαντικότερες αλλαγές που φέρνει το νομοσχέδιο για την "προστασία της εργασίας"

  38. 12/05 14:58

    Κατερίνα Νοτοπούλου | Η κυβέρνηση να ακούσει την κραυγή αγωνίας των Ξεναγών

  39. 12/05 14:41

    Σχεδιάζοντας μια βιώσιμη πόλη

  40. 12/05 14:28

    Ανοίγει τις πύλες του στις 28 Μαΐου το ανανεωμένο ELIVI SKIATHOS

  41. 12/05 14:23

    Αισιοδοξία ότι σύντομα η Ελλάδα θα είναι στην πράσινη λίστα του Ηνωμένου Βασιλείου

  42. 12/05 13:33

    Μ.Κόνσολας: Το άνοιγμα του τουρισμού δεν είναι εύκολη υπόθεση - Χρειάζεται σχεδιασμός και προετοιμασία

  43. 12/05 13:25

    Δίκτυο πεζοπορικών διαδρομών του Δήμου Καντάνου - Σελίνου με τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης

  44. 12/05 13:23

    Ά. Γκερέκου: Η ελληνική θάλασσα είναι ένα απέραντο μουσείο

  45. 12/05 13:07

    TUI | Ζημιές 1,3 δισ.ευρώ στο εξάμηνο- Προσδοκίες για κερδοφόρο θερινό τρίμηνο

  46. 12/05 13:00

    Οι Βαλεαρίδες Νήσοι αναπτύσσουν πακέτο ασφαλείας για καλοκαιρινές διακοπές

  47. 12/05 12:49

    Η RAI προβάλλει την Πάρο και τη Σαντορίνη σε εκατομμύρια Ιταλούς τηλεθεατές

  48. 12/05 12:24

    Ολιγωρία Βρυξελλών για το πράσινο πιστοποιητικό

  49. 12/05 12:12

    Tripadvisor: Αυτά είναι τα 25 καλύτερα ελληνικά ξενοδοχεία για το 2021

  50. 12/05 12:02

    Tripadvisor: Δύο ελληνικά ξενοδοχεία στα 10 καλύτερα στον κόσμο για το 2021

  51. 12/05 11:25

    Ομοσπονδία "Κυκλος": Παραμένουν οι περυσινές οδηγίες για τις τουριστικές επιχειρήσεις στην ιστοσελίδα του ΕΟΔΥ

  52. 12/05 11:20

    TUI για κόκκινους και πορτοκαλί προορισμούς: Πότε γίνεται ακύρωση και πότε αλλαγή κράτησης

  53. 12/05 11:04

    Πού ποντάρει η Ισπανία για να ανοίξει τα ταξίδια των Βρετανών από τις 20 Μαΐου

  54. 12/05 11:03

    Το ελληνικό χωριό που το αποκαλούσαν «Μικρή Κωνσταντινούπολη»

  55. 12/05 11:00

    Η σούπερ παραλία για τους λάτρεις της περιπέτειας

  56. 12/05 10:57

    Γερμανία: Σε απόγνωση ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων δωματίων

  57. 12/05 10:48

    Κ.Νοτοπούλου: Να αποσυρθεί η ΣΜΠΕ για τη Μαρίνα της Αρετσούς και η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

  58. 12/05 10:30

    Hyatt Loves Local: Παγκόσμιο πρόγραμμα συνεργασίας με πάνω από 160 μικρές επιχειρήσεις

  59. 12/05 10:28

    Πληρωμές μέρους των επιχορηγήσεων για 2 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  60. 12/05 10:25

    Αθήνα: Πάνω από τα 100 ευρώ σταθεροποιείται η μέση on line τιμή διανυκτέρευσης στα ξενοδοχεία

  61. 12/05 10:19

    Άδειες για δύο πλωτές εξέδρες σε Χαλκιδική και Μύκονο

  62. 12/05 10:09

    Conde Nast Traveller: Ένα ελληνικό ξενοδοχείο στα 69 αγαπημένα νέα ξενοδοχεία του 2021 στον κόσμο

  63. 11/05 19:38

    Aegean και Olympic Air: 100.000 θέσεις εσωτερικού από 19 ευρώ

  64. 11/05 19:32

    ΚΙΝΑΛ: Ανάγκη άμεσης έκδοσης αναλυτικών και επικαιροποιημένων πρωτοκόλλων για τον τουρισμό και τα ταξίδια

  65. 11/05 19:27

    Οι αποφάσεις για το διαβατήριο εμβολιασμού πρέπει να ευθυγραμμίζονται με το Δίκαιο των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

  66. 11/05 19:10

    Η Ακρόπολη, το Μουσείο της Ακρόπολης και το άνοιγμα του τουρισμού το Σάββατο

  67. 11/05 19:07

    "Αθώες" οι επιφάνειες από χαρτί στη μετάδοση του κορωνοϊού

  68. 11/05 19:05

    "Πράσινος” τουρισμός: Η πανδημία μας έχει κάνει όλους σοφότερους ταξιδιώτες

  69. 11/05 16:42

    ΚΑΥΑΚ: Η Αθήνα στις κορυφαίες αναζητήσεις των Αμερικανών για διεθνή ταξίδια το 2021

  70. 11/05 16:11

    Φόρουμ των Δελφών | Ιστορική ευκαιρία για τον ελληνικό τουρισμό το Ταμείο Ανάκαμψης- Πώς προχωρούν επενδύσεις

  71. 11/05 14:50

    Χάρης Θεοχάρης στο Sky News: Έχουμε ένα ολοκληρωμένο και επαγγελματικό σχέδιο για το άνοιγμα του τουρισμού

  72. 11/05 14:46

    Ψηφιακές απάτες γύρω από τον εμβολιασμό για την covid-19

  73. 11/05 14:46

    Tripadvisor: Οι Αμερικανοί επιθυμούν να δαπανήσουν περισσότερα για πολυτελή ταξίδια το 2021

  74. 11/05 14:02

    Helvetic Airways: Νέες καλοκαιρινές πτήσεις τσάρτερ προς Κω και Ηράκλειο

  75. 11/05 13:35

    Novaturas: Από τα μέσα Μαΐου πτήσεις για Ελλάδα από τις Βαλτικές χώρες

  76. 11/05 13:29

    Επιχείρηση «Γαλάζια Ελευθερία»: Εμβολιασμός όλων των νησιωτών με το μονοδοσικό εμβόλιο της Johnson & Johnson

  77. 11/05 13:18

    «Sunshine Discount»: Η νέα δυναμική καμπάνια ΕΟΤ & Aegean που επιδιώκει να φέρει ξανά τους Ευρωπαίους στην Ελλάδα (βιντεο)

  78. 11/05 13:13

    Δ. Καραλής: Οι Έλληνες ξενοδόχοι θα κρατήσουν ψηλά τη σημαία του ελληνικού τουρισμού

  79. 11/05 13:09

    Βήμα ολοκλήρωσης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Ναυπλίου

  80. 11/05 13:00

    7 λόγοι που κάνουν τα έντυπα σημαντικά το 2021

  81. 11/05 12:58

    Το πρόγραμμα του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2021

  82. 11/05 12:47

    Η καρδιά της Θεσσαλονίκης «χτυπά» στον Δήμο Θερμαϊκού

  83. 11/05 11:24

    TUI Aυστρίας: Γεμάτες πτήσεις προς Κρήτη τον Ιούνιο – Πρώτη σε ζήτηση η Ελλάδα για το καλοκαίρι

  84. 11/05 09:34

    Ο "μυστικός κήπος" του ξενοδοχείου Μ.Βρετανία- THE ATRIUM of Alexander’s Lounge

  85. 11/05 09:28

    Στόχος του πράσινου πιστοποιητικού η διευκόλυνση των ταξιδιών

  86. 11/05 09:26

    Ισπανία: Mείωση κατά 89% στα τουριστικά έσοδα για το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου

  87. 11/05 09:24

    Tουρκία: Αύξηση κατά 26% στις αφίξεις ξένων τουριστών τον Μάρτιο

  88. 11/05 09:22

    "Τουρίστες εμβολίων" από τη Λατινική Αμερική στις ΗΠΑ

  89. 11/05 09:21

    Let’s Do London: Η νέα τουριστική καμπάνια του Λονδίνου

  90. 11/05 09:19

    Βαλεαρίδες Νήσοι: Κάλυψη των εξόδων των θετικών στον κορωνοϊό τουριστών

  91. 10/05 18:24

    Ανοίγει τις πόρτες του στις 15 Μαΐου το “Αγγέλων Καταφύγιο” στα Ζαγοροχώρια

  92. 10/05 17:59

    Στη Σαντορίνη και σε ξενοδοχείο της Caldera Collection ο διάσημος σεφ Gordon Ramsay

  93. 10/05 16:16

    Νέα Επενδυτικά Δάνεια Ταμείου Επιχειρηματικότητας ΙΙ για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

  94. 10/05 16:00

    FedHATTA: Επιτακτική ανάγκη η χρηματοδότηση των τουριστικών γραφείων για ομαλή εκκίνηση του ελληνικού τουρισμού

  95. 10/05 15:54

    Ανοίγει στις 14 Μαΐου το ξενοδοχείο COLORS Hotel Athens

  96. 10/05 15:47

    Ένταξη του κλάδου των Ναυτικών Πρακτόρων στο επιδοτούμενο πρόγραμμα των 100.000 θέσεων εργασίας

  97. 10/05 14:03

    Sunvil: Δύο δωρεάν PCR τεστ για διακοπές στην Πορτογαλία

  98. 10/05 13:51

    Βρετανία: Κατακραυγή για το «πορτοκαλί» σε Ελλάδα και Ισπανία

  99. 10/05 13:15

    Στη Μεγάλη Βρετανία ο κ.Θεοχάρης

  100. 10/05 13:12

    Σουηδία: Ξεκινούν οι πτήσεις της TUI προς Ελλάδα - Οι Σουηδοί χρησιμοποιούν τις οικονομίες τους για διακοπές