5 συχνά λάθη που κρατούν χαμηλά τις πωλήσεις του SPA στα ξενοδοχεία

Α Decrease font Enlarge font
5 συχνά λάθη που κρατούν χαμηλά τις πωλήσεις του SPA στα ξενοδοχεία

Του Νίκου Μοράντη, Hotel Strategy Director Destsetters στη Hotelier Academy 

Ολοένα και περισσότερα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, προχωρούν στη δημιουργία εντυπωσιακών εγκαταστάσεων SPA, που προσφέρουν μεγάλη γκάμα από επιλογές χαλάρωσης και θεραπείες ευεξίας στους επισκέπτες τους. Παρά όμως τις υψηλής ποιότητας παροχές, πολλά από τα ξενοδοχειακά SPA παρουσιάζουν μειωμένη ζήτηση, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις να μην αποφέρουν τα αναμενόμενα έσοδα, δημιουργώντας έντονους προβληματισμούς στους ξενοδόχους.

Με μια πιο αποστασιοποιημένη και ψύχραιμη ματιά, οι λόγοι για τους οποίους παρατηρείται το φαινόμενο αυτό, είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς. Παράλληλα, οι ταξιδιώτες είναι απόλυτα δικαιολογημένοι για τη μη επιθυμία τους να χρησιμοποιήσουν τα SPA των ξενοδοχείων, αφού τις περισσότερες φορές, το θέμα SPA γίνεται μια περίπλοκη, ακριβή και καμιά φορά καταπιεστική διαδικασία, που μόνο σε χαλάρωση και ευεξία δεν μπορεί να οδηγήσει!

Παρακάτω, θα βρείτε τα 5 συχνότερα λάθη που εμποδίζουν τις πωλήσεις του SPA του ξενοδοχείου σας, όπως τα αναδεικνύει σε άρθρο του στη σελίδα Hotelier Academy ο Νίκος Μοράντης...

Ο χώρος του SPA δεν έχει concept και προσωπικότητα

Ένα πολύ συχνό φαινόμενο, είναι οι εγκαταστάσεις του SPA να είναι υπερβολικά minimal και με ψυχρή αισθητική, στο πλαίσιο της διατήρησης της 'ισορροπίας και της ηρεμίας'. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι σε πολλές περιπτώσεις το SPA βρίσκεται σε κλειστές εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου ή ακόμα και στους υπόγειους χώρους, δημιουργείται ένα ψυχρό και αφιλόξενο περιβάλλον, που απωθεί τους φιλοξενούμενους, αντί να τους προσκαλεί να κάνουν κάποια από τις θεραπείες. Στο μυαλό του ταξιδιώτη, το SPA είναι μια ονειρική διαδικασία που θα του προσφέρει μια χαλαρωτική εμπειρία μακριά από την καθημερινότητα· ως εκ τούτου, ο χώρος παίζει κυρίαρχο ρόλο. Είναι καλό, ο χώρος του SPA να διαθέτει έντονη προσωπικότητα που θα σκηνογραφεί την εμπειρία του επισκέπτη, λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη το γεγονός ότι ο απώτερος σκοπός είναι η χαλάρωση και όχι ο εντυπωσιασμός. Οι ιδιαίτερες γωνίες, οι προσεγμένες λεπτομέρειες και το φυσικό φως (αν υπάρχει η δυνατότητα), θα τραβήξουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών του ξενοδοχείου, και θα βάλουν το SPA στο top of the list.

Smart Tip: Αντί να δημιουργήσετε τα κοινότυπα και ψυχρά δωμάτια massage με τους ατμοσφαιρικούς τεχνητούς φωτισμούς, φωτίστε τα δωμάτια με ειδικές κατασκευές με κεριά, και δημιουργήστε ένα ξεχωριστό concept με ελκυστικό όνομα, όπως για παράδειγμα 'Candle Light Massage Room', μετατρέποντας το massage σε μια μυστικιστική εμπειρία.

Οι κατάλογοι θεραπειών είναι απρόσωποι και συχνά δυσνόητοι

Το στήσιμο του menu θεραπειών του SPA είναι ακόμη ένας παράγοντας που επηρεάζει σημαντικά τις πωλήσεις του SPA. Τις περισσότερες φορές, οι συγκεκριμένοι κατάλογοι είναι υπερβολικά τεχνικοί και τυπικοί, με αποτέλεσμα να καταντούν βαρετοί και δυσνόητοι, θυμίζοντας ιατρικά εγχειρίδια. Ο μέσος ταξιδιώτης δεν έχει ιδιαίτερη τριβή με τους εξειδικευμένους όρους των επιστημών της ευεξίας, και ίσως θα ήταν και το τελευταίο πράγμα με το οποίο θα ήθελε να ασχοληθεί στις διακοπές του! Επίσης, η υπερβολικά σοβαροφανής και 'καθώς πρέπει' προσέγγιση της εμπειρίας του SPA, κάνουν το όλο θέμα δυσπρόσιτο και αφιλόξενο, με αποτέλεσμα οι επισκέπτες να μην επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν το SPA του ξενοδοχείου. Βάσει των παραπάνω, είναι προφανές ότι οι κατάλογοι θα πρέπει να γράφονται με τρόπο απλό και κατανοητό, και η έμφαση να δίνεται πρωτογενώς στο αποτέλεσμα και στην εμπειρία που θα ζήσει ο ταξιδιώτης, και έπειτα στα τεχνικά χαρακτηριστικά της κάθε θεραπείας αλλά και των σχετικών brand που χρησιμοποιούνται. Επίσης, η χρήση ενός πιο εύθυμου και φιλικού χαρακτήρα στην έκφραση, θα χαλαρώσει τους φιλοξενούμενους του ξενοδοχείου, κάνοντας το SPA πιο προσιτό και πιο δημοφιλές. Σαφώς, σε όλα τα παραπάνω, θα πρέπει να διατηρείται και μια λογική τιμολόγηση, που θα επιτρέψει στο κοινό να δει το SPA ως μέρος των διακοπών του και όχι σαν μια μεμονωμένη, πολυτελής (και ενδεχομένως απρόσιτη) στιγμή.

Smart Tip: Αντικαταστήστε  τα κλασσικά και αυστηρά χρώματα, με πιο pop επιλογές που θα τραβήξουν την προσοχή του κοινού και θα συνδέσουν το SPA με μια ευχάριστη και προσιτή εμπειρία. Μην παραλείψετε να συμπεριλάβετε έξυπνες συμβουλές που θα αναδείξουν την ευχάριστη πλευρά του SPA και θα μειώσουν την 'τεχνική' χροιά του.

Δεν γίνεται καμία αναφορά ή στόχευση στο αντρικό κοινό του ξενοδοχείου

Ένα από τα κλασικά στερεότυπα, είναι ότι το SPA αποτελεί γυναικεία υπόθεση. Το γεγονός αυτό, αποτελεί και έναν από τους σημαντικότερους λόγους για τα μειωμένα έσοδα των SPA. Συνήθως, ένα ξενοδοχείο δέχεται τον ίδιο αριθμό αντρών και γυναικών κατά μέσο όρο, και η παράβλεψη των αντρών από τη στόχευση του SPA στερεί ίσως το 50% των πιθανών εσόδων. Η έλλειψη στόχευσης του αντρικού κοινού, έχει, ωστόσο, αντίκτυπο και στις πωλήσεις στο γυναικείο κοινό, αφού ο άντρας είτε διστάζει να την συνοδέψει είτε υποτιμά τις SPA υπηρεσίες, με αποτέλεσμα να χάνεται σημαντικό μέρος των πωλήσεων. Είναι λοιπόν απαραίτητο να προδιαγράφονται και υπηρεσίες για άντρες, οι οποίες μάλιστα θα πρέπει να προωθούνται εξίσου δυναμικά με εκείνες που απευθύνονται στο γυναικείο κοινό. Άλλωστε, ποιος διαφωνεί ότι και ο άντρας έχει δικαίωμα στην ευεξία, τη χαλάρωση και την ομορφιά;

Smart Tip: Στην φωτογράφιση του SPA, χρησιμοποιήστε οπωσδήποτε και αντρικές φιγούρες, οι οποίες όμως να πλησιάζουν το μέσο άντρα και να μην παρουσιάζουν τα 'αψεγάδιαστα' μοντέλα, με τα οποία δυσκολεύεται το κοινό να ταυτιστεί. Χρησιμοποιήστε το υλικό αυτό και στους επίσημους καταλόγους, αφιερώνοντας μια ειδική ενότητα στις αντρικές θεραπείες.

Το προσωπικό είναι απρόσωπο και ακολουθεί στερεοτυπικές συμπεριφορές

Ο σημαντικότερος παράγοντας για την πώληση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας, είναι οι άνθρωποι που τις διαχειρίζονται. Σαφώς, το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση των SPA. Το προσωπικό του SPA ενός ξενοδοχείου ταυτίζεται πολλές φορές με το στερεοτυπικό service των χώρων ομορφιάς και ευεξίας, λειτουργώντας ανασταλτικά στο ενδιαφέρον των ταξιδιωτών. Ο συνδυασμός με το 'savoir vivre' της στερεοτυπικής ξενοδοχειακής συμπεριφοράς, αποξενώνει ακόμη περισσότερο την επικοινωνία, καταλήγοντας σε ένα απρόσωπο service. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι στις υπηρεσίες SPA, ο ταξιδιώτης αφήνεται στα χέρια ενός ειδικού, στον οποίο θα πρέπει να έχει εμπιστοσύνη για το τελικό αποτέλεσμα. Όπως είναι φυσικό, η απρόσωπη προσέγγιση δε βοηθάει σε αυτό. Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να φροντίσουν για την ύπαρξη εξειδικευμένου προσωπικού με αυτοπεποίθηση και επικοινωνιακές δεξιότητες, που θα πείσει τους επισκέπτες να επιλέξουν τις υπηρεσίες του SPA. Συνιστάται πάντα η παρουσία ενός εκπαιδευμένου ατόμου που θα γίνει ο προσωρινός σύμβουλος ευεξίας των ταξιδιωτών, προτείνοντάς τους τις καλύτερες λύσεις που προσφέρει το SPA του ξενοδοχείου.

Smart Tip: Εκτυπώστε ειδικά φυλλάδια που θα παρουσιάζουν τους SPA Therapists, συστήνοντας στους επισκέπτες του ξενοδοχείου σας την ομάδα που θα αναλάβει την προσωπική τους χαλάρωση και ευεξία. Εστιάστε στις δεξιότητες του καθενός, στήνοντας ταυτόχρονα ένα έμπιστο προφίλ που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον και θα κερδίσει την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών.

Απουσιάζει η έννοια της ευεξίας από όλο το υπόλοιπο ξενοδοχείο

Αν και τα περισσότερα Ξενοδοχειακά SPA διαθέτουν ένα αρκετά υψηλό επίπεδο, το κομμάτι της ευεξίας από την υπόλοιπη εμπειρία στο ξενοδοχείο συνήθως απουσιάζει, με αποτέλεσμα να φαντάζει σαν μια 'τρίτη' επιχείρηση μέσα στους χώρους του ξενοδοχείου. Ενισχύοντας το προφίλ ευεξίας σε όλα τα επίπεδα, ο ταξιδιώτης θα μπει δυναμικότερα στη διαδικασία αναζήτησης περισσότερων επιλογών, καταλήγοντας πιο εύκολα και στη χρήση του SPA. Στο πλαίσιο ανάπτυξης του Wellness Profile του ξενοδοχείου, προτείνονται ειδικά διατροφικά menu ή συγκεκριμένα σημεία στο buffet των εστιατορίων, οργανωμένες outdoor δραστηριότητες αλλά και leisure ενημερώσεις, που θα ενισχύουν την επιθυμία του ταξιδιώτη.

Smart Tip: Ετοιμάστε μια ειδική γωνιά Healthy Food στο Buffet του πρωινού και επικοινωνήστε από εκεί διάφορες ιδέες σχετικά με τις θεραπείες του SPA, χρησιμοποιώντας motto όπως 'Start Your Day', δίνοντας στους Hotel Guests μια ολοκληρωμένη λύση ευεξίας.

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 03/04 13:41

    FTI: Αισιοδοξία μετά το πακέτο χρηματοδότησης

  2. 03/04 13:36

    ΕΕ: 100 δις κατά της ανεργίας αντί για ευρωομόλογο;

  3. 03/04 13:17

    “Πανδημία” online παραπλανητικών πληροφοριών για τον κορωνοϊό

  4. 03/04 13:08

    Σε διαδικασία πτώχευσης η Thomas Cook Aviation, που λειτουργούσε για την Condor

  5. 03/04 12:46

    Γερμανικός τουρισμός | Ρύθμιση: Voucher από τις αεροπορικές εταιρίες και t.o's - Τι ισχύει για εταιρίες και ταξιδιώτες

  6. 03/04 12:28

    Ryanair: Περιορισμένη επιβατική κίνηση τον Απρίλιο και Μάιο

  7. 03/04 12:09

    10 κρουαζιερόπλοια ταξιδεύουν ακόμα στη θάλασσα - Δείτε ποια είναι

  8. 03/04 11:58

    Μαγιόρκα: Έναρξη τουριστικής σεζόν χωρίς τουρίστες

  9. 03/04 11:48

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων "Κύκλος": Σύσταση προς καταλυματίες για τις ακυρώσεις κρατήσεων

  10. 03/04 11:12

    Κύπρος: Διαγωνισμός για υπηρεσίες ανάπτυξης της κρουαζιέρας στην Πάφο

  11. 03/04 11:01

    Κορωνοϊός: Εφιαλτικά σενάρια για τη γερμανική οικονομία - Ζημιά 729 δισ. αν η κρίση διαρκέσει 3 μήνες

  12. 03/04 10:54

    Κορωνοϊός- Intercontinental: Πολιτικές ακύρωσης και ευέλικτες κρατήσεις

  13. 03/04 10:51

    Κορωνοϊός: Η πολιτική κρατήσεων και ακυρώσεων της Radisson Hotels

  14. 03/04 10:49

    Κορωνοϊός - Oλλανδία: Στο χειρότερο σενάριο, περιοριστικά μέτρα για 1 χρόνο

  15. 03/04 10:44

    Κορωνοϊός - Ισραήλ: 1,24 δισ. δολ. το μήνα η ζημιά στην οικονομία

  16. 03/04 10:42

    Πρόεδρος Ελληνικού Ιατρικού Συλλόγου Ν. Υόρκης: Τα πεντάλεπτα τεστ κορωνοϊού θα σώσουν και τον ελληνικό τουρισμό

  17. 03/04 10:38

    Κ.Νοτοπούλου: Αναγκαία η λήψη μέτρων στήριξης διπλωματούχων ξεναγών- ερώτηση στη Βουλή

  18. 02/04 17:00

    Δυνατότητα κατάθεσης πινακίδων για τα τουριστικά λεωφορεία

  19. 02/04 16:57

    Υπ. Ναυτιλίας: Απαγορεύονται προσωρινά το κολύμπι, τα θαλάσσια μέσα αναψυχής και η υποβρύχια αλιεία

  20. 02/04 16:26

    ΕΤΑΔ: Μέτρα προστασίας για τον Κορωνοϊό Covid-19

  21. 02/04 16:25

    Η ΔΕΘ-Helexpo στο πλευρό της κοινωνίας και της Πολιτείας στη «μάχη» με τον κορωνοϊό

  22. 02/04 14:56

    Γερμανία: 3,5 δισ. ευρώ οι επιστροφές χρημάτων από τους t.o’s – Σε σενάριο T. Cook η αγορά αν δεν γίνουν πιστώσεις

  23. 02/04 14:18

    Έρευνα: Πόσο επιβραδύνει ο κορωνοϊός τα ταξίδια των Γερμανών

  24. 02/04 14:00

    Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού: Δέσμη προτάσεων για τη στήριξη του τουρισμού

  25. 02/04 13:11

    Greece from home: Η καινοτόμα πρωτοβουλία του υπουργείου Τουρισμού για να παραμείνει η Ελλάδα στο επίκεντρο

  26. 02/04 13:08

    Κίνδυνος επιθετικής εξαγοράς τουριστικών ομίλων, καθώς η τιμή των μετοχών κατέρρευσε

  27. 02/04 12:11

    Condor: Η γερμανική κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο της προσωρινής κρατικοποίησης

  28. 02/04 11:52

    Πτώση 61,3% στην επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας τον Μάρτιο

  29. 02/04 11:32

    Η μικρή Καραϊβική που βρίσκεται δίπλα στην Αθήνα

  30. 02/04 11:28

    Το μυστικό που κρύβει στους πρόποδές της η Ακρόπολη

  31. 02/04 11:20

    Ομοσπονδία καταλυμάτων "Κνωσσός": Απαλλαγή από τα δημοτικά τέλη

  32. 02/04 10:48

    Πότε θα τελειώσει η επιδημία στη Γερμανία;

  33. 02/04 10:38

    Κορωνοϊός - Έρευνα: Οι επιπτώσεις στα ξενοδοχεία της Μεσογείου τον Φεβρουάριο

  34. 02/04 10:33

    Κορωνοϊός: Έλληνες ταξιδιώτες εγκλωβισμένοι και στην Ινδία

  35. 02/04 10:31

    Η επόμενη μέρα: Επιχορηγήσεις για 4 ξενοδοχεία σε Κρήτη

  36. 02/04 10:26

    Κορωνοϊός: Όλο το πακέτο μέτρων της Γερμανίας για τη στήριξη της οικονομίας

  37. 02/04 10:17

    Κορωνοϊός: Ανοιχτά εστιατόρια σε κλειστά ξενοδοχεία για φαγητό σε πακέτο και delivery

  38. 02/04 10:10

    Κορωνοϊός: Πάνω από 1.000 ακυρώσεις συνεδρίων στην Ευρώπη - Ποιο μήνα προτιμούν για τη μετάθεση των διοργανώσεων

  39. 01/04 16:44

    Ένταξη στα μέτρα στήριξης ζητούν οι Εταιρείες Βραχυχρόνιας Μίσθωσης Ακινήτων με τη δημιουργία ΚΑΔ

  40. 01/04 16:37

    "Lockdown" στο τζίρο βλέπει το 66,7% των επιχειρήσεων φέτος λόγω κορωνοϊού

  41. 01/04 16:17

    ΕΑΤΑ: Διαδικτυακή καμπάνια για την Αθήνα

  42. 01/04 16:00

    Στ.Βλαστός: Η ΕΤΑΔ θα αποτρέψει την αυθαίρετη είσοδο σκαφών στη μαρίνα Αλίμου

  43. 01/04 15:40

    Κανάρια Νησιά: Καταβολή πληρωμών από τους t.o’s μέχρι τις αρχές Μαΐου ζητούν οι ξενοδόχοι

  44. 01/04 15:05

    Ην. Βασίλειο: Πλατφόρμα εύρεσης προσωρινής εργασίας για άτομα που έχασαν τη δουλειά τους στον τουρισμό

  45. 01/04 14:35

    Γερμανία: Ακριβότερα τα αεροπορικά εισιτήρια από την 1η Απριλίου – «Ένα εντελώς λάθος μέτρο»

  46. 01/04 13:50

    DER Touristik: Αναστέλλεται προσωρινά η είσπραξη προμήθειας από ακυρωμένα ταξίδια

  47. 01/04 13:30

    Η TUI στηρίζει τα βάουτσερ – Τι ζητούν τα γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία- Κρατήσεις για το 2021

  48. 01/04 13:13

    Grant Thornton: Οι τελευταίες ρυθμίσεις με τα μέτρα στήριξης μέσα από 10 απαντήσεις

  49. 01/04 13:11

    The smarter E Europe 2020: Ακυρώθηκε η πλατφόρμα της ενεργειακής βιομηχανίας στο Μόναχο

  50. 01/04 12:57

    Ισπανία: Ανοίγουν ξενοδοχεία για τη φιλοξενία ασθενών με κορωνοϊό

  51. 01/04 12:54

    Singapore Airlines: Αύξηση κεφαλαίου εν μέσω πανδημίας

  52. 01/04 12:38

    Από πού ήρθε ο κορωνοϊός; Από την Κίνα ή τις ΗΠΑ;

  53. 01/04 12:23

    Γερμανικός τουρισμός: Η πανδημία του κορωνοϊού θα αλλάξει εντελώς τα ταξίδια - Τι προβλέπουν οι ειδικοί

  54. 01/04 11:46

    Πύργος Αθηνών: Η ιστορία πίσω από το εμβληματικό κτήριο

  55. 01/04 11:40

    Ποιος ήταν ο «μικρός Λυκαβηττός» στην Αθήνα και τι απέγινε

  56. 01/04 11:33

    A. Γκερέκου: Επιστολή προς ΕΟΦ για να επιτραπούν τα ιατρικά συνέδρια το καλοκαίρι

  57. 01/04 10:57

    Bέλγιο: Κυβέρνηση και Τράπεζες ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη στήριξη επιχειρήσεων και εργαζομένων

  58. 01/04 10:54

    Βρετανία: 75 εκατ. λίρες για τον επαναπατρισμό όσων εγκλωβίστηκαν στο εξωτερικό

  59. 01/04 10:51

    Η επόμενη μέρα: Άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Σαντορίνη Λευκάδα, Κύθνο, Θάσο και Βόλβη

  60. 01/04 10:49

    Η επόμενη μέρα: Επιχορηγήσεις για 4 ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Μύκονο

  61. 01/04 10:45

    Δήμος Λειψών: Υποχρεωτική καραντίνα σε όσους ταξιδεύουν στα μικρά νησιά

  62. 01/04 10:38

    Aegean: Δεν θα λάβουν αμοιβή για το 2020 οι κ.κ.Ευτύχιος Βασιλάκης και Δημήτρης Γερογιάννης

  63. 01/04 10:27

    Στήριξη όλων των εργαζομένων στον τουρισμό-επισιτισμό και μικρές επιχειρήσεις ζητούν βουλευτές του ΚΙΝΑΛ

  64. 01/04 10:15

    Hilton: Παραιτείται από το μισθό του για το υπόλοιπο του 2020 ο διευθύνων σύμβουλος

  65. 01/04 10:10

    Ο κ. Κ. Λούλης προσφέρει τις αποδοχές Απριλίου και Μαΐου στον λογαριασμό για την αντιμετώπιση του COVID-19

  66. 31/03 19:53

    ΣΙΤΕΣΑΠ: Αγωνία για τους ναυτικούς που ταξιδεύουν με 30 ελληνικά τουριστικά σκάφη

  67. 31/03 19:47

    Κορωνοϊός: Έρευνα στη Ρόδο για τις επιπτώσεις από τον Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων

  68. 31/03 19:20

    Μαρίνα Αλίμου: Αυστηρή τήρηση των μέτρων κατά της διάδοσης του κορωνοϊού ζητεί η ΕΤΑΔ

  69. 31/03 15:27

    Η DRV πιέζει για καθιέρωση των πιστώσεων στα ταξιδιωτικά γραφεία

  70. 31/03 14:20

    Μελέτη: Η διασπορά του κορωνοϊού είναι μικρότερη σε χώρες με υψηλές θερμοκρασίες

  71. 31/03 14:16

    Συρράκο και Βλάστη προς εγγραφή στον κατάλογο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO

  72. 31/03 14:08

    Πώς η TUI θα προστατεύσει τη ρευστότητα των ταξιδιωτικών γραφείων

  73. 31/03 13:56

    ΥΠΕΞ Κύπρου: Διαθέσιμη από σήμερα η πλατφόρμα για τους Κύπριους στο εξωτερικό

  74. 31/03 13:47

    American Airlines: Αίτηση για κρατικό δάνειο 12 δισ. δολαρίων

  75. 31/03 13:15

    Κορωνοϊός: Δράση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κατά της παραπληροφόρησης

  76. 31/03 13:08

    Η νέα ΠΝΠ με τα μέτρα στήριξης επιχειρήσεων και εργαζομένων

  77. 31/03 13:03

    Κορωνοϊός: Η Europol προειδοποιεί για κρούσματα απάτης

  78. 31/03 12:45

    Η αισιόδοξη καμπάνια της Πορτογαλίας - "Είναι ώρα να σταματήσουμε"

  79. 31/03 12:35

    EasyJet: Αντιδρά στην επιστροφή μερίσματος ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου

  80. 31/03 12:23

    Πώς η Airbnb θα μειώσει τα κόστη εξαιτίας της πανδημίας

  81. 31/03 12:09

    Αναβάλλεται για ένα χρόνο η έκθεση Dubai Expo 2020

  82. 31/03 11:50

    MSC, Cunard και P&O Cruises παρατείνουν την έναρξη των προγραμμάτων κρουαζιέρας

  83. 31/03 11:11

    Η Airbnb στηρίζει τους οικοδεσπότες- Δίνει το 25% του ποσού της ακύρωσης και επιχορήγηση έως 5.000 δολάρια

  84. 31/03 10:54

    Το άγνωστο μικρό νησί της Αττικής με την φυσική πισίνα

  85. 31/03 10:50

    Στύλοι Ολυμπίου Διός: Το μυστήριο που πήρε χρόνια να λυθεί

  86. 31/03 10:17

    Netflix spoilers στους δρόμους της Γερμανίας για αποτροπή της κυκλοφορίας

  87. 31/03 10:14

    To σχέδιο της Σερβίας για τη στήριξη της οικονομίας και της Air Serbia

  88. 31/03 10:12

    Η επόμενη μέρα: Επιχορηγήσεις για 5 ξενοδοχεία στην Κρήτη

  89. 31/03 10:08

    Πρεσβεία των ΗΠΑ στην Ελλάδα: Οι δυνατότητες αεροπορικής μετάβασης από Αθήνα για τους Αμερικανούς

  90. 31/03 10:03

    Η επόμενη μέρα: Άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Iκαρία, Μέτσοβο, Κεφαλονιά, Κρήτη, Δ. Μάνη και Πάρο

  91. 30/03 18:59

    Κορωνοϊός: "Λουκέτο" για τον γερμανό σπεσιαλίστα Comtour

  92. 30/03 17:21

    ΙΑΤΑ: Κατά περίπτωση παράταση των πληρωμών των τουριστικών γραφείων

  93. 30/03 17:00

    Corissa Hotels: Δωρεάν διαμονή στην Κρήτη στους πράκτορες των γερμανόφωνων χωρών το 2021

  94. 30/03 16:44

    Κορωνοϊός: Οι πιστώσεις από τους αερομεταφορείς θα βάλουν λουκέτο στους μικρομεσαίους t.o’s

  95. 30/03 15:53

    Κ.Νοτοπούλου: Περισσότεροι από 25.000 εργαζόμενοι στον Τουρισμό μένουν εκτός επιδοτήσεων

  96. 30/03 15:47

    Ryanair: Περιορισμένος αριθμός πτήσεων

  97. 30/03 15:21

    Ρωσικός τουρισμός | Ο τουρισμός στους πρώτους κλάδους του κρατικού πακέτου στήριξης στις επιχειρήσεις

  98. 30/03 14:59

    Τα επόμενα στάδια μετά τα μέτρα προστασίας επιχειρήσεων και εργαζομένων

  99. 30/03 14:55

    MMGY | Οι ταξιδιωτικές κρατήσεις θα επανέλθουν πιο γρήγορα από τις προβλέψεις

  100. 30/03 14:26

    Τι είπε ο υπουργός Οικονομικών ανακοινώνοντας τα μέτρα στήριξης