Προβολή του ελληνικού κρασιού στην Αυστραλία

Α Decrease font Enlarge font
Προβολή του ελληνικού κρασιού στην Αυστραλία

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων προβολής του ελληνικού κρασιού στην Αυστραλία που πραγματοποιήθηκαν στο Σίδνεϊ, την Μελβούρνη και την Αδελαΐδα για τρίτη κατά σειρά χρονιά, έλαβε χώρα και το Συνέδριο Προώθησης και Διαχείρισης Οινοτουρισμού (Wine (Tourism) Marketing & Management) στην Αδελαΐδα. 

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε στην πολιτεία στις 21 και 22 Ιουνίου υπό μορφή φόρουμ, περιείχε παρουσιάσεις ελληνικών κρασιών σε γευσιγνώστες, δημοσιογράφους που ειδικεύονται στη δοκιμή και αξιολόγηση διεθνών οινοπροϊόντων καθώς και οινοπαραγωγούς αλλά και αγοραστές της αυστραλιανής βιομηχανίας οίνου. 

«Μείναμε πολύ ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα των συναντήσεων γιατί δόθηκε η δυνατότητα σε σημαντικούς Έλληνες οινοπαραγωγούς να έρθουν σε επαφή με έμπειρους και πετυχημένους στο είδος τους παράγοντες του χώρου της αυστραλιανής οινοποιΐας, να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους και να αφήσουν τις καλύτερες εντυπώσεις» δήλωσε στο Νέο Κόσμο η διοργανώτρια Ελληνίδα καθηγήτρια Τουριστικής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Νότιας Αυστραλίας, Μαριάννα Σιγάλα. 

«Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία να κατανοήσουμε είναι ότι η Ελλάδα δεν αναγνωρίζεται συνειρμικά στην συνείδηση του καταναλωτή ως χώρα παραγωγής κρασιού αφού μέχρι πριν λίγα χρόνια το μόνο ελληνικό οινοπροϊόν που αναγνώριζαν οι τουρίστες ήταν η ρετσίνα. 

«Για τον λόγο αυτό είναι απαραίτητο, εφόσον πλέον η Ελλάδα παράγει και εξάγει τα οινοπροϊόντα της στο εξωτερικό, να δημιουργήσουμε σιγά-σιγά τις συνθήκες εκείνες που θα βάλουν την χώρα στον οινοπαραγωγικό διεθνή χάρτη και επομένως στην συνείδηση των καταναλωτών» λέει η καθηγήτρια, η οποία φιλοξένησε στις αίθουσες του πανεπιστημίου Αδελαΐδας περίπου 20 Έλληνες επιχειρηματίες και οινοπαραγωγούς και ήταν υπεύθυνη για την διεξαγωγή των συναντήσεων καθώς και την οργάνωση επίσκεψης των φιλοξενούμενών της σε πέντε από τα πιο δημοφιλή και πετυχημένα οινοποιεία της Πολιτείας, όπου έλαβε χώρα σειρά εκδηλώσεων γευστικής δοκιμής για το κοινό. 

«Ως γνωστόν, τα οινοποιεία της Νότιας Αυστραλίας είναι διεθνούς φήμης και αποτελούν σήμα κατατεθέν για τον αυστραλιανό οινοτουρισμό, συνεπώς είναι ευχής έργον και απαραίτητο για τους Έλληνες οινοπαραγωγούς να συστήσουν και να προωθήσουν τα δικά τους προϊόντα στα μεγάλα αυτά οινοποιεία με την ελπίδα να δημιουργηθούν στο μέλλον αντίστοιχες συνεργασίες που θα ευνοήσουν ιδιαιτέρως την ελληνική οινοβιομηχανία. 

Σύμφωνα με την καθηγήτρια, η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό πρέπει να αλλάξει ώστε να γίνει πιο εύκολη η είσοδος του ελληνικού κρασιού στην παγκόσμια αγορά και ο πιο εύστοχος τρόπος να γίνει κάτι τέτοιο είναι να αναπτυχθούν δυνατές σχέσεις μεταξύ Ελλήνων και Αυστραλών παραγωγών και ειδικών σε θέματα οίνου και μάρκετινγκ. 

«Η φήμη ενός ποιοτικά ανώτερου οινοπροϊόντος θα βοηθήσει τον τουρισμό της Ελλάδας και θα ενισχύσει την σύνδεση ενός τοπικού προϊόντος (κρασί) με ένα αγροτικό προϊόν (τόπος παραγωγής), που συνδυαστικά θα εκτοξεύσουν την τουριστική βιομηχανία» εξηγεί η καθηγήτρια. 

Κατά την διάρκεια του συνεδρίου εξετάστηκαν θέματα που αφορούν και στον τρόπο προώθησης των οινοπροϊόντων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε ηλεκτρονικά περιοδικά καθώς και μεταξύ κοινωνικών ομάδων που δημιουργούν ειδικές σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το facebook και αρέσκονται στο να δοκιμάζουν και να αξιολογούν κρασιά από όλο τον κόσμο και να εκθέτουν διαδικτυακά τις δικές τους εμπειρίες και γνώμες. 

«Ο οινοτουρισμός είναι μια τεράστια βιομηχανία και πολύ προσοδοφόρα και δημοφιλής, ακόμα και ανάμεσα σε ανθρώπους που δεν καταναλώνουν κρασί και αυτό πρέπει να κατανοήσουμε, αν θέλουμε να είμαστε παρόντες και ανταγωνιστικοί. 

«Είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι για να επιλέξει ένας καταναλωτής το ελληνικό κρασί, πρέπει να έχει συνδέσει συνειρμικά, ασυνείδητα και, προπαντός, αβίαστα, τη χώρα προέλευσής του με το προϊόν που παράγεται εκεί, όπως για παράδειγμα όταν ένας καταναλωτής αγοράζει μια γαλλική κρέμα προσώπου βασίζοντας την επιλογή του στην χώρα παραγωγής, η οποία αυτόματα αποτελεί εγγύηση για την ποιότητά του προϊόντος, ακόμα κaι αν στην πραγματικότητα αυτό μπορεί να μην ισχύει και το προϊόν να μην ανταποκρίνεται ουσιαστικά στις απαιτήσεις του ευρύτερου καταναλωτικού κοινού». 

Το Συνέδριο ολοκληρώθηκε με δείπνο στο εστιατόριο του Γιώργου Κασιμάτη, ο οποίος τα τελευταία χρόνια εισάγει και συμπεριλαμβάνει στο μενού του πολλές ποικιλίες ελληνικών οινοπροϊόντων. 

«Το μενού που επιμελήθηκε ο κ. Κασιμάτης για να συνοδεύσει τα ελληνικά κρασιά, ήταν πραγματικά το ιδανικό "πάντρεμα" γεύσεων και τολμώ να πω, έχοντας ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο και έχοντας βρεθεί σε πολλές ανάλογες βραδιές γευσιγνωσίας, ότι γευστικά η διοργάνωση ήταν μια από τις καλύτερες εμπειρίες που έχω βιώσει έως σήμερα» είπε χαρακτηριστικά η κ. Σιγάλα. Σύμφωνα με τις τελευταίες στατιστικές, οι εξαγωγές ελληνικών κρασιών στην Αυστραλία, από το 2015 που ξεκίνησε το πρόγραμμα προβολής του ελληνικού κρασιού στην αυστραλιανή αγορά έως σήμερα, έχουν αυξηθεί σε αξία κατά 27%.

«Σε αυτό έρχεται να προστεθεί και η πληθώρα ηλεκτρονικών σελίδων, περιοδικών και τουριστικών βιβλίων που ασχολούνται με το κρασί ως προϊόν και εκθέτουν κριτικές και απόψεις στις οποίες μπορούν να ανατρέξουν και να βασιστούν οι λάτρεις του κρασιού χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως πρέπει να εφησυχάζουμε. 

«Πρέπει να φτιάξουμε την εικόνα, το "branding" της Ελλάδας όσον αφορά το κρασί και να "περάσει" στρατηγικά η εικόνα αυτή στη συνείδηση του καταναλωτή. Καλός ο ελληνικός ήλιος, τα ελληνικά νησιά και το ελληνικό παραδοσιακό φαγητό, αλλά ήρθε η ώρα να στρέψουμε το βλέμμα μας σε νέους ορίζοντες και να εκτοξεύσουμε τον ελληνικό τουρισμό με νέες πρακτικές και προϊόντα» καταλήγει η κ. Σιγάλα. 

Σημ.: Οι εκδηλώσεις οινοφιλίας που πραγματοποιήθηκαν στις διάφορες Πολιτείες της Αυστραλίας είχαν την στήριξη της ελληνικής Πολιτείας, ενώ κάποιες από αυτές συνδιοργανώθηκαν από την πρεσβεία της Ελλάδας στην Καμπέρα και το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στο Σίδνεϊ.

Πηγή: neoskosmos.com

  1. 22/02 12:07

    Ο ιατρικός τουρισμός στην ΙΤΒ: Έκρηξη της ζήτησης παγκοσμίως

  2. 22/02 11:57

    H Grecotel χορηγός στη νέα καμπάνια της Marketing Greece

  3. 22/02 11:50

    Σκοτεινός τουρισμός: Τα ...νεκροταφεία προσελκύουν τουρίστες

  4. 22/02 11:39

    Manet: Η σχέση πελάτη-ξενοδόχου περνά από ένα smartphone

  5. 22/02 11:33

    Ξενοδοχεία: Με 51% στο Hilton Αθήνας η ΤΕΜΕΣ- Απέκτησε το μερίδιο της Dogus

  6. 22/02 10:19

    easyjet: Πτήσεις προς Ρόδο από το Μπρίστολ και προς Κω από Βερολίνο

  7. 22/02 10:00

    Τουρισμός: Ψηλά στις προτιμήσεις των Γερμανών Τουρκία και Ελλάδα

  8. 22/02 09:48

    Ψηφιακές ξεναγήσεις στα 5 αρχαία θέατρα της Ηπείρου

  9. 22/02 09:46

    Το νέο τουριστικό marketing του Ηρακλείου

  10. 22/02 09:38

    Επιχορηγήσεις για επενδύσεις εκσυγχρονισμού σε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική και Σκύρο

  11. 22/02 09:34

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Άνδρου για το 2019

  12. 22/02 09:31

    Ο τουρισμός υγείας προωθείται και από τον ΕΟΠΥΥ

  13. 21/02 16:33

    FedHATTA: Καμπάνια ενημέρωσης για τις απαιτήσεις της νέας νομοθεσίας στον τουρισμό

  14. 21/02 16:24

    Ο ελληνικός τουρισμός επενδύει σε νέες τεχνολογίες

  15. 21/02 15:53

    Επανεξέταση των όρων δόμησης στις περιοχές γύρω από την Ακρόπολη

  16. 21/02 15:14

    Wizz Air: Δύο νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη από το Κίεβο

  17. 21/02 15:09

    Nέοι κανόνες στην Ευρώπη για τα νέα οχήματα

  18. 21/02 15:00

    ΣΔΟΕ: Απάτες με παράνομες επιδοτήσεις σε 6 ξενοδοχεία- Τάσιος: "Ναι" στους ελέγχους

  19. 21/02 14:52

    Οι ξένοι διπλωμάτες ανακαλύπτουν το "Ελληνικό Πρωινό"

  20. 21/02 14:28

    Στην Ελλάδα η Horwath HTL μέσα από το δίκτυο της ΣΟΛ Crowe

  21. 21/02 14:20

    Nέο ΔΣ στην Ένωση Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Κισάμου

  22. 21/02 14:17

    Τουρισμός: Τι δείχνει το Ταξιδιωτικό Ισοζύγιο του 2018 για εισπράξεις και αφίξεις

  23. 21/02 14:14

    Υπεγράφη η σύμβαση για το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου

  24. 21/02 14:12

    Δράσεις τουριστικής προβολής για την Αττική το 2019

  25. 21/02 14:09

    Μήλος: Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  26. 21/02 13:43

    Εκδηλώσεις για την Κινεζική Νέα Χρονιά στο αεροδρόμιο Αθηνών

  27. 21/02 13:30

    Βρετανικός τουρισμός: Ενδεχόμενο visa στην ΕΕ λόγω... Γιβραλτάρ

  28. 21/02 12:45

    Αμερικανικός τουρισμός: Εκρηκτική ζήτηση για πολυτελή ταξίδια στην Ελλάδα την Άνοιξη

  29. 21/02 12:30

    Ανύπαρκτα διαμερίσματα στην Airbnb!

  30. 21/02 12:13

    Ανοίγει τον Ιούνιο το νέο ξενοδοχείο Katikies Garden στη Σαντορίνη (φωτό)

  31. 21/02 11:49

    Τα διαμερίσματα του Urban Stripes στο Κουκάκι εντάσσονται στην Aria Hotels

  32. 21/02 11:46

    Η Περιφέρεια Κρήτης «σάρωσε» στα βραβεία της Στοκχόλμης ως κορυφαίος προορισμός

  33. 21/02 11:19

    Μετάβαση στην καθαρή ενέργεια για Σίφνο, Κρήτη και Σάμο

  34. 21/02 11:17

    Κρουαζιέρα Mamma mia σε Σκόπελο- Σκιάθο

  35. 21/02 11:02

    Εκπληκτικό! Δείτε πώς ένα ξενοδοχείο της Κίνας προωθεί την υγιεινή διατροφή

  36. 21/02 10:41

    Ο θεματικός τουρισμός στην Πάρο σε διεθνείς εκθέσεις

  37. 21/02 10:29

    We Dive We Clean: Ανέλκυση απορριμμάτων από το βυθό της μαρίνας Ελευσίνας

  38. 21/02 10:25

    Δημοπρασία για την ενοικίαση 7 αναψυκτηρίων σε παραλίες των Χανίων

  39. 21/02 10:24

    Aποφάσεις για ξενοδοχεία σε Ρόδο και Κρανίδι

  40. 21/02 10:20

    Περιφέρεια Πελοποννήσου: Ο τουρισμός διασυνδέεται με τον πρωτογενή τομέα

  41. 21/02 10:17

    Τουρισμός: Η Κρήτη στο "Ελ.Βενιζέλος"

  42. 21/02 10:09

    Νέα σημεία τουριστικής πληροφόρησης στην Καλαμάτα

  43. 20/02 17:53

    "Ναι" της ΕΕ στον εκσυγχρονισμό της πολιτικής θεωρήσεων - Τι αλλάζει στα ταξίδια

  44. 20/02 17:40

    Ψηφιακή ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου του Δήμου Παξών

  45. 20/02 17:36

    Εκδήλωση για την Αθήνα ως Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Καινοτομίας 2018

  46. 20/02 17:26

    Νέα καμπάνια της Marketing Greece για τον ελληνικό τουρισμό

  47. 20/02 17:25

    Αegean: Επιπλέον 700 χιλιάδες θέσεις στο δίκτυο εξωτερικού το 2019

  48. 20/02 17:06

    ETC: "Κύμα" κινέζων τουριστών στην Ευρώπη

  49. 20/02 15:57

    Πως αξιολογούμε τη συνεργασία με ένα travel blogger;

  50. 20/02 14:37

    H ταινία μικρού μήκους της Marketing Greece για την τουριστική προβολή της Ελλάδας

  51. 20/02 14:36

    Φορείς πιστοποίησης: Ουτοπική η πιστοποίηση των καταλυμάτων από μη εκπαιδευμένους μηχανικούς

  52. 20/02 13:30

    Thomas Cook: Οι Γερμανοί τουρίστες γυρίζουν την πλάτη στα Κανάρια Νησιά

  53. 20/02 13:10

    Τα κρασιά της Κρήτης στην Έκθεση «ΟιΝοτικά»

  54. 20/02 12:09

    Ελληνικός τουρισμός: Ξεπέρασαν τα 16 δισ.ευρώ οι εισπράξεις το 2018

  55. 20/02 11:51

    +10,2% οι αφίξεις επιβατών από το εξωτερικό τον Ιανουάριο στα ελληνικά αεροδρόμια

  56. 20/02 11:40

    Συνεργασία Radisson με Sunnyseeker Hotels για 6 ξενοδοχεία στην Κύπρο

  57. 20/02 11:31

    Οικοτουρισμός στην Ανάφη

  58. 20/02 10:31

    Τέταρτο Φεστιβάλ Γλυπτικής στην άμμο στην Αμμουδάρα

  59. 20/02 10:25

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων "Κύκλος": Διευκρινίσεις για τη ΣΣΕ στα ενοικιαζόμενα δωμάτια

  60. 20/02 10:17

    Γαστρονομικές εκδηλώσεις σε 5 νησιά της Δωδεκανήσου

  61. 20/02 10:11

    ΤΕΙ Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για τη διοργάνωση εκδηλώσεων

  62. 20/02 10:08

    Προγράμματα τουριστικής προβολής στην Ιστιαία-Αιδηψό και Αλμωπία

  63. 20/02 10:06

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κάλυμνο

  64. 20/02 09:58

    Οι χωρικές στρατηγικές στο Δήμο Λευκάδας

  65. 19/02 18:30

    Επετειακός Διεθνής Αγώνας Ψηλορείτη 2019: Την Πέμπτη ξεκινούν οι εγγραφές

  66. 19/02 16:23

    Διυπουργική: Πράσινο φως για 3 μεγάλες τουριστικές επενδύσεις- Δείτε ποιες

  67. 19/02 16:19

    Προώθηση της Χαλκιδικής σε Βέλγιο - Σουηδία - Ισραήλ

  68. 19/02 14:33

    Δήμος Τρικκαίων: Δεύτερος κύκλος σεμιναρίων για επαγγελματίες του τουρισμού

  69. 19/02 14:18

    Χρυσοπουλιούνται στη μαύρη αγορά οι λογαριασμοί στην British Airways

  70. 19/02 14:04

    Βρετανικός τουρισμός: Σύσταση για τα ταξίδια (και) στην Ελλάδα μετά το Brexit

  71. 19/02 13:40

    Ενοποιείται το τουριστικό με το εμπορικό κέντρο της Έδεσσας

  72. 19/02 12:57

    DER Touristik: Εναλλακτικές πτήσεις για τις κρατήσεις με την Germania

  73. 19/02 12:54

    Ημερίδα για την "Πολιτιστική Διαδρομή Σαντορίνης"

  74. 19/02 12:33

    Τουρισμός: Είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις για την ψηφιακή επανάσταση;

  75. 19/02 12:29

    ΣΕΤΚΕ.: Το φαινόμενο Αirbnb απειλεί την κοινωνική συνοχή

  76. 19/02 12:26

    Skyscanner: Τα 10+1 καλύτερα ξενοδοχεία με spa στην Ελλάδα για το 2019

  77. 19/02 12:04

    MSC: Νέα κρουαζιέρα το 2020 με προσεγγίσεις σε ελληνικά νησιά

  78. 19/02 11:13

    Τουρισμός: Στη Ρόδο το συνέδριο της Ένωσης Αμερικανών Τουριστικών Πρακτόρων

  79. 19/02 11:04

    Πέντε ακόμη ξενοδοχεία στην Chnaris H.M.D.C.

  80. 19/02 10:19

    Κέντρο Τουριστικής Προβολής στο Δήμο Πύλης Τρικάλων

  81. 19/02 10:17

    Μύκονος και Σαντορίνη προβάλλονται στις ΗΠΑ

  82. 19/02 10:15

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο 212 κλινών με τελεφερίκ στη Σκιάθο

  83. 19/02 10:09

    Δήμος Αγίου Νικολάου: Eνστάσεις για τη ρωσική τουριστική επένδυση των 400 εκατ. ευρώ της MIRUM

  84. 19/02 09:59

    Δύο επαγγελματικοί αγώνες ποδηλασίας στη Ρόδο

  85. 18/02 17:50

    Συμφωνία ΠΟΞ για τα πνευματικά δικαιώματα στα ξενοδοχεία

  86. 18/02 16:44

    Έρχεται το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο Arcadia Cultural Resort & Spa στην Κυλλήνη

  87. 18/02 16:42

    easyFerry.com: Νέα μηχανή αναζήτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

  88. 18/02 16:14

    Πώς αναπτύσσεται ένας τόπος ως γαστρονομικός προορισμός

  89. 18/02 15:55

    Στη Best Western η αλυσίδα ξενοδοχείων WorldHotels

  90. 18/02 15:42

    airBaltic: Νέα απευθείας σύνδεση με Κω

  91. 18/02 15:00

    Διεθνείς διακρίσεις για την MKV Design

  92. 18/02 14:52

    Μνημόνιο συνεργασίας στον τουρισμό από ΞΕΕ και Περιφέρεια Αττικής

  93. 18/02 14:15

    TUI: Σχέδια για διπλάσιους Ρώσους τουρίστες στο εξωτερικό το 2019

  94. 18/02 13:53

    Corendon Airlines: Νέες συνδέσεις με Ελλάδα από την Κολωνία-Βόννη

  95. 18/02 13:32

    Η Πάολα ξενοδόχος!

  96. 18/02 13:23

    Δικτύωση των επιχειρήσεων του Ν.Αιγαίου με αμερικανικές εταιρείες

  97. 18/02 12:46

    Προβολή της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων στο Μιλάνο

  98. 18/02 12:40

    Συνέδριο Hotel Tech: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός κλειδί για την ανάπτυξη των σύγχρονων ξενοδοχείων

  99. 18/02 12:27

    Φραγμός στις αθέμιτες πρακτικές στις διαδικτυακές κρατήσεις στα ξενοδοχεία

  100. 18/02 12:09

    To INΣΕΤΕ φέρνει στην Αθήνα τη Lausanne Hospitality Consulting