Ισραήλ: Διεθνής διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Χάϊφα

Α Decrease font Enlarge font
Ισραήλ: Διεθνής διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της ΧάϊφαΠηγή φωτό: Pixabay

Το Ισραήλ θα προχωρήσει σε διεξαγωγή διεθνούς διαγωνισμού για τον κρατικό λιμένα της Χάιφα.

Σκοπός είναι η προσέλκυση στρατηγικού επενδυτή για την αναβάθμιση της υποδομής του λιμανιού, την ανάπτυξη των εμπορικών του εγκαταστάσεων και την προετοιμασία του προκειμένου να ανταγωνιστεί το νέο λιμάνι που κατασκευάζεται από κινεζική εταιρεία.

Ο κόλπος της Χάιφα μεταμορφώνεται ραγδαία καθώς η κατασκευή του νέου Bay Port από την κινεζική εταιρεία SIPG προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς. Πριν από λίγες ημέρες, αφίχθηκαν οι νέοι γερανοί, 30 ορόφους ύψος έκαστος, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν για την εκφόρτωση των γιγαντιαίων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που θα αρχίσουν να επισκέπτονται το λιμάνι περίπου ένα χρόνο από σήμερα, σύμφωνα με τους ιθύνοντες του κινέζου αναδόχου του έργου. Σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για τους μεγαλύτερους γερανούς γεφυρών στον κόσμο: κάθε γερανός μπορεί να ανυψώσει ταυτόχρονα δύο εμπορευματοκιβώτια είκοσι ποδιών, συνολικό βάρος 60 τόνων.

Όπως αναφέρουν αναλυτές η παρούσα δυσμενής οικονομική συγκυρία, με την πανδημία του κορονωϊού να μαίνεται, καθιστά δυσχερές την εξεύρεση επενδυτή που θα εξαγόραζε από το κράτος του Ισραήλ ένα λιμάνι με απαξιωμένες υποδομές, με εργαζόμενους που είναι από τους υψηλότερους αμειβόμενους στη χώρα, μαζί με τους οποίους θα πρέπει να ανταγωνιστεί τον καινούργιο πλήρως αυτοματοποιημένο κινεζικής διαχείρισης λιμένα και καταβάλλοντας άμεσα ρευστό ύψους 249,7 εκατ. ευρώ όπως απαιτεί η προκήρυξη.

Οι Asi Shmeltzer και Shlomi Fogel, οι οποίοι συγκαταλέγονται στους ιδιοκτήτες της Israel Shipyards Ltd., θεωρούνται οι επικρατέστεροι υποψήφιοι για να ανακηρυχθούν ανάδοχοι μέσω του διαγωνισμού για ανάληψη από το κράτος της ιδιοκτησίας του λιμένα της Χαϊφα.

Το επιχειρηματικό δίδυμο έχει εμπειρία στην επιχειρησιακή λειτουργία του λιμένα καθώς η Israel Shipyards λειτουργεί ένα ιδιωτικό λιμάνι πίσω από το λιμάνι της Χάιφα. Τις τελευταίες ημέρες, ένας νέος διεκδικητής εμφανίστηκε, ένα οικείο πρόσωπο σε όσους γνωρίζουν τον κλάδο, ο Eli Tilles, ο οποίος καθοδήγησε τους αδελφούς Nakash στην επικράτηση στο διαγωνισμό για την ιδιωτικοποίηση του λιμένα του Eilat. Ο Tilles επιβεβαίωσε ότι σκοπεύει να συμμετάσχει στον προσεχή διαγωνισμό επικεφαλής μιας διεθνούς κοινοπραξίας που έχει συνάψει. Ο Tilles ασχολείται με τη λιμενική βιομηχανία για πάνω από τέσσερις δεκαετίες, κατά τη διάρκεια της οποίας κατείχε πολλές θέσεις στην Αρχή Λιμένων και Σιδηροδρόμων και σε ναυτιλιακές επιχειρήσεις στο Ισραήλ και σε όλο τον κόσμο. Αναφορικά με τους εταίρους του σε αυτή την προσπάθεια, ανέφερε ότι πρόκειται για δύο κορυφαίες δυτικές εταιρείες που διαχειρίζονται 50 λιμάνια και ασχολούνται με τη διαχείριση εμπορευματοκιβωτίων και επιβατών. Καθώς επιφυλάχθηκε να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες, ανέφερε ότι και οι δύο τέτοιες εταιρείες, που δεν έχουν επενδύσει ποτέ στο Ισραήλ, είναι έτοιμες να αναλάβουν αυτή την επιχειρηματική δράση στο Ισραήλ και μάλιστα εν μέσω της σοβαρής οικονομικής κρίσης, ενώ προσέθεσε ότι είναι και ο ίδιος εταίρος στην κοινοπραξία και σκοπεύει να παραμείνει σε αυτήν μέχρι να κερδίσει το διαγωνισμό και να υλοποιήσει το πρόγραμμα δημιουργίας ανταγωνιστικού λιμένα.

Η πώληση του λιμένα της Χάιφα είναι μια από τις μεγαλύτερες ιδιωτικοποιήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα στο Ισραήλ. Έχει κεντρικό ρόλο στα αναπτυξιακά σχέδια της πόλης της Χάιφα και διατηρεί πλεονέκτημα στρατηγικής σημασίας για την ισραηλινή οικονομία.

Στην ισραηλινή κυβέρνηση υπάρχουν μέλη της που, σύμφωνα με αναλυτές, εκτιμούν ότι το λιμάνι μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην προώθηση εμπορικών σχέσεων με την Παλαιστινιακή Αρχή, με την Ιορδανία, ακόμη και με πιο απομακρυσμένες χώρες. Το σχέδιο αποτελεί μέρος του προγράμματος «Tracks for Regional Peace» που διακηρύχθηκε αρχικά το 2017 από τον πρώην Υπ. Εξωτερικών και νυν Υπ. Οικονομίας κ. Yisrael Katz που τότε ήταν Υπ. Μεταφορών. Η ιδέα είναι να δημιουργηθεί μια εμπορική οδός που θα παρακάμπτει την Ερυθρά Θάλασσα συνδέοντας πρώτα το λιμάνι της Χάιφα με το Ιρμπίντ στην Ιορδανία και από εκεί με τα Εμιράτα, το Ομάν, τη Σαουδική Αραβία και στο μέλλον με τη Συρία και το Ιράκ.

Η διαδικασία ιδιωτικοποίησης του λιμένα της Χάιφα, η οποία μέχρι τώρα έχει εξελιχθεί δίχως μεγάλη προβολή, αναμένεται να επιταχυνθεί τις προσεχείς εβδομάδες.

Ανάμεσα στα προβλήματα του λιμένα της Χάιφα η παρούσα πανδημία εκτιμάται ως η υποδεέστερη, καθώς κατά το μεγαλύτερο μέρος της περιόδου της πανδημίας, το λιμάνι λειτούργησε στο 100% της κανονικής παραγωγής και μερικές φορές ακόμη περισσότερο. Τα λιμάνια υπήρξαν μια από τις πιο ισχυρές βιομηχανίες κατά τη διάρκεια της κρίσης, σε πλήρη αντίθεση με την δυσμενέστατη κρίση που έπληξε τις αεροπορικές εταιρείες. Αυτό είναι πιθανό να αυξήσει την ελκυστικότητα του λιμανιού της Χάιφα για επενδυτές που έχουν εγκαταλείψει την ενασχόληση με αερομεταφορές.

Η κύρια απειλή για το λιμάνι της Χάιφα είναι, όπως αναφέρθηκε, το λιμάνι Bay που κατασκευάζεται βορειοανατολικά του. Τα σχέδια της κινεζικής SIPG, η οποία θα λειτουργεί το λιμάνι από τα μέσα του 2021 και για τα επόμενα 25 χρόνια, δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί, αλλά πιστεύεται ότι στο νέο λιμάνι δεν θα απασχολούνται περισσότεροι από 300 εργαζόμενοι. Το λιμάνι της Χάιφα απασχολεί επί του παρόντος 1.070 εργαζόμενους.

Ο νέος κινεζικός λιμένας θα ασχολείται αποκλειστικά με τη φόρτωση και εκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων. Σε αντίθεση με το σχετικά ρηχό λιμάνι της Χάιφα, το Bay Port θα είναι σε θέση να χειριστεί πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τελευταίας γενιάς, τα οποία είναι πολύ μεγάλα για να εισέλθουν στο λιμάνι της Χάιφα. Αυτό το κρίσιμο πλεονέκτημα, παράλληλα με το χαμηλό κόστος του ανθρώπινου δυναμικού, την εκτεταμένη εμπειρία στη λειτουργία του λιμένα και τον νέο εξοπλισμό, θα οδηγήσει σε σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το χειρισμό εμπορευματοκιβωτίων υπέρ του νέου λιμανιού, προκαλώντας ένα σοβαρό πλήγμα στα έσοδα από τα εμπορευματοκιβώτια παλαιού λιμένα της Χάιφα.

Το λιμάνι της Χάιφα θα είναι σε θέση να ανταγωνιστεί με το κινεζικό Bay Port σε εμπορευματοκιβώτια μόνο σε διάστημα δέκα ετών, όταν ολοκληρωθεί το έργο για την κατασκευή αποβάθρας βαθέων υδάτων που επιτρέπει στο λιμάνι της Χάιφα να δέχεται και γιγαντιαία πλοία.

Μέχρι να είναι σε θέση να ανταγωνιστεί με το λιμένα Bay στη διαχείριση εμπορευματοκιβωτίων, το λιμάνι της Χάιφα θα προσπαθήσει να αναπτύξει άλλες λιμενικές δραστηριότητες που δεν μπορούν να αναληφθούν από τον λιμένα Bay υπό τους τρέχοντες όρους παραχώρησης χρήσης. Μεταξύ άλλων, αυτό σημαίνει επιβατηγά πλοία και αποστολή οχημάτων. Σε γενικές γραμμές, επίσης, το χύδην φορτίο (δηλαδή αυτό που δεν περιέχεται σε εμπορευματοκιβώτια) μπορεί να εξυπηρετηθεί από τον παλαιό λιμένα Χάιφα και μάλιστα έχει περιθώρια ανάπτυξης και αποκατάστασης των ρυθμών εξυπηρέτησης που τα τελευταία χρόνια απωλέσθηκε υπέρ ιδιωτικών λιμένων.

Ένας άλλος τομέας που αναμένεται να αποφέρει έσοδα στο λιμάνι της Χάιφα είναι η ακίνητη περιουσία. Το έργο Waterfront, που προωθείται από την κυβέρνηση σε συνεργασία με την Αρχή Γης του Ισραήλ και τον Δήμο της Χάιφα, είναι ένα από τα μεγαλύτερα αστικά έργα που σχεδιάζονται στο Ισραήλ για τα επόμενα χρόνια και η λιμενική εταιρεία της Χάιφα είναι ανάδοχος υλοποίησής του. Το έργο είναι ένα μείγμα οικιστικών και εμπορικών περιοχών, παρόμοιο με αυτό που βρίσκεται στη Βαρκελώνη και σε άλλες παράκτιες πόλεις.

Πίσω από τα παρασκήνια, διεξάγονται συζητήσεις μεταξύ των εμπλεκομένων μερών σχετικά με την ουσιαστική επέκταση του έργου. Στο σχεδιασμό έχει ενταχθεί η κατασκευή 2.000 κατοικιών πέραν των 500 που έχουν ήδη προγραμματιστεί, μια προσθήκη που θα διευκολύνει τη χρηματοδότηση του σχεδίου για την μεταφορά κάτω από την επιφάνεια του σιδηροδρόμου που επί του παρόντος διασχίζει το λιμάνι και το διαχωρίζει από την υπόλοιπη ακτή και την πόλη. Η προοπτική υλοποίησης του εν λόγω  σχεδιασμού θα επιφέρει σημαντική αναβάθμιση των υπεραξιών στην ακίνητη περιουσία της περιοχής.

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 30/09 18:25

    Μ.Κόνσολας: «Η Σχολή Ξεναγών σηματοδοτεί την είσοδο της Κέρκυρας στο χάρτη της τουριστικής εκπαίδευσης»

  2. 30/09 16:43

    IATA: Χαμηλότερες εκτιμήσεις για τις αερομεταφορές το 2020 - "Η χειρότερη καλοκαιρινή σεζόν της ιστορίας"

  3. 30/09 15:41

    Χάλκινο Βραβείο ποιότητας στον διεθνή διαγωνισμό ελαιόλαδου LondonIOOC

  4. 30/09 15:10

    Το Protel σε απευθείας διασύνδεση με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ

  5. 30/09 15:00

    Η VARIO διακρίθηκε με Silver Award από την EcoVadis για τις κοινωνικές πρακτικές της σχετικά με θέματα αειφορίας και βιώσιμης ανάπτυξης.

  6. 30/09 14:16

    Αλ.Βασιλικός: Η σεζόν του 2021 φαντάζει εξαιρετικά θολή - στις 23 Νοεμβρίου το 4ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας

  7. 30/09 13:53

    Έρευνα | Ξενοδοχεία πολυτελείας: Τα χειρότερα της κρίσης πέρασαν, όμως η πλήρης ανάκαμψη θα αργήσει

  8. 30/09 13:39

    Συνάντηση Ευρωπαϊκών Τουριστικών Γραφείων και Tour Operator στην Αθήνα 8 και 9 Οκτωβρίου 2020

  9. 30/09 12:15

    Περιφέρεια Κ.Μακεδονίας: Χρήσιμες πληροφορίες για την ενίσχυση των μικρών επιχειρήσεων

  10. 30/09 11:53

    Κατάργηση του ΕΝΦΙΑ και στις επιχειρήσεις ζητεί ο Δήμος Λειψών

  11. 30/09 11:40

    Via Eurasia – Η πεζοπορική διαδρομή που ενώνει την Ευρώπη με την Ασία

  12. 30/09 11:38

    TUI: Τέλος λειτουργίας για τον ιστορικό Ολλανδό τουρ οπερέιτορ KRAS

  13. 30/09 11:29

    Αλ. Βασιλικός: Η πανδημία επιτάχυνε τις νέες τάσεις στα ξενοδοχεία – Νέες ανάγκες στην τουριστική εκπαίδευση

  14. 30/09 11:27

    Αφιέρωμα Τουριστική Εκπαίδευση: Τι λένε Κόνσολας, Βασιλικός, Τάσιος, ΣΕΤΕ, Τσιλίδης, Τόλη και Ματσίγκος

  15. 30/09 11:25

    HAPCO: Η τουριστική εκπαίδευση στην Ελλάδα χρειάζεται Πανεπιστημιακή Σχολή – Το ζωντανό συνέδριο δεν θα πεθάνει

  16. 30/09 11:25

    Ποια είναι τα περιζήτητα τουριστικά επαγγέλματα στην Ευρώπη

  17. 30/09 11:25

    Oι θέσεις του ΣΕΤΕ για την αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης

  18. 30/09 11:25

    Επιστημονικό Συμβούλιο Διασφάλισης Ποιότητας της Τουριστικής Εκπαίδευσης

  19. 30/09 11:25

    ΠΟΞ: Εκπαίδευση, Εξειδίκευση, Πιστοποίηση το τρίπτυχο της επιτυχημένης σταδιοδρομίας στον τουρισμό

  20. 30/09 11:25

    Συνέντευξη Υφυπουργού Τουρισμού Μάνου Κόνσολα: «Τώρα είναι η ώρα για μια μεγάλη μεταρρύθμιση στην τουριστική εκπαίδευση»

  21. 30/09 11:25

    Επανάσταση στην Ευρώπη για την απόκτηση δεξιοτήτων των εργαζομένων στη νέα εποχή, που έφερε η πανδημία

  22. 30/09 11:25

    FedHATTA: Ανθρωποκεντρικές και ψηφιακές οι ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής εκπαίδευσης

  23. 30/09 11:20

    ACT: Προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα στον Τουρισμό και την Φιλοξενία

  24. 30/09 11:20

    Άμεση ανάγκη για αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης, που θα καλύπτει τις ανάγκες της νέας εποχής

  25. 30/09 11:20

    Γ. Ματσίγκος: Φως στο τούνελ για την τουριστική εκπαίδευση στην Ελλάδα

  26. 30/09 11:11

    Αφιέρωμα: Σπουδές στα Τουριστικά

  27. 30/09 10:51

    Οι άγνωστοι παράξενοι σχηματισμοί και το σεληνιακό τοπίο της Ελλάδας

  28. 30/09 10:49

    Η ελληνική εκκλησία που αποτελεί μια από τις πιο παράξενες του κόσμου

  29. 30/09 10:33

    Eνισχύσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Χαλκιδική

  30. 30/09 10:31

    Οι θησαυροί των δρόμων – 10 +1 βρύσες της Αχαΐας

  31. 30/09 10:30

    Γαλλία: Το σχέδιο για την ανάκαμψη του τουρισμού – Κυβερνητική σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό τον Οκτώβριο

  32. 30/09 10:29

    Κορωνοϊός-Β. Ιρλανδία: Νέα μέτρα για μπαρ και εστιατόρια

  33. 30/09 10:24

    Η ΚΥΑ για το πρόγραμμα των 100.000 επιδοτούμενων θέσεων εργασίας

  34. 30/09 10:16

    Μ.Κόνσολας: Προτεραιότητα η στήριξη επιχειρήσεων και εργαζομένων και η επόμενη ημέρα

  35. 29/09 18:33

    Κρουαζιερόπλοιο Mein Schiff: Αρνητικά όλα τα τεστ- λανθασμένος ο συναγερμός

  36. 29/09 18:22

    Δωρεά του Γρ. Τάσιου σε πολιτιστικό κέντρο και ΚΑΠΗ στη Χαλκιδική

  37. 29/09 18:08

    Κορίνα Λιούτα: Δικαίωμα πρόσβασης στα ΑμεΑ σε κάθε περιοχή και γωνιά της χώρας μας

  38. 29/09 18:03

    Ιδρύεται Εθνικό Παρατηρητήριο Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης

  39. 29/09 17:29

    Άνοιξαν οι συμμετοχές στο «Τουρισμός για όλους» μέσω τουριστικών γραφείων

  40. 29/09 16:33

    FedHATTA: Σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία του ΤΑΝΤΠ

  41. 29/09 16:30

    Ματαιώνεται το Santorini Experience 2020 - Νέο ραντεβού στις 1-3 Οκτωβρίου 2021

  42. 29/09 16:27

    Πως γίνονται οι συμφωνίες για προαιρετικές μειώσεις ενοικίων

  43. 29/09 16:08

    Βρετανία: Νέο πλήγμα στις αερομεταφορές - Η κυβέρνηση προωθεί αύξηση του δασμού επιβατών στις πτήσεις

  44. 29/09 16:02

    Υπ.Τουρισμού: Πρόσκληση στα τουριστικά γραφεία για το πρόγραμμα "Τουρισμός για Όλους"

  45. 29/09 15:46

    TUI: Πιθανώς λανθασμένος ο συναγερμός στο κρουαζιερόπλοιο Mein Schiff 6 - Αρνητικά τα νέα τεστ

  46. 29/09 15:27

    Η Lufthansa αναμένει το «πράσινο φως» για τα γρήγορα τεστ ώστε να ανοίξουν οι πτήσεις με τις ΗΠΑ

  47. 29/09 14:30

    Προκηρύχθηκε ο Διεθνής Αρχιτεκτονικός Διαγωνισμός για την ανάπλαση του Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης

  48. 29/09 14:28

    Tax Free αγορές: Πάνω από τους μισούς διεθνείς αγοραστές έτοιμοι να επιστρέψουν στα ταξίδια στο εξωτερικό

  49. 29/09 14:14

    Grandhotel "Hessischer Hof": Κλείνει η “Μ. Βρετανία” της Φρανκφούρτης

  50. 29/09 13:36

    Spies: Ρόδος και Κρήτη οι top προορισμοί των Δανών για διακοπές αυτό το φθινόπωρο – Νέα πτήση για Ρόδο

  51. 29/09 13:33

    Αποδίδεται αύριο Τετάρτη ο νέος φωτισμός της Ακρόπολης (video)

  52. 29/09 12:43

    FedHATTA: Virtual RoadShow για την παρουσίαση της Ελλάδας στην αγορά της Ινδίας

  53. 29/09 12:39

    Η Ελλάδα ξεπέρασε το όριο ρυθμού μετάδοσης COVID της Βρετανίας – Ορατός ο κίνδυνος για καραντίνα

  54. 29/09 12:19

    Νεμέα: Η φθινοπωρινή εξόρμηση που πρέπει να κάνεις

  55. 29/09 12:18

    Το ελληνικό «μυθικό» δάσος που αξίζει να περπατήσεις

  56. 29/09 12:16

    TUI: Ακυρώσεις διακοπών στην Ελλάδα τον Οκτώβριο

  57. 29/09 12:03

    Live Webinar με κορυφαία στελέχη της Ελληνικής Οικονομίας από το Μητροπολιτικό Κολλέγιο

  58. 29/09 11:59

    Η επόμενη μέρα του τουρισμού στην Έδεσσα και την Ορεινή Πέλλα

  59. 29/09 11:53

    EASA: Εξαιρετικά χαμηλός ο κίνδυνος μετάδοσης του κορωνοϊού στις πτήσεις

  60. 29/09 11:30

    ΙΝΣΕΤΕ: Ο εισερχόμενος τουρισμός ανά αγορά και περιφέρεια και οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2019

  61. 29/09 11:25

    Μόλις το 5% των Γερμανών επιθυμεί διακοπές στο εξωτερικό αυτό το φθινόπωρο

  62. 29/09 11:24

    Διαγωνισμός στα Κοινωνικά Δίκτυα για την προβολή της Ρόδου

  63. 29/09 11:08

    Ποιες επιχειρήσεις δικαιούνται μείωση ενοικίου 40% τον Σεπτέμβριο

  64. 29/09 11:05

    «On sourit pour la photo»: Η γαλλική ταινία - ύμνος για το ελληνικό καλοκαίρι

  65. 29/09 10:49

    "Εργαστείτε από τον Παράδεισο": Πρόσκληση από τον δήμαρχο της πόλης Μπενιντόρμ

  66. 29/09 10:47

    Τυνησία: Έως 70% η μείωση των τουριστικών εσόδων το 2020

  67. 29/09 10:32

    Δήμος Καρπενησίου: Κατά της εγκατάστασης αιολικού σταθμού, υπέρ των προοπτικών τουριστικής ανάπτυξης

  68. 29/09 10:31

    Πράσινο φως για αλλαγή χρήσης 4όροφου κτιρίου σε ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας

  69. 29/09 10:29

    Νέο χρέος 96 δισ. ευρώ το 2021 για τη γερμανική οικονομία

  70. 28/09 19:22

    Χ.Θεοχάρης: Άμεση ανάγκη η υιοθέτηση κοινών Ευρωπαϊκών μέτρων στον τουρισμό

  71. 28/09 19:15

    Τι λέει η TUI για το κρουαζιερόπλοιο «Mein Schiff 6», με τα κρούσματα κορωνοϊού

  72. 28/09 19:00

    Περιφέρεια Κρήτης: Μη επιστρεπτέα επιχορήγηση από 3.000 έως 40.000 ευρώ στις μικρές επιχειρήσεις

  73. 28/09 16:20

    Άρση των περιοριστικών μέτρων σε Ηράκλειο και Χανιά ζητεί ο κ.Αρναουτάκης από τον πρωθυπουργό

  74. 28/09 16:10

    ΣΕΤΕ: Αίτημα για συμπληρώσεις στα μέτρα στήριξης των τουριστικών επιχειρήσεων

  75. 28/09 15:57

    Costa Cruises: Η Ελλάδα στα προγράμματα κρουαζιέρας του 2021

  76. 28/09 14:13

    Νέα δέσμη ενεργειών στην Αθήνα για την πανδημία

  77. 28/09 14:06

    Μεγαλύτερο από πέρυσι το μερίδιο των Ρώσων τουριστών στην Τουρκία τον Αύγουστο

  78. 28/09 13:25

    ECTAA: Ο ευρωπαϊκός κλάδος οργανωμένων ταξιδίων συζητά για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού

  79. 28/09 13:23

    Κομισιόν: Ενιαίοι ταξιδιωτικοί περιορισμοί στην ΕΕ βάσει εβδομαδιαίου χάρτη

  80. 28/09 13:14

    Ο θρύλος με την πριγκίπισσα σε ένα ελληνικό εκκλησάκι διαφορετικό από τα άλλα

  81. 28/09 13:12

    Ο άγνωστος Λόφος Οχυρού στη Ραφήνα και η ιστορία του

  82. 28/09 13:11

    WTTC: Πώς ο τουρισμός θα περάσει ομαλά στην ανάκαμψη – Οι νέες απαιτήσεις για τους προορισμούς

  83. 28/09 12:50

    Aegean: -88% ο κύκλος εργασιών το β' τρίμηνο

  84. 28/09 12:09

    Η Ελλάδα ο πιο περιζήτητος προορισμός ταξιδίων για τους Γάλλους το 2021

  85. 28/09 12:06

    Συναγερμός σε κρουαζιερόπλοιο σε ελληνικά νησιά: 12 κρούσματα κορωνοϊού στο Mein Schiff!

  86. 28/09 11:43

    TUI: Νέα καμπάνια στις Σκανδιναβικές χώρες (video)

  87. 28/09 10:49

    Airbnb: Νέα πλατφόρμα ειδικά για τη συνεργασία με τις πόλεις

  88. 28/09 10:34

    Δ.Φραγκάκης: Η στήριξη επιχειρήσεων και εργαζόμενων η μεγάλη πρόκληση της επόμενης μέρας -video του ΕΟΤ “Greece. Always Epic”

  89. 28/09 10:25

    Χάρης Θεοχάρης: Εστίαση στην ποιότητα το 2021

  90. 28/09 10:24

    Δήμος Ικαρίας: Aίτημα για εφαρμογή μειωμένου ΦΠΑ

  91. 28/09 10:22

    Eνισχύσεις για νέα ξενοδοχεία σε Ζάκυνθο και Μήλο

  92. 28/09 10:21

    Αναγνωρίστηκε άλλη μία ιαματική πηγή στην Αιδηψό

  93. 28/09 10:18

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες και ενοικιαζόμενα επιπλωμένα δωμάτια

  94. 28/09 10:16

    Ισραήλ: Nέο πακέτο οικονομικής βοήθειας επιχειρήσεων και εργαζομένων έως τον Ιούνιο του 2021

  95. 28/09 10:13

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης: Πρωτοφανής μείωση στις διανυκτερεύσεις και στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο στο 8μηνο

  96. 27/09 13:01

    Αποφάσεις για νέο ξενοδοχείο στη Ρεντίνα Βόλβης και για συνένωση ξενοδοχείων στην Κω

  97. 27/09 13:00

    Αυξάνονται οι πτωχεύσεις και η ανεργία στη Γαλλία

  98. 27/09 12:59

    Κορωνοϊός: Τα κίνητρα των εξωτικών προορισμών για την προσέλκυση τηλε-εργαζόμενων

  99. 27/09 12:51

    Γρ.Τάσιος: Οι έκτακτες συνθήκες απαιτούν έκτακτα μέτρα στήριξης των επιχειρήσεων και των εργαζομένων

  100. 26/09 16:36

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας: Προσαρμογή στα νέα δεδομένα