Xenia Digi Hotel - Aπολογισμός: Τί συζητήθηκε για τις ψηφιακές τεχνολογίες και τα ξενοδοχεία
Για τρεις ημέρες, η καρδιά των ψηφιακών εξελίξεων χτυπούσε στην Xenia, στο μοντέρνο stage του Digi Hotel στο Hall 2 του εκθεσιακού κέντρου Metropolitan Expo. Με ένα πλούσιο πλήρες πρόγραμμα, 7 ωρών καθημερινά, με 50 κορυφαίους ομιλητές, founders, partners, ceo’s, managing directors και υψηλά στελέχη των καλύτερων εταιρειών ψηφιακών τεχνολογιών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, με 40 ομιλίες και 5 θεματικά πάνελς, χαρτογραφήθηκε, αναλύθηκε και παρουσιάστηκε η παγκόσμια σύγχρονη πραγματικότητα του ξενοδοχειακού digital.
Είχε προηγηθεί πολύμηνος σχεδιασμός, της κάθε λεπτομέρειας του προγράμματος, από μια εξαιρετική επιτροπή, που αποτελούνταν από τους Έλληνες γκουρού στους τομείς των ψηφιακών τεχνολογιών και των ξενοδοχείων.
Το κοινό, στην συντριπτική του πλειονότητα ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, αλλά και στελέχη του κλάδου από όλη τη χώρα, αγκάλιασαν την εκδήλωση, κατακλύζοντας το stage του Digi Hotel όχι μόνο με την παρουσία τους, αλλά και τις ερωτήσεις τους. Δεν ήταν δε, λίγοι εκείνοι που παρακολούθησαν σχεδόν το σύνολο του προγράμματος.
Έξι θεματικές ενότητες, δύο κάθε ημέρα, κάλυψαν όλο το φάσμα των ψηφιακών εξελίξεων στα ξενοδοχεία και ανέδειξαν το θέμα της ψηφιακής επανάστασης στον κλάδο της φιλοξενίας, αφού αποκάλυψαν ότι ακόμα και οι πιο παλιοί και παραδοσιακοί «παίχτες» του παγκόσμιου τουρισμού, μπαίνουν δυναμικά στην ψηφιακή εποχή της πώλησης.
Κάθε θεματική ενότητα ξεκινούσε με ένα πάνελ «προβληματισμού» όπου αναλύθηκε με κάθε λεπτομέρεια το θέμα και στη συνέχεια στοχευμένες παρουσιάσεις από τους ειδικούς της αγοράς έδιναν τις λεπτομέρειες και αποκάλυπταν λύσεις και πρακτικές.
Ενότητες με συναρπαστικό περιεχόμενο
Στη θεματική ενότητα, Content as hotel asset παρουσιάστηκαν όλα τα στοιχεία που απέδειξαν ότι το περιεχόμενο αποτελεί σήμερα ένα από τα βασικότερα όπλα του ξενοδοχείου για την σωστή παρουσίαση του με στόχο την προσέλκυση της επιθυμητής πελατείας. Οι εκλεκτοί ομιλητές, ο καθένας στον τομέα του, εξήγησε την έννοια του κάθε είδους περιεχομένου, που χρησιμοποιείται για την εμφάνιση, την προβολή και την προώθηση, ενός ξενοδοχείο, δηλαδή τα κείμενα, το βίντεο, οι φωτογραφίες, τα newsletters και η τοποθέτηση αυτών με το σωστό τρόπο, σε ψηφιακά και μη εργαλεία, όπως websites, social media, μπροσούρες, κλπ. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σπουδαιότητα του SEO-Search Engine Optimization. Αναλύθηκε η σωστή παραγωγή, η χρήση και η σημασία όλων των στοιχείων, ώστε να μπορούν να λειτουργούν σωστά και να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις, ενώ στο τέλος της ενότητας, παρουσιάστηκε ένα επιτυχημένο case study ελληνικού ξενοδοχείου που κατάφερε με το περιεχόμενο του, να αυξήσει την πελατεία του.
Στη θεματική ενότητα Social media αναδείχτηκε αρχικά η χρήση τους ως κορυφαία ψηφιακά εργαλεία για την προώθηση και την προβολή του ξενοδοχείου. Οι ομιλητές στις παρουσιάσεις τους ανάλυσαν τις διαφορετικές λειτουργίες τους, τους ξεχωριστούς χειρισμούς και χρήσεις τους, αλλά και την κρισιμότητα τους ως κανάλια πώλησης των ξενοδοχείων. Επι χάρτου τέθηκαν τα μεγαλύτερα social media, το Facebook, το Instagram, το Google my Business κ.α. Παρουσιάστηκαν παραδείγματα για συχνά λάθη αλλά και σωστές πρακτικές, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο marketing μέσω social media. Στο τέλος της ενότητας, παρουσιάστηκε ένα επιτυχημένο case study ελληνικού ξενοδοχείου που κατάφερε μέσω των Social Media, να ενδυναμώσει τη σχέση με την πελατεία του και να την αυξήσει.
Στη θεματική ενότητα Strategy, Sales & Distribution, το ενδιαφέρον των ακροατών κορυφώθηκε καθώς η στρατηγική, οι πωλήσεις και τα κανάλια διανομής είναι σήμερα το απόλυτο ζητούμενο για τον ξενοδόχο. Όπως αναλύθηκε από τους ομιλητές, η ανάπτυξη της σωστής στρατηγικής είναι αυτή που θα οδηγήσει σε επιτυχημένες πωλήσεις, που θα επιτευχθούν μέσω των σωστών καναλιών. Οι ειδικοί έδωσαν οδηγίες και λύσεις για την σωστή τιμή και τιμολόγηση των δωματίων, παρουσίασαν τις μεγάλες δυνατότητες των online booking engines, που οδηγούν σε απευθείας κρατήσεις, ενώ σε επιμέρους ομιλίες εκπρόσωποι της παγκόσμιας αγοράς των καναλιών διανομής, παρουσίασαν τη δική τους στρατηγική και την ελληνική αγορά. , ενώ θα παρουσιαστούν επιτυχημένα case studies ελληνικών ξενοδοχείων σε αυτούς τους τομείς. Στο τέλος της ενότητας, παρουσιάστηκε ένα επιτυχημένο case study ελληνικού ξενοδοχείου που κατάφερε με την σωστή στρατηγική πωλήσεων, να αυξήσει την πελατεία του.
Στη θεματική ενότητα Innovative Startups & Applications παρουσιάστηκαν στο κοινό οι πλέον καινοτόμες και πρωτοπόρες ελληνικές start up επιχειρήσεις οι οποίες εξήγησαν τα προϊόντα τους που βρίσκουν εφαρμογή και δίνουν λύσεις στις σύγχρονες ανάγκες του ξενοδοχείου. Παρουσιάστηκαν applications για τον ιδανικό virtual concierge για το σύγχρονο ταξιδιώτη, έξυπνες εφαρμογές για τη διαχείριση απαντήσεων σε απευθείας αιτήματα των πελατών ξενοδοχείων, εργαλεία που έχει στα χέρια του ένα μικρό ή μεσαίο ξενοδοχείο, καθώς και αυτοματισμοί και ψηφιακές λύσεις για τους ταξιδιώτες του μέλλοντος.
Στη θεματική ενότητα Hotel Digital Presence αναλύθηκε με λεπτομέρεια η ολοκληρωμένη ψηφιακή παρουσία ενός ξενοδοχείου, αλλά και τα απαραίτητα εργαλεία που πρέπει να αναπτύξει ώστε να θεωρείται ψηφιακά επαρκές. Παρουσιάστηκαν τα εργαλεία και οι τεχνικές για το πως μπορεί να βελτιώσει τις αποδόσεις στην ιστοσελίδα του, πως μπορεί να προβάλει τον προορισμό, πως μπορεί να εμπλουτίσει και να διευκολύνει τις προσφερόμενες υπηρεσίες προς τον πελάτη του. Επιπλέον παρουσιάστηκαν επιτυχημένα case studies ελληνικών ξενοδοχείων σε αυτούς τους τομείς της ολοκληρωμένης παρουσίας, με παραδείγματα για city και resort hotels.
Στη θεματική ενότητα Hotel promotion & advertising παρουσιάστηκε με εντυπωσιακό τρόπο, ο απέραντος κόσμος της ψηφιακής προώθησης και διαφήμισης και οι πάμπολλες λύσεις για τον ξενοδόχο. Το κοινό είχε την ευκαιρία να γνωρίσει με στοιχεία τις ραγδαίες εξελίξεις, αλλά και τα καινούρια προϊόντα και εργαλεία της αγοράς. Αναλυτικά χαρτογραφήθηκε η σύγχρονη πελατεία που σήμερα σερφάρει στον παγκόσμιο ιστό αναζητώντας το ιδανικό κατάλυμα για το γούστο και τον σκοπό του ταξιδιού, την ίδια ώρα που ο ξενοδόχος αναζητά τον πελάτη – στόχο, επενδύοντας χρήματα στην προώθηση και τη διαφήμιση. Οι ομιλητές εξήγησαν πως η νέα πραγματικότητα των δημοσιογράφων, bloggers και influencers τους θέλει ταξιδεύουν, να γράφουν, να μεταδίδουν και να επηρεάζουν καθοριστικά τους ακόλουθους τους στις επιλογές τους. Αναλύθηκαν οι τρόποι και οι σωστές πρακτικές με τα οποία ο ξενοδόχος θα τους χρησιμοποιήσει σωστά. Έμφαση δόθηκε και στην εμπειρία έξω από τα ξενοδοχεία που πρέπει ο ξενοδόχος να προβάλει και να προσφέρει. Ειδικά θέματα για τη διαφήμιση μέσω Google, email marketing και social media, κ.α. εκπαίδευσαν το κοινό στις τελευταίες του εξελίξεις.
- 1) Η Μεσόγειος αποτελεί πλέον ένα «hot spot» κλιματικής αλλαγής
- 2) "Ο Πολιτισμός της Ελιάς", εκδήλωση - προπομπός του 2ου «Elia Lesvos Confest 2024»
- 3) Στην Κωνσταντινούπολη το παγκόσμιο συνέδριο της SITE - 500 επαγγελματίες Incentive travel στην Πόλη
- 4) Προβολή της Ελλάδος στη Βαρσοβία μέσω της Choose Greece - τιμώμενοι δήμοι ο Βόλος και τα Χανιά
24/04 15:00
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
24/04 14:43
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
24/04 14:10
24/04 13:30
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
24/04 13:04
24/04 12:49
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
24/04 12:01
24/04 11:53
24/04 11:14
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
24/04 10:41
24/04 07:31
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
24/04 07:27
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
24/04 07:24
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
24/04 07:22
24/04 07:19
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
22/04 07:17
21/04 11:13
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
21/04 11:03
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
21/04 10:52
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
21/04 07:57
20/04 12:08
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
20/04 11:58
ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας
20/04 11:54
Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης
20/04 11:52
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
19/04 17:25
Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς
19/04 16:42
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
19/04 16:09
ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων
19/04 16:04
19/04 15:51
Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024
19/04 15:28
19/04 14:45
Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών
19/04 13:03
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
19/04 12:58
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
19/04 12:21
Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος
19/04 11:43
Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos
19/04 11:34
Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων
19/04 11:30
19/04 11:19
19/04 10:56
19/04 10:21
19/04 07:14
Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης
19/04 07:10
Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα
19/04 07:09
19/04 07:07
Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης
19/04 07:04
18/04 16:45
18/04 15:55
Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών
18/04 15:13
Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας
18/04 15:09
Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς
18/04 15:03
Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»
18/04 14:22
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς
18/04 13:53
Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024
18/04 13:05
18/04 12:33
Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026
18/04 12:19
SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024
18/04 12:17
Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα
18/04 12:03
Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους
18/04 11:57
18/04 11:45
Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου
18/04 11:29
Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ
18/04 11:22
18/04 11:18
Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
( 0 )