Έρευνα | Τι θέλουν να γνωρίζουν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες εν μέσω πανδημίας

Έρευνα | Τι θέλουν να γνωρίζουν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες εν μέσω πανδημίας

Καθώς τα επαγγελματικά ταξίδια ξαναρχίζουν ενώ η πανδημία επιμένει, η διατήρηση της επαφής με τους επαγγελματίες ταξιδιώτες έχει λάβει επείγουσες διαστάσεις για τις εταιρείες και τους διαχειριστές των ταξιδιών τους.

Για τους ταξιδιώτες υπαλλήλους, είναι ιδιαίτερα κρίσιμο να παρακολουθούν τις αλλαγές και να λαμβάνουν έγκαιρα τις πληροφορίες που συνεχώς μεταβάλλονται.

Το εν λόγω ζήτημα εξετάστηκε στην πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την Global Business Travel Association (GBTA) και πραγματοποιήθηκε από την Dinova Inc.  Η έρευνα με τίτλο No Reservations: Travel Program Communications from the US Business Traveler's Perspective, Χωρίς Κρατήσεις: Οι επικοινωνίες των ταξιδιωτικών προγραμμάτων από τη σκοπιά του επαγγελματία ταξιδιώτη των ΗΠΑ,  εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η επικοινωνία των ταξιδιωτικών προγραμμάτων σε σχέση με το πώς θέλουν οι ίδιοι οι επαγγελματίες ταξιδιώτες να λειτουργεί.

‘Όπως δήλωσε η κα Suzanne Neufang, CEO της GBTA, η επικοινωνία και η ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο είναι πολύ σημαντική για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες εν καιρώ πανδημίας, ακόμη και για τους πιο έμπειρους του κλάδου. Κατ’ επέκταση, οι διαχειριστές εταιρικών ταξιδιών αναλαμβάνουν έναν ακόμη πιο ζωτικό ρόλο, λειτουργώντας ως αγγελιοφόροι και διαχειριστές της ενημέρωσης και της ασφάλειας των υπαλλήλων τους.

Από πλευράς της, η κα Alison Galik, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Dinova, επεσήμανε μεταξύ άλλων ότι οι ταξιδιωτικές πολιτικές για τις επιχειρήσεις ήταν παραδοσιακά αρκετά στατικές. Ωστόσο, ο κορωνοϊός έχει αλλάξει τελείως την κατάσταση, αφού οι εταιρείες πρέπει πλέον να προσαρμόζουν συνεχώς τις ταξιδιωτικές τους πολιτικές με βάση τις κυβερνητικές πολιτικές, τις παραλλαγές του κορωνοϊού, τα ποσοστά εμβολίων και τις τοπικές διαφορές, ώστε να διασφαλίζουν ότι οι εργαζόμενοί τους είναι ασφαλείς.

Ακολουθούν τα κυριότερα σημεία της έρευνας σχετικά με το τι θέλουν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες του σήμερα: 

Περισσότερες Πληροφορίες

Οι περισσότεροι επαγγελματίες ταξιδιώτες αισθάνονται ότι έχουν αρκετές πληροφορίες σχετικά με διάφορες ταξιδιωτικές αλλαγές που σχετίζονται με τον κορωνοϊό. Ωστόσο, ένα μεγάλο ποσοστό χρειάζεται ακόμη περισσότερες πληροφορίες, ιδιαίτερα εάν πρόκειται να ταξιδέψει τους επόμενους έξι μήνες:

-Το 46% ανέφερε ότι θα χρειαζόταν τουλάχιστον κάποιες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις απαιτήσεις εισόδου/καραντίνας για κάθε χώρα

-Το 42% απάντησε ότι θα χρειαζόταν κάποιες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα που λαμβάνουν οι ταξιδιωτικοί προμηθευτές, όπως αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία και εστιατόρια για τη μείωση της εξάπλωσης του κορωνοϊού

-Το 41% δήλωσε ότι θα χρειαζόταν κάποιες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τους πόρους έκτακτης ανάγκης, δηλαδή με ποιον να επικοινωνήσει εάν έχει συμπτώματα κορωνοϊού ή άλλη ιατρική έκτακτη ανάγκη ενώ ταξιδεύει

-Το 36% απάντησε ότι θα χρειαζόταν κάποιες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία έγκρισης ταξιδιού της εταιρείας του, δηλαδή τα βήματα που θα έπρεπε να κάνει για να λάβει άδεια να ταξιδέψει εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού

-Το 31% ανέφερε ότι θα χρειαζόταν κάποιες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις ταξιδιωτικές πολιτικές της εταιρείας σχετικά με τον κορωνοϊό, δηλαδή  εάν η εταιρεία του επιτρέπει επί του παρόντος ταξίδια ή εάν χρειάζεται να έχουν κάνει το εμβόλιο

Ασφάλεια σε αεροδρόμια, ξενοδοχεία και εστιατόρια

Η συντριπτική πλειοψηφία των επαγγελματιών ταξιδιωτών απάντησε ότι είναι σημαντικό ή πολύ σημαντικό να μάθει για τα μέτρα ασφαλείας που σχετίζονται με τον κορωνοϊό σε ξενοδοχεία (94%), αεροπορικές εταιρείες (93%), αεροδρόμια (92%), εστιατόρια (86%) , εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων (84%) και εταιρείες μετακίνησης/ταξί (82%). Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν πρωτόκολλα καθαρισμού και υγιεινής, καθώς και απαιτήσεις για μάσκα και εμβόλια για το προσωπικό και τους πελάτες.

Μεγαλύτερη επικοινωνία μέσω email

Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες θέλουν περισσότερη ενημέρωση από την εταιρεία τους μέσω email, ώστε να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τις ταξιδιωτικές πολιτικές και τους πόρους που σχετίζονται με τα ταξίδια. Τέσσερις στους πέντε (81%) αναφέρουν ότι το email είναι μία από τις πέντε κορυφαίες μεθόδους επικοινωνίας που θέλουν να χρησιμοποιεί η εταιρεία τους.

Μεγαλύτερη επικοινωνία με πλατφόρμες εσωτερικής επικοινωνίας

Οι εταιρείες χρησιμοποιούν ευρέως πλατφόρμες εσωτερικής επικοινωνίας και συνεργασίας,  ωστόσο, αυτές δεν χρησιμοποιούνται αρκετά για την επικοινωνία των ταξιδιωτικών προγραμμάτων.

Μόνο το 1/3  των επαγγελματιών ταξιδιωτών (32%) ανέφερε ότι η εταιρεία τους χρησιμοποιεί εσωτερική πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων ή συνεργασίας για να ενημερώσει τους υπαλλήλους σχετικά με τα ταξίδια. Επιπλέον, μόνο το 1/3 (33%) χαρακτηρίζει αυτή τη μέθοδο επικοινωνίας ως μία από τις 5  κορυφαίες μεθόδους.

Ένας ακόμη μεγαλύτερος αριθμός επαγγελματιών ταξιδιωτών (51%) θεωρεί ότι η εταιρική πύλη intranet/εργαζομένων είναι μία από τις πέντε κορυφαίες προτιμώμενες μεθόδους επικοινωνίας που  εκτιμούν και θα εξακολουθούν να εκτιμούν και μετά την πανδημία.

Μεγαλύτερη επικοινωνία μέσω κινητού τηλεφώνου

Παρά την πρόσφατη πρόοδο, τα ταξιδιωτικά προγράμματα δεν χρησιμοποιούν αρκετά μεθόδους επικοινωνίας που περιλαμβάνουν κινητό τηλέφωνο, και, εάν χρησιμοποιούν τέτοιες μεθόδους, οι επαγγελματίες ταξιδιώτες μπορεί να μην το γνωρίζουν. Μόνο το 1/3 των επαγγελματιών ταξιδιωτών (36%) απάντησε ότι η εταιρεία του ενημερώνει για τα ταξίδια μέσω μηνυμάτων κειμένου και μόνο περίπου το 1/4 (21%) ανέφερε ότι επικοινωνεί μέσω εφαρμογών για κινητά.

Προτίμηση στα μηνύματα κειμένου

Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες προτιμούν τα μηνύματα κειμένου από τις ειδοποιήσεις τύπου push. Οι μισοί από τους επαγγελματίες ταξιδιώτες (51%) αναδεικνύουν τα γραπτά μηνύματα ως μία από τις πέντε κορυφαίες μεθόδους που θέλουν να χρησιμοποιεί η εταιρεία τους για να τους ενημερώνει σχετικά με τα ταξίδια. Από την άλλη πλευρά, μόνο το 23% θεωρεί τις ειδοποιήσεις push μέσω μιας εφαρμογής για κινητά ως μία από τις κορυφαίες μεθόδους.

Μεγαλύτερη προτίμηση στα ενημερωτικά βίντεο

Οι περισσότερες εταιρείες έχουν επίσημη, γραπτή ταξιδιωτική πολιτική. Ωστόσο, χρησιμοποιούν και άλλες μεθόδους μικρότερου μεγέθους για να αποστείλουν πληροφορίες. Μόνο το 12% των ερωτηθέντων απάντησε ότι η εταιρεία του χρησιμοποιεί βίντεο για να ενημερώσει σχετικά με τα ταξίδια και μόνο το 9% αναφέρει ότι χρησιμοποιεί infographics. Από πλευράς τους, οι επαγγελματίες ταξιδιώτες δήλωσαν ότι προτιμούν τα βίντεο σε σχέση με τα γραφήματα. Το 1/4 (25%) θεωρεί ότι τα βίντεο είναι μία από τις πέντε κορυφαίες μεθόδους εν αντιθέσει με το 8% που θεωρεί τα γραφήματα ως μία από τις πέντε κορυφαίες μεθόδους επικοινωνίας.

‘Έμφαση στην εταιρική κοινωνική ευθύνη

Όσον αφορά στην κοινωνική ευθύνη, τρεις στους πέντε (61%) επαγγελματίες ταξιδιώτες ενδιαφέρονται για τη βιωσιμότητα ενός ταξιδιωτικού προμηθευτή, καθώς και για την ποικιλομορφία και τις πιστοποιήσεις.

Οι νεότεροι επαγγελματίες ταξιδιώτες ενδιαφέρονται περισσότερο για την κοινωνική ευθύνη, με τους ταξιδιώτες Gen Z (77%) και Millennial (78%) να δίνουν μεγάλη βαρύτητα στην ποικιλομορφία των προμηθευτών και τα κριτήρια επιλογής σε σύγκριση με τους ταξιδιώτες Gen X (58%). Οι Millennials (79%) ενδιαφέρονται περισσότερο από τη Gen X (63%) και τη Gen Z (53%) για τη λήψη πληροφοριών βιωσιμότητας προμηθευτών. Λίγο πάνω από το ένα τρίτο των Boomers εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τη λήψη πληροφοριών ταξιδιωτικών προμηθευτών για κάθε περιοχή.

Ενώ το κύριο θέμα της έρευνας ήταν η επικοινωνία του ταξιδιωτικού προγράμματος, περιλάμβανε επίσης μερικές ερωτήσεις σχετικά με τις προτιμήσεις των επαγγελματιών ταξιδιωτών για φαγητό. Μεταξύ των βασικών ευρημάτων, είναι τα εξής:

-Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες εξακολουθούν να εκτιμούν το φαγητό σε εστιατόριο. Όταν τους ζητήθηκε να κατατάξουν τα εστιατόρια που ταιριάζουν στις ανάγκες τους, σχεδόν το ένα τρίτο (31%) επιλέγει το χαλαρό φαγητό ως την κορυφαία επιλογή του. Ένας στους πέντε (22%) επιλέγει πολυτελές casual ενώ μερικοί προτιμούν γρήγορο σερβίρισμα/φαστ φουντ (17%), καλό φαγητό (16%) ή γρήγορο casual (13%).

-Στα ταξίδια τους, οι ερωτηθέντες χρησιμοποιούν διαφορετικές πηγές για να μάθουν ποια είναι τα καλύτερα εστιατόρια. Αυτά περιλαμβάνουν ιστότοπους κριτικής εστιατορίων (63%), σύσταση συναδέλφου ή φίλου (52%)  ρεσεψιόν ξενοδοχείου/τοπικού οδηγού (47%) και μέσα κοινωνικής δικτύωσης (43%). Ωστόσο, οι Millennials, σε σύγκριση με άλλες ηλικιακές ομάδες, είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ανακαλύψουν εστιατόρια, ενώ οι Baby Boomers στηρίζονται πιο συχνά σε πληροφορίες από στόμα σε στόμα, είτε από έναν συνάδελφο ή φίλο, είτε από έναν θυρωρό ή οδηγό ξενοδοχείου.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Ερευνα
  1. 17/01 15:52

    Β. Κικίλιας σε ΕΣΑμεΑ: Στόχος μας να γίνει η Ελλάδα προσβάσιμη σε όλους τους επισκέπτες της

  2. 17/01 15:51

    Ιταλία: Προβλήματα στις πτήσεις αύριο λόγω απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας

  3. 17/01 15:35

    ΣΥΡΙΖΑ: Να ακυρωθούν οι απολύσεις των 350 εργαζομένων του ξενοδοχείου HILTON

  4. 17/01 15:09

    In-Crete, Καινοτόμος συνεργασία για την Κυκλική Οικονομία στην Κρήτη και τη Μεσόγειο

  5. 17/01 14:05

    Θάσος: Εγκρίθηκε το καταφύγιο τουριστικών σκαφών στο ξενοδοχείο Alexandra Beach

  6. 17/01 13:46

    “Βούλιαξε” το σαββατοκύριακο η Βασιλίτσα

  7. 17/01 13:33

    Barceló Hotel Group: Άνοιγμα 20 νέων ξενοδοχείων στην Ευρώπη το 2022

  8. 17/01 13:10

    SAS: Οι 6 τάσεις που θα κυριαρχήσουν το 2022

  9. 17/01 12:49

    Eλεγχόμενη αποβίβαση στη νήσο Χρυσή Ιεράπετρας και το 2022 εισηγείται η Επιτροπή

  10. 17/01 12:48

    Τέλος το «Revenge travel» - Ποιες είναι 10 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια για το 2022

  11. 17/01 12:30

    ΣΕΤΕ | Επέκταση των μέτρων στήριξης των τουριστικών επιχειρήσεων από τις επιπτώσεις της ενεργειακής κρίσης

  12. 17/01 12:11

    ΠΟΞ | Διαγωνισμός για υπηρεσίες κατάρτισης – πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων 1.278 εργαζομένων

  13. 17/01 11:25

    ΣΥΡΙΖΑ | Αδικαιολόγητο να χαθούν θέσεις εργασίας στον ξενοδοχειακό κλάδο

  14. 17/01 10:59

    Eurocontrol: Ταχεία ανάκαμψη στην αεροπορική κίνηση στην Ευρώπη μόλις υποχωρήσει η πανδημία

  15. 17/01 10:06

    Τα αποτελέσματα των εκλογών στην Eνωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων

  16. 17/01 08:35

    Επιχορηγήσεις για δύο νέα ξενοδοχεία σε Κω και Χαλκιδική

  17. 17/01 08:30

    Τσεχία: H απαλλαγή καταβολής ΦΠΑ στη θέρμανση συγκράτησε τον πληθωρισμό

  18. 17/01 08:30

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Βόλο και Ρέθυμνο

  19. 17/01 08:20

    Σερβία: Ανάσα για τον τουρισμό η εορταστική περίοδος

  20. 17/01 08:15

    Πώς θα διεξαχθεί η έκθεση τηλεφωνίας και τηλεπικοινωνιών Mobile World Congress στη Βαρκελώνη

  21. 16/01 14:34

    Πρόεδρος ΡΑΕ για ενεργειακή κρίση: Πότε θα ξεκινήσει η αποκλιμάκωση των τιμών

  22. 16/01 13:47

    Μήπως δεν είναι «προσωρινός» ο πληθωρισμός;

  23. 16/01 13:38

    Γιατί η Aegean ανέστειλε τις πτήσεις προς και από την Βηρυτό

  24. 16/01 13:35

    Η Πολωνία μηδενίζει τον ΦΠΑ σε τρόφιμα και φυσικό αέριο

  25. 16/01 13:34

    Ουκρανία: Διαγωνισμός για την ανακατασκευή του αεροδρομίου της Πολτάβα

  26. 16/01 13:32

    Τυνησία: Απαγόρευση της νυχτερινής κυκλοφορίας για την αντιμετώπιση της πανδημίας

  27. 16/01 13:29

    Κ.Νοτοπούλου: Ο χειμερινός τουρισμός στην «εντατική», ο υπουργός Τουρισμού «στον κόσμο του»

  28. 16/01 13:21

    Το Χ.Κ. Παρνασσού συμμετέχει στις δράσεις της Παγκόσμιας Ημέρας Χιονιού την Κυριακή

  29. 16/01 13:13

    Β.Κικίλιας: Επιμήκυνση περιόδου με χειμερινό τουρισμό, city break και κρουαζιέρα

  30. 16/01 13:03

    FVW |Travel Talk: Virtual COUNTER DAYS 2022, με τη συμμετοχή προορισμών, ξενοδοχείων και κρουαζιέρας

  31. 15/01 01:33

    GlobalData: Η Google αποτελεί συνεχή απειλή για τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία

  32. 15/01 01:28

    Swiss Education Academy: Εκδρομές σοκολάτας και πολιτισμού στην Ελβετία

  33. 15/01 01:27

    Στη Μαδρίτη αυτήν την εβδομάδα η προσοχή της παγκόσμιας τουριστικής κοινότητας

  34. 15/01 00:51

    Νέος Αναπτυξιακός Νόμος | Ο εναλλακτικός τουρισμός στο επίκεντρο - ποιες επενδύσεις ενισχύονται

  35. 14/01 21:25

    ΥΠΑ: Περιστατικό με αεροσκάφος στο αεροδρόμιο της Μήλου

  36. 14/01 16:34

    HolidayCheck Special Award 2022: Ποια ελληνικά ξενοδοχεία επιλέγουν οι περισσότεροι Γερμανοί

  37. 14/01 15:47

    Γερμανία | FUR: Ιστορικό ρεκόρ ζήτησης για διακοπές το 2022 – Ανάκαμψη χωρίς εμπόδια το 2023

  38. 14/01 14:55

    Ισπανικός τουρισμός: Περιμένουν φέτος ανάκαμψη στο 88% των επιδόσεων του 2019

  39. 14/01 13:36

    Skyscanner | Έρευνα: "Δίψα" για διακοπές το 2022 - Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τις κρατήσεις

  40. 14/01 12:50

    Β. Κικίλιας: Αιχμή του δόρατος της ανάπτυξης της χώρας ο τουρισμός το 2022

  41. 14/01 12:10

    ΗΠΑ: Σε εθελοντικό σύστημα εφαρμογής πρωτοκόλλων COVID οι κρουαζιέρες

  42. 14/01 11:19

    trivago | 9 αποδοτικοί κανόνες για ξενοδοχεία και καταλύματα ώστε να χτίσουν την επωνυμία & online παρουσία τους

  43. 14/01 10:31

    Έκλεισε ο φάκελος της πτώχευσης του Thomas Cook, χωρίς ευθύνες για τον Peter Fankhauser

  44. 14/01 10:18

    Συνάντηση ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων της Κρήτης και της Δωδεκανήσου με τον υφυπουργό Μεταφορών

  45. 14/01 10:08

    Ισπανία: Στο εξής κορωνοϊός όπως γρίπη

  46. 14/01 09:44

    Επιπλέον μέτρα στήριξης εργαζομένων και επιχειρήσεων (και στον τουρισμό) για τον Ιανουάριο του 2022

  47. 14/01 09:39

    Αλλαγή χρήσης ενοικιαζόμενων δωματίων και κατοικίας σε ξενοδοχεία στη Ζάκυνθο και στην Κρήτη

  48. 14/01 09:36

    Επιχορηγήσεις σε 2 ξενοδοχεία σε Βόλο και Χερσόνησο Ηρακλείου

  49. 14/01 09:33

    Έρευνα | Τι θέλουν να γνωρίζουν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες εν μέσω πανδημίας

  50. 14/01 09:31

    Marriott: Νέα υπηρεσία ταξιδιωτικής ασφάλισης με απευθείας κρατήσεις

  51. 14/01 09:29

    Υπό νέα πίεση ο ισπανικός τουριστικός τομέας λόγω Όμικρον

  52. 13/01 16:07

    TasteAtlas: Η Ελλάδα δεύτερη καλύτερη χώρα στον κόσμο για την κουζίνα της- ποια πιάτα και προϊόντα ξεχωρίζουν

  53. 13/01 14:45

    Visit Greece app: 1,7 εκατομμύρια νέοι χρήστες και 400.000 "stories" εντός του 2021

  54. 13/01 14:22

    Ανοίγει το χιονοδρομικό κέντρο Πηλίου

  55. 13/01 14:14

    Αθλητικός τουρισμός | Ταξίδια για τους φανατικούς του ποδοσφαίρου από τον Ερικ Καντονά

  56. 13/01 14:07

    Κικίλιας: Συμφωνία με το Apollo για την ενίσχυση του αθλητικού Τουρισμού – 500.000 επισκέπτες το 2022 στην Ελλάδα

  57. 13/01 13:55

    Οδηγίες της ΑΑΔΕ προς ξενοδόχους για την εφαρμογή myDATA/timologio

  58. 13/01 13:44

    TUI: Συνεργασία με την Mobi Systems για πιο αποτελεσματικές μεταφορές των ταξιδιωτών στους προορισμούς

  59. 13/01 13:26

    Ο Δημήτρης Μπιάγκης Τομεάρχης Τουρισμού και Ναυτιλίας του ΚΙΝΑΛ

  60. 13/01 13:15

    “Mobile is the king” | 3,8 τρισ. ώρες στο κινητό τους αφιέρωσαν οι χρήστες το 2021

  61. 13/01 13:07

    Επιστολή Air France προς τους επιβάτες: Συνεισφέρετε στο βιώσιμο καύσιμο για ένα πιο βιώσιμο ταξίδι

  62. 13/01 13:06

    Πράσινο φως για 2 πολυτελή ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Καβάλα

  63. 13/01 13:05

    Επιχορηγήσεις για δύο νέα ξενοδοχεία σε Φλώρινα και Ζάκυνθο

  64. 13/01 13:03

    Cornell: Πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ οδηγεί τα εστιατόρια στην επιτυχία

  65. 13/01 12:56

    Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Πρόγραμμα εξωστρέφειας για τις επιχειρήσεις ύψους 529.000 ευρώ

  66. 13/01 12:41

    ΙΑΤΑ | Υπερβολική η αντίδραση των κυβερνήσεων κατά της Όμικρον

  67. 13/01 12:09

    DW | Πέπλο σιωπής για την προέλευση του κορωνοϊού

  68. 13/01 11:51

    W Costa Navarino | Το πρώτο ξενοδοχείο W στην Ελλάδα ανοίγει το καλοκαίρι - Συνεργασία ΤΕΜΕΣ - Marriott

  69. 13/01 11:34

    Τουρισμός | HolidayCheck: Η Τουρκία κορυφαία επιλογή διακοπών των Γερμανών το 2022

  70. 13/01 10:16

    Τουρισμός | Το 34% των Αμερικανών αισθάνεται άνετα όταν ταξιδεύει, παρά την έξαρση της πανδημίας

  71. 12/01 15:18

    Ryanair: Αν η Lufthansa δεν θέλει πτήσεις-φαντάσματα ας πουλήσει τις θέσεις σε χαμηλούς ναύλους

  72. 12/01 15:05

    Η Ελλάδα θα βγει κερδισμένη στον τουριστικό τομέα από την κρίση της πανδημίας

  73. 12/01 14:48

    Ηandelsblatt | Η Ελλάδα, παράδεισος για Γερμανούς συνταξιούχους

  74. 12/01 14:47

    Η HORECA έρχεται σε 30 ημέρες, δυνατή, πλήρης και με ασφάλεια!

  75. 12/01 13:45

    TUI: Οι Βρετανοί επιθυμούν περισσότερο ήλιο, διακοπές και ύπνο - Τα 30 πράγματα που τους λείπουν περισσότερο

  76. 12/01 13:15

    Travel Counsellors: Η Ελλάδα στις κορυφαίες επιλογές των Βρετανών για διακοπές το καλοκαίρι

  77. 12/01 12:56

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Άμεσα μέτρα στήριξης των θέσεων εργασίας στα ξενοδοχεία της πόλης

  78. 12/01 12:40

    Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Χανίων | Να σταματήσει επιτέλους ο αποκλεισμός των δωματίων από τις κρατικές ενισχύσεις

  79. 12/01 12:23

    Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τους νέους κανόνες στα πιστοποιητικά εμβολιασμού για ταξίδια στην ΕΕ

  80. 12/01 12:23

    Έκπτωση έως 50% σε κρουαζιέρες της Celestyal Cruises

  81. 12/01 12:22

    Finnair: Αύξηση 550% στο επιβατικό κοινό τον Δεκέμβριο του 2021

  82. 12/01 12:19

    Priceless Planet Coalition: Συνεργασία Preferred Hotel Group και Mastercard για τη διατήρηση των δασών

  83. 12/01 12:18

    Αποφάσεις για ξενοδοχεία σε Βόλο και Πανόραμα Θεσσαλονίκης

  84. 12/01 12:17

    Επιχορηγήσεις για δύο νέα ξενοδοχεία σε Χανιά και Σαντορίνη

  85. 12/01 11:08

    Έρευνα TripAdvisor - Ipsos | Πιο ακριβά ταξίδια, οργανωμένα τουρ και νέες εμπειρίες θέλουν οι ταξιδιώτες το 2022 και μετά

  86. 12/01 09:59

    Τουρισμός: Η Κύπρος ανοίγει τα σύνορα στους Ρώσους με εμβόλιο Sputnik Light

  87. 12/01 09:45

    Ε.Ε. | Βραβείο για τις «Ευρωπαϊκές Πρωτεύουσες της Ένταξης και της Διαφορετικότητας»

  88. 11/01 22:00

    Τα "Rooms to let"  θέλουν και... "Planet to let"

  89. 11/01 16:21

    Παραμένει η λαμπερή ατμόσφαιρα στο Experience Park του Ελληνικού

  90. 11/01 15:05

    Με εισιτήριο 5 ευρώ η είσοδος των τουριστών στη Βενετία

  91. 11/01 14:46

    ForwardKeys: 4 λόγοι για να είμαστε αισιόδοξοι για τον τουρισμό το 2022

  92. 11/01 14:28

    Ρεκόρ αφίξεων ιδιωτικών jets στο Αεροδρόμιο της Πάρου

  93. 11/01 13:32

    Επιτακτική ανάγκη για μέτρα στήριξης στον κλάδο των τουριστικών γραφείων - Τα αναγκαία 8 μέτρα

  94. 11/01 13:16

    Telegraph: Ο απόλυτος οδηγός διακοπών για το 2022 – Ποιο ελληνικό νησί είναι στους καυτούς προορισμούς

  95. 11/01 13:08

    Ριζική ανακατασκευή του Hilton Αθήνας | Κλείνει στις 31 Ιανουαρίου - τι προβλέπεται για τους εργαζόμενους

  96. 11/01 12:56

    Πώς θα αναγνωρίσω τα fake news;

  97. 11/01 12:51

    Αποδόθηκε το θραύσμα Fagan του Παρθενώνα, στο Μουσείο της Ακρόπολης από το Μουσείο Antonino Salinas

  98. 11/01 12:06

    Έρευνα Booking: Πού να πάτε διακοπές το 2022 σύμφωνα με το κινέζικο ωροσκόπιο

  99. 11/01 12:05

    Yπουργείο Τουρισμού: Διαγωνισμός 1 εκατ. για την υποστήριξη των έργων που έχουν ενταχθεί στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης

  100. 11/01 12:04

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Πάρο και Σκιάθο