Έρευνα | Τι θέλουν να γνωρίζουν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες εν μέσω πανδημίας

Έρευνα | Τι θέλουν να γνωρίζουν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες εν μέσω πανδημίας

Καθώς τα επαγγελματικά ταξίδια ξαναρχίζουν ενώ η πανδημία επιμένει, η διατήρηση της επαφής με τους επαγγελματίες ταξιδιώτες έχει λάβει επείγουσες διαστάσεις για τις εταιρείες και τους διαχειριστές των ταξιδιών τους.

Για τους ταξιδιώτες υπαλλήλους, είναι ιδιαίτερα κρίσιμο να παρακολουθούν τις αλλαγές και να λαμβάνουν έγκαιρα τις πληροφορίες που συνεχώς μεταβάλλονται.

Το εν λόγω ζήτημα εξετάστηκε στην πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την Global Business Travel Association (GBTA) και πραγματοποιήθηκε από την Dinova Inc.  Η έρευνα με τίτλο No Reservations: Travel Program Communications from the US Business Traveler's Perspective, Χωρίς Κρατήσεις: Οι επικοινωνίες των ταξιδιωτικών προγραμμάτων από τη σκοπιά του επαγγελματία ταξιδιώτη των ΗΠΑ,  εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η επικοινωνία των ταξιδιωτικών προγραμμάτων σε σχέση με το πώς θέλουν οι ίδιοι οι επαγγελματίες ταξιδιώτες να λειτουργεί.

‘Όπως δήλωσε η κα Suzanne Neufang, CEO της GBTA, η επικοινωνία και η ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο είναι πολύ σημαντική για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες εν καιρώ πανδημίας, ακόμη και για τους πιο έμπειρους του κλάδου. Κατ’ επέκταση, οι διαχειριστές εταιρικών ταξιδιών αναλαμβάνουν έναν ακόμη πιο ζωτικό ρόλο, λειτουργώντας ως αγγελιοφόροι και διαχειριστές της ενημέρωσης και της ασφάλειας των υπαλλήλων τους.

Από πλευράς της, η κα Alison Galik, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Dinova, επεσήμανε μεταξύ άλλων ότι οι ταξιδιωτικές πολιτικές για τις επιχειρήσεις ήταν παραδοσιακά αρκετά στατικές. Ωστόσο, ο κορωνοϊός έχει αλλάξει τελείως την κατάσταση, αφού οι εταιρείες πρέπει πλέον να προσαρμόζουν συνεχώς τις ταξιδιωτικές τους πολιτικές με βάση τις κυβερνητικές πολιτικές, τις παραλλαγές του κορωνοϊού, τα ποσοστά εμβολίων και τις τοπικές διαφορές, ώστε να διασφαλίζουν ότι οι εργαζόμενοί τους είναι ασφαλείς.

Ακολουθούν τα κυριότερα σημεία της έρευνας σχετικά με το τι θέλουν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες του σήμερα: 

Περισσότερες Πληροφορίες

Οι περισσότεροι επαγγελματίες ταξιδιώτες αισθάνονται ότι έχουν αρκετές πληροφορίες σχετικά με διάφορες ταξιδιωτικές αλλαγές που σχετίζονται με τον κορωνοϊό. Ωστόσο, ένα μεγάλο ποσοστό χρειάζεται ακόμη περισσότερες πληροφορίες, ιδιαίτερα εάν πρόκειται να ταξιδέψει τους επόμενους έξι μήνες:

-Το 46% ανέφερε ότι θα χρειαζόταν τουλάχιστον κάποιες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις απαιτήσεις εισόδου/καραντίνας για κάθε χώρα

-Το 42% απάντησε ότι θα χρειαζόταν κάποιες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα που λαμβάνουν οι ταξιδιωτικοί προμηθευτές, όπως αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία και εστιατόρια για τη μείωση της εξάπλωσης του κορωνοϊού

-Το 41% δήλωσε ότι θα χρειαζόταν κάποιες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τους πόρους έκτακτης ανάγκης, δηλαδή με ποιον να επικοινωνήσει εάν έχει συμπτώματα κορωνοϊού ή άλλη ιατρική έκτακτη ανάγκη ενώ ταξιδεύει

-Το 36% απάντησε ότι θα χρειαζόταν κάποιες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία έγκρισης ταξιδιού της εταιρείας του, δηλαδή τα βήματα που θα έπρεπε να κάνει για να λάβει άδεια να ταξιδέψει εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού

-Το 31% ανέφερε ότι θα χρειαζόταν κάποιες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις ταξιδιωτικές πολιτικές της εταιρείας σχετικά με τον κορωνοϊό, δηλαδή  εάν η εταιρεία του επιτρέπει επί του παρόντος ταξίδια ή εάν χρειάζεται να έχουν κάνει το εμβόλιο

Ασφάλεια σε αεροδρόμια, ξενοδοχεία και εστιατόρια

Η συντριπτική πλειοψηφία των επαγγελματιών ταξιδιωτών απάντησε ότι είναι σημαντικό ή πολύ σημαντικό να μάθει για τα μέτρα ασφαλείας που σχετίζονται με τον κορωνοϊό σε ξενοδοχεία (94%), αεροπορικές εταιρείες (93%), αεροδρόμια (92%), εστιατόρια (86%) , εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων (84%) και εταιρείες μετακίνησης/ταξί (82%). Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν πρωτόκολλα καθαρισμού και υγιεινής, καθώς και απαιτήσεις για μάσκα και εμβόλια για το προσωπικό και τους πελάτες.

Μεγαλύτερη επικοινωνία μέσω email

Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες θέλουν περισσότερη ενημέρωση από την εταιρεία τους μέσω email, ώστε να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τις ταξιδιωτικές πολιτικές και τους πόρους που σχετίζονται με τα ταξίδια. Τέσσερις στους πέντε (81%) αναφέρουν ότι το email είναι μία από τις πέντε κορυφαίες μεθόδους επικοινωνίας που θέλουν να χρησιμοποιεί η εταιρεία τους.

Μεγαλύτερη επικοινωνία με πλατφόρμες εσωτερικής επικοινωνίας

Οι εταιρείες χρησιμοποιούν ευρέως πλατφόρμες εσωτερικής επικοινωνίας και συνεργασίας,  ωστόσο, αυτές δεν χρησιμοποιούνται αρκετά για την επικοινωνία των ταξιδιωτικών προγραμμάτων.

Μόνο το 1/3  των επαγγελματιών ταξιδιωτών (32%) ανέφερε ότι η εταιρεία τους χρησιμοποιεί εσωτερική πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων ή συνεργασίας για να ενημερώσει τους υπαλλήλους σχετικά με τα ταξίδια. Επιπλέον, μόνο το 1/3 (33%) χαρακτηρίζει αυτή τη μέθοδο επικοινωνίας ως μία από τις 5  κορυφαίες μεθόδους.

Ένας ακόμη μεγαλύτερος αριθμός επαγγελματιών ταξιδιωτών (51%) θεωρεί ότι η εταιρική πύλη intranet/εργαζομένων είναι μία από τις πέντε κορυφαίες προτιμώμενες μεθόδους επικοινωνίας που  εκτιμούν και θα εξακολουθούν να εκτιμούν και μετά την πανδημία.

Μεγαλύτερη επικοινωνία μέσω κινητού τηλεφώνου

Παρά την πρόσφατη πρόοδο, τα ταξιδιωτικά προγράμματα δεν χρησιμοποιούν αρκετά μεθόδους επικοινωνίας που περιλαμβάνουν κινητό τηλέφωνο, και, εάν χρησιμοποιούν τέτοιες μεθόδους, οι επαγγελματίες ταξιδιώτες μπορεί να μην το γνωρίζουν. Μόνο το 1/3 των επαγγελματιών ταξιδιωτών (36%) απάντησε ότι η εταιρεία του ενημερώνει για τα ταξίδια μέσω μηνυμάτων κειμένου και μόνο περίπου το 1/4 (21%) ανέφερε ότι επικοινωνεί μέσω εφαρμογών για κινητά.

Προτίμηση στα μηνύματα κειμένου

Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες προτιμούν τα μηνύματα κειμένου από τις ειδοποιήσεις τύπου push. Οι μισοί από τους επαγγελματίες ταξιδιώτες (51%) αναδεικνύουν τα γραπτά μηνύματα ως μία από τις πέντε κορυφαίες μεθόδους που θέλουν να χρησιμοποιεί η εταιρεία τους για να τους ενημερώνει σχετικά με τα ταξίδια. Από την άλλη πλευρά, μόνο το 23% θεωρεί τις ειδοποιήσεις push μέσω μιας εφαρμογής για κινητά ως μία από τις κορυφαίες μεθόδους.

Μεγαλύτερη προτίμηση στα ενημερωτικά βίντεο

Οι περισσότερες εταιρείες έχουν επίσημη, γραπτή ταξιδιωτική πολιτική. Ωστόσο, χρησιμοποιούν και άλλες μεθόδους μικρότερου μεγέθους για να αποστείλουν πληροφορίες. Μόνο το 12% των ερωτηθέντων απάντησε ότι η εταιρεία του χρησιμοποιεί βίντεο για να ενημερώσει σχετικά με τα ταξίδια και μόνο το 9% αναφέρει ότι χρησιμοποιεί infographics. Από πλευράς τους, οι επαγγελματίες ταξιδιώτες δήλωσαν ότι προτιμούν τα βίντεο σε σχέση με τα γραφήματα. Το 1/4 (25%) θεωρεί ότι τα βίντεο είναι μία από τις πέντε κορυφαίες μεθόδους εν αντιθέσει με το 8% που θεωρεί τα γραφήματα ως μία από τις πέντε κορυφαίες μεθόδους επικοινωνίας.

‘Έμφαση στην εταιρική κοινωνική ευθύνη

Όσον αφορά στην κοινωνική ευθύνη, τρεις στους πέντε (61%) επαγγελματίες ταξιδιώτες ενδιαφέρονται για τη βιωσιμότητα ενός ταξιδιωτικού προμηθευτή, καθώς και για την ποικιλομορφία και τις πιστοποιήσεις.

Οι νεότεροι επαγγελματίες ταξιδιώτες ενδιαφέρονται περισσότερο για την κοινωνική ευθύνη, με τους ταξιδιώτες Gen Z (77%) και Millennial (78%) να δίνουν μεγάλη βαρύτητα στην ποικιλομορφία των προμηθευτών και τα κριτήρια επιλογής σε σύγκριση με τους ταξιδιώτες Gen X (58%). Οι Millennials (79%) ενδιαφέρονται περισσότερο από τη Gen X (63%) και τη Gen Z (53%) για τη λήψη πληροφοριών βιωσιμότητας προμηθευτών. Λίγο πάνω από το ένα τρίτο των Boomers εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τη λήψη πληροφοριών ταξιδιωτικών προμηθευτών για κάθε περιοχή.

Ενώ το κύριο θέμα της έρευνας ήταν η επικοινωνία του ταξιδιωτικού προγράμματος, περιλάμβανε επίσης μερικές ερωτήσεις σχετικά με τις προτιμήσεις των επαγγελματιών ταξιδιωτών για φαγητό. Μεταξύ των βασικών ευρημάτων, είναι τα εξής:

-Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες εξακολουθούν να εκτιμούν το φαγητό σε εστιατόριο. Όταν τους ζητήθηκε να κατατάξουν τα εστιατόρια που ταιριάζουν στις ανάγκες τους, σχεδόν το ένα τρίτο (31%) επιλέγει το χαλαρό φαγητό ως την κορυφαία επιλογή του. Ένας στους πέντε (22%) επιλέγει πολυτελές casual ενώ μερικοί προτιμούν γρήγορο σερβίρισμα/φαστ φουντ (17%), καλό φαγητό (16%) ή γρήγορο casual (13%).

-Στα ταξίδια τους, οι ερωτηθέντες χρησιμοποιούν διαφορετικές πηγές για να μάθουν ποια είναι τα καλύτερα εστιατόρια. Αυτά περιλαμβάνουν ιστότοπους κριτικής εστιατορίων (63%), σύσταση συναδέλφου ή φίλου (52%)  ρεσεψιόν ξενοδοχείου/τοπικού οδηγού (47%) και μέσα κοινωνικής δικτύωσης (43%). Ωστόσο, οι Millennials, σε σύγκριση με άλλες ηλικιακές ομάδες, είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ανακαλύψουν εστιατόρια, ενώ οι Baby Boomers στηρίζονται πιο συχνά σε πληροφορίες από στόμα σε στόμα, είτε από έναν συνάδελφο ή φίλο, είτε από έναν θυρωρό ή οδηγό ξενοδοχείου.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 26/05 18:09

    Επιμελητήριο Ελληνο – Κινεζικής Οικονομικής Συνεργασίας | Η Κίνα παραμένει ένας ισχυρός εταίρος για την Ελλάδα

  2. 26/05 17:40

    EasyJet: Πάνω από 200 πτήσεις ακυρώθηκαν λόγω βλάβης ΙΤ - Επηρεάστηκαν δρομολόγια προς Ρόδο, Σαντορίνη, Μύκονο

  3. 26/05 17:25

    Εγκαίνια για το Porto Myrina Palace στη Λήμνο | Δεύτερο ξενοδοχείο του Apollo στην Ελλάδα για αθλητικό τουρισμό

  4. 26/05 15:30

    ΕΟΤ: Fam trip για προβολή της Εύβοιας και της Σκύρου στο κοινό της Ρουμανίας

  5. 26/05 14:43

    Θαλάσσιος τουρισμός/ ΣΙΤΕΣΑΠ: Ανάγκη για επενδύσεις σε πλωτούς τουριστικούς λιμένες - Στο 90% των επιπέδων 2019 η ζήτηση το 2022

  6. 26/05 14:14

    FedHATTA | Πολύτιμες αγορές για τον ελληνικό τουρισμό χάνονται... στο δρόμο για τις visa

  7. 26/05 13:27

    Μπορεί ακόμη να σωθεί η παγκοσμιοποίηση;

  8. 26/05 12:37

    Ισπανία: Η ευλογιά των πιθήκων απειλή για τον τουρισμό; Τι δήλωσε η υπουργός Τουρισμού

  9. 26/05 12:31

    Aπόφαση | Τα νέα υγειονομικά πρωτόκολλα για τα τουριστικά καταλύματα, πλην κάμπινγκ

  10. 26/05 12:09

    Tαξίδια με το τρένο | Σύντομα Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 20 λεπτά

  11. 26/05 11:42

    Hilton - Έρευνα: Πώς επιλέγουν διακοπές οι Βρετανικές οικογένειες το 2022

  12. 26/05 11:27

    Δ. Φραγκάκης: «Στόχος να διευρύνουμε τα οφέλη του βιώσιμου τουρισμού για τις τοπικές κοινωνίες»

  13. 26/05 11:26

    Κικίλιας | «342% αυξημένα τα έσοδα από τον τουρισμό σε σχέση με πέρυσι»

  14. 26/05 11:02

    ΕΞΑ-ΑΑ | Μακριά από τις επιδόσεις του 2019 η απόδοση των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' 4μηνο

  15. 26/05 10:40

    DW | Να γιατί η Ελλάδα είναι τόσο δημοφιλής στους τουρίστες

  16. 26/05 10:00

    Περιφέρεια Πελοποννήσου: Eπιχορηγήσεις για ξενοδοχείο και οινοποιείο σε Ναύπλιο και Ζευγολατιό

  17. 26/05 09:39

    Οι Οινοποιοί της Κρήτης στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη Διεθνή Έκθεση Κρασιού - με την στήριξη της Περιφέρειας

  18. 26/05 09:30

    Ε.Ξ. Ηρακλείου | Πρώτο Φόρουμ βιώσιμης φιλοξενίας

  19. 26/05 09:21

    Οι δρόμοι του κρασιού στην Ηλεία

  20. 26/05 09:19

    Δήμος Κομοτηνής: Δημοπρασία για επανεκμίσθωση 5 μπάνγκαλόους στην Τουριστική Ακτή Φαναρίου

  21. 26/05 09:17

    Φυλάκιο στην ελληνοβουλγαρική Μεθόριο μετατρέπεται σε χώρος φιλοξενίας

  22. 26/05 09:15

    Στο υψηλότερο σημείο των τελευταίων 40 ετών ο πληθωρισμός στη Βρετανία

  23. 25/05 17:58

    ΕΤΑΔ | Διαγωνισμός για την μίσθωση του εμβληματικού τουριστικού ακινήτου «Ωκεανίδα» στην Ακτή Βουλιαγμένης

  24. 25/05 17:31

    Γιάννης Χουβαρδάς | Η άλλη πλευρά της Καταιγίδας | 1 - 7 Ιουνίου 2022

  25. 25/05 16:55

    Γιατί η Airbnb αποχωρεί από την Κίνα

  26. 25/05 15:58

    Fam trip ΕΟΤ | Απευθείας πτήσεις charter Σεούλ-Αθήνα το φθινόπωρο

  27. 25/05 15:35

    Άλλαξε ριζικά η εικόνα της Βαρβακείου - Νέοι σύγχρονοι χώροι πώλησης παραδίδονται σε επαγγελματίες και καταναλωτές 

  28. 25/05 15:32

    Η Uber επεκτείνεται στη Σαντορίνη - Προοπτικές και για άλλα ελληνικά νησιά

  29. 25/05 15:20

    Το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου "έπνιξε" στον καπνό την Πάλμα – Έντονες διαμαρτυρίες των κατοίκων

  30. 25/05 14:10

    TUI: 12 εβδομαδιαίες πτήσεις προς Κρήτη, Ρόδο, Κω, Κάρπαθο και Κέρκυρα από το Linz

  31. 25/05 13:42

    Air France-KLM | Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 2,26 δισ. ευρώ για την αποπληρωμή της κρατικής βοήθειας

  32. 25/05 13:23

    Η Ρόδος μέσα από το φακό της τηλεόρασης της Τουρκίας

  33. 25/05 13:16

    Ψηφιακή κάρτα εργασίας: Το 2023 εφαρμογή και στον Τουρισμό

  34. 25/05 13:14

    Το Hyatt Regency Thessaloniki βραβεύεται με το Travelers’ Choice Award για το 2022 από το Tripadvisor

  35. 25/05 13:09

    ΤUI: Διευρύνεται το τμήμα tour και δραστηριοτήτων – «Είναι για εμάς βασικός πυλώνας ανάπτυξης»

  36. 25/05 13:04

    Ναύπλιο | Το Σάββατο 28 Μαΐου 2022 η μεγάλη γιορτή της αγκινάρας Ιρίων

  37. 25/05 12:52

    Sabre: Οι 5 τάσεις που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουμε μετά την πανδημία

  38. 25/05 12:50

    Ανοιχτές Πόρτες στα Οινοποιεία της Κρήτης | Ένα διήμερο γεμάτο Κρητικό κρασί (28 & 29 Μαΐου 2022)

  39. 25/05 12:35

    Επίσημη πρώτη από ΕΡΤ και ERTFLIX για το τουριστικό video της Σαντορίνης

  40. 25/05 12:21

    ETC/ Τουρισμός: Πώς σκοράρει η Eυρώπη και η Ελλάδα στις μακρινές αγορές το καλοκαίρι του 2022

  41. 25/05 11:35

    Jet2 | Αυξημένη ζήτηση για το καλοκαίρι του 2023 | Πτήσεις για Αθήνα από το αεροδρόμιο Στάνστεντ του Λονδίνου

  42. 25/05 11:21

    H Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο τουριστικό εργαστήριο στη Ντόχα του Κατάρ

  43. 25/05 10:52

    Κάλεσμα Κικίλια στην Emirates για απευθείας πτήση από Ντουμπάι και Νέα Υόρκη προς Θεσσαλονίκη

  44. 25/05 10:49

    Τουρισμός | 390.000 εργαζόμενους αναζητεί η βιομηχανία φιλοξενίας στην Ιταλία

  45. 25/05 10:28

    Schauinsland Travel Partner | Ελλάδα και ισπανικά νησιά στο επίκεντρο της ζήτησης

  46. 25/05 10:00

    Εγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για νέο ξενοδοχείο στην Κορώνη και επέκταση οινοποιείου στη Νεμέα

  47. 25/05 08:13

    Nobu Hospitality: Συνέχεια στη στρατηγική ευρωπαϊκή επέκταση με το Nobu Hotel Madrid

  48. 25/05 08:11

    20.000 ξενοδοχεία συνδυάζονται για να υπολογίσουν το αποτύπωμα άνθρακα των διαμονών

  49. 25/05 08:05

    Ξενοδοχεία | Συνεργασία του EverΕden Βeach Resort με την ισπανική αλυσίδα Vincci Hotels

  50. 25/05 08:00

    To 25o Πανελλήνιο Συνέδριο της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών Ζαχαροπλαστών στα Τρίκαλα

  51. 24/05 20:33

    Διαφορετικές ταχύτητες μέχρι τώρα στις αφίξεις σε Νότια και Βόρεια Ελλάδα

  52. 24/05 19:53

    Β.Κικίλιας | Συνεχίζουμε να αναβαθμίζουμε το brand “Ελλάδα”

  53. 24/05 17:16

    Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών: Δεν υπάρχει ένδειξη μαζικού εμβολιασμού για την ευλογιά των πιθήκων

  54. 24/05 16:37

    Η Θεσσαλονίκη προβάλλεται στο διάσημο γυναικείο περιοδικό Vrouw

  55. 24/05 16:26

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ | «Έξω από το κάδρο»

  56. 24/05 15:52

    TUI fly: Άνοιξαν οι κρατήσεις για το 2023 – Πάνω από 1,5 εκατ. θέσεις στα ελληνικά νησιά

  57. 24/05 15:11

    Βαλεαρίδες | Σε απόγνωση για εργαζομένους τα ξενοδοχεία: Φέρτε έναν φίλο σας να εργασθεί και κερδίστε 200 ευρώ!

  58. 24/05 14:50

    Βρετανικός τουρισμός: Η Ελλάδα τέταρτος δημοφιλέστερος προορισμός για ταξίδια κατά την εθνική εορτή Platinum Jubilee

  59. 24/05 13:45

    Fedhatta: Ώθηση στην εξοικείωση των φοιτητών τουριστικών επαγγελμάτων με το πραγματικό τουριστικό περιβάλλον

  60. 24/05 13:37

    Πόλεμος ταλέντων: Το 1/3 των νέων αναζητά την επόμενη επαγγελματική «στέγη»

  61. 24/05 13:09

    Lufthansa και MSC ενδιαφέρονται για την εξαγορά του διαδόχου της Alitalia

  62. 24/05 12:34

    ACI Europe: Πιο κοντά στο "καλό σενάριο" η επιβατική κίνηση στις Ευρωπαϊκές αερομεταφορές το 2022

  63. 24/05 12:08

    Το WTTC παρουσιάζει ένα ενιαίο Ψηφιακό Ταξιδιωτικό Πόρταλ για τη διευκόλυνση των ταξιδιών

  64. 24/05 11:35

    Ταξιδιωτικό Ισοζύγιο α' τριμήνου | Θεαματική αύξηση σε αφίξεις και έσοδα

  65. 24/05 11:26

    ΕΤΑΔ | Ικανοποίηση για την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά

  66. 24/05 10:42

    Ο τουρισμός πολυτελείας στην Ευρώπη μπορεί να ξεπεράσει σε αξία τα 500 δισ.ευρώ ετησίως

  67. 24/05 09:59

    Ο Τουρισμός επέστρεψε στην Αθήνα και δίνει μεγάλη ανάσα στη μικρομεσαία επιχείρηση

  68. 24/05 09:34

    Κομισιόν| Συμφωνία για την αναγνώριση της COVID-19 ως επαγγελματικής ασθένειας

  69. 24/05 09:22

    Τουρισμός | Γερμανία: Εξαιρετικό καλοκαίρι, αλλά χωρίς προσφορές

  70. 24/05 09:12

    Εγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για 2 νέα ξενοδοχεία σε Νεμέα και Πολύγυρο

  71. 24/05 09:09

    Εγκρίσεις για νέο 5άστερο ξενοδοχείο στη Χαλκιδική και νέο ξενοδοχείο στην Ανατολική Μάνη

  72. 24/05 09:06

    Εγκρίσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Τρίπολη και Γύθειο

  73. 24/05 09:00

    Το 72% των Αμερικανών αφαιρεί χρήματα από τις αποταμιεύσεις διακοπών για να τα βγάλει πέρα

  74. 24/05 08:57

    Γιατί τα άτομα άνω των 50 ετών δεν προσλαμβάνονται στα ξενοδοχεία

  75. 24/05 08:53

    Παράταση αεροπορικών οδηγιών με απαγορεύσεις πτήσεων λόγω του πολέμου στην Ουκρανία

  76. 23/05 16:56

    5ος κύκλος επιτάχυνσης του CapsuleT | Ξεκίνησαν οι αιτήσεις

  77. 23/05 16:24

    Συνάντηση Κικίλια - Χατζημάρκου στη Ρόδο: 6,5% αύξηση στις αφίξεις τον Μάιο συγκριτικά με το 2019

  78. 23/05 15:56

    Aυτό είναι το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο της Norwegian που θα προσεγγίσει Ελλάδα αυτή τη σεζόν (video)

  79. 23/05 14:48

    Η δέσμευση του κλάδου του travel retail στη βιωσιμότητα | workshop στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

  80. 23/05 14:39

    Προβολή της Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής στη Σλοβενία

  81. 23/05 14:00

    Ο Γ.Γ. του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός

  82. 23/05 13:50

    Η Ελλάδα εκτός ενισχυμένης εποπτείας τον Αύγουστο - ελάφρυνση του χρέους κατά 748 εκατ. ευρώ

  83. 23/05 12:57

    Τουρισμός: Κροατία και Κρήτη οι κορυφαίοι προορισμοί των Γερμανών γυμνιστών

  84. 23/05 12:05

    Στον πλήρη έλεγχο της Lamda Development η Lamda Malls

  85. 23/05 12:03

    Με homeport τον Πειραιά το κρουαζιερόπλοιο MSC Lirica- δρομολόγια 7 διανυκτερεύσεων στην Αν.Μεσόγειο

  86. 23/05 12:01

    Παγκόσμια πρεμιέρα για τον «Αγαμέμνονα» του καινοτόμου Γερμανού σκηνοθέτη Ούλριχ Ράσε!

  87. 23/05 11:57

    Ελληνικός τουρισμός: Θετικό μομέντουμ στο γιώτινγκ το 2022

  88. 23/05 11:37

    Προσοχή στις απάτες! Πώς επιτήδειοι εξαπατούν ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων

  89. 23/05 11:23

    Ο μεγάλος γαλλικός όμιλος Bagatelle έρχεται στη Μύκονο

  90. 23/05 10:44

    Ελληνικός τουρισμός 2022 | Με το δεξί ξεκινά και ο Ιούνιος - 703.000 αεροπορικές θέσεις την εβδομάδα 30/5 έως 5/6

  91. 23/05 10:33

    Μια ακόμη σεζόν για γερά νεύρα

  92. 23/05 10:32

    Υψηλότερες αφίξεις από το 2019 και τον Μάιο σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα

  93. 23/05 10:00

    Eπιχορηγήσεις για κάμπινγκ και ξενοδοχείο σε Γύθειο και Οίτυλο

  94. 23/05 09:54

    Πρωταθλήτρια στην επιμήκυνση της σεζόν η Σαντορίνη με βάση τα έσοδα στο α' τρίμηνο

  95. 23/05 08:43

    Το μυστικό για να προσελκύσετε και να διατηρήσετε κορυφαία ταλέντα στην επιχείρησή σας

  96. 23/05 08:37

    Ελληνο-Αυστραλιανοί Διάλογοι: Ο Βασίλης Κικίλιας μιλάει για τη σχέση τουρισμού και εμπορίου

  97. 23/05 08:28

    Τζιν τόνικ στο πρώτο υποβρύχιο μπαρ στον κόσμο

  98. 23/05 08:10

    Αξιοποίηση του διατηρητέου ξενοδοχείου Σάρλιτζα Παλλάς στη Λέσβο με τη δημιουργία κέντρου Θερμαλισμού

  99. 23/05 08:05

    Ε.Ξ. Ιωαννίνων | Ημερίδα για την αύξηση των online κρατήσεων

  100. 22/05 22:33

    Θετικός στην ανεμοβλογιά τελικά ο τουρίστας από την Κεφαλονιά