Τα 8 συχνότερα λάθη που κάνουν τα ξενοδοχεία στο digital marketing

Τα 8 συχνότερα λάθη που κάνουν τα ξενοδοχεία στο digital marketing

To digital marketing αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του τρόπου προώθησης και αύξησης πωλήσεων ενός ξενοδοχείου. Θα θέλαμε να επισημάνουμε 7 λάθη που μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την απόδοση και την εικόνα του ξενοδοχείου σας καθώς και τον όγκο των direct bookings σας. Ας δούμε αναλυτικότερα τι πρέπει να αποφεύγετε:

1. Αποφύγετε την αγορά fake likes και followers

Γνωρίζουμε πως δεν είναι ευχάριστο να βλέπετε τον ανταγωνιστή σας να διαθέτει ένα μεγαλύτερο αριθμό likes στο Facebook ή και μεγαλύτερο αριθμός followers στο Twitter. Δεν γνωρίζετε όμως πόσο αρνητικά θα σας επηρεάσει η αγορά ψεύτικων likes και followers. Σας παρουσιάζουμε συνοπτικά τις αρνητικές επιδράσεις:

Edgerank ονομάζεται ο αλγόριθμος του Facebook  που καθορίζει τι περιεχόμενο θα εμφανιστεί στο newsfeed ή χρονολόγιο των χρηστών. To facebook μετράει συνεχώς το engagement των posts του ξενοδοχείου σας, για να μπορέσει να καθορίσει πόσο ενδιαφέρον είναι το περιεχόμενο σας ώστε να επιλέξει σε πόσους από τους  υφιστάμενους fans σας θα το εμφανίσει. Όσοι περισσότεροι fans σας αλληλοεπιδρούν με τα posts σας, τόσο αυξάνετε η προβολή των post σας. Φανταστείτε λοιπόν πόσο αρνητικό θα είναι για τον αλγόριθμο του Facebook να έχετε χιλιάδες fans οι οποίοι ποτέ δεν αλληλοεπιδρούν με το περιεχόμενο σας.  Σχετικό άρθρο:  Πως μπορούμε να βελτιώσουμε το engagement στα social media του ξενοδοχείου

Μεγαλύτερη σπατάλη διαφημιστικού budget Στην επόμενο boost ενός post σας, θα αναγκαστείτε να ξοδέψετε περισσότερα χρήματα για να εμφανιστεί η δημοσίευση σας και στους ανενεργούς fans σας (μην ξεχνάτε πως μετριούνται ως fans σας και ας μην συνεισφέρουν σε τίποτα άλλο).

Αρνητική εικόνα για το ξενοδοχείο σας Μπορεί να παινεύεστε οτι το ξενοδοχείο σας διαθέτει μερικές δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες fans άλλα όταν κάνετε ένα post καταλήγετε με 4 likes. Αυτό συμβαίνει διότι οι σύγχρονοι χρήστες του Facebook είναι πιο εξικοιωμένοι και σίγουρα θα υποπτευθούν οτι κάτι δεν πάει καλά εδώ (σχέση fans/followers με likes σε posts/tweets). Επίσης αρκετοί χρήστες γνωρίζουν οτι είναι μια ανήθικη πρακτική. Μην καταστρέφετε λοιπόν την εικόνα του ξενοδοχείου σας απλά για να ικανοποιήσετε την επιθυμία για εμφάνιση μεγάλου αριθμού fans. Επιλέξτε άλλους τρόπους υγιούς αύξησης του fan base σας. Σε μελλοντικό μας άρθρο θα αναπτύξουμε τακτικές σχετικά με το πως μπορείτε να το επιτύχετε.

Τα στατιστικά σας στοιχεία δεν θα είναι “καθαρά” Με την αγορά ψεύτικων likes και followers θα καταστρέψετε την εικόνα των στατιστικών και δεν θα μπορείτε πλεόν να εξακριβώνετε τη σαφή ηλικία, γεωγραφική τοποθεσία, φύλο  καθώς και άλλα χαρακτηριστικά των fans σας.

2. Το ξενοδοχείο δεν διαθέτει ολοκληρωμένη digital media στρατηγική

Κατά καιρούς σε διάφορες συναντήσεις που έχουμε κάνει με υποψήφιους πελάτες ακούμε το επιχείρημα  “το ξενοδοχείο μας διαθέτει σελίδα στο Facebook”. Αυτό αρκεί όμως; To σύγχρονο digital marketing διαθέτει μια πλειάδα πλατφορμών και εργαλείων με σκοπό να αυξήσετε τα direct bookings σας άλλα και να επιτύχετε όποιο άλλο στόχο θέσετε. Μην περιορίζεστε λοιπόν σε μια μόνο πλατφόρμα (συνήθως αυτή του Facebook) άλλα εκμεταλλευτείτε όλες τις δυνατότητες που σας δίνονται. Σύμφωνα με το προφίλ του κοινού σας σχεδιάστε την στρατηγική και τις τακτικές για να βελτιστοποιήσετε την απόδοση των ενεργειών και των χρημάτων σας. Θέστε ξεκάθαρους στόχους και υλοποιήστε.

3. Αντικοινωνικότητα στα κοινωνικά δίκτυα

Τα κοινωνικά δίκτυα (social media) ονομάστηκαν κοινωνικά γιατι απλά φέρνουν σε επαφή ανθρώπους. Τηρήστε τους κανόνες ευγενίας και επικοινωνίας απαντώντας στα σχόλια των χρηστών σας (είτε θετικά ή αρνητικά) καθώς και να κάνετε like στις δημοσιεύσεις που κάνουν με αναφορά το ξενοδοχείο σας. Στο κάτω κάτω της γραφής δωρεάν διαφήμιση για το ξενοδοχείο σας κάνουν. Επίσης είναι πολύ σημαντικό να απαντάτε σε σύντομο χρονικό διαστήμα (σχεδόν άμεσα) στα όποια προσωπικά μηνύματα που αποστέλλουν οι χρήστες προς το ξενοδοχείο σας.

4. Οι δημοσιευσεις δεν έχουν σταθερή συχνότητα

Αυτό που συμβαίνει συχνά είναι οτι με το κλείσιμο της τουριστικής σαιζόν, το ξενοδοχείο παύει να ενημερώνει και τους social media λογαριασμούς του. Αυτό είναι μεγάλο λάθος καθότι:

- Δίνετε μια αρνητική εικόνα για το ξενοδοχείο σας. Φανταστείτε τον χρήστη που μπαίνει στο social media λογαριασμό του ξενοδοχείου σας και διαπιστώνει οτι η τελευταία ενημέρωση σας ήταν πριν 2 μήνες. Αυτόματα και υποσυνείδητα επηρεάζετε αρνητικά τον υποψήφιο πελάτη σας που μπορεί να συσχετίσει αυτή τη μορφή “εγκατάλειψης” παραδείγματος χάρην και με την συντήρηση των κτιρίων (μπορεί να είναι ακραίο το παράδειγμα άλλα θέλουμε να αναδείξουμε τον παραλληλισμό).

- Επηρεάζεται το edgerank του Facebook και η εμφάνιση σε άλλα social media. Όπως προαναφέραμε ο αλγόριθμος του Facebook προσμετρά το engagement των χρηστών για να καθορίσει τον αριθμό εμφάνισης περιεχομένου στους fans σας. Εφόσον λοιπόν διατηρείται ανενεργό για μεγάλο χρονικό διάστημα τον λογαριασμό σας μειώνετε την πιθανότητα αλληλοεπίδρασης των fans άρα και την πιθανότητα εμφάνισης του μελλοντικού σας post. Κάτι παρεμφερές συμβαίνει πλέον και στο Instagram (μετά την εξαγορά του από το Facebook) που άρχισε να επηρεάζει την εμφάνιση των posts μέσω αλγόριθμου.

5. Μη παρακολούθηση των στατιστικών και άλλων report

Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του digital marketing είναι οτι μας παρέχει την δυνατότητα να μετράμε και παρακολουθούμε την απόδοση των ενεργειών μας. Αγοράζοντας μια θέση διαφήμισης σε κάποιο inflight περιοδικό ή σε κάποια ξένη εφημερίδα, δεν μπορούμε να προσμετρήσουμε τον επακριβή αριθμό κρατήσεων που ήρθε στο ξενοδοχείο σας. Με την παρακολούθηση των online ενεργειών, μπορείτε να διαπιστώσετε τι λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρηση σας και βέβαια να προχωρήσετε σε όποιες αλλαγές απαιτούνται για να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα.

6. Μη παρακολούθηση των νέων τάσεων και εφαρμογών της τεχνολογίας

Ο κλάδος του digital marketing αναπτύσετε με ραγδαίους ρυθμούς καθημερινά. Τακτικές οι οποίες επιφέραν τα βέλτιστα πριν λίγο καιρό, ενδεχομένως να μην έχουν τα ίδια αποτελέσματα σήμερα. Για παράδειγμα, παλαιότερα για την βελτιστοποίηση του site (την κατάκτηση των υψηλότερων θέσεων στις μηχανές αναζήτησης) μια συνήθη τακτική ήταν το keyword stuffing. Δηλαδή, την πολλάπλη εισαγωγή των λέξεων κλειδιά στο κείμενο. Τώρα πλεόν, η τακτική αυτή όχι μόνο θεωρείται παρωχημένη και αναποτελεσματική άλλα ενδεχομένως να επιφέρει και ποινή (χαμηλότερη κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων) από τις μηχανές αναζήτησης

Ένα ακόμα παράδειγμα είναι η διάδοση των website με resposive design (είναι η αλλαγή του τρόπου εμφάνισης του website ανάλογα με τη συσκευή του επισκέπτη). Ειδικά στο ξενοδοχειακό κλάδο παρατηρείται μεγάλη άνοδος στις επισκέψεις των website από κινητά και tablet. Η μη ύπαρξη site με responsive σχεδιασμός επιφέρει:

  • Δυσκολία πλοήγησης και ανάγνωσης του site από τον επισκέπτη
  • Χαμηλή κατάταξη στις σελίδες αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης (η θέση κατάταξης διαφέρει ανά μέσο επίσκεψης)

Επίσης τα διάφορα social networks καθώς και οι μηχανές αναζήτησης κατά καιρούς αλλάζουν τους αλγόριθμους, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται η αποτελεσματικότητα των post του ξενοδοχείου.

7.  Δημοσιεύσεις που δεν ταιριάζουν στο χαρακτήρα του ξενοδοχείου

Είναι πολύ σημαντικό οι δημοσιεύσεις να είναι προσαρμοσμένες στο κοινό που στοχεύει το ξενοδοχείο. Πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη την έκφραση, τις περιγραφές και το κυριότερο τις εικόνες που θα χρησιμοποιήσουμε. Στο Facebook προτείνουμε να δημοσιεύετε σε περισσότερο από μια γλώσσες κάνοντας το χρήστη να νοιώθει οτι τον περιμένει ένα οικείο προς αυτόν περιβάλλον.

8. Επιλογή μη σωστού συνεργάτη

Το digital marketing του ξενοδοχείου σας είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση για να την εμπιστευτείτε σε κάποιο άτομο το οποίο θα απλά διαχειρίζεται το φωτογραφικό σας υλικό στο ένα και μοναδικό facebook λογαριασμό. Το χαμηλότερο τίμημα δεν εγγυάται τη σωστή λειτουργία και τη μεγιστοποίηση της απόδοσης. Μπορεί να συντηρείτε μια πολύ καλή facebook παρουσία άλλα δεν θα έχετε ενεργοποιήσει όλους αυτούς τους μηχανισμούς που θα επιφέρουν τα μέγιστα όπως αναγνωρισιμότητα και αύξηση των direct bookings.

** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του.

 

 
Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 16/03 22:26

    ITB | Θετικά μηνύματα για τον τουρισμό της Πελοποννήσου το 2025

  2. 16/03 18:16

    Η λαμπρή γιορτή της αγκινάρας και ο ...Δίας!

  3. 16/03 17:50

    Πώς θα λειτουργήσει η Σαντορίνη τη νέα σεζόν; Σύσκεψη τη Δευτέρα στο νησί με την Όλγα Κεφαλογιάννη

  4. 16/03 07:05

    Ανοίγει τον Ιούνιο το JW Marriott Crete Resort & Spa, το πρώτο ξενοδοχείο Marriott στην Ελλάδα

  5. 16/03 07:00

    Μεγάλες επενδύσεις στην Ισπανία και την Πορτογαλία για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας

  6. 16/03 06:30

    Τουρισμός | Το 44% των Βρετανών έχουν κλείσει ήδη τις διακοπές τους- Το Αλγκάρβε ο φθηνότερος προορισμός

  7. 15/03 08:52

    ΗΠΑ: Millennials και Gen Z προτιμούν ελληνικά καλλυντικά με ελαιόλαδο και βότανα

  8. 15/03 07:58

    «Άνοιγμα» της Σάμου στις διεθνείς αγορές

  9. 15/03 07:32

    Κωνσταντινούπολη | Ισχυρή Συμμαχία για την εδραίωσή της ως διεθνής συνεδριακός προορισμός

  10. 15/03 07:05

    TUI | Το «δυναμικό πακέτο» και η επέκταση του μοντέλου συνεργασίας με τη Ryanair

  11. 14/03 21:20

    Προήλθε ο κορωνοϊός από κινεζικό εργαστήριο;

  12. 14/03 18:24

    Συνάντηση Συνδέσμου Ξενοδόχων Κρήτης με τον κ.Αρναουτάκη ενόψει της τουριστικής σεζόν

  13. 14/03 15:28

    AEGEAN | Παραγγελία ακόμη 8 αεροσκαφών Airbus A321neo

  14. 14/03 15:18

    Ενισχύεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Καστελλόριζου από Πειραιά

  15. 14/03 14:54

    ΕΤΑΔ | Δεν πωλείται το Μπούρτζι και άλλα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς

  16. 14/03 14:39

    H Κρήτη φιλοξενεί δύο κορυφαίες διοργανώσεις τένις ATP Challenger

  17. 14/03 14:21

    M. Κόνσολας: «Νέες προοπτικές ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τα νησιά μας»

  18. 14/03 13:36

    H Περιφέρεια Θεσσαλίας στην Έκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο

  19. 14/03 13:25

    Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου | Oι καλύτερες πόλεις για καλό ύπνο- η θέση της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης

  20. 14/03 13:09

    Ρόδος | Τι συζήτησαν η Ένωση Ξενοδόχων και το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων

  21. 14/03 13:06

    Γερμανικός Τύπος | Από πού προήλθε τελικά ο κορωνοϊός;

  22. 14/03 11:05

    Ανασχηματισμός | Η Άννα Καραμανλή υφυπουργός Τουρισμού - η νέα σύνθεση του υπουργικού συμβουλίου

  23. 14/03 10:34

    “Εβδομάδα Κρητικής Γαστρονομίας” στη Βιέννη

  24. 14/03 10:28

    Σπάει τα ρεκόρ της ζήτησης η μαγευτική Υδρα και φέτος

  25. 14/03 08:24

    Ε.Ξ. Αιδηψού | Άνοιγμα στην αγορά της Βουλγαρίας - Τι λέει στο Tornos News ο πρόεδρος Θ.Ρουμελιώτης

  26. 14/03 08:02

    Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Αθήνα, Σαντορίνη, Πάρο, Χανιά, Ρόδο, Καλαμάτα και Νάξο

  27. 14/03 08:00

    Το Καλαματιανό Μαντήλι «σύμβολο» στην προβολή του πολιτιστικού αποθέματος της Καλαμάτας

  28. 14/03 07:24

    Φοινικόδασος Βάι: Ένα εξωτικό τοπίο στο ανατολικό άκρο της Κρήτης

  29. 14/03 07:10

    Andronis: Συνένωση δύο ξενοδοχείων στη Σαντορίνη με υπηρεσίες 6άστερου

  30. 14/03 07:05

    Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας Cycling Greece

  31. 14/03 07:00

    Δήμος Β. Τζουμέρκων: Άνοιγμα στις αγορές Ηνωμένου Βασιλείου, Ιρλανδίας, ΗΠΑ και Καναδά

  32. 14/03 06:58

    Φεστιβάλ Λιμνών 2025 στην Καρδίτσα

  33. 14/03 06:10

    Η επόμενη ημέρα του τουρισμού στη Σαντορίνη - Μιλούν στο Tornos News ο Α. Παγώνης και η Γ. Νομικού

  34. 13/03 16:12

    Μνημόνιο Συνεργασίας Ελλάδας-Καναδά στον Τουρισμό

  35. 13/03 14:24

    Πρωταθλήτρια η Αθήνα στην αύξηση της αξίας των ξενοδοχείων στην Ευρώπη το 2024 (+11,8%)

  36. 13/03 13:40

    Focus Bari | Οι Ελληνίδες αγκαλιάζουν τα Social Media και την αυτοέκφραση

  37. 13/03 13:32

    Eurobank | 15 χρόνια Business Banking Τουρισμός

  38. 13/03 12:56

    Β. Καρκανάκης | Επιμελητήριο Ηρακελίου: Η διαμόρφωση του νέου αναπτυξιακού μοντέλου της Κρήτης

  39. 13/03 12:32

    Visa | Οι δαπάνες για ψυχαγωγία gaming αυξήθηκαν ταχύτερα από τα ταξίδια

  40. 13/03 12:08

    Γερμανικός τουρισμός 2025 | Άνθηση γνωρίζουν οι οικογενειακές διακοπές - κριτήριο η τιμή

  41. 13/03 11:53

    Α.Γκερέκου: Θεσμοθέτηση Παγκόσμιου Συνεδρίου Επιστημών και Τεχνών στον Όλυμπο

  42. 13/03 11:34

    Η Τουρκία αναμένει 7,5 εκατ. Γερμανούς τουρίστες το 2025

  43. 13/03 10:45

    Η Κάρπαθος στους 9 «μυστικούς» προορισμούς της Ευρώπης για τους Γερμανούς

  44. 13/03 10:42

    Σε τροχιά ανάπτυξης ο Δήμος Κισάμου – Εγκρίθηκε το master plan του λιμένα Καβονησίου

  45. 13/03 10:33

    Ισχυρή ανάπτυξη της Wyndham Hotels & Resorts σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ευρασία και Αφρική

  46. 13/03 07:29

    Άδειες για γεωτρήσεις σε ξενοδοχείο και κάμπινγκ στη Σκιάθο και στο Γύθειο

  47. 13/03 07:15

    Ryanair: Οι νέες συνδέσεις με Ελλάδα το 2025

  48. 13/03 07:00

    Ο Γρ. Τάσιος για τη Χαλκιδική στο Tornos News | Σε επίπεδα 2024 και φέτος – Ανάγκη για νέες ποιοτικές κλίνες

  49. 13/03 07:00

    Κως: Γεωφυσική έρευνα για τον εντοπισμό αρχαίων στην περιοχή Αμπάβρης

  50. 13/03 06:57

    Επιτροπές Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής των Δήμων Καλαμάτας, Ναυπλιέων και Άργους-Μυκηνών

  51. 13/03 06:45

    Αφιερωμένος στην Καλλιπάτειρα ο 10ος TUI Διεθνής Μαραθώνιος Ρόδου

  52. 13/03 06:15

    Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Ζάκυνθο, Ρόδο, Κω, Κρήτη, Αιδηψό και Εκάλη

  53. 13/03 06:10

    Bob W Stadiou: Νέα επένδυση στην Αθήνα της φινλανδικής εταιρείας εναλλακτικής φιλοξενίας

  54. 12/03 21:29

    Ανοιχτές οι αιτήσεις για την "Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Έξυπνου Τουρισμού"

  55. 12/03 21:27

    Η Κομισιόν απαντά με αντίμετρα στους δασμούς των ΗΠΑ στον χάλυβα και το αλουμίνιο

  56. 12/03 19:49

    Θεσσαλονίκη | Ν. Ταχιάος: Στην Καλαμαριά το μετρό στο τέλος του 2025 - το 2027 το Flyover

  57. 12/03 18:05

    Θ.Σκυλακάκης: Η καταπολέμηση της αυθαιρεσίας στη Μύκονο συνεχίζεται | Νέοι έλεγχοι, νέα αυθαίρετα

  58. 12/03 16:43

    Άνοιξη στη Ρόδο: Ένα ονειρεμένο ταξίδι για τους λάτρεις της Ορχιδέας

  59. 12/03 16:19

    Στα 300 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της ανάπλασης του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης

  60. 12/03 14:24

    H αντιπρόεδρος του WTTC για την ενίσχυση των τουριστικών ΜμΕ

  61. 12/03 14:13

    Ο ΟΗΕ υιοθετεί νέο δείκτη απασχόλησης στον τουρισμό

  62. 12/03 13:46

    Έναρξη εμπορικού πολέμου ΕΕ-ΗΠΑ

  63. 12/03 13:34

    Το mega project για την αποτίμηση 36.000 ακινήτων της ΕΤΑΔ

  64. 12/03 13:07

    Τουρισμός | Οι προσφορές "κατευθύνουν" τους Βρετανούς στον προορισμό - παραλία θέλει το 51%

  65. 12/03 12:47

    Πιερία, ο αγαπημένος προορισμός των τουριστών από τη Βουλγαρία

  66. 12/03 11:28

    Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης: Το πιο ευχάριστο και πιο καθαρό αεροδρόμιο της Ευρώπης

  67. 12/03 10:53

    Στις 14 Μαρτίου ανοίγει η σεζόν για τις κρουαζιέρες στη Μύκονο

  68. 12/03 10:28

    Σημαντική διάκριση του ΕΟΤ Μ.Βρετανίας από την Ένωση Ανεξάρτητων Tour Operators

  69. 12/03 09:52

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στη Χάλκη

  70. 12/03 09:47

    Πού θα προβληθεί τη θερινή περίοδο το Γεωπάρκο Νισύρου

  71. 12/03 09:36

    Ονειρεμένη ζωή στη Σύρο για αμερικανική οικογένεια

  72. 12/03 09:01

    Hosthub | Οι πιο ισχυροί προορισμοί βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ελλάδα μέχρι στιγμής για το 2025

  73. 12/03 09:00

    Πώς θα αντιμετωπιστούν οι κατολισθήσεις στο Μονοπάτι Αρβανιτιάς στο Ναύπλιο

  74. 12/03 08:30

    Αποφάσεις για 5 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Κέρκυρα, Μεγανήσι, Ιωάννινα και Γύθειο

  75. 12/03 08:24

    Δρομολογούνται σημαντικά έργα για τη λειψυδρία στα νησιά

  76. 12/03 07:19

    2.5 δισ ευρώ αποδίδει στην Ελλάδα κάθε χρόνο ο συνεδριακός τουρισμός

  77. 12/03 07:15

    Δήμος Καλαμάτας | Δράσεις για την επέκταση της τουριστικής περιόδου - Τιμώμενη πόλη στο Λουγκάνο

  78. 12/03 07:15

    Χίος | Την 31η Μαρτίου ανοίγει η τουριστική σεζόν

  79. 12/03 07:00

    Στα μονοπάτια των βοσκών του Ψηλορείτη

  80. 12/03 07:00

    Η Σητεία ανοίγει την τσεχική αγορά | Φιλοξενία 90 Τσέχων πωλητών ταξιδιών τον Απρίλιο

  81. 12/03 06:55

    Δήμος Αριστοτέλη | Προβολή της Ανατολικής Χαλκιδικής στη Μάλτα

  82. 12/03 06:42

    Σητεία | Η τουριστική σεζόν ξεκινά με αισιόδοξα μηνύματα

  83. 12/03 06:40

    Αναβάθμιση του Χιονοδρομικού Κέντρου Βιτσίου

  84. 12/03 06:10

    DERTOUR | Ισχυρή ζήτηση για Ελλάδα το 2025: Οι top προορισμοί - Τι λέει στο Tornos News ο κ.Παπαδάκης

  85. 12/03 06:05

    H ΑΡΟΣΙΣ απέκτησε την εταιρεία ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΗΣ ΒΟΪΟΥ

  86. 12/03 06:05

    Η εμπειρία της ιστιοπλοϊας διαθέσιμη σε Άτομα με Αναπηρία στα Χανιά

  87. 12/03 05:34

    Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας με "Ελληνικό Πρωινό"

  88. 12/03 05:23

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Η σημασία των "Χρυσών Σκούφων" στην προώθηση της ελληνικής γαστρονομίας

  89. 11/03 04:57

    Αποφάσεις για 5 ξενοδοχεία σε Αθήνα, Χαλκιδική, Κρήτη, Μήλο και Σιδηρόκαστρο

  90. 11/03 04:55

    Ψαρά: Ανάδειξη 9 πεζοπορικών διαδρομών με 246.000 ευρώ

  91. 11/03 04:55

    Ρόδος | "Κοντά η στιγμή σε κλειστά μνημεία και ξενοδοχεία με άδειες πισίνες"

  92. 11/03 04:55

    Επενδύσεις σε εκθεσιακά κέντρα: Ανάπλαση ΔΕΘ και σχέδια για επέκταση του Metropolitan Expo

  93. 11/03 04:55

    Το Tornos News συμμετέχει στην απεργία των δημοσιογραφικών Ενώσεων

  94. 11/03 04:50

    Δήμος Αθηναίων και HAPCO & DES ενώνουν τις δυνάμεις τους για το Συνεδριακό Κέντρο

  95. 11/03 04:50

    Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης: Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ Προορισμού

  96. 11/03 04:50

    Δήμος Ν. Κέρκυρας: Το Τέλος Ανθεκτικότητας ωθεί τους τουρίστες σε άλλους προορισμούς

  97. 11/03 04:50

    HAPCO & DES: Η Ελλάδα μπορεί να κάνει τζακ ποτ στα συνέδρια – Πώς πρέπει να είναι το συνεδριακό στην Αθήνα

  98. 11/03 04:44

    Περιφέρεια Β. Αιγαίου: Καταχρηστικές και αδικαιολόγητες οι συνεχόμενες αυξήσεις των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

  99. 10/03 15:32

    Παγκόσμια προβολή της Μεσσηνίας μέσα από την ταινία "The Odyssey" - Ξεκίνησαν σήμερα τα γυρίσματα

  100. 10/03 13:57

    Η Κρήτη στην ΙΤΒ | Διψήφια αύξηση κρατήσεων για το καλοκαίρι του 2025