Τα 8 συχνότερα λάθη που κάνουν τα ξενοδοχεία στο digital marketing

Α Decrease font Enlarge font
Τα 8 συχνότερα λάθη που κάνουν τα ξενοδοχεία στο digital marketing

To digital marketing αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του τρόπου προώθησης και αύξησης πωλήσεων ενός ξενοδοχείου. Θα θέλαμε να επισημάνουμε 7 λάθη που μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την απόδοση και την εικόνα του ξενοδοχείου σας καθώς και τον όγκο των direct bookings σας. Ας δούμε αναλυτικότερα τι πρέπει να αποφεύγετε:

1. Αποφύγετε την αγορά fake likes και followers

Γνωρίζουμε πως δεν είναι ευχάριστο να βλέπετε τον ανταγωνιστή σας να διαθέτει ένα μεγαλύτερο αριθμό likes στο Facebook ή και μεγαλύτερο αριθμός followers στο Twitter. Δεν γνωρίζετε όμως πόσο αρνητικά θα σας επηρεάσει η αγορά ψεύτικων likes και followers. Σας παρουσιάζουμε συνοπτικά τις αρνητικές επιδράσεις:

Edgerank ονομάζεται ο αλγόριθμος του Facebook  που καθορίζει τι περιεχόμενο θα εμφανιστεί στο newsfeed ή χρονολόγιο των χρηστών. To facebook μετράει συνεχώς το engagement των posts του ξενοδοχείου σας, για να μπορέσει να καθορίσει πόσο ενδιαφέρον είναι το περιεχόμενο σας ώστε να επιλέξει σε πόσους από τους  υφιστάμενους fans σας θα το εμφανίσει. Όσοι περισσότεροι fans σας αλληλοεπιδρούν με τα posts σας, τόσο αυξάνετε η προβολή των post σας. Φανταστείτε λοιπόν πόσο αρνητικό θα είναι για τον αλγόριθμο του Facebook να έχετε χιλιάδες fans οι οποίοι ποτέ δεν αλληλοεπιδρούν με το περιεχόμενο σας.  Σχετικό άρθρο:  Πως μπορούμε να βελτιώσουμε το engagement στα social media του ξενοδοχείου

Μεγαλύτερη σπατάλη διαφημιστικού budget Στην επόμενο boost ενός post σας, θα αναγκαστείτε να ξοδέψετε περισσότερα χρήματα για να εμφανιστεί η δημοσίευση σας και στους ανενεργούς fans σας (μην ξεχνάτε πως μετριούνται ως fans σας και ας μην συνεισφέρουν σε τίποτα άλλο).

Αρνητική εικόνα για το ξενοδοχείο σας Μπορεί να παινεύεστε οτι το ξενοδοχείο σας διαθέτει μερικές δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες fans άλλα όταν κάνετε ένα post καταλήγετε με 4 likes. Αυτό συμβαίνει διότι οι σύγχρονοι χρήστες του Facebook είναι πιο εξικοιωμένοι και σίγουρα θα υποπτευθούν οτι κάτι δεν πάει καλά εδώ (σχέση fans/followers με likes σε posts/tweets). Επίσης αρκετοί χρήστες γνωρίζουν οτι είναι μια ανήθικη πρακτική. Μην καταστρέφετε λοιπόν την εικόνα του ξενοδοχείου σας απλά για να ικανοποιήσετε την επιθυμία για εμφάνιση μεγάλου αριθμού fans. Επιλέξτε άλλους τρόπους υγιούς αύξησης του fan base σας. Σε μελλοντικό μας άρθρο θα αναπτύξουμε τακτικές σχετικά με το πως μπορείτε να το επιτύχετε.

Τα στατιστικά σας στοιχεία δεν θα είναι “καθαρά” Με την αγορά ψεύτικων likes και followers θα καταστρέψετε την εικόνα των στατιστικών και δεν θα μπορείτε πλεόν να εξακριβώνετε τη σαφή ηλικία, γεωγραφική τοποθεσία, φύλο  καθώς και άλλα χαρακτηριστικά των fans σας.

2. Το ξενοδοχείο δεν διαθέτει ολοκληρωμένη digital media στρατηγική

Κατά καιρούς σε διάφορες συναντήσεις που έχουμε κάνει με υποψήφιους πελάτες ακούμε το επιχείρημα  “το ξενοδοχείο μας διαθέτει σελίδα στο Facebook”. Αυτό αρκεί όμως; To σύγχρονο digital marketing διαθέτει μια πλειάδα πλατφορμών και εργαλείων με σκοπό να αυξήσετε τα direct bookings σας άλλα και να επιτύχετε όποιο άλλο στόχο θέσετε. Μην περιορίζεστε λοιπόν σε μια μόνο πλατφόρμα (συνήθως αυτή του Facebook) άλλα εκμεταλλευτείτε όλες τις δυνατότητες που σας δίνονται. Σύμφωνα με το προφίλ του κοινού σας σχεδιάστε την στρατηγική και τις τακτικές για να βελτιστοποιήσετε την απόδοση των ενεργειών και των χρημάτων σας. Θέστε ξεκάθαρους στόχους και υλοποιήστε.

3. Αντικοινωνικότητα στα κοινωνικά δίκτυα

Τα κοινωνικά δίκτυα (social media) ονομάστηκαν κοινωνικά γιατι απλά φέρνουν σε επαφή ανθρώπους. Τηρήστε τους κανόνες ευγενίας και επικοινωνίας απαντώντας στα σχόλια των χρηστών σας (είτε θετικά ή αρνητικά) καθώς και να κάνετε like στις δημοσιεύσεις που κάνουν με αναφορά το ξενοδοχείο σας. Στο κάτω κάτω της γραφής δωρεάν διαφήμιση για το ξενοδοχείο σας κάνουν. Επίσης είναι πολύ σημαντικό να απαντάτε σε σύντομο χρονικό διαστήμα (σχεδόν άμεσα) στα όποια προσωπικά μηνύματα που αποστέλλουν οι χρήστες προς το ξενοδοχείο σας.

4. Οι δημοσιευσεις δεν έχουν σταθερή συχνότητα

Αυτό που συμβαίνει συχνά είναι οτι με το κλείσιμο της τουριστικής σαιζόν, το ξενοδοχείο παύει να ενημερώνει και τους social media λογαριασμούς του. Αυτό είναι μεγάλο λάθος καθότι:

- Δίνετε μια αρνητική εικόνα για το ξενοδοχείο σας. Φανταστείτε τον χρήστη που μπαίνει στο social media λογαριασμό του ξενοδοχείου σας και διαπιστώνει οτι η τελευταία ενημέρωση σας ήταν πριν 2 μήνες. Αυτόματα και υποσυνείδητα επηρεάζετε αρνητικά τον υποψήφιο πελάτη σας που μπορεί να συσχετίσει αυτή τη μορφή “εγκατάλειψης” παραδείγματος χάρην και με την συντήρηση των κτιρίων (μπορεί να είναι ακραίο το παράδειγμα άλλα θέλουμε να αναδείξουμε τον παραλληλισμό).

- Επηρεάζεται το edgerank του Facebook και η εμφάνιση σε άλλα social media. Όπως προαναφέραμε ο αλγόριθμος του Facebook προσμετρά το engagement των χρηστών για να καθορίσει τον αριθμό εμφάνισης περιεχομένου στους fans σας. Εφόσον λοιπόν διατηρείται ανενεργό για μεγάλο χρονικό διάστημα τον λογαριασμό σας μειώνετε την πιθανότητα αλληλοεπίδρασης των fans άρα και την πιθανότητα εμφάνισης του μελλοντικού σας post. Κάτι παρεμφερές συμβαίνει πλέον και στο Instagram (μετά την εξαγορά του από το Facebook) που άρχισε να επηρεάζει την εμφάνιση των posts μέσω αλγόριθμου.

5. Μη παρακολούθηση των στατιστικών και άλλων report

Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του digital marketing είναι οτι μας παρέχει την δυνατότητα να μετράμε και παρακολουθούμε την απόδοση των ενεργειών μας. Αγοράζοντας μια θέση διαφήμισης σε κάποιο inflight περιοδικό ή σε κάποια ξένη εφημερίδα, δεν μπορούμε να προσμετρήσουμε τον επακριβή αριθμό κρατήσεων που ήρθε στο ξενοδοχείο σας. Με την παρακολούθηση των online ενεργειών, μπορείτε να διαπιστώσετε τι λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρηση σας και βέβαια να προχωρήσετε σε όποιες αλλαγές απαιτούνται για να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα.

6. Μη παρακολούθηση των νέων τάσεων και εφαρμογών της τεχνολογίας

Ο κλάδος του digital marketing αναπτύσετε με ραγδαίους ρυθμούς καθημερινά. Τακτικές οι οποίες επιφέραν τα βέλτιστα πριν λίγο καιρό, ενδεχομένως να μην έχουν τα ίδια αποτελέσματα σήμερα. Για παράδειγμα, παλαιότερα για την βελτιστοποίηση του site (την κατάκτηση των υψηλότερων θέσεων στις μηχανές αναζήτησης) μια συνήθη τακτική ήταν το keyword stuffing. Δηλαδή, την πολλάπλη εισαγωγή των λέξεων κλειδιά στο κείμενο. Τώρα πλεόν, η τακτική αυτή όχι μόνο θεωρείται παρωχημένη και αναποτελεσματική άλλα ενδεχομένως να επιφέρει και ποινή (χαμηλότερη κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων) από τις μηχανές αναζήτησης

Ένα ακόμα παράδειγμα είναι η διάδοση των website με resposive design (είναι η αλλαγή του τρόπου εμφάνισης του website ανάλογα με τη συσκευή του επισκέπτη). Ειδικά στο ξενοδοχειακό κλάδο παρατηρείται μεγάλη άνοδος στις επισκέψεις των website από κινητά και tablet. Η μη ύπαρξη site με responsive σχεδιασμός επιφέρει:

  • Δυσκολία πλοήγησης και ανάγνωσης του site από τον επισκέπτη
  • Χαμηλή κατάταξη στις σελίδες αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης (η θέση κατάταξης διαφέρει ανά μέσο επίσκεψης)

Επίσης τα διάφορα social networks καθώς και οι μηχανές αναζήτησης κατά καιρούς αλλάζουν τους αλγόριθμους, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται η αποτελεσματικότητα των post του ξενοδοχείου.

7.  Δημοσιεύσεις που δεν ταιριάζουν στο χαρακτήρα του ξενοδοχείου

Είναι πολύ σημαντικό οι δημοσιεύσεις να είναι προσαρμοσμένες στο κοινό που στοχεύει το ξενοδοχείο. Πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη την έκφραση, τις περιγραφές και το κυριότερο τις εικόνες που θα χρησιμοποιήσουμε. Στο Facebook προτείνουμε να δημοσιεύετε σε περισσότερο από μια γλώσσες κάνοντας το χρήστη να νοιώθει οτι τον περιμένει ένα οικείο προς αυτόν περιβάλλον.

8. Επιλογή μη σωστού συνεργάτη

Το digital marketing του ξενοδοχείου σας είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση για να την εμπιστευτείτε σε κάποιο άτομο το οποίο θα απλά διαχειρίζεται το φωτογραφικό σας υλικό στο ένα και μοναδικό facebook λογαριασμό. Το χαμηλότερο τίμημα δεν εγγυάται τη σωστή λειτουργία και τη μεγιστοποίηση της απόδοσης. Μπορεί να συντηρείτε μια πολύ καλή facebook παρουσία άλλα δεν θα έχετε ενεργοποιήσει όλους αυτούς τους μηχανισμούς που θα επιφέρουν τα μέγιστα όπως αναγνωρισιμότητα και αύξηση των direct bookings.

Ο Κύρος Ασφής είναι Managing Partner της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

 

 

  1. 22/02 12:07

    Ο ιατρικός τουρισμός στην ΙΤΒ: Έκρηξη της ζήτησης παγκοσμίως

  2. 22/02 11:57

    H Grecotel χορηγός στη νέα καμπάνια της Marketing Greece

  3. 22/02 11:50

    Σκοτεινός τουρισμός: Τα ...νεκροταφεία προσελκύουν τουρίστες

  4. 22/02 11:39

    Manet: Η σχέση πελάτη-ξενοδόχου περνά από ένα smartphone

  5. 22/02 11:33

    Ξενοδοχεία: Με 51% στο Hilton Αθήνας η ΤΕΜΕΣ- Απέκτησε το μερίδιο της Dogus

  6. 22/02 10:19

    easyjet: Πτήσεις προς Ρόδο από το Μπρίστολ και προς Κω από Βερολίνο

  7. 22/02 10:00

    Τουρισμός: Ψηλά στις προτιμήσεις των Γερμανών Τουρκία και Ελλάδα

  8. 22/02 09:48

    Ψηφιακές ξεναγήσεις στα 5 αρχαία θέατρα της Ηπείρου

  9. 22/02 09:46

    Το νέο τουριστικό marketing του Ηρακλείου

  10. 22/02 09:38

    Επιχορηγήσεις για επενδύσεις εκσυγχρονισμού σε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική και Σκύρο

  11. 22/02 09:34

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Άνδρου για το 2019

  12. 22/02 09:31

    Ο τουρισμός υγείας προωθείται και από τον ΕΟΠΥΥ

  13. 21/02 16:33

    FedHATTA: Καμπάνια ενημέρωσης για τις απαιτήσεις της νέας νομοθεσίας στον τουρισμό

  14. 21/02 16:24

    Ο ελληνικός τουρισμός επενδύει σε νέες τεχνολογίες

  15. 21/02 15:53

    Επανεξέταση των όρων δόμησης στις περιοχές γύρω από την Ακρόπολη

  16. 21/02 15:14

    Wizz Air: Δύο νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη από το Κίεβο

  17. 21/02 15:09

    Nέοι κανόνες στην Ευρώπη για τα νέα οχήματα

  18. 21/02 15:00

    ΣΔΟΕ: Απάτες με παράνομες επιδοτήσεις σε 6 ξενοδοχεία- Τάσιος: "Ναι" στους ελέγχους

  19. 21/02 14:52

    Οι ξένοι διπλωμάτες ανακαλύπτουν το "Ελληνικό Πρωινό"

  20. 21/02 14:28

    Στην Ελλάδα η Horwath HTL μέσα από το δίκτυο της ΣΟΛ Crowe

  21. 21/02 14:20

    Nέο ΔΣ στην Ένωση Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Κισάμου

  22. 21/02 14:17

    Τουρισμός: Τι δείχνει το Ταξιδιωτικό Ισοζύγιο του 2018 για εισπράξεις και αφίξεις

  23. 21/02 14:14

    Υπεγράφη η σύμβαση για το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου

  24. 21/02 14:12

    Δράσεις τουριστικής προβολής για την Αττική το 2019

  25. 21/02 14:09

    Μήλος: Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  26. 21/02 13:43

    Εκδηλώσεις για την Κινεζική Νέα Χρονιά στο αεροδρόμιο Αθηνών

  27. 21/02 13:30

    Βρετανικός τουρισμός: Ενδεχόμενο visa στην ΕΕ λόγω... Γιβραλτάρ

  28. 21/02 12:45

    Αμερικανικός τουρισμός: Εκρηκτική ζήτηση για πολυτελή ταξίδια στην Ελλάδα την Άνοιξη

  29. 21/02 12:30

    Ανύπαρκτα διαμερίσματα στην Airbnb!

  30. 21/02 12:13

    Ανοίγει τον Ιούνιο το νέο ξενοδοχείο Katikies Garden στη Σαντορίνη (φωτό)

  31. 21/02 11:49

    Τα διαμερίσματα του Urban Stripes στο Κουκάκι εντάσσονται στην Aria Hotels

  32. 21/02 11:46

    Η Περιφέρεια Κρήτης «σάρωσε» στα βραβεία της Στοκχόλμης ως κορυφαίος προορισμός

  33. 21/02 11:19

    Μετάβαση στην καθαρή ενέργεια για Σίφνο, Κρήτη και Σάμο

  34. 21/02 11:17

    Κρουαζιέρα Mamma mia σε Σκόπελο- Σκιάθο

  35. 21/02 11:02

    Εκπληκτικό! Δείτε πώς ένα ξενοδοχείο της Κίνας προωθεί την υγιεινή διατροφή

  36. 21/02 10:41

    Ο θεματικός τουρισμός στην Πάρο σε διεθνείς εκθέσεις

  37. 21/02 10:29

    We Dive We Clean: Ανέλκυση απορριμμάτων από το βυθό της μαρίνας Ελευσίνας

  38. 21/02 10:25

    Δημοπρασία για την ενοικίαση 7 αναψυκτηρίων σε παραλίες των Χανίων

  39. 21/02 10:24

    Aποφάσεις για ξενοδοχεία σε Ρόδο και Κρανίδι

  40. 21/02 10:20

    Περιφέρεια Πελοποννήσου: Ο τουρισμός διασυνδέεται με τον πρωτογενή τομέα

  41. 21/02 10:17

    Τουρισμός: Η Κρήτη στο "Ελ.Βενιζέλος"

  42. 21/02 10:09

    Νέα σημεία τουριστικής πληροφόρησης στην Καλαμάτα

  43. 20/02 17:53

    "Ναι" της ΕΕ στον εκσυγχρονισμό της πολιτικής θεωρήσεων - Τι αλλάζει στα ταξίδια

  44. 20/02 17:40

    Ψηφιακή ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου του Δήμου Παξών

  45. 20/02 17:36

    Εκδήλωση για την Αθήνα ως Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Καινοτομίας 2018

  46. 20/02 17:26

    Νέα καμπάνια της Marketing Greece για τον ελληνικό τουρισμό

  47. 20/02 17:25

    Αegean: Επιπλέον 700 χιλιάδες θέσεις στο δίκτυο εξωτερικού το 2019

  48. 20/02 17:06

    ETC: "Κύμα" κινέζων τουριστών στην Ευρώπη

  49. 20/02 15:57

    Πως αξιολογούμε τη συνεργασία με ένα travel blogger;

  50. 20/02 14:37

    H ταινία μικρού μήκους της Marketing Greece για την τουριστική προβολή της Ελλάδας

  51. 20/02 14:36

    Φορείς πιστοποίησης: Ουτοπική η πιστοποίηση των καταλυμάτων από μη εκπαιδευμένους μηχανικούς

  52. 20/02 13:30

    Thomas Cook: Οι Γερμανοί τουρίστες γυρίζουν την πλάτη στα Κανάρια Νησιά

  53. 20/02 13:10

    Τα κρασιά της Κρήτης στην Έκθεση «ΟιΝοτικά»

  54. 20/02 12:09

    Ελληνικός τουρισμός: Ξεπέρασαν τα 16 δισ.ευρώ οι εισπράξεις το 2018

  55. 20/02 11:51

    +10,2% οι αφίξεις επιβατών από το εξωτερικό τον Ιανουάριο στα ελληνικά αεροδρόμια

  56. 20/02 11:40

    Συνεργασία Radisson με Sunnyseeker Hotels για 6 ξενοδοχεία στην Κύπρο

  57. 20/02 11:31

    Οικοτουρισμός στην Ανάφη

  58. 20/02 10:31

    Τέταρτο Φεστιβάλ Γλυπτικής στην άμμο στην Αμμουδάρα

  59. 20/02 10:25

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων "Κύκλος": Διευκρινίσεις για τη ΣΣΕ στα ενοικιαζόμενα δωμάτια

  60. 20/02 10:17

    Γαστρονομικές εκδηλώσεις σε 5 νησιά της Δωδεκανήσου

  61. 20/02 10:11

    ΤΕΙ Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για τη διοργάνωση εκδηλώσεων

  62. 20/02 10:08

    Προγράμματα τουριστικής προβολής στην Ιστιαία-Αιδηψό και Αλμωπία

  63. 20/02 10:06

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κάλυμνο

  64. 20/02 09:58

    Οι χωρικές στρατηγικές στο Δήμο Λευκάδας

  65. 19/02 18:30

    Επετειακός Διεθνής Αγώνας Ψηλορείτη 2019: Την Πέμπτη ξεκινούν οι εγγραφές

  66. 19/02 16:23

    Διυπουργική: Πράσινο φως για 3 μεγάλες τουριστικές επενδύσεις- Δείτε ποιες

  67. 19/02 16:19

    Προώθηση της Χαλκιδικής σε Βέλγιο - Σουηδία - Ισραήλ

  68. 19/02 14:33

    Δήμος Τρικκαίων: Δεύτερος κύκλος σεμιναρίων για επαγγελματίες του τουρισμού

  69. 19/02 14:18

    Χρυσοπουλιούνται στη μαύρη αγορά οι λογαριασμοί στην British Airways

  70. 19/02 14:04

    Βρετανικός τουρισμός: Σύσταση για τα ταξίδια (και) στην Ελλάδα μετά το Brexit

  71. 19/02 13:40

    Ενοποιείται το τουριστικό με το εμπορικό κέντρο της Έδεσσας

  72. 19/02 12:57

    DER Touristik: Εναλλακτικές πτήσεις για τις κρατήσεις με την Germania

  73. 19/02 12:54

    Ημερίδα για την "Πολιτιστική Διαδρομή Σαντορίνης"

  74. 19/02 12:33

    Τουρισμός: Είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις για την ψηφιακή επανάσταση;

  75. 19/02 12:29

    ΣΕΤΚΕ.: Το φαινόμενο Αirbnb απειλεί την κοινωνική συνοχή

  76. 19/02 12:26

    Skyscanner: Τα 10+1 καλύτερα ξενοδοχεία με spa στην Ελλάδα για το 2019

  77. 19/02 12:04

    MSC: Νέα κρουαζιέρα το 2020 με προσεγγίσεις σε ελληνικά νησιά

  78. 19/02 11:13

    Τουρισμός: Στη Ρόδο το συνέδριο της Ένωσης Αμερικανών Τουριστικών Πρακτόρων

  79. 19/02 11:04

    Πέντε ακόμη ξενοδοχεία στην Chnaris H.M.D.C.

  80. 19/02 10:19

    Κέντρο Τουριστικής Προβολής στο Δήμο Πύλης Τρικάλων

  81. 19/02 10:17

    Μύκονος και Σαντορίνη προβάλλονται στις ΗΠΑ

  82. 19/02 10:15

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο 212 κλινών με τελεφερίκ στη Σκιάθο

  83. 19/02 10:09

    Δήμος Αγίου Νικολάου: Eνστάσεις για τη ρωσική τουριστική επένδυση των 400 εκατ. ευρώ της MIRUM

  84. 19/02 09:59

    Δύο επαγγελματικοί αγώνες ποδηλασίας στη Ρόδο

  85. 18/02 17:50

    Συμφωνία ΠΟΞ για τα πνευματικά δικαιώματα στα ξενοδοχεία

  86. 18/02 16:44

    Έρχεται το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο Arcadia Cultural Resort & Spa στην Κυλλήνη

  87. 18/02 16:42

    easyFerry.com: Νέα μηχανή αναζήτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

  88. 18/02 16:14

    Πώς αναπτύσσεται ένας τόπος ως γαστρονομικός προορισμός

  89. 18/02 15:55

    Στη Best Western η αλυσίδα ξενοδοχείων WorldHotels

  90. 18/02 15:42

    airBaltic: Νέα απευθείας σύνδεση με Κω

  91. 18/02 15:00

    Διεθνείς διακρίσεις για την MKV Design

  92. 18/02 14:52

    Μνημόνιο συνεργασίας στον τουρισμό από ΞΕΕ και Περιφέρεια Αττικής

  93. 18/02 14:15

    TUI: Σχέδια για διπλάσιους Ρώσους τουρίστες στο εξωτερικό το 2019

  94. 18/02 13:53

    Corendon Airlines: Νέες συνδέσεις με Ελλάδα από την Κολωνία-Βόννη

  95. 18/02 13:32

    Η Πάολα ξενοδόχος!

  96. 18/02 13:23

    Δικτύωση των επιχειρήσεων του Ν.Αιγαίου με αμερικανικές εταιρείες

  97. 18/02 12:46

    Προβολή της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων στο Μιλάνο

  98. 18/02 12:40

    Συνέδριο Hotel Tech: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός κλειδί για την ανάπτυξη των σύγχρονων ξενοδοχείων

  99. 18/02 12:27

    Φραγμός στις αθέμιτες πρακτικές στις διαδικτυακές κρατήσεις στα ξενοδοχεία

  100. 18/02 12:09

    To INΣΕΤΕ φέρνει στην Αθήνα τη Lausanne Hospitality Consulting