Τα 8 συχνότερα λάθη που κάνουν τα ξενοδοχεία στο digital marketing

Α Decrease font Enlarge font
Τα 8 συχνότερα λάθη που κάνουν τα ξενοδοχεία στο digital marketing

To digital marketing αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του τρόπου προώθησης και αύξησης πωλήσεων ενός ξενοδοχείου. Θα θέλαμε να επισημάνουμε 7 λάθη που μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την απόδοση και την εικόνα του ξενοδοχείου σας καθώς και τον όγκο των direct bookings σας. Ας δούμε αναλυτικότερα τι πρέπει να αποφεύγετε:

1. Αποφύγετε την αγορά fake likes και followers

Γνωρίζουμε πως δεν είναι ευχάριστο να βλέπετε τον ανταγωνιστή σας να διαθέτει ένα μεγαλύτερο αριθμό likes στο Facebook ή και μεγαλύτερο αριθμός followers στο Twitter. Δεν γνωρίζετε όμως πόσο αρνητικά θα σας επηρεάσει η αγορά ψεύτικων likes και followers. Σας παρουσιάζουμε συνοπτικά τις αρνητικές επιδράσεις:

Edgerank ονομάζεται ο αλγόριθμος του Facebook  που καθορίζει τι περιεχόμενο θα εμφανιστεί στο newsfeed ή χρονολόγιο των χρηστών. To facebook μετράει συνεχώς το engagement των posts του ξενοδοχείου σας, για να μπορέσει να καθορίσει πόσο ενδιαφέρον είναι το περιεχόμενο σας ώστε να επιλέξει σε πόσους από τους  υφιστάμενους fans σας θα το εμφανίσει. Όσοι περισσότεροι fans σας αλληλοεπιδρούν με τα posts σας, τόσο αυξάνετε η προβολή των post σας. Φανταστείτε λοιπόν πόσο αρνητικό θα είναι για τον αλγόριθμο του Facebook να έχετε χιλιάδες fans οι οποίοι ποτέ δεν αλληλοεπιδρούν με το περιεχόμενο σας.  Σχετικό άρθρο:  Πως μπορούμε να βελτιώσουμε το engagement στα social media του ξενοδοχείου

Μεγαλύτερη σπατάλη διαφημιστικού budget Στην επόμενο boost ενός post σας, θα αναγκαστείτε να ξοδέψετε περισσότερα χρήματα για να εμφανιστεί η δημοσίευση σας και στους ανενεργούς fans σας (μην ξεχνάτε πως μετριούνται ως fans σας και ας μην συνεισφέρουν σε τίποτα άλλο).

Αρνητική εικόνα για το ξενοδοχείο σας Μπορεί να παινεύεστε οτι το ξενοδοχείο σας διαθέτει μερικές δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες fans άλλα όταν κάνετε ένα post καταλήγετε με 4 likes. Αυτό συμβαίνει διότι οι σύγχρονοι χρήστες του Facebook είναι πιο εξικοιωμένοι και σίγουρα θα υποπτευθούν οτι κάτι δεν πάει καλά εδώ (σχέση fans/followers με likes σε posts/tweets). Επίσης αρκετοί χρήστες γνωρίζουν οτι είναι μια ανήθικη πρακτική. Μην καταστρέφετε λοιπόν την εικόνα του ξενοδοχείου σας απλά για να ικανοποιήσετε την επιθυμία για εμφάνιση μεγάλου αριθμού fans. Επιλέξτε άλλους τρόπους υγιούς αύξησης του fan base σας. Σε μελλοντικό μας άρθρο θα αναπτύξουμε τακτικές σχετικά με το πως μπορείτε να το επιτύχετε.

Τα στατιστικά σας στοιχεία δεν θα είναι “καθαρά” Με την αγορά ψεύτικων likes και followers θα καταστρέψετε την εικόνα των στατιστικών και δεν θα μπορείτε πλεόν να εξακριβώνετε τη σαφή ηλικία, γεωγραφική τοποθεσία, φύλο  καθώς και άλλα χαρακτηριστικά των fans σας.

2. Το ξενοδοχείο δεν διαθέτει ολοκληρωμένη digital media στρατηγική

Κατά καιρούς σε διάφορες συναντήσεις που έχουμε κάνει με υποψήφιους πελάτες ακούμε το επιχείρημα  “το ξενοδοχείο μας διαθέτει σελίδα στο Facebook”. Αυτό αρκεί όμως; To σύγχρονο digital marketing διαθέτει μια πλειάδα πλατφορμών και εργαλείων με σκοπό να αυξήσετε τα direct bookings σας άλλα και να επιτύχετε όποιο άλλο στόχο θέσετε. Μην περιορίζεστε λοιπόν σε μια μόνο πλατφόρμα (συνήθως αυτή του Facebook) άλλα εκμεταλλευτείτε όλες τις δυνατότητες που σας δίνονται. Σύμφωνα με το προφίλ του κοινού σας σχεδιάστε την στρατηγική και τις τακτικές για να βελτιστοποιήσετε την απόδοση των ενεργειών και των χρημάτων σας. Θέστε ξεκάθαρους στόχους και υλοποιήστε.

3. Αντικοινωνικότητα στα κοινωνικά δίκτυα

Τα κοινωνικά δίκτυα (social media) ονομάστηκαν κοινωνικά γιατι απλά φέρνουν σε επαφή ανθρώπους. Τηρήστε τους κανόνες ευγενίας και επικοινωνίας απαντώντας στα σχόλια των χρηστών σας (είτε θετικά ή αρνητικά) καθώς και να κάνετε like στις δημοσιεύσεις που κάνουν με αναφορά το ξενοδοχείο σας. Στο κάτω κάτω της γραφής δωρεάν διαφήμιση για το ξενοδοχείο σας κάνουν. Επίσης είναι πολύ σημαντικό να απαντάτε σε σύντομο χρονικό διαστήμα (σχεδόν άμεσα) στα όποια προσωπικά μηνύματα που αποστέλλουν οι χρήστες προς το ξενοδοχείο σας.

4. Οι δημοσιευσεις δεν έχουν σταθερή συχνότητα

Αυτό που συμβαίνει συχνά είναι οτι με το κλείσιμο της τουριστικής σαιζόν, το ξενοδοχείο παύει να ενημερώνει και τους social media λογαριασμούς του. Αυτό είναι μεγάλο λάθος καθότι:

- Δίνετε μια αρνητική εικόνα για το ξενοδοχείο σας. Φανταστείτε τον χρήστη που μπαίνει στο social media λογαριασμό του ξενοδοχείου σας και διαπιστώνει οτι η τελευταία ενημέρωση σας ήταν πριν 2 μήνες. Αυτόματα και υποσυνείδητα επηρεάζετε αρνητικά τον υποψήφιο πελάτη σας που μπορεί να συσχετίσει αυτή τη μορφή “εγκατάλειψης” παραδείγματος χάρην και με την συντήρηση των κτιρίων (μπορεί να είναι ακραίο το παράδειγμα άλλα θέλουμε να αναδείξουμε τον παραλληλισμό).

- Επηρεάζεται το edgerank του Facebook και η εμφάνιση σε άλλα social media. Όπως προαναφέραμε ο αλγόριθμος του Facebook προσμετρά το engagement των χρηστών για να καθορίσει τον αριθμό εμφάνισης περιεχομένου στους fans σας. Εφόσον λοιπόν διατηρείται ανενεργό για μεγάλο χρονικό διάστημα τον λογαριασμό σας μειώνετε την πιθανότητα αλληλοεπίδρασης των fans άρα και την πιθανότητα εμφάνισης του μελλοντικού σας post. Κάτι παρεμφερές συμβαίνει πλέον και στο Instagram (μετά την εξαγορά του από το Facebook) που άρχισε να επηρεάζει την εμφάνιση των posts μέσω αλγόριθμου.

5. Μη παρακολούθηση των στατιστικών και άλλων report

Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του digital marketing είναι οτι μας παρέχει την δυνατότητα να μετράμε και παρακολουθούμε την απόδοση των ενεργειών μας. Αγοράζοντας μια θέση διαφήμισης σε κάποιο inflight περιοδικό ή σε κάποια ξένη εφημερίδα, δεν μπορούμε να προσμετρήσουμε τον επακριβή αριθμό κρατήσεων που ήρθε στο ξενοδοχείο σας. Με την παρακολούθηση των online ενεργειών, μπορείτε να διαπιστώσετε τι λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρηση σας και βέβαια να προχωρήσετε σε όποιες αλλαγές απαιτούνται για να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα.

6. Μη παρακολούθηση των νέων τάσεων και εφαρμογών της τεχνολογίας

Ο κλάδος του digital marketing αναπτύσετε με ραγδαίους ρυθμούς καθημερινά. Τακτικές οι οποίες επιφέραν τα βέλτιστα πριν λίγο καιρό, ενδεχομένως να μην έχουν τα ίδια αποτελέσματα σήμερα. Για παράδειγμα, παλαιότερα για την βελτιστοποίηση του site (την κατάκτηση των υψηλότερων θέσεων στις μηχανές αναζήτησης) μια συνήθη τακτική ήταν το keyword stuffing. Δηλαδή, την πολλάπλη εισαγωγή των λέξεων κλειδιά στο κείμενο. Τώρα πλεόν, η τακτική αυτή όχι μόνο θεωρείται παρωχημένη και αναποτελεσματική άλλα ενδεχομένως να επιφέρει και ποινή (χαμηλότερη κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων) από τις μηχανές αναζήτησης

Ένα ακόμα παράδειγμα είναι η διάδοση των website με resposive design (είναι η αλλαγή του τρόπου εμφάνισης του website ανάλογα με τη συσκευή του επισκέπτη). Ειδικά στο ξενοδοχειακό κλάδο παρατηρείται μεγάλη άνοδος στις επισκέψεις των website από κινητά και tablet. Η μη ύπαρξη site με responsive σχεδιασμός επιφέρει:

  • Δυσκολία πλοήγησης και ανάγνωσης του site από τον επισκέπτη
  • Χαμηλή κατάταξη στις σελίδες αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης (η θέση κατάταξης διαφέρει ανά μέσο επίσκεψης)

Επίσης τα διάφορα social networks καθώς και οι μηχανές αναζήτησης κατά καιρούς αλλάζουν τους αλγόριθμους, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται η αποτελεσματικότητα των post του ξενοδοχείου.

7.  Δημοσιεύσεις που δεν ταιριάζουν στο χαρακτήρα του ξενοδοχείου

Είναι πολύ σημαντικό οι δημοσιεύσεις να είναι προσαρμοσμένες στο κοινό που στοχεύει το ξενοδοχείο. Πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη την έκφραση, τις περιγραφές και το κυριότερο τις εικόνες που θα χρησιμοποιήσουμε. Στο Facebook προτείνουμε να δημοσιεύετε σε περισσότερο από μια γλώσσες κάνοντας το χρήστη να νοιώθει οτι τον περιμένει ένα οικείο προς αυτόν περιβάλλον.

8. Επιλογή μη σωστού συνεργάτη

Το digital marketing του ξενοδοχείου σας είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση για να την εμπιστευτείτε σε κάποιο άτομο το οποίο θα απλά διαχειρίζεται το φωτογραφικό σας υλικό στο ένα και μοναδικό facebook λογαριασμό. Το χαμηλότερο τίμημα δεν εγγυάται τη σωστή λειτουργία και τη μεγιστοποίηση της απόδοσης. Μπορεί να συντηρείτε μια πολύ καλή facebook παρουσία άλλα δεν θα έχετε ενεργοποιήσει όλους αυτούς τους μηχανισμούς που θα επιφέρουν τα μέγιστα όπως αναγνωρισιμότητα και αύξηση των direct bookings.

Ο Κύρος Ασφής είναι Managing Partner της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

 

 

  1. 13/12 16:24

    Ελληνικός τουρισμός: Ποια είναι τα 4 βασικά ζητήματα στα οποία επικεντρώνεται ο ΣΕΤΕ

  2. 13/12 14:54

    ΣΕΤΕ: Συνέργειες και συγκρατημένη αισιοδοξία για το 2019

  3. 13/12 14:30

    Μ. Κόνσολας: «Νέο χωροταξικό για να έρθουν επενδύσεις στον τουρισμό»

  4. 13/12 14:24

    Ιστορικό ρεκόρ στα αεροδρόμια της χώρας στο 11μηνο- 5,6 περισσότεροι επιβάτες

  5. 13/12 12:53

    Πώς η τεχνολογία φωνητικών εντολών θα αλλάξει τον τουρισμό το 2019

  6. 13/12 12:00

    Ενιαίο αμοιβολόγιο για τα πνευματικά δικαιώματα ζητεί το ΞΕΕ με εξώδικο

  7. 13/12 11:53

    Εξαιρετική χρονιά το 2018 για την TUI- Ανάπτυξη του τουρισμού εμπειριών

  8. 13/12 11:00

    Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 5η Athens International Tourism Expo

  9. 13/12 10:53

    CNT: Ένα ελληνικό ξενοδοχείο στη χρυσή λίστα καταλυμάτων του 2019

  10. 13/12 10:46

    Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη -Grecotel: 7.000 εργαζόμενοι το 2019

  11. 13/12 10:41

    Στις 31 Ιανουαρίου οι προσφορές για το π.ξενοδοχείο Ambassadeur

  12. 13/12 10:28

    Η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες προβάλλονται στην Daily Telegraph

  13. 13/12 10:06

    Η Ρώμη περιορίζει τα πούλμαν στο ιστορικό κέντρο- οι πράκτορες αντιδρούν

  14. 13/12 09:55

    Έρευνες για αρχαία στην Πλάτη Οροπεδίου Λασιθίου

  15. 13/12 09:50

    Νέα ξενοδοχεία στο Ναύπλιο

  16. 13/12 09:49

    To πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Άρτας το 2019

  17. 13/12 09:46

    Τουριστικό video για την Αλεξανδρούπολη- εκσυγχρονισμός της ιστοσελίδας της Σάμου

  18. 13/12 09:44

    Μελέτη αναβάθμισης του λιμένα Πλάκας Λήμνου

  19. 13/12 09:39

    Δήμος Κασσάνδρας: Καταγραφή αυθαίρετων τουριστικών καταλυμάτων

  20. 12/12 20:11

    Η Goldair Ηandling εξυπηρέτησε 128.000 πτήσεις το 2018

  21. 12/12 16:50

    Ο κ.Καμίνης παρουσίασε τα 8 νέα καταστήματα στη Στοά Εμπόρων

  22. 12/12 16:45

    Δείτε πώς η Aegean στηρίζει την επέκταση της τουριστικής περιόδου

  23. 12/12 15:13

    Μ. Κόνσολας: Η ΝΔ είναι δεσμευμένη σε μια πολιτική μείωσης των φόρων στον τουρισμό

  24. 12/12 14:20

    ΕΕ: Ναι στην παράταση της σύμβασης του αεροδρομίου Αθηνών

  25. 12/12 14:13

    Ο ΕΟΤ στις εκδηλώσεις για τα 40 χρόνια του t.o. Berge & Meer

  26. 12/12 14:05

    Περιφέρεια Ν.Αιγαίου: Συνεργασία με τους εστιάτορες για την "Γαστρονομική Περιφέρεια της Ευρώπης" το 2019

  27. 12/12 13:42

    DER Touristik: Αναδιάρθρωση στην Κ. Ευρώπη - Οι σκέψεις για τα ξενοδοχεία

  28. 12/12 12:39

    Συγκρατημένη ανησυχία στον Thomas Cook- "Η στρατηγική μας είναι σωστή παρά τις απώλειες"

  29. 12/12 12:14

    FedHATTA: Πρότυπο πιστοποίησης στα θαλάσσια σπορ

  30. 12/12 12:14

    Καμπανάκι για τον ελληνικό τουρισμό το 2019 από τη Γερμανία: Πτώση κρατήσεων για Ελλάδα- στα ύψη Τουρκία και Αίγυπτος

  31. 12/12 11:53

    Τουρισμός | 7 ψηφιακές τάσεις στα ταξίδια το 2019 (video)

  32. 12/12 11:53

    Ο τουρισμός περιπέτειας ελκύει το 50% των ταξιδιωτών

  33. 12/12 11:42

    Περιφέρεια Ηπείρου: Πρόσκληση για συμμετοχή στην Έκθεση Εναλλακτικού Τουρισμού του Μονάχου

  34. 12/12 11:38

    Η Έλενα Κουντουρά «χτύπησε» το καμπανάκι της Wall Street

  35. 12/12 09:41

    Ο τουρισμός της Μακεδονίας-Θράκης στις δράσεις του υπ.Εσωτερικών

  36. 12/12 09:39

    "Πάμε Λαμία", το σλόγκαν της τουριστικής προβολής για το 2019

  37. 12/12 09:37

    Ξενώνας νέων και επέκταση κάμπινγκ στην Εύβοια

  38. 12/12 09:33

    Λεύκωμα από την Περιφέρεια Κρήτης- τουριστικοί οδηγοί από τους Δήμους Σικυωνίων και Χίου

  39. 12/12 09:17

    Δήμος Φαιστού: Διαγωνισμός για τη δημιουργία τουριστικών διαδρομών

  40. 11/12 19:23

    Καταργείται ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο κρασί

  41. 11/12 17:07

    H AirDNA έρχεται στην Αθήνα και αποκαλύπτει τον χάρτη της Airbnb στην Ελλάδα

  42. 11/12 16:25

    Γ. Βερνίκος: Aνάγκη Απεξάρτησης από τα Ορυκτά Καύσιμα

  43. 11/12 14:41

    Sun Express: Ρεκόρ θέσεων για Τουρκία το 2019

  44. 11/12 13:20

    Ε. Κουντουρά: Επενδυτικές ευκαιρίες στον ελληνικό τουρισμό

  45. 11/12 12:54

    +7,7% οι επισκέπτες στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους τον Αύγουστο

  46. 11/12 12:30

    FedHATTA: Επιτέλους έγκαιρη ενημέρωση από το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου

  47. 11/12 12:23

    Ανοίγει στις 29 Μαρτίου το ξενοδοχείο Four Seasons Astir Palace

  48. 11/12 12:03

    Έρευνα: Πόσα είναι τα επώνυμα ξενοδοχεία στην Ελλάδα- οι επιδόσεις των 5άστερων

  49. 11/12 11:57

    Booking.com | Ποιο ελληνικό πρότζεκτ στον αειφόρο τουρισμό απέσπασε χρηματοδότηση

  50. 11/12 11:47

    Θα γίνει η Ryanair κανονική αεροπορική εταιρεία;

  51. 11/12 11:18

    Η Mindhaus αναλαμβάνει το μάρκετινγκ του Amada Colossos Resort

  52. 11/12 11:13

    Στρατηγική συνεργασία της Autohellas Hertz με την Alphabet

  53. 11/12 11:04

    U.S. News: 2 ελληνικά νησιά στους κορυφαίους ρομαντικούς προορισμούς στον κόσμο

  54. 11/12 10:54

    Air Canada: Αύξηση των συνδέσεων με Αθήνα από Μόντρεαλ και Τορόντο το 2019

  55. 11/12 09:42

    Η τουριστική υπεραξία από το καρναβάλι της Πάτρας

  56. 11/12 09:41

    Ο Δήμος Ρόδου απέρριψε την ενιαία μίσθωση της Νέας Αγοράς

  57. 11/12 09:39

    Δράσεις για τον τουρισμό σε δήμους

  58. 11/12 09:32

    Εκτίμηση της μισθωτικής αξίας 2 ξενοδοχείων από την Atticabank Properties

  59. 11/12 09:28

    Τουριστική συνεργασία Ελλάδας- Λιβάνου

  60. 11/12 09:25

    Περιφέρεια Κρήτης: Προώθηση των αγροτικών προϊόντων και της κρητικής κουζινας

  61. 11/12 09:20

    «Επιβατηγός εταιρεία της χρονιάς» η SEAJETS

  62. 11/12 09:07

    Τι αλλαγές επέρχονται στα ενοικιαζόμενα δωμάτια με το νέο νόμο

  63. 10/12 22:55

    ΟΚΕ: Πρότυπη συζήτηση για τον τουρισμό, την αγροτική παραγωγή και την κοινωνία

  64. 10/12 16:10

    560.000 ευρώ για υδατοδρόμια σε Λευκάδα, Μεγανήσι, Κεφαλονιά και Ιθάκη

  65. 10/12 15:52

    Δείτε πώς φτιάχνεται ένα αεροπλάνο σε 54 δευτερόλεπτα

  66. 10/12 14:42

    Ο τουρισμός παρατήρησης πουλιών στην Κρήτη

  67. 10/12 14:37

    Google Reviews: Νέα λειτουργία για άμεση απόκριση των ξενοδοχείων στα σχόλια

  68. 10/12 13:32

    Τα προβλήματα του Β. Αιγαίου στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

  69. 10/12 13:15

    Ξανά ο διαγωνισμός για το Ξενία Ιαματικής Πηγής Κύθνου

  70. 10/12 12:50

    HAPCO: Θετικά μηνύματα για την προσέλκυση παγκοσμίων συνεδρίων στην Ελλάδα

  71. 10/12 12:47

    Το καζάνισμα της Σούμας, το παραδοσιακό ποτό της Χίου

  72. 10/12 12:41

    Η Κάρπαθος στην έκθεση Grecka Panorama 2018

  73. 10/12 12:15

    Μέλος των Fine Hotel & Resorts της American Express το ξενοδοχείο Caramel

  74. 10/12 12:12

    O συνεδριακός τουρισμός της Θεσσαλονίκης στην “IBTM World 2018"

  75. 10/12 11:54

    ASTA: Πώς ταξιδεύουν οι Αμερικανοί τουρίστες

  76. 10/12 11:27

    Δείτε το νέο νόμο για τον θεματικό τουρισμό

  77. 10/12 10:02

    Κίτρινα Γιλέκα: Κύμα ακυρώσεων στα ξενοδοχεία στο Παρίσι

  78. 10/12 09:35

    Πώς θα προβληθεί ο τουρισμός της Θεσσαλίας το 2019

  79. 10/12 09:33

    Επιχορηγήσεις για ξενοδοχεία σε Ικαρία και Χαλκιδική

  80. 10/12 09:30

    Στη Χίο η συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

  81. 10/12 09:29

    Η ελληνική γαστρονομία προβάλλεται στην Σουηδία

  82. 10/12 09:26

    Spots Viral Video για τη Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες

  83. 10/12 09:20

    Ευρωπαϊκός Κανονισμός φέρνει τα πάνω - κάτω στις κρατήσεις στα ξενοδοχεία

  84. 09/12 18:50

    Έ.Κουντουρά: Πώς προωθείται ο τουρισμός υγείας στην Ελλάδα- εγκαίνια της Athens International Tourism Expo

  85. 09/12 16:02

    International Tourism Expo 2018: Ο υπερ- τουρισμός και άλλες 6 τάσεις διαμορφώνουν το μέλλον

  86. 09/12 11:26

    Δήμος Παγγαίου: Δημιουργία προσβάσιμων θαλάσσιων τουριστικών προορισμών

  87. 09/12 11:25

    Ψηφιακή προβολή των γεω-μνημείων της Λήμνου

  88. 09/12 11:21

    Δράσεις πολιτισμού στο Αγρίνιο

  89. 09/12 10:59

    Εορταστικό πάρτι στο ανακαινισμένο Ballroom του Crowne Plaza Athens City Centre

  90. 08/12 12:36

    International Tourism Expo 2018: Οι Περιφέρειες προωθούν τη συνεργασία

  91. 08/12 11:10

    Η Κως ως τουριστικός προσβάσιμος θαλάσσιος προορισμός

  92. 08/12 11:08

    Ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης προορισμού στην Κατερίνη

  93. 08/12 11:03

    Νέος πολυχώρος στην Ελεύθερνα

  94. 07/12 16:39

    Ημερίδα για το Digital Marketing στη Θεσσαλονίκη

  95. 07/12 16:25

    O τουρισμός αύξησε τον κύκλο εργασιών στα καταλύματα και την εστίαση το γ' 3μηνο

  96. 07/12 16:01

    Η Τήνος στοχεύει σε διεθνείς και Έλληνες ταξιδιώτες

  97. 07/12 15:40

    Γ. Τζιάλλας: Eπενδυτικές ευκαιρίες στον ελληνικό τουρισμό

  98. 07/12 15:06

    Προωθείται η εγγραφή του Μινωικού Πολιτισμού στην UNESCO

  99. 07/12 14:31

    Μ. Κόνσολας: Υπερφορολόγηση του τουρισμού την τελευταία τετραετία

  100. 07/12 14:07

    Παγκόσμια Ημέρα Πολιτικής Αεροπορίας σήμερα