Αναδείξτε την εμπειρία της διαμονής στο ξενοδοχείο σας μέσα από τα Social Media

Α Decrease font Enlarge font
Αναδείξτε την εμπειρία της διαμονής στο ξενοδοχείο σας μέσα από τα Social Media

Για να ξεχωρίσει το ξενοδοχείο σας και να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, ακολουθήστε ένα από τα πιο δυνατά trends στο Digital Marketing. Δημιουργήστε και μεταφέρετε την εμπειρία της διαμονής, μέσα από τους λογαριασμούς σας στα Social Media. Η δυναμική και συνεπής παρουσία του ξενοδοχείου στα Social Media σε συνδυασμό με τη σύνθεση και μεταφορά της αυθεντικής εμπειρίας του, θα βελτιώσει τις πωλήσεις σας αλλά και τα direct bookings.

1. Η σημασία της “εμπειρίας” (experience)

Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα καταναλωτικά αγαθά, οι υποψήφιοι αγοραστές θέλουν να γνωρίζουν όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το προϊόν, καθώς και να προσομοιάσουν την εμπειρία χρήσης του. Αυτό ακριβώς συμβαίνει και με το τουριστικό προϊόν, στο οποίο οι υποψήφιοι πελάτες σας προσπαθούν να φανταστούν την εμπειρία της διαμονής στο ξενοδοχείο σας. Ως εμπειρία διαμονής δεν ορίζουμε μόνο την παραμονή στο χώρο του δωματίου, άλλα ολόκληρη την βιωματική εμπειρία του πελάτη στο ξενοδοχείο. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει και την ευρύτερη περιοχή από τον τόπο διαμονής.

Η σημασία της δημιουργίας μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας είναι μεγάλη, διότι θα τον παρακινήσει να ενεργοποιήσει τη φαντασία προκειμένου να τοποθετήσει τον εαυτό του (και τα αγαπημένα του πρόσωπα), στο τόπο που του προβάλλετε. Ο χρήστης πιστεύει πως θα νιώσει και θα ζήσει ξεχωριστές στιγμές και συγχρόνως καταλαβαίνει ότι το ξενοδοχείο του δίνει αξία. Με αυτό τον τρόπο, ο χρήστης συγκινείται και οδηγείται να ακολουθήσει το ξενοδοχείο και να κλείσει ένα δωμάτιο. Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό σε αυτή την προσπάθεια είναι η ειλικρίνεια απέναντι στον υποψήφιο πελάτη και στην προβολή εικόνων που θα δει όταν πραγματικά επισκεφθεί το ξενοδοχείο σας.

2. Πώς καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η μεταφορά της εμπειρίας πρέπει να ανήκει στην στρατηγική προώθησης του ξενοδοχείου

Η μακρόχρονη ενασχόληση μας με την δημιουργία εμπειρίας και η ανάλυση των αντιδράσεων από διάφορους χρήστες μας οδήγησαν στα εξής συμπεράσματα:

α. Η μεταφορά πληροφοριών ή εμπειριών από ένα τρίτο άτομο θεωρείται πιο αξιόπιστη

Οι χρήστες θα προτιμήσουν την κριτική ενός άλλου χρήστη, ή νεός αξιόπιστου travel blogger από το να γνωρίζουν ότι κάποιος Celebrity έμεινε εκεί, ή από την κριτική ενός δημοφιλούς ατόμου. Η εμπειρία της διαμονής θεωρείται πιο ειλικρινής από έναν καθημερινό άνθρωπο, επειδή με αυτόν ο χρήστης ταυτίζεται πιο εύκολα. Επίσης, έχουν γίνει πολλές έρευνες που έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα, ότι οι χρήστες ανταποκρίνονται καλύτερα στις φωτογραφίες άλλων χρηστών που χρησιμοποιούνται από τα Social Media των ξενοδοχείων, από ότι σε φωτογραφίες στυλιζαρισμένες και επαγγελματικές. 

β. Δημιουργία posts που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του χρήστη

Η δημοσίευση αποκλειστικά προωθητικών posts προκαλεί την δυσαρέσκεια αρκετών χρηστών  και για αυτό το λόγο ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτών καταλήγει να κάνει unlike ή unfollow σε διάφορα brands, που επιμένουν μόνο να διαφημίζουν το προϊον ή την υπηρεσία. Τα Social Media θέλουν να προσφέρουν στο δικό τους πελάτη, το χρήστη δηλαδή, την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Για αυτόν ακριβώς το λόγο δεν προτιμούν τις αποκλειστικά οργανικά, προωθητικές ενέργειες. Reach και impressions πέφτουν όταν συμβαίνει αυτό και κατά συνέπεια μειώνεται το engagement. Τα Social Media προστατεύουν με αυτό τον τρόπο τον πελάτη τους.

3. Πώς να πετύχετε τη δημιουργία εμπειρίας

α. Αναγνωρίστε την πραγματική σας ταυτότητα

Πριν ξεκινήσετε το στήσιμο της στρατηγικής σας πρέπει να απαντήστε ξεκάθαρα στα παρακάτω ερωτήματα. Ποιοι είστε; Τι θέλετε να προσφέρετε; Ποιες είναι οι υπηρεσίες σας; Σε ποιον τομέα θεωρείτε ότι είστε εξαιρετικοί; Τι θέλετε να σας χαρακτηρίζει και τι όχι; Αφού απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, θυμηθείτε να βάλετε στην άκρη όλα τα άλλα. Τι εννοώ με αυτό; Μη δίνετε σημασία μόνο σε αυτό που είναι trendy, αν εσείς δεν το προσφέρετε ή αν εσείς θεωρείτε ότι δεν είστε πολύ καλοί σε αυτό. Μην προσπαθήσετε να γίνετε κάτι που δεν είστε, μόνο και μόνο επειδή είναι στη μόδα. Η αυθεντικότητα είναι η πιο σημαντική σας αξία. Μόνο έτσι θα ξέρετε και θα καταλάβετε, το κοινό στο οποίο στοχεύετε. Η ποιότητα των ανθρώπων που προσεγγίζετε είναι πιο σημαντική από την ποσότητα.

β. Κριτικές και user generated content

Είναι σημαντικό να επιδιώκετε τις κριτικές, σε όλα τα μέσα, από το TripAdvisor, το Facebook μέχρι και τη Google. Οι καλές κριτικές θα σας φέρουν νέους πελάτες και οι κακές θα σας βοηθήσουν να βελτιωθείτε. Το user generated content ανεβάζει το engagement. Οι χρήστες ταυτίζονται με άλλους χρήστες. Συνεπώς είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε μια φωτογραφία ενός χρήστη ακόμα και δεν είναι τέλεια, από το να δημοσιεύεστε μια φωτογραφία σε στυλ περιοδικού, που ενδεχομένως στα μάτια των δυνητικών σας πελατών αντικατοπτρίζει μια λουστραρισμένη εικόνα του ξενοδοχείου, που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

γ. Περιεχόμενο

“Content is King”. Το περιεχόμενο είναι πολύ σημαντικό αλλά δεν μπορεί να σταθεί από μόνο του.. Γενικά, εξαρτάται από τον τρόπο που το διαχειρίζεσαι. Εν προκειμένω, ένα καλό περιεχόμενο που αφορά το ξενοδοχείο, τον τόπο, τις παραδόσεις του, τα πολιτιστικά δρώμενα ή ακόμα και tips που μπορείτε να δώσετε για τον καιρό δημιουργεί μια εμπειρία. Δείχνει ότι γνωρίζετε τον τόπο σας και θέλετε να τον γνωρίσει και ο πελάτης σας. Το περιεχόμενο σας πρέπει να βασίζεται πάνω σε μια στρατηγική, σε ένα content calendar. Πρέπει να ταξιδεύει το χρήστη από το ένα θέμα στο άλλο ομαλά, σαν να δημιουργεί μια ιστορία τη συνέχεια της οποίας ο χρήστης δε θέλει να χάσει. Το περιεχόμενο σας είναι επιθυμητό να είναι συνεπές και να ανανεώνεται περιοδικά, στη συχνότητα που έχετε ανακαλύψει ότι εξυπηρετεί εσάς Η περιοδικότητα και η συνέχεια, είναι 2 πολύ σημαντικά στοιχεία στην επιτυχία του περιεχομένου.

δ. Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία που σας δίνουν τα Social Media

Τα Social Media έχουν αναγνωρίσει την αξία που έχει η προώθηση της πραγματικής εμπειρίας και ανάδειξης συναισθημάτων από την εικόνα. Αυτό φαίνεται άλλωστε και από τη φήμη που έχει λάβει το Snapchat. Το δρόμο που χάραξε αυτό το μέσο ακολουθήσε και το Instagram με το Instagram Stories. Και το Facebook όμως πρωτοπόρησε κάνοντας το Facebook Live. Σήμερα το Instagram Live αλλά και το Τwitter Live  προσφέρει τη δυνατότητα λήψης ζωντανού βίντεο μέσα από τα ίδια τα applications . Όπως βλέπετε, τα Social Media δίνουν τα εργαλεία που θα σας βοηθησουν στην πραγματοποίηση του στόχου σας. Χρησιμοποιήστε τα για να δείξετε κάποια “backstage” και όχι μόνο. Για παράδειγμα,μπορείτε να τραβήξετε την κουζίνα σας όταν είναι σε λειτουργία, ή να βιντεοσκοπήσετε live κάποια εκδήλωση πολιτιστικού χαρακτήρα. Μπορείτε ακόμα να τραβήξετε ένα καιρικό φαινόμενο και να το δημοσιοποιήσετε. Με αυτόν τον τρόπο προβάλλετε το πρωτογενές υλικό σας και ο χρήστης νιώθει ότι του παρέχετε την αίσθηση ότι βρίσκεται εκεί. Τα εργαλεία αυτά αυξάνουν και την αξιοπιστία σας. Ο δυνητικός σας πελάτης καταλαβαίνει εκείνη τη στιγμή ότι βλέπει μια αυθεντική εικόνα, την οποία μεταδίδετε αποκλειστικά για εκείνον.

Τα οφέλη της δημιουργίας μιας ολοκληρωμένης digital εμπειρίας, δεν μπορεί παρά να είναι η σύνθεση μιας διαδικτυακής κοινότητας, η οποία αργότερα μετατρέπεται σε πελάτες και στη συνέχεια σε πρεσβευτές και υποστηρικτές σας. Αυτή η κοινότητα από πελάτες, όπως αναφέραμε και πιο πάνω, θα μεταλαμπαδεύσει την εμπειρία του στους επόμενους χρήστες.

Τα Social Media σας παρέχουν όλες τις δυνατότητες για να δημιουργήσετε περιεχόμενο το οποίο θα ευχαριστήσει τους χρήστες και θα εξυπηρετήσει εσάς. Το Digital Marketing για ξενοδοχεία, δίνει μεγάλη βάση και αξία στο χρήστη των Social Media και για αυτό η δημιουργία και η μεταφορά της αυθεντικής εμπειρίας πρέπει να είναι στις προτεραιότητες σας για να διαφοροποιηθείτε και να ξεχωρίσετε. Η αυθεντικότητα της ταυτότητας σας, η ειλικρινής προσέγγιση στο κοινό που στοχεύετε και η προσφορά στον πελάτη σας με όλα τα μέσα που είναι δημοφιλή σήμερα, θα σας αποδώσουν τα μέγιστα σε βάθος χρόνου.

Ο Κύρος Ασφής είναι Managing Partner της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

  1. 22/02 14:58

    Νέο τετράστερο ξενοδοχείο στην Κω

  2. 22/02 14:54

    Aεροδρόμιο Αθηνών: 1,4 δισ. ευρώ για 20ετή επέκταση της σύμβασης παραχώρησης

  3. 22/02 13:56

    Διεθνής πλειοδοτικός διαγωνισμός για την άδεια καζίνο στο Ελληνικό

  4. 22/02 13:12

    Ρωσικός τουρισμός: Στρατηγική συνεργασία του NTC Intourist με τον όμιλο Μουζενίδη

  5. 22/02 12:07

    Ο ιατρικός τουρισμός στην ΙΤΒ: Έκρηξη της ζήτησης παγκοσμίως

  6. 22/02 11:57

    H Grecotel χορηγός στη νέα καμπάνια της Marketing Greece

  7. 22/02 11:50

    Σκοτεινός τουρισμός: Τα ...νεκροταφεία προσελκύουν τουρίστες

  8. 22/02 11:39

    Manet: Η σχέση πελάτη-ξενοδόχου περνά από ένα smartphone

  9. 22/02 11:33

    Ξενοδοχεία: Με 51% στο Hilton Αθήνας η ΤΕΜΕΣ- Στον Όμιλο Olayan το μερίδιο της Dogus

  10. 22/02 10:19

    easyjet: Πτήσεις προς Ρόδο από το Μπρίστολ και προς Κω από Βερολίνο

  11. 22/02 10:00

    Τουρισμός: Ψηλά στις προτιμήσεις των Γερμανών Τουρκία και Ελλάδα

  12. 22/02 09:48

    Ψηφιακές ξεναγήσεις στα 5 αρχαία θέατρα της Ηπείρου

  13. 22/02 09:46

    Το νέο τουριστικό marketing του Ηρακλείου

  14. 22/02 09:38

    Επιχορηγήσεις για επενδύσεις εκσυγχρονισμού σε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική και Σκύρο

  15. 22/02 09:34

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Άνδρου για το 2019

  16. 22/02 09:31

    Ο τουρισμός υγείας προωθείται και από τον ΕΟΠΥΥ

  17. 21/02 16:33

    FedHATTA: Καμπάνια ενημέρωσης για τις απαιτήσεις της νέας νομοθεσίας στον τουρισμό

  18. 21/02 16:24

    Ο ελληνικός τουρισμός επενδύει σε νέες τεχνολογίες

  19. 21/02 15:53

    Επανεξέταση των όρων δόμησης στις περιοχές γύρω από την Ακρόπολη

  20. 21/02 15:14

    Wizz Air: Δύο νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη από το Κίεβο

  21. 21/02 15:09

    Nέοι κανόνες στην Ευρώπη για τα νέα οχήματα

  22. 21/02 15:00

    ΣΔΟΕ: Απάτες με παράνομες επιδοτήσεις σε 6 ξενοδοχεία- Τάσιος: "Ναι" στους ελέγχους

  23. 21/02 14:52

    Οι ξένοι διπλωμάτες ανακαλύπτουν το "Ελληνικό Πρωινό"

  24. 21/02 14:28

    Στην Ελλάδα η Horwath HTL μέσα από το δίκτυο της ΣΟΛ Crowe

  25. 21/02 14:20

    Nέο ΔΣ στην Ένωση Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Κισάμου

  26. 21/02 14:17

    Τουρισμός: Τι δείχνει το Ταξιδιωτικό Ισοζύγιο του 2018 για εισπράξεις και αφίξεις

  27. 21/02 14:14

    Υπεγράφη η σύμβαση για το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου

  28. 21/02 14:12

    Δράσεις τουριστικής προβολής για την Αττική το 2019

  29. 21/02 14:09

    Μήλος: Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  30. 21/02 13:43

    Εκδηλώσεις για την Κινεζική Νέα Χρονιά στο αεροδρόμιο Αθηνών

  31. 21/02 13:30

    Βρετανικός τουρισμός: Ενδεχόμενο visa στην ΕΕ λόγω... Γιβραλτάρ

  32. 21/02 12:45

    Αμερικανικός τουρισμός: Εκρηκτική ζήτηση για πολυτελή ταξίδια στην Ελλάδα την Άνοιξη

  33. 21/02 12:30

    Ανύπαρκτα διαμερίσματα στην Airbnb!

  34. 21/02 12:13

    Ανοίγει τον Ιούνιο το νέο ξενοδοχείο Katikies Garden στη Σαντορίνη (φωτό)

  35. 21/02 11:49

    Τα διαμερίσματα του Urban Stripes στο Κουκάκι εντάσσονται στην Aria Hotels

  36. 21/02 11:46

    Η Περιφέρεια Κρήτης «σάρωσε» στα βραβεία της Στοκχόλμης ως κορυφαίος προορισμός

  37. 21/02 11:19

    Μετάβαση στην καθαρή ενέργεια για Σίφνο, Κρήτη και Σάμο

  38. 21/02 11:17

    Κρουαζιέρα Mamma mia σε Σκόπελο- Σκιάθο

  39. 21/02 11:02

    Εκπληκτικό! Δείτε πώς ένα ξενοδοχείο της Κίνας προωθεί την υγιεινή διατροφή

  40. 21/02 10:41

    Ο θεματικός τουρισμός στην Πάρο σε διεθνείς εκθέσεις

  41. 21/02 10:29

    We Dive We Clean: Ανέλκυση απορριμμάτων από το βυθό της μαρίνας Ελευσίνας

  42. 21/02 10:25

    Δημοπρασία για την ενοικίαση 7 αναψυκτηρίων σε παραλίες των Χανίων

  43. 21/02 10:24

    Aποφάσεις για ξενοδοχεία σε Ρόδο και Κρανίδι

  44. 21/02 10:20

    Περιφέρεια Πελοποννήσου: Ο τουρισμός διασυνδέεται με τον πρωτογενή τομέα

  45. 21/02 10:17

    Τουρισμός: Η Κρήτη στο "Ελ.Βενιζέλος"

  46. 21/02 10:09

    Νέα σημεία τουριστικής πληροφόρησης στην Καλαμάτα

  47. 20/02 17:53

    "Ναι" της ΕΕ στον εκσυγχρονισμό της πολιτικής θεωρήσεων - Τι αλλάζει στα ταξίδια

  48. 20/02 17:40

    Ψηφιακή ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου του Δήμου Παξών

  49. 20/02 17:36

    Εκδήλωση για την Αθήνα ως Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Καινοτομίας 2018

  50. 20/02 17:26

    Νέα καμπάνια της Marketing Greece για τον ελληνικό τουρισμό

  51. 20/02 17:25

    Αegean: Επιπλέον 700 χιλιάδες θέσεις στο δίκτυο εξωτερικού το 2019

  52. 20/02 17:06

    ETC: "Κύμα" κινέζων τουριστών στην Ευρώπη

  53. 20/02 15:57

    Πως αξιολογούμε τη συνεργασία με ένα travel blogger;

  54. 20/02 14:37

    H ταινία μικρού μήκους της Marketing Greece για την τουριστική προβολή της Ελλάδας

  55. 20/02 14:36

    Φορείς πιστοποίησης: Ουτοπική η πιστοποίηση των καταλυμάτων από μη εκπαιδευμένους μηχανικούς

  56. 20/02 13:30

    Thomas Cook: Οι Γερμανοί τουρίστες γυρίζουν την πλάτη στα Κανάρια Νησιά

  57. 20/02 13:10

    Τα κρασιά της Κρήτης στην Έκθεση «ΟιΝοτικά»

  58. 20/02 12:09

    Ελληνικός τουρισμός: Ξεπέρασαν τα 16 δισ.ευρώ οι εισπράξεις το 2018

  59. 20/02 11:51

    +10,2% οι αφίξεις επιβατών από το εξωτερικό τον Ιανουάριο στα ελληνικά αεροδρόμια

  60. 20/02 11:40

    Συνεργασία Radisson με Sunnyseeker Hotels για 6 ξενοδοχεία στην Κύπρο

  61. 20/02 11:31

    Οικοτουρισμός στην Ανάφη

  62. 20/02 10:31

    Τέταρτο Φεστιβάλ Γλυπτικής στην άμμο στην Αμμουδάρα

  63. 20/02 10:25

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων "Κύκλος": Διευκρινίσεις για τη ΣΣΕ στα ενοικιαζόμενα δωμάτια

  64. 20/02 10:17

    Γαστρονομικές εκδηλώσεις σε 5 νησιά της Δωδεκανήσου

  65. 20/02 10:11

    ΤΕΙ Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για τη διοργάνωση εκδηλώσεων

  66. 20/02 10:08

    Προγράμματα τουριστικής προβολής στην Ιστιαία-Αιδηψό και Αλμωπία

  67. 20/02 10:06

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κάλυμνο

  68. 20/02 09:58

    Οι χωρικές στρατηγικές στο Δήμο Λευκάδας

  69. 19/02 18:30

    Επετειακός Διεθνής Αγώνας Ψηλορείτη 2019: Την Πέμπτη ξεκινούν οι εγγραφές

  70. 19/02 16:23

    Διυπουργική: Πράσινο φως για 3 μεγάλες τουριστικές επενδύσεις- Δείτε ποιες

  71. 19/02 16:19

    Προώθηση της Χαλκιδικής σε Βέλγιο - Σουηδία - Ισραήλ

  72. 19/02 14:33

    Δήμος Τρικκαίων: Δεύτερος κύκλος σεμιναρίων για επαγγελματίες του τουρισμού

  73. 19/02 14:18

    Χρυσοπουλιούνται στη μαύρη αγορά οι λογαριασμοί στην British Airways

  74. 19/02 14:04

    Βρετανικός τουρισμός: Σύσταση για τα ταξίδια (και) στην Ελλάδα μετά το Brexit

  75. 19/02 13:40

    Ενοποιείται το τουριστικό με το εμπορικό κέντρο της Έδεσσας

  76. 19/02 12:57

    DER Touristik: Εναλλακτικές πτήσεις για τις κρατήσεις με την Germania

  77. 19/02 12:54

    Ημερίδα για την "Πολιτιστική Διαδρομή Σαντορίνης"

  78. 19/02 12:33

    Τουρισμός: Είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις για την ψηφιακή επανάσταση;

  79. 19/02 12:29

    ΣΕΤΚΕ.: Το φαινόμενο Αirbnb απειλεί την κοινωνική συνοχή

  80. 19/02 12:26

    Skyscanner: Τα 10+1 καλύτερα ξενοδοχεία με spa στην Ελλάδα για το 2019

  81. 19/02 12:04

    MSC: Νέα κρουαζιέρα το 2020 με προσεγγίσεις σε ελληνικά νησιά

  82. 19/02 11:13

    Τουρισμός: Στη Ρόδο το συνέδριο της Ένωσης Αμερικανών Τουριστικών Πρακτόρων

  83. 19/02 11:04

    Πέντε ακόμη ξενοδοχεία στην Chnaris H.M.D.C.

  84. 19/02 10:19

    Κέντρο Τουριστικής Προβολής στο Δήμο Πύλης Τρικάλων

  85. 19/02 10:17

    Μύκονος και Σαντορίνη προβάλλονται στις ΗΠΑ

  86. 19/02 10:15

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο 212 κλινών με τελεφερίκ στη Σκιάθο

  87. 19/02 10:09

    Δήμος Αγίου Νικολάου: Eνστάσεις για τη ρωσική τουριστική επένδυση των 400 εκατ. ευρώ της MIRUM

  88. 19/02 09:59

    Δύο επαγγελματικοί αγώνες ποδηλασίας στη Ρόδο

  89. 18/02 17:50

    Συμφωνία ΠΟΞ για τα πνευματικά δικαιώματα στα ξενοδοχεία

  90. 18/02 16:44

    Έρχεται το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο Arcadia Cultural Resort & Spa στην Κυλλήνη

  91. 18/02 16:42

    easyFerry.com: Νέα μηχανή αναζήτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

  92. 18/02 16:14

    Πώς αναπτύσσεται ένας τόπος ως γαστρονομικός προορισμός

  93. 18/02 15:55

    Στη Best Western η αλυσίδα ξενοδοχείων WorldHotels

  94. 18/02 15:42

    airBaltic: Νέα απευθείας σύνδεση με Κω

  95. 18/02 15:00

    Διεθνείς διακρίσεις για την MKV Design

  96. 18/02 14:52

    Μνημόνιο συνεργασίας στον τουρισμό από ΞΕΕ και Περιφέρεια Αττικής

  97. 18/02 14:15

    TUI: Σχέδια για διπλάσιους Ρώσους τουρίστες στο εξωτερικό το 2019

  98. 18/02 13:53

    Corendon Airlines: Νέες συνδέσεις με Ελλάδα από την Κολωνία-Βόννη

  99. 18/02 13:32

    Η Πάολα ξενοδόχος!

  100. 18/02 13:23

    Δικτύωση των επιχειρήσεων του Ν.Αιγαίου με αμερικανικές εταιρείες