Αναδείξτε την εμπειρία της διαμονής στο ξενοδοχείο σας μέσα από τα Social Media

Για να ξεχωρίσει το ξενοδοχείο σας και να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, ακολουθήστε ένα από τα πιο δυνατά trends στο Digital Marketing. Δημιουργήστε και μεταφέρετε την εμπειρία της διαμονής, μέσα από τους λογαριασμούς σας στα Social Media. Η δυναμική και συνεπής παρουσία του ξενοδοχείου στα Social Media σε συνδυασμό με τη σύνθεση και μεταφορά της αυθεντικής εμπειρίας του, θα βελτιώσει τις πωλήσεις σας αλλά και τα direct bookings.
1. Η σημασία της “εμπειρίας” (experience)
Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα καταναλωτικά αγαθά, οι υποψήφιοι αγοραστές θέλουν να γνωρίζουν όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το προϊόν, καθώς και να προσομοιάσουν την εμπειρία χρήσης του. Αυτό ακριβώς συμβαίνει και με το τουριστικό προϊόν, στο οποίο οι υποψήφιοι πελάτες σας προσπαθούν να φανταστούν την εμπειρία της διαμονής στο ξενοδοχείο σας. Ως εμπειρία διαμονής δεν ορίζουμε μόνο την παραμονή στο χώρο του δωματίου, άλλα ολόκληρη την βιωματική εμπειρία του πελάτη στο ξενοδοχείο. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει και την ευρύτερη περιοχή από τον τόπο διαμονής.
Η σημασία της δημιουργίας μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας είναι μεγάλη, διότι θα τον παρακινήσει να ενεργοποιήσει τη φαντασία προκειμένου να τοποθετήσει τον εαυτό του (και τα αγαπημένα του πρόσωπα), στο τόπο που του προβάλλετε. Ο χρήστης πιστεύει πως θα νιώσει και θα ζήσει ξεχωριστές στιγμές και συγχρόνως καταλαβαίνει ότι το ξενοδοχείο του δίνει αξία. Με αυτό τον τρόπο, ο χρήστης συγκινείται και οδηγείται να ακολουθήσει το ξενοδοχείο και να κλείσει ένα δωμάτιο. Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό σε αυτή την προσπάθεια είναι η ειλικρίνεια απέναντι στον υποψήφιο πελάτη και στην προβολή εικόνων που θα δει όταν πραγματικά επισκεφθεί το ξενοδοχείο σας.
2. Πώς καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η μεταφορά της εμπειρίας πρέπει να ανήκει στην στρατηγική προώθησης του ξενοδοχείου
Η μακρόχρονη ενασχόληση μας με την δημιουργία εμπειρίας και η ανάλυση των αντιδράσεων από διάφορους χρήστες μας οδήγησαν στα εξής συμπεράσματα:
α. Η μεταφορά πληροφοριών ή εμπειριών από ένα τρίτο άτομο θεωρείται πιο αξιόπιστη
Οι χρήστες θα προτιμήσουν την κριτική ενός άλλου χρήστη, ή νεός αξιόπιστου travel blogger από το να γνωρίζουν ότι κάποιος Celebrity έμεινε εκεί, ή από την κριτική ενός δημοφιλούς ατόμου. Η εμπειρία της διαμονής θεωρείται πιο ειλικρινής από έναν καθημερινό άνθρωπο, επειδή με αυτόν ο χρήστης ταυτίζεται πιο εύκολα. Επίσης, έχουν γίνει πολλές έρευνες που έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα, ότι οι χρήστες ανταποκρίνονται καλύτερα στις φωτογραφίες άλλων χρηστών που χρησιμοποιούνται από τα Social Media των ξενοδοχείων, από ότι σε φωτογραφίες στυλιζαρισμένες και επαγγελματικές.
β. Δημιουργία posts που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του χρήστη
Η δημοσίευση αποκλειστικά προωθητικών posts προκαλεί την δυσαρέσκεια αρκετών χρηστών και για αυτό το λόγο ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτών καταλήγει να κάνει unlike ή unfollow σε διάφορα brands, που επιμένουν μόνο να διαφημίζουν το προϊον ή την υπηρεσία. Τα Social Media θέλουν να προσφέρουν στο δικό τους πελάτη, το χρήστη δηλαδή, την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Για αυτόν ακριβώς το λόγο δεν προτιμούν τις αποκλειστικά οργανικά, προωθητικές ενέργειες. Reach και impressions πέφτουν όταν συμβαίνει αυτό και κατά συνέπεια μειώνεται το engagement. Τα Social Media προστατεύουν με αυτό τον τρόπο τον πελάτη τους.
3. Πώς να πετύχετε τη δημιουργία εμπειρίας
α. Αναγνωρίστε την πραγματική σας ταυτότητα
Πριν ξεκινήσετε το στήσιμο της στρατηγικής σας πρέπει να απαντήστε ξεκάθαρα στα παρακάτω ερωτήματα. Ποιοι είστε; Τι θέλετε να προσφέρετε; Ποιες είναι οι υπηρεσίες σας; Σε ποιον τομέα θεωρείτε ότι είστε εξαιρετικοί; Τι θέλετε να σας χαρακτηρίζει και τι όχι; Αφού απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, θυμηθείτε να βάλετε στην άκρη όλα τα άλλα. Τι εννοώ με αυτό; Μη δίνετε σημασία μόνο σε αυτό που είναι trendy, αν εσείς δεν το προσφέρετε ή αν εσείς θεωρείτε ότι δεν είστε πολύ καλοί σε αυτό. Μην προσπαθήσετε να γίνετε κάτι που δεν είστε, μόνο και μόνο επειδή είναι στη μόδα. Η αυθεντικότητα είναι η πιο σημαντική σας αξία. Μόνο έτσι θα ξέρετε και θα καταλάβετε, το κοινό στο οποίο στοχεύετε. Η ποιότητα των ανθρώπων που προσεγγίζετε είναι πιο σημαντική από την ποσότητα.
β. Κριτικές και user generated content
Είναι σημαντικό να επιδιώκετε τις κριτικές, σε όλα τα μέσα, από το TripAdvisor, το Facebook μέχρι και τη Google. Οι καλές κριτικές θα σας φέρουν νέους πελάτες και οι κακές θα σας βοηθήσουν να βελτιωθείτε. Το user generated content ανεβάζει το engagement. Οι χρήστες ταυτίζονται με άλλους χρήστες. Συνεπώς είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε μια φωτογραφία ενός χρήστη ακόμα και δεν είναι τέλεια, από το να δημοσιεύεστε μια φωτογραφία σε στυλ περιοδικού, που ενδεχομένως στα μάτια των δυνητικών σας πελατών αντικατοπτρίζει μια λουστραρισμένη εικόνα του ξενοδοχείου, που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
γ. Περιεχόμενο
“Content is King”. Το περιεχόμενο είναι πολύ σημαντικό αλλά δεν μπορεί να σταθεί από μόνο του.. Γενικά, εξαρτάται από τον τρόπο που το διαχειρίζεσαι. Εν προκειμένω, ένα καλό περιεχόμενο που αφορά το ξενοδοχείο, τον τόπο, τις παραδόσεις του, τα πολιτιστικά δρώμενα ή ακόμα και tips που μπορείτε να δώσετε για τον καιρό δημιουργεί μια εμπειρία. Δείχνει ότι γνωρίζετε τον τόπο σας και θέλετε να τον γνωρίσει και ο πελάτης σας. Το περιεχόμενο σας πρέπει να βασίζεται πάνω σε μια στρατηγική, σε ένα content calendar. Πρέπει να ταξιδεύει το χρήστη από το ένα θέμα στο άλλο ομαλά, σαν να δημιουργεί μια ιστορία τη συνέχεια της οποίας ο χρήστης δε θέλει να χάσει. Το περιεχόμενο σας είναι επιθυμητό να είναι συνεπές και να ανανεώνεται περιοδικά, στη συχνότητα που έχετε ανακαλύψει ότι εξυπηρετεί εσάς Η περιοδικότητα και η συνέχεια, είναι 2 πολύ σημαντικά στοιχεία στην επιτυχία του περιεχομένου.
δ. Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία που σας δίνουν τα Social Media
Τα Social Media έχουν αναγνωρίσει την αξία που έχει η προώθηση της πραγματικής εμπειρίας και ανάδειξης συναισθημάτων από την εικόνα. Αυτό φαίνεται άλλωστε και από τη φήμη που έχει λάβει το Snapchat. Το δρόμο που χάραξε αυτό το μέσο ακολουθήσε και το Instagram με το Instagram Stories. Και το Facebook όμως πρωτοπόρησε κάνοντας το Facebook Live. Σήμερα το Instagram Live αλλά και το Τwitter Live προσφέρει τη δυνατότητα λήψης ζωντανού βίντεο μέσα από τα ίδια τα applications . Όπως βλέπετε, τα Social Media δίνουν τα εργαλεία που θα σας βοηθησουν στην πραγματοποίηση του στόχου σας. Χρησιμοποιήστε τα για να δείξετε κάποια “backstage” και όχι μόνο. Για παράδειγμα,μπορείτε να τραβήξετε την κουζίνα σας όταν είναι σε λειτουργία, ή να βιντεοσκοπήσετε live κάποια εκδήλωση πολιτιστικού χαρακτήρα. Μπορείτε ακόμα να τραβήξετε ένα καιρικό φαινόμενο και να το δημοσιοποιήσετε. Με αυτόν τον τρόπο προβάλλετε το πρωτογενές υλικό σας και ο χρήστης νιώθει ότι του παρέχετε την αίσθηση ότι βρίσκεται εκεί. Τα εργαλεία αυτά αυξάνουν και την αξιοπιστία σας. Ο δυνητικός σας πελάτης καταλαβαίνει εκείνη τη στιγμή ότι βλέπει μια αυθεντική εικόνα, την οποία μεταδίδετε αποκλειστικά για εκείνον.
Τα οφέλη της δημιουργίας μιας ολοκληρωμένης digital εμπειρίας, δεν μπορεί παρά να είναι η σύνθεση μιας διαδικτυακής κοινότητας, η οποία αργότερα μετατρέπεται σε πελάτες και στη συνέχεια σε πρεσβευτές και υποστηρικτές σας. Αυτή η κοινότητα από πελάτες, όπως αναφέραμε και πιο πάνω, θα μεταλαμπαδεύσει την εμπειρία του στους επόμενους χρήστες.
Τα Social Media σας παρέχουν όλες τις δυνατότητες για να δημιουργήσετε περιεχόμενο το οποίο θα ευχαριστήσει τους χρήστες και θα εξυπηρετήσει εσάς. Το Digital Marketing για ξενοδοχεία, δίνει μεγάλη βάση και αξία στο χρήστη των Social Media και για αυτό η δημιουργία και η μεταφορά της αυθεντικής εμπειρίας πρέπει να είναι στις προτεραιότητες σας για να διαφοροποιηθείτε και να ξεχωρίσετε. Η αυθεντικότητα της ταυτότητας σας, η ειλικρινής προσέγγιση στο κοινό που στοχεύετε και η προσφορά στον πελάτη σας με όλα τα μέσα που είναι δημοφιλή σήμερα, θα σας αποδώσουν τα μέγιστα σε βάθος χρόνου.
** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του.
17/03 08:45
17/03 08:33
Αποφάσεις για 4 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Σαντορίνη, Ερμιονίδα και Παλαιό Άγιο Αθανάσιο
17/03 07:17
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ηράκλειο
17/03 07:05
Η AEGEAN συνεχίζει την ανοδική της πορεία: Επενδύσεις και επέκταση στη Θεσσαλονίκη
17/03 07:00
Στην Αμερική σαν Πήγα: Γυρίσματα στην Αμοργό για τη ζωή του θρυλικού μουσικού Γιώργου Κατσαρού
17/03 06:45
H ζήτηση στη Νότια Ευρώπη το α' εξάμηνο | "Έλαβαν": Ισπανία 33%, Ιταλία 27%, Ελλάδα 8%
17/03 06:45
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στα Ιωάννινα
17/03 06:10
17/03 06:00
16/03 22:26
ITB | Θετικά μηνύματα για τον τουρισμό της Πελοποννήσου το 2025
16/03 18:16
16/03 17:50
Πώς θα λειτουργήσει η Σαντορίνη τη νέα σεζόν; Σύσκεψη τη Δευτέρα στο νησί με την Όλγα Κεφαλογιάννη
16/03 07:05
Ανοίγει τον Ιούνιο το JW Marriott Crete Resort & Spa, το πρώτο ξενοδοχείο Marriott στην Ελλάδα
16/03 07:00
Μεγάλες επενδύσεις στην Ισπανία και την Πορτογαλία για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
16/03 06:30
15/03 08:52
ΗΠΑ: Millennials και Gen Z προτιμούν ελληνικά καλλυντικά με ελαιόλαδο και βότανα
15/03 07:58
15/03 07:32
Κωνσταντινούπολη | Ισχυρή Συμμαχία για την εδραίωσή της ως διεθνής συνεδριακός προορισμός
15/03 07:05
TUI | Το «δυναμικό πακέτο» και η επέκταση του μοντέλου συνεργασίας με τη Ryanair
14/03 21:20
14/03 18:24
Συνάντηση Συνδέσμου Ξενοδόχων Κρήτης με τον κ.Αρναουτάκη ενόψει της τουριστικής σεζόν
14/03 15:28
14/03 15:18
Ενισχύεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Καστελλόριζου από Πειραιά
14/03 14:54
ΕΤΑΔ | Δεν πωλείται το Μπούρτζι και άλλα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς
14/03 14:39
H Κρήτη φιλοξενεί δύο κορυφαίες διοργανώσεις τένις ATP Challenger
14/03 14:21
M. Κόνσολας: «Νέες προοπτικές ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τα νησιά μας»
14/03 13:36
14/03 13:25
Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου | Oι καλύτερες πόλεις για καλό ύπνο- η θέση της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης
14/03 13:09
Ρόδος | Τι συζήτησαν η Ένωση Ξενοδόχων και το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων
14/03 13:06
14/03 11:05
Ανασχηματισμός | Η Άννα Καραμανλή υφυπουργός Τουρισμού - η νέα σύνθεση του υπουργικού συμβουλίου
14/03 10:34
14/03 10:28
14/03 08:24
Ε.Ξ. Αιδηψού | Άνοιγμα στην αγορά της Βουλγαρίας - Τι λέει στο Tornos News ο πρόεδρος Θ.Ρουμελιώτης
14/03 08:02
Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Αθήνα, Σαντορίνη, Πάρο, Χανιά, Ρόδο, Καλαμάτα και Νάξο
14/03 08:00
Το Καλαματιανό Μαντήλι «σύμβολο» στην προβολή του πολιτιστικού αποθέματος της Καλαμάτας
14/03 07:24
Φοινικόδασος Βάι: Ένα εξωτικό τοπίο στο ανατολικό άκρο της Κρήτης
14/03 07:10
Andronis: Συνένωση δύο ξενοδοχείων στη Σαντορίνη με υπηρεσίες 6άστερου
14/03 07:05
14/03 07:00
Δήμος Β. Τζουμέρκων: Άνοιγμα στις αγορές Ηνωμένου Βασιλείου, Ιρλανδίας, ΗΠΑ και Καναδά
14/03 06:58
14/03 06:10
Η επόμενη ημέρα του τουρισμού στη Σαντορίνη - Μιλούν στο Tornos News ο Α. Παγώνης και η Γ. Νομικού
13/03 16:12
13/03 14:24
Πρωταθλήτρια η Αθήνα στην αύξηση της αξίας των ξενοδοχείων στην Ευρώπη το 2024 (+11,8%)
13/03 13:40
Focus Bari | Οι Ελληνίδες αγκαλιάζουν τα Social Media και την αυτοέκφραση
13/03 13:32
13/03 12:56
Β. Καρκανάκης | Επιμελητήριο Ηρακελίου: Η διαμόρφωση του νέου αναπτυξιακού μοντέλου της Κρήτης
13/03 12:32
Visa | Οι δαπάνες για ψυχαγωγία gaming αυξήθηκαν ταχύτερα από τα ταξίδια
13/03 12:08
Γερμανικός τουρισμός 2025 | Άνθηση γνωρίζουν οι οικογενειακές διακοπές - κριτήριο η τιμή
13/03 11:53
Α.Γκερέκου: Θεσμοθέτηση Παγκόσμιου Συνεδρίου Επιστημών και Τεχνών στον Όλυμπο
13/03 11:34
13/03 10:45
Η Κάρπαθος στους 9 «μυστικούς» προορισμούς της Ευρώπης για τους Γερμανούς
13/03 10:42
Σε τροχιά ανάπτυξης ο Δήμος Κισάμου – Εγκρίθηκε το master plan του λιμένα Καβονησίου
13/03 10:33
Ισχυρή ανάπτυξη της Wyndham Hotels & Resorts σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ευρασία και Αφρική
13/03 07:29
Άδειες για γεωτρήσεις σε ξενοδοχείο και κάμπινγκ στη Σκιάθο και στο Γύθειο
13/03 07:15
13/03 07:00
13/03 07:00
Κως: Γεωφυσική έρευνα για τον εντοπισμό αρχαίων στην περιοχή Αμπάβρης
13/03 06:57
Επιτροπές Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής των Δήμων Καλαμάτας, Ναυπλιέων και Άργους-Μυκηνών
13/03 06:45
Αφιερωμένος στην Καλλιπάτειρα ο 10ος TUI Διεθνής Μαραθώνιος Ρόδου
13/03 06:15
Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Ζάκυνθο, Ρόδο, Κω, Κρήτη, Αιδηψό και Εκάλη
13/03 06:10
Bob W Stadiou: Νέα επένδυση στην Αθήνα της φινλανδικής εταιρείας εναλλακτικής φιλοξενίας
12/03 21:29
Ανοιχτές οι αιτήσεις για την "Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Έξυπνου Τουρισμού"
12/03 21:27
Η Κομισιόν απαντά με αντίμετρα στους δασμούς των ΗΠΑ στον χάλυβα και το αλουμίνιο
12/03 19:49
Θεσσαλονίκη | Ν. Ταχιάος: Στην Καλαμαριά το μετρό στο τέλος του 2025 - το 2027 το Flyover
12/03 18:05
Θ.Σκυλακάκης: Η καταπολέμηση της αυθαιρεσίας στη Μύκονο συνεχίζεται | Νέοι έλεγχοι, νέα αυθαίρετα
12/03 16:43
Άνοιξη στη Ρόδο: Ένα ονειρεμένο ταξίδι για τους λάτρεις της Ορχιδέας
12/03 16:19
Στα 300 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της ανάπλασης του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης
12/03 14:24
H αντιπρόεδρος του WTTC για την ενίσχυση των τουριστικών ΜμΕ
12/03 14:13
12/03 13:46
12/03 13:34
12/03 13:07
Τουρισμός | Οι προσφορές "κατευθύνουν" τους Βρετανούς στον προορισμό - παραλία θέλει το 51%
12/03 12:47
Πιερία, ο αγαπημένος προορισμός των τουριστών από τη Βουλγαρία
12/03 11:28
Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης: Το πιο ευχάριστο και πιο καθαρό αεροδρόμιο της Ευρώπης
12/03 10:53
Στις 14 Μαρτίου ανοίγει η σεζόν για τις κρουαζιέρες στη Μύκονο
12/03 10:28
Σημαντική διάκριση του ΕΟΤ Μ.Βρετανίας από την Ένωση Ανεξάρτητων Tour Operators
12/03 09:52
12/03 09:47
12/03 09:36
12/03 09:01
Hosthub | Οι πιο ισχυροί προορισμοί βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ελλάδα μέχρι στιγμής για το 2025
12/03 09:00
Πώς θα αντιμετωπιστούν οι κατολισθήσεις στο Μονοπάτι Αρβανιτιάς στο Ναύπλιο
12/03 08:30
Αποφάσεις για 5 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Κέρκυρα, Μεγανήσι, Ιωάννινα και Γύθειο
12/03 08:24
12/03 07:19
2.5 δισ ευρώ αποδίδει στην Ελλάδα κάθε χρόνο ο συνεδριακός τουρισμός
12/03 07:15
Δήμος Καλαμάτας | Δράσεις για την επέκταση της τουριστικής περιόδου - Τιμώμενη πόλη στο Λουγκάνο
12/03 07:15
12/03 07:00
12/03 07:00
Η Σητεία ανοίγει την τσεχική αγορά | Φιλοξενία 90 Τσέχων πωλητών ταξιδιών τον Απρίλιο
12/03 06:55
Δήμος Αριστοτέλη | Προβολή της Ανατολικής Χαλκιδικής στη Μάλτα
12/03 06:42
12/03 06:40
12/03 06:10
12/03 06:05
12/03 06:05
Η εμπειρία της ιστιοπλοϊας διαθέσιμη σε Άτομα με Αναπηρία στα Χανιά
12/03 05:34
12/03 05:23
Όλγα Κεφαλογιάννη | Η σημασία των "Χρυσών Σκούφων" στην προώθηση της ελληνικής γαστρονομίας
11/03 04:57
Αποφάσεις για 5 ξενοδοχεία σε Αθήνα, Χαλκιδική, Κρήτη, Μήλο και Σιδηρόκαστρο
11/03 04:55
11/03 04:55
Ρόδος | "Κοντά η στιγμή σε κλειστά μνημεία και ξενοδοχεία με άδειες πισίνες"
ITB | Θετικά μηνύματα για τον τουρισμό της Πελοποννήσου το 2025
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στα Ιωάννινα
Η AEGEAN συνεχίζει την ανοδική της πορεία: Επενδύσεις και επέκταση στη Θεσσαλονίκη
Στην Αμερική σαν Πήγα: Γυρίσματα στην Αμοργό για τη ζωή του θρυλικού μουσικού Γιώργου Κατσαρού
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ηράκλειο
Πώς θα λειτουργήσει η Σαντορίνη τη νέα σεζόν; Σύσκεψη τη Δευτέρα στο νησί με την Όλγα Κεφαλογιάννη
Αποφάσεις για 4 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Σαντορίνη, Ερμιονίδα και Παλαιό Άγιο Αθανάσιο
H ζήτηση στη Νότια Ευρώπη το α' εξάμηνο | "Έλαβαν": Ισπανία 33%, Ιταλία 27%, Ελλάδα 8%
Ανοίγει τον Ιούνιο το JW Marriott Crete Resort & Spa, το πρώτο ξενοδοχείο Marriott στην Ελλάδα
TUI | Το «δυναμικό πακέτο» και η επέκταση του μοντέλου συνεργασίας με τη Ryanair
Μεγάλες επενδύσεις στην Ισπανία και την Πορτογαλία για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
ΗΠΑ: Millennials και Gen Z προτιμούν ελληνικά καλλυντικά με ελαιόλαδο και βότανα
Κωνσταντινούπολη | Ισχυρή Συμμαχία για την εδραίωσή της ως διεθνής συνεδριακός προορισμός
Andronis: Συνένωση δύο ξενοδοχείων στη Σαντορίνη με υπηρεσίες 6άστερου
Συνάντηση Συνδέσμου Ξενοδόχων Κρήτης με τον κ.Αρναουτάκη ενόψει της τουριστικής σεζόν
Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου | Oι καλύτερες πόλεις για καλό ύπνο- η θέση της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης
( 0 )