Τι είναι η Google; Μια super απλουστευμένη προσέγγιση

Α Decrease font Enlarge font
Τι είναι η Google; Μια super απλουστευμένη προσέγγιση

Τι είναι η Google και τι προσπαθούμε να κάνουμε ως τουριστική επιχείρηση; Θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε με τον πιο απλό τρόπο ποιά είναι η λειτουργία της και κατά επέκταση πως μπορούμε να επιτύχουμε τους στόχους μας (και αναφέρομαι για την καλύτερη κατάταξη της ιστοσελίδας στη συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης).

Για αρχή να αναφέρουμε οτι σε αυτή την εξίσωση λαμβάνουν μέρος τρεις συντελεστές: οι χρήστες του internet που θέτουν τα ερωτήματα τους προς την Google, η Google και τρίτον οι επιχειρήσεις που μπορούν να απαντήσουν στο ερώτημα του χρήστη.  Για να μπορέσουμε λοιπόν να κατανοήσουμε το ρόλο της Google θα πρέπει να κατανοήσουμε ποιός είναι ο πραγματικός πελάτης της Google. Ο πραγματικός λοιπόν πελάτης της Google είναι ο χρήστης που θέτει το έρώτημα προς την Google.

Γιατί ο χρήστης του internet είναι ο πελάτης της Google;

Για τον πολύ απλό λόγο ότι εάν ο χρήστης δεν λάβει την καλύτερη απάντηση στο ερώτημα του απλά θα απογοητευθεί και θα αναζητήσει τις πληρφορίες που αναζητά από κάποια άλλη μηχανή αναζήτησης.

Ποιός είναι ο ρόλος της Google; 

Η Google στην προσπάθεια της να κρατήσει όσο το δυνατόν περισσότερο ευχαριστημένους τους πελάτες της, θα πρέπει να αναζητεί ποια τουριστική επιχείρηση απαντάει καλύτερα στην ερώτηση του χρήστη. Άρα ουσιαστικά η Google λειτουργεί ώς ένα φίλτρο μέσα από το οποίο διυλίζουνται οι διάφορες ιστοσελίδες και επικρατούν αυτές οι οποίες εκπληρούν τα κριτήρια αξιολόγησης της. 

Πως επιλέγει η Google ποιες ιστοσελίδες θα εμφανίσει ως απάντηση στην ερώτηση του χρήστη;

Ο αλγόριθμος σύμφωνα με τον οποίο η Google ταξινομεί και αποφασίζει τη σειρά κατάταξης των ιστοσελίδων αποτελεί ένα επτασφράγιστο μυστικό. Εκτός του γεγονότος ότι είναι μυστικός είναι οτι αλλάζει συνεχώς (πέραν των μεγάλων αλλαγών που ανακοινώνει η ίδια η Google, για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε το άρθρο "Εσείς παρατηρήσατε κάποια διαφορά στην κατάταξη αποτελεσμάτων της ιστοσελίδας σας;" όπου αναφερόμαστε σε μια τέτοια μεγάλη αλλαγή του αλγορίθμου. 

Το πρώτο της κριτήριο είναι η ίδια η πληροφορία που φιλοξενεί η ιστοσελίδα της επιχείρησης. Εαν ο χρήστης είχε θέσει ερώτημα σχετικά με δωμάτια ξενοδοχείου που διαθέτουν την καλύτερη θέα, η Google θα αναζητήσει ιστοσελίδες που αναφέρουν οτι τα δωμάτια τους αναφέρουν οτι διαθέτουν την καλύτερη θέα. 

Το δεύτερο κριτήριο είναι οτι η ιστοσελίδα παρέχει αρκετές πληροφορίες σχετικά με το αντικείμενο της και οτι βοηθάει το χρήστη στην επίλυση των περισσότερων τυχόν ερωτημάτων του.

Το τρίτο κριτήριο αφορά το κατά πόσο εύκολη είναι η εμπειρία πλοήγησης του χρήστη στην ίδια την ιστοσελίδα. Σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε αναφεθρεί σχετικά με τον responsive σχεδιασμό της ιστοσελίδας μας.

Το τέταρτο κριτήριο αφορά το πόση κίνηση δέχετε η ιστοσελίδα μας. 

Το πέμπτο κριτήριο αφορά το πόσα σχετικά το πόσες άλλες ιστοσελίδες που σχετίζονται με την επιχείρηση μας οδηγούν (έχουν δηλαδή link προς την ιστοσελίδα μας) προς την δική μας ιστοσελίδα.

Στόχος μας σήμερα ήταν να μπορέσουμε να απλοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τη λειτουργία της Google. Εαν βρήκατε ενδιαφέρον το παρόν άρθρο, τότε θα σας προτείναμε να διαβάσετε ποια είναι τα 5 βασικά σημεία του σύγχρονου SEO για τουριστικές επιχειρήσεις.

Ο Κύρος Ασφής είναι Managing Partner της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

  1. 22/02 14:58

    Νέο τετράστερο ξενοδοχείο στην Κω

  2. 22/02 14:54

    Aεροδρόμιο Αθηνών: 1,4 δισ. ευρώ για 20ετή επέκταση της σύμβασης παραχώρησης

  3. 22/02 13:56

    Διεθνής πλειοδοτικός διαγωνισμός για την άδεια καζίνο στο Ελληνικό

  4. 22/02 13:12

    Ρωσικός τουρισμός: Στρατηγική συνεργασία του NTC Intourist με τον όμιλο Μουζενίδη

  5. 22/02 12:07

    Ο ιατρικός τουρισμός στην ΙΤΒ: Έκρηξη της ζήτησης παγκοσμίως

  6. 22/02 11:57

    H Grecotel χορηγός στη νέα καμπάνια της Marketing Greece

  7. 22/02 11:50

    Σκοτεινός τουρισμός: Τα ...νεκροταφεία προσελκύουν τουρίστες

  8. 22/02 11:39

    Manet: Η σχέση πελάτη-ξενοδόχου περνά από ένα smartphone

  9. 22/02 11:33

    Ξενοδοχεία: Με 51% στο Hilton Αθήνας η ΤΕΜΕΣ- Στον Όμιλο Olayan το μερίδιο της Dogus

  10. 22/02 10:19

    easyjet: Πτήσεις προς Ρόδο από το Μπρίστολ και προς Κω από Βερολίνο

  11. 22/02 10:00

    Τουρισμός: Ψηλά στις προτιμήσεις των Γερμανών Τουρκία και Ελλάδα

  12. 22/02 09:48

    Ψηφιακές ξεναγήσεις στα 5 αρχαία θέατρα της Ηπείρου

  13. 22/02 09:46

    Το νέο τουριστικό marketing του Ηρακλείου

  14. 22/02 09:38

    Επιχορηγήσεις για επενδύσεις εκσυγχρονισμού σε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική και Σκύρο

  15. 22/02 09:34

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Άνδρου για το 2019

  16. 22/02 09:31

    Ο τουρισμός υγείας προωθείται και από τον ΕΟΠΥΥ

  17. 21/02 16:33

    FedHATTA: Καμπάνια ενημέρωσης για τις απαιτήσεις της νέας νομοθεσίας στον τουρισμό

  18. 21/02 16:24

    Ο ελληνικός τουρισμός επενδύει σε νέες τεχνολογίες

  19. 21/02 15:53

    Επανεξέταση των όρων δόμησης στις περιοχές γύρω από την Ακρόπολη

  20. 21/02 15:14

    Wizz Air: Δύο νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη από το Κίεβο

  21. 21/02 15:09

    Nέοι κανόνες στην Ευρώπη για τα νέα οχήματα

  22. 21/02 15:00

    ΣΔΟΕ: Απάτες με παράνομες επιδοτήσεις σε 6 ξενοδοχεία- Τάσιος: "Ναι" στους ελέγχους

  23. 21/02 14:52

    Οι ξένοι διπλωμάτες ανακαλύπτουν το "Ελληνικό Πρωινό"

  24. 21/02 14:28

    Στην Ελλάδα η Horwath HTL μέσα από το δίκτυο της ΣΟΛ Crowe

  25. 21/02 14:20

    Nέο ΔΣ στην Ένωση Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Κισάμου

  26. 21/02 14:17

    Τουρισμός: Τι δείχνει το Ταξιδιωτικό Ισοζύγιο του 2018 για εισπράξεις και αφίξεις

  27. 21/02 14:14

    Υπεγράφη η σύμβαση για το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου

  28. 21/02 14:12

    Δράσεις τουριστικής προβολής για την Αττική το 2019

  29. 21/02 14:09

    Μήλος: Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  30. 21/02 13:43

    Εκδηλώσεις για την Κινεζική Νέα Χρονιά στο αεροδρόμιο Αθηνών

  31. 21/02 13:30

    Βρετανικός τουρισμός: Ενδεχόμενο visa στην ΕΕ λόγω... Γιβραλτάρ

  32. 21/02 12:45

    Αμερικανικός τουρισμός: Εκρηκτική ζήτηση για πολυτελή ταξίδια στην Ελλάδα την Άνοιξη

  33. 21/02 12:30

    Ανύπαρκτα διαμερίσματα στην Airbnb!

  34. 21/02 12:13

    Ανοίγει τον Ιούνιο το νέο ξενοδοχείο Katikies Garden στη Σαντορίνη (φωτό)

  35. 21/02 11:49

    Τα διαμερίσματα του Urban Stripes στο Κουκάκι εντάσσονται στην Aria Hotels

  36. 21/02 11:46

    Η Περιφέρεια Κρήτης «σάρωσε» στα βραβεία της Στοκχόλμης ως κορυφαίος προορισμός

  37. 21/02 11:19

    Μετάβαση στην καθαρή ενέργεια για Σίφνο, Κρήτη και Σάμο

  38. 21/02 11:17

    Κρουαζιέρα Mamma mia σε Σκόπελο- Σκιάθο

  39. 21/02 11:02

    Εκπληκτικό! Δείτε πώς ένα ξενοδοχείο της Κίνας προωθεί την υγιεινή διατροφή

  40. 21/02 10:41

    Ο θεματικός τουρισμός στην Πάρο σε διεθνείς εκθέσεις

  41. 21/02 10:29

    We Dive We Clean: Ανέλκυση απορριμμάτων από το βυθό της μαρίνας Ελευσίνας

  42. 21/02 10:25

    Δημοπρασία για την ενοικίαση 7 αναψυκτηρίων σε παραλίες των Χανίων

  43. 21/02 10:24

    Aποφάσεις για ξενοδοχεία σε Ρόδο και Κρανίδι

  44. 21/02 10:20

    Περιφέρεια Πελοποννήσου: Ο τουρισμός διασυνδέεται με τον πρωτογενή τομέα

  45. 21/02 10:17

    Τουρισμός: Η Κρήτη στο "Ελ.Βενιζέλος"

  46. 21/02 10:09

    Νέα σημεία τουριστικής πληροφόρησης στην Καλαμάτα

  47. 20/02 17:53

    "Ναι" της ΕΕ στον εκσυγχρονισμό της πολιτικής θεωρήσεων - Τι αλλάζει στα ταξίδια

  48. 20/02 17:40

    Ψηφιακή ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου του Δήμου Παξών

  49. 20/02 17:36

    Εκδήλωση για την Αθήνα ως Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Καινοτομίας 2018

  50. 20/02 17:26

    Νέα καμπάνια της Marketing Greece για τον ελληνικό τουρισμό

  51. 20/02 17:25

    Αegean: Επιπλέον 700 χιλιάδες θέσεις στο δίκτυο εξωτερικού το 2019

  52. 20/02 17:06

    ETC: "Κύμα" κινέζων τουριστών στην Ευρώπη

  53. 20/02 15:57

    Πως αξιολογούμε τη συνεργασία με ένα travel blogger;

  54. 20/02 14:37

    H ταινία μικρού μήκους της Marketing Greece για την τουριστική προβολή της Ελλάδας

  55. 20/02 14:36

    Φορείς πιστοποίησης: Ουτοπική η πιστοποίηση των καταλυμάτων από μη εκπαιδευμένους μηχανικούς

  56. 20/02 13:30

    Thomas Cook: Οι Γερμανοί τουρίστες γυρίζουν την πλάτη στα Κανάρια Νησιά

  57. 20/02 13:10

    Τα κρασιά της Κρήτης στην Έκθεση «ΟιΝοτικά»

  58. 20/02 12:09

    Ελληνικός τουρισμός: Ξεπέρασαν τα 16 δισ.ευρώ οι εισπράξεις το 2018

  59. 20/02 11:51

    +10,2% οι αφίξεις επιβατών από το εξωτερικό τον Ιανουάριο στα ελληνικά αεροδρόμια

  60. 20/02 11:40

    Συνεργασία Radisson με Sunnyseeker Hotels για 6 ξενοδοχεία στην Κύπρο

  61. 20/02 11:31

    Οικοτουρισμός στην Ανάφη

  62. 20/02 10:31

    Τέταρτο Φεστιβάλ Γλυπτικής στην άμμο στην Αμμουδάρα

  63. 20/02 10:25

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων "Κύκλος": Διευκρινίσεις για τη ΣΣΕ στα ενοικιαζόμενα δωμάτια

  64. 20/02 10:17

    Γαστρονομικές εκδηλώσεις σε 5 νησιά της Δωδεκανήσου

  65. 20/02 10:11

    ΤΕΙ Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για τη διοργάνωση εκδηλώσεων

  66. 20/02 10:08

    Προγράμματα τουριστικής προβολής στην Ιστιαία-Αιδηψό και Αλμωπία

  67. 20/02 10:06

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κάλυμνο

  68. 20/02 09:58

    Οι χωρικές στρατηγικές στο Δήμο Λευκάδας

  69. 19/02 18:30

    Επετειακός Διεθνής Αγώνας Ψηλορείτη 2019: Την Πέμπτη ξεκινούν οι εγγραφές

  70. 19/02 16:23

    Διυπουργική: Πράσινο φως για 3 μεγάλες τουριστικές επενδύσεις- Δείτε ποιες

  71. 19/02 16:19

    Προώθηση της Χαλκιδικής σε Βέλγιο - Σουηδία - Ισραήλ

  72. 19/02 14:33

    Δήμος Τρικκαίων: Δεύτερος κύκλος σεμιναρίων για επαγγελματίες του τουρισμού

  73. 19/02 14:18

    Χρυσοπουλιούνται στη μαύρη αγορά οι λογαριασμοί στην British Airways

  74. 19/02 14:04

    Βρετανικός τουρισμός: Σύσταση για τα ταξίδια (και) στην Ελλάδα μετά το Brexit

  75. 19/02 13:40

    Ενοποιείται το τουριστικό με το εμπορικό κέντρο της Έδεσσας

  76. 19/02 12:57

    DER Touristik: Εναλλακτικές πτήσεις για τις κρατήσεις με την Germania

  77. 19/02 12:54

    Ημερίδα για την "Πολιτιστική Διαδρομή Σαντορίνης"

  78. 19/02 12:33

    Τουρισμός: Είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις για την ψηφιακή επανάσταση;

  79. 19/02 12:29

    ΣΕΤΚΕ.: Το φαινόμενο Αirbnb απειλεί την κοινωνική συνοχή

  80. 19/02 12:26

    Skyscanner: Τα 10+1 καλύτερα ξενοδοχεία με spa στην Ελλάδα για το 2019

  81. 19/02 12:04

    MSC: Νέα κρουαζιέρα το 2020 με προσεγγίσεις σε ελληνικά νησιά

  82. 19/02 11:13

    Τουρισμός: Στη Ρόδο το συνέδριο της Ένωσης Αμερικανών Τουριστικών Πρακτόρων

  83. 19/02 11:04

    Πέντε ακόμη ξενοδοχεία στην Chnaris H.M.D.C.

  84. 19/02 10:19

    Κέντρο Τουριστικής Προβολής στο Δήμο Πύλης Τρικάλων

  85. 19/02 10:17

    Μύκονος και Σαντορίνη προβάλλονται στις ΗΠΑ

  86. 19/02 10:15

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο 212 κλινών με τελεφερίκ στη Σκιάθο

  87. 19/02 10:09

    Δήμος Αγίου Νικολάου: Eνστάσεις για τη ρωσική τουριστική επένδυση των 400 εκατ. ευρώ της MIRUM

  88. 19/02 09:59

    Δύο επαγγελματικοί αγώνες ποδηλασίας στη Ρόδο

  89. 18/02 17:50

    Συμφωνία ΠΟΞ για τα πνευματικά δικαιώματα στα ξενοδοχεία

  90. 18/02 16:44

    Έρχεται το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο Arcadia Cultural Resort & Spa στην Κυλλήνη

  91. 18/02 16:42

    easyFerry.com: Νέα μηχανή αναζήτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

  92. 18/02 16:14

    Πώς αναπτύσσεται ένας τόπος ως γαστρονομικός προορισμός

  93. 18/02 15:55

    Στη Best Western η αλυσίδα ξενοδοχείων WorldHotels

  94. 18/02 15:42

    airBaltic: Νέα απευθείας σύνδεση με Κω

  95. 18/02 15:00

    Διεθνείς διακρίσεις για την MKV Design

  96. 18/02 14:52

    Μνημόνιο συνεργασίας στον τουρισμό από ΞΕΕ και Περιφέρεια Αττικής

  97. 18/02 14:15

    TUI: Σχέδια για διπλάσιους Ρώσους τουρίστες στο εξωτερικό το 2019

  98. 18/02 13:53

    Corendon Airlines: Νέες συνδέσεις με Ελλάδα από την Κολωνία-Βόννη

  99. 18/02 13:32

    Η Πάολα ξενοδόχος!

  100. 18/02 13:23

    Δικτύωση των επιχειρήσεων του Ν.Αιγαίου με αμερικανικές εταιρείες