Πως μπορούμε να ενισχύσουμε τις πωλήσεις/κρατήσεις σε περιόδους χαμηλής ζήτησης;
Μια συνηθισμένη συνθήκη είναι πως όταν όλα πάνε όλα καλά κανείς δεν γκρινιάζει και δεν ανησυχεί. Αυτό συμβαίνει κυρίως στους high season μήνες όπου οι κρατήσεις και η πληρότητα είναι υψηλή. Τι συμβαίνει όμως όμως κατά την διάρκεια όπου έχουμε χαμηλότερες κρατήσεις; Μπορούμε να επηρεάσουμε τις περιόδους που παρατηρούμε χαμηλή επίδοση με την διεξαγωγή κάποιας διαφημιστικής ενέργειας; Μέσα από αυτό το άρθρο θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε πως μπορεί μια τουριστική επιχείρηση να βελτιώσει τις πωλήσεις/κρατήσεις της.
Ας δούμε ποια είναι τα διαθέσιμα, και πιο αποτελεσματικά, εργαλεία διαφήμισης που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για την διεξαγωγή επί πληρωμής προωθητικών ενεργειών.
1. Google Adwords
Tα Google Adwords βοηθούν την τουριστική επιχείρηση μας να προβάλλεται στις αναζητήσεις χρηστών της δημοφιλούς μηχανής αναζήτησης. Οι διαφημίσεις προβάλλονται εφόσον ο χρήστης πληκτρολογήσει τις λέξεις κλειδιά για τις οποίες θέλουμε να εμφανίζονται διαφημίσεις μας. Πέρα των λέξεων κλειδιών μπορούμε να στοχεύσουμε και γεωγραφικά τους χρήστες μας.
2. Facebook Ads
Τα Facebook Ads σε αντίθεση με τα Google Adwords εμφανίζονται με διάφορα κριτήρια που σχετίζονται με το προφίλ του χρήστη που θέλουμε να στοχεύσουμε, όπως φύλλο, ηλικία, ενδιαφέροντα, τόπος κατοικίας ή παρούσας διαμονής και άλλα.
Ποιά είναι η καταλληλότερη πλατφόρμα διαφήμισης για να πετύχουμε το στόχο μας;
Πριν απαντήσουμε σε αυτή την πολύ κρίσιμη ερώτηση, πρέπει να διευκρινίσουμε ότι μια επιτυχημένη digital marketing στρατηγική περιλαμβάνει στο σχεδιασμό της και έχει προϋπολογίσει τυχόν διαφημιστικές ενέργειες και καλό είναι να αποφεύγονται “σπασμωδικές” και μεμονωμένες ενέργειες.
Ιδανικά θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα μείγμα διαφήμισης όπου μεγαλύτερη βαρύτητα θα κατέχουν τα Facebook ads και λιγότερο τα Google Adwords. Οι λόγοί για τους οποίους προτείνουμε ένα τέτοιο μίγμα είναι οι εξής:
1. Εξαιρετική στόχευση κοινού
Όπως προαναφέραμε τα Facebook Ads μας δίνουν εξαιρετική δυνατότητα στόχευσης για το κοινό που μας ενδιαφέρει. Επίσης μέσω της επιλογής frequent travellers μας δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε κοινά που ενδιαφέρονται να πρ
2. Εξοικονόμηση χρημάτων
Οι διαφημίσεις μέσω Facebook Ads μέχρι στιγμής είναι φθηνότερες σε σχέση με τις υπόλοιπες μορφής digital διαφήμισης
Συμπληρωματικά και για να βελτιώσουμε την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας μπορούμε να ενεργοποιήσουμε και τις διάφορες remarketing/retargeting δυνατότητες που μας δίνουν οι διάφορες πλατφόρμες.
Τέλος, ένα πολύ βασικό στοιχείο της καμπάνιας μας είναι να γνωρίζουμε το ROI (Return On Investment) ή Απόδοση της διαφημιστικής επένδυσης μας. Κατά αυτό το τρόπο και μπορούμε να ορίσουμε το ύψος του χρηματικού ποσού που θα διαθέσουμε άλλα και θα αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας μας. Για όποιον ενδιαφέρεται να ενημερωθεί σχετικά με το ROI προτείνουμε να διαβάσει το σχετικό μας άρθρο “Τι είναι το ROI στο digital marketing”.
Καταλήγωντας θα θέλαμε να επισημάνουμε πως μια επιτυχημένη καμπάνια θα πρέπει να έχουμε διασφαλίσει τα παρακάτω:
1. Να έχουμε "προσχεδιάσει" όσο το δυνατόν τις ενέργειες μας.
2. Να γνωρίζουμε το κοινό μας.
3. Να έχουμε ορίσει ένα ικανό ποσό διαφήμισης το οποίο θα είναι και αποτελεσματικό (αποφεύγουμε να εκτιμούμε το ποσό της διαφημιστικής δαπάνης σύμφωνα με αυτό που μας φαίνετε λογικό) και να καλύπτει το μίγμα μας.
4. Να γνωρίζουμε και να εκμεταλλευτούμε όλες τις δυνατότητες των ψηφιακών διαφημιστικών πλατφορμών.
5. Να δημιουργήσουμε ένα κατάλληλο και ελκυστικό διαφημιστικό μήνυμα.
6. Να παρακολουθούμε επακριβώς την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας μας.
** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.
24/04 17:24
24/04 17:06
ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα
24/04 16:56
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
24/04 15:00
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
24/04 14:43
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
24/04 14:10
24/04 13:30
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
24/04 13:04
24/04 12:49
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
24/04 12:01
24/04 11:53
24/04 11:14
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
24/04 10:41
24/04 07:31
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
24/04 07:27
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
24/04 07:24
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
24/04 07:22
24/04 07:19
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
22/04 07:17
21/04 11:13
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
21/04 11:03
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
21/04 10:52
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
21/04 07:57
20/04 12:08
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
20/04 11:58
ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας
20/04 11:54
Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης
20/04 11:52
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
19/04 17:25
Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς
19/04 16:42
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
19/04 16:09
ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων
19/04 16:04
19/04 15:51
Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024
19/04 15:28
19/04 14:45
Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών
19/04 13:03
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
19/04 12:58
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
19/04 12:21
Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος
19/04 11:43
Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos
19/04 11:34
Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων
19/04 11:30
19/04 11:19
19/04 10:56
19/04 10:21
19/04 07:14
Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης
19/04 07:10
Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα
19/04 07:09
19/04 07:07
Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης
19/04 07:04
18/04 16:45
18/04 15:55
Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών
18/04 15:13
Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας
18/04 15:09
Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς
18/04 15:03
Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»
18/04 14:22
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς
18/04 13:53
Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024
18/04 13:05
18/04 12:33
Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026
18/04 12:19
SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024
18/04 12:17
Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα
18/04 12:03
Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους
18/04 11:57
18/04 11:45
Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
( 0 )