Πως αναδεικνύουμε την εμπειρία ενός προορισμού;

Πως αναδεικνύουμε την εμπειρία ενός προορισμού;

Για να ξεχωρίσει η επιχείρηση μας και να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, θα πρέπει να ακολουθήσουε ένα από τα πιο δυνατά trends στο Digital Marketing. Να δημιουργήσουμε άλλα και να μεταφέρουμε την εμπειρία της διαμονής, μέσα από τους Social Media λογαριασμούς της επιχείρησης μας. Η δυναμική και συνεπής παρουσία της επιχείρησης στα Social Media σε συνδυασμό με τη σύνθεση και μεταφορά της αυθεντικής εμπειρίας του, θα βελτιώσει τις πωλήσεις μας αλλά και τα direct bookings.

1. Η σημασία της “εμπειρίας” (experience)

Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα καταναλωτικά αγαθά, οι υποψήφιοι αγοραστές θέλουν να γνωρίζουν όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το προϊόν, καθώς και να προσομοιάσουν την εμπειρία χρήσης του. Αυτό ακριβώς συμβαίνει και με το τουριστικό προϊόν, στο οποίο οι υποψήφιοι πελάτες μας προσπαθούν να φανταστούν την εμπειρία της διαμονής στο ξενοδοχείο μας. Ως εμπειρία διαμονής δεν ορίζουμε μόνο την παραμονή στο χώρο του δωματίου, άλλα ολόκληρη την βιωματική εμπειρία του πελάτη στο ξενοδοχείο. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει και την ευρύτερη περιοχή από τον τόπο διαμονής.

Η σημασία της δημιουργίας μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας είναι μεγάλη, διότι θα τον παρακινήσει να ενεργοποιήσει τη φαντασία προκειμένου να τοποθετήσει τον εαυτό του (και τα αγαπημένα του πρόσωπα), στο τόπο που προβάλλουμε. Ο χρήστης πιστεύει πως θα νιώσει και θα ζήσει ξεχωριστές στιγμές και συγχρόνως καταλαβαίνει ότι το ξενοδοχείο του δίνει αξία. Με αυτό τον τρόπο, ο χρήστης συγκινείται και οδηγείται να ακολουθήσει το ξενοδοχείο και να κλείσει ένα δωμάτιο. Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό σε αυτή την προσπάθεια είναι η ειλικρίνεια απέναντι στον υποψήφιο πελάτη και στην προβολή εικόνων που θα δει όταν πραγματικά επισκεφθεί το ξενοδοχείο σας.

2. Πώς καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η μεταφορά της εμπειρίας πρέπει να ανήκει στην στρατηγική προώθησης μιας τουριστικής επιχείρησης;

Η μακρόχρονη ενασχόληση μας με την δημιουργία εμπειριών για τους χρήστες και η ανάλυση των αντιδράσεων των μας οδήγησαν στα εξής συμπεράσματα:

α. Η μεταφορά πληροφοριών ή εμπειριών από ένα τρίτο άτομο θεωρείται πιο αξιόπιστη

Οι χρήστες θα προτιμήσουν την κριτική ενός άλλου χρήστη, ή νεός αξιόπιστου travel blogger από το να γνωρίζουν ότι κάποιος Celebrity έμεινε εκεί, ή από την κριτική ενός δημοφιλούς ατόμου. Η εμπειρία της διαμονής θεωρείται πιο ειλικρινής από έναν καθημερινό άνθρωπο, επειδή με αυτόν ο χρήστης ταυτίζεται πιο εύκολα. Επίσης, έχουν γίνει πολλές έρευνες που έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα, ότι οι χρήστες ανταποκρίνονται καλύτερα στις φωτογραφίες άλλων χρηστών που χρησιμοποιούνται από τα Social Media των ξενοδοχείων, από ότι σε φωτογραφίες στυλιζαρισμένες και επαγγελματικές. Επίσης, τα Social Media αλλά και η Google, δίνουν μεγάλη βάση στα reviews των πελατών. 

β. Δημιουργία posts που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του χρήστη

Η δημοσίευση αποκλειστικά προωθητικών posts προκαλεί την δυσαρέσκεια αρκετών χρηστών  και για αυτό το λόγο ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτών καταλήγει να κάνει unlike ή unfollow σε διάφορα brands, που επιμένουν μόνο να διαφημίζουν το προϊον ή την υπηρεσία. Τα Social Media θέλουν να προσφέρουν στο δικό τους πελάτη, το χρήστη δηλαδή, την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Για αυτόν ακριβώς το λόγο δεν προτιμούν τις αποκλειστικά οργανικά, προωθητικές ενέργειες. Reach και impressions πέφτουν όταν συμβαίνει αυτό και κατά συνέπεια μειώνεται το engagement. Οι πλατφόρμες των Social Media κατά αυτόν τον τρόπο προστατεύουν τον πελάτη τους.

3. Πώς να πετύχουμε τη δημιουργία εμπειρίας

α. Αναγνωρίζουμε την πραγματική μας ταυτότητα

Πριν ξεκινήσουμε το δημιουργία της στρατηγικής σας πρέπει να απαντήσουμε ξεκάθαρα στα παρακάτω ερωτήματα. Ποιοι είμαστε; Τι θέλουμε να προσφέρουμε; Ποιες είναι οι υπηρεσίες μας; Σε ποιον τομέα θεωρούμε ότι είμαστε εξαιρετικοί; Τι θέλουμε να μας χαρακτηρίζει και τι όχι; Αφού απαντήσουμε σε αυτά τα ερωτήματα, θα πρέπει πρέπει να αποφύγουμε την παγίδα του να προσπαθούμε να παρουσιάζουμε μια εικόνα στην οποία δεν ανταποκρίνετε η πραγματικότητα. Μην προσπαθήσετε να γίνετε κάτι που δεν είστε, μόνο και μόνο επειδή είναι στη μόδα. Η αυθεντικότητα είναι η πιο σημαντική μας αξία. Μόνο έτσι θα γνωρίσουμε και θα καταλάβουμε σε ποιό κοινό στοχεύουμε. Η ποιότητα των ανθρώπων που προσεγγίζουμε είναι πιο σημαντική από την ποσότητα.

β. Κριτικές και user generated content

Είναι σημαντικό να επιδιώκουμε τις κριτικές, σε όλα τα μέσα, από το TripAdvisor, το Facebook μέχρι και τη Google. Οι καλές κριτικές μας φέρνουν νέους πελάτες και οι κακές μας βοηθούν να βελτιωθούμε. Το user generated content ανεβάζει το engagement. Οι χρήστες ταυτίζονται με άλλους χρήστες. Συνεπώς είναι καλύτερο να χρησιμοποιούμε μια φωτογραφία ενός χρήστη ακόμα και δεν είναι τέλεια, από το να δημοσιεύουμε μια φωτογραφία σε στυλ περιοδικού, που ενδεχομένως στα μάτια των δυνητικών μας πελατών να αντικατοπτρίζει μια λουστραρισμένη εικόνα του ξενοδοχείου, που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα

γ. Περιεχόμενο

“Content is King”. Το περιεχόμενο είναι πολύ σημαντικό αλλά όχι και το πιο σημαντικό. Δεν στέκεται μόνο του ένα καλό περιεχόμενο. Γενικά, εξαρτάται από τον τρόπο που το διαχειριζόμαστε. Εν προκειμένω, ένα καλό περιεχόμενο που αφορά το ξενοδοχείο, τον τόπο, τις παραδόσεις του, τα πολιτιστικά δρώμενα ή ακόμα και tips που μπορείτε να δώσουμε για τον καιρό δημιουργεί μια εμπειρία. Δείχνει ότι γνωρίζουμε τον τόπο μας και έτσι θέλει να τον γνωρίσει και ο πελάτης μας. Το περιεχόμενο μας πρέπει να βασίζεται πάνω σε μια στρατηγική, σε ένα content calendar. Πρέπει να ταξιδεύει το χρήστη από το ένα θέμα στο άλλο ομαλά, σαν να δημιουργεί μια ιστορία τη συνέχεια της οποίας ο χρήστης δε θέλει να χάσει. Το περιεχόμενο μας είναι επιθυμητό να είναι συνεπές και να ανανεώνεται περιοδικά, στη συχνότητα που έχετε ανακαλύψει ότι μας εξυπηρετεί. Η περιοδικότητα και η συνέχεια, είναι 2 πολύ σημαντικά στοιχεία στην επιτυχία του περιεχομένου.

δ. Χρησιμοποιούμε τα εργαλεία που μας δίνουν τα Social Media

Τα Social Media έχουν αναγνωρίσει την αξία που έχει η προώθηση της πραγματικής εμπειρίας και ανάδειξης συναισθημάτων από την εικόνα. Αυτό φαίνεται άλλωστε και από τη φήμη που έχει λάβει το Snapchat. Το δρόμο που χάραξε αυτό το μέσο ακολουθήσε και το Instagram με το Instagram Stories. Και το Facebook όμως πρωτοπόρησε κάνοντας το Facebook Live. Σήμερα πλέον υπάρχει το Instagram Live αλλά και το Τwitter Live να προσφέρει τη δυνατότητα λήψης ζωντανού βίντεο μέσα από τα ίδια τα applications . Όπως διαπιστώνουμε, τα Social Media δίνουν τα εργαλεία που μας βοηθούμ στην πραγματοποίηση του στόχου σας. Τα Χρησιμοποιουμε τα για να δείξουμε κάποια “backstage” και όχι μόνο. Για παράδειγμα,μπορύμεε να τραβήξετε την κουζίνα σας όταν είναι σε λειτουργία, ή να βιντεοσκοπήσουμε live κάποια εκδήλωση πολιτιστικού χαρακτήρα. Με αυτόν τον τρόπο προβάλλουμε το πρωτογενές υλικό μας και ο χρήστης νιώθει ότι του  ότι βρίσκεται εκεί. Τα εργαλεία αυτά αυξάνουν και την αξιοπιστία μας. Ο δυνητικός μας πελάτης καταλαβαίνει εκείνη τη στιγμή ότι βλέπει μια αυθεντική εικόνα, την οποία μεταδίδουμε αποκλειστικά για εκείνον.

Η μεταφορά της εμπεριίας είναι ένα κλειδί που θα ξεκλειδώσει και τον απαιτητικό χρήστη και θα τον αφήσει να αποφασίσει εάν θέλει ή όχι τελικά να επιλέξει την τουριστική μας επιχείρηση. Μπορεί κάποιες χρήστες τελικά να μην μας επιλέξουν, αυτό δεν μας στεναχωρεί καθώς αυτοί που τελικά θα αποφασίσουν να γίνουν πελάτες μας θα τους έχουμε πραγματικά κερδίσει.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 13/09 22:27

    Περιφέρεια Ν.Αιγαίου για το χωροταξικό | Όχι σε νέα Τέλη στον τουρισμό - Ναι στην τουριστική ανάπτυξη των βραχονησίδων

  2. 13/09 17:33

    Τρία επενδυτικά σχήματα ενδιαφέρονται για το Χιονοδρομικό Κέντρο Βασιλίτσας

  3. 13/09 17:19

    Ο Δήμος Αθηναίων και 75 φορείς ενώνουν δυνάμεις για την Κλιματική Ουδετερότητα της Αθήνας

  4. 13/09 17:17

    Στις 14 και 15 Σεπτεμβρίου το Αthens Flying Week 2024» στην Αεροπορική Βάση Τανάγρας

  5. 13/09 15:26

    Telegraph: Οι 20 ταξιδιωτικές εμπειρίες ζωής στην Ελλάδα που όλοι πρέπει να αποκτήσουν

  6. 13/09 14:52

    FedHATTA: Έκτακτη ενημερωτική συνάντηση με τις Ενώσεις-Μέλη της

  7. 13/09 13:15

    Η Fraport Greece παρουσιάζει το αεροδρόμιο του μέλλοντος στην 88η ΔΕΘ 

  8. 13/09 11:54

    Ήρθε ο πρώτος δείκτης υπερτουρισμού προορισμών – Η Ελλάδα «στα κόκκινα» μαζί με Κύπρο, Μαυρίκιο και Κροατία

  9. 13/09 11:40

    Ελληνικό | Στα 800 εκατ. ευρώ oι μέχρι τώρα εισπράξεις από πωλήσεις ακινήτων - η πορεία των έργων

  10. 13/09 11:28

    Ένας χρόνος για το Celestyal Journey

  11. 13/09 11:23

    Έλενα Ράπτη | Ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο για τον ελληνικό τουρισμό, που εστιάζει στην ποιοτική ανάπτυξη

  12. 13/09 11:15

    Valentina Reino, Airbnb | Θέλουμε συνεργασία με την ελληνική κυβέρνηση για στοχευμένες και αναλογικές λύσεις

  13. 13/09 11:06

    Πρώτο Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Τουρισμού του Δήμου Σαρωνικού το Σαββατοκύριακο

  14. 13/09 10:32

    British Airways | Ρεκόρ πτήσεων το καλοκαίρι του 2025 στη Βόρεια Αμερική

  15. 13/09 10:22

    Η TUI Blue ανοίγει ξενοδοχεία στην Ασία

  16. 13/09 10:07

     Ανάθμιση του υποδομών για την εξυπηρέτηση των επιβατών στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου

  17. 13/09 09:56

    Τ.Ο. Χαλκιδικής | Εφαρμογή για την κυκλοφοριακή ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για το FlyOver

  18. 13/09 09:42

    «Jumbo Jet» | Ανακοίνωση για το συμβάν στο λιμάνι της Μυκόνου

  19. 13/09 07:17

    Γαστρονομικό Φεστιβάλ Πειραιά: Piraeus Taste Festival, Seafood And More

  20. 13/09 07:07

    Ο κανονισμός κυκλοφορίας των τουριστικών τρένων στο Ηράκλειο

  21. 13/09 06:14

    Περιφέρεια Πελοποννήσου | Διαγωνισμός για σχεδιασμό Ταυτότητας Τόπου

  22. 13/09 06:01

    Ο δήμος Καλαμάτας στο Athens Nomad Fest 2024

  23. 12/09 17:16

    Ταξίδι εξοικείωσης στη Νάξο για την προώθηση της πλατφόρμας βιώσιμου τουρισμού “Sustainable Greece”

  24. 12/09 16:53

    Airports for Innovation (A4I) | Διεθνής διαγωνισμός καινοτομίας για startups - πρόκληση από 10 αεροδρόμια

  25. 12/09 16:37

    Δ.Καραλής | Ο Πρωθυπουργός έχει ταυτίσει την τουριστική προοπτική της χώρας με τη βραχυχρόνια μίσθωση - ζητεί έκτακτη συνέλευση

  26. 12/09 16:32

    «Σας καλωσορίζω στη νέα εποχή του θεάτρου Ολύμπια»

  27. 12/09 16:11

    Οι ΚΑΔ στον Τουρισμό που εντάσσονται στην ψηφιακή κάρτα εργασίας

  28. 12/09 15:38

    Πιλοτική εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας σε 1,5 εκατ. εργαζομένους σε τουρισμό και επισιτισμό

  29. 12/09 15:32

    4ωρη πανελλαδική στάση εργασίας των αρχαιοφυλάκων την Τρίτη

  30. 12/09 15:20

    Nέος φωτισμός του ναού του Ποσειδώνα στο Σούνιο

  31. 12/09 15:08

    Ιταλία: Μπαίνει είσοδος 2 ευρώ στη Φοντάνα ντι Τρέβι για διαχείριση του υπερτουρισμού

  32. 12/09 14:47

    Ε.Ξ. Μαγνησίας | Να διορθωθεί η αδικία και να ενταχθούν οι επαγγελματίες στα μέτρα ενίσχυσης των επιχειρήσεων

  33. 12/09 13:51

    Άποψη | Η λύση για τη Σαντορίνη είναι μία και μοναδική: να κηρυχθεί το νησί κορεσμένη περιοχή (σχόλια)

  34. 12/09 13:13

    Edelweiss Air: Νέα σύνδεση Ζυρίχη – Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025

  35. 12/09 13:08

    Norse Atlantic: Νέα σύνδεση Αθήνα – Νέα Υόρκη το καλοκαίρι του 2025

  36. 12/09 12:16

    Μεγαλύτερη από ποτέ η εφετινή διεθνής έκθεση τουρισμού WTM

  37. 12/09 12:14

    Τρία μνημόνια συνεργασίας υπέγραψε η Ένωση Λιμένων Ελλάδος

  38. 12/09 11:33

    Fraport Greece: Αύξηση 6,1% της επιβατικής κίνησης τον Αύγουστο - Μεγάλη άνοδος της Ρόδου

  39. 12/09 11:06

    Αμερικανικός τουρισμός: Ρεκόρ 3ετίας στις δαπάνες διακοπών στο εξωτερικό – Πώς θα ταξιδέψουν το ερχόμενο 12μηνο

  40. 12/09 10:54

    Ένωση Ξενοδόχων | Περιορισμοί στις ξενοδοχειακές επενδύσεις στη Σαντορίνη - Η θέση της για το ειδικό χωροταξικό

  41. 12/09 07:12

    Κολυμβητικός Αγώνας Φιλοκτήτης στην Αγιά Λάρισας

  42. 12/09 07:08

    Γιορτή Αμυγδάλου στο Συκούριο Λάρισας

  43. 12/09 06:14

    ΕΟΤ: Τρεις Γάλλοι δημοσιογράφοι σε Αθήνα και Αργοσαρωνικό για τουριστική προβολή

  44. 12/09 06:05

    Φεστιβάλ αυτοκινήτων Festival of Speed Rhodes

  45. 12/09 06:01

    Cycling Hellas MTB Junior Race στον Τύρναβο

  46. 11/09 18:16

    Aegean | 7,3 εκατ. επιβάτες το α΄εξάμηνο (+ 9% από πέρυσι) - αυξημένα έσοδα, λιγότερα κέρδη

  47. 11/09 17:57

    H Έλενα Ράπτη στην ημερίδα «Καινοτομία, Επιχειρηματικότητα & Κοινωνία των Πολιτών στη Βόρεια Ελλάδα»

  48. 11/09 17:51

    Οι 7 πρωτοβουλίες του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας

  49. 11/09 13:55

    Καλοκαίρι 2024: Πού και πόσοι Έλληνες έκαναν διακοπές – Επιστροφή σε συνήθειες του 1980;

  50. 11/09 13:22

    Η σπουδαιότητα της αλβανικής αγοράς για την πόλη των Ιωαννίνων

  51. 11/09 12:47

    Βρετανία: Ισπανία, Ελλάδα, Τουρκία οι 3 κορυφαίοι προορισμοί το 2024 - Γιατί ωθούνται σε ταξίδια σε μεταβατικές περιόδους

  52. 11/09 12:25

    H επίσκεψη του Ναδάλ στο Sani Resort

  53. 11/09 12:20

    Hotels.com | Τα πιο παράξενα αντικείμενα το 2024 που ξεχάστηκαν στα ξενοδοχεία – Από Rolex μέχρι ... σαύρα-κατοικίδιο!

  54. 11/09 11:50

    ΔΥΠΑ: Ξεκινούν οι αιτήσεις για το Ειδικό Εποχικό Βοήθημα 2024 (και για τον τουριστικό/επισιτιστικό κλάδο)

  55. 11/09 11:37

    FedHATTA: Συνάντηση με Κινεζική αντιπροσωπεία για την από κοινού προώθηση του θαλάσσιου τουρισμού

  56. 11/09 10:36

    Ε.Ξ. Ρόδου | "Παράλογα και μονομερή εισπρακτικά" για τα ξενοδοχεία τα κυβερνητικά μέτρα

  57. 11/09 10:16

    Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας | Tα μέτρα στην Ελλάδα πρέπει να ληφθούν σε συνεργασία με τους φορείς

  58. 11/09 07:47

    Ξεκινούν τα γυρίσματα της βελγικής παραγωγής Viva La feta στη Σίφνο

  59. 11/09 07:45

    Έργα αναβάθμισης στη Μαρίνα της Χίου

  60. 11/09 06:49

    Σύσταση στους Έλληνες | Προσοχή στον ιατρικό τουρισμό της Τουρκίας

  61. 11/09 06:43

    Μείωση του πληθωρισμού στην Ισπανία τον Αύγουστο, στο χαμηλότερο επίπεδο για το έτος

  62. 11/09 06:41

    Μαζικές πτωχεύσεις εταιρειών στην Αυστρία το 2024

  63. 10/09 19:12

    Ξενοδοχεία | Επέλαση της Handwritten Collection (Accor) στην Ευρώπη- Aνοίγει 25 νέα ξενοδοχεία, ένα στην Κύπρο

  64. 10/09 16:47

    Περιμένουμε ρεαλιστικές προτάσεις από τις τοπικές κοινωνίες για όπου χρειάζεται παρέμβαση

  65. 10/09 15:03

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Μεταφέρεται στο εξωτερικό η έκθεση του Αμερικανού φωτογράφου Robert McCabe

  66. 10/09 14:55

    EasyJet holidays: "Έκρηξη" κρατήσεων για Πελοπόννησο και Σκιάθο

  67. 10/09 14:10

    Εθνική Τράπεζα | Αυξημένη διάθεση για συνεργασία από το 40% των ελληνικών ΜμΕ

  68. 10/09 13:30

    Άρση απαγόρευσης κολύμβησης στην θαλάσσια περιοχή του οικισμού Παλαιοκάστρου του Δήμου Μαλεβιζίου

  69. 10/09 13:25

    Ryanair: Προσφορά για ταξίδια τον Οκτώβριο και Νοέμβριο από 16,99 ευρώ

  70. 10/09 13:06

    Η τουριστική ανάπτυξη της Καλαμαριάς στο επίκεντρο της συνάντησης της Χρύσας Αράπογλου με την Έλενα Ράπτη

  71. 10/09 12:53

    Telegraph: Τρεις Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο

  72. 10/09 12:15

    Sleepcations: Η νέα τάση που εξαπλώνεται ραγδαία στην ταξιδιωτική βιομηχανία

  73. 10/09 12:05

    SPIEGEL: Ποιος φταίει τελικά για την καταστροφή στον Βόλο;

  74. 10/09 11:09

    O ΕΟΤ στηρίζει εκδηλώσεις για τη γαστρονομία σε Ιωάννινα και Πειραιά

  75. 10/09 10:45

    Οι αγαπημένοι προορισμοί των "πορτοφολάδων" στην Ευρώπη - στο top 10 η Ελλάδα

  76. 10/09 10:25

    Συνεργασία της Sky Express με την ITA Airways

  77. 10/09 09:34

    Τουρισμός | Booking.com: 1 στους 2 ταξιδιώτες εμπιστεύεται την τεχνητή νοημοσύνη για μοναδικές εμπειρίες

  78. 10/09 07:12

    Τήνος: Τα συμπεράσματα δικά σας…

  79. 10/09 07:09

    Εξαίρεση κατεδάφισης τμημάτων ιστορικού κτηρίου στο Ελληνικό - Κατεδάφιση αυθαίρετων κατασκευών σε ξενοδοχείο της Ρόδου

  80. 10/09 06:59

    Διεθνής εκδήλωση ποδηλατικού τουρισμού Brevet Φιλίππων στο πάρκο των Φιλίππων

  81. 10/09 06:04

    Aegean Ride 10 με βέσπα στη Σάμο

  82. 10/09 05:02

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες στη Χαλκιδική

  83. 09/09 16:00

    Γερμανία | Ο υπερτουρισμός θα επηρεάζει τις κρατήσεις, εκτιμούν 2 στους 3 ταξιδιωτικοί πράκτορες

  84. 09/09 15:07

    Conde Nast Traveller | Η Αθήνα στα 41 καλύτερα city break στην Ευρώπη για το 2024

  85. 09/09 14:46

    FedHATTA: Ανάγκη στήριξης των τουριστικών γραφείων Μαγνησίας-Θεσσαλίας

  86. 09/09 14:34

    Ρόδος | Πλατινένια πλακέτα σε ζευγάρι Βρετανών τουριστών - επισκέφτηκε το νησί πάνω από 100 φορές

  87. 09/09 14:00

    Έρευνα | ΗΠΑ: 9 στους 10 ταξιδιώτες, που έχουν μείνει σε βραχυχρόνια μίσθωση, θα την προτιμούσαν ξανά

  88. 09/09 13:37

    Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με τον Υπουργό Οικονομίας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων

  89. 09/09 13:29

    Τουρισμός | Σε αναμονή της εξειδίκευσης των μέτρων - Σημαντική αύξηση του τέλους ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση

  90. 09/09 13:19

    American Airlines: Τα τρία δρομολόγια προς Αθήνα το καλοκαίρι του 2025

  91. 09/09 12:25

    Δύο Ελληνικά νησιά στους «ναούς» της απιστίας στην Ευρώπη

  92. 09/09 12:10

    100 νέα ξενοδοχεία θα ανοίξουν στην Τουρκία μέσα στην ερχόμενη διετία

  93. 09/09 11:27

    Emirates | Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα

  94. 09/09 11:26

    Emirates: Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα

  95. 09/09 06:42

    ΕΟΤ: Έρευνα για την προσέλκυση τουριστών κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ+

  96. 09/09 06:41

    Απογειώθηκε ο τουρισμός της Αλβανίας - Επέκταση του αεροδρομίου των Τιράνων

  97. 09/09 06:39

    Σύναψη Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ των δήμων Πειραιά και Denpasar της Ινδονησίας

  98. 09/09 06:36

    Βόρεια Μακεδονία | Μείωση αεροπορικών αφίξεων - Η Wizz Air καθήλωσε αεροπλάνα, λόγω προβλημάτων στον κινητήρα

  99. 09/09 06:34

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες στην Κω

  100. 08/09 22:30

    Προβολή της Πιερίας στις Κάτω Χώρες | φιλοξενία Ολλανδών δημοσιογράφων από τον ΠΟΤΑΠ