Πως αναδεικνύουμε την εμπειρία ενός προορισμού;

Για να ξεχωρίσει η επιχείρηση μας και να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, θα πρέπει να ακολουθήσουε ένα από τα πιο δυνατά trends στο Digital Marketing. Να δημιουργήσουμε άλλα και να μεταφέρουμε την εμπειρία της διαμονής, μέσα από τους Social Media λογαριασμούς της επιχείρησης μας. Η δυναμική και συνεπής παρουσία της επιχείρησης στα Social Media σε συνδυασμό με τη σύνθεση και μεταφορά της αυθεντικής εμπειρίας του, θα βελτιώσει τις πωλήσεις μας αλλά και τα direct bookings.
1. Η σημασία της “εμπειρίας” (experience)
Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα καταναλωτικά αγαθά, οι υποψήφιοι αγοραστές θέλουν να γνωρίζουν όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το προϊόν, καθώς και να προσομοιάσουν την εμπειρία χρήσης του. Αυτό ακριβώς συμβαίνει και με το τουριστικό προϊόν, στο οποίο οι υποψήφιοι πελάτες μας προσπαθούν να φανταστούν την εμπειρία της διαμονής στο ξενοδοχείο μας. Ως εμπειρία διαμονής δεν ορίζουμε μόνο την παραμονή στο χώρο του δωματίου, άλλα ολόκληρη την βιωματική εμπειρία του πελάτη στο ξενοδοχείο. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει και την ευρύτερη περιοχή από τον τόπο διαμονής.
Η σημασία της δημιουργίας μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας είναι μεγάλη, διότι θα τον παρακινήσει να ενεργοποιήσει τη φαντασία προκειμένου να τοποθετήσει τον εαυτό του (και τα αγαπημένα του πρόσωπα), στο τόπο που προβάλλουμε. Ο χρήστης πιστεύει πως θα νιώσει και θα ζήσει ξεχωριστές στιγμές και συγχρόνως καταλαβαίνει ότι το ξενοδοχείο του δίνει αξία. Με αυτό τον τρόπο, ο χρήστης συγκινείται και οδηγείται να ακολουθήσει το ξενοδοχείο και να κλείσει ένα δωμάτιο. Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό σε αυτή την προσπάθεια είναι η ειλικρίνεια απέναντι στον υποψήφιο πελάτη και στην προβολή εικόνων που θα δει όταν πραγματικά επισκεφθεί το ξενοδοχείο σας.
2. Πώς καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η μεταφορά της εμπειρίας πρέπει να ανήκει στην στρατηγική προώθησης μιας τουριστικής επιχείρησης;
Η μακρόχρονη ενασχόληση μας με την δημιουργία εμπειριών για τους χρήστες και η ανάλυση των αντιδράσεων των μας οδήγησαν στα εξής συμπεράσματα:
α. Η μεταφορά πληροφοριών ή εμπειριών από ένα τρίτο άτομο θεωρείται πιο αξιόπιστη
Οι χρήστες θα προτιμήσουν την κριτική ενός άλλου χρήστη, ή νεός αξιόπιστου travel blogger από το να γνωρίζουν ότι κάποιος Celebrity έμεινε εκεί, ή από την κριτική ενός δημοφιλούς ατόμου. Η εμπειρία της διαμονής θεωρείται πιο ειλικρινής από έναν καθημερινό άνθρωπο, επειδή με αυτόν ο χρήστης ταυτίζεται πιο εύκολα. Επίσης, έχουν γίνει πολλές έρευνες που έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα, ότι οι χρήστες ανταποκρίνονται καλύτερα στις φωτογραφίες άλλων χρηστών που χρησιμοποιούνται από τα Social Media των ξενοδοχείων, από ότι σε φωτογραφίες στυλιζαρισμένες και επαγγελματικές. Επίσης, τα Social Media αλλά και η Google, δίνουν μεγάλη βάση στα reviews των πελατών.
β. Δημιουργία posts που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του χρήστη
Η δημοσίευση αποκλειστικά προωθητικών posts προκαλεί την δυσαρέσκεια αρκετών χρηστών και για αυτό το λόγο ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτών καταλήγει να κάνει unlike ή unfollow σε διάφορα brands, που επιμένουν μόνο να διαφημίζουν το προϊον ή την υπηρεσία. Τα Social Media θέλουν να προσφέρουν στο δικό τους πελάτη, το χρήστη δηλαδή, την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Για αυτόν ακριβώς το λόγο δεν προτιμούν τις αποκλειστικά οργανικά, προωθητικές ενέργειες. Reach και impressions πέφτουν όταν συμβαίνει αυτό και κατά συνέπεια μειώνεται το engagement. Οι πλατφόρμες των Social Media κατά αυτόν τον τρόπο προστατεύουν τον πελάτη τους.
3. Πώς να πετύχουμε τη δημιουργία εμπειρίας
α. Αναγνωρίζουμε την πραγματική μας ταυτότητα
Πριν ξεκινήσουμε το δημιουργία της στρατηγικής σας πρέπει να απαντήσουμε ξεκάθαρα στα παρακάτω ερωτήματα. Ποιοι είμαστε; Τι θέλουμε να προσφέρουμε; Ποιες είναι οι υπηρεσίες μας; Σε ποιον τομέα θεωρούμε ότι είμαστε εξαιρετικοί; Τι θέλουμε να μας χαρακτηρίζει και τι όχι; Αφού απαντήσουμε σε αυτά τα ερωτήματα, θα πρέπει πρέπει να αποφύγουμε την παγίδα του να προσπαθούμε να παρουσιάζουμε μια εικόνα στην οποία δεν ανταποκρίνετε η πραγματικότητα. Μην προσπαθήσετε να γίνετε κάτι που δεν είστε, μόνο και μόνο επειδή είναι στη μόδα. Η αυθεντικότητα είναι η πιο σημαντική μας αξία. Μόνο έτσι θα γνωρίσουμε και θα καταλάβουμε σε ποιό κοινό στοχεύουμε. Η ποιότητα των ανθρώπων που προσεγγίζουμε είναι πιο σημαντική από την ποσότητα.
β. Κριτικές και user generated content
Είναι σημαντικό να επιδιώκουμε τις κριτικές, σε όλα τα μέσα, από το TripAdvisor, το Facebook μέχρι και τη Google. Οι καλές κριτικές μας φέρνουν νέους πελάτες και οι κακές μας βοηθούν να βελτιωθούμε. Το user generated content ανεβάζει το engagement. Οι χρήστες ταυτίζονται με άλλους χρήστες. Συνεπώς είναι καλύτερο να χρησιμοποιούμε μια φωτογραφία ενός χρήστη ακόμα και δεν είναι τέλεια, από το να δημοσιεύουμε μια φωτογραφία σε στυλ περιοδικού, που ενδεχομένως στα μάτια των δυνητικών μας πελατών να αντικατοπτρίζει μια λουστραρισμένη εικόνα του ξενοδοχείου, που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα
γ. Περιεχόμενο
“Content is King”. Το περιεχόμενο είναι πολύ σημαντικό αλλά όχι και το πιο σημαντικό. Δεν στέκεται μόνο του ένα καλό περιεχόμενο. Γενικά, εξαρτάται από τον τρόπο που το διαχειριζόμαστε. Εν προκειμένω, ένα καλό περιεχόμενο που αφορά το ξενοδοχείο, τον τόπο, τις παραδόσεις του, τα πολιτιστικά δρώμενα ή ακόμα και tips που μπορείτε να δώσουμε για τον καιρό δημιουργεί μια εμπειρία. Δείχνει ότι γνωρίζουμε τον τόπο μας και έτσι θέλει να τον γνωρίσει και ο πελάτης μας. Το περιεχόμενο μας πρέπει να βασίζεται πάνω σε μια στρατηγική, σε ένα content calendar. Πρέπει να ταξιδεύει το χρήστη από το ένα θέμα στο άλλο ομαλά, σαν να δημιουργεί μια ιστορία τη συνέχεια της οποίας ο χρήστης δε θέλει να χάσει. Το περιεχόμενο μας είναι επιθυμητό να είναι συνεπές και να ανανεώνεται περιοδικά, στη συχνότητα που έχετε ανακαλύψει ότι μας εξυπηρετεί. Η περιοδικότητα και η συνέχεια, είναι 2 πολύ σημαντικά στοιχεία στην επιτυχία του περιεχομένου.
δ. Χρησιμοποιούμε τα εργαλεία που μας δίνουν τα Social Media
Τα Social Media έχουν αναγνωρίσει την αξία που έχει η προώθηση της πραγματικής εμπειρίας και ανάδειξης συναισθημάτων από την εικόνα. Αυτό φαίνεται άλλωστε και από τη φήμη που έχει λάβει το Snapchat. Το δρόμο που χάραξε αυτό το μέσο ακολουθήσε και το Instagram με το Instagram Stories. Και το Facebook όμως πρωτοπόρησε κάνοντας το Facebook Live. Σήμερα πλέον υπάρχει το Instagram Live αλλά και το Τwitter Live να προσφέρει τη δυνατότητα λήψης ζωντανού βίντεο μέσα από τα ίδια τα applications . Όπως διαπιστώνουμε, τα Social Media δίνουν τα εργαλεία που μας βοηθούμ στην πραγματοποίηση του στόχου σας. Τα Χρησιμοποιουμε τα για να δείξουμε κάποια “backstage” και όχι μόνο. Για παράδειγμα,μπορύμεε να τραβήξετε την κουζίνα σας όταν είναι σε λειτουργία, ή να βιντεοσκοπήσουμε live κάποια εκδήλωση πολιτιστικού χαρακτήρα. Με αυτόν τον τρόπο προβάλλουμε το πρωτογενές υλικό μας και ο χρήστης νιώθει ότι του ότι βρίσκεται εκεί. Τα εργαλεία αυτά αυξάνουν και την αξιοπιστία μας. Ο δυνητικός μας πελάτης καταλαβαίνει εκείνη τη στιγμή ότι βλέπει μια αυθεντική εικόνα, την οποία μεταδίδουμε αποκλειστικά για εκείνον.
Η μεταφορά της εμπεριίας είναι ένα κλειδί που θα ξεκλειδώσει και τον απαιτητικό χρήστη και θα τον αφήσει να αποφασίσει εάν θέλει ή όχι τελικά να επιλέξει την τουριστική μας επιχείρηση. Μπορεί κάποιες χρήστες τελικά να μην μας επιλέξουν, αυτό δεν μας στεναχωρεί καθώς αυτοί που τελικά θα αποφασίσουν να γίνουν πελάτες μας θα τους έχουμε πραγματικά κερδίσει.
** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του.
15/03 08:52
ΗΠΑ: Millennials και Gen Z προτιμούν ελληνικά καλλυντικά με ελαιόλαδο και βότανα
15/03 07:58
15/03 07:32
Κωνσταντινούπολη | Ισχυρή Συμμαχία για την εδραίωσή της ως διεθνής συνεδριακός προορισμός
15/03 07:05
TUI | Το «δυναμικό πακέτο» και η επέκταση του μοντέλου συνεργασίας με τη Ryanair
14/03 21:20
14/03 18:24
Συνάντηση Συνδέσμου Ξενοδόχων Κρήτης με τον κ.Αρναουτάκη ενόψει της τουριστικής σεζόν
14/03 15:28
14/03 15:18
Ενισχύεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Καστελλόριζου από Πειραιά
14/03 14:54
ΕΤΑΔ | Δεν πωλείται το Μπούρτζι και άλλα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς
14/03 14:39
H Κρήτη φιλοξενεί δύο κορυφαίες διοργανώσεις τένις ATP Challenger
14/03 14:21
M. Κόνσολας: «Νέες προοπτικές ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τα νησιά μας»
14/03 13:36
14/03 13:25
Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου | Oι καλύτερες πόλεις για καλό ύπνο- η θέση της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης
14/03 13:09
Ρόδος | Τι συζήτησαν η Ένωση Ξενοδόχων και το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων
14/03 13:06
14/03 11:05
Ανασχηματισμός | Η Άννα Καραμανλή υφυπουργός Τουρισμού - η νέα σύνθεση του υπουργικού συμβουλίου
14/03 10:34
14/03 10:28
14/03 08:24
Ε.Ξ. Αιδηψού | Άνοιγμα στην αγορά της Βουλγαρίας - Τι λέει στο Tornos News ο πρόεδρος Θ.Ρουμελιώτης
14/03 08:02
Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Αθήνα, Σαντορίνη, Πάρο, Χανιά, Ρόδο, Καλαμάτα και Νάξο
14/03 08:00
Το Καλαματιανό Μαντήλι «σύμβολο» στην προβολή του πολιτιστικού αποθέματος της Καλαμάτας
14/03 07:24
Φοινικόδασος Βάι: Ένα εξωτικό τοπίο στο ανατολικό άκρο της Κρήτης
14/03 07:10
Andronis: Συνένωση δύο ξενοδοχείων στη Σαντορίνη με υπηρεσίες 6άστερου
14/03 07:05
14/03 07:00
Δήμος Β. Τζουμέρκων: Άνοιγμα στις αγορές Ηνωμένου Βασιλείου, Ιρλανδίας, ΗΠΑ και Καναδά
14/03 06:58
14/03 06:10
Η επόμενη ημέρα του τουρισμού στη Σαντορίνη - Μιλούν στο Tornos News ο Α. Παγώνης και η Γ. Νομικού
13/03 16:12
13/03 14:24
Πρωταθλήτρια η Αθήνα στην αύξηση της αξίας των ξενοδοχείων στην Ευρώπη το 2024 (+11,8%)
13/03 13:40
Focus Bari | Οι Ελληνίδες αγκαλιάζουν τα Social Media και την αυτοέκφραση
13/03 13:32
13/03 12:56
Β. Καρκανάκης | Επιμελητήριο Ηρακελίου: Η διαμόρφωση του νέου αναπτυξιακού μοντέλου της Κρήτης
13/03 12:32
Visa | Οι δαπάνες για ψυχαγωγία gaming αυξήθηκαν ταχύτερα από τα ταξίδια
13/03 12:08
Γερμανικός τουρισμός 2025 | Άνθηση γνωρίζουν οι οικογενειακές διακοπές - κριτήριο η τιμή
13/03 11:53
Α.Γκερέκου: Θεσμοθέτηση Παγκόσμιου Συνεδρίου Επιστημών και Τεχνών στον Όλυμπο
13/03 11:34
13/03 10:45
Η Κάρπαθος στους 9 «μυστικούς» προορισμούς της Ευρώπης για τους Γερμανούς
13/03 10:42
Σε τροχιά ανάπτυξης ο Δήμος Κισάμου – Εγκρίθηκε το master plan του λιμένα Καβονησίου
13/03 10:33
Ισχυρή ανάπτυξη της Wyndham Hotels & Resorts σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ευρασία και Αφρική
13/03 07:29
Άδειες για γεωτρήσεις σε ξενοδοχείο και κάμπινγκ στη Σκιάθο και στο Γύθειο
13/03 07:15
13/03 07:00
13/03 07:00
Κως: Γεωφυσική έρευνα για τον εντοπισμό αρχαίων στην περιοχή Αμπάβρης
13/03 06:57
Επιτροπές Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής των Δήμων Καλαμάτας, Ναυπλιέων και Άργους-Μυκηνών
13/03 06:45
Αφιερωμένος στην Καλλιπάτειρα ο 10ος TUI Διεθνής Μαραθώνιος Ρόδου
13/03 06:15
Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Ζάκυνθο, Ρόδο, Κω, Κρήτη, Αιδηψό και Εκάλη
13/03 06:10
Bob W Stadiou: Νέα επένδυση στην Αθήνα της φινλανδικής εταιρείας εναλλακτικής φιλοξενίας
12/03 21:29
Ανοιχτές οι αιτήσεις για την "Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Έξυπνου Τουρισμού"
12/03 21:27
Η Κομισιόν απαντά με αντίμετρα στους δασμούς των ΗΠΑ στον χάλυβα και το αλουμίνιο
12/03 19:49
Θεσσαλονίκη | Ν. Ταχιάος: Στην Καλαμαριά το μετρό στο τέλος του 2025 - το 2027 το Flyover
12/03 18:05
Θ.Σκυλακάκης: Η καταπολέμηση της αυθαιρεσίας στη Μύκονο συνεχίζεται | Νέοι έλεγχοι, νέα αυθαίρετα
12/03 16:43
Άνοιξη στη Ρόδο: Ένα ονειρεμένο ταξίδι για τους λάτρεις της Ορχιδέας
12/03 16:19
Στα 300 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της ανάπλασης του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης
12/03 14:24
H αντιπρόεδρος του WTTC για την ενίσχυση των τουριστικών ΜμΕ
12/03 14:13
12/03 13:46
12/03 13:34
12/03 13:07
Τουρισμός | Οι προσφορές "κατευθύνουν" τους Βρετανούς στον προορισμό - παραλία θέλει το 51%
12/03 12:47
Πιερία, ο αγαπημένος προορισμός των τουριστών από τη Βουλγαρία
12/03 11:28
Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης: Το πιο ευχάριστο και πιο καθαρό αεροδρόμιο της Ευρώπης
12/03 10:53
Στις 14 Μαρτίου ανοίγει η σεζόν για τις κρουαζιέρες στη Μύκονο
12/03 10:28
Σημαντική διάκριση του ΕΟΤ Μ.Βρετανίας από την Ένωση Ανεξάρτητων Tour Operators
12/03 09:52
12/03 09:47
12/03 09:36
12/03 09:01
Hosthub | Οι πιο ισχυροί προορισμοί βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ελλάδα μέχρι στιγμής για το 2025
12/03 09:00
Πώς θα αντιμετωπιστούν οι κατολισθήσεις στο Μονοπάτι Αρβανιτιάς στο Ναύπλιο
12/03 08:30
Αποφάσεις για 5 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Κέρκυρα, Μεγανήσι, Ιωάννινα και Γύθειο
12/03 08:24
12/03 07:19
2.5 δισ ευρώ αποδίδει στην Ελλάδα κάθε χρόνο ο συνεδριακός τουρισμός
12/03 07:15
Δήμος Καλαμάτας | Δράσεις για την επέκταση της τουριστικής περιόδου - Τιμώμενη πόλη στο Λουγκάνο
12/03 07:15
12/03 07:00
12/03 07:00
Η Σητεία ανοίγει την τσεχική αγορά | Φιλοξενία 90 Τσέχων πωλητών ταξιδιών τον Απρίλιο
12/03 06:55
Δήμος Αριστοτέλη | Προβολή της Ανατολικής Χαλκιδικής στη Μάλτα
12/03 06:42
12/03 06:40
12/03 06:10
12/03 06:05
12/03 06:05
Η εμπειρία της ιστιοπλοϊας διαθέσιμη σε Άτομα με Αναπηρία στα Χανιά
12/03 05:34
12/03 05:23
Όλγα Κεφαλογιάννη | Η σημασία των "Χρυσών Σκούφων" στην προώθηση της ελληνικής γαστρονομίας
11/03 04:57
Αποφάσεις για 5 ξενοδοχεία σε Αθήνα, Χαλκιδική, Κρήτη, Μήλο και Σιδηρόκαστρο
11/03 04:55
11/03 04:55
Ρόδος | "Κοντά η στιγμή σε κλειστά μνημεία και ξενοδοχεία με άδειες πισίνες"
11/03 04:55
Επενδύσεις σε εκθεσιακά κέντρα: Ανάπλαση ΔΕΘ και σχέδια για επέκταση του Metropolitan Expo
11/03 04:55
Το Tornos News συμμετέχει στην απεργία των δημοσιογραφικών Ενώσεων
11/03 04:50
Δήμος Αθηναίων και HAPCO & DES ενώνουν τις δυνάμεις τους για το Συνεδριακό Κέντρο
11/03 04:50
Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης: Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ Προορισμού
11/03 04:50
Δήμος Ν. Κέρκυρας: Το Τέλος Ανθεκτικότητας ωθεί τους τουρίστες σε άλλους προορισμούς
11/03 04:50
11/03 04:44
10/03 15:32
Παγκόσμια προβολή της Μεσσηνίας μέσα από την ταινία "The Odyssey" - Ξεκίνησαν σήμερα τα γυρίσματα
10/03 13:57
Η Κρήτη στην ΙΤΒ | Διψήφια αύξηση κρατήσεων για το καλοκαίρι του 2025
10/03 13:41
10/03 13:21
ΥΠΑ: Κανονικά οι πτήσεις την Τρίτη 11 Μαρτίου - Παράνομη η απεργία των Τηλεπικοινωνιακών
10/03 12:47
Κίμωλος | Δράσεις τουριστικής προβολής στην Ελλάδα και το εξωτερικό
10/03 12:23
10/03 10:48
Στο Σταυροδρόμι της Αλλαγής: Ο Τουρισμός το 2025 και ο Ρόλος της Ελλάδας
10/03 10:36
Κωνσταντινούπολη | Ισχυρή Συμμαχία για την εδραίωσή της ως διεθνής συνεδριακός προορισμός
TUI | Το «δυναμικό πακέτο» και η επέκταση του μοντέλου συνεργασίας με τη Ryanair
Συνάντηση Συνδέσμου Ξενοδόχων Κρήτης με τον κ.Αρναουτάκη ενόψει της τουριστικής σεζόν
ΗΠΑ: Millennials και Gen Z προτιμούν ελληνικά καλλυντικά με ελαιόλαδο και βότανα
ΕΤΑΔ | Δεν πωλείται το Μπούρτζι και άλλα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς
H Κρήτη φιλοξενεί δύο κορυφαίες διοργανώσεις τένις ATP Challenger
Ενισχύεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Καστελλόριζου από Πειραιά
Ρόδος | Τι συζήτησαν η Ένωση Ξενοδόχων και το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων
M. Κόνσολας: «Νέες προοπτικές ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τα νησιά μας»
Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου | Oι καλύτερες πόλεις για καλό ύπνο- η θέση της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης
Ανασχηματισμός | Η Άννα Καραμανλή υφυπουργός Τουρισμού - η νέα σύνθεση του υπουργικού συμβουλίου
Η επόμενη ημέρα του τουρισμού στη Σαντορίνη - Μιλούν στο Tornos News ο Α. Παγώνης και η Γ. Νομικού
Andronis: Συνένωση δύο ξενοδοχείων στη Σαντορίνη με υπηρεσίες 6άστερου
Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Αθήνα, Σαντορίνη, Πάρο, Χανιά, Ρόδο, Καλαμάτα και Νάξο
Φοινικόδασος Βάι: Ένα εξωτικό τοπίο στο ανατολικό άκρο της Κρήτης
Ε.Ξ. Αιδηψού | Άνοιγμα στην αγορά της Βουλγαρίας - Τι λέει στο Tornos News ο πρόεδρος Θ.Ρουμελιώτης
Το Καλαματιανό Μαντήλι «σύμβολο» στην προβολή του πολιτιστικού αποθέματος της Καλαμάτας
( 0 )