Πως αναδεικνύουμε την εμπειρία ενός προορισμού;

Α Decrease font Enlarge font
Πως αναδεικνύουμε την εμπειρία ενός προορισμού;

Για να ξεχωρίσει η επιχείρηση μας και να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, θα πρέπει να ακολουθήσουε ένα από τα πιο δυνατά trends στο Digital Marketing. Να δημιουργήσουμε άλλα και να μεταφέρουμε την εμπειρία της διαμονής, μέσα από τους Social Media λογαριασμούς της επιχείρησης μας. Η δυναμική και συνεπής παρουσία της επιχείρησης στα Social Media σε συνδυασμό με τη σύνθεση και μεταφορά της αυθεντικής εμπειρίας του, θα βελτιώσει τις πωλήσεις μας αλλά και τα direct bookings.

1. Η σημασία της “εμπειρίας” (experience)

Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα καταναλωτικά αγαθά, οι υποψήφιοι αγοραστές θέλουν να γνωρίζουν όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το προϊόν, καθώς και να προσομοιάσουν την εμπειρία χρήσης του. Αυτό ακριβώς συμβαίνει και με το τουριστικό προϊόν, στο οποίο οι υποψήφιοι πελάτες μας προσπαθούν να φανταστούν την εμπειρία της διαμονής στο ξενοδοχείο μας. Ως εμπειρία διαμονής δεν ορίζουμε μόνο την παραμονή στο χώρο του δωματίου, άλλα ολόκληρη την βιωματική εμπειρία του πελάτη στο ξενοδοχείο. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει και την ευρύτερη περιοχή από τον τόπο διαμονής.

Η σημασία της δημιουργίας μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας είναι μεγάλη, διότι θα τον παρακινήσει να ενεργοποιήσει τη φαντασία προκειμένου να τοποθετήσει τον εαυτό του (και τα αγαπημένα του πρόσωπα), στο τόπο που προβάλλουμε. Ο χρήστης πιστεύει πως θα νιώσει και θα ζήσει ξεχωριστές στιγμές και συγχρόνως καταλαβαίνει ότι το ξενοδοχείο του δίνει αξία. Με αυτό τον τρόπο, ο χρήστης συγκινείται και οδηγείται να ακολουθήσει το ξενοδοχείο και να κλείσει ένα δωμάτιο. Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό σε αυτή την προσπάθεια είναι η ειλικρίνεια απέναντι στον υποψήφιο πελάτη και στην προβολή εικόνων που θα δει όταν πραγματικά επισκεφθεί το ξενοδοχείο σας.

2. Πώς καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η μεταφορά της εμπειρίας πρέπει να ανήκει στην στρατηγική προώθησης μιας τουριστικής επιχείρησης;

Η μακρόχρονη ενασχόληση μας με την δημιουργία εμπειριών για τους χρήστες και η ανάλυση των αντιδράσεων των μας οδήγησαν στα εξής συμπεράσματα:

α. Η μεταφορά πληροφοριών ή εμπειριών από ένα τρίτο άτομο θεωρείται πιο αξιόπιστη

Οι χρήστες θα προτιμήσουν την κριτική ενός άλλου χρήστη, ή νεός αξιόπιστου travel blogger από το να γνωρίζουν ότι κάποιος Celebrity έμεινε εκεί, ή από την κριτική ενός δημοφιλούς ατόμου. Η εμπειρία της διαμονής θεωρείται πιο ειλικρινής από έναν καθημερινό άνθρωπο, επειδή με αυτόν ο χρήστης ταυτίζεται πιο εύκολα. Επίσης, έχουν γίνει πολλές έρευνες που έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα, ότι οι χρήστες ανταποκρίνονται καλύτερα στις φωτογραφίες άλλων χρηστών που χρησιμοποιούνται από τα Social Media των ξενοδοχείων, από ότι σε φωτογραφίες στυλιζαρισμένες και επαγγελματικές. Επίσης, τα Social Media αλλά και η Google, δίνουν μεγάλη βάση στα reviews των πελατών. 

β. Δημιουργία posts που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του χρήστη

Η δημοσίευση αποκλειστικά προωθητικών posts προκαλεί την δυσαρέσκεια αρκετών χρηστών  και για αυτό το λόγο ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτών καταλήγει να κάνει unlike ή unfollow σε διάφορα brands, που επιμένουν μόνο να διαφημίζουν το προϊον ή την υπηρεσία. Τα Social Media θέλουν να προσφέρουν στο δικό τους πελάτη, το χρήστη δηλαδή, την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Για αυτόν ακριβώς το λόγο δεν προτιμούν τις αποκλειστικά οργανικά, προωθητικές ενέργειες. Reach και impressions πέφτουν όταν συμβαίνει αυτό και κατά συνέπεια μειώνεται το engagement. Οι πλατφόρμες των Social Media κατά αυτόν τον τρόπο προστατεύουν τον πελάτη τους.

3. Πώς να πετύχουμε τη δημιουργία εμπειρίας

α. Αναγνωρίζουμε την πραγματική μας ταυτότητα

Πριν ξεκινήσουμε το δημιουργία της στρατηγικής σας πρέπει να απαντήσουμε ξεκάθαρα στα παρακάτω ερωτήματα. Ποιοι είμαστε; Τι θέλουμε να προσφέρουμε; Ποιες είναι οι υπηρεσίες μας; Σε ποιον τομέα θεωρούμε ότι είμαστε εξαιρετικοί; Τι θέλουμε να μας χαρακτηρίζει και τι όχι; Αφού απαντήσουμε σε αυτά τα ερωτήματα, θα πρέπει πρέπει να αποφύγουμε την παγίδα του να προσπαθούμε να παρουσιάζουμε μια εικόνα στην οποία δεν ανταποκρίνετε η πραγματικότητα. Μην προσπαθήσετε να γίνετε κάτι που δεν είστε, μόνο και μόνο επειδή είναι στη μόδα. Η αυθεντικότητα είναι η πιο σημαντική μας αξία. Μόνο έτσι θα γνωρίσουμε και θα καταλάβουμε σε ποιό κοινό στοχεύουμε. Η ποιότητα των ανθρώπων που προσεγγίζουμε είναι πιο σημαντική από την ποσότητα.

β. Κριτικές και user generated content

Είναι σημαντικό να επιδιώκουμε τις κριτικές, σε όλα τα μέσα, από το TripAdvisor, το Facebook μέχρι και τη Google. Οι καλές κριτικές μας φέρνουν νέους πελάτες και οι κακές μας βοηθούν να βελτιωθούμε. Το user generated content ανεβάζει το engagement. Οι χρήστες ταυτίζονται με άλλους χρήστες. Συνεπώς είναι καλύτερο να χρησιμοποιούμε μια φωτογραφία ενός χρήστη ακόμα και δεν είναι τέλεια, από το να δημοσιεύουμε μια φωτογραφία σε στυλ περιοδικού, που ενδεχομένως στα μάτια των δυνητικών μας πελατών να αντικατοπτρίζει μια λουστραρισμένη εικόνα του ξενοδοχείου, που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα

γ. Περιεχόμενο

“Content is King”. Το περιεχόμενο είναι πολύ σημαντικό αλλά όχι και το πιο σημαντικό. Δεν στέκεται μόνο του ένα καλό περιεχόμενο. Γενικά, εξαρτάται από τον τρόπο που το διαχειριζόμαστε. Εν προκειμένω, ένα καλό περιεχόμενο που αφορά το ξενοδοχείο, τον τόπο, τις παραδόσεις του, τα πολιτιστικά δρώμενα ή ακόμα και tips που μπορείτε να δώσουμε για τον καιρό δημιουργεί μια εμπειρία. Δείχνει ότι γνωρίζουμε τον τόπο μας και έτσι θέλει να τον γνωρίσει και ο πελάτης μας. Το περιεχόμενο μας πρέπει να βασίζεται πάνω σε μια στρατηγική, σε ένα content calendar. Πρέπει να ταξιδεύει το χρήστη από το ένα θέμα στο άλλο ομαλά, σαν να δημιουργεί μια ιστορία τη συνέχεια της οποίας ο χρήστης δε θέλει να χάσει. Το περιεχόμενο μας είναι επιθυμητό να είναι συνεπές και να ανανεώνεται περιοδικά, στη συχνότητα που έχετε ανακαλύψει ότι μας εξυπηρετεί. Η περιοδικότητα και η συνέχεια, είναι 2 πολύ σημαντικά στοιχεία στην επιτυχία του περιεχομένου.

δ. Χρησιμοποιούμε τα εργαλεία που μας δίνουν τα Social Media

Τα Social Media έχουν αναγνωρίσει την αξία που έχει η προώθηση της πραγματικής εμπειρίας και ανάδειξης συναισθημάτων από την εικόνα. Αυτό φαίνεται άλλωστε και από τη φήμη που έχει λάβει το Snapchat. Το δρόμο που χάραξε αυτό το μέσο ακολουθήσε και το Instagram με το Instagram Stories. Και το Facebook όμως πρωτοπόρησε κάνοντας το Facebook Live. Σήμερα πλέον υπάρχει το Instagram Live αλλά και το Τwitter Live να προσφέρει τη δυνατότητα λήψης ζωντανού βίντεο μέσα από τα ίδια τα applications . Όπως διαπιστώνουμε, τα Social Media δίνουν τα εργαλεία που μας βοηθούμ στην πραγματοποίηση του στόχου σας. Τα Χρησιμοποιουμε τα για να δείξουμε κάποια “backstage” και όχι μόνο. Για παράδειγμα,μπορύμεε να τραβήξετε την κουζίνα σας όταν είναι σε λειτουργία, ή να βιντεοσκοπήσουμε live κάποια εκδήλωση πολιτιστικού χαρακτήρα. Με αυτόν τον τρόπο προβάλλουμε το πρωτογενές υλικό μας και ο χρήστης νιώθει ότι του  ότι βρίσκεται εκεί. Τα εργαλεία αυτά αυξάνουν και την αξιοπιστία μας. Ο δυνητικός μας πελάτης καταλαβαίνει εκείνη τη στιγμή ότι βλέπει μια αυθεντική εικόνα, την οποία μεταδίδουμε αποκλειστικά για εκείνον.

Η μεταφορά της εμπεριίας είναι ένα κλειδί που θα ξεκλειδώσει και τον απαιτητικό χρήστη και θα τον αφήσει να αποφασίσει εάν θέλει ή όχι τελικά να επιλέξει την τουριστική μας επιχείρηση. Μπορεί κάποιες χρήστες τελικά να μην μας επιλέξουν, αυτό δεν μας στεναχωρεί καθώς αυτοί που τελικά θα αποφασίσουν να γίνουν πελάτες μας θα τους έχουμε πραγματικά κερδίσει.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. 

 

 

  1. 21/01 18:42

    Social Media in Tourism 2019: Αυξάνοντας τη φήμη του brand

  2. 21/01 17:30

    Scoot: Περισσότερες πτήσεις προς Αθήνα το 2019

  3. 21/01 17:28

    ΠΟΤ: +6% οι διεθνείς τουριστικές αφίξεις το 2018- Ποιες είναι οι τάσεις τα ταξίδια για το 2019

  4. 21/01 16:48

    Άρωμα από Κυκλάδες στο κέντρο της Αθήνας

  5. 21/01 16:08

    Historic Hotels of Europe: Ένα ελληνικό νησί στους 6 ονειρικούς προορισμούς του 2019

  6. 21/01 16:06

    Διεθνές βραβείο Interior Design στο ξενοδοχείο Olea All Suite Hotel

  7. 21/01 15:07

    Τουριστικός φόρος στο Μπαλί

  8. 21/01 14:57

    Τα 40 ελληνικά ξενοδοχεία που έλαβαν το TUI Family Champion για το 2019

  9. 21/01 14:49

    Η παγκόσμια βιομηχανία MICE στην έκθεση ACE of M.I.C.E. by Turkish Airlines

  10. 21/01 14:42

    Συνάντηση για τη βελτίωση της ακτοπλοϊκής εξυπηρέτησης στο Β. Αιγαίο

  11. 21/01 14:13

    Αποτελέσματα κλήρωσης «5ο Posidonia Sea Tourism Forum»

  12. 21/01 13:58

    Στις 8-11 Φεβρουαρίου οι εκθέσεις Infacoma & Aquatherm Athens 2019

  13. 21/01 13:25

    Τουρισμός: Οι 5 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια των millennial

  14. 21/01 12:47

    Πιστοποίηση We do local για τα πλοία της ΑΝΕΚ

  15. 21/01 12:46

    FedHATTA: Εκπαιδευτική συνάντηση με τους νέους επαγγελματίες του τουρισμού

  16. 21/01 12:38

    Ελληνικός τουρισμός 2018: 1,4 δισ. ευρώ περισσότερα έσοδα στο 11μηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου

  17. 21/01 12:31

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 1 εκατ. θέσεις για τη Blue Monday

  18. 21/01 12:02

    To ξενοδοχείο Mykonos Riviera στα Small Luxury Hotels of the World

  19. 21/01 11:31

    Bomo Hotels τα ξενοδοχεία του Ομίλου Γρηγοριάδη στη Χαλκιδική

  20. 21/01 11:23

    Ισπανικός τουρισμός: Στάσιμες αφίξεις, αυξημένα έσοδα το 2019

  21. 21/01 10:44

    Η Περιφέρεια Αττικής στη διεθνή τουριστική έκθεση της Ολλανδίας

  22. 21/01 10:36

    ΕΣΠΑ: Eξ αποστάσεως συμβουλευτική στον τουρισμό

  23. 21/01 09:57

    Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  24. 21/01 09:55

    Δήμος Γορτυνίας: Διαγωνισμός για ακίνητο με χρήση τουριστικού καταλύματος

  25. 21/01 09:53

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία στη Κρήτη

  26. 21/01 09:50

    Νομικό παράθυρο για μειωμένους συντελεστές ΦΠΑ σε όλα τα νησιά

  27. 21/01 09:48

    Δράσεις τουριστικής προβολής από Δήμους

  28. 20/01 15:36

    Eπική νίκη του Στέφανου Τσιτσιπά έναντι του Ρότζερ Φέντερερ

  29. 20/01 11:56

    Διασφαλίζεται η βιωσιμότητα της αεροπορικής εταιρείας Germania

  30. 20/01 11:45

    Προς λύση το πρόβλημα ύδρευσης στη Λίνδο

  31. 20/01 11:43

    Επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Ρέθυμνο και Χαλκιδική

  32. 20/01 11:39

    Δυο νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα

  33. 19/01 13:10

    Παγκόσμια διάκριση για το ξενοδοχείο Ekies All Senses Resort

  34. 19/01 13:00

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων: Αίτημα για αύξηση του ορίου απαλλαγής από τον ΦΠΑ

  35. 19/01 12:57

    Νέες τουριστικές κατοικίες σε Σαντορίνη, Πύλο και Μύτικα

  36. 19/01 12:54

    Δράσεις προβολής από Δήμους- Ενισχύσεις σε φορείς από το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου

  37. 19/01 12:44

    Ξεκινά η 5η διοργάνωση του Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου

  38. 18/01 16:59

    Στις 8 Φεβρουαρίου η γενική συνέλευση του ΞΕΕ- Τι λέει στο μήνυμά του ο κ.Βασιλικός

  39. 18/01 16:50

    Περισσότερα κρουαζιερόπλοια φέτος στο λιμάνι του Πειραιά

  40. 18/01 16:05

    Ερευνητικά έργα και δράσεις για την Γαλάζια ανάπτυξη στην Κρήτη

  41. 18/01 15:57

    Ο τουρισμός και ο πολιτισμός στα Χανιά μέσω ψηφιακών εφαρμογών

  42. 18/01 15:37

    Πέντε θεματικά βίντεο για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

  43. 18/01 15:22

    Η Wanderlust Greece μας συστήνει τη Θεσσαλονίκη μέσα σε 72 ώρες

  44. 18/01 14:09

    To Discover Greece προωθεί τους χειμερινούς προορισμούς

  45. 18/01 13:12

    Τουρισμός: Aισιόδοξα μηνύματα από την Ολλανδία για τη Θεσσαλονίκη

  46. 18/01 13:10

    Η γαμήλια περιπέτεια πελάτη της TUI στη Ζάκυνθο

  47. 18/01 12:30

    Αθλητικός τουρισμός: Παγκόσμια προβολή της Μήλου

  48. 18/01 12:05

    Μελέτη για τις περιοχές του δικτύου Natura 2000

  49. 18/01 12:00

    Το φαινόμενο των food blogs

  50. 18/01 11:59

    Αισιοδοξία από την Ολλανδική αγορά - Βραβείο στην Ελλάδα για τα καλύτερα εστιατόρια

  51. 18/01 11:23

    Τουρισμός: Μείωση της μέσης δαπάνης, αύξηση των εισπράξεων το 9μηνο του 2018

  52. 18/01 10:20

    Αρκετά ελληνικά ξενοδοχεία στο θερινό πρόγραμμα του τουρ οπερέιτορ ΕΤΙ

  53. 18/01 09:44

    Thomas Cook: Οδηγός ταξιδιωτικής επιβίωσης από το Brexit

  54. 18/01 09:41

    Ψηφιακή προβολή του Ν.Πηλίου μέσω κινητών

  55. 18/01 09:38

    Περιφέρεια Θεσσαλίας: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για υπηρεσίες φιλοξενίας

  56. 18/01 09:35

    Άδειες για νέες πισίνες σε ξενοδοχεία

  57. 18/01 09:30

    Παράταση των σημάτων λειτουργίας για τα κάμπινγκ έως τα τέλη του 2019

  58. 17/01 18:10

    Χριστίνα Τετράδη: Εικόνα διάλυσης στο νοσοκομείο Ζακύνθου

  59. 17/01 16:22

    Τρελές απαιτήσεις των ταξιδιωτών που σοκάρουν ακόμα και έμπειρους τουριστικούς πράκτορες

  60. 17/01 15:49

    Μελέτη ΙΝΣΕΤΕ: 1 στους 10 τουρίστες στη Νότια Ευρώπη έρχεται στην Ελλάδα

  61. 17/01 15:23

    Αεροδρόμια: Φίδι και γατάκια στα παντελόνια επιβατών!

  62. 17/01 15:00

    Κόνσεπτ street food στα ξενοδοχεία Cook`s Club

  63. 17/01 14:27

    Ε.Κουντουρά: Συναντήσεις για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σαγκάη-Αθήνα

  64. 17/01 14:07

    Έρευνα: Ποιος είναι ο μεγαλύτερος επιχειρηματικός κίνδυνος στην Ελλάδα

  65. 17/01 13:50

    Η Ryanair αντικαθιστά τα πακέτα διακοπών με τις κρατήσεις πτήσεων και διαμονής

  66. 17/01 13:29

    Αυξάνεται ο αριθμός, μειώνεται η χωρητικότητα των ελληνικών πλοίων

  67. 17/01 12:56

    Θετικά μηνύματα από την Αυστρία για την Κρήτη

  68. 17/01 12:47

    Μ.Κόνσολας: Ακόμη να ξεκινήσει η αποκατάσταση των λιμενικών εγκαταστάσεων της Κω

  69. 17/01 12:31

    TUI Aυστρίας: Στους πρώτους προορισμούς η Ελλάδα στην έκθεση Ferien-Messe Wien

  70. 17/01 12:13

    Τουρισμός ευεξίας: Οι 5 απόλυτες τάσεις για το 2019- Στο 1 τρισ.δολ. ο ετήσιος τζίρος

  71. 17/01 11:32

    Τι συναρπάζει τους Φινλανδούς τουρίστες στον τόπο διακοπών

  72. 17/01 11:31

    H Zeus International προτιμητέος επενδυτής για το π.ξενοδοχείο "Kάνιγγος 21"- Τρεις ενδιαφερόμενοι για το π."Εσπέρια"

  73. 17/01 11:14

    Γερμανικός τουρισμός: Διψήφια αύξηση της αεροπορικής κίνησης προς Ελλάδα το καλοκαίρι

  74. 17/01 10:40

    Ανερχόμενες αγορές για τη Χαλκιδική Ολλανδία και Αυστρία

  75. 17/01 10:20

    Air France: Θερινή πτήση Παρίσι- Ηράκλειο για πρώτη φορά

  76. 17/01 10:04

    Αποφάσεις για τουριστικά καταλύματα σε Ναύπακτο και Γρεβενά

  77. 17/01 10:01

    Προώθηση της Λέσβου ως προορισμός για μαθητικές εκδρομές

  78. 17/01 09:56

    Έμφαση στον ιαματικό τουρισμό δίνει το νέο πρόγραμμα προβολής της Κασσάνδρας

  79. 17/01 09:53

    ΕΟΤ: Ομάδα εργασίας για τυχόν οφειλές από επιδοτήσεις ανανέωσης τουριστικών λεωφορείων

  80. 17/01 09:50

    Συγχωνεύσεις και απορροφήσεις ξενοδοχειακών εταιρειών

  81. 17/01 09:40

    Επίτιμος δημότης Αλεξανδρούπολης ανακηρύχθηκε ο Νίκος Δασκαλαντωνάκης

  82. 16/01 16:29

    Emirates: Δεύτερη καθημερινή πτήση προς Αθήνα

  83. 16/01 16:18

    Συνέδριο BnB Guest Conference: Έρευνα για τις επιπτώσεις της βραχυχρόνιας μίσθωσης στους ιδιοκτήτες ακινήτων

  84. 16/01 15:50

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Στις "τάσεις" του 2018 η Ελλάδα- Πώς θα εξελιχθεί το 2019

  85. 16/01 14:32

    Προβολή της Πάρου στην Αυστρία

  86. 16/01 14:25

    Κέρκυρα: Ημερίδα για τη δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης Τουριστικού Προϊόντος

  87. 16/01 14:20

    Μόνιμη τουριστική προβολή της Ελλάδας στη Σαγκάη

  88. 16/01 14:18

    Ελληνικός τουρισμός: Διψήφια αύξηση των αφίξεων από τη Νορβηγία το 2019

  89. 16/01 13:52

    Nέο πρόγραμμα πιστότητας πελατών στη Marriott από τον Φεβρουάριο

  90. 16/01 13:41

    Το νέο Δ.Σ. στην Ένωση Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Δωματίων Ηρακλείου

  91. 16/01 13:00

    Μ.Κόνσολας: Επιβεβαιώνεται η παραχώρηση αρχαιολογικών χώρων στο Υπερταμείο

  92. 16/01 12:26

    Ryanair: Διακόπτει και τις πτήσεις από Αθήνα προς Χανιά, Ρόδο και Μύκονο

  93. 16/01 12:14

    Η Ελλάδα παραμένει ο πρώτος προορισμός για τους Αυστριακούς τουρίστες

  94. 16/01 12:03

    Το τουριστικό προφίλ της Ρόδου και Χαλκιδικής σε συνέδριο του Κολεγίου Ανατόλια

  95. 16/01 11:51

    Κάρπαθος: Νέες δράσεις τουριστικής προβολής το 2019

  96. 16/01 11:33

    Η δύναμη της φωτογραφίας του Pinterest στην υπηρεσία του ταξιδιωτικού marketing

  97. 16/01 11:18

    Booking.com: Γιατί τα εναλλακτικά καταλύματα κερδίζουν τους σύγχρονους τουρίστες

  98. 16/01 10:48

    Saudia: 4 εβδομαδιαίες πτήσεις προς Αθήνα το 2019

  99. 16/01 10:39

    Τουρκικός τουρισμός: Ο φιλόδοξος στόχος για 70 εκατ. τουρίστες και 80 δισ.δολ. έσοδα έως το 2023

  100. 16/01 10:37

    Olympic Holidays: Νέα εφαρμογή για τους Βρετανούς τουρίστες στην Ελλάδα και την Κύπρο