Vavoulas.com

Πως αναδεικνύουμε την εμπειρία ενός προορισμού;

Πως αναδεικνύουμε την εμπειρία ενός προορισμού;

Για να ξεχωρίσει η επιχείρηση μας και να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, θα πρέπει να ακολουθήσουε ένα από τα πιο δυνατά trends στο Digital Marketing. Να δημιουργήσουμε άλλα και να μεταφέρουμε την εμπειρία της διαμονής, μέσα από τους Social Media λογαριασμούς της επιχείρησης μας. Η δυναμική και συνεπής παρουσία της επιχείρησης στα Social Media σε συνδυασμό με τη σύνθεση και μεταφορά της αυθεντικής εμπειρίας του, θα βελτιώσει τις πωλήσεις μας αλλά και τα direct bookings.

1. Η σημασία της “εμπειρίας” (experience)

Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα καταναλωτικά αγαθά, οι υποψήφιοι αγοραστές θέλουν να γνωρίζουν όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το προϊόν, καθώς και να προσομοιάσουν την εμπειρία χρήσης του. Αυτό ακριβώς συμβαίνει και με το τουριστικό προϊόν, στο οποίο οι υποψήφιοι πελάτες μας προσπαθούν να φανταστούν την εμπειρία της διαμονής στο ξενοδοχείο μας. Ως εμπειρία διαμονής δεν ορίζουμε μόνο την παραμονή στο χώρο του δωματίου, άλλα ολόκληρη την βιωματική εμπειρία του πελάτη στο ξενοδοχείο. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει και την ευρύτερη περιοχή από τον τόπο διαμονής.

Η σημασία της δημιουργίας μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας είναι μεγάλη, διότι θα τον παρακινήσει να ενεργοποιήσει τη φαντασία προκειμένου να τοποθετήσει τον εαυτό του (και τα αγαπημένα του πρόσωπα), στο τόπο που προβάλλουμε. Ο χρήστης πιστεύει πως θα νιώσει και θα ζήσει ξεχωριστές στιγμές και συγχρόνως καταλαβαίνει ότι το ξενοδοχείο του δίνει αξία. Με αυτό τον τρόπο, ο χρήστης συγκινείται και οδηγείται να ακολουθήσει το ξενοδοχείο και να κλείσει ένα δωμάτιο. Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό σε αυτή την προσπάθεια είναι η ειλικρίνεια απέναντι στον υποψήφιο πελάτη και στην προβολή εικόνων που θα δει όταν πραγματικά επισκεφθεί το ξενοδοχείο σας.

2. Πώς καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η μεταφορά της εμπειρίας πρέπει να ανήκει στην στρατηγική προώθησης μιας τουριστικής επιχείρησης;

Η μακρόχρονη ενασχόληση μας με την δημιουργία εμπειριών για τους χρήστες και η ανάλυση των αντιδράσεων των μας οδήγησαν στα εξής συμπεράσματα:

α. Η μεταφορά πληροφοριών ή εμπειριών από ένα τρίτο άτομο θεωρείται πιο αξιόπιστη

Οι χρήστες θα προτιμήσουν την κριτική ενός άλλου χρήστη, ή νεός αξιόπιστου travel blogger από το να γνωρίζουν ότι κάποιος Celebrity έμεινε εκεί, ή από την κριτική ενός δημοφιλούς ατόμου. Η εμπειρία της διαμονής θεωρείται πιο ειλικρινής από έναν καθημερινό άνθρωπο, επειδή με αυτόν ο χρήστης ταυτίζεται πιο εύκολα. Επίσης, έχουν γίνει πολλές έρευνες που έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα, ότι οι χρήστες ανταποκρίνονται καλύτερα στις φωτογραφίες άλλων χρηστών που χρησιμοποιούνται από τα Social Media των ξενοδοχείων, από ότι σε φωτογραφίες στυλιζαρισμένες και επαγγελματικές. Επίσης, τα Social Media αλλά και η Google, δίνουν μεγάλη βάση στα reviews των πελατών. 

β. Δημιουργία posts που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του χρήστη

Η δημοσίευση αποκλειστικά προωθητικών posts προκαλεί την δυσαρέσκεια αρκετών χρηστών  και για αυτό το λόγο ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτών καταλήγει να κάνει unlike ή unfollow σε διάφορα brands, που επιμένουν μόνο να διαφημίζουν το προϊον ή την υπηρεσία. Τα Social Media θέλουν να προσφέρουν στο δικό τους πελάτη, το χρήστη δηλαδή, την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Για αυτόν ακριβώς το λόγο δεν προτιμούν τις αποκλειστικά οργανικά, προωθητικές ενέργειες. Reach και impressions πέφτουν όταν συμβαίνει αυτό και κατά συνέπεια μειώνεται το engagement. Οι πλατφόρμες των Social Media κατά αυτόν τον τρόπο προστατεύουν τον πελάτη τους.

3. Πώς να πετύχουμε τη δημιουργία εμπειρίας

α. Αναγνωρίζουμε την πραγματική μας ταυτότητα

Πριν ξεκινήσουμε το δημιουργία της στρατηγικής σας πρέπει να απαντήσουμε ξεκάθαρα στα παρακάτω ερωτήματα. Ποιοι είμαστε; Τι θέλουμε να προσφέρουμε; Ποιες είναι οι υπηρεσίες μας; Σε ποιον τομέα θεωρούμε ότι είμαστε εξαιρετικοί; Τι θέλουμε να μας χαρακτηρίζει και τι όχι; Αφού απαντήσουμε σε αυτά τα ερωτήματα, θα πρέπει πρέπει να αποφύγουμε την παγίδα του να προσπαθούμε να παρουσιάζουμε μια εικόνα στην οποία δεν ανταποκρίνετε η πραγματικότητα. Μην προσπαθήσετε να γίνετε κάτι που δεν είστε, μόνο και μόνο επειδή είναι στη μόδα. Η αυθεντικότητα είναι η πιο σημαντική μας αξία. Μόνο έτσι θα γνωρίσουμε και θα καταλάβουμε σε ποιό κοινό στοχεύουμε. Η ποιότητα των ανθρώπων που προσεγγίζουμε είναι πιο σημαντική από την ποσότητα.

β. Κριτικές και user generated content

Είναι σημαντικό να επιδιώκουμε τις κριτικές, σε όλα τα μέσα, από το TripAdvisor, το Facebook μέχρι και τη Google. Οι καλές κριτικές μας φέρνουν νέους πελάτες και οι κακές μας βοηθούν να βελτιωθούμε. Το user generated content ανεβάζει το engagement. Οι χρήστες ταυτίζονται με άλλους χρήστες. Συνεπώς είναι καλύτερο να χρησιμοποιούμε μια φωτογραφία ενός χρήστη ακόμα και δεν είναι τέλεια, από το να δημοσιεύουμε μια φωτογραφία σε στυλ περιοδικού, που ενδεχομένως στα μάτια των δυνητικών μας πελατών να αντικατοπτρίζει μια λουστραρισμένη εικόνα του ξενοδοχείου, που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα

γ. Περιεχόμενο

“Content is King”. Το περιεχόμενο είναι πολύ σημαντικό αλλά όχι και το πιο σημαντικό. Δεν στέκεται μόνο του ένα καλό περιεχόμενο. Γενικά, εξαρτάται από τον τρόπο που το διαχειριζόμαστε. Εν προκειμένω, ένα καλό περιεχόμενο που αφορά το ξενοδοχείο, τον τόπο, τις παραδόσεις του, τα πολιτιστικά δρώμενα ή ακόμα και tips που μπορείτε να δώσουμε για τον καιρό δημιουργεί μια εμπειρία. Δείχνει ότι γνωρίζουμε τον τόπο μας και έτσι θέλει να τον γνωρίσει και ο πελάτης μας. Το περιεχόμενο μας πρέπει να βασίζεται πάνω σε μια στρατηγική, σε ένα content calendar. Πρέπει να ταξιδεύει το χρήστη από το ένα θέμα στο άλλο ομαλά, σαν να δημιουργεί μια ιστορία τη συνέχεια της οποίας ο χρήστης δε θέλει να χάσει. Το περιεχόμενο μας είναι επιθυμητό να είναι συνεπές και να ανανεώνεται περιοδικά, στη συχνότητα που έχετε ανακαλύψει ότι μας εξυπηρετεί. Η περιοδικότητα και η συνέχεια, είναι 2 πολύ σημαντικά στοιχεία στην επιτυχία του περιεχομένου.

δ. Χρησιμοποιούμε τα εργαλεία που μας δίνουν τα Social Media

Τα Social Media έχουν αναγνωρίσει την αξία που έχει η προώθηση της πραγματικής εμπειρίας και ανάδειξης συναισθημάτων από την εικόνα. Αυτό φαίνεται άλλωστε και από τη φήμη που έχει λάβει το Snapchat. Το δρόμο που χάραξε αυτό το μέσο ακολουθήσε και το Instagram με το Instagram Stories. Και το Facebook όμως πρωτοπόρησε κάνοντας το Facebook Live. Σήμερα πλέον υπάρχει το Instagram Live αλλά και το Τwitter Live να προσφέρει τη δυνατότητα λήψης ζωντανού βίντεο μέσα από τα ίδια τα applications . Όπως διαπιστώνουμε, τα Social Media δίνουν τα εργαλεία που μας βοηθούμ στην πραγματοποίηση του στόχου σας. Τα Χρησιμοποιουμε τα για να δείξουμε κάποια “backstage” και όχι μόνο. Για παράδειγμα,μπορύμεε να τραβήξετε την κουζίνα σας όταν είναι σε λειτουργία, ή να βιντεοσκοπήσουμε live κάποια εκδήλωση πολιτιστικού χαρακτήρα. Με αυτόν τον τρόπο προβάλλουμε το πρωτογενές υλικό μας και ο χρήστης νιώθει ότι του  ότι βρίσκεται εκεί. Τα εργαλεία αυτά αυξάνουν και την αξιοπιστία μας. Ο δυνητικός μας πελάτης καταλαβαίνει εκείνη τη στιγμή ότι βλέπει μια αυθεντική εικόνα, την οποία μεταδίδουμε αποκλειστικά για εκείνον.

Η μεταφορά της εμπεριίας είναι ένα κλειδί που θα ξεκλειδώσει και τον απαιτητικό χρήστη και θα τον αφήσει να αποφασίσει εάν θέλει ή όχι τελικά να επιλέξει την τουριστική μας επιχείρηση. Μπορεί κάποιες χρήστες τελικά να μην μας επιλέξουν, αυτό δεν μας στεναχωρεί καθώς αυτοί που τελικά θα αποφασίσουν να γίνουν πελάτες μας θα τους έχουμε πραγματικά κερδίσει.

** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του.

 

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 21/06 21:23

    Ευρώπη: Μετάβαση στην πολεμική οικονομία;

  2. 21/06 18:29

    Μοντέλο Ιταλίας και στην Ελλάδα - Διαγωνισμός για μίσθωση ξενώνα έναντι 100 ευρώ μηνιαίως

  3. 21/06 12:39

    Τουρισμός 2025 | 2 στους 3 Βρετανούς σχεδιάζουν διακοπές στο εξωτερικό

  4. 21/06 12:28

    Δημοσιογραφικό ταξίδι από την Κωνταντινούπολη στη Ρόδο

  5. 21/06 10:36

    Άγιος Ευστράτιος: Ένας κρυφός θησαυρός του Βορειοανατολικού Αιγαίου

  6. 21/06 07:42

    Καταδύσεις στη Χαλκιδική: Ανακαλύπτοντας έναν άγνωστο κόσμο κάτω από την επιφάνεια

  7. 21/06 07:38

    Βραχυχρόνιες μισθώσεις: Η Ελλάδα στους κορυφαίους προορισμούς των Αμερικανών το 2025

  8. 21/06 07:37

    EOT | Mεγάλη συμπαραγωγή για τουριστική προβολή της Πελοποννήσου στην Αυστραλία

  9. 21/06 07:23

    Αίγυπτος | Προς νέο ρεκόρ οι τουριστικές επιδόσεις το 2025

  10. 21/06 07:05

    Απώλειες Ισραηλινών τουριστών και στην Κορινθία - Η πρόεδρος των ξενοδόχων Σοφία Φιλιππίδου στο T.N.

  11. 20/06 17:49

    Σύσταση του γερμανικού ΥΠΕΞ για τουρίστες στην Κύπρο

  12. 20/06 17:34

    «Six Women in Greek Tragedy» | Υπαίθρια παράσταση Αρχαίου Ελληνικού Θεάτρου & Έκθεση Μάσκας

  13. 20/06 17:22

    Πολωνοί δημσιογράφοι στη Θεσσαλονίκη με αφορμή τις πτήσεις της LOT

  14. 20/06 17:03

    Κρήτη/ Νόσος Λεγεωνάριων: Έκκληση της Περιφέρειας στα καταλύματα για τήρηση των μέτρων ασφάλειας στα συστήματα νερού

  15. 20/06 15:22

    Στρατηγική συμμαχία Τουρισμού – Ολυμπισμού για την προώθηση του αθλητικού τουρισμού

  16. 20/06 15:18

    Κρήτη 2026: Σχέδιο για την ανάδειξη του Κρητικού Διατροφικού Πολιτισμού

  17. 20/06 13:08

    ΙΝΣΕΤΕ | Η σχέση ποιότητας τιμής βασικό κριτήριο για τις παραθαλάσσιες διακοπές

  18. 20/06 12:48

    Μ. Δανάς: Αναχρονιστικό το θεσμικό πλαίσιο για τις θερμαλιστικές επιχειρήσεις

  19. 20/06 12:46

    Νίσυρος | Θερινό σχολείο Φυσικών Επιστημών με συμμετοχές από Ευρώπη και Ασία

  20. 20/06 10:10

    Τουρισμός | Ελλάδα και Ισπανία οι νικητές της γερμανικής αγοράς το 2025 – Σε πτώση η Τουρκία λόγω ακρίβειας

  21. 20/06 08:53

    Αργοστόλι: Στην καρδιά της Κεφαλονιάς, εκεί όπου η Ιστορία συναντά το Ιόνιο

  22. 20/06 08:09

    “Global Nomad Pass” με προσφορές στους ψηφιακούς νομάδες στην Ελλάδα

  23. 20/06 07:43

    Γαλλικό ενδιαφέρον για την Αττική | Νέα σύνδεση Μασσαλία–Αθήνα από την Transavia

  24. 20/06 07:40

    Γιορτή Μανιταριών Τρούφας στην Αργαλαστή: H γαστρονομία συναντά τη φύση και την παράδοση

  25. 20/06 07:37

    Ο Country Manager της Emirates στο Tornos News | Η Ελλάδα στρατηγικός κόμβος ανάπτυξης

  26. 20/06 07:35

    Ανοίγει ο δρόμος για νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στη Νέα Αλικαρνασσό Κω

  27. 20/06 07:05

    Sky Express | 5 νέες διεθνείς χειμερινές συνδέσεις με την Αθήνα

  28. 20/06 07:00

    Ζητούνται 70 τ.μ. για να σωθεί η Σχολή Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Ηρακλείου

  29. 20/06 06:51

    Τηλεοπτική «Αποστολή» για τον τουρισμό και τον πολιτισμό των Βορείων Τζουμέρκων

  30. 20/06 06:48

    Θερινό ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων σε Χίο και Ίο

  31. 20/06 06:12

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στη Βέροια

  32. 19/06 19:35

    Discover Greece Audio Guides app | Οι ελληνικοί προορισμοί αφηγούνται τις ιστορίες τους

  33. 19/06 17:43

    50 Ιταλοί ποδηλάτες στη Ρόδο για μία εβδομάδα ποδηλατικού τουρισμού

  34. 19/06 17:33

    O ΕΟΤ στο «Ultimate Influencer Event» της icelolly.com | H digital ταξιδιωτική αγορά της Μεγ. Βρετανίας

  35. 19/06 16:36

    Air Serbia | Συνδέσεις με 7 ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι

  36. 19/06 15:50

    4 προτεραιότητες για το μέλλον των ευρωπαϊκών αερομεταφορών

  37. 19/06 14:46

    AegeanBall Festival 2025 | Ένα τετραήμερο γεμάτο μπάσκετ στη Σύρο - Δείτε το πρόγραμμα

  38. 19/06 13:34

    Μαγιόρκα | Πρόστιμα στους αγοραστές από πλανόδιους

  39. 19/06 12:56

    Το 10ο Amari Green Festival ανθίζει στην καρδιά της Κρήτης: Γιορτή πολιτισμού, φύσης και παράδοσης στο Αμάρι

  40. 19/06 12:38

    Morus Acropolis Boutique Hotel | To νέο ξενοδοχείο στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας

  41. 19/06 12:16

    Οι δημοφιλείς προορισμοί των Αμερικανών αυτό το καλοκαίρι στην Ευρώπη

  42. 19/06 11:39

    Τουρκικός τουρισμός | Με το βλέμμα στραμμένο στη σύγκρουση Ισραήλ - Iράν

  43. 19/06 11:15

    Νέοι προορισμοί αναδύονται στην Ανατολική Ευρώπη | Έκθεση Amadeus και UN Tourism

  44. 19/06 11:04

    Η Emirates παρουσιάζει το νέο αεροσκάφος A350 στην έκθεση «Paris Air Show 2025»

  45. 19/06 11:00

    «Πράσινο φως» για την επαναλειτουργία του Ολυμπιακού Κολυμβητηρίου στο Ζάππειο

  46. 19/06 08:33

    Ζάκυνθος: Το κόσμημα του Ιονίου

  47. 19/06 08:05

    Τρίκαλα Θεσσαλίας: Γαστρονομικές εξορμήσεις για τους λάτρεις της παράδοσης

  48. 19/06 08:05

    Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση τουρισμού, μείωση εργατικού δυναμικού

  49. 19/06 07:48

    Αλγερία: Ενίσχυση του στόλου της Air Algerie - πάνω από 250.000 οι κλίνες με τις νέες επενδύσεις

  50. 19/06 07:39

    Το Μόναχο αλλάζει με την ελπίδα διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων

  51. 19/06 07:23

    Απρόσμενη στήριξη στα ξενοδοχεία της Αθήνας από «εγκλωβισμένους» Ισραηλινούς τουρίστες

  52. 19/06 07:05

    Προς αναστολή λειτουργίας η ΣΑΕΚ Ηρακλείου| Τι λέει στο ΤΝ ο Γιώργος Σφακιανάκης

  53. 19/06 07:01

    Μιαούλεια 2025: Η Ύδρα τιμά τον ναύαρχο της ιστορίας με πολιτισμό και φλόγα

  54. 19/06 06:34

    Η Five Senses παρουσιάζει την επόμενη μέρα στην εμπειρία κρουαζιέρας

  55. 19/06 06:10

    Ρόδος: Απώλειες 110.000 Ισραηλινών τουριστών εάν συνεχιστεί η κρίση | O I.Παπαβασιλείου στο ΤΝ

  56. 18/06 19:33

    Η Περιφέρεια Κρήτης στηρίζει το Pierra Creta 2026

  57. 18/06 17:27

    ΙΟΒΕ: Έως 2,2 δισ. ευρώ οι απώλειες στην Ελληνική οικονομία από τις επιπτώσεις του κλίματος στον τουρισμό

  58. 18/06 16:26

    Σε τελική ευθεία η αποκατάσταση της Δημοτικής Αγοράς Χανίων

  59. 18/06 16:23

    Εμπορικός Σύλλογος Χανίων: Άμεση επαναφορά του μειωμένου ΦΠΑ στα νησιά

  60. 18/06 14:41

    Ελλάδα και Αθήνα στην κορυφή της αεροπορικής διασυνδεσιμότητας στην Ευρώπη

  61. 18/06 13:43

    Προτάσεις Κόνσολα για την αντιμετώπιση του στεγαστικού προβλήματος στα νησιά

  62. 18/06 13:28

    Ολοκληρώθηκε η συμφωνία του Ομίλου Κυπριώτη με την HIG

  63. 18/06 13:18

    Η Σάμος και η γαστρονομία της συστήνεται στο ρουμανικό κοινό

  64. 18/06 13:15

    Ryanair: Νέα συμφωνία με την DerbySoft

  65. 18/06 12:21

    Το 52% των Ελλήνων δεν θα κάνει φέτος διακοπές | Η οικονομία κυριαρχεί στους υπόλοιπους

  66. 18/06 12:02

    Συμμαχία UN Tourism και Slow Food για την προώθηση του γαστρονομικού τουρισμού

  67. 18/06 11:41

    Στην Πιερία tour operators από τις Κάτω Χώρες

  68. 18/06 11:34

    Ηνωμένο Βασίλειο | Οι διαδηλώσεις οδηγούν σε αύξηση των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής

  69. 18/06 11:09

    Διεθνής διάκριση για το Ioannina Camping | Το καλύτερο μικρό Camping στην Ελλάδα από τον ACSI

  70. 18/06 10:49

    Ψηφιακός Ξεναγός του Γεωπάρκου Νισύρου

  71. 18/06 10:29

    Πάρος: Στροφή προς τον τουρισμό υψηλού εισοδηματικού επιπέδου

  72. 18/06 10:24

    Lesvos Treasures: Η Λέσβος αποκτά τη δική της διαδραστική εμπειρία τουρισμού

  73. 18/06 08:16

    Στο Ρέθυμνο τα γυρίσματα της γερμανικής τηλεοπτικής σειράς «Temptation Island 2025»

  74. 18/06 08:09

    Παξοί: Ο κρυμμένος θησαυρός του Ιονίου

  75. 18/06 08:03

    Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ενισχύει τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού

  76. 18/06 07:29

    Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας: Διαγωνισμός για τη μίσθωση ακινήτου του στο ιστορικό κέντρο

  77. 18/06 07:17

    Έγκριση περιβαλλοντικών όρων για πολιτιστικό κέντρο στο Νέο Φάληρο

  78. 18/06 07:05

    Πάτμος: Το νησί που ανέσυρε η θεά Άρτεμις από τον βυθό

  79. 18/06 07:00

    H Θεσσαλία προβάλλεται στο βελγικό ταξιδιωτικό κοινό

  80. 18/06 06:10

    Η Μέση Ανατολή καίει (και) τον Ελληνικό Τουρισμό | Tι λένε στο ΤΝ τουριστικοί παράγοντες - οι πιθανές απώλειες

  81. 17/06 19:20

    «Antalya Gambit»: Η πρώτη πρωτότυπη μίνι σειρά της Τουρκίας

  82. 17/06 18:48

    Το «1000 Miglia Experience» έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα

  83. 17/06 17:33

    Νέα εποχή για το Patmos Aktis, a Luxury Collection Resort & Spa, μετά την επένδυση των 20 εκατ. ευρώ

  84. 17/06 15:37

    Ο διάσημος ποδοσφαιριστής που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της Accor

  85. 17/06 14:32

    ΗΠΑ: Νέα παγκόσμια τουριστική καμπάνια “America the Beautiful”

  86. 17/06 14:22

    Γερμανία | Ο υπερτουρισμός επηρεάζει 1 στους 4 στην επιλογή προορισμού

  87. 17/06 14:05

    Ο Επίτροπος Α. Τζιτζικώστας στη Διεθνή Αεροπορική Έκθεση στο Παρίσι

  88. 17/06 14:01

    Ευρεία σύσκεψη για την επιτάχυνση των υδροπλάνων - Έγκριση για Δονούσα & Οινούσσες

  89. 17/06 13:56

    Η Αθήνα ψήφισε στον Ημιτελικό των Emmys

  90. 17/06 13:51

    Celestyal | Οι νέες καμπίνες του Celestyal Discovery

  91. 17/06 13:28

    Προβολή της Σαντορίνης από δημοφιλείς Βρετανίδες influencers

  92. 17/06 13:25

    Η πρώτη απευθείας πτήση της LOT από τη Βαρσοβία για Θεσσαλονίκη

  93. 17/06 13:19

    Rhodes Street Food Festival: Η Ρόδος γιορτάζει τις "Γεύσεις του Δρόμου"

  94. 17/06 10:38

    Ο oινοτουρισμός ως καταλύτης επανατοποθέτησης της Σαντορίνης

  95. 17/06 10:18

    Γιατί η πολυτελής ταξιδιωτική εμπειρία κινδυνεύει να χάσει την αυθεντικότητά της

  96. 17/06 10:13

    Δονούσα: Ο Απόκρυφος Παράδεισος του Αιγαίου

  97. 17/06 07:53

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στη Σάμη Κεφαλονιάς

  98. 17/06 07:41

    Γερμανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες επισκέπτονται τη Δυτική Ελλάδα

  99. 17/06 07:40

    Δήμος Δελφών: Ένας πολυδιάστατος τουριστικός προορισμός με στρατηγική ανάπτυξης

  100. 17/06 07:35

    Δήμος Χίου: Παραχώρηση του παλιού τελωνείου Λιθίου για αξιοποίηση

Amaronda

Buka

Messina