Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

Το digital ή ψηφιακό marketing, όπως αναλύσαμε και σε προηγούμενο άρθρο μας, αποτελείται από ένα σύνολο διαφορετικών ενεργειών που στοχεύει στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων της επιχείρησης μας. Η online, ή αλλιώς ψηφιακή, παρουσία των τουριστικών επιχειρήσεων, είναι μια από τις πιο σημαντικές παραμέτρους καθότι οι χρήστες θα έρθουν σε επαφή με κάποια από τα σημεία παρουσίας της επιχείρησης. 

Τι στοιχειοθετεί την ολοκληρωμένη online παρουσία μιας τουριστικής επιχείρησης;

1. Ιστοσελίδα (website) της επιχείρησης

Η ιστοσελίδα αποτελεί τον καθρέφτη της επιχείρησης μας. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη έμφαση σε δύο σημεία που σχετίζονται με αυτή:

- Περιεχόμενο

Κατά τη διάρκεια δημιουργίας του περιεχομένου θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη το ύφος της επιχείρησης μας και το κοινό στο οποίο στοχεύουμε. Για να μπορέσουμε να μεγιστοποιήσουμε τα αποτελέσματα μας, θα πρέπει να επιλέξουμε το κατάλληλο φωτογραφικό ή video υλικό που θα αναδεικνύει το χαρακτήρα της επιχείρησης μας. Αυτό που θέλουμε να επιτύχουμε είναι να μεταφέρουμε την εμπειρία διαμονής στο κοινό μας μας και να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον του.

Ιδιαίτερη βαρύτητα θα πρέπει να δώσουμε και στα κείμενο που φιλοξενούνται στην ιστοσελίδα μας καθότι πέρα από την ανάγνωση των επισκεπτών μας, χρησιμοποιούνται από τις μηχανές αναζήτησης για την σχετική κατάταξη της ιστοσελίδας στις σελίδες των αποτελεσμάτων τους.

- Σχεδιασμός ιστοσελίδας

Κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας μας θα πρέπει να προσφέρουμε το φιλικότερο δυνατό τρόπο πλοήγησης προς το χρήστη. Ουσιαστικά οι πληροφορίες θα πρέπει να είναι δομημένες και ταξινομημένες κατά τέτοιο τρόπο ώστε ο επισκέπτης να έχει έχει εύκολη πρόσβαση στο σύνολο των πληροφοριών με την ελάχιστη δυνατή αναζήτηση.

Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες περίπου το 80% των αρχικών ταξιδιωτικών αναζητήσεων εκτελούνται μέσω κινητών συσκευών (κινητά και tablets). Για το λόγο αυτό, πρέπει η ιστοσελίδας μας να είναι φιλική ως προς την πρόσβαση από κινητές συσκευές. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του responsive ή του mobile first design. Ως responsive εννοούμε την διαμόρφωση της ιστοσελίδας σύμφωνα με τις διαστάσεις της εκάστοτε οθόνης. Δηλαδή τη μετακίνηση φωτογραφιών και κειμένων με στόχο την βέλτιστη παρουσίαση τους στην οθόνη. Στο mobile first σχεδιασμό, εννοούμε την δημιουργία μιας διαφορετικής ιστοσελίδας ειδικά και μόνο για τις κινητές συσκευές. H Google θεωρεί μεγίστης σημασίας αυτό τον παράγοντα, ο οποίος επηρεάζει πολύ τη σειρά κατάταξης της ιστοσελίδας όσον αφορά τις mobile αναζητήσεις.

2. Ολοκληρωμένη και σωστή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα (social media networks)

Η ραγδαία εξάπλωση και συμμετοχή των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθιστούν, πλέον, επιβεβλημένη την παρουσία μας σ' αυτά. 

  • Θα πρέπει να γίνεται προσεκτική επιλογή σε ποια δίκτυα θα συμμετέχουμε ως επιχείρηση. Κύριο κριτήριο επιλογής μας θα πρέπει να είναι το προφίλ του στοχευόμενου κοινού μας και εάν χρησιμοποιούν ή όχι το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο. Για παράδειγμα, η πλατφόρμα του Snapchat έχει μεγαλύτερη απήχηση σε νεανικά κοινά ενώ το Facebook σε μεγαλύτερης ηλικίας κοινά. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως η επιχείρηση μας δεν απαιτείται να έχει παρουσία σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα παρά μόνο σε αυτά τα οποία της ταιριάζουν. Σημαντική παρατήρηση είναι πως το περιεχόμενο με το οποίο τροφοδοτούμε το κάθε δίκτυο θα πρέπει να έχει το κατάλληλο ύφος και τόνο σύμφωνα με το κοινό στο οποίο στοχεύει.
  • Δεν περιορίζουμε την παρουσία σας σε ένα μόνο κοινωνικό δίκτυο. Αναφέρουμε αυτό το σημείο διότι συχνά συναντάμε επιχειρήσεις που δηλώνουν ότι διατηρούν παρουσία σε ένα μόνο κοινωνικό δίκτυο (ως επί το πλείστον το Facebook) και θεωρούν ότι κατά αυτό το τρόπο έχουν την πλέον αποτελεσματική και ολοκληρωμένη παρουσία.
  • Η ανανέωση του περιεχόμενου μας θα πρέπει να είναι αδιάλειπτη και με περιοδικότητα καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, ακόμα και αν τουριστική μας επιχείρηση είναι σε λειτουργία μόνο συγκεκριμένη σεζόν. Οι επισκέπτες των σελίδων μας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης θέλουν να έρχονται σε επαφή με ανανεωμένο περιεχόμενο οποιαδήποτε στιγμή εισέλθουν στο προφίλ μας. Αυτό δείχνει μια εικόνα ζωντανής και υγιούς επιχείρησης.
  • Δίνουμε μεγάλη έμφαση και προσοχή στο περιεχόμενο. Χρησιμοποιούμε την κατάλληλη  γλώσσα γραφής αποφεύγοντας γραμματικά και ορθογραφικά λάθη. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι πελάτες μας αξιολογούν από τη συνολική μας παρουσία.
  • Απαντάμε επαγγελματικά σε όλες τις αξιολογήσεις και τα σχόλια που λαμβάνουμε. 

3. Παρουσία σε Online Travel Agents (ΟΤΑ) και Meta Search

Στόχος μας αποτελεί η μέγιστη δυνατή εκμετάλλευση των διαθέσιμων πλατφορμών. Σε αυτή τη λογική θα επιλέξουμε να συμμετάσχουμε σε ΟΤΑ, όπως π.χ. η booking.com και meta search πλατφόρμες όπως το Tripadvisor και η Trivago.

Ο λόγος για τον οποίο θέλουμε να συμμετάσχουμε σε τέτοιες πλατφόρμες, που φαινομενικά ίσως να θεωρούμε ανταγωνιστικές εξαιτίας των υψηλών ποσοστών που παρακρατούν, είναι μεγιστοποιούμε την εμφάνιση μας και τις εκμεταλλευόμαστε ως ένα ακόμα κανάλι εμφάνισης της επιχείρησης μας. \

Δεν πρέπει να παραμελούμε να απαντάμε στις αξιολογήσεις των χρηστών καθότι σύμφωνα με έρευνες το 90% των χρηστών διαβάζουν τις αξιολογήσεις άλλων χρηστών και το 67,7% επηρεάζεται από αυτές.

4. Διάθεση διαφημιστικού budget

Για την αποτελεσματικότερη εκμετάλλευση και υποστήριξη των ψηφιακών ενεργειών μας, καλό είναι να δημιουργήσουμε ένα πλάνο διαφημιστικού εξόδου. Στο σύγχρονο πεδίο ανταγωνισμού είναι ξεκάθαρο πως η επιχείρηση που επενδύει διαφημιστικά στο online περιβάλλον, είναι σίγουρο πως θα επιτύχει τους στόχους της εν αντιθέσει με αυτήν που προτιμά να μην επενδύει σε τέτοιας μορφής ενεργειών. Αξίζει να σημειώσουμε πως το κόστος των online διαφημιστικών ενεργειών είναι από τις οικονομικότερες μορφές διαφήμισης και με το καλύτερο ROI (Return On Investment) δηλαδή επιστροφή αποτελέσματος στην διαφημιστική επένδυση.

5. Αξιοποίηση του Email Marketing

To email marketing αποτελεί έναν από τους πλέον οικονομικούς τρόπους επικοινωνίας, με τους υπάρχοντες ή εν δυνάμει κοινό μας. Σε ότι αφορά τους παλαιότερους πελάτες μας, κρατάμε επαφή ενημερώνοντας τους για ότι νεώτερο συμβαίνει στην επιχείρηση μας και βέβαια προσδίδοντας τους προστιθέμενη αξία μέσω ειδικών προσφορών. Για τους δυνητικούς σας πελάτες, μπορείτε να σχεδιάσετε ειδικές προωθητικές ενέργειες στοχεύοντας να σας δώσουν την email διεύθυνση που θα εκμεταλλευτείτε μελλοντικά. Διαβάστε εδώ ποιά είναι τα οφέλη του email marketing στην digital στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων.

6. Μέτρηση της αποτελεσματικότητας των ψηφιακών ενεργειών

Το digital marketing σε αντίθεση με το παραδοσιακό marketing πλεονεκτεί καθότι παρέχει τη δυνατότητα της άμεσης άλλα έγκυρης μέτρησης των αποτελεσμάτων. Οι online διαφημιστικές καμπάνες γίνονται μετρήσιμες μέσα από τα εργαλεία που δίνονται όπως Google Analytics. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να γνωρίζουμε ακόμα και πόσοι ήταν οι δέκτες της διαφήμισης και ποιό ποσοστό αυτών αντέδρασε και προχώρησε στην επιθυμητή ενέργεια. Τέτοιες μετρήσεις δεν μας παρέχονται με τόσο μεγάλη ακρίβεια σε διαφημιστικές ενέργειες μέσω περιοδικών, τηλεόρασης και ραδιοφώνου.

7. Επαγγελματισμός και εμπειρία 

Η επιλογή του συνεργάτη (είτε εσωτερικού είτε εξωτερικού) θα πρέπει να γίνεται με αυστηρά κριτήρια. Πριν την έναρξη οποιασδήποτε συνεργασία, ζητάμε το ολοκληρωμένο πλάνο που προτίθεται να υλοποιήσει για την digital εικόνα μας και την προώθηση της επιχείρησης μας. Όπως προείπαμε το Digital Marketing των τουριστικών επιχειρήσεων, αποτελείται από ένα συνδυασμό ενεργειών που έχουν ως στόχο την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων.

To 2015, σύμφωνα με έρευνα της Expedia, ο κάθε χρήστης επισκεπτόταν κατά μέσο όρο 38 ιστοσελίδες ξενοδοχείων πριν καταλήξει σε ποια θα κάνει την κράτηση του. Σύμφωνα με νεότερη έρευνα του 2017, που διενήργησε η Fuel Travel  ο κάθε χρήστης πριν τη τελική κράτηση επισκέπτεται 4,4 ιστοσελίδες. Είναι ξεκάθαρα πλεόν οτι ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί κατακόρυφα αφού μειώθηκαν κατά 88% οι πιθανότητες να είμαστε μια από τις ιστοσελίδες που θα μας επισκεφθούν. Καθότι το μεγαλύτερο μέρος των online ενεργειών μας στοχεύει να φέρουμε το κοινό στην ιστοσελίδα μας, ο σχεδιασμός και υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης online παρουσίας κρίνεται κάτι παραπάνω από αναγκαίο.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 24/04 07:31

    Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα

  2. 24/04 07:27

    Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο

  3. 24/04 07:24

    Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη

  4. 24/04 07:22

    Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας στη Θεσσαλονίκη

  5. 24/04 07:19

    6ος Μαραθώνιος Κισσάβου

  6. 23/04 16:44

    ΕΕ: Χαλαρώνει (αλλά λίγο) η δημοσιονομική πειθαρχία

  7. 23/04 16:23

    +14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο

  8. 23/04 16:05

    FTI | Τουρισμός: Συζητείται στην Επιτροπή Τουρισμού της Βουλής το ενδεχόμενο για κούρεμα χρέους

  9. 23/04 15:56

    ΚΥΑ για την απλή χρήση αιγιαλού: Οι υποχρεώσεις και πώς διασφαλίζεται η κοινοχρησία και η προστασία του περιβάλλοντος

  10. 23/04 15:24

    Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της

  11. 23/04 15:08

    Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024

  12. 23/04 13:50

    Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024

  13. 23/04 13:43

    Eurowings: 7 νέες συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  14. 23/04 13:43

    Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»

  15. 23/04 12:36

    Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023

  16. 23/04 12:19

    RND: Τουρκική «απόβαση» στα ελληνικά νησιά του Αιγαίου

  17. 23/04 11:58

    Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor

  18. 23/04 11:28

    Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις

  19. 23/04 11:28

    Το 90% των startups στη φιλοξενία τελικά δεν τα καταφέρνουν | Συνεργασία UN Tourism και Hotelschool The Hague

  20. 23/04 11:07

    EasyJet | 1,25 εκατ. θέσεις προσφέρονται με έκπτωση - 61,99 £ η έκπτωση προς Σκιάθο για απλή μετάβαση

  21. 23/04 10:33

    Ο τουρισμός περιπέτειας εξελίσσεται σε "μαζική αγορά"

  22. 23/04 07:05

    Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό

  23. 23/04 07:03

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν

  24. 23/04 07:02

    Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός

  25. 23/04 06:55

    4ος Αγώνας Βουνού στη Χίο

  26. 23/04 06:52

    Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους

  27. 22/04 18:46

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO

  28. 22/04 18:38

    Navarino Agora | Πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τον πολιτισμό, τις τέχνες, τη μόδα και τη γαστρονομία

  29. 22/04 16:09

    Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας

  30. 22/04 15:18

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Γερμανοί και Αμερικανοί εκτόξευσαν τις αφίξεις και τις εισπράξεις το α' δίμηνο

  31. 22/04 14:58

    Κρουαζιέρα | Το πρόγραμμα της MSC Cruises από τον Πειραιά το 2024 - Νέα πλατφόρμα πωλήσεων για τα τουριστικά γραφεία

  32. 22/04 12:39

    FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες

  33. 22/04 11:53

    Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές

  34. 22/04 11:45

    Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού

  35. 22/04 11:17

    Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες

  36. 22/04 11:11

    Υπερ-τουρισμός | Πλαφόν στον ετήσιο αριθμό διανυκτερεύσεων στο Άμστερνταμ - stop στην αύξηση των κλινών

  37. 22/04 10:51

    ΕΟΤ | Αυξημένες Κρατήσεις από Ολλανδία Βέλγιο

  38. 22/04 10:31

    MSC Cruises | Νέο πρόγραμμα με προσθήκη δύο διανυκτερεύσεων (και στην Αθήνα) πριν ή μετά την κρουαζιέρα

  39. 22/04 10:03

    TÜV AUSTRIA Hellas - Sani/Ikos: Πρωτοβουλία αναδοχής μελισσιών για την ανασυγκρότηση της βιοποικιλότητας της Πάρνηθας

  40. 22/04 07:26

    Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο

  41. 22/04 07:23

    Δήμος Θέρμης: Διαγωνισμός για μίσθωση 30 στρεμμάτων - προβλέπονται και υποδομές φιλοξενίας και εστίασης

  42. 22/04 07:20

    ΕΟΤ | Προώθηση ελληνικών περιοχών στις Κάτω Χώρες

  43. 22/04 07:19

    Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης

  44. 22/04 07:17

    Ηνωμένο Βασίλειο: Μικρή υποχώρηση του πληθωρισμού

  45. 21/04 11:13

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»

  46. 21/04 11:03

    Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!

  47. 21/04 10:52

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb

  48. 21/04 07:57

    Γιορτή Λουλουδιών στην Ανάβρα Λάρισας

  49. 20/04 12:08

    traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!

  50. 20/04 11:58

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας

  51. 20/04 11:54

    Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης

  52. 20/04 11:52

    Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα

  53. 19/04 17:25

    Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς

  54. 19/04 16:42

    «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

  55. 19/04 16:09

    ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων

  56. 19/04 16:04

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ

  57. 19/04 15:51

    Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024

  58. 19/04 15:28

    Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες

  59. 19/04 14:45

    Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών

  60. 19/04 13:03

    ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες

  61. 19/04 12:58

    X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

  62. 19/04 12:21

    Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος

  63. 19/04 11:43

    Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos

  64. 19/04 11:34

    Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων

  65. 19/04 11:30

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας–Κύπρου για τρίτη χρονιά

  66. 19/04 11:19

    Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς

  67. 19/04 10:56

    WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις

  68. 19/04 10:21

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης

  69. 19/04 07:14

    Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης

  70. 19/04 07:10

    Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα

  71. 19/04 07:09

    Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο

  72. 19/04 07:07

    Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης

  73. 19/04 07:04

    Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά

  74. 18/04 16:45

    Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative

  75. 18/04 15:55

    Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών

  76. 18/04 15:13

    Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας

  77. 18/04 15:09

    Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς

  78. 18/04 15:03

    Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»

  79. 18/04 14:22

    Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς

  80. 18/04 13:53

    Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024

  81. 18/04 13:05

    Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές

  82. 18/04 12:33

    Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026

  83. 18/04 12:19

    SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024

  84. 18/04 12:17

    Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα

  85. 18/04 12:03

    Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους

  86. 18/04 11:57

    E.E. | Δράσεις 3,5 δισ. ευρώ για την προστασία των ωκεανών

  87. 18/04 11:45

    Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου

  88. 18/04 11:29

    Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ

  89. 18/04 11:22

    Κρουαζιέρα | Οι θέσεις της CLIA για τη Θαλάσσια Συνδεσιμότητα στη Σύνοδο των Υπουργών Μεταφορών της G7

  90. 18/04 11:18

    Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  91. 18/04 11:17

    Ρόδος | Αφιέρωμα στους Times του Λονδίνου

  92. 18/04 11:06

    Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines

  93. 18/04 10:30

    Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι

  94. 18/04 10:25

    Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα

  95. 18/04 10:12

    SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες

  96. 17/04 19:57

    Ελληνικός τουρισμός | 4 ξενοδοχεία προστίθενται αυτό το καλοκαίρι στη συλλογή Curio Collection by Hilton

  97. 17/04 19:16

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"

  98. 17/04 16:48

    Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος

  99. 17/04 16:33

    Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό

  100. 17/04 15:28

    H Nikki Beach Global γίνεται Nikki Beach Hospitality Group