Ιωάννα Δρέττα: Νέα καμπάνια της Marketing Greece για τον ελληνικό τουρισμό

Α Decrease font Enlarge font
Νέα καμπάνια της Marketing Greece για τον ελληνικό τουρισμό

Η νέα καμπάνια της Marketing Greece “Oh My Greece | Unlock the Feeling” παρουσιάστηκε σήμερα Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2019 στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, Νίκος Σκαλκώτας, με πλήθος εκπροσώπων του τουριστικού και επιχειρηματικού τομέα να δίνουν το παρών.  

Με στόχο την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος διεθνώς, η νέα καμπάνια της Marketing Greece μοιράζεται με το ταξιδιωτικό κοινό τη μοναδικότητα της χώρας μας και «αποκρυπτογραφεί» την ταξιδιωτική εμπειρία που βιώνει o επισκέπτης στην Ελλάδα. «Το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι ένας συνδυασμός από φύση, πολιτισμό, γαστρονομία, συνήθειες και τρόπο ζωής. Είναι όμως και κάτι ακόμα, πιο άμεσο και πιο βαθύ: Η επαφή με τους ανθρώπους. Η σχέση με τους ντόπιους. Η εγγύτητα και η οικειότητα. Πρέπει πραγματικά να καταλάβουμε πόσο υπερτερούμε σε αυτό το επίπεδο και πόσο αγαπητοί γινόμαστε. Η φιλοξενία για τους επισκέπτες μας δεν είναι μόνο οι άριστες συνθήκες διαμονής. Είναι στον ίδιο ή και σε μεγαλύτερο ίσως βαθμό η εγκαρδιότητα των ντόπιων, η ευκολία της επαφής, η αμεσότητα, η φιλικότητα, το χαμόγελο», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε η CEO της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα.

Σημειώνεται ότι ο ΕΟΤ έχει παραχωρήσει την άδεια της χρήσης του σήματος της Ελλάδας. Στο πλαίσιο αυτό η Υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κοντούρα δήλωσε χαρακτηριστικά: «Στη στρατηγική μας είχαμε και έχουμε προτεραιότητα τη συνεργασία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, και την ανάπτυξη επωφελών για τον τουρισμό μας συνεργιών. Για αυτό θέλω να ευχαριστήσω την Marketing Greece για τη διαχρονική μας συνεργασία, που υποστηρίζει ενεργά την ενιαία εθνική τουριστική πολιτική του Υπουργείου Τουρισμού και λειτουργεί συμπληρωματικά  στο κεντρικό έργο του εθνικού  μας φορέα, ΕΟΤ, για την παγκόσμια προώθηση και προβολή του τουριστικού μας προϊόντος. Η  νέα ταινία  της Marketing Greece που παρουσιάζεται σήμερα  αποτελεί μία εξαιρετική παραγωγή. Παραχωρείται  δωρεάν και ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στον ΕΟΤ. 

Θα την  προωθήσουμε  πολύ δυναμικά μέσα από το ευρύ δίκτυο του Υπουργείου Τουρισμού και των γραφείων ΕΟΤ Εξωτερικού σε όλες τις ξένες αγορές, με όλα  τα αποτελεσματικά σύγχρονα εργαλεία, και στα διαδικτυακά μέσα που ήδη συνεργαζόμαστε, ώστε η Ελλάδα μας και η σύγχρονη εικόνα της ως κορυφαίος ελκυστικός προορισμός  να ταξιδέψει παντού και στοχευμένα στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό κοινό που απευθυνόμαστε».

O Θανάσης Παπαθανασίου Creative Chairman της διαφημιστικής εταιρείας Frank & Fame, που κέρδισε το διαγωνισμό της δημιουργικής ιδέας και υλοποίησε την καμπάνια, εστίασε στο συναίσθημα και τις εμπειρίες τονίζοντας ότι «η νέα ταινία αποτυπώνει τη μαγεία της χώρας μας, που δεν περιορίζεται απλά σε αυτό που βλέπεις αλλά κυρίως σε αυτό που σε κάνει να αισθάνεσαι».

Η νέα καμπάνια είναι αποτέλεσμα συνεργασιών, τόσο σε επίπεδο συντελεστών όσο και σε επίπεδο χορηγών, καθώς για τις ανάγκες υλοποίησής της η Marketing Greece προχώρησε σε fundraising, το οποίο παραμένει ανοικτό έως τέλος Σεπτεμβρίου, με απώτερο στόχο την εξάπλωση της καμπάνιας στο διεθνές κοινό. 

Η παρουσίαση της καμπάνιας ολοκληρώθηκε με συζήτηση μεταξύ των Visionary χορηγών που συμμετέχουν στο fundraising και συντονιστή τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ κ. Γιάννη Ρέτσο. Ειδικότερα στη συζήτηση έλαβαν μέρος οι κ.κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, Πρόεδρος AEGEAN, Ανδρέας Ανδρεάδης, CEO Ομίλου Sani-Ikos, Κωνσταντίνος Βασιλείου, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Eurobank, Σταύρος Μήτσης, Managing Director του Ομίλου Mitsis Hotels, Γιάννης Τσίχλης, Marketing Director της GRECOTEL, Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. 

«H Marketing Greece είναι η συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και αποστολή της είναι να υποστηρίζει την υλοποίηση της ενιαίας εθνικής τουριστικής στρατηγικής, συμπληρωματικά και σε συνεργασία με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς» δήλωσε σχετικά ο κ. Γιάννης Ρέτσος και συμπλήρωσε «Ο τουρισμός έχει δυνατότητες για ακόμη καλύτερες μέρες, υπό την προϋπόθεση δημιουργίας νέων τουριστικών προϊόντων που είναι άμεσα συνυφασμένη με τη δημιουργία και ανάδειξη προορισμών. Η απαίτηση για συμπράξεις και συνεργασία γίνεται -περισσότερο από ποτέ- επιτακτική».

Οι Visionary χορηγοί δήλωσαν από την πλευρά τους: «Η αφετηρία του οράματος του ΣΕΤΕ για τη Marketing Greece, συνέπεσε με τη στιγμή που η AEGEAN αγόρασε την Ολυμπιακή το 2013 και έγινε ουσιαστικά ο βασικός εκπρόσωπος της ελληνικής αερομεταφοράς. Η απόδειξη για το ότι η Marketing Greece είναι ένα προϊόν χρήσιμο για τον ελληνικό τουρισμό, είναι ότι συμμετέχουν ολοένα και περισσότεροι μικροί, μεσαίοι και μεγάλοι φορείς στην οικονομική υποστήριξή της. Άρα, για εμένα αυτό το οποίο αποτελεί, κατά κύριο λόγο, απόδειξη της αποτελεσματικότητας αυτής της ομάδας και αυτής της προσπάθειας, είναι η διεύρυνση των υποστηρικτών. Το γεγονός ότι συμπεριλαμβάνονται πλέον όλο και περισσότεροι από τον κλάδο του τουρισμού και κάποιοι που βεβαίως ήταν από την αρχή, αλλά και φορείς που δεν είναι αμιγώς του κλάδου του τουρισμού. Και αυτό παντρεύεται με την πραγματική πίστη, με την επιβεβαίωση ότι το καλό του τουρισμού είναι το καλό της οικονομίας και ότι ουσιαστικά βοηθάει στην ισορροπημένη ανάπτυξη της χώρας», σημείωσε ο κoς Ευτύχιος Βασιλάκης, Πρόεδρος AEGEAN.

«Η Marketing Greece ανήκει στις πρωτοβουλίες του ΣΕΤΕ που με κάνουν ακόμη και σήμερα, έξι χρόνια μετά τη δημιουργία της, να αισθάνομαι ιδιαίτερη περηφάνια. Ο τουρισμός δείχνει το δρόμο για το πώς η Ελλάδα μπορεί να γίνει χώρα πρώτης επιλογής και προτίμησης για ανθρώπους από ολόκληρο τον κόσμο που θα ήθελαν να ζήσουν εδώ, μόνιμα ή προσωρινά. Αυτό είναι το ζητούμενο, το εθνικό όραμα που συμπεριλαμβάνει αλλά δεν εξαντλείται στον τουρισμό» τόνισε ο κος Ανδρέας Ανδρεάδης, CEO Ομίλου Sani-Ikos.

«Ο ελληνικός τουρισμός, από ανταγωνιστική θέση, με ισχυρή και σταθερά ανοδική συμβολή στην ελληνική οικονομία τα τελευταία χρόνια, μπορεί να πρωταγωνιστήσει στην οικονομική ανάκαμψη της χώρας, προσελκύοντας ταυτόχρονα έντονο διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον. Η Eurobank στρατηγικά έχει επιλέξει να είναι η τράπεζα του ελληνικού τουρισμού στην πράξη. Η στενή, μακρόχρονη συνεργασία μας με τον ΣΕΤΕ και η υποστήριξη δυναμικών πρωτοβουλιών, όπως είναι η συμμαχία με τη Marketing Greece, υπηρετούν το στόχο ενίσχυσης και προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, στόχο απολύτως συμβατό με την επιχειρηματική προτεραιότητα της Τράπεζας να συνδράμει και να ενισχύσει τους πελάτες της πολλαπλώς στην αντιμετώπιση των διαρκώς μεταβαλλόμενων προκλήσεων που αντιμετωπίζουν» δήλωσε σχετικά ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της EUROBANK, κ. Κωνσταντίνος Βασιλείου 

«Με πολλή χαρά και ακόμα μεγαλύτερη προσδοκία ο Όμιλος Ν.Δασκαλαντωνάκη-GRECOTEL συνεχίζει τη χορηγία του προς τη Marketing Greece, το έργο της οποίας στήριξε αμέσως με το ξεκίνημά της» δήλωσε ο κ. Γιάννης Τσίχλης, Marketing Director της Grecotel  και συμπλήρωσε «οι συνεργασίες των κλαδικών φορέων με τον ιδιωτικό τομέα και οι κάθε είδους συνέργειες είναι παραπάνω από αναγκαίες για να ανταποκριθούμε σήμερα στις απαιτήσεις των καιρών και το διεθνή ανταγωνισμό. Ένα πολύ μεγάλο μέρος της επιτυχίας του ελληνικού τουρισμού βασίστηκε ως τώρα αποκλειστικά στις προσπάθειες του ιδιωτικού τομέα. Υποχρέωσή μας είναι να δουλέψουμε ακόμα πιο σκληρά, να αναδείξουμε την αξία του τουρισμού για τη χώρα και να του δώσουμε τη θέση που του αξίζει στο σχεδιασμό της Ελλάδας του μέλλοντος». 

Ο κ. Σταύρος Μήτσης, Managing Director του Ομίλου Mitsis Hotels τόνισε: «Με ιδιαίτερη χαρά ο Όμιλος Mitsis Hotels συνεχίζει να στηρίζει την Marketing Greece και θα συνεργαστούμε ώστε να υλοποιήσουμε το όραμα για την προβολή του ελληνικού τουρισμού».

Η κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα αναφέρθηκε σχετικά: «Οι εικόνες που παρουσιάζονται στην εξαιρετική ταινία που δημιούργησε η Marketing Greece είναι οι εικόνες της Ελλάδας που θέλουμε να προβάλλουμε διεθνώς, οι αυθεντικές εικόνες και το συναίσθημα που προκαλεί η χώρα μας με τις ομορφιές της. Εμείς στην Coca-Cola στηρίζουμε με μεγάλη χαρά αυτή την τόσο αξιόλογη προσπάθεια. Είμαστε περήφανοι που γίναμε μέρος της πρωτοβουλίας αυτής η οποία πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα και την προσπάθεια μας για τη στήριξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Προσπάθεια που αποτυπώνεται και στα συλλεκτικά μπουκάλια Coca-Cola που έχουμε κυκλοφορήσει ήδη για την Κρήτη, τις Κυκλάδες και τη Θεσσαλονίκη και θα συνεχίσουμε αλλά και θα επεκτείνουμε φέτος, θέλοντας να αναδείξουμε ακόμα περισσότερους τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας. Σύντομα θα μπορέσουμε να μοιραστούμε περισσότερα μαζί σας». 

Δυναμικό "παρών" έδωσαν και οι Champion χορηγοί, ανάμεσα τους και η Cosmote, οι οποίοι δήλωσαν με την σειρά τους:

Γιάννης Παράσχης, CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Στο αεροδρόμιο της Αθήνας πιστεύουμε στη δύναμη της συνέργειας , γι’ αυτό και είμαστε πάντα ενεργό μέρος της χώρας μας και της πόλης μας  στην κοινή προσπάθεια για την υποστήριξη, προβολή και διαμόρφωση  του τουριστικού προϊόντος».

Γεράσιμος Φωκάς, Πρόεδρος Electra Hotels & Resorts «Ο Όμιλος Electra Hotels & Resorts με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια, συμμετέχει ενεργά και στηρίζει έμπρακτα την καμπάνια της Marketing Greece για τη διεθνή προβολή του ελληνικού τουρισμού. Σε μια περίοδο μεγάλων προκλήσεων, ο τουριστικός τομέας κάνει ένα καθοριστικό βήμα εξέλιξης. Δεν εφησυχάζεται, αντίθετα δημιουργεί τις συνθήκες για ένα καλύτερο μέλλον. Αξίζουν συγχαρητήρια σε όσους εμπνεύστηκαν, σχεδίασαν και υλοποίησαν ένα τόσο φιλόδοξο σχέδιο». 

Alexander Zinell, CEO Fraport Greece «Με τις αερομεταφορές να διαδραματίζουν σημαντικό ρολό στη στήριξη της ελληνικής οικονομίας μέσα από την ανάπτυξη του τουρισμού, χαιρετίζουμε και υποστηρίζουμε ενέργειες όπως είναι η νέα καμπάνια της Marketing Greece. Η προώθηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Ελλάδας μέσα από καινοτόμες δράσεις, αποτελεί εφαλτήριο ώστε οι ταξιδιώτες να ανακαλύψουν αυτόν τον μοναδικό και εξαίσιο τουριστικό προορισμό».

Καλλίνικος Καλλίνικος, Executive Vice President Goldair«Προοδευτική σκέψη, καινοτόμος δράση, σκληρή δουλειά». 

Αγάπη Σμπώκου, CEO Sbokos Hotels Group «Όταν στην Ελλάδα συνεργαζόμαστε για έναν σκοπό, παράγεται έργο για το οποίο μπορούμε να είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι! Η Marketing Greece το κάνει εξαιρετικά και είναι μεγάλη μας τιμή και χαρά να είμαστε μέρος της. Η Ελλάδα και όλοι μας το έχουμε ανάγκη!»

Αχιλλέας Β. Κωνσταντακόπουλος, Πρόεδρος ΤΕΜΕΣ «Είναι χαρά μας να συμμετέχουμε στην εξαιρετική πρωτοβουλία της Marketing Greece, η οποία συμβάλλει στην προσπάθεια να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα της χώρας μας σε διεθνείς αγορές. Μέσα από μια συντονισμένη ενέργεια, αναδεικνύεται η καλύτερη εικόνα της Ελλάδας»

Stefania Flenga Managing Director YES HOTELS “It’s all about feeling Young, Enthusiastic and Seductive!” 

Σημαντική είναι και η συνεισφορά των Advocate Χορηγών: 

Amada Colossos Resort

Atrium Hotels

Bluegr

Domotel Hotels & Resorts

Giannoulis Hotels & Resorts

Hotel Brain

Εταιρεία Ελληνικών Ξενοδοχείων ΛΑΜΨΑ Α.Ε. 

Lamda Development

Metaxa Hospitality Group

True Trips

  1. 19/05 13:55

    Ο απολογισμός του έργου της Δημοτικής Αστυνομίας Δήμου Αθηναίων το 2018

  2. 19/05 13:52

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Μύκονο

  3. 19/05 13:50

    Μη δασικές 2 εκτάσεις σε ξενοδοχεία στην Κέρκυρα και στα Χανιά

  4. 19/05 13:47

    Καταδυτικό κέντρο στη περιοχή Μονοναύτη του Δήμου Μαλεβιζίου

  5. 18/05 12:47

    Τουριστική προβολή του άξονα Κατακόλου-Αρχαίας Ολυμπίας

  6. 18/05 12:29

    Γιορτή Γεωργο-Κτηνοτροφίας στο Αργυροπούλι Τυρνάβου

  7. 18/05 12:26

    Μελέτη για τουριστικό λιμένα στη Ναύπακτο

  8. 17/05 17:15

    Το LoveGreece.com στηρίζει το έργο νέων Ελλήνων σχεδιαστών κοσμημάτων

  9. 17/05 16:42

    Απάντηση σε θέμα του Tornos News: "Το This is Athens with a Local δεν ανταγωνίζεται τους ξεναγούς"

  10. 17/05 16:36

    Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου

  11. 17/05 15:57

    Επίσκεψη Ρουμάνων δημοσιογράφων στα Χανιά

  12. 17/05 15:47

    Το κρουαζιέροπλοιο Celebrity Edge για πρώτη φορά στον Πειραιά

  13. 17/05 14:27

    Η Xenia 2019 θα ξεπεράσει κάθε προσδοκία

  14. 17/05 14:17

    Στην Αθήνα γιορτάζει ο ιδρυτής του Facebook τα 7 χρόνια γάμου του

  15. 17/05 13:45

    FedHATTA: Συνάντηση των τουριστικών γραφείων στα Χανιά

  16. 17/05 13:21

    Κέρκυρα: Σύμβαση για την αποκατάσταση των τριών κτιρίων στο Μον Ρεπό

  17. 17/05 13:19

    Τουρισμός: Τα πολιτιστικά ταξίδια πρώτη επιλογή για τους Κινέζους

  18. 17/05 13:03

    Η Ισπανία σταθερά πρωταθλήτρια χώρα σε Γαλάζιες Σημαίες

  19. 17/05 12:52

    Take Memories: Νέος οργανωτής πολυτελών ταξιδιών με πρόγραμμα και για Ελλάδα

  20. 17/05 12:34

    Πρωτοβουλία της ΑΒΤΑ για "πράσινες διακοπές"- Τι συμβουλεύει τους τουρίστες

  21. 17/05 12:24

    GetYourGuide: Χρηματοδότηση 484 εκατ. δολαρίων για περισσότερες ταξιδιωτικές εμπειρίες σε όλο τον κόσμο

  22. 17/05 11:57

    Προώθηση ελληνικών προορισμών σε Κίνα, Ολλανδία και Γερμανία

  23. 17/05 11:55

    EasyJet: Αυξημένες απώλειες το α’ 6μηνο αλλά αύξηση των επιβατών

  24. 17/05 11:25

    Υπ. Περιβάλλοντος: Ανάδειξη των υδάτινων διαδρομών της Αθήνας

  25. 17/05 11:07

    Βραβεία Der Touristik Nordic/Apollo σε ξενοδοχεία της Ρόδου, Τήλου και Σύμης (Λίστα)

  26. 17/05 11:02

    Τ.Ο. Πελοποννήσου: Συνάντηση με τους υποψήφιους δημάρχους στην Τρίπολη

  27. 17/05 10:54

    Waterpark 4.000 τ.μ. στο Creta Maris Beach Resort

  28. 17/05 10:52

    ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Έκπτωση 30% στα εισιτήρια για τις εκλογές

  29. 17/05 10:44

    ΣΤΕΕΑΕ: Άδικη απόφαση για την ενοικίαση ΙΧΕ με οδηγό

  30. 17/05 10:37

    Η Ελλάδα στην έκθεση για τον τουρισμό της τρίτης ηλικίας στη Σουηδία

  31. 17/05 10:34

    Επιχορηγήσεις για νέα ξενοδοχεία σε Ζάκυνθο και Κεφαλλονιά

  32. 17/05 10:32

    Ο λιμένας Σκύρου στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Μαρινών

  33. 17/05 10:29

    Δωρεάν ασφαλής στάθμευση ποδηλάτων στην Τρίπολη

  34. 17/05 10:19

    Επέκταση και εκσυγχρονισμός του Μουσείου Μυκόνου

  35. 17/05 10:18

    Γιορτή Κερασιού στο Μεταξοχώρι Λάρισας

  36. 16/05 17:01

    Κανονικά τα μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροι στις εκλογές

  37. 16/05 16:31

    FedHATTA: Δικαιώνεται το αίτημα να λειτουργήσουν κανονικά τα μουσεία και οι αρχ. χώροι στις εκλογές

  38. 16/05 15:11

    Ενημερωτική συνάντηση με τον υπουργό Τουρισμού για τον κερκυραϊκό τουρισμό

  39. 16/05 14:49

    Νέα τμήματα μετεκπαίδευσης στον τουριστικό τομέα

  40. 16/05 14:00

    TUI: Ποιοί παράγοντες παρατείνουν την αίσθηση των διακοπών

  41. 16/05 13:54

    Smart City: Πόσο έξυπνες πόλεις θέλουμε;

  42. 16/05 13:32

    Discover Greece: Καγιάκ στη λίμνη Κρεμαστών

  43. 16/05 13:25

    Διανυκτέρευση στο λεωφορείο των Spice Girls μέσω Airbnb

  44. 16/05 13:17

    Συνεχίζεται η αδύναμη ζήτηση για τους θερινούς προορισμούς των Γερμανών

  45. 16/05 13:06

    Άνοδο του ΑΕΠ κατά $195 δις μπορεί να φέρει στην Ελλάδα η Τεχνητή Νοημοσύνη

  46. 16/05 12:54

    Η Έκθεση Μετά τη Βαβέλ συμμετέχει στη Διεθνή Ημέρα Μουσείων (18/5) με ελεύθερη είσοδο

  47. 16/05 12:41

    Τουρισμός: Τι επιζητούν οι Αμερικανοί από τις διακοπές τους το 2019

  48. 16/05 12:19

    Τι πραγματικά θέλουν οι business ταξιδιώτες από ένα ξενοδοχείο

  49. 16/05 11:49

    5 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό του Αρχαιολογικού Μουσείου Άργους

  50. 16/05 11:35

    Thomas Cook: Διεύρυνση των ζημιών το α’ 6μηνο

  51. 16/05 11:10

    H DiscoverGreece παρουσιάζει στο διεθνές κοινό τη Σάμο

  52. 16/05 11:07

    Travel Service Polska: Νέα σύνδεση Βίλνιους - Κέρκυρα

  53. 16/05 11:05

    TUIfly Belgium: Νέα δρομολόγια προς Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι

  54. 16/05 10:23

    Προβολή της Σάμου και της Λέρου στην Αυστρία

  55. 16/05 10:21

    Τουρισμός: +50% τα έσοδα της Αιγύπτου το 2018

  56. 16/05 10:19

    Ψηφιακός Οδηγός Περιήγησης για την παλιά πόλη της Κέρκυρας

  57. 16/05 10:17

    Η Κύθνος στο Δίκτυο Αειφόρων Νήσων

  58. 16/05 10:15

    Προσβάσιμος τουρισμός στη Μαγνησία

  59. 16/05 10:07

    Προώθηση του τσαγιού στην περιοχή της Δράμας

  60. 15/05 18:02

    Φεστιβάλ Επιδαύρου: μια μοναδική θεατρική εμπειρία

  61. 15/05 17:06

    Μείωση των επισκεπτών στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους τον Ιανουάριο

  62. 15/05 16:27

    Κέρκυρα: Σύμβαση για την αποκατάσταση των κτιρίων του Μον Ρεπό

  63. 15/05 16:12

    Φόρουμ για τον τουρισμό και τη γαλάζια ανάπτυξη στην Περιφέρεια Αδριατικής-Ιονίου

  64. 15/05 15:02

    Μας ενδιαφέρει ο τουρισμός στις εκλογές της 26ης Μαΐου; Άγνωστο παραμένει το ωράριο λειτουργίας στα Μουσεία

  65. 15/05 14:53

    Πτήσεις προς Αθήνα από την Saudia

  66. 15/05 14:29

    ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες

  67. 15/05 14:24

    Thomas Cook: Μεγάλες προοπτικές για νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Ελλάδα

  68. 15/05 14:01

    TUI: -3% οι κρατήσεις για το καλοκαίρι

  69. 15/05 13:34

    Τουρισμός: Στο υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας για τους Αμερικανούς η Ελλάδα

  70. 15/05 13:26

    Ο ΕΟΤ στην έκθεση Ταξίδι της Κύπρου

  71. 15/05 13:08

    Το πλαστικό κυριαρχεί στα απορρίμματα στον Κορινθιακό Κόλπο

  72. 15/05 12:56

    Γαλάζια Σημαία σε 9 παραλίες του Δήμου Μαλεβιζίου

  73. 15/05 11:36

    Τουρισμός: Το όργιο των παράνομων ξεναγήσεων καλά κρατεί- Ούτε ένα πρόστιμο, καταγγέλλουν οι ξεναγοί

  74. 15/05 11:31

    Travel Service Polska: Νέα δρομολόγια για Ελλάδα το 2019

  75. 15/05 11:09

    Στ.Αρναουτάκης: Να παραμείνει στο Ηράκλειο η έδρα του ΕΝΙSA

  76. 15/05 10:52

    Πόλος έλξης επισκεπτών το The Skiathos Palace Cup

  77. 15/05 10:32

    “Women of Passion, Women of Greece” - αγγλόφωνη παράσταση στην Αμαξοστοιχία - Θεάτρου το Τρένο στο Ρουφ

  78. 15/05 10:24

    SmarTourism στην Κρήτη με πληροφορίες για τον καιρό

  79. 15/05 10:22

    Ανάδειξη του Ολύμπου

  80. 15/05 10:20

    Άδειες για δύο νέες πλωτές εξέδρες σε Αργολίδα και Μυτιλήνη

  81. 15/05 10:18

    Αύξηση κατά 20% των νεοφυών επιχειρήσεων στην Ισπανία

  82. 15/05 10:16

    Η άνθιση της βιομηχανίας του αθλητικού τουρισμού

  83. 15/05 10:09

    Διεθνείς Σκοπευτικοί Αγώνες Πήλινου Στόχου στα Χανια

  84. 14/05 19:03

    Δύο κορυφαία βραβεία για το Creta Maris

  85. 14/05 19:00

    Δεύτερη παγκοσμίως η Ελλάδα σε Γαλάζιες Σημαίες- Πρωτιά της Χαλκιδικής- όλη η λίστα

  86. 14/05 18:09

    Γιορτή της θαλάσσιας χελώνας στη Γλυφάδα

  87. 14/05 16:33

    FedHATTA: Στόχος η ετήσια αύξηση κατά 30% των Αμερικανών τουριστών στην Ελλάδα

  88. 14/05 14:15

    ΕΟΤ: Εκδήλωση προβολής της Ελλάδας στην Ιταλία

  89. 14/05 13:41

    Ξενοδοχεία: Πώς το νέο τοπίο στα social media επηρεάζει τις πωλήσεις

  90. 14/05 13:31

    Γαμήλιος τουρισμός στη Χίο

  91. 14/05 13:27

    «Ουγγρική ραψωδία» για τη Ρόδο

  92. 14/05 13:23

    Φθηνότερες από τις 15 Μαΐου οι τηλεφωνικές κλήσεις εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης

  93. 14/05 13:18

    Μειωμένος ΦΠΑ στον καφέ και στα ροφήματα στο "ράφι"

  94. 14/05 13:11

    Εκδήλωση στο Τελ Αβίβ- Ο ΕΟΤ υποστηρίζει τη ελληνική συμμετοχή στη Eurovision

  95. 14/05 12:53

    airBaltic: Ξεκίνησαν οι πτήσεις από Ρίγα προς Κω

  96. 14/05 12:46

    Περιφέρεια Κρήτης: Παράταση προθεσμίας για επενδυτικά σχέδια

  97. 14/05 12:31

    Τουρισμός: 1 εκατ. περισσότερους τουρίστες περιμένει το 2019 η Τυνησία

  98. 14/05 12:16

    Ανοιχτές πόρτες το σαββατοκύριακο στα οινοποιεία της χώρας

  99. 14/05 11:57

    Γερμανικός τουρισμός: Τέλος για την H & H Touristik

  100. 14/05 11:52

    Το ποδόσφαιρο δημιουργεί έξυπνες πόλεις