Ιωάννα Δρέττα: Νέα καμπάνια της Marketing Greece για τον ελληνικό τουρισμό
Η νέα καμπάνια της Marketing Greece “Oh My Greece | Unlock the Feeling” παρουσιάστηκε σήμερα Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2019 στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, Νίκος Σκαλκώτας, με πλήθος εκπροσώπων του τουριστικού και επιχειρηματικού τομέα να δίνουν το παρών.
Με στόχο την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος διεθνώς, η νέα καμπάνια της Marketing Greece μοιράζεται με το ταξιδιωτικό κοινό τη μοναδικότητα της χώρας μας και «αποκρυπτογραφεί» την ταξιδιωτική εμπειρία που βιώνει o επισκέπτης στην Ελλάδα. «Το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι ένας συνδυασμός από φύση, πολιτισμό, γαστρονομία, συνήθειες και τρόπο ζωής. Είναι όμως και κάτι ακόμα, πιο άμεσο και πιο βαθύ: Η επαφή με τους ανθρώπους. Η σχέση με τους ντόπιους. Η εγγύτητα και η οικειότητα. Πρέπει πραγματικά να καταλάβουμε πόσο υπερτερούμε σε αυτό το επίπεδο και πόσο αγαπητοί γινόμαστε. Η φιλοξενία για τους επισκέπτες μας δεν είναι μόνο οι άριστες συνθήκες διαμονής. Είναι στον ίδιο ή και σε μεγαλύτερο ίσως βαθμό η εγκαρδιότητα των ντόπιων, η ευκολία της επαφής, η αμεσότητα, η φιλικότητα, το χαμόγελο», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε η CEO της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα.
Σημειώνεται ότι ο ΕΟΤ έχει παραχωρήσει την άδεια της χρήσης του σήματος της Ελλάδας. Στο πλαίσιο αυτό η Υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κοντούρα δήλωσε χαρακτηριστικά: «Στη στρατηγική μας είχαμε και έχουμε προτεραιότητα τη συνεργασία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, και την ανάπτυξη επωφελών για τον τουρισμό μας συνεργιών. Για αυτό θέλω να ευχαριστήσω την Marketing Greece για τη διαχρονική μας συνεργασία, που υποστηρίζει ενεργά την ενιαία εθνική τουριστική πολιτική του Υπουργείου Τουρισμού και λειτουργεί συμπληρωματικά στο κεντρικό έργο του εθνικού μας φορέα, ΕΟΤ, για την παγκόσμια προώθηση και προβολή του τουριστικού μας προϊόντος. Η νέα ταινία της Marketing Greece που παρουσιάζεται σήμερα αποτελεί μία εξαιρετική παραγωγή. Παραχωρείται δωρεάν και ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στον ΕΟΤ.
Θα την προωθήσουμε πολύ δυναμικά μέσα από το ευρύ δίκτυο του Υπουργείου Τουρισμού και των γραφείων ΕΟΤ Εξωτερικού σε όλες τις ξένες αγορές, με όλα τα αποτελεσματικά σύγχρονα εργαλεία, και στα διαδικτυακά μέσα που ήδη συνεργαζόμαστε, ώστε η Ελλάδα μας και η σύγχρονη εικόνα της ως κορυφαίος ελκυστικός προορισμός να ταξιδέψει παντού και στοχευμένα στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό κοινό που απευθυνόμαστε».
O Θανάσης Παπαθανασίου Creative Chairman της διαφημιστικής εταιρείας Frank & Fame, που κέρδισε το διαγωνισμό της δημιουργικής ιδέας και υλοποίησε την καμπάνια, εστίασε στο συναίσθημα και τις εμπειρίες τονίζοντας ότι «η νέα ταινία αποτυπώνει τη μαγεία της χώρας μας, που δεν περιορίζεται απλά σε αυτό που βλέπεις αλλά κυρίως σε αυτό που σε κάνει να αισθάνεσαι».
Η νέα καμπάνια είναι αποτέλεσμα συνεργασιών, τόσο σε επίπεδο συντελεστών όσο και σε επίπεδο χορηγών, καθώς για τις ανάγκες υλοποίησής της η Marketing Greece προχώρησε σε fundraising, το οποίο παραμένει ανοικτό έως τέλος Σεπτεμβρίου, με απώτερο στόχο την εξάπλωση της καμπάνιας στο διεθνές κοινό.
Η παρουσίαση της καμπάνιας ολοκληρώθηκε με συζήτηση μεταξύ των Visionary χορηγών που συμμετέχουν στο fundraising και συντονιστή τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ κ. Γιάννη Ρέτσο. Ειδικότερα στη συζήτηση έλαβαν μέρος οι κ.κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, Πρόεδρος AEGEAN, Ανδρέας Ανδρεάδης, CEO Ομίλου Sani-Ikos, Κωνσταντίνος Βασιλείου, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Eurobank, Σταύρος Μήτσης, Managing Director του Ομίλου Mitsis Hotels, Γιάννης Τσίχλης, Marketing Director της GRECOTEL, Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.
«H Marketing Greece είναι η συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και αποστολή της είναι να υποστηρίζει την υλοποίηση της ενιαίας εθνικής τουριστικής στρατηγικής, συμπληρωματικά και σε συνεργασία με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς» δήλωσε σχετικά ο κ. Γιάννης Ρέτσος και συμπλήρωσε «Ο τουρισμός έχει δυνατότητες για ακόμη καλύτερες μέρες, υπό την προϋπόθεση δημιουργίας νέων τουριστικών προϊόντων που είναι άμεσα συνυφασμένη με τη δημιουργία και ανάδειξη προορισμών. Η απαίτηση για συμπράξεις και συνεργασία γίνεται -περισσότερο από ποτέ- επιτακτική».
Οι Visionary χορηγοί δήλωσαν από την πλευρά τους: «Η αφετηρία του οράματος του ΣΕΤΕ για τη Marketing Greece, συνέπεσε με τη στιγμή που η AEGEAN αγόρασε την Ολυμπιακή το 2013 και έγινε ουσιαστικά ο βασικός εκπρόσωπος της ελληνικής αερομεταφοράς. Η απόδειξη για το ότι η Marketing Greece είναι ένα προϊόν χρήσιμο για τον ελληνικό τουρισμό, είναι ότι συμμετέχουν ολοένα και περισσότεροι μικροί, μεσαίοι και μεγάλοι φορείς στην οικονομική υποστήριξή της. Άρα, για εμένα αυτό το οποίο αποτελεί, κατά κύριο λόγο, απόδειξη της αποτελεσματικότητας αυτής της ομάδας και αυτής της προσπάθειας, είναι η διεύρυνση των υποστηρικτών. Το γεγονός ότι συμπεριλαμβάνονται πλέον όλο και περισσότεροι από τον κλάδο του τουρισμού και κάποιοι που βεβαίως ήταν από την αρχή, αλλά και φορείς που δεν είναι αμιγώς του κλάδου του τουρισμού. Και αυτό παντρεύεται με την πραγματική πίστη, με την επιβεβαίωση ότι το καλό του τουρισμού είναι το καλό της οικονομίας και ότι ουσιαστικά βοηθάει στην ισορροπημένη ανάπτυξη της χώρας», σημείωσε ο κoς Ευτύχιος Βασιλάκης, Πρόεδρος AEGEAN.
«Η Marketing Greece ανήκει στις πρωτοβουλίες του ΣΕΤΕ που με κάνουν ακόμη και σήμερα, έξι χρόνια μετά τη δημιουργία της, να αισθάνομαι ιδιαίτερη περηφάνια. Ο τουρισμός δείχνει το δρόμο για το πώς η Ελλάδα μπορεί να γίνει χώρα πρώτης επιλογής και προτίμησης για ανθρώπους από ολόκληρο τον κόσμο που θα ήθελαν να ζήσουν εδώ, μόνιμα ή προσωρινά. Αυτό είναι το ζητούμενο, το εθνικό όραμα που συμπεριλαμβάνει αλλά δεν εξαντλείται στον τουρισμό» τόνισε ο κος Ανδρέας Ανδρεάδης, CEO Ομίλου Sani-Ikos.
«Ο ελληνικός τουρισμός, από ανταγωνιστική θέση, με ισχυρή και σταθερά ανοδική συμβολή στην ελληνική οικονομία τα τελευταία χρόνια, μπορεί να πρωταγωνιστήσει στην οικονομική ανάκαμψη της χώρας, προσελκύοντας ταυτόχρονα έντονο διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον. Η Eurobank στρατηγικά έχει επιλέξει να είναι η τράπεζα του ελληνικού τουρισμού στην πράξη. Η στενή, μακρόχρονη συνεργασία μας με τον ΣΕΤΕ και η υποστήριξη δυναμικών πρωτοβουλιών, όπως είναι η συμμαχία με τη Marketing Greece, υπηρετούν το στόχο ενίσχυσης και προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, στόχο απολύτως συμβατό με την επιχειρηματική προτεραιότητα της Τράπεζας να συνδράμει και να ενισχύσει τους πελάτες της πολλαπλώς στην αντιμετώπιση των διαρκώς μεταβαλλόμενων προκλήσεων που αντιμετωπίζουν» δήλωσε σχετικά ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της EUROBANK, κ. Κωνσταντίνος Βασιλείου
«Με πολλή χαρά και ακόμα μεγαλύτερη προσδοκία ο Όμιλος Ν.Δασκαλαντωνάκη-GRECOTEL συνεχίζει τη χορηγία του προς τη Marketing Greece, το έργο της οποίας στήριξε αμέσως με το ξεκίνημά της» δήλωσε ο κ. Γιάννης Τσίχλης, Marketing Director της Grecotel και συμπλήρωσε «οι συνεργασίες των κλαδικών φορέων με τον ιδιωτικό τομέα και οι κάθε είδους συνέργειες είναι παραπάνω από αναγκαίες για να ανταποκριθούμε σήμερα στις απαιτήσεις των καιρών και το διεθνή ανταγωνισμό. Ένα πολύ μεγάλο μέρος της επιτυχίας του ελληνικού τουρισμού βασίστηκε ως τώρα αποκλειστικά στις προσπάθειες του ιδιωτικού τομέα. Υποχρέωσή μας είναι να δουλέψουμε ακόμα πιο σκληρά, να αναδείξουμε την αξία του τουρισμού για τη χώρα και να του δώσουμε τη θέση που του αξίζει στο σχεδιασμό της Ελλάδας του μέλλοντος».
Ο κ. Σταύρος Μήτσης, Managing Director του Ομίλου Mitsis Hotels τόνισε: «Με ιδιαίτερη χαρά ο Όμιλος Mitsis Hotels συνεχίζει να στηρίζει την Marketing Greece και θα συνεργαστούμε ώστε να υλοποιήσουμε το όραμα για την προβολή του ελληνικού τουρισμού».
Η κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα αναφέρθηκε σχετικά: «Οι εικόνες που παρουσιάζονται στην εξαιρετική ταινία που δημιούργησε η Marketing Greece είναι οι εικόνες της Ελλάδας που θέλουμε να προβάλλουμε διεθνώς, οι αυθεντικές εικόνες και το συναίσθημα που προκαλεί η χώρα μας με τις ομορφιές της. Εμείς στην Coca-Cola στηρίζουμε με μεγάλη χαρά αυτή την τόσο αξιόλογη προσπάθεια. Είμαστε περήφανοι που γίναμε μέρος της πρωτοβουλίας αυτής η οποία πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα και την προσπάθεια μας για τη στήριξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Προσπάθεια που αποτυπώνεται και στα συλλεκτικά μπουκάλια Coca-Cola που έχουμε κυκλοφορήσει ήδη για την Κρήτη, τις Κυκλάδες και τη Θεσσαλονίκη και θα συνεχίσουμε αλλά και θα επεκτείνουμε φέτος, θέλοντας να αναδείξουμε ακόμα περισσότερους τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας. Σύντομα θα μπορέσουμε να μοιραστούμε περισσότερα μαζί σας».
Δυναμικό "παρών" έδωσαν και οι Champion χορηγοί, ανάμεσα τους και η Cosmote, οι οποίοι δήλωσαν με την σειρά τους:
Γιάννης Παράσχης, CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Στο αεροδρόμιο της Αθήνας πιστεύουμε στη δύναμη της συνέργειας , γι’ αυτό και είμαστε πάντα ενεργό μέρος της χώρας μας και της πόλης μας στην κοινή προσπάθεια για την υποστήριξη, προβολή και διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος».
Γεράσιμος Φωκάς, Πρόεδρος Electra Hotels & Resorts «Ο Όμιλος Electra Hotels & Resorts με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια, συμμετέχει ενεργά και στηρίζει έμπρακτα την καμπάνια της Marketing Greece για τη διεθνή προβολή του ελληνικού τουρισμού. Σε μια περίοδο μεγάλων προκλήσεων, ο τουριστικός τομέας κάνει ένα καθοριστικό βήμα εξέλιξης. Δεν εφησυχάζεται, αντίθετα δημιουργεί τις συνθήκες για ένα καλύτερο μέλλον. Αξίζουν συγχαρητήρια σε όσους εμπνεύστηκαν, σχεδίασαν και υλοποίησαν ένα τόσο φιλόδοξο σχέδιο».
Alexander Zinell, CEO Fraport Greece «Με τις αερομεταφορές να διαδραματίζουν σημαντικό ρολό στη στήριξη της ελληνικής οικονομίας μέσα από την ανάπτυξη του τουρισμού, χαιρετίζουμε και υποστηρίζουμε ενέργειες όπως είναι η νέα καμπάνια της Marketing Greece. Η προώθηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Ελλάδας μέσα από καινοτόμες δράσεις, αποτελεί εφαλτήριο ώστε οι ταξιδιώτες να ανακαλύψουν αυτόν τον μοναδικό και εξαίσιο τουριστικό προορισμό».
Καλλίνικος Καλλίνικος, Executive Vice President Goldair«Προοδευτική σκέψη, καινοτόμος δράση, σκληρή δουλειά».
Αγάπη Σμπώκου, CEO Sbokos Hotels Group «Όταν στην Ελλάδα συνεργαζόμαστε για έναν σκοπό, παράγεται έργο για το οποίο μπορούμε να είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι! Η Marketing Greece το κάνει εξαιρετικά και είναι μεγάλη μας τιμή και χαρά να είμαστε μέρος της. Η Ελλάδα και όλοι μας το έχουμε ανάγκη!»
Αχιλλέας Β. Κωνσταντακόπουλος, Πρόεδρος ΤΕΜΕΣ «Είναι χαρά μας να συμμετέχουμε στην εξαιρετική πρωτοβουλία της Marketing Greece, η οποία συμβάλλει στην προσπάθεια να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα της χώρας μας σε διεθνείς αγορές. Μέσα από μια συντονισμένη ενέργεια, αναδεικνύεται η καλύτερη εικόνα της Ελλάδας»
Stefania Flenga Managing Director YES HOTELS “It’s all about feeling Young, Enthusiastic and Seductive!”
Σημαντική είναι και η συνεισφορά των Advocate Χορηγών:
• Amada Colossos Resort
• Atrium Hotels
• Bluegr
• Domotel Hotels & Resorts
• Giannoulis Hotels & Resorts
• Hotel Brain
• Εταιρεία Ελληνικών Ξενοδοχείων ΛΑΜΨΑ Α.Ε.
• Lamda Development
• Metaxa Hospitality Group
• True Trips
- 1) Η TUI προβλέπει αύξηση αφίξεων 10% το 2024 στην Ελλάδα
- 2) Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο
- 3) Tουρισμός όλο το χρόνο στην Ελλάδα | Στο Costa Navarino τον Οκτώβριο το συνέδριο των Βρετανών πρακτόρων (ΑΒΤΑ)
- 4) Νέο στέλεχος πωλησεων και μάρκετινγκ στη Domes Resorts
29/03 11:18
Brown Hotels: Νέο πρόγραμμα σπουδών στον τουρισμό, νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα
29/03 10:38
29/03 10:31
Δυναμική "εισβολή" της Google στον σχεδιασμό διακοπών με τη χρήση συστάσεων και τεχνητής νοημοσύνης
29/03 10:12
Co-Lab Rhodes | Πώς η Ρόδος θα γίνει φάρος για τον αειφόρο τουρισμό - παρουσίαση από την TUI
29/03 09:57
Καθολικό Πάσχα τον Μάρτιο | Οι ξενοδόχοι στη Μαγιόρκα προβληματίζονται
29/03 07:59
Η Ελλάδα στην 5η θέση των κυριότερων επενδυτριών χωρών στη Ρουμανία
29/03 07:58
Οι τιμές πώλησης πολυτελών ακινήτων στις δημοφιλέστερες περιοχές του Μιλάνου
29/03 07:11
Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία
29/03 07:08
Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα
29/03 07:01
28/03 17:31
United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις
28/03 17:18
Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη
28/03 16:51
Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού
28/03 16:13
28/03 15:02
Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;
28/03 14:58
Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι
28/03 12:13
Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023
28/03 11:43
28/03 11:30
Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"
28/03 11:23
3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ
28/03 11:00
Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο
28/03 10:56
28/03 10:12
28/03 10:01
28/03 08:07
28/03 07:59
Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη
28/03 07:56
Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης
28/03 07:54
28/03 07:01
Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία
27/03 16:58
27/03 16:56
Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων
27/03 14:42
27/03 13:22
Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";
27/03 12:39
Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας
27/03 12:27
27/03 12:22
Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου
27/03 11:57
Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο
27/03 11:49
C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023
27/03 11:23
MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια
27/03 10:44
Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα
27/03 10:18
27/03 10:07
27/03 07:52
27/03 07:48
Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου
27/03 07:44
27/03 07:42
Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού
26/03 16:28
26/03 16:14
Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024
26/03 15:56
26/03 15:55
Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις
26/03 14:43
26/03 13:26
Jet2: Νέες συνδέσεις το 2025 με Ηράκλειο, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κέρκυρα
26/03 12:22
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού
26/03 12:19
Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης
26/03 12:17
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά
26/03 12:15
«Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης
26/03 12:08
Σύγχρονες υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Αρχαία Μεσσήνη
26/03 12:08
26/03 11:42
26/03 11:22
26/03 11:05
26/03 07:18
Μερική διατήρηση αρχαιοτήτων σε 7όροφο ξενοδοχείο που κτίζεται στο Κουκάκι
26/03 07:16
26/03 07:15
Η Αλβανία είχε την υψηλότερη αύξηση διανυκτερεύσεων σε όλη την Ευρώπη το 2023
26/03 07:13
Οι νέοι δύσκολα μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική κατοικία στην Ολλανδία
26/03 07:09
Δήμος Αμφίπολης: Στο πρόγραμμα προσβασιμότητας οι παραλίες Κυανής Ακτής και Νέων Κερδυλλίων
25/03 11:12
25/03 07:06
25/03 07:04
24/03 11:57
24/03 07:24
Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες
24/03 07:21
Διεθνής Ποδηλατικός Αγώνας L’ Etape Greece by Tour de France στην Αρχαία Ολυμπία
23/03 19:49
19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία
23/03 19:43
Στ. Αρναουτάκης: Το Φόρουμ αποδεικνύει τη δυναμική της Κρήτης στον πρωτογενή και τον τριτογενή τομέα
23/03 19:30
Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό
23/03 07:07
22/03 22:39
22/03 22:34
22/03 22:24
22/03 22:14
Πάσχα των Καθολικών: «Τα αεροπλάνα ταξιδεύουν γεμάτα» για Κρήτη
22/03 22:04
22/03 14:57
4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025
22/03 14:50
Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο
22/03 14:45
H Accor εντάσσεται στην A-list του CDP με τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή
22/03 14:39
22/03 12:20
Αυτές είναι οι χώρες με τις ακριβότερες βίζες στον κόσμο – Στη λίστα και η Ελλάδα
22/03 11:57
Σύλλογος Επιχειρηματιών Κάσου προς υπ. Ναυτιλίας: "Αυξήστε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς την Κάσο"
22/03 11:43
Συνέλευση Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου: "Είμαστε σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία"
22/03 11:22
Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
22/03 11:19
Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επιστημονικός εταίρος του ΞΕΕ
22/03 11:07
Βρετανικός τουρισμός | Όλο και περισσότεροι επιλέγουν σόλο ταξίδια
22/03 10:31
Στην αλυσίδα Romantik Hotels & Restaurants το Romantik B&B Villa Selena στη Σύρο
22/03 10:19
ΔΥΠΑ | «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» το Σάββατο 30 Μαρτίου στο ΣΕΦ με 3.000 θέσεις εργασίας
22/03 07:55
Νέα Προποντίδα | Έργα προστασίας ακτής, μπροστά από την οποία θα κατασκευαστεί ξενοδοχείο
22/03 07:13
Ειδικό σήμα λειτουργίας στη μονάδα ιαματικής θεραπείας των Θέρμων Εχίνου Ξάνθης
22/03 07:09
Ποιο πρώην ξενοδοχείο στην Τρίπολη μετατρέπεται σε φοιτητικές εστίες
22/03 07:04
Αιτήσεις για το πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του Ξεναγού στο Αριστοτέλειο
22/03 07:02
21/03 17:05
21/03 16:51
Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market
Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;
Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη
United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις
Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023
Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού
Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι
Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία
3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ
Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα
Οι τιμές πώλησης πολυτελών ακινήτων στις δημοφιλέστερες περιοχές του Μιλάνου
Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"
Η Ελλάδα στην 5η θέση των κυριότερων επενδυτριών χωρών στη Ρουμανία
Καθολικό Πάσχα τον Μάρτιο | Οι ξενοδόχοι στη Μαγιόρκα προβληματίζονται
Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία
Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο
Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη
( 0 )