Γιώργος Καραμέρος: Πώς τα βόρεια προάστια της Αθήνας θα γίνουν τουριστικός προορισμός

Α Decrease font Enlarge font
Πώς τα βόρεια προάστια της Αθήνας θα γίνουν τουριστικός προορισμόςΟ Αντιπεριφερειάρχης Βόρειου Τομέα Αθηνών κ. Γιώργος Καραμέρος,

Τη θέση τους στον τουριστικό χάρτη της Αθήνας διεκδικούν τα βόρεια προάστια. Ήδη το πρώτο βήμα έγινε με τον συνεργατικό σχηματισμό «Discover North Athens», στον οποίο μετέχουν δήμοι και φορείς των βορείων προαστίων, ενώνοντας τις δυνάμεις τους για την ανάδειξη της περιοχής σε τουριστικό και πολιτιστικό προορισμό. 

Στην όλη προσπάθεια πρωταγωνιστικό ρόλο έχει η Περιφέρεια Αττικής, με πρωτοβουλία του Αντιπεριφερειάρχη Βόρειου Τομέα Αθηνών, κ. Γιώργου Καραμέρου, ο οποίος, σε συνέντευξη στο Tornos News, διατυπώνει την πίστη του στο εγχείρημα και υπογραμμίζει ότι «η ενασχόλησή της Περιφέρειας με την τουριστική προβολή γίνεται στο πλαίσιο της αναπτυξιακής πολιτικής προς όφελος της τοπικής οικονομίας και των Δήμων που απαρτίζουν την βόρεια Αθήνα».

Το πλάνο δράσεων της Περιφέρειας Αττικής για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, όπως αναφέρει ο κ. Καραμέρος, προσδιορίστηκε σε 2 έτη (2015- 2017) και συνοψίζεται ως ακολούθως

1. Εκπόνηση μελέτης των πιθανών κλάδων και δικτυώσεων στην βόρεια Αθήνα. Η μελέτη κατέληξε ότι ο κλάδος  του τουρισμού- πολιτισμού ενδείκνυται για τέτοια δράση.

2. Πρωτόκολλο συνεργασίας συμμετεχόντων στο Συνεργατικό Σχηματισμό- Ορισμός Ομάδας Συντονισμού του Συνεργατικού Σχηματισμού.

3. Ένταξη του Συνεργατικού Σχηματισμού στο Σχέδιο Δράσης της Τουριστικής Προβολής της Αττικής 2016- 2020.

4. Αναλυτικό Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης (Marketing Plan) του Συνεργατικού Σχηματισμού.

5. Σύσταση Νομικής Υπόστασης του Συνεργατικού Σχηματισμού και αυτόνομη δράση με την υποστήριξη της Περιφέρειας Αττικής και των Δήμων της βόρειας Αθήνας.

Ένας χρόνος προετοιμασίας

«Η προσπάθειά μας ξεκίνησε στα τέλη του 2015 με διαβούλευση και συνεργασία δημοσίων και ιδιωτικών φορέων της βόρειας Αθήνας και την υλοποίηση εμπεριστατωμένης μελέτης για τις δυνατότητες διαμόρφωσης βιώσιμων συνεργασιών στην περιοχή», εξηγεί ο κ. Καραμέρος. 

«Στη φάση αυτή υπήρξε προφανής συνεργασία με τους Δήμους αλλά και τους επαγγελματικούς φορείς των βορείων προαστίων καθώς αναλύθηκαν τα προβλήματα, τα πλεονεκτήματα και οι δυνατότητες ιδιωτών της περιοχής, ενώ διερευνήθηκε ο ρόλος, οι δυνατότητες συμμετοχής και τα οφέλη που μπορεί να έχει η αυτοδιοίκηση. Θεωρούμε καθοριστική τη συμβολή και στήριξη των δήμων στην περιοχή τους καθώς διαθέτουν τόσο το θεσμικό πλαίσιο, όσο και τα κατάλληλα εργαλεία για να συμβάλουν συντονιστικά ή και με απαραίτητες χρηματοδοτήσεις σε τοπικές, υπερτοπικές, δημοτικές ή ιδιωτικές πρωτοβουλίες».

Έτσι προχώρησε το σχέδιο πιλοτικής δικτύωσης στον εν λόγω κλάδο, ένα συνεργατικό σχηματισμό δηλαδή με αντικείμενο την ανάδειξη του βορείου τομέα Αθηνών σε τουριστικό προορισμό. Ακολούθησε η υπογραφή πρωτοκόλλου συνεργασίας των φορέων που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για συμμετοχή στο συνεργατικό σχηματισμό και ορίστηκε ομάδα συντονισμού, με την υποστήριξη πάντα της Περιφέρειας Αττικής.

«Στη συνέχεια», τονίζει στο Tornos News, ο Αντιπεριφερειάρχης Βόρειου Τομέα Αθηνών, «εναρμονίσαμε τις ενέργειές μας στο Σχέδιο Δράσης της Τουριστικής Προβολής της Αττικής 2016 - 2020 στη λογική του umbrella branding με χαρακτηριστικά product club με στόχο την απορρόφηση μέρους των κονδυλίων που προορίζονται για την τουριστική προβολή της Αττικής. Κάθε product club- εν προκειμένου του Discover North Athens- αποτελεί ένα δίκτυο συνεργασίας επιχειρήσεων που στοχεύουν στην ίδια θεματική αγορά. Η Περιφέρεια Αττικής θα παράσχει υποστήριξη, τεχνογνωσία και καθοδήγηση στις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις που συστήνουν ένα τέτοιο δίκτυο συνεργασίας, προκειμένου να έχει ως συνομιλητή και συνεργάτη μια συλλογικότητα που θα εκπροσωπεί τις επιχειρήσεις».

-Το επόμενο βήμα κύριε Καραμέρο;

«Το επόμενο βήμα μας, που βρίσκεται σε εξέλιξη, είναι η σύνταξη ενός στρατηγικού σχεδίου (marketing plan) που θα εξειδικεύει τις προδιαγραφές του Στρατηγικού Σχεδίου Δράσης για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής για τη χρονική περίοδο 2016-2020 στο Συνεργατικό Σχηματισμό «Discover North Athens» και περιλαμβάνει: 

  • Ανάλυση της περιοχής ενδιαφέροντος με περιγραφή της ταυτότητας του προορισμού, καταγραφή των ενεργειών marketing που έχουν γίνει, στρατηγική ανάλυση των πλεονεκτημάτων και δυνατοτήτων του προορισμού, αγορές και κοινά στόχοι. 
  • Τη στρατηγική στόχευση των δράσεων προβολής στο εσωτερικό και εξωτερικό σε σχέση με τις επί μέρους αγορές και τα κοινά στόχος που έχουν προσδιοριστεί, αλλά και των μέσων που θα αξιοποιηθούν στο πλαίσιο της προβολής του. Κατάρτιση προτάσεων - δραστηριοτήτων προώθησης του προορισμού. 
  • Λειτουργία – Εξέλιξη Συνεργατικού Σχηματισμού με την αναζήτηση συνεργειών μεταξύ των φορέων παροχής τουριστικών υπηρεσιών στην περιοχή. 

Η εφαρμογή του σχεδίου marketing θα οδηγήσει στην ουσία στο ενεργό destination management της περιοχής ενδιαφέροντος, που θα αξιοποιεί τις συνέργειες μεταξύ των σημαντικότερων πρωταγωνιστών του τουριστικού της προϊόντος αυξάνοντας την επισκεψιμότητα της περιοχής ενδιαφέροντος και την ανταγωνιστικότητα των επί μέρους συμμετεχόντων. 

Τουριστικές δράσεις στα βόρεια προάστια

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ορισμένες από τις δράσεις που προγραμματίζονται από τα μέσα του 2017:

  • Δημιουργία διαδρομών πολλαπλών ενδιαφερόντων, όπως πολιτιστική διαδρομή σε μουσεία και κόμβους πολιτισμού, αρχιτεκτονική διαδρομή στην Κηφισιά (η οποία προσφέρεται και για συνεδριακές και επαγγελματικές εκδηλώσεις), αθλητική διαδρομή με επίκεντρο τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο ΟΑΚΑ, διαδρομή δημιουργικού τουρισμού εμπειρίας στο Κέντρο Κεραμικής Αμαρουσίου και στο αρχαίο λατομείο της Πεντέλης όπου γινόταν η εξόρυξη του περίφημου μαρμάρου και μέσω της αρχαίας οδού λιθαγωγίας μεταφερόταν για την ανέγερση της Ακρόπολης. 
  • Ξεναγήσεις και περιπάτους στο Πεντελικό όρος και στο Δάσος Συγγρού, καλλιτεχνικές εκδηλώσεις και δρώμενα στο ΟΑΚΑ και σε άλλα σημεία, καθώς και πολλαπλές δράσεις ανάδειξης της μεσογειακής διατροφής (ΙΓΕ), αλλά και των τοπικών αγορών του Χαλανδρίου, της Νέας Ιωνίας, του Αμαρουσίου και της Κηφισιάς.»

Η νομική υπόσταση του Συνεργατικού Σχηματισμού

Στο πρώτο εξάμηνο του 2017 προσδιορίζεται η διαμόρφωση νομικής υπόστασης του Συνεργατικού Σχηματισμού μετά το διάστημα αρχικής ισχύος του μνημονίου συνεργασίας (ένα έτος), φάση ιδιαίτερα σημαντική τόσο για την αυτονομία και βιωσιμότητα του cluster όσο και για την ενδεχόμενη χρηματοδότηση του από το ΠΔΕ και κοινοτικά προγράμματα.

Επισημαίνεται επίσης ότι στο στρατηγικό σχεδιασμό υπάρχει πρόβλεψη για την προβολή και την αξιοποίηση των σημαντικών τοπικών αγορών με τη μορφή του open mall (χάρτες με αποτύπωση των καταστημάτων στην περιοχή, σύστημα εκπτωτικών κουπονιών που δίδονται σε επισκέπτες σε συνεργασία με τα ξενοδοχεία κ.ά., ειδικές εκδηλώσεις που οργανώνουν οι δήμοι για την προσέλκυση επισκεπτών κ.λπ.).

Επενδύσεις σε υποδομές

Στο σχεδιασμό του Discover North Athens, όπως επισημαίνει ο κ. Καραμέρος, θα προταθούν μελλοντικές επενδύσεις σχετικών υποδομών στους Δήμους που απαρτίζουν την βόρεια Αθήνα. Εφόσον το cluster αποκτήσει νομική υπόσταση, η Περιφέρεια Αττικής θα στηρίξει την υποβολή προτάσεων για χρηματοδοτήσεις δράσεων και υποδομών που σχετίζονται με την ανάδειξη του τουριστικό προϊόντος (υποδομές eco & smart city, εφαρμογές πληροφορικής σε σημεία ενδιαφέροντος, κ.ά.). 

Δράσεις προβολής

Ως προς το χρονοδιάγραμμα δράσεων του Συνεργατικού Σχήματος των Βορείων Προαστίων, ο κ. Καραμέρος λέει:

«Το χρονοδιάγραμμα λειτουργίας του Discover North Athens, για να “βγουν” τα βόρεια προάστια ως τουριστικός προορισμός, έχει ήδη ξεκινήσει με τη σύσταση του cluster και την υλοποίηση του 1st Olympic Stadium Run, ενός αγώνα δρόμου στα κουλουάρ του Ολυμπιακού Σταδίου, παρουσία τουλάχιστον 4.000 θεατών και περισσοτέρων από 1.500 δρομέων κάθε ηλικίας. 

Η δράση του θα συνεχιστεί μέσα στο 2017 με τις προδιαγεγραμμένες ενέργειες δημοσιότητας και προβολής σε διεθνείς εκθέσεις και συνέδρια που έχει προγραμματίσει η Περιφέρεια Αττικής, βάσει του Σχεδίου Δράσης της Τουριστικής Προβολής της Αττικής 2016- 2020 και με συγκεκριμένα γεγονότα που θα προκύψουν από το στρατηγικό σχεδιασμό που βρίσκεται σε εξέλιξη (marketing plan). 

Παράλληλα καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης των ενεργειών μας θα υπάρχει συντονισμός δραστηριοτήτων με άλλες περιοχές της Αττικής και βασικούς προορισμούς της, έτσι ώστε να γίνεται οικονομία πόρων και να αξιοποιούνται οι σχετικές συνέργειες. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της ΕΑΤΑ του Δήμου Αθηναίων που έχει συστήσει το Athens Convention Bureau και σκοπεύει να το επεκτείνει σε επιχειρήσεις που στοχεύουν σε ταξίδια αναψυχής. Η Περιφέρεια Αττικής μέσω του Discover North Athens θα επιδιώξει να συνεργαστεί μαζί του».

Όλο το εγχείρημα, πάντως, λόγω της συνεργατικής δομής του, θα στηριχθεί πολύ στις συνέργειες μεταξύ των μελών του, ώστε ο καθένας να «συστήνει» και να προωθεί δραστηριότητες και εκδηλώσεις σε όλα τα βόρεια προάστια.

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 18/01 13:26

    Νέο ψηφιακό Πολιτιστικό Μουσείο στο Μαλεβίζι

  2. 18/01 13:24

    Έμφαση στις νέες τεχνολογίες στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ελαφονήσου

  3. 18/01 13:17

    Τήνος: Παρέμβαση για την αντιμετώπιση του προβλήματος μείωσης της παραλίας των Κιονίων

  4. 18/01 13:12

    Μ.Κόνσολας: 8 προτάσεις για μια νέα και ισχυρή τουριστική ταυτότητα της Κω

  5. 18/01 12:59

    Χάρης Θεοχάρης: Θετικές οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για το Brexit

  6. 17/01 17:00

    Στην Παγκόσμια Ημέρα Χιονιού συμμετέχουν τα ΧΚ Παρνασσού & Βόρα-Καϊμακτσαλάν

  7. 17/01 16:12

    «Your Cretan Family»: Η νέα ταυτότητα και καμπάνια της «ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ» Ν. Ηρακλείου

  8. 17/01 15:33

    Νέα αύξηση των αφίξεων από την Αυστρία το 2020

  9. 17/01 15:26

    Dertour/ Έρευνα: Η επιλογή προορισμού το συχνότερο θέμα διαφωνίας για τα ζευγάρια

  10. 17/01 14:27

    Hotels.com: Δωμάτιο για... καλοφαγάδες σε ξενοδοχείο της Νέας Υόρκης

  11. 17/01 14:24

    Άδωνις Γεωργιάδης: Στο green και στο smart το νέο ΕΣΠΑ

  12. 17/01 13:55

    Χοροεσπερίδα για την κοπή πίτας του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου

  13. 17/01 13:47

    Η Ελλάδα μπορεί να λάβει 21 δισ. ευρώ για το ΕΣΠΑ 2021-2027

  14. 17/01 13:36

    5 προτάσεις για το νέο ΕΣΠΑ από τον πρόεδρο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας κ.Τζιτζικώστα

  15. 17/01 13:22

    Conde Nast Traveller | Τουρισμός: Αυτά είναι τα καλύτερα ελληνικά νησιά για το 2020

  16. 17/01 12:45

    Fraport Greece: Συμφωνία με την Hill International για την αναβάθμιση των 14 αεροδρομίων

  17. 17/01 12:30

    Οι στόχοι του νέου ΕΣΠΑ 2021-2027

  18. 17/01 12:28

    Η Λευκάδα τιμώμενος προορισμός στη διεθνή τουριστική έκθεση της Ουτρέχτης

  19. 17/01 12:15

    H νονός του νέου κρουαζιερόπλοιου της Celebrity Cruises, Celebrity Apex

  20. 17/01 12:14

    ΑΒΤΑ: Το Brexit δεν θα επηρεάσει φέτος τις διακοπές των Βρετανών

  21. 17/01 11:42

    Το μοναδικό απολιθωμένο φοινικόδασος της Ευρώπης βρίσκεται στην Ελλάδα

  22. 17/01 11:36

    Schauinsland: Fam Trip τουριστικών πρακτόρων στη Χαλκιδική

  23. 17/01 11:26

    Τουρισμός | Η Booking.com εισέρχεται στους ψηφιακούς οδηγούς πόλης

  24. 17/01 11:19

    Condor: Ποιοι είναι οι 3 υποψήφιοι επενδυτές, σύμφωνα με το Spiegel

  25. 17/01 10:55

    Οι πέτρινες γλάστρες στην διακόσμηση του κήπου σας

  26. 17/01 10:44

    Πληρωμές επιχορηγήσεων σε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική και Χερσόνησο Κρήτης

  27. 17/01 10:39

    Περιφέρεια Ηπείρου: 35 δράσεις τουριστικής προβολής το 2020

  28. 17/01 10:28

    Ισπανικός τουρισμός: Πόλος έλξης τουριστών οι υπαίθριες αγορές

  29. 17/01 10:25

    Ιατρικός τουρισμός: 20 δισ.δολάρια προσδοκά η Τουρκία έως το 2023

  30. 17/01 10:20

    Στην Αθήνα το Ευρωπαϊκό Φιλοτελικό Φόρουμ της PostEurop

  31. 17/01 10:13

    Μ.Κόνσολας: Ειδικό πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Σάμου

  32. 17/01 10:07

    Θεοχάρης-Μηταράκης: Τουριστική προβολή των νησιών, που σηκώνουν το βάρος του μεταναστευτικού

  33. 16/01 17:54

    «Δυτικά της Ακρόπολης» | Έκθεση από το Μουσείο Ηρακλειδών για το αεροδρόμιο της Αθήνας

  34. 16/01 17:22

    Ε.Ξ. Ιωαννίνων: Άμεση σύνδεση της Ελλάδας με τον δυτικό άξονα των Βαλκανίων

  35. 16/01 16:14

    Ατενίζουμε το 2020 με αισιοδοξία

  36. 16/01 16:11

    Aegean: 1 εκατ. περισσότεροι επιβάτες το 2019, με νέο ρεκόρ 15 εκατ. επιβατών

  37. 16/01 15:54

    Ελληνικός τουρισμός 2019: Αύξηση της μέσης δαπάνης ανά ταξίδι κατά 61 ευρώ- Στοιχεία ανά περιφέρεια

  38. 16/01 15:52

    Marketing Greece: Προβολή των ελληνικών προορισμών με έμφαση στις εμπειρίες το 2020

  39. 16/01 14:42

    Emirates: «Open Day» σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για Πλήρωμα Θαλάμου

  40. 16/01 14:32

    Άντζελα Γκερέκου: Συνεργασία του Μουσείου Schönbrunn της Βιέννης με το Αχίλλειο

  41. 16/01 13:46

    Επτά αναδυόμενες τάσεις διαμορφώνουν το επιχειρείν στη νέα δεκαετία

  42. 16/01 13:39

    Σύρος, το νησί των φεστιβάλ

  43. 16/01 13:16

    ΣΕΤΚΕ: H Airbnb παίρνει πελάτες από τα μη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα- Αρνητικές επιδόσεις το 2019

  44. 16/01 12:42

    IPK International | Τουρισμός: Η Ευρώπη δημοφιλέστερος προορισμός των Αμερικανών το 2019- Αύξηση και το 2020

  45. 16/01 12:03

    Ι. Ρέτσος | Thomas Cook: Δικαίωση των προσπαθειών μας η έκπτωση επισφαλών απαιτήσεων από το φόρο εισοδήματος

  46. 16/01 11:47

    Πάρος: Επαφές του δημάρχου στην Αθήνα για την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας

  47. 16/01 11:40

    Επέστρεψε η αισιοδοξία των Ελλήνων επιχειρηματιών στο δεύτερο εξάμηνο του 2019

  48. 16/01 11:28

    Το πρώτο μη κρατικό μουσείο με σήμα αναγνώρισης από το υπουργείο Πολιτισμού

  49. 16/01 10:28

    Condor: Στα τέλη Ιανουαρίου η ενημέρωση για τις συζητήσεις με τους επενδυτές

  50. 16/01 10:16

    Filming Trip Ισπανικού καναλιού σε Μαγνησία και Μετέωρα

  51. 16/01 10:05

    Νέες εγκαταστάσεις σε ξενοδοχεία της Κω και της Ρόδου

  52. 16/01 10:02

    Εκσυγχρονίζεται το Χιονοδρομικό Κέντρο Φαλακρού

  53. 16/01 09:59

    Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Διαγωνισμός για την παρουσίαση του προορισμού εντός και εκτός Ελλάδας

  54. 16/01 09:56

    Δήμος Κυθήρων: Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις το 2020

  55. 16/01 09:55

    Οι Παξοί λένε «όχι» στο πλαστικό

  56. 15/01 17:11

    Myconian Panoptis Escape: Δέκατο ξενοδοχείο στη Μύκονο από την Myconian Collection

  57. 15/01 15:50

    Accor: Είσοδος του brand Mondrian στην Ευρώπη

  58. 15/01 15:13

    Στρατηγική συνεργασία των Argo Travel και Global Marine Travel

  59. 15/01 14:39

    Έξι τουρίστες συνελήφθησαν για ζημιές και ακαθαρσίες στο Μάτσου Πίτσου

  60. 15/01 14:21

    Πάνω απο 3 εκατ. επιβάτες στα ελληνικά αεροδρόμια το 2019

  61. 15/01 14:17

    Η Ομοσπονδία FedHATTA στηρίζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

  62. 15/01 13:39

    Δύο Ελληνικά νησιά στους top εναλλακτικούς προορισμούς κατά του υπερτουρισμού

  63. 15/01 13:24

    Ψηφίζουμε Αθήνα για καλύτερο ευρωπαϊκό προορισμό!

  64. 15/01 13:02

    Κ.Μητσοτάκης: Κάναμε καλή δουλειά στον τουρισμό

  65. 15/01 12:53

    Ξενοδοχεία: 5 τρόποι για να ικανοποιήσετε τους millennial πελάτες

  66. 15/01 12:47

    Γερμανικός τουρισμός | Με μικρότερο πρόγραμμα επαναλειτουργούν οι Öger Tours και Bucher Reisen

  67. 15/01 12:25

    Booking.com: Η Ελλάδα στους 10 προορισμούς στον κόσμο με τα πιο φιλόξενα καταλύματα | Τι επιλέγουν οι τουρίστες

  68. 15/01 11:55

    Μελέτη: Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης από τις εταιρείες

  69. 15/01 11:48

    Τουρισμός: Οι διεθνείς συνεργασίες της TOPOSOPHY το 2020

  70. 15/01 11:26

    Καζίνο Ελληνικού: Συνεχίζει το σχήμα Mohegan-ΓΕΚΤΕΡΝΑ, αποκλεισμός της Hard Rock

  71. 15/01 10:44

    Τουρισμός: 700.000 Τούρκοι τουρίστες στην Αν.Μακεδονία-Θράκη στο 9μηνο

  72. 15/01 10:24

    Νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο και Μάνη

  73. 15/01 10:20

    O τιμοκατάλογος του Γκολφ Γλυφάδας για το 2020

  74. 15/01 10:15

    Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: 600.000 ευρώ για τουριστική προβολή το 2020

  75. 15/01 10:05

    Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας: Πώς διαμορφώνεται το πρόγραμμα τουριστικής προβολής, ύψους 360.000 ευρώ, για το 2020

  76. 15/01 10:02

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου: 500.000 ευρώ για το πρόγραμμα τουριστικής προβολής το 2020

  77. 14/01 16:32

    ΕΞΘ: Εκπτώσεις έως 60% σε ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης στα Black Weekends

  78. 14/01 15:02

    Λιγότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους γνωρίζουν τα δικαιώματά τους στις μεταφορές

  79. 14/01 14:45

    Ακόμη πιο θολό θα γίνει το τοπίο των «fake news» το 2020

  80. 14/01 14:15

    Υφυπουργείο Τουρισμού Κύπρου ένα χρόνο μετά: Οι 3 στόχοι για το 2019

  81. 14/01 13:53

    «Ελληνικό Απόσταγμα»: Γευστική δοκιμή ελληνικών αποσταγμάτων & ηδύποτων στην Αθήνα

  82. 14/01 13:27

    Υπουργείο Τουρισμού | Εθνικό Παρατηρητήριο για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη

  83. 14/01 13:22

    Blue Air: Νέα σύνδεση της Αθήνας με Ρουμανία το 2020

  84. 14/01 13:17

    209 εκατ. επιβάτες στα τουρκικά αεροδρόμια το 2019

  85. 14/01 12:51

    TUI: Το Facebook πρόδωσε Βρετανό τουρίστα, που ζητούσε αποζημίωση

  86. 14/01 12:42

    Ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων σε Ιταλία και Γαλλία σήμερα

  87. 14/01 12:32

    Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Ανάπτυξη οπτικοακουστικών μέσων και τουρισμού μέσω Interreg

  88. 14/01 12:27

    ΕΑΔ: Από "κόσκινο" τα καταστήματα που επιτρέπουν το κάπνισμα με τη μορφή καινοφανών νομικών μορφωμάτων

  89. 14/01 12:26

    Ιλιγγιώδη ποσά για το Green Deal της ΕΕ

  90. 14/01 12:11

    Όλγα Κεφαλογιάννη: Ερώτηση προς Λ. Μενδώνη για την Ακαδημία Πλάτωνος

  91. 14/01 11:54

    Airbnb: Βίλα στη Σαντορίνη στα 5 ομορφότερα μπλε σπίτια της χρονιάς στον κόσμο

  92. 14/01 11:51

    Επενδύσεις: Κέντρο προπονητικού αθλητικού τουρισμού από την εταιρεία του Κυριάκου Σκούρα

  93. 14/01 11:49

    Τουρισμός: Φτηνότερη κατά 21% η Κέρκυρα για τους Βρετανούς τουρίστες το 2020

  94. 14/01 10:55

    PwC: Επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας το 2020

  95. 14/01 10:28

    Τα πλοία γίνονται ενεργειακά πιο καθαρά, αλλά και πιο ακριβά

  96. 14/01 09:38

    Ένα μοναδικό ταξίδι στον μυθικό κόσμο των Λειψών

  97. 14/01 09:33

    Ελληνικός τουρισμός 2019: Πρωταθλητής ξανά το Νότιο Αιγαίο με νέο ρεκόρ

  98. 14/01 09:28

    Πράσινο φως για δύο 5άστερα ξενοδοχεία στη Ζάκυνθο

  99. 14/01 09:24

    Οι ευκαιρίες για επιχειρηματικές συνεργασίες με το Ισραήλ

  100. 14/01 09:20

    Στη Νέα Υόρκη ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ