Ταλαιπωρία των τουριστών στην Ακρόπολη

Ταλαιπωρία των τουριστών στην Ακρόπολη

Γράφει ο Κρίτων Πιπέρας, Πρόεδρος του Σωματείου Διπλωματούχων Ξεναγών

H τουριστική περίοδος μόλις ξεκίνησε, και στην Ακρόπολη ήδη, παρατηρείται τεράστιος συνωστισμός, εκνευρισμός και μπλοκάρισμα. Πριν από δύο ημέρες, με 3 κρουαζιερόπλοια στον Πειραιά, ο συνωστισμός στα προπύλαια ήταν τόσος, που ο κόσμος ήταν ακινητοποιημένος  για πάνω από 15 λεπτά, ενώ οι ουρές στα εκδοτήρια εισιτηρίων, έφτανε μέχρι  σχεδόν την Διονυσίου Αρεοπαγίτου.

Οι παθογένειες στην Ακρόπολη συνεχίζονται και επαυξάνονται. Και κανείς δεν αποφασίζει να κάνει τα απλά πράγματα που απαιτούνται για να λυθούν τα προβλήματα στον πρώτο σε επισκεψιμότητα αρχαιολογικό χώρο.

Πέρυσι, αποφασίστηκε, ότι η πηγή όλων τών προβλημάτων ήταν οι ξεναγοί.  Λύνουμε λοιπόν το πρόβλημα, εξορίζοντας τους  ξεναγούς από τα πάνω ταμεία, -αυτά που βρίσκονται κοντά στην είσοδο της Ακρόπολης-. Το ταμείο που εξυπηρετεί τα γκρούπ πλέον είναι άλλο, ένα κτήριο του ΤΑΠ (ταμείου αρχαιολογικών πόρων) στο πάρκινγκ του εστιατορίου Διόνυσος, στην Ροβέρτου Γκάλη, κάτω απο τον πεζόδρομο της Διονυσίου Αρεοπαγίτου. Ολα ωραία και καλά, και τί ωραία που τώρα οι ξεναγοί έχουν το ολοδικό τους ταμείο. Αμ δέ!  Το κτήριο δεν έχει καν σήμανση, ανάμεσα στα παρκαρισμένα αυτοκίνητα και τα τουριστικά λεωφορεία που παρκάρουν-ξεπαρκάρουν συνέχεια, δημιουργώντας και κινδύνους στούς τουρίστες.

Δεκαπέντε-είκοσι πούλμαν που φτάνουν ταυτόχρονα, και οι ξεναγοί θα πρέπει κάπου να αφήσουν το γκρούπ τους να περιμένει-πού αλήθεια;- μέχρι να αγοράσουν τα εισιτήρια. Δύο ταμεία, δυσκίνητα, με μηχανήματα που βγάζουν ένα-ένα τα εισιτήρια, και υπαλλήλους που δίνουν χειρόγραφες αποδείξεις! Αθήνα, έτος 2017 μ. Χ. Αν ο ξεναγός με το γκρούπ ξεκινάει το προγραμμά του απο το θέατρο του Διονύσου χαμηλά στην οδο Θρασύλλου, τότε τι γίνεται; Απλούστατα δέν επιτρέπεται να το κάνει. Τα ταμεία στην εκεί είσοδο, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να δώσουν εισιτήρια για γκρούπ, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να δώσουν έστω και το ελευθέρας εισιτήριο στον ξεναγό. Τα ταμεία εκεί ΔΕΝ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ, ακόμα κι αν ο ξεναγός βάλει τα άτομα του γκρούπ να αγοράσουν ένα-ενα τα εισιτηριά τους! Σε ποιά χώρα δημίσια υπηρεσία αρνείται να εκδώσει απόδειξη;

Αυτό το θλιβερό σκηνικό, επαναλαμβάνεται και στα ταμεία στην είσοδο της Ακρόπολης! Οι ταμίες εκεί, αν δούν ξεναγό στην ουρά, τον διώχνουν!! Αν ο ξεναγός με το γκρουπ  του ξεκινήσει το πρόγραμμά του απο την Αρχαία αγορά, και συνεχίσει μετά για Ακρόπολη (υπάρχουν πολλά ξενοδοχεία στην περιοχή της Πλάκας, στην Αθηνάς και το Μοναστηράκι-γιατί ξενοδοχειακή Αθήνα δεν είναι μόνο η περιοχή Συντάγματος, και υπάρχουν πολλοί τουρίστες που κάνουν περπατητά τούρ, μέσα  απο το Μοναστηράκι- τότε ο ξεναγός είναι υποχρεωμένος, φτάνοντας στην Ακρόπολη, να παρατήσει το γκρούπ, να τρέξει κάτω στο ταμείο της Ροβέρτου Γκάλη, να αγοράσει τα εισιτήρια και να ξαναανέβει στην είσοδο της Ακρόπολης. Τέλεια, και καθόλου χάσιμο του –πολύτιμου- χρόνου τού τουρίστα.

Αν ο ξεναγός έχει ένα πριβέ τούρ τών 2-3 ατόμων που πληρώνουν μόνοι τους τις εισόδους τι γίνεται; Μπορούν βέβαια οι πελάτες να κάτσουν καμιά ώρα στην ουρά να αγοράσουν τα εισιτηριά τους, μια που δεν υπάρχει πια η δυνατότητα να τους εξυπηρετήσει ο ξεναγός αγοραζοντάς τους τα εισιτήρια γρήγορα. Κάθεται δηλαδή ο ξεναγός και περιμένει ενώ οι πελάτες στέκονται στην ουρά (σκεπτόμενοι τι γαιδούρι είναι ο ξεναγός τους, που όχι μόνο δεν αγοράζει τα εισιτήριά τους ως ξεναγός που θεωρούν ότι έχει ΠΑΝΤΑ προτεραιότητα, αλλά και που δεν έχει την ευαισθησία να κάτσει αυτός στη θέση τους. Πώς να εξηγήσει τώρα ο ξεναγός, ότι στά ταμεία τον θεωρούν την αρχή –και το τέλος- όλων των κακών που ταλανίζουν τον τουρισμό στην Ελλάδα; Και να αναφέρω εδώ, ότι πολλοί απο τούς τουρίστες που επιλέγουν ένα πριβέ πρόγραμμα, είναι επειδή είναι κάποιας ηλικίας, και θέλουν να έχουν ένα πιο χαλαρό ρυθμό και όχι το τρέξιμο τών μεγάλων γκρούπ.

Θα μου πείτε, ας πάει τους πελάτες στο ταμείο της Ροβέρτου Γκάλη. Αμ δέ! Το κράτος έχει σκεφτεί τα πάντα. Για να πάρεις εισιτήρια για γκρούπ, πρέπει να έχεις ΑΦΜ του τουριστικού γραφείου. Πώς είπατε; Οι πελάτες πληρώνουν μόνοι τα εισιτήρια, άρα δεν παρεμβάλλεται το τουριστικό γραφείο σε αυτό; Πρόβλημα τους, εμεις  χρειαζόμαστε ΑΦΜ. (Δεν έχουν βέβαια την ίδια επιμονή στη νομιμότητα όταν αρνούνται να εκδώσουν αποδείξεις σε άλλα ταμεία).

Και αφού οι ξεναγοί ήταν η ρίζα τού κακού και δημιουργούσαν τις ουρές, γιατί αυτές επανήλθαν δριμύτερες και μεγαλύτερες; Και ακόμα είναι Απρίλιος;

Να υπενθυμίσω ότι στο μουσείο της Ακρόπολης που έχει επίσης ουρές, δεν είναι ποτέ αυτό το χάλι όπως στην Ακρόπολη, κινούνται πολύ πιό γρήγορα, παρ' όλο που περνάνε και από έλεγχο, και υπάρχουν μόνο δύο ταμεία (και ένα για γκρούπ, όπως γίνεται στον πολιτισμένο κόσμο). Γιατί εκεί δεν δημιουργείται ποτέ πρόβλημα; Απλά γιατί οι ταμίες είναι γρήγοροι, το εισιτήριο εκδίδεται άμεσα, υπάρχει ομαδικό εισιτήριο, οι ταμίες μιλούν αγγλικά και συννενοούνται εύκολα, η απόδειξη τυπώνεται αυτόματα. Δεν ακυρώνουν τα εισιτήρια ένα-ένα γιά να μπούν όπως γίνεται στην Ακρόπολη (που πρέπει να το δώσεις στο φύλακα να το σκανάρει-συν το ότι τα ακυρωτικά αυτά μηχανήματα είναι παλιά και δυσκολεύονται να "διαβάσουν" το bar code, και βέβαια στο μουσείο Ακρόπολης με το ομαδικό εισιτήριο, περνάει όλο το γκρούπ άμεσα, χωρίς να χρειάζεται ό φύλακας να μετρήσει τα άτομα ενα-ένα, μπας και ξεφύγει κανένα εισιτήριο. Στην Ακρόπολη, ώσπου να πληροφορηθούν οι τουρίστες από τους ταμίες τι περιλαμβάνει το απλό εισιτήριο και τι το ομαδικό (με τα αγγλικούλια τους), να εξηγήσουν τα ωράρια, που είναι οι αρχαιολογικοί χώροι που περιλαμβάνονται στο ενιαίο (άντε να εξηγήσει ο ταμίας πώς να πάει κάποιος στο λύκειο του Αριστοτέλη). 

Λύσεις υπάρχουν, και είναι απλές. 

1) Απαιτούνται περισσότερα ταμεία. 3 το πολύ 4 ταμεία για να εξυπηρετούν 5.000 επισκέπτες τη μέρα είναι ΑΝΕΠΑΡΚΕΣΤΑΤΑ.

2) Χρειάζεται επεξηγηματική πινακίδα που να εξηγεί τι περιλαμβάνει το εισιτήριο των 20€ και τι των 30€, για να μη χάνεται πολύτιμος χρόνος στα ταμεία

3) Τα πάνω ταμεία ΠΡΕΠΕΙ να έχουν ταμείο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για γκρούπ, όπως γίνεται σε όλες τις πολιτισμένες χώρες του κόσμου.

4) Τα ταμεία ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΑ να εκδίδουν ταμειακές αποδείξεις, και μάλιστα αυτόματα απο την ταμειακή μηχανή και όχι χειρόγραφες, που ήταν και ένας λόγος που εξορίστηκαν οι ξεναγοί, για να μη καθυστερούν οι φύλακες να γράφουν αποδείξεις.

5) Είναι παράνομο να απαγορεύουν οι φύλακες την πώληση εισιτηρίων σε ξεναγούς. (Εκτός αν υπάρχει ειδικός νόμος, και σε αυτή τη περίπτωση, παρακαλώ να τοιχοκολληθεί στα ταμεία με εμφανή γράμματα και σε τουλάχιστον 2 γλώσσες).

6) Ο ξεναγός που έχει γκρούπ με δικό του πρόγραμμα, είναι υποχρεωμένος να το ακολουθήσει. Αν λοιπόν το πρόγραμμα απαιτεί να ξεκινήσει απο το θέατρο του Διονύσου στην είσοδο της οδού Θρασύλλου, τότε απο εκεί θα ξεκινήσει και απο εκεί θα αγοράσει τα εισιτήρια και θα πάρει την απόδειξη και το δωρεάν του εισιτήριο. Και κανένας ταμίας δεν εχει το δικαίωμα να ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ στην εκτέλεση του τουριστικού προγράμματος. Διότι δεν είναι ο ταμίας που θα πρέπει να δώσει εξηγήσεις για την αλλαγή του προγράμματος και στον πελάτη, και στο τουριστικό γραφείο. Ο ξεναγός καλείται να το κάνει, ένας επαγγελματίας του τουρισμού που τα τελευταία χρόνια όλοι τον έχουν μετατρέψει σε σάκο του μπόξ για όλα τα στραβά του τουρισμού στήν Ελλάδα. 

Καταλαβαίνουμε βέβαια όλοι μας, ότι όλα αυτά τα προβλήματα και οι αγκυλώσεις είναι η χαρά του παράνομου ξεναγού, που ξεναγεί έναντι «μικράς» -και μαύρης- αμοιβής εκτός αρχαιολογικών χώρων, κρεμασμένος στα κάγκελα, και πουλάει και εξυπηρέτηση στους τουρίστες, ότι και καλά, θα τους πει τα πάντα απ' έξω, και θα γλυτώσουν και τα χρήματα των εισόδων (που θα καρπωθεί αυτός-Ακούει το ΣΔΟΕ;-), και αυτοί θα γλυτώσουν τις ουρές και το στριμωξίδι. 

Και μια παράπλευρη απώλεια. Προχτές, μέρα μεγάλου συνωστιμού στην Ακρόπολη,  είχε αυξημένα περιστατικά κλοπών (τουλάχιστον 6 περιπτώσεις).

Η τουριστική περίοδος ξεκίνησε. Τα προβλήματα επιστρέφουν πιό άγρια. 

Ακούει κανείς;

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Ερευνα
  1. 27/01 15:31

    Αγγλία:Τέλος στις μάσκες και στους περιορισμούς

  2. 27/01 13:48

    Ο πληθωρισμός οδηγεί στην φτώχεια πολλούς Βρετανούς

  3. 27/01 12:43

    Airbnb: 20 εκατ. δολάρια για αποζημιώσεις επισκεπτών που ακυρώθηκε η κράτησή τους λόγω COVID

  4. 27/01 12:24

    Πιερία: Ο προορισμός που σε μαγεύει όλες τις εποχές του χρόνου

  5. 27/01 12:13

    Έδεσσα: Η ελληνική «πόλη των νερών» που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο

  6. 27/01 11:16

    Ρωσικός τουρισμός | Με εκπτώσεις έως 55% οι προκρατήσεις για διακοπές στην Ελλάδα το 2022 - Οι δημοφιλείς προορισμοί

  7. 27/01 10:42

    Πράσινος προορισμός γίνεται το Σαρμ Ελ Σέιχ της Αιγύπτου - "πράσινο αστέρι" στα ξενοδοχεία

  8. 27/01 10:37

    On the Beach: Ρεκόρ διετίας στις κρατήσεις διακοπών στη Βρετανία - Απογειώνονται Ρόδος και Κρήτη

  9. 27/01 09:43

    Ξενοδοχεία | Μεγαλομέτοχος της Four Seasons o Μπιλ Γκέιτς

  10. 27/01 09:33

    Ε.Ε. | Ψηφιακά δικαιώματα και ψηφιακές αρχές για όλους τους κατοίκους της ΕΕ

  11. 27/01 09:15

    Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Το αναπτυξιακό όραμα έως το 2025 και η θέση του τουρισμού

  12. 27/01 09:15

    Αποφάσεις για νέα ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ζαγόρι

  13. 27/01 09:10

    Eurostat: Ραγδαία αύξηση των διαδικτυακών μαθημάτων στην ΕΕ

  14. 27/01 09:05

    Eπιχορηγήσεις 2 δύο ξενοδοχεία σε Αθήνα και Κω

  15. 27/01 09:00

    Πώς θα επηρεάσει η άνοδος της Ασίας τα διεθνή ταξίδια

  16. 26/01 17:24

    Holidaycheck: Διεθνείς διακρίσεις για τα ξενοδοχεία Atrium στη Ρόδο

  17. 26/01 17:06

    Ο Δήμος Ναυπλιέων σχολιάζει την παγκόσμια διάκρισή του από την Booking.com

  18. 26/01 15:59

    Ευρωβαρόμετρο: Η κλιματική αλλαγή η μεγαλύτερη πρόκληση- Ανεργία και μεταναστευτικό "καίνε" τους Έλληνες

  19. 26/01 15:52

    Κ.Νοτοπούλου: Η κυβέρνηση να ακούσει την κραυγή αγωνίας των ξενοδόχων της Θεσσαλονίκης

  20. 26/01 15:44

    Τα δικαιώματα των καταναλωτών στις οδικές μετακινήσεις και στις μετακινήσεις με τα μέσα σταθερής τροχιάς

  21. 26/01 13:20

    Τουρισμός | Ηνωμένο Βασίλειο: Οι κρατήσεις προσεγγίζουν τα προ πανδημίας επίπεδα

  22. 26/01 13:02

    Κύπρος | Διαδικτυακή παρουσίαση 12 σχεδίων επιχορηγήσεων

  23. 26/01 12:23

    ΕΕ | Το Ψηφιακό Πιστοποιητικό COVID της ΕΕ αρκεί για τα ταξίδια- όχι άλλοι περιορισμοί

  24. 26/01 11:58

    Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | Δυναμικό άνοιγμα στην ισπανική τουριστική αγορά

  25. 26/01 11:39

    Κύπρος | Τουρισμός: Η έλλειψη προσωπικού σε ξενοδοχεία και εστιατόρια απειλεί την ανταγωνιστικότητα

  26. 26/01 11:20

    Ενώσεις μεταφορών και τουρισμού: Έκκληση προς τα κράτη της ΕΕ να ευθυγραμμίσουν τους ταξιδιωτικούς κανόνες

  27. 26/01 11:10

    Συμβούλιο της ΕΕ: Περιορισμοί με βάση την ατομική υγεία και όχι την περιοχή προέλευσης του ταξιδιώτη

  28. 26/01 10:52

    Όμιλος Sani/Ikos: Συνεντεύξεις σε πόλεις της Β. Ελλάδος για πρόσληψη προσωπικού

  29. 26/01 10:50

    Φύση και ιστορία σε ένα ταξίδι: Απόδραση στο Κιλκίς

  30. 26/01 10:43

    ΔΝΤ: Επιβραδύνεται η οικονομική ανάπτυξη

  31. 26/01 10:34

    Θεσσαλονίκη: Εκεί που χτυπά η καρδιά της Κεντρικής Μακεδονίας

  32. 26/01 10:07

    Ο CEO της Airbnb θα ζει όλο το 2022 ως ψηφιακός νομάς για να βελτιώσει τις εμπειρίες

  33. 26/01 09:10

    Eπιχορηγήσεις για 2 νέα ξενοδοχεία στην καρδιά της Αθήνας

  34. 26/01 09:05

    Εγκρίσεις για νέα ξενοδοχεία σε Θεσσαλονίκη και Ζάκυνθο

  35. 26/01 09:00

    Hilton: Η ανάπτυξη ως αντίδοτο στην πανδημία και εφόδιο για το μέλλον του κλάδου

  36. 26/01 08:54

    Ολλανδία: Συνεργασία πανεπιστημίων και επιχειρήσεων για δημιουργία επαγγελματικών ευκαιριών

  37. 26/01 08:51

    Ταξίδια στο εξωτερικό και συνάλλαγμα: Τι πρέπει να προσέξει ο ταξιδιώτης του σήμερα

  38. 25/01 20:34

    Aegean - Olympic | Περιορισμένες τροποποιήσεις πτήσεων την Τετάρτη 26 Ιανουαρίου - ποιες ακυρώνονται

  39. 25/01 20:14

    Οι "Γαστρονομικές Κοινότητες" του Γιώργου Πίττα παρουσιάζονται στην HORECA 2022

  40. 25/01 15:41

    MSC και Lufthansa διεκδικούν την ITA Airways

  41. 25/01 15:31

    ΤUI: Νέες συνδέσεις από το Αμβούργο προς Ηράκλειο, Κω και διεύρυνση θέσεων προς Ρόδο

  42. 25/01 14:06

    ΠΟΤ: Γιατί οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί δεν λειτουργούν

  43. 25/01 13:52

    Booking.com: Το Ναύπλιο η τέταρτη πιο φιλόξενη πόλη στον κόσμο για τους ταξιδιώτες το 2022

  44. 25/01 12:26

    ETC: Οι αξίες των ταξιδιωτών καθορίζουν την κράτηση «πράσινων» διακοπών – Οι 4 ομάδες ταξιδιωτών

  45. 25/01 11:47

    Αργία και αύριο Τετάρτη σε Αττική, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες και Κρήτη

  46. 25/01 11:19

    Ε.Ε. | Προσαρμογή των ευρωπαϊκών κανόνων για τον ΦΠΑ στην ψηφιακή εποχή

  47. 25/01 10:34

    Aegean - Olympic | Ποιες πτήσεις θα πραγματοποιηθούν σήμερα Τρίτη

  48. 25/01 09:52

    Βρετανικός τουρισμός | Τέλος τα τεστ για τους εμβολιασμένους ταξιδιώτες- Ανοίγουν οι κρατήσεις τον Φεβρουάριο

  49. 25/01 09:26

    Επιχορηγήσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Θεσσαλονίκη και Σαντορίνη

  50. 25/01 09:24

    Πράσινο φως για υπομίσθωση ακινήτου του ΕΦΚΑ στο κέντρο της Αθήνας

  51. 25/01 09:23

    Ανάπτυξη 7% για την ισραηλινή οικονομία το 2021 - Συρρίκνωση του τουρισμού και της εστίασης

  52. 25/01 09:21

    Ψηφιακό Ταξίδι στη Σπιναλόγκα

  53. 25/01 09:19

    Βέλγιο: Aυξήσεις μισθών και εκτιμήσεις για καλύτερη πορεία της οικονομίας μετά το α' τρίμηνο

  54. 24/01 15:50

    Ημαθία: Ένας μοναδικός συνδυασμός των θησαυρών της φύσης και της ιστορίας

  55. 24/01 15:45

    LG και Creta Maris Beach Resort αναβαθμίζουν την εμπειρία διαμονής των επισκεπτών στην Κρήτη

  56. 24/01 13:43

    Η «έξω από τα δόντια» άποψη του πρώην «μεγάλου αφεντικού» του T. Cook για το μέλλον του τουρισμού

  57. 24/01 12:53

    Νέο ντοκιμαντέρ από το WWF Ελλάς για τον αλιευτικό τουρισμό

  58. 24/01 12:42

    ΞΕΕ | ΙΤΕΠ: -35% ο τζίρος των ξενοδοχείων το 2021 έναντι του 2019 | Ίδιες τιμές το 2022 από την πλειονότητα

  59. 24/01 11:45

    Ε.Ξ. Ιωαννίνων: Συνάντηση εργασίας με τον Βουλευτή Σταύρο Καλογιάννη για τις υποδομές και τον τουρισμό

  60. 24/01 11:34

    Τα μνημεία UNESCO της Θεσσαλονίκης στην πλατφόρμα Τεχνών και Πολιτισμού Google

  61. 24/01 11:28

    «Με λένε Κόβιντ και δεν είμαι ιός»...

  62. 24/01 11:03

    Βρετανία: Περιορίζεται ο κίνδυνος για πτήσεις - φαντάσματα

  63. 24/01 10:44

    TUI Αυστρίας: Η Ελλάδα κορυφαίος προορισμός για οικογενειακές διακοπές το 2022

  64. 24/01 10:42

    Συνάντηση Ξενοδόχων Καστοριάς - Ζαχαράκη | Δύο σημαντικές δράσεις για την μετεξέλιξη του τουρισμού της Καστοριάς

  65. 24/01 10:32

    Easyjet: Nέα σύνδεση με Ηράκλειο από την Ελβετία

  66. 24/01 09:58

    Παράταση αεροπορικών οδηγιών πτήσεων εξωτερικού έως τις 7 Φεβρουαρίου

  67. 24/01 08:31

    Αλλαγή χρήσης κτιρίων για τη λειτουργία ως ενοικιαζόμενα δωμάτια και ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας

  68. 24/01 08:27

    Airbnb: Δωρεάν διαμονή για ένα χρόνο στη Σαμπούκα της Σικελίας

  69. 24/01 08:25

    Ολλανδία: Μέτρα για τη στεγαστική κρίση με 100.000 νέες κατοικίες προσιτές σε κατοίκους με χαμηλά εισοδήματα

  70. 24/01 08:22

    Ριζικές μεταρρυθμίσεις στην εργατική νομοθεσία της Ισπανίας

  71. 24/01 08:20

    To ελληνικό γιαούρτι κατακτά την ιταλική αγορά

  72. 23/01 09:05

    Ένα μήλο την ημέρα: Καλές πρακτικές ανάπτυξης και προώθησης καλλιεργειών από το Πανεπιστήμιο Cornell

  73. 23/01 09:05

    Four Seasons: Τρία νέα πολυτελή ταξίδια Private Jet για το 2023

  74. 23/01 08:16

    Ο όμιλος Davidson Hospitality θα λειτουργήσει τη συλλογή Davenport Hotel της KSL Capital Partners

  75. 22/01 12:02

    Επιμήκυνση σεζόν: Τι δείχνει η εξέλιξη του κύκλου εργασιών σε εστίαση και τουρισμό σε νησιά των Κυκλάδων

  76. 22/01 11:55

    Β.Κικίλιας | Ο τουρισμός θα πρωταγωνιστήσει το 2022

  77. 22/01 11:53

    Ιαπωνία: Πως επηρεάζονται τα εστιατόρια από τα νέα περιοριστικά μέτρα

  78. 22/01 11:50

    Έρευνα GBTA: Η Omicron μειώνει την ορμή των παγκόσμιων επαγγελματικών ταξιδιών

  79. 22/01 11:48

    Σε άνοδο ο τουρισμός στη Στρούγκα της Β.Μακεδονίας

  80. 22/01 11:44

    Μήλος, Κερκίνη και Πίνδος ανάμεσα στα "κρυμμένα θαύματα της Ευρώπης" του National Geographic

  81. 21/01 15:55

    Αύξηση 167% του τζίρου στα καταλύματα της χώρας το Νοέμβριο - Έσπασε τα ρεκόρ η Μύκονος

  82. 21/01 15:48

    Άδειες ίδρυσης και λειτουργίας στα υδατοδρόμια Κέρκυρας και Παξών

  83. 21/01 15:28

    Αύξηση 144,6% των ταξιδιωτικών εισπράξεων το 11μηνο του 2021

  84. 21/01 15:19

    ΕΠΟΤ | Οι προκλήσεις και οι δυσκολίες για τους Οργανισμούς Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού

  85. 21/01 14:26

    Condor: Περισσότεροι προορισμοί στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι μέσω της Sky Express

  86. 21/01 13:46

    WTTC: Απογείωση των κρατήσεων στα ενδοευρωπαϊκά ταξίδια το Πάσχα και το καλοκαίρι - Οι top προορισμοί

  87. 21/01 13:10

    Έρευνα: Μηδενική η χρησιμότητα των τεστ στη μείωση διασποράς των παραλλαγών COVID

  88. 21/01 12:54

    Κύπρος: Σχέδιο Δράσης για την ομαλή διεξαγωγή των πτήσεων από την 1η Μαρτίου

  89. 21/01 12:51

    Η Τουρκία πρωτοπόρος στην οργάνωση εθνικού σχεδίου αειφόρου τουρισμού

  90. 21/01 12:40

    Ο πλανήτης ετοιμάζεται για άρση των περιοριστικών μέτρων την Άνοιξη

  91. 21/01 12:15

    Ην. Βασίλειο: Αύξηση των διεθνών πτήσεων αυτό το Φεβρουάριο έναντι του 2021, μείωση από το 2020

  92. 21/01 12:11

    Ηλεκτρικά Ποδήλατα στο Δήμο Ναυπλιέων – Πρόβλεψη και για Ηλεκτρικά Ποδήλατα ΑμεΑ

  93. 21/01 12:05

    ΕΟΤ Κάτω Χωρών | Οnline επαγγελματική πλατφόρμα για δικτύωση με τουριστικούς πράκτορες

  94. 21/01 11:56

    Aποκατάσταση του Αρχαίου Διόλκου και διαμόρφωσή του σε οργανωμένο αρχαιολογικό χώρο

  95. 21/01 10:50

    Έρευνα της ΕΕ | Αμφιβολίες για την αυθεντικότητα των αξιολογήσεων και σε ιστοτόπους ταξιδιωτικών κρατήσεων

  96. 21/01 10:36

    Ε.Ξ. Ηρακλείου: Συνάντηση με την Σοφία Ζαχαράκη για την έλλειψη προσωπικού στα ξενοδοχεία και την εκπαίδευση

  97. 21/01 10:27

    Τουριστικά λεωφορεία και γραφεία | Παρέμβαση Μητσοτάκη για ένταξή τους στον αναπτυξιακό ζητεί η ΓΕΠΟΕΤ

  98. 21/01 08:45

    Marriott Bonvoy: Ο γύρος του κόσμου σε 300 ημέρες για 3 τυχερούς ταξιδιώτες

  99. 21/01 08:30

    Συνεργασία Hilton με Guild Education για τη συνεχή εκπαίδευση των ομάδων της

  100. 21/01 08:17

    Επιχορηγήσεις για 2 πολυτελή ξενοδοχεία σε Αθήνα και Μύκονο