Πώς θα είναι η νέα κανονικότητα για τα ξενοδοχεία στη μετά πανδημία εποχή

Πώς θα είναι η νέα κανονικότητα για τα ξενοδοχεία στη μετά πανδημία εποχή

Τη χειρότερη κρίση στην ιστορία της βιώνει τον τελευταίο χρόνο, σε παγκόσμιο επίπεδο η ξενοδοχειακή αγορά η οποία αναγκάστηκε να επαναπροσδιορίσει από τον τρόπο λειτουργίας λειτουργίας των ξενοδοχείων έως και τις σχέσεις εργαζομένων και πελατών.

Η καταναλωτική συμπεριφορά των ταξιδιωτών και το ίδιο το προϊόν του ξενοδοχείου, έχουν πια μπει στο μικροσκόπιο, ώστε να προσαρμοστούν αμφότεροι στις νέες συνθήκες, ικανοποιώντας τις καινούριες απαιτήσεις. Οι απαιτήσεις αυτές, δεν περιορίζονται σε έναν χώρο ή μία υπηρεσία του ξενοδοχείου, αλλά αφορούν στη συνολική του λειτουργία και παροχή εμπειριών.

Το πιο σημαντικό ίσως, σύμφωνα με ειδικούς αναλυτές, είναι οι προσαρμογές των δωματίων, του φαγητού και των κοινόχρηστων χώρων, σε εναρμόνιση με τον χαρακτήρα και το ύφος του εκάστοτε ξενοδοχειακού προϊόντος. Οι ταξιδιώτες θα αναζητήσουν έναν μοναδικό και ειδικό λόγο για να ταξιδέψουν σε μια άλλη χώρα, μία πόλη ή ένα ξενοδοχείο. Συνεπώς, εάν τα ξενοδοχεία δεν προσφέρουν κάτι περισσότερο από ένα βασικό σύνολο ταξιδιωτικών αναγκών και δεν δημιουργούν μια πραγματικά συναρπαστική και διαφοροποιημένη εμπειρία, τότε θα βρεθούν σε δυσχερή θέση τα επόμενα χρόνια.

Τα μεγάλα  brands έχουν ήδη διασφαλίσει σε μεγάλο ποσοστό τη θέση τους στο μελλοντικό ξενοδοχειακό στερέωμα, με πολλούς τρόπους: Αναπτύσσοντας πολυεπίπεδα πρότυπα, αναζητώντας συνεργασίες και εξελίσσοντας όσο το δυνατόν περισσότερο την ξενοδοχειακή εμπειρία, επισφραγίζοντάς τη με την εκάστοτε τοπική ταυτότητα. Η ταξιδιωτική στέρηση που έχει δημιουργηθεί στους τουρίστες αυτή την  εποχή, δεν σημαίνει ότι αύριο θα ικανοποιηθεί με μία απλή μετάβαση σε έναν τόπο και ένα κατάλυμα. Αντιθέτως, οι νέες ανάγκες που έχουν προκύψει, όσον αφορά στην κατάκτηση της εμπειρίας, απαιτούν λεπτούς, σχεδόν χειρουργικούς χειρισμούς από πλευράς της ξενοδοχειακής ομάδας.

Όσον αφορά στα επαγγελματικά ταξίδια, οι μετά-πανδημίας επαγγελματίες ταξιδιώτες, οι οποίοι όλο αυτό το διάστημα βιώνουν μία άνευ προηγουμένου ηλεκτρονική κόπωση και που κάποτε ήταν ευχαριστημένοι απλά με ένα καθαρό δωμάτιο, ένα αποτελεσματικό WIFI και ένα άνετο κρεβάτι και ντους, θα αποζητούν πλέον την ικανοποίηση του «κάτι παραπάνω», με έμφαση φυσικά στη διατήρηση ισχυρών προτύπων ασφάλειας και υγιεινής.

Τα μεγέθη αλλάζουν

Τα μεγέθη γίνονται ακόμη μεγαλύτερα και αυτό αποτελεί μια τεράστια αλλαγή. Η περαιτέρω ώθηση που έχει δώσει η πανδημία του κορωνοϊού σε αυτόν τον τομέα, επαναπροσδιορίζει τα αρχιτεκτονικά σχέδια. Αν και τα προηγούμενα χρόνια οι ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων θεωρούσαν πιο συμφέρουσα την ποσότητα από το μέγεθος, σήμερα τα μεγάλα δωμάτια  έχουν γίνει ο ευκολότερος τρόπος για τις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες να επιτύχουν τη διαφοροποίηση και να κερδίσουν επιπρόσθετο έδαφος στην αγορά. Κάθε ήπειρος, έχει τη δική της άποψη περί μεγέθους: Για παράδειγμα, μπορεί στις ΗΠΑ τα δωμάτια να έχουν μέγεθος περίπου 34 τ.μ. ωστόσο στην Ευρώπη και στην Ασία τα πρότυπα αλλάζουν. Στην Ασία ειδικά, οι ομάδες ανάπτυξης των μεγάλων brands προτείνουν ένα μέγεθος το οποίο στις περισσότερες περιπτώσεις είναι 15-20% μεγαλύτερο. Επιπλέον, με τη βιώσιμη ανάπτυξη να αποτελεί βασικό θέμα στον σημερινό κόσμο, κάθε τετραγωνικό μέτρο των χώρων απαιτεί επανασχεδιασμό.  Μια νέα πρόταση των σχεδιαστών προς αυτή την κατεύθυνση,  είναι μεταξύ άλλων η λιτότητα των δωματίων τα οποία πρέπει να περιέχουν όσο το δυνατόν λιγότερα αντικείμενα,  ώστε να επιτρέπουν τη σωστή καθαριότητα.  

Προσαρμογές στα εστιατόρια

Μία σκέψη που έχουν εκφράσει οι σχεδιαστές, είναι ο περιορισμός του αριθμού των εστιατορίων, με σκοπό τη μείωση του κόστους αλλά και τον αποτελεσματικό έλεγχο των προσφερόμενων υπηρεσιών. Εξάλλου, η νέα τάση είναι τα μικρότερα μενού και οι ελεγχόμενοι μπουφέδες. Επιπλέον, η χρήση της τεχνολογίας θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο, ώστε να επιτρέπει στους επισκέπτες να παραγγέλνουν και να πληρώνουν χρησιμοποιώντας μόνο κωδικούς QR. Στο σύνολό τους, οι ανέπαφες υπηρεσίες θα αποκτήσουν άλλη διάσταση στο μέλλον της παροχής υπηρεσιών.

Κοινόχρηστοι χώροι

Οι κοινόχρηστοι χώροι, ειδικά οι πισίνες και τα γυμναστήρια, θα πρέπει να παρακολουθούνται στενά από εκπαιδευμένο προσωπικό. Επιπλέον, ο αριθμός των επισκεπτών που χρησιμοποιούν την εγκατάσταση σε οποιαδήποτε δεδομένη χρονική στιγμή θα πρέπει να ελέγχεται ώστε να μην εκτροχιάζεται αριθμητικά, όπως στο παρελθόν, τόσο για λόγους υγιεινής, όσο και για ψυχολογικούς λόγους. Μία επίσης πολύ σημαντική αλλαγή που θα ακολουθεί τα ξενοδοχεία από εδώ και στο εξής, είναι ότι ο εξοπλισμός στα γυμναστήρια και στα συνεδριακά κέντρα θα πρέπει να απολυμαίνεται μετά από κάθε χρήση.

Υγιεινή και ασφάλεια: Ήρθε για να μείνει

Τα υγειονομικά πρωτόκολλα των ξενοδοχείων έχουν προαχθεί σε «πρωταγωνιστές» της ξενοδοχειακής εμπειρίας. Μπορεί στη μετά κορωνοϊού εποχή η υγιεινή και η ασφάλεια να κατέχουν μια τυπικά πιο διακριτική θέση, ουσιαστικά όμως θα αποτελούν πάντοτε προϋπόθεση για την πλειοψηφία των ξενοδοχείων. Ήδη, τα μεγάλα brands  εξετάζουν το ενδεχόμενο να εισαγάγουν μία πάγια θέση για τον Υπεύθυνο Υγείας / Υγιεινής που θα δημιουργεί και θα συντονίζει τις κατευθυντήριες γραμμές για τις πρακτικές υγιεινής και ασφάλειας σε εταιρικό επίπεδο και θα τις παρακολουθεί σε επίπεδο μονάδας.

Marketing

Σύμφωνα με έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί από την αρχή της πανδημίας έως σήμερα, η απλή μείωση των τιμών δεν θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες, παρά μόνο εάν πρόκειται για την αύξηση των ταξιδιωτών του Σαββατοκύριακου στα ξενοδοχεία πόλης. Και, καθώς οι καταναλωτές έχουν εξοικειωθεί σημαντικά με την τεχνολογία κατά τη διάρκεια των lockdown, το ψηφιακό μάρκετινγκ θα αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη δημοτικότητα. Οι υπεύθυνοι επικοινωνίας θα πρέπει να εστιάσουν την ενέργειά τους στη σύνδεση με υπάρχοντες και πιθανούς επισκέπτες σε διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες, επισημαίνοντας συνεχώς τις πρωτοβουλίες που έλαβαν τα brands και τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, ώστε να διασφαλίσουν την άνεση των επισκεπτών και την ασφάλεια των επισκεπτών και των εργαζομένων.

 
 
 
 
 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 28/03 11:43

    Η Lufthansa καταλήγει σε συμφωνία με το προσωπικό εδάφους

  2. 28/03 11:30

    Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"

  3. 28/03 11:23

    3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ

  4. 28/03 11:00

    Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο

  5. 28/03 10:56

    H HotelBrain επεκτείνεται στην κυπριακή αγορά

  6. 28/03 10:12

    Γαλλία: Ολυμπιακοί Αγώνες με …ύψιστο συναγερμό

  7. 28/03 10:01

    Ξενοδοχείο Akkadian | Το Νέο Gay Only Hotel στη Μύκονο

  8. 28/03 08:07

    Οι Αμερικανοί πάλι οι μεγαλύτεροι επενδυτές στη Γαλλία

  9. 28/03 07:59

    Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη

  10. 28/03 07:56

    Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης

  11. 28/03 07:54

    Υποχώρησε ο πληθωρισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο

  12. 28/03 07:01

    Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία

  13. 27/03 16:58

    Βρετανικός τουρισμός: Έντονη τάση για διακοπές εκτός σεζόν – Διπλάσιο ενδιαφέρον για Κω αυτό το καλοκαίρι

  14. 27/03 16:56

    Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων

  15. 27/03 14:42

    Lidl Voyages: Οι Γάλλοι δεν επιλέγουν πια διακοπές βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής – Γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής

  16. 27/03 13:22

    Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";

  17. 27/03 12:39

    Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας

  18. 27/03 12:27

    Γενική Συνέλευση ΗΑΤΤΑ | Τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία στην πρώτη γραμμή για την ανάπτυξη του Ελληνικού τουρισμού

  19. 27/03 12:22

    Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου

  20. 27/03 11:57

    Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο

  21. 27/03 11:49

    C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023

  22. 27/03 11:23

    MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια

  23. 27/03 10:44

    Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα

  24. 27/03 10:18

    «Ιδού η Ρόδος ιδού και η ποιότητα» | Επιστρέφει η ημερίδα του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου

  25. 27/03 10:07

    Υπ. Τουρισμού | Τι απάντησε στα αιτήματα των Ξενοδοχοϋπαλλήλων Κρήτης για τις Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης

  26. 27/03 07:52

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα για φοιτητές από το Βέλγιο

  27. 27/03 07:48

    Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου

  28. 27/03 07:44

    Taratsa Film Festival Larisas στη Λάρισα

  29. 27/03 07:42

    Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού

  30. 26/03 16:28

    Η Κρήτη ταξίδεψε στο Βουκουρέστι και στην Κοπεγχάγη

  31. 26/03 16:14

    Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024

  32. 26/03 15:56

    Στην Κάρπαθο ανοίγει το πρώτο Tapestry Collection by Hilton Resort στην Ευρώπη - συνεργασία με την CHC Group

  33. 26/03 15:55

    Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις

  34. 26/03 14:43

    Νέο στέλεχος πωλησεων και μάρκετινγκ στη Domes Resorts

  35. 26/03 13:26

    Jet2: Νέες συνδέσεις το 2025 με Ηράκλειο, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κέρκυρα

  36. 26/03 12:22

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού

  37. 26/03 12:19

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης

  38. 26/03 12:17

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά

  39. 26/03 12:15

    «Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης

  40. 26/03 12:08

    Σύγχρονες υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Αρχαία Μεσσήνη

  41. 26/03 12:08

    Περιβαλλοντικό έγκλημα | Νέα νομοθεσία της ΕΕ με αυστηρότερες κυρώσεις και διευρυμένο κατάλογο αδικημάτων

  42. 26/03 11:42

    TUI: Τα τρία ξενοδοχεία της Κρήτης με τις περισσότερες κρατήσεις από την Αυστρία για το καλοκαίρι του 2024

  43. 26/03 11:22

    Foreign Office | Ταξιδιωτική σύσταση στους Βρετανούς για τρομοκρατική απειλή στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

  44. 26/03 11:05

    Vogue: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα ξενοδοχεία της Σαντορίνης

  45. 26/03 07:18

    Μερική διατήρηση αρχαιοτήτων σε 7όροφο ξενοδοχείο που κτίζεται στο Κουκάκι

  46. 26/03 07:16

    Μείωση των εισροών ξένων επενδύσεων στην Ισπανία

  47. 26/03 07:15

    Η Αλβανία είχε την υψηλότερη αύξηση διανυκτερεύσεων σε όλη την Ευρώπη το 2023

  48. 26/03 07:13

    Οι νέοι δύσκολα μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική κατοικία στην Ολλανδία

  49. 26/03 07:09

    Δήμος Αμφίπολης: Στο πρόγραμμα προσβασιμότητας οι παραλίες Κυανής Ακτής και Νέων Κερδυλλίων

  50. 25/03 11:12

    Τουρισμός | Οι προορισμοί με την καλύτερη αξία για τις διακοπές των Βρετανών το 2024- στην 19η θέση η Κέρκυρα

  51. 25/03 07:06

    Ο ΕΟΤ σε B2B workshops στην Ολλανδία και το Βέλγιο

  52. 25/03 07:04

    Το ελληνικό ελαιόλαδο στην Ιταλία

  53. 24/03 11:57

    Τουρισμός | Παγκόσμιος ανταγωνισμός για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων - 66 χώρες παρέχουν Digital Nomad Visas

  54. 24/03 07:24

    Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες

  55. 24/03 07:21

    Διεθνής Ποδηλατικός Αγώνας L’ Etape Greece by Tour de France στην Αρχαία Ολυμπία

  56. 23/03 19:49

    19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία

  57. 23/03 19:43

    Στ. Αρναουτάκης: Το Φόρουμ αποδεικνύει τη δυναμική της Κρήτης στον πρωτογενή και τον τριτογενή τομέα

  58. 23/03 19:30

    Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό

  59. 23/03 07:07

    Πολιτιστικά Μονοπάτια στη Σκιάθο

  60. 22/03 22:39

    Δεύτερο Messinia Forum από τον Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας

  61. 22/03 22:34

    Άδεια ίδρυσης για το υδατοδρόμιο Χίου

  62. 22/03 22:24

    Εγκαίνια για το ανακαινισμένο Σπήλαιο Πετραλώνων Χαλκιδικής

  63. 22/03 22:14

    Πάσχα των Καθολικών: «Τα αεροπλάνα ταξιδεύουν γεμάτα» για Κρήτη

  64. 22/03 22:04

    H ιστορία των χίπις στην Κρήτη στον γερμανικό Τύπο

  65. 22/03 14:57

    4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025

  66. 22/03 14:50

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο

  67. 22/03 14:45

    H Accor εντάσσεται στην A-list του CDP με τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή

  68. 22/03 14:39

    Η «Ώρα της Γης» στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

  69. 22/03 12:20

    Αυτές είναι οι χώρες με τις ακριβότερες βίζες στον κόσμο – Στη λίστα και η Ελλάδα

  70. 22/03 11:57

    Σύλλογος Επιχειρηματιών Κάσου προς υπ. Ναυτιλίας: "Αυξήστε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς την Κάσο"

  71. 22/03 11:43

    Συνέλευση Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου: "Είμαστε σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία"

  72. 22/03 11:22

    Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

  73. 22/03 11:19

    Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επιστημονικός εταίρος του ΞΕΕ

  74. 22/03 11:07

    Βρετανικός τουρισμός | Όλο και περισσότεροι επιλέγουν σόλο ταξίδια

  75. 22/03 10:31

    Στην αλυσίδα Romantik Hotels & Restaurants το Romantik B&B Villa Selena στη Σύρο

  76. 22/03 10:19

    ΔΥΠΑ | «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» το Σάββατο 30 Μαρτίου στο ΣΕΦ με 3.000 θέσεις εργασίας

  77. 22/03 07:55

    Νέα Προποντίδα | Έργα προστασίας ακτής, μπροστά από την οποία θα κατασκευαστεί ξενοδοχείο

  78. 22/03 07:13

    Ειδικό σήμα λειτουργίας στη μονάδα ιαματικής θεραπείας των Θέρμων Εχίνου Ξάνθης

  79. 22/03 07:09

    Ποιο πρώην ξενοδοχείο στην Τρίπολη μετατρέπεται σε φοιτητικές εστίες

  80. 22/03 07:04

    Αιτήσεις για το πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του Ξεναγού στο Αριστοτέλειο

  81. 22/03 07:02

    Αναβάθμιση καταφυγίου τουριστικών σκαφών στην Πάτμο

  82. 21/03 17:05

    Νέο πλαίσιο για την Golden Visa - τα ακίνητα αυτά δεν θα γίνονται Airbnb | Οι νέες φορολογικές ρυθμίσεις

  83. 21/03 16:51

    Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market

  84. 21/03 16:40

    ΔΑΑ | Υποδοχή του νέου αεροσκάφος της Royal Jordanian

  85. 21/03 16:32

    Απεβίωσε ο Αθανάσιος Ρέτσος, συνιδρυτής των Electra Hotels και πατέρας του Γ.Ρέτσου

  86. 21/03 16:18

    Η εμπόλεμη Ουκρανία προετοιμάζεται για τουρισμό "μόλις τελειώσει ο πόλεμος" - Η συγκινητική τουριστική καμπάνια της χώρας

  87. 21/03 14:51

    1,6 εκατ. διανυκτερεύσεις στα τουριστικά καταλύματα της χώρας τον Ιανουάριο

  88. 21/03 13:43

    Τουρισμός | Το 28% των Βρετανών αποφεύγει τις διακοπές στη Νότια Ευρώπη λόγω καύσωνα

  89. 21/03 12:59

    Τουρισμός | Αυστρία: Πρώτη δύναμη η Ελλάδα και το 2024 - Διψήφια αύξηση κρατήσεων - Νέες πτήσεις

  90. 21/03 12:50

    Costa Navarino | Συλλογή πολυτελών κατοικιών προς ενοικίαση

  91. 21/03 11:37

    FedHATTA: Η Λιθουανία ως ιδανικός προορισμός για τους Έλληνες ταξιδιώτες

  92. 21/03 11:35

    Sky Express: Νέες πτήσεις τσάρτερ Αθήνα – Παλέρμο

  93. 21/03 11:25

    Ενημέρωση των αθηναϊκών ξενοδοχείων για τις "νέες τεχνολογίες στη φιλοξενία"

  94. 21/03 10:39

    Ανοίγει ανακαινισμένο την 1η Μαΐου το ξενοδοχείο Cora Hotel & Spa στη Χαλκιδική

  95. 21/03 10:08

    Τουρισμός | Skyscanner: Κυριαρχούν οι αναζητήσεις για Ελλάδα και Ισπανία- επιστρέφει η παραδοσιακή εποχικότητα

  96. 21/03 09:51

    Περικλής Αντωνίου | Η αγαστή συνεργασία μεταξύ Περιφέρειας και Δήμου προϋπόθεση για την Ανάπτυξη

  97. 21/03 07:39

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Σύβοτα και Λήμνο

  98. 21/03 07:36

    Δημοπρασία για την εκμίσθωση του αναψυκτηρίου Σπηλαίου Αλιστράτης

  99. 21/03 07:34

    Κέρκυρα: Διατήρηση αρχαιοτήτων σε κατάχωση σε ξενοδοχειακή μονάδα

  100. 21/03 07:32

    Αεροδρόμιο Βηρυτού: Αύξηση του αριθμού των επιβατών τον Φεβρουάριο