Πώς θα είναι η νέα κανονικότητα για τα ξενοδοχεία στη μετά πανδημία εποχή
Τη χειρότερη κρίση στην ιστορία της βιώνει τον τελευταίο χρόνο, σε παγκόσμιο επίπεδο η ξενοδοχειακή αγορά η οποία αναγκάστηκε να επαναπροσδιορίσει από τον τρόπο λειτουργίας λειτουργίας των ξενοδοχείων έως και τις σχέσεις εργαζομένων και πελατών.
Η καταναλωτική συμπεριφορά των ταξιδιωτών και το ίδιο το προϊόν του ξενοδοχείου, έχουν πια μπει στο μικροσκόπιο, ώστε να προσαρμοστούν αμφότεροι στις νέες συνθήκες, ικανοποιώντας τις καινούριες απαιτήσεις. Οι απαιτήσεις αυτές, δεν περιορίζονται σε έναν χώρο ή μία υπηρεσία του ξενοδοχείου, αλλά αφορούν στη συνολική του λειτουργία και παροχή εμπειριών.
Το πιο σημαντικό ίσως, σύμφωνα με ειδικούς αναλυτές, είναι οι προσαρμογές των δωματίων, του φαγητού και των κοινόχρηστων χώρων, σε εναρμόνιση με τον χαρακτήρα και το ύφος του εκάστοτε ξενοδοχειακού προϊόντος. Οι ταξιδιώτες θα αναζητήσουν έναν μοναδικό και ειδικό λόγο για να ταξιδέψουν σε μια άλλη χώρα, μία πόλη ή ένα ξενοδοχείο. Συνεπώς, εάν τα ξενοδοχεία δεν προσφέρουν κάτι περισσότερο από ένα βασικό σύνολο ταξιδιωτικών αναγκών και δεν δημιουργούν μια πραγματικά συναρπαστική και διαφοροποιημένη εμπειρία, τότε θα βρεθούν σε δυσχερή θέση τα επόμενα χρόνια.
Τα μεγάλα brands έχουν ήδη διασφαλίσει σε μεγάλο ποσοστό τη θέση τους στο μελλοντικό ξενοδοχειακό στερέωμα, με πολλούς τρόπους: Αναπτύσσοντας πολυεπίπεδα πρότυπα, αναζητώντας συνεργασίες και εξελίσσοντας όσο το δυνατόν περισσότερο την ξενοδοχειακή εμπειρία, επισφραγίζοντάς τη με την εκάστοτε τοπική ταυτότητα. Η ταξιδιωτική στέρηση που έχει δημιουργηθεί στους τουρίστες αυτή την εποχή, δεν σημαίνει ότι αύριο θα ικανοποιηθεί με μία απλή μετάβαση σε έναν τόπο και ένα κατάλυμα. Αντιθέτως, οι νέες ανάγκες που έχουν προκύψει, όσον αφορά στην κατάκτηση της εμπειρίας, απαιτούν λεπτούς, σχεδόν χειρουργικούς χειρισμούς από πλευράς της ξενοδοχειακής ομάδας.
Όσον αφορά στα επαγγελματικά ταξίδια, οι μετά-πανδημίας επαγγελματίες ταξιδιώτες, οι οποίοι όλο αυτό το διάστημα βιώνουν μία άνευ προηγουμένου ηλεκτρονική κόπωση και που κάποτε ήταν ευχαριστημένοι απλά με ένα καθαρό δωμάτιο, ένα αποτελεσματικό WIFI και ένα άνετο κρεβάτι και ντους, θα αποζητούν πλέον την ικανοποίηση του «κάτι παραπάνω», με έμφαση φυσικά στη διατήρηση ισχυρών προτύπων ασφάλειας και υγιεινής.
Τα μεγέθη αλλάζουν
Τα μεγέθη γίνονται ακόμη μεγαλύτερα και αυτό αποτελεί μια τεράστια αλλαγή. Η περαιτέρω ώθηση που έχει δώσει η πανδημία του κορωνοϊού σε αυτόν τον τομέα, επαναπροσδιορίζει τα αρχιτεκτονικά σχέδια. Αν και τα προηγούμενα χρόνια οι ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων θεωρούσαν πιο συμφέρουσα την ποσότητα από το μέγεθος, σήμερα τα μεγάλα δωμάτια έχουν γίνει ο ευκολότερος τρόπος για τις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες να επιτύχουν τη διαφοροποίηση και να κερδίσουν επιπρόσθετο έδαφος στην αγορά. Κάθε ήπειρος, έχει τη δική της άποψη περί μεγέθους: Για παράδειγμα, μπορεί στις ΗΠΑ τα δωμάτια να έχουν μέγεθος περίπου 34 τ.μ. ωστόσο στην Ευρώπη και στην Ασία τα πρότυπα αλλάζουν. Στην Ασία ειδικά, οι ομάδες ανάπτυξης των μεγάλων brands προτείνουν ένα μέγεθος το οποίο στις περισσότερες περιπτώσεις είναι 15-20% μεγαλύτερο. Επιπλέον, με τη βιώσιμη ανάπτυξη να αποτελεί βασικό θέμα στον σημερινό κόσμο, κάθε τετραγωνικό μέτρο των χώρων απαιτεί επανασχεδιασμό. Μια νέα πρόταση των σχεδιαστών προς αυτή την κατεύθυνση, είναι μεταξύ άλλων η λιτότητα των δωματίων τα οποία πρέπει να περιέχουν όσο το δυνατόν λιγότερα αντικείμενα, ώστε να επιτρέπουν τη σωστή καθαριότητα.
Προσαρμογές στα εστιατόρια
Μία σκέψη που έχουν εκφράσει οι σχεδιαστές, είναι ο περιορισμός του αριθμού των εστιατορίων, με σκοπό τη μείωση του κόστους αλλά και τον αποτελεσματικό έλεγχο των προσφερόμενων υπηρεσιών. Εξάλλου, η νέα τάση είναι τα μικρότερα μενού και οι ελεγχόμενοι μπουφέδες. Επιπλέον, η χρήση της τεχνολογίας θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο, ώστε να επιτρέπει στους επισκέπτες να παραγγέλνουν και να πληρώνουν χρησιμοποιώντας μόνο κωδικούς QR. Στο σύνολό τους, οι ανέπαφες υπηρεσίες θα αποκτήσουν άλλη διάσταση στο μέλλον της παροχής υπηρεσιών.
Κοινόχρηστοι χώροι
Οι κοινόχρηστοι χώροι, ειδικά οι πισίνες και τα γυμναστήρια, θα πρέπει να παρακολουθούνται στενά από εκπαιδευμένο προσωπικό. Επιπλέον, ο αριθμός των επισκεπτών που χρησιμοποιούν την εγκατάσταση σε οποιαδήποτε δεδομένη χρονική στιγμή θα πρέπει να ελέγχεται ώστε να μην εκτροχιάζεται αριθμητικά, όπως στο παρελθόν, τόσο για λόγους υγιεινής, όσο και για ψυχολογικούς λόγους. Μία επίσης πολύ σημαντική αλλαγή που θα ακολουθεί τα ξενοδοχεία από εδώ και στο εξής, είναι ότι ο εξοπλισμός στα γυμναστήρια και στα συνεδριακά κέντρα θα πρέπει να απολυμαίνεται μετά από κάθε χρήση.
Υγιεινή και ασφάλεια: Ήρθε για να μείνει
Τα υγειονομικά πρωτόκολλα των ξενοδοχείων έχουν προαχθεί σε «πρωταγωνιστές» της ξενοδοχειακής εμπειρίας. Μπορεί στη μετά κορωνοϊού εποχή η υγιεινή και η ασφάλεια να κατέχουν μια τυπικά πιο διακριτική θέση, ουσιαστικά όμως θα αποτελούν πάντοτε προϋπόθεση για την πλειοψηφία των ξενοδοχείων. Ήδη, τα μεγάλα brands εξετάζουν το ενδεχόμενο να εισαγάγουν μία πάγια θέση για τον Υπεύθυνο Υγείας / Υγιεινής που θα δημιουργεί και θα συντονίζει τις κατευθυντήριες γραμμές για τις πρακτικές υγιεινής και ασφάλειας σε εταιρικό επίπεδο και θα τις παρακολουθεί σε επίπεδο μονάδας.
Marketing
Σύμφωνα με έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί από την αρχή της πανδημίας έως σήμερα, η απλή μείωση των τιμών δεν θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες, παρά μόνο εάν πρόκειται για την αύξηση των ταξιδιωτών του Σαββατοκύριακου στα ξενοδοχεία πόλης. Και, καθώς οι καταναλωτές έχουν εξοικειωθεί σημαντικά με την τεχνολογία κατά τη διάρκεια των lockdown, το ψηφιακό μάρκετινγκ θα αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη δημοτικότητα. Οι υπεύθυνοι επικοινωνίας θα πρέπει να εστιάσουν την ενέργειά τους στη σύνδεση με υπάρχοντες και πιθανούς επισκέπτες σε διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες, επισημαίνοντας συνεχώς τις πρωτοβουλίες που έλαβαν τα brands και τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, ώστε να διασφαλίσουν την άνεση των επισκεπτών και την ασφάλεια των επισκεπτών και των εργαζομένων.
29/03 17:24
29/03 14:18
29/03 14:16
Cirium: Πόσο έχουν αυξηθεί οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων από το 2019
29/03 14:13
Μέχρι τις 8 Απριλίου οι αιτήσεις για το Πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους 2024»
29/03 14:08
Aπό τις 31 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου το τρίτο Γαστρονομικό Φεστιβάλ της Κορινθίας
29/03 13:58
ΥΠΑ | +15,7% η επιβατική κίνηση τον Φεβρουάριο, +12,2% στο δίμηνο
29/03 11:43
Τρίτο This is Athens – City Festival: 32 ημέρες, 250 εκδηλώσεις σε 129 γειτονιές
29/03 11:18
Brown Hotels: Νέο πρόγραμμα σπουδών στον τουρισμό, νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα
29/03 10:38
29/03 10:31
Δυναμική "εισβολή" της Google στον σχεδιασμό διακοπών με τη χρήση συστάσεων και τεχνητής νοημοσύνης
29/03 10:12
Co-Lab Rhodes | Πώς η Ρόδος θα γίνει φάρος για τον αειφόρο τουρισμό - παρουσίαση από την TUI
29/03 09:57
Καθολικό Πάσχα τον Μάρτιο | Οι ξενοδόχοι στη Μαγιόρκα προβληματίζονται
29/03 07:59
Η Ελλάδα στην 5η θέση των κυριότερων επενδυτριών χωρών στη Ρουμανία
29/03 07:58
Οι τιμές πώλησης πολυτελών ακινήτων στις δημοφιλέστερες περιοχές του Μιλάνου
29/03 07:11
Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία
29/03 07:08
Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα
29/03 07:01
28/03 17:31
United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις
28/03 17:18
Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη
28/03 16:51
Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού
28/03 16:13
28/03 15:02
Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;
28/03 14:58
Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι
28/03 12:13
Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023
28/03 11:43
28/03 11:30
Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"
28/03 11:23
3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ
28/03 11:00
Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο
28/03 10:56
28/03 10:12
28/03 10:01
28/03 08:07
28/03 07:59
Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη
28/03 07:56
Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης
28/03 07:54
28/03 07:01
Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία
27/03 16:58
27/03 16:56
Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων
27/03 14:42
27/03 13:22
Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";
27/03 12:39
Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας
27/03 12:27
27/03 12:22
Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου
27/03 11:57
Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο
27/03 11:49
C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023
27/03 11:23
MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια
27/03 10:44
Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα
27/03 10:18
27/03 10:07
27/03 07:52
27/03 07:48
Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου
27/03 07:44
27/03 07:42
Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού
26/03 16:28
26/03 16:14
Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024
26/03 15:56
Στην Κάρπαθο το πρώτο Tapestry Collection by Hilton Resort στην Ευρώπη - συνεργασία με την CHC Group
26/03 15:55
Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις
26/03 14:43
26/03 13:26
Jet2: Νέες συνδέσεις το 2025 με Ηράκλειο, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κέρκυρα
26/03 12:22
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού
26/03 12:19
Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης
26/03 12:17
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά
26/03 12:15
«Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης
26/03 12:08
Σύγχρονες υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Αρχαία Μεσσήνη
26/03 12:08
26/03 11:42
26/03 11:22
26/03 11:05
26/03 07:18
Μερική διατήρηση αρχαιοτήτων σε 7όροφο ξενοδοχείο που κτίζεται στο Κουκάκι
26/03 07:16
26/03 07:15
Η Αλβανία είχε την υψηλότερη αύξηση διανυκτερεύσεων σε όλη την Ευρώπη το 2023
26/03 07:13
Οι νέοι δύσκολα μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική κατοικία στην Ολλανδία
26/03 07:09
Δήμος Αμφίπολης: Στο πρόγραμμα προσβασιμότητας οι παραλίες Κυανής Ακτής και Νέων Κερδυλλίων
25/03 11:12
25/03 07:06
25/03 07:04
24/03 11:57
24/03 07:24
Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες
24/03 07:21
Διεθνής Ποδηλατικός Αγώνας L’ Etape Greece by Tour de France στην Αρχαία Ολυμπία
23/03 19:49
19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία
23/03 19:43
Στ. Αρναουτάκης: Το Φόρουμ αποδεικνύει τη δυναμική της Κρήτης στον πρωτογενή και τον τριτογενή τομέα
23/03 19:30
Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό
23/03 07:07
22/03 22:39
22/03 22:34
22/03 22:24
22/03 22:14
Πάσχα των Καθολικών: «Τα αεροπλάνα ταξιδεύουν γεμάτα» για Κρήτη
22/03 22:04
22/03 14:57
4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025
22/03 14:50
Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο
22/03 14:45
H Accor εντάσσεται στην A-list του CDP με τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή
22/03 14:39
22/03 12:20
Αυτές είναι οι χώρες με τις ακριβότερες βίζες στον κόσμο – Στη λίστα και η Ελλάδα
22/03 11:57
Σύλλογος Επιχειρηματιών Κάσου προς υπ. Ναυτιλίας: "Αυξήστε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς την Κάσο"
22/03 11:43
Συνέλευση Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου: "Είμαστε σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία"
22/03 11:22
Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
22/03 11:19
Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επιστημονικός εταίρος του ΞΕΕ
22/03 11:07
Βρετανικός τουρισμός | Όλο και περισσότεροι επιλέγουν σόλο ταξίδια
22/03 10:31
Στην αλυσίδα Romantik Hotels & Restaurants το Romantik B&B Villa Selena στη Σύρο
22/03 10:19
ΔΥΠΑ | «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» το Σάββατο 30 Μαρτίου στο ΣΕΦ με 3.000 θέσεις εργασίας
Co-Lab Rhodes | Πώς η Ρόδος θα γίνει φάρος για τον αειφόρο τουρισμό - παρουσίαση από την TUI
Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία
Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;
Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα
Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη
Καθολικό Πάσχα τον Μάρτιο | Οι ξενοδόχοι στη Μαγιόρκα προβληματίζονται
Οι τιμές πώλησης πολυτελών ακινήτων στις δημοφιλέστερες περιοχές του Μιλάνου
United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις
Τρίτο This is Athens – City Festival: 32 ημέρες, 250 εκδηλώσεις σε 129 γειτονιές
Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023
Η Ελλάδα στην 5η θέση των κυριότερων επενδυτριών χωρών στη Ρουμανία
Brown Hotels: Νέο πρόγραμμα σπουδών στον τουρισμό, νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα
Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι
Δυναμική "εισβολή" της Google στον σχεδιασμό διακοπών με τη χρήση συστάσεων και τεχνητής νοημοσύνης
Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού
3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ
Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"
Cirium: Πόσο έχουν αυξηθεί οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων από το 2019
Μέχρι τις 8 Απριλίου οι αιτήσεις για το Πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους 2024»
( 0 )