Πώς τα chatbots υποστηρίζουν τα ξενοδοχεία εν μέσω πανδημίας
Καθώς οι ηλεκτρονικές εφαρμογές συνεχίζουν να βελτιώνονται και να επεκτείνονται στην τουριστική βιομηχανία, οι πελάτες-χρήστες φαίνεται να τις προτιμούν περισσότερο ως επιλογή εξυπηρέτησης πελατών αντί της ανθρώπινης εξυπηρέτησης.
Σε πρόσφατες σχετικές έρευνες, διαπιστώθηκε ότι σχεδόν 4 στους 10 χρήστες του διαδικτύου προτιμούν να χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένες υπηρεσίες παρά να μιλούν με έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών.
Εντωμεταξύ, τα ερωτήματα επισκεπτών των είναι επαναλαμβανόμενα: Μελέτες έχουν δείξει ότι το 63% των εισερχόμενων ερωτήσεων προέρχονται από τις ίδιες οκτώ ερωτήσεις, ενώ το 91% αντιστοιχεί σε 1 από τις ίδιες 18 ερωτήσεις.
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι άνθρωποι νιώθουν ασφαλέστεροι με τη χρήση της τεχνολογίας και αναμένουν προσωποποιημένα ηλεκτρονικά μηνύματα. Σύμφωνα με την Statista, η χρήση εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων αυξήθηκε κατά 45% παγκοσμίως. Τα εν λόγω εργαλεία εξοικονομούν χρόνο προσωπικού ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την καλύτερη εξυπηρέτηση σε άλλες λειτουργίες ενός ξενοδοχείου. Παράλληλα, υποστηρίζει την κοινωνική απόσταση και βοηθά στην αποφυγή συγκέντρωσης πολλών ανθρώπων σε ένα σημείο ταυτόχρονα, τηρώντας ένα από τα κυριότερα υγειονομικά πρωτόκολλα κατά του κορωνοϊού.
Όσον αφορά στα ταξίδια, το chatbot είναι ένα εργαλείο που υπάρχει σε όλα τα στάδια του ταξιδιού των επισκεπτών: Ξεκινά στη διαδικασία αναζήτησης ξενοδοχείου, όπου το chatbot απαντά στις ερωτήσεις που έχουν οι επισκέπτες όταν ερευνούν το εκάστοτε κατάλυμα. Οι ερωτήσεις, για παράδειγμα, μπορεί να είναι οι εξής: «Επιτρέπετε τα κατοικίδια ζώα; Έχετε δωμάτια χωρίς αλλεργιογόνα; Είναι ανοιχτό το παιδικό κλαμπ; Ποιες είναι οι πολιτικές που εφαρμόζετε κατά του κορωνοϊού;»
Το επόμενο στάδιο είναι όταν ο πελάτης είναι έτοιμος να κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο. Το εργαλείο αυτό είναι χρήσιμο επειδή αυξάνει τις άμεσες κρατήσεις καθοδηγώντας τον επισκέπτη στον ιστότοπο του ξενοδοχείου. Ερωτήσεις όπως «Έχετε δίκλινο δωμάτιο το επόμενο Σαββατοκύριακο; Ποιες είναι οι καλοκαιρινές προσφορές σας για οικογένειες;», απαντώνται αυτόματα από το chatbot.
Μετά την πραγματοποίηση της κράτησης, το αυτοματοποιημένο chatbot θα στείλει ένα μήνυμα λίγες ημέρες πριν από την άφιξη, ρωτώντας εάν υπάρχουν ειδικά αιτήματα που να αφορούν στη διαμονή. Η εν λόγω τεχνολογία μπορεί να τροποποιηθεί και να προσαρμοστεί στις εκάστοτε καταστάσεις, όπως στην τρέχουσα πανδημία. Μπορεί να στείλει ένα μήνυμα στον επισκέπτη κατά την άφιξή του για να περιμένει στο χώρο του μπαρ και ότι θα ενημερωθεί μόλις το δωμάτιό του είναι έτοιμο. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρεται στον πελάτη μια εξατομικευμένη εμπειρία, χωρίς να χρειάζεται να έρθει σε άμεση επαφή με κανέναν.
Κατά τη διάρκεια της διαμονής, το εργαλείο αυτό μπορεί να συνδεθεί με τους επισκέπτες μέσω της προτιμώμενης υπηρεσίας ανταλλαγής μηνυμάτων (SMS, Whatsapp, Messenger κ.λπ.) και θα ανταποκριθεί άμεσα στις ανάγκες και τις ερωτήσεις τους. Διευκολύνει την επικοινωνία των επισκεπτών με το προσωπικό, συντονίζοντας ερωτήσεις όπως, «Μπορώ να κάνω check out αργά; Τι ώρα ανοίγει η πισίνα; Μπορώ να έχω ένα επιπλέον μαξιλάρι; Παρακαλώ διορθώστε το ντους μου, έχει διαρροή.»
Μελλοντικές διαμονές
Όμως οι υπηρεσίες των chatbot δεν περιορίζονται στη διαμονή, αφού η εμπειρία του επισκέπτη μετά το πέρας των διακοπών του, είναι εξίσου σημαντική. Για παράδειγμα, υπάρχει στη διάθεση του πελάτη ένα αυτοματοποιημένο chatbot , όπου σε περίπτωση που ξεχάσει κάποιο προσωπικό του αντικείμενο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του μετά το check-out, μπορεί να στείλει ένα άμεσο μήνυμα για να ρωτήσει αν το βρήκε η υπηρεσία καθαρισμού. Επίσης, χρησιμεύει ως ένα καλό εργαλείο για μελλοντικές κρατήσεις, αφού οι επισκέπτες μπορούν πάντα να βασίζονται στο chatbot για ερωτήσεις σχετικά με μελλοντικές διαμονές. Όσον αφορά στις πρακτικές παραμέτρους του εργαλείου, οι βασικότερες έχουν ως εξής:
-Λειτουργεί με απευθείας με μηνύματα μέσω του προτιμώμενου καναλιού ανταλλαγής μηνυμάτων.
-Τα καλύτερα chatbots είναι προ-εκπαιδευμένα και δημιουργούν ελάχιστη πίεση στις λειτουργίες, επιτρέποντας την αποστολή των απαντήσεων στις ερωτήσεις των επισκεπτών από την πρώτη ημέρα.
-Υποστηρίζει το προσωπικό, φιλτράροντας επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις.
-Βοηθά στη διαχείριση των εμπειριών των επισκεπτών - η γρήγορη απάντηση αιτημάτων και η απελευθέρωση του χρόνου του προσωπικού ενισχύει την εμπειρία των επισκεπτών, η συλλογή δεδομένων για επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις μέσω αυτοματισμού διασφαλίζει ότι υπάρχει άριστη παρακολούθηση, ενώ επισημαίνονται οι τυχόν βελτιώσεις που μπορούν να γίνουν.
-Παρέχει απόδοση επένδυσης (ROI), αφού ενισχύει τις άμεσες κρατήσεις, βελτιώνει την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών και συλλέγει τις απαραίτητες πληροφορίες για τη λήψη καλύτερων επιχειρησιακών αποφάσεων στο ξενοδοχείο.
- 1) Π.Αντωνίου | Επίκαιρο το αίτημα της μείωσης του ΦΠΑ στα νησιά του Αιγαίου
- 2) Το Forum Προώθησης Κρητικών Προϊόντων στα Κρητικά Ξενοδοχεία και στα Δίκτυα Διανομής
- 3) Η τουριστική οικονομία λειτουργεί και θα λειτουργεί πάντα σε συνθήκες υπερπροσφοράς
- 4) Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";
19/04 17:25
Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς
19/04 16:42
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
19/04 16:09
ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων
19/04 16:04
19/04 15:51
Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024
19/04 15:28
19/04 14:45
Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών
19/04 13:03
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
19/04 12:58
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
19/04 12:21
Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος
19/04 11:43
Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos
19/04 11:34
Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων
19/04 11:30
19/04 11:19
19/04 10:56
19/04 10:21
19/04 07:14
Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης
19/04 07:10
Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα
19/04 07:09
19/04 07:07
Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης
19/04 07:04
18/04 16:45
18/04 15:55
Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών
18/04 15:13
Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας
18/04 15:09
Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς
18/04 15:03
Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»
18/04 14:22
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς
18/04 13:53
Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024
18/04 13:05
18/04 12:33
Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026
18/04 12:19
SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024
18/04 12:17
Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα
18/04 12:03
Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους
18/04 11:57
18/04 11:45
Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου
18/04 11:29
Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ
18/04 11:22
18/04 11:18
Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
18/04 11:17
18/04 11:06
Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines
18/04 10:30
18/04 10:25
Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα
18/04 10:12
SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες
17/04 19:57
17/04 19:16
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"
17/04 16:48
Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος
17/04 16:33
Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό
17/04 15:28
17/04 14:36
17/04 14:22
17/04 13:35
Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας
17/04 13:20
Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της
17/04 11:52
Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%
17/04 11:43
Συνεργασία ΕΟΤ - Αμερικανικού Κολλεγίου για την ανάδειξη της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού
17/04 11:35
Η EasyJet ακύρωσε τις πτήσεις προς Τελ Αβίβ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου
17/04 11:19
airBaltic: Η Κέρκυρα κορυφαίος προορισμός από τη Ρίγα αυτό το καλοκαίρι
17/04 11:18
17/04 10:42
Anandes Hotel: Νέο πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο στη Μύκονο – Ανοίγει τον Ιούνιο
17/04 10:40
Χωρίς τουρίστες και αυτό το καλοκαίρι η Νήσος Χρυσή (Γαϊδουρονήσι) στην Κρήτη
17/04 10:22
17/04 09:49
Wyndham Hotels | Σημαντική ανάπτυξη το 2023 - Η παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο
16/04 19:56
Ομοσπονδία Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ" | Tι πρέπει να κάνουν όσοι δεν έχουν πιστοποιητικό κατάταξης
16/04 16:00
16/04 15:41
Υπεγράφη η Ολυμπιακή Εκεχειρία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας
16/04 13:00
16/04 12:41
Μελέτη για τη βιώσιμη ανάπτυξη του αγροτουρισμού στην Ευρώπη
16/04 11:42
16/04 11:39
Αερομεταφορές: 19 νέες συνδέσεις με Ελλάδα από το Ην. Βασίλειο το καλοκαίρι του 2024
16/04 11:22
Οι Βρετανοί τουρίστες μένουν περισσότερο και ξοδεύουν περισσότερα στην Ισπανία
16/04 10:49
Οι «Ανθισμένες Κερασιές» της Πιερίας πρόσφεραν μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες
16/04 10:41
16/04 10:30
Workshop για την προβολή ελληνικών τουριστικών περιοχών στη Σερβία
16/04 06:00
15/04 19:50
Διευκρινίσεις ΑΑΔΕ για τη φορολογική μεταχείριση των βραχυχρόνιων μισθώσεων
15/04 19:44
15/04 17:25
H ΕΤΑΔ θα εξελιχθεί σε έναν σύγχρονο φορέα Real Estate - 6.000 ακίνητα σε αποτίμηση
15/04 14:59
Planet Holidays: Διακοπές στην Ελλάδα όλο το χρόνο – «Στηρίζουμε το όραμα Μητσοτάκη»
15/04 14:27
15/04 13:34
Ελληνικής καταγωγής ο νέος Γενικός Διευθυντής του 1 Hotel Toronto
15/04 13:03
15/04 12:45
Ποιες αεροπορικές εταιρίες ακύρωσαν πτήσεις λόγω της έντασης στη Μ. Ανατολή
15/04 11:37
«Ο υπερτουρισμός είναι η μεγαλύτερη απειλή για τον βιώσιμο τουρισμό»
15/04 11:21
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη μεγαλύτερη έκθεση κρουαζιέρας στον κόσμο
15/04 11:13
TUI: Παλαιά πόλη της Ρόδου και Ακρόπολη στα πιο δημοφιλή μνημεία για το 2024
15/04 10:47
Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια
15/04 09:34
14/04 13:10
meteo | Ξεπέρασε τους 31 °C η θερμοκρασία στη Βόρεια Ελλάδα το Σάββατο
14/04 12:57
Είναι η Ελλάδα σε βιώσιμο αναπτυξιακό δρόμο; - Ο τουρισμός το συγκριτικό πλεονέκτημα
14/04 12:46
14/04 12:38
Ελληνικό Συμβούλιο Τουρισμού Υγείας | Ο Γ. Πατούλης πρόεδρος για τρίτη θητεία
13/04 21:34
Υπ. Εξωτερικών | Σύσταση για την αποφυγή ταξιδιών σε Ισραήλ, Παλαιστινιακά Εδάφη, Λίβανο και Ιράν
13/04 20:55
Ποιες αλλαγές φέρνουν για την ελληνική οικονομία οι νέοι δημοσιονομικοί κανόνες της ΕΕ
13/04 14:09
Δημοσιογραφική αποστολή στην Κρήτη από τη Γερμανία και την Ελβετία
13/04 13:34
Πώς θα βελτιωθεί η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
13/04 12:53
Φόρουμ Δελφών | To Ιράν θα απαντήσει στρατιωτικά στο Ισραήλ αλλά δεν θα ρισκάρει ανοιχτή σύγκρουση
13/04 12:39
Ελληνικός τουρισμός | Πρέπει να υπολογίζονται οι δείκτες βιωσιμότητας στις αποφάσεις μας
12/04 21:52
Taizoon Khorakiwala | Η Ελλάδα είναι ελκυστικός επενδυτικός προορισμός για Ινδούς επιχειρηματίες
12/04 21:43
Το προσδόκιμο ζωής είναι 2,3 χρόνια μικρότερο στα κατώτερα μορφωτικά στρώματα σε σχέση με τα ανώτερα
12/04 21:37
Επιτακτική η ανάγκη της αναβάθμισης των δεξιοτήτων στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
12/04 19:40
Συνάντηση εργασίας Όλγας Κεφαλογιάννη με τον Δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα
Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης
Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos
Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης
Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος
Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας
Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων
Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους
Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς
Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026
Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024
Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς
( 0 )