Τελευταία σεζόν χωρίς υδροπλάνα!

Α Decrease font Enlarge font
Τελευταία σεζόν χωρίς υδροπλάνα!

Όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, απ' αυτήν ακριβώς εδώ την στήλη, το Tornos News  επισημαίνει ότι χάνεται άλλη μια χρονιά για τη λειτουργία υδροπλάνων στην Ελλάδα, καθώς η γραφειοκρατία συνεχίζει να αποτελεί βασικό λόγο για την καθυστέρηση υλοποίησης σοβαρών τουριστικών υποδομών στη χώρα όπως για παράδειγμα τα υδατοδρόμια.

Κάθε χρόνο υπενθυμίζουμε, ότι τα υδροπλάνα δεν είναι άγνωστο μεταφορικό μέσο για κάποια από τα νησιά μας κι αναφέρουμε ότι, για παράδειγμα, τη δεκαετία του ΄30 το λιμάνι του Καστελόριζου ήταν γεμάτο από υδροπλάνα καθώς ήταν η εποχή που το νησί αποτελούσε βάση για τα υδροπλάνα της Air France, ως ενδιάμεσος σταθμός για τις πτήσεις τους προς τη Μέση Ανατολή.

Και οι Γερμανοί όμως, χρησιμοποίησαν εκτενώς τα υδροπλάνα για να διασυνδέονται με τα ελληνικά νησιά κατά την περίοδο που τα είχαν στην κατοχή τους, στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, δηλαδή πάνω από 70 χρόνια πριν...

Σημειώνουμε επιπλέον, ότι άλλοι προορισμοί με μεγάλη νησιωτικότητα όπως π.χ. οι Μαλδίβες  αξιοποιούν εδώ και χρόνια τα υδροπλάνα για τις μεταφορικές μετακινήσεις των επισκεπτών τους, προβάλλοντας μάλιστα το εν λόγω μέσο ως τουριστική ατραξιόν.

Προσθέτουμε ότι, όπως επισημαίνουν οι επαίοντες του χώρου, ο συγκεκριμένος τουριστικός προορισμός, με μόνο 185 μικρά νησάκια, πληθυσμό 328.000 και τουρισμό που δεν ξεπερνά τις 600.000 έχει αναπτύξει ένα δίκτυο που ξεπερνάει τα 60 αεροσκάφη.

Στις Παρθένες Νήσους δε με πληθυσμό 130,000, τουρίστες με διανυκτέρευση 800,000 και 2 εκατομμύρια επισκέπτες κρουαζιερόπλοιων το χρόνο, μια εταιρεία μόνο έχει 6 υδροπλάνα και 15 βάσεις σε μια αγορά η οποία, συγκριτικά, είναι μικρότερη της Κέρκυρας.

Αν κάποιος αναλογιστεί λοιπόν την τεράστια ζήτηση για σύνδεση με τα νησιά σε συνδυασμό με το ότι η Ελλάδα είναι μια πολυνησιακή χώρα της Ευρώπης με την μεγαλύτερη ακτογραμμή σε ολόκληρη την Γηραιά Ήπειρο, πληθυσμό 12 εκατομμυρίων και τουρισμό που ξεπερνά τα 30 εκατομμύρια και συνεχώς αυξάνεται, τότε δεν είναι παράλογο να περιμένουμε την ανάπτυξη ακόμη και 100 υδροπλάνων στα επόμενα χρόνια.

Όσον αφορά  στα πλεονεκτήματα των συγκεκριμένων αεροσκαφών σε σχέση με τα άλλα θαλάσσια μέσα μετακίνησης και στις δυνατότητες που μπορούν να προσφέρουν στην χώρα μας, οι ίδιοι εμπειρογνώμονες αναφέρουν:

Τα υδροπλάνα μπορούν να καλύψουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών όπως: Προγραμματισμένες πτήσεις, ναυλωμένες πτήσεις, περιηγητικές πτήσεις, υπηρεσίες μεταφοράς φορτίων, αεροδιακομιδές, μεταφορές σε θέρετρα, κρουαζιερόπλοια κοκ.

Είναι αμφίβια. Έχουν δηλαδή τη δυνατότητα απογείωσης και προσγείωσης τόσο σε χερσαίο αεροδιάδρομο όσο και σε υδάτινη επιφάνεια (πχ. Λίμνες, θάλασσα). Με σύνηθες ύψος πτήσης από 500 με 800 μ. το υδροπλάνο παρέχει υψηλή ορατότητα του φυσικού κάλους κάνοντας την περιήγηση και τη διαδρομή μια συναρπαστική εμπειρία.

Eco Friendly: Οι ρύποι ενός υδροπλάνου είναι μικρότεροι ενός θαλάσσιου jet-Ski μέσης ισχύος

Ταχύτερο ταξίδι. Ο χρόνος που απαιτείται για το check in, τις αναχωρήσεις και τις αφίξεις είναι πολύ πιο σύντομος από τον αντίστοιχο μιας πτήσης στο αεροδρόμιο και  χωρίς την ταλαιπωρία των μετακινήσεων, ενώ στις πλείστες περιπτώσεις μέχρι και 8 φορές πιο γρήγορος από το αντίστοιχο ταξίδι με καράβι.

Συνεπώς, η λειτουργία των υδροπλάνων μπορεί να αποτελέσει λύση στα προβλήματα της σύνδεσης των παράκτιων περιοχών της χώρας μας, και να εξελιχθεί σε μοχλό ανάπτυξης για την Ελλάδα και τα νησιά μας, καθώς τα οφέλη από τη λειτουργία τους είναι πολλαπλασιαστικά και οι προοπτικές ανάπτυξης τεράστιες.

Επιπλέον, η επίδρασή τους εκτείνεται σε ευρύ φάσμα κοινωνικών και οικονομικών δραστηριοτήτων (ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος και της ποιότητας των μετακινήσεων των κατοίκων των νησιών και παραθαλάσσιων οικισμών, σύνδεση της ηπειρωτικής χώρας με δύσκολους συγκοινωνιακά προορισμούς, αξιοποίηση και ανάπτυξη πολλών αξιόλογων περιοχών που έως τώρα ήταν δυσπρόσιτες και δύσκολα επισκέψιμες, δημιουργία εκατοντάδων θέσεων εργασίας κλπ)

Και καταλήγουμε επισημαίνοντας ότι για άλλη μια χρονιά θα καταμετρήσουμε και πάλι διαφυγόντα κέρδη και χαμένες ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό...

Ωστόσο, φέτος, ένας άνθρωπος φιλοδοξεί να τα αλλάξει όλα αυτά!

Το όνομα του είναι Ρικάρντο Φαρία-Νικολόπουλος και πρόκειται για Ελληνο-Μεξικάνο επενδυτή, ο οποίος έχει συμμετάσχει στην κατασκευή και άλλων αεροδρομίων σε άλλες χώρες, διαθέτει αεροπορική εταιρεία με μικρά ολιγοθέσια αεροπλάνα κι όταν επισκέφθηκε πρόσφατα την Πάτμο, την ερωτεύθηκε κι ορκίστηκε να βοηθήσει με όλες του τις δυνάμεις ώστε να αναπτυχθεί το νησί.

Ο κ. Νικολόπουλος μίλησε αποκλειστικά στο Tornos News στο νησί της Πάτμου και μας διαβεβαίωσε για την απόφαση του να συμμετάσχει στο επενδυτικό σχέδιο του τοπικού υδατοδρομίου, ενώ αποκάλυψε ότι αναζητεί και άλλους τρόπους συνεργασίας με το Δήμο Πάτμου.

Μάλιστα, σε προηγειθήσα συνάντηση του στην Αθήνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Hellenic Seaplanes Νικόλα Χαραλάμπους και τον δήμαρχο Πάτμου Γρηγόρη Στόϊκο συζητήθηκε η επόμενη ημέρα της λειτουργίας των υδροπλάνων, η έναρξη της κατασκευής του υδατοδρομίου Πάτμου από τη θυγατρική εταιρεία της Hellenic Seaplanes Υδατοδρόμιο Πάτμου ΙΚΕ, καθώς και η πρόθεση του Ελληνο-μεξικανού επιχειρηματία να συμμετέχει στο επενδυτικό σχήμα, εξετάζοντας παράλληλα να χρηματοδοτήσει και το υπόλοιπο δίκτυο υδατοδρομίων.

 

Από αριστερά, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaplanes Νικόλας Χαραλάμπους, ο δήμαρχος Πάτμου Γρηγόρης Στόϊκος και ο Ελληνο-μεξικανός επιχειρηματίας Ρικάρδο Φαρία-Νικολόπουλος στην πρόσφατη συνάντηση τους στην Αθήνα

 

Μετά τη συνάντηση αυτή, ο κ. Χαραλάμπους ανέφερε: “Έχουμε βάλει στόχο τον Ιούλιο του 2019 να είναι έτοιμο το υδατοδρόμιο έτσι ώστε να πετάξουν τα πρώτα αμφίβια… δεδομένου ότι όλες οι αναγκαίες ΚΥΑ (Κοινές υπουργικές αποφάσεις) θα υπογραφούν γρήγορα, παρά τις όποιες καθυστερήσεις... Τα υδροπλάνα θα εκτελούν πολλαπλές και διαφορετικές πτήσεις όπως τακτικές επιβατικές πτήσεις, έκτακτες επιβατικές (Charter), περιηγητικές (sightseeing), φορτίου (φάρμακα, τρόφιμα, Τύπος, δέματα, κ.λπ.), νοσοκομειακές, Έρευνας και Διάσωσης κ.λπ. Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες θα ενισχύσουμε πολλούς τομείς της οικονομίας και θα ενισχύσουμε τις δραστηριότητες της ευρύτερης νησιώτικης περιοχής”.

Μέχρι σήμερα πάνω από 60 υδατοδρόμια σε όλη την Ελλάδα βρίσκονται σε φάση αδειοδότησης και υλοποίησης και πρόσφατα αναρτήθηκε ο διαγωνισμός της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για το διεθνή διαγωνισμό που αφορά στο έργο της αδειοδότησης ακόμη 20 υδατοδρομίων σε Δωδεκάνησα και Κυκλάδες. 

O κ. Χαραλάμπους εμφανίζεται αισιόδοξος, καθώς, όπως λέει, “μετά από πέντε χρόνια προσπάθειας υπάρχει στο τραπέζι η θέληση της ελληνικής κοινωνίας, των επενδυτών μας, αλλά και η δικιά μας, τα υπόλοιπα είναι διαδικαστικά”.

Συνεπώς, ο Ελληνομεξικανός επιχειρηματίας Ρικάρντο Φαρία-Νικολόπουλος εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να συμμετάσχει στο μετοχικό κεφάλαιο των εταιρειών που έχουν αναλάβει την αδειοδότηση των υδατοδρομίων και θα επιφορτιστούν στο μέλλον με το πτητικό έργο των υδροπλάνων, όντας πρόθυμος να επενδύσει και στο κομμάτι των υποδομών. 

Στην ουσία, πρόθεση του δραστήριου επιχειρηματία, ο οποίος αγόρασε πρόσφατα και κατοικία στο Καβούρι Αττικής, είναι να μπει πρώτος στην αγορά των υδατοδρομίων, εξασφαλίζοντας ένα σημαντικό μερίδιο της πίτας που θα του επιτρέψει να εδραιωθεί στον χώρο και να αναπτυχθεί περαιτέρω επιχειρηματικά. Αλλωστε, η πολυετής εμπειρία του στον χώρο των logistics και των αερομεταφορών τού δίνει σαφές προβάδισμα έναντι των υπόλοιπων επίδοξων επενδυτών, καθώς ακόμη και τα αε­ ροσκάφη της εταιρείας του, τύπου Beechcraft, είναι μικρά και ολιγοθέσια και μοιάζουν αρκετά με τα υδροπλάνα. 

Όπως επισημαίνουν δε αναλυτές του χώρου σε πρόσφατα σχετικά δημοσιεύματα, το γεγονός ότι οι υπόλοιπες εταιρείες που έχουν εκφράσει ενδιαφέρον να μπουν στην αγορά των υδροπλάνων κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους μέχρι να ολοκληρωθεί η δημιουργία του πρώτου εκτενούς και βιώσιμου δικτύου, τοποθετώντας, την έναρξη τακτικών πτήσεων υδροπλάνων το καλοκαίρι του 2020, επιτρέπει στον κ. Νικολόπουλο να αξιοποίησει τον χρόνο υπέρ του, ώστε να χαράξει τη δική του αυτόνομη πορεία. 

Οι ίδιοι παράγοντες της αγοράς επισημαίνουν ότι ο Ελληνομεξικανός διαθέτει έντονη επιχειρηματική δραστηριότητα στον εφοπλισμό και τις αερομεταφορές και μπορεί στην Ελλάδα να μην είναι ευρέως γνωστός, ωστόσο στις ΗΠΑ το όνομά του είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στους επιχειρηματικούς κύκλους, αφού έχει συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη των εμπορικών σχέσεων Μεξικού – ΗΠΑ, ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας αερομεταφορών Bi-National Air.

Ούτε λίγο ούτε πολύ λοιπόν, είναι αποφασισμένος να ξεκινήσει τις πρώτες πτήσεις ακόμη και το καλοκαίρι ή φθινόπωρο του 2019. 

Ο κ.Ρικάρδο Φαρία-Νικολόπουλος μιλάει αποκλειστικά στο Tornos News και τον Πάνο Θωμάκο στην Πάτμο

Προς τούτο, δε, όπως εκμυστηρεύθηκε στο Tornos News, έχει ήδη παραγγείλει το πρώτο υδροπλάνο από τα νησιά Φίτζι, το οποίο θα δρομολογηθεί μεταξύ του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος και της Πάτμου, ενώ στην πλήρη ανάπτυξη του, το δίκτυο φιλοδοξεί να  περιλαμβάνει έως και 100 υδροπλάνα, διασυνδέοντας τα ελληνικά νησιά του Αιγαίου με την πρωτεύουσα, μεταξύ τους αλλά και με την γειτονική αχανή τουριστική αγορά της Τουρκίας.

Πέρα από τους επισκέπτες, τα υδροπλάνα θα εξυπηρετούν πρώτιστα τους κατοίκους των νησιών με μεταφορά φορτίων, ταχυμεταφορές, αεροδιακομιδές και άλλες απαραίτητες δραστηριότητες.

Τι μπορεί λοιπόν να σταματήσει μια τέτοια μεγαλεπίβολη και λίαν επωφελή πρωτοβουλία για τον ελληνικό τουρισμό και την εγχώρια οικονομία;

Τι άλλο από την επάρατη ελληνική γραφειοκρατία και την εμμονική αντίθεση σε κάθε μορφής υγιή επιχειρηματικότητα με τις γνωστές ιδεολογικές αγκυλώσεις και τον πατροπαράδοτο φθόνο;

Ωστόσο, το ενδεχόμενο αυτό δεν φαίνεται να φοβίζει τον κ. Νικολόπουλο, έναν βετεράνο επενδυτή, που δραστηριοποιείται με επιτυχία, εδώ και δεκαετίες, ένθεν κακείθεν των συνόρων μεταξύ ΗΠΑ και Μεξικού, τα οποία δεν αποτελούν το ευκολότερο κι ομαλότερο επιχειρηματικό πεδίο της Γης, εδώ που τα λέμε...

Ο ίδιος άλλωστε νιώθει μαγεμένος από τον μυσταγωγικό χαρακτήρα της Πάτμου και φέρεται να είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον ακόμη και για να κατασκευάσει αεροδρόμιο στο νησί των Δωδεκανήσων, ενώ έχει κάνει ήδη την πρώτη τοπική επένδυση, αγοράζοντας έκταση 16 στρεμμάτων για ανέγερση αγροτοτουριστικής μονάδας με πρότυπα οικολογικά καταλύματα στην παραλία Κάμπος του νησιού.

Όλα δείχνουν λοιπόν ότι σύντομα το πρώτο υδατοδρόμιο στο Αιγαίο θα κατασκευασθεί στην ιστορική Πάτμο, όπως μας διαβεβαίωσε, λίαν ικανοποιημένος και περιχαρής ο δήμαρχος του νησιού Γρηγόρης Στόϊκος.

«Σε 45’ λεπτά θα πετάς από την Αθήνα στην Πάτμο, με ασφάλεια, άνεση και εισητήριο της τάξης των 150 ευρώ one way, κάθως με 9 από τις 19 θέσεις γεμάτες, επιτυγχάνεται το break even. Ο κύβος ερρίφθη και το πρώτο υδατοδρόμιο στην Ελλάδα θα είναι σύντομα γεγονός...» απεφάνθη ο οραματιστής  ομογενής Ρικάρντο Φαρία-Νικολόπουλος, με το βλέμμα του να λάμπει από την ευστροφία και αποφασιστικότητα, που έκανε τους Έλληνες επιχειρηματίες διάσημους στα πέρατα του πλανήτη.

Ας του ευχηθούμε λοιπόν «ώρα καλή στα πλάνα του και αέρα στα φτερά του»...

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 26/02 18:33

    Αλ. Σδούκου: Οι πράσινες μετακινήσεις βασική προτεραιότητα του Υπ. Περιβάλλοντος και Ενέργειας – Επιταχύνουμε τη μετάβαση στην Ηλεκτροκίνηση

  2. 26/02 18:31

    Ο «Τυφώνας» που καθαρίζει τις παραλίες της Ελλάδας

  3. 26/02 15:36

    Οι εφοπλιστές κρουαζιέρας δεν θέλουν εμπλοκή του υπουργείου Τουρισμού στον κλάδο τους

  4. 26/02 13:07

    Διεθνή βραβεία για την τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής

  5. 26/02 13:01

    Γερμανικός Τύπος: Αργεί ακόμη το διαβατήριο εμβολιασμού

  6. 26/02 12:39

    FedHATTA: Μόνο έτσι θα διασωθεί ο ελληνικός τουρισμός το 2021 – 4 άξονες δράσης ως προϋπόθεση της επιτυχίας

  7. 26/02 12:24

    Greek Panorama Virtual: Οι κρατήσεις αυτό το καλοκαίρι θα είναι όλες της τελευταίας στιγμής

  8. 26/02 12:17

    Γερμανική έρευνα: Πιο ασφαλή από τα σούπερ μάρκετ τα μουσεία

  9. 26/02 11:58

    Οι Βαλεαρίδες προσφέρονται για πιλοτική εφαρμογή των διαβατηρίων εμβολιασμού

  10. 26/02 11:50

    Δράσεις του Δήμου Πάρου για προσέλκυση τουρισμού υψηλών προδιαγραφών

  11. 26/02 11:19

    Το εκκλησάκι στα Περτουλιώτικα λιβάδια που θυμίζει Άλπεις

  12. 26/02 11:16

    Ο διάσημος δρόμος της Αθήνας στην Παλιά Αθήνα για τις βόλτες της υψηλής κοινωνίας

  13. 26/02 11:08

    Τηλεδιάσκεψη για το άνοιγμα της κρουαζιέρας Θεοχάρη - Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας

  14. 26/02 11:07

    Περιφέρεια Δ. Ελλάδας: Εικονική πλατφόρμα προβολής/ εκπαίδευσης των ξένων t.o's

  15. 26/02 11:04

    Από 1/3/2021 οι νέες βεβαιώσεις κίνησης εργαζομένων

  16. 26/02 11:01

    Παρατείνεται έως τις 31 Ιουλίου η προθεσμία για την υποβολή του εντύπου Ε11

  17. 26/02 10:40

    INSETΕ: Βελτιωμένοι οι δείκτες εμπειρίας των πελατών των ελληνικών ξενοδοχείων το 2020, παρά τα περιοριστικά μέτρα

  18. 26/02 10:35

    Ξεκίνησε η υποβολή μονομερών δηλώσεων για Ιανουάριο και Φεβρουάριο για εργαζόμενους στον Τουρισμό

  19. 26/02 10:32

    Οι προθεσμίες για την υποβολή δηλώσεων στο πρόγραμμα «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ»

  20. 26/02 10:29

    Πώς θα υποβληθούν οι δηλώσεις αναστολών συμβάσεων εργασίας για τον Μάρτιο

  21. 26/02 10:25

    ΕΕ: Επιτάχυνση εμβολιασμών και πιστοποητικό

  22. 26/02 09:49

    Επιστολή | Ξεναγοί Δεσμώται ή μια πρώτου μεγέθους κυβερνητική κοινωνική αδικία

  23. 26/02 09:06

    ΕΦΚΑ: Ξεκινούν οι διεργασίες για τη μετατροπή σε πολυτελή ξενοδοχεία δύο ακινήτων-φιλέτων στην καρδιά της Αθήνας

  24. 26/02 09:00

    SunExpress: 23 νέες συνδέσεις μεταξύ Τουρκίας και Ευρώπης το καλοκαίρι

  25. 26/02 08:25

    Η Marriott δημιουργεί το Ταμείο Φιλοξενίας Arne M. Sorenson για την υποστήριξη προγράμματος σπουδών

  26. 26/02 08:23

    Φινλανδία: Σε αυστηρό lockdown λόγω των μεταλλάξεων του κορωνοϊού

  27. 26/02 08:21

    Δανία: Παρατείνεται έως τον Απρίλιο η σύσταση αποφυγής ταξιδιών 

  28. 25/02 17:56

    Κοινό πιστοποιητικό εμβολιασμού ζητούν οι Ευρωβουλευτές

  29. 25/02 17:39

    Πρόγραμμα επιδότησης τόκων δανείων Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων για το α' 3μηνο του 2021- Αιτήσεις από Δευτέρα

  30. 25/02 16:25

    Website για Πολυτελή Ξενοδοχεία ή Μεγάλες Μονάδες από τη Hotelwize

  31. 25/02 16:22

    Tripadvisor: Δύο ελληνικές παραλίες στις καλύτερες στον κόσμο για το 2021

  32. 25/02 16:11

    Lufthansa: Νέο θερινό πρόγραμμα πτήσεων για το 2021 με έμφαση στην Ελλάδα και τα Κανάρια

  33. 25/02 15:42

    Διευθυντής ΙΤΒ: Το πιστοποιητικό εμβολιασμού θα είναι σύντομα απαραίτητο όσο το διαβατήριο

  34. 25/02 14:52

    Με την υποστήριξη του ΕΟΤ, στην Αθήνα το World Tunnel Congress 2023

  35. 25/02 14:45

    Εφικτές οι διακοπές των Γερμανών στο εξωτερικό αυτό το καλοκαίρι

  36. 25/02 14:26

    Βρετανός υπ. Μεταφορών: Το άνοιγμα των διεθνών ταξιδιών εξαρτάται από μη ελεγχόμενους παράγοντες

  37. 25/02 13:29

    Νέα μετάλλαξη του κορωνοϊού στη Νέα Υόρκη

  38. 25/02 13:16

    Ευρωπαϊκή τουριστική συμμαχία: Προτάσεις για την επανεκκίνηση του τουρισμού

  39. 25/02 13:05

    Διαβατήρια εμβολιασμού: Οι τουριστικές χώρες της ΕΕ πιέζουν για την εφαρμογή του

  40. 25/02 13:00

    Το πιστοποιητικό εμβολιασμού θα επιταχύνει τα ταξίδια- Ευπρόσδεκτοι οι Βρετανοί, εμβολιασμένοι και μη

  41. 25/02 12:52

    ΠΟΥ: Τα διαβατήρια εμβολιασμού δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται στα διεθνή ταξίδια

  42. 25/02 12:26

    12 νέες ξενοδοχειακές αφίξεις αυτό το καλοκαίρι στα νησιά και στην Αθήνα

  43. 25/02 11:50

    Η ιστορία του Αρχαίου «Λυκείου» της Αθήνας

  44. 25/02 11:47

    Τι σημαίνει Γεντί Κουλέ

  45. 25/02 11:34

    Στόχος να φτάσουμε φέτος τουλάχιστον στο 50% της τουριστικής σεζόν του 2019

  46. 25/02 11:28

    Ένας χρόνος COVID-19 | Πώς άλλαξε η υγεία και η καθημερινότητα των Ελλήνων;

  47. 25/02 11:24

    Στην Αθήνα η 66η Συνάντηση της Περιφερειακής Επιτροπής για την Ευρώπη του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  48. 25/02 10:59

    Το 1o digital forum «Taste of Attica» υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  49. 25/02 10:52

    Βραβείο TUI Global Hotel Award στο Atrium Platinum Luxury Resort Hotel & Spa

  50. 25/02 10:39

    ΞΕΕ: Άνοιξε η περίοδος αιτήσεων για το Idea Platform του CapsuleT

  51. 25/02 10:26

    Βοτανικός Κήπος Δελφών: Καινοτομία, Περιβάλλον, Πολιτισμός

  52. 25/02 10:22

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Ιωάννινα, Κορώνη και τουριστική έπαυλη στο Ρέθυμνο

  53. 25/02 10:19

    Πώς η FITUR θα σηματοδοτήσει το άνοιγμα του τουρισμού στην Ισπανία - Αυστηρά μέτρα εισόδου στην έκθεση

  54. 25/02 10:18

    Ολλανδία: Η βιομηχανία της φιλοξενίας δέχθηκε το ισχυρότερο πλήγμα

  55. 25/02 10:16

    Ισπανία: H αύξηση της ανεργίας από τα μεγαλύτερα προβλήματα για την οικονομία

  56. 25/02 10:13

    Βόρεια Μακεδονία: Eπιδοτήσεις σε αεροπορικές εταιρείες για νέες συνδέσεις

  57. 25/02 09:53

    Παρά την πανδημία, ισχυρoποιήθηκε το 2020 το brand name της Αθήνας και το 77% των τουριστών της θέλει να δει κι άλλα πράγματα (video)

  58. 24/02 18:21

    H ανάγκη στρατηγικής επικοινωνίας της Ελλάδας στο εξωτερικό

  59. 24/02 15:22

    Ξεκινά τη λειτουργία του ο t.o. που στήθηκε από συντελεστές του πτωχευμένου Thomas Cook - Θα πουλά πακέτα για το 2021

  60. 24/02 15:07

    Συνεργασία ΕΟΤ – ΞΕΕ ενόψει της παρουσίας της Ελλάδας στην διεθνή virtual έκθεση του Βερολίνου (ΙΤΒ)

  61. 24/02 14:11

    Το ομηρικό και εκθαμβωτικό νησί του Ιονίου

  62. 24/02 14:08

    Όλα όσα δεν μπορείτε να δείτε στο Google Maps στην Αττική

  63. 24/02 13:55

    Κ.Νοτοπούλου: Ο σχεδιασμός της ασφαλούς επανέναρξης του τουρισμού δεν μπορεί να περιμένει

  64. 24/02 13:09

    Ακριβός τουρισμός για το πολυπόθητο εμβόλιο

  65. 24/02 12:40

    Επιστρεπτέα προκαταβολή και για χιονοδρομικά κέντρα και ιαματικές πηγές

  66. 24/02 12:13

    Trivago: "Τρέλα" για διακοπές από Αμερικανούς και Άγγλους - Θα θυσίαζαν καριέρα, σεξ, ακόμα και σύντροφο για να ταξιδέψουν!

  67. 24/02 11:46

    Θα είναι η Ελλάδα στους πρώτους προορισμούς της Ευρώπης για τους εμβολιασμένους Βρετανούς;

  68. 24/02 11:19

    Jet2: Αύξηση 1000% στις κρατήσεις! Η Ελλάδα στους κορυφαίους προορισμούς

  69. 24/02 11:15

    Ποια χώρα θα αποτελέσει το πρότυπο για τα πιστοποιητικά κορωνοϊού της Βρετανίας

  70. 24/02 11:00

    H τουριστική επίθεση της Τουρκίας ξεκινά από τη Ρωσία

  71. 24/02 10:54

    ΓΕΠΟΕΤ: Ικανοποίηση για τη μείωση κατά 50% στα τέλη κυκλοφορίας των τουριστικών λεωφορείων

  72. 24/02 10:29

    ECTAA: Η άρνηση των αερομεταφορέων να επιστρέφουν χρήματα στις ταξιδιωτικές εταιρίες και τους πελάτες τους πρέπει να σταματήσει

  73. 24/02 10:23

    Οι προσπάθειες διάσωσης της ΚLM

  74. 24/02 10:22

    Πράσινο φως για νέα ξενοδοχεία σε Κρήτη και Νάξο

  75. 24/02 10:16

    Πτώση 40% του τζίρου και των ξενοδοχείων μικρών ζώων στην Ουαλία

  76. 24/02 10:08

    Η μοναξιά την εποχή του κορωνοϊού δημιουργεί νέες κυβερνητικές προτεραιότητες

  77. 24/02 10:04

    Γερμανία: Συγκρατημένη αισιοδοξία για πρώτη φορά από τους επιχειρηματίες για την τουριστική περίοδο

  78. 24/02 10:01

    Πρωτοβουλίες του Υπουργείου Τουρισμού για την προσέλκυση «ψηφιακών νομάδων» στην Ελλάδα

  79. 23/02 20:41

    Πώς μπορεί η Ελλάδα να επεκτείνει τον κλάδο του τουρισμού με το καθεστώς των «nondom»

  80. 23/02 16:51

    Condor: Πτήσεις από 7 γερμανικά αεροδρόμια σε 16 προορισμούς στην Ελλάδα και Λάρνακα

  81. 23/02 15:42

    Aegean: Nέο ψηφιακό περιβάλλον για τα Miles+Bonus μέλη

  82. 23/02 15:40

    Μια Ελληνίδα στο Δ.Σ. της IAPCO

  83. 23/02 15:39

    Μπορεί η Ελλάδα να προσελκύσει ψηφιακούς νομάδες;

  84. 23/02 15:37

    ΙΑΤΑ: Σε λίγες εβδομάδες η εφαρμογή για τα διαβατήρια εμβολιασμού

  85. 23/02 15:08

    Η Ελλάδα στους πιο περιζήτητους προορισμούς των Βρετανών μετά τις ανακοινώσεις Μπ. Τζόνσον

  86. 23/02 14:52

    Βρετανός υπουργός Υγείας: Οι μεταλλάξεις μπορεί να καθυστερήσουν τα διεθνή ταξίδια

  87. 23/02 14:35

    Αλέξης Πατέλης: Ελάτε στην Ελλάδα για τον ήλιο, μείνετε για τη φορολογία και την τεχνολογία

  88. 23/02 14:33

    Η Ίος και ο θρύλος με τον γρίφο στον τάφο του Ομήρου

  89. 23/02 14:27

    Ελληνικός τουρισμός 2020: 7,37 εκατ. αφίξεις το 2020

  90. 23/02 14:12

    Το χωριό που κάποτε «βυθίστηκε» αλλά ξαναγεννήθηκε

  91. 23/02 13:31

    Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να υιοθετήσει το πιστοποιητικό εμβολιασμού χωρίς καθυστέρηση

  92. 23/02 12:18

    Έρευνα ΕΞΑ-ΑΑ: Ασφαλής προορισμός η Αθήνα το 2020 για τους τουρίστες- Δραματικές οι επιδόσεις των ξενοδοχείων της πρωτεύουσας

  93. 23/02 11:42

    Βρετανία: Απογείωση των κρατήσεων μετά τις ανακοινώσεις Τζόνσον – Η Ελλάδα στους top προορισμούς

  94. 23/02 10:57

    Σύγχρονες δράσεις προβολής της Ίου στις διεθνείς αγορές

  95. 23/02 10:16

    Η επικοινωνιακή στρατηγική του ΕΟΤ για το 2021- τι αναφέρει η απόφαση

  96. 23/02 10:03

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Χανιά και Ανατολική Μάνη

  97. 23/02 10:01

    Άδειες για τουριστικές κατοικίες και επιπλωμένα διαμερίσματα σε Χανιά, Ρέθυμνο και Χαλκιδική

  98. 23/02 09:58

    Περιφέρεια Ν.Αιγαίου: Γνωμοδότηση για κατασκευή ξενοδοχείου 5 αστέρων στη Μύκονο

  99. 23/02 09:55

    Ο Δήμος Σπάρτης στο Δίκτυο Βιώσιμη Πόλη

  100. 23/02 09:54

    Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Πρόγραμμα ενίσχυσης επιχειρηματικών δράσεων