Κων/νος Αντωνιάδης: Το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Tις προτεραιότητες και τους στόχους του σχεδίου τουριστικής ανάπτυξης που προωθεί η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, καθώς και το ενδιαφέρον για τουριστικές επενδύσεις στην περιοχή, αναλύει ο Αντιπεριφερειάρχης, κ. Κωσταντίνος Αντωνιάδης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Tornos News.

Διαβάστε τη συνέντευξη...

-Πως εξελίσσεται το Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης που έχει εκπονήσει η ΠΑΜ-Θ;

- H Περιφέρεια ΑΜ-Θ και ο αείμνηστος Περιφερειάρχης Γιώργος Παυλίδης τοποθέτησε τον τουρισμό στον πυρήνα των αναπτυξιακών προτεραιοτήτων της Περιφέρειας, το οποίο συνεχίζει και ο νέος Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Χρήστος Μέτιος. Εκπονήθηκε σε τρεις φάσεις το Στρατηγικό & Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας ΑΜ-Θ που αποτελεί πλέον τον οδηγό για τις περαιτέρω δράσεις μας στον τομέα αυτό και κινείται σε ικανοποιητικό βαθμό: Κυρίαρχος στόχος είναι να γίνει η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη τουριστικός προορισμός Αριστείας, με άξονα τα τρία κυρίαρχα στοιχεία, στα οποία έχουμε δυνατότητες και πρέπει να επενδύσουμε:

Φύση, Πολιτισμός και Τόπος, σε απόλυτη συνέργεια με τον αγροδιατροφικό τομέα., υποστηρίζοντας φυσικά το κυρίαρχο στην Ελλάδα, αλλά και στην ΑΜ-Θ που προσελκύει επισκέπτες, το παραθεριστικό παραλιακό δυναμικό.

Η Περιφερειακή αναπτυξιακή τουριστική πολιτική που υλοποιούμε βασίζεται σε πέντε (5) στρατηγικούς άξονες:

Α) την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

Β) το άνοιγμα νέων τουριστικών αγορών της Περιφέρεια μας

Γ) την ανάπτυξη θεματικών τουριστικών προϊόντων

Δ) την προσέλκυση τουριστικών επενδύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Ε) στην κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας, ώστε να αναπτύξουμε την παροχή τουριστικής υπηρεσίας. Ο τουρισμός είναι κλάδος που μπορεί να δώσει εισόδημα, όχι μόνο στη διαμονή και την εστίαση. Γι’ αυτό προγραμματίζονται δράσεις ενημέρωσης τόσο των ήδη απασχολούμενων στον κλάδο, όσο και ατόμων που θα ήθελαν να εμπλακούν.

- Σε ποιες περιοχές και σε ποιες μορφές τουρισμού δίνει έμφαση η Περιφέρεια; Τι προγράμματα υλοποιούνται;

- Απευθυνόμαστε κυρίως σε χώρες με εύκολη οδική πρόσβαση, ήτοι στην Βαλκανική ενδοχώρα (π.χ. Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία, Ουκρανία, Μολδαβία κτλ) καθώς και στην Τουρκία, αλλά και στις χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης, που αποτελούν τη βάση για τον τουρισμό μας και προσπαθούμε σε αυτούς τους προορισμούς να βελτιώσουμε την παρουσία μας εκεί επιχειρηματικά και διαφημιστικά αλλά και να φροντίσουμε για τη βελτίωση των υποδομών πρόσβασης.

Επίσης το τελευταίο χρονικό διάστημα, έγινε από την Περιφέρεια μας άνοιγμα και στην αγορά της Ρωσίας, (όπως με την αεροπορική σύνδεση, τέσσερις φορές την εβδομάδα, από την Μόσχα, την Αγία Πετρούπολη και το Μισκ, προς στο Αεροδρόμιο της Καβάλας) με την οποία Ρωσία μας συνδέουν πολλά κοινά Πολιτισμικά, Ιστορικά και θρησκευτικά στοιχεία, για αυτό και έχουμε μια σημαντική αύξηση Ρώσων τουριστών στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ.

Η προσέλκυση αλλοδαπών πέρα από το Ήλιος και Θάλασσα και τα δύο μοναδικά σε ομορφιά νησιά που εέχουμε (ήτοι Θάσο και Σαμοθράκη) επηρεάζεται και από τα αξιοθέατα μας για αυτό απαραίτητη είναι η αναβάθμιση και ανάδειξη των ιστορικών, αρχαιολογικών μνημείων και χώρων με διευκόλυνση της πρόσβασης σε αυτά, επέκταση του ωραρίου στους αρχαιολογικούς χώρους, καθώς τα πολιτιστικά αξιοθέατα ενός προορισμού αποτελούν έναν από τους κύριους παράγοντες βάσει των οποίων οι ευρωπαίοι αποφασίζουν να επισκεφτούν, αλλά και να επανέλθουν σε, έναν προορισμό. 

Η ΟΧΕ πολιτισμού – τουρισμού, η VIA EGNATIA, ο δρόμος του Μεταξιού, μεταξύ των άλλων δράσεων, αποτελεί ουσιαστικό βήμα τουριστικής ανάπτυξης.

Επιβάλλεται, επίσης, η διατήρηση του δίπτυχου «ήλιος και θάλασσα» φροντίζοντας για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, με ισχυροποίηση εκείνων των στοιχείων (φυσικών, πολιτιστικών και γαστρονομικών) που θα καταστήσουν την Π.Α.Μ.Θ. έναν τουριστικό προορισμό τεσσάρων εποχών και θα προσδιορίσουν την τουριστική του ταυτότητα δίνοντας έμφαση στη διάρκεια και την εδαφική διασπορά. Έμφαση πρέπει να δοθεί στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ώστε ν’ αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης της περιοχής. Προώθηση και προβολή των προστατευόμενων περιοχών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης στην εθνική και διεθνή τουριστική αγορά προκειμένου να στραφεί σε μορφές τουρισμού ή διακοπών που είναι στενά συνδεδεμένες με την απόλαυση ενός γνήσιου και «παρθένου» φυσικού περιβάλλοντος.

Τέλος επενδύουμε και στο Θρησκευτικό - προσκυνηματικό τουρισμό αφού, η Καβάλα με τους Φιλίππους (Παγκόσμιο σημείο ενδιαφέροντος, με την ένταξη στα μνημεία παγκόσμιας Πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO), αποτελεί μοναδικό σημείο συνάντησης σύγχρονων χαρακτηριστικών με παγκόσμιας αξίας ιστορικά και θρησκευτικά μνημεία. Η διέλευση του Αποστόλου Παύλου από τους Φιλίππους, όπου σε αυτό το σημείο δίδαξε στην Ευρώπη για πρώτη φορά το Χριστιανισμό, καθώς και η ίδρυση της πρώτης χριστιανικής εκκλησίας στην Ευρώπη, αποτελούν σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα για την περιοχής ώστε να αναδειχθεί ένας Θρησκευτικός – προσκυνηματικός προορισμός. Η Εκκλησία, εξάλλου, στο χώρο αυτί έκτισε εκεί το μοναδικό βαπτιστήριο στις όχθεις του Ζυγάκτη ποταμού, όπου γίνονται και βαπτίσεις ενηλίκων από όλο τον κόσμο, καθώς εκεί βρίσκεται και η φυλακή του Αποστόλου Παύλου.

- Πού εστιάζεται η πολιτική μάρκετιγκ της Περιφέρειας ΑΜ-Θ;

- Η αξία του δικού μας τουριστικού προορισμού συγκροτείται με την προσφορά ενός μοναδικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, το οποίο αναφέρεται στην προνομιακή του τοποθεσία σε σχέση με 60 εκ. εν δυνάμει τουριστών σε απόσταση 500 χ/τρων, στη καλοδιατηρημένη αυθεντικότητα περιβάλλοντος και του πολιτισμού, στο υψηλό επίπεδο παραλιών, στις προηγμένες υπηρεσίες, και στη παραδοσιακή άριστη φιλοξενία και ασφάλεια.

Η ΠΑΜΘ πρέπει να κρατήσει το μοντέλο “ήλιος και θάλασσα” και ταυτόχρονα να αναπτύξει μια ισχυρή ανταγωνιστική προσφορά στους άλλους τομείς, όπως η φύση, η περιπέτεια, οι συναντήσεις και ιδιαίτερα την ιστορική κληρονομιά και τον πολιτισμό. Κάνουμε το λάθος να χρησιμοποιούμε υπερβολικά το παραδοσιακό μάρκετινγκ (πιθανότατα υπό την πίεση του κατεστημένου συστήματος) το οποίο δεν προσελκύει πια πελάτες. Παλιά εργαλεία, όπως φυλλάδια, εκθέσεις κ.λ.π. συνεχίζουν να καταναλώνουν ένα σημαντικό μέρος των προϋπολογισμών μάρκετινγκ. Η προφανής τάση τώρα είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ, το οποίο σαγηνεύει, πουλά, προσφέρει υπηρεσία και χτίζει την εμπιστοσύνη των πελατών μέσω του Διαδικτύου, καθώς οι ηγέτες της βιομηχανίας παραδέχονται πλέον ότι οι προορισμοί που στερούνται μιας έξυπνης ψηφιακής στρατηγικής δεν θα επιβιώσουν στο εγγύς μέλλον. Για αυτό έχουμε δημιουργήσει όλα εκείνα τα ψηφιακά εργαλεία της σύγχρονης τεχνολογίας, όπως

·        Δημιουργήθηκε τουριστικό γεωγραφικό λογότυπο για τον Τουρισμό με το σύνθημα ‘’ Ζήσε την αυθεντική εμπειρία’’

·        Δημιουργήθηκε ο τουριστικός διαδικτυακός ιστότοπος και αντίστοιχης εφαρμογής www.emtgreece.com ενώ για συσκευές με λειτουργικό σύστημα android και IOS (apple) δημιουργήσαμε εφαρμογή (application) τουριστικό οδηγό που μπορείτε να την κατεβάσετε με τον τίτλο '' emtgreece ''.

·        ‘’Κανάλι στο Youtube, όπου μεταξύ άλλων, μπορούν οι επισκέπτες να δουν τα νέα μας θεματικά βίντεο:

·        Τουριστική σελίδα στο Facebook: https://www.facebook.com/VisitEMT

·        οδηγός ταξιδιώτη: http://www.jti-rhodope.eu/index1.php?area=1&lang=en

·        Δημιουργήθηκαν λογαριασμοί της ΠΑΜΘ και προωθούνται φωτογραφίες πληροφορίες και λοιπό υλικό σε ‘’ Google+, Instagram, Pinterest ’’.

·        Επιπλέον δημιουργήθηκε η αποθήκη τουριστικού υλικού , η οποία θα συγκεντρώσει όλο το φωτογραφικό και λοιπό υλικό που έχει δημιουργηθεί κατά το παρελθόν, ώστε μαζί με το νέο που παράγεται να υπάρχει καταχωρημένο και αρχειοθετημένο για χρήση, χωρίς να χάνονται τα δικαιώματα και κατά συνέπεια πόροι που έχουν δαπανηθεί αρκετά χρήματα κατά το παρελθόν.

Τέλος, κατά την άποψη μου, τα πέντε σημεία αναφοράς που συμβάλλουν περισσότερο στην επιτυχία ενός προορισμού είναι η ασφάλεια, η φιλοξενία και η αίσθηση του ευπρόσδεκτου, οι εμπειρίες και τα θετικά συναισθήματα, η ποιότητα των διαδικασιών παροχής υπηρεσιών και η ισχυρή ηγεσία και διαχείριση σε επίπεδο προορισμού. Για αυτά αγωνιζόμαστε και προσπαθούμε να τα προβάλλουμε στους επισκέπτες μας

- Έχει επηρεαστεί η τουριστική κίνηση στην περιοχή σας από την Τουρκία, λόγω της πολιτικής κατάστασης στη γειτονική χώρα;

- Η τουριστική κίνηση από την Τουρκία είναι ιδιαίτερα αυξημένη και έχουμε μια αύξηση που ανέρχεται σε ποσοστό 14,7% για το 2017, σε σχέση με το 2016, που συνεπάγεται σε πραγματικούς αριθμούς, 34.000 χιλιάδες περισσότερες αφίξεις σε σχέση με το 2016. Αυητό οφείλεται, μεταξύ άλλων, στην επιταχύνση των διαδικασιών από το προξενείο μας στη χορήγηση βίζας στους Τούρκους επισκέπτες. Μάλιστα η Τούρκοι τουρίστες είναι για την ΑΜ-Θ η πρώτη, σε αγοραστική δύναμη, πελάτες και συγκεκριμένα ξόδεψαν για  το έτος 2016, περίπου 80.000.000 εκατομμύρια ευρώ στην ΠΑΜΘ. Επισκέπτονται κυρίως την Αλεξανδρούπολη για ψώνια, την πόλη της Καβάλα που έχει σημαντικά Οθωμανικά μνημεία, καθώς επίσης  και το νησί της θάσου.

Γι αυτό το λόγο και συνεχίζουμε να έχουμε υψηλά στη λίστα των διεκδικήσεων μας την χορήγηση βίζας 72 ωρών για τους Τούρκους πολίτες.

- Ποιες επενδύσεις που άπτονται του τουρισμού, προωθεί η Περιφέρεια μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ ή άλλων χρηματοδοτικών εργαλείων;

- Η Περιφέρεια ΑΜ-Θ υλοποιεί ένα τεράστιο έργο, μέσω των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ, που αφορά την ΕΓΝΑΤΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, διότι πιστεύω ότι ο Τουρισμός είναι άρρηκτος συνδεδεμένος με τον Τουρισμό.

Πρόκειται για οργανωμένη χωρική επένδυση υπό τον τίτλο "Εγνατία Πολιτισμού-Τουρισμού", με ένα ποσό της τάξεως των 70.000.000 εκατομμυρίων ευρώ, όπου στον άξονα της αρχαίας Εγνατίας Οδού και εκατέρωθεν αυτής, ενισχύονται δράσεις πολιτισμού με διάφορους φορείς. Είναι μία πρόταση που στοχεύει στην ανάπτυξη συνολικά αυτής της διαδρομής, είναι ένα ολιστικό όραμα, πρωτότυπο στον ελλαδικό χώρο.

Το όραμα μου είναι να φέρουμε τα μνημεία στο κέντρο της ζωής, της αειφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ είναι σημαντική η αξία και η μαγεία των συνεργειών και των συνεργασιών,  

Στην πατρίδα μας έχουμε παράξει υπερπληθώρα υποδομών τις οποίες δεν έχουμε φροντίσει να τις βάλουμε στη ζωή, που δεν τις επισκέπτεται κανείς». Για αυτό και θεωρώ πως ήρθε η στιγμή τα μνημεία να συνδεθούν με τη ζωή, με το φαινόμενο της ανάπτυξης, και να γίνουν το κέντρο της αειφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης.

Είναι ένα ολιστικό σχέδιο που φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα πολύ μεγάλο τουριστικό προορισμό, τη Via Egnatia. «Για αυτό πρέπει να φέρουμε τα υπέροχα μνημεία της περιφέρειας στο κέντρο της ζωής και αυτής της αναπτυξιακής προσπάθειας» και για να πετύχει αυτό το πρόγραμμα «πρέπει να συμμετέχουν όλοι, από τους αγρότες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μέχρι τα τουριστικά καταλύματα, τη γαστρονομία αλλά και τις πρωτοβουλίες των πολιτών».

- Υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχειακές και άλλες τουριστικές υποδομές στην Περιφέρεια;

- Υπάρχει τα τελευταία χρόνια έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για ξενοδοχειακές και άλλες τουριστικές υποδομές στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ, αλλά πρέπει η Πολιτεία να προβεί τάχιστα στην χάραξη ενός Ειδικού Χωροταξικού Πλαισίου (ΕΧΠ) για τον Τουρισμό.

Συγκεκριμένα στο 80% της χώρας υπάρχουν απαγορεύσεις για την υλοποίηση επενδύσεων στον τουρισμό και τη χωροθέτηση τουριστικών εγκαταστάσεων, και εφόσον δεν υπάρχει Ειδικό Χωροταξικό, εξαρτάται από τη συνάφειά τους με τα Περιφερειακά Χωροταξικά, η οποία δεν είναι δεδομένη, καθώς τα πλαίσια ανάγονται στο μακρινό 2003, ενώ, επίσης, δεν υπάρχουν ευέλικτες διαδικασίες αφού μόνο για την έκδοση οικοδομικής άδειας για την ανέγερση ενός ξενοδοχειακού συγκροτήματος απαιτούνται 14 και πλέον μήνες.

Source of background photo: Wikimedia Commons Copyright: Ronald Saunders License: CC-BY-SA 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 28/06 12:56

    TUI: Σε αναζήτηση επιπλέον χωρητικότητας στην Ελλάδα – "Γεμίζουν Κως και Ρόδος, τα last minute ακριβαίνουν"

  2. 28/06 12:41

    Η Ελληνική Κυβέρνηση κινείται νομικά ενάντια στη χρήση του όρου Turkaegean

  3. 28/06 12:40

    Κρατική Ορχήστρα Αθηνών – Lionel Bringuier – Mischa Maisky Έργα Ευαγγελάτου, Ντβόρζακ, Ραχμάνινοφ

  4. 28/06 12:26

    Airbnb: Οι νέες 5 τάσεις που αλλάζουν τις βραχυχρόνιες μισθώσεις το 2022 - Πώς μπορείτε να τις αξιοποιήσετε

  5. 28/06 12:09

    Ένα σπουδαίο θεατρικό γεγονός θα ανοίξει τα φετινά Επιδαύρια!

  6. 28/06 11:51

    Προβολή της Ρουμανίας στην κρατική τηλεόραση της Ρουμανίας

  7. 28/06 11:44

    Διεθνής διαγωνισμός για το ακίνητο στη Λουτρόπολη Καμένων Βούρλων - Περιλαμβάνει το ξενοδοχείο ΓΑΛΗΝΗ

  8. 28/06 11:42

    EF Go Ahead Tours: Εκπτωτικά προγράμματα για Ελλάδα μέχρι το 2024

  9. 28/06 11:37

    Γερμανία | Γυμνισμός μεταξύ αποδοχής και ...ντροπής

  10. 28/06 11:22

    Αγροτουρισμός | Ζαχαράκη: Η Ελλάδα, στον διεθνή διαγωνισμό “Best Tourism Village”, με τρεις υποψηφιότητες»

  11. 28/06 11:17

    Εκδήλωση ΕΟΤ στο Λονδίνο: Οι «Γεύσεις της Ελλάδας» στο βρετανικό κοινοβούλιο

  12. 28/06 10:24

    Τουρισμός | Έρευνα: Η τεχνολογία ανέπαφων υπηρεσιών στα ξενοδοχεία θα μειώσει δραστικά το προσωπικό

  13. 28/06 10:13

    Μια μουσική περιπλάνηση στις μουσικές του τόπου μας

  14. 28/06 10:01

    Φεύγει από τη Ρωσία και η αλυσίδα Intercontinental

  15. 28/06 09:52

    Μια γκροτέσκα δίκη εξετάζει όλες τις μορφές του κακού

  16. 28/06 09:27

    Μια διήμερη «μάχη» με πολύ χορό και ελεύθερη είσοδο

  17. 28/06 08:22

    Επενδύσεις | Επιχορηγήσεις για εκσυγχρονισμό ξενοδοχείου στο Πήλιο και για ίδρυση νέου στο Ηράκλειο

  18. 28/06 08:15

    Πανθεσσαλικό Φεστιβάλ Ποίησης σε Λάρισα, Βόλο, Τρίκαλα και Καρδίτσα

  19. 27/06 18:29

    Β. Κικίλιας: Μέσα στο καλοκαίρι νέες αμερικανικές επενδύσεις στον ελληνικό τουρισμό

  20. 27/06 16:26

    Επιτροπή Ανταγωνισμού: Έγκριση συγκέντρωσης Fairfax/ Grivalia

  21. 27/06 16:14

    Ethiopian Airlines | Addis Ababa - Αθήνα με 3 πτήσεις την εβδομάδα

  22. 27/06 16:00

    Ξενοδοχεία Αθήνας- α' 5μηνο | Παρέμεινε η υστέρηση των επιδόσεων έναντι του 2019

  23. 27/06 15:31

    FedHATTA: Επαναληπτική συνάντηση φορέων με την Aegean Air

  24. 27/06 14:47

    ΗΠΑ: Εταιρίες-κολοσσοί θα καλύπτουν το κόστος ταξιδιών των εργαζομένων τους για αμβλώσεις

  25. 27/06 14:20

    H Celebrity Cruises γιορτάζει την επιστροφή όλου του στόλου της στις κρουαζιέρες ανά τον κόσμο

  26. 27/06 13:29

    Φέτος πάμε (και ξαναπάμε) Επίδαυρο! | Επέκταση των εκπτωτικών εισιτηρίων και προσφορών μέχρι 30 Ιουνίου!

  27. 27/06 13:28

    Το hyper-connectivity μεταμορφώνει τον ταξιδιωτικό κλάδο

  28. 27/06 13:14

    Ξενοδοχεία: Παρκόμετρο... στις ξαπλώστρες για να σταματήσουν τον πόλεμο της πετσέτας!

  29. 27/06 12:16

    Οι ταξιδιώτες Gen Z αναζητούν στις διακοπές τους καλό περιεχόμενο για τα social media

  30. 27/06 11:33

    Απεργιακή «ομίχλη» στις πτήσεις: Τουλάχιστον 1,8 εκατ. Βρετανοί θα ταλαιπωρηθούν τον Ιούλιο

  31. 27/06 10:50

    Η Ελλάδα πρώτη σε ζήτηση αεροπορικών πακέτων ταξιδιών στην Ουγγαρία

  32. 27/06 10:48

    Ισπανικά ξενοδοχεία: Εφοδιαστική αλυσίδα και ενέργεια εκτοξεύουν το κόστος κατά 30%

  33. 27/06 10:10

    Τουρισμός | Το κόστος διαμονής καθορίζει τον προορισμό διακοπών των Βρετανών- πρώτη επιλογή τo all-inclusive

  34. 27/06 09:42

    Τυπολογίες απάτης στις ηλεκτρονικές πληρωμές και επενδύσεις | Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις

  35. 27/06 09:22

    Αεροπορία μηδενικών εκπομπών | Η Κομισιόν δρομολογεί νέα συμμαχία για υδρογονοκίνητα και ηλεκτρικά αεροσκάφη

  36. 27/06 07:22

    13η Γιορτή Μουσικής στη Ρόδο

  37. 26/06 11:44

    Δεμένα στο έδαφος τα περισσότερα βρετανικά αεροπλάνα;

  38. 26/06 11:25

    Eγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για 2 ξενοδοχεία σε Σκιάθο και Σπάρτη

  39. 26/06 11:18

    Β.Κικίλιας | Αυξημένη κατά 3,2%, σε σχέση με τον Μάιο του 2019, η τουριστική κίνηση

  40. 26/06 11:16

    Ανάπλαση του παραλιακού μετώπου Αφάντου προς όφελος του τουρισμού και των κατοίκων

  41. 25/06 12:26

    Καταργείται η ρήτρα αναπροσαρμογής στους λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας- οι μειώσεις στα τιμολόγια

  42. 25/06 11:40

    Στις Σπέτσες η πρεμιέρα για την πολυαναμενόμενη ταινία "H Χαμένη Κόρη|, παρουσία της σκηνοθέτιδας Maggie Gyllenhaal

  43. 25/06 11:30

    Η Airbnb χρηματοδοτεί τη δημιουργία παράξενων καταλυμάτων

  44. 25/06 11:28

    Έρευνα GBTA | Δεν είναι μόνο ο κορωνοϊός που δυσκολεύει την ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών

  45. 25/06 11:26

    Βασίλης Κικίλιας: «Σχεδιάζουμε χειμερινή θρησκευτική κρουαζιέρα από τον Πειραιά στα Ιεροσόλυμα»

  46. 24/06 16:31

    Νέες παρατάσεις αεροπορικών οδηγιών για απαγορεύσεις πτήσεων λόγω του πολέμου στην Ουκρανία

  47. 24/06 16:18

    Ανακοινώσεις για τα τουριστικά λεωφορεία υποσχέθηκε ο υφυπουργός Μεταφορών κ. Μ. Παπαδόπουλος

  48. 24/06 16:08

    Deloitte | Το ξενοδοχείο του μέλλοντος - Πώς διαμορφώνονται οι τάσεις στον σχεδιασμό των resorts στη Μεσόγειο

  49. 24/06 15:19

    Η Alva Yachts Ελλάς αποκλειστικός αντιπρόσωπος πωλήσεων για την Ελλάδα και την Κύπρο της Alva Yachts

  50. 24/06 14:33

    ACI: Η Ελλάδα η μοναδική χώρα στην ΕΕ που επανέφερε τις πτήσεις σε επίπεδα 2019

  51. 24/06 13:26

    Ποια ελληνικά νησιά είναι ευάλωτα στις ακυρώσεις πτήσεων - Κρήτη, Κέρκυρα, Ρόδος και Ζάκυνθος τα πιο ανθεκτικά

  52. 24/06 12:39

    Από ακύρωση σε ακύρωση οι ευρωπαϊκές πτήσεις λόγω απεργιών του προσωπικού

  53. 24/06 12:25

    Β. Κικίλιας | Αυξάνονται τα ποσά που δαπανούν οι ταξιδιώτες στα duty free σε σχέση με το 2019

  54. 24/06 12:07

    Νέος CEO στην TUI ο οικονομικός διευθυντής Sebastian Ebel

  55. 24/06 11:46

    Βρετανοί τουρίστες μηνύουν την TUI για γαστρικές διαταραχές σε ξενοδοχείο της Αιγύπτου

  56. 24/06 11:25

    Ακρόπολη, καύσωνας και ξαφνικό κλείσιμο: Απαραίτητη η έγκαιρη ενημέρωση

  57. 24/06 11:21

    ΕΟΤ: Η Πελοπόννησος στο επίκεντρο της 6ης Ψηφιακής Τουριστικής Συνάντησης Ελλάδας-Κύπρου

  58. 24/06 11:10

    Καλοκαιρινά Ραντεβού στο Δήμο Χερσονήσου μέχρι τις 25 Σεπτεμβρίου

  59. 24/06 10:32

    British Airways | Καλοκαιρινή απεργία στο Χίθροου ψήφισαν οι εργαζόμενοι

  60. 24/06 09:39

    5ος κύκλος CapsuleT | Παράταση αιτήσεων μέχρι 26 Ιουνίου

  61. 24/06 09:21

    Η Lufthansa ακυρώνει άλλες 2.200 πτήσεις για Ιούλιο και Αύγουστο- Εξυπηρετούνται οι κλασικοί προορισμοί διακοπών

  62. 24/06 08:22

    Επιχορηγήσεις για 2 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Πήλιο και Σκιάθο

  63. 24/06 08:20

    Ενισχύονται τα εγχώρια ταξίδια στην Ισπανία με προτίμηση για διαμονή σε ξενοδοχεία

  64. 24/06 08:17

    Έρευνα Virtuoso: Οι ταξιδιώτες πολυτελείας είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για βιώσιμες εμπειρίες

  65. 24/06 08:10

    Δέκατο Patras Motor Show στην Πάτρα

  66. 24/06 07:26

    EasyJet | Κίνδυνος για ακυρώσεις πτήσεων όλο το καλοκαίρι για Ελλάδα και άλλους προορισμούς

  67. 23/06 19:03

    Στ. Βλαστός | Η ΕΤΑΔ έχει καταφέρει να δώσει λύσεις σε θέματα ακινήτων που λίμναζαν επί δεκαετίες

  68. 23/06 16:35

    Air Albania | Αθήνα-Τίρανα 4 πτήσεις την εβδομάδα

  69. 23/06 16:28

    Β.Κικίλιας | Η Αίγινα εξελίσσεται σε δωδεκάμηνο τουριστικό προορισμό

  70. 23/06 15:29

    «Ξενοδοχείο Μηδέν Αστέρων» με μπάτλερ για... άυπνους – «Μην κοιμηθείτε, σκεφτείτε τις κρίσεις στον κόσμο»

  71. 23/06 14:11

    Γαλλικός τουρισμός: Η Ελλάδα γίνεται η επιτυχία του καλοκαιριού για τους t.o’s και τα τουριστικά γραφεία

  72. 23/06 13:32

    Εκμετάλλευση τουριστών στη Σαντορίνη | Αντιδήμαρχος Θήρας: Κανένας δεν έχει δικαίωμα να αμαυρώνει τη φήμη του νησιού

  73. 23/06 12:55

    Επιταχύνεται η διαδικασία έκδοσης visa των Ινδών για Ελλάδα – 4.000 visa μέχρι στιγμής

  74. 23/06 12:31

    Σύγχρονα μέσα ασφαλείας στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης

  75. 23/06 12:20

    Ν.Καπραβέλος | Η Όμικρον 5 είναι σχεδόν νέος ιός - μάσκα στους κλειστούς χώρους

  76. 23/06 12:19

    ΓΣΕΕ: Σε επαγρύπνηση για καταγγελίες εργαζομένων για θερμική καταπόνηση

  77. 23/06 11:48

    «Explore Your Happy Place» | Η νέα κοινή διαφημιστική καμπάνια από τον ΕΟΤ και την AEGEAN

  78. 23/06 11:30

    Τουρνουά Τένις «ΦΗΜΗ – ΖΑΡΟΣ» με την στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης

  79. 23/06 11:26

    Hard Rock/ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ | Το 2026 θα ανοίξει τις πόρτες του το Hard Rock Hotel & Casino Athens στο Ελληνικό

  80. 23/06 11:11

    Μεγάλη τουριστική επένδυση 840 εκατ. ευρώ στη Σαρωνίδα

  81. 23/06 09:10

    Eπιχορηγήσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Βόλο και Σκιάθο

  82. 23/06 09:08

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Λευκάδα

  83. 23/06 09:03

    "Ανοιχτοί 'Ανθρωποι" στον Άγιο Λαυρέντιο Πηλίου

  84. 23/06 09:00

    Ολλανδία: Αυξήσεις μισθών και ελλείψεις προσωπικού

  85. 23/06 08:59

    Σημάδια επιβράδυνσης της ισπανικής οικονομίας

  86. 22/06 18:19

    Γενική συνέλευση ΣΕΤΕ | Καθοριστική η τεχνολογία στην ενίσχυση του τουριστικού brand name της χώρας

  87. 22/06 18:08

    Επιβεβλημένη πλέον η επιμήκυνση της σεζόν

  88. 22/06 16:38

    Πόσο ακριβαίνουν τα ταξί

  89. 22/06 16:17

    Προβολή της Θεσσαλονίκης στη Γερμανία με ταξίδι εξοικείωσης πρακτόρων του RTK Group

  90. 22/06 15:42

    Άνοιξε το πρώτο ξενοδοχείο στο metaverse, και ανήκει στην TUI!

  91. 22/06 14:26

    Προς νέο ρεκόρ οι παγκόσμιες ξενοδοχειακές κρατήσεις το καλοκαίρι του 2022

  92. 22/06 13:56

    Ο τουρισμός πρέπει να είναι ελκυστικός όχι μόνο στους επισκέπτες αλλά και στους εργαζομένους του

  93. 22/06 13:11

    Αποδόθηκε στο κοινό το αποκατεστημένο αρχαίο θέατρο της Δωδώνης

  94. 22/06 13:11

    Συνέλευση ΣΕΤΕ | Ανοιχτός διάλογος για μια νέα στρατηγική για την εργασία στον τουρισμό

  95. 22/06 13:02

    Τραγικές εικόνες με θάλασσα από βαλίτσες στο αεροδρόμιο του Χίθροου το Σαββατοκύριακο

  96. 22/06 12:48

    Αλ. Τσίπρας | Συνέλευση ΣΕΤΕ: Τα καθαρά έσοδα θα κρίνουν τη χρονιά - ο τουρισμός χρειάζεται εργαζόμενους με χαμόγελο

  97. 22/06 12:33

    Eurowings | Νέες last minute ακυρώσεις πτήσεων «για να σταθεροποιηθεί η κατάσταση» - Μεγάλο τεστ το επόμενο Σ/Κ

  98. 22/06 11:20

    Μετατροπή των μικρών νησιών της χώρας σε πρότυπα πράσινης οικονομίας, ενεργειακής αυτονομίας και ψηφιακής καινοτομίας

  99. 22/06 10:55

    Μήλο επιλέγουν για τις διακοπές τους οι συντάκτες του Conde Nast Traveller

  100. 22/06 10:39

    Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξεναγών| Ένσημα 3 χρόνων ακόμη δεν έχουν καταμετρηθεί!