Το 55% των τουριστών της Αθήνας χρησιμοποιούν έντυπους χάρτες και οδηγούς πόλης
Το 55% των τουριστών, που διαμένουν στα ξενοδοχεία της Αθήνας, χρησιμοποιούν τους ταξιδιωτικούς οδηγούς και χάρτες της πόλης Athens Guide, Athens Map και Athens by Metro & Tram Map, που εκδίδει η City Contact και διανέμονται από τα Info Stand.
To συμπέρασμα αυτό προκύπτει από την 18η Έρευνα «Περί ικανοποίησης Επισκεπτών και Απόδοσης Ξενοδοχείων Αττικής», που διενήργησε, όπως κάθε χρόνο, η Ένωση Ξενοδόχων Αθήνας, Αττικής και Αργοσαρωνικού σε συνεργασία με την GBR Consulting και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.
Ανάλογα ποσοστά είχαν καταγραφεί και τα χρόνια προ της πανδημίας, το 2018 και 2019, ενώ πέρυσι χρήση των έντυπων οδηγών έκανε το 46% των τουριστών των αθηναϊκών ξενοδοχείων.
Σύμφωνα με την έρευνα, που παρουσιάστηκε στις 09 Μαρτίου 2023, κατά μέσο όρο τους ταξιδιωτικούς χάρτες και οδηγούς χρησιμοποιούν δύο άτομα για κάθε έντυπο, που λαμβάνεται από το Info Stand του ξενοδοχείου.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα της έρευνας για το πώς αξιοποιούν τα έντυπα οι τουρίστες. Ειδικότερα:
- Το 43% χρησιμοποιεί τους χάρτες και οδηγούς πόλης για να βρει εστιατόριο ή café
- Το 61% για επίσκεψη σε μουσεία και άλλους πολιτιστικούς χώρους
- Το 64% για περιήγηση στην πόλη
- Το 23% για εύρεση κάποιου τουρ
- Το 23% για αγορές
- Το 21% για νυχτερινή διασκέδαση
Η εκπληκτική χρησιμότητα των έντυπων χαρτών και οδηγών
Τα ευρήματα πιστοποιούν τελικά την εκπληκτική χρησιμότητα των έντυπων οδηγών πόλης και χαρτών για τους ξένους επισκέπτες, αλλά και για τους παρόχους τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων.
Η διαπίστωση αυτή δεν αποτελεί βεβαίως ελληνικό φαινόμενο. Σύμφωνα με έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από την Visitor International, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Bentley University Center for Marketing Technology, το
70% των τουριστών χρησιμοποιούν χάρτες, οδηγούς πόλης και άλλα ενημερωτικά έντυπα, όταν ταξιδεύουν.
Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι, η Visitor International, διανέμει κάθε χρόνο πάνω από 530 εκατ. έντυπα, χάρτες και τουριστικούς οδηγούς για λογαριασμό των πελατών της, επιβεβαιώνοντας ότι, παρ’ όλη την τεχνολογία, ο ταξιδιώτης αναζητά την ασφάλεια του χειροπιαστού μέσου πληροφόρησης, ιδιαίτερα όταν περιηγείται σε εντελώς άγνωστα μέρη ή σε πολλαπλούς προορισμούς.
Εξάλλου, από την πανδημία και μετά, οι συμπεριφορές ταξιδιωτών αναψυχής και εργασίας μεταβλήθηκαν, με αποτέλεσμα τα έντυπα να γίνουν ακόμη πιο απαραίτητα στον τουριστικό κλάδο.
Η συντριπτική πλειοψηφία των τουριστών, σε ποσοστό 87%, κρίνει ότι τα έντυπα είναι πολύ χρήσιμα, ενώ από το ποσοστό αυτό, πάνω από το 90% των Μillennials, ηλικίας 18-24 θεωρούν τα έντυπα πολύ σημαντικά στα ταξίδια τους.
Τα στοιχεία που εκτιμούν περισσότερο οι τουρίστες σε έντυπα, χάρτες και ταξιδιωτικούς οδηγούς, είναι:
- η αξιοπιστία κατά 46%,
- το ότι είναι απτό υλικό κατά 42%,
- η πληροφόρηση σχετικά με εκθέσεις, εκδηλώσεις και αξιοθέατα σε ποσοστό 44%,
- το ότι είναι πάντα διαθέσιμα κατά 30%,
- για τα κουπόνια προσφορών σε αξιοθέατα, εστιατόρια και άλλα, σε ποσοστό 30%, ενώ
- ένα 25% απάντησε ότι το έντυπο μπορεί κανείς να το μοιραστεί άνετα και να το δώσει εύκολα σε κάποιον άλλο.
Επίσης, το 73% των τουριστών, δηλαδή σχεδόν 3 στους 4, μοιράζονται τις πληροφορίες των εντύπων με άλλους τουρίστες, ενώ το 27%, διαβάζοντας τις πληροφορίες του τουριστικού εντύπου, θυμήθηκε να αξιοποιήσει μια υπηρεσία ή να επισκεφθεί ένα αξιοθέατο.
Αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ τα έντυπα για τις τουριστικές επιχειρήσεις
Αθροιστικά, τα ανωτέρω στοιχεία εύλογα αποδεικνύουν την εξαιρετική αποτελεσματικότητα των εντύπων στα ταξίδια. Εξάλλου, τα ταξιδιωτικά έντυπα δεν προκύπτουν από περιοδικά ή ταχυδρομικές αποστολές, είναι μία προσωπική επιλογή η οποία απευθύνεται μόνο σε εκείνους που ενδιαφέρονται πραγματικά.
Eνδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι, το 86% των ταξιδιωτών παραδέχτηκε πως τα έντυπα επηρέασαν το ταξίδι του, είτε γιατί επισκέφθηκε περιοχές και επιχειρήσεις που ανακάλυψε σε αυτά και που δεν τις είχε στο μυαλό του πριν, είτε άλλαξε τα σχέδιά του από νέες πληροφορίες, ή ανακάλυψε καινούριες υπηρεσίες και αξιοθέατα. Επιπλέον, το 68% των ταξιδιωτών διατηρεί τα έντυπα καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του, ενώ το 32% τα παίρνει μαζί του και τα φυλάσσει σαν ενθύμιο.
Τα έντυπα προωθούν τις ιστοσελίδες
Ποια όμως είναι η αλληλεπίδραση με την τεχνολογία; Ακόμη ένα εντυπωσιακό εύρημα της έρευνας, είναι ότι οι ερωτηθέντες χρησιμοποίησαν το κινητό τους, αφού πρώτα συμβουλεύτηκαν το έντυπο, είτε για να βρουν περισσότερες πληροφορίες για όσα διάβασαν, είτε για να κάνουν κρατήσεις και αγορές, πράγμα που σημαίνει ότι το έντυπο είναι εκείνο που ωθεί τον επισκέπτη να αναζητήσει περαιτέρω πληροφορίες στο διαδίκτυο, γεγονός που, όπως αποδεικνύεται, δεν αναφέρεται στα αναλυτικά στοιχεία επισκεψιμότητας του διαδικτύου.
Περαιτέρω, οι επισκέπτες που διαβάζουν τα έντυπα, επεσήμαναν ότι απορροφούν τις πληροφορίες καλύτερα από ότι αν τις διάβαζαν online, πράγμα που σημαίνει ότι θυμούνται πολύ πιο εύκολα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους παρουσιάζονται στα έντυπα, παρά εκείνα που αναφέρονται σε πυκνές και ατέλειωτες ιστοσελίδες.
Συνεπώς, ένα καλά σχεδιασμένο έντυπο, παρέχει αρκετούς τρόπους διασύνδεσης με τις προτεινόμενες επιχειρήσεις. Οι 5 κυριότεροι τρόποι, είναι η φυσική επίσκεψη, η τηλεφωνική επικοινωνία, το email, η ιστοσελίδα και ο κωδικός QRCode.
Άρα ο πιο έξυπνος τρόπος για την προσέγγιση επισκεπτών στις στρατηγικές μάρκετινγκ, είναι η ενσωμάτωση εντύπων και ψηφιακών φυλλαδίων στις εκάστοτε καμπάνιες.
Εξάλλου, οι τουρίστες δεν φτάνουν σε ένα κατάλυμα απλά για να μείνουν, αλλά επισκέπτονται την περιοχή για να απολαύσουν μια συνολική εμπειρία. Οπότε εάν η επιχείρηση τους καθοδηγήσει σε κορυφαίες τοπικές εμπειρίες, θα κερδίσει επιπλέον εύνοια και πελάτες. Αυτό συμβαίνει γιατί τα έντυπα ανανεώνονται συχνά και παρέχουν δωρεάν τις πιο πρόσφατες πληροφορίες, δημιουργώντας μία επιπρόσθετη ασφάλεια.
Γι’ αυτό και προτιμώνται από το προσωπικό στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας, αλλά και γιατί του εξοικονομούν χρόνο.
Maps and Guides | Ανοίγει την πόρτα των επιχειρήσεων στους επισκέπτες της Αθήνας και άλλων περιοχών
Στην Ελλάδα τα Maps & Guides είναι η μοναδική υπηρεσία που παρέχει οργανωμένη διανομή ενημερωτικών τουριστικών εντύπων (Guides, Maps και άλλα έντυπα), σε εκατοντάδες σημεία (ξενοδοχεία, μουσεία, Airbnb, εστιατόρια, κ.ά.) στις πιο τουριστικές περιοχές της χώρας. Στα σημεία αυτά, με τα Info Stand® που τοποθετεί η εταιρεία, οι τουρίστες με δική τους πρωτοβουλία επιλέγουν τα έντυπα που επιθυμούν για την ενημέρωσή τους. Κάθε χρόνο πάνω από 1,5 εκατ. τουρίστες ενημερώνονται από τους ταξιδιωτικούς οδηγούς, χάρτες και τα άλλα έντυπα που διανέμονται καθημερινά.
Δείτε πως μπορείτε να προβληθείτε στους τουρίστες
- 1) Καλοκαίρι 2024: Πού και πόσοι Έλληνες έκαναν διακοπές – Επιστροφή σε συνήθειες του 1980;
- 2) Εθνική Τράπεζα | Αυξημένη διάθεση για συνεργασία από το 40% των ελληνικών ΜμΕ
- 3) Μελέτη | Διατομεακές συνεργασίες ψηφιακού τουρισμού στην Πελοπόννησο
- 4) Τουρισμός και υπερτουρισμός | Πώς αξιολογούν οι Έλληνες την επίδραση του τουρισμού στη ζωή τους
14/09 11:39
Τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης στην ισραηλινή εφημερίδα Jerusalem Post
14/09 07:20
Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινούμενων Σχεδίων, Animasyros 2024 και φέτος στη Σύρο (23 έως 29 Σεπτεμβρίου)
13/09 22:27
13/09 17:33
Τρία επενδυτικά σχήματα ενδιαφέρονται για το Χιονοδρομικό Κέντρο Βασιλίτσας
13/09 17:19
Ο Δήμος Αθηναίων και 75 φορείς ενώνουν δυνάμεις για την Κλιματική Ουδετερότητα της Αθήνας
13/09 17:17
Στις 14 και 15 Σεπτεμβρίου το Αthens Flying Week 2024» στην Αεροπορική Βάση Τανάγρας
13/09 15:26
Telegraph: Οι 20 ταξιδιωτικές εμπειρίες ζωής στην Ελλάδα που όλοι πρέπει να αποκτήσουν
13/09 14:52
FedHATTA: Έκτακτη ενημερωτική συνάντηση με τις Ενώσεις-Μέλη της
13/09 13:15
Η Fraport Greece παρουσιάζει το αεροδρόμιο του μέλλοντος στην 88η ΔΕΘ
13/09 11:54
13/09 11:40
Ελληνικό | Στα 800 εκατ. ευρώ oι μέχρι τώρα εισπράξεις από πωλήσεις ακινήτων - η πορεία των έργων
13/09 11:28
13/09 11:23
13/09 11:15
13/09 11:06
Πρώτο Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Τουρισμού του Δήμου Σαρωνικού το Σαββατοκύριακο
13/09 10:32
British Airways | Ρεκόρ πτήσεων το καλοκαίρι του 2025 στη Βόρεια Αμερική
13/09 10:22
13/09 10:07
Ανάθμιση του υποδομών για την εξυπηρέτηση των επιβατών στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου
13/09 09:56
Τ.Ο. Χαλκιδικής | Εφαρμογή για την κυκλοφοριακή ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για το FlyOver
13/09 09:42
«Jumbo Jet» | Ανακοίνωση για το συμβάν στο λιμάνι της Μυκόνου
13/09 07:17
Γαστρονομικό Φεστιβάλ Πειραιά: Piraeus Taste Festival, Seafood And More
13/09 07:07
Ο κανονισμός κυκλοφορίας των τουριστικών τρένων στο Ηράκλειο
13/09 06:14
Περιφέρεια Πελοποννήσου | Διαγωνισμός για σχεδιασμό Ταυτότητας Τόπου
13/09 06:01
12/09 17:16
Ταξίδι εξοικείωσης στη Νάξο για την προώθηση της πλατφόρμας βιώσιμου τουρισμού “Sustainable Greece”
12/09 16:53
12/09 16:37
12/09 16:32
12/09 16:11
Οι ΚΑΔ στον Τουρισμό που εντάσσονται στην ψηφιακή κάρτα εργασίας
12/09 15:38
Πιλοτική εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας σε 1,5 εκατ. εργαζομένους σε τουρισμό και επισιτισμό
12/09 15:32
12/09 15:20
12/09 15:08
Ιταλία: Μπαίνει είσοδος 2 ευρώ στη Φοντάνα ντι Τρέβι για διαχείριση του υπερτουρισμού
12/09 14:47
12/09 13:51
12/09 13:13
Edelweiss Air: Νέα σύνδεση Ζυρίχη – Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025
12/09 13:08
Norse Atlantic: Νέα σύνδεση Αθήνα – Νέα Υόρκη το καλοκαίρι του 2025
12/09 12:16
12/09 12:14
12/09 11:33
Fraport Greece: Αύξηση 6,1% της επιβατικής κίνησης τον Αύγουστο - Μεγάλη άνοδος της Ρόδου
12/09 11:06
12/09 10:54
12/09 07:12
12/09 07:08
12/09 06:14
ΕΟΤ: Τρεις Γάλλοι δημοσιογράφοι σε Αθήνα και Αργοσαρωνικό για τουριστική προβολή
12/09 06:05
12/09 06:01
11/09 18:16
Aegean | 7,3 εκατ. επιβάτες το α΄εξάμηνο (+ 9% από πέρυσι) - αυξημένα έσοδα, λιγότερα κέρδη
11/09 17:57
H Έλενα Ράπτη στην ημερίδα «Καινοτομία, Επιχειρηματικότητα & Κοινωνία των Πολιτών στη Βόρεια Ελλάδα»
11/09 17:51
Οι 7 πρωτοβουλίες του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας
11/09 13:55
Καλοκαίρι 2024: Πού και πόσοι Έλληνες έκαναν διακοπές – Επιστροφή σε συνήθειες του 1980;
11/09 13:22
Η σπουδαιότητα της αλβανικής αγοράς για την πόλη των Ιωαννίνων
11/09 12:47
11/09 12:25
11/09 12:20
11/09 11:50
11/09 11:37
FedHATTA: Συνάντηση με Κινεζική αντιπροσωπεία για την από κοινού προώθηση του θαλάσσιου τουρισμού
11/09 10:36
Ε.Ξ. Ρόδου | "Παράλογα και μονομερή εισπρακτικά" για τα ξενοδοχεία τα κυβερνητικά μέτρα
11/09 10:16
11/09 07:47
Ξεκινούν τα γυρίσματα της βελγικής παραγωγής Viva La feta στη Σίφνο
11/09 07:45
11/09 06:49
Σύσταση στους Έλληνες | Προσοχή στον ιατρικό τουρισμό της Τουρκίας
11/09 06:43
Μείωση του πληθωρισμού στην Ισπανία τον Αύγουστο, στο χαμηλότερο επίπεδο για το έτος
11/09 06:41
10/09 19:12
10/09 16:47
Περιμένουμε ρεαλιστικές προτάσεις από τις τοπικές κοινωνίες για όπου χρειάζεται παρέμβαση
10/09 15:03
Όλγα Κεφαλογιάννη | Μεταφέρεται στο εξωτερικό η έκθεση του Αμερικανού φωτογράφου Robert McCabe
10/09 14:55
EasyJet holidays: "Έκρηξη" κρατήσεων για Πελοπόννησο και Σκιάθο
10/09 14:10
Εθνική Τράπεζα | Αυξημένη διάθεση για συνεργασία από το 40% των ελληνικών ΜμΕ
10/09 13:30
Άρση απαγόρευσης κολύμβησης στην θαλάσσια περιοχή του οικισμού Παλαιοκάστρου του Δήμου Μαλεβιζίου
10/09 13:25
Ryanair: Προσφορά για ταξίδια τον Οκτώβριο και Νοέμβριο από 16,99 ευρώ
10/09 13:06
10/09 12:53
Telegraph: Τρεις Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο
10/09 12:15
Sleepcations: Η νέα τάση που εξαπλώνεται ραγδαία στην ταξιδιωτική βιομηχανία
10/09 12:05
10/09 11:09
O ΕΟΤ στηρίζει εκδηλώσεις για τη γαστρονομία σε Ιωάννινα και Πειραιά
10/09 10:45
Οι αγαπημένοι προορισμοί των "πορτοφολάδων" στην Ευρώπη - στο top 10 η Ελλάδα
10/09 10:25
10/09 09:34
10/09 07:12
10/09 07:09
10/09 06:59
Διεθνής εκδήλωση ποδηλατικού τουρισμού Brevet Φιλίππων στο πάρκο των Φιλίππων
10/09 06:04
10/09 05:02
09/09 16:00
Γερμανία | Ο υπερτουρισμός θα επηρεάζει τις κρατήσεις, εκτιμούν 2 στους 3 ταξιδιωτικοί πράκτορες
09/09 15:07
Conde Nast Traveller | Η Αθήνα στα 41 καλύτερα city break στην Ευρώπη για το 2024
09/09 14:46
FedHATTA: Ανάγκη στήριξης των τουριστικών γραφείων Μαγνησίας-Θεσσαλίας
09/09 14:34
Ρόδος | Πλατινένια πλακέτα σε ζευγάρι Βρετανών τουριστών - επισκέφτηκε το νησί πάνω από 100 φορές
09/09 14:00
09/09 13:37
Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με τον Υπουργό Οικονομίας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων
09/09 13:29
09/09 13:19
American Airlines: Τα τρία δρομολόγια προς Αθήνα το καλοκαίρι του 2025
09/09 12:25
09/09 12:10
100 νέα ξενοδοχεία θα ανοίξουν στην Τουρκία μέσα στην ερχόμενη διετία
09/09 11:27
Emirates | Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα
09/09 11:26
Emirates: Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα
09/09 06:42
09/09 06:41
Απογειώθηκε ο τουρισμός της Αλβανίας - Επέκταση του αεροδρομίου των Τιράνων
09/09 06:39
Σύναψη Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ των δήμων Πειραιά και Denpasar της Ινδονησίας
09/09 06:36
Telegraph: Οι 20 ταξιδιωτικές εμπειρίες ζωής στην Ελλάδα που όλοι πρέπει να αποκτήσουν
Στις 14 και 15 Σεπτεμβρίου το Αthens Flying Week 2024» στην Αεροπορική Βάση Τανάγρας
Τρία επενδυτικά σχήματα ενδιαφέρονται για το Χιονοδρομικό Κέντρο Βασιλίτσας
Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινούμενων Σχεδίων, Animasyros 2024 και φέτος στη Σύρο (23 έως 29 Σεπτεμβρίου)
Η Fraport Greece παρουσιάζει το αεροδρόμιο του μέλλοντος στην 88η ΔΕΘ
Ο Δήμος Αθηναίων και 75 φορείς ενώνουν δυνάμεις για την Κλιματική Ουδετερότητα της Αθήνας
FedHATTA: Έκτακτη ενημερωτική συνάντηση με τις Ενώσεις-Μέλη της
Οι αγαπημένοι προορισμοί των "πορτοφολάδων" στην Ευρώπη - στο top 10 η Ελλάδα
Τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης στην ισραηλινή εφημερίδα Jerusalem Post
Ελληνικό | Στα 800 εκατ. ευρώ oι μέχρι τώρα εισπράξεις από πωλήσεις ακινήτων - η πορεία των έργων
Sleepcations: Η νέα τάση που εξαπλώνεται ραγδαία στην ταξιδιωτική βιομηχανία
British Airways | Ρεκόρ πτήσεων το καλοκαίρι του 2025 στη Βόρεια Αμερική
«Jumbo Jet» | Ανακοίνωση για το συμβάν στο λιμάνι της Μυκόνου
Πρώτο Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Τουρισμού του Δήμου Σαρωνικού το Σαββατοκύριακο
Τ.Ο. Χαλκιδικής | Εφαρμογή για την κυκλοφοριακή ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για το FlyOver
Ανάθμιση του υποδομών για την εξυπηρέτηση των επιβατών στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου
( 0 )