Το 55% των τουριστών της Αθήνας χρησιμοποιούν έντυπους χάρτες και οδηγούς πόλης

Το 55% των τουριστών, που διαμένουν στα ξενοδοχεία της Αθήνας, χρησιμοποιούν τους ταξιδιωτικούς οδηγούς και χάρτες της πόλης Athens Guide, Athens Map και Athens by Metro & Tram Map, που εκδίδει η City Contact και διανέμονται από τα Info Stand.
To συμπέρασμα αυτό προκύπτει από την 18η Έρευνα «Περί ικανοποίησης Επισκεπτών και Απόδοσης Ξενοδοχείων Αττικής», που διενήργησε, όπως κάθε χρόνο, η Ένωση Ξενοδόχων Αθήνας, Αττικής και Αργοσαρωνικού σε συνεργασία με την GBR Consulting και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.
Ανάλογα ποσοστά είχαν καταγραφεί και τα χρόνια προ της πανδημίας, το 2018 και 2019, ενώ πέρυσι χρήση των έντυπων οδηγών έκανε το 46% των τουριστών των αθηναϊκών ξενοδοχείων.
Σύμφωνα με την έρευνα, που παρουσιάστηκε στις 09 Μαρτίου 2023, κατά μέσο όρο τους ταξιδιωτικούς χάρτες και οδηγούς χρησιμοποιούν δύο άτομα για κάθε έντυπο, που λαμβάνεται από το Info Stand του ξενοδοχείου.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα της έρευνας για το πώς αξιοποιούν τα έντυπα οι τουρίστες. Ειδικότερα:
- Το 43% χρησιμοποιεί τους χάρτες και οδηγούς πόλης για να βρει εστιατόριο ή café
- Το 61% για επίσκεψη σε μουσεία και άλλους πολιτιστικούς χώρους
- Το 64% για περιήγηση στην πόλη
- Το 23% για εύρεση κάποιου τουρ
- Το 23% για αγορές
- Το 21% για νυχτερινή διασκέδαση
Η εκπληκτική χρησιμότητα των έντυπων χαρτών και οδηγών
Τα ευρήματα πιστοποιούν τελικά την εκπληκτική χρησιμότητα των έντυπων οδηγών πόλης και χαρτών για τους ξένους επισκέπτες, αλλά και για τους παρόχους τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων.
Η διαπίστωση αυτή δεν αποτελεί βεβαίως ελληνικό φαινόμενο. Σύμφωνα με έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από την Visitor International, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Bentley University Center for Marketing Technology, το
70% των τουριστών χρησιμοποιούν χάρτες, οδηγούς πόλης και άλλα ενημερωτικά έντυπα, όταν ταξιδεύουν.
Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι, η Visitor International, διανέμει κάθε χρόνο πάνω από 530 εκατ. έντυπα, χάρτες και τουριστικούς οδηγούς για λογαριασμό των πελατών της, επιβεβαιώνοντας ότι, παρ’ όλη την τεχνολογία, ο ταξιδιώτης αναζητά την ασφάλεια του χειροπιαστού μέσου πληροφόρησης, ιδιαίτερα όταν περιηγείται σε εντελώς άγνωστα μέρη ή σε πολλαπλούς προορισμούς.
Εξάλλου, από την πανδημία και μετά, οι συμπεριφορές ταξιδιωτών αναψυχής και εργασίας μεταβλήθηκαν, με αποτέλεσμα τα έντυπα να γίνουν ακόμη πιο απαραίτητα στον τουριστικό κλάδο.
Η συντριπτική πλειοψηφία των τουριστών, σε ποσοστό 87%, κρίνει ότι τα έντυπα είναι πολύ χρήσιμα, ενώ από το ποσοστό αυτό, πάνω από το 90% των Μillennials, ηλικίας 18-24 θεωρούν τα έντυπα πολύ σημαντικά στα ταξίδια τους.
Τα στοιχεία που εκτιμούν περισσότερο οι τουρίστες σε έντυπα, χάρτες και ταξιδιωτικούς οδηγούς, είναι:
- η αξιοπιστία κατά 46%,
- το ότι είναι απτό υλικό κατά 42%,
- η πληροφόρηση σχετικά με εκθέσεις, εκδηλώσεις και αξιοθέατα σε ποσοστό 44%,
- το ότι είναι πάντα διαθέσιμα κατά 30%,
- για τα κουπόνια προσφορών σε αξιοθέατα, εστιατόρια και άλλα, σε ποσοστό 30%, ενώ
- ένα 25% απάντησε ότι το έντυπο μπορεί κανείς να το μοιραστεί άνετα και να το δώσει εύκολα σε κάποιον άλλο.
Επίσης, το 73% των τουριστών, δηλαδή σχεδόν 3 στους 4, μοιράζονται τις πληροφορίες των εντύπων με άλλους τουρίστες, ενώ το 27%, διαβάζοντας τις πληροφορίες του τουριστικού εντύπου, θυμήθηκε να αξιοποιήσει μια υπηρεσία ή να επισκεφθεί ένα αξιοθέατο.
Αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ τα έντυπα για τις τουριστικές επιχειρήσεις
Αθροιστικά, τα ανωτέρω στοιχεία εύλογα αποδεικνύουν την εξαιρετική αποτελεσματικότητα των εντύπων στα ταξίδια. Εξάλλου, τα ταξιδιωτικά έντυπα δεν προκύπτουν από περιοδικά ή ταχυδρομικές αποστολές, είναι μία προσωπική επιλογή η οποία απευθύνεται μόνο σε εκείνους που ενδιαφέρονται πραγματικά.
Eνδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι, το 86% των ταξιδιωτών παραδέχτηκε πως τα έντυπα επηρέασαν το ταξίδι του, είτε γιατί επισκέφθηκε περιοχές και επιχειρήσεις που ανακάλυψε σε αυτά και που δεν τις είχε στο μυαλό του πριν, είτε άλλαξε τα σχέδιά του από νέες πληροφορίες, ή ανακάλυψε καινούριες υπηρεσίες και αξιοθέατα. Επιπλέον, το 68% των ταξιδιωτών διατηρεί τα έντυπα καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του, ενώ το 32% τα παίρνει μαζί του και τα φυλάσσει σαν ενθύμιο.
Τα έντυπα προωθούν τις ιστοσελίδες
Ποια όμως είναι η αλληλεπίδραση με την τεχνολογία; Ακόμη ένα εντυπωσιακό εύρημα της έρευνας, είναι ότι οι ερωτηθέντες χρησιμοποίησαν το κινητό τους, αφού πρώτα συμβουλεύτηκαν το έντυπο, είτε για να βρουν περισσότερες πληροφορίες για όσα διάβασαν, είτε για να κάνουν κρατήσεις και αγορές, πράγμα που σημαίνει ότι το έντυπο είναι εκείνο που ωθεί τον επισκέπτη να αναζητήσει περαιτέρω πληροφορίες στο διαδίκτυο, γεγονός που, όπως αποδεικνύεται, δεν αναφέρεται στα αναλυτικά στοιχεία επισκεψιμότητας του διαδικτύου.
Περαιτέρω, οι επισκέπτες που διαβάζουν τα έντυπα, επεσήμαναν ότι απορροφούν τις πληροφορίες καλύτερα από ότι αν τις διάβαζαν online, πράγμα που σημαίνει ότι θυμούνται πολύ πιο εύκολα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους παρουσιάζονται στα έντυπα, παρά εκείνα που αναφέρονται σε πυκνές και ατέλειωτες ιστοσελίδες.
Συνεπώς, ένα καλά σχεδιασμένο έντυπο, παρέχει αρκετούς τρόπους διασύνδεσης με τις προτεινόμενες επιχειρήσεις. Οι 5 κυριότεροι τρόποι, είναι η φυσική επίσκεψη, η τηλεφωνική επικοινωνία, το email, η ιστοσελίδα και ο κωδικός QRCode.
Άρα ο πιο έξυπνος τρόπος για την προσέγγιση επισκεπτών στις στρατηγικές μάρκετινγκ, είναι η ενσωμάτωση εντύπων και ψηφιακών φυλλαδίων στις εκάστοτε καμπάνιες.
Εξάλλου, οι τουρίστες δεν φτάνουν σε ένα κατάλυμα απλά για να μείνουν, αλλά επισκέπτονται την περιοχή για να απολαύσουν μια συνολική εμπειρία. Οπότε εάν η επιχείρηση τους καθοδηγήσει σε κορυφαίες τοπικές εμπειρίες, θα κερδίσει επιπλέον εύνοια και πελάτες. Αυτό συμβαίνει γιατί τα έντυπα ανανεώνονται συχνά και παρέχουν δωρεάν τις πιο πρόσφατες πληροφορίες, δημιουργώντας μία επιπρόσθετη ασφάλεια.
Γι’ αυτό και προτιμώνται από το προσωπικό στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας, αλλά και γιατί του εξοικονομούν χρόνο.
Maps and Guides | Ανοίγει την πόρτα των επιχειρήσεων στους επισκέπτες της Αθήνας και άλλων περιοχών
Στην Ελλάδα τα Maps & Guides είναι η μοναδική υπηρεσία που παρέχει οργανωμένη διανομή ενημερωτικών τουριστικών εντύπων (Guides, Maps και άλλα έντυπα), σε εκατοντάδες σημεία (ξενοδοχεία, μουσεία, Airbnb, εστιατόρια, κ.ά.) στις πιο τουριστικές περιοχές της χώρας. Στα σημεία αυτά, με τα Info Stand® που τοποθετεί η εταιρεία, οι τουρίστες με δική τους πρωτοβουλία επιλέγουν τα έντυπα που επιθυμούν για την ενημέρωσή τους. Κάθε χρόνο πάνω από 1,5 εκατ. τουρίστες ενημερώνονται από τους ταξιδιωτικούς οδηγούς, χάρτες και τα άλλα έντυπα που διανέμονται καθημερινά.
Δείτε πως μπορείτε να προβληθείτε στους τουρίστες
- 1) Ελληνικός τουρισμός- Ιανουάριος 2023 | +72% οι εισπράξεις, +86% οι αφίξεις, - 7,6% η μέση δαπάνη
- 2) Ελληνικός τουρισμός: Αύξηση 72% των ταξιδιωτικών εισπράξεων τον Ιανουάριο
- 3) Αυξημένος τζίρος για καταλύματα και εστίαση τον Ιανουάριο- Πρώτη η Αττική σε αύξηση, χαμηλότερα το Λασίθι
- 4) Alpha Bank | Ευοίωνες οι προοπτικές για τον ελληνικό τουρισμό το 2023
01/04 18:49
Διάρρηξη στο Λαογραφικό Μουσείο Στεμνίτσας - Πωλούν αντικειμένα του 19ου αιώνα στο Μοναστηράκι
01/04 11:42
Επίσκεψη του Κινέζου Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού στο Μουσείο Καζαντζάκη
01/04 11:28
01/04 11:27
31/03 19:00
31/03 18:53
31/03 15:58
31/03 15:39
ΣΕΤΚΕ: Εκτός του προγράμματος ΕΣΠΑ Πράσινης Μετάβασης ΜμΕ τα τουριστικά καταλύματα
31/03 15:21
ΤΑΙΠΕΔ: Οκτώ επενδυτικά σχήματα για την αξιοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου ΑΕ
31/03 15:12
31/03 14:58
Στην τουριστική αξιοποίηση του ευρωπαϊκού μονοπατιού Ε6 στοχεύει η Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας- Θράκης
31/03 14:21
31/03 13:34
31/03 12:58
Ο όμιλος FTI σχεδιάζει νέο brand-ομπρέλα για τα ξενοδοχεία του
31/03 12:25
Πρεσβευτές της Ρόδου οι ψηφιακοί νομάδες που ζουν στο νησί τα τελευταία χρόνια
31/03 12:06
Eurowings: Νέα σύνδεση με Ζάκυνθο – Οι 4 ελληνικοί προορισμοί από το Βερολίνο για το καλοκαίρι
31/03 11:55
Πράσινο φως για την μεγάλη επένδυση στο Μαρούσι με καζίνο, ξενοδοχείο και χώρους ψυχαγωγίας
31/03 10:44
31/03 10:30
Τουρισμός | Αυξάνονται κατά 50% οι πτήσεις μεταξύ Ρωσίας και Τουρκίας αυτό το καλοκαίρι
31/03 10:13
Πώς τρέφονται οι αιωνόβιοι; Έξι καθηγητές του ΕΚΠΑ δίνουν διατροφικές συμβουλές
31/03 09:51
Άμεση λύση για τη συμμετοχή τουριστικών καταλυμάτων στο πρόγραμμα «Πράσινη Μετάβαση»
31/03 07:30
31/03 07:28
31/03 07:12
31/03 07:10
31/03 07:05
30/03 23:01
30/03 16:57
30/03 16:52
Διεθνής διαφημιστική προβολή του «Shopping in Greece» | Εμπόριο και Τουρισμός ενώνουν δυνάμεις
30/03 16:02
30/03 15:48
Το W Costa Navarino υποδέχεται τη νέα σεζόν από τις 5 Απριλίου με ένα δυναμικό πρόγραμμα εμπειριών
30/03 15:45
Emirates και United: Πτήσεις κοινού κωδικού για την ενίσχυση της συνδεσιμότητας με τις ΗΠΑ
30/03 15:43
30/03 15:30
O θρύλος του τένις στη νέα καμπάνια τουριστικής προβολής της Ελβετίας
30/03 15:10
Όλοι οι "κρίκοι" του τουρισμού, δεν μπορεί να βασίζονται σε ένα "κλειδί"
30/03 14:25
Μ. Παπαδόπουλος: Ενισχύουμε το εξειδικευμένο προσωπικό στα αεροδρόμια της χώρας
30/03 14:12
Ενισχύονται με επιπλέον 600 εργαζόμενους οι ελληνικές Προξενικές Αρχές σε τρίτες χώρες
30/03 14:08
Jet2: Νέος προορισμός city break η Αθήνα το καλοκαίρι του 2023
30/03 13:46
30/03 13:35
Springer Reisen: Περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2023 χάρη σε νέα πλατφόρμα
30/03 12:23
30/03 12:01
Περιβάλλον, πανδημία και τουρισμός | Νέο ευρωπαϊκό έργο στην Κρήτη από το ΜΑΙΧ και την Περιφέρεια
30/03 11:50
Ο Κώστας Μπακογιάννης επισκέφθηκε το «Chabad House» στου Ψυρρή: «Η Αθήνα είναι μια ασφαλής πόλη»
30/03 11:41
30/03 11:33
Ψηφιακή πλατφόρμα για το κρητικό κρασί από τον Δήμο Ηρακλείου
30/03 11:28
Η Καλαμάτα έγινε προορισμός για όλο το χρόνο με Έλληνες και ξένους επισκέπτες
30/03 11:17
Οι μέλισσες, δίνουν πληροφορίες για την υγεία των κατοίκων των πόλεων
30/03 11:09
30/03 10:14
30/03 07:56
Λήμνος: Εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για τους πεσόντες στη μάχη της Καλλίπολης
30/03 07:55
30/03 07:49
30/03 07:46
26ος Αγώνας Ανώμαλου Δρόμου και Πεζοπορίας Κουδουμά Ηρακλείου
29/03 18:17
EasyJet holidays | Μείωση της σπατάλης τροφίμων στα ξενοδοχεία μέσω της τεχνητής νοημοσύνης
29/03 17:11
29/03 14:54
Τουρισμός: Γιατί ένας στους 5 Βρετανούς μετανιώνει αμέσως μετά την κράτηση διακοπών
29/03 14:22
29/03 12:56
Κομισιόν κατά του greenwashing για πιο αξιόπιστες διαφημίσεις πράσινων προϊόντων και υπηρεσιών
29/03 12:35
Σ.Ζαχαράκη | Βιώσιμη ανάπτυξη στη Στερεά Ελλάδα μέσα από τις ειδικές μορφές τουρισμού
29/03 12:14
29/03 11:56
ΠΟΥ: Τέλος στις επιπλέον δόσεις εμβολίου κατά του κορωνοϊού για τους υγιείς ενήλικες
29/03 11:47
The Travel: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα Ελληνικά νησιά για όσους ταξιδεύουν μόνοι το 2023
29/03 11:17
29/03 10:12
29/03 07:45
29/03 07:43
Airbnb | Η πλειονότητα των οικοδεσποτών της Ευρώπης καλωσορίζουν τους νέους ενιαίους κανόνες
29/03 07:41
Διαγωνισμός 95.000 ευρώ για διαμονή και σίτιση διακοπών ΚΑΠΗ
29/03 07:37
Νέο πρόγραμμα για τους ηγέτες της φιλοξενίας από EEA και King's Business School
29/03 07:31
Πολιτιστική εκδήλωση στη μνήμη του Γιώργου Σεφέρη στο Ηράκλειο
28/03 21:37
28/03 15:58
Η British Airways ακυρώνει πτήσεις από το Χίθροου κατά την Πασχαλινή περίοδο
28/03 15:48
Τουρισμός: Στους 5 κορυφαίους προορισμούς των Γερμανών για το Πάσχα η Ελλάδα
28/03 15:36
28/03 15:26
Κύπρος: Συνάντηση Υφυπουργού Τουρισμού με την Πρέσβειρα της Γερμανίας
28/03 14:36
ΕΟΤ Γαλλίας | Απευθείας αεροπορική σύνδεση Παρίσι- Κεφαλονιά
28/03 14:33
28/03 13:22
28/03 11:57
Τουρισμός | Σε επίπεδα 2019 οι αεροπορικές θέσεις στην Ευρώπη αυτό το Πάσχα – Αύξηση 7% στην Ελλάδα
28/03 11:27
National Geographic: Αυτά είναι τα 25 καλύτερα Ελληνικά νησιά για διακοπές το 2023
28/03 11:17
28/03 11:02
Στρατηγικής σημασίας συνεργασία των Οργανισμών Τουρισμού Θεσσαλονίκης–Βελιγραδίου
28/03 11:00
Disney Cruise Line: Κρουαζιέρες στη Μεσόγειο και τα Ελληνικά νησιά το 2024
28/03 10:31
Tο «Μουσείο της Ακρόπολης» στα 100 με την υψηλότερη επισκεψιμότητα παγκοσμίως το 2022
28/03 10:21
Handelsblatt | Ο Ιβάν Σαββίδης ενδιαφέρεται και για άλλα λιμάνια
28/03 07:42
Πράσινο φως για 2 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Κάρπαθο και Κέρκυρα
28/03 07:40
Νέο ξενοδοχείο στο Μαυροβούνιο από τη Meliá Hotels International
28/03 07:37
Τα Choice Hotels παρουσιάζουν τη «νεραϊδονονά» των ξενοδοχείων
28/03 07:35
Δήμος Τήνου: Προτάσεις επί της Περιβαλλοντικής Μελέτης της περιοχής NATURA στο νησί
28/03 07:33
Αλβανία | Επενδύσεις 21 εκατ. ευρώ στις σιδηροδρομικές μεταφορές το 2022
27/03 19:44
27/03 15:54
27/03 14:15
27/03 13:38
Γαλλία: Η Ελλάδα πρώτη σε τουριστικές πωλήσεις τον Φεβρουάριο 2023
27/03 13:20
The Social Athens Hotel: Νέα είσοδος της Radisson στην Ελλάδα με έκτο ξενοδοχείο στο Κολωνάκι
27/03 12:39
27/03 12:33
27/03 12:19
The Sun: Το ελληνικό νησί που έχει γίνει η... νέα, προσιτή Μύκονος, για τους Βρετανούς
27/03 11:48
27/03 11:13
27/03 10:55
Επίσκεψη του Κινέζου Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού στο Μουσείο Καζαντζάκη
National Geographic: Αυτά είναι τα 25 καλύτερα Ελληνικά νησιά για διακοπές το 2023
Στην τουριστική αξιοποίηση του ευρωπαϊκού μονοπατιού Ε6 στοχεύει η Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας- Θράκης
Η Καλαμάτα έγινε προορισμός για όλο το χρόνο με Έλληνες και ξένους επισκέπτες
Διάρρηξη στο Λαογραφικό Μουσείο Στεμνίτσας - Πωλούν αντικειμένα του 19ου αιώνα στο Μοναστηράκι
ΣΕΤΚΕ: Εκτός του προγράμματος ΕΣΠΑ Πράσινης Μετάβασης ΜμΕ τα τουριστικά καταλύματα
ΤΑΙΠΕΔ: Οκτώ επενδυτικά σχήματα για την αξιοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου ΑΕ
Ο όμιλος FTI σχεδιάζει νέο brand-ομπρέλα για τα ξενοδοχεία του
Πράσινο φως για την μεγάλη επένδυση στο Μαρούσι με καζίνο, ξενοδοχείο και χώρους ψυχαγωγίας
Eurowings: Νέα σύνδεση με Ζάκυνθο – Οι 4 ελληνικοί προορισμοί από το Βερολίνο για το καλοκαίρι
The Sun: Το ελληνικό νησί που έχει γίνει η... νέα, προσιτή Μύκονος, για τους Βρετανούς
Πώς τρέφονται οι αιωνόβιοι; Έξι καθηγητές του ΕΚΠΑ δίνουν διατροφικές συμβουλές
Περιβάλλον, πανδημία και τουρισμός | Νέο ευρωπαϊκό έργο στην Κρήτη από το ΜΑΙΧ και την Περιφέρεια
( 0 )