Μελέτη PwC | Σε ετοιμότητα για αλλαγές στις συνήθειές τους οι καταναλωτές

Μελέτη PwC | Σε ετοιμότητα για αλλαγές στις συνήθειές τους οι καταναλωτές

Έτοιμοι να κάνουν ριζικές αλλαγές στις αγοραστικές τους συνήθειες, ως απάντηση στις διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα αλλά και στην άνοδο του πληθωρισμού, δηλώνουν οι καταναλωτές, ειδικότερα όσοι αντιμετωπίζουν προβλήματα που σχετίζονται με τη διανομή και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Τα παραπάνω προκύπτουν από την έρευνα Global Consumer Insights Survey της PwC που διεξήχθη σε δείγμα 9069 καταναλωτών από 25 διαφορετικές χώρες. 

Περισσότεροι από ένας στους τρεις (37%) αναφέρουν ότι θα επέλεγαν διαφορετική επιχείρηση για να καλύψουν τις ανάγκες τους ή –αν ψωνίζουν από φυσικά καταστήματα- θα μεταπηδούσαν στις online αγορές. Αντίστοιχα, σχεδόν το ένα τρίτο εκείνων που ψωνίζουν online δηλώνουν ότι θα έδιναν στα φυσικά καταστήματα την ευκαιρία να καλύψουν τις ανάγκες τους, ενώ το 40% θα χρησιμοποιούσε ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών ώστε να ελέγξει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Η παγκόσμια αβεβαιότητα και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εφοδιαστική αλυσίδα ωθούν ολοένα και περισσότερους αγοραστές να στραφούν στις τοπικές αγορές. Οκτώ στους δέκα ερωτηθέντες δήλωσαν διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο για προϊόντα που παράγονται στη χώρα ή την περιοχή τους.

Παρά την αύξηση του πληθωρισμού, πάνω από το 75% εκτιμά ότι θα διατηρήσει τα σημερινά επίπεδα αγορών στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών μέσα στο επόμενο εξάμηνο. Μάλιστα, σχεδόν ένας στους δύο (47%) αναμένει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα σε είδη παντοπωλείου. Εντούτοις – και αυτό ενδεχομένως αποτελεί ένδειξη όσων έπονται - περισσότεροι από ένας στους τέσσερις καταναλωτές σχεδιάζουν να μειώσουν την κατανάλωση σε μια σειρά από κατηγορίες αγαθών, μεταξύ των οποίων τα είδη πολυτελείας (37%), οι έξοδοι για φαγητό (34%), οι τέχνες, ο πολιτισμός και τα αθλήματα (30%) και η μόδα (25%).

 Η αύξηση των τιμών στα είδη παντοπωλείου ήταν το μείζον πρόβλημα που αντιμετώπισαν οι καταναλωτές, είτε ψωνίζουν σε φυσικά καταστήματα (65%) είτε online (56%) με περισσότερους  από τους μισούς συμμετέχοντες στην έρευνα (57%) να δηλώνουν ότι σχεδόν πάντα ή συχνά βρίσκονται αντιμέτωποι με αυξημένες τιμές. 

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εφοδιαστική αλυσίδα επηρεάζουν αρνητικά την καταναλωτική εμπειρία. Ανάμεσα σε αυτά, συμπεριλαμβάνεται η διαθεσιμότητα των προϊόντων  (43% για εκείνους που αγοράζουν online και 37% για όσους ψωνίζουν από φυσικά καταστήματα), οι μεγάλοι χρόνοι παράδοσης για online αγορές (42%) καθώς και η μεγάλη αναμονή  και κοσμοσυρροή στα φυσικά καταστήματα (36%).

Η Sabine Durand-Hayes, Global Consumer Markets Leader, PwC Γαλλίας δήλωσε: «καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να αλλάζουν τις αγοραστικές τους συμπεριφορές και προτιμήσεις, αναζητώντας ενεργά τη βέλτιστη εμπειρία αγορών,  τόσο οι έμποροι όσο και οι παραγωγοί των προϊόντων χρειάζεται να κινηθούν γρήγορα, ώστε να ανταποκριθούν στη μεταβαλλόμενη ζήτηση και στις πιέσεις που και οι ίδιοι βιώνουν λόγω του πληθωρισμού και της διαταραχής στην εφοδιαστική αλυσίδα. Οι πιέσεις αυτές βάσει των εκτιμήσεων μας δεν πρόκειται να μειωθούν σύντομα. Οι ευέλικτες επιχειρήσεις που μπορούν να διαχειριστούν ταυτόχρονα πολλαπλές ανατροπές, διατηρώντας παράλληλα την εστίασή τους στις απαιτήσεις των πελατών τους, βρίσκονται στην καλύτερη θέση για να πετύχουν σε αυτό το ευμετάβλητο περιβαλλον».

Η επικράτηση των νέων καταναλωτικών συνηθειών

Οι καταναλωτές άλλαξαν τον τρόπο ζωή τους και τις αγοραστικές τους συνήθειες ως αποτέλεσμα της πανδημίας. Και όπως φαίνεται, πολλές από αυτές τις συνήθειες έχουν καθιερωθεί και θα ενισχυθούν μέσα στους επόμενους έξι μήνες.

Συγκεκριμένα, το 63% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι έχουν ήδη αυξήσει τις αγορές που πραγματοποιούν ηλεκτρονικά, ενώ αντίστοιχα ενώ το 42% μείωσε τις αγορές σε φυσικά καταστήματα. Οι μισοί από τους ερωτηθέντες μαγειρεύουν περισσότερο στο σπίτι και το 50% αύξησε τις δραστηριότητες που σχετίζονται με την κατ’ οίκον διασκέδαση και ψυχαγωγία.

Αναφορικά με τα μελλοντικά τους σχέδια, οι καταναλωτές αυτοί εκτιμούν ότι θα κινηθούν ακόμη περισσότερο προς την ίδια κατεύθυνση: 

● Το 50% αναμένει να ψωνίσει περισσότερο online – το ποσοστό αυτό είναι υψηλότερο ανάμεσα στους core millennials (58%), τους νέους millennials (57%) και εκείνους που ανήκουν στη Gen Z (57%). Αντίστοιχα, είναι χαμηλότερο μεταξύ των baby boomers (32%) και εκείνων που ανήκουν στην Gen X (42%). Το 39% αναμένει να διατηρήσει τις ηλεκτρονικές αγορές στα τρέχοντα επίπεδα.

● Το 46% σχεδιάζει να μαγειρεύει περισσότερο στην οικία του.

● Το 41% θα πραγματοποιήσει κατ’ οίκον περισσότερες δραστηριότητες που σχετίζονται με τη διασκέδαση και την ψυχαγωγία.

● Το 22% θα μειώσει τις αγορές του από φυσικά καταστήματα ενώ μόνο το 33% θα τις αυξήσει

Οι παράγοντες που σχετίζονται με τα κριτήρια ESG συνεχίζουν να επηρεάζουν σημαντικά τις αντιλήψεις των καταναλωτών

Περίπου ένας στους δύο συμμετέχοντες στην έρευνα απάντησαν πως οι δράσεις μιας εταιρείας που σχετίζονται με το ESG συχνά ή πάντα επηρεάζουν την εμπιστοσύνη τους ως προς αυτή αλλά και την πιθανότητα να προτείνουν την εταιρεία ή και τα εμπορικά της σήματα σε άλλους. Όσον αφορά την αγοραστική απόφαση, οι παράγοντες που σχετίζονται με την εταιρική διακυβέρνηση (41%) και τη σχέση με την κοινωνία (40%) έχουν σαφώς μεγαλύτερη επίδραση  σε σχέση με την περιβαλλοντική δέσμευση της εκάστοτε εταιρείας (30%). Αντίστοιχα, οι παράγοντες ESG έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα μεταξύ εκείνων που ανήκουν στην Gen Z και τους νέους millennials, και μικρότερη για εκείνους που ανήκουν στην Gen X και τους baby boomers.

Οι πιο σημαντικοί παράγοντες αναφορικά με την δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης ανάμεσα στους πελάτες και τις εταιρείες αφορούν την ασφάλεια των δεδομένων και την εμπειρία του πελάτη. Η προστασία των προσωπικών δεδομένων κατέχει την πρώτη θέση (από το 58% των ερωτηθέντων) καθώς επηρεάζει σε  μεγάλο βαθμό την εμπιστοσύνη προς τις εταιρείες, έχοντας καταγράψει άνοδο της τάξης του 11% τους τελευταίους έξι μήνες. Οι απαντήσεις «πάντα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μου» και το «παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση» κατατάχθηκαν αντίστοιχα υψηλά στις απαντήσεις περισσότερων από τους μισούς ερωτηθέντες (53% και 52% αντίστοιχα).

Η υιοθέτηση της Εικονικής Πραγματικότητας είναι πρώιμη αλλά αποκτά βαρύτητα

Ο αντίκτυπος της εικονικής πραγματικότητας (VR) και του metaverse  ως καναλιού πραγματοποίησης αγορών μόλις αρχίζει να γίνεται αισθητός, αλλά υπάρχουν σημαντικές επιδράσεις για τις εταιρείες και τους λιανέμπορους. 

Παγκοσμίως, το 32% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα έχουν χρησιμοποιήσει υπηρεσίες και δυνατότητες εικονικής πραγματικότητας το τελευταίο εξάμηνο με τα υψηλότερα ποσοστά να καταγράφονται στην Κίνα (56%), στην Ινδία ( 46%) και στο Κατάρ, 45% καθώς και μεταξύ εκείνων που ανήκουν στη Gen-Z και των νεαρών millennials (39% και στις δύο περιπτώσεις). 

Από αυτούς, περισσότεροι από τους μισούς έχουν χρησιμοποιήσει VR για να παίξουν παιχνίδια ή να παρακολουθήσουν ταινίες/τηλεοπτικές εκπομπές (51%) ή να συμμετάσχουν σε έναν εικονικό κόσμο. Ωστόσο, σχεδόν το ένα τρίτο (32%) των χρηστών εικονικής πραγματικότητας δηλώνουν ότι έχουν αγοράσει προϊόντα ως αποτέλεσμα της περιήγησής τους σε καταστήματα μέσω εικονικής πραγματικότητας και σχεδόν δύο στους 10 (19%) έχουν χρησιμοποιήσει την εικονική πραγματικότητα για να αγοράσουν προϊόντα πολυτελείας. Επιπλέον, το 45% αναμένει να αυξήσει τις δαπάνες του στο μέλλον μέσω VR σε έξι κατηγορίες.

Ο Θανάσης Σπανός, Partner, Head of Customer and Operations, PwC Ελλάδας ανέφερε σχετικά: «Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει το διεθνές σκηνικό αναγκάζουν του καταναλωτές να προσαρμόζονται ολοένα και περισσότερο στα νέα δεδομένα αναζητώντας τις βέλτιστες λύσεις, χωρίς συνεχίζοντας ομως να επικεντρώνονται σε ζητήματα σοβαρά για εκείνους όπως είναι η βιωσιμότητα. Έχει ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε πως θα διαμορφωθεί το καταναλωτικό περιβάλλον βάσει των νέων δεδομένων και πως θα εξελιχθεί η omnichannel εμπειρία με τη σύγκλιση των φυσικών καταστημάτων με τις ηλεκτρονικές αγορές τόσο σε διεθνές όσο και τοπικό επίπεδο.»

  • Η 2022 Global Consumer Insights Survey είναι μια εξαμηνιαία έρευνα  που επιδιώκει να παρακολουθεί ενδελεχώς τις μεταβαλλόμενες τάσεις μεταξύ των καταναλωτών. Για την έρευνα της Άνοιξης 2022, ρωτήθηκαν 9.069 καταναλωτές σε 25 γεωγραφικές περιοχές (Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Κίνα, Αίγυπτος, Γαλλία, Γερμανία, ΕΔΠ Χονγκ Κονγκ, Ινδονησία, Ινδία, Ιρλανδία, Ιαπωνία, Μαλαισία, Μεξικό, Φιλιππίνες, Κατάρ, Σαουδική Αραβία Αραβία, Σιγκαπούρη, Νότια Αφρική, Νότια Κορέα, Ισπανία, Ταϊλάνδη, Ηνωμένες Πολιτείες, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Βιετνάμ). Οι ερωτηθέντες ήταν τουλάχιστον 18 ετών και έπρεπε να έχουν πραγματοποιήσει αγορές μέσω Διαδικτύου τουλάχιστον μία φορά το προηγούμενο έτος.
Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 25/09 08:08

    Πράσινο φως για αλλαγή χρήσης κτιρίων σε ξενοδοχεία στη Ρόδο και στο Γύθειο

  2. 25/09 08:07

    Άδειες για ανέγερση 2 ξενοδοχείων σε Ανατολική Μάνη και Σύβοτα

  3. 24/09 12:52

    Jet2holidays και Jet2.com | Κλείνουν θέσεις σε μισό εκατομμύριο Βρετανούς τουρίστες το 2023 στην Κρήτη

  4. 24/09 12:43

    Έγκριση για αλλαγή χρήσης κατοικίας σε ξενοδοχειακή μονάδα στην παλιά πόλη του Ναυπλίου

  5. 24/09 12:41

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Ρέθυμνο, Άνδρο και Δήμο Αβδήρων

  6. 24/09 12:40

    Β.Κικίλιας | «Κάθε επιπλέον ευρώ που έρχεται από τον τουρισμό είναι πρόσθετη στήριξη στους Έλληνες»

  7. 24/09 12:35

    Η Ε.Ξ. Καλαμάτας χαιρετίζει την αδελφοποίηση της Καλαμάτας με την αμερικανική πόλη Λόουελ

  8. 23/09 17:00

    Επιμελητήριο Ιωαννίνων | Κίνητρα για την προσέλκυση αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους στα Ιωάννινα

  9. 23/09 16:19

    Κρήτη | Πληρότητες άνω του 80% στα ξενοδοχεία μέχρι τις 20 Οκτωβρίου

  10. 23/09 16:09

    Ο Vtours «επεκτείνει το καλοκαίρι» με φθινοπωρινές διακοπές στην Κρήτη

  11. 23/09 15:35

    Ενισχύσεις για 5 νέα ξενοδοχεία σε Σίφνο, Σαντορίνη, Κεφαλονιά και Καλαμάτα

  12. 23/09 15:20

    Κικίλιας από Στοκχόλμη: Νέες επενδύσεις και θεματικός τουρισμός για την επέκταση της τουριστικής περιόδου

  13. 23/09 15:16

    Χορηγήθηκε άδεια ίδρυσης υδατοδρομίου στην Κυλλήνη

  14. 23/09 15:12

    ΟΤΘ: Δυο Ιταλίδες στη Θεσσαλονίκη για press trip προβολής σε Ιταλικά ΜΜΕ

  15. 23/09 15:11

    ΓΕΠΟΕΤ | Ζητείται η παρέμβαση των βουλευτών στο σ/ν για την απελευθέρωση των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών

  16. 23/09 15:06

    ITA Airways: Νέες διηπειρωτικές πτήσεις από Ρώμη για Τόκιο, Μαλέ & Νέο Δελχί

  17. 23/09 15:05

    Μ.Κόνσολας | Στήριξη και ενίσχυση της ζωής και της οικονομικής δραστηριότητας στις ορεινές περιοχές»

  18. 23/09 14:14

    ANIMASYROS 2022: Επίσημη πρώτη για τη 2η τουριστική ταινία κινουμένων σχεδίων του ΕΟΤ

  19. 23/09 13:09

    Οι Ευρωπαίοι παραγωγοί προειδοποιούν για κρίση στις προμήθειες τροφίμων – «Κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί το 2023»

  20. 23/09 12:47

    Wizz Air: Νέες χειμερινές συνδέσεις από την Αθήνα με Τελ Αβίβ και Τίρανα

  21. 23/09 12:41

    Φυσικό αέριο | Στο μέλλον η Ευρώπη θα εξαρτάται από την Αμερική

  22. 23/09 11:55

    Αμερικανικός τουρισμός: Περισσότερες διακοπές στο εξωτερικό σχεδιάζουν οι πλούσιοι για το 2023 – Ποιους προορισμούς προτιμούν

  23. 23/09 11:40

    Η μεγαλύτερη τουριστική επένδυση παγκοσμίως το deal της Sani/Ikos με την GIC

  24. 23/09 11:07

    Ξεκινά τη Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου και ώρα 12:00 η 4η φάση του North Evia – Samos Pass

  25. 23/09 10:51

    Το τέρας των συναρμοδιοτήτων "πνίγει" τα ελληνικά τουριστικά γραφεία και τη δυναμική του ελληνικού τουρισμού

  26. 23/09 09:56

    Τουρισμός | Ο Σκανδιναβός tour operator Detur αναστέλλει τις δραστηριότητές του - Έχει πρόγραμμα και προς Κρήτη και Ρόδο

  27. 23/09 09:14

    Η Air France θα εξυπηρετεί 171 προορισμούς από το Παρίσι αυτό το χειμώνα

  28. 23/09 09:11

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Αθήνα και Μύκονο

  29. 23/09 09:10

    Περιβαλλοντική έγκριση του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Αττικής 2021-2027

  30. 23/09 09:08

    Στρατηγικό Σχέδιο για την ανάδειξη και ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της λίμνης Τριχωνίδας

  31. 23/09 09:06

    Έκθεση διαχρονικού-θεματικού αρχαιολογικού μουσείου Αγαθονησίου

  32. 23/09 09:04

    Η νέα επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης Πύλου-Νέστορος

  33. 22/09 17:32

    Θεαματική αύξηση των χρηστών της Uber στην Ελλάδα το καλοκαίρι- Ζήτηση για αντισυμβατικούς προορισμούς

  34. 22/09 16:57

    Ξενοδοχεία Αθήνας | Κάτω από το 2019 οι επιδόσεις στο 8μηνο- Αυξημένη μόνο η μέση τιμή δωματίου- Στα ύψη οι ανταγωνιστές

  35. 22/09 15:01

    Ε.Ξ. Πιερίας: Πρωτοβουλίες, δράσεις και συνεργασίες για την προβολή του νομού

  36. 22/09 14:09

    Ε.Ξ. Ρόδου: Σεβασμός και συγκίνηση στη 10η βράβευση ξενοδοχοϋπαλλήλων

  37. 22/09 14:04

    WTTC: Ο τουρισμός μπορεί να αναστρέψει την καταστροφή της φύσης – Τι μπορούν να κάνουν οι επιχειρήσεις

  38. 22/09 13:45

    Επιχειρήσεις: Πόλεμος στην αγορά εργασίας για την αναζήτηση και διατήρηση ταλέντων

  39. 22/09 13:09

    Πρόσληψη ενός ατόμου στο Γραφείο ΕΟΤ Τουρκίας

  40. 22/09 12:48

    Emirates: Η Premium Οικονομική Θέση σε πτήσεις προς πέντε ακόμη πόλεις από τον Δεκέμβριο

  41. 22/09 12:37

    Booking: Τα ταξίδια μας πατούν το κουμπί του άγχους, γι' αυτό θα κάνουμε τις κρατήσεις... παιχνιδάκι

  42. 22/09 12:03

    Η Ελλάδα στον γαστρονομικό Οδηγό Michelin

  43. 22/09 11:47

    Χανιά | Παρουσίαση Jet2holidays & Jet2.com και των σχεδίων τους για την Ελλάδα

  44. 22/09 11:22

    ΣΥΡΙΖΑ | Εκτός δημοσίων Ι.Ε.Κ. για δεύτερη χρονιά η ειδικότητα του συνοδού βουνού

  45. 22/09 09:43

    Ε.Ε. | Η ενίσχυση της αειφορίας είναι ζωτικής σημασίας για τη βιωσιμότητα των ευρωπαϊκών αερομεταφορών

  46. 22/09 09:30

    Η Ε.Ξ. Χανίων για την Ryanair | Είμαστε υπέρ των ανοιχτών αγορών και των ανοιχτών αιθέρων

  47. 22/09 09:10

    Επίγεια και online καζίνο και η κατάσταση της ελληνικής αγοράς

  48. 22/09 09:05

    H GIC γίνεται βασικός μέτοχος του Ομίλου Sani/Ikos- Στα €2,3 δισ. η αξία του Ομίλου

  49. 22/09 08:59

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Ρόδο και Σαντορίνη

  50. 22/09 08:58

    Διαγωνισμός µίσθωσης του ξενοδοχείου «Πηλέας» στα Χάνια Πηλίου

  51. 22/09 08:54

    Περιφέρεια Δ.Ελλάδας: Φιλοξενία πληγέντων Γερμανών από την κακοκαιρία στην Ηλεία

  52. 22/09 08:52

    Εκτοξεύθηκαν οι ελληνικές εξαγωγές στην Ισπανία στο επτάμηνο

  53. 22/09 08:50

    Η νέα Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Έδεσσας

  54. 21/09 17:13

    Celestyal | Κρουαζιέρες χωρίς πιστοποιητικά για Covid από τις 2 Μαρτίου 2023

  55. 21/09 16:55

    Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η θητεία του πρώτου Έλληνα Προέδρου της International Society of Limb Salvage (ISOLS)

  56. 21/09 16:53

    DER Touristik: Νέοι στρατηγικοί στόχοι για διευρυμένη παρουσία σε αγορές και προορισμούς

  57. 21/09 15:53

    Β. Κικίλιας από Παρίσι: Αυξημένες κατά 23% φέτος οι αφίξεις από Γαλλία σε σχέση με το 2019

  58. 21/09 15:36

    Το αφεντικό της Trivago προειδοποιεί: Το 2023 η ταξιδιωτική βιομηχανία θα καταρρεύσει

  59. 21/09 14:59

    ΕΟΤ: Fam trip για 16 πρακτορεία του Λουξεμβούργου στην Αθήνα, την Αθηναϊκή Ριβιέρα, το Σούνιο και την Ύδρα

  60. 21/09 14:44

    ΤΑΙΠΕΔ: Αναζήτηση Νομικού Συμβούλου για την αξιοποίηση του ακινήτου στην περιοχή Ιαματικής Πηγής Υπάτης

  61. 21/09 14:13

    Βραχυχρόνιες μισθώσεις: Καλοκαιρινή ανάκαμψη πάνω από τα επίπεδα 2019 στην Ευρώπη – Άλμα ζήτησης για Ελλάδα και Αθήνα

  62. 21/09 14:02

    Ελληνικός τουρισμός 2022 | Ποιες αγορές "έβαλαν πλάτη" για την άνοδο των εισπράξεων και των αφίξεων

  63. 21/09 12:19

    Αμερικανικός τουρισμός: Στους 8 κορυφαίους προορισμούς για το φθινόπωρο η Ελλάδα, αν και είναι η ακριβότερη επιλογή

  64. 21/09 12:09

    Τουρισμός | Οι Αμερικανοί λαχταρούν ξανά την κρουαζιέρα - τo 96,1% σχεδιάζει κρουαζιέρα μέσα στη διετία

  65. 21/09 12:05

    Ξενοδοχεία φιλικά προς την κάνναβη απευθύνονται σε ταξιδιώτες υψηλής ποιότητας

  66. 21/09 11:37

    Ακτοπλοΐα | Η Attica Group απορροφά την ΑΝΕΚ

  67. 21/09 11:10

    Φεστιβάλ | Μέρες Γαστρονομίας στο Ηράκλειο

  68. 21/09 11:05

    TAZ | Η καταπάτηση των ακτών στην Ελλάδα χωρίς συνέπειες

  69. 21/09 10:33

    ICAO | Στο 80% του 2019 η παγκόσμια επιβατική κίνηση το 8μηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου 2022

  70. 21/09 00:06

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Πειραιά και Χανιά

  71. 21/09 00:05

    Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: 12 εκατ. τουρίστες το πρώτο εξάμηνο

  72. 21/09 00:05

    Μελέτη για την ανάδειξη της ευρύτερης περιοχής το Αμβρακικού Κόλπου

  73. 20/09 23:17

    Εντυπωσιακό άγαλμα του Ηρακλή βρέθηκε σε ανασκαφική έρευνα στους Φιλίππους

  74. 20/09 22:43

    HAPCO & DES: Οι στόχοι στον Ελληνικό συνεδριακό τουρισμό - 1,7 δισ. ευρώ τα έσοδα το 2022

  75. 20/09 16:05

    Χανιά: Το αναπτυξιακό πλάνο της Ryanair για τον τουρισμό

  76. 20/09 16:01

    "Κανένα ξενοδοχείο δεν θα γλιτώσει από το αυξημένο ενεργειακό κόστος"

  77. 20/09 15:20

    Ενίσχυση για ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Αμπελιώνα Μεσσηνίας

  78. 20/09 14:55

    Δήμος Ρόδου | Συνεχίζονται με αμείωτο ενδιαφέρον οι βραβεύσεις φίλων του νησιού

  79. 20/09 14:19

    Ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ECTAA στα Χανιά

  80. 20/09 14:12

    Ζαχαράκη | Επανιδρύονται τα δημόσια Ι.Ε.Κ. Τουρισμού σε περιφερειακό επίπεδο

  81. 20/09 13:59

    Delta Vacations: Πλήρης ανάκαμψη και νέοι Ελληνικοί προορισμοί το 2022- Τι ζητούν οι Αμερικανοί από τις διακοπές τους

  82. 20/09 13:27

    Το μέλλον ανήκει στο metaverse: Εικονικοί κόσμοι, Web3 και κρυφονομίσματα – Πώς θα επωφεληθούν οι τουριστικές επιχειρήσεις

  83. 20/09 12:55

    Iσπανικός τουρισμός: Στο 87% των επιπέδων 2019 η ανάκαμψη των αφίξεων τον Αύγουστο - Ποιες αγορές ευθύνονται

  84. 20/09 12:05

    Ελληνικός τουρισμός: Αύξηση των ταξιδιωτικών εισπράξεων τον Ιούλιο έναντι του 2019 | -7% οι αφίξεις

  85. 20/09 11:10

    TUI | Στα επίπεδα του 2019 οι εφετινές κρατήσεις- Ελλάδα, Κανάρια, Βαλεαρίδες και Τουρκία οι top προορισμοί

  86. 20/09 10:27

    Αυστραλία: Ανοιχτά σύνορα για τους Ρώσους τουρίστες

  87. 20/09 10:13

    O EOT χορηγός στο World’s Excellence Gala του FashionTV στην Αθήνα

  88. 20/09 10:10

    Στο Παρίσι και τη Στοκχόλμη ο Βασίλης Κικίλιας

  89. 20/09 09:56

    Ευρωβαρόμετρο για τον αθλητισμό και τη σωματική άσκηση | Το 49 % των Ευρωπαίων αθλείται

  90. 20/09 09:16

    Άποψη| Χωρίς προετοιμασία δεν μπορεί να υπάρξει τουρισμός το χειμώνα στη χώρα μας - Δύσκολο το 2023

  91. 20/09 09:12

    Πράσινο φως για 2 νέα ξενοδοχεία σε Κρήτη και Ρόδο

  92. 20/09 09:11

    Η χωρική οργάνωση της Αμοργού την επόμενη μέρα - Ο ρόλος του τουρισμού

  93. 20/09 09:09

    Συνεργασία του δήμου Λίμνης Πλαστήρα με την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών

  94. 20/09 09:05

    Οργάνωση και λειτουργία Περιπτέρου τουριστικής πληροφόρησης στο Λουτράκι

  95. 20/09 09:02

    Η νέα Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Πόρου

  96. 20/09 00:05

    Σε ανάκαμψη ο τουρισμός και στη Ρουμανία

  97. 19/09 20:23

    Κυπριακός τουρισμός | Μειωμένες οι αφίξεις έναντι του 2019 στο 8μηνο

  98. 19/09 16:17

    RIU Hotels: 820.000 ευρώ για 29 πρότζεκτ κοινωνικής υπευθυνότητας το 2021

  99. 19/09 15:51

    H Emirates προσφέρει δωρεάν εισιτήρια για το Μουσείο του Μέλλοντος σε όσους ταξιδεύουν στο Ντουμπάι

  100. 19/09 15:08

    Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ