Μελέτη PwC | Σε ετοιμότητα για αλλαγές στις συνήθειές τους οι καταναλωτές

Μελέτη PwC | Σε ετοιμότητα για αλλαγές στις συνήθειές τους οι καταναλωτές

Έτοιμοι να κάνουν ριζικές αλλαγές στις αγοραστικές τους συνήθειες, ως απάντηση στις διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα αλλά και στην άνοδο του πληθωρισμού, δηλώνουν οι καταναλωτές, ειδικότερα όσοι αντιμετωπίζουν προβλήματα που σχετίζονται με τη διανομή και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Τα παραπάνω προκύπτουν από την έρευνα Global Consumer Insights Survey της PwC που διεξήχθη σε δείγμα 9069 καταναλωτών από 25 διαφορετικές χώρες. 

Περισσότεροι από ένας στους τρεις (37%) αναφέρουν ότι θα επέλεγαν διαφορετική επιχείρηση για να καλύψουν τις ανάγκες τους ή –αν ψωνίζουν από φυσικά καταστήματα- θα μεταπηδούσαν στις online αγορές. Αντίστοιχα, σχεδόν το ένα τρίτο εκείνων που ψωνίζουν online δηλώνουν ότι θα έδιναν στα φυσικά καταστήματα την ευκαιρία να καλύψουν τις ανάγκες τους, ενώ το 40% θα χρησιμοποιούσε ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών ώστε να ελέγξει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Η παγκόσμια αβεβαιότητα και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εφοδιαστική αλυσίδα ωθούν ολοένα και περισσότερους αγοραστές να στραφούν στις τοπικές αγορές. Οκτώ στους δέκα ερωτηθέντες δήλωσαν διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο για προϊόντα που παράγονται στη χώρα ή την περιοχή τους.

Παρά την αύξηση του πληθωρισμού, πάνω από το 75% εκτιμά ότι θα διατηρήσει τα σημερινά επίπεδα αγορών στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών μέσα στο επόμενο εξάμηνο. Μάλιστα, σχεδόν ένας στους δύο (47%) αναμένει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα σε είδη παντοπωλείου. Εντούτοις – και αυτό ενδεχομένως αποτελεί ένδειξη όσων έπονται - περισσότεροι από ένας στους τέσσερις καταναλωτές σχεδιάζουν να μειώσουν την κατανάλωση σε μια σειρά από κατηγορίες αγαθών, μεταξύ των οποίων τα είδη πολυτελείας (37%), οι έξοδοι για φαγητό (34%), οι τέχνες, ο πολιτισμός και τα αθλήματα (30%) και η μόδα (25%).

 Η αύξηση των τιμών στα είδη παντοπωλείου ήταν το μείζον πρόβλημα που αντιμετώπισαν οι καταναλωτές, είτε ψωνίζουν σε φυσικά καταστήματα (65%) είτε online (56%) με περισσότερους  από τους μισούς συμμετέχοντες στην έρευνα (57%) να δηλώνουν ότι σχεδόν πάντα ή συχνά βρίσκονται αντιμέτωποι με αυξημένες τιμές. 

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εφοδιαστική αλυσίδα επηρεάζουν αρνητικά την καταναλωτική εμπειρία. Ανάμεσα σε αυτά, συμπεριλαμβάνεται η διαθεσιμότητα των προϊόντων  (43% για εκείνους που αγοράζουν online και 37% για όσους ψωνίζουν από φυσικά καταστήματα), οι μεγάλοι χρόνοι παράδοσης για online αγορές (42%) καθώς και η μεγάλη αναμονή  και κοσμοσυρροή στα φυσικά καταστήματα (36%).

Η Sabine Durand-Hayes, Global Consumer Markets Leader, PwC Γαλλίας δήλωσε: «καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να αλλάζουν τις αγοραστικές τους συμπεριφορές και προτιμήσεις, αναζητώντας ενεργά τη βέλτιστη εμπειρία αγορών,  τόσο οι έμποροι όσο και οι παραγωγοί των προϊόντων χρειάζεται να κινηθούν γρήγορα, ώστε να ανταποκριθούν στη μεταβαλλόμενη ζήτηση και στις πιέσεις που και οι ίδιοι βιώνουν λόγω του πληθωρισμού και της διαταραχής στην εφοδιαστική αλυσίδα. Οι πιέσεις αυτές βάσει των εκτιμήσεων μας δεν πρόκειται να μειωθούν σύντομα. Οι ευέλικτες επιχειρήσεις που μπορούν να διαχειριστούν ταυτόχρονα πολλαπλές ανατροπές, διατηρώντας παράλληλα την εστίασή τους στις απαιτήσεις των πελατών τους, βρίσκονται στην καλύτερη θέση για να πετύχουν σε αυτό το ευμετάβλητο περιβαλλον».

Η επικράτηση των νέων καταναλωτικών συνηθειών

Οι καταναλωτές άλλαξαν τον τρόπο ζωή τους και τις αγοραστικές τους συνήθειες ως αποτέλεσμα της πανδημίας. Και όπως φαίνεται, πολλές από αυτές τις συνήθειες έχουν καθιερωθεί και θα ενισχυθούν μέσα στους επόμενους έξι μήνες.

Συγκεκριμένα, το 63% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι έχουν ήδη αυξήσει τις αγορές που πραγματοποιούν ηλεκτρονικά, ενώ αντίστοιχα ενώ το 42% μείωσε τις αγορές σε φυσικά καταστήματα. Οι μισοί από τους ερωτηθέντες μαγειρεύουν περισσότερο στο σπίτι και το 50% αύξησε τις δραστηριότητες που σχετίζονται με την κατ’ οίκον διασκέδαση και ψυχαγωγία.

Αναφορικά με τα μελλοντικά τους σχέδια, οι καταναλωτές αυτοί εκτιμούν ότι θα κινηθούν ακόμη περισσότερο προς την ίδια κατεύθυνση: 

● Το 50% αναμένει να ψωνίσει περισσότερο online – το ποσοστό αυτό είναι υψηλότερο ανάμεσα στους core millennials (58%), τους νέους millennials (57%) και εκείνους που ανήκουν στη Gen Z (57%). Αντίστοιχα, είναι χαμηλότερο μεταξύ των baby boomers (32%) και εκείνων που ανήκουν στην Gen X (42%). Το 39% αναμένει να διατηρήσει τις ηλεκτρονικές αγορές στα τρέχοντα επίπεδα.

● Το 46% σχεδιάζει να μαγειρεύει περισσότερο στην οικία του.

● Το 41% θα πραγματοποιήσει κατ’ οίκον περισσότερες δραστηριότητες που σχετίζονται με τη διασκέδαση και την ψυχαγωγία.

● Το 22% θα μειώσει τις αγορές του από φυσικά καταστήματα ενώ μόνο το 33% θα τις αυξήσει

Οι παράγοντες που σχετίζονται με τα κριτήρια ESG συνεχίζουν να επηρεάζουν σημαντικά τις αντιλήψεις των καταναλωτών

Περίπου ένας στους δύο συμμετέχοντες στην έρευνα απάντησαν πως οι δράσεις μιας εταιρείας που σχετίζονται με το ESG συχνά ή πάντα επηρεάζουν την εμπιστοσύνη τους ως προς αυτή αλλά και την πιθανότητα να προτείνουν την εταιρεία ή και τα εμπορικά της σήματα σε άλλους. Όσον αφορά την αγοραστική απόφαση, οι παράγοντες που σχετίζονται με την εταιρική διακυβέρνηση (41%) και τη σχέση με την κοινωνία (40%) έχουν σαφώς μεγαλύτερη επίδραση  σε σχέση με την περιβαλλοντική δέσμευση της εκάστοτε εταιρείας (30%). Αντίστοιχα, οι παράγοντες ESG έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα μεταξύ εκείνων που ανήκουν στην Gen Z και τους νέους millennials, και μικρότερη για εκείνους που ανήκουν στην Gen X και τους baby boomers.

Οι πιο σημαντικοί παράγοντες αναφορικά με την δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης ανάμεσα στους πελάτες και τις εταιρείες αφορούν την ασφάλεια των δεδομένων και την εμπειρία του πελάτη. Η προστασία των προσωπικών δεδομένων κατέχει την πρώτη θέση (από το 58% των ερωτηθέντων) καθώς επηρεάζει σε  μεγάλο βαθμό την εμπιστοσύνη προς τις εταιρείες, έχοντας καταγράψει άνοδο της τάξης του 11% τους τελευταίους έξι μήνες. Οι απαντήσεις «πάντα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μου» και το «παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση» κατατάχθηκαν αντίστοιχα υψηλά στις απαντήσεις περισσότερων από τους μισούς ερωτηθέντες (53% και 52% αντίστοιχα).

Η υιοθέτηση της Εικονικής Πραγματικότητας είναι πρώιμη αλλά αποκτά βαρύτητα

Ο αντίκτυπος της εικονικής πραγματικότητας (VR) και του metaverse  ως καναλιού πραγματοποίησης αγορών μόλις αρχίζει να γίνεται αισθητός, αλλά υπάρχουν σημαντικές επιδράσεις για τις εταιρείες και τους λιανέμπορους. 

Παγκοσμίως, το 32% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα έχουν χρησιμοποιήσει υπηρεσίες και δυνατότητες εικονικής πραγματικότητας το τελευταίο εξάμηνο με τα υψηλότερα ποσοστά να καταγράφονται στην Κίνα (56%), στην Ινδία ( 46%) και στο Κατάρ, 45% καθώς και μεταξύ εκείνων που ανήκουν στη Gen-Z και των νεαρών millennials (39% και στις δύο περιπτώσεις). 

Από αυτούς, περισσότεροι από τους μισούς έχουν χρησιμοποιήσει VR για να παίξουν παιχνίδια ή να παρακολουθήσουν ταινίες/τηλεοπτικές εκπομπές (51%) ή να συμμετάσχουν σε έναν εικονικό κόσμο. Ωστόσο, σχεδόν το ένα τρίτο (32%) των χρηστών εικονικής πραγματικότητας δηλώνουν ότι έχουν αγοράσει προϊόντα ως αποτέλεσμα της περιήγησής τους σε καταστήματα μέσω εικονικής πραγματικότητας και σχεδόν δύο στους 10 (19%) έχουν χρησιμοποιήσει την εικονική πραγματικότητα για να αγοράσουν προϊόντα πολυτελείας. Επιπλέον, το 45% αναμένει να αυξήσει τις δαπάνες του στο μέλλον μέσω VR σε έξι κατηγορίες.

Ο Θανάσης Σπανός, Partner, Head of Customer and Operations, PwC Ελλάδας ανέφερε σχετικά: «Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει το διεθνές σκηνικό αναγκάζουν του καταναλωτές να προσαρμόζονται ολοένα και περισσότερο στα νέα δεδομένα αναζητώντας τις βέλτιστες λύσεις, χωρίς συνεχίζοντας ομως να επικεντρώνονται σε ζητήματα σοβαρά για εκείνους όπως είναι η βιωσιμότητα. Έχει ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε πως θα διαμορφωθεί το καταναλωτικό περιβάλλον βάσει των νέων δεδομένων και πως θα εξελιχθεί η omnichannel εμπειρία με τη σύγκλιση των φυσικών καταστημάτων με τις ηλεκτρονικές αγορές τόσο σε διεθνές όσο και τοπικό επίπεδο.»

  • Η 2022 Global Consumer Insights Survey είναι μια εξαμηνιαία έρευνα  που επιδιώκει να παρακολουθεί ενδελεχώς τις μεταβαλλόμενες τάσεις μεταξύ των καταναλωτών. Για την έρευνα της Άνοιξης 2022, ρωτήθηκαν 9.069 καταναλωτές σε 25 γεωγραφικές περιοχές (Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Κίνα, Αίγυπτος, Γαλλία, Γερμανία, ΕΔΠ Χονγκ Κονγκ, Ινδονησία, Ινδία, Ιρλανδία, Ιαπωνία, Μαλαισία, Μεξικό, Φιλιππίνες, Κατάρ, Σαουδική Αραβία Αραβία, Σιγκαπούρη, Νότια Αφρική, Νότια Κορέα, Ισπανία, Ταϊλάνδη, Ηνωμένες Πολιτείες, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Βιετνάμ). Οι ερωτηθέντες ήταν τουλάχιστον 18 ετών και έπρεπε να έχουν πραγματοποιήσει αγορές μέσω Διαδικτύου τουλάχιστον μία φορά το προηγούμενο έτος.
Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 28/03 15:02

    Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;

  2. 28/03 14:58

    Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι

  3. 28/03 12:13

    Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023

  4. 28/03 11:43

    Η Lufthansa καταλήγει σε συμφωνία με το προσωπικό εδάφους

  5. 28/03 11:30

    Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"

  6. 28/03 11:23

    3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ

  7. 28/03 11:00

    Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο

  8. 28/03 10:56

    H HotelBrain επεκτείνεται στην κυπριακή αγορά

  9. 28/03 10:12

    Γαλλία: Ολυμπιακοί Αγώνες με …ύψιστο συναγερμό

  10. 28/03 10:01

    Ξενοδοχείο Akkadian | Το Νέο Gay Only Hotel στη Μύκονο

  11. 28/03 08:07

    Οι Αμερικανοί πάλι οι μεγαλύτεροι επενδυτές στη Γαλλία

  12. 28/03 07:59

    Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη

  13. 28/03 07:56

    Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης

  14. 28/03 07:54

    Υποχώρησε ο πληθωρισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο

  15. 28/03 07:01

    Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία

  16. 27/03 16:58

    Βρετανικός τουρισμός: Έντονη τάση για διακοπές εκτός σεζόν – Διπλάσιο ενδιαφέρον για Κω αυτό το καλοκαίρι

  17. 27/03 16:56

    Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων

  18. 27/03 14:42

    Lidl Voyages: Οι Γάλλοι δεν επιλέγουν πια διακοπές βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής – Γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής

  19. 27/03 13:22

    Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";

  20. 27/03 12:39

    Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας

  21. 27/03 12:27

    Γενική Συνέλευση ΗΑΤΤΑ | Τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία στην πρώτη γραμμή για την ανάπτυξη του Ελληνικού τουρισμού

  22. 27/03 12:22

    Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου

  23. 27/03 11:57

    Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο

  24. 27/03 11:49

    C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023

  25. 27/03 11:23

    MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια

  26. 27/03 10:44

    Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα

  27. 27/03 10:18

    «Ιδού η Ρόδος ιδού και η ποιότητα» | Επιστρέφει η ημερίδα του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου

  28. 27/03 10:07

    Υπ. Τουρισμού | Τι απάντησε στα αιτήματα των Ξενοδοχοϋπαλλήλων Κρήτης για τις Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης

  29. 27/03 07:52

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα για φοιτητές από το Βέλγιο

  30. 27/03 07:48

    Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου

  31. 27/03 07:44

    Taratsa Film Festival Larisas στη Λάρισα

  32. 27/03 07:42

    Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού

  33. 26/03 16:28

    Η Κρήτη ταξίδεψε στο Βουκουρέστι και στην Κοπεγχάγη

  34. 26/03 16:14

    Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024

  35. 26/03 15:56

    Στην Κάρπαθο ανοίγει το πρώτο Tapestry Collection by Hilton Resort στην Ευρώπη - συνεργασία με την CHC Group

  36. 26/03 15:55

    Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις

  37. 26/03 14:43

    Νέο στέλεχος πωλησεων και μάρκετινγκ στη Domes Resorts

  38. 26/03 13:26

    Jet2: Νέες συνδέσεις το 2025 με Ηράκλειο, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κέρκυρα

  39. 26/03 12:22

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού

  40. 26/03 12:19

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης

  41. 26/03 12:17

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά

  42. 26/03 12:15

    «Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης

  43. 26/03 12:08

    Σύγχρονες υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Αρχαία Μεσσήνη

  44. 26/03 12:08

    Περιβαλλοντικό έγκλημα | Νέα νομοθεσία της ΕΕ με αυστηρότερες κυρώσεις και διευρυμένο κατάλογο αδικημάτων

  45. 26/03 11:42

    TUI: Τα τρία ξενοδοχεία της Κρήτης με τις περισσότερες κρατήσεις από την Αυστρία για το καλοκαίρι του 2024

  46. 26/03 11:22

    Foreign Office | Ταξιδιωτική σύσταση στους Βρετανούς για τρομοκρατική απειλή στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

  47. 26/03 11:05

    Vogue: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα ξενοδοχεία της Σαντορίνης

  48. 26/03 07:18

    Μερική διατήρηση αρχαιοτήτων σε 7όροφο ξενοδοχείο που κτίζεται στο Κουκάκι

  49. 26/03 07:16

    Μείωση των εισροών ξένων επενδύσεων στην Ισπανία

  50. 26/03 07:15

    Η Αλβανία είχε την υψηλότερη αύξηση διανυκτερεύσεων σε όλη την Ευρώπη το 2023

  51. 26/03 07:13

    Οι νέοι δύσκολα μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική κατοικία στην Ολλανδία

  52. 26/03 07:09

    Δήμος Αμφίπολης: Στο πρόγραμμα προσβασιμότητας οι παραλίες Κυανής Ακτής και Νέων Κερδυλλίων

  53. 25/03 11:12

    Τουρισμός | Οι προορισμοί με την καλύτερη αξία για τις διακοπές των Βρετανών το 2024- στην 19η θέση η Κέρκυρα

  54. 25/03 07:06

    Ο ΕΟΤ σε B2B workshops στην Ολλανδία και το Βέλγιο

  55. 25/03 07:04

    Το ελληνικό ελαιόλαδο στην Ιταλία

  56. 24/03 11:57

    Τουρισμός | Παγκόσμιος ανταγωνισμός για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων - 66 χώρες παρέχουν Digital Nomad Visas

  57. 24/03 07:24

    Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες

  58. 24/03 07:21

    Διεθνής Ποδηλατικός Αγώνας L’ Etape Greece by Tour de France στην Αρχαία Ολυμπία

  59. 23/03 19:49

    19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία

  60. 23/03 19:43

    Στ. Αρναουτάκης: Το Φόρουμ αποδεικνύει τη δυναμική της Κρήτης στον πρωτογενή και τον τριτογενή τομέα

  61. 23/03 19:30

    Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό

  62. 23/03 07:07

    Πολιτιστικά Μονοπάτια στη Σκιάθο

  63. 22/03 22:39

    Δεύτερο Messinia Forum από τον Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας

  64. 22/03 22:34

    Άδεια ίδρυσης για το υδατοδρόμιο Χίου

  65. 22/03 22:24

    Εγκαίνια για το ανακαινισμένο Σπήλαιο Πετραλώνων Χαλκιδικής

  66. 22/03 22:14

    Πάσχα των Καθολικών: «Τα αεροπλάνα ταξιδεύουν γεμάτα» για Κρήτη

  67. 22/03 22:04

    H ιστορία των χίπις στην Κρήτη στον γερμανικό Τύπο

  68. 22/03 14:57

    4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025

  69. 22/03 14:50

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο

  70. 22/03 14:45

    H Accor εντάσσεται στην A-list του CDP με τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή

  71. 22/03 14:39

    Η «Ώρα της Γης» στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

  72. 22/03 12:20

    Αυτές είναι οι χώρες με τις ακριβότερες βίζες στον κόσμο – Στη λίστα και η Ελλάδα

  73. 22/03 11:57

    Σύλλογος Επιχειρηματιών Κάσου προς υπ. Ναυτιλίας: "Αυξήστε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς την Κάσο"

  74. 22/03 11:43

    Συνέλευση Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου: "Είμαστε σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία"

  75. 22/03 11:22

    Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

  76. 22/03 11:19

    Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επιστημονικός εταίρος του ΞΕΕ

  77. 22/03 11:07

    Βρετανικός τουρισμός | Όλο και περισσότεροι επιλέγουν σόλο ταξίδια

  78. 22/03 10:31

    Στην αλυσίδα Romantik Hotels & Restaurants το Romantik B&B Villa Selena στη Σύρο

  79. 22/03 10:19

    ΔΥΠΑ | «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» το Σάββατο 30 Μαρτίου στο ΣΕΦ με 3.000 θέσεις εργασίας

  80. 22/03 07:55

    Νέα Προποντίδα | Έργα προστασίας ακτής, μπροστά από την οποία θα κατασκευαστεί ξενοδοχείο

  81. 22/03 07:13

    Ειδικό σήμα λειτουργίας στη μονάδα ιαματικής θεραπείας των Θέρμων Εχίνου Ξάνθης

  82. 22/03 07:09

    Ποιο πρώην ξενοδοχείο στην Τρίπολη μετατρέπεται σε φοιτητικές εστίες

  83. 22/03 07:04

    Αιτήσεις για το πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του Ξεναγού στο Αριστοτέλειο

  84. 22/03 07:02

    Αναβάθμιση καταφυγίου τουριστικών σκαφών στην Πάτμο

  85. 21/03 17:05

    Νέο πλαίσιο για την Golden Visa - τα ακίνητα αυτά δεν θα γίνονται Airbnb | Οι νέες φορολογικές ρυθμίσεις

  86. 21/03 16:51

    Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market

  87. 21/03 16:40

    ΔΑΑ | Υποδοχή του νέου αεροσκάφος της Royal Jordanian

  88. 21/03 16:32

    Απεβίωσε ο Αθανάσιος Ρέτσος, συνιδρυτής των Electra Hotels και πατέρας του Γ.Ρέτσου

  89. 21/03 16:18

    Η εμπόλεμη Ουκρανία προετοιμάζεται για τουρισμό "μόλις τελειώσει ο πόλεμος" - Η συγκινητική τουριστική καμπάνια της χώρας

  90. 21/03 14:51

    1,6 εκατ. διανυκτερεύσεις στα τουριστικά καταλύματα της χώρας τον Ιανουάριο

  91. 21/03 13:43

    Τουρισμός | Το 28% των Βρετανών αποφεύγει τις διακοπές στη Νότια Ευρώπη λόγω καύσωνα

  92. 21/03 12:59

    Τουρισμός | Αυστρία: Πρώτη δύναμη η Ελλάδα και το 2024 - Διψήφια αύξηση κρατήσεων - Νέες πτήσεις

  93. 21/03 12:50

    Costa Navarino | Συλλογή πολυτελών κατοικιών προς ενοικίαση

  94. 21/03 11:37

    FedHATTA: Η Λιθουανία ως ιδανικός προορισμός για τους Έλληνες ταξιδιώτες

  95. 21/03 11:35

    Sky Express: Νέες πτήσεις τσάρτερ Αθήνα – Παλέρμο

  96. 21/03 11:25

    Ενημέρωση των αθηναϊκών ξενοδοχείων για τις "νέες τεχνολογίες στη φιλοξενία"

  97. 21/03 10:39

    Ανοίγει ανακαινισμένο την 1η Μαΐου το ξενοδοχείο Cora Hotel & Spa στη Χαλκιδική

  98. 21/03 10:08

    Τουρισμός | Skyscanner: Κυριαρχούν οι αναζητήσεις για Ελλάδα και Ισπανία- επιστρέφει η παραδοσιακή εποχικότητα

  99. 21/03 09:51

    Περικλής Αντωνίου | Η αγαστή συνεργασία μεταξύ Περιφέρειας και Δήμου προϋπόθεση για την Ανάπτυξη

  100. 21/03 07:39

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Σύβοτα και Λήμνο