Τουρισμός | Έρευνα για την αγορά των ΛΟΑΤΚΙ+ | Η σημαία του ουράνιου τόξου δεν αρκεί για την προσέλκυσή τους

Τουρισμός | Έρευνα για την αγορά των ΛΟΑΤΚΙ+ | Η σημαία του ουράνιου τόξου δεν αρκεί για την προσέλκυσή τους

«Για να είσαι φιλικός προς τους ΛΟΑΤΚΙ+ επισκέπτες, δεν αρκεί να κολλήσεις ένα αυτοκόλλητο ουράνιου τόξου στην είσοδο ή να κρεμάσεις μια σημαία ουράνιου τόξου στην πρόσοψη του κτιρίου.

Πρέπει να κατανοείς και να βιώνεις, κατά κάποιον τρόπο, αυτό το κομμάτι της αγοράς και τις διάφορες πτυχές του», ανέφερε σε πρόσφατη δήλωσή του ξενοδόχος της Τοσκάνης, ο οποίος ανήκει και ο ίδιος στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, προσφέροντας τροφή για σκέψη στους ξενοδόχους που θεωρούν ότι οι υπηρεσίες τους είναι εξαιρετικές προς αυτή την κατεύθυνση-  πίστη που στην πλειονότητα των περιπτώσεων, βασίζεται στο marketing.

‘Οντως, το marketing είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για την προβολή και προώθηση των υπηρεσιών ενός ξενοδοχείου, όμως όσον αφορά στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, το marketing και μόνο απλά δεν λειτουργεί.

Πράγματι,  αρκετές διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων, προσπαθούν να παρουσιαστούν ως gay-friendly και ανοιχτές προς τη διαφορετικότητα, χωρίς παράλληλα να επενδύσουν στην κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού τους. Για παράδειγμα, εάν το ΛΟΑΤΚΙ+ ζευγάρι αισθανθεί άβολα στην υποδοχή, στο εστιατόριο ή στην πισίνα,  όλα τα εκατομμύρια που ξοδεύτηκαν για το μάρκετινγκ καταλήγουν στο καλάθι των αχρήστων.

Αντίθετα, τα κυριότερα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας καλός ξενοδόχος, είναι κατανόηση, υπομονή και πνευματική ευελιξία. Κάθε πελάτης είναι διαφορετικός και φέρνει μαζί του εμπειρίες που τον κάνουν μοναδικό. Η σημαντικότερη δουλειά ενός ξενοδόχου, είναι να διακρίνει τις επιθυμίες των πελατών του, να τις ικανοποιεί και να διασφαλίζει ότι η διαμονή τους θα είναι αξέχαστη και σύμφωνα με τις προσδοκίες τους. Επίσης σημαντικό, είναι να επιδεικνύεται πάντα ο ίδιος σεβασμός σε όλους τους τύπους πελατών, χωρίς εξαίρεση.

Οι ταξιδιώτες σήμερα είναι καλά πληροφορημένοι και γνωρίζουν τι θέλουν-και οι ΛΟΑΚΙ+ ταξιδιώτες δεν αποτελούν εξαίρεση. Πολλές φορές προγραμματίζουν τις διακοπές τους μήνες ή και χρόνια νωρίτερα, γι’ αυτό και επιλέγουν προσεκτικά πού θα μείνουν, εξασφαλίζοντας ότι το ξενοδοχείο που θα κλείσουν είναι ένα μέρος στο οποίο θα νιώθουν άνετα, θα είναι ο εαυτός τους, θα χαλαρώσουν με τον σύντροφο ή την οικογένειά τους, χωρίς να κινδυνεύουν να αντιμετωπίσουν άβολες, ή ακόμη χειρότερα, εχθρικές καταστάσεις. Ο στόχος κάθε ταξιδιώτη είναι να χαλαρώσει και να απολαύσει λίγες ευχάριστες στιγμές στις διακοπές του. Η αδιαπραγμάτευτη προϋπόθεση για να απολαύσει κάποιος μια ήρεμη διαμονή, είναι να βρίσκεται σε ένα γαλήνιο περιβάλλον χωρίς καμία προκατάληψη. Η κατάσταση αυτή θα έπρεπε να είναι δεδομένη σήμερα, αλλά δυστυχώς πολύ συχνά δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

Πόσο και πώς ταξιδεύουν οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες;

Η αγοραστική δύναμη μίας σχεδόν διάφανης, αλλά ισχυρής αγοράς

Πλέον, οι  ταξιδιώτες ΛΟΑΤΚΙ+ δεν επιθυμούν να απομονώνονται από την πλειοψηφία της κοινωνίας, όπως συνέβαινε παλαιότερα.

 Αντιθέτως, τα ταξίδια είναι σημαντικά για την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, καθώς η πλειοψηφία συμφωνεί ότι τα ταξίδια αποτελούν μέρος της πολιτισμικής τους ταυτότητας.

Περαιτέρω, οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες,  ξοδεύουν περισσότερα για ταξίδια από τον γενικό πληθυσμό και κατά κανόνα πραγματοποιούν  περισσότερα διεθνή ταξίδια.

Μια αγορά 50 δισ. δολαρίων

Αν και είναι δύσκολο να προσδιοριστεί το ακριβές μέγεθος της ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτικής αγοράς γιατί κανείς δεν ξέρει ακριβώς πόσο μεγάλη είναι η κοινότητα, η Community Marketing & Insights σημειώνει ότι αν υποθέσουμε πως το 5% του πληθυσμού είναι ΛΟΑΤΚΙ+, προκύπτει μια αγορά 50 δισ. δολαρίων.  Κατά μέσο όρο τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες αποτελούν το 7% έως το 10% της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, αποφέροντας  περίπου 1 δισ δολάρια μόνο στις ΗΠΑ και περίπου 50 δις παγκοσμίως, εάν ληφθεί υπόψη ότι αποτελούν ποσοστό 5% του παγκόσμιου πληθυσμού. Το πιο κρίσιμο σημείο, είναι ότι οι ταξιδιωτικές τους δαπάνες κατευθύνονται σε προμηθευτές και προορισμούς που αναγνωρίζουν τις μοναδικές αγοραστικές προτιμήσεις τους και τους προσφέρουν διαφοροποιημένη αξία.

Για να κατανοηθεί το μέγεθος της τουριστικής ΛΟΑΤΚΙ+ αγοράς, αρκεί να ληφθεί ως παράδειγμα η μεγάλη αγορά των ΗΠΑ, όπου σύμφωνα με τελευταία έρευνα, το 11% των ενηλίκων αναφέρει έλξη για το ίδιο φύλο, το 1,8% αναγνωρίζεται ως αμφιφυλόφιλος και το 0,3% του πληθυσμού αναγνωρίζεται ως τρανς. Επιπλέον, το 48% είναι κάτω των 45 ετών και μόλις το 25% έχει εισόδημα κάτω των 50.000 δολαρίων, ποσοστά που αποδεικνύουν τόσο ικανότητα στην κινητικότητα, όσο και οικονομική άνεση. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι, οι ΛΟΑΤΚΙ+  γονείς των ΗΠΑ, πραγματοποίησαν  κατά μέσο όρο 2,2 ταξίδια με τα παιδιά τους, μέσα σε διάστημα 12 μηνών.

Εντυπωσιακό είναι και το συμπέρασμα ότι, το 77% των ταξιδιωτών της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, διαθέτει διαβατήριο σε ισχύ, σε σύγκριση με το 36% του γενικού πληθυσμού των ΗΠΑ, πράγμα που σημαίνει ότι οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες πραγματοποιούν περισσότερα διεθνή ταξίδια από τον γενικό πληθυσμό.

‘Οσον αφορά στον διαχωρισμό επαγγελματικών ταξιδιών και διακοπών εσωτερικού και εξωτερικού, κατά μέσο όρο, οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες πραγματοποιούν 3,2 ταξίδια διακοπών και 1,4 επαγγελματικά ταξίδια μέσα σε μια περίοδο 12 μηνών. Επιπλέον, οι ίδιοι ταξιδιώτες πραγματοποιούν  περίπου 2,3 ταξίδια για να επισκεφθούν  φίλους και οικογένεια,  εντός του ίδιου χρονικού διαστήματος 12 μηνών.

Ειδικότερα για τα ταξίδια αναψυχής και τις διακοπές, το 19% των ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτών απάντησε ότι πραγματοποιεί δύο ταξίδια το χρόνο, ενώ το συγκλονιστικό είναι ότι το 18% των ερωτηθέντων πραγματοποιεί 6 ή περισσότερα ταξίδια το χρόνο.

‘Όσον αφορά στην επιλογή διεθνών προορισμών, το μεγαλύτερο μέλημα για τους ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες, σε ποσοστό 66%, είναι η ασφάλεια και οι νόμοι που αφορούν στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα.

Ποιες χώρες επιλέγουν οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες;

Η πανδημία του κορωνοϊού, όπως είναι φυσικό έπληξε σημαντικά και αυτό το κομμάτι της τουριστικής αγοράς. Για παράδειγμα, για τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα των ΗΠΑ, αναδύθηκαν νέοι προορισμοί που προηγουμένως δεν ήταν στις βασικές τους προτιμήσεις, όπως το Μεξικό. Τώρα που τα ταξίδια ανοίγουν και αίρονται οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, η ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα προσανατολίζεται και σε άλλες χώρες, με κριτήριο πάντα την ασφάλεια αλλά και το κόστος: Ελλάδα, Κροατία και Ιρλανδία, φαίνεται να κερδίζουν σημαντικό έδαφος στις προτιμήσεις των ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτών, σύμφωνα με τα ξένα μέσα. Ωστόσο, στις τελευταίες σχετικές δημοσκοπήσεις, η χώρα που φιγουράρει πρώτη στις προτιμήσεις τους, είναι ο Καναδάς.

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά της χώρας που αγαπιέται περισσότερο από τους ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες διεθνώς, είναι μεταξύ άλλων οι νόμοι για τους γάμους ομοφυλοφίλων, τα Gay Villages, οι ετήσιες εκδηλώσεις όπως το Pride και η ασφάλεια στους δημόσιους χώρους. Δεύτερη σε προτιμήσεις, έρχεται η Ισπανία, για τους ίδιους ακριβώς λόγους και ακολουθούν στη σειρά κατάταξης η Ολλανδία, η Βρετανία, η Σουηδία, η Γερμανία, η Αυστραλία, η Ταϊβάν, η Κολομβία, η Δανία, η Νέα Ζηλανδία, η Ισλανδία, η Πορτογαλία, η Αργεντινή, η Γαλλία, η Φινλανδία, η Νορβηγία, η Μάλτα, η Αυστρία, η Ιρλανδία, η Ουρουγουάη, το Βέλγιο, οι ΗΠΑ, η Κόστα Ρίκα και τέλος η Νότια Αφρική. Πάντως, για τη χώρα μας, τα μηνύματα από τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, είναι θετικά:

Η Ελλάδα ως προορισμός, μέσα από τα μάτια ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτών

Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε μεταξύ των ταξιδιωτικών εμπειριών που μοιράζονται οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες στα social media και στα blog  τους, διαπιστώθηκε ότι η Ευρώπη εξελίσσεται αργά αλλά σταθερά και σίγουρα είναι σημαντικά φιλικότερη και πιο «ανοιχτή» στην κοινότητά τους.

Ειδικότερα για την Ελλάδα, οι ταξιδιώτες σχολιάζουν ότι, μπορεί η Μύκονος να κέρδισε τα gay πλήθη από τη δεκαετία του '70 και μετά, αλλά πλέον υπάρχει μια μεγάλη γκάμα προορισμών φιλικών προς τους ΛΟΑΤΚΙ+ κάθε ταξιδιωτικής προτίμησης.

Περαιτέρω, οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες επισημαίνουν ότι η Ελλάδα συγκαταλέγεται στις ασφαλέστερες χώρες της Ευρώπης και μεταξύ των πιο δημοφιλών προορισμών για εκείνους, ωστόσο αναγνωρίζουν ότι μεγάλο μέρος της εμπειρίας εξαρτάται και από τους ίδιους, κανόνας που ισχύει για όλους τους ταξιδιώτες. Όσο για τα ελληνικά νησιά και χωριά, οι ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες θεωρούν ότι λόγω του τουρισμού, η πλειοψηφία των ελληνικών προορισμών είναι ανοιχτοί και φιλόξενοι.

Ποιοι είναι όμως οι αγαπημένοι ελληνικοί προορισμοί για τους ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες, σύμφωνα με την περιγραφή των εμπειριών τους; Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι πλέον η πλειοψηφία αφήνει τη Μύκονο και τη Σαντορίνη «στην άκρη» για ένα μελλοντικό ταξίδι, δείχνοντας προτίμηση σε μικρότερα και λιγότερο γνωστά για εκείνους νησιά και μέρη, που όμως έχουν διασφαλίσει ότι είναι ασφαλή και φιλικά προς τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα: Πήλιο, Μονεμβασιά, Λέσβος, Μήλος, Φολέγανδρος, Αστυπάλαια αλλά και μικρές ή μεγάλες κρουαζιέρες στα ελληνικά νησιά, εμφανίζονται πολύ συχνά στις ανταλλαγές εμπειριών της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 28/09 20:25

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Σκόπελο και Κρήτη

  2. 28/09 15:28

    Ξενοδοχεία: 4 αποτελεσματικοί τρόποι για να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις

  3. 28/09 15:19

    Ά. Γκερέκου: Αναγεννητικός, ηθικός και «έξυπνος» τουρισμός

  4. 28/09 15:10

    Λάμψη Αστέρων στα 10 χρόνια του Navarino Challenge 2022 και με Πετρούνια, Τεντόγλου, Ντούσκο, Μιλλούση, Βλάχο, Διαμαντίδη, Πρίντεζη, Βολικάκη, Πρεβολαράκη, Γκολομέεβ

  5. 28/09 15:04

    Η Goldair επενδύει στην πράσινη ανάπτυξη στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

  6. 28/09 14:33

    FedHATTA: Παρέμβαση Λ. Τσιλίδη στη Βουλή για τη διάκριση του έργου των τουριστικών λεωφορείων από τα ΚΤΕΛ

  7. 28/09 14:23

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Καταδυτικά πάρκα στους Δήμους Μαλεβιζίου και Χερσονήσου

  8. 28/09 14:14

    Β.Κικίλιας | Ο τουρισμός ενισχύει την μικρομεσαία επιχειρηματικότητα

  9. 28/09 14:05

    Τουρισμός: Τιμές-φωτιά στις πτήσεις των Βρετανών για διακοπές το φθινόπωρο – Ποιοι προορισμοί είναι οι ακριβότεροι

  10. 28/09 13:31

    Ο καθηγητής Δημήτριος Μπούχαλης στο συνέδριο των Major Cities of Europe στη Λάρισα

  11. 28/09 12:32

    Τουρισμός το χειμώνα "εκτάκτως" για μια χρονιά δεν γίνεται...

  12. 28/09 12:20

    Press trip ΕΟΤ: Διάσημος Ισπανός σεφ διαφημίζει την Θεσσαλία στη χώρα του

  13. 28/09 11:30

    Meliá & NH: Θα συνεχιστεί η πώληση ξενοδοχείων για να καλυφθεί το χρέος

  14. 28/09 10:39

    Delta Air Lines | Διευρύνει το πρόγραμμα πτήσεων με τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο το 2023

  15. 28/09 10:10

    Φάρμα Ρόδου: Το πρώτο παράδειγμα χρήσης NFTs στην τουριστική αγορά

  16. 28/09 09:49

    Πράσινο φως για 2 νέα ξενοδοχεία σε Δήμο Αβδήρων και Σαντορίνη

  17. 28/09 09:47

    Άδειες για 2 ξενοδοχεία σε Ίο και Βόλο

  18. 28/09 09:45

    Το WTTC οικοδεσπότης του ιστορικού διαλόγου μεταξύ του ιδιωτικού τομέα και των υπουργών της G20

  19. 28/09 09:40

    Ένα γαστρονομικό «διαμαντάκι» στραφταλίζει στον Λιμνιώνα της Κω

  20. 28/09 09:38

    Αδελφοποίηση της Θεσσαλονίκης με το Φορτ Λόντερντειλ των ΗΠΑ

  21. 27/09 17:34

    Κ.Μαρινάκος | Ο τουρισμός κεντρικό πεδίο ανάπτυξης των πράσινων, μπλε και ψηφιακών οικονομιών

  22. 27/09 17:25

    Δύο και τρεις δουλειές οι Βρετανοί για να τα βγάλουν πέρα

  23. 27/09 17:00

    Web3 | Πώς η εξέλιξη του διαδικτύου θα μπορούσε να φέρει τα πάνω-κάτω στον τουριστικό κλάδο

  24. 27/09 16:52

    Τα ιαματικά λουτρά Υπάτης θα λειτουργούν καθημερινά και τον Οκτώβριο

  25. 27/09 16:45

    Κ.Νοτοπούλου | Ο ελληνικός τουρισμός χρειάζεται επιτέλους εθνική στρατηγική

  26. 27/09 15:37

    Μήνυμα της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού: Η πρόκληση του «Rethink Tourism»

  27. 27/09 15:06

    Tripadvisor: 6 ελληνικά εστιατόρια στα καλύτερα στον κόσμο για το 2022

  28. 27/09 14:50

    Αεροσυνοδός αποκαλύπτει: Τρία πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να αγγίζουμε στις πτήσεις

  29. 27/09 14:25

    Μήνυμα FedHATTA/ HATTA για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού: Νέοι στόχοι και νέα δυναμική για τον τουρισμό στην εποχή των προκλήσεων

  30. 27/09 13:26

    Ταξίδι εξοικείωσης για τις κορυφαίες εταιρίες κρουαζιέρας στο Ηράκλειο

  31. 27/09 13:17

    Απίστευτη ταλαιπωρία για Βρετανούς συνταξιούχους που ταξίδευαν στην Κρήτη με την TUI

  32. 27/09 11:50

    Δηλώσεις Γκερέκου και Φραγκάκη για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού

  33. 27/09 11:20

    Οι στόχοι για ένα βιώσιμο μοντέλο στρατηγικής ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού 

  34. 27/09 10:55

    Tουρισμός | Jet2.com - Jet2holidays | 1,3 εκατ. θέσεις το 2023 στην Ελλάδα - Steve Heapy: Ήρθαμε στην Ελλάδα για να μείνουμε

  35. 27/09 10:48

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων Κνωσσός | Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού: Ισονομία για συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού

  36. 27/09 10:27

    Η Ε.Ξ. Ρόδου τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού με μια μεγάλη επετειακή – ιστορική έκδοση

  37. 27/09 10:21

    ΣΕΤΚΕ | Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού: Να επανεξετάσουμε το τουριστικό μοντέλο

  38. 27/09 09:28

    O BVLGARI αναζητά απόφοιτους σχολών Αργυροχρυσοχοΐας από τον Βόλο - δείτε τις αμοιβές

  39. 27/09 09:26

    Εγκρίσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Αθήνα και Σαντορίνη

  40. 27/09 09:23

    Πράσινο φως για 5άστερο ξενοδοχείο στον Πύργο και για 4άστερο στη Ρόδο

  41. 27/09 09:19

    Στις 17 Οκτωβρίου η έναρξη του ακαδημαϊκού έτους 2022-2023 των ανώτερων σχολών του υπ.Τουρισμού

  42. 27/09 09:16

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κάρπαθο και Ζάκυνθο

  43. 26/09 17:37

    Το Amanzoe γιορτάζει την πρώτη του δεκαετία, με τουρισμό υψηλών προδιαγραφών

  44. 26/09 16:48

    Bραβείο «Αυτοκράτειρα Θεοφανώ» στον κορυφαίο πιανίστα και μαέστρο Daniel Barenboim 

  45. 26/09 15:59

    DER SPIEGEL | Έργα και ημέρες των παπαράτσι στη Μύκονο

  46. 26/09 15:15

    Επιπλέον μέτρα ανακούφισης των τουριστικών γραφείων που δραστηριοποιούνται στη Ρωσία - Ουκρανία

  47. 26/09 15:02

    H Διευθύνουσα Σύμβουλος του Μητροπολιτικού Κολλεγίου, Καλλιόπη Ροδοπούλου, 2η στον κόσμο για τη συμβολή της στην εκπαίδευση

  48. 26/09 14:54

    Ξενοδοχεία: Ο Ισπανικός προορισμός που αύξησε τις τιμές, αλλά είχε την υψηλότερη πληρότητα στη χώρα

  49. 26/09 14:22

    ΕΟΤ: Δυναμική προώθηση της Ηλείας στην Γερμανία και της Κρήτης στην Πολωνία

  50. 26/09 14:17

    Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού | Ε.Ξ. Μεσσηνίας: Ο τουρισμός θέλει ριζικές λύσεις, όχι "τσιρότο" στην πληγή

  51. 26/09 13:54

    Δεν υπάρχει άλλος δημοσιονομικός χώρος για ενίσχυση των επιχειρήσεων για το ενεργειακό κόστος

  52. 26/09 13:48

    Έρχεται νομοθεσία που ακριβαίνει τα αεροπορικά εισιτήρια - «Το κόστος δε μπορεί να είναι κάτω από τα επίπεδα των φόρων»

  53. 26/09 13:41

    Με «Ελληνικό Πρωινό» οι Ξενοδόχοι και το Αεροδρόμιο της Αθήνας γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού

  54. 26/09 13:17

    ΠΟΤ: Η οικονομική αβεβαιότητα "γονατίζει" τους ταξιδιώτες - Απομακρύνεται από το εγγύς μέλλον η επιστροφή σε επίπεδα 2019

  55. 26/09 12:43

    Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού: Διήμερες εκδηλώσεις από τον δήμο Αγ. Βασιλείου με τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης

  56. 26/09 12:07

    Skytrax Awards | «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Eυρώπη» η AEGEAN

  57. 26/09 11:57

    Ξενοδοχεία | Radisson Hotel Group: Έφτασε στα 5 ξενοδοχεία στην Ελλάδα - έρχονται ακόμη δύο

  58. 26/09 11:41

    Τουρισμός | Η Jet2 ξεκινά πτήσεις προς Ρόδο και Χαλκιδική από το Ηνωμένο Βασίλειο πριν από το Πάσχα

  59. 26/09 11:26

    Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης υποδέχεται την ισραηλινή αεροπορική εταιρία Sun d’or

  60. 26/09 11:15

    Ά. Γκερέκου | Ο Πειραιάς μπορεί να εξελιχθεί σε διεθνή προορισμό για city break, πολιτιστικό και γαστρονομικό τουρισμό

  61. 26/09 09:56

    Οι 8 νικητές, από τον γεωργό έως τον εστιάτορα, των πρώτων ευρωπαϊκών βραβείων βιολογικής παραγωγής

  62. 26/09 08:58

    Περιβαλλοντική έγκριση στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή»

  63. 26/09 08:47

    Η νέα Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Διδυμοτείχου

  64. 26/09 08:40

    Άδειες για 3 νέες τουριστικές επενδύσεις σε Σίφνο, Εύβοια και Ζάκυνθο

  65. 26/09 08:35

    Άδειες για 2 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ανατολική Μάνη και Σαντορίνη

  66. 26/09 08:15

    Αλλαγή χρήσης διατηρητέου κτιρίου σε ξενοδοχείο στην Αθήνα- Νέο ξενοδοχείο στη Ζάκυνθο

  67. 25/09 08:08

    Πράσινο φως για αλλαγή χρήσης κτιρίων σε ξενοδοχεία στη Ρόδο και στο Γύθειο

  68. 25/09 08:07

    Άδειες για ανέγερση 2 ξενοδοχείων σε Ανατολική Μάνη και Σύβοτα

  69. 24/09 12:52

    Jet2holidays και Jet2.com | Κλείνουν θέσεις σε μισό εκατομμύριο Βρετανούς τουρίστες το 2023 στην Κρήτη

  70. 24/09 12:43

    Έγκριση για αλλαγή χρήσης κατοικίας σε ξενοδοχειακή μονάδα στην παλιά πόλη του Ναυπλίου

  71. 24/09 12:41

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Ρέθυμνο, Άνδρο και Δήμο Αβδήρων

  72. 24/09 12:40

    Β.Κικίλιας | «Κάθε επιπλέον ευρώ που έρχεται από τον τουρισμό είναι πρόσθετη στήριξη στους Έλληνες»

  73. 24/09 12:35

    Η Ε.Ξ. Καλαμάτας χαιρετίζει την αδελφοποίηση της Καλαμάτας με την αμερικανική πόλη Λόουελ

  74. 23/09 17:00

    Επιμελητήριο Ιωαννίνων | Κίνητρα για την προσέλκυση αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους στα Ιωάννινα

  75. 23/09 16:19

    Κρήτη | Πληρότητες άνω του 80% στα ξενοδοχεία μέχρι τις 20 Οκτωβρίου

  76. 23/09 16:09

    Ο Vtours «επεκτείνει το καλοκαίρι» με φθινοπωρινές διακοπές στην Κρήτη

  77. 23/09 15:35

    Ενισχύσεις για 5 νέα ξενοδοχεία σε Σίφνο, Σαντορίνη, Κεφαλονιά και Καλαμάτα

  78. 23/09 15:20

    Κικίλιας από Στοκχόλμη: Νέες επενδύσεις και θεματικός τουρισμός για την επέκταση της τουριστικής περιόδου

  79. 23/09 15:16

    Χορηγήθηκε άδεια ίδρυσης υδατοδρομίου στην Κυλλήνη

  80. 23/09 15:12

    ΟΤΘ: Δυο Ιταλίδες στη Θεσσαλονίκη για press trip προβολής σε Ιταλικά ΜΜΕ

  81. 23/09 15:11

    ΓΕΠΟΕΤ | Ζητείται η παρέμβαση των βουλευτών στο σ/ν για την απελευθέρωση των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών

  82. 23/09 15:06

    ITA Airways: Νέες διηπειρωτικές πτήσεις από Ρώμη για Τόκιο, Μαλέ & Νέο Δελχί

  83. 23/09 15:05

    Μ.Κόνσολας | Στήριξη και ενίσχυση της ζωής και της οικονομικής δραστηριότητας στις ορεινές περιοχές»

  84. 23/09 14:14

    ANIMASYROS 2022: Επίσημη πρώτη για τη 2η τουριστική ταινία κινουμένων σχεδίων του ΕΟΤ

  85. 23/09 13:09

    Οι Ευρωπαίοι παραγωγοί προειδοποιούν για κρίση στις προμήθειες τροφίμων – «Κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί το 2023»

  86. 23/09 12:47

    Wizz Air: Νέες χειμερινές συνδέσεις από την Αθήνα με Τελ Αβίβ και Τίρανα

  87. 23/09 12:41

    Φυσικό αέριο | Στο μέλλον η Ευρώπη θα εξαρτάται από την Αμερική

  88. 23/09 11:55

    Αμερικανικός τουρισμός: Περισσότερες διακοπές στο εξωτερικό σχεδιάζουν οι πλούσιοι για το 2023 – Ποιους προορισμούς προτιμούν

  89. 23/09 11:40

    Η μεγαλύτερη τουριστική επένδυση παγκοσμίως το deal της Sani/Ikos με την GIC

  90. 23/09 11:07

    Ξεκινά τη Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου και ώρα 12:00 η 4η φάση του North Evia – Samos Pass

  91. 23/09 10:51

    Το τέρας των συναρμοδιοτήτων "πνίγει" τα ελληνικά τουριστικά γραφεία και τη δυναμική του ελληνικού τουρισμού

  92. 23/09 09:56

    Τουρισμός | Ο Σκανδιναβός tour operator Detur αναστέλλει τις δραστηριότητές του - Έχει πρόγραμμα και προς Κρήτη και Ρόδο

  93. 23/09 09:14

    Η Air France θα εξυπηρετεί 171 προορισμούς από το Παρίσι αυτό το χειμώνα

  94. 23/09 09:11

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Αθήνα και Μύκονο

  95. 23/09 09:10

    Περιβαλλοντική έγκριση του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Αττικής 2021-2027

  96. 23/09 09:08

    Στρατηγικό Σχέδιο για την ανάδειξη και ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της λίμνης Τριχωνίδας

  97. 23/09 09:06

    Έκθεση διαχρονικού-θεματικού αρχαιολογικού μουσείου Αγαθονησίου

  98. 23/09 09:04

    Η νέα επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης Πύλου-Νέστορος

  99. 22/09 17:32

    Θεαματική αύξηση των χρηστών της Uber στην Ελλάδα το καλοκαίρι- Ζήτηση για αντισυμβατικούς προορισμούς

  100. 22/09 16:57

    Ξενοδοχεία Αθήνας | Κάτω από το 2019 οι επιδόσεις στο 8μηνο- Αυξημένη μόνο η μέση τιμή δωματίου- Στα ύψη οι ανταγωνιστές