Έρευνα της SAS | Πώς θα μοιάζει η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών το 2030;

Α Decrease font Enlarge font
Έρευνα της SAS | Πώς θα μοιάζει η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών το 2030;

Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες. Νέα προϊόντα, υπηρεσίες, τύποι καταναλωτών και ανταγωνιστές έχουν εμφανιστεί και συνεχίζουν να εξελίσσονται. Ταυτόχρονα, η καταναλωτική συμπεριφορά μεταβάλλεται συνεχώς. Πως θα είναι λοιπόν η καταναλωτική εμπειρία το 2030; Και πως θα εξελιχθούν οι εταιρείες, ώστε να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών του μέλλοντος; Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις που τέθηκαν στην έρευνα “Experience 2030: The Future of Customer Experience”, που διενεργήθηκε από τη Futurum Research εκ μέρους της SAS, τον ηγέτη στο χώρο των analytics.  

Από την έρευνα προκύπτει ότι η τεχνολογία είναι αυτή που θα μεταμορφώσει την εμπειρία του πελάτη και ότι οι εταιρείες πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τις διαδικασίες τους σε αυτό το κομμάτι, ώστε να μπορούν να συμβαδίζουν με τους σύγχρονους καταναλωτές και να εξελίσσουν τις παρεχόμενες τεχνολογίες τους. 

Η ευελιξία και ο πλήρης αυτοματισμός θα ηγούνται της εμπειρίας εξυπηρέτησης

Οι εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα βλέπουν ότι, μέχρι το 2030, θα υπάρξει μια πολύ μεγάλη στροφή προς την πλήρη αυτοματοποίηση της καταναλωτικής εμπειρίας. Η έρευνα προβλέπει ότι οι έξυπνες μηχανές θα αντικαταστήσουν τους ανθρώπους και θα χειρίζονται περίπου τα 2/3 της καταναλωτικής εμπειρίας, τις αποφάσεις που γίνονται σε πραγματικό χρόνο και αφορούν την εμπειρία, αλλά και τις αποφάσεις γύρω από το μάρκετινγκ και τις προωθητικές ενέργειες.

Σύμφωνα με την έρευνα, μέχρι το 2030, το 67% της καταναλωτικής εμπειρίας μεταξύ μιας εταιρείας και των καταναλωτών που χρησιμοποιούν κάποια ηλεκτρονική συσκευή θα γίνεται εξ’ ολοκλήρου από έξυπνες μηχανές σε αντίθεση με ανθρώπους, που υπερισχύουν σήμερα. Επίσης, μέχρι το 2030, το 69% των αποφάσεων γύρω από την καταναλωτική εμπειρία θα λαμβάνονται αποκλειστικά από έξυπνες μηχανές. 

«Γίνεται ολοένα και πιο ξεκάθαρο πως την επόμενη δεκαετία θα υπάρξει ραγδαία ανάπτυξη της σχέσης μεταξύ ανθρώπων και μηχανών,» δήλωσε ο Daniel Newman, Principal Analyst και Founding Partner της Futurum Research. “Οι εταιρείες θα πρέπει να βρουν την τέλεια ισορροπία μεταξύ της παροχής μιας ανθρώπινης εμπειρίας, γεμάτης κατανόηση, με τα άμεσα αποτελέσματα που έχουν συνηθίσει τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές. Η τεχνολογία θα αποτελέσει τη γέφυρα για μία πιο ανθρώπινη εμπειρία, όσο δεδομένα, analytics, μηχανική μάθηση και τεχνητή νοημοσύνη κάνουν τις μηχανές να λειτουργούν με πιο ανθρώπινο τρόπο, έτσι ώστε να εξυπηρετούν τους καταναλωτές και να φέρνουν υψηλότερη αποδοτικότητα στις επιχειρήσεις.»    

Οι καταναλωτές υιοθετούν τις νέες τεχνολογίες

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 78% των εταιρειών πιστεύουν πως οι καταναλωτές δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στη σύγχρονη τεχνολογία. Ωστόσο, η έρευνα έδειξε ότι μόλις το 35% των καταναλωτών εξέφρασε αυτή τη δυσκολία. Το χάσμα μεταξύ της άποψης των εταιρειών και των καταναλωτών μπορεί να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα στην ανάπτυξή των επιχειρήσεων, εάν δεν χειριστούν με προσοχή το ζήτημα.   

Στην πραγματικότητα, τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι καταναλωτές προσδοκούν σε περαιτέρω χρήση των νέων τεχνολογιών μέχρι το 2030 καθώς:

·      Το 80% δήλωσε πως αναμένει παραδόσεις κάτ’ οίκον μέσω drone ή άλλου αυτόνομου οχήματος.

·      Το 81% απάντησε πως αναμένει αλληλεπίδραση με chatbots.

·      Το 78% προσδοκά να χρησιμοποιεί εφαρμογές επαυξημένης, εικονικής ή mixed πραγματικότητας για να βλέπει πως θα φαίνεται κάποιο προϊόν – όπως επίσης και πως θα μοιάζει ένα συγκεκριμένο ρούχο στον αγοραστή ή ένα έπιπλο στο σπίτι.  

·      Το 56% περιμένει να “επισκέπτεται” άλλες τοποθεσίες ή να ζει την εμπειρία των διακοπών και να παρακολουθεί ψυχαγωγικά events μέσω συσκευών mixed reality μέχρι το 2025.

·      8 στους 10 προσδοκούν τη χρήση έξυπνων βοηθών (όπως το Google Home, Amazon, Alexa κλπ.) για να κάνουν κάποια αγορά ή να παρακολουθούν το έξυπνο σπίτι τους.

·      Το 78% δήλωσε πως περιμένει να ελέγχει άλλες συσκευές μέσω wearables. 

Για τις εταιρείες, αυτό το επίπεδο καταναλωτικής αποδοχής και προσδοκιών ανοίγει νέες ευκαιρίες στην διεύρυνση της αλληλεπίδρασης. Αλλά, για να βρουν κοινό σημείο οι υψηλές προσδοκίες και των δύο πλευρών, οι εταιρείες χρειάζονται νέες δυνατότητες που θα κλείσουν το χάσμα μεταξύ τεχνολογίας και μάρκετινγκ.

«Η παρακολούθηση του «ταξιδιού» του καταναλωτή προϋποθέτει την ολοκληρωμένη κατανόηση του πελάτη μέσα σε αυτή την ατελείωτη αγοραστική διαδικασία – οι καταναλωτές θέλουν να τους θυμούνται και να τους καταλαβαίνουν όσο πηγαινοέρχονται στα αμέτρητα κανάλια, σημεία επαφής και τα διάφορα περιβάλλοντα», δήλωσε ο Wilson Raj, Global Director της SAS Customer Intelligence. «Οι εταιρείες πρέπει να επανασχεδιάσουν το λειτουργικό τους μοντέλο για να ανταποκρίνονται με ταχύτητα. Χρειάζονται μία ολιστική στρατηγική data, την οποία μπορούν να εξατομικεύσουν σε μεγάλη κλίμακα, δυνατότητες analytics που μπορούν να προσαρμόσουν σε πραγματικό χρόνο και να ενεργοποιήσουν τον κύκλο των εξατομικευμένων εμπειριών.»    

Οι αναδυόμενες τεχνολογίες θα καθορίσουν την εταιρική επιτυχία μέσα στην επόμενη δεκαετία

Το μέλλον της εξυπηρέτησης θα διαμορφωθεί σε μεγάλο βαθμό από την εξέλιξη της τεχνολογίας. Η έρευνα ρώτησε επίσης τις εταιρείες σε τι είδους “φουτουριστικές” τεχνολογίες επενδύουν σήμερα για να ηγηθούν της νέας εμπειρίας εξυπηρέτησης και της αύξησης της καταναλωτικής ικανοποίησης μέχρι το 2030.

«Ο νέος αγοραστής αξιοποιεί τις αναδυόμενες τεχνολογίες και ασκεί τρομερή πίεση στις τεχνολογικές ανάγκες των τμημάτων μάρκετινγκ των εταιρειών», δήλωσε ο Wilson Raj. «Για τους περισσότερος CMOs, αυτές οι δυνάμεις δημιουργούν ένα πρόβλημα «κινούμενο στόχο»: Είναι δύσκολο να έχεις το προβάδισμα σε κάτι που συνεχώς εξελίσσεται. Αυτό είναι προβληματικό γιατί οι καταναλωτές περιμένουν αδιάκοπη πρόσβαση, εξυπηρέτηση και αλληλεπίδραση με την εταιρεία, πάντα με τους δικούς τους όρους.»

Η έρευνα δείχνει ότι το 62% των εταιρειών επενδύουν σε φωνητικούς βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης για να βελτιώσουν τις στρατηγικές εξυπηρέτησης, αλλά και σαν ένα ατού για τους πελάτες τους. Ακόμη, το 58% επενδύει σε λύσεις φωνητικής υποστήριξης ως εσωτερικό στοιχείο του μάρκετινγκ και των πωλήσεων. 

Σχετικά με την επαυξημένη και την εικονική πραγματικότητα (AR/VR), το 54% των εταιρειών επενδύουν σε αυτές για να βοηθήσουν τους καταναλωτές να οπτικοποιήσουν την εμφάνιση ή τη χρήση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Επιπλέον, το 53% των εταιρειών εξετάζουν εργαλεία AR/VR για να βελτιώσουν τη χρήση του προϊόντος και την αυτοβοήθεια.

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 83% των εταιρειών επενδύουν ή σχεδιάζουν να επενδύσουν σε ολογραφικές τεχνολογίες για διαφημίσεις εντός των καταστημάτων, διαδραστικά παιχνίδια και εκδηλώσεις.

Όλες αυτές οι αναδυόμενες και περίπλοκες τεχνολογίες δείχνουν ότι οι εταιρείες θα πρέπει να ξανασκεφτούν την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης δεδομένων, τις διαδικασίες αναλυτικής βελτίωσης και τις δυνατότητες αυτοματοποιημένων αποφάσεων. Θα πρέπει να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν όλες αυτές τις νέες τεχνολογίες για να πετυχαίνουν συγκεκριμένα και απτά αποτελέσματα. Αυτές οι νέες εφαρμογές θα είναι σε θέση να λαμβάνουν, να επεξεργάζονται, να σχεδιάζουν και να αποφασίζουν τον τρόπο που θα προσφέρουν multi-moment μάρκετινγκ, το οποίο θα συνεχίσει να έχει μεγάλη απήχηση και στο μέλλον.    

Στοιχεία που θα διαμορφώνουν την εμπιστοσύνη το 2030

Σήμερα το 58% των εταιρειών θεωρούν την υψηλή ποιότητα τον παράγοντα που διαμορφώνει την καταναλωτική εμπιστοσύνη, αλλά οι περισσότεροι καταναλωτές αναφέρουν πως οι χαμηλές τιμές ή οι εκπτώσεις είναι αυτές που τελικά τους κερδίζουν. Αλλά μέχρι το 2030, οι καταναλωτές αναφέρουν πως οι εφαρμογές, η ταχύτατη πρόσβαση και η δυνατότητα να παραγγέλνουν μέσω έξυπνων οικιακών συστημάτων, αποτελούν τις 3 κορυφαίες τεχνολογίες που αναμένουν να επηρεάσουν την εμπιστοσύνη τους.

Οι εταιρείες συμφωνούν και πιστεύουν πως η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική εκμάθηση και τα predictive analytics θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στο μέλλον και βλέπουν το 2030 σαν μια ευκαιρία να αξιοποιήσουν την τεχνολογία, τόσο για να προσφέρουν πιο ομαλή αλληλεπίδραση, όσο και για να εξασφαλίσουν την απαραίτητη πληροφόρηση και να προσφέρουν βαθύτερες, πιο ουσιαστικές πελατειακές σχέσεις, αλλά και να αυξήσουν την καταναλωτική εμπιστοσύνη. 

Ο Daniel Newman προσθέτει: «Το χτίσιμο της εμπιστοσύνης είναι ιδιαίτερα κρίσιμο για την ανάπτυξη της κάθε εταιρείας και μέσα στα επόμενα 10 χρόνια θα δούμε αύξηση της διαφοροποίησης που θα εκτείνεται πέρα από το παραδοσιακό μείγμα τιμής, ποιότητας και εξυπηρέτησης που κυριαρχούσε για πάρα πολύ καιρό. Στο μέλλον, ο τρόπος που οι επιχειρήσεις θα υιοθετούν τις τεχνολογίες, θα καθοδηγούν την αγορά (και τον καταναλωτή) και θα μετρούν τον κοινωνικό αντίκτυπο θα παίξει σημαντικότερο ρόλο στην εδραίωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης. Ήδη βλέπουμε κάτι τέτοιο να συμβαίνει και το 2030 η σημαντικότητά του θα πολλαπλασιαστεί.»

Η εξελισσόμενη σημασία της εμπιστοσύνης

Ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση για τις επιχειρήσεις σήμερα είναι η ικανότητα να γεφυρώσουν το χάσμα που υπάρχει στην εμπιστοσύνη από τους καταναλωτές, καθώς οι τελευταίοι πολλές φορές είναι επιφυλακτικοί για το τον τρόπο που οι εταιρείες χειρίζονται τα προσωπικά τους δεδομένα και νιώθουν ανίσχυροι να τον αλλάξουν. Μόλις το 54% των καταναλωτών πιστεύει ότι οι εταιρείες κρατούν τα προσωπικά τους δεδομένα ιδιωτικά. Μάλιστα, το 73% αυτών πιστεύει ότι η χρήση των προσωπικών τους δεδομένων είναι “εκτός ελέγχου”. Αυτό αποτελεί μία πρόκληση για τις εταιρείες, καθώς προσπαθούν να ισορροπήσουν την εξυπηρέτηση που μπορούν να προσφέρουν, αξιοποιώντας τα πλούσια δεδομένα που συλλέγουν από τους χρήστες, με τις ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με την εμπιστοσύνη που μπορούν να δείξουν στις εταιρείες.

Η έρευνα δείχνει όμως ότι οι εταιρείες κατανοούν πράγματι το ρίσκο που αντιμετωπίζουν, καθώς το 59% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η ασφάλεια των δεδομένων των καταναλωτών είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την εξασφάλιση ενός καλού επιπέδου εξυπηρέτησης. Παρόλα αυτά, είναι οι εταιρείες έτοιμες; Από την έρευνα προκύπτουν και ορισμένες προκλήσεις, καθώς το 84% των εταιρειών ανησυχεί για τις αλλαγές που προωθούν οι κυβερνήσεις στους κανονισμούς σχετικά με την ιδιωτικότητα και την ετοιμότητα τους να ανταποκριθούν σε αυτούς.      

«Όσο οι καταναλωτές συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τεχνολογίες που ανοίγουν τη ζωή τους σε άλλους, έχουν διττές προσδοκίες από τις επιχειρήσεις: Να τους καταλάβουν σαν άτομα και να προστατεύσουν την ιδιωτικότητά τους. Εκεί βρίσκεται και η ευκαιρία για να επιτευχθεί η ισορροπία κατά τη δημιουργία των καταναλωτικών εμπειριών,» πρόσθεσε ο Wilson Raj.  

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 28/09 19:00

    Περιφέρεια Κρήτης: Μη επιστρεπτέα επιχορήγηση από 3.000 έως 40.000 ευρώ στις μικρές επιχειρήσεις

  2. 28/09 16:20

    Άρση των περιοριστικών μέτρων σε Ηράκλειο και Χανιά ζητεί ο κ.Αρναουτάκης από τον πρωθυπουργό

  3. 28/09 16:10

    ΣΕΤΕ: Αίτημα για συμπληρώσεις στα μέτρα στήριξης των τουριστικών επιχειρήσεων

  4. 28/09 15:57

    Costa Cruises: Η Ελλάδα στα προγράμματα κρουαζιέρας του 2021

  5. 28/09 14:13

    Νέα δέσμη ενεργειών στην Αθήνα για την πανδημία

  6. 28/09 14:06

    Μεγαλύτερο από πέρυσι το μερίδιο των Ρώσων τουριστών στην Τουρκία τον Αύγουστο

  7. 28/09 13:25

    ECTAA: Ο ευρωπαϊκός κλάδος οργανωμένων ταξιδίων συζητά για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού

  8. 28/09 13:23

    Κομισιόν: Ενιαίοι ταξιδιωτικοί περιορισμοί στην ΕΕ βάσει εβδομαδιαίου χάρτη

  9. 28/09 13:14

    Ο θρύλος με την πριγκίπισσα σε ένα ελληνικό εκκλησάκι διαφορετικό από τα άλλα

  10. 28/09 13:12

    Ο άγνωστος Λόφος Οχυρού στη Ραφήνα και η ιστορία του

  11. 28/09 13:11

    WTTC: Πώς ο τουρισμός θα περάσει ομαλά στην ανάκαμψη – Οι νέες απαιτήσεις για τους προορισμούς

  12. 28/09 12:50

    Aegean: -88% ο κύκλος εργασιών το β' τρίμηνο

  13. 28/09 12:09

    Η Ελλάδα ο πιο περιζήτητος προορισμός ταξιδίων για τους Γάλλους το 2021

  14. 28/09 12:06

    Συναγερμός σε κρουαζιερόπλοιο σε ελληνικά νησιά: 12 κρούσματα κορωνοϊού στο Mein Schiff!

  15. 28/09 11:43

    TUI: Νέα καμπάνια στις Σκανδιναβικές χώρες (video)

  16. 28/09 10:49

    Airbnb: Νέα πλατφόρμα ειδικά για τη συνεργασία με τις πόλεις

  17. 28/09 10:34

    Δ.Φραγκάκης: Η στήριξη επιχειρήσεων και εργαζόμενων η μεγάλη πρόκληση της επόμενης μέρας -video του ΕΟΤ “Greece. Always Epic”

  18. 28/09 10:25

    Χάρης Θεοχάρης: Εστίαση στην ποιότητα το 2021

  19. 28/09 10:24

    Δήμος Ικαρίας: Aίτημα για εφαρμογή μειωμένου ΦΠΑ

  20. 28/09 10:22

    Eνισχύσεις για νέα ξενοδοχεία σε Ζάκυνθο και Μήλο

  21. 28/09 10:21

    Αναγνωρίστηκε άλλη μία ιαματική πηγή στην Αιδηψό

  22. 28/09 10:18

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες και ενοικιαζόμενα επιπλωμένα δωμάτια

  23. 28/09 10:16

    Ισραήλ: Nέο πακέτο οικονομικής βοήθειας επιχειρήσεων και εργαζομένων έως τον Ιούνιο του 2021

  24. 28/09 10:13

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης: Πρωτοφανής μείωση στις διανυκτερεύσεις και στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο στο 8μηνο

  25. 27/09 13:01

    Αποφάσεις για νέο ξενοδοχείο στη Ρεντίνα Βόλβης και για συνένωση ξενοδοχείων στην Κω

  26. 27/09 13:00

    Αυξάνονται οι πτωχεύσεις και η ανεργία στη Γαλλία

  27. 27/09 12:59

    Κορωνοϊός: Τα κίνητρα των εξωτικών προορισμών για την προσέλκυση τηλε-εργαζόμενων

  28. 27/09 12:51

    Γρ.Τάσιος: Οι έκτακτες συνθήκες απαιτούν έκτακτα μέτρα στήριξης των επιχειρήσεων και των εργαζομένων

  29. 26/09 16:36

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας: Προσαρμογή στα νέα δεδομένα

  30. 26/09 16:29

    Ηνωμένο Βασίλειο: Παράταση του μειωμένου ΦΠΑ σε τουρισμό και εστίαση

  31. 26/09 16:22

    Κορωνοϊός: Με εικονική συμμετοχή του κοινού η Πρωτοχρονιά στην Times Square της Νέας Υόρκης

  32. 26/09 16:20

    Νέο "υπερεργοστάσιο" κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων της Tesla στο Βερολίνο

  33. 26/09 16:11

    Μ.Κόνσολας: Η Αστυπάλαια μπορεί να αποτελέσει πρότυπο για το πέρασμα στην πράσινη τουριστική οικονομία

  34. 25/09 15:50

    Γερμανός υπουργός Υγείας: "Μην ταξιδέψετε το χειμώνα και τα Χριστούγεννα στο εξωτερικό"

  35. 25/09 15:28

    ΕasyJet holidays | Δραματικές αλλαγές στις προτιμήσεις των Βρετανών στις διακοπές το 2021

  36. 25/09 14:35

    Lufthansa: Παραδοσιακές βαυαρικές ενδυμασίες για το Oktoberfest σε πτήσεις της Αθήνας και της Σαντορίνης

  37. 25/09 14:29

    Ένωση Ξενοδόχων Κω: Συγκρότηση του νέου ΔΣ σε σώμα

  38. 25/09 14:22

    Ένωση «ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ» Ν. Ηρακλείου | Μήνυμα συμπαράστασης στους εργαζομένους και επιχειρηματίες του τουρισμού

  39. 25/09 14:02

    DER Touristik: Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου πακέτα διακοπών σε Κω, Κέρκυρα και Κρήτη

  40. 25/09 13:22

    Εγκρίσεις για το νέο 5άστερο ξενοδοχείο «Ikos Odisia» στην Κέρκυρα, πολυτελές κάμπινγκ στη Βούλα και ανακατασκευή κτιρίου στη Συγγρού

  41. 25/09 12:29

    ΣΙΤΕΣΑΠ: Συνάντηση για να βρεθεί λύση στη μαρίνα Αλίμου

  42. 25/09 12:19

    Η Ελλάδα είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός της TUI το 2020

  43. 25/09 12:16

    Το The Lynx Mountain Resort άνοιξε στην πόλη της Φλώρινας- Μια νέα εμπειρία στις ορεινές αποδράσεις

  44. 25/09 12:12

    H Global Blue επεκτείνει τη συνεργασία της με την Ant Group - ψηφιακές λύσεις επιστροφής φόρου για Κινέζους

  45. 25/09 12:03

    Αργεί επικίνδυνα το Ταμείο Ανάκαμψης

  46. 25/09 12:00

    FedHATTA | Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού: Επαναπροσδιορίζοντας τον Τουρισμό με δημιουργική αγωνία και όχι πανικό

  47. 25/09 11:56

    Royal Caribbean: Τα ελληνικά νησιά στις κρουαζιέρες του 2021 με το νέο, πολυτελές Odyssey of the Seas (video)

  48. 25/09 11:45

    voyagetips.com: Η Ελαφόνησος στις καλύτερες τοποθεσίες στην Πελοπόννησο

  49. 25/09 11:43

    Σκύλοι εντοπισμού κορωνοϊού στο αεροδρόμιο του Ελσίνκι

  50. 25/09 11:27

    Sebastian Ebel, TUI: Είμαι αισιόδοξος για τη σεζόν του 2021 στην Ελλάδα- τι συζητήθηκε με τον κ.Θεοχάρη

  51. 25/09 11:12

    Ύμνοι του Βρετανικού National Geographic για Νάξο & Μικρές Κυκλάδες

  52. 25/09 11:05

    Το απόκοσμο ερημικό τοπίο με τους γιγάντιους βράχους στην Ελλάδα

  53. 25/09 11:05

    Τι να κάνουμε: μπορούμε να γίνουμε Σουηδία;

  54. 25/09 11:04

    Ο προορισμός κοντά στην Αθήνα που μοιάζει με νησί ενώ δεν είναι

  55. 25/09 11:00

    Apollo: Δωρεάν τεστ για τις χειμερινές κρατήσεις στην Ευρώπη

  56. 25/09 10:54

    Οι Χάρτες της Google θα ενημερώνουν για τις κατά τόπους εστίες κορωνοϊού

  57. 25/09 10:52

    Ποια αεροπορική εταιρεία θα προσφέρει πρώτη τεστ κορωνοϊού στους επιβάτες

  58. 25/09 10:51

    Δήμος Καμένων Βούρλων: Aντιδρά στην εγκατάσταση μεταναστών σε ανενεργή ξενοδοχειακή μονάδα

  59. 25/09 10:46

    Άλλαξε χέρια o ισραηλινός αερομεταφορέας Εl Al -Το παρασκήνιο της μεταβίβασης και η νέα πολιτική

  60. 25/09 10:38

    Κορωνοϊός: Το σχέδιο της Ταϊλάνδης για να προσελκύσει πολύ πλούσιους τουρίστες

  61. 25/09 10:29

    Celestyal Cruises: Το νέο κρουαζιερόπλοιο «Celestyal Experience» ξεκινά δρομολόγια τον Μάρτιο του 2021

  62. 25/09 09:51

    Θεαματικές αποδόσεις από την OVERRON στις καμπάνιες GOOGLE ADS για το τρίμηνο Ιουνίου – Ιουλίου - Αυγούστου

  63. 24/09 19:38

    Βρετανία: Δανία, Σλοβακία και Ισλανδία σε καραντίνα

  64. 24/09 19:32

    FedHATTA: Διώχνουμε τους επισκέπτες των μνημείων μας;

  65. 24/09 19:26

    Μ.Κόνσολας: Θα στηρίξουμε τους ανθρώπους του τουρισμού για να μείνουν όρθιοι αυτό το δύσκολο χειμώνα

  66. 24/09 19:24

    ΥΠΑ: Με αρνητικό τεστ οι επιβάτες από την Τσεχία

  67. 24/09 16:26

    ΣΕΤΚΕ: Η αγροτική ανάπτυξη στο επίκεντρο της τουριστική πολιτικής

  68. 24/09 15:45

    ΙΑΤΑ: Οι κυβερνήσεις θα πρέπει να καλύπτουν το κόστος των τεστ στα αεροδρόμια

  69. 24/09 14:33

    Ψήφος εμπιστοσύνης της TUI στην Ελλάδα – Πάνω από 1 εκατ. τουρίστες

  70. 24/09 14:27

    Μια μέρα στον Άγιο Νικόλαο

  71. 24/09 13:14

    Telegraph: Κίνδυνος να τεθεί στο "κόκκινο" όλη η Ελλάδα από τη Βρετανία

  72. 24/09 12:51

    Αντίκυρα: Ο κοντινός προορισμός για να συνδυάσεις βουνό και θάλασσα

  73. 24/09 12:50

    Το ελληνικό νησάκι που θεωρείται ότι έχει ζεστά νερά όλο το χρόνο

  74. 24/09 12:29

    Βρετανία: 27% φτηνότερα τα πακέτα διακοπών στην Ελλάδα το τελευταίο 15νθήμερο

  75. 24/09 12:07

    Μειωμένες τιμές στα αεροπορικά εισιτήρια στην Ευρώπη φέτος- Έκπτωση 35% από το Ηνωμένο Βασίλειο στην Ελλάδα

  76. 24/09 12:03

    Ryanair: Μία δωρεάν πτήση για κάθε κράτηση σε συγκεκριμένα δρομολόγια

  77. 24/09 12:00

    Συνάντηση Μητσοτάκη με ανώτατα στελέχη της Fraport και της Fraport Greece

  78. 24/09 11:50

    Studiosus: Οι ταξιδιώτες θα πρέπει να καλύπτουν μέρος του κόστους του ακυρωμένου ταξιδιού

  79. 24/09 11:14

    Από σήμερα η υποβολή δικαιολογητικών των επιτυχόντων στα ΙΕΚ του Υπουργείου Τουρισμού

  80. 24/09 11:07

    Απόφαση: Τι ισχύει για την οικονομική ενίσχυση των κατ' εξαίρεση λειτουργούντων καταλυμάτων

  81. 24/09 11:06

    DW: Πρωτοφανής η κρίση στον τουρισμό- το 2021 θα κριθεί η επιβίωση πολλών τουριστικών επιχειρήσεων

  82. 24/09 10:47

    ΕΟΤ: Fam trip σε Σαντορίνη, Νάξο, Πάρο και Μύκονο για το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό blog της Ρουμανίας

  83. 24/09 10:43

    Σε καραντίνα μέχρι να βγει το αποτέλεσμα του τεστ οι Ρώσοι που επιστρέφουν από το εξωτερικό

  84. 24/09 10:42

    Eνισχύσεις για νέα ξενοδοχεία σε Κρήτη και Ρόδο

  85. 24/09 10:39

    Κρίση πανδημίας στις Γερμανικές Τράπεζες - Η Deutsche Bank κλείνει καταστήματα

  86. 24/09 10:36

    Βόρεια Μακεδονία: Aπάτη από χιλιάδες επιχειρήσεις, που έλαβαν επιδότηση αλλά δεν έδωσαν τον ελάχιστο μισθό

  87. 24/09 10:34

    Eνισχύσεις για εκσυγχρονισμό ξενοδοχείων σε Σκόπελο και Σκιάθο

  88. 24/09 10:26

    Κορωνοϊός: Ομαδική αγωγή κατά της Αυστρίας από τουρίστες χιονοδρομικών κέντρων

  89. 23/09 18:38

    ΠΟΤ: Σε 2 ½ έως 4 χρόνια οι παγκόσμιες αφίξεις θα επανέλθουν στα επίπεδα του 2019

  90. 23/09 18:35

    O τουρισμός έσωσε τη χώρα την περίοδο της οικονομικής κρίσης

  91. 23/09 18:24

    Στην τελική φάση ο ανελκυστήρας πλαγιάς στην Ακρόπολη

  92. 23/09 16:16

    Σαουδική Αραβία – Αίγυπτος – Μαρόκο και Ελλάδα: Μια εν δυνάμει συμμαχία για τον τουρισμό

  93. 23/09 15:36

    Αλλαγές στο 8ο Φεστιβάλ Χειροποίητου και Ανακυκλώσιμου Θεάτρου της Fabrica Athens

  94. 23/09 15:05

    Ευρωκοινοβούλιο: Δράσεις & εγγυήσεις για τις ΜμΕ στον τουρισμό - Σε κίνδυνο 22 εκατ. θέσεις εργασίας

  95. 23/09 15:04

    Τα γρήγορα τεστ αντιγόνων δίνουν ελπίδες για επιστροφή των ταξιδιωτών στις πτήσεις

  96. 23/09 13:53

    Αναβαθμίζεται η συνεργασία Global Blue - Ant Group για ψηφιακές λύσεις στις αγορές Tax Free

  97. 23/09 13:41

    Η λιμνοθάλασσα με τα μοναδικά χρώματα έξω από την Αττική

  98. 23/09 13:40

    Αγόριανη: Η εναλλακτική και αγαπημένη για σαββατοκύριακο

  99. 23/09 13:36

    Έρχεται το "μοντέλο Netflix" στις αερομεταφορές, με μηνιαία συνδρομή των ταξιδιωτών

  100. 23/09 13:17

    Γαστρονομικός τουρισμός: Νέα πιστοποίηση για τουρ οπερέιτορ και ξεναγούς από την WFTA