Sete Intelligence: Το προφίλ των τουριστών το 2015-2016

Α Decrease font Enlarge font
Sete Intelligence: Το προφίλ των τουριστών το 2015-2016

Περίπου 1 στους 3 τουρίστες, που ήρθαν στη χώρα μας το 2015 και 2016, κατέλυσε σε ξενοδοχείο 4 αστέρων, ενώ η πλειονότητα των τουριστών είχαν ανώτερο εισοδηματικό και μορφωτικό επίπεδο. Το στοιχείο αυτό αναδεικνύεται στη μελέτη του SETE Intelligence με τίτλο “Προφίλ εισερχόμενου τουρισμού  για Διακοπές στην Ελλάδα, 2015-2016 ”.

Η μελέτη βασίζεται σε στοιχεία της IPKInternational, εταιρίας με εξειδίκευση στην έρευνα της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των τουριστών. Η ΙΡΚ International είναι ο μοναδικός οργανισμός παγκοσμίως που ειδικεύεται στην εκπόνηση τέτοιων ερευνών με ενιαίο ερωτηματολόγιο σε 60 χώρες σε όλον τον κόσμο, καλύπτοντας –πρακτικά- το σύνολο των χωρών από τις οποίες προέρχεται ο διεθνής τουρισμός. Στις 60 χώρες δεν περιλαμβάνονται η Κύπρος, η Αλβανία και η Π.Γ.Δ.Μ που ποτελούν σημαντικές αγορές για την Ελλάδα. Τα ερωτηματολόγια αυτά συμπληρώνονται από 500.000 ερωτώμενους, δημιουργώντας έτσι μια μοναδική βάση δεδομένων για άντληση στοιχείων τουριστικής αγοράς.

Τα συμπεράσματα της έρευνας:

Κόσμος

  • Οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2015 ανήλθαν σε 19,7 εκ. ενώ το 2016 παρουσίασαν αύξηση της τάξης του +6,5% σε σχεδόν 21,0 εκ. Η πλειονότητα των τουριστών ήταν γυναίκες (54,2% το 2015 και 51,6% το 2016) που επισκέφθηκαν την Ελλάδα με τον/την σύντροφό τους (59,0% το 2015 και 67,9% το 2016) για διακοπές (88,1% το 2015 και 88,8% το 2016) Ήλιος & Θάλασσα (63,8% το 2015 και 70,4% το 2016). 
  • Οι τουρίστες είχαν ανώτερο εισοδηματικό (56,9% το 2015 και 57,8% το 2016) και μορφωτικό επίπεδο (62,3% το 2015 και 62,1% το 2016) ενώ η ηλικία τους εντοπίζεται κυρίως στις ηλικίες 35-64 ετών (61,0% το 2015 και 63,7% το 2016). Η πλειονότητα των τουριστών κατέλυσαν σε ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών (68,1% το 2015 και 67,0% το 2016) με επικρατούσα κατηγορία τα 4* (29,1% το 2015 και 29,8% το 2016).
  • Οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν προχωρήσει σε προκράτηση (90,9% το 2015 και 92,6% το 2016) των διακοπών τους με τις δημοφιλέστερες πηγές ενημέρωσης και κανάλια κράτησης να είναι το Internet και το ταξιδιωτικό πρακτορείο. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ενημέρωση μέσω Internet εμφάνισαν οι ιστοσελίδες καταλύματος (37,3% το 2015 και 47,8% το 2016) και προορισμού (33,4% το 2015 και 42,1% το 2016) ενώ η κράτηση έγινε στην πλειονότητα των περιπτώσεων μέσω προσωπικού υπολογιστή (67,0% το 2015 και 96,3% το 2016). Τέλος, το ποσοστό των τουριστών που έκανε κράτηση μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού ήταν πολύ μικρό (2,0% το 2015 και 3,0% το 2016).

Ευρώπη

 Οι Ευρωπαίοι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2015 ανήλθαν σε 17,6 εκ. ενώ το 2016 παρουσίασαν αύξηση της τάξης του +8,0% σε σχεδόν 19,0 εκ. Η πλειονότητα των τουριστών ήταν γυναίκες (53,5% το 2015 και 51,8% το 2016) που επισκέφθηκαν την Ελλάδα με τον/την σύντροφό τους (57,4% το 2015 και 68,4% το 2016) για διακοπές (89,4% το 2015 και 90,0% το 2016) Ήλιος & Θάλασσα (68,3% το 2015 και 74,9% το 2016). Οι Ευρωπαίοι τουρίστες είχαν ανώτερο εισοδηματικό (56,8% το 2015 και 57,1% το 2016) και μορφωτικό επίπεδο (60,4% το 2015 και 60,8% το 2016), ενώ η ηλικία τους εντοπίζεται κυρίως στις ηλικίες 35-64 ετών (61,9% το 2015 και 63,3%το 2016). Η πλειονότητα των τουριστών κατέλυσαν σε ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών (69,7% το 2015 και 67,1% το 2016) με επικρατούσα κατηγορία τα 4* (30,3% το 2015 και 30,2% το 2016).

Οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν προχωρήσει σε προκράτηση (90,3% το 2015 και 92,1% το 2016) των διακοπών τους με τις δημοφιλέστερες πηγές ενημέρωσης και κανάλια κράτησης να είναι το Internet και το ταξιδιωτικό πρακτορείο. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ενημέρωση μέσω Internet εμφάνισαν οι ιστοσελίδες καταλύματος (37,7% το 2015 και 48,5% το 2016) και προορισμού (33,0% το 2015 και 41,3% το 2016) ενώ η κράτηση έγινε στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μέσω προσωπικού υπολογιστή (65,5% το 2015 και 96,0% το 2016). Τέλος, το ποσοστό των τουριστών που έκανε κράτηση μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού ήταν πολύ μικρό (2,0% το 2015 και 3,0% το 2016).

Μη Ευρωπαίοι

Οι Μη Ευρωπαίοι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2015 ανήλθαν σε 2,1 εκ. ενώ το 2016 παρουσίασαν μείωση της τάξης του -6,5% σε 2,0 εκ. Η πλειονότητα των τουριστών ήταν γυναίκες για το 2015 (60,5%) και άνδρες για το 2016 (50,5%) που επισκέφθηκαν την Ελλάδα με τον/την σύντροφό τους (74,5% το 2015 και 63,0% το 2016) για διακοπές (77,7% το 2015 και 77,9% το 2016) Περιηγητικού τουρισμού (33,9% το 2015 και 38,1% το 2016).

Οι Μη Ευρωπαίοι τουρίστες είχαν ανώτερο εισοδηματικό (57,4% το 2015 και 66,5% το 2016) και μορφωτικό επίπεδο (80,5% το 2015 και 77,6% το 2016) ενώ η ηλικία τους εντοπίζεται κυρίως στις ηλικίες 25-44 ετών για το 2015 (60,9%) και 35-64 ετών για το 2016 (69,0%). Η πλειονότητα των Μη Ευρωπαίων κατέλυσε για το 2015 σε πλοίο/σκάφος/κρουαζιέρα/yacht (21,4%) ενώ το 2016 σε 4* ξενοδοχεία (26,1%).

Οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν προχωρήσει σε προκράτηση (97,0% το 2015 και 98,2% το 2016) των διακοπών τους με τις δημοφιλέστερες πηγές ενημέρωσης και κανάλια κράτησης να ήταν το Internet και το ταξιδιωτικό πρακτορείο. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ενημέρωση μέσω Internet εμφάνισαν για το 2015 οι ιστοσελίδες προορισμού (37,7%) και τα Λοιπά (36,3%) ενώ για το 2016 οι ιστοσελίδες προορισμού (49,9%) και καταλύματος (40,1%) ενώ η κράτηση έγινε στην πλειονότητα των περιπτώσεων μέσω προσωπικού υπολογιστή (81,2% το 2015 και 99,1% το 2016). Τέλος, το ποσοστό των Μη Ευρωπαίων που επέλεξε να κάνει κράτηση μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού δεν είναι διαθέσιμο.

 Σύγκριση Ευρωπαίοι – Μη Ευρωπαίοι

Οι Ευρωπαίοι και Μη Ευρωπαίοι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα εμφάνισαν διαφοροποιήσεις στα επιμέρους ποιοτικά χαρακτηριστικά τους αλλά και μεταξύ των ετών:

• Ενώ για το 2015 η πλειονότητα των Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων τουριστών ήταν γυναίκες (53,5% και 60,5% αντίστοιχα) για το 2016 η εικόνα αλλάζει με την πλειοψηφία των Ευρωπαίων να εξακακολουθούν να είναι γυναίκες (αν και μειούμενο 51,8%) ενώ για τους Μη Ευρωπαίους άνδρες (50,5%).

• Οι Μη Ευρωπαίοι που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2015 ήταν νεότερης ηλικίας σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους (15- 34 ετών, 41,7% έναντι 25,3%) ενώ το 2016 δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις.

• Το επίπεδο εκπαίδευσης των Μη Ευρωπαίων ήταν υψηλότερο και για τα δύο έτη σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους (80,5%/77,6% έναντι 60,4%/60,8%). Αναφορικά με το οικογενειακό εισόδημα το 2015 δεν παρατηρήθηκαν διαφοροποιήσεις μεταξύ Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων σε αντίθεση με το 2016 όπου οι Μη Ευρωπαίοι εμφάνισαν υψηλότερο Ανώτερο οικογενειακό εισόδημα σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους (66,5% έναντι 57,2%).

• Η πλειονότητα των Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων και για τα δύο έτη, επισκέφθηκαν την Ελλάδα για την πραγματοποίηση των διακοπών τους (89,4%/90,0% και 77,7%/77,8% αντίστοιχα). Παρ’ όλα αυτά το ποσοστό των Μη Ευρωπαίων που επέλεξαν την Ελλάδα για τις διακοπές τους ήταν αισθητά μικρότερο.

• Οι Μη Ευρωπαίοι για το 2015 προτίμησαν για τις διακοπές τους στην Ελλάδα τον Περιηγητικό τουρισμό (33,9%) και το City Break (20,5%) ενώ για το 2016 τον Περιηγητικό τουρισμό (38,1%) και τις διακοπές Ήλιος & Θάλασσα (20,0%) σε αντίθεση με τους Ευρωπαίους που προτίμησαν τις διακοπές Ήλιος & Θάλασσα (68,3%/74,9% αντίστοιχα) και τον Περιηγητικό τουρισμό (14,1%/8,9% αντίστοιχα).

• Το επίπεδο εκπαίδευσης των Μη Ευρωπαίων ήταν υψηλότερο και για τα δύο έτη σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους (80,5%/77,6% έναντι 60,4%/60,8%). Αναφορικά με το οικογενειακό εισόδημα το 2015 δεν παρατηρήθηκαν διαφοροποιήσεις μεταξύ Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων σε αντίθεση με το 2016 όπου οι Μη Ευρωπαίοι εμφάνισαν υψηλότερο Ανώτερο οικογενειακό εισόδημα σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους (66,5% έναντι 57,2%).

• Η πλειονότητα των Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων και για τα δύο έτη, επισκέφθηκαν την Ελλάδα για την πραγματοποίηση των διακοπών τους (89,4%/90,0% και 77,7%/77,8% αντίστοιχα). Παρ’ όλα αυτά το ποσοστό των Μη Ευρωπαίων που επέλεξαν την Ελλάδα για τις διακοπές τους ήταν αισθητά μικρότερο.

• Οι Μη Ευρωπαίοι για το 2015 προτίμησαν για τις διακοπές τους στην Ελλάδα τον Περιηγητικό τουρισμό (33,9%) και το City Break (20,5%) ενώ για το 2016 τον Περιηγητικό τουρισμό (38,1%) και τις διακοπές Ήλιος & Θάλασσα (20,0%) σε αντίθεση με τους Ευρωπαίους που προτίμησαν τις διακοπές Ήλιος & Θάλασσα (68,3%/74,9% αντίστοιχα) και τον Περιηγητικό τουρισμό (14,1%/8,9% αντίστοιχα).

• Αξιοσημείωτη, ήταν η χαμηλή σημασία που είχαν οι διακοπές Ήλιος & Θάλασσα και για τα δύο έτη για τους Μη Ευρωπαίους που επισκέφθηκαν την Ελλάδα (20,4% και 20,0% αντίστοιχα έναντι 68,3% και 74,9% για τους Ευρωπαίους).

• Οι Μη Ευρωπαίοι κατέλυσαν σε μικρότερο ποσοστό από τους Ευρωπαίους σε ξενοδοχεία και για τα δύο έτη (52,2%/65,2% έναντι 69,7%/67,1% αντίστοιχα). Στις επιμέρους κατηγορίες οι Ευρωπαίοι φαίνεται ότι προτίμησαν σε υψηλότερο βαθμό τα 4* (30,3% και 30,2%) και τα 3* ξενοδοχεία (24,2% και 22,0%) ενώ οι Μη Ευρωπαίοι το σκάφος/πλοίο/κρουαζιέρα/yacht (21,4% και 17,7%), τα 5* ξενοδοχεία (18,4%) για το 2015 και τα 4* (26,1%) για το 2016.

• Οι Μη Ευρωπαίοι για το 2015 επέλεξαν σε υψηλότερο βαθμό το ταξίδι στην Ελλάδα με τον/την σύντροφό τους (74,5% έναντι 57,4%) ενώ η εικόνα αντιστρέφεται το 2016 (Ευρωπαίοι 68,4%, Μη Ευρωπαίοι 63,0%).

• Οι Μη Ευρωπαίοι για το 2015 επέλεξαν σε υψηλότερο βαθμό το κατάλυμα τους μέσω πλατφόρμων διαμοιρασμού (17,6% έναντι 8,0%) ενώ το 2016 η εικόνα αντιστρέφεται (Ευρωπαίοι 10,7%, Μη Ευρωπαίοι 4,2%).

• Αναφορικά με το Μέσο ενημέρωσης, μεγάλη ήταν η σημασία του ταξιδιωτικού πρακτορείου και για τα δύο έτη για τους Μη Ευρωπαίους τουρίστες (51,7%/42,1% έναντι 40,8%/38,0%). Στα κανάλια κράτησης δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων.

• Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι οι Μη Ευρωπαίοι έλαβαν ενημέρωση από περισσότερες πηγές για την επιλογή του προορισμού τους σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους.

ΗΠΑ

Οι τουρίστες από τις ΗΠΑ που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2015 ανήλθαν σε 796 χιλ. (38% των Μη Ευρωπαίων) ενώ το 2016 παρουσίασαν αύξηση της τάξης του +3,3% σε σχεδόν 822 χιλ. (42,0% των Μη Ευρωπαίων). Η πλειονότητα των τουριστών ήταν άνδρες (52,6% το 2015 και 53,2% το 2016) που επισκέφθηκαν την Ελλάδα με τον/την σύντροφό τους (62,5% το 2015 και 56,5% το 2016) για διακοπές (83,7% το 2015 και 84,7% το 2016) Κρουαζιέρας (34,5% το 2015 και 34,7% το 2016). Οι τουρίστες είχαν ανώτερο εισοδηματικό (67,3% το 2015 και 67,4% το 2016) και μορφωτικό επίπεδο (71,3% το 2015 και 77,7% το 2016) ενώ η ηλικία τους εντοπίζεται κυρίως στις ηλικίες 35-64 ετών (67,1% το 2015 και 70,5% το 2016). Η πλειονότητα των τουριστών κατέλυσε σε ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών (57,4% το 2015 και 57,0% το 2016), με επικρατούσα κατηγορία τα 5* (40,5% το 2015 και 36,1% το 2016).

Οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν προχωρήσει σε προκράτηση (99,7% το 2015 και 100,0% το 2016) των διακοπών τους με τις δημοφιλέστερες πηγές ενημέρωσης και κανάλια κράτησης να ήταν το Internet και το ταξιδιωτικό πρακτορείο. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ενημέρωση μέσω Internet εμφάνισαν για το 2015 οι ιστοσελίδες προορισμού (41,6%) και αξιολόγησης (36,0%) και για το 2016 οι ιστοσελίδες προορισμού (55,7%) και καταλύματος (31,9%) ενώ η κράτηση έγινε στην πλειονότητα των περιπτώσεων μέσω προσωπικού υπολογιστή (64,0% το 2015 και 100,0% το 2016). Τέλος, το ποσοστό των τουριστών που έκανε κράτηση μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού ήταν πολύ μικρό (< 0,5% το 2015 και 1,0% το 2016).

 Σύγκριση ΗΠΑ – Λοιπές Μη Ευρωπαικές

Οι τουρίστες από τις ΗΠΑ και τις Λοιπές Μη Ευρωπαϊκές Χώρες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα εμφάνισαν διαφοροποιήσεις στα επιμέρους ποιοτικά χαρακτηριστικά τους αλλά και μεταξύ των ετών:

• Η πλειονότητα των τουριστών από τις ΗΠΑ και για τα δύο έτη ήταν άνδρες (52,6% και 53,2% αντίστοιχα), ενώ για τις Λοιπές Μη Ευρωπαϊκές Χώρες γυναίκες (69,6% και 51,7% αντίστοιχα).

• Οι τουρίστες από τις Λοιπές Μη Ευρωπαϊκές Χώρες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2015 ήταν νεότερης ηλικίας σε σύγκριση με τους τουρίστες από τις ΗΠΑ (15-34 ετών, 55,0% έναντι 22,7%), ενώ το 2016 δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις.

• Το επίπεδο εκπαίδευσης για το 2015 των τουριστών από τις Λοιπές Μη Ευρωπαϊκές Χώρες ήταν υψηλότερο σε σύγκριση με τους τουρίστες από τις ΗΠΑ (86,9% έναντι 71,3%), ενώ το 2016 δεν παρατηρούνται μεγάλες αποκλίσεις. Αναφορικά με το οικογενειακό εισόδημα το 2015, οι τουρίστες από τις ΗΠΑ εμφάνισαν υψηλότερο ποσοστό στην Ανώτερη εισοδηματική τάξη σε σύγκριση με τους Λοιπούς Μη Ευρωπαίους (67,3% έναντι 51,3%), ενώ για το 2016 δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις.

• Οι τουρίστες από τις ΗΠΑ επέλεξαν την Ελλάδα για τις διακοπές τους σε υψηλότερο βαθμό σε σύγκριση με τους Λοιπούς Μη Ευρωπαίους (83,7%/84,7% έναντι 74,0%/73,0%).

• Οι τουρίστες από τις ΗΠΑ και για τα δύο έτη, προτίμησαν για τις διακοπές τους στην Ελλάδα την Κρουαζιέρα (34,5% και 34,7% αντίστοιχα) και τον Περιηγητικό τουρισμό (33,6% και 34,5% αντίστοιχα), ενώ οι τουρίστες από τις Λοιπές Μη Ευρωπαϊκές Χώρες τον Περιηγητικό τουρισμό (34,1% και 41,1% αντίστοιχα) και για το 2015 το City Break(27,2%) ενώ για το 2016 τις διακοπές Ήλιος & Θάλασσα (25,4%)

• Αξιοσημείωτη, ήταν η μεγάλη σημασία που είχε η Κρουαζιέρα και για τα δύο έτη για τους τουρίστες από τις ΗΠΑ που επισκέφθηκαν την Ελλάδα (34,5% και 34,7% αντίστοιχα έναντι 0,8% και 2,3% για τους Λοιπούς Μη Ευρωπαίους).

• Οι τουρίστες από τις ΗΠΑ για το 2015 φαίνεται ότι προτίμησαν σε υψηλότερο βαθμό τα ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών για την διαμονή τους σε σύγκριση με τους Λοιπούς Μη Ευρωπαίους (57,4% έναντι 48,5%) ενώ για το 2016 η εικόνα αυτή αντιστρέφεται (Λοιποί Μη Ευρωπαίοι 72,0%, ΗΠΑ 57,0%). Στις επιμέρους κατηγορίες, οι τουρίστες από τις ΗΠΑ προτίμησαν και για τα δύο έτη την διαμονή τους σε πλοίο/σκάφος/κρουαζιέρα/yacht (39,0% και 34,9% αντίστοιχα) και τα 5* ξενοδοχεία (40,5% και 36,1% αντίστοιχα), ενώ οι Λοιποί Μη Ευρωπαίοι τα 4* (21,6% και 34,6% αντίστοιχα) και τα 3* ξενοδοχεία (23,5% και 22,6% αντίστοιχα).

• Οι Λοιποί Μη Ευρωπαίοι και για τα δύο έτη επέλεξαν σε υψηλότερο βαθμό το ταξίδι στην Ελλάδα με τον/την σύντροφό τους (82,8%/68,4% έναντι 62,5%/56,5%).

• Οι Λοιποί Μη Ευρωπαίοι και για τα δύο έτη επέλεξαν σε υψηλότερο βαθμό το κατάλυμα τους μέσω πλατφόρμων διαμοιρασμού (39,5%/6,4% έναντι 1,1%/2,7%).

• Αναφορικά με το Μέσο ενημέρωσης, μεγάλη ήταν η σημασία και για τα δύο έτη του Internet για τους τουρίστες από τις ΗΠΑ (86,6%/91,9% έναντι 76,7%/87,4%) και του ταξιδιωτικού πρακτορείου από τους Λοιπούς Μη Ευρωπαίους (55,3%/52,4% έναντι 46,4%/44,3%). Στα κανάλια κράτησης δεν παρατηρούνται σημαντικές αποκλίσεις μεταξύ των τουριστών από τις ΗΠΑ και των Λοιπών Μη Ευρωπαίων.

• Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι οι Λοιποί Μη Ευρωπαίοι για το 2015 έλαβαν ενημέρωση από περισσότερες πηγές για την επιλογή του προορισμού τους σε σύγκριση με τους τουρίστες από τις ΗΠΑ.

  1. 14/12 14:23

    ΣΕΤΚΕ: Απατεώνες υπόσχονται επιδοτήσεις στα τουριστικά καταλύματα

  2. 14/12 12:47

    Μ.Κόνσολας: Το στρατηγικό σχέδιο της Ν.Δ. για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας

  3. 14/12 12:19

    Γεμάτος ελαστικά αυτοκινήτων ο βυθός στο λιμάνι Πάχης στα Μέγαρα

  4. 14/12 12:14

    Βραβείο Umwelt Champion 2019 της TUI στο Apollonia Beach Resort & Spa

  5. 14/12 11:55

    Online bookings για τα ξενοδοχεία: Ένα μεγάλο ζητούμενο του Ελληνικού τουρισμού

  6. 14/12 11:46

    Ρεκόρ αεροπορικών αφίξεων στη Μήλο

  7. 14/12 11:39

    Τουρκικός τουρισμός | Έσπασαν το ρεκόρ των 35 εκατ. οι αφίξεις στο 10μηνο

  8. 14/12 11:10

    Εγκαίνια του 14ου καταστήματος για τον Όμιλο Πορτοκαλίδη Istikbal

  9. 14/12 10:35

    Αμερικανικός τουρισμός: Οι καυτοί προορισμοί και οι τάσεις για το 2019

  10. 14/12 09:58

    Προβολή της Αλοννήσου στη Φινλανδία

  11. 14/12 09:54

    To πρόγραμμα τουριστικής προβολής των Χανίων για το 2019

  12. 14/12 09:48

    Δωρεές από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

  13. 14/12 09:44

    Skyscanner: Εκτός η Ελλάδα, μέσα η Κύπρος στους top ηλιόλουστους προορισμούς το Χειμώνα

  14. 14/12 09:31

    Η υπερφορολόγηση ναρκοθετεί και τη διασύνδεση του τουρισμού με τον αγροδιατροφικό τομέα

  15. 13/12 21:47

    Το αεροδρόμιο της Αθήνας #Hubofstories

  16. 13/12 16:24

    Ελληνικός τουρισμός: Ποια είναι τα 4 βασικά ζητήματα στα οποία επικεντρώνεται ο ΣΕΤΕ

  17. 13/12 14:54

    ΣΕΤΕ: Συνέργειες και συγκρατημένη αισιοδοξία για το 2019

  18. 13/12 14:30

    Μ. Κόνσολας: «Νέο χωροταξικό για να έρθουν επενδύσεις στον τουρισμό»

  19. 13/12 14:24

    Ιστορικό ρεκόρ στα αεροδρόμια της χώρας στο 11μηνο- 5,6 περισσότεροι επιβάτες

  20. 13/12 12:53

    Πώς η τεχνολογία φωνητικών εντολών θα αλλάξει τον τουρισμό το 2019

  21. 13/12 12:00

    Ενιαίο αμοιβολόγιο για τα πνευματικά δικαιώματα ζητεί το ΞΕΕ με εξώδικο

  22. 13/12 11:53

    Εξαιρετική χρονιά το 2018 για την TUI- Ανάπτυξη του τουρισμού εμπειριών

  23. 13/12 11:00

    Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 5η Athens International Tourism Expo

  24. 13/12 10:53

    CNT: Ένα ελληνικό ξενοδοχείο στη χρυσή λίστα καταλυμάτων του 2019

  25. 13/12 10:46

    Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη -Grecotel: 7.000 εργαζόμενοι το 2019

  26. 13/12 10:41

    Στις 31 Ιανουαρίου οι προσφορές για το π.ξενοδοχείο Ambassadeur

  27. 13/12 10:28

    Η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες προβάλλονται στην Daily Telegraph

  28. 13/12 10:06

    Η Ρώμη περιορίζει τα πούλμαν στο ιστορικό κέντρο- οι πράκτορες αντιδρούν

  29. 13/12 09:55

    Έρευνες για αρχαία στην Πλάτη Οροπεδίου Λασιθίου

  30. 13/12 09:50

    Νέα ξενοδοχεία στο Ναύπλιο

  31. 13/12 09:49

    To πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Άρτας το 2019

  32. 13/12 09:46

    Τουριστικό video για την Αλεξανδρούπολη- εκσυγχρονισμός της ιστοσελίδας της Σάμου

  33. 13/12 09:44

    Μελέτη αναβάθμισης του λιμένα Πλάκας Λήμνου

  34. 13/12 09:39

    Δήμος Κασσάνδρας: Καταγραφή αυθαίρετων τουριστικών καταλυμάτων

  35. 12/12 20:11

    Η Goldair Ηandling εξυπηρέτησε 128.000 πτήσεις το 2018

  36. 12/12 16:50

    Τα 8 νέα καταστήματα στη Στοά Εμπόρων

  37. 12/12 16:45

    Δείτε πώς η Aegean στηρίζει την επέκταση της τουριστικής περιόδου

  38. 12/12 15:13

    Μ. Κόνσολας: Η ΝΔ είναι δεσμευμένη σε μια πολιτική μείωσης των φόρων στον τουρισμό

  39. 12/12 14:20

    ΕΕ: Ναι στην παράταση της σύμβασης του αεροδρομίου Αθηνών

  40. 12/12 14:13

    Ο ΕΟΤ στις εκδηλώσεις για τα 40 χρόνια του t.o. Berge & Meer

  41. 12/12 14:05

    Περιφέρεια Ν.Αιγαίου: Συνεργασία με τους εστιάτορες για την "Γαστρονομική Περιφέρεια της Ευρώπης" το 2019

  42. 12/12 13:42

    DER Touristik: Αναδιάρθρωση στην Κ. Ευρώπη - Οι σκέψεις για τα ξενοδοχεία

  43. 12/12 12:39

    Συγκρατημένη ανησυχία στον Thomas Cook- "Η στρατηγική μας είναι σωστή παρά τις απώλειες"

  44. 12/12 12:14

    FedHATTA: Πρότυπο πιστοποίησης στα θαλάσσια σπορ

  45. 12/12 12:14

    Καμπανάκι για τον ελληνικό τουρισμό το 2019 από τη Γερμανία: Πτώση κρατήσεων για Ελλάδα- στα ύψη Τουρκία και Αίγυπτος

  46. 12/12 11:53

    Τουρισμός | 7 ψηφιακές τάσεις στα ταξίδια το 2019 (video)

  47. 12/12 11:53

    Ο τουρισμός περιπέτειας ελκύει το 50% των ταξιδιωτών

  48. 12/12 11:42

    Περιφέρεια Ηπείρου: Πρόσκληση για συμμετοχή στην Έκθεση Εναλλακτικού Τουρισμού του Μονάχου

  49. 12/12 11:38

    Η Έλενα Κουντουρά «χτύπησε» το καμπανάκι της Wall Street

  50. 12/12 09:41

    Ο τουρισμός της Μακεδονίας-Θράκης στις δράσεις του υπ.Εσωτερικών

  51. 12/12 09:39

    "Πάμε Λαμία", το σλόγκαν της τουριστικής προβολής για το 2019

  52. 12/12 09:37

    Ξενώνας νέων και επέκταση κάμπινγκ στην Εύβοια

  53. 12/12 09:33

    Λεύκωμα από την Περιφέρεια Κρήτης- τουριστικοί οδηγοί από τους Δήμους Σικυωνίων και Χίου

  54. 12/12 09:17

    Δήμος Φαιστού: Διαγωνισμός για τη δημιουργία τουριστικών διαδρομών

  55. 11/12 19:23

    Καταργείται ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο κρασί

  56. 11/12 17:07

    H AirDNA έρχεται στην Αθήνα και αποκαλύπτει τον χάρτη της Airbnb στην Ελλάδα

  57. 11/12 16:25

    Γ. Βερνίκος: Aνάγκη Απεξάρτησης από τα Ορυκτά Καύσιμα

  58. 11/12 14:41

    Sun Express: Ρεκόρ θέσεων για Τουρκία το 2019

  59. 11/12 13:20

    Ε. Κουντουρά: Επενδυτικές ευκαιρίες στον ελληνικό τουρισμό

  60. 11/12 12:54

    +7,7% οι επισκέπτες στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους τον Αύγουστο

  61. 11/12 12:30

    FedHATTA: Επιτέλους έγκαιρη ενημέρωση από το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου

  62. 11/12 12:23

    Ανοίγει στις 29 Μαρτίου το ξενοδοχείο Four Seasons Astir Palace

  63. 11/12 12:03

    Έρευνα: Πόσα είναι τα επώνυμα ξενοδοχεία στην Ελλάδα- οι επιδόσεις των 5άστερων

  64. 11/12 11:57

    Booking.com | Ποιο ελληνικό πρότζεκτ στον αειφόρο τουρισμό απέσπασε χρηματοδότηση

  65. 11/12 11:47

    Θα γίνει η Ryanair κανονική αεροπορική εταιρεία;

  66. 11/12 11:18

    Η Mindhaus αναλαμβάνει το μάρκετινγκ του Amada Colossos Resort

  67. 11/12 11:13

    Στρατηγική συνεργασία της Autohellas Hertz με την Alphabet

  68. 11/12 11:04

    U.S. News: 2 ελληνικά νησιά στους κορυφαίους ρομαντικούς προορισμούς στον κόσμο

  69. 11/12 10:54

    Air Canada: Αύξηση των συνδέσεων με Αθήνα από Μόντρεαλ και Τορόντο το 2019

  70. 11/12 09:42

    Η τουριστική υπεραξία από το καρναβάλι της Πάτρας

  71. 11/12 09:41

    Ο Δήμος Ρόδου απέρριψε την ενιαία μίσθωση της Νέας Αγοράς

  72. 11/12 09:39

    Δράσεις για τον τουρισμό σε δήμους

  73. 11/12 09:32

    Εκτίμηση της μισθωτικής αξίας 2 ξενοδοχείων από την Atticabank Properties

  74. 11/12 09:28

    Τουριστική συνεργασία Ελλάδας- Λιβάνου

  75. 11/12 09:25

    Περιφέρεια Κρήτης: Προώθηση των αγροτικών προϊόντων και της κρητικής κουζινας

  76. 11/12 09:20

    «Επιβατηγός εταιρεία της χρονιάς» η SEAJETS

  77. 11/12 09:07

    Τι αλλαγές επέρχονται στα ενοικιαζόμενα δωμάτια με το νέο νόμο

  78. 10/12 22:55

    ΟΚΕ: Πρότυπη συζήτηση για τον τουρισμό, την αγροτική παραγωγή και την κοινωνία

  79. 10/12 16:10

    560.000 ευρώ για υδατοδρόμια σε Λευκάδα, Μεγανήσι, Κεφαλονιά και Ιθάκη

  80. 10/12 15:52

    Δείτε πώς φτιάχνεται ένα αεροπλάνο σε 54 δευτερόλεπτα

  81. 10/12 14:42

    Ο τουρισμός παρατήρησης πουλιών στην Κρήτη

  82. 10/12 14:37

    Google Reviews: Νέα λειτουργία για άμεση απόκριση των ξενοδοχείων στα σχόλια

  83. 10/12 13:32

    Τα προβλήματα του Β. Αιγαίου στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

  84. 10/12 13:15

    Ξανά ο διαγωνισμός για το Ξενία Ιαματικής Πηγής Κύθνου

  85. 10/12 12:50

    HAPCO: Θετικά μηνύματα για την προσέλκυση παγκοσμίων συνεδρίων στην Ελλάδα

  86. 10/12 12:47

    Το καζάνισμα της Σούμας, το παραδοσιακό ποτό της Χίου

  87. 10/12 12:41

    Η Κάρπαθος στην έκθεση Grecka Panorama 2018

  88. 10/12 12:15

    Μέλος των Fine Hotel & Resorts της American Express το ξενοδοχείο Caramel

  89. 10/12 12:12

    O συνεδριακός τουρισμός της Θεσσαλονίκης στην “IBTM World 2018"

  90. 10/12 11:54

    ASTA: Πώς ταξιδεύουν οι Αμερικανοί τουρίστες

  91. 10/12 11:27

    Δείτε το νέο νόμο για τον θεματικό τουρισμό

  92. 10/12 10:02

    Κίτρινα Γιλέκα: Κύμα ακυρώσεων στα ξενοδοχεία στο Παρίσι

  93. 10/12 09:35

    Πώς θα προβληθεί ο τουρισμός της Θεσσαλίας το 2019

  94. 10/12 09:33

    Επιχορηγήσεις για ξενοδοχεία σε Ικαρία και Χαλκιδική

  95. 10/12 09:30

    Στη Χίο η συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

  96. 10/12 09:29

    Η ελληνική γαστρονομία προβάλλεται στην Σουηδία

  97. 10/12 09:26

    Spots Viral Video για τη Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες

  98. 10/12 09:20

    Ευρωπαϊκός Κανονισμός φέρνει τα πάνω - κάτω στις κρατήσεις στα ξενοδοχεία

  99. 09/12 18:50

    Έ.Κουντουρά: Πώς προωθείται ο τουρισμός υγείας στην Ελλάδα- εγκαίνια της Athens International Tourism Expo

  100. 09/12 16:02

    International Tourism Expo 2018: Ο υπερ- τουρισμός και άλλες 6 τάσεις διαμορφώνουν το μέλλον