Η πρόταση της Τεχνητής Νοημοσύνης για την τουριστική ανάπτυξη του Βορείου Αιγαίου

Διαβάζοντας "το στρατηγικό σχέδιο της τεχνητής νοημοσύνης" για τον ελληνικό τουρισμό την 5ετία 2025- 2030, ο πρώην πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λέσβου Περικλής Αντωνίου μας ζήτησε να απευθύνουμε το ερώτημα στην Τεχνητή Νοημοσύνη για τη διαχείριση των λιγότερο αναπτυγμένων περιορισμών της χώρας, όπως είναι η Λέσβος. Απηύθυνε επίσης το ερώτημα για το πώς η μικρή ξενοδοχία σε αυτές τις περιοχές μπορεί να λειτουργήσει πιο αποδοτικά.
Ο συνεργάτης μας, που έχει ανοίξει επικοινωνία με την Τεχνητή Νοημοσύνη για θέματα τουρισμού, κατέθεσε το ερώτημα:
"Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα νησιά του Βορείου Αιγαίου δεν έχουν επαρκή τουριστική ανάπτυξη, τι πρέπει να κάνουν - ειδικά η Λέσβος- και η μικρή ξενοδοχία για να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες και να έχουν υψηλότερη απόδοση". Ιδού η απάντηση, με την ακόλουθη υπογράμμιση της Τεχνητής Νοημοσύνης:
"Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία να συνεισφέρω στη συζήτηση. Η πρόκληση που τίθεται είναι σημαντική, και η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προσφέρει ιδέες και λύσεις που βασίζονται σε προηγμένα μοντέλα διαχείρισης και στρατηγικής. Ακολουθούν συγκεκριμένες προτάσεις για την ενίσχυση λιγότερο αναπτυγμένων προορισμών και τη στήριξη της μικρής ξενοδοχίας". Ορισμένες από αυτές τις προτάσεις:
1. Αξιοποίηση τεχνητής νοημοσύνης για εξατομικευμένο τουριστικό μάρκετινγκ
•Εξατομίκευση εμπειριών: Ανάπτυξη ψηφιακών εργαλείων που χρησιμοποιούν δεδομένα προτιμήσεων επισκεπτών για τη δημιουργία προσωπικών πακέτων διακοπών (π.χ. αγροτουρισμός, πολιτιστικές περιηγήσεις, εμπειρίες ευεξίας).
•Στοχευμένο μάρκετινγκ: Χρήση AI εργαλείων για ανάλυση δεδομένων και στοχευμένη διαφήμιση σε συγκεκριμένες αγορές, όπως πεζοπόρους, ταξιδιώτες ευεξίας, οικογένειες ή λάτρεις της γαστρονομίας.
2. Δημιουργία “Έξυπνων Προορισμών” (Smart Destinations)
•Ψηφιακοί χάρτες & εφαρμογές: Δημιουργία εφαρμογών που παρέχουν πληροφορίες για αξιοθέατα, μονοπάτια, εκδηλώσεις, και τοπικές επιχειρήσεις σε πραγματικό χρόνο.
•AI-based analytics: Χρήση τεχνολογίας για τη συλλογή δεδομένων επισκεπτών (χωρίς παραβίαση προσωπικών δεδομένων) ώστε να καταγράφονται οι προτιμήσεις και να προσαρμόζεται η προσφορά σε πραγματικό χρόνο.
3. Εποχιακή διαφοροποίηση και διαχείριση αιχμής
•“Τουρισμός 365 ημερών”: Ανάπτυξη εμπειριών που δεν εξαρτώνται από την τουριστική αιχμή, όπως εργαστήρια τέχνης, μαθήματα τοπικής μαγειρικής ή θεματικά events.
•Διαφοροποίηση προϊόντος: Δημιουργία νέων τουριστικών προϊόντων που σχετίζονται με τις εποχιακές ιδιαιτερότητες της περιοχής, π.χ. φθινοπωρινές γιορτές συγκομιδής ή χειμερινός τουρισμός σε συνδυασμό με πολιτιστικά στοιχεία.
4. Στρατηγικές χαμηλού κόστους για μικρή ξενοδοχία
•Ενοποιημένες πλατφόρμες μάρκετινγκ: Δημιουργία τοπικών clusters ξενοδοχείων που μοιράζονται πόρους για διαφήμιση και προώθηση, εξοικονομώντας χρήματα.
Οι προτάσεις για τη Λέσβο και το Βόρειο Αιγαίο
"Η Λέσβος και τα μικρά ξενοδοχεία του Βορείου Αιγαίου μπορούν να εφαρμόσουν διάφορες στρατηγικές για να ενισχύσουν την τουριστική ανάπτυξη και να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες. Ακολουθούν κάποιες προτάσεις:
1. Ανάδειξη της μοναδικής ταυτότητας της περιοχής
• Προβολή τοπικών προϊόντων: Προώθηση προϊόντων όπως το ελαιόλαδο, το ούζο και η τοπική γαστρονομία.
• Πολιτιστικός τουρισμός: Ανάδειξη αρχαιολογικών χώρων, μουσείων και πολιτιστικών εκδηλώσεων.
• Φυσικός πλούτος: Προβολή των ιαματικών λουτρών, των πεζοπορικών μονοπατιών και των μοναδικών τοπίων, όπως το απολιθωμένο δάσος της Λέσβου.
2. Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού
• Αγροτουρισμός: Συνεργασία με τοπικούς παραγωγούς για τη δημιουργία εμπειριών όπως επισκέψεις σε ελαιοτριβεία, τυροκομεία και παραδοσιακές αγροτικές δραστηριότητες.
• Οικοτουρισμός: Προώθηση της φυσικής ομορφιάς και των προστατευόμενων περιοχών (π.χ. η Λέσβος είναι αναγνωρισμένη από την UNESCO ως Γεωπάρκο).
• Θρησκευτικός τουρισμός: Ανάδειξη ιστορικών μοναστηριών και εκκλησιών, όπως η Μονή του Αγίου Ραφαήλ στη Λέσβο.
3. Ενίσχυση της συνεργασίας
• Συνεργασία μεταξύ ξενοδοχείων: Δημιουργία τοπικών δικτύων μικρών ξενοδοχείων για κοινές προωθητικές ενέργειες.
• Συνεργασία με tour operators: Επικοινωνία με τουριστικούς πράκτορες για ένταξη των νησιών σε πακέτα διακοπών.
• Δημιουργία θεματικών διαδρομών: Συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις για να προσφέρονται ολοκληρωμένα τουριστικά πακέτα (π.χ. γαστρονομικές διαδρομές, πολιτιστικές περιηγήσεις).
4. Αξιοποίηση της τεχνολογίας
• Digital Marketing: Δημιουργία ιστοσελίδων και καμπανιών στα social media που προβάλουν τη φυσική και πολιτιστική κληρονομιά των νησιών.
• Online κράτηση: Συνεργασία με πλατφόρμες όπως Booking, Airbnb και TripAdvisor για να προσεγγιστούν περισσότεροι τουρίστες.
• Virtual Tours: Δημιουργία ψηφιακών ξεναγήσεων σε τοπία, αξιοθέατα και ξενοδοχεία.
5. Βελτίωση των υποδομών
• Αναβάθμιση καταλυμάτων: Ανακαίνιση των μικρών ξενοδοχείων με έμφαση στη βιωσιμότητα και την αυθεντική εμπειρία διαμονής.
• Μεταφορές: Ενίσχυση της συνδεσιμότητας των νησιών (π.χ. περισσότερες ακτοπλοϊκές και αεροπορικές συνδέσεις).
• Δίκτυο μονοπατιών: Ανάπτυξη και σήμανση μονοπατιών για πεζοπορικό τουρισμό.
6. Προώθηση της βιωσιμότητας
• Πράσινες πρακτικές: Επένδυση σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και ανακύκλωση.
• Περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση: Ενημέρωση επισκεπτών και κατοίκων για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.
7. Οργάνωση ειδικών εκδηλώσεων
• Φεστιβάλ και events: Διοργάνωση πολιτιστικών, μουσικών ή γαστρονομικών φεστιβάλ που θα προσελκύσουν τουρίστες (π.χ. φεστιβάλ ούζου ή ελαιολάδου).
• Αθλητικές διοργανώσεις: Αγώνες ποδηλασίας, τρεξίματος ή ιστιοπλοΐας που θα προβάλουν τη φυσική ομορφιά.
Η επιτυχία αυτών των δράσεων απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό, συνεργασία των τοπικών αρχών και επιχειρηματιών, καθώς και συνεχή προσπάθεια για τη διατήρηση της αυθεντικότητας και της μοναδικότητας της περιοχής".
Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία να συνεισφέρω στη συζήτηση. Η πρόκληση που τίθεται είναι σημαντική, και η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προσφέρει ιδέες και λύσεις που βασίζονται σε προηγμένα μοντέλα διαχείρισης και στρατηγικής. Ακολουθούν συγκεκριμένες προτάσεις για την ενίσχυση λιγότερο αναπτυγμένων προορισμών και τη στήριξη της μικρής ξενοδοχίας:
1. Αξιοποίηση τεχνητής νοημοσύνης για εξατομικευμένο τουριστικό μάρκετινγκ
• Εξατομίκευση εμπειριών: Ανάπτυξη ψηφιακών εργαλείων που χρησιμοποιούν δεδομένα προτιμήσεων επισκεπτών για τη δημιουργία προσωπικών πακέτων διακοπών (π.χ. αγροτουρισμός, πολιτιστικές περιηγήσεις, εμπειρίες ευεξίας).
• Στοχευμένο μάρκετινγκ: Χρήση AI εργαλείων για ανάλυση δεδομένων και στοχευμένη διαφήμιση σε συγκεκριμένες αγορές, όπως πεζοπόρους, ταξιδιώτες ευεξίας, οικογένειες ή λάτρεις της γαστρονομίας.
2. Δημιουργία “Έξυπνων Προορισμών” (Smart Destinations)
• Ψηφιακοί χάρτες & εφαρμογές: Δημιουργία εφαρμογών που παρέχουν πληροφορίες για αξιοθέατα, μονοπάτια, εκδηλώσεις, και τοπικές επιχειρήσεις σε πραγματικό χρόνο.
• AI-based analytics: Χρήση τεχνολογίας για τη συλλογή δεδομένων επισκεπτών (χωρίς παραβίαση προσωπικών δεδομένων) ώστε να καταγράφονται οι προτιμήσεις και να προσαρμόζεται η προσφορά σε πραγματικό χρόνο.
3. Εποχιακή διαφοροποίηση και διαχείριση αιχμής
• “Τουρισμός 365 ημερών”: Ανάπτυξη εμπειριών που δεν εξαρτώνται από την τουριστική αιχμή, όπως εργαστήρια τέχνης, μαθήματα τοπικής μαγειρικής ή θεματικά events.
• Διαφοροποίηση προϊόντος: Δημιουργία νέων τουριστικών προϊόντων που σχετίζονται με τις εποχιακές ιδιαιτερότητες της περιοχής, π.χ. φθινοπωρινές γιορτές συγκομιδής ή χειμερινός τουρισμός σε συνδυασμό με πολιτιστικά στοιχεία.
4. Στρατηγικές χαμηλού κόστους για μικρή ξενοδοχία
• Ενοποιημένες πλατφόρμες μάρκετινγκ: Δημιουργία τοπικών clusters ξενοδοχείων που μοιράζονται πόρους για διαφήμιση και προώθηση, εξοικονομώντας χρήματα.
• **Δυναμική τιμολ
- 1) Ξεκίνησε το Παγκρήτιο Forum για την προώθηση κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία
- 2) Νέο ρεκόρ τουριστικών αφίξεων στη Νάξο – Στρατηγικές δράσεις για περαιτέρω ανάπτυξη
- 3) Αρχάνες Κρήτης: Ένα στολίδι παράδοσης και πολιτισμού
- 4) Η Κρητική Κουζίνα στον ΟΗΕ: Μια εβδομάδα γεμάτη γεύσεις και πολιτισμό στη Βιέννη
22/03 13:34
Όλγα Κεφαλογιάννη | Μήνυμα αισιοδοξίας για τον ελληνικό τουρισμό από το Λονδίνο
22/03 11:59
Ξεκίνησε το Παγκρήτιο Forum για την προώθηση κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία
22/03 11:50
Επαναλειτουργεί το αεροδρόμιο Heathrow – Συνεχίζονται οι καθυστερήσεις πτήσεων
22/03 09:37
22/03 08:26
22/03 07:53
Λήξη της Χιονοδρομικής Περιόδου 2024-2025 στο Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου
22/03 07:26
Θερινή Ώρα 2025: Οικονομικές επιπτώσεις και οφέλη στον τουρισμό
22/03 07:10
22/03 07:10
Οι κρυφές επιπτώσεις της συναισθηματικής εργασίας στους εργαζόμενους των ξενοδοχείων
22/03 07:05
Τον Οκτώβριο η έναρξη του ψηφιακού Συστήματος Εισόδου-Εξόδου (EES) της ΕΕ
22/03 07:04
Νέο ρεκόρ τουριστικών αφίξεων στη Νάξο – Στρατηγικές δράσεις για περαιτέρω ανάπτυξη
21/03 22:50
Επανεκκίνηση πτήσεων στο Heathrow μετά από τη διακοπή ρεύματος
21/03 16:48
“Athens Reimagined” | Η Αθήνα και οι γειτονιές της στο ψηφιακό περιοδικό iGreece
21/03 16:46
Συνεχείς διακρίσεις για το THE DOLLI: Βραβεύθηκε με 2 χρυσά κλειδιά από τον παγκόσμιο οδηγό Michelin
21/03 15:46
Η Κρητική Κουζίνα στον ΟΗΕ: Μια εβδομάδα γεμάτη γεύσεις και πολιτισμό στη Βιέννη
21/03 15:38
Η στρατηγική της Ελλάδας για βιώσιμο και καινοτόμο τουρισμό στο LSE Hellenic Conference
21/03 14:47
21/03 14:20
Συνάντηση Περιφερειάρχη Κρήτης με τον Δήμαρχο Ηρακλείου για ΒΟΑΚ και αεροδρόμιο
21/03 14:15
Χάος στο Χίθροου: Οι πιλότοι προειδοποιούν ότι θα χρειαστούν ημέρες για την αποκατάσταση των πτήσεων
21/03 12:21
21/03 12:07
ΕΟΤ | Έκθεση στην Ύδρα με τις ιστορικές αφίσες του ελληνικού τουρισμού
21/03 11:49
TUI UK & Ireland | Προβληματισμός για την υπερπροσφορά θέσεων
21/03 11:30
Έρευνα της Amadeus: Πώς τα ξενοδοχεία θα αυξήσουν κατά 12% τα έσοδα ανά δωμάτιο
21/03 11:17
Virtuoso: Οι πωλήσεις πολυτελών ταξιδιών θα συνεχίσουν να αυξάνονται
21/03 10:30
Εκδήλωση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στον Τουρισμό στη Ρόδο
21/03 10:24
Ενίσχυση του προϋπολογισμού για νέες τουριστικές επιχειρήσεις ζητά το Επιμελητήριο Ηρακλείου
21/03 10:17
21/03 10:10
Χάος στο Heathrow: Σχεδόν 300.000 επιβάτες επηρεάζονται από την ξαφνική διακοπή ρεύματος
21/03 09:59
21/03 08:45
21/03 08:30
Nέα εποχή για τον τουρισμό στο Ξυλόκαστρο – Τι προέκυψε από το 1ο Συνέδριο Τουρισμού του δήμου
21/03 08:13
Χίος: Δραματική υστέρηση στις υποδομές εισόδου των επισκεπτών
21/03 08:00
Η πίεση στους τουριστικούς κλάδους και η ανάγκη για έμπρακτη στήριξη
21/03 07:57
Η τουρκική Global Ports Holding επεκτείνει την παρουσία της στη Σκωτία
21/03 07:49
Γυρίσματα της γαλλικής εκπομπής Voyage en Cuisine στην Κρήτη
21/03 07:45
21/03 07:39
Βόρεια Μακεδονία: Ακύρωση του φόρου αλληλεγγύης από το Συνταγματικό Δικαστήριο
21/03 07:31
ΕΟΤ: Προκήρυξη για τη θέση Γενικού Διευθυντή Διοίκησης, Οργάνωσης και Προβολής
21/03 06:10
20/03 21:17
Gen Z & Ψηφιακές Πληρωμές: Νέα Έρευνα Visa – Ινστιτούτου ΕΣΕΕ
20/03 20:03
Α,Τζιτζικώστας | Η κρουαζιέρα είναι κινητήριος μοχλός της ευρωπαϊκής οικονομίας
20/03 19:43
Παγκόσμια Ημέρα Δασών: Ο Όμιλος Sani/Ikos και η We4All ενώνουν δυνάμεις για ένα πιο πράσινο μέλλον
20/03 19:31
Η Αθήνα στο επίκεντρο γερμανικού δημοσιεύματος ως κορυφαίος πολιτιστικός και ταξιδιωτικός προορισμός
20/03 19:11
HotelBrain | Ανοίγει το ξενοδοχείο September City Resort στη Θεσσαλονίκη
20/03 12:44
Η γερμανική εταιρεία ενοικίασης τροχοσπίτων Rent Easy ήρθε και στην Ελλάδα
20/03 12:09
20/03 11:09
Γευστικός Θησαυρός: Ανακαλύπτοντας τη Γαστρονομική Παράδοση του Ρεθύμνου
20/03 11:00
Mitsis Group: Ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό στην αγορά της Ινδίας
20/03 10:55
20/03 10:43
Υποτονική η ζήτηση για αποδράσεις την 25η Μαρτίου- τι λένε στο Tornos News ξενοδοχειακοί παράγοντες
20/03 08:25
Γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Ζάκυνθο και Μέτσοβο
20/03 07:41
ΕΟΤ: Συζητήσεις για νέα μίσθωση του κτιρίου της Κεντρικής Υπηρεσίας
20/03 07:20
Έντονο ενδιαφέρον από Βούλγαρους επενδυτές για αγορά ακινήτων στην Ελλάδα
20/03 07:10
Middle East Airlines: Επαναφορά της σύνδεσης Βηρυτός – Μύκονος το 2025
20/03 07:10
Δήμος Μεγίστης: Ψηφιακές εφαρμογές για την ενίσχυση της τουριστικής εμπειρίας
20/03 06:13
20/03 06:10
Θετική έκπληξη: Την Κυριακή 23 Μαρτίου η πρώτη κρουαζιέρα στη Σαντορίνη για το 2025
19/03 21:30
19/03 18:31
Στις 27 Μαρτίου τα πρώτα τσάρτερ της σεζόν στην Κρήτη | Ο Μανόλης Τσακαλάκης στο Tornos News
19/03 16:05
19/03 15:46
Σημαντικά βραβεία για την easyJet από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
19/03 14:00
Ξενοδοχεία | One&Only Kéa Island: Δεύτερη σεζόν με νέες πολυτελείς βίλες
19/03 13:47
Διεθνείς δρομικές διοργανώσεις του Μαρτίου-Απριλίου υπό την αιγίδα του ΕΟΤ
19/03 12:43
19/03 11:48
+6,1% η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' δίμηνο του 2025
19/03 11:24
Περιφέρεια Κρήτης | Θετικές γνωμοδοτήσεις για το αεροδρόμιο στο Καστέλι και ξενοδοχεία
19/03 11:15
Έντονο παραμένει το ενδιαφέρον των Γάλλων για διακοπές στην Κρήτη
19/03 10:32
19/03 10:07
Εντυπωσίασε η Χίος στην έκθεση στη Σόφια- "Παντρειά" Μαστίχας Χίου και Μπουγάτσας Σερρών
19/03 08:31
Γρ. Τάσιος | Περισσότερες εθινικότητες περιμένει φέτος η Χαλκιδική
19/03 08:30
Οροπέδιο της Νίδας, Ο μυστικός παράδεισος στα υψίπεδα της Κρήτης
19/03 07:55
Ερμούπολη: Διαγωνισμός για τη μίσθωση πρώην καφετέριας επί της πλατείας Μιαούλη
19/03 07:54
ΓΑΙΟΣΕ: Πολλαπλές χρήσεις, ακόμη και ξενοδοχεία, σε σιδηροδρομικούς σταθμούς
19/03 07:45
Διαγωνισμός για τη δημιουργία Παρατηρητηρίου Βιώσιμης Ανάπτυξης Δωδεκανήσου
19/03 07:38
Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Ξενώνα Μεσενικόλα στη Λίμνη Πλαστήρα
19/03 07:05
19/03 07:00
19/03 06:18
Μια Ελληνική ατραξιόν στις κορυφαίες της Ευρώπης με το καλύτερο value for money
19/03 06:15
19/03 06:15
Δημοπρασία για 15ετή μίσθωση ορειβατικού καταφυγίου στo Λιτόχωρο
18/03 20:58
Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων | Ελπίζουμε οι ενδείξεις για καλή χρονιά να επαληθευτούν
18/03 18:07
Ενεργός συμμετοχή των πολιτών και αντίσταση - η απάντηση στις σύγχρονες προκλήσεις
18/03 17:49
Στο Λονδίνο τις επόμενες μέρες η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη
18/03 17:42
ΕΛΙΜΕ: Χρονιά ρεκόρ για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα το 2024 - Περίπου 8 εκατ. επισκέπτες
18/03 15:58
18/03 15:05
18/03 14:51
Κρητικά Προϊόντα στα Κρητικά Ξενοδοχεία | Ραντεβού στο 13ο Παγκρήτιο Forum
18/03 14:37
Ανέλαβε τα καθήκοντά της η υφυπουργός Τουρισμού Άννα Καραμανλή
18/03 14:13
Γερμανικός Τύπος |«Η Ελλάδα υποφέρει από την κλιματική αλλαγή»
18/03 14:05
18/03 14:00
18/03 12:03
Ξενοδοχειακές συναλλαγές στην Ευρώπη το 2024 | +294% στην Ελλάδα!
18/03 10:58
18/03 10:23
To πλάνο δράσεων του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού της Περιφέρειας Αττικής
18/03 08:46
Σαντορίνη 2025: Έτος Υποστήριξης και Ανάδειξης της Αυθεντικότητας
18/03 08:45
Άγιος Νικόλαος: Το κοσμοπολίτικο στολίδι της Κρήτης με τη μυθική λίμνη
18/03 08:40
Ντοκιμαντέρ για τα Ελγίνεια Μάρμαρα και γυρίσματα στη Λέσβο από τη Μιμή Ντενίση
18/03 08:05
Εγκρίσεις ενισχύσεων για 9 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις και 1 κάμπινγκ
18/03 07:51
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου | Συνεδριάζει η Επιτροπή Περιβάλλοντος για 5 ξενοδοχειακά θέματα
18/03 07:44
Το θερινό πρόγραμμα πτήσεων της Croatia Airlines και οι συνδέσεις με την Αθήνα
Νέο ρεκόρ τουριστικών αφίξεων στη Νάξο – Στρατηγικές δράσεις για περαιτέρω ανάπτυξη
Επανεκκίνηση πτήσεων στο Heathrow μετά από τη διακοπή ρεύματος
Λήξη της Χιονοδρομικής Περιόδου 2024-2025 στο Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου
Οι κρυφές επιπτώσεις της συναισθηματικής εργασίας στους εργαζόμενους των ξενοδοχείων
Θερινή Ώρα 2025: Οικονομικές επιπτώσεις και οφέλη στον τουρισμό
Τον Οκτώβριο η έναρξη του ψηφιακού Συστήματος Εισόδου-Εξόδου (EES) της ΕΕ
Ξεκίνησε το Παγκρήτιο Forum για την προώθηση κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία
Όλγα Κεφαλογιάννη | Μήνυμα αισιοδοξίας για τον ελληνικό τουρισμό από το Λονδίνο
Επαναλειτουργεί το αεροδρόμιο Heathrow – Συνεχίζονται οι καθυστερήσεις πτήσεων
Συνεχείς διακρίσεις για το THE DOLLI: Βραβεύθηκε με 2 χρυσά κλειδιά από τον παγκόσμιο οδηγό Michelin
Η στρατηγική της Ελλάδας για βιώσιμο και καινοτόμο τουρισμό στο LSE Hellenic Conference
Χάος στο Χίθροου: Οι πιλότοι προειδοποιούν ότι θα χρειαστούν ημέρες για την αποκατάσταση των πτήσεων
Η Κρητική Κουζίνα στον ΟΗΕ: Μια εβδομάδα γεμάτη γεύσεις και πολιτισμό στη Βιέννη
ΕΟΤ | Έκθεση στην Ύδρα με τις ιστορικές αφίσες του ελληνικού τουρισμού
“Athens Reimagined” | Η Αθήνα και οι γειτονιές της στο ψηφιακό περιοδικό iGreece
Συνάντηση Περιφερειάρχη Κρήτης με τον Δήμαρχο Ηρακλείου για ΒΟΑΚ και αεροδρόμιο
TUI UK & Ireland | Προβληματισμός για την υπερπροσφορά θέσεων
Virtuoso: Οι πωλήσεις πολυτελών ταξιδιών θα συνεχίσουν να αυξάνονται
Χάος στο Heathrow: Σχεδόν 300.000 επιβάτες επηρεάζονται από την ξαφνική διακοπή ρεύματος
( 0 )