Τουρισμός | Booking.com: Οι πηγές έμπνευσης των ταξιδιωτών και πώς θα τους προσελκύσουν τα καταλύματα

Πέντε είναι οι κορυφαίες πηγές έμπνευσης για τους ταξιδιώτες, σύμφωνα με την Booking.com.
Ειδικότερα, η έρευνα της πλατφόρμας σε 32.300 άτομα σε 32 αγορές για το τι είναι αυτό που θέλουν πιο πολύ οι ταξιδιώτες το 2024 από τα ταξίδια τους έδειξε ότι:
- οι ταξιδιώτες, όταν προγραμματίζουν τα ταξίδια τους, βασίζονται κυρίως στις συστάσεις από στόμα σε στόμα (45%),
- στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (39%),
- στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (35%),
- σε ιστοτόπους ταξιδιωτικών κρατήσεων (35%) και
- σε ταξιδιωτικούς οδηγούς (29%).
Με βάση, λοιπόν, αυτές τις διαπιστώσεις η Booking.com απευθύνεται στα συνεργαζόμενα μαζί της καταλύματα όλων των τύπων και απευθύνει τις ακόλουθες οδηγίες:
"Κάντε τους ανθρώπους να μιλήσουν για το ξενοδοχείο σας.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι συμβουλές από φίλους και συγγενείς αποτελούν την πρώτη πηγή έμπνευσης για ταξίδια. Κατέλαβε την πρώτη θέση πέρυσι, και την διατήρησε και για το 2024.
Το απλό συμπέρασμα από αυτό είναι ότι κάθε στάδιο της εμπειρίας ενός επισκέπτη στο ξενοδοχείο είναι σημαντικό. Εντυπωσιάστε και ικανοποιήστε τους επισκέπτες σας με μια άψογη ταξιδιωτική εμπειρία και προσεγμένες πρόσθετες παροχές και εκείνοι θα πουν στους αγαπημένους τους τα πάντα για τις διακοπές τους.
Καθώς 45% των ταξιδιωτών παγκοσμίως αναζητούν συμβουλές από τους γύρω τους κατά τον σχεδιασμό ενός ταξιδιού, το ξενοδοχείο σας θα αποτελεί κορυφαία πρόταση όταν κάποιος από τον περίγυρο των επισκεπτών σας ψάχνει κατάλυμα για την επόμενη ταξιδιωτική του απόδραση.
Ακόμα καλύτερα, σκεφτείτε το πώς μπορείτε να δημιουργήσετε στιγμές που ο κόσμος θα θέλει να αποτυπώσει στο Instagram για να κερδίσετε τη δική σας θέση στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης των πελατών σας.
Μετατρέψτε τις θετικές εμπειρίες σε αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Η έρευνά μας δείχνει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια παράμετρος που θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη καθώς προσπαθείτε να ενισχύσετε την εικόνα του ξενοδοχείου σας. Πέρα από το γεγονός ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταλαμβάνουν τη δεύτερη από τις πέντε πρώτες θέσεις για τους ταξιδιώτες από όλον τον κόσμο, τα δεδομένα φανερώνουν ότι σύντομα μπορεί να βρεθούν και στην πρώτη θέση. Οι ταξιδιώτες που ανήκουν τόσο στη γενιά των Millennials όσο και στη λεγόμενη «Γενιά Ζ» θεωρούν ότι η νούμερο ένα επιρροή τους είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ας δούμε, λοιπόν, λίγο πιο προσεκτικά αυτά τα δεδομένα. Οι φίλοι και οι συγγενείς εξακολουθούν να ασκούν επιρροή εδώ, καθώς το 63% των ταξιδιωτών που δηλώνουν ότι βασίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για έμπνευση, κάνουν ιδιαίτερη αναφορά στο περιεχόμενο των αγαπημένων τους προσώπων. Οι διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα έρχονται δεύτερες με 46%. Στη τρίτη θέση, οι μικρότεροι, πιο εξειδικευμένοι influencer στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αυτά είναι εξαιρετικά νέα για εσάς. Φανερώνουν ότι θα μπορούσατε να συνεργαστείτε με κάποιο μικρότερο όνομα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάνοντας έτσι μια καλύτερη επένδυση από ό,τι στην περίπτωση μιας συνεργασίας με κάποιον διάσημο influencer. Αυτό δείχνει επίσης ότι το να επενδύετε σε διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να ενθαρρύνετε τους ικανοποιημένους επισκέπτες να δημοσιεύουν θετικά σχόλια στα δικά τους κανάλια κοινωνικής δικτύωσης πιθανώς να τονώσει την κίνηση του ξενοδοχείου σας.
Βρείτε τον πιο σύντομο δρόμο για την επιτυχία στις μηχανές αναζήτησης
Για το 35% των ταξιδιωτών παγκοσμίως, τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης παίζουν σημαντικό ρόλο στον προγραμματισμό των ταξιδιών τους. Το ερώτημα είναι, πώς κερδίζετε μια θέση στην κατάταξη που θα τους κάνει να σας προσέξουν; Ως ανεξάρτητο ξενοδοχείο ή ακόμη και ως αλυσίδα ξενοδοχείων, ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και μπορεί να αποτελεί μεγάλη πρόκληση.
Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με έρευνα του κλάδου, το 27,6% των χρηστών κάνουν κλικ στο πρώτο αποτέλεσμα μιας αναζήτησης στη Google. Ενώ η διάδραση των χρηστών με τα αποτελέσματα στις θέσεις 8-10 της κατάταξης είναι αρκετά σταθερή, μειώνεται πολύ γρήγορα από εκεί και κάτω. Με δυο λόγια, αν δεν εμφανίζεται κοντά στην κορυφή, το ξενοδοχείο σας είναι απίθανο να προσελκύσει το 35% των χρηστών σε αυτή την πλατφόρμα.
Ωστόσο, να είστε σίγουροι ότι, ως συνεργάτης της Booking.com, επωφελείστε αυτόματα από όλες τις τακτικές performance marketing που χρησιμοποιούμε. Από τη βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης (SEO) έως δραστηριότητες για διαφημίσεις pay-per-click (PPC), κάνουμε κάθε είδους ενέργειες για να κατευθύνουμε περισσότερη κίνηση στις καταχωρίσεις σας, παρέχοντας στο ξενοδοχείο σας την προβολή που του αξίζει.
Επωφεληθείτε από την προβολή που σας εξασφαλίζει η εμπορική επωνυμία Booking.com
Πάνω από το ένα τρίτο των ταξιδιωτών παγκοσμίως (35%) στρέφονται ενεργά σε ιστοτόπους ταξιδιωτικών κρατήσεων για να πάρουν έμπνευση για τα ταξίδια τους. Και εκεί είναι που παίζουν ρόλο οι δικές μας πρωτοβουλίες μάρκετινγκ.
Για να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μεταξύ των ταξιδιωτών παγκοσμίως, συνδυάζουμε ενέργειες performance marketing με καμπάνιες μεγάλης κλίμακας σε σημαντικές χρονικές στιγμές. Η μεγιστοποίηση της παρουσίας της εμπορικής μας επωνυμίας και η δημιουργία μιας σχέσης με τους ταξιδιώτες σε όλον τον κόσμο θα αποτελεί πάντα προτεραιότητα για εμάς, καθώς γνωρίζουμε πόσο σημαντικό μπορεί να είναι αυτό για εσάς, τους συνεργάτες μας.
Βρείτε τη θέση σας σε ταξιδιωτικούς οδηγούς
Παρά το γεγονός ότι αποτελούν την πέμπτη πηγή έμπνευσης για τους ταξιδιώτες παγκοσμίως, οι ταξιδιωτικοί οδηγοί εξακολουθούν να ασκούν σημαντική επιρροή: πάνω από το ένα τέταρτο (29%) των ταξιδιωτών αναφέρουν ότι βασίζονται σε αυτούς.
Πώς μπορείτε να κερδίσετε τη θέση σας σε κάποιον οδηγό; Πρώτα απ' όλα, πρέπει να αποφασίσετε αν στοχεύετε σε αναλογικά ή ψηφιακά μέσα. Θέλετε να συμπεριληφθείτε σε κάποιον έντυπο οδηγό του Lonely Planet ή να κερδίσετε έναν απευθείας σύνδεσμο από το πιο πρόσφατο βίντεο ενός καταξιωμένου ταξιδιωτικού vlogger; Ίσως θέλετε να καλύψετε και τις δύο περιπτώσεις. Φυσικά, υπάρχουν κι άλλα διάφορα κανάλια ταξιδιωτικών οδηγών που μπορείτε να εξερευνήσετε.
Όποια κανάλια κι αν σκέφτεστε, είναι σημαντικό να ελέγξετε αν το κοινό τους θα είναι το κατάλληλο για την επιχείρησή σας. Μάθετε τι προσελκύει κόσμο στο δικό σας ξενοδοχείο έναντι των ανταγωνιστών σας. Τι το κάνει ξεχωριστό και μοναδικό; Εντοπίστε το καλύτερο σημείο επικοινωνίας για το κανάλι της επιλογής σας και ξεκινήστε με αυτές τις πληροφορίες.
Τι άλλο θα πρέπει να λάβετε υπόψη;
Η έρευνα για τις Ταξιδιωτικές τάσεις του 2024 προσφέρει πολλές ακόμη πληροφορίες που ίσως θελήσετε να αξιοποιήσετε για να προωθήσετε το κατάλυμά σας και να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες. Για παράδειγμα, το 21% των ταξιδιωτών παγκοσμίως δήλωσε ότι εμπνέεται από τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες.
Τα podcast, αν και βρίσκονται σε σχετικά πρώιμο στάδιο, εξακολουθούν να εμπνέουν το 10% των ταξιδιωτών παγκοσμίως. Περιέργως, η δημοτικότητα των podcast φαίνεται να αυξάνεται στις νεότερες γενιές. Το 14% των millennials και το 15% όσων ανήκουν στη Γενιά Ζ τα ανέφεραν ως πηγή έμπνευσης. Αυτό δείχνει ότι, τα επόμενα χρόνια, το μέσο ενδέχεται να αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη επιρροή.
Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι σημαντικό ρόλο παίζει επίσης η τοποθεσία ενός καταλύματος. Η έρευνά μας δείχνει ότι οι ταξιδιώτες έχουν την τάση να εξερευνούν έναν προορισμό μέσω των Χαρτών Google ή του Google Street View κατά την έρευνά τους πριν από κάποιο ταξίδι. Μάλιστα, το 24% των ταξιδιωτών παγκοσμίως ισχυρίστηκαν ότι κάνουν αυτή ακριβώς την ενέργεια".
*Η έρευνα ζητήθηκε από την Booking.com και πραγματοποιήθηκε ανεξάρτητα σε δείγμα ενηλίκων που έκαναν κάποιο ταξίδι τους τελευταίους 12 μήνες και σχεδιάζουν άλλο ένα το 2024. Το δείγμα περιελάμβανε 32.300 ερωτηθέντες από 32 αγορές. Οι ερωτηθέντες ολοκλήρωσαν μια διαδικτυακή έρευνα τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο του 2024.
24/04 15:25
MSC Cruises: Ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα με 6 κρουαζιερόπλοια
24/04 12:55
24/04 12:10
Νέα πολυτελής άφιξη στην Κρήτη | Ανοίγει στις 2 Ιουνίου το JW Marriott Crete Resort & Spa
24/04 11:46
24/04 11:26
Η ισπανική τηλεοπτική εκπομπή “Viajeros Cuatro” στην Κέρκυρα
24/04 11:15
Εγκαινιάζεται σήμερα το "Peloponnese Trails": Νέο δίκτυο μονοπατιών για βιώσιμο τουρισμό
24/04 10:59
Airbnb: Η τελική τιμή εμφανίζεται πλέον στις αναζητήσεις των καταλυμάτων
24/04 10:45
Nammos Resort AMAALA: Η ελληνική πολυτέλεια ταξιδεύει στην Ερυθρά Θάλασσα
24/04 10:39
Wyndham - Soliteight | 40 ξενοδοχεία Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία
24/04 07:32
Έκθεση στη Δημόσια Ιστορική Βιβλιοθήκη Ζακύνθου από τη συλλογή του Αναστάσιου Λιάσκου
24/04 07:30
Βαλεαρίδες: Πώς ο «πράσινος» φόρος μπορεί να φέρει πίσω τους εργαζόμενους στον τουρισμό
24/04 07:15
Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Αργοστολίου, Ηγουμενίτσας και Κασσάνδρας
24/04 07:15
Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης: Οι όροι παραχώρησης χώρων για εκδηλώσεις
24/04 07:10
Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Ρόδο, Χαλκιδική, Κω, Ζάκυνθο και Κρήτη
24/04 07:05
24/04 06:51
O Δήμος Χανίων στο Φεστιβάλ «Από την Κρήτη στη Σίδη» στην Τουρκία
24/04 06:32
Σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιο για την προστασία της βιοποικιλότητας στο Ελαφονήσι
24/04 06:10
Περιφέρεια Κρήτης | Διασύνδεση των Μινωικών Ανακτορικών Κέντρων με τους αρχαιολογικούς χώρους
24/04 06:05
Στην Τανζανία το Περιφερειακό Φόρουμ Γαστρονομικού Τουρισμού για την Αφρική
24/04 06:05
Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Δράσεις τουριστικής προβολής σε Πολωνία και Μέση Ανατολή
24/04 06:05
23/04 22:44
23/04 19:20
Διονυσίου Αρεοπαγίτου: Ένας περίπατος πολιτισμού στην καρδιά της Αθήνας
23/04 18:20
Ρεκόρ συμμετοχών στον Διεθνή Διαγωνισμό Ελαιολάδου ΑΤΗΕΝΑ | Χανιά 8 - 10 Μαΐου
23/04 15:57
Γαστρονομία με άρωμα Michelin στις πτήσεις Air France από ΗΠΑ
23/04 15:31
WTTC | Το Ηνωμένο Βασίλειο χάνει τουριστικά έσοδα λόγω κυβερνητικών πολιτικών
23/04 15:13
23/04 14:45
Booking.com | Όχι στον περιορισμό των τουριστών, ναι σε επενδύσεις υποδομών
23/04 14:14
23/04 13:55
Στις τελευταίες θέσεις για Millennials η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και η Λευκωσία
23/04 13:49
Δυναμική παρουσία της Θεσσαλονίκης στην Παγκόσμια Σύνοδο Κορυφής Τουρισμού στο Χονγκ Κονγκ
23/04 12:16
Αναπτυξιακός | τροποποίηση: 12 καθεστώτα κρατικών ενισχύσεων σε επενδυτικά σχέδια
23/04 11:59
Κρουαζιέρα | Διπλασιάζει το μερίδιό της η Τουρκία, νέες ευκαιρίες για ελληνικά λιμάνια
23/04 11:26
23/04 10:47
ΣτΕ: Δικαίωση των διαχειριστών για το τέλος επιτηδεύματος ανά ακίνητο Airbnb
23/04 08:31
Από τα Φαλάσαρνα στο Ελαφονήσι: Ένας Μαγευτικός Δρόμος στη Δυτική Κρήτη
23/04 07:54
Καζίνο Ρόδου: Έγκριση για ξύλινη πλατφόρμα στην παραλία μπροστά από το Grande Albergo delle Rose
23/04 07:37
Επίσκεψη Χάρη Θεοχάρη στην Κροατία – Στο επίκεντρο ο βιώσιμος τουρισμός
23/04 07:05
Πώς να κάνετε το ChatGPT... τον καλύτερο πωλητή του ξενοδοχείου σας
23/04 06:51
Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης και προβολής των δήμων Πλατανιά, Ιεράπετρας και Αγίου Βασιλείου
23/04 06:47
Η Phāea στους ιδρυτικούς εταίρους της πρωτοβουλίας για τη διαχείριση αποβλήτων
23/04 06:46
23/04 06:39
Προετοιμασία του οικισμού Κιονίων για την τουριστική περίοδο: Ένα παράδειγμα προς μίμηση
23/04 06:25
Ενισχύσεις για την αναβάθμιση της τουριστικού καταφυγίου Αστακού και της Μαρίνας Αλίμου
23/04 06:10
Φρένο στα ακριβά ταξίδια των Αμερικανών: Ο φόβος ύφεσης αλλάζει τις συνήθειες
23/04 06:05
Περιφέρεια Αττικής | Σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιο καταπολέμησης των κουνουπιών
23/04 06:05
Η online φήμη καθορίζει την επιτυχία ενός ξενοδοχείου – Τι να κάνετε και τι να αποφύγετε
22/04 18:16
Oλοκληρώνεται η δράση της περιφέρειας Κρήτης «Πάμε για… Χόρτα»
22/04 18:10
Ελληνικός τουρισμός: Μείωση των εισπράξεων από Γαλλία και Γερμανία το α’ δίμηνο
22/04 14:52
22/04 14:26
Τουρισμός | Η νοσταλγία καθοδηγεί τις ταξιδιωτικές επιλογές των Βρετανών
22/04 14:10
«Η Τέχνη είναι η Γλώσσα μας»: Καμπάνια για τα 70 χρόνια Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
22/04 13:48
ΕOT Κίνας | Β2Β συναντήσεις με τους t.os της Chengdu - Πτήσεις προς την Αθήνα τον Ιούνιο
22/04 11:59
Τουρισμός | Ρεκόρ στις πτήσεις με αερόστατο στην Τουρκία το 2024
22/04 11:47
Yπερσύγχρονο συνεδριακό κέντρο στο Theartemis Palace Hotel στο Ρέθυμνο - επίσκεψη Κεφαλογιάννη
22/04 10:29
Ταξίδια για όλα τα βαλάντια το 2025 | Οι 15 πιο φθηνές και οι 15 πιο ακριβές χώρες
22/04 09:32
Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Ρόδο, Μύκονο, Κω, Κάρυστο, Σύβοτα και Αμφιλοχία
22/04 09:28
Δήμος Ζαγορίου: Συνεργασία με το Impact Hub Athens για βιώσιμο τουρισμό και καινοτομία στο Δεμάτι
22/04 07:21
Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Ξάνθης, Τοπείρου και Κιλκίς
22/04 07:10
22/04 07:00
Νέα ξενοδοχειακά openings για την DHR Services και την Domotel
22/04 06:50
22/04 06:45
Κως: Νέες διαφημιστικές καμπάνιες με Jet2 και National Geographic Traveller UK
22/04 06:42
22/04 06:19
Imbros Trail Run & Hike 2025: Αθλητικός φόρος τιμής στην Ιστορία των Σφακίων
22/04 06:05
Παγκόσμια αεροπορική κίνηση: Κοντά στο ορόσημο των 10 δισ. επιβατών
21/04 19:12
Θρησκευτικός τουρισμός | Το πανεπιστήμιο του Παλέρμο έρχεται στην Παναγία τη Ναυπακτιώτισσα
21/04 12:15
21/04 08:35
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο επίκεντρο της Arabian Travel Market 2025
21/04 07:52
Τι αλλαγές φέρνει ο νέος κανονισμός για τις αποζημιώσεις πτήσεων στην ΕΕ
21/04 07:35
Μνημόνιο συνεργασίας Αναπτυξιακής Αθήνας με Πανεπιστήμιο Πειραιώς για τον τουρισμό
21/04 07:28
Ηχοπερίπατος στο γεωπάρκο της Σητείας: Μια διαφορετική εμπειρία εξερεύνησης στην Κρήτη
20/04 07:46
Ευρωπαίοι εργοδότες υπέρ της δημιουργίας «Δεξαμενής Ταλέντων της ΕΕ»
20/04 07:24
Ανάδειξη της Χίου και των ανθρώπων της μέσα από το "Ανάποδο Τάμα"
20/04 07:10
20/04 07:05
20/04 07:00
Πάσχα στη Μαγιόρκα: Όλα στα ύψη! | Πληρότητες, πτήσεις και τιμές υψηλής σεζόν
20/04 06:46
Η AEGEAN «απογειώνει» τη Λάρνακα με νέα απευθείας πτήση προς Ρώμη
19/04 21:21
AEGEAN, Olympic Air και SKY express μεταφέρουν το Άγιο Φως σε όλη την Ελλάδα
19/04 11:38
Longevity is the New Luxury: Όταν η φιλοξενία συναντά την επιστήμη της ζωής σε συνέδριο στη Λισαβόνα
19/04 07:04
19/04 07:00
Juneyao Airlines: Περισσότερες απευθείας πτήσεις από τη Σαγκάη στην Αθήνα το 2025
19/04 07:00
Ο Δήμος Σίφνου αναζητεί 28 χώρους πάρκινγκ ενόψει της τουριστικής περιόδου
19/04 07:00
Ο Δήμαρχος Ελαφονήσου στο TN: Οι κρατήσεις για Πάσχα και καλοκαίρι προμηνύουν μια πολύ καλή σεζόν
19/04 00:05
Το φαγητό ως μοχλός ευημερίας: 6 τάσεις που αναδιαμορφώνουν τη Φιλοξενία
18/04 18:12
Το Nations Cup Beach Volleyball έρχεται στο TUI Magic Life Candia Maris
18/04 14:46
18/04 14:28
Παραδοσιακό Πάσχα στη Νάξο: Μοναδικά έθιμα και τοπική κουζίνα
18/04 11:57
Αξέχαστο Πάσχα στη Σίφνο: Παράδοση, κατάνυξη και αυθεντικότητα
18/04 10:40
18/04 08:42
Πώς οι ευρωπαϊκές αεροπορικές χάνουν εκατοντάδες εκατομμύρια όσο αυξάνονται οι επιβάτες
18/04 08:41
Ελληνικός τουρισμός: Ισχυρό ρεύμα από τη Βρετανία το Πάσχα – Ποιοι προορισμοί επωφελούνται
18/04 07:56
18/04 07:47
Δήμος Πάρου | Παρέμβαση υπέρ επαγγελματιών για πρόστιμα αυθαίρετης χρήσης
18/04 07:15
18/04 07:00
Alltours: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ελλάδα για 250 ταξιδιωτικούς πράκτορες
18/04 06:51
Ετήσια έσοδα άνω των 43.000 ευρώ για τα Airbnb σε Μύκονο και Σαντορίνη
18/04 06:46
Η Χίος στο Μιλάνο – Μαστίχα, παράδοση, παραλίες και θρησκευτικός τουρισμός
18/04 06:29
Ημερίδα για την Ψυχική Υγεία των εργαζομένων από τα Koullias Hotels στην Κω
17/04 17:21
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ηράκλειο- Συνεργασία με το υπ.Τουρισμού
Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Ρόδο, Χαλκιδική, Κω, Ζάκυνθο και Κρήτη
Περιφέρεια Κρήτης | Διασύνδεση των Μινωικών Ανακτορικών Κέντρων με τους αρχαιολογικούς χώρους
Έκθεση στη Δημόσια Ιστορική Βιβλιοθήκη Ζακύνθου από τη συλλογή του Αναστάσιου Λιάσκου
Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης: Οι όροι παραχώρησης χώρων για εκδηλώσεις
Σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιο για την προστασία της βιοποικιλότητας στο Ελαφονήσι
Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Δράσεις τουριστικής προβολής σε Πολωνία και Μέση Ανατολή
O Δήμος Χανίων στο Φεστιβάλ «Από την Κρήτη στη Σίδη» στην Τουρκία
Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Αργοστολίου, Ηγουμενίτσας και Κασσάνδρας
Βαλεαρίδες: Πώς ο «πράσινος» φόρος μπορεί να φέρει πίσω τους εργαζόμενους στον τουρισμό
Εγκαινιάζεται σήμερα το "Peloponnese Trails": Νέο δίκτυο μονοπατιών για βιώσιμο τουρισμό
Nammos Resort AMAALA: Η ελληνική πολυτέλεια ταξιδεύει στην Ερυθρά Θάλασσα
Η ισπανική τηλεοπτική εκπομπή “Viajeros Cuatro” στην Κέρκυρα
Wyndham - Soliteight | 40 ξενοδοχεία Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία
Νέα πολυτελής άφιξη στην Κρήτη | Ανοίγει στις 2 Ιουνίου το JW Marriott Crete Resort & Spa
Διονυσίου Αρεοπαγίτου: Ένας περίπατος πολιτισμού στην καρδιά της Αθήνας
Ρεκόρ συμμετοχών στον Διεθνή Διαγωνισμό Ελαιολάδου ΑΤΗΕΝΑ | Χανιά 8 - 10 Μαΐου
Γαστρονομία με άρωμα Michelin στις πτήσεις Air France από ΗΠΑ
Στην Τανζανία το Περιφερειακό Φόρουμ Γαστρονομικού Τουρισμού για την Αφρική
Airbnb: Η τελική τιμή εμφανίζεται πλέον στις αναζητήσεις των καταλυμάτων
WTTC | Το Ηνωμένο Βασίλειο χάνει τουριστικά έσοδα λόγω κυβερνητικών πολιτικών
( 0 )