Αυτό είναι το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Νοτίου Αιγαίου για το 2023

Αυτό είναι το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Νοτίου Αιγαίου για το 2023

Το πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για το έτος 2023, ενέκρινε ομόφωνα το Περιφερειακό Συμβούλιο, στη συνεδρίαση της περασμένης Δευτέρας στην Ερμούπολη.

Εισηγούμενος το θέμα ο περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος, αναφέρθηκε στην αλλαγή στρατηγικής  που ακολουθείται πλέον για την προβολή του Νοτίου Αιγαίου, η οποία υπαγορεύτηκε από τις συνθήκες που διαμόρφωσαν οι διαδοχικές κρίσεις των τελευταίων ετών και κυρίως η πανδημία και που,  εκ του μετρήσιμου αποτελέσματος, κρίθηκε απολύτως επιτυχημένη.

Χαρακτηριστική ήταν η φράση του «είμαι ο Περιφερειάρχης των ρεκόρ του 2016, του 2017, του 2018, του 2019 και του 2022. Για μένα όμως, το μεγαλύτερο ρεκόρ και αυτό που θα πάρω μαζί μου όταν θα φύγω από την πολιτική,  είναι αυτές οι 600.000 του 2020».

Στο επίκεντρο της νέας στρατηγικής της Περιφέρειας ήταν και παραμένει η στροφή προς το ψηφιακό περιβάλλον μέσω της στοχευμένης ψηφιακής καμπάνιας που έφερε εντυπωσιακά αποτελέσματα. Ο Περιφερειάρχης έκανε εκτενή αναφορά και στην Πρωτοβουλία για τον Τουρισμό που μέσα από τη συνένωση δυνάμεων και τη συνεργασία Περιφέρειας, Δήμων, φορέων και εργαζομένων, συνέβαλλαν καθοριστικά στην μεγάλη επιτυχία του Νοτίου Αιγαίου.

Το 2022

Ειδικά για το 2022, αξιοσημείωτο είναι ότι την 1η Αυγούστου ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού αναθεώρησε προς το χειρότερο τις προβλέψεις του και προειδοποίησε ότι ο τουρισμός στην Ευρώπη το 2022 από πλευράς αφίξεων θα καλύψει μόνο το 65% - 80% των αφίξεων του 2019, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία και της ενεργειακής κρίσης.

Αντίθετα στις προβλέψεις αυτές και μέσα σε ένα περιβάλλον που εκ νέου κυριαρχήθηκε από την αβεβαιότητα, τα νησιά της  Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου κατέγραψαν την υψηλότερη κίνηση στην ιστορία τους με μια εντυπωσιακή αύξηση των αεροπορικών αφίξεων από το εξωτερικό κατά 15% σε σχέση με το 2019 (αποκλειστικά αφίξεις μέσω διεθνών πτήσεων σε 4 αεροδρόμια (Ρόδου, Κω, Μυκόνου, Σαντορίνης).  Με τον τρόπο αυτό, απέδειξαν έμπρακτα την ανθεκτικότητα τους και κεφαλαιοποίησαν αφενός την άριστη αντιμετώπιση της πανδημίας, αφετέρου την ανταγωνιστικότητα και τη θέση τους ως προορισμοί διεθνούς εμβέλειας και κύρους.

Η ΠΝΑ, λόγω της θέσης της στη διεθνή τουριστική αγορά την οποία και πρέπει να διατηρήσει, αλλά κυρίως λόγω του ότι το ΑΕΠ της προέρχεται κατά 97,1% από την τουριστική δραστηριότητα, προχώρησε σε όλες τις ενέργειες ώστε δεδομένης της παραπάνω αβεβαιότητας να στηρίξει την οικονομική δραστηριότητα στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα. Για τον λόγο αυτό ενίσχυσε ακόμη περισσότερο (σε σχέση με το 2021) τις δράσεις τουριστικής προβολής της, υλοποιώντας ένα ογκώδες και καινοτόμο για τα δεδομένα του ελληνικού δημόσιου  τομέα - πρόγραμμα με κύρια χαρακτηριστικά:

1. Τον μεγάλο όγκο, αφού υλοποίησε πάνω από 250 επιμέρους δράσεις προώθησης.

2. Τα ιδιαίτερα σύνθετα και σύγχρονα εργαλεία προώθησης που χρησιμοποιήθηκαν.

3. Τον μεγάλο αριθμό εμφανίσεων (impressions) που επιτεύχθηκαν μέσα από την online καμπάνια: Μέχρι σήμερα, και ενώ υπάρχουν ακόμα καμπάνιες σε εξέλιξη οι οποίες θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου, έχουν επιτευχθεί πάνω από 344.277.109 εμφανίσεις μηνυμάτων  σε επιλεγμένους, βάση συμπεριφορικών κριτηρίων, χρήστες σε 13 γεωγραφικές αγορές. Ο παραπάνω αριθμός δεν περιλαμβάνει εμφανίσεις σε μέσα στα οποία δεν υπάρχει η δυνατότητα μέτρησης.

 Το 2023

Όσον αφορά το πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής για το έτος 2023, αυτό καταρτίστηκε σε μια περίοδο κατά την οποία  δεν είναι ακόμη ξεκάθαρη η επίδραση που θα έχει στην καταναλωτική συμπεριφορά των δυνητικών τουριστών η συνεχιζόμενη αβεβαιότητα που απορρέει τόσο ως προς την κατάσταση στην Ουκρανία, κυρίως όμως από το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον και την αύξηση του κόστους ζωής στο σύνολο των αγορών.

Εξάλλου, στην τελευταία και πλέον επικαιροποιημένη θέση του, την 23η Νοεμβρίου 2022, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού εκφράζει συγκρατημένη αισιοδοξία για τους επόμενους μήνες. Χαρακτηριστικά αναφέρει ότι «Το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, συμπεριλαμβανομένου του επίμονα υψηλού πληθωρισμού και των αυξανόμενων τιμών της ενέργειας, που επιδεινώθηκε από τη ρωσική επίθεση στην Ουκρανία, θα μπορούσε να επηρεάσει τον ρυθμό ανάκαμψης το τέταρτο τρίμηνο αλλά και το 2023.»
Συνεπώς ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του προγράμματος προβολής  του Νοτίου Αιγαίου για την προσεχή σαιζόν είναι η ευελιξία, δηλαδή η  δυνατότητα να αναπροσαρμόζεται αναλόγως των συνθηκών του εξωτερικού περιβάλλοντος σε κάθε αγορά – στόχο.

Με βάση τα παραπάνω, πρόγραμμα τουριστικής προβολής της ΠΝΑ το 2023 θα περιλαμβάνει τις παρακάτω ενότητες δράσεων:

Διαφημιστικές καμπάνιες στο εξωτερικό και στην Ελλάδα

Η ΠΝΑ όχι μόνο θα διατηρήσει, αλλά και θα ενισχύσει την παρουσία της στις τουριστικές αγορές κυρίως μέσα από online διαφημιστικές καμπάνιες,  αφού αυτή η μορφή διαθέτει όχι μόνο εργαλεία μέτρησης και παρακολούθησης της αποτελεσματικότητας σε σχεδόν πραγματικό χρόνο, αλλά κυρίως δίνει τη δυνατότητα πλήρους ευελιξίας τόσο σε σχέση με την περίοδο υλοποίησης όσο και με την κατανομή της δαπάνης μεταξύ αγορών.

Θα πρέπει να επισημανθεί ότι:

1.  Η αύξηση της ζήτησης για τα νησιά της ΠΝΑ από τις ΗΠΑ το 2022 επιβάλλει την αύξηση της παρουσίας της ΠΝΑ στην συγκεκριμένη αγορά.

2.  Θα υπάρξει πρόβλεψη για καμπάνια διαφήμισης αλλά και γενικότερης προώθησης του εξαιρετικά σημαντικού έργου Rhodes CoLab, αλλά και των εξίσου σημαντικών έργων που αποτελούν μέρος του Κόμβου Αειφορίας & Καινοτομίας Νοτίου Αιγαίου (Astybus, Tilos Just Go Zero, Chalki GR-eco island, Naxos Smart Island, Syros Aegean Innovation Center).

3. Θα υπάρχει πρόβλεψη για προβολής και δημοσιότητας του τουριστικού προϊόντος της ΠΝΑ σε εθνικής εμβέλειας ΜΜΕ αφού η ελληνική αγορά αποτελεί παραδοσιακά μια εκ των σημαντικών αγορών στόχους της ΠΝΑ.

Συνέργειες προώθησης με Tour Operators και αεροπορικές εταιρείες

Η ΠΝΑ θα ενδυναμώσει τις συνέργειες προώθησης με σημαντικούς Tour Operators και αεροπορικές εταιρείες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην εισερχόμενη τουριστική κίνηση προς τα νησιά μας. Πιο συγκεκριμένα, η ενδυνάμωση αυτή θα επιτευχθεί με αύξηση – σε σχέση με το 2022 – τόσο του αριθμό των Tour Operators με τους οποίους θα συνεργασθεί με στόχο την προώθηση των νησιών μας όσο και τις γεωγραφικές αγορές που θα καλύψουν αυτές οι συνεργασίες, ενώ προβλέπονται και δράσεις για άνοιγμα γεωγραφικών αγορών εκτός της Ευρώπης.
Συμμετοχή σε Διεθνείς Εκθέσεις.

Υπό το πρίσμα της επαναξιολόγησης που κάνουν διεθνώς οι προορισμοί σε σχέση με το μίγμα των δράσεων προώθησης τους και κυρίως ως προς την αποτελεσματικότητα των τουριστικών εκθέσεων[1],  η ΠΝΑ θα συνεχίζει και το 2023 την παρουσία της σε επιλεγμένες τουριστικές εκθέσεις μέσω συμμετοχής της εντός των περιπτέρων του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Όπως είχε διατυπωθεί και στο πρόγραμμα δράσεων του 2022: «Η ΠΝΑ οφείλει αφενός να μεγιστοποιήσει την απόδοση & αποτελεσματικότητα των χρημάτων που δαπανά, αφετέρου να αναπροσαρμόσει το μίγμα δράσεων της σύμφωνα με τις προτιμήσεις του σύγχρονου καταναλωτή.

Υπό αυτό το πρίσμα η ΠΝΑ αποφάσισε ότι στις εκθέσεις εκείνες που συμμετέχει ο ΕΟΤ θα λαμβάνει μέρος ως συνεκθέτης, εντός δηλαδή του περιπτέρου του ΕΟΤ. Οι σημαντικοί πόροι που έως σήμερα δαπανούσε η ΠΝΑ συμμετέχοντας ως αυτόνομος εκθέτης μεταφέρονται αφενός στην online διαφήμιση μέσω πλατφορμών προγραμματικής διαφήμισης και μέσω tour operators, αφετέρου σε ειδικές εκδηλώσεις (road shows / workshops) οι οποίες θα απευθύνονται αποκλειστικά στους B2B συνεργάτες μας (tour operators, travel agents κλπ). Ευνόητο είναι ότι σε όσες εκθέσεις δεν συμμετέχει ο ΕΟΤ, η ΠΝΑ θα αξιολογήσει την παρουσία της ως αυτόνομος εκθέτης».

Ο  κατάλογος των εκθέσεων που η ΠΝΑ θα συμμετάσχει,  θα οριστικοποιηθεί ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες που θα επικρατούν αλλά και τυχόν πρόσθετες ανάγκες που θα προκύψουν εντός του έτους 2023.

Συμμετοχή / διοργάνωση road shows, workshops, ειδικών εκδηλώσεων

Σε χώρες που θα κριθεί απαραίτητο, η ΠΝΑ θα διοργανώσει ειδικές θεματικές εκδηλώσεις ώστε να ενισχύσει την εικόνα των νησιών, αλλά και να συσφίξει περαιτέρω τις σχέσεις τις με τους κύριους συνεργάτες της.  Αναλόγως του σκοπού και των στόχων της κάθε εκδήλωσης, αυτές θα έχουν τη μορφή είτε B2C roadshows, είτε Β2Β workshops με tour operators ή /και travel agents, είτε και ειδικές εκδηλώσεις – συναντήσεις με στρατηγικές σημασίας συνεργάτες.  Στο πλαίσιο αυτών των ενεργειών θα αξιολογηθούν δράσεις σε επιλεγμένες κύριες ευρωπαϊκές αγορές, καθώς και τις ΗΠΑ και την Μέση Ανατολή.

Κοινωνικά μέσα

Η ΠΝΑ θεωρεί αναγκαία την συνέχεια και το 2023 της διευρυμένης παρουσίας της στα κοινωνικά μέσα  και ειδικότερα στο Instagram, το Facebook και το Tik Tok.

Φιλοξενίες

Η ΠΝΑ επενδύει σταθερά σε δράσεις εξωστρέφειας και όπως κάθε χρόνο θα υλοποιήσει μια σειρά από φιλοξενίες αλλοδαπών και Ελλήνων οι οποίοι έχουν από την ιδιότητα τους τη δυνατότητα να συμβάλουν ενεργά στην προώθηση των νησιών μας ως τουριστικών προορισμών.

Παραγωγή υλικού

H ΠΝΑ οφείλει να ανανεώνει συνεχώς το σύνολο του διαθέσιμου οπτικοακουστικού υλικού της και συγκεκριμένα:

  • Διαφημιστικά videos
  • Ψηφιακά banners & φωτογραφικό υλικό
  • Έντυπο υλικό προώθησης
  • Μακέτες διαφημιστικών καταχωρήσεων
  • Αναμνηστικά προωθητικά προϊόντα & δώρα

Συνέδρια, ημερίδες, εκδηλώσεις, αθλητικές & πολιτιστικές διοργανώσεις

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 01/04 18:49

    Διάρρηξη στο Λαογραφικό Μουσείο Στεμνίτσας - Πωλούν αντικειμένα του 19ου αιώνα στο Μοναστηράκι

  2. 01/04 11:42

    Επίσκεψη του Κινέζου Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού στο Μουσείο Καζαντζάκη

  3. 01/04 11:28

    5ος Μαραθώνιος Κισσάβου

  4. 01/04 11:27

    Πανελλήνια Ανιχνευτική Πολιτιστική Ενημέρωση στη Χίο

  5. 31/03 19:00

    Κλειστός κάθε Τρίτη ο Αρχαιολογικός Χώρος των Φιλίππων - έντονη διαμαρτυρία των ταξιδιωτικών γραφείων

  6. 31/03 18:53

    Συνάντηση Κικίλια με τον Πρέσβη του Καναδά | Ξεκίνησαν οι πτήσεις από Τορόντο και Μόντρεαλ στην Αθήνα

  7. 31/03 15:58

    Σύντομα η Lufthansa θα αποκτήσει την Ita Airways;

  8. 31/03 15:39

    ΣΕΤΚΕ: Εκτός του προγράμματος ΕΣΠΑ Πράσινης Μετάβασης ΜμΕ τα τουριστικά καταλύματα

  9. 31/03 15:21

    ΤΑΙΠΕΔ: Οκτώ επενδυτικά σχήματα για την αξιοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου ΑΕ

  10. 31/03 15:12

    Ανακηρύχτηκε προτιμητέος επενδυτής για τη μαρίνα Πύλου

  11. 31/03 14:58

    Στην τουριστική αξιοποίηση του ευρωπαϊκού μονοπατιού Ε6 στοχεύει η Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας- Θράκης

  12. 31/03 14:21

    Ένα νέο ξενοδοχειακό κόνσεπτ γεννιέται στη Μαγιόρκα

  13. 31/03 13:34

    O by Myconian Collection: Το νέo 5στερο ξενοδοχείο της Μυκόνου ανοίγει τις πύλες του στις 21 Απριλίου

  14. 31/03 12:58

    Ο όμιλος FTI σχεδιάζει νέο brand-ομπρέλα για τα ξενοδοχεία του

  15. 31/03 12:25

    Πρεσβευτές της Ρόδου οι ψηφιακοί νομάδες που ζουν στο νησί τα τελευταία χρόνια

  16. 31/03 12:06

    Eurowings: Νέα σύνδεση με Ζάκυνθο – Οι 4 ελληνικοί προορισμοί από το Βερολίνο για το καλοκαίρι

  17. 31/03 11:55

    Πράσινο φως για την μεγάλη επένδυση στο Μαρούσι με καζίνο, ξενοδοχείο και χώρους ψυχαγωγίας

  18. 31/03 10:44

    Όμιλος Mitsis Hotels | 36 εκατ. ευρώ για τη μετατροπή του Μεγάρου Σλήμαν σε 5άστερο ξενοδοχείο στην Αθήνα

  19. 31/03 10:30

    Τουρισμός | Αυξάνονται κατά 50% οι πτήσεις μεταξύ Ρωσίας και Τουρκίας αυτό το καλοκαίρι

  20. 31/03 10:13

    Πώς τρέφονται οι αιωνόβιοι; Έξι καθηγητές του ΕΚΠΑ δίνουν διατροφικές συμβουλές

  21. 31/03 09:51

    Άμεση λύση για τη συμμετοχή τουριστικών καταλυμάτων στο πρόγραμμα «Πράσινη Μετάβαση»

  22. 31/03 07:30

    Αποπεράτωση ξενοδοχείου στη Μύκονο - Αλλαγή χρήσης κτιρίου από ξενοδοχείο σε κατοικίες στην παραλία Κατερίνης

  23. 31/03 07:28

    Πώς θα γίνει ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός της Σύμης

  24. 31/03 07:12

    Πλούσια αθλητική σκηνή με ανεμόπτερα στη Λάρισα

  25. 31/03 07:10

    Το νέο ωράριο λειτουργίας των Γραφείων Πληροφοριών του ΕΟΤ

  26. 31/03 07:05

    Πρώτο Φεστιβάλ Φιλαρμονικών Σκιάθου

  27. 30/03 23:01

    Σε αναζήτηση επενδυτή για την αξιοποίηση των θερμοπηγών και του πρώην ξενοδοχείου «ΣΑΡΛΙΤΖΑ» στη Λέσβο

  28. 30/03 16:57

    Τέλος στο απόρρητο των αμοιβών: Οι εργαζόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για τις αμοιβές των συναδέλφων τους της ίδιας κατηγορίας

  29. 30/03 16:52

    Διεθνής διαφημιστική προβολή του «Shopping in Greece» | Εμπόριο και Τουρισμός ενώνουν δυνάμεις

  30. 30/03 16:02

    50 χρόνια TUI fly - Περισσότερες από τις μισές αεροπορικές θέσεις για το 2023 αφορούν τα ελληνικά νησιά

  31. 30/03 15:48

    Το W Costa Navarino υποδέχεται τη νέα σεζόν από τις 5 Απριλίου με ένα δυναμικό πρόγραμμα εμπειριών

  32. 30/03 15:45

    Emirates και United: Πτήσεις κοινού κωδικού για την ενίσχυση της συνδεσιμότητας με τις ΗΠΑ 

  33. 30/03 15:43

    Η KLM πετά σε 165 προορισμούς φέτος το καλοκαίρι

  34. 30/03 15:30

    O θρύλος του τένις στη νέα καμπάνια τουριστικής προβολής της Ελβετίας

  35. 30/03 15:10

    Όλοι οι "κρίκοι" του τουρισμού, δεν μπορεί να βασίζονται σε ένα "κλειδί"

  36. 30/03 14:25

    Μ. Παπαδόπουλος: Ενισχύουμε το εξειδικευμένο προσωπικό στα αεροδρόμια της χώρας

  37. 30/03 14:12

    Ενισχύονται με επιπλέον 600 εργαζόμενους οι ελληνικές Προξενικές Αρχές σε τρίτες χώρες

  38. 30/03 14:08

    Jet2: Νέος προορισμός city break η Αθήνα το καλοκαίρι του 2023

  39. 30/03 13:46

    Διευθυντές Ξενοδοχείων Ρόδου | Τεράστιο το κόστος από την σπατάλη τροφίμων - καθοριστικό για τις κρατήσεις το περιβαλλοντικό αποτύπωμα

  40. 30/03 13:35

    Springer Reisen: Περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2023 χάρη σε νέα πλατφόρμα

  41. 30/03 12:23

    AEGEAN και CAE δημιουργούν το πρώτο σύγχρονο Κέντρο Προσομοιωτών Πτήσεων και Εκπαίδευσης Πληρωμάτων στην Ελλάδα

  42. 30/03 12:01

    Περιβάλλον, πανδημία και τουρισμός | Νέο ευρωπαϊκό έργο στην Κρήτη από το ΜΑΙΧ και την Περιφέρεια

  43. 30/03 11:50

    Ο Κώστας Μπακογιάννης επισκέφθηκε το «Chabad House» στου Ψυρρή: «Η Αθήνα είναι μια ασφαλής πόλη»

  44. 30/03 11:41

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | ¨Η βέλτιστη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στα ξενοδοχεία της Κρήτης¨

  45. 30/03 11:33

    Ψηφιακή πλατφόρμα για το κρητικό κρασί από τον Δήμο Ηρακλείου

  46. 30/03 11:28

    Η Καλαμάτα έγινε προορισμός για όλο το χρόνο με Έλληνες και ξένους επισκέπτες

  47. 30/03 11:17

    Οι μέλισσες, δίνουν πληροφορίες για την υγεία των κατοίκων των πόλεων

  48. 30/03 11:09

    Η Κέρκυρα αποκαλύπτει τον πολύπλευρο χαρακτήρα της

  49. 30/03 10:14

    Ελεγχόμενη τεχνητή νοημοσύνη ζητούν ο Έλον Μασκ και άλλοι 1.000 ειδικοί - επικαλούνται κινδύνους για την κοινωνία

  50. 30/03 07:56

    Λήμνος: Εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για τους πεσόντες στη μάχη της Καλλίπολης

  51. 30/03 07:55

    Οι εκτιμήσεις για την ελβετική οικονομία στη διετία 2023-24

  52. 30/03 07:49

    Kissavos Road Tour στον Κίσσαβο

  53. 30/03 07:46

    26ος Αγώνας Ανώμαλου Δρόμου και Πεζοπορίας Κουδουμά Ηρακλείου

  54. 29/03 18:17

    EasyJet holidays | Μείωση της σπατάλης τροφίμων στα ξενοδοχεία μέσω της τεχνητής νοημοσύνης

  55. 29/03 17:11

    Hotelplan Suisse: Μικρότερες του αναμενόμενου οι αυξήσεις των διακοπών στη Μεσόγειο - Αύξηση της μέσης δαπάνης των Ελβετών

  56. 29/03 14:54

    Τουρισμός: Γιατί ένας στους 5 Βρετανούς μετανιώνει αμέσως μετά την κράτηση διακοπών

  57. 29/03 14:22

    Ξενοδοχεία Αθήνας | Θετικές οι επιδόσεις το α΄δίμηνο του 2023- Υστερούν οι τιμές έναντι των ανταγωνιστριών πόλεων

  58. 29/03 12:56

    Κομισιόν κατά του greenwashing για πιο αξιόπιστες διαφημίσεις πράσινων προϊόντων και υπηρεσιών

  59. 29/03 12:35

    Σ.Ζαχαράκη | Βιώσιμη ανάπτυξη στη Στερεά Ελλάδα μέσα από τις ειδικές μορφές τουρισμού

  60. 29/03 12:14

    Σε τροχιά αξιοποίησης τα Λουτρά Θέρμης στη Θεσσαλονίκη

  61. 29/03 11:56

    ΠΟΥ: Τέλος στις επιπλέον δόσεις εμβολίου κατά του κορωνοϊού για τους υγιείς ενήλικες

  62. 29/03 11:47

    The Travel: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα Ελληνικά νησιά για όσους ταξιδεύουν μόνοι το 2023

  63. 29/03 11:17

    Τα θέματα του κλάδου στη Συνέλευση της Ένωσης Επιχειρηματιών Ενοικιαζόμενων Δωματίων Ηρακλείου «Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ»

  64. 29/03 10:12

    Σαρωτικοί έλεγχοι από τους «Ράμπο» της Επιθεώρησης Εργασίας σε όλη την Ελλάδα - Ποιες επιχειρήσεις μπαίνουν στο στόχαστρο

  65. 29/03 07:45

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Χαλκιδική και Σαντορίνη

  66. 29/03 07:43

    Airbnb | Η πλειονότητα των οικοδεσποτών της Ευρώπης καλωσορίζουν τους νέους ενιαίους κανόνες

  67. 29/03 07:41

    Διαγωνισμός 95.000 ευρώ για διαμονή και σίτιση διακοπών ΚΑΠΗ

  68. 29/03 07:37

    Νέο πρόγραμμα για τους ηγέτες της φιλοξενίας από EEA και King's Business School

  69. 29/03 07:31

    Πολιτιστική εκδήλωση στη μνήμη του Γιώργου Σεφέρη στο Ηράκλειο

  70. 28/03 21:37

    Τ. Θεοδωρικάκος | Ισχυρό μήνυμα η σύλληψη των τρομοκρατών: Ασφαλής προορισμός η Ελλάδα - 100 επιπλέον αστυνομικοί στη Μύκονο

  71. 28/03 15:58

    Η British Airways ακυρώνει πτήσεις από το Χίθροου κατά την Πασχαλινή περίοδο

  72. 28/03 15:48

    Τουρισμός: Στους 5 κορυφαίους προορισμούς των Γερμανών για το Πάσχα η Ελλάδα

  73. 28/03 15:36

    Νέα εποχή για το Patmos Aktis Suites & Spa μετά την επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ του Επενδυτικού Ταμείου SMERC

  74. 28/03 15:26

    Κύπρος: Συνάντηση Υφυπουργού Τουρισμού με την Πρέσβειρα της Γερμανίας

  75. 28/03 14:36

    ΕΟΤ Γαλλίας | Απευθείας αεροπορική σύνδεση Παρίσι- Κεφαλονιά

  76. 28/03 14:33

    SKY express: Eμπλουτίζει το θερινό της πρόγραμμα με 12 χώρες, 29 πόλεις εξωτερικού και το μεγαλύτερο δίκτυο εσωτερικού 

  77. 28/03 13:22

    Τα 12 πιο «καυτά» νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2023

  78. 28/03 11:57

    Τουρισμός | Σε επίπεδα 2019 οι αεροπορικές θέσεις στην Ευρώπη αυτό το Πάσχα – Αύξηση 7% στην Ελλάδα

  79. 28/03 11:27

    National Geographic: Αυτά είναι τα 25 καλύτερα Ελληνικά νησιά για διακοπές το 2023

  80. 28/03 11:17

    Κ.Μητσοτάκης | Στις 21 Μαΐου οι εκλογές

  81. 28/03 11:02

    Στρατηγικής σημασίας συνεργασία των Οργανισμών Τουρισμού Θεσσαλονίκης–Βελιγραδίου

  82. 28/03 11:00

    Disney Cruise Line: Κρουαζιέρες στη Μεσόγειο και τα Ελληνικά νησιά το 2024

  83. 28/03 10:31

    Tο «Μουσείο της Ακρόπολης» στα 100 με την υψηλότερη επισκεψιμότητα παγκοσμίως το 2022

  84. 28/03 10:21

    Handelsblatt | Ο Ιβάν Σαββίδης ενδιαφέρεται και για άλλα λιμάνια

  85. 28/03 07:42

    Πράσινο φως για 2 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Κάρπαθο και Κέρκυρα

  86. 28/03 07:40

    Νέο ξενοδοχείο στο Μαυροβούνιο από τη Meliá Hotels International

  87. 28/03 07:37

    Τα Choice Hotels παρουσιάζουν τη «νεραϊδονονά» των ξενοδοχείων

  88. 28/03 07:35

    Δήμος Τήνου: Προτάσεις επί της Περιβαλλοντικής Μελέτης της περιοχής NATURA στο νησί

  89. 28/03 07:33

    Αλβανία | Επενδύσεις 21 εκατ. ευρώ στις σιδηροδρομικές μεταφορές το 2022

  90. 27/03 19:44

    Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κέρκυρας | Ξεκίνησε η σεζόν με αισιοδοξία για μια καλή χρονιά στο νησί

  91. 27/03 15:54

    Sotheby’s International Realty: Η Ελλάδα στους πιο ελκυστικούς προορισμούς στην παγκόσμια αγορά πολυτελών ακινήτων το 2023

  92. 27/03 14:15

    Για πλημμύρα τουριστών προετοιμάζεται η Μαγιόρκα το Πάσχα – Τα ξενοδοχεία δεν δέχονται νέες κρατήσεις

  93. 27/03 13:38

    Γαλλία: Η Ελλάδα πρώτη σε τουριστικές πωλήσεις τον Φεβρουάριο 2023

  94. 27/03 13:20

    The Social Athens Hotel: Νέα είσοδος της Radisson στην Ελλάδα με έκτο ξενοδοχείο στο Κολωνάκι

  95. 27/03 12:39

    Nammos | Από ταβέρνα στην Ψαρού σε διεθνές brand πολυτελών ξενοδοχείων – Έρχεται το πρώτο Nammos Hotel στη Μύκονο

  96. 27/03 12:33

    Πώς οι υπάλληλοι ξενοδοχείων μπορούν να καταλάβουν ένα παιδί - θύμα trafficking | «Κόκκινες σημαίες» και «καμπανάκια»

  97. 27/03 12:19

    The Sun: Το ελληνικό νησί που έχει γίνει η... νέα, προσιτή Μύκονος, για τους Βρετανούς

  98. 27/03 11:48

    Εκδήλωση στην Αθήνα με θέμα «Γνωρίζοντας την Κάσο»

  99. 27/03 11:13

    Ολλανδία: Καμπάνια κατά του πλαφόν στις πτήσεις που θα εκτοξεύσει τις τιμές – «Η μέση οικογένεια θα αποφεύγει τα ταξίδια»

  100. 27/03 10:55

    To Ην. Βασίλειο απέκτησε νέο tour operator κρουαζιέρας και είναι Ελληνικός! Πακέτα με διαμονή σε Αθηναϊκά ξενοδοχεία