Και μετά από αυτή την σεζόν, τι;

Η εξέλιξη της φετινής χρονιάς μέχρι στιγμής διαφαίνεται πως έχει προκαλέσει ένα θετικό κλίμα αισιοδοξίας για αρκετούς προορισμούς καθώς ξεπεράστηκαν οι προσδοκίες σε επίπεδο κρατήσεων. Βέβαια αυτό δεν συνέβη για το σύνολο των προορισμών αφήνοντας κάποια ερωτηματικά και δημιουργώντας προβληματισμό στους ξενοδόχους συγκεκριμένων περιοχών. Από την δική μου πλευρά διαπίστωσα ότι για μια ακόμα χρονιά η πλειοψηφία των δραστηριοποιούμενων στον ξενοδοχειακό κλάδο δεν έδωσαν την απαιτούμενη βαρύτητα σε ότι αφορά την ψηφιακή τους παρουσία, παρασυρόμενοι από το συνεχές κύμα κρατήσεων που ερχόντουσαν αβίαστα. Άλλα όπως συνηθίζεται να λέγεται "δεν είναι κάθε μέρα του Άη Γιαννιού". Μπορεί οι προβλέψεις της Statista να διαβλέπουν αυξημένα έσοδα και για το 2023, παρόλα αυτά το γενικότερο κλίμα χαρακτηρίζεται ως ασταθές για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε και βέβαια προβληματιζόμαστε.
Για το λόγο αυτό οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις απαιτείται να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη και ανταγωνιστική ψηφιακή παρουσία που θα επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Μια σημαντική παράμετρος που επηρεάζει και διαμορφώνει την συνολική digital marketing στρατηγική είναι το γεγονός πως το κανάλι των απευθείας κρατήσεων χρόνο με τον χρόνο αποκτά και περισσότερη δύναμη και όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες το επιλέγουν. Δυστυχώς διαπιστώνω πως αρκετές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις επιλέγουν να εναποθέτουν το μεγαλύτερο μέρος εάν όχι το σύνολο των κρατήσεων τους στις διάφορες ΟΤΑ πλατφόρμες. Σε καμμία περίπτωση δεν προτείνω την πλήρη απουσία από τους ΟΤΑ, αντιθέτως ενθαρρύνω την παρουσία τους, υπό συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις, εκμεταλλευόμενες το billboard effect που έχω αναπτύξει σε προηγούμενο άρθρο μου.
Ας εξετάσουμε όμως ποιές είναι οι κινήσεις που θα πρέπει να ακολουθήσει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση για να αντιμετωπίσει με επιτυχία την ερχόμενη σεζόν. Και μην ξεχνάτε οι εργασίες ξεκινάνε από σήμερα και όχι τον Μάρτιο.
1. Ψηφιακή παρουσία
H ψηφιακή παρουσία είναι ένα προαπαιτούμενο για να ξεκινήσουμε να μιλάμε για ψηφιακό marketing. Η παρουσία δεν αφορά μόνο το Site μας, έχει να κάνει με το σύνολο των αποτελεσμάτων αναζήτησης σχετικά με την τουριστική μας επιχείρηση. Το κοινό απαιτεί να μπορεί να μας «βρει» online. Αν δεν έχουμε φροντίσει εμείς για την ψηφιακή μας παρουσία, θα φροντίσουν άλλοι, ερήμην μας, δημοσιεύοντας κριτικές, φωτογραφίες, βίντεο, ακόμα και άρθρα. Συμβαίνει πολύ συχνά να μην είναι το Site μας το πρώτο αποτέλεσμα όταν ψάχνουμε την επωνυμία της επιχείρησής μας στις μηχανές αναζήτησης!
2. Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing
Πολύ συχνά το ψηφιακό marketing αντιμετωπίζεται αποσπασματικά ή συγχέεται με μεμονωμένα είδη προώθησης όπως με την online διαφήμιση, ή με τη χρήση social media. Δεν υποκαθιστά το Marketing, το συμπληρώνει. Είναι σημαντικό λοιπόν το ψηφιακό marketing να εντάσσεται στα πλαίσια μιας συνολικής στρατηγικής marketing της τουριστικής επιχείρησης για να είναι αποτελεσματικό.
3. Επικοινωνία
Τα περισσότερα ψηφιακά κανάλια χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας, συχνά δημόσια και σε πραγματικό χρόνο. Το κοινό σχολιάζει, ζητά υποστήριξη, κάνει ερωτήσεις, δημοσιεύει κριτικές και ο τρόπος με τον οποίο εμείς επικοινωνούμε, ο τόνος που χρησιμοποιούμε και ο χρόνος απόκρισης είναι όλοι δείκτες οι οποίοι χαρακτηρίζουν την τουριστική μας επιχείρηση. Ο διάλογος με το κοινό μας είναι σημαντικός για την εικόνα μας, αλλά και για τη δημιουργία ενδιαφέροντος γύρω από την τουριστική μας επιχείρηση.
4. Το στοχευμένο κοινό
Το στοχευμένο κοινό δεν είναι απλά οι δυνητικοί μας πελάτες, είναι οι ιδανικοί μας πελάτες. Είναι οι ομάδες των ανθρώπων τους οποίους θέλουμε να προσελκύσουμε και μετατρέψουμε σε πελάτες μας γιατί φτάνουν να έχουν τη δεκαπλάσια αξία για την επιχείρησή μας στον κύκλο ζωής τους από τον μέσο πελάτη. Δεν είναι μόνο η αυξημένη κατανάλωση και οι επαναλαμβανόμενες κρατήσεις, αλλά και η επιρροή που έχουν στον κύκλο τους να δημιουργήσουν νέους ιδανικούς πελάτες για την τουριστική μας επιχείρηση.
Η δημιουργία μιας αφοσιωμένης online κοινότητας είναι ο απόλυτος στόχος αυτής της αναζήτησης.
5. Προωθητικές ενέργειες
Οι προωθητικές ενέργειες μέσα από τα ψηφιακά μέσα φέρνουν αξία στην τουριστική μας επιχείρηση όταν γίνονται σωστά και προγραμματισμένα: Πρέπει να υπάρχει καλός σχεδιασμός εκτέλεσης και σωστός προϋπολογισμός. Να στοχεύσουμε το κατάλληλο κοινό, να έχουμε βάλει συγκεκριμένους στόχους τους οποίους να μπορούμε να αξιολογήσουμε με μετρήσεις, να είναι πραγματικά ελκυστική η προσφορά και να γίνει σωστά η διασπορά της προωθητικής ενέργειας. Συμβαίνει συχνά το κόστος των προωθητικών ενεργειών να μας φοβίζει, όταν το αντίστοιχο κόστος των μεσαζόντων της τουριστικής οικονομίας μπορεί να είναι πολλαπλάσιο.
6. Τα ψηφιακά μέσα
Τα απαραίτητα ψηφιακά μέσα περιλαμβάνουν πρωτίστως την ιστοσελίδα μας. Είναι πολύ απλό: αν δεν φτάσει κάποιος στη σελίδα μας, δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει απευθείας κράτηση. Το Site μας θα πρέπει να είναι συνδεδεμένο με τα σωστά social media, με πλατφόρμες διασποράς περιεχομένου, τις πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και email marketing, τα OTA sites, και τα review sites. Θα πρέπει να υπάρχει στρατηγική και πλάνο για τη χρήση και σωστή εκμετάλλευση όλων των ψηφιακών μέσων που χρησιμοποιούμε, με ιδιαίτερη προσοχή στο mobile το οποίο εξελίσσεται στο κυρίαρχο μέσο κατανάλωσης ψηφιακού τουριστικού περιεχομένου.
7. Μετρήσιμα αποτελέσματα
Ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα του ψηφιακού Marketing είναι ότι τα αποτελέσματά μας είναι απολύτως μετρήσιμα. Χρειάζεται να θέσουμε όμως τους σωστούς στόχους ανάπτυξης για να μπορούμε να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητά μας. Aν για παράδειγμα έχουμε θέσει στόχους για αύξηση early bookings, direct bookings και πληρότητα, οι δείκτες αυτοί είναι απολύτως μετρήσιμοι αν έχομε στήσει τα εργαλεία μετρήσεών μας σωστά.
Αυτό που πρέπει να προσέξουμε περισσότερο είναι να θέτουμε τους στόχους μας σωστά και να έχουμε υπομονή. Οι προσδοκίες μας πρέπει να είναι ανάλογες της επένδυσής μας σε χρόνο και σε χρήμα, να κάνουμε σταθερά βήματα με συνέπεια και προγραμματισμό και τα αποτελέσματά μας θα είναι αθροιστικά.
Επενδύοντας λοιπόν στην δημιουργία και διαχείριση της ψηφιακής μας παρουσίας, συντονίζοντας το ψηφιακό marketing με το Marketing plan μας, εντοπίζοντας το στοχευμένο κοινό μας και τρέχοντας τις σωστές προωθητικές ενέργειες, έχουμε κάνει σημαντικά βήματα να πετύχουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους. Σε επόμενα άρθρα θα μπούμε σε λεπτομέρειες σχετικά με το πως μπορεί η τουριστική μας επιχείρηση να εκμεταλλευτεί σωστά τα πλεονεκτήματα τα οποία μας προσφέρει το ψηφιακό marketing.
Εν κατακλείδι digital marketing για ξενοδοχείο δεν είναι το Facebook και το Instagram που διαχειρίζεται ένας ανηψιός ή απλός χρήστης των πλατφορμών. Είναι η βιτρίνα της επιχείρησης που θα ανοίξει την πόρτα των κρατήσεων σας. Για αυτό το λόγο προετοιμαστείτε σωστά για την ερχόμενη σεζόν από τώρα (και όχι τον Μάρτιο!!!)
** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων.
19/04 07:04
19/04 07:00
Juneyao Airlines: Περισσότερες απευθείας πτήσεις από τη Σαγκάη στην Αθήνα το 2025
19/04 07:00
Ο Δήμος Σίφνου αναζητεί 28 χώρους πάρκινγκ ενόψει της τουριστικής περιόδου
19/04 07:00
Ο Δήμαρχος Ελαφονήσου στο TN: Οι κρατήσεις για Πάσχα και καλοκαίρι προμηνύουν μια πολύ καλή σεζόν
19/04 00:05
Το φαγητό ως μοχλός ευημερίας: 6 τάσεις που αναδιαμορφώνουν τη Φιλοξενία
18/04 18:12
Το Nations Cup Beach Volleyball έρχεται στο TUI Magic Life Candia Maris στις 16-18 Μαΐου
18/04 14:46
18/04 14:28
Παραδοσιακό Πάσχα στη Νάξο: Μοναδικά έθιμα και τοπική κουζίνα
18/04 11:57
Αξέχαστο Πάσχα στη Σίφνο: Παράδοση, κατάνυξη και αυθεντικότητα
18/04 10:40
18/04 08:42
Πώς οι ευρωπαϊκές αεροπορικές χάνουν εκατοντάδες εκατομμύρια όσο αυξάνονται οι επιβάτες
18/04 08:41
Ελληνικός τουρισμός: Ισχυρό ρεύμα από τη Βρετανία το Πάσχα – Ποιοι προορισμοί επωφελούνται
18/04 07:56
18/04 07:47
Δήμος Πάρου | Παρέμβαση υπέρ επαγγελματιών για πρόστιμα αυθαίρετης χρήσης
18/04 07:15
18/04 07:00
Alltours: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ελλάδα για 250 ταξιδιωτικούς πράκτορες
18/04 06:51
Ετήσια έσοδα άνω των 43.000 ευρώ για τα Airbnb σε Μύκονο και Σαντορίνη
18/04 06:46
Η Χίος στο Μιλάνο – Μαστίχα, παράδοση, παραλίες και θρησκευτικός τουρισμός
18/04 06:29
Ημερίδα για την Ψυχική Υγεία των εργαζομένων από τα Koullias Hotels στην Κω
17/04 17:21
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ηράκλειο- Συνεργασία με το υπ.Τουρισμού
17/04 12:51
17/04 12:10
17/04 11:49
Η αμερικανική Lyft «πατάει γκάζι» στην Ευρώπη με την εξαγορά της FreeNow
17/04 10:54
Η Αθήνα το νέο hotspot στην Ευρώπη για ξενοδοχειακές επενδύσεις- 8η πιο ελκυστική πόλη το 2025
17/04 10:43
Οι δασμοί Τραμπ προκαλούν ανησυχία στη διεθνή αγορά επαγγελματικών ταξιδιών
17/04 10:36
Jet2: Τέσσερις νέοι ελληνικοί προορισμοί από το Λούτον το καλοκαίρι του 2026
17/04 10:04
Σημαντική αύξηση άνω του 18% στις απευθείας κρατήσεις στα Ελληνικά ξενοδοχεία για το Πάσχα
17/04 09:54
Πασχαλινές Παραδόσεις των Κυκλάδων: Ένα Μωσαϊκό Πίστης και Πολιτισμού
17/04 08:23
Βραχυχρόνια μίσθωση: 1,15 εκατ. διαθέσιμες διανυκτερεύσεις το Μάρτιο στην Ελλάδα
17/04 08:21
Γαστρονομικές αποδράσεις στο Ζαγόρι: Ανακαλύπτοντας τους θησαυρούς της Ηπειρώτικης κουζίνας
17/04 07:32
17/04 07:05
Έτοιμη να υποδεχθεί τους επισκέπτες της η Ιθάκη για το Πάσχα και τη θερινή περίοδο
17/04 07:05
Η Handwritten Collection της Accor επεκτείνεται στην Ευρώπη – Η πρώτη ελληνική συμμετοχή
17/04 06:42
Μύκονος: Χαμόγελα για το Πάσχα, αισιοδοξία για ρεκόρ αφίξεων το 2025 | Η Μαρία Κουσαθανά στο T.N.
17/04 06:10
CBRE Hotels | Γιατί η αξία των ξενοδοχείων στην Ελλάδα θα συνεχίσει να ανεβαίνει
16/04 20:23
Τουρισμός περιπέτειας: Η Ελλάδα κερδίζει τους Βρετανούς ταξιδιώτες της δράσης
16/04 20:11
Χερσόνησος: 33.000 τουριστικές κλίνες στο σύστημα «Πληρώνω Όσο Πετάω»
16/04 16:02
16/04 15:57
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ρέθυμνο | Συνεργασία υπ. Τουρισμού και Δήμου
16/04 14:45
16/04 14:04
Wizz Air: Εκστρατεία ιατρικής ενημέρωσης ενόψει της αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης του Πάσχα
16/04 13:14
Μαγιόρκα: Αυξημένα μέτρα ασφαλείας στην Πάλμα κατά την τουριστική περίοδο
16/04 12:41
Expedia | O αθλητικός τουρισμός αντιπροσωπεύει το 10% της παγκόσμιας τουριστικής δαπάνης
16/04 11:32
16/04 11:17
16/04 11:02
Προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας στην Πολωνία - ξεκινούν απευθείας πτήσεις προς Θεσσαλονίκη
16/04 10:54
Συμβουλές ασφαλούς οδήγησης εν όψει της μεγάλης εξόδου των εκδρομέων για το Πάσχα
16/04 10:45
16/04 10:41
Το χανιώτικο λάδι ως μοχλός ανάπτυξης στην τουριστική οικονομία της Κρήτης
16/04 07:59
Η Archirodon σε κοινοπρακτικό σχήμα για μεγάλη επένδυση σε νέο λιμάνι στην Αλβανία
16/04 07:53
Το πρώην Δημαρχείο Γόρτυνας μετατρέπεται σε Κέντρο Τουριστικής και Πολιτιστικής Ενημέρωσης
16/04 07:49
CHC Group: Η ελληνική αλυσίδα που φέρνει τη Hilton στην Ελούντα και την Κάρπαθο
16/04 07:43
Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών: Διαγωνισμός για τη μίσθωση δωματίων στη Σκοτίνα Πιερίας
16/04 07:35
Koziakas Mountain Race 2025: Η πρόκληση του βουνού στον Κόζιακα
16/04 07:12
Τουρισμός: Περιζήτητα τα πακέτα της TUI για Ελλάδα στην Αυστρία – Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
16/04 07:05
16/04 07:00
Η βιώσιμη ανάπτυξη δεν είναι επιλογή – είναι προϋπόθεση για τον ελληνικό τουρισμό
16/04 06:10
Υπουργείο Τουρισμού | Λευκή Βίβλος για τον τουριστικό μετασχηματισμό- διαγωνισμός 766.000 ευρώ
16/04 06:05
Ερέτρια: Παραθαλάσσιος παράδεισος για τις διακοπές του Πάσχα
15/04 23:15
Κυβερνητικές δεσμεύσεις για την άμεση λειτουργία του Μετρό στην Καλαμαριά
15/04 16:15
Πάσχα στη Σύρο, Πάρο, Κίμωλο και Αλόννησο | Τι λένει στο ΤΝ φορείς των νησιών
15/04 15:51
Παράδοση στα ψηλά βουνά: Ο στολισμός του Επιταφίου στο Οροπέδιο Λιμνάκαρου της Κρήτης
15/04 15:43
Σταθερό το επενδυτικό ενδιαφέρον στον τουρισμό διεθνώς το α' τρίμηνο
15/04 15:19
Επιβατική κίνηση α' τριμήνου | +9,1% στα αεροδρόμια της ΥΠΑ, +6,5% σε όλα
15/04 14:48
Πώς θα είναι ο κόσμος μας το 2035; - Διαβάστε τι απάντησαν οι μετέχοντες στο Φόρουμ των Δελφών
15/04 14:12
15/04 13:58
Η Norwegian Cruise Line βάφτισε το νέο της πλοίο- νέα αξιοθέατα στο ιδιωτικό νησί
15/04 13:45
Θήρα: Καθαρίστρια σκοτώθηκε από πτώση αιωρούμενου κρεβατιού - Δήλωση Αντώνη Παγώνη
15/04 12:03
Δήμος Αθηναίων: task force για την ανάδειξη και προστασία του ιστορικού κέντρου
15/04 11:49
Τουρκικός τουρισμός 2025 | Στόχος τα 65 εκατ. τουρίστες με 64 δισ. δολ. έσοδα
15/04 11:33
Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στη ΣΕΤΚΕ – Πρόεδρος ο Παναγιώτης Τοκούζης
15/04 11:21
Η Airbus αποκαλύπτει τη νέα εμπειρία First Class στο A350-1000
15/04 10:57
Deloitte: Νέα πρότυπα ηγεσίας - Οι παγκόσμιες τάσεις για το ανθρώπινο δυναμικό το 2025
15/04 10:52
15/04 10:35
Δήμος Σφακίων: Ασφαλέστερη και προσβάσιμη ξανά η διαδρομή Λύκος - Μάρμαρα
15/04 10:31
Δυναμική παρουσία των Οινοποιών της Κρήτης στην έκθεση PROWEIN
15/04 08:43
Γερμανικός Τύπος | «Προειδοποιήσεις» για τους τουρίστες στην Ελλάδα
15/04 07:55
Πάρος | Η Μάνια Αμπατζή στο ΤΝ: Αισιοδοξιά για τη νέα σεζόν - Στοίχημα η επιμήκυνση της περιόδου
15/04 07:36
15/04 07:27
Δήμος Αθηναίων: Διαγωνισμός 1,75 εκατ. ευρώ για παροχή υπηρεσιών διαμονής σε ξενοδοχείο
15/04 07:07
Με θετικό πρόσημο ξεκίνησαν οι τουριστικές αφίξεις της νέας χρονιάς στη Βόρεια Μακεδονία
15/04 06:30
Ανοπαία Ατραπός: Αγώνας ορεινού τρεξίματος με ιστορική διαδρομή και αθλητικό ήθος
15/04 06:20
Διαγωνισμός για την αναβάθμιση καταφυγίου τουριστικών σκαφών στα Νέα Μουδανιά
15/04 06:14
Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Βέροιας, Νάουσας και Ζηρού
15/04 06:11
14/04 20:43
14/04 20:29
Κεντρική Κέρκυρα: Πρόγραμμα ανακύκλωσης χρησιμοποιημένων μαγειρικών ελαίων
14/04 20:25
14/04 19:24
Στον Δήμο Πεντέλης το ιστορικό «Μέγαρο Δουκίσσης Πλακεντίας»
14/04 18:58
14/04 13:46
Workshop σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα για συνεργασία Ελλάδας και Τουρκίας στον τουρισμό
14/04 13:23
Αύξηση επισκεψιμότητας και εσόδων σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους το 2024
14/04 12:52
Domotel Hotels & Resorts | Νέα προσθήκη το πολυτελές Golden Milos Beach House
14/04 12:18
Ryanair | Διαθέσιμες οι κρατήσεις και μέσω της Expedia Group
14/04 11:38
14/04 11:31
14/04 11:26
Το επιχειρηματικό DNA των Ιωαννίνων μέσα από ένα μοναδικό Walking Tour
14/04 11:19
Πάσχα στην Ελλάδα: Μοναδικοί προορισμοί και ελκυστικές τιμές της τελευταίας στιγμής
14/04 11:16
Παρέμβαση της Ε.Ξ. Ρόδου για τον χώρο ελέγχου διαβατηρίων στο λιμάνι της Ρόδου
14/04 11:11
Πρωτοβουλίες με κοινωνικό πρόσημο από το Λιμενικό Ταμείο Μυκόνου
Το Nations Cup Beach Volleyball έρχεται στο TUI Magic Life Candia Maris στις 16-18 Μαΐου
Το φαγητό ως μοχλός ευημερίας: 6 τάσεις που αναδιαμορφώνουν τη Φιλοξενία
Η Χίος στο Μιλάνο – Μαστίχα, παράδοση, παραλίες και θρησκευτικός τουρισμός
Ο Δήμαρχος Ελαφονήσου στο TN: Οι κρατήσεις για Πάσχα και καλοκαίρι προμηνύουν μια πολύ καλή σεζόν
Ο Δήμος Σίφνου αναζητεί 28 χώρους πάρκινγκ ενόψει της τουριστικής περιόδου
Juneyao Airlines: Περισσότερες απευθείας πτήσεις από τη Σαγκάη στην Αθήνα το 2025
Παραδοσιακό Πάσχα στη Νάξο: Μοναδικά έθιμα και τοπική κουζίνα
Αξέχαστο Πάσχα στη Σίφνο: Παράδοση, κατάνυξη και αυθεντικότητα
Δήμος Πάρου | Παρέμβαση υπέρ επαγγελματιών για πρόστιμα αυθαίρετης χρήσης
Ελληνικός τουρισμός: Ισχυρό ρεύμα από τη Βρετανία το Πάσχα – Ποιοι προορισμοί επωφελούνται
Πώς οι ευρωπαϊκές αεροπορικές χάνουν εκατοντάδες εκατομμύρια όσο αυξάνονται οι επιβάτες
Ερέτρια: Παραθαλάσσιος παράδεισος για τις διακοπές του Πάσχα
Ημερίδα για την Ψυχική Υγεία των εργαζομένων από τα Koullias Hotels στην Κω
Alltours: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ελλάδα για 250 ταξιδιωτικούς πράκτορες
Η αμερικανική Lyft «πατάει γκάζι» στην Ευρώπη με την εξαγορά της FreeNow
Το χανιώτικο λάδι ως μοχλός ανάπτυξης στην τουριστική οικονομία της Κρήτης
Ετήσια έσοδα άνω των 43.000 ευρώ για τα Airbnb σε Μύκονο και Σαντορίνη
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ηράκλειο- Συνεργασία με το υπ.Τουρισμού
Προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας στην Πολωνία - ξεκινούν απευθείας πτήσεις προς Θεσσαλονίκη
( 0 )