Και μετά από αυτή την σεζόν, τι;

Και μετά από αυτή την σεζόν, τι;

Η εξέλιξη της φετινής χρονιάς μέχρι στιγμής διαφαίνεται πως έχει προκαλέσει ένα θετικό κλίμα αισιοδοξίας για αρκετούς προορισμούς καθώς ξεπεράστηκαν οι προσδοκίες σε επίπεδο κρατήσεων. Βέβαια αυτό δεν συνέβη για το σύνολο των προορισμών αφήνοντας κάποια ερωτηματικά και δημιουργώντας προβληματισμό στους ξενοδόχους συγκεκριμένων περιοχών. Από την δική μου πλευρά διαπίστωσα ότι για μια ακόμα χρονιά η πλειοψηφία των δραστηριοποιούμενων στον ξενοδοχειακό κλάδο δεν έδωσαν την απαιτούμενη βαρύτητα σε ότι αφορά την ψηφιακή τους παρουσία, παρασυρόμενοι από το συνεχές κύμα κρατήσεων που ερχόντουσαν αβίαστα. Άλλα όπως συνηθίζεται να λέγεται "δεν είναι κάθε μέρα του Άη Γιαννιού". Μπορεί οι προβλέψεις της Statista να διαβλέπουν αυξημένα έσοδα και για το 2023, παρόλα αυτά το γενικότερο κλίμα χαρακτηρίζεται ως ασταθές για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε και βέβαια προβληματιζόμαστε.

Για το λόγο αυτό οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις απαιτείται να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη και ανταγωνιστική ψηφιακή παρουσία που θα επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. 

Μια σημαντική παράμετρος που επηρεάζει και διαμορφώνει την συνολική digital marketing στρατηγική είναι το γεγονός πως το κανάλι των απευθείας κρατήσεων χρόνο με τον χρόνο αποκτά και περισσότερη δύναμη και όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες το επιλέγουν. Δυστυχώς διαπιστώνω πως αρκετές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις επιλέγουν να εναποθέτουν το μεγαλύτερο μέρος εάν όχι το σύνολο των κρατήσεων τους στις διάφορες ΟΤΑ πλατφόρμες. Σε καμμία περίπτωση δεν προτείνω την πλήρη απουσία από τους ΟΤΑ, αντιθέτως ενθαρρύνω την παρουσία τους, υπό συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις, εκμεταλλευόμενες το billboard effect που έχω αναπτύξει σε προηγούμενο άρθρο μου

Ας εξετάσουμε όμως ποιές είναι οι κινήσεις που θα πρέπει να ακολουθήσει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση για να αντιμετωπίσει με επιτυχία την ερχόμενη σεζόν. Και μην ξεχνάτε οι εργασίες ξεκινάνε από σήμερα και όχι τον Μάρτιο. 

1. Ψηφιακή παρουσία 

H ψηφιακή παρουσία είναι ένα προαπαιτούμενο για να ξεκινήσουμε να μιλάμε για ψηφιακό marketing. Η παρουσία δεν αφορά μόνο το Site μας, έχει να κάνει με το σύνολο των αποτελεσμάτων αναζήτησης σχετικά με την τουριστική μας επιχείρηση. Το κοινό απαιτεί να  μπορεί να μας «βρει» online.  Αν δεν έχουμε φροντίσει εμείς για την ψηφιακή μας παρουσία, θα φροντίσουν άλλοι, ερήμην μας, δημοσιεύοντας κριτικές, φωτογραφίες, βίντεο, ακόμα και άρθρα. Συμβαίνει πολύ συχνά να μην είναι το Site μας το πρώτο αποτέλεσμα όταν ψάχνουμε την επωνυμία της επιχείρησής μας στις μηχανές αναζήτησης!

2. Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing 

Πολύ συχνά το ψηφιακό marketing αντιμετωπίζεται αποσπασματικά ή συγχέεται με μεμονωμένα είδη προώθησης όπως με την online διαφήμιση, ή με τη χρήση social media. Δεν υποκαθιστά το Marketing, το συμπληρώνει. Είναι σημαντικό λοιπόν το ψηφιακό marketing να εντάσσεται στα πλαίσια μιας συνολικής στρατηγικής marketing της τουριστικής επιχείρησης για να είναι αποτελεσματικό.  

3. Επικοινωνία 

Τα περισσότερα ψηφιακά κανάλια χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας, συχνά δημόσια και σε πραγματικό χρόνο. Το κοινό σχολιάζει, ζητά υποστήριξη, κάνει ερωτήσεις, δημοσιεύει κριτικές και ο τρόπος με τον οποίο εμείς επικοινωνούμε, ο τόνος που χρησιμοποιούμε και ο χρόνος απόκρισης είναι όλοι δείκτες οι οποίοι χαρακτηρίζουν την τουριστική μας επιχείρηση. Ο διάλογος με το κοινό μας είναι σημαντικός για την εικόνα μας, αλλά και για τη δημιουργία ενδιαφέροντος γύρω από την τουριστική μας επιχείρηση.  

4. Το στοχευμένο κοινό   

Το στοχευμένο κοινό δεν είναι απλά οι δυνητικοί μας πελάτες, είναι οι ιδανικοί μας πελάτες.  Είναι οι ομάδες των ανθρώπων τους οποίους θέλουμε να προσελκύσουμε και μετατρέψουμε σε πελάτες μας γιατί φτάνουν να έχουν τη δεκαπλάσια αξία για την επιχείρησή μας στον κύκλο ζωής τους από τον μέσο πελάτη. Δεν είναι μόνο η αυξημένη κατανάλωση και οι επαναλαμβανόμενες κρατήσεις, αλλά και η επιρροή που έχουν στον κύκλο τους να δημιουργήσουν νέους ιδανικούς πελάτες για την τουριστική μας επιχείρηση. 

Η δημιουργία μιας αφοσιωμένης online κοινότητας είναι ο απόλυτος στόχος αυτής της αναζήτησης. 

5. Προωθητικές ενέργειες 

Οι προωθητικές ενέργειες μέσα από τα ψηφιακά μέσα φέρνουν αξία στην τουριστική μας επιχείρηση όταν γίνονται σωστά και προγραμματισμένα: Πρέπει να υπάρχει καλός σχεδιασμός εκτέλεσης και σωστός προϋπολογισμός.  Να στοχεύσουμε το κατάλληλο κοινό, να έχουμε βάλει συγκεκριμένους στόχους τους οποίους να μπορούμε να αξιολογήσουμε με μετρήσεις, να είναι πραγματικά ελκυστική η προσφορά και να γίνει σωστά η διασπορά της προωθητικής ενέργειας. Συμβαίνει συχνά το κόστος των προωθητικών ενεργειών να μας φοβίζει, όταν το αντίστοιχο κόστος των μεσαζόντων της τουριστικής οικονομίας μπορεί να είναι πολλαπλάσιο.  

6. Τα ψηφιακά μέσα 

Τα απαραίτητα ψηφιακά μέσα περιλαμβάνουν πρωτίστως την ιστοσελίδα μας. Είναι πολύ απλό: αν δεν φτάσει κάποιος στη σελίδα μας, δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει απευθείας κράτηση. Το Site μας θα πρέπει να είναι συνδεδεμένο με τα σωστά social media, με πλατφόρμες διασποράς περιεχομένου, τις πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και email marketing, τα OTA sites, και τα review sites.  Θα πρέπει να υπάρχει στρατηγική και πλάνο για τη χρήση και σωστή εκμετάλλευση όλων των ψηφιακών μέσων που χρησιμοποιούμε, με ιδιαίτερη προσοχή στο mobile το οποίο εξελίσσεται στο κυρίαρχο μέσο κατανάλωσης ψηφιακού τουριστικού περιεχομένου. 

7. Μετρήσιμα αποτελέσματα 

Ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα του ψηφιακού Marketing είναι ότι τα αποτελέσματά μας είναι απολύτως μετρήσιμα. Χρειάζεται να θέσουμε όμως τους σωστούς στόχους ανάπτυξης για να μπορούμε να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητά μας. Aν για παράδειγμα έχουμε θέσει στόχους για αύξηση early bookings, direct bookings και πληρότητα, οι δείκτες αυτοί είναι απολύτως μετρήσιμοι αν έχομε στήσει τα εργαλεία μετρήσεών μας σωστά. 

Αυτό που πρέπει να προσέξουμε περισσότερο είναι να θέτουμε τους στόχους μας σωστά και να έχουμε υπομονή. Οι προσδοκίες μας πρέπει να είναι ανάλογες της επένδυσής μας σε χρόνο και σε χρήμα, να κάνουμε σταθερά βήματα με συνέπεια και προγραμματισμό και τα αποτελέσματά μας θα είναι αθροιστικά.    

Επενδύοντας λοιπόν στην δημιουργία και διαχείριση της ψηφιακής μας παρουσίας, συντονίζοντας το ψηφιακό marketing με το Marketing plan μας, εντοπίζοντας το στοχευμένο κοινό μας και τρέχοντας τις σωστές προωθητικές ενέργειες, έχουμε κάνει σημαντικά βήματα να πετύχουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους. Σε επόμενα άρθρα θα μπούμε σε λεπτομέρειες σχετικά με το πως μπορεί η τουριστική μας επιχείρηση να εκμεταλλευτεί σωστά τα πλεονεκτήματα τα οποία μας προσφέρει το ψηφιακό marketing.

Εν κατακλείδι digital marketing δεν είναι το Facebook και το Instagram που διαχειρίζεται ένας ανηψιός ή απλός χρήστης των πλατφορμών. Είναι η βιτρίνα της επιχείρησης που θα ανοίξει την πόρτα των κρατήσεων σας. Για αυτό το λόγο προετοιμαστείτε σωστά για την ερχόμενη σεζόν από τώρα (και όχι τον Μάρτιο!!!)

Ο Κύρος Ασφής είναι σύμβουλος εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους με την χρήση των καταλληλότερων ψηφιακών εργαλείων. 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 10/10 13:04

    Τουρισμός/ DRV: Η Κρήτη στους 4 top προορισμούς των Γερμανών τον Οκτώβριο – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα τη σεζόν του 2024

  2. 10/10 11:55

    ΑΒΤΑ: 5η top επιλογή των Βρετανών η Ελλάδα το 2025 - Η κλιματική αλλαγή μεταθέτει τις κρατήσεις για αργότερα

  3. 10/10 11:32

    Γερμανικός Τύπος | Πληθαίνουν οι αντιδράσεις για το νέο τέλος στις κρουαζιέρες

  4. 10/10 11:02

    Ethiopian Airlines: Περισσότερες πτήσεις Αντίς Αμπέμπα – Αθήνα από το Δεκέμβριο

  5. 10/10 10:43

    WWF: Μείωση 73% των πληθυσμών άγριας ζωής σε 50 χρόνια

  6. 10/10 09:47

    Qantas | Οι επιβάτες έβλεπαν επί 40 λεπτά ταινία για ενήλικες - "Συγγνώμη" ζήτησε η εταιρεία

  7. 10/10 09:13

    Στρατηγικό σχέδιο, με πλάνο δράσεων, για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

  8. 10/10 07:00

    Ορεινοί Αγώνες Καβουσίου στη Ιεράπετρα Κρήτης

  9. 10/10 07:00

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κω και Τροιζηνία Μέθανα

  10. 10/10 07:00

    Ισπανία: Χαμηλότερη η ανεργία τον Σεπτέμβριο

  11. 10/10 07:00

    Δήμος Ωραιοκάστρου | Γεφύρωση συνόρων μέσω του Τουρισμού χωρίς αποκλεισμούς

  12. 10/10 07:00

    Η Coffee Berry στη Ρουμανία, μετά την Γρηγόρης Μικρογεύματα και την Mikel

  13. 09/10 20:08

    Ζάκυνθος/ Συνέδριο ΠΟΞ: Σε τροχιά διάσωσης το Ναυάγιο – Ο δήμος ζητεί τις αρμοδιότητες και επιβολή εισόδου

  14. 09/10 15:54

    Έξοδος των υπερπλουσίων από το Ηνωμένο Βασίλειο;

  15. 09/10 15:41

    «Κρήτη. Ευρωπαϊκή Περιφέρεια Γαστρονομίας 2026» | Αρναουτάκης: Η Κρήτη επενδύει στη γαστρονομία της

  16. 09/10 15:38

    Uber | 3 νέες υπηρεσίες ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  17. 09/10 13:20

    TUI | +30% οι πωλήσεις διακοπών σε άτομα με ειδικές ανάγκες κάθε χρόνο- 5.000 υπάλληλοι έχουν εκπαιδευτεί

  18. 09/10 12:29

    Συνέδριο ΠΟΞ/ Ζάκυνθος | Δεν υπάρχει υπερτουρισμός αλλά γερασμένες υποδομές – Το 2026 διευρύνεται η εμβέλεια του ραντάρ Ανδραβίδας

  19. 09/10 12:05

    Εγκαίνια για το ξενοδοχείο Twinn Downtown Piraeus

  20. 09/10 11:21

    Ξενοδοχεία- καταλύματα | Διευκρινίσεις για τη Δήλωση απόδοσης του τέλους ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση

  21. 09/10 10:50

    Ζάκυνθος/ 3ο Συνέδριο ΠΟΞ: Ώρα να επενδύσουμε στα Ελληνικά ξενοδοχεία και τις υποδομές – Στα «συν» της Ελλάδας ο μαζικός τουρισμός

  22. 09/10 10:50

    ΤUI: Γάμοι ομόφυλων στην Ελλάδα το 2026 | Πρόωρες κρατήσεις με "χιλιάδες" δωρεάν θέσεις για παιδιά

  23. 09/10 10:43

    ΕΕ: Βοήθεια 105 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα για τις πλημμύρες στη Θεσσαλία

  24. 09/10 09:45

    Τουρισμός | Βαρόμετρο ETC: Λιγότεροι διεθνείς τουρίστες στην Ευρώπη αυτό το φθινόπωρο - Πόσοι επιλέγουν Ελλάδα

  25. 09/10 07:19

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης Γερμανού δημοσιογράφου στην Ικαρία

  26. 09/10 07:17

    Μνημόνιο συνεργασίας του Δήμου Χίου με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου για την τουριστική ανάπτυξη

  27. 09/10 07:12

    Αποκλιμάκωση πληθωρισμού σε Ισπανία, Γαλλία και Ιταλία

  28. 09/10 07:04

    Γιορτή Κάστανου στην Καρίτσα Λάρισας

  29. 08/10 17:34

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη άνοιξε τις εργασίες του ετήσιου Συνεδρίου της ΑΒΤΑ στο Costa Navarino

  30. 08/10 17:22

    AEGEAN | 12,5 εκατ. επιβάτες στο 9μηνο- 5,3 εκατ. το γ' τρίμηνο, +3% σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη το καλοκαίρι

  31. 08/10 16:23

    Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων | Μέση Ανατολή και τέλος κρουαζιέρας στο επίκεντρο των συζητήσεων

  32. 08/10 16:18

    Τιμώμενη χώρα η Ελλάδα στο αεροδρόμιο της Αθήνας την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού

  33. 08/10 15:12

    Βρετανικός τουρισμός | Αυτή είναι η χωρητικότητα θέσεων των τουρ οπερέιτορ για το 2025

  34. 08/10 15:03

    Athens Film Office | Συναντήσεις με παραγωγούς και σεναριογράφους από όλο τον κόσμο

  35. 08/10 11:44

    Ξενοδοχεία- καταλύματα: 203 εκατ. ευρώ τα κρατικά έσοδα από το τέλος κλιματικής κρίσης το 2025 | Το σχέδιο Προϋπολογισμού

  36. 08/10 11:34

    Τουρισμός | CBRE: Επιβραδύνεται η ζήτηση για τα ταξίδια των Αμερικανών στην Ευρώπη

  37. 08/10 11:16

    Ρώμη | Όριο στους επισκέπτες της Φοντάνα ντι Τρέβι - σε καλάθι τα κέρματα

  38. 08/10 10:35

    Ξενοδοχεία | Φτηνότερες έως και 52% οι τιμές για κρατήσεις μέσω smartphone στις πλατφόρμες!

  39. 08/10 10:09

    Τουρισμός | Ryanair: Μόνο μέσω εφαρμογής το check-in - καταργούνται τα γκισέ στα αεροδρόμια

  40. 08/10 08:27

    Τουρισμός | Ποιοι τοποθετήθηκαν προϊστάμενοι στα Γραφεία ΕΟΤ Κάτω Χωρών και Πολωνίας

  41. 08/10 07:36

    Συνέδριο Πανελληνίου Δικτύου Οικολογικών Οργανώσεων στη Νίσυρο

  42. 08/10 07:34

    Εκδήλωση Shaping the Future of Hospitality στη Ζάκυνθο

  43. 08/10 07:15

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Σαμοθράκη και ‘Ιο

  44. 08/10 06:44

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης για σημαντικούς Σέρβους Τour Operators σε Πρέβεζα και Μετέωρα

  45. 08/10 06:42

    Kithaironas Trail: Αγώνας ορεινού τρεξίματος στο μυθικό βουνό

  46. 07/10 16:47

    Ο HAPCO υποστηρίζει την καμπάνια της IAPCO ''Unlocking Excellence''

  47. 07/10 15:44

    Γαλλικός τουρισμός | Έρχεται βαρύς φόρος στις αεροπορικές εταιρείες - φόβοι για αύξηση των εισιτηρίων

  48. 07/10 15:26

    Έναρξη λειτουργίας του Παρατηρητηρίου Παράκτιου και Θαλάσσιου Τουρισμού στην Ανατολική Μεσόγειο

  49. 07/10 15:00

    Έως τις 10 Οκτωβρίου η προθεσμία αιτήσεων για τη ΣΑΕΚ Τουρισμού Κέρκυρας

  50. 07/10 14:02

    «Ημέρες Καριέρας» ΔΥΠΑ στην Αθήνα 18-19 Οκτωβρίου | 190 επιχειρήσεις με 6.000 θέσεις εργασίας

  51. 07/10 12:09

    Στην Υγειά των Έξυπνων Επιλογών!

  52. 07/10 11:55

    Άνοιξαν οι αιτήσεις στις Σχολές Τουρισμού του υπουργείου - Δεύτερη ευκαιρία για δωρεάν σπουδές στους ειδικούς

  53. 07/10 11:21

    Club Med Gregolimano | Eπίσημα εγκαίνια μετά την επένδυση ανακαίνισης ύψους 30 εκατ. ευρώ

  54. 07/10 10:33

    Ισπανικός τουρισμός | 64,3 αφίξεις στο 8μηνο, 86,5 δισ. ευρώ οι τουριστικές δαπάνες

  55. 07/10 09:53

    Ο ξενοδοχειακός Όμιλος Sani/Ikos συμμετείχε στην Εβδομάδα για το Κλίμα του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη

  56. 07/10 07:54

    Φεστιβάλ Γευσιγνωσίας "Τα Δώρα της Γης"

  57. 07/10 06:59

    Άδειες για πλωτές εξέδρες σε Εύβοια και Σύμη

  58. 07/10 06:09

    Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τη λειτουργία του χιονοδρομικού κέντρου Ανηλίου

  59. 07/10 06:05

    Ανάδειξη και επανάχρηση του Αρχοντικού Νοταρά στα Άνω Τρίκαλα Ξυλοκάστρου

  60. 07/10 06:01

    Ελληνοαυστριακό Μουσικό Καλοκαίρι στον Βόλο

  61. 06/10 07:11

    Ο δήμος Αιγιαλείας στη Γενική Συνέλευση Iter Vitis στη Μολδαβία

  62. 06/10 07:01

    Γαστρονομικό Φεστιβάλ του Βουνού και του Δάσους στο Ελατοχώρι Πιερίας

  63. 05/10 11:45

    Τουρισμός | Accor: Η πιστοποίηση βιωσιμότητας είναι αναγκαία και προσθέτει αξία

  64. 05/10 11:09

    ACI Europe | +18,7% η αεροπορική κίνηση στην Ελλάδα τον Αύγουστο - πλήρης ανάκαμψη στην Ευρώπη

  65. 05/10 10:49

    Διεθνές Συνέδριο για την προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας στη Λάρισα

  66. 05/10 10:39

    Γιορτή Τρούφας στην Καλαμπάκα

  67. 04/10 16:29

    Η Αθήνα 5η πιο κορεσμένη πόλη στον κόσμο σε βραχυχρόνιες μισθώσεις – 16 καταχωρήσεις ανά 1.000 κατοίκους

  68. 04/10 14:47

    Τουρκία: Ρωσία και Γερμανία οι μεγαλύτερες αγορές για τον τουρισμό το α’ 8μηνο

  69. 04/10 14:29

    American Express Travel: Ένα Ελληνικό νησί στους 10 «καυτούς» προορισμούς των Αμερικανών για το 2025

  70. 04/10 13:48

    GReco Islands: Βιώσιμη και ανθεκτική ανάπτυξη για 39 μικρά νησιά

  71. 04/10 13:22

    Τουρισμός: Η Αθήνα και τα νησιά του Αιγαίου καθιερώνονται διεθνώς ως top προορισμοί πολιτισμού και ευεξίας

  72. 04/10 12:08

    Uber | Ρεκόρ ανάπτυξης την τουριστική περίοδο 2024 στην Ελλάδα, +47% στην Αθήνα

  73. 04/10 12:01

    Ε.Ξ. Ρόδου | Συνάντηση για τα προβλήματα των ξενοδοχείων σε Ιξιά & Ιαλυσός / Κρεμαστή

  74. 04/10 11:45

    Ο ΕΟΤ καλύτερος Οργανισμός Τουρισμού 2024 στη βρετανική αγορά

  75. 04/10 10:56

    Ελληνικές περιφέρειες προβάλλονται στην Τουρκία - εκδήλωση στην Κωνσταντινούπολη

  76. 04/10 10:43

    Απογείωση της αεροπορικής κίνησης στο αεροδρόμιο της Αθήνας τον Σεπτέμβριο και το 9μηνο

  77. 04/10 10:21

    Deloitte | 8 παγκόσμιες τάσεις διαμορφώνουν τη «δημόσια διοίκηση του μέλλοντος»

  78. 04/10 10:04

    Σήμα κινδύνου από την ΙΑΤΑ | Δεν θα αντέξουν τα αεροδρόμια στη συνεχιζόμενη αύξηση πτήσεων και επιβατών

  79. 04/10 09:52

    Στενότερη τουριστική συνεργασία Ελλάδας- Ιταλίας | Συνάντηση Κεφαλογιάννη με τον Πρέσβη της Ιταλίας

  80. 04/10 06:14

    Νέο λογότυπο για την καμπάνια τουριστικής προβολής της Λέσβου

  81. 04/10 06:12

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες στα Σύβοτα

  82. 04/10 06:11

    Ομάδα εργασίας τουρισμού δήμου Καρπάθου

  83. 04/10 06:02

    Δήμος Αμφίκλειας-Ελάτειας: Δωρεάν παραχώρηση χώρου για την ανάδειξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού

  84. 04/10 06:01

    Δέκατο Φεστιβάλ Φιλαρμονικών Σκιάθου

  85. 03/10 18:41

    Η Ολυμπιακή Ριβιέρα αναδεικνύεται ως προορισμός κρουαζιέρας

  86. 03/10 18:27

    Ημερίδα | Ο Πειραιάς μπορεί να αποτελέσει αυτόνομο τουριστικό προορισμό

  87. 03/10 16:53

    Η συγκλονιστική παράσταση «Σπυριδούλες» του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου στο Θέατρο Καρέζη

  88. 03/10 15:38

    Τουρισμός πολυτελείας: Αυτές είναι οι 7 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Από τις F**k-It Lists μέχρι την Silver Bullet ευεξία

  89. 03/10 14:43

    Τουρισμός/ ibis: Αυτές είναι οι 10 κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις του 2025 - Όλα περιστρέφονται γύρω από την εμπειρία

  90. 03/10 13:58

    ΥΠΠΟ: Σημαντική διεύρυνση μέχρι το 2027 του επισκέψιμου αρχαιολογικού χώρου των Δελφών

  91. 03/10 13:42

    Just Go! Holidays: Η Ελλάδα προστίθεται στα προγράμματα διακοπών του 2025

  92. 03/10 13:17

    Ο βιώσιμος τουρισμός της Νάξου γοητεύει τους Βρετανούς

  93. 03/10 13:02

    Τουρισμός | Νέο φαινόμενο "αντιψυχολογίας της μάζας" στους Γάλλους: Επιλέγουν διακοπές όταν οι άλλοι εργάζονται

  94. 03/10 12:40

    Τουρκικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αφίξεων στην Αττάλεια το 9μηνο- πρώτη εθνικότητα οι Ρώσοι

  95. 03/10 12:21

    CNT: Αυτά είναι τα 14 καλύτερα οικογενειακά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

  96. 03/10 12:06

    Βρετανικός τουρισμός | Αυξάνουν τη χωρητικότητα για το 2025 οι μεγάλοι τουρ οπερέιτορ

  97. 03/10 11:53

    Ευρωβαρόμετρο: Η ακρίβεια η κύρια ανησυχία των Ευρωπαίων πολιτών

  98. 03/10 10:18

    Τουρισμός | Βαλεαρίδες Νήσοι: Αυξάνεται ο τουριστικός φόρος τους θερινούς μήνες - ακριβότερο το νερό για τα ξενοδοχεία

  99. 03/10 09:43

    'Ανοιξε το πρώτο ξενοδοχείο Trademark Collection by Wyndham στην Άγκυρα

  100. 03/10 07:25

    Έρευνα για τo προφίλ των τουριστών στην Κάρπαθο και για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη