«Μέχρι να συναντηθούμε ξανά…»: Η νέα ψηφιακή καμπάνια για την Αθήνα εν μέσω lockdown (6 video)

Γράμματα αγάπης από την Αθήνα… Μέσα από έξι όμορφες «καρτ-ποστάλ», η πόλη στέλνει το μήνυμά της στο εξωτερικό: «Ανυπομονούμε, να σας δούμε ξανά!». Πρόκειται για την πρωτότυπη ψηφιακή καμπάνια του This is Athens, του επίσημου οδηγού της πόλης, που έχει τίτλο: «Love Letters from Athens» - «Γράμματα αγάπης από την Αθήνα».
Εμπνευσμένη από τις… γεμάτες προσμονή επιστολές, που ανταλλάσσονταν κατά τις περιόδους των μεγάλων δοκιμασιών, η καμπάνια έχει σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη τις σημερινές συνθήκες: Απευθύνεται στους λάτρεις της Αθήνας στο εξωτερικό, με μηνύματα προσμονής και αισιοδοξίας, έως ότου μπορέσουμε όλοι να συναντηθούμε ξανά. Η καμπάνια, άλλωστε, που φέρει την υπογραφή «Love, Athens» έχει σκοπό να προκαλέσει συναισθήματα νοσταλγίας στους επισκέπτες, αναπτύσσοντας με αυτό τον τρόπο μία «προσωπική» σχέση ανάμεσα σε εκείνους και την πόλη.
Τα έξι βίντεο, σύντομης διάρκειας, στα οποία παρουσιάζονται χαρακτηριστικά σημεία της Αθήνας, όπως το Άγαλμα της Αθηνάς στο Μέγαρο της Ακαδημίας, το Ωδείο Ηρώδου Αττικού, το Παναθηναϊκό Στάδιο και η Πλάκα, είναι εμπνευσμένα από τη ζωή στην πόλη, από τον Πολιτισμό, την Τέχνη, την Αρχιτεκτονική και την Ιστορία της. Η καμπάνια, που διατίθεται ψηφιακά σε τρεις γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά), στοχεύει σε κοινό από χώρες της κεντρικής και δυτικής Ευρώπης και κυρίως από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία.
Μπορείτε να δείτε τα έξι βίντεο στα παρακάτω λινκ:
Η σύμπραξη «This is Athens & Partners»
Το «Love letters from Athens» υλοποιείται από τη σύμπραξη «This is Athens & Partners», στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ανάπτυξη και την προβολή της Αθήνας ως προορισμού στις διεθνείς αγορές. Ο Δήμος Αθηναίων μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ) συμπράττει με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) μέσω της Marketing Greece, την AEGEAN, τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, τη Λάμψα Α.Ε., τη Lamda Development και την Ιονική Ξενοδοχειακαί Επιχειρήσεις Α.Ε., συμβάλλοντας μέσω αυτής της δυναμικής συνεργασίας στην τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στην πόλη.
Από το 2018 υλοποιείται ένα στρατηγικό σχέδιο (2018-2021) για την ανάπτυξη του προορισμού με επενδύσεις και δράσεις για την αναβάθμιση του δημόσιου χώρου, για τη διαχείριση του προορισμού καθώς και για την προβολή και προώθησή του με στόχο την ανάδειξη της ταυτότητας της Αθήνας στις διεθνείς αγορές. Το αναπτυξιακό πλάνο της σύμπραξης «This is Athens & Partners» συντονίζεται κεντρικά από την ΕΑΤΑ και υλοποιείται σε συνεργασία με τη Marketing Greece του ΣΕΤΕ.
Σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Κώστας Μπακογιάννης, τονίζει: «Μέσα σε μία τόσο δύσκολη περίοδο, η Αθήνα δηλώνει την παρουσία της στον παγκόσμιο τουρισμό. Με δυνατές συνεργασίες και προετοιμασία που την καθιστούν έτοιμη να υποδεχθεί και πάλι τους επισκέπτες, όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες. Με αυτήν την καμπάνια, στέλνουμε το μήνυμα σε όλους ότι η ελληνική πρωτεύουσα προσαρμόζει τον στρατηγικό σχεδιασμό της στα νέα δεδομένα και είναι έτοιμη να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στο νέο χάρτη του τουρισμού, όπως αυτός διαμορφώνεται».
Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Γιάννης Ρέτσος, επισημαίνει: «Η επόμενη μέρα για τη στοχευμένη προβολή του τουριστικού μας προϊόντος θα πρέπει να είναι αποτέλεσμα συνεργειών και συνεργασιών. Η νέα ψηφιακή καμπάνια για την Αθήνα -με σημείο αναφοράς την πρωτεύουσα που δηλώνει έτοιμη να υποδεχτεί το ταξιδιωτικό κοινό - μεταφέρει μήνυμα ετοιμότητας και αισιοδοξίας. Η τουριστική στρατηγική προσαρμόζεται και φέτος στα νέα δεδομένα, τη νέα εποχή και τις σύγχρονες τάσεις, αξιοποιώντας όλα τα εργαλεία που διαθέτει».
Σε δήλωσή της η κ. Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, αναφέρει: «Η Αθήνα δηλώνει το «παρών» και με ένα ευρηματικό αφήγημα υπενθυμίζει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό τους λόγους εκείνους που μας κάνουν να την αγαπάμε. Στόχος της «Love Letters from Athens» καμπάνιας είναι να προβάλει την προσωπικότητα της πόλης και να στείλει μήνυμα προσμονής και αισιοδοξίας για όταν η πόλη ξανασυναντηθεί με τους επισκέπτες της. Για μία ακόμη φορά το «This Is Athens and Partners», η μεγαλύτερη σε διάρκεια, σε οικονομικούς όρους και πιο ουσιαστική συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στη χώρα, αποδεικνύει μέσα από τη νέα αυτή καμπάνια ότι η συνένωση δυνάμεων είναι το μοναδικό όχημα για την επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού».
O κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, Πρόεδρος της AEGEAN, δήλωσε σχετικά: «Είναι ιδιαίτερα σημαντικό και εν μέσω της τρέχουσας πρωτόγνωρης συνθήκης, η μεγάλη σύμπραξη φορέων του «This is Athens & Partners» να συνεχίζει να δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την καθιέρωση της Αθήνας στις κορυφαίες τουριστικές επιλογές διεθνώς. Μαζί, έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών. Πιστεύουμε στην Αθήνα και δεν έχουμε σταματήσει ούτε στιγμή να επενδύουμε συστηματικά στη δυναμική του προορισμού, όχι μόνο με την ανάπτυξη του δικτύου μας και την ενίσχυση της διασυνδεσιμότητας όλο το χρόνο, αλλά και συμπράττοντας σε κάθε προσπάθεια που δημιουργεί νέους λόγους επίσκεψης στην πόλη. Έχουμε την ετοιμότητα, την αισιοδοξία και την προσμονή για το φετινό καλοκαίρι, για να ταξιδέψουμε όλους ξανά στην πόλη που αγαπάνε».
Από την πλευρά του, ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Γιάννης Παράσχης, επισημαίνει: «Μέσα σε αυτές τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες για τον τουρισμό της Αθήνας, συνεχίζουμε με αίσθημα αυξημένης ευθύνης, στο πλαίσιο του «This is Athens & Partners», την πραγμάτωση της κοινής μας προσπάθειας για την προβολή και την προώθηση του προορισμού μας με μια πολύ φρέσκια και δημιουργική προσέγγιση που επενδύει στην επιστροφή του επισκέπτη στην πόλη μας».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της «ΛΑΜΨΑ ΑΕ», κ. Τάσος Χωμενίδης, αναφέρει: «Η Αθήνα είναι ένας προορισμός, που βασίζεται στην εξωστρέφεια, στην αυθεντική φιλοξενία, στη συναρπαστική σχέση πολιτιστικής κληρονομιάς και σύγχρονης κοινωνικής ζωής. Αυτά τα χαρακτηριστικά κερδίζουν τους επισκέπτες της και αποκτούν ξεχωριστή σημασία σε περιόδους κρίσεων, οι οποίες μεταβάλλουν την κοινωνική και οικονομική καθημερινότητα. Η καμπάνια «Love Letters from Athens» τα αναδεικνύει και τροφοδοτεί την αισιοδοξία και τις προσδοκίες εν αναμονή εκπλήρωσης του ταξιδιωτικού “επανιδείν”».
Ο κ. Οδυσσέας Αθανασίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Development, τονίζει: «Ζούμε σε μια πόλη γνωστή για την ιστορία και τον πολιτισμό χιλιάδων ετών, η οποία καλεί σήμερα τον επισκέπτη να ανακαλύψει το δυναμικό, σύγχρονο πρόσωπό της. Όραμά μας στη Lamda Development είναι να επανατοποθετήσουμε την Αθήνα στον παγκόσμιο επενδυτικό και τουριστικό χάρτη, αναδεικνύοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά της, το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της. Για να διασφαλίσουμε τη δυναμική προβολή και προώθηση της Αθήνας ως προορισμού στις μεγαλύτερες αγορές διεθνώς, συνεχίζουμε να συμπράττουμε με σημαντικούς φορείς της πόλης μέσα από τη σύμπραξη του «This is Athens & Partners», και να στηρίζουμε το έργο της».
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της Ιονική Ξενοδοχειακαί Επιχειρήσεις Α.Ε., κ. Αχιλλέας B. Κωνσταντακόπουλος, από την πλευρά του επισημαίνει: «Η Αθήνα είναι μία ζωντανή σύγχρονη πόλη, με πλούσια ιστορία και πολιτισμική κληρονομιά. Ένας ιδανικός τόπος να επισκεφτεί κανείς, να ζήσει και να εργαστεί. Σήμερα, σε μια περίοδο πολλαπλών προκλήσεων για τον παγκόσμιο και φυσικά τον ελληνικό τουρισμό, είναι ακόμη πιο επιτακτική η ανάγκη δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να πετύχουμε τον κοινό μας στόχο: Την ανάδειξη και σταδιακή καθιέρωση της Αθήνας ως κορυφαίου ευρωπαϊκού προορισμού για όλο τον χρόνο. Γι’ αυτό και είναι μεγάλη μας χαρά που συμμετέχουμε, μέσω της σύμπραξης «This is Athens & Partners», σε αυτή την πρωτότυπη ψηφιακή καμπάνια, εκπέμποντας μήνυμα αισιοδοξίας και προσμονής για τη στιγμή που θα υποδεχτούμε και πάλι τους επισκέπτες της».
30/01 15:34
30/01 15:09
Η Αθήνα στις 8 πιο ρομαντικές πρωτεύουσες της Ευρώπης για το 2023
30/01 14:53
Ryanair: Προσλαμβάνει προσωπικό στην Ουκρανία, με το βλέμμα στο τέλος του πολέμου
30/01 14:31
Οι ΗΠΑ πιέζουν την Τουρκία να βάλει STOP στις πτήσεις από τη Ρωσία
30/01 13:41
Πρώτη σε ζήτηση η Ελλάδα στη Φιλανδία - «Τιμώμενη Χώρα» 2023 στην έκθεση MATKA NORDIC TRAVEL FAIR
30/01 13:09
30/01 12:44
ΥΠΕΞ Βρετανίας: Προειδοποίηση για μεγάλη πιθανότητα τρομοκρατικού χτυπήματος στην Τουρκία
30/01 12:42
30/01 11:09
Σημαντικές παρεμβάσεις σε Πάρο, Αντίπαρο και Πάτμο από τον Οργανισμό «ΑΕΙΦΟΡΟΙ ΝΗΣΟΙ Α.Ε.»
30/01 11:04
Συνέλευση της Ε.Ξ. Χαλκιδικής | Θετικές ενδείξεις για τον τουρισμό της περιοχής το 2023
30/01 10:55
Νέα συνεργασία διαχείρισης ξενοδοχείου για την Selected Hideaways
30/01 10:32
30/01 10:13
30/01 09:47
Κ.Νοτοπούλου | Προοπτικές & προκλήσεις για τον τουρισμό στην Βόρειο Ελλάδα
30/01 08:23
Eπιχορηγήσεις για την ανακαίνιση του Delfinia Resort στη Ρόδο και ίδρυση νέου ξενοδοχείου στα Σύβοτα
30/01 08:20
30/01 08:17
30/01 07:09
Συνεργασία Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νάξου με την Εurobank
29/01 13:29
29/01 13:25
Το ελληνικό διαβατήριο στα 10 πιο ισχυρά του κόσμου - Πρώτο της Ιαπωνίας
29/01 08:12
29/01 07:26
29/01 07:22
Karagoutis Training Camp: Καλοκαιρινά camp σε 7 νησιά το 2023
28/01 13:49
Αξιόλογη χιονοκάλυψη στα ορεινά της ηπειρωτικής χώρας- ανοίγουν τα χιονοδρομικά
28/01 13:42
28/01 13:05
Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου | Πρόταση για Παρατηρητήριο Βιώσιμου Τουρισμού στην Πελοπόννησο
28/01 12:51
Βασίλης Κικίλιας: 400.000 οικογένειες στηρίχθηκαν από το πρόγραμμα “Τουρισμός για Όλους”
28/01 11:59
Συνεργασία για την ανάπτυξη του θεσμού «Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας»
28/01 11:53
27/01 15:42
Μεγάλες προσδοκίες στον ευρωπαϊκό κλάδο πολυτελείας για επιστροφή των Κινέζων τουριστών
27/01 14:00
Περισσότεροι ενδιαφερόμενοι από πέρυσι στις «Ημέρες Καριέρας» στα ξενοδοχεία της Κρήτης
27/01 13:54
27/01 13:48
Βρετανικό Υπ. Πολιτισμού: Δε συμμετέχουμε σε συζητήσεις για τα Γλυπτά του Παρθενώνα
27/01 13:38
27/01 12:13
27/01 11:51
Πάνω από 1 δις ευρώ έσοδα θα φέρουν το 2023 οι απευθείας πτήσεις από ΗΠΑ
27/01 11:37
Κομισιόν | Τρομοκρατικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο- προειδοποίηση και στην Ελλάδα
27/01 11:24
Τουρισμός | Οι Αμερικανοί ξεκινούν το 2023 τα ταξίδια στην Ευρώπη από τον Φεβρουάριο!
27/01 09:00
Επιχορηγήσεις επενδυτικών σχεδίων για 2 νέα ξενοδοχεία σε περιοχές του Δίου-Ολύμπου Πιερίας
27/01 08:59
Εγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για 2 νέα ξενοδοχεία στη Χαλκιδική
27/01 08:57
27/01 08:52
Πού πηγαίνουν διακοπές οι Ρουμάνοι και πού θέλουν να επενδύσουν τα χρήματά τους
27/01 08:48
Δήμος Πειραιά | Εκτόξευση των τιμών των ακινήτων σε ύψη "μελλοντικού" Ελληνικού - λόγω και Airbnb
26/01 17:52
Η Μόνικα Μπελούτσι σε δεξίωση στο ελληνικό προξενείο στη Νέα Υόρκη - (βίντεο)
26/01 17:04
Celestyal: Νέος εμπορικός διευθυντής και νέος υπεύθυνος επιχειρηματικής ανάπτυξης στην Ελλάδα
26/01 16:48
26/01 16:26
26/01 15:58
26/01 14:38
Airbnb: Ποιες είναι οι καλύτερες ημέρες για αυξημένα έσοδα από βραχυχρόνιες μισθώσεις το 2023
26/01 14:38
Οι Καπετάνιοι Δημήτριος και Τάσος Καφετζής στο πηδάλιο του πολυτελούς Celebrity Ascent
26/01 14:02
26/01 13:49
Προώθηση της Κεντρικής Μακεδονίας στις ισπανόφωνες αγορές | Συμμετοχή στην έκθεση FITUR
26/01 13:48
26/01 13:29
26/01 12:53
26/01 12:42
Πριν από το Πάσχα η έναρξη της σεζόν στην Κρήτη | 10 με 15% αυξημένο το πακέτο διακοπών
26/01 12:32
26/01 12:31
Αύξηση αφίξεων από τις ισπανόφωνες αγορές το 2023 -Ο ΕΟΤ στην FITUR 2023 της Μαδρίτης
26/01 11:18
Olympic Holidays | Ξεχωριστή προώθηση των ελληνικών νησιών στη βρετανική αγορά το 2023
26/01 10:24
Έρευνα | Οι αεροπορικές εταιρείες που στηρίζουν τον τουρισμό των Χανίων - το προφίλ των επιβατών
26/01 10:14
Διευρύνει τις πτήσεις της στο Ισραήλ η ΑEGEAN | Θερινό πρόγραμμα προς 9 ελληνικούς προορισμούς
26/01 08:48
26/01 08:46
Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία πολυτελείας σε Σαντορίνη και Πάρο
26/01 08:41
Oδηγός με τις 10 παγκόσμιες τάσεις για την απόκτηση ταλέντων το 2023
26/01 08:33
Κροατία: Αυξήσεις τιμών σε εμπόριο, υπηρεσίες και εστίαση μετά την είσοδο στην Ευρωζώνη
26/01 08:25
220.000 επισκέπτες στη FITUR, την σημαντικότερη έκθεση τουρισμού της Ισπανίας
25/01 18:10
Το καλοκαίρι του 2022 άλλαξε - προς το θερμότερο - το κλίμα σε αρκετές πόλεις της Ευρώπης
25/01 15:20
Στ. Αρναουτάκης: «Στόχος η Κρήτη να είναι περιφέρεια πρότυπο στη Μεσόγειο και την Ευρώπη»
25/01 15:05
Δύο πισίνες ελληνικών ξενοδοχείων στις πιο πολυφωτογραφημένες στο Instagram
25/01 14:28
Όμιλος Sani / Ikos Resort: Αύξηση 8% το 2023 σε όλους τους ξενοδοχοϋπαλλήλους του στην Ελλάδα
25/01 14:22
Επέκταση πτήσεων από Σαουδική Αραβία προς Μύκονο και από Μπαχρέιν προς Μύκονο και Σαντορίνη
25/01 14:21
Βραχυχρόνιες μισθώσεις στην Ευρώπη: Οι πελάτες θέλουν μόνο τις βασικές ανέσεις
25/01 14:13
Ανοίγει Γραφείο του ΕΟΤ στο κτίριο της Ελληνικής Κοινότητας Μελβούρνης
25/01 13:49
25/01 13:20
25/01 12:40
Η Ελλάδα μπορεί να αναδειχθεί σε παγκόσμιο κέντρο αυθεντικής ευζωίας
25/01 12:07
25/01 11:53
Τουρισμός | 'Ερευνα: Πτώση τιμών σε πτήσεις και καταλύματα στην Ευρώπη το δ΄τρίμηνο του 2022
25/01 11:25
Microsoft: Έπεσε το Teams και το Outlook - Πρόβλημα για χιλιάδες χρήστες
25/01 10:28
Ρεκόρ ζήτησης για Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Κέρκυρα, Σαντορίνη, Μύκονο και Νάξο το 2022
25/01 08:36
Αποφάσεις για 2 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Πάρο και Χανιά
25/01 08:34
Ικαρία: Χρήση ιαματικού νερού από σχεδιαζόμενη ξενοδοχειακή μονάδα με λειτουργία υδροθεραπευτηρίου
25/01 08:31
25/01 08:29
Ξενοδοχεία | Η επιρροή των προγραμμάτων αφοσίωσης στην καθημερινότητα του ταξιδιώτη
25/01 08:27
24/01 19:32
ΥΠΑ | Οριακή μείωση 1,1% των επιβατών στα ελληνικά αεροδρόμια το 2022 έναντι του 2019
24/01 16:32
Το Viber γίνεται υπερ-εφαρμογή: Νέες λειτουργίες στην πλατφόρμα- Τι αλλάζει
24/01 16:21
ΗΑΤΤΑ: Σύμφωνο Συνεργασίας με την Ένωση Τουριστικών Γραφείων Ν. Αφρικής
24/01 16:08
24/01 16:04
ΣΥΡΙΖΑ | Ζήτημα επιβίωσης η στήριξη των εποχικά εργαζομένων στον επισιτισμό τουρισμό
24/01 14:53
Ξενοδοχεία: Υποχώρησαν οι κατασκευές νέων δωματίων στην Ευρώπη το δ’ τρίμηνο του 2022
24/01 14:40
Πως επιλέγω αξιόπιστο eshop vape κατάστημα για την αγορά ηλεκτρονικού τσιγάρου
24/01 13:20
Αirtours | Περιζήτητη για τουρισμό πολυτελείας η Ελλάδα το 2023
24/01 13:00
24/01 12:56
24/01 12:48
24/01 12:16
Καταρρίπτεται ο μύθος για το κόκκινο κρασί – Οι επιπτώσεις του στην υγεία
24/01 11:56
24/01 11:41
24/01 10:16
H Τουρκία επωφελείται από τις κυρώσεις στη Ρωσία- οφέλη και στον τουρισμό
Eπιχορηγήσεις για την ανακαίνιση του Delfinia Resort στη Ρόδο και ίδρυση νέου ξενοδοχείου στα Σύβοτα
Συνεργασία Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νάξου με την Εurobank
Νέα συνεργασία διαχείρισης ξενοδοχείου για την Selected Hideaways
Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου | Πρόταση για Παρατηρητήριο Βιώσιμου Τουρισμού στην Πελοπόννησο
Κ.Νοτοπούλου | Προοπτικές & προκλήσεις για τον τουρισμό στην Βόρειο Ελλάδα
Συνέλευση της Ε.Ξ. Χαλκιδικής | Θετικές ενδείξεις για τον τουρισμό της περιοχής το 2023
Βασίλης Κικίλιας: 400.000 οικογένειες στηρίχθηκαν από το πρόγραμμα “Τουρισμός για Όλους”
Σημαντικές παρεμβάσεις σε Πάρο, Αντίπαρο και Πάτμο από τον Οργανισμό «ΑΕΙΦΟΡΟΙ ΝΗΣΟΙ Α.Ε.»
Το ελληνικό διαβατήριο στα 10 πιο ισχυρά του κόσμου - Πρώτο της Ιαπωνίας
Karagoutis Training Camp: Καλοκαιρινά camp σε 7 νησιά το 2023
Αξιόλογη χιονοκάλυψη στα ορεινά της ηπειρωτικής χώρας- ανοίγουν τα χιονοδρομικά
Πρώτη σε ζήτηση η Ελλάδα στη Φιλανδία - «Τιμώμενη Χώρα» 2023 στην έκθεση MATKA NORDIC TRAVEL FAIR
ΥΠΕΞ Βρετανίας: Προειδοποίηση για μεγάλη πιθανότητα τρομοκρατικού χτυπήματος στην Τουρκία
Συνεργασία για την ανάπτυξη του θεσμού «Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας»
Δύο πισίνες ελληνικών ξενοδοχείων στις πιο πολυφωτογραφημένες στο Instagram
( 0 )