Τουρισμός: Οι 20 τάσεις του 2017 που καθορίζουν το 2018

Α Decrease font Enlarge font
Τουρισμός: Οι 20 τάσεις του 2017 που καθορίζουν το 2018

Μετά από μια χρονιά μεγάλων συγχωνεύσεων στον κλάδο της φιλοξενίας διεθνώς, το 2017 είχε να παρουσιάσει αρκετά ενδιαφέροντα γεγονότα, με τα μεγάλα brands να επικεντρώνονται στο να θέσουν τις βάσεις για την πορεία τους προς το μέλλον. Αυτό επισημαίνει η αμερικανική τουριστική ιστοσελίδα Skift, επιχειρώντας μια ανασκόπηση της χρονιάς που πέρασε, διαμορφώνοντας τις τάσεις του 2018.

 1. Η εποχή των συγχωνεύσεων συνεχίζεται

Το 2017 δεν είδαμε συγχωνεύσεις και εξαγορές του μεγέθους της προηγούμενης χρονιάς, αλλά πραγματοποιήθηκαν αρκετές μικρότερες συναλλαγές, δίνοντας το στίγμα ότι οι ενοποιήσεις συνεχίζονται.

Ορισμένες αξιοσημείωτες εξαγορές το 2017 περιλάμβαναν την αγορά των Luxury Retreats από την Airbnb, της αυστραλιανής Mantra, των Squarebreak και Travel Keys και της Orient-Express από την AccorHotels, της AmericInn αλλά και του Love Home Swap από την Wyndham Worldwide, της Sweden Hotels από την Best Western.

Όπως αναφέρει το Skift, στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι οι συγχωνεύσεις θα συνεχιστούν και οι μεγάλοι θα γίνουν ακόμα μεγαλύτεροι.

 2. Οι ενοικιάσεις τουριστικών κατοικιών «ωριμάζουν»

Η βιομηχανία φιλοξενίας άρχισε να δίνει πολύ μεγαλύτερη προσοχή στις ενοικιαζόμενες τουριστικές κατοικίες το 2017, ειδικά τις πολυτελείς. Το πρώτο σήμα ήταν όταν η AccorHotels ανακοίνωσε την πρόθεσή της να αγοράσει την Travel Keys, μετά την απόκτηση των Luxury Retreats από την Airbnb.

Γιατί λοιπόν το ενδιαφέρον στρέφεται στις ενοικιάσεις διακοπών; Επειδή είναι ένας τομέας που είναι ώριμος για ανάπτυξη: υπάρχει μεγάλη προσφορά και κανένα πραγματικό κανάλι διανομής.

 3. Ο πόλεμος των απευθείας κρατήσεων έχει εξελιχθεί

Η πολυετής μάχη μεταξύ των online ταξιδιωτικών πρακτορείων και των ξενοδοχειακών εταιρειών σίγουρα εξελίχθηκε το 2017, και η αλήθεια είναι ότι πιθανότατα δεν θα τελειώσει σύντομα. Το 2017 οι ξενοδόχοι προώθησαν τις άμεσες κρατήσεις τους, κάτι που περιμένουμε να συνεχιστεί και τη νέα χρονιά ενώ οι ξενοδοχειακές αλυσίδες θα συνεχίσουν να προσπαθούν να πείσουν τους ιδιοκτήτες και διαχειριστές για τα οφέλη του να ανήκουν σε ένα μεγάλο χαρτοφυλάκιο. Μπορεί μάλιστα να επιχειρήσουν και δημιουργικές προσεγγίσεις προκειμένου να διαταράξουν τα κανάλια διανομής.

 4. Η πορεία της Airbnb προς την Αρχική Δημόσια Προσφορά (IPO)

Το βραβείο για την πιο πολυαναμενόμενη IPO στον τομέα της φιλοξενίας/ταξιδίων (εκτός από την Uber) πιθανότατα θα πήγαινε στην Airbnb. Ωστόσο, δεν φαίνεται ότι θα δούμε μια δημόσια εγγραφή από την εταιρεία μέσα στο 2018. Γιατί; Δεν έχει ακόμη αναπτυχθεί αρκετά και έχει ακόμα μια μακρά λίστα προκλήσεων να αντιμετωπίσει, όπως η βελτίωση των σχέσεων της εταιρείας με τους ιδιοκτήτες, η καταπολέμηση της επιβράδυνσης της ανάπτυξης στις ώριμες αγορές της, είτε λόγω κανονιστικών ρυθμίσεων είτε λόγω ανησυχιών των καταναλωτών, και η στενότερη συνεργασία με τις τοπικές ρυθμιστικές αρχές.

 5. Η Airbnb θα εισχωρήσει ακόμα περισσότερο στην ξενοδοχειακή βιομηχανία

Παρόλο που οι διευθυντές ξενοδοχείων επαναλαμβάνουν συχνά ότι δεν βρίσκονται σε άμεσο ανταγωνισμό με την Airbnb και ότι η Airbnb εξυπηρετεί "διαφορετικές ανάγκες ταξιδιωτών ", αυτό δεν θα ισχύει για πολύ ακόμα. Από τον Αύγουστο του 2017, περισσότερα από 15.000 boutique ξενοδοχεία διαφημίζουν τα δωμάτια τους στην Airbnb και ο αριθμός αυτός θα συνεχίσει να αυξάνεται το 2018. Και το 2018, η Airbnb θα ανοίξει την πρώτη της ξενοδοχειακή μονάδα έξω από το Ορλάντο.

 6. Αυξάνεται η σημασία της Κίνας

Όλος ο ταξιδιωτικός κλάδος στρέφει την προσοχή του στην Κίνα. Αλλά δεν πρόκειται για μια αγορά όπως όλες οι άλλες, αφού οι δυτικές εταιρείες (από την Google και το Amazon έως το Uber) είναι δύσκολο να εισχωρήσουν. Ωστόσο, αυτό δεν θα εμποδίσει τις προσπάθειες των ταξιδιωτικών εμπορικών σημάτων των ΗΠΑ. Η Marriott συνεργάστηκε με την Alibaba τον Αύγουστο για να φλερτάρει ακόμη περισσότερο την κινεζική ταξιδιωτική αγορά. Η Airbnb έδειξε πραγματικά τη δέσμευσή της να αυξήσει τις δραστηριότητές της στην Κίνα, κάνοντας rebranding και διορίζοντας τον συνιδρυτή και επικεφαλής της στρατηγικής Nathan Blecharczyk ως νέο πρόεδρο της Airbnb στην Κίνα.

 7. (Σχεδόν) όλοι επιθυμούν λιγότερες ιδιοκτησίες

Η περασμένη χρονιά ξεκίνησε με την ανακοίνωση της ολοκλήρωσης του spinoff της Hilton, και ολοκληρώθηκεμε την ανακοίνωση της Wyndham για το δικό της προγραμματισμένο spinoff που θα ολοκληρωθεί το 2018. Η AccorHotels βρίσκεται ακόμα στη διαδικασία του διαχωρισμού της HotelInvest. Για πολλές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, το πλεονέκτημα των λίγων ιδιοκτησιών ισοδυναμεί με μεγαλύτερη κλίμακα και ανάπτυξη. Η επιχείρηση τείνει να είναι πιο σταθερή και αποφέρει υψηλότερα περιθώρια κέρδους.

 8. Τα ξενοδοχεία επιθυμούν να είναι κάτι περισσότερο από απλώς ξενοδοχεία

Ένα άλλο εμφανές θέμα το 2017 ήταν τα ξενοδοχεία και το Airbnb θέλουν να είναι περισσότερο από απλά ένα μέρος όπου κοιμάστε. Το 2016, η Airbnb ξεκίνησε εκδρομές, και η Hyatt κοίταξε «παρακείμενους» χώρους όπως η ευεξία, αγοράζοντας την Miraval και την Exhale. Η Marriott πραγματοποίησε επενδύσεις στο PlacePass, ένα μετασχηματιστικό κέντρο για περιηγήσεις και δραστηριότητες. Η AccorHotels εμβάθυνε τις επενδύσεις της στην οικονομία διαμοιρασμού και, ταυτόχρονα, ξεκίνησε νέα πακέτα πτήσεων και ξενοδοχείων για τα loyalty μέλη της. Η AccorHotels ξεκίνησε επίσης την εφαρμογή AccorLocal, μια εφαρμογή τοπικών υπηρεσιών που έχει σχεδιαστεί για χρήστες κάθε στιγμή - όχι μόνο όταν ταξιδεύουν ή διαμένουν σε ακίνητη περιουσία της Accor. Αναμένουμε να δούμε περισσότερες τέτοιες κινήσεις το 2018 και μετά.

 9. Ας ξεκινήσουμε ένα soft-brand

Το 2017 δημιουργήθηκαν πολλές soft brand συλλογές (αλυσίδες ή franchise συνεργασίες διατηρώντας ταυτόχρονα την ξεχωριστή ταυτότητα της μονάδας). Η Hilton ξεκίνησε τη συλλογή Tapestry Collection, ενώ ακολουθεί άλλη μια τέτοια συλλογή. Η Wyndham έκανε το ντεμπούτο της Trademark Collection. Και χωρίς αμφιβολία, θα δούμε περισσότερες soft brands το 2018, καθώς οι μεγαλύτερες ξενοδοχειακές εταιρείες προσπαθούν να φέρουν περισσότερα ανεξάρτητα ξενοδοχεία στο χαρτοφυλάκιό τους.

 10. …ή μια μεσαίου μεγέθους μάρκα

Εάν μια εταιρεία ξενοδοχείων δεν ξεκίνησε μια soft brand το 2017, οι πιθανότητες να σχεδιάζουν μια μεσαίας κλίμακας μάρκα είναι υψηλές. Αλλά ένα καθοριστικό χαρακτηριστικό είναι ότι τα ξενοδοχεία γίνονται πιο έξυπνα για να μην γίνουν βαρετά. Ακόμη και όσοι διαθέτουν ήδη μεσαίας κλίμακας μάρκες πλασάρουν  τα εμπορικά σήματά τους ως πιο καινοτόμα και σύγχρονα, είτε για τους καταναλωτές είτε για τους ιδιοκτήτες τους ξενοδοχείων.

 11. Τα loyalty προγράμματα αναβαθμίζονται

Η Marriott, η AccorHotels, η Hilton, η Hyatt βρίσκονται σε διαδικασία αναβάθμισης των loyalty προγραμμάτων τους και φέτος αναμένεται όλο και περισσότερα ξενοδοχεία να ξεδιπλώσουν το όραμά τους προκειμένου τα προγράμματα αυτά να λειτουργήσουν ως πλατφόρμες για καλύτερες προσωποποιημένες υπηρεσίες στους πελάτες.

 12. Οι πολιτικές ακύρωσης έγιναν σκληρότερες

Η Marriott, η InterContinental Hotel Group, η Hilton και η Hyatt ανακοίνωσαν αυστηρότερη πολιτική ακύρωσης το 2017, κάτι που αναμένεται να επηρεάσει τον τρόπο τιμολόγησης και πώλησης των ξενοδοχειακών δωματίων.

 13. Σταθερή πορεία των επαγγελματικών ταξιδιών

Τα στελέχη ξενοδοχείων ξεκίνησαν το 2017 αισιόδοξοι για τα επαγγελματικά ταξίδια, πιστεύοντας ότι αυτή μπορεί να είναι η χρονιά που τα εταιρικά ταξίδια αναβιώνουν. Αλλά αυτή η αισιοδοξία μετριάστηκε από διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της φορολογικής μεταρρύθμισης των ΗΠΑ, και πώς αυτή θα επηρεάσει τα επαγγελματικά ταξίδια το 2018. Πάντως η Airbnb ξεκίνησε ένα νέο εργαλείο αναζήτησης επιχειρηματικών ταξιδιών.

 14. Τα smart rooms πρόκειται να γίνουν πραγματικότητα

Η ημέρα που θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φωνή σας ή το smartphone σας για να αλλάξετε τη θερμοκρασία ή να δείτε το αγαπημένο σας show στο Netflix στο δωμάτιό σας είναι πολύ πιο κοντά χάρη στα πειράματα που κάνουν οι μεγάλες αλυσίδες με το Internet of Things. Tα Best Western, η Marriott, η AccorHotels και η Hilton θα αναπτύξουν την ιδέα του "Connected Room" το 2018 σε όλη την Αμερική.

Παραμένουν ωστόσο τα ερωτήματα εάν οι καταναλωτές το θέλουν αυτό, αν θα γίνει κανόνας, αν η τεχνολογία μπορεί να συμβαδίσει με όσα ήδη υπάρχουν στην αγορά ιδιωτικών κατοικιών, -και το πιο σημαντικό- αν οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων θέλουν να επενδύσουν σε αυτό στα ακίνητά τους;

 15. Όλοι θέλουν να είστε καλά

Και ενώ τα δωμάτια των ξενοδοχείων γίνονται εξυπνότερα και πιο διασυνδεδεμένα, ταυτόχρονα γίνονται όλο και πιο προσαρμοσμένα στις ανάγκες ευεξίας των ανθρώπων. Πολλές ξενοδοχειακές μάρκες, ειδικά στο χώρο πολυτελείας, έχουν ξεκινήσει δωμάτια προσανατολισμένα στην ευεξία, με τη Hilton να λανσάρει τα δωμάτια με ενσωματωμένα γυμναστήρια και τη Hyatt να εξαγοράζει τη Miraval και την Exhale.

 16. Η σημασία της εστίασης στην ανάπτυξη της φιλοξενίας

Τα ξενοδοχεία αρχίζουν να πειραματίζονται περισσότερο με την εστίαση, ειδικά με το λογισμικό κρατήσεων εστιατορίων και την κατά παραγγελία διανομή γευμάτων. Το 2017, η IHG αποφάσισε να επιτρέψει στα loyalty μέλη της να κερδίσουν πόντους όταν χρησιμοποιούν το OpenTable και το Grubhub ενώ η Airbnb ενσωμάτωσε Resy στην πλατφόρμα της.

 17. Αλλαγές στις ηγεσίες

Σημαντικές αλλαγές στελεχών κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς σε IHG, Carlson and Rezidor, Hilton και αλλού, με χαρακτηριστικότερη την αποχώρηση του θρυλικού ξενοδόχου Chip Conley από τη θέση του Global Head of Hospitality and Strategy της Airbnb.

 18. Παραβιάσεις δεδομένων

Το 2017, υπήρξαν πολλαπλές παραβιάσεις δεδομένων σε πολλά ξενοδοχεία, γεγονός που οδηγεί στο ερώτημα: Πότε θα σταματήσει αυτό και αν τα ξενοδοχεία κάνουν αρκετά για να προστατεύσουν τα δεδομένα των πελατών τους.

 19. Ασφάλεια

Η μαζική επίθεση που πραγματοποιήθηκε την 1η Οκτωβρίου στο Λας Βέγκας, με 58 νεκρούς και περισσότερους από 500 τραυματίες, έδωσε έμφαση στην ασφάλεια των ξενοδοχείων ενώ εγείρει ερωτήματα για τα μέτρα ασφαλείας.

 20. Ο… «Πρώτος Ξενοδόχος» των ΗΠΑ βλάπτει τον τουρισμό

Πέρσι ήταν η πρώτη φορά που ο πρόεδρος των ΗΠΑ είναι ξενοδόχος, κάτι που ωστόσο δεν οδήγησε στη θέσπιση πολιτικών που θα προωθούν και θα ενθαρρύνουν τα ταξίδια. Αντίθετα οι πολιτικές του οδήγησαν στο λεγόμενο Trump Slump, τη δραματική μείωση των διεθνών τουριστικών αφίξεων στις ΗΠΑ. Τα Skift επισημαίνει ότι με αυτή τη διακυβέρνηση, η ξενοδοχειακή βιομηχανία –και ο κόσμος- πρέπει να προετοιμαστεί για το απροσδόκητο.

  1. 11/12 19:23

    Καταργείται ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο κρασί

  2. 11/12 17:07

    H AirDNA έρχεται στην Αθήνα και αποκαλύπτει τον χάρτη της Airbnb στην Ελλάδα

  3. 11/12 16:25

    Γ. Βερνίκος: Aνάγκη Απεξάρτησης από τα Ορυκτά Καύσιμα

  4. 11/12 14:41

    Sun Express: Ρεκόρ θέσεων για Τουρκία το 2019

  5. 11/12 13:20

    Ε. Κουντουρά: Επενδυτικές ευκαιρίες στον ελληνικό τουρισμό

  6. 11/12 12:54

    +7,7% οι επισκέπτες στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους τον Αύγουστο

  7. 11/12 12:30

    FedHATTA: Επιτέλους έγκαιρη ενημέρωση από το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου

  8. 11/12 12:23

    Ανοίγει στις 29 Μαρτίου το ξενοδοχείο Four Seasons Astir Palace

  9. 11/12 12:03

    Έρευνα: Πόσα είναι τα επώνυμα ξενοδοχεία στην Ελλάδα- οι επιδόσεις των 5άστερων

  10. 11/12 11:57

    Booking.com | Ποιο ελληνικό πρότζεκτ στον αειφόρο τουρισμό απέσπασε χρηματοδότηση

  11. 11/12 11:47

    Θα γίνει η Ryanair κανονική αεροπορική εταιρεία;

  12. 11/12 11:18

    Η Mindhaus αναλαμβάνει το μάρκετινγκ του Amada Colossos Resort

  13. 11/12 11:13

    Στρατηγική συνεργασία της Autohellas Hertz με την Alphabet

  14. 11/12 11:04

    U.S. News: 2 ελληνικά νησιά στους κορυφαίους ρομαντικούς προορισμούς στον κόσμο

  15. 11/12 10:54

    Air Canada: Αύξηση των συνδέσεων με Αθήνα από Μόντρεαλ και Τορόντο το 2019

  16. 11/12 09:42

    Η τουριστική υπεραξία από το καρναβάλι της Πάτρας

  17. 11/12 09:41

    Ο Δήμος Ρόδου απέρριψε την ενιαία μίσθωση της Νέας Αγοράς

  18. 11/12 09:39

    Δράσεις για τον τουρισμό σε δήμους

  19. 11/12 09:32

    Εκτίμηση της μισθωτικής αξίας 2 ξενοδοχείων από την Atticabank Properties

  20. 11/12 09:28

    Τουριστική συνεργασία Ελλάδας- Λιβάνου

  21. 11/12 09:25

    Περιφέρεια Κρήτης: Προώθηση των αγροτικών προϊόντων και της κρητικής κουζινας

  22. 11/12 09:20

    «Επιβατηγός εταιρεία της χρονιάς» η SEAJETS

  23. 11/12 09:07

    Τι αλλαγές επέρχονται στα ενοικιαζόμενα δωμάτια με το νέο νόμο

  24. 10/12 22:55

    ΟΚΕ: Πρότυπη συζήτηση για τον τουρισμό, την αγροτική παραγωγή και την κοινωνία

  25. 10/12 16:10

    560.000 ευρώ για υδατοδρόμια σε Λευκάδα, Μεγανήσι, Κεφαλονιά και Ιθάκη

  26. 10/12 15:52

    Δείτε πώς φτιάχνεται ένα αεροπλάνο σε 54 δευτερόλεπτα

  27. 10/12 14:42

    Σεμινάριο για τον τουρισμό παρατήρησης πουλιών στην Κρήτη

  28. 10/12 14:37

    Google Reviews: Νέα λειτουργία για άμεση απόκριση των ξενοδοχείων στα σχόλια

  29. 10/12 13:32

    Τα προβλήματα του Β. Αιγαίου στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

  30. 10/12 13:15

    Ξανά ο διαγωνισμός για το Ξενία Ιαματικής Πηγής Κύθνου

  31. 10/12 12:50

    HAPCO: Θετικά μηνύματα για την προσέλκυση παγκοσμίων συνεδρίων στην Ελλάδα

  32. 10/12 12:47

    Το καζάνισμα της Σούμας, το παραδοσιακό ποτό της Χίου

  33. 10/12 12:41

    Η Κάρπαθος στην έκθεση Grecka Panorama 2018

  34. 10/12 12:15

    Μέλος των Fine Hotel & Resorts της American Express το ξενοδοχείο Caramel

  35. 10/12 12:12

    O συνεδριακός τουρισμός της Θεσσαλονίκης στην “IBTM World 2018"

  36. 10/12 11:54

    ASTA: Πώς ταξιδεύουν οι Αμερικανοί τουρίστες

  37. 10/12 11:27

    Δείτε το νέο νόμο για τον θεματικό τουρισμό

  38. 10/12 10:02

    Κίτρινα Γιλέκα: Κύμα ακυρώσεων στα ξενοδοχεία στο Παρίσι

  39. 10/12 09:35

    Πώς θα προβληθεί ο τουρισμός της Θεσσαλίας το 2019

  40. 10/12 09:33

    Επιχορηγήσεις για ξενοδοχεία σε Ικαρία και Χαλκιδική

  41. 10/12 09:30

    Στη Χίο η συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

  42. 10/12 09:29

    Η ελληνική γαστρονομία προβάλλεται στην Σουηδία

  43. 10/12 09:26

    Spots Viral Video για τη Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες

  44. 10/12 09:20

    Ευρωπαϊκός Κανονισμός φέρνει τα πάνω - κάτω στις κρατήσεις στα ξενοδοχεία

  45. 09/12 18:50

    Έ.Κουντουρά: Πώς προωθείται ο τουρισμός υγείας στην Ελλάδα- εγκαίνια της Athens International Tourism Expo

  46. 09/12 16:02

    International Tourism Expo 2018: Ο υπερ- τουρισμός και άλλες 6 τάσεις διαμορφώνουν το μέλλον

  47. 09/12 11:26

    Δήμος Παγγαίου: Δημιουργία προσβάσιμων θαλάσσιων τουριστικών προορισμών

  48. 09/12 11:25

    Ψηφιακή προβολή των γεω-μνημείων της Λήμνου

  49. 09/12 11:21

    Δράσεις πολιτισμού στο Αγρίνιο

  50. 09/12 10:59

    Εορταστικό πάρτι στο ανακαινισμένο Ballroom του Crowne Plaza Athens City Centre

  51. 08/12 12:36

    International Tourism Expo 2018: Οι Περιφέρειες προωθούν τη συνεργασία

  52. 08/12 11:10

    Η Κως ως τουριστικός προσβάσιμος θαλάσσιος προορισμός

  53. 08/12 11:08

    Ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης προορισμού στην Κατερίνη

  54. 08/12 11:03

    Νέος πολυχώρος στην Ελεύθερνα

  55. 07/12 16:39

    Ημερίδα για το Digital Marketing στη Θεσσαλονίκη

  56. 07/12 16:25

    O τουρισμός αύξησε τον κύκλο εργασιών στα καταλύματα και την εστίαση το γ' 3μηνο

  57. 07/12 16:01

    Η Τήνος στοχεύει σε διεθνείς και Έλληνες ταξιδιώτες

  58. 07/12 15:40

    Γ. Τζιάλλας: Eπενδυτικές ευκαιρίες στον ελληνικό τουρισμό

  59. 07/12 15:06

    Προωθείται η εγγραφή του Μινωικού Πολιτισμού στην UNESCO

  60. 07/12 14:31

    Μ. Κόνσολας: Υπερφορολόγηση του τουρισμού την τελευταία τετραετία

  61. 07/12 14:07

    Παγκόσμια Ημέρα Πολιτικής Αεροπορίας σήμερα

  62. 07/12 13:39

    Σε διαβούλευση σχέδιο Κανονισμού Καζίνο

  63. 07/12 13:29

    Η FedHATTA στηρίζει τον οινικό τουρισμό της Νάουσας

  64. 07/12 13:15

    Περισσότερο σεξ στις διακοπές θέλουν οι Αμερικανοί τουρίστες

  65. 07/12 12:51

    Virtuoso: Οι 9 εμπειρίες πολυτελών διακοπών που δεν πρέπει να χάσει κανείς το 2019

  66. 07/12 12:01

    +12,3% η επιβατική κίνηση στην Αθήνα το Νοέμβριο

  67. 07/12 11:41

    Fraport Greece: Διψήφια αύξηση των επιβατών το Νοέμβριο

  68. 07/12 11:41

    Επενδύσεις: Προκαταβολή του 25% της επιχορήγησης

  69. 07/12 11:38

    Σε διαβούλευση το σ/ν για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων

  70. 07/12 11:22

    Ryanair: Νέο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Κρακοβία το 2019

  71. 07/12 11:15

    Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για το θεματικό τουρισμό - Τι περιλαμβάνει

  72. 07/12 10:38

    1,5 εκατ. Πολωνοί τουρίστες στην Ελλάδα το 2019

  73. 07/12 10:24

    Διεθνής διάκριση για το ξενοδοχείο Liostasi Hotel & Suites

  74. 07/12 10:16

    Μέγαρο Μουσικής Αθηνών: Προβολή παραγωγών σε 30 ξενοδοχεία

  75. 07/12 10:14

    Περιφέρεια Πελοποννήσου: Πολιτιστική διαδρομή "Δρόμοι Υγείας"

  76. 07/12 10:12

    Δήμος Πόρου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  77. 07/12 10:09

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα διαφήμισης στην Κίνα

  78. 07/12 10:05

    Δυο νέα 5άστερα ξενοδοχεία στη Σαντορίνη

  79. 06/12 16:17

    Ο Δήμος Χερσονήσου στην Grecak Panorama και Greek Food Show

  80. 06/12 14:38

    Στην Κέρκυρα το βραβείο καλύτερης ευρωπαϊκής τοποθεσίας για κινηματογραφικά γυρίσματα

  81. 06/12 14:17

    ΠΟΤ- UNESCO: Ο πολιτιστικός τουρισμός οδηγεί στην ευημερία των κοινοτήτων

  82. 06/12 13:41

    Αίτηση πτώχευσης από την ελβετική αεροπορική εταιρεία PrivatΑir

  83. 06/12 13:26

    Η Ρόδος ιδανικός τουριστικός προορισμός για τους Πολωνούς

  84. 06/12 13:23

    Η γαστρονομία της Αστυπάλαιας προβάλλεται στην Ινδία

  85. 06/12 12:54

    Αυτό το αθηναϊκό ξενοδοχείο είναι ανάμεσα στα 100 καλύτερα στον κόσμο

  86. 06/12 12:35

    Αγωγή εκατομμυρίων δολαρίων στη Hilton για βιντεοσκόπηση επισκέπτριας στο ντουζ

  87. 06/12 12:11

    Ο ελληνικός τουρισμός υγείας και η κληρονομιά του Ιπποκράτη προβάλλεται στη Ρωσία

  88. 06/12 12:00

    Τουρκικός τουρισμός: Σύγχρονη ταυτότητα, με στόχο τα 50 εκατ. τουρίστες το 2019

  89. 06/12 11:56

    Αμερικανικός τουρισμός | Απογείωση της ζήτησης για Μύκονο το 2018- Οι top τάσεις στα ταξίδια

  90. 06/12 11:29

    Σειρά ριάλιτι στο MTV για το Beach Club της Lindsay Lohan στη Μύκονο (video)

  91. 06/12 10:45

    Δράσεις για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στην Κρήτη

  92. 06/12 10:43

    Ο τουριστικός χάρτης της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας- Θράκης

  93. 06/12 10:41

    Οργανισμός Διαχείρισης μάρκετινγκ προορισμού στο Β.Αιγαίο

  94. 06/12 10:37

    Tο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ρόδου για το 2019

  95. 06/12 10:33

    Πινακίδες τουριστικής πληροφόρησης στη Σπάρτη- Λεύκωμα για τη Δ.Μακεδονία

  96. 05/12 19:59

    Τουρισμός υπαίθριων δραστηριοτήτων: Τρίτος προορισμός στον κόσμο η Ελλάδα

  97. 05/12 19:39

    SETE Workshop: «To κρασί συναντά τον τουρισμό»

  98. 05/12 19:31

    Aegean: Προσύμφωνο με την Pratt & Whitney για κινητήρες GTF στα Α320neo

  99. 05/12 19:25

    Η Περιφέρεια Αττικής προβάλλεται στην Ολλανδία και το Βέλγιο

  100. 05/12 15:57

    Χριστούγεννα στην Αθήνα: 230 εκδηλώσεις στο εορταστικό πρόγραμμα του δήμου