Στις ξένες αγορές η "Μούσα του Αιγαίου", Τήνος, με σχέδιο μάρκετινγκ

Α Decrease font Enlarge font
Στις ξένες αγορές η "Μούσα του Αιγαίου", Τήνος, με σχέδιο μάρκετινγκΦωτό: Δήμος Τήνου

Με ολοκληρωμένο σχέδιο στρατηγικής μάρκετινγκ και με δράσεις στόχευσης σε κύριες και ανερχόμενες τουριστικές  αγορές, ο Δήμος Τήνου προχωράει συγκροτημένα στη διεκδίκηση του μεγαλύτερου δυνατού μεριδίου σε επίπεδο προσέλκυσης επισκεπτών αξιοποιώντας και αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του νησιού. 

Συγκεκριμένα, στο marketing plan, που παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα στο Δημοτικό Συμβούλιο όπου ψηφίστηκε ομόφωνα αποσπώντας θετικά σχόλια, περιλαμβάνεται η αξιοποίηση και ανάδειξη μιας ενιαίας εικαστικής ταυτότητας, η δημιουργία περιεχομένου γύρω από τα τουριστικά προϊόντα και η εναρμόνιση του με τις ανάγκες της επικοινωνίας και τέλος, η προβολή και προώθηση προς τα στοχευμένα κοινά αξιοποιώντας τα καταλληλότερα μέσα επικοινωνίας.

Όπως δήλωσε η Αντιδήμαρχος κυρία Αναστασία Δεληγιάννη «η Μελέτη είναι το απαραίτητο βήμα που έπρεπε να προηγηθεί ώστε ο σχεδιασμός των δράσεων να είναι χρονολογικά προσδιορισμένος  και τοποθετημένος σε έναν άξονα προτεραιοτήτων καθώς και να λαμβάνει υπόψη τις σύγχρονες μεθόδους προσέγγισης των αγορών».

Με βάση τα ευρήματα της έρευνας που διενεργήθηκε για τις ανάγκες του marketing plan αναδεικνύεται ως κύρια κατηγορία τουριστικού προϊόντος ο «Ηλιος και Θάλασσα» καθώς και ο Πολιτισμός και Θρησκεία με υποστηρικτικές κατηγορίες αυτές της Φύσης και των Δραστηριοτήτων καθώς και της Γαστρονομίας όπου η Τήνος έχει να επιδείξει εύρος φυσικού πλούτου και τοπικής παραγωγής. 

Οι παραπάνω άξονες συνθέτουν την ανταγωνιστική ταυτότητα του προορισμού, και συντελούν στη δημιουργία του κεντρικού μηνύματος διαφοροποίησης και στη στοχευμένη διάρθρωση ενεργειών προβολής που το καταστούν ελκυστικό και ανταγωνιστικό στις ομάδες στόχους. 

Ως κύριες  παραδοσιακές αγορές αναφέρονται η  Γαλλία/Γαλλόφωνες χώρες Γερμανία/Γερμανόφωνες χώρες Ιταλία Αγγλία Ελλάδα και ως δυναμικές το Βέλγιο, οι   Σκανδιναβικές χώρες, η   Ελβετία, η  Αυστρία και η Ολλανδία και ως νέες  ανερχόμενες αγορές η Αυστραλία , η Κίνα καθώς και οι Αραβικές και Ασιατικές χώρες .Ενδιαφέρον, όπως αναφέρεται,  παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια οι Ρώσοι και οι Κινέζοι κυρίως για θεματικές εκδρομές γάμων.  

Στη μελέτη προτείνεται να δοθεί έμφαση σε ειδικά τμήματα αγορών και κυρίως σε Ζευγάρια,  Οικογένειες με παιδιά και άτομα ηλικίας άνω των 35 ετών.

Η στρατηγική των αγορών: Ενίσχυση μεριδίου στις παραδοσιακές αγορές που αποτελούν βασικό πυλώνα περαιτέρω ανάπτυξης, υποστήριξη μεριδίου σε εδραιωμένες ευρωπαϊκές αγορές. Ισχυρή διείσδυση σε ανερχόμενες αγορές που μπορούν να προσφέρουν νέα κοινά με υψηλές δαπάνες. Επιλεκτική διείσδυση σε αγορές προς αξιοποίηση με υψηλή τουριστική κίνηση και χαμηλή δαπάνη.

Το ευρύ φάσμα καταλυμάτων από ξενοδοχεία 2 αστέρων έως και πολυτελείς βίλλες και διαμερίσματα, ο αξιοσημείωτος πολιτισμικός και θρησκευτικός πλούτος με κυρίαρχο στοιχείο την συνύπαρξη του ορθόδοξου και του καθολικού χαρακτήρα του νησιού, η διάχυτη τηνιακή τέχνη και αρχιτεκτονική και η ανάδειξη της Μαρμαροτεχνίας στον Κατάλογο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO, η πλειάδα τοπικών τηνιακών προϊόντων συνυφασμένα με την τοπική παραγωγή, τα ιδιαίτερα στοιχεία της φύσης όπως το σεληνιακό τοπίο του Βώλακα που αποτελεί το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό πεδίο bouldering,  τα μονοπάτια πεζοπορικών διαδρομών, η παραλία της Κολυμπήθρας κατάλληλη για θαλάσσια σπορ αλλά και πληθώρα  παραλιών, με ποικιλομορφία επιλογών που μπορεί να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς επισκέπτες, τα εστιατόρια και οι  ταβέρνες που προωθούν την τοπική γαστρονομία, και  η χαρακτηριστική φιλοξενία αποτελούν βασικά συγκριτικά πλεονεκτήματα του τουριστικού προϊόντος του νησιού. 

Η μελέτη του marketing plan συμπύκνωσε όλα τα χαρακτηριστικά του νησιού  σε μία δημιουργική πλατφόρμα που θα αποτελέσει τη βάση της τουριστικής του προβολής. 

Κύριο εύρημα της δημιουργικής πλατφόρμας αποτελεί η «Έμπνευση» και η «Ευλογία» που δίνει η φύση στον άνθρωπο για να «Δημιουργήσει». Η ίδια έμπνευση που διακατέχει τους επισκέπτες του νησιού, για να περάσουν αξέχαστες διακοπές.

«Στην Τήνο δόθηκε 

ένας ήλιος ζωογόνος 

και αυτός μας φώτισε να χτίσουμε κατάλευκα φιλόξενα χωριά.

Της δόθηκε 

σπάνια ευλογία 

και από εκεί εμπνεύστηκαν οι κάτοικοι το καλωσόρισµα και τη ζεστασιά

Προικίστηκε με τοπία µοναδικά 

και μέσα σε αυτά χαράχθηκαν µονοπάτια  έµπνευσης

Το χάρισμα της εύφορης γης της

προκάλεσε τη δημιουργία ενός γαστρονομικού παράδεισου.

Ο άνεµος που τη φυσά από άκρη σε άκρη 

έδωσε πνοή στα παιχνίδια 

και οι σπάνιοι λίθοι της 

έγιναν έμπνευση για την τέχνη και τον πολιτισµό.

Η γωνιά του Αιγαίου που  εµπνέει  τους κατοίκους να δηµιουργούν και τους επισκέπτες  να γεμίζουν με  αξέχαστες αναµνήσεις»

Με αυτό το σκεπτικό, στόχος της νέας στρατηγικής τουριστικής προβολής του Δήμου είναι ότι ανέκαθεν η Τήνος ενέπνεε τους κατοίκους της να είναι δημιουργικοί και αυτοί μετέτρεψαν το νησί τους σε ένα τόπο ξεχωριστό. Έτσι και σήμερα, η Τήνος εμπνέει τους επισκέπτες της να δημιουργούν αξέχαστες αναμνήσεις. Σαν μια σύγχρονη Μούσα. 

Το νέο σύνθημα για την ελληνική αγορά  είναι: TΗΝΟΣ  Η ΜΟΥΣΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ και για το διεθνές κοινό: TINOS THE AEGEAN MUSE.

Με βάση τη συγκεκριμένη στρατηγική έχει κατατεθεί ένα σύνολο δράσεων και ενεργειών που αξιοποιεί τα υπάρχοντα εργαλεία, και τις δράσεις του νησιού και προτείνει ιδέες για την ενδυνάμωση της προβολής των κύριων κατηγοριών του τουριστικού προϊόντος στο ευρύ κοινό αλλά και σε επαγγελματίες και φορείς του τουριστικού κλάδου.

 

 

 

  1. 16/02 11:48

    Η γαστρονομία της Αν.Μακεδονίας Θράκης στις Βρυξέλλες

  2. 16/02 11:45

    Δήμος Καμένων Βούρλων: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  3. 16/02 11:39

    Περιπατητικός τουρισμός στη Μήλο

  4. 15/02 15:59

    "Προσγείωση" των προγραμματισμένων αεροπορικών θέσεων για Ελλάδα

  5. 15/02 14:59

    Discover Greece: Προωθητικό βίντεο για την Ικαρία

  6. 15/02 14:02

    Trivago: H Aθήνα στις προσιτές ευρωπαϊκές πόλεις για διαμονή σε ξενοδοχείο τον Φεβρουάριο

  7. 15/02 13:23

    Το νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο «Viking Jupiter» στον Πειραιά

  8. 15/02 13:19

    Αυτή είναι η πρώτη οικολογική σουίτα ξενοδοχείου στον κόσμο

  9. 15/02 12:56

    Κοπή πίτας από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Διευθυντών Ξενοδοχείων

  10. 15/02 12:53

    Προβολή της Καρπάθου στην ιταλική αγορά

  11. 15/02 12:50

    Norwegian: Νέα σύνδεση Νέα Υόρκη - Αθήνα το 2019

  12. 15/02 12:37

    Ρωσικός τουρισμός: Διακοπές στην Ελλάδα τους μήνες εκτός τουριστικής αιχμής

  13. 15/02 12:12

    Σημάδια ανάκαμψης στη Δυτική Μακεδονία (video)

  14. 15/02 12:03

    Η ισχύς εν τη ενώσει (video)

  15. 15/02 12:00

    Αμερικανικά τουριστικά γραφεία: Τα ελληνικά νησιά στους 7 top ρομαντικούς προορισμούς

  16. 15/02 11:56

    Περιβαλλοντικό Πάρκο Κυκλικής Οικονομίας στο Ηράκλειο (video)

  17. 15/02 11:41

    ETC: Αύξηση των διεθνών αφίξεων στην Ευρώπη το 2019- 8 εκατ. λιγότερα ταξίδια από το Ην. Βασίλειο

  18. 15/02 11:39

    Δυσανάλογα υψηλά τα βάρη των ξενοδοχείων (video)

  19. 15/02 10:24

    Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ίου

  20. 15/02 10:13

    Περιπατητικό Φεστιβάλ στην Κύπρο

  21. 15/02 10:01

    Πληρωμές επιχορηγήσεων σε 3 ξενοδοχεία

  22. 15/02 09:59

    Πράσινο φως για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Ελαφόνησο

  23. 15/02 09:57

    Δήμος Αρταίων: Διαγωνισμός για την ανάθεση υπηρεσιών τουριστικής προβολής

  24. 15/02 09:50

    Γαστρονομικά βίντεο για τη Ρόδο από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

  25. 15/02 09:47

    Μέτωπο κατά των δασικών χαρτών από φορείς, Περιφέρειες και Δήμους

  26. 14/02 17:30

    Τρεις δεσμευτικές προσφορές για τη μαρίνα Αλίμου

  27. 14/02 17:15

    Η Περιφέρεια Αττικής στη μεγαλύτερη Έκθεση Τουρισμού της Δανίας

  28. 14/02 16:50

    Ryanair: Καλύτερη εμπειρία επιβατών το 2019

  29. 14/02 16:22

    Oman Air: Νέα σύνδεση Μουσκάτ - Αθήνα το 2019

  30. 14/02 15:06

    Οι διακοπές 2 νεόνυμφων στο ξενοδοχείο Casa Cook της Κω

  31. 14/02 15:00

    Έρευνα: Λιγότερο χρόνο αφιερώνουν στο διαδίκτυο οι σύγχρονοι καταναλωτές

  32. 14/02 14:11

    British Airways: Ζευγάρια στο πλήρωμα καμπίνας για την εορτή του Αγ. Βαλεντίνου

  33. 14/02 13:52

    Τουριστική συνεργασία Ελλάδας-Ισραήλ στην καινοτομία και τεχνολογία

  34. 14/02 13:40

    Προσλήψεις στη Ryanair- Ημέρα καριέρας στην Αθήνα

  35. 14/02 13:23

    Airbnb: Οι ταξιδιωτικές προτιμήσεις των Γερμανών το 2018

  36. 14/02 13:09

    Τίτλοι τέλους για το σούπερ τζάμπο της Airbus

  37. 14/02 12:56

    Σε ποιους προορισμούς ταξιδεύει φέτος το Σχολείο Τουρισμού OnTour

  38. 14/02 12:55

    EasyJet και Delta ενδιαφέρονται για την Alitalia

  39. 14/02 12:26

    ΣΕΤΚΕ: Αξιόπιστη και συμφέρουσα η νέα πιστοποίηση των τουριστικών καταλυμάτων

  40. 14/02 12:11

    Έρευνα αποκαλύπτει μυστικά για φθηνότερα αεροπορικά εισιτήρια και διαμονή

  41. 14/02 11:32

    Θεματικό πάρκο για την αρχαία Σπάρτη

  42. 14/02 11:26

    Turkish Airlines: Νέο βίντεο για την ασφάλεια στις πτήσεις με χαρακτήρες LEGO

  43. 14/02 11:04

    Προσφορές αεροπορικών εισιτηρίων για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας από Αθήνα

  44. 14/02 10:50

    400.000 θέσεις εσωτερικού από 19 ευρώ σε πτήσεις της Olympic Air

  45. 14/02 10:22

    Η Κύπρος στην έκθεση IMTM του Ισραήλ

  46. 14/02 10:17

    Δύο νέα ξενοδοχεία στην Κρήτη

  47. 14/02 10:11

    Άδειες για εργασίες σε ξενοδοχεία στην Κω και Ηράκλειο

  48. 14/02 10:04

    Διαγωνισμός μαγειρικής στη Ρόδο

  49. 14/02 10:01

    Δήμος Αιγιαλείας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  50. 14/02 09:56

    Αθλητικές εκδηλώσεις για την τουριστική προβολή της Άνδρου

  51. 13/02 20:29

    Ουπς, που πήγαν οι followers στο Instagram λογαριασμό της επιχείρησης;

  52. 13/02 17:11

    Συμφωνία για τη δημιουργία ενιαίας διεπαγγελματικής οργάνωσης φέτας

  53. 13/02 16:09

    Διευκρινίσεις για το πρόγραμμα ενίσχυσης μικρών επιχειρήσεων σε εμπόριο, εστίαση και εκπαίδευση

  54. 13/02 15:59

    700.000 Ισραηλινοί τουρίστες αναμένονται φέτος στην Ελλάδα

  55. 13/02 15:03

    Στρατηγική συνεργασία της VNK Capital με την ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ-ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ Α.Ε.

  56. 13/02 15:02

    Στον αέρα η κατάταξη των τουριστικών καταλυμάτων

  57. 13/02 15:00

    Σαντορίνη: Ενημερωτική εκδήλωση και γεωλογική περιήγηση στο ηφαίστειο

  58. 13/02 14:56

    Ο ιταλικός ποιοτικός τουρισμός στο στόχαστρο της Ρόδου

  59. 13/02 14:52

    Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι: Μετατίθεται η τελετή έναρξης λόγω κακοκαιρίας

  60. 13/02 14:43

    Ιατρικός τουρισμός: Εκτόξευση του τζίρου παγκοσμίως μέχρι το 2025

  61. 13/02 14:00

    ΣΙΤΕΣΑΠ: Ο θαλάσσιος τουρισμός και οι προκλήσεις του 2019

  62. 13/02 13:57

    10 ταινίες μικρού μήκους για την κοινή Ιστορία Ελλάδας και Ιταλίας- προωθείται ο τουρισμός σε 3 περιφέρειες

  63. 13/02 13:42

    InterContinental: Εξαγορά της αλυσίδας πολυτελών ξενοδοχείων Six Senses

  64. 13/02 13:12

    Συνεργασία Star Alliance με τη Skyscanner

  65. 13/02 12:58

    Ο τουρισμός στην Πελοπόννησο: Ποιες εθνικότητες ανέβασαν τις αφίξεις στο αεροδρόμιο Καλαμάτας

  66. 13/02 12:48

    Scoot: Από σήμερα η προπώληση εισιτηρίων στο δρομολόγιο Αθήνα - Λάος

  67. 13/02 12:30

    Βρετανικός τουρισμός: 4 στους 10 αναζητούν τον έρωτα στις διακοπές

  68. 13/02 12:05

    10 ελληνικά ξενοδοχεία σε διεθνή λίστα για γκέι πελάτες

  69. 13/02 12:02

    Η Google προωθεί απευθείας ξενοδοχειακές κρατήσεις στην Ευρώπη

  70. 13/02 11:57

    1 στις 3 εταιρείες στην Ελλάδα θα κάνει προσλήψεις σε θέσεις Πληροφορικής

  71. 13/02 11:35

    Κυνήγι Θησαυρού στην Αθήνα για την Παγκόσμια Ημέρα Ξεναγού

  72. 13/02 11:13

    Trivago: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ξενοδόχοι για την προστασία προσωπικών δεδομένων

  73. 13/02 10:51

    Στις 16 Φεβρουαρίου ξεκινά η νέα χρονιά για το Costa Navarino

  74. 13/02 10:40

    Πώς τα Χανιά θα προσελκύσουν Κινέζους τουρίστες

  75. 13/02 10:29

    Νέος πρόεδρος στο "Ελληνικό Φεστιβάλ ΑΕ"

  76. 13/02 10:18

    Στην έκθεση Salon des Vacances στις Βρυξέλλες για πρώτη φορά η Περιφέρεια ΑΜ-Θ

  77. 13/02 09:32

    Πράσινο φως για ξενοδοχεία σε Ναύπλιο και Σύβοτα

  78. 13/02 09:29

    Έρχονται τα έξυπνα εισιτήρια στις συγκοινωνίες στη Ρόδο

  79. 13/02 09:18

    Ανάθεση ταξιδιωτικών υπηρεσιών από το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και τη Σχολή Ξεναγών Αθήνας

  80. 13/02 09:15

    Ομηρικό θεματικό πάρκο στη Χίο

  81. 13/02 09:04

    Πρόσκληση για την πολιτιστική και τουριστική προβολή της Νάουσας Ημαθίας

  82. 12/02 16:42

    Στην έκθεση ΒΙΤ του Μιλάνου η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

  83. 12/02 16:12

    Αγωγή του Παρισιού κατά της Airbnb για παράνομες μισθώσεις

  84. 12/02 15:44

    TUI: Πού ταξίδεψαν οι Σουηδοί το 2018- Δύο ελληνικά νησιά στο top 10

  85. 12/02 14:53

    Τουρισμός: Μεγάλο ενδιαφέρον στο Βέλγιο για τη Ρόδο- Αύξηση 19% των αφίξεων το 2018

  86. 12/02 14:36

    TripAdvisor: Απογείωση των κρατήσεων για δραστηριότητες το 2019- Τι προσδοκούν οι ταξιδιώτες

  87. 12/02 14:27

    Aegean: Ακύρωση πτήσεων προς Βρυξέλλες αύριο 13 Φεβρουαρίου

  88. 12/02 13:58

    Σύμβουλος στο τουριστικό μάρκετινγκ του Fashion City Outlet η MINDHAUS

  89. 12/02 13:50

    Διεθνής προβολή της Ελλάδας ως προορισμού προσβάσιμου τουρισμού

  90. 12/02 13:20

    TripAdvisor: Ποιες χώρες της Ευρώπης είναι φιλικές για ταξίδια με τον σκύλο σας

  91. 12/02 12:06

    Διεθνείς διακρίσεις για ξενοδοχεία της Louis Hotels σε Κύπρο και Ελλάδα

  92. 12/02 12:01

    Ποιες είναι οι τάσεις στις επενδύσεις σε ξενοδοχεία στην Ευρώπη

  93. 12/02 11:54

    Τουρισμός: Η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας στην έκθεση Salon Des Vacances στις Βρυξέλλες

  94. 12/02 11:28

    TUI: Πρώτο τρίμηνο με διπλάσιες απώλειες- Πέφτουν οι προσδοκίες κερδών για το 2019

  95. 12/02 11:25

    Η νέα Γενική Γραμματέας Τουρισμού

  96. 12/02 11:09

    Η Σαντορίνη στους top ρομαντικούς προορισμούς στον κόσμο

  97. 12/02 11:00

    US NEWS: Το Katikies Hotel στα 30 κορυφαία ξενοδοχεία στην Ευρώπη

  98. 12/02 10:29

    Air France: Πτήσεις από Αθήνα και Ηράκλειο

  99. 12/02 10:24

    Συνάντηση Έλενας Κουντουρά με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων για τον προσκυνηματικό τουρισμό

  100. 12/02 10:21

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση δωματίων στη Σκοτίνα Πιερίας